Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

5,4 milliárd forintba kerül az állami sportcsatorna első fél éve

2015. július 12. 10:36 sixx 49 komment

m4_logo.png

Drága mulatság sporttelevíziót működtetni, derül ki a nol.hu cikkéből: egészen pontosan 5,4 milliárd forintba kerül csak 2015-ben az, hogy a köztévének egy újabb csápja nőjön be a képernyőre. Az egy hét múlva induló csatorna előkészítése javában folyik, a Népszabadság infói szerint a köztévénél minden erejükkel azon vannak, hogy a Nemzeti Hírcsatorna meglehetősen kínos indulását (itt, itt és itt írtunk a Március 15-i Sajnálatos Eseményekről) nehogy megismételjék. Mondjuk azt a szintet nem lesz nehéz megugrani.

Az ötvenfős stáb napok óta úgynevezett vak adásokkal készül, azaz minden pont úgy történik, mint az élő adásokban, ami nem ártott volna a Nemzeti Hírtévének sem, ugye. Az M4 sok élő adással jelentkezik majd, hétköznaponként délután 4-től jelentkeznek élő műsorfolyammal, hétvégén pedig szinte reggeltől estig tart majd az élő műsor. A kérdés persze jogos: hogy állunk a minekkel? Állami sportcsatornával a környéken például a szlovákok is próbálkoztak, de 3 év után megszüntették, mert irgalmatlan összegeket emésztett fel, és az ottani köztévének ezek szerint nem lehetett csak úgy kihajigálnia a pénzt az ablakon. Itthon ráadásul elég jelentős konkurencia is van, a Sport1/Sport2/SportM, a SportKlub, a Digi Sport1/Digi Sport2, és Eurosport/Eurosport2 is elérhető, akik biztos nem örülnek egy újabb piaci szereplőnek.

Márpedig ha ilyen verseny van a nézőkért, akkor nincs mit tenni, olyan exkluzív tartalmat kell szerezni, ami másnak nincs, és a nézőt érdekli. Első körben az MTVA bejelentette, hogy a magyar érdekeltségű sporteseményeket mind az M4 fogja közvetíteni, köztük a vízilabda-, a kézilabda- és a labdarúgó-válogatott meccseit is. Ezeken felül az ún. kiemelt sportágak is az M4-re kerülnek (az asztalitenisz, az atlétika, a birkózás, az evezés, a cselgáncs, a kajak-kenu, a kerékpársport, a korcsolyasport, az ökölvívás, az öttusa, a röplabda, a sportlövészet, a tenisz, a torna, az úszás és a vívás), illetve az NB1-es futballközvetítések java része (az AMC-vel közösen 3,54 milliárd forintért vették meg a jogokat még 2012-ben), már ha ezt közönségcsalogatásnak lehet nevezni, ugye.

clipboard138-1024x576.jpg

Ez így önmagában nemigen lenne elég egy rentábilis sportcsatorna működtetéséhez, így az MTVA nekilátott sztárriportereket leigazolni, és alaposan zsebbe nyúlt, hogy fontos külföldi sportesemények is hozzájuk kerülhessenek. Náluk van a Forma-1, a 2016-os foci-eb, és minden bizonnyal megegyeznek majd az Eurosporttal az olimpiai közvetítéseket illetően, már ha 2018-ig kihúzza a tévé.

Az egyik legjobbnak tűnő húzásuk a Bajnokok ligája közvetítési jogainak megszerzése, amihez ismét a Sport1-et és Sport2-t is birtokló AMC-t (korábban Chello) kérték fel partnernek. Ezek a jogok sem olcsók, a köztévének a nol.hu szerint évi egymillió eurójába kerülnek, így a három évre kötött szerződés összértéke egymilliárd forintra tehető. A nol.hu szerette volna tudni, hogy egészen pontosan mennyit fizet a köztévé ezekért a jogokért, de meglepetésre (na jó, kurvára nem meglepő módon) nem kaptak választ, bár az MTVA legendásan közlékeny és segítőkész sajtóosztálya annyit elárult nekik, hogy

az M4 Sport 2015-ös költségkeretének tervszáma 5411 millió forint.

Ez azért eléggé odabasz, hogy finomak legyünk és nőiesek, hiszen 5,4 milliárd fél évre egy csatornára az nem kevés. Igaz, az elindítás remélhetőleg egyszeri költsége is benne van, legyünk nagyvonalúak, és mondjuk azt, hogy az benne van 1,4 milliárdban, azaz a sportcsatorna egy éves fenntartási költségei a 8 milliárd forintot is elérhetik, ami azért mellbevágóan magasnak tűnik, úgy meg különösen, hogy - és most nem akarjuk megsérteni az asztalitenisz vagy a sportlövészet feltétlen híveit - a felsorolt kiemelt sportágak közvetítései mág egy világ- vagy Európa-bajnokság esetén sem érdekelnek senkit. A foci-hoki-kézilabda-vízilabda négyes még csak-csak leültethet nézőket a képernyő elé, de itt is inkább csak a nagy rangadók hozhatnak olyan számokat, amikkel érdemben foglalkozni lehet.

Ez pedig azért lehet kínos majd, mert ugyan a csatornáival szemben a köztévé eddig nem fogalmazott meg nézettségi elvárásokat, de a nol.hu-nak azt írták hogy

A közmédiának komoly tapasztalata van a sportműsorok közvetítését és nézettségét illetően. A kiemelkedő sportesemények közvetítésének kizárólagos jogtulajdonosaként az elmúlt években azt tapasztaltuk, hogy ilyen események sugárzásakor az M1, majd a Duna TV piacvezető tudott lenni a teljes médiapiacon. Az M4 Sporton most megjelenő exkluzív tartalmaktól ugyanezen számokat várjuk.

Hát, sok sikert.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.07.12. 10:44:37

Újabb pénzkifizető hely a Pártnak, a haveroknak.

Gyorgy Nagy 2015.07.12. 10:52:59

Fogja nézni a hirhamisitok sport adásai valaki? Ebböl a pénzböl megint csordogál valami a pasa parki fiuknak.

Ashley2008 2015.07.12. 10:57:06

"Az egy hét múlva induló csatorna előkészítése javában folyik, a Népszabadság infói szerint a köztévénél minden erejükkel azon vannak, hogy a Nemzeti Hírcsatorna meglehetősen kínos indulását"

Mit állítunk? :) Ennyire azért ne legyen hiányos egy ilyen hosszú mondat ;)

-=Thomas=- 2015.07.12. 11:01:32

"a Népszabadság infói szerint a köztévénél minden erejükkel azon vannak, hogy a Nemzeti Hírcsatorna meglehetősen kínos indulását (itt, itt és itt írtunk a Március 15-i Sajnálatos Eseményekről). " - elkerüljék?

"Eurosporttal az olimpiai közvetítéseket illetően, már ha 2018-ig kihúzza a tévé." - Rió 2016

"A foci-hoki-kézilabda-jégkorong négyes még csak-csak leültethet nézőket a képernyő elé" - hoki 2x

bocs, de nem bírtam ki.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.07.12. 11:06:53

@-=Thomas=-: @Ashley2008: jogos, javítom, de Rió pl. még nem az Eurosportté.

netrion 2015.07.12. 11:10:50

Az utolsó bekezdésből mi következik? Itt sem írnak nézettségi elvárásról olyan értelemben, hogy ezt meg ezt teljesíteni kell, különben bezárjuk a sportcsatornát. Csak azt írják, hogy ők mit várnak, aminek semmi következménye nincs.

-=Thomas=- 2015.07.12. 11:12:14

@sixx: Ezt nem igazán értem, én arra akartam rámutatni, hogy a Riói olimpa 2016-ban lesz, nem 2018-ban.

Klein Jumbo 2015.07.12. 11:15:44

Kíváncsi vagyok hány év alatt jutunk el odáig, hogy Észak-Koreával játszuk a foci VB döntőjét és mindkét csapat megnyeri.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.07.12. 11:28:08

@-=Thomas=-: én meg azt, hogy ha 2018-ig kihúzzák (3 év, mint a szlovákoknál), akkor majd tárgyalhatnak az Eurosporttal. Hogy került ide Rio???

M_R 2015.07.12. 11:36:24

Egy újabb mutyi.. Majd az Eurosport költségvetésének duplájáért sikerül ismét egy olyan "műremeket" mekkmesterkedni, amit egy középiskolai videó szakkör is lever minőségben...

izellajos 2015.07.12. 11:39:43

kiváncsi leszek, hogy megint sikerül-e 2015ben 2000es évekbeli szinvonalat hozni. gyanítom igen.
amúgy meg a spotklub, sportm duo mehet a levesbe, nem tényezők.

kispufi 2015.07.12. 11:49:39

pedig hány remek lmbtqwertzuiop-felvonulást és hasonlóan progresszív provokációk demokratikus biztosítását lehetne ellátni ebből a felheccelt fasiszta reakciós csőcselék ellenében, akik nem átallanak az ellenkező nemmel házaséletet élni, majd utána bekapcsolni a sportadókat. coki az ilyeneknek, éljen a haladás és a hivatásos elfogadók egymás elfogadása, meg a kirekesztő kirekesztése. remélem, jól mondtam mindent.

min 2015.07.12. 11:50:04

A görögök lettek az új követendő példaképek?

na__most__akkor 2015.07.12. 12:01:08

Ráadásul. az 1-2-3 csatornán ott villog a jobb felső sarokban a négyes reklámja... menjetek a picsába, átveszitek a parasztságot a kertévéktől?

Holnaptól reklám is lesz? ( Most reklám, de visszajövünk, de hallgasson minket, most előzetes, de visszajóvünk,, most belebasszuk a folytatást a film tetejébe, de azért villogtatunk valami szart valamelyik sarokban...)

Elnézést a mezőgazdaságban dolgozóktól... nem parasztság...

Bunkóság.
Gratulálok, MTV.

astryle 2015.07.12. 12:02:18

@sixx: Azért ez a 5,4 milliárd forint szinte eltörpül az RTL klub éves árbevételéhez képest (29 milliárd) vagy mondjuk a TV2 (16 milliárd) vagy a kedves indexet is eltartó anno Sanoma Media Budapest Zrt (18 milliárd) amit most Centrál Médiacsoport Zrt. néven megy. És ezt mind az indexről szedtem infó:
index.hu/gazdasag/2013/05/24/itt_a_reklamado_tervezete/

szita szita péntek 2015.07.12. 12:07:13

@M_R: A minőség az egy dolog. Kellő pénz, türelem és energia ráfordítással elérhető a megfelelő minőség - kétségem sincs, hogy a feltételek együttállása esetén sikerül is elérni azt. A gond nem itt van. A probléma inkább az, hogy a sportközvetítés nem egy állami feladat - míg monnyuk a közúthálózat fenntartása meg igen. Amikor befizetem az adómat, akkor abból közigazgatást, egészségügyet, közoktatást, igazságszolgáltatást, honvédelmet stb. akarok finanszírozni és nem pedig egy _vállalkozást_ . No persze nem állítom, hogy az állam ne kezdhetne gazdasági tevékenységbe, tök jó dolog, termeljen profitot, hogy aztán abból többet költhessen az állami feladatokra. Király! De akkor termeljen ám profitit!

Tommi_ 2015.07.12. 12:09:20

Szóval milliárdokat költünk adófizetők pénzéből valamire, ami a közvetítési jogok elhappolásával tönkreteheti a meglévő sportcsatornákat. Ennyit tud az állam.

Komojtalan 2015.07.12. 12:10:46

Most tévedsz hogy nem lesz néző az új sportokra, én pl. mindig remegve várom a híreket a sportlövőkről :-). A BL, EB még talán jól is járhatnának, ha el tudnák/akarnák adni piaci alapon a hirdetéseket, de ezt kétlem. Az összes többi töltelékműsor lesz a bohóc ligával kezdve, ezért kár új csatornát létrehozni. Meg lehet nézni mit ad a héten Sport TV: Copa america ismétlés, lóverseny, stb ... Majd ha indulnak a bajnokságok amelynek darabja BL árszintű, akkor lesz műsor választék.

netrion 2015.07.12. 12:18:45

@astryle: közpénz vs. magánpénz

Egy magáncég arra költi a pénzét, amire akarja, mindannyiunk közpénzét viszont gondosan kell(ene) elkölteni.

astryle 2015.07.12. 12:33:25

@netrion: Az lehet, de erre van a reklámadó bankadó anyámkínnya, hogy ne a prolik pénzéből csinálják ezeket hanem a profitot kivinni igyekvő multik zsebéből történjen a fejlesztés.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.07.12. 12:40:41

@astryle: az nem a te pénzed, semmi közöd hozzá. ez meg a tiéd, de neked oszt magyarázhatom. nyalogasd csak tovább a gazdit, jól csinálod. "profitot kivinni igyekvő multik" - azt sem tudod, mit adóztat meg a kormány.

astryle 2015.07.12. 12:55:12

@sixx: tudom, hogy fáj az igazság és, hogy a baloldal már elúszott a levesbe.. legközelebb ha nem a fidesz nyer szerinted majd a balosok fognak? egy nagy fütyköst, jön majd a még radikálisabb, még nemzetibb jobbik és aztán mehet a baloldal végleg a levesbe. A közpénz meg elég tág fogalom.. ott nem csak az "én" pénzem van.

Flankerr 2015.07.12. 12:56:16

@astryle: számold ki, hogy a 80 milliárdból mennyit fedez a reklámadó..

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2015.07.12. 13:00:54

@astryle:
Próbáld egy platformon kezelni a dolgokat. Persze, hogy nagyobb a költségvetése egy általános szórakoztató adónak, mint egy tematikusnak.

A piacvezető sport1-et birtokló AMC Networknek tavaly a magyar piacon 1 milliárdos Ft-os reklámbevétele volt (ebben az összes kábelcsatornájuk benne van). Ehhez képest drágának tűnik.

Szerintem teljesen felesleges pénzkidobás egy újabb (nyolcadik) sportcsatorna létrejötte. De hát köztévéről beszélünk...

sixx · http://comment.blog.hu 2015.07.12. 13:05:10

@astryle: ez nem menti fel a köztévét az alól, hogy a pénzünket herdálja.

astryle 2015.07.12. 13:16:49

@Flankerr: ha tudsz szerezni kimutatásokat szívesen kiszámolom.

@kis_kiraly: az tényleg igaz, hogy már meg vagyunk lőve a sok sportcsatornával, viszont a RolandGarros után szívesen néztem volna tovább a Wimbledon-t is a Eurosporton, de valamiért azt csak a digi sport adja élőbe.. az meg pont nincs a UPC-nél. Az m4 et nem tartom fölöslegesnek, pl amikor téli-nyári olimpia van vagy úszás stb akkor totál nézhetetlen szokott lenni az m1-m2 így viszont akit nem érdekelnek továbbra is nézhető marad a többi.

ZMO 2015.07.12. 13:37:03

@sixx:
Egyetértek azzal, hogy őrült pénzek ezek, viszont nagyon kiemeled, hogy "Úgy látszik, ha sportól van szó, semmi sem drága." (kihagytatok egy R betűt). Itt azért feltenném a kérdést, mi ezzel a gond? Mármint ha valamire azt mondom menjen a pénz, akkor az a sport. Itt van egy ország, aminek a nagy része (magamat is beleértve) a képernyő előtt tesped. Egészségügyileg egy 0 az átlag magyar, az ellátás is az persze, de az megint más téma. Miért baj az, ha a sportra - bármilyen formában - de költ a kormány. Én úgy gondolom erre érdemes és kell is áldozni, persze nem ész nélkül de nem értem a sport ellenhangolást itt az Indexen.

Persze ez egy komplex témakör, szóval nem mondhatom azt, hogy a látványberuházások (stadionok) stb. mellett olyan könnyen kiállnék, de azt mondom inkább ez, mint amikor elmegy az ilyen olyan soha meg nem valósuló pályázatokra, meg felmérésekre meg anyámkínjára X milla, meg ezernyi olyan pénzmozgás zajlik aminek NINCS semmilyen kézzel fogható eredménye. Tudom, a kettő nem zárja ki egymást, de mégis azt mondom túlzottan a sport és az annak kapcsán megvalósuló beruházásokra van kihegyezve egyre több cikk.

Az M1-M2-Duna féle újragondolással abszolút nem értek egyet, ugyanakkor egy minőségi SportTV nagyon is jó lenne, mert ha megnézed... a foci VB színvonala, a válogatott meccsek közege nagyon gyenge volt. Nem mondom, hogy most hú de jó lesz, de foglalkozni kell vele. Kellenek jó kommentátorok nagyon erre a csatornára. Hogy miért ennyiért? Nem tudom, mennyibe kellene kerülnie ennek? Mások fele ennyiért hozzák ki? Én erre nem sajnálom a pénzem. A plakátokra, meg kiküldött kormánypárti - de kérdőívnek álcázott - bullshitre igen.

playoff szakáll 2015.07.12. 13:45:20

Szakértelem, az.

Kiküldenek 2 jó csajt a gyakornokok közül a városba, hogy mi a béna faszról beszélgetnek a hímek sport témában, és megvan, mit kell beszerezni:
- beszélni a SportTv-vel, hogy csurrantsanak az NFL-ből (vagy kanadai bajnokság esetleg)
- MLB
- Gaelic Football? Lacrosse?
- Indy Car, Cart, meg még mit
- fennmaradó európai élbajnokságok kosárlabdában, amiket a többiek nem adnak
- satöbbi (mert még van olyan, amiben csaphatnának nagyokat ennyi pénzből)

Figyuzzka 2015.07.12. 13:49:30

Vajon a Forma 1 közvetítési jogai meddig vannak még az MTVA-nál?
Mert ha nem ők veszik meg a következő szakaszra, akkor pláne nem nézi majd senki az M4-et... mint ahogy az M4 metrót sem :D

_Neville 2015.07.12. 13:51:49

Az NB1-nek nagyobb a nézettsége, mint a külföldi bajnokiknak (jó, nem a Real-Barcanak, de az csak kétszer van), úgyhogy igen, bőven nézővonzó. Nem véletlenül tesz meg mindent a SportTV is, hogy megtarthassák a jogokat ők is, mert az MTVA kisgömböcként az egészet lenyúlná.

martineden 2015.07.12. 14:01:01

@astryle: ,,jön majd a még radikálisabb, még nemzetibb jobbik és aztán mehet a baloldal végleg a levesbe. "....nem,utana marmint a jobbik utan a jobboldal megy a levesbe bo 60 evre megint,mert kb annyi ido kell hogy elfelejtsek a tenykedesuket.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.07.12. 14:09:22

Előttem a kép ahogy milliók kapkodva kapcsolnak el a Digis Premier Ligáról, vagy a sport 1-es Spanyol bajnokiról, hogy nézhessenek egy kis asztaliteniszt az M4 sport csatornán.

szuperkrumpli 2015.07.12. 14:09:32

A hogyan lopjunk nagyon sok közpénzt a haverokhoz 34124232-ik fejezete!

astryle 2015.07.12. 14:29:53

@martineden: amíg a baloldal a liberális eszmékért küzd és védené az illegális bevándorlókat meg a homokosokat addig nehezen hiszem. akik meg a fletóért vannak oda 10 év múlva már mind alulról szagolja az ibolyát. egyetemisták körében is a jobboldali pártok dominálnak.. az a 100 akik meg kijárnak tüntetni (dök,hök stb, ellenzék által pénzelt, kiképzett tüntetők) mindig lesznek. ahogyan az indexhez hasonló 10% alatti pártokat felnagyító médiumok is.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2015.07.12. 14:50:26

@M41THEW: Az élsport lófaszt se segít a népegészségügyön.

Uszoda napijegy felnőtteknek kb. 1800 forint. Tízalkalmas bérlet 15000. Tehát egy felnőttnek havi 15000 forintba kerülne heti kétszer (ami nem sok, sőt!) eljárni úszni. Ha az állam ennek csak a felét állná, akkor 720 ezer ember tudna eljárni úszni olcsóbban abból a pénzből, amit a sportcsatornára elbasznak. Több, mint aki a csatornát fogja nézni, az fix. És ez csak egy példa a sokból!

zsoltix 2015.07.12. 14:59:51

Drága ingyenebéd lesz ez.

Flankerr 2015.07.12. 15:23:13

@_Neville: ez nem teljesen így van, és az a nézettség se magasabb mint a Duna Tv-s (nem túl nagy) átlag.

martineden 2015.07.12. 15:43:08

@astryle: Szovegertessel baj van latom.A jobbik utanrol beszeltem,leesett?

Bigali 2015.07.12. 16:26:06

M1/M2/M3...M4... ja van még duna duó televízió...
ki a szar nézi ezeket a mérhetetlen, nézhetetlen, értelem minimális szikráját sem mutató műsorokat (jó, a fidesznyaloncokat vegyük le, az egy külön állatfaj, csótányok nemzedéke)
jó, az m3 anno az még néha jó, de az is elég lenne mindennap hattól éjfélig...
talicska volt a jele az óvodában a fijjúgnak...most már mehetnének végre, jó messze el...

naezjó... 2015.07.12. 17:23:31

Remélem az M4-en megnyerjük az EB-t. Akár kijutunk, akár nem.

astryle 2015.07.12. 17:26:12

@martineden: le :D és a jobbik után se lesz baloldal figyeld meg :P

Yobbágy Fery 2015.07.13. 07:44:19

@astryle: Ha Magyarországon a politikai program, illetve a tettek alapján osztályoznák a pártokat és nem az alapján, hogy azok milyen jelzőket aggatnak magukra, akkor kiderülne, hogy az összes nagyobb párt baloldali. A klasszikus jobboldali értékek egyiknél sincsenek meg (vagy ha igen, akkor a végletekig eltorzítva és kizárólag a hatalom érdekében), viszont mind belepofázik az emberek életébe és függővé teszi/tenné őket az államtól (vagy rosszabb esetben egy másik államtól, ugye kedves fideszes és jobbikos felebarátaim, akik az orosz medve f*szát szopjátok egy kis apróért cserébe).
De amíg el lehet adni a sz*rt is, ha nemzetiszín pántlikával van átkötve és "a zsidók/cigányok/amerika/b**ik/gyurcsánybajnai a hibásak" feliratú cetli van beletűzve, addig mégis mit várok...

Yobbágy Fery 2015.07.13. 07:53:53

@wololo: De nem lesz nyereség. Egyrészt mert ami nézettséget is hoz, az baromi drága, másrészt meg a reklámidő is korlátos, egy focimeccset nem lehet reklámmal megszakítani, a félidőben meg nagyrészt okoskodás szokott lenne az összes sporttv-n (a köztv sem volt kivétel a legutóbbi EB, meg VB alatt). Amit esetleg mégis nyernek, az el fog menni a töltelék sportesemények díjaira, ami meg netán még mindig maradna azt be fogják dobni az MTVA költségvetésébe, ahonnan könnyebb kilopni.
Ne legyenek illúzióink, amihez eddig ez a kormány hozzányúlt, a társadalom egészére nézve masszívan veszteséges lett és csak a kiválasztottak gazdagodtak.

cukkmukk 2015.07.13. 10:05:07

Szerintem megéri. Hülyének is, tolvajnak is.

Serrin 2015.07.13. 12:20:38

NFL és NCAA nélkül ezt sem fogom nézni. Esetleg kanadai bajnokságból, vagy hasonlóból lehetne közvetíteni, az nem Sport1-Sport2 sajátossság.

dr. v.b.1990 2015.07.14. 21:02:24

"Állami sportcsatornával a környéken például a szlovákok is próbálkoztak, de 3 év után megszüntették, mert irgalmatlan összegeket emésztett fel, és az ottani köztévének ezek szerint nem lehetett csak úgy kihajigálnia a pénzt az ablakon"

Próbálkoztak a csehek is, és nekik bejött (mint, ahogy van rá egy-két példa pl. Lengyelországban , hogy az állami sportcsatorna legyen). Amúgy én azt látom, hogy ez a trend egyre jobban fog folytatódni és egyre több helyen fog megjelenni állami sportcsatornák.

"Itthon ráadásul elég jelentős konkurencia is van, a Sport1/Sport2/SportM, a SportKlub, a Digi Sport1/Digi Sport2, és Eurosport/Eurosport2 is elérhető, akik biztos nem örülnek egy újabb piaci szereplőnek."

Ja, hogy ez a probléma? :D Így már mindjárt más.

szita szita péntek 2015.07.15. 15:16:39

@dr. v.b.1990: Hogy a francba ne lenne probléma? Az állam gyakorlatilag piacon kívüliként (hisz nem kell gazdaságosan működnie, a lyukakat kiöntik adóforinttal) beletenyerel egy olyan területre, ami :
- nem állami feladat,
- a piac által már lefedett terület - azaz az állami "szolgáltatás" nem többletként jelenik meg, hanem a meglévő (adófizető, munkaadó) szereplők kiszorítását célozza

Szerinted ez komolyan nem probléma?
süti beállítások módosítása