Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Na most nagyot borult papírforma a Rising Starban, jövő héten jön a döntő

2015. február 09. 08:00 sajó d. 72 komment

dontosok.jpg

A Rising Star hazai történetének eddigi legkeményebb adása ment le vasárnap a TV2-n, hiszen a fellépő négy énekes közül kettő pont a döntő kapujában bukott el. A műsor nem kis meglepetéssel ért véget annak ellenére, hogy egy név eltéréssel mi már korábban megjósoltuk a négy döntőst.

A mostani adás végén komoly önanalízist kellett tartanom, hiszem talán egy Rising-adást sem élveztem annyira, mint ezt a mostanit. Lehet csak Stockholm-szindrómáról van, hogy a hosszú hetek óta Rising Starral töltött vasárnapjaimnak az lett a hatása, hogy a végére egész megkedveltem a műsort. Méghozzá az olyan dolgok miatt, mint a vasárnapi adás lebonyolítása.

Hiába írtam korábban, hogy ebben a műsorban nincs három óra, ez volt az első alkalom, hogy nem éreztem fölöslegesen hosszúnak az egészet. Ez köszönhető annak is, hogy megint új szabályt hoztak: a hat énekesből a legtöbb százalékot gyűjtő automatikusan továbbmegy, a legkevesebbet összeszedő pedig búcsúzhat. Ezután a maradék négy énekes újrázhat, hogy aztán ismét a legkevesebb százalékot kapó versenyző essen ki. Több hét Rising Star után azt hiszem elmondhatom, hogy a második esélyes előadások miatt érdemes nézni ezt a műsort amikor kiderül kik tudnak hatalmas nyomás alatt produkálni.

mira.jpg

Az első kör az én egyetlen kedvencemmel, Peter '20. század" Srámekkel kezdődött, akinek képesek voltak Csonka Pici Ding Dongját adni. Na, nem azt a dongot, hanem a borzalmas slágert, aminek már a címe elég egy félnapos pokoli dallamtapadáshoz. Egy részről furcsa volt Csonkát a TV2-n látni, más részről sikerült az egész műsor legfurcsább pillanatával előrukkolnia. A felvezetésben azt mondta Srámeknek, hogy

ha majd találkozunk egy falunapon, akkor szeretném ha ezt a dalt nem te énekelnéd.

Ezt a mondatot sokféleképpen lehet értelmezni:

  • Srámek többre érdemes egy falunapi fellépésnél
  • Srámek azért ne az ő dalával haknizzon a falunapon
  • Srámek ne vegye el Csonka Pici munkáját a falunapokon

Talán az összes magyar énekesműsor közül ez volt az első, ahol valami fontosabb személy arra utalt az egyik versenyzőnek, hogy úgyis a falunapokon végzi, ahogy a megasztáros, x-faktoros, voice-os, csillagszületikes és valószínűleg Rising Staros előadók 95 százaléka. Persze lehet Csonka nem erre akart kilyukadni, pedig pontosan ez az igazság.

Srámek aztán csúnyán lebőgött a dingdingdonggal, már az elején eldőlni látszott, hogy ő fog először kiesni. Czibit viszont lazán felpontozták a House of the Rising Sunnal. Az elején toronymagas esélyesnek tűnő, de az utóbbi adásokra kifulladó Gondi Helén hiába énekelt sokkal jobban Srámeknél, nagyon lepontozták. Ezt követően jött Fehérvári Alfréd, aki a Kings of Leon Sex on Fire-jét nyomta le rengeteg saját plusz húzással, kifejezetten jó volt hallgatni. DE.

(Hadd ragadjam meg az alkalmat, hogy ha valaki az olvasók közül azt gondolja, hogy a Sex on Fire és a mostani Kings of Leon egy jó zenekar, annak elmondhassam, hogy óriásit téved. Tessék meghallgatni az első két lemezüket (itt és itt), amit azelőtt írtak, hogy a sokadik középszerű stadionrock együttessé váltak volna. Ha majd egyszer egy ilyen számot adnak az énekeseknek a magyar tehetségkutatókban akkor én is jobban fogok érdeklődni.)

Ezt követte Singh Viki unalmas, de felpontozott Szomorú vasárnapja, hogy aztán az utolsó 4-5 adásra igazán megizmosodó Várhegyi Palmira letaroljon mindent. Pedig csak egy I Will Survive-ot énekelt, amibe belecsempészték a Destiny's Child Survivorjét is. Épp kezdtem volna megdícsérni az ötlet kitalálóját, de közben kiderült, hogy az egész a Glee-ből jön.

Szóval Gondi Helén esett ki, aki aztán jó hosszan elbúcsúzott a zsűritől, mi pedig jó eséllyel most hallottunk róla utoljára. De Srámek épp hogy megúszta a dolgot, és neki kellett kezdenie a másik kört, amit Várhegyi már a páholyból nézhetett végig.

Tisztában vagyok vele, hogy kulturálisan erősen kifogásolható gagyi táncdalokat sugározni vasárnapi főműsoridőben, de Peter Srámek egyszerűen annyira hiteles srác, hogy ha mindenképpen szar/béna/ezerszer hallott popdalokat kell hallgatnom, akkor a maiak és Sláger Rádió közül az utóbbit választom. A második körre rendre jobban teljesítő Srámek a Gyere velem rózsát szedni c. dalt énekelte, ami minden bizonnyal rajta van a Nagy Guantanamo Soundtracken, de esküszöm tetszett Srámek előadásában. Fogalmam sincs mi van ebben a srácban, miért vonzódik ilyen fiatalon a történelem legrosszabb zenei trendjeihez, de olyan átéléssel nyomja a gagyit, hogy részemről magasan az egész műsor legértékesebb figurája. Annyira jó volt, hogy a négy közül övé lett a legtöbb százalék.

stamek.jpg

A láthatóan izguló Czibi gyenge volt, a hangja sem volt néhol rendben, valószínűleg ő is érzi, hogy az utóbb két adás óta kezd kicsúszni a kezéből a győzelem. Fehérvári Alfréd még őt is alulmúlta a Neked írom a dallal, aminél kiderült, hogy lassan építkező, kevésbé bombasztikus számot nem érdemes a második körre hagyni. Szerencséjére Singh Viki mindenkinél jobban izgult, talán sose énekelt ilyen rosszul, és övé lett a legkevesebb pont is ezért.

Tényleg baromi izgalmas volt a vége, hiszen az egyértelmű kiesőnek tűnő Srámek óriásit fordított, az eddig biztosan éneklők pedig mind akadoztak. Az ilyen pillanatok miatt érdemes nézni ezeket a műsorokat, kár hogy az utolsó előtti adásig kellett várni.

Kis apró érdekesség, hogy a január 19-i adás után próbáltam megtippelni a lehetséges négy döntőst, és mindössze annyit tévedtem, hogy az akkor topon járó Gondit raktam Srámek helyére. Ráadásul később Sixx az olvasókat is megkérdezte, akik pedig Singh Vikit várták Czibi Norbert helyére. Ebből is látszik a műsor fő problémája, hogy annyi középszerű vagy gyenge hangon kellett átszenvednünk magunkat, hogy már nagyon korán kiderült a legjobbak névsora. Tényleg elfogytak az énekes tehetségek Magyarországon, lassan importálni kell a versenyzőket. Az lesz az igazi gazdasági bevándorlás.

(Egy szeretetteljes jótanács a köztévének: ha már mindenképpen másolni akarják a kertévéket A Dallal, akkor tessék lemásolni a közösségi médiájukat is. A Rising Star Facebookjára konkrétan real time-ban kerülnek fel a fotók és videók, ameddig a közmédiánál még mindig többnapos késéssel pakolják fel a képeket egy ftp-re. 2015-ben.)

Címkék: tv2 rising star

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Irgum76 2015.02.09. 08:24:04

kedves Sajó d.!
örülök, hogy végre nem kellett félnapot várni a kritikádra
viszont a műsor fordulatos mivoltát nem adja vissza az írásod
hiába írod le ötször, hogy mekkora váratlan események történtek
pedig ha Rising star történelmében volt izgalmas adás amiről egy jó odabaszós kritikát lehet volna írni akkor ez volt az egyik

Irgum76 2015.02.09. 08:25:21

a műsorról:

ha jövőhéten már nem szavazhat a zsűri Srameknek hatalmas esélye van a győzelemre
remélem él vele és a rajongói egyszerre tíz telefonról szavaznak rá
(még a ding-ding-dong is 68%-ot ért el két zsűrii nemmel szóval ha meg van a négy igen hozta volna a 82%-ot...)
mert igen jó lenne látni, hogy egy ilyen giccsparádé nyomoronc kell a magyaroknak
Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!

Danielsson 2015.02.09. 09:10:49

Minden a dalválasztáson múlik, Singh Viki a 2. körben nem is választhatott volna rosszabb dalt, be is bukta! Nagy kár érte. Palmira, ha nem cseszi el, akkor nyerhet egy szoros csatában Sramek ellenében. Norbit túlértékeli a zsűri, ennyire nem jó énekes. Alfréd kicsit unalmas lett a végére.

Tronik 2015.02.09. 09:11:46

Annyira Real time a fotó, hogy valaki sérelmezte, hogy nem nézte az adást, és nem is szavazott, mert más programja volt. Barátai meg hívták hogy jé ott a képed az adásban. :)
Nyilván le kell válogatni a képeket, mert sok embernek a profilján nincs is fotó és nem is saját névvel van a facen.
Nagyjából egyetértek a cikkel. Nagyon sok a hamis hang, és a zsűri meg tombol. :) Nagyon figyelő arc, aztán látványos szavazás, utána meg zene élvezés! Forgatókönyv alapján csinálják? :D
Ez a Ding Dong egy merénylet volt a szlovák ellen ez kétségtelen. Ezt a számot már Csonka is cikinek tartja!

ap · http://premiumlivesets.hu 2015.02.09. 09:12:27

alfréd: egyre jobban kinyílnak az ablakok, egyre többet látni belőled, szép a fejlődés. képes vagy a lírai szerzeményeket és a szexi vad rockot is hitelesen előadni
cibi: újra ott látni a szemedben a fényt, szépen építkezel, látszik a fejlődés. szinte minden stílusban otthonosan mozogsz
palmira: egyre profibb vagy hétről hétre látványos a fejlődés, hihetetlen honnan indultál és hol vagy most. bármihez nyúlsz azt élvezet hallgatni
viki: énekeltél már nagy ívű dalokat, popslágereket és ez a lassú szám is tökéletes volt.minden műfajban bizonyítottad rátermettséged

sramek: ezaz öcsém vazze, nyomjad a régi mulatós 15 héten keresztül, ami a csövön kifér. (csak mást ne adjanak mert akkor elvérzel)

de igen, nyerjen sramek!

furmintszaraz 2015.02.09. 09:12:45

@Irgum76: A második körben mindenki 4 igent kapott, ott csak a közönség döntött, vitte is Srami a pálmát... Mondjuk a Ding-Ding Dongra a 2 igen is túlzás volt :)

vikilililola 2015.02.09. 09:14:11

A műsorról:

Srameknek semmi helye a döntőben ez egyértelmű, nem tudom elképzelni ki az a sok bolond, aki rá szavaz... Borzasztó, már adásokkal ezelőtt ki kellett volna ejteni. Vagy a TV2 érdeke, hogy benn maradjon? Miért? Kell a kapcsolat a szlovákokkal? Eleve nem is kellene itt lennie, menne Pozsonyba énekelni, hiszen mint megtudtuk apuka nem is engedte magyarul tanulni drága gyerekét, és akkor mi hagyjunk nyerni egy szlovákot(??!!), szégyen...

Amúgy a műsor szerintem pont jó volt, élvezhető volt a hosszúsága is. Kicsit sajnáltam, hogy a Viki kiesett, de egyértelmű volt számomra, hogy nincs helye az első kettő között, és a sok nyafogásából is elegem volt, mert tény sikerült vele néhány nézőt megnyernie, de én kifejezetten rühelltem érte.
Plusz így legalább nincsenek benn a kis vokalisták, akiknek amúgy sem lenne helye egy amatőtöknek szóló tehetségkutatóban...

A lényeg én várom a finálét. Hajrá Mira és Alfréd!

furmintszaraz 2015.02.09. 09:19:23

Stockholm-szindróma, ez jó :) Lehet, hogy megfejtetted a kertévénézés lényegét :D

Nem tudom, mennyire van beleszólásuk a versenyzőknek a dalválasztásba, de Sramek és Helén első száma csapnivaló volt, főleg Helénnél volt érezhető, hogy ez tipikus kieső dal. A második körben már nagyot éneklős magyar számok voltak (Singh Viki kivételével, ki is pottyant), itt Sramek jól megoldotta, míg Czibi nem tudott felnőni feladathoz - és az is látszott, hogy Cserháti és Kaszás mennyivel hatásosabban tudják a Kicsi gyere velem...-et és a Fényév távolságot. Viszont Alfréd, bár nem kedvelem alapvetően, az LGT-nótát jól hozta szerintem. Ha Viki második körben is egy Szomorú vasárnap-szerű nagy dalt kap, bejuthatott volna, de igazság szerint egyik éneklése sem volt jó - a Szomorú vasárnap túl volt játszva és érzékenykedve, hiába bizonygatja Kefe az ellenkezőjét az értékelésben. (Összehasonlításképp meg lehet nézni Póka Angéla megasztáros verzióját ugyanerre, hogy ne klasszisokhoz hasonlítsam most.)

Tronik 2015.02.09. 09:19:47

@Danielsson: Alfréd mindig ugyanazon a rekedt hangon énekel. Beképzelt fickónak tűnik. Norbi tényleg túlértékelt, és ez a nagyon szeretem az anyukámat, meg eteti az őszülő srácot a mama. Ez elég gáz! :D Palmira ezt be fogja húzni, nekem nem szimpi, de jó hangja van az kétségtelen. A Szlovák srác tényleg jól nyomja, de ez a táncdalfesztiválos zene nekem nem a kedvencem. Csodálkoznék, ha nyerne. Elég ciki, hogy szegény semmit nem ért amit mondanak neki, de én kedvelem mégis a figurát!
Amúgy majdnem minden szám gagyi volt. Mintha direkt adtak volna nekik ilyeneket.

furmintszaraz 2015.02.09. 09:22:01

@vikilililola: Sramekkel egyébként szerinted az a baj, hogy szlovák, vagy van más egyéb is? A kommentedből csak az előbbi derül ki.

vikilililola 2015.02.09. 09:26:55

@furmintszaraz: nem csak az a bajom, hogy szlovák, az csak egy ráadás (amivel ugyancsak nem lenne bajom, ha az első adásokban az a bizonyos mondat el nem hangzik az apukájáról).
De én például nem bírom elviselni a táncdalfesztiválos, retro, Fásy mulató stílust - semmi keresnivalója a nagyobb hangok között ilyen előadásokkal...

Bergyilkos Bohoc 2015.02.09. 09:27:11

@vikilililola: Azért jutott eddig Sramek, mert szavaznak rá. Jé, tényleg ennyire meglepő? Röhejes, hogy egyáltalán politikai alapokra helyezed a jelenlétét. Még röhejesebb ez a nemzeti önérzeteskedés (menjen Pozsonyba énekelni) és hogy a gyereket büntetnéd azért, mert "apuka nem engedte magyarul tanulni drága gyerekét".

2015.02.09. 09:36:19

"Nagy Guantanamo Soundtrack"

LMFAO ROTFL

furmintszaraz 2015.02.09. 09:37:45

@vikilililola: Ezt a zenei stílust én sem bírom egyáltalán, de a sráccal, amennyi eddig kiderült róla, nincs baj szerintem magánemberként - a családot pedig nem választjuk, ugyebár... (Nyerni nemigen fog, de Palmira mögött másodiknak még be is futhat.)

Egyébként írták, hogy Sramek vágsellyei származású - érdemes tudni, hogy Kaszás Attila is az volt, és van egy olyan érzésem, hogy jobban elénekelte volna a Fényév távolságot, ha ő kapja...

Irgum76 2015.02.09. 09:38:18

@furmintszaraz:
"A második körben mindenki 4 igent kapott, ott csak a közönség döntött, vitte is Srami a pálmát..."

a zsűri szívta is a fogát rendesen, hogy a sramli királyt tovább juttatták a szerintük döntőben megérdemelt helyű versenyzők meg potyogtak ki

Captain Ü 2015.02.09. 09:38:51

A tegnapi műsort kikapcsolt TV-vel ünnepeltük.

Viszont nálam is Molly's Chamber és a California Waiting szól naponta az autómban. Kings Of Leon nagyon jó!

furmintszaraz 2015.02.09. 09:40:09

@Irgum76: Ja, hát talán nem kellett volna minden adásban két kézzel szórni rá az igeneket :)

Irgum76 2015.02.09. 09:41:05

@furmintszaraz:
"Nyerni nemigen fog, de Palmira mögött másodiknak még be is futhat"
azt azért ne felejtsd el, hogy Srameknek hatalmas tábora van és ezzel a táborral már egyszer le is győzte Palmérát

Irgum76 2015.02.09. 09:44:32

@furmintszaraz:
"Nem tudom, mennyire van beleszólásuk a versenyzőknek a dalválasztásba"

szerintem semmi már többször elszólták magukat a versenyzők, hogy a számokat úgy kapták

furmintszaraz 2015.02.09. 09:51:52

@Irgum76: Akkor a dalválasztással a csatorna kb. el tudja dönteni, hogy Palmirát vagy Srameket szeretné inkább nyertesnek.

Irgum76 2015.02.09. 09:57:33

@furmintszaraz:
szerintem már tök nyolc, hogy mit énekelnek abban a két és fél perben
már mindenkinek kialakult egy stabil szavazóbázisa nem a produkció alapján ítélnek hanem szimpátia alapján illetve az eddigi teljesítmény alapján

cukkmukk 2015.02.09. 09:59:40

@Danielsson: Tényleg azt hiszed, hogy itt a versenyzől "választanak" dalt? Kapják.

Irgum76 2015.02.09. 10:03:37

de ami még bassza a csőröm, hogy itt nem kicsi a tét
nem autót, nyaralást, lóvét kap a nyertes mint az x-ben
hanem egy három éves komplett zenei szuportot lemezszerződésekkel, koncert szervezésekkel, stúdió munkával mindennel
tudom ez a Sramekistákat hidegen hagyja de tényleg neki szeretnénk adni ezt a különleges lehetőséget?

furmintszaraz 2015.02.09. 10:05:21

@Irgum76: A stabil szavazóbázisok megvannak, de a bizonytalan szavazók döntik el a választásokat ;)

BobbyEwing 2015.02.09. 10:09:06

borítékolható volt a két kieső neve már műsor előtt. Sokkal többet nyom a latba az eladhatóság, mint az énektudás. Azt pedig lássuk be, marketingértéke nincs a két kiesett lánynak. Ráadásul mikor egyikük belekezd az "utolsó vasárnapba"... Na vajon, mi lesz abból. :P
Sramek nagyon gáz. De a falunapok számából, a muzsika és a nóta tv létjogosultságából adódóan inkább csak az a meglepő, hogy még nem egymással versenyeznek az ilyen tömegkultúrás sokkolók. Ja, és persze a műsor indulásakor még nem tudott magyarul. Persze, hát én meg olyan hülye vagyok, hogy ezt el is hiszem. Mondjuk, ha politizálni akarnék, akkor utalhatnék rá, hogy ennél nagyobb nyalókákat kap a magyar nap mint nap önként

BobbyEwing 2015.02.09. 10:12:57

folyt: le is mélytorkozza őket. Szóval Sramek fel lett szépen építve. Nem ő fogja megnyerni a műsort, de ő lesz a következő olyan arc, akiből a csatorna a legtöbbet igyekszik kivenni. Bohóckodós műsorok, háttérsztorik folyamatosan adagolva... Tessenek bekészíteni hozzá a tepertőt és a sört.

Irgum76 2015.02.09. 10:13:00

@furmintszaraz:
ha ez így lenne Sramek gyenge 68%-a után
a sokkal jobban éneklő Gondi Helén nem nyomorult 40%-ot hozott volna össze
egyszerűen a sramekisták lepontozták mint ahogy a facebookon ki is írták

furmintszaraz 2015.02.09. 10:31:15

@Irgum76: Helénnek már régóta nagyon kevés támogatója van, ezt lehetett látni.
Nem hinném, hogy a csatorna Srameket választja ki győztesnek, ahhoz nem a legjobb brand - nekik az is elég üzletileg, hogy ott van a döntőben. You'll see.

csak egy néző 2015.02.09. 10:41:21

Még megérjük, hogy ez a tót Sramek gyerek, megnyeri ezt a fost,
Javaslom neki a döntőben a " Csipkés kombinét", vagy az "Add ide a didit..."
Tuti 90% fölött kap sms-t. Szégyen.

Chuck Νorris 2015.02.09. 10:44:16

a falunap szöveg csak ironia volt, majka és csonka pici is ezzel szekállta egymást a háttérmüsorban :)

Czibi Norbi: ő volt az akiben 99% ban biztos voltam már az elején hogy bejut a döntöbe. de ettöl függetlenül egyre laposabb, nem ártana a döntöre ujitania vmit, mert ezek az édesbus dalok már unalmasak töle.
Fehérvári: sztem neki van a "legnyugatibb" hangja, reménykedtem hogy a nézök is hallják és a döntöbe jut. Viszont amilyen számokat kap sorozatban az nem igazán neki való.
Sramek: az elején nem kedveltem, de ahogy mult az idö és megismerte picit az ember, egyre szerethetöbb lett. mostanra ö a másik kedvencem, (fehérvári mellett) szép tiszta a hangja , szinte hibátlanul énekel, és nagyon jo elöadó. még ezeket a számomra gagyi dalokat is élvezhetőbbé tette :)
Palmira: én ugy gondolom a hangján még van mit képezni, mert egyelöre egy kiváló karaoké szint, a kisugárzása teljesen rendbe van, bár kicsit zavar hogy alig szólal meg, néha azt érzem nem is érdekli az egész :)

Viki és helén már irtam roluk hogy iylen énekesnöböl 100 szaladgál az országban, különösebben nem is érdekesek, nem lepödtem meg hogy kiestek. Jövöre biztos látjuk a Dalban öket, oda valók.

a végeredménnyel 100%-osan elégedett vagyok, és a müsor is egészen jo volt.

Wolf Claw 2015.02.09. 10:44:47

Ha csak a Jimmy rajongókat veszem alapul Peter Sramek már meg is nyerte a Rising Start! Teljesen mindegy hogy második lesz-e vagy megkapja az aranyat. Akkora név lett, amiből nem fog soha tudni kimászni. Én találkoztam vele személyesen még bőven a Rising előtt, egy nagyon közvetlen normális srác. Egyetlen baj van vele a "mélymagyar őstulkok" szerint hogy szlovák és így semmi keresnivalója itt. Nekik azt üzenem akkor tessék hőzöngeni ha majd Kárpátiát fog valamelyik előadásán énekelni tört magyarsággal!

Chuck Νorris 2015.02.09. 10:57:37

Sramek: a 4 döntös közül, ő a legjobb elöadó, szerintem ö énekelt a verseny során a legkevésbé hamisan, gyakorlatilag nem is emlékszem hibás dallamokra (a többiekkel ellentétben) hangszinben és szimpátiában semmivel sem rosszabb a többi bejutónál.
ami ellene szól hogy szlovák (jajj micsoda borzalom) és 40+ osoknak való retrót énekel.
nem kampányolok mellette mert felölem bárki nyer megérdemli, de a képességei alapján ugyanannyira jogosult a gyözelemre.

sandrativadar · http://queenfan.gportal.hu 2015.02.09. 10:58:13

@WolfClaw: Tudod itt inkább az a baj, hogy NEM volt magyarnak nevelve, a nyelvet sem tudta, de mivel született zseni, így pár hónap alatt már folyékonyan beszél :) Mi ez ha nem csalás, ha nem marketing??

Irgum76 2015.02.09. 10:58:50

@furmintszaraz:
"Helénnek már régóta nagyon kevés támogatója van, ezt lehetett látni."
most direkt visszanéztem és eddig 70% körül teljesített ezt nem nevezném kevés támogatónak...

Gyevi bíró 2015.02.09. 11:12:22

Eh, több dolog is eszembe jutott...
Egyrészt Sramek: akinek az a baja, hogy szlovák, másnál abba köt majd bele, hogy fekete az illető haja. Belekötni bármibe lehet, ha akarunk. Úgyhogy aki a származásba köt bele, az egyszerűen idióta kötözködő. Marhaság, ovis színvonal. Aztán meg a retro számai: más, ha egy táncdalt egy Lajcsi-féle műsorban egy "tingli-tangli nőcske" (ld. Csárdáskirálynő) adja elő vagy mondjuk Sramek. Ugyanis a Ding-Dong 75-ben megnyerte az Eurovíziós fesztivált, Pici csak magyarította. Mivel sokat játszották, ezért lett ciki (ahogyan a Kedvesem is). Egyszerű, de fülbemászó (fura, de hasonló dalt hiányolok a Dal esetében, hiszen egy szám akkor jó és jut el sokakhoz, ha el tudod fütyülni). Tehát Sramek inkább visszahozza azt a hangulatvilágot, ami hajdanán a Táncdalfesztiválok idején volt és mégis máig ordítva éneklik sokan a Szigeten Kordáékkal. Szerintem Sramek pont, hogy nem ciki, hanem annyira jó előadó, hogy ha most valaki egy (sőt több!) jó táncdalt tudna írni neki, simán befutna. Ez is egy műfaj, csak épp sokan elfelejtették. És nem ciki.

Másrészt: Picin én is meglepődtem, de a Falon túl műsorban már ott is volt, beszélgetett. Sőt: Majkával még jól szívatták is egymást. Komolyan mondom, felvetődött bennem a kérdés: ha Pici a TV2-nél van, simán összeereszteném Majkával műsort készíteni, mert ezek ketten tuti szórakoztató műsort készítenének. Pici meg ugye műsorvezetésben is otthon van. Szóval simán építhetne rá, rájuk a csatorna.

Harmadrészt: amikor Srameket nem bírta befogni Norbi, akkor elkezdtem agyalni: a zsűri esetleg Alfrédot ejti ki? Hiszen Viki erős énekes. Erre jött Viki és... :-O Mondjuk az utóműsorban beszélgettek arról, hogy Gondi Helén járja az országot Beyoncé slágerekkel és meghívta Vikit péntekre, majd későbbi fellépésekre is. Szóval azért meglesz ott a haknikörút. :-)

A Rising Starban az tetszik, hogy minden adás alatt más a szabály, de a nézőnek mégis ugyanaz: szavazz az aktuális énekesre igennel vagy nemmel. Tehát míg a szabályok mások, a nézőt mégsem billenti ki a komfortzónából (mint mondjuk a Dal esetében). Szóval jó ez a falemelgetős dolog, és a párbajoknál látni: nem is olyan rossz, ha ott van, növeli a nyomást az énekesekben.

Fehérlapos 2015.02.09. 11:22:24

@sandrativadar: Nem csalás, tényleg nem tud(ott) magyarul (vágsellyeiektől tudom, ahol a 30 év alatti fiatalok fele hasonló cipőben jár az erőteljes asszimiláció miatt). Viszont a fülének nem teljesen ismeretlen a magyar nyelv, mert azért itt-ott a egyes rokonai magyarul beszélhettek körülötte, a gyerekkorában a tévében nézhetett magyar meséket, az anyja meg naphosszat Zámbó Jimmit hallgatott. Az ilyenek sokkal hamarabb megtanulnak magyarul, mint monjduk egy német manager, aki 40 évesen jön ide dolgozni.

Fehérlapos 2015.02.09. 11:24:52

@Fehérlapos: És attól, hogy az adásban elmond pár betanult mondatot, még nem lett perfekt magyarból.

Leone_510 2015.02.09. 11:33:15

@vikilililola: te ostoba nem a gyerek tehet arról, hogy farok az apa ! , gondolom az ilyen életszemlélettel te is mindenkit bűnösnek tartasz ma is aki ártott a szenvedés népének, pedig már majd mindenki meghótt minden oldalon

Alfi uncsi, Palmi amikor kurvásan öltözik akkor olyan mintha már most a milliárdos nagy szerelmét keresné - de magasan a legjobb hang az övé, a kopter gyerek túlértékelt, Viki jó , hogy kiesett unalmas hang őszinte pillanat nem volt csak megjátszotta magát, helén lecsúszott nem is baj, sramek meg 15 perc után már unalmas

mérlegel 2015.02.09. 12:47:35

A szlovákozás behozása vonal alatti...
A végén nettón a közönség fog dönteni a szavazataival. A nézőt pedig nem lehet leváltani azért mert netán Sramekre szavaz. Beleszólás ott van, hogy kire milyen dalt kényszerítenek a végén!

brmbolec 2015.02.09. 12:57:39

@BobbyEwing: Láttam,és hallottam falunapokon,és más rendezvényeken is fellépni jóval a Rising elott,és nem tudott a Jimmi szovegeken kívul mást magyarul.az apa nagyon szlovák,ezért nincs is veluk vasárnaponként

Gitram 2015.02.09. 12:58:19

Srameknek kellett volna kiesni, egyik számot sem énekelte jól, sőt az elsőt nagyon is rosszul énekelte, csak hát jönnek a szavazatok Szlovákiából is, még a többinek csak M.o-ról.

BobbyEwing 2015.02.09. 13:02:18

@brmbolec: nekem 8, hogy szlovák, erdélyi vagy más ország szülöttje. De hogy nem most tanult meg magyarul, az biztos. Semmi baj vele, jól eladható sztori, megvan rá a célközönség, működik.

atvitt ertelem 2015.02.09. 13:07:05

Peter továbbra is fantasztikus (ne nevezzétek már folyton a vezetéknevén! A többiekre is a keresztnevükön utaltok), tiszta hang, kellemes, őszinte srác, minden számot jól ad elő, színpadra született. És azért cikizni, mert még nem tud jól magyarul???? Igyekszik, képzi magát, szerény, szorgalmas, le a kalappal!

Alfréd a leginkább popsztár-alkat, a hangját még képezni kell, de a a bugyiszaggató sárm már most megvan.

Palmirának a legjobb a hangja, és neki is jól áll a színpad.

Hármuk közül bárki nyerheti felőlem. Norbi nagyon átlagos, nem is értem, hogy jutott a négy közé.

Egyébként meg mindegy a sorrend, aki tehetséges és szorgalmas, élni tud a lehetőséggel a későbbiekben is. Nézzétek meg az elmúlt tíz év tehetségkutatóit, mindegyikből 1-2 maradt fent, és nem feltétlenül a győztesek.

2015.02.09. 13:26:11

Ez a Sramek egy vicc. Egyszer-kétszer még azt mondom, hogy OK volt a Jimmy, meg a karnevál, de sokadszor...?

Ancilla 2015.02.09. 13:34:05

Elgondolkodtam a Sramek-jelenségen. Már a múltkor is írtam, hogy, bár nem szeretem ezt a zenei stílust, valami miatt nekem is nagyon rokonszenves ez a srác. S minden bizonnyal azért, mert olyan őszinte átéléssel és olyan tiszta hangon énekli ezeket a számokat, hogy a közönség elsősorban ezt a teljesítményt és a személyiségéből áradó kedvességet, őszinteséget, tisztaságot értékeli.

Nem is értem, miért baj az, hogy szlovák. A tisztelet kommentelőnek (@vikilililola) szerintem fogalma sincs arról, mit jelent magyar származásúként Szlovákiában élni és boldogulni. Ráadásul Sramek - a nevéből ítélve - csak anyai ágon magyar. (Egyébként nem hiszem, hogy vikilililola felmenői egytől egyik a hét törzs valamelyikével jöttek be a Kárpát-medencébe.)

Srameket hallgatva, és a hatalmas közönségsikert látva eszemebe jutott az 1967-es táncdalfesztivál (az idősebbek még emlékezhetnek rá), ahol sokak számára érthetetlen módon egy Kovács József nevű énekesnek lett akkora közönségsikere, mint senki másnak. (www.youtube.com/watch?v=tKuKjRQMfkU) Valószínűleg ő is a rendkívül tiszta tenorja és a lírai vonal miatt vált a közönség kedvencévé. (Később, ha jól tudom, operákban és operettekben énekelt).

dopamin 2015.02.09. 14:16:59

Nem tudom, milyen a Dal teljes közösségi médiája, s nem vagyok az mtva rajongója sem, de a védelmükben annyit, hogy például a youtube-ra realtime-ban rakják fel a videókat - tudom, mert néztem ott. A szerző láthatólag utálja az mtva-t/a Dalt. Egyébként se értem, miért ragozza állandóan ezt a kertévé másolást: szavazás, verseny, műfaj, trendek stb. A kertévék is a köztévét másolják, amikor Híradót adnak?

SarahFanny 2015.02.09. 16:10:14

@csak egy néző: Sramek nem tót. Tót az, aki ugyan Magyarországon él, de szlovák származású. Sramek szlovák. Mint ahogy a magyarországi németeket hívjuk sváboknak, stb. :)

csak egy néző 2015.02.09. 16:30:19

@SarahFanny:
"A tótok a szlovákok és a szlovének korábbi külső neve volt, amivel a magyarok illették őket."
Egyébként pedig mindegy.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.09. 16:52:15

Szomorú látleletnek tartom a magyar közízlésről, hogy Péter Schramek bejuthatott a Rising Star döntőjébe.

Hokunda 2015.02.09. 16:57:54

Végül is sikerült végignéznem. Egy olyan produkció nem volt, amire nyugodtan nyomtam volna igent, mert egyiket sem akarnám újra hallani. Talán a stúdió verziót, de olyan meg nem lesz. Viki a szám elejét nagyon elbénázta, aztán hiába szépített, a szépfiú vonzóbb volt.
Ha leveszem a zsűri szavazatait, akkor Norbi kevesebb szavazatot kapott, mint az előtte éneklő, mégis tovább jutott a zsűri +14% -kal. Ennyit a nép akaratáról.
Már csak abban bízhatok, hogy a döntőben sikerül jól elénekelni valamit a versenyzőknek és nem hiába ülök a TV elé.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.09. 17:00:34

Ja igen: "Tényleg elfogytak az énekes tehetségek Magyarországon, lassan importálni kell a versenyzőket. Az lesz az igazi gazdasági bevándorlás."

Ez már rég megvan. Nem teljes lista a határon túlról érkezett tehetségkutatósokról: Rúzsa Magdi, Tolvai Reni, Takács Nikolasz, László Attila, Bocskor Bíborka, Dér Heni, Antal Timi, Csobot Adél.

(Mielőtt bárki nekem esne: nem a magyarságukat vonom kétségbe, csak közigazgatásilag "bevándorlók").

kis.herceg 2015.02.09. 17:20:58

"annyi középszerű vagy gyenge hangon kellett átszenvednünk magunkat, hogy már nagyon korán kiderült a legjobbak névsora."

jah, az a 4-5 ember kiderült, ez szerintem marha jó arány, a Faktorban csak Tóth Andi volt kb., a többi meg statiszta, nulla izgalom. korrekt csapat ez.

Palmira Survive-ja egyébként szerintem kurvaszar volt, viszont le a kalappal hogy suli mellett így helytáll.

Laci47 2015.02.09. 17:33:44

@Fedor: Én a Te izlésedet tartom szomorúnak, CIBIKÉT a saját fajtája is kritizálta ,hogy hamisan énakelt, a zuhanyzós szexi gyerek hangja úgy szól mintha a pincéből énekelne. A zsüri mindenkinek kéket húzott, a nép szavazott , ennyi!

kis.herceg 2015.02.09. 17:44:46

Srameket meg páran degradáljátok, azért ilyen hanggal többet is elérhet mint a Fásy mulató.

laslo71 2015.02.09. 18:51:42

@Irgum76: itt a baj, nem a magyaroknak kell. a sok-sok szlovák honfitársa szavazgat rá

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.09. 18:59:28

@Laci47: 1. Miből gondolod, hogy azért, mert az ízléstelenség oszlopának tartom Srámeket (még akkor is, ha egyébként elismerem, hogy amúgy jó a hangja, sőt, emiatt még inkább haragszom rá), el vagyok ájulva a többi döntőbe jutottól? Norbival totál semleges vagyok, a Alfrédot meg kifejezetten nem szeretem.
2. Mit értesz azon, hogy a "saját fajtája"? miért kell nekiállni itt fajtázni? Ráadásul nem is értem. Miért, mit látsz bele? és miért szempont ez egy énekes versenynél?

Teshow 2015.02.09. 19:35:02

Tegnap gyönyörűen lehetett látni (ha valaki figyelt egy kicsit) hogy a műsor (ki)menetét a legjobban a dalválasztásokon keresztül lehet manipulálni. Persze - mint minden manipuláció esetében - a fagyi néha visszanyal, de hát evvan ...
De nézzük sorban: az első körben láthatóan Peter vagy Helén kiejtése volt a cél. A dingdong azért a szórakoztató/retro vonalat nézve is vállalhatatlanul a legalja, Helén dalából pedig semmit nem lehetett kihozni. A vicc, hogy Helén szerintem az egyik legjobb teljesítményét hozta, és végre nem volt görcs, ami jót tett neki - mondom, úgy, hogy korábban nem kedveltem.
Persze, ki is esett (mire hűdepiszokosul mindenki meglepődött)
A kötelezően továbbjuttatandó ágon pedig láthatóan Mira és Cziki ültek - pedig a dalukat nem hozták jól. Mondjuk Mira megkapta az egyik legnagyobb Gloria Gaynor ikont - csak épp fogama nem volt, mit énekel. Szó szerint "iskolásan" letolta. Igen ám, de ez a dal arról szól, hogy egy NŐ először összeomlik a szakítás után, de megrázza magát, és végül a visszasomfordáló pasit úgy b.xxa ki, mint azt a bizonyos macskát szokás! Ezt egy 16 éves kislánynak? Szerencsére a közönség nagy része se vágja a témát, ment is tovább egyenesbe' ;)
Viki dala is tévedés volt, szerintem őt is hagyták belebukni. Az elejével semmit nem tudott kezdeni, mintha rossz lett volna neki a hangfekvés is, a végét meg úgy elsikoltozta, hogy fájt. A kiesése nem volt meglepő.
Amúgy a második fordulót mindegyik fiú elszúrta, Peter folyton lemaradt a ritmusról, Cibi meg Fürdős fájdalmasan elmodoroskodták.
Viszont legalább vót izgalom tennap este :)))))

Teshow 2015.02.09. 19:39:33

+1: Szerintem ha Peter énekelte volna a "Fényév távolság"-ot, Helén meg az "I Will Survive"-ot, lett volna meglepi - csak nem az volt a papírra felírva előre :D

kis.herceg 2015.02.09. 20:26:55

@laslo71: de, a magyaroknak kell, szlovákiában a szlovákiai MAGYAROKnak. ne aggódj szlovák ember nem nézi a mûsort mert egy mukkot nem ért belõle.

Zoltán Rétháti 2015.02.09. 21:59:54

@Teshow: Egyetértek, leginkább ezzel. Valóban a dalválasztás az eső buktató. Ugyanis a Tanárúr/!/ is tudatta, hogy a lassú daloknál lehet jobban kihallani az egyéni értelmezést, a szép hangképzést, a helyes ritmust, az egyéni felfogást, már ha van. Az összes lánynak gyors, rockos számot adtak, ahol a szép énekhang az erős és ütős zenével, alig volt hallható. Peter Sramek állítólag zenei főisibe jár, vizsgaidőszaka volt. Ha ez igaz, akkor nem olyan nagy csoda, ha felfedezzük, tud énekelni és hangja is van. A másik dolog, hogy mennyire képernyőképes. A neki adott dong dal kibalta, bár így is elég jól jött ki. Singh V., képzett énekes és zenetanár. Itt kapta diplomáját a Zeneművészetin. Szóval tud. A pódiumképessége hiányzik, ami remélhetően pótolható. A hangja, szerintem, egyedi, van olyan jó, mint bármelyik ünnepelt dívának. A másik pottyantó tényező, a lányok fellépti ruhája. Túl rövid volt, emiatt az alakjuk előnytelenül mutatott. A kontroll: Ördög Nóri jó lábai kevésbé voltak kilógva, mint a mozgó énekesnőknek, vagyis az ő öltöztetője mértéktartó volt. A harmadik dolog: a női szavazók inkább a daliás fiúkra szavaznak.

Danielsson 2015.02.09. 22:19:23

@cukkmukk: Nem hiszem, mert ennyi szar számot csak nem választanának. Viszont néha szinte úgy tűnik, mintha direkt ki akarnának cseszni egyik-másik énekessel, amivel jó eséllyel ki is tudják ejteni a versenyből. Singh Viki 2. dala is ilyen volt.

laslo71 2015.02.09. 23:27:12

@sepörd: NA JA A SRÁMEK EZÉRT CSAK MOST TANUL MAGYARUL, NEM AZZAL VAN GOND HOGY HONNAN SZÁRMAZIK, HANEM HOGY EZ A SZINT MÁR NEM AZ ÖVÉ

laslo71 2015.02.09. 23:28:15

@Danielsson: OTT A PONT, ISMERTEBB DALOKAT KELLENE ADNI A SZÁJUKBA

Irgum76 2015.02.10. 07:12:40

@laslo71:
szerintem meg nem
nem a szájukba kéne adni hanem legalább három szám lehetőséget felajánlani és azok közül választhatnának
a stílusuk, hangszínük szerint és ha úgy tartja kedvük több oldalukat is megmutathatnák
Pl Czibi Norbi mindig megkapja, hogy nagyon jó énekes de nem lép ki a konfortzónájából de könyörgöm ha ilyen dalokat osztanak rá nem írhatja át death metalá

cukkmukk 2015.02.10. 09:59:59

@Danielsson: Áhh, sok szempont van. Szerintem letesznek a versenyzők elé 3-4 dalt, és max abból választhat. Gondolj bele csak pl a jogdíj kérdésébe. Meg mi mást csinálna pl a zenei szerkesztő, meg zenei producer, meg ilyenek...?

bambusz_reni 2015.02.10. 13:17:32

kövezzetek meg, de én már nagyon várom a végét, hogy legyen valami normális is a tvben. aki jó zenét akar hallgatni, gyertek ti is ad.adverticum.net/C/3126415/3126412/312641300

Dodi a sün (törölt) 2015.02.10. 15:11:54

@sepörd: Ha ellátogat valaki Šramek facebook oldalára nem egy olyan kommentet olvashat, ahol szlovákok szlovákul írják, hogy támogatják őt és drukkolnak neki, csak sajnálják, hogy nem tudják megnézni a produkcióit, mert nincs nekik tv2 és a tv2.hu-n pedig a videókat nem lehet külföldről megnézni. Persze nem azt mondom, hogy ők alkotják a Šramek fanok többségét, de vannak ilyenek. És nem minden határon túli, felvidéki magyar szavaz rá, ezt is tapasztalatból mondom, van itt Szlovákiában is Czibinek meg Alfrédnak is támogatója.

Feketeistván 2015.02.10. 23:43:09

A döntőbe jutottak mindegyike jó valamiben. Én Srameknek drukkolok, mert a nyált, a gagyit, vagy a retrót is el tudja adni, amit amúgy rühellek, jó előadói képességével, hangjával, ami ha belegondolunk, nem kis teljesítmény... amúgy ha úgy kapják a dalokat, miért őt kell azért kritizálni ? Czibit nem tartom annyirajónak, de Palmira nagyon erős, és nagy összecsapásuk volt Péterrel, valamint a győri srác is összességében színpadra termett, még a hangján kell csiszolni és a mozgásán. Ezt a szlovák nem szlovák dolgot én zárójelbe tettem, nem ez a lényeg itt.

Z.Dalnoki 2015.02.12. 21:28:47

A kereskedelmi televiziókról minden rosszat fel lehet tételezni, de olyan példátlan képmutatást nem tartok valószinünek, hogy a Rising Star résztvevői számára előirják a dalokat, majd a zsüri megrója a versenyzőt, hogy miért ezt vagy azt a dalt választotta. Inkább az volt a benyomásom, hogy nem volt semmilyen koordináció a dalválasztásban. Az első néhány adás csalóka volt, mert a résztvevők a jól begyakorolt számaikat adták elő. Ahogy fogytak a begyakorolt számok, ugy vált világossá, hogy kinek meddig futja az erejéből. Gondi Helén jó példa erre. Vagy példaként lehetne emliteni Fehérvári Gábort, aki ugyanazzal a lapos modorossággal adta elő az angol számokat, a magyar számoknál pedig már eltitkolni sem lehetett, hogy fogalma sincs a jó interpretáció fogásairól. Számomra rejtély, hogy a zsüri miért lelkesedett annyira érte. Sajnos Czibi Norbi kifáradni látszott a legutóbbi adásban. Peter Sramek külön fejezet mind a Zámbó Jimmy iránti rajongása, mind a sorozatos rossz dalválasztás miatt (Wake Me Up, Kislány a zongoránál, Ding, Ding, Dong.) Nem hiszem, hogy a szerkesztők erőltették rá ezeket a számokat, inkább arról lehet szó, hogy rossz tanácsokat kapott. Az, hogy nem beszél magyarul, viszont lenyügöző tisztasággal adta elő magyar nyelven a dalokat, óriási fegyvertény volt. Egy rendkivül kedves és szerény fiatalember, akinek egészen kiváló hangi adottságai vannak és olyan fokon képes a tiszta érzelmek közvetitésére, ami alapján szép jövőt jósolok neki és ha ő nyeri meg a Rising Start, az megérdemelt győzelem lesz. A Kicsi gyere velem rózsát szedni c. dal kapcsán néhány dolgot tisztázni kell. Ez egy jól megirt szám, amelyet Cserháti Zsuzsa vitt sikerre és tett klasszikussá. A retro, az örökzöld és a klasszikus között minőségi különbség van. A Cserháti Zsuzsa szám nem giccs és nem retró, hanem klasszikus dal, amit nem szégyen akár a fiatal énekekeseknek is müsorra tüzni. Dal és dal között különbség van. A kislány a zongoránál és a Kicsi Gyere velem rózsát szedni nem ugyanabba a sulycsoportba tartozik. Hajrá Peter Sramek!
süti beállítások módosítása