Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nem létező trendek, közhelyparádé és egy jó szám volt A Dal első köre

2015. január 25. 08:37 sajó d. 172 komment

1051549_1.jpg

Negyedik alkalommal indult el a köztévé eurovíziós dalversenye, aminek a győztese később Magyarországot képviselheti a bécsi eseményen. Számos változást eszközöltek a műsorstruktúrában, ezzel a köztévé pont azoknak a kertévéknek a nyomába eredt, amit kormány szinten annyira szeretnek ostorozni. Ahogy eddig, úgy a harmincas mezőny most is tele van borzalmas tucatzenékkel, agyonsztárolt ismeretlenekkel és Rákay Phillip közhelykapitány brillírozásával.

Először is kezdjük azzal, hogy milyen változások történtek az idei műsorban:

  • Hűazannya Levente műsorvezető társa a nagy balhék mellett átszerződött Tatár Csilla lett
  • Kovács Kati helyére bekerült a zsűribe az első Megasztárból és a koppintott Ganxsta Zolee-alapokról is ismert Pierrot
  • a nézők pontozhattak is, ami beleszámított a végső osztályzatba
  • a Való Világ és az X-Faktor mintájára A Dal is kapott egy külön beszélgetős társműsort az M2-n

Tatár Csilláról kiderült, hogy kifejezetten jól áll neki egy ilyen méretű műsor levezénylése, bár viszonylag sokat bakizott. A kiemelkedő műsorvezetését látva már érthető, miért engedte el akkora haraggal a TV2. Lehet nem kellett volna béna reggeli bulvárműsorban tartalékolni Kárász "dupla kávé" Robi mellett.

7586073_84ca0ae204dfdb89d86fbf3d3b8dbb9b_o.png

Harsányi Leventéről inkább nem mondanék semmit, ő még mindig olyan, mint a sós chips: van, aki pont ezt szereti a legjobban, de a többség azért ennél valami izgalmasabbat preferál. Pierrot (akit úgy mutattak be, mint a szomorú bohóc, aki lemosta álarcát :DDDDD) is jó választásnak tűnik, sokkal direktebb a többieknél és közel sem olyan modoros, mint Csiszár vagy Rákay. Ráadásul producerként valóban van fogalma arról, hogy mitől lehet sláger egy dal.

A pontozás rendszere viszont továbbra is nonszensz. Egy részről ott van az a probléma, hogy a zsűri nem egyszerre, hanem egymás után osztályoz, ráadásul mindig ugyanabban a sorrenben balról-jobbra, hogy Rákay "diplomás esztéta, hivatásos múltba révedő és az MTV Zrt. igazgatója" Philip Kálmáné legyen az utolsó voks a nézők pontjai előtt. Ez abból a szempontból is aggályos, hogy így a zsűrinek lehetősége nyílik egymáshoz igazodni, mivel pontosan látják, hogy az előttük szavazó mennyit adott a produkcióra. Ezt Rákay elegánsan ki is használta, konkrétan azzal az érvvel adott Dallos Boginak 10 pontot, hogy

Én mindenképpen látni akarlak a középdöntőben

Ez tök jó, de most akkor a produkciót és/vagy a dalt osztályozzuk, vagy személyes preferencia alapján szembe megyünk nem csak a zsűritársak, hanem a nézők véleményével is. Mert ez konkrétan NER-tempó, hogy egy nyilvánvalóan (eléggé lepontozták a lányt mind a zsűri, mind a nézők) gyenge előadás ellenére az Igazgató Úr ragaszkodik a kedvencéhez, és maximális pontszámmal be is nyomta a következő körbe.

7584561_974c6c7471d01fdd11ba3cf9b21e3e3e_o.jpg

Ahogy a társműsor koncepcióját az RTL-től, úgy a "közönség az ötödik zsűritag" módszert meg a TV2-től lopta el a köztévé azzal, hogy már applikációval is lehet szavazni, sőt, 10-es skálán pontozni is. Arra viszont nincs logikai magyarázat, hogy

MINEK APPLIKÁCIÓ, HA A PONTJAIMAT UGYANÚGY ALAPDÍJAS SMS-KÉNT KÜLDI EL A MŰSORBA?!

Ez nettó baromság, és jogosan jár a faszkorbács az ötlet kitalálójának, de térjünk rá az indulókra.

Az első három adásban 10-es csoportokban ismerhetjük meg a harminc indulót, és mindegyik kap egy saját kis bemutatófilmet az elején. Csak hogy ezek a kisfilmek olyan nevetségesek, olyan szánalmas PR-szövegekből összerakott béna promóvideók, hogy ha igaz lenne, akkor sem hinném el a sorrendben ötödik ex-tehetségkutatósról, hogy ő valami állati nagy sztár itthon. Ja, és ezekben a felvezőkben külön erényként emelik ki, hogy XY valamelyik kertévés műsorban tűnt fel. Apropó!

Most már az is teljesen egyértelmű, hogy A Dal képtelen létezni a kertévék maradéka nélkül. Csak a 10-es mezőnyben két megasztáros és három X-Faktoros előadó indult, akik garantáltan nem keltették volna fel a "tíztagú szakmai grémium" érdeklődését, ha tévés háttér nélkül csak úgy az utcáról esnek be. És akkor daráljuk le gyorsan a 10 dalt:

1051549_2.jpg

Magyar Bori: Elismert népzenés énekesnőnek írtak egy 2008-as Lady Gaga-számot, nem is ment tovább.

Farkas-Jenser Balázs: Unalmas, zongorás poprock, amire Rákay képes volt olyanokat mondani, hogy érezhető rajta a finom intelligencia (?), és hogy mennyire bátor dolog egy trendi (???) dalhoz egy olyan klasszikus hangszert használni, mint a zongora (LOL).

Szűcs Gabi: Itt viszont pont azt mondta Rákay, amit én is gondolok: ez a szám akár 20 éve is íródhatott volna. Ezt ő a kortalanságra értette, szerintem szimplán csak idejét múlt, ezeréves paneleket használó számról van szó.

Passed: Róluk kicsit később.

Dallos Bogi: Baromi jellegtelen, tipikus eurovíziós dal, pedig a tavalyi száma esküszöm bejött.

Karmapolis: Századik Editors, ezredik White Lies, felhigított rádiós indie olyan irritáló fejhanggal a végén, hogy sírni lett volna kedvem. De legalább Csiszár szerint ez a felnőtt rock and roll. Remélem sohasem növök fel.

1051549_6.jpg

Szakács Gergő: Az ő dalánál érezni lehetett, hogy nem a szokásos Rakonczai-Szabó Zé 20 éves lemaradással működő álomgyárából került ki, hanem olyanok írták a zenéjét (Fluor, Diaz), akik azért képben vannak a tényleg létező trendekkel. A magas hangokkal azért rendesen megküzdött

Antal Timi: Jaj. Való igaz, hogy messze ő volt a leglátványosabb a színpadon, de ettől még nem lesz jó egy Paramore-kópia még akkor sem, ha két dobos van (de basszeros nincs!) és a hölgy rikító vörösre festi a haját. Ráadásul állati hamis volt. De a látványos produkció arra pont megfelelt, hogy a közönség őt juttassa tovább a vigaszágon.

Tóth Vera: Ő sem gondolhatta komolyan, hogy majd egy olcsó Skyfall-másolattal bárkit le tud nyűgözni. Tévedett.

MDC: Gratulálok fiúk, ti vagytok egyszerre a magyar Jonas Brothers és a magyar One Direction! Pierrot elegánsan le is oltotta őket, de azt valamiért senki sem mondta, hogy ilyen szarul Flying V-gitár még nem állt férfiember kezében. Viszont az énekes srác a végén kiemelte, hogy ez a dal a függőségről szól, ami egy globális probléma, de elképzelésem sincs, hogy pontosan még is mi a francról beszélt.

7584521_2b6debdf5b1e3adec252b9eab7d25511_o.jpg

A Passeddel kapcsolatban még annyit jegyeznék meg, hogy soha ennyire erős, aktuális, minden szempontból tökéletes dal szerepelt volna ebben a műsorban. Ezt az is igazolja, hogy magasan a legtöbb pontot kapták, csont nélkül mentek tovább a középdöntőbe, pedig az énekeslány azért itt-ott rendesen megcsúszott a vokállal. Nagyon szeretném ha ők nyernének, ha már a köztévé elhappolta őket előlünk a saját dalversenyünkből. Pedig még mi fedeztük fel őket tavaly novemberben, hogy a poszt kikerülése után a Mesmerize végigsöpörjön a magyar zenei médián.

A műsor után az M2-n folytatódott a buli A Dal Plusszal, ami konkrétan az After X és a BeleValó ötletének ellopása, borzalmasan kivitelezve. Harsányiról akkor sem hinném el, hogy érdekli a beszélgetőpartnere, ha az egy meztelen pornószínész lenne, de az egész mindössze fél óra szóval túl sok vizet nem zavar. Mindezektől függetlenül bátran elmondható, hogy A Dal valamivel jobb, mint az X-Faktor vagy a Rising Star. Ahogy egy velvetes kollégám fogalmazott

Az X-Faktoron felbaszom magam, ezen csak simán elalszom. És hát aludni legalább szeretek.

Ha nem temetném az arcomat a tenyerembe Rákay Philip minden pillanatánál, és nem kellene végigszenvedni azokat a borzalmas promóvideókat, akkor A Dalról már most elmondhatnám, hogy jobb mint tavaly, csak hát az eddigi dalok iszonyatosan gyengék és jellegtelenek - kivéve a Passed. Viszont a díszlet és a háttér nagyon rendben van, a Kállay tavalyi dalából kreált intrózene most kifejezetten jól sikerült (bárcsak elmondhattuk volna ugyanezt a Kedvesem beépítéséről tavaly), Pierrot pedig ezerszer alkalmasabb a zsűrizésre, mint Kovács Kati volt. Még Csiszár is képes volt meglepni, hogy az általános modorossága ellenére például tudja mi az a trap, és alapvetően képben van a műfaji meghatározásokkal. Mondjuk ez egy rádiós szerkesztőtől elvárható, de így is üdítő aktuális példákat hallani egy énekes műsorban a konkurenciával ellentétben. Csak ne mondaná mindenre, hogy ez a trend, mert az első helyezetten kívül ez abszolút nem mondható el a többi dalról.

A képek olyanok, amilyenek, az MTVA ennyire volt képes a zászlóshajó érdekében, párat meg a kollégák screenshotoltak az adás alatt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Akármi Áron 2015.01.25. 09:12:02

Unalmas, gyenge műsor volt, semmivel sem volt jobb számomra, mint az X v. a RS. Tóth Veráért kínlódtam végig a műsort,de hát elveszett a Gyémánt-ban az isteni egyedi hangja,a ruhakölteményben pedig kemence volt....nem igazolta, hogy mostanában sokat fogyott.

ifjú padavan 2015.01.25. 09:15:35

Szerintem a Passed ugyanolyan unalmas, jellegtelen mint az összes többi. Nem értem mitől lenne különlegesebb. De a Számban is ugyanilyenek vannak, nem csodálkozom, hogy Sajó úrnak tetszik.

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2015.01.25. 09:18:46

Harsányival nem az a probléma, hogy egyre inkább hasonlít a nagy vezírünkre, s ez tudat alatt furcsa dolgokat művel? :D

koolkat 2015.01.25. 09:25:17

Az igazi, valódi rock és metal muzsika szegregálva, diszkriminálva és elhallgatva. Semmi sem változott és nem is fog.

malyce 2015.01.25. 09:28:09

ezt ugye nem gondoltátok komolyan?
ez a műsor úgy ahogy van nézhetetlen, tatár csillát és az összes női énekesnőt bogi és antall timi kivételével sikerült bohócnak öltöztetni. arról nem is beszélve, hogy rúzsa magdi 29 évesen 40 plusznak néz ki.
a zsűri botrányos, a pontjaik pierrot kivételével teljesen irrelevánsak.
padavan kollégával egyetértek, ráadásul ezt a számot úgy kifogják vágni az első körben az euróvízióból, mint büdös macskát szarni.

thevoyager 2015.01.25. 09:40:16

Már a második helyen olvasom, hogy Tatár Csilla nem volt rossz. Fura, nekem egész más volt a benyomásom. Olyan mennyiségű bakit csinált, hogy az a Lilu-Istenes párosnak is becsületére vált volna.
Értelmetlen mondatok, telefonszámból kihagyott számjegyek, stb.
A kinézetéről meg nyilván nem tehet, az a stylist felelőssége, de az a haj is büntetett.

darpa 2015.01.25. 09:43:23

A Passed miatt megnéztem, és majd a következő kört is csak miattuk fogom nézni. Szerintem jó zene, csak hallgassátok meg figyelmesen. A klip is ötletes, a zene tele van furcsa, izgalmas effektekkel, zörejekkel, a hárfa új és különleges instrumentum ebben a műfajban, és a lányok valóban tudnak rajta játszani, nem csak úgy csinálnak, mintha... És igen az énekes lány hangja csúszkált, nem is kicsit, de mint "Kétmillióanvagyunkfilipintendánsigazgatóakaárki" megjegyezte (talán az egyetlen értelmes megnyilvánulásaként), igen nehéz a dal, és nincs támasza az énekesnek a hangszerek mást, külön szólamokat játszanak.
Részemről különben facepalm a többi, főleg a zsűrinek nevezett fizetett okoskodók megszólalásai, de Csilluska se hozott semmi újdonságot, és sokat hibázott, bár lehet jobb is még.
Hajrá Passed!

brmbolec 2015.01.25. 09:45:22

A Passed : idétlen számítógép billentyűzet ütögetés plusz néhány zenebohóc plusz pár hamis hang.....

lazaraki 2015.01.25. 09:48:38

"Mert ez konkrétan NER-tempó, hogy egy nyilvánvalóan (eléggé lepontozták a lányt mind a zsűri, mind a nézők)"

Bogiról szólva ez konkrétan éppen nem igaz. A második legtöbb pontszámot kapta a nézőktől. A szerző koncepciójához más példa kéne.

belga6 2015.01.25. 09:52:02

Bogi konkrétan vétett a versenyszabályzat ellen, ugyanis az egyszerre színpadon levő előadók száma legfeljebb hat lehet. Bogiék tizen voltak! http://hu.wikipedia.org/wiki/Eurov%C3%ADziós_Dalfesztivál#Szab.C3.A1lyok
A Passedben az énekeslány pedig borzasztóan hamis volt. A magas pontszámokkal kiderült, hogy a zsűri komolytalan.

neduddki21 2015.01.25. 10:03:10

A Pesseddal egy baj van, de az óriási: az énekes nem tudja elénekelni, elviselhetetlenül hamis, össze-vissza csúszkál. Elképzelhetetlen, hogy ilyen minőségű énekléssel bárhová is eljussanak, ha mégis, nagy égés lesz.

Látnok187 2015.01.25. 10:07:53

Az összes ilyen műsor bunda és közhely parádé, rettentő idegesítő, ezért már rég nem is nézek ilyeneket...
És csak a ponotosságért, Pierrot nem koppintotta az alapokat annak idején, ha nem meg vette őket! Óriási a különbség tisztelt cikk író!!!

A_blogger 2015.01.25. 10:08:09

Harsányi nem tudott megújulni az elmúlt tizensok évben. Akkor még tényleg vicces volt, de nagyjából a húazanyja (?) cd kiadásakor volt a csúcson.

A zenészek bemutatása előtt a felvezető egy az egyben rtl x-faktor. (ott a sztárvendég előtt tolták el) De ott is irritáló, amikor egy ekkora piacon valakit így akarnak eladni: teltházas koncertek, aranylemez (muhaha), slágerek, stb. Itt voltak olyan előadók, akik előtt leírni, hogy több száz koncertfellépés, viccesnek tűnt. (persze, lehet, csak én nem vagyok művelt) De akkor az jutott eszembe, hogyha falum asszonykórusa fellépne itt, előttük is lehetne hájpolni, hogy több száz koncert, több kiadott lemez. Még igaz is lehet, de az előadót ismerve viccesnek hat.

jtb 2015.01.25. 10:11:55

@belga6: A svédek nemzeti kiválasztójában például évtizedek óta nem mehet a vokál élőben, mindig gépről szól a, csak az énekes hangja mehet élőben, ezért véreznek el a dalaik, kivéve például Loreen-t aki majdnemhogy vokál nélkül játszott és majdnem rekordot is döntött pontokban. Lényeg a lényeg, hazai kiválasztóknál játszhatnak saját szabályokkal a TV-k, de a kinti versenyre az ottani szabályokat kell figyelembe venni (amiért viszont érthetetlen ez a 10 emberre bővítés, főleg hogy 1) kinn max. 6an lehetnek 2) eddig minden évben itthon is a 6-os szabály érvényesült.)

BotloB 2015.01.25. 10:13:01

Végigfutottam gyorsan az indulókon, és megállapítottam, hogy megint nem maradtam le semmiről.

A vélemények nagy részével egyetértek, 3 aprócska megjegyzéssel:

Farkas-Jenser Balázs nótája félelmetesen parádésan átlagos panelekből összedobott dalocska, de az Axis of Awesome 4 cord song-ja óta - meg korábban is - tudjuk, hogy a pop már csak ilyen egyszerű műfaj. Az egyetlen - visszatérő - kérdésem az, hogy miért fél a magyar előadó a gitártól? A dal legkarakteresebb részei lehetnének az egyszerű, de műfajtól elvárható helyen és formában megszólaló riffek, erre alig hallani belőlük valamit. A hangosítás ennyire rossz, vagy eleve így volt megírva?

Szakács Gergő dalát írhatta akárki, a srácnak a bemutatott produkció alapján nincs hangja. Nem csúszkál, vagy bizonytalan. Egyszerűen nincs. Egy épkézláb hangot nem hallottam megszólalni tőle. Ugyanez igaz egyébként a Karmapolis frontemberére is.

A Passed produkciója meg nagyon "modern", de az énekes csaj hangja egyrészt az előbbiekhez hasonlóan gyengécske - vagy csak képzetlen -, másrészt - és ami jobban zavar - valami félelmetes módon disszonáns a zenével, ami egyébként nem feltétlenül és minden esetben baj, de most elképesztően zavart.

zsazsa61 2015.01.25. 10:19:07

@darpa: Lehet hogy jó neked, de Bécsbe nem való. Gyenge.

fun-tom 2015.01.25. 10:20:22

A zsűri láthatóan semmit sem tanult a ByeAlex jelenségől. A közönség megint helyre teszi majd őket a végén...
Semmilyen rendszer nincs (az 1-től 10-ig-en kívül) a pontozásaikban, előre el van döntve, hogy kit juttatnak tovább. Mi az, hogy Pierrot elolvassa előre a dalszöveget és kiábrándul belőle?. Meg mi az, hogy látni akarlak a középdöntőben, 10 pont? Vicc az egész.
A Passed-nél borzalmasabb sz.rt nem mostanában fogunk még hallani/látni a tv-ben.

darpa 2015.01.25. 10:32:09

@zsazsa61: Nem való, mi való oda? Szakállas nő? Nem is érdekel, a szám tetszik, izgalmas, fiatal, lendületes, új. Jó. Szerintem.

annmbp 2015.01.25. 10:33:50

Hé, a cikk szerzője ugyanazt a Passed együttest hallgatja, mint én?
Az ilyen dalt és előadásmódot a szakmán belül úgy nevezik, hogy "nyígás".
A tizedik másodpercben kapott volna három piros X-et egy american idolban.
Unalmas, jellegtelen, nem tapad meg. A négy emberkének a színpadon pedig annyi kisugárzása van, mintha kitettem volna ugyanoda egy üres kartondobozt. Az előadóművészet és a dalszerzés egy szakma, ők talán a Kuplungba jók lesznek pár, egyre csökkenő nézőszámú koncert erejéig, de Színpadra (nagy kezdőbetűvel) semmi estre sem.

kamarti 2015.01.25. 10:34:09

az alapdolgokon (egymás után pontozás, tevagyakedvencemezés, kertévés panelek és műsorvezetők beépítése a műsorszerkezetbe) már nem cseszem fel magam, mert annyit nem ér a műsor
viszont szerintem tegnap mindenki hamis volt, csak a mértéke különbözött (de a Passed ebben is nyert), Tóth Vera dalában pedig csak az nem hallotta a Skyfallt visszaköszönni, akinek oda a hallása, vagy sose volt
uh én a műsor végére szinte szégyenkeztem és értetlenkedtem is: miért is cseszteti bárki a kertévés tehetségkutatókat, ahol 10ből azért többnyire nem 10 hamis éneklést hallhatunk és pont ugyanígy sztárolják az előadóikat (akkor is, ha rossz/tehetségtelen, amit hallunk/látunk), mint itt - viszont ott legalább nem nemzetieskednek, nem ül bent egy intendáns, meg egy rádiósguru, akik majd megmondják a trendit

ja, és még egy: az intendáns úr földig hajolt Tóth Vera előtt, mert megtisztelte a műsort. Kovács Katinak mondott valami ilyesmit, amiért beült a zsűrijébe? Ha nem tavaly, akkor legalább mielőtt kidobta?

F1expert 2015.01.25. 10:35:10

Aki szerint a Passed jó volt, az soha többé ne írjon se blogcikket, se kommentet. Kellemetlen, depressziós zene, bűnhamis "énekessel".

Egyedül Farkas Jenser Balázs dala és produkciója volt tényleg jó minden szempontból.

Mivel nem szoktam fizetni ilyen műsorokért, elveim ellen való, ezért most utólag leírom a pontjaimat:

Magyar Bori: 4
Farkas Jenser Balázs: 9
Szűcs Gabi: 5
Passed: 3
Dallos Bogi: 6
Karmapolis: 3
Szakács Gergő: 6
Antal Timi: 4
Tóth Vera: 7
MDC: 6

F1expert 2015.01.25. 10:37:47

@darpa: Elég figyelmesen meghallgattam. Az eleje dögunalom, el se kezdődik a dal 2 percig. Utána egy kis dizsizés, majd vége is.

De mint ilyen, az igénytelenségért rajongó átlagmagyar közönségnek tökéletes.

Ashley2008 2015.01.25. 10:45:17

Nem olyan rossz ez a Passed, bár kicsit vérszegény az Eurovisioba, meg hát ez a lány MÉG nem tud énekelni, képzetlen a hangja, vagy csak rossz napja volt, mint még sokan másoknak :) De ígéretes.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.01.25. 10:49:45

@fun-tom:

A következő körben Rákay már a 11-et mutatja fel, a főni megtanította mahinálni ;)

hegyifarkas2 2015.01.25. 10:51:25

A System of a Down 2005 ös nagy sikerű lemezének is ez volt a címe,ezzel futottak be igazán az örmény/amerikai fiuk, nem gondolom,hogy a Dal 2015 után a Mesmerize a pop ban nem ugyanezt az albumot jelenti majd kizárólag. Az énekes kislány sürgősen menjen el egy jó énektanárhoz és gyakoroljon ezerrel, mert a végén még megnyerik és akkor ez azért nagyon gázos énekhangszínvonal....amúgy kedvesek aranyosak, a ByAlexjelenséggel meg azért nincs bajom, mert az egész euroviziósdalfesztivál (csupa kisbetüvel mint nemecsek ernő ) annyira vérciki, hogy csak minimálzenével , vagy polgárpukkasztással (finnhorror, Cochita stb. ) lehet épeszüeknek védekezni az izlés és szürkeállománykárosítás ellen, nem pedig próbálni hasonulni a másik 50 langymocsár egyenszürnyűséges "Dal"-hoz.

ifjú padavan 2015.01.25. 10:53:23

@darpa: Ha neked a dög unalom jelenti az izgalmat.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2015.01.25. 10:53:43

Kár, hogy nem lehetett arra fogadni, hogy az Index zenei szakértőinek melyik dal tetszik a legjobban. Sokan sokat kerestünk volna. Pedig a Passed maximum különleges, de hogy jó? Az énekesnő is hamis volt, a zene meg unalmas.

Amúgy a poszt többi részével nagyjából egyetértek. Két megjegyzés:

- Hatalmas elismerés a műsor szerkesztőinek, hogy az előadókról össze tudtak szedni annyi információt, amely alapján mindannyiuk világsztárnak tűnhettek. Nem kis munka lehetett, mire előásták ezen információkat :-)

- Oláh Timi közönségsikere jelzésértékű lehet: az ő dalában volt a rockos-metálos zúzáshoz némileg hasonlító valami, és nyerte is a közönségszavazást. Lehet, hogy ezt a műfajt is be kellene engedni a Dalba?

Pierrot meg reálisan pontoz, végre valaki!

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.01.25. 10:56:45

@kamarti:

Tudod a köztévé értéket képvisel, kicsit hamis, kicsit savanyú, de legalább magyar ,ez a narancs narancs :P

A következő lépés az lesz hogy fideszes értelmiségből válogatnak valóság shows szereplőket, és napi 50 pecben szerényen buliznak és politizálnak, nem dugnak, nem beszélnek csúnyán, mindegyik mellén kokárda lesz, nem fokoznám :)

johnnylightning 2015.01.25. 10:58:24

Lehet kritikus vagyok, de nekem sem az előadók, de még a dalok sem jöttek be. Sem a zsűri, sem Tatár Csilla, sem a bevezető sztárolós kisfilmek színvonalban nagyon gagyik voltak. Hogy miért nem lehet egy ilyen műsort normálisan megcsinálni nem gagyira, azt nem nagyon értem. Ez az applikációs dolog is, hogy ezt ki találta ki??!! Komolyan csak dilettánsok dolgoznak az MTV-nél szerintem, egy szakember sincs arrafelé. Ha ez volt a 30 legjobb dal, amit beválogattak, akkor komoly bajok vannak...

Lowtyo 2015.01.25. 11:02:35

az összes szám egy kalap szar volt.
a passedben (amit én pez-nek hallottam az elején, de aztán leesett, hogy ezek a gyerekek már biztos nem ismerhetik azt) még talán lett volna némi fantázia, de az énekes kislány annyira hamis volt végig, hogy nem lehetett nem másra figyelni.
a flying v-n meg én is morogtam :)

fun-tom 2015.01.25. 11:04:56

@hegyifarkas2: a ByeAlex jelenséggel nekem sem az a bajom, hogy ő jutott ki. Arra akartam célozni, hogy a zsűri megint a végén fog koppanni, amikor a közönség gyökeresen ellent fog nekik mondani, hiába nyomják most a kedvenceiket tovább.

Papp Sanyi 2015.01.25. 11:08:43

A linkelt dalban a csaj táncikálása volt az egyetlen értékelhető (!) dolog. A zene, az ének nagyon gyenge volt. Lehet, hogy elizgulta az éneklést viszont ettől csak nagyobb közönség lesz odakint. Persze nehogy kijusson!

Leander mikor lesz? Bár azt úgy is lehúzzák...

Rákos Filip meg még mindig vicc. Közpénzből.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2015.01.25. 11:19:59

Csak nekem tűnt fel, hogy a Passed egy Clean Bandit utánérzet? Tökéletes koppintás, csak a CB-ben valódi zenészek vannak.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2015.01.25. 11:20:42

Csak nekem tűnt fel, hogy a Passed egy Clean Bandit utánérzet? Tökéletes koppintás, csak a CB-ben valódi zenészek vannak.

Vimi 2015.01.25. 11:26:48

OMG a Passedból annyi maradt meg, hogy a leányzó hamis mint az állat, el is kapcsoltam gyorsan..brrr

Transylvanianmixedgrill 2015.01.25. 11:29:51

Ha a botfülűek számára is egyértelműen hallhatóan végig, permanensen hamis, unalmas, idétlen és bűngyenge Passedre bárki kritikus azt meri mondani, hogy az kiemelkedett a tegnapi mezőnyből, az azonnal akassza fel a billenytűzetét a szögre, és hagyja abba az írást, mert totál dilettáns. Kedves Index szerkesztők, ti akik ilyen vállalhatatlan kritikákat engedtek lehozni, tényleg ennyire véditek a mundér becsületét, hogy ilyen legalja kritikákat leadtok, csak azért, mert a haver írta? Megnézte bárki az újságírótokon kívül ezt a műsort, és nem szólt rá, hogy te figya, ne írjál már ilyen hülyeségeket, hát a legrosszabb dalt és előadást mégse kellene így felmagasztalni, mert aki ilyet nem vesz észre, az alkalmatlan kritikaírásra. egész egyszerűen vállalhatatlan ez az írás, a valóságtól teljesen elrugaszkodott.

DénesKePont 2015.01.25. 11:30:07

Egy nagy hibája van a műsornak.

Bécsben a nézők fognak dönteni. Itthon viszont 80%-ban a zsűri dönt. Ráadásul egy olyan zsűri, akinek fogalma sincs a közönség igényeiről.

Az pedig, hogy a versenyzők nagy részének 7-9 pontot adnak, egy hatalmas baromság. Nem véletlen, hogy a 10 versenyzőből kialakult egy 3-as holtverseny.

1-10-ig kellene pontozniuk. És nem egymás után, hanem egyszerre.

skylaner88 2015.01.25. 11:32:52

A Passed (amit először úgy értettük h PEZ) jó?
Barátnőmmel a dal alatt legszívesebben eret vágtunk volna magunkon. Szörnyű volt.

cyd 2015.01.25. 11:36:08

Évek óta mondom, hogy Soerii & Poolek kell ide.

2015.01.25. 11:41:09

Mint aktív adófizető kérem, hogy véletlenül se nyerjük meg a bécsi giccsparádét, ezzel elnyerve a rendezés jogát!

ragehu 2015.01.25. 11:45:36

A Passed dala leginkább unalmas, de természetesen, akinek ez a stílus tetszik, annak bejöhet, azzal nincs is gond.
A gond ott kezdődik, hogy olyan szinten volt rettenet hamis az ének, hogy semmi keresnivalója élő adásban.

A nézők 5 pontot adtak rá( kisebb pontszám az este során nem is volt ) ami pedig azt mutatja, hogy a többségnek nem igazán jött be ez a dal, nem nyerte el a nézők tetszését nagy általánosságban.

Márpedig, a bécsi fesztiválon a nézők szavazatai fognak számítani csak...s nem az, ki volt szimpatikus a magyar zsűrinek.

Ha ők nem hallották azt, hogy teljességgel hamis az előadás, akkor nem valók oda, ha hallották, de mégis továbbjuttatták, akkor kár az egész színjátékért, mondják el, hogy kinek kell nyerni, és kész.

mérlegel 2015.01.25. 11:46:09

A zsűri pontozása valóban vállalhatatlan. A közönség bekapcsolása jó ötlet, csak kevés a húsz százalék rész az összes értékből, főleg, hogy Bécsben csak a közönség szavaz majd! És még valamit, a magyar közönség 90 százaléka nem beszél angolul (az M1 nézői biztosan nem!), így nem értik a dalszövegeket, pedig ez is része a számnak. Lehet, hogy jó a zenei alap, de semmit mondó a dal üzenete, a tartalma, amire utaltak is néha a zsűritagok. Megoldás lenne, ha a fő sorokat magyarul futtatnák a képernyőn, hogy mindenki értse miről is énekel az előadó.Én például németből vagyok jó, de angolul alig értettem meg valamit...

kamarti 2015.01.25. 11:48:05

@ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF: való igaz, ennyi milliárdból már futná rájuk...
bár tkp ezt csinálják a híradóban, meg az egyéb "háttérműsorokban", nem? És ezt fogják csinálni 0-24ben az új hírcsatornán is...

el.Flaco 2015.01.25. 11:53:06

lehet, hogy, ha lenne hangja a Passed énekesének, akkor jó dal lenne, de így kicsit túlzás ez a 10 oldalas ajnározás..

tsd 2015.01.25. 11:54:16

A Passed tagjai nagyon sokat hallgathattak XX-t: www.youtube.com/watch?v=_nW5AF0m9Zw

Ettől függetlenül tényleg ez a legaktuálisabb (=csak 5 éves késésben vannak) szám

drágabolgárúr 2015.01.25. 11:54:40

Passed: Végig hamis...Énekesnő csere ajánlott.

Gyurika vagyok 2015.01.25. 12:00:49

Passed: fájóan fülsértően hamis. Én szégyellem magam érzés.

FanaF1 2015.01.25. 12:03:51

Nekem nem tetszett a Passed, sőt. Viszont a Karmapolis nagyon is ebből a 10-es mezőnyből. De, pont ezért jó, mindenki másképp látja. És aki a legtöbb embernek tetszik, remélhetőleg ő fog nyerni, és kimenni Bécsbe.
Kíváncsi leszek, milyen lesz a következő tízes jövő szombaton.

profilo 2015.01.25. 12:04:21

A Passed dal jó?
Sajókám,neked is a zsűriben a helyed.Nem lógnál ki közülük...

nubylafew 2015.01.25. 12:08:35

@ifjú padavan: tipik jamie woon és xx utánérzés, a többi szám tíz évvel van lemaradva, ez meg hárommal...

djlacee · http://www.ikvahir.eu/ 2015.01.25. 12:10:05

@cyd: A 'Valahol Messze' -vel pályáztak anno, de nem jutottak be a válogató műsorba se :/

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2015.01.25. 12:11:36

@belga6: Az a kinti fellépésre vonatkozik csak, országon belüli versenyeknél lehetnek mások a szabályok.

mamasita 2015.01.25. 12:15:36

jajjj...szeretem ezeket elolvasni mert mindig jó stílusban írjátok le h mi van,és többnyire egyet is szoktam érteni,de...én nm néztem tegnap ezt(a viharsziget ment a másikon amit még nm láttam és már ezt pótolnom kellett),de az egyik reklámszünetben odakapcsoltam és pont ez a passed v mi ment éppen,amiről itt az van írva h az egyetlen hűdejó,és sztem iszonyat ergya volt,ahogy hülyén rángatóztak a színpadon miközben nm történt semmi,főleg az a hárfás csaj hát azzal ki lehetett volna kergetni engem a világból is.sajnálom h tóth veráról lemaradtam,a hangja meg az éneklése engem mindig elkényeztet,de sajnos készséggel elhiszem h vmi nagyon szar számot írtak neki.az eurovíziós daloknál mindig van egy olyan kritérium h muszáj szarnak és unalmasnak lenniük,ez akkor esett le nekem amikor tavaly a nemzetközi döntőn is majdnm minden szám teljesen szar volt,pedig azok is mind végigversengték a dalukkal a saját kis show-jukat a saját országukban :(

NYJetsTD 2015.01.25. 12:16:15

Tóth Vera már megint megette a fogyókúra edzőjét...

Hipósgriff 2015.01.25. 12:20:15

Ehhe, csak nekem tűnt fel, hogy szinte az összes női szereplő hamisan énekelt? A zeneiskolás gyerekeim is fogták a fülüket tőlük. Ez különösen igaz a Passed énekesére, bár a T. Zsűri szépen megmagyarázta, hogy milyen nehéz dal volt... Kéremszépen, ha a léc 2 méteren van, és a versenyző leveri, vagy alatta ugrik át, a produkció nem sikerült. Az is megfordult a fejemben, hogy talán a versenyzők füleséből visszajövő hanggal nem stimmelt valami, mert ennyi profi énekes tán csak nem hibázik egy műsorban.

johnnylightning 2015.01.25. 12:22:54

Passed...hát nem csak itt-ott döcögött a csaj hangja, hanem konkrétan az első hangtól az utolsóig. Tudom ízlés dolga, de hogy egyeseknek ebben a dalban és produkcióban mi volt olyan világot megváltó azt nem tudom felfogni. Egy ilyen hamis előadás kint aztán tényleg a figyelem középpontjába kerülne, csak nem úgy, mint ahogy azt sokat gondolják.

A Szűcs Gabi kapcsán nem értettem azt, hogy a zsűri elmondta, hogy ez a dal milyen, és hogy kijutni biztos nem fog...erre továbbjuttatták. Minek? Miért vették el a lehetőséget egy olyan daltól, aminek az esélye meglett volna, hogy kijusson? Ez olyan, mint mikor a tehetségkutatókban tovább juttatnak 1-2 gagyit, mulatóst vagy egy tök átlagos előadót ezzel elhitetve vele, hogy van esélye, közben meg nincs. Itt is valami ilyesmit érzek, hogy esélytelennek látják, de azért tovább szavazták...számomra érthetetlen logikamenet ez.

brian halála 2015.01.25. 12:23:21

A Passed hallgathatlan az énekes lány hamissága/csúszkálása miatt. Egy jó énekessel a legjobb szám lehetett volna... :-(

K0vasz 2015.01.25. 12:31:00

Azt nem vágom, hogy ezek amúgy nem nézik az euroviziós dalfesztivált? Minden ország poénra veszi, ezek meg mindig úgy ráfeszülnek, hogy még véletlenül se legyen vicces/közönségkedvenc előadó...

annmbp 2015.01.25. 12:36:25

Nekem ez a kedvenc jelenetem, a "zenész":

coub.com/view/4rcp3

Zseni... leülnék vele, hogy "hallod, de nagy vagy, milyen hangszeren játszol?" :D :D

"Hallod, élőben el tudjátok játszani a dalt?" :D :D

az_igazi_trebitsch 2015.01.25. 12:36:57

Azért nem véletlen, hogy a Passed váltotta ki itt a legnagyobb vihart.... Az a szám épp úgy jó LEHETETT VOLNA, mint még néhány. A legnagyobb gond az, hogy mintha nálunk már nem lenne képzett hangszerelő, és mintha a zeneszerzők már nem ismernék az átkötés fogalmát (technikáját). Nem értik meg, hogy a monotónia, ami elmegy egy bulin, sőt, ott szinte kötelező stimuláló eszköz, az kevés ezen a szinten. A számok kidolgozatlanok, gyengén hangszereltek, amitől a gagyi még gagyibb lesz, az alapjában jók pedig nem válnak ütőssé.

Ami a zsürit illeti: Pierrot kivételével szót sem érdemelnek; ő az egyetlen hozzáértő és reális kritikus. De még ő sem tudott megszabadulni a hely szellemétől: az dalszöveg-leszólás fölösleges volt....

Zozo64 2015.01.25. 12:41:09

Borzalom!!!!!

Ez az egész a szó valódi és átvitt értelmében is egy vicc és giccsparádé, amihez még pénzt is adnak a mi adóforintjainkból!
Iszonytatóan amatőr, hallgathatatlanul hamis "sztárok", akik unalmas "copy-paste" dalokat próbálnak hulla gyengén előadni a nagyérdeműnek...
Aztán meg szépen, modoros, "énmajdmegmondomatutit"-stílusban szinte minden előadót jól vállon veregetnek a "szakértők" (a Pierrot kivétel, ő, mint zenei producer tényleg ért is a zenéhez), akiktől minimum lábrázást, de lehet, hogy hányingert is kap az ember.
Évek óta nézem ezt a műcirkuszt és sajnos mindig meg kell állapítanom, addig, amíg ilyen balfékekre van bízva a magyar könnyűzene sorsa, addig minden marad a régiben, pontosabban itt az ugaron, itt a Balkán szélén. Amíg kizárólag ilyen "műértők" és köreik rendezik ezt a bolhacirkuszt, addig hiába is várhatunk egy olyan dalra, ami majd aztán jól "odab@szhatna".
Jobb helyeken, tőlünk nyugatra az ilyen válogatókat nem sunyiskodva, a nyilvánosságtól elzárva, most már direkt nehezítve is a bejutást, hanem teljesen lekövethető módon kezelik (lásd pl. az Audiodrift-et), így minden egyes jelentkezőt meg tud hallgatni a "nép" és a kezdetektől bele is tud szólni a dalok további sorsába.
Vajon hallott bárki is valaha a több száz benevezett dalból egyet is ezen a 30 (korábban 20) dalon kívül?
Nem, mivel azokat a legszigorúbban elzárják a nyilvánosság elől, még a lista is titkos, nem hogy maguk a dalok!
Valószínű, hogy igen csak meglepődne a magyar közönség, ha ezeket a soha le nem közölt, az előválogatón kiszórt, "lényegtelen" nótákat szabadon letölthetné egy weboldalról, akkor lehetne igazán megítélni ennek a "versenynek" a komolyságát, vagy inkább a "szakmai zsűri" hozzáértését!
De ezt ők soha nem fogják megkockáztatni...
Nem véletlenül balhézott két éve Dopeman, amikor bundának minősítette az egészet.
Itt, ez a "nagyon hozzáértő szakmai zsűri" már előzetesen kiválogatja a számára (vagy esetleg a háttérben lévő valakik érdekében) fontos dalokat és előadókat, így már irányítottan mehetnek a harmincas versenyre a "sztárocskák" a bennfentesek dalaival...
Az, hogy ez egy kontraszelektált "verseny", ahol a nagyérdemű szarabbnál gyengébb produkciókat kap és aminek így nem sok értelme van, vagy hogy lehetne sokkal színvonalasabb is a mezőny és vele együtt a műsor, az már nem izgatja az MTVA vezetését.
A lényeg, hogy legyen egy minél nézettebb, több héten keresztül tartó folytatásos őrület, amivel egy kicsit is igazolhatják, hogy az a sok milliárd forint, amit évente közpénzből kapnak, az végül is jó helyre került.
Az, hogy közben már régen elfelejtették azt, hogy ez a dalok, nem pedig az előadók versenyének kellene hogy legyen, az már csak hab a tortán.
Olyan ez számomra, mint az örökbecsű Tanú című film egyik jelenetében szereplő magyar narancs.
Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk!
Úgy látszik, szerintük mi még mindig csak ezt érdemeljük...

rockjano 2015.01.25. 12:47:29

@csak egy néző: :-))))) nyerő - ütős az biztos

rockjano 2015.01.25. 12:53:48

A PASSED valóban élvezhető dal érdekes trendi hangszereléssel ami nem baj. Persze ezen is érződik hogy sok a YT beatás de ez sem tragédia. Sajnos tényleg elég hamis volt az eredeti klippet kell megnézni ott sokkal jobb.

Valahogy az egésszel az a baj a kötelező giccsfaktoron túl hogy igazám nincs olyan dal amitől eldobnám a hajam ami képes lenne érzelmeket kiváltani belőllem ami feldúlná a lelkem valahogy. Lehet öreg vagyok és egy más zenei kultúrában nőttem fel és ezt a mai világot szimplán nem értem…de nekem ez akkor is a talán szép de rém unalmas kategória.

Nem tudom egy Led Zeppelin nótánál a világ kifordul a sarkaiból itt meg nekem semmi...

"Leona" 2015.01.25. 12:57:29

@ifjú padavan: A nagy felmagasztalás után többet vártam a Passed-tól, merthát ugye a blogban megnéztem a videót. (A tv-t sajnos nem.) A csaj borzalmas, illetve csak a hangja, mert amúgy színpad képes. Vannak a dalban jó elemek, de ez a hang tönkre vágja az egészet:/

Elek Mekk 2015.01.25. 12:57:29

@malyce: irreleváns - Szómagyarító

lényegtelen, jelentéktelen, az adott ügyben nem számító

Valahogy a mondat értelmezhetetlen így.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.01.25. 13:00:37

@Hipósgriff:

én a konyhában túrtam a kaját, és úgy bántotta a fülem, amint a szobába értem már nyomtam is el ezt a förtelmet.

rockjano 2015.01.25. 13:06:52

Amúgy meg nem mindegy hogy erre az Euróvízió bohócversenyre milyen dal megy??? Minél őrültebb annál jobb..mi itt izmozva próbálunk valami elfogadhatót összehozni pedig oda őrültség kell meg nagy mellek…

Tessék John Olivert meghallgatni: töményen zseniális

There is a thing called the Eurovision song contest it is simply the creasiest thing you will ever see.
Basically 37 european country sublimate thousand years of ethnic and religious tension into a series of bizarre 3 minutes song testaments.

Ez erről szól… kit érdekel hogy mennyire jó-e a szám vagy ki énekel hamissan.. ez egy ki…aszott
eszement show műsor…. A szakállas nő már kihúzva szerintem egy terhes pasi kéne vagy nem tudom… mi magyarok erre teljesen képtelenek vagyunk nem tudunk olyan igazán komolytalanok lenni….

rockjano 2015.01.25. 13:09:56

Tényleg aki Conchita Wurst után ezt az egészet komolyan veszi az nincs magánál...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.01.25. 13:11:15

"pedig az énekeslány azért itt-ott rendesen megcsúszott a vokállal"

Csak itt-ott? Gyakorlatilag folyamatosan hamis volt. Na nem nagyon, talán csak egynyolcad hanggal, de azért elég zavaróan.

Bergyilkos Bohoc 2015.01.25. 13:25:40

Hú, ez a Passed szerintem kurva szar lett. Legalábbis elég középszer. Azt értem, hogy egyedi hangszerelés és hangzásvilág és akkor már kötelezően istenítsük is, de a kiscsaj konkrétan végig fülbántóan hamisan és gyengén énekelt.

kovasany 2015.01.25. 13:32:07

AZTA!!!!! Komolyan mondom, az elmúlt öt-hat évből nem tudok még egy ilyen indexes cikket, aminek minden egyes szavával csak egyetérteni tudok!

campobaszo 2015.01.25. 13:35:05

"kifejezetten jól áll neki egy ilyen méretű műsor levezénylése, bár viszonylag sokat bakizott"

Ha sok bakival jól áll neki,akkor milyen lenne a szar teljesítmény?
Kis ország,kis igények.

Sunny Days 2015.01.25. 13:35:55

A belinkelt kedvenc dalt 0:38-nál állítottam meg, annyira hallgathatatlanul fals az énekesnőjük. Lehet, hogy összességében a dal jó, de sosem fogom megtudni, mert hamis éneklésre nem vagyok kíváncsi, olyat én is tudok a zuhany alatt (viszont nem is énekléssel akarom megkeresni a kenyérre valót).
A címről meg egyértelműen a SOAD remek albuma és dala jut eszembe, ami az egyik kedvencem, igaz, hárfa nincs benne (lehet, így már nem is trendi???).
A műsort messze elkerültem, mert bár a dalokra kíváncsi lennék (mégis jobb úgy olvasni a c:c írását, hogy tudom, miről ír), de a Harsányi-Tatár műsörvezető páros, és a zsűri* miatt nincs az a pénz, hogy én egy ilyet kibírjak (Csiszár* kivételével, akit huszon-x évvel ezelőtt nagyon kedveltem, azóta meg nem követem, tehát nem szereztem róla olyan tapasztalatot, ami miatt ma ne kedvelném).

Figyuzzka 2015.01.25. 13:36:38

Jövőhéten vajon még nézni fogja ezek után valaki?
Vagy csak a reménykedők, h hátha lesz vmi vállalható produkció? :D
Hisz a legtöbbnél még egy X-Faktor első válogatóján is jobban énekelnek!!

dare 2015.01.25. 13:36:59

Nekem egyedül a Passed dallama maradt meg a fejemben, meg Szűcs Gabié aki több mint valószínű hogy nem fog kijutni de megvan a következő Honeybeast jellegű szám, amit a rádiók rojtosra fognak játszani az elkövetkező hónapokban.
A Karmapolice az detto Depeche, vagy legalábbis arra hajaz, egyébként jó lenne, de valahogy mégse jó, talán ha nem vigyorognának annyit a színpadon.
A Passedtől én is elhúztam a számat az elején, de mégis ez maradt meg bennem, jó az alap, tetszik a hárfa, de az énekesnek még javulnia kell, szóval nincs ez még kész.
A többi kuka, annyira jellegtelenek voltak hogy semmire se emlékszek mit adtak elő.
Még annyit hogy Tatár Csilla nekem is tetszett mint m.v., és a pontozás( mindig balról jobbra) nagyon gáz, viszont örülök Pierrotnak hogy ismét zsűrizik.

Pan Modry 2015.01.25. 13:38:48

Alap hogy nem nezek m1-et, mocskos kozpenztolbajok!

Sunny Days 2015.01.25. 13:50:58

Nem is értem, mire kellettek a kisfilmek, amikor ez egy DAL verseny, ki kíváncsi arra és hogy vág a témába, az előadónak hány kutyája/macskája/díszhala van?

Levot_OOOOOOO 2015.01.25. 14:02:22

@Pan Modry: Ha nem nézed akkor, ne is kommentelj ide. Kössz!

takingsider 2015.01.25. 14:02:57

a harmadik dalig bírtam, és szó szerint azt mondtam a csajomnak utána, amit Sajó D ír, hogy igen, húsz éve talán nem volt ennyire korszerűtlen (itthon) na meg a többi si paneles volt, főleg a Farkas-Jenser gyereké
utána elkapcs, mert csak azt nem tudom, Rákay Zsilip, vagy Ruzsa Magdi idegesít jobban zsűriként, persze Apukám is ott van a sarkukban, szegény Pierrot
Meghallgatva a Passed dalt, aszondom, télleg jó, bár a csaj végig hamis volt, a sampleres csávó pedig nagyon gáz, hogy püföli az asztalt
Tatár Csillából csináltak egy bűn ronda nőt, pedig jó közepes
apropó: sixxet levettétek a műsorról??

ByeKitty 2015.01.25. 14:05:46

"Kiemelkedő műsorvezetés"...?

Levot_OOOOOOO 2015.01.25. 14:05:51

Szerintem is az első 10 induló/szám elég gyenge volt. Remélem a jövő hét jobb lesz (direkt nem nézem meg előre a youtube-on).

Nem tudom miért kell halálra cinkelni Harsányi Leventét, én bírom, sokkal szórakoztatóbb és improvizatív, mint némely teljesen mű/üvöltöző műsorvezető... de biztos ízlések és...

F1expert 2015.01.25. 14:10:47

@Zozo64: Nem teljesen, Gyurcsik Tibi hamarosan kijön a benevezett és kiszórt dalával, a szlovák rádióban már játszák... a fél perc alapján amit hallottam belőle, sokkal jobb, mint az itteni hulladék mezőny 80%-a.

2015.01.25. 14:15:16

Szerintem az egész mezőny középszerű.
Ezt a magyar középszerűséget kellene már levetkezni valahogy...

A középszerűségen értem azt, hogy nincs egyben semmi. Se a zene, se az énektudás, se a zenei játék, se a dallam, se semmi.

Nem kapom fel a fejem egyikre se. Se hangra, se énektudásra, se zenére, se semmire.

Szerintem eddig akárki indul, nem fog bejutni az EVDF döntőjébe.

pannonicus 2015.01.25. 14:17:52

Remek írás, köszi! Tartalmas, érdekes, pontos, vicces. Azért legnagyobb a velvetes idézet volt, összerohant a ház, mikor hangosan felröhögtem.
Egy valamit azért megmagyarázhatnátok: miért elődöntő az első műsor, középdöntő a második? A sportban erős(ebb) királyinál nem tudják, hogy a döntő előtti állomás az ELŐdöntő? Vagy mert a sorrendiségben a mostani középdöntő van középen ezért a név is jó rá? Tavaly azt hittem, Gundel kolléga, mint igazi sportember, sportszakember (?) helyrerakja őket. Borzalmasan nagy hülyeség...

dare 2015.01.25. 14:32:29

@F1expert: A franc...bukta van.
Legközelebb óvatosabb leszek, éleslátásod megkérdőjelezhetetlen, jár a 10 pont( de csak neked).

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2015.01.25. 14:36:13

@takingsider: Rákay helyett sokkal jobb lenne Farkasházy, sőt, az egész Heti Hetes! Istenem, bazmeg, a kibaszott politika szétcseszte az agyatokat.

zsoltix 2015.01.25. 14:41:06

@hegyifarkas2: Szvsz. a System eléggé befutott már a Toxicity albummal is, a Mesmerize idején már rég népszerűek voltak.

véleményM 2015.01.25. 14:45:39

@johnnylightning: Mert politikai alapon kiszórtak minden hozzáértő szakembert és maradt az ideológiailag hűséges, de szakmai analfabéta.

rexcramer 2015.01.25. 15:07:18

"Te Csilla él még a fodrászod?"....:))) Harsányi óriási..

véleményM 2015.01.25. 15:16:12

Évtizedek óta megy a gondolkodás, miért nem sikerül legalább egy pici kis nemzetközi siker magyar előadónak. Nos ez a műsor jó keresztmetszetét adja a gátló okoknak. Nincsenek szerzők. Silány külföldi koppintás, vagy öncélú modernkedés jellemzi a szakmát. Nincsenek karizmatikus előadók. Ócska színvonalú tehetségkutatók által kitermelt, falunapozós sztárocskák árasztották el az iparágat. Nincs látvány, nincs dizájn. Ízléstelen, koncepciótlan körítés mind a médiában, mind a személyiségek megformálásában. Nincs piackutatás. Nem ismerik a befogadó közeg ízlését, igényeit. Belterjes, előre kiosztott lapokkal játszó, korrupt a magyar zenei közélet. Ennél még Acél elvtárs is megengedőbb volt az átkosban. Ez a tegnapi műsor annyira unalmas, színvonaltalan, és a könnyűzenére nézve méltánytalan volt, hogy legszívesebben beadnék egy népszavazási indítványt: Ezt most és itt hagyják abba!

Zozo64 2015.01.25. 15:22:11

@F1expert: ja? Szerinted a Gyurcsik Tibi kinek, vagy minek a "terméke"?
Ő szintén az egyik "sztárgyár" már felejtős szülötte, de ő mára már egy ismert név, valószínűleg még vannak mögötte arcok, akik tolják, ebben biztos lehetsz!
De mi van azzal az évről-évre beküldött több száz (!) dallal és szerzőikkel, előadóikkal, akik nem az X-faktor, Csillag születik, Rising Star stb. futószalagjáról kerülnek le, hanem tényleg a saját maguk erejéből próbálnak boldogulni, de ismertség és főként kapcsolatok, nem pedig a tehetség hiányában nem jutnak egyről a kettőre?
Hidd el, nagyon jól ismerem a magyar zenei élet belterjességét, hiszen egy pár évtizede én is benne vagyok valamilyen szinten és sokszor gyomorforgató gizdaság jellemzi általában a mai magyar zeneipart... Ennek egyik vetülete ez a "verseny", ahol vannak az egyenlőknél egyenlőbbek és ezt nem mint kívülálló mondom!

Leone_510 2015.01.25. 15:32:49

MUHAHAHAHA A passed énekhangja olyan szinten hamis, hogy csak az nem hallja aki meg akarja fektetni a lányt

Pierrot az egyetlen aki korrektül értékelt, a többi csak a pénzért meg félelemből nem mer korrekt pontot adni.

már nem nézős ez a szar

tollas 2015.01.25. 15:36:22

Ez volt a legjobb? (Passed). Szegény lánynak egyszerűen nincs hangja A szám is gyenge.
De jó, hogy nem néztem!

Onereality 2015.01.25. 15:41:35

hahaha, meghallgattam a linkelt dalocskat, minosithetetelen enekles, harmatgyenge dal, nem ertem a sztarolasukat :)
viszont rendkivul kellemes erzes, hogy semmi tobbet nem lattam es nem hallottam nevezett musorbol, a kiemelt dalocska utan buszke vagyok magamra. egyszeruen minosithetetlen. jointfustos orvenyben, onmagukat kereso bolcseszeknek elhiszem, hogy mennyire remek dal, amit a posztolo kiemelt, egyebkent nem :)))

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2015.01.25. 15:54:11

@véleményM: Nézzél 60-as évekbeli táncdalfesztivált. Mindenki jobban járna.

Onereality 2015.01.25. 15:59:06

@Mr Falafel: oh, koszonom, hogy kinalgatsz itt, de vissza kell utasitsalak :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2015.01.25. 16:00:03

Nincs semmi gond a Passed-del. A kislány hangja sem hamis. Vagy van a számnak egy eredetije, amihez képest az? Kurva nagy szakértők! Viszont, akinek ilyen tehénfejő parasztasszony lábszára van, annak másmilyen ruhát kéne felvennie.

Mortanius 2015.01.25. 16:01:25

Passed

Színpadkép: borzalmasan kínos
Zene, ének: egy kövér nulla

Mortanius 2015.01.25. 16:02:15

Pirrot-nak meg szép nagy feje lett!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2015.01.25. 16:04:49

@Onereality: Mi az, nem jön be Németh Lehel, vagy Záray-Vámosi?

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2015.01.25. 16:08:20

@Zozo64: Nézőként-hallgatókét katasztrófaturistának éreztem magamat ettől a felhozataltól, tele volt gyenge, hamis és elcsépelt témákkal, a hangszerelés, hangosítás is katasztrofális volt.

@F1expert: Bokor Marianna nem bekerült dala is magasan veri a mezőnyt: www.youtube.com/watch?v=aalNNH3Kc_U

blaz88 2015.01.25. 16:13:31

Barátnőmmel unatkoztunk végig az egész műsort. Mondjuk a kedvünket már eleve elvette, hogy megláttuk Harsányi Leventét. Mindenesetre egyhangúságunkat két dal törte meg, mind a Passednél mind Szakács Gergőnél egyszerre néztünk egymásra, hogy te jó ég, ki válogatta ki melyik 30 dal kerülhet be a műsorba? Annyira hamis volt mind a kettő, hogy még mindig nem értem, hogy végezhetett az élen ez a mesme izé. A kultúrbán tartott falusi gigasztárban jobban énekelnek ezeknél.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2015.01.25. 16:17:30

@Zozo64: Ezek a "sztárgyárak" is kontraszelekciós alapon működnek, a pénz a fontos, nem a zene, aki mégis túl jó, elkaszálják. Minőségi zenét ezeken kívül lehet találni.

Matyi789 2015.01.25. 16:24:59

Azt sajnálom, hogy ez a dal nem került be a 30-ba... pedig ilyen felhozatal mellett simán nyerő lehetett volna:

www.youtube.com/watch?v=JDBwP9bAxHo

turósmácsik 2015.01.25. 17:32:23

Sajókám maga mit nézett???
Tartalmatlan, kínos, vállalhatatlan zene és dalok, benyalós zsüri, ízlés nélküli stylist. Unalmas, kínos.
Szegény Tatár Csilla debütálása pedig nem jött be. Még azt sem sikerült eltalálni, hogy egy ilyen karakterű nőt mibe kellene öltöztetni! Csillát teljesen elhalványították egy fáradt rózsaszínnel.
Illett az egész műsorhoz.

véleményM 2015.01.25. 18:01:47

@Mr Falafel: Téged meg ki kérdezett te egysejtű? Nem vágod, hogy itt egy műsorról van szó, nem egymás cseszegetéséről? Vagy annyira együgyű vagy, hogy ez fel sem tűnik? A drog meg a pia elvette az eszed, aztán csak ennyire telik. De pályát tévesztettél. Ez nem a sarki csehó, ahol a sutyerák haverjaiddal pofázol. Itt emberek gondolatokat írnak le. Vagy megdöglött a kiscicád és a lerobbant Babettáddal nem tudsz kimozdulni az albérletből aztán itt töltöd az időd, mindenki kárára. Válaszolni nem muszáj. Agyhalottak véleményére nem vagyok kíváncsi!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.01.25. 18:37:24

@Mr Falafel:

"Nincs semmi gond a Passed-del. A kislány hangja sem hamis. Vagy van a számnak egy eredetije, amihez képest az? Kurva nagy szakértők!"

Ha az összes hang nem illeszthető rá egy bárhol kezdődő 12 fokozatú temperált skálára, akkor hamis. Ha hangszerkísérettel énekel, akkor csak annyi a különbség, hogy nem kezdődhet akárhol a skála.

AkosDmhd 2015.01.25. 18:43:36

És Fábián Juli??? Hihetetlen jó volt. Erre kiderül, hogy nem is indul.
Én teljesen sokkot kaptam. Nagyon jó dal.

takingsider 2015.01.25. 18:48:06

@Mr Falafel: Zsilipet már a Zépluszon sem bírtam, nyálas, modoros, zenéhez nem túlságosan értő, de tudod mit, biztosan igazad van. a politika mondatja velem a rosszat szegény Fülöpre.

takingsider 2015.01.25. 18:49:46

@Mr Falafel: Intonációs hibák tömkelegét szerintem nyugodtan hívhatjuk hamisnak. Én a szemét néztem, de a lába tényleg feltűnt.

aranyláz 2015.01.25. 19:34:46

@véleményM: "Nincsenek szerzők. Silány külföldi koppintás, vagy öncélú modernkedés jellemzi a szakmát. Nincsenek karizmatikus előadók."

Dehogynem, csak nem az ilyen műsorokban kell keresni őket. Bár ha a popzenére gondolsz, ott valóban elég gyenge a felhozatal. De más műfajokban igenis vannak tehetséges, friss, kiváló zenét játszó bandák. Mondjuk karizmatikus előadó tényleg kevés van, ezt aláírom.

FairPlay 2015.01.25. 19:47:46

Az hiszem a comment.comnak is ideje lenne önkritikát gyakorolnia. Az ízlés mindig szubjektív, de azért van objektív mérce is. A Passed egy harmatgyenge angolszász "trendi zene utánérzés", egy-két jobb pillanattal a gyorsabb részeknél, és bosszantóan hamis, ámbár kellemes kisugárzással rendelkező énekessel. Ha nem lenne hamis, akkor se lenne jó a szám. Maximálisan unalmas, teljesen jellegtelen dallam, elképesztően vérszegény hangszereléssel. Ha ez a legjobb, akkor a többit meg se hallgatom, és biztos szégyellni fogom magam az Eurovízión, így azt se nézem majd...Ha elfogult, vagy ízlésficamot kapott, úgy biztos nem lesz véleményvezér a comment.com...

unionista (törölt) 2015.01.25. 19:50:52

ez a lány jól néz ki, de nem tud énekelni. egy kicsit sem. semmit.

namnam 2015.01.25. 19:57:54

Azt, ugye, senki sem gondolja, hogy Antal Timit a dala miatt juttatta tovább a közönség? Csak az X-Faktor miatt lett ős a közönségnyertes. Láthatóan azok kaptak nagyobb pontszámot a nézőktől, akiket már ismertek valahonnan, Tóth Vera is sok pontot kapott, pedig a szám igencsak haloványra sikeredett.(Pedig őt bíom és benne bíztam volna...) De azt, ha agyonvernek se értem, hogy Vera milyen megfontolásból vette fel azt a kék selyemzsákot magára. Állítólag sokat fogyott, valamit lehetett is ebbő látni, vagy inkább csak sejteni, de ettől előnytelenebb darabot nehezen találhatott volna.

Én amúgy, bevallom, akármennyire is sablonos volt, Farkas-Jenser Balázsnak drukkoltam, szerintem igazságtalanul rakta ki őt a zsűri, főleg Szűcs Gabival szemben, aki aztán semmilyen se volt. Nekem legalábbis.
De alapjáraton ez az első tíz dal úgy ahogy van, mehetne a kukába és nézzük, a következő tíz milyen lesz.

Pálfi B 2015.01.25. 20:43:26

Mindent elárul, hogy legjobb minden tekintetben a bónusz produkció volt...Zseniális hang, jó hangszerelés (a szimfónikusokat simán elhagynám...) Ja persze Fábián Juli nem indult

Pálfi B 2015.01.25. 20:44:07

Mindent elárul, hogy legjobb minden tekintetben a bónusz produkció volt...Zseniális hang, jó hangszerelés (a szimfónikusokat simán elhagynám...) Ja persze Fábián Juli nem indult

szellemlanyka 2015.01.25. 20:54:03

Szerintem küldjük az xfaktorból megismert gázálárcos fiúkat (jesszusom, 5 percig gondolkodtam, hogy Tha Shudras a nevük). Látványban, érdekességi faktorban simán hoznák Conchita szintjét, az meg mindegy, hogy mit énekelnek. Tőlem akár azt is, ami a végén megnyeri ezt a műsort. :)

nyíljon szét a mellkasa mint a biblia 2015.01.25. 21:00:47

nyíljon szét a mellkasa mint a biblia az összes hétvégi zenéstáncos műsor szerkesztőjének hogy nem voltak képesek legalább egy mondatban megemlékezni S. Nagy Istvánról, ha már a dalait van pofájuk a gagyi műsoraikba berakni.

ifjú padavan 2015.01.25. 21:02:53

@takingsider: Amúgy nem Fülöp hanem Kálmán.

ledo76 2015.01.25. 21:04:16

@Mr Falafel: Nem gondoltam, hogy van élő ember aki "megvédi" Rákayt. Tévedni emberi dolog...

The Real Storm Trooper · http://costumeofsuperheroes.com 2015.01.25. 21:16:25

Már lassan millió énekes hazája vagyunk, de minek?? Megasztár, Dal, meg minden egyéb, de már lassan több énekes lesz mint lakatos, ács, villanyszerelő és egyéb értelmes és fontos szakma... itt mindenki sztár és modell....

takingsider 2015.01.25. 21:27:53

@ifjú padavan: igen, tudom, de ha neki mindegy az igazi neve, gondoltam, az is jó, de köszi

BotloB 2015.01.25. 21:46:33

@Mr Falafel:

Éppenséggel van, tessék rákeresni "a legnagyobb videomegosztón" a stúdióváltozatra. Az a baja az ilyen zenének, amit a banda képvisel, hogy nagyon "megcsinált", ezért elképesztően érződik rajta, ha valami nincs a helyén, főleg akkor, ha az énekesnek ilyen karakteres - engem alapjáraton egyébként kifejezetten irritáló - hangja van. Nem volt döbbenetesen hamis vagy olykor-olykor erőtlen, de ahhoz éppen eléggé, hogy zavaró legyen.

Phia 2015.01.25. 21:51:58

@johnnylightning: mert Szűcs Gabi dala fülbemászó, kellemes, én nagyon szeretem!!!

Mrebi 2015.01.25. 22:53:26

A cikk hatására egyedül a Passed számát hallgattam (majdnem) végig.
Úgy látszik, nem csak az én bot fülemnek volt elképesztő hamis.

RobiLya 2015.01.25. 23:27:06

Nem néztem a műsort, de most visszahallgattam csak a zenéket. Illetve próbáltam, majdnem mindet 15 mp után kikapcsoltam, annyira nem fogtak meg. Antal Timi száma végigment,az sem volt hibátlan, de arra jöttem rá, hogy szerintem egy ilyen pörgős zenével kéne indulni, legalább bulizik egyet a közönség, nyerni úgyse fogunk, ahhoz nem szeret minket eléggé EURÓPA...

raktor 2015.01.26. 00:02:58

Ez valami dráma, egy pillanat nincs, amikor nem hamis.

pucros 2015.01.26. 00:42:01

Valami technikai hiba lehetett, amitől majdnem mindenki tökhamis volt.
A Passed énekesnője tök konzekvensen majdnem félhanggal odébb járt végig. Valóban fülsértő volt - de nem önmagában, hanem az alap mellett.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.01.26. 00:45:59

@pucros:

Sajnos önmagában is. Ugyanis néha előfordult, hogy a kísérettel egy hangmagasságon énekelt, vagyis csúszkált.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.01.26. 00:47:04

@pucros:

Ja, és nagyon messze volt az a félhangtól. Ha majdnem félhanggal tért volna el, akkor nem kicsit, hanem borzalmasan hamisnak hallottad volna.

Nagybirka 2015.01.26. 01:34:23

Ez a cikk szánalmas fércmunka. Oly izzadságszagú a fikázási igyekezet, hogy már sajnálom a szerencsétlen szerzőt. Nem hiszem el, hogy egy amúgy szánalmas műsor mitudoményhány órájába egy jó momentum nem sok annyi nem volt. Kivéve azt a 3 percet, de az meg senki másnak nem tetszett. Biztos az Indexben le volt halkítva a TV, azt mégis írni kellett valamit...

pelekas 2015.01.26. 04:46:49

A stílus maga az ember. Bár a faszkorbács említése nagyon trendi, de rendkívül sokat árul el a cikkíró primitívségéről. Nekem nem hiteles olyan embertől a kritika, aki ilyet enged meg magának nagy nyilvánosság előtt.

DrPepper 2015.01.26. 06:55:47

Úgy látszik egyedül nekem tetszett Farkas-Jenser Balázs? Nem mondom , hogy reveláció volt, de a többinél nagyságrenddel tűnt jobbnak. A Passed nevű rettenetről már mindent elmondtak előttem, ezért megpróbálom más szemszögből nézni. Az elektroputtyogásra hárfázó atonális dal - látványszinten is - annyira bizarr, hogy akár elérheti az eurovízió nemzetközi közönségének ingerküszöbét. (Az ilyen produkciókat gyakran díjazzák, lásd a tavalyi győztes, de a sor hosszú.) Ha kicsit ráerősítenének az énekes csaj és a hárfás lány közti leszbikus kapocsra, vagy bevennének egy szakállas bácsit, aki (esetleg lányok ruhájához hasonló színű?) osztrák bőrnadrágot viselne és néha megfújna egy kétméteres alpesi kürtöt, az énekes csajnak meg megmondanák, hogy énekelhet még hamisabban, úgysem számít, akár nagyot is szólhatna... :)

anyo05 2015.01.26. 07:25:17

És a legfőbb baj, hogy nem az rtlen ment és qrva sokan nézték:DDDD
1ébként mára már a dallam meghalt és csak a hajlítgatós paftapifta és a hirtelen abbahagyós(ez a legjobb benne) hangzavar(dalnak csúfolt!!) megy:((((( Fő, hogy lehet utána sikítani:))) Csak azt nem tudom, hogy az élvezettől, vagy a fájdalomtól:DDDD
Szvsz még a Rákai a legintelligensebb köztük:)))) Pierrot helyett meg ott ülhetne a Sziámi, vagy a Jutocsa:DDDD Az ész megáll:((((

Ditti82 2015.01.26. 07:40:55

Szerintem pont, hogy a Passed volt a leggyengébb. A zsűri is bevallotta, hogy csúszkált a csaj hangja, mégis felpontozták. Szerintem indokolatlanul.

VT Man 2015.01.26. 07:49:32

Idén is tilos magyarul énekelni az Eurovíziós fesztiválon?

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.01.26. 08:16:36

@VT Man:

Idén CSAK Magyarul énekelhet mindenki, különben kilépünk az EU-ból !
Vityával nem packázhat senki !

originalqszi 2015.01.26. 08:16:37

Iszonyú gyenge:(((( De a mai trendinek megfelel:DDDD

valaki11111 2015.01.26. 08:46:36

@DrPepper: az énekes és a hárfás csaj ikertestvérek!

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2015.01.26. 08:47:14

Ezek új számok, nem? Akkor honnan lehet tudni, hogy hamis? Mihez képest?

Vahakomb 2015.01.26. 08:48:24

Én néztem - azaz, elkezdtem nézni élőben a műsort. A feleségem az első dal után átment olvasni a hálószobába. A fiammal néztem tovább. Ő a harmadik szám után elaludt. Én görcsösön, hősiesen, időnként "a következő biztosan jobb lesz" harci kiáltásokkal noszogatva magam néztem tovább, de hamarosan engem is letepert a dalokból áradó fene-nagy unalom, s búsan, legyőzetve elkotródtam a nappalinkból. A Passed-et már nem láttam élőben. A blogba ágyazott videón "bírtam megnézni" kb. a 40. másodpercig. Tényleg falsul énekelte ezt a dalt. A hangszíne egyébként szép, csak valami nem stimmelt: nem gyakorolta be, lámpalázas volt, vagy nem hallotta magát a hangtechnika ördöge miatt?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.01.26. 09:13:25

@Yooha:

"Ezek új számok, nem? Akkor honnan lehet tudni, hogy hamis? Mihez képest?"

Mondd, te alapból vagy ilyen hülye és értetlen, vagy edzettél?

@Vahakomb:

"nem gyakorolta be, lámpalázas volt, vagy nem hallotta magát a hangtechnika ördöge miatt?"

Szerintem egyik sem. Egyszerűen képzetlen a hangja, és énekelni sem tanult eleget. Mondjuk nagyon nem is lenne érdemes tanulnia, teljesen jellegtelen hangja van.

eveMarlowe 2015.01.26. 09:36:13

Fábián Julit az Eurovízióra!!! Mindenkit lealázott, zseniális volt! :)
Amúgy amit a Passed ki akart hozni az tök jó lenne, csak az énekes kislánynak még fejlődnie kell. Hárfa rul'z.
Tatár Csilla tök jó volt, komolyan. Simán lenyomta bármelyik ilyen énekes műsorvezetőt. Először is: nem ordított. Ez nálam eleve 10 pont. Bakizott? Nem is emlékeztem rá, nem is érdekelt. DE nem beszélt hülyeségeket, látszott, hogy nagyon képben van mindennel. Hajrá így tovább.
Dalok? Öööööö jövő héten remélem jobbak lesznek.

cukkmukk 2015.01.26. 10:09:43

Reméljük a következő műsorban már lesz hallgatható produkció is.

farkasokkal táncoló 2015.01.26. 10:47:05

@Hipósgriff:
Örömmel látom a kommentekből, hogy azért nem mindenkit lehet meggyőzni arról, hogy amit ő feketének észlel, az bizony fehér, és jobban teszi, ha ezt tudomásul veszi.

Konkrétan: a Passed "dalára" nem érdemes szót vesztegetni. Persze erre lehet azt mondani, hogy ízlés dolga. Szerintem nem csak az, mert minden műfajnak megvannak a maga szakmai követelményei, de mondom, hagyjuk!

"Az énekeslány azért itt-ott rendesen megcsúszott a vokállal" = eufémizmus és szamárság. Ellenben: disznó hamis volt!!! Ez nem szubjektív, akár műszerrel is mérhető. Most azt se feszegessük, hogy a magyarban a "vokál" nyelvi fordulatot nem a főhős/főhősnő énekprodukciójára használjuk, és mást jelent. Nem érdekes.
Azt viszont ne hagyjuk, hogy az írás elkövetője, akinek komoly kihívást jelent anyanyelvének használata, valamilyen titkos oknál fogva az orránál fogva kívánja vezetni a nagyérdeműt.

Ha a cirkuszban a kötéltáncos leesik a kötélről, akkor bármennyire szeretnénk, nem lehet meggyőzni a közönséget arról, hogy márpedig fent maradt, és csodálatosan táncol.
Mert leesett…

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.01.26. 12:07:20

@farkasokkal táncoló:

Azt is magyarázd már el néhány emberkének, hogy nem szükséges ismerni a dallamot ahhoz, hogy megállapítható legyen: a kislány kurva hamisan énekelt. Én próbáltam, de úgy látszik, sikertelenül.

2015.01.26. 12:51:20

hárfa?
na ez a maxi faszkorbács!

Pálfi B 2015.01.26. 13:40:29

@Yooha: "...mihez képest?..."
A 440Hz-hez képest (normál zenei "A" hang, kromatikus hangolásban)

Pálfi B 2015.01.26. 13:42:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"... Egyszerűen képzetlen a hangja, és énekelni sem tanult eleget. Mondjuk nagyon nem is lenne érdemes tanulnia, teljesen jellegtelen hangja van.":
= Tucat Tünde, ahogyan a haverom mondaná.

Hipósgriff 2015.01.26. 16:49:28

@farkasokkal táncoló: Meggyőzni? Nem fog menni. Néhány évig tanultam zenét és még meghallom, ha valami hamis és ez nagyon az volt :) Tudom, hogy stúdióban ennyit szépen helyre lehet hozni, de ez az élő adás varázsa, ahol kiderül, hogy ki mit tud.
"Az énekeslány..." hozzászólást már nem én írtam, tudom, hogy mi a különbség a sakál-vokál, meg a szóló között :)

csakacsakra 2015.01.26. 18:11:32

Könyörgöm, valaki találjon Csillának szinonímákat a "tabella" kifejezésre, mert ha a következő adásban is állandóan ezt szajkózza, a kardomba dőlök!

Megyko · http://www.szinkronrendezo.blog.hu 2015.01.26. 20:05:04

Passed:Mesmerize - kiváló hangszerelés, izgalmas megoldások, de a kedves énekesnő nem hallotta magát, vagy miért énekel konzekves módon negyed-fél hangokkal a kelleténél alább? az angolja is nagyon fülsértő, remélhetőleg ezeket a kis bakikat sikerülget majd kiküszöbölni, mert ez így csak a magyar fordulóra elég, nemzetközi porondon mint produkció félő, kevés volna.

evita99 2015.01.27. 09:49:52

Az egész első forduló silány volt! A hangtechnika szörnyű. Aki a tv közvetítést nézte, annak élvezhetetlen volt a dalok többsége, ugyanis az énekhang alig hallhatóak, az alapok mindent elnyomtak. A cikk írójának baj lehet a fülével, mert szerinte Timi fülsértően hamis volt-valóban hamis volt- de a Passed énekese csak kicsit csúszkált.Tévedés, sajnos ezt a jó, különleges hangzású dalt nagyon elszúrta, végig hamis, fülbántó volt az éneke. Érthetetlen a zsűri pontozása,egyik esetben lepontoz a hamisság miatt, másiknál a hamisság ellenére ad sok pontot. Egyedül Pierrotnak volt konzekvens a pontozása. Nem kellene előre eldönteni a pontszámokat kedves zsűri, inkább az élő előadást kellene pontozni.

kunci77 2015.01.27. 16:08:56

"...bár viszonylag sokat bakizott. A kiemelkedő műsorvezetését látva"
A kiemelkedő műsorvezetéssel hogy férhet össze a sok baki?
Élőben nem néztem. Ma online néztem az ismétlést de egyetlen dalt se tudnék mondani amiből akár a refrénre vagy a dallamra emlékeznék azaz bármi is megfogott volna. A legtöbbet végig sem hallgattam hanem továbbtekertem. A zsűriben egyedül Pierrot aki legalább megmondja ha valami sz*r. Talán 7 volt a max. pont amit adott. Szerintem jogosan. Az egymás után ráadásul mindig ugyanolyan sorrendben történő pontozás meg nevetséges mint amennyire az "ingyenes" applikáció ami kb. annyit tud, hogy küld egy "fizetős" sms-t :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.01.27. 18:45:17

@kunci77:

Bocsáss meg, de aki bármilyen műsorban hajlandó fizetős SMS-ben szavazni, azon már az orvos sem tud segíteni.

kunci77 2015.01.28. 14:17:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Azért tegyük hozzá, hogy itt normál vagy alapdíjas SMS-ekről van szó és nem emelt díjasról. Kb. két éve én is szavaztam így. Tk. ingyen mert olyan előfizetősem van aminél havonta 50 vagy hány SMS benne van az alapdíjban és mivel manapság ritkán SMS-ezem simán belefértem a keretbe. Nekem inkább az a problémám, hogy csináltak egy olyan programot ami igazából semmire nem való azon kívül, hogy küld egy SMS-t amire alapból képes bármelyik mai mobil még a "buta" is :D

kunci77 2015.01.28. 14:18:34

@Mr Falafel: Kész szerencse, hogy Rákainak semmi köze a politikához :)
süti beállítások módosítása