Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Magyar Helsinki Bizottság: A kormány szócsöve lett a közmédia

2015. június 26. 15:55 sixx 55 komment

tumblr_nqgu7t0i9k1tenm2go1_1280.jpg

A Magyar Helsinki Bizottság levelét megírta, és az MTVA vezérigazgatójához, Szabó László Zsolthoz, illetve a közmédiát felügyelő Közszolgálati Testület elnökéhez fordultak, hogy ugyan tegyenek már valamit, hogy a közvélemény reális képet kapjon országunk valóságos migrációs helyzetéről, mert a menedékkérők bemutatása a közmédiában kissé, izé, torz.

A menedékkérők jogvédelmével foglalkozó szervezet úgy tapasztalja, hogy

a közszolgálati média a hazai migrációs folyamatokról szóló tudósításai nem segítik, hanem akadályozzák a közösség vitáinak lefolytatását, valamint gyengítik a közösségi kohéziót és integrációt. A közmédia szerkesztési és tájékoztatási mostani gyakorlata alapvetően ellentétes a közszolgálati elvárásokkal, elsősorban az objektivitással és a ténytisztelettel.

Ebben ugye túl sok új nincsen sajnos, a köztévé évek óta így működik, azóta meg hogy Nemzeti Hírtévét is kaptak a kezükbe, a helyzet egyre romlik, a kiegyensúlyozott tájékoztatásnak az írmagját is kiirtották a tévéből. A Magyar Helsinki Bizottság szerint ez nagyon nincsen jól.

Az adófizetők pénzéből fenntartott médiumok irreguláris migrációról szóló anyagai tendenciózusak, sőt, pártosak, a híradások fontos adatokat, szakmailag megalapozott véleményeket elhallgatnak, másokat manipulatív módon felnagyítanak vagy előtérbe helyeznek. A migránsoknak, jelen esetben menedékkérőknek a híradásokból, riportokból, interjúkból kirajzolódó médiaképe visszataszító, félelmet, pánikot keltő — nemhogy szolidaritást nem ébreszt a potenciális üldözöttekkel, de egyenesen őket vagy a velük szolidáris embereket, szervezeteket hibáztatja a kialakult helyzetért, ráadásul dehumanizálja, kártevőkként, bűnbakokként mutatja be a külföldieket.

A Helsinki Bizottság ezért arra kéri Szabó László Zsoltot, az MTVA vezérigazgatóját, hogy sürgősen vizsgálja ki, az irreguláris migrációval kapcsolatos híradások mennyiben feleltethetők meg a közszolgálatiság kritériumainak, és biztosítsa, hogy mostantól a Közszolgálati kódex vállalásai ezen a területen is maradéktalanul érvényre jussanak. Ehhez csak halkan hozzáteszem, hogy nem is tudtam ilyen kódex létezéséről, de beszerzek egyet, és egy egész napos Nemzeti Hírtévé nézés közben fogom olvasgatni. Van a levélnek előzménye egyébként, hiszen Fábri György, a Közszolgálati Testület elnöke a grémium márciusi ülésen élesen bírálta az MTI-t, mert a Nemzeti Hírügynökség kritika nélkül vette át a kormánypárt szóhasználatát a "megélhetési menekültekről".

Tűkön ülve várjuk az MTVA válaszát.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trackers 2015.06.26. 16:33:49

Szóval Soroséknak nem tetszik hogy a bevándorlással kapcsolatos tényeket mutzatják a TV-ben.

A tényeket, miszerint mostanra napi több mint 1000 illegális határátlépő érkezik.
www.police.hu/hirek-es-informaciok/hatarinfo/elfogott-migransok-szama

A tényeket miszerint az Olasz határt lezárta a bevándorlók elött Svájc, Franciaország, és Ausztria.
www.atv.hu/kulfold/20150615-kezelhetetlen-a-menekultvalsag-olaszorszagban-a-hatarzar-miatt

A ténykeet miszerint Macedóniából ide küldik az összes bevándorlót, hogy itt majd vízumot kapnak. Aztán lázadnak a szálláshelyen mikor nem.

A tényeket miszerint a bevándorlók nem riadnak vissza semmitől:
inforadio.hu/hir/tudositoink/hir-737169

A tényeket miszerint a nemi erőszakok számát Svédországban muszlim illegális bevándorlók követik el.

Elmentek a picsába !

Trackers 2015.06.26. 16:41:38

Egyébként érdeklődnék szerényen, hogy milyen módszertannal méri a Helsinki bizottság a köz-TV kiegyensúlyozottságát ?

Méri-e pl ugyanezzel a módszertannal az index címlap tartalmának, és blogjainak kiegyensúlyozottságát ?

Vagy ez is csak egy szokásos ballib hasraütés utáni napi bérretegés által keletkezett cikk ?

Pop40 2015.06.26. 16:43:47

Mindenben hazudnak, mindenben torzítanak, és mindenben fideszes propagandát nyomnak.

Miért pont ebben a témában ne tennék?

Látszik is a nézettségükön. :-)

A jelenlegi mtv a fidesz.hu országos tévés kiadása, 80 milliárd ft közpénzből.

Pop40 2015.06.26. 16:46:35

@Trackers: Igen, mert a párttv-d csak ebben az egy témában torzít. Semmi másban.

Az utolsó javaslatod magadra alkalmazhatnád, drága ettárs.

Bár belőled valszeg jó alkalmazott lenne a jelenlegi mtv-ben is. :-)

Trackers 2015.06.26. 16:47:18

@Pop40:

Én nem igazán hiszek ezeknek a nézettségi adatoknak.

Ugyanis a közvéleménykutatók azt hozták ki (az összes) hogy elsöprő többségben az emberek nagyrésze a jelenlegi tömeges illegális bevándorlás megakadályozása mellett áll ki.

Hamármost a nézettségben vezető médiát néznék az emberek (ahol a ballib bérrettegés folyik a csapból is meglehetősen kiegyensúlyozatlanul, pl RTL, Index,ATV, ...), akkor vagy annyira intel,igensek, hogy a ballib mantrával nem lehet átverni őket, vagy pedig a nézettségi adatok hazudnak.
Harmadik esete nincs.

koolkat 2015.06.26. 16:48:03

Tény és való, hogy az index nem az "adófizetők pénzéből" fenntartott médium ellentétben a közszolgálati vacakkal, ezért nem ugyanazon mérce alá esik, azt írnak, amit akarnak, bármennyire is utálom, mégis így van ez jól.
DE! Hol volt, merre járt a kedves, állítólag független (a valóságtól tényleg az!) "Magyar" Helsinki Bizottság, amikor a balliberális kormányok idején, pl. a "kék"' Híradó alatt komplett százezres tüntetéseket hallgattak el? Amikor olyan szinten egy irányba tolódott a közmédia, hogy ahhoz a képest a mai állapotok akár még baloldalinak is tekinthetőek. Akkor, kedves jogvédők, hol tetszettek lenni és miért, legfőképp pedig mennyiért tetszettek mélyen lapulni a fűben, mint az a bizonyos természetes salakanyag?
Az Udo Ulfkotte könyvében leírtak szerint, vajon mennyi az index és az "M"HB ára? Erre vagyok igazán kíváncsi.

Trackers 2015.06.26. 16:49:24

@Pop40:

Bizonyára fel tudsz sorolni egy darab hazugságot az általad leírt sok száz közül !

Légyszi tedd meg, hogy leírsz 1-2 darab konkrét hazugságot bevándorlókkal kapcsolatos elhangzott statisztikák kapcsán, csakhogy ne csinálj segget a szádból !

Pop40 2015.06.26. 16:51:38

@Trackers: "Méri-e pl ugyanezzel a módszertannal az index címlap tartalmának, és blogjainak kiegyensúlyozottságát ?"

Elvtárs, attól, hogy szeretitek összemosni a kettőt, az mtv változatlanul 80 MILLIÁRD FT KÖZPÉNZBŐL MŰKÖDIK, az Index pedig változatlanul SAJÁT MAGÁT TARTJA FENN, PIACI ALAPON.
Ebből következően AZT ÍR, AMIT AKAR, SEMMI KÖZÖD HOZZÁ, MERT AZ MTV-VEL ELLENTÉTBEN NEM MI FIZETJÜK.

Van remény, hogy felfogod ezt az apróságot, vagy elszótagoljam?

Mellesleg az Index ezermilliószor kiegyensúlyozottabb a pártseggnyaló tv-dnél.

Pop40 2015.06.26. 16:54:04

@Trackers: Az a teljesen hihetetlen eset nem fordulhat elő, hogy az emberek zöme nem a bevándorlók alapján választ tv-csatornát? :-))))))

Pop40 2015.06.26. 17:01:10

@Trackers: Hagyjál már engem békén a bevándorlóiddal, jó?
Én elhiszem, hogy nektek kiadta a főnök, hogy napi 24 órában ezen kell pörögni, de nekem nem a pártház adja a napi menetrendem.

Amúgy nézd meg nagyjából bármelyik riportot a hírhamisításért elítélt szerkesztőkkel dolgozó tv-től, és nem lesz kérdés, miről beszélsz.
Az, hogy a fideszén kívül más vélemény szóba se kerül, egy dolog, de amikor a "független" mūsorvezető publicisztikát olvas be a híradó közepén (!) hogy egyes internetes portálok (!) elszabotálják (!!!!!) a kormány sikereit.... No comment. :-)

Nzoltan 2015.06.26. 17:22:43

Nabumm. Ha valakinek nem tetszik, elkapcsol.

Nzoltan 2015.06.26. 17:31:21

Mikor a skótok elakartak szakadni Angliától kérdőre vontk a királynőt, mert uralkodóként kiállt a saját érdekei mellett.

A köztévé nem rud pártatlan lenni, mert a dolga az is, hogy híreket és a kormnyzat álláspontját is közölje. Szar lenne, ha a tényleges döntéshozók munkájáról csak a közlönyben olvashatnánk. Az meg nem igaz, hogy az ellenzéki véleményeket nem lehet hallani. Ski ezt llítja, az még nem nézett m1 -et.

Trackers 2015.06.26. 17:48:48

@Pop40:

Szóval hazudtál, mikor azt álítottad hogy az M1-ben hazudnak, mert nem tudsz egy ilyen esetet sem felsorolni.

Kösz.

Pop40 2015.06.26. 17:50:29

@Nzoltan: "mert a dolga az is, hogy híreket és a kormnyzat álláspontját is közölje. "

Ezt jól látod. Dolga az is, hogy a híreket és a kormányzat álláspontját IS közölje.
Mint teszi azt pl az Index.

Épp ez különbözteti meg a koreai párt tv-t és a CNN-t: A CNN a kormány és az ellenzék véleményét IS közli.

A koreai és a magyar párttv pedig 90%-ban közli a kormány álláspontját, amit 10%-ban azért megszakít az ellenzék kiforgatott véleményének a szidásával.

Bár igaz, azért ne legyek méltánytalan Koreával: ott azért az nem fordul elő, hogy a műsorvezető a híradó közepén bemondja a magánvéleményét, amiben ostoroz egyes internetes portálokat, hogy nem hozsannáznak eléggé a kúrmánynak. :-)

Trackers 2015.06.26. 17:50:55

@Nzoltan:

www.hirado.hu/2015/01/23/nezopont-tobbet-szerepelt-a-hiradokban-az-ellenzek-mint-a-kormanyoldal/
Az ellenzék megjelenésének aránya a Duna Televízióban 36,8 százalék, az M1-ben 45,4 százalék, az RTL Klub hírműsorában 46 százalék, a Hír TV híradójában 47,9 százalék, míg a TV2-n 48,5 százalék volt. Az ATV volt az egyetlen csatorna, amelyben a vizsgálat adatai szerint 50 százalék felett - 55,4 százalékon - zárt az ellenzéki pártmegjelenések aránya.

Trackers 2015.06.26. 17:53:36

@Trackers:

Nézzük az MSZP alatti arányokat:

www.mediakutato.hu/cikk/2007_03_osz/06_hiradok

2004-ben a kormányzat és a koalíció politikusai átlagosan a belföldi hírek 67 százalékában szerepeltek – igaz, augusztusban szereplési arányuk az MTV-ben elérte a 82 százalékot (ezt azonban magyarázhatta az akkor bekövetkező kormányválság és miniszterelnök-váltás is, lásd Plauschin, 2005). 2005-ben enyhén nőtt a kormány és a koalíciós pártok reprezentánsainak megszólalási aránya, átlagosan 70 százalékot (a Magyar Televízióban 78 százalékot) érve el (ORTT, 2006). 2006-ban ez az arány átlagosan 62 százalékra – időnként 55 százalékra – esett vissza (ORTT, 2007). Az utóbbi elemzések ugyanakkor kizárólag kvantitatív módszerekkel készültek, azaz nem foglalkoztak azzal a kérdéssel, hogy a kormánypolitikát a televíziók kritikus vagy kritikátlan módon ábrázolták-e.

Pop40 2015.06.26. 17:56:49

@Trackers: Óh, szóval neked a "nem megtalált" Millás tüntetés, a Mesterházy-féle eset manipulált hangsávjai, a kiretusált Lomnici, a híradó közepén beolvasott publicusztika, a nézőszámmal manipulálás (pl mikor kihozták, hogy őket nézte, aki másfél mp-re odakapcsolt) nem számít hazugságnak?

Ja, bocs. Akkor nézd őket szorgalmasan.
A műsoruk láthatóan pont neked készül. :-DDDD

Hazudozni meg te szoktál, drága ettárs. Mint tetted pl azt fönt, ahol elegánsan egy kalap alá vetted a 80.000.000.000 ft közpénzből gazdálkodó párttv-det, meg a ∅ ft közpénzből gazdálkodó Indexet.

Pop40 2015.06.26. 17:59:01

@Trackers: Na, ez ma az első igaz mondatod.

Olyan napok ugyanis tényleg vannak, mikor a "köz"tv-ben többet fikázzák az ellenzéket, mint amennyit szopják a kúrmányt. :-)))

turista a saját országában 2015.06.26. 18:24:49

Ma is hörög és pörög a Trackers nevű fidesznyik.

midnight coder 2015.06.26. 18:34:32

Mikor nem volt a közmédia az aktuális kormány szócsöve ?

Pop40 2015.06.26. 18:38:23

@midnight coder: És mikor volt ilyen szinten az?

Pláne ennyi pénzből?

lilly.alien 2015.06.26. 19:44:14

Ismerve a válaszadási stílusukat, talán a következőre számíthatunk:
"Igen, torzítunk, naés? Gyurcsány, elmúltnyócév, ballibsik. Szép napot."

campobaszo 2015.06.26. 20:07:34

@Trackers: "A tényeket miszerint az Olasz határt lezárta a bevándorlók elött Svájc, Franciaország, és Ausztria."

A G7 miatt állították vissza a határellenőrzést.

"Az ellenzék megjelenésének aránya".

El tudjuk képzelni,hogy a nézőpont intézet hogy mér.Bemondják,hogy rohadt mszp - ellenzéki megjelenés."Kvantitatív módszer" - beszarás!

"az emberek nagyrésze a jelenlegi tömeges illegális bevándorlás megakadályozása mellett áll ki."

Ez akár így is lehet,csak a kormány ma szándékosan összemossa az illegális határátlépést a bevándorlással.Minden bevándorló átlépi a határt,de nem minden határátlépőből lesz bevándorló.

blaubner 2015.06.26. 20:17:11

@Trackers:
Csak ironizalsz vagy tenyleg ennyire sotet vagy?

♔batyu♔ 2015.06.26. 20:29:26

A közmédia mindig is a kormány szócsöve volt. Sőt akkor igazán, amikor a Helsinki bizottság szerint egyáltalán nem, mivel akkor még nem volt ellenzéki média.

Libsiknek rövid a memóriájuk.

♔batyu♔ 2015.06.26. 20:41:49

Néztem ezt a szerencsétlen MSZP-s kopasz Tóbiást. Kb. 3 héttel van lemaradva a híreket illetően.

Gyurcsány bukásának sok oka van, de nem véletlenül nyomkodták annak idején a HíRTV-ben.

A politika +-on volt egy Helsinkis csaj, jó, ha 24 lehetett, leginkább szánalmas, ahogy nyomja a mantrát és látszik rajta, hogy végig sem gondolja amit mond.

Szerintem örüljetek ballibsik, hogy nem ezeket nyomkodják a közTV-n, mert elhihetitek, nem Orbán miatt vannak kedvenceitek a kukában, hanem ilyenek miatt.

Ugyan mi lenne, ha a közTV mától Helsinkit, Tóbiást, Gyurcsányt és a többit nyomkodná? Mindenki inná a szavukat? A nagy lófaszt, belebasznák a távirányítót a TV-be.

csak egy néző 2015.06.26. 20:43:58

Az az érdekes, hogy, ha megnézi valaki ezt a fos magyar 1,2,3,4,5,6 adókat, akkor max. a tv előtt ülve, hangosan elküldheti a qrva anyjába a sok seggnyaló köcsög riport után a riportert vagy a bemondó szakmunkást. Addig itt az Indexen megjelenik egy bejegyzés, az tuti, hogy azonnal megjelenik a fideszes, jobbikos brigád és min 70%-ban csak ők egymással versenyezve ajvékolnak és bármiről is van szó, védik az éppen bedobott (gumi) csontot, mint a kóbor kutyák és azonnal libsiznek, komcsiznak zsidóznak..

♔batyu♔ 2015.06.26. 20:46:37

@csak egy néző: Te ostoba, a ballibsi brigád is megjelenik, ez egy blog b+, ez azért van, hogy mindenki elmondja a véleményét.

Te a közértben is csodálkozol, hogy nem csak tej van, de alkohol is?

csak egy néző 2015.06.26. 20:53:31

@♔batyu♔:
Majd nézd meg egy óra múlva az arányt.

InteracTV 2015.06.27. 00:07:16

Már geciunalmas a téma, magatok alatt vágjátok a fát.

Darth Revan 2015.06.27. 01:15:16

@Trackers: "Méri-e pl ugyanezzel a módszertannal az index címlap tartalmának, és blogjainak kiegyensúlyozottságát ?"

te hulye, az index nem kap evi 80 milliardot a mi penzunkbol.

Pop40 2015.06.27. 03:40:59

@♔batyu♔: "leginkább szánalmas, ahogy nyomja a mantrát és látszik rajta, hogy végig sem gondolja amit mond. "

Hú bolsikám, ezt épp tőled olvasni, nem semmi. :-D
Tudod, mint a viccben: az nem egy magyar cigány, hanem egy velencei tükör!

"Ugyan mi lenne, ha a közTV mától Helsinkit, Tóbiást, Gyurcsányt és a többit nyomkodná? Mindenki inná a szavukat? A nagy lófaszt, belebasznák a távirányítót a TV-be."

Nem tudom, feltűnt e, elvtárs, de ezt épp most teszik. :-)))
Gyakorlatilag a bivalybasznádi kerületi tv-t többen nézik, mint a szarkupac párttv-d.
Ha Tóbit nyomnák napi 24-ben, akkor se pártolnának el a nézői, olyanok ugyanis nincsenek.

Pop40 2015.06.27. 03:46:00

@csak egy néző: Igen, ezt én is imádom. :-)

Vannak az ilyen batyu, trackers, stb-féle marhák a 223 nickjükön, és gyakorlatilag az összes posztot azzal kezdik, hogy milyen szar a blog, milyen szar a poszt, milyen szar az Index.

És utána itt basszák a rezet napi 24 órában. :-D

Pop40 2015.06.27. 03:49:54

@Darth Revan: "te hulye, az index nem kap evi 80 milliardot a mi penzunkbol."

Ezt én is próbáltam elmagyarázni neki, de nem fogta fel.

Mentségére szóljon, hogy tényleg, honnan is tudhatná, mi a közpénz meg a magánpénz között a különbség.... Fideszes gazdái ugyanúgy lopják mindkettőt.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.06.27. 08:13:47

@Trackers:

Egy kérdésem van hozzád .
Melyik csatorna híradása hitelesebb ? :1. ATV vagy 2.MTV ?
Egyébként tudom a választ, sajnos szemellenzős vagy, te nem veszed észre mi folyik az országban ?
Nem látod hogy szét lopják az országot Vityáék és közben rajtunk röhögnek és le keményen dolgozó kisemberezik azt aki nem korrupt, csak meg akar élni ?
Hány trafikod van hogy ennyire a seggükbe vagy, hány hektár földet kaptál, melyik melónál vagy alvállalkozó ?

Pop40 2015.06.27. 12:44:40

@ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF: Emiatt ne bántsd, szemészek már évek óta kimutatták, hogy semmi nem rongálja annyira a tisztán látást, mint az, ha valaki bekerül a fideszes sleppbe, és kitömik egy pár trafikkal.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.06.27. 15:23:37

@Pop40:

Ezt elpoénkodjuk, de ha Gy. Ferkó a töredékét művelte volna amit ezek az idióták, akkor már lángokban állna az ország.

Corporal Hicks 2015.06.27. 15:52:34

@ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF: Vicces egy ballibsi vagy.Nem sok van belőletek.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.06.27. 16:23:03

@csak egy néző:

Ezzel a friss reggel miért nem pistajózsi nickel tolod ?
Értem előtte trackers volt :)

Corporal Hicks 2015.06.27. 17:51:22

@csak egy néző:

Ezt beszoptad kiskancsó.Nem a ballibsikre értettem,hogy kevesen vannak,hanem a vicces ballibsikre.Beszoptad azt is,hogy jobbikos vagyok.Ja és fideszes se vagyok.Így jártál ballibsi.

astryle 2015.06.27. 19:28:44

Amikor a szocialisták voltak 8 évig akkor mi volt?? :D Tudtommal a Napkelte nem éppen jobb oldali volt

csak egy néző 2015.06.27. 19:52:40

@Corporal Hicks:
Se fideszes, se jobbikos, se ballibsi nem vagy, akkor keblemre bajtárs.

csak egy néző 2015.06.27. 19:53:43

@ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF:
"Ezzel a friss reggel miért nem pistajózsi nickel tolod ?
Értem előtte trackers volt :)"

Hogy mi van? Ezt nekem akartad írni?

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.06.27. 20:02:52

@csak egy néző:

Nem
Ez a mankee ----> Corporal Hicks
akinek címeztem, 2 db hsz-el elég egyenes gerinccel képviseli a Főnit, de sanszos hogy csak egy bér troll.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.06.27. 20:08:01

@csak egy néző:

De asseszép hogya Áderjanit átmaszkíroztad Orbánvityára a profilképeden :O

ellenszenves 2015.06.27. 20:27:54

Amióta olvastam itt a c:c-,n, hogy menekültaradatrol a köztéve részletesen beszámol, azóta ha tehetem odakapcsolok. Köszi a tippet comment com! :)

Corporal Hicks 2015.06.27. 20:57:53

@ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF:

Mit képviselek te gyökér!Nem is ismersz,de látatlanban megmondod a frankót hogy ki vagyok.Ezért rühellem a ballibsi fajtádat.De ha figyelmes lettél volna és nem csak fröcsögsz,fentebb írtam,hogy utálom az összes pártot.mert csak a saját zsebükre dolgoznak.Tudod vannak olyanok,akik nem pártszimpatizánsok,csak van véleményük.Veled ellentétben van gerincem,mert nem nyalok senkihez.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.06.27. 22:03:45

@Corporal Hicks:

Vigyázz mert a spárban még 20 deka Ballibsit kérsz parizer helyett, annyira tolod :P

Corporal Hicks 2015.06.27. 22:58:41

@ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF:

Keményen beszóltál!Csak így tovább,folytasd.Egyszer már benyögtél egy vicceset,hátha még egyszer összejön.
süti beállítások módosítása