Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Várhegyi Lucas Palmira nyerte a Rising Start

2015. február 15. 21:50 sajó d. 90 komment

mira2.jpg

Befejeződött a TV2 Rising Star c. tehetségkutatója, amit végül Várhegyi Lucas Palmira nyert. A négy döntős közül először - nem kis meglepetésre - Fehérvári Alfréd esett ki, őt Peter Srámek követte egy drámai végjáték után. Srámek a második körben 53 százalékot ért el, amit Várhegyi Palmira könnyen megénekelt, de Czibi Norbert egészen a dalának az utolsó pillanatáig 53 százalékon, vagyis döntetlenen állt, hogy aztán konkrétan az utolsó hang pillanatában 1 százalékot még ugorjon a százalékmérő, ezzel Srámeket kiejtve a versenyből. A Facebookon rengetegen csalást írnak, ennek a holnap mi is utána megyünk. A végére a gyenge napot kifogó Várhegyi és Czibi maradt, és annyira egyformán közepesek voltak, hogy mindketten 52 százalékot szedtek össze a legutolsó körben. Végül a századpontok döntöttek, ami alapján az annak idején vigaszágról visszahozott énekesnő győzőtt a zsűri által favorizált Czibi Norberttel szemben.

Az előző adás után kiderült, hogy melyik négy énekes nyerheti meg a Rising Start:

  • Peter Srámek
  • Várhegyi Lucas Palmira
  • Fehérvári Alfréd
  • Czibi Norbert

Ez voltaképpen a legerősebb négyes, hiszen Srámek egyértelműen közönségkedvenc, Czibi a zsűri liblingje, Alfréd a női nézőké, Várhegyi pedig szinte minden adásban a magas százalékokat hozott. Így most tényleg az számított, hogy ki milyen produkcióval rukkol elő, ezért is volt annyira megdöbbentő, hogy konkrétan egy kimagasló előadás sem volt, sőt, néhol egyenesen gyengék voltak az énekesek.

Az első körben Várhegyi és Czibi is meglepően bizonytalannak tűnt, de még így is több pontot kaptak, mint Fehérvári Alfréd. Hiába énekelte jól a Seven Nation Armyt, ezt a remek dalt sikerült annyira áthangszerelni, hogy egy ócska kis reklámzene lett belőle funky betétekkel, amiknek semmi keresnivalója egy alapvetően bluesos számban. Nem is értem miért pontozták le őt ennyire, amikor Peter Srámeknél is erősen rezgett a léc a Szívós szemű Mártával.

 sraek3.jpg

Szóval Srámek ment még egy kört, és egy lassabb számmal 53 százaléknál állította be a falat. Ezt Várhegyi megugrotta egy szintén lassú számmal, hogy aztán Czibi következzen egy dettó hasonló dallal (Úgy szeretném meghálálni). Itt történt az adás legnagyobb furcsasága, ami után ellepte a Rising Star Facebookját a nézők haragja. Czibi ugyanis szintén 53 százalékot kapott, de az utolsó utáni pillanatban ez 54-re ugrott. Ördög Nóra még be is mondta a döntetlent, és csak utána vette észre, hogy Srameknek csak 53-a van. Én úgy láttam, hogy az az egy százalék konkrétan az utolsó hang kiéneklésének pillanatában érkezett, de a nézők szerint ez már a szavazás lezárása után történt. Ezt mindenképpen leellenőrizzük még, amikor felkerül az adás a TV2 honlapjára.

A mindent eldöntő kör előtt Majka és Curtis énekelték el az Éden Hotel betétdalát és - ne legyen igazam - mintha az egész csak hatalmas playback lett volna, legalábbis tévén keresztül úgy tűnt.

A végére megint lassú számokat kaptak a versenyzők, Palmira esetében pedig kiderült, hogy a melankólikus, magyar nyelvű dalok egyszerűen nem fekszenek, nem állnak jól neki. Bezzeg Czibinek, aki valószínűleg egy Elton John-koncerten foganhatott. Ennek ellenére tőle szokatlanul sok hamis hangot lehetett hallani, a magasaknál konkrétan olyan csúnyán besült, hogy rossz volt nézni. Ugyebár itt már nem számít a zsűri szavazata csak a nézőké, ők pedig annyira szorosra vették a figurát, hogy mindkettőjüknek 52 százalék jött össze. Csak megjegyzem, hogy ennyi alacsony pontszám talán még egy műsor alatt sem született, emlékeim szerint a 60 százalékot sem sikerült elérni senkinek az este folyamán. Javítás: többen is jelezték kommentben, hogy a zsűri szavazatainak hiánya miatt voltak ilyen alacsonyak a pontok, ez totál kiment a fejemből, sorry.

mira3.jpg

A szabályzat szerint ilyenkor a századpontok számítanak, ami alapján pár tizeddel/századdal Várhegyi Lucas Palmira nyerte a versenyt, aki a nagy meghatódottságtól nem is tudta végigénekelni a győzelmi dalát. 

Most, hogy vége a műsornak, érdemes levonni a konklúziót. Egy bulvárban jártas, énekeseket menedzselő ismerősöm fogalmazta meg a legjobban mi a baj a Rising Starral:

Nagyon civil.

Egy tehetségkutatón alapból minden induló civil, itt viszont egy igazán érdekes karaktert sem sikerült megmutatni a retrós Peter Srámeken és a sokkal korábban kiesett Palmer Izsákon kívül. Még az utolsó adás alatt is mindenki meg volt szeppenve az indulók közül, akik elvileg nemsokára hatalmas sztárrá válhatnak. Előre megmondom, hogy nem fognak, és nem azért mert egyiküknek sincs egyedi hangja, hanem mert egyiküknek sincs egyedisége. Egyszerűen elfogytak a tévéképes énekes tehetségek Magyarországon, és ezt már az első adások alatt is láthatta mindenki. Még a döntő is tele volt hamis hangokkal, ahol elvileg a legmagasabb minőségben kellene énekelni. Tudom, hogy jön az új X-Faktor, de nagyon szeretném megkérni a kertévéket, hogy pihentessék kicsit ezt a műfajt, mert ez már tényleg a bödön aljának kapargatása. Bele sem merek gondolni, hogy az X-Faktorba mégis honnan az anyámból szednek majd össze 15-20 vállalható énekest.

Cserébe viszont elmondható, hogy legalább zsűri képes volt javulni, a végére nem csak Feke Pál, hanem Keró is egész vállalható lett. Mező Misit és Pásztor Annát pedig érdemes még figyelemmel tartani, mindketten jót tettek a műsor hangulatának, remélem a jövőben kapnak még hasonló szerepet, mert ezerszer jobbak és hitelesebbek, mint mondjuk Rákay Philip vagy Csiszár Jenő a köztévénél.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhaszvik 2015.02.15. 21:58:37

majd valaki kérdezze már meg a tv2-t, hogy ez a százalékos mizéria a végén szándékos volt, vagy csak balf*szkodtak?
a másik kérésem meg szimplán költői: a győztes csaj majd meg fog tanulni énekelni, vagy most már mindegy?

AlexWolf 2015.02.15. 21:58:42

Ez a műsor elég elcseszett volt az elejétől fogva nulla vagy nullához közeli hangú énekesekkel. Ráadásul a tv2 azt hozhatta ki győztesnek akit akart mivel egyáltalán semmilyen felügyelet nem volt. Sehol egy közjegyző vagy ilyesmi, mivel ingyen lehetett szavazni, nem kellett nekik. Ha meg csak egy showként tekintünk a műsorra, akkor annak középszerű volt.

polpetti 2015.02.15. 22:06:02

@juhaszvik: Mira azért elég jól énekel. Norbinak sok hamis hangja volt, ezt Mező Misi is megmondta neki már az adás elején is. Az utolsó dalánál pedig a magas hangok rendszeresen elcsúsztak.

rockjano 2015.02.15. 22:12:21

Nekem nagyon bejött hogy egy szinesbőrű lány és egy roma fiú közt dőlt el.

Nekem ez azt mutatja hogy legalábbis az itt szavazók közt a rasszizmus nem túl erős… és ez jó…

Az énekesek valóban elég közepesek voltak a műsor meg alapvetően unalmas, szerintem ennél többet ki lehetett volna hozni belőle…

AZ RTL ebben profibb mint amúgy szinte mindenben, kétségtelen hogy manipulatívabb is.

Végig azon gondolkoztam hogyha mindezt lazábban, kevesebb pompával alternatívabban csinálják vajon biztos hogy rosszabbul menne??? Mező Misi arcán mintha ezt fedeztem volna fel… nagyon unja az egészet és neki is ciki az ömlengés. (persze meg kell élni valahogy)

Samott 2015.02.15. 22:27:41

Azt jol ertem, hogy ez vegigment sok heten keresztul, a vegen tenyleg csak a legjobbak maradtak es ezek is csak 50% koruli szavazatokat kaptak?

sixx · http://comment.blog.hu 2015.02.15. 22:31:32

@rockjano: ha láttad volna az eredeti formátumot, vagy amit pl. az amerikaiak hoztak ki belőle...ahhoz képest a tv2 verziója fényévekkel jobb volt. ez egy alapvetően elbaszott formátum, az a baja.

wantirna 2015.02.15. 22:33:54

@Samott:

Igen, mert a döntőben a zsűri már nem szavazhatott. Ez maximum 28%-ot jelenthetett volna.

Egyébként jó verseny volt, gratulálok és további sikereket kívánok a győztesnek és a helyezetteknek.

nyazsgemtesegg 2015.02.15. 22:34:15

Ördög Nóra utálhatta a matematikát, a helyiértékekkel hadilábon áll. Tized, vagy század, ugyan már.

nyazsgemtesegg 2015.02.15. 22:37:47

Elek Icu nem indult, azért nem nyert. Ennyi.

L.A.M 2015.02.15. 22:40:19

@sixx:

Ha viszont volt közjegyző, akkor a kollégád minek akar utána menni holnap? Hogy csalt-e a közjegyző? Vagy csak eteti a trollokat, a holnapi kattintás reményében?

mrperfect 2015.02.15. 22:41:31

nagyon gáz volt ez így... az utolsó pillanat után még +1% amikor mát a Nóri is azt mondja hogy döntetlen.. hát ez így bukta....

mrperfect 2015.02.15. 22:43:09

amúgy jó volt műsor egészen mostanáig..

Jolly a tyúk 2015.02.15. 23:04:07

Szerintem Rising Star egy jó formátum, végre egy tehetsegkutató amit nem untam végig, mert azonnal lehetet tudni az eredményt. S nem kellet várni szavazatokra és azt követő borzalmas eredményhirdetéseket. X-faktort sose bírtam végéig nézni. Ráadásul az aplikáció is jó játék volt, még akkor is ha valójában szinte semmit nem ért egy szavazat. Meg fal is jól nézett ki, bár az a sok profilkép nem értettem minek oda.

Trigon_ 2015.02.15. 23:05:51

@sixx: "volt közjegyző."

Aki nyilván visszafejtette a szavazatszámláló program kódját is. Merthogy én szívesen írok neked olyan programot, amelyik orrhosszal a nagyanyádat hozza ki görkorcsolya-világbajnoknak anélkül, hogy a verseny alatt a gép közelébe kelljen mennem.

Omar 2015.02.15. 23:07:07

Kicsit érdekesebb lett volna holnap, amikor megnézem, ha nem tudom meg a címből az eredményt. Dehát kell nekem kattingatni összevissza...

hozé bubó 2015.02.15. 23:17:05

52%+52%??? Hát kihozták a maximumot a műsorból xD vagy 2% mindkettore igent mond egy döntőben??? Egyébként értem én hogy elsőre szar énekelni, de akkor ne hívjuk sztárnak aki izgul, Palmira hangjáról sokat elmond az a döbbenet amikor a közönség és a 4 nagyarc agyfaszt kapva néz körbe hogy ez most mi volt. Hamis, gyenge, kapkodta a levegőt, de hiába lenne ha lenne az énektudás is, a csajnak semmi, lapos a hangja. Nem mintha a hapi nem lett volna full hamis, a kis ország rájöhetne végre hogy nem lehet évente két ilyen műsort csinálni, inkább 5-10 évente kéne, most jöhet valami bűvész vagy faszpörgető tehetségkutató

rockjano 2015.02.15. 23:17:14

@sixx: Lehet azt nem láttam, de alapvetően nem a formátummal van gond a Voice sem volt rossz hanem a zsűri izléstelen nyáladzása (tisztelet a kivételnek) amivel húzzák az időt

Meg persze az hogy ennyi jól éneklő és inspiratív ember nincs egy tízmilliós országban ami érthető de ez közös gond….

jet set 2015.02.15. 23:23:01

@rockjano: De, alapvetően a formátummal van gond. Mi a fasznak van a fal?

L.A.M 2015.02.15. 23:25:46

@rockjano:

Szerintem a Voice formátuma sem jó. Van benne egy jó ötlet, de az a kiválasztással kifújt.

Más kérdés, hogy abból többet ki lehetett volna hozni egy jobb zsűrivel: máig nem értem, hogy miért nem mondták meg a zsűritagoknak, hogy nem kell azonnal gombot nyomni valakire csak azért, mert jó. Az olasz és az angol zsűri sokkal profibban csinálta: az olaszoknál volt olyan, hogy az egyik zsűritag környörgött a másiknak, hogy nyomjon, miközben ő nem nyomott, mert úgy gondolta,nem az ő profilja. Tom Jones meg mindig az utolsó pillanatban nyomott az angoloknál.

Figyuzzka 2015.02.15. 23:32:52

(nem néztem ma sem)
Nem ez a csaj jött a plázából (kikukázva) felkarolva? :D
Érdemes volt akkor a többieknek végig menni castingokon? :D:D

markó póló 2015.02.15. 23:32:56

@nyazsgemtesegg:

"Elek Icu nem indult, azért nem nyert. Ennyi."

Egyetértek!

Littbarski01 2015.02.15. 23:36:47

roppant kreatív volt a dalválasztás, Palmira Az Én Hazám borítékolható volt a Magyarország után, na de hogy Czibivel a végén 2 kimondottan is az X-Faktor döntőjéhez köthető számot énekeltettek el, az a világ vicce.

markó póló 2015.02.15. 23:37:52

@nmikimouse:

"Szerintem Rising Star egy jó formátum, végre egy tehetsegkutató amit nem untam végig, mert azonnal lehetet tudni az eredményt. S nem kellet várni szavazatokra és azt követő borzalmas eredményhirdetéseket. "

Most komolyan, ez jó formátum? Ahol a zsűritagok szavazata 7%-ot ért fejenként, és bőven elég volt, ha valamelyik nemmel szavazott, és máris kiesett az, akinek a zsűriszavazatok nélküli közönségszavazati aránya megasabb volt annál, aki bent maradt?

markó póló 2015.02.15. 23:51:23

Ez a formátum egy centivel sem vehető komolyabban mint a többi hasonló, bármennyire hangosan is üvöltötte bele az éterbe Nórika, hogy a nézők szavazata számít.
Mivel az énekesek közül nem emelkedett ki egyetlen igazi egyéniségnek ígérkező induló sem (még a szlovákiai srácnak volt a legtöbb karaktere ezzel a retro imádattal), igazából az elején, és egészen majdnem a döntőig az számított, hogy milyen dalt osztottak ki rájuk. A dalválasztással egyértelműen lehetett manipulálni a pontszámot, ez végig világos volt. Tehát itt inkább a dalokra mentek a szavazások, nem az előadókra. Alfréd mindig testhez álló, pasis nótákat kapott, Peter Smareket pedig legalább 2x próbálták sikertelenül kiejteni egy-egy szándékoltan rosszindulatú dalválasztással.
Másik: ugyanolyan egyértelműen nyomtak bizonyos embereket a szerkesztők, mint más ilyen jellegű műsorokban. Az Alféd gyereknek pl miért kellett minden alkalommal elmondani, hogy milyen jóképű? Ez különösen ciki, amikor ilyen Keró bácsi félék mondják, de még cikibb volt, hogy szerencsétlen Mező Misivel is minden adásban elmondatták, hogy mennyire jóképűnek tartja a másik roma srácot.... (Ja és arra is emlékeztek még, hogy Alfrédtól még egy hangot sem hallott a néző, de az előválogatóra való megérkezése előtt már megnézhettük ágyékig/konkrétan fanszőrvonalig meztelenül a tus alatt? Hát elég kellemetlen pillanat volt...)

Bergyilkos Bohoc 2015.02.16. 00:00:29

@hozé bubó: Hogy jön ide, hogy 52+52? Nem kell, hogy a 2 szám összege 100 legyen. Azt jelenti, hogy akik bejelentkeztek, azok 52%-a igent nyomott. Bármerre elcsúszhattak volna a százalékok, attól függően, hogy egy-egy fordulóra hányan jelentkeztek be. Lehetett volna 40+30 is elvileg.

Bergyilkos Bohoc 2015.02.16. 00:08:13

"A mindent eldöntő kör előtt Majka és Curtis énekelték el az Éden Hotel betétdalát és - ne legyen igazam - mintha az egész csak hatalmas playback lett volna, legalábbis tévén keresztül úgy tűnt."

Jó reggelt. Szerintem évek óta, mióta hasonló műsorok mennek, minden egyes adásban playbackeltek a "sztárfellépők". Kicsit furcsa, hogy most szúr szemet.

L.A.M 2015.02.16. 00:25:27

@Bergyilkos Bohoc:

Néhány éve egy tehetségkutatóban az is megtörtént, hogy a duettben a versenyző élőben énekelt (legalábbis remélem :-)), a sztárpár meg nyilvánvalóan playbackről...

Leone_510 2015.02.16. 00:30:47

nekem pont a Mező volt a leghiteltelenebb, látszott, hogy kiket favorizál, Anna unalmas és semmi érdemit nem tett a zsűrizéshez, persze hogyan is ő is elég amatőr mint persze Mező is csak hát itthon ez is elég a sztársághoz, Fekére nem is emlékszem, Keró próbált némileg szakmai lenni de hát itt már le voltak osztva rég a lapok csak neki nem szóltak :) , inkább hallgatom ezt az amatőr csajszit meg a srameket és a kopter gyerek hangja sem rossz, mint az állítólag profi Tóth Gabit...meg lehet nézni mit ért el...kapcsolatok csak erről szól a sztárság , kicsi belterjes mindenki megvolt mindenkinek közegben

ja és aki azt hiszi , hogy a közjegyző csal az hülye, ő csak azt igazolja amit lát....már 10 éve sem voltak tiszták a szavazások , talán sohasem , aki nem hiszi járjon utána pl. a (nem írom ide mert nem merem) médiacégnél :D

kis.herceg 2015.02.16. 00:33:07

nevetséges volt, egyszerűen kurva szánalmas. biztosra veszem hogy a szerkesztők leültek szépen egy asztalhoz és kitalálták a forgatókönyvet, tökre mintha egy filmet néztem volna. Sramek "lentmarad a fal, sír norbi anyja, aztán a végén befordul" kiesésénél át is kapcsoltam a vv-re, aztán az egyébként egész este bődületesen hamis 2 ikszfaktor dalt éneklő Norbira a végén visszaraktam kíváncsiságból és MEGINT a végén befordult neki. akkor már nem tudtam sírjak vagy nevessek ezen a szaron. valami szörnyű volt, teljesen elszálltak a szerkesztők. számomra abszolút hiteltelenné vált az egész műsor.

dr nmate 2015.02.16. 00:41:01

Azon azért csodálkozok, hogy mindenki hüledezik, hogy ilyen alacsony százalékok repkedtek... nekem az első pillanatól világos volt, hogy azért, mert nincs a zsűri plusz x-szer 7 százaléka!
Egyébként akkor lett furcsa, hogy csalnak, ha Czibi nyer!
Ő ugyanis az utolsó pillanatban( vagy utána) lépte át az 52 százalékot, mígy Palmirának kicsit előbb lett meg... Így teljesen reális, hogy Czibi vesztett... akkor én is hőbörögnék, ha fordítva lett volna...
Viszont!!!
Az kérdőjeles, hogy a "szavazás befejeződött" mondat kirakása után váltott a százalék!
Igaz nem sokkal... talán fél, egy másodperc volt... ezt tudjuk be a reakció időknek! És a lúzereknek, akik az utolsó pillanatban szavaznak!

dr nmate 2015.02.16. 00:45:53

És én örülök, hogy Palmira nyert... csak rá voksoltam igennel, a többire már az első pillanatban nemet húztam! :)
Egyébként hidegen hagy kinyert... Egyik sem tud tökéletesen énekelni!
Csak Palmirára jobb nézni :)

Vincenzo6 2015.02.16. 01:53:57

@dr nmate:

"És én örülök, hogy Palmira nyert...
(...)
Egyébként hidegen hagy kinyert..."

Szép volt, fiam!

Amúgy én csak a százalékos rendszert utáltam, hogy azt írja ki, hogy a bejelentkezettek hány százaléka szavazott igennel, pedig sokkal jobb volna, ha 50%-ról indulna a dolog, és az igenek/nemek arányát néznék. Persze akkor nem lehetne a fallal butáskodni... :D

szbszig 2015.02.16. 03:39:31

Nem néztem, csak most olvasom, hogy kétszer is 1% vagy kevesebb döntött. Most nagyon meglepődtem... :D

Istvan Bertalan 2015.02.16. 06:14:39

Egyébként simán manipulálva volt a dolog. Sokszor nem volt kint az "ÉLŐ" felirat sem.. Olyan szorosak voltak a százalékok, hogy már a TOP 3 nél mondtam hogy simán kihozzák döntetlenre a végén. Hát nem így lett véletlenül? Érdekes.... Egyébként a csaj (mindamellett hogy most nem volt túl jó) a story miatt nyert. "Egy afro-magyar lány aki véletlenül bekerül de kiesik de nem adja fel és küzd és visszakerül és kikezdik (?) mert nem magyar de közben igen....és megnyeri.
Czibit meg tolják majd a menedzserek.

Samott 2015.02.16. 06:28:46

@wantirna: lenyegtelen a zsuri, arra akartam utalni, hogy a nezok (szavazok) alig felenek teszettek a dontosok produkcioi?

wantirna 2015.02.16. 07:57:18

@Samott: Mi is végignéztük a versenyt, sok énekes tetszett, de nem szavaztunk. Az, hogy a 4X7 pont most nem jelent meg okozta neked az érzéki csalódást. Akár bele is nyugodhatsz.

2015.02.16. 08:19:31

Ekkora egy ócska, CSALÓ műsort rég láttam basszus. Persze az csalózik, akinek kiesett a kedvence, de KABARÉ volt, mikor Czibi az utolsó 10 mp-ben már nem énekelt, mégis megverte Srámek-et.
Aki figyelte a mutatót minden dalnál, az láthatta, miről beszélek.
Beindul, belassul, beindul, belassul és a végén, juj de izgiiiiiiiiii...

OKÁDÉK TV2!

JorgoszBaia 2015.02.16. 08:20:31

csoda történt! Nálunk Kelemen Anna feje egyszercsak behozta a Digisportot... :DDD

Buci11 2015.02.16. 08:38:01

A TV2 honlapján ott van az ominózus Czibi féle éneklés. Én nem tudom mit hitelesít a közjegyző, de:
1. ha szigorúan nézzük, Norbi produkciója picit hosszabb volt
2. még lassítás sem kell hozzá, hogy lássa mindenki, PIROS a szavazás befejeződött és még mindig 52%-on áll a számláló.... Aztán később lesz 53...
Az, hogy milyen hamis volt Peterhez képest, egy dolog, mert a nézők döntöttek, de szabálytalan volt.
Egyébként meg bárki tehet rendőrségi feljelentést, és ha elrendelik a nyomozást, érdekes szakértői dolgok derülnének ki...

ap · http://premiumlivesets.hu 2015.02.16. 08:39:29

@sixx: ha őszinte akarok lenni, ez a formátum messze a legjobb az eddigek közül... a szabályok adásról adásra változnak nem ugyanaz a begyöpösödött mindenre ráhuzandó séma.. az xfaktor válogatós bohóckodásától, majd mentorházától, drámai beszavazástól, mezőnyfelezéstől és a szabványadásaitól már csömöröm van... itt legalább meglépték, h a mezőnyfelezés után vissza lehessen vkit hozni, ami az összes eddigi ilyen jellegű műsorból nagyon hiányzott. az, hogy mindig variáltak a kiesés módjával is,úgszintén szimpatikus.

a cikkhez: ha a mostani 50-53%-hoz hozzáadod a zsűri szokásos 3-4 igenjét (7%) akkor kijön az eddigi adásokban tapasztalt 70-80%.

tingli-tangli 2015.02.16. 08:42:08

A magas százalékok a zsüri szavazataival voltak, most meg ugye ők nem szavazhattak. Nem értem, a Palmira miért nem tud énekelni? Ha jól értem, a Norbi meg eddig nem tanult énekelni és nem is foglalkozott énekléssel. Mert akkor eltekintve a hamis hangoktól, ami gondolom javítható, elég ügyes. Sramek visszatér a Zámbó Jimmy rajongókhoz és szédületes karriert fut be a haknitv-kben, Alfréd meg remélhetőleg eljön hozzánk a falunapra.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.16. 08:43:53

"Csak megjegyzem, hogy ennyi alacsony pontszám talán még egy műsor alatt sem született, emlékeim szerint a 60 százalékot sem sikerült elérni senkinek az este folyamán."

Ne felejtsük már el, hogy most a zsűri nem szavazott. Tessék hozzáadni képzeletben a zsűritagok 7%-ait, előadónként hármat vagy négyet, és máris ott van mindegyik a szokásos 70-80%-os tartományban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.16. 08:46:45

Ami meg a Czibi-Srámek párbajt illeti: Nem tudom, hogy tényleg az utolsó, vagy utolsó utáni pillanatban ugrott a számláló, de ha kihozták volna a döntetlent, akkor jött volna századszázalékos aprólékozás, mint egy körrel később, és úgy ment volt tovább Norbi. Nem mindegy akkor?

Danielsson 2015.02.16. 09:06:04

Palmirának drukkoltam, úgyhogy a végén elégedett lehettem, azzal már kevésbé, hogy igen gyanús volt Norbinak mind a két utolsó utána pillanatban beugró +1 %-a, amit még a gép/ember se tudott lekövetni és a fal se húzódott fel. Gyanús. Mindegy.

Aki Palmirát fikázza, az hallgassa már végig az énekléseit, úgy lehúzzátok, mintha valami kezdő karaoke-sztár lenne! Szerintem igenis szép és felismerhető hangja van, ellentétben Czibi Norbival, aki nem mellesleg baromi hamis hangokat - egyértelműen hamis - volt képes énekelni mindegyik dalában. Alfrédnak van még a mezőnyből olyan karakteres hangszíne, amivel viheti még valamire.

Osztom a véleményt, hogy fektetni kellene az ilyen dalversenyeket egy pár évre, de nem fogják, lásd X-faktor! Kicsi ország ennyi "sztárt" nem tud kitermelni. Ennek a negyedét se. A pénz és a nézettség viszont nagy úr. Ha ezt a műsort tényleg annyira sokan nézték, ahogy mondták, akkor ennek is lesz folytatása legkésőbb ősszel.

Danielsson 2015.02.16. 09:08:45

Még egy: a zsűri - főként Misi - ne legyen már ennyire elfogult! A végén kicsit sportszerűtlen volt Mihályunktól, hogy ahelyett, hogy gratulált volna a győztesnek, elmondta, hogy milyen szar egy élete lesz ám a kis baksis lánykának a csúnya gonosz világban, ellentétben Norbival, aki ezt sokkal jobban tudta volna kezelni stb. stb. Gyerekes az ilyen! Legalább játssza meg, hogy örül a győztes sikerének is.

2015.02.16. 09:12:44

okádtam az egésztől

ezek a kamu döntetlenek, fszom cibi már kiesett, erre az idő lejárta után +1%....
a végén megint DÖNTETLEN!

+a palmira spontán elcsukló hangja LOL

Tonton 2015.02.16. 09:16:38

A szavazásnál az is számít, hogy digitális az adás, tehát bekódolom, kiküldöm, visszakódolom és nézem. A szavazás meg online. Simán van a kettő között elcsúszás. A T-home-nál ez akár több is mint 1 másodperc. Nálunk a két TV-nél simán latunk előre a jövőbe egy kicsit :-)

szalmakazal 2015.02.16. 09:20:10

Akinek nem tetszik az nézze orbánt, semjént meg gyurcsányt vicsorítani, az biztosan nagyobb élvezet lesz nektek

Fehérlapos 2015.02.16. 09:24:41

Valaki el tudja magyarázni, ha ki van írva a képernyőre, hogy Peter Srámek, akkor miért ordítják a műsorvezetők, hogy "Következik Péter Sramek" - hosszú é-vel a Peterben, és rövid a-val a Srámekben? Nem tudnak olvasni?

polpetti 2015.02.16. 09:26:05

Huh, egy kicsit zavarban vagyok, mert azt hittem, hogy a cikket olyanok írják, akik látták a műsort. De ezek szerint tévedtem. Az 50% körüli arányok ugyanis annak köszönhetőek, hogy a zsűri nem szavazott, nem tette hozzá a maga 7%-át per fő. :) Ha így nézzük, és alapul vesszük Mira első, 53%-os éneklését és hozzáadjuk a zsűri 28%-át, semmivel sem jön ki kevesebb a 81%-kal, mint amiket a csaj kapott a műsor folyamán végig.

Valaki írta a kommentekben, hogy mindketten 52%-ot kaptak a végjátékban és hogy az hogy lehet, amikor a kettőt összeadva, az nem 100%. Semmi köze a két számadatnak egymáshoz, mert mindkét versenyzőnek megvan a maga 100%-a, ami a bejelentkezők számából adódik, és ebből kapják meg arányosan a százalékaikat az "igen" szavazatokkal.

A Norbi-Sramek incidens. Norbinak az utolsó pillanatban lett meg a magasabb százaléka, a fal pedig az utolsó hang után kezdett emelkedni. Nóri mondta is, hogy nem volt ideje felmenni a falnak. Nincs itt semmi csalás. Ha esetleg döntetlen lett volna a meccs, akkor is valószínűleg Norbi nyer, mert Srameknek az utolsó pillanatban lett meg az 53%-a, Norbinak pedig sokkal hamarabb meg volt, és már az 54% felé ment a dal végén.
Sramek egyébként egy nagyon aranyos srác, de basszus, ne egy retro előadó nyerje már meg az RS-t, könyörgöm! :)

Norbi-Mira: Norbi rettentő hamisan énekelt, amire már a műsor elején is felhívták a figyelmét a zsűritagok. A végső küzdelemnél pedig úgy szenvedett magas hangokkal, hogy rossz volt hallgatni. Mira ellenben végig egyenletesen teljesített az egész verseny folyamán. Az utolsó adásban, ha be is csúszott egy-két hamis hang, sokkal kevésbé volt hamis, mint Norbi.
Egyébként, érdekes volt látni, hogy amikor kihozták döntetlenre az utolsó dalt, és megmutatták a százalékokat, látszott, hogy időarányosan Norbi az elején sokkal gyorsabban gyűjtötte a szavazatokat, mint Mira, aki a végén lendült be inkább.

A végén Mira nagyon érdekes volt. Látszott az arcán, hogy fel sem fogta, mit történik. Aztán, amikor el kellett énekelnie a búcsúdalát, ott eltört a mécses. Leesett neki, hogy ő nyert és akkor már a zsűri is meg mindenki könnyezett a stúdióban.

Szerintem jó műsor volt, izgalmas és drámai befejezéssel. Remélem, lesz folytatás! :)

Buci11 2015.02.16. 09:41:26

@Tonton: Amiről Te írzs, az teljesen más... A két tv közötti kis különbséggel is ugyanazt fogod látni... Ellenben a szavazás, főleg ilyen formában nem kosárlabda, hogy eldobod a labdát, repül a kosár felé, megszólal a duda, de később a gyűrűben landol a lbda, az is érvényes. Itt a szavazásnál, ha vége, akkor VÉGE, azaz utána már nincs "GYŰRŰ", ahova beessen... A felvételen tisztán látszik, hogy rég lejárt az idő, kikockázva, meg nagyon hosszú idő után ugrik 53%-ra...Ehhez nem kell nagyító.

polpetti 2015.02.16. 09:46:47

@Buci11: Bocsi, hogy belekotyogok. De azért valamennyire hasonló a helyzet, nem? Mármint, annak a szavazatnak be is kell érkeznie. Tehát, ha elküldöd a szavazatodat a dal utolsó másodpercében, akkor az még érvényes, csak egy másodperccel később jelenik meg a képernyőn a %. Volt már egyébként ilyen a műsorban, csak akkor annak nem volt tétje, mert a fal már felment.

Samott 2015.02.16. 09:49:50

@wantirna: ertem hogy most -28% volt, de a lenyegen nem valtoztat, nezi a musort, belep a szavazasba (tehat tenyleg elkotelezett nezo) es csak a felenek teszik a produkcio? A dontoben ahol elvileg a legjobbak vannak? Nyilvan korabban megmagyarazhato az alacsonyabb pontszam (ha eltekintunk a zsuri +28%-atol), de hogy a dontoban is csak a nezok felenek teszik a legjobb negy?

Buci11 2015.02.16. 09:54:01

@polpetti: Persze, nem vitatkozunk, csak beszélgetünk. Digitálisan nem így működik, ahogy írod. A "vevő" oldal a meghatározó, azaz ha ott kikapcsolnak, akkor a "folyamatban " lévő jel sem érkezhet meg már, kosárlabdás nyelvre fordítva, miközben a labda a levegőben van és lefedik a gyűrűt, már nem tud beleesni, csak lepattan róla...

polpetti 2015.02.16. 10:12:46

@Buci11: Nem tudom, ilyen azért a műsor folyamán többször is előfordult más énekeseknél. Például Srameknél is. Már leállt a szavazás, de az utolsó pillanatban még ugrott egyet a számláló. Csak akkor nem volt tétje, mert már felment a fal.

2015.02.16. 10:31:37

@Fehérlapos: na ezen pont tegnap akadtam ki én is! (y)

Geo_ 2015.02.16. 10:33:54

Hogy kevés az ötvenegynehány szavazat? Korábban arról szavaztak a nézők, hogy ki mennyire tetszik nekik - most viszont arról, hogy kit akarnak győztesnek. S még az is lehet, hogy a mostani százalékokhoz adták hozzá korábban a zsűri szavazatatit - ami egyébként elég fura lenne.

Ancilla 2015.02.16. 10:39:23

Lehet, hogy nem figyeltem eléggé az elején, de nekem valami nem világos a százalékokkal kapcsolatban, örülnék, ha valaki elmagyarázná. A két azonos százalék nem feltétlenül jelent azonos mennyiségű igen szavazatot? Ha pl. az egyiknél 300 ezren, a másiknál 400 ezren jelentkeznek be zsűrizésre, a 400 ezer szavazó 50 %-a 50 ezerrel több, mint a 300 ezeré. Igazságos ez? (Különösen, ha a nem szavazatot nem húzzák be.) De - mint mondtam - lehet, hogy csak tájékozatlan vagyok.

Nekem Palmira arca egyelőre még rejtély. Nemcsak a győzelem bejelentése után, már jóval előtte kifejezetten letörtnek láttam. De az is lehet, hogy már nagyon fáradt volt. Ezért nem csodálom, ha nem nyújtott csúcsteljesítményt. Egyébként nekem is ő tetszett legjobban az egész mezőnyből.

mzpx1 2015.02.16. 10:40:46

@Samott: Szerintem rosszul nézed a dolgokat. Az előző adásokhoz eltérően, a döntőben nem azt mutatta a "végeredmény", hogy tetszett -e az előadás, hanem azt, hogy 2 előadó közül ki nyerje, melyik volt jobb. Értelmes néző csak az egyik előadóra adott igent, a másikra nemet (mivel csak ennek volt értelme). Vagy pl. X-Faktornál 2 döntősre is szoktál 1-1 sms-t küldeni?

polpetti 2015.02.16. 10:41:46

@Ancilla: Egyszerűen csak nem fogta fel, ami történt. A búcsúdalánál tört el a mécses nála. Akkor tudatosult benne, hogy nyert és akkor kezdett el könnyezni a zsűri is. Meg a stúdióban mindenki, ahogy mutatták.

véleményM 2015.02.16. 10:58:37

@Samott: Nagyon egyszerű válaszolni a dilemmádra. Nem csak az jelentkezhet be egy adott szavazásra, aki drukkol a versenyzőnek, hanem az is, aki a versenytársát látja jobbnak. Így, ha nemet (pirosat) húz, azzal rontja a százalékos arányt. Ekkor az van, hogy hiába szavaz igennel minden pártoló, az ellenszavazatok lehetnek ugyanannyian. Ezért megtévesztő az 50% körüli eredmény.

mzpx1 2015.02.16. 10:59:51

@Buci11: "ha vége, akkor VÉGE, azaz utána már nincs "GYŰRŰ", ahova beessen... A felvételen tisztán látszik, hogy rég lejárt az idő, "
Jelen esetben tévedsz. Mivel technikai akadályai vannak az "teljesen élő" adásnak. Ugye tudod, hogy pl. UPC digitális HD csatornája 5-10s-et késik a födi sugárzású adókhoz képest? Velem 2 szer fordult elő, hogy elvileg lezárt bejelentkezés után is sikerült még bejelentkeznem. Ennek az az egyszerű oka, hogy muszáj nekik néhány másodperc ráhagyást adni. Nem mellesleg, a szavazatok "kiértékelése" más műsorokban percekig tart, itt elvileg valós kijelzést kellene mutatni, viszont ez technikailag nem megoldható. (hely/szolgáltató függvényében akár 15s csúszás is lehet).
De az előző adásoknál is megfigyelhető volt a "lezárás" után "átgördülés".

teardrops 2015.02.16. 11:00:16

@Samott: nem kell ezen csodálkozni, gondolj csak bele: itt elvileg zsürizésről van szó, nem rajongótáborról. Mármint nem csak azoknak kell (elvileg) belépni, akik igennel szavaznak. A helyi 4 fős zsürinél is volt korábban is olyan, hogy két piros nyíl volt. És az, hogy a legjobbak, szerintem nem számít, mert azt is elmondták, hogy mindnek van kedvence, ráadásul hamisak is voltak, szóval reálisan húzhattak volna itt is nemet (az már más kérdés, hogy az elődöntőben a helyi négyes mindenkinek kéket húzott, ami nekem pl. kicsit fura volt.)
(...és igen, szerintem kell a zsüri, (ha jó és reális) mert az emberek általában nem feltétlenül teljesítmény alapján szavaznak, hanem szimpátia szerint és a népet tényleg lehetne/kellene kicsit terelgetni.)

véleményM 2015.02.16. 11:06:45

Ha rossz logika szerint gondolkodom, ne is reagáljatok. De van itt egy bibi ami az egész műsor elvének mond ellent. Mi a fene ez a 'döntetlen'? Az egész műsor alapelve arra épül, hogy van egy beállított százalék, amit ha átlép (tehát magasabb százalékot ér el) egy versenyző, felmegy a fal. Na már most. Ha pontegyenlőség van, az NEM TÖBB mint a küszöb, nem mehet fel a fal, a küzdelmet a referencia szintet beállító versenyző nyeri. Bár most a győztes mindkét értelmezés szerint is Palmira lett, de ellenkező esetben teljesen a műsor koncepciójával ellentétesen nyert volna Norbi!

Hokunda 2015.02.16. 11:08:52

"Czibi ugyanis szintén 53 százalékot kapott, de az utolsó utáni pillanatban ez 54-re ugrott."
Ha odafigyeltetek, ez minden adásnál így volt, az összesnél volt egy 10-20 mp késleltetés, amíg a szavazatgyűjtő rendszer bedolgozta az információkat a nagy százalékba. Ezt nem csak a döntőre találták ki. Ugyan ez a helyzet azzal is, hogy még a bejelentkezés lezárult felirat után is be lehetett jelentkezni a szavazáshoz egy darabig. Minden hasonló rendszert így programoznak le és nem fogják összekötni egy helyre, mert akkor a rendszerek szinkronján nem lehetne finomítani, ami egy rendezőnek elég fontos.
Sajnos nem láttam az egész műsort, mert más dolgom volt. Marhára kellett figyelnem, hogy véletlen ne késsem le a valóságshowban a dalbetéteket. Ez rettenetesen idegesített. Azon már nem akadtam ki, hogy egyetlen hallott énekes produkciót sem néznék meg még egyszer, annyira gyenge volt. Élő éneklésnek még elmegy, de azért nem stúdió minőség. Számomra Norbi és Mire egy szinten volt a végén. Énekeltek ők ennél sokkal jobban is az előző műsorok alatt.
Azt én sem értettem, hogy miért nem állították át a szavazatszámlálót zsűri mentes üzemmódra, hogy 72% a maximum. Lélektani hatás miatt?
A műsorban az volt számomra a legnagyobb pozitívum, hogy Nóri elővette az eddigi legjobb ruháit és cserélgette a műsor alatt.
Az is pozitívum, hogy a táncosok minden adásban egy nagyságrenddel jobbak voltak, mint az előadók. Csak miattuk megérte végigküzdeni a dalt.

Buci11 2015.02.16. 11:09:18

@mzpx1: Amit leírtál, azzal teljesen egyetértek és tudom! De én nem erről beszélek. A másik blogban ott vannak a képek. Arról beszélek, hogy hogy azon a képen, ahol látod magad is " zsűrizés befejeződött" feliratot, annak századmásodpercre összhangban kell lennie a szavazat fogadásával is, azaz utána nem módosulhat, itt pedig ez történt. Én erről beszélek, és a kosaras példával akartam magyarázni, hogy ez digitálisan nem így működik. Minden másban egyetértek Veled!

Hokunda 2015.02.16. 11:11:32

@véleményM: És a közjegyző vajon hitelesíti a fal emelést mielőtt az felemelkedhet, vagy a falat a számítógép emeli és így semmi köze a hitelesített végeredményhez?

véleményM 2015.02.16. 11:13:06

Komoly aggályom van a szavazatok fogadási idejével kapcsolatban. Rengeteg szavazat ELVESZHETETT. A nézők döntő százaléka már digitális formában követi a kertévék műsorát. Ahogy feljebb is írtátok, nálam például a Mindig TV adásához képest az Telekom IPT streamje kb. 5 másodpercet késik. Gondoljatok bele. A real time adásban már lezárták a szavazást. A digitálisan kódolt adást nézők ezt csak 5 másodperc múlva látják. Az időeltolódás miatt az 5 másodperces időablakban leadott szavazatokat a rendszer már nem fogadja!!! Comprende?

Hokunda 2015.02.16. 11:17:28

@mzpx1: Egyetértek. Az általam írottakon felül még a sugárzási, átjátszási és egyéb késleltetéseket is figyelembe kell venniük, amikor a szavazatokat fogadják.
Már stúdión belül is kihívás tökéletes szinkronban tartani a képet és hangot, nemhogy a teljes sugárzási láncon a képet és az internetet. A falnál az énekesek mögött ez látszódott is. Ott mindid el volt csúszva a kép a hanghoz képest.

Samott 2015.02.16. 11:43:34

@mzpx1: dehogy kuldok ;) na de valaki ellen szavazni?

nimrod666 2015.02.16. 11:55:06

@juhaszvik: Nem tudom, ez engem is érdekelne...Talán, ha majd a saját dalait fogja énekelni, talán jobb lesz...de ebben én egy kicsit sem bízom és azt a fejlődést sem láttam egyszer sem, amiről a zsűritagok annyira el voltak ájulva...

Danielsson 2015.02.16. 11:56:36

Igen érdekes a felvetés, hogy miért nem nyert automatikusan a végén Mira, mivel nem emelkedett a fal... A felvetés a játékszabályok eddigi ismerete mellett teljesen jogos! Gondolom sorsolás után dől el, hogy ki éneke előbb, ami ugyebár adott esetben még hátrány is lehet. Ezek után az ő általa elért százalék főlé kell legalább 1-gyel jutnia az ellenfélnek. NA ez most nem volt meg, ergo nem is emelkedett a fal, de azért döntetlent kiáltottak ki, meg szavazatszámlálást. Ez azért fura.

Andy73 2015.02.16. 11:57:10

Azért volt "csak" 52 % a döntőben a szavazás eredménye, mert kifejezetten megkérték a nézőket, hogy VAGY az egyikre, VAGY a másikra szavazzanak igennel.
Így logikus, hogy a szoros versenyben 50 % körüli eredményt kapott mindkét versenyző. Csak azért kapott mindkettő 50 % fölött, mert a jelek szerint néhány (százalék) néző nem tudott dönteni, és mindkettőre igennel szavazott.

nimrod666 2015.02.16. 11:58:57

@L.A.M: Hagyjuk már ezt a Sajót...szombaton láttam a tv-ben, hogy valaki írt neki valami levelet...

nimrod666 2015.02.16. 12:01:38

@Samott: Sokan szavaztak most nemmel egy-egy előadóra, mert itt már rögtön mentek a kiesések...és ebben a műsorban úgy tudod "segíteni" a kedvencedet, hogy nyerjen, hogy a többi versenyzőre nemmel szavazol. Ez szerintem egyértelmű, nem?!

dr nmate 2015.02.16. 12:05:12

@véleményM: Akárhogy is de addig szavazhatsz amíg az app engedi!

Tonton 2015.02.16. 12:05:14

@Buci11: Ok! Vettem. Csak arra akartam rávilágítani, hogy a telefonomon sokszor előbb megjött az eredmény, mint hogy a TV-n lezárult a szavazás. Csak naggyyon:) pongyolán fogalmaztam :)))

nimrod666 2015.02.16. 12:06:16

@Fehérlapos: Egyszerűbb nekik így kimondani...

Amúgy meg Majka b+ több* Dorottyának szólította Nórát, úgyhogy ezeken az ékezeteken már ki sem kell akadni. :)

véleményM 2015.02.16. 12:12:24

@dr nmate: OK megértettem és akárhogy is van attól én még jól alszok! :)

nimrod666 2015.02.16. 12:14:22

@Tonton: Persze, mert a tv-ben nézed az adást, akkor az már nem teljesen élő, hanem pár másodperces alapból az eltérés. Én HD-n nézem, úgy meg még +10 mp-es min az eltérés a rendes sugárzáshoz képest(talán parabolával a leggyorsabb...).

véleményM 2015.02.16. 12:15:44

@Danielsson: Csak egy magyarázat van, tettek az egész műsor logikájára, mindenáron drámát (és cirkuszt a népnek)akartak. Meg is lett az eredménye. Most is mennyi ember ezzel foglalkozik....

nimrod666 2015.02.16. 12:19:19

@véleményM: Nem pirosodott be a telefonon a szavazógomb körül a nyíl, ha már nagyon a végén járt a dal, vagy ez csak a bejelentkezésnél volt így?

kayaibrahim 2015.02.16. 13:17:27

@markó póló: Elek Icuért érdemes volt beleolvasni a kommentekbe :)

Danielsson 2015.02.16. 15:15:32

@nimrod666: A Majka direkt szólította őt Dorottyának. Ennek van előzménye is, hívta tegnap Dórának is. Belsős poén lehet az alapja, vagy egy korábbi baki. Most meg már csak viccesnek találta direkt elrontani a nevét.

cukkmukk 2015.02.17. 08:58:03

Épp eleget elmond a műsorról, hogy ez a kislány tudott nyerni. Nekem a formátummal nincs bajom, ellenben - mint a megasztár nemtomhánynál is láttuk - ha a zsűri nem jó arcokat válogat össze az élőre, akkor ez lesz, ami most lett.
süti beállítások módosítása