Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Koncz Zsuzsa úgy érzi, hogy kitiltották a közmédiából

2014. december 03. 08:59 sixx 209 komment

4612256_dc5a136f8b7d66d0e1ba080b5e5d102e_o.jpg

A Bors rúgta a szaros bilit az égig ma reggel azzal, hogy leírta: Koncz Zsuzsa úgy érzi, persona non grata lett a közmédiában. Mindezt az atv egyik műsorában mondta el, ahová ugyan egy koncert DVD örvén ment be, de hamar politizálni kezdett, és kicsit sérelmezte, hogy 2010 óta nem hívják a köztévébe se beszélgetni, se főzni, se semmi. És nem, még zenélni sem, pedig pl. ott a nagyszerű Szerencsepercek, ott milyet bulizhatna. 

Azt beszélik a városban, hogy a közmédiában névsorok vannak, és a „k” betűsök között én is ott vagyok.

A Bors egy egykori közmédiás mélytorokkal erősíttette meg az infót, aki azt mondta nekik, hogy írásos lista ugyan nincs, de szóban vagy telefonon igenis vannak utasítások arra vonatkozóan, ki kerülhet képernyőre, és ki nem. Erről ugye Lomnici Zoltán tudna mesélni, akit nemes egyszerűséggel kipixeleztek egy videóból, mint egy anyagyilkost - nem biztos, hogy Koncz Zsuzsa ennek annyira örülne, meg eleve, miért akar ő a köztévében szerepelni???

A köztévé persze felháborodott és cáfolt, a művésznő idén is szerepelt a tévében egy koncert erejéig, abszurd az egész feltételezés - de azt nem tették hozzá, hogy a felvétel bemutatásához az is kellett, hogy Koncz Zsuzsa perrel fenyegesse az MTVA-t, mert az m3 nevű retróadó indulásakor engedélye nélkül használták fel képeit.     

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Haragosi 2014.12.03. 09:54:23

Nem lehet, hogy nyilvanosan az enekes enekel, a politikus politizal?
Mert a Bokros fele zenes tancos borzadaly egy szinten van a zeneszek politizalasaval.
Jobb lenne a vilag.

evil demon satan devil 2014.12.03. 10:10:03

úgy kompletten meg az összes rock/metal-zkar(kiv. tankcsapda, de azt hagyjuk...) ki van tiltva az összes rádióból és tévéből, mert az csak sátánista hörgés és ordibálás...érdekes módon senki sem megy az atv-be(pföjjjj...) rinyálni

fran7 2014.12.03. 10:18:53

Mondjuk az utolsó mondatban benne van az is, hogy normális helyen ezért nem perelnek vagy csak halkan kérnek egy kis kártérítést. Perrel fenyegetni azt, akitől pénzt, szereplést és hírnevet szeretnék kapni, nem túl bölcs dolog.
Másrészt rendszerváltás akkor lett volna, ha az ilyen kompromitált alakok nem lennének képernyőn és megélnének a nosztalgia bulijukból befolyt bevételekből. S nem az artisjusból a haverok által utalt milliókból.

fireati 2014.12.03. 10:18:58

...Ezek ugyanazok...

Frederick Zoller 2014.12.03. 10:22:38

Megszedte magát már rendesen '89 előtt, mit akar még?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.03. 10:42:10

Atya világ úristen!

Ez a vén hülye már a 69. évében jár! Mi a szart keres még egyáltalán színpadon? Ott akar meghalni?

Nem volt neki elég 1968 óta az ajnározásból? Bérelt helye volt a Kádár-médiában! A legnagyobb produkciója az volt, ahogy a haját dobálta... Nem szedte még meg magát?

Miből gondolja, hogy a mai 20-as, 30-as, 40-es korosztály is az ő aszott picsáját akarja bámulni?

az_igazi_trebitsch 2014.12.03. 10:44:10

Koncz Zsuzsa mindig tudta, hogy a kenyér melyik fele van megkenve. Amikor az Illéséket egy évre kitiltották Budapestről, rögtön lepattant róluk; amikor "bűnbocsánatot" nyertek, és az élre törtek, azonnal visszament hozzájuk. Most is tudja, hogy a köztévé az egyetlen, amit még egy alföldi tanyán is lehet nézni, ezért méltatlankodik a mellőzés miatt. Ami egyébként logikus: egy nyíltan baloldali nézeteket valló művésznek már régóta nincs helye a köztévében. Ennyit azért már Koncz is tudhatna....

sixx · http://comment.blog.hu 2014.12.03. 10:44:18

@polyvinyl: te idióta fasz, a köztévét 50 alatt élő ember nem nézi.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.03. 10:48:23

@sixx:

Ötven alatt vagyok, élő ember vagyok, és nézem a köztévét. Egyéb kérdés?

fran7 2014.12.03. 10:52:17

@sixx: Épp ezért idiotizmus perelgetnie a köztévét. Ha az egyetlen hely, ahol esetleg szerepelhetne. S egy énekes, színész abból él, hogy látszódik.
Másrészt, mióta van lehetőségem nem csupán a 7 alapcsatornát nézni. Azóta a Konyhafőnök és a Celeb vagyok kivételével nem nézek ott semmit. Míg a köztévén azért találok olyat, ami kedvemre való.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.03. 10:54:52

@fran7: @Frederick Zoller: @polyvinyl: Gratulálok. Olyan embert kádáristáztok le, akinek több dala be volt tilva abban a rendszerben, amely állítólag ajnározta. Azt meg őszintén kívánom, hogy titeket is így ekézzenek a korotok miatt, ha majd ti lesztek annyi idősek, mint most Koncz Zsuzsa.

fran7 2014.12.03. 11:02:20

@Fedor: Jaj, betiltották a dalit. Attól még nem lesz ellenálló. Majd kérdezz rá, hogy milyen hátrányai voltak azoknak, akiket tényleg nem kedvelt az államhatalom.

Rudi Kató 2014.12.03. 11:04:16

Ideje volt már ezt a tehetségtelen senkit törölni az énekesek listájáról!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.03. 11:05:13

@fran7: Nem azt mondtam, hogy nagy ellenálló volt (bár közel állt hozzájuk). De azért akkor is elég durva csúsztatás Kádárék kedvencének meg kompromitált alaknak tartani.

dezsoke007 2014.12.03. 11:05:29

@Haragosi: jó lenne, ha egy énekes csak énekelne, de K.ZS. művésznő épp csak egy fél oktávnyi a hangterjedelemmel nem tud énekelni. Ezért örült Szörényi, hogy Kovács Katinak is írhatott dalokat:)

Rudi Kató 2014.12.03. 11:05:35

@Fedor:
Egyetlen egy sem volt az ő dala csak el rikácsolta azokat!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.03. 11:05:43

@Rudi Kató: Szeretnél te ilyen tehetségtelen lenni...

Tahó Sandokan 2014.12.03. 11:06:39

Közmédia: Bartók rádiót a klasszik rádiónak adni, és a nemzeti filmarchívumot kitenni internetre, majd az egészet felégetni, összedönteni, rátaposni, újra meggyújtani, úthengerrel keresztülmenni rajta, sóval felhinteni és ismét felégetni. Ezzel lehetne a legmagasabb színvonalú közszolgálatiságot elérni már 2000 óta.

szita szita péntek 2014.12.03. 11:13:10

@polyvinyl: Khm... Nekem lenne... Kényszerít erre valaki vagy _tényleg_ úgy gondolod, hogy ott van bármi ami megér akár 2 percet is az életedből?

önorm42 2014.12.03. 11:16:55

nem az a lényeg, hogy ki mit néz! hanem az, hogy ki az (pontosabban ki volt és mit csinált?!) aki több száz millióból "közmédiázik" ?! és hogy milyen arcátlan és közönséges agymosás folyik és hogy milyen semmi sem drága alapon próbálnak hozzá embereket toborozni. amúgy van tere a nosztalgiázásnak náluk bőven, így fel sem tűnik (ha nem piszkálja meg valaki!)hogy a húsosfazék bizony nem mindenkié!

imres 2014.12.03. 11:18:35

"Koncz Zsuzsa úgy érzi, hogy kitiltották a közmédiából"
És?
Úgy gondolta, hogy neki bérlete van ott élete végéig?
Ha úgy gondolta, hát úgy gondolta.

koolkat 2014.12.03. 11:19:28

@fordán tamás: Szívemből szóltál. De az összes tv-ből ki vannak tiltva, kivéve egy műsort a fix-en. És rádióban sem mehet le pl. még egy Éjféli Lány sem, amit anno még egy B. Tóth is méltatott. Az egész műfaj indexre van téve. Speaking of the devil: az index címlapon hozta, hogy két ember kilépett a PB Love Bandből, de hogy 15 év után Attus kivált az Ossiánból, az nem hír.
Akkor ki a kirekesztő és szélsőséges?

axeleda 2014.12.03. 11:21:05

Egy művész ne politizáljon szerintem, zenéljen, énekeljen, jelenjenek meg új számai. Az nagyon nem jó ha nekiáll hősködve terjeszteni a politikai véleményét és még pereskedik is. Persze hogy nem hívják a közszolgálati csatornákba mint ellenzékit. Úgy érzem Koncz Zsuzsa kicsit elrepült magától. Meghívnák ha nem kekeckedne. Nem egy énekest aki nem kifejezetten kormánybarát, elhívják, jót beszélgetnek, énekel, nincs semmi gond belőle. Érdekel-e bárkit is a véleménye?

Gyingizik 2014.12.03. 11:21:06

Reméljük így van, ahogy Koncz mondja! Mert megérdemelné. 1990-93 között napi szinten ment a Nem kell félni c. száma amiben nyíltan politizált (Antall ellen). Akkor épp Antall volt a legitimen megválasztott miniszterelnök, a köz(szdsz)tévé mégis reggeltől estig őt szidta. Koncz az szdsz választási reklámjában is szerepelt, azt is reggeltől estig nyomták az m1-en. És ezek prédikálnak most sajtószabadságról! 1992-ben kizárólag m1, m2 volt, internet kereskedelmi tvk még láthatáron sem voltak!

tibiSK 2014.12.03. 11:22:25

akor ezert koncertezik kulfoldon..?:) heh tegnap Nalunk volt Pozsonyban.. voltam jo volt... de azt a politikai agitaciot amit kozben vegezet a podiumon... hat nem is csodalkozom hogy feketelistas a nyanya:) mar csak azon csodalkozom hogy meg a NAV nem keverte bele valami jo kis ado botranyba:) hehe

v2peti 2014.12.03. 11:23:23

@polyvinyl: Szerinted a 20-30-40-esek nézik az m1-et? Maximum a Maradj Talpont és a sportműsorokat. :)
A cenzúrázott híradót meghagyom a birkameneteseknek!

2014.12.03. 11:23:51

A vénembereken kívül senkit nem érdekel ez az aszott múmia, főleg úgy nem, hogy az utóbbi években semmit, de semmit nem tett le az asztalra. Szal, nyugodtan maradjon otthon és kussoljon.

korupisti 2014.12.03. 11:29:59

Jó tett helyébe jót várj,ha jobban tetszik:a jó elnyeri méltó jutalmát!

336 2014.12.03. 11:32:25

@Capra: szerintem kérdezd meg anyádat arról, hogy mi a véleménye Koncz Zsuzsáról, mielőtt itt elragadtatnád magad, és nagyobb hülyeségeket írnál, mint amekkorát szeretnél.

szita szita péntek 2014.12.03. 11:35:13

@fordán tamás: És ez baj.

@fran7: Tetszik nem - tetszik a rendszerváltás pillanata előtt egy perccel még a lakosság túlnyomó többsége az előző rendszer által "kompromitált" volt. Aztán valahogy ez elmúlt és mindenki régtől ismert harcos ellenálló lett. Mégis milyen elképzeléseid vannak neked? Itt kérem 40 éven keresztül dübörgött a szocializmus - az egy aktív emberélet. Márpedig aki ott és akkor élt és képessége, tehetsége volt az csak egy féle úton válhatott azzá, amivé akart: a rendszer kiszolgálásával. Mittomén: ha valakinek tehetsége volt a munkaszervezésre, emberek irányítására, úgy egyáltalán a vezetésre az csak úgy bontakoztathatta ki képességeit, ha benyalt a pártnak. Ennyi. Aki nem hajolt meg, annak jutott a fizikai munka. (De az azért jutott!) A szocialista "elit" eltávolítása pozícióikból sajnos sok esetben azt is jelentette, hogy hozzáértők eltávolítása. Ne vesd meg akik akkor éltek - nem lehet mindenki mártír. Vagy ha ilyen sarkosan gondolkodsz, akkor tedd azt a jelen helyzetben is...

@Frederick Zoller: Hogyhogy mit? Bármit, amit akar - semmi közünk hozzá. Csak tudod mit? Az, hogy ő megszólal az hír. És ha te?

@polyvinyl: Miből gondolod, hogy a mai 20-as, 30-as korosztálynak akar előadni?

halor 2014.12.03. 11:36:14

Nade ha a kádármédiában bérelt helye volt akkor most miért nincs?

sixx · http://comment.blog.hu 2014.12.03. 11:36:48

@polyvinyl: hát, jó szórakozást hozzá. vagytok még átlagosan 25 000-en, plusz az mtva-s kollégák.

2014.12.03. 11:37:01

@polyvinyl: egyéb kérdés nincs, csak egy megjegyzés: hülye vagy.

2014.12.03. 11:37:19

Nem kellene már nyugdíjba menni ennek a tehetségtelen libának? Nem lehet minden rendszerben kegyeltnek lenni, övé volt 60-90 ig minden, miért nem szedte össze magát akkor?
Láttam a koncertjét mert kiváncsi voltam hogy parókája van-e : igen,
a műfogsorán igazítani kellene a művésznőnek, ez a ATV riportből lejött, mert a koncert az felvételről ment.

2014.12.03. 11:39:17

Csak utólag néztem bele a kommentekbe, látom nem vagyok egyedüla vélemyényemmel.

Rónarider 2014.12.03. 11:42:23

@axeleda: A közszolgálati lényege szerintem meg pont hogy az lenne, hogy hallgattassék meg a másik fél is.
Érvek, ellenérvek, semmi görcsös meggyőzni akarás, csak vélemények ütközése, végén kézfogás, mindenki hazahúz a sunyiba.
Amikor az van, hogy a közszolgálati egy oldalról szajkózza a nyilvánvalóan nem olyan, nem úgy, nem akkor történéseket, az máris nem közszolgálati, hanem szócső. Amennyiben kizárólagosan országos, akkor még nagyobb a gebasz, mert még visszaélés is.
Nem mellesleg meg átlátszó és egyben visszatetsző.
És akkor ezt úgy mondom, hogy nem érdekel a napi politika, elköteleződésem nincs, szavazni többé nem megyek, mert legújabb nézeteim szerint az egész garnitúra megérdemli a faszkorbácsot. Ha lenne erre alkalmas, mindenféle érdeken felül álló világszervezet, a Föld politikusainak 99.99...%-ka ki lenne lőve a Napba, egy testhez álló kapszulában.

Sixx én tényleg csípem amit csinálsz, de az idióta faszozást tényleg hagyd a kommentelőkre szerintem, nem méltó.
Meg ezen idegesíteni magad, megkattani, rövid az élet koma! ;)

Pepibubó 2014.12.03. 11:46:05

Ugyanazok vagdalkoznak itt, akik a kommunista diktatúra haszonélvezői a mai napig is. Viszont, akik
megszenvedték a 300 ezer szovjet katonával fenntartott diktatúrát, pontosan tudják, milyen sokat jelentett Koncz Zsuzsa kiállása.
Ami számomra is némi negatívum az a finomkodás részéről. Mintha még mindig rébuszokban kellene beszélnie. Mondja ki egyértelműen, ki, mi mellett áll- állt ki, és ne
törődjön az emiatt elmaradtakkal! Nem kár értük, viszont az igazakat erősebbé teheti.

egyenlítő 2014.12.03. 11:47:19

Ez egy Tündérország :-)

"Koncz Zsuzsának 93 magyarországi és 21 külföldi önálló lemeze jelent meg, ebből 38 album. Erkel színházi és sportcsarnokbeli koncertjeiről (és videóiból) féltucat DVD készült. Diszkográfiája szerint több mint négyszáz (412) hazai és külföldi hanghordozó őrzi dalait."

Díjak, kitüntetések
Táncdalfesztivál - Nemzetközi Dalfesztivál - KISZ KB Különdíj (1966)
Táncdalfesztivál - Nemzetközi Dalfesztivál - Előadói-díj (1968)
Táncdalfesztivál - Nemzetközi Dalfesztivál - II. díj (1968)
Táncdalfesztivál - Nemzetközi Dalfesztivál - Előadói-díj (1969)
Berlini Nemzetközi Dalfesztivál - Csapat kategóriában (Kovács Katival és Zalatnay Saroltával) - Sajtódíj (1973)
Tessék választani! '73 fesztivál - Nemzetközi Dalfesztivál – I. díj (1973)
Liszt Ferenc-díj (1977)
Pop-Meccs - Év énekesnője (1977, 1981, 1985)
Érdemes művész (1989)
Kazinczy-díj (1992)
A Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztje /polgári tagozat/ (1995)
Huszka Jenő-díj (1998)
Emerton-díj (1999)
Hungaroton-életműdíj (2000)
Arany Zsiráf-életműdíj (2000)
Maecenas-díj (2001)
A Francia Becsületrend lovagja (2001)
A Magyar Köztársasági Érdemrend középkeresztje /polgári tagozat/ (2006)
Kossuth-díj (2008)
Pro Urbe Budapest díj (2008)
Prima Primissima díj (2008)

Tényleg egy nulla.

BitPork 2014.12.03. 11:50:29

Vajh Szörényit miért nem ekézi senki, amikor a regnáló oldalnak kampányol? Pedig Ő is tehetségtelen, beatles utánzó csak...

Rónarider 2014.12.03. 11:51:05

Amúgy én mindig bírtam Koncz Zsuzsát is, meg Nagy Ferót is,Meg Szörényit, Bródyt, Pressert, és Dést, de Benkőt, Fenyőt, Csepregit és Kóbort és Kalapácsot és Attist az Ossianból, de az EDDA-ból is a másikat, a Gryllusékat és nagyon sok mindenki mást is, kurvára nagyon nem érdekel, hogy a zsebükben turkáljak, emellett a politikai nézeteiket és egyéb bogaraikat meg mérhetetlenül leszarom, mert nem véleményvezérek nekem (van sajátom, kösz), hanem emberek akik szórakoztatnak amikor arra van ingerenciám, és azt jól csinálták, és csinálják.
Nem is vágom miért kell ezen hőbörögni és miért kell emmiatt valakit előtérbe tuszkolni, vagy épp háttérbe szorítani, főleg a közmédiában. Ez olyan éretlen dolog a szememben, kábé mint az ovisok titkolózása, vagy nem is tudok hasonlóan ostoba hasonlatot hirtelen.
Komolyan mondom a politika csak fekély a nemzet faszán.

Csináltatok ilyen pólót is szerintem.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.12.03. 11:56:09

Nem lehetne, hogy a mi pénzünkből olyan köztévénk legyen, ahol fel sem merülhetne senkiben, hogy egyáltalán létezhet egy lista a nem kívánatos szereplőkről?
A köztévé sajnos mindent megtett/megtesz annak érdekében, hogy ez a sztori hihető legyen, még akkor is, ha esetleg nem igaz.
Erről kéne beszélgetni, nem KZS (vagy bárki más) képernyőképességéről, a személyek ugyanis itt szerintem lényegtelenek.

Koncz Zsuzsa egyébként nem tartozik a személyes kedvenceim közé, de kompromittált alaknak, a régi rendszer kegyeltjének tartani nettó faszság. Énekelt, tette a dolgát és olyan gondolatokat közvetített, amiket akkoriban nem sokan. Ehhez persze többnyire a sorok között kellett olvasni, ami az akkori elvtársaknak ritkán sikerült. Ha épp igen, akkor jött a betiltás, ha nem, akkor mehetett. Kb ilyen volt a TTT.
Mindenesetre ezen az alapon bárkit tekinthetünk kompromittálódottnak, aki 90 előtt bármilyen karriert csinált vagy akár csak végezhette a munkáját.

axeleda 2014.12.03. 12:04:38

@Rónarider: Igen, de akkor az egyik fél is tudjon alapszinten alkalmazkodni. Nem lenne az egészből az égvilágon semmi gond hogyha nem lenne pereskedés, nem lenne sértődés. Csak azért mert ő az egyik politikai táborba tartozik még el kell fogadnia most éppen pont a másik táborba tartozó közmédiumot is és legyinteni az egészre, hogy milyen párt hogy mit csinál mert semmi értelme vele foglalkozni hogy ki hova tartozik. Azzal kellene inkább foglalkoznia ami az élete, a zene. A politikai véleményét meg szépen csöndben tartani, nem kérkedni vele.

fran7 2014.12.03. 12:05:03

@szita szita péntek: Az én gondom ezen a szinten is a kettős mérce. Bizonyos dolgokban a magyar akkora erkölcsi lángoszlop, ha, a másik oldalt akarja eláztatni. Ha viszont a saját oldaláról van szó, akkor nagyon megbocsájtó, megengedő. Akkor messzire tűnik az erkölcsi lángoszlopszerep. Azonban ezt nem lehet csak néha felvenni. Vagy az vagy, vagy nem vagy az. Koncz Zsuzsa szerintem az átlagnál kompromitáltabb, elkötelezett. Ami nem baj, csak akkor legyen ennek tudatában. Letette egy oldal mellé a garast, akkor ne akarjon a macska kint is és bent is egeret fogni.

Netuddki. 2014.12.03. 12:13:37

@polyvinyl: "Ötven alatt vagyok, élő ember vagyok, és nézem a köztévét."

Mer' nektek kötelező bazmeg! Különben te se néznéd...

Netuddki. 2014.12.03. 12:16:02

@fran7: Azt mondják erre, hogy más szemében a szalmaszálat, sajátjában a gerendát SE.

Persze a fidesz tájékán más miatt történnek a dolgok. Bűntársak, zsiványbecsület és hasonlók...

Le Orme 2 2014.12.03. 12:17:40

A hozzászólók jól helyretették ezt a torz, elfogult cikket.

fél(re)értelmiségi 2014.12.03. 12:24:16

@polyvinyl: Ezzel most dicsekszel, vagy csak nagyon gyerekesen kötözködsz? Korábbi hozzászólásod alapján pedig nézz minél több tényleg színvonalas műsort (nem feltétlen garancia erre a közmédia, de nagyobb az esély ott lelni ilyenre) mert a retorikai készségeden van még csiszolni való.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.12.03. 12:34:30

@Le Orme 2: mi volt ebben a torz, és elfogult?

Rónarider 2014.12.03. 12:35:30

@axeleda: Értem. Viszont azt meg a közönsége is megértheti, ha van véleménye, és adott esetben (kulturált módon, nem letuszkolva a nép torkán) ennek hangot is mer adni.
Nem jelenti azt, hogy egyetértek a pereskedéssel, vagy a sárdobálással, de mondjuk pont nem is kárhoztatom érte, a közmédia nem kéne, hogy politikai szócsöve legyen senkinek. Biztosan van oka, vagy legalább alapja arra, amit csinál, nem hiszem, hogy ezzel akár sixx is képben lenne, ő dolga, ő tudja mit ér neki hírnévben, emberileg egy ilyen megmozdulás.

JFK-alapítótag 2014.12.03. 12:38:46

@irdesmond: "Csak utólag néztem bele a kommentekbe, látom nem vagyok egyedüla vélemyényemmel."
Ha egy nicknév alatt irkálnál az is sok(k) lenne.

kisbalka 2014.12.03. 12:48:39

@egyenlítő:
Ez mind igaz, de azért a francia becsületrendet nem tudom mivel érdemelte ki? Csak azért,mert volt neki egy André nevű kalandor pasija? (akit egyébként részegen elkövetett gyorshajtásért kitiltottak Magyarországról)És hogy gagyog egy kicsit franciául? Na és? Én is! Sőt, még sokan mások is, csak nem volt kapcsolatuk a nagykövetségen!
Szóval menjen csak nyugdíjba, oda való.

2014.12.03. 12:50:41

@JFK-alapítótag: Mind az összes fikázós kommentet én írtam. Most jobb ?

Bafana 2014.12.03. 12:51:45

Vicces, amikor egy -mindegyik rendszerben -agyonfuttatott, agyontámogatott valaki hirtelen nem kap akkora felületet és ezért sír. Túlélhető a dolog, néhány valódi tehetség és igazi érték is túlélte már.

Pop40 2014.12.03. 12:52:17

@polyvinyl:

Te degenerált ostoba majom, bezzeg ha ő is ott integetne a tolvaj vezéred mögött a fidesz tribünjéről, akkor egyből az egekig nyalnád, mi?

Pedig ő letett valamit az asztalra, és nem seggnyalásból él, mint te, meg a fajtád.

Mondjuk bizonyos szempontból jobb is, hogy nem hívják, nem az ő közege a mostani hírhamisító-fideszseggnyaló mtv.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.03. 12:56:28

Én kérek elnézést, hogy kommentelők egy részének
1. teljesen természetes, sőt, üdvözlendő, hogy egy elvileg KÖZSZOLGÁLATI, tehát mindannyiunk pénzéből fenntartott televízió politikai alapon szelektál
2. teljesen természetes a következő egyenlet: élt már Kádár alatt = komcsi
3. teljesen természetes, hogy egy művész teljesítményét, tehetségét a politikai nézetei alapján ítéli meg.

NekemNemEzKell 2014.12.03. 13:00:01

Gyorsan bekapcsoltam, a kütyüt, megnézni, a Koncz Zsuzsa koncertet honnan is vettem fel....a serokban ez áll M1 .
Kérdésem: hol a szaros bili? Kérdés 2: Ez, ugyan miért "repül az égig"?
Fiatalabb koromban őrjöngtem, mit kerese Vámosi, Zárai, KordA...stb., 50-60 évesen a rádióban, a TV-ben!
Kérdések tovább: S erre most? Ugyanaz, csak "politikailag" alá támasztva?

Makkasz 2014.12.03. 13:03:58

Mennyi rosszindulatu balfasz.

Ha egyszer mellozve erzi magat es errol beszel, es letezik a kitiltottak listaja, akkor hogyan lehet a muvesznot kritizalni emiatt?

Ehhez komplett agylobotomia kell.

@fordán tamás: @Haragosi: @fran7: @Frederick Zoller: @polyvinyl: @az_igazi_trebitsch: @irdesmond: @Nelson.:

Pop40 2014.12.03. 13:07:14

@axeleda:

"Érdekel-e bárkit is a véleménye?"

Gyanítom, többeket, mint a tiéd :DD

egyenlítő 2014.12.03. 13:07:48

@kisbalka:

2001: "Elsőként a magyar művészeti élet képviselői közül, Koncz Zsuzsa szeptember 12-én megkapja a Francia Becsületrend Lovagja kitüntetést. A magas állami elismerés az indoklás szerint a francia kultúra barátjának szól, aki előadóművészként nemzedékek egész sorára hatott hazájában, aki hozzájárult a magyar dalok franciaországi megismertetéséhez és aki művészetével magas fokon szolgálta a két ország közötti kulturális kapcsolatokat."

A francia Becsületrend magyar tagjai:
hu.wikipedia.org/wiki/A_francia_Becs%C3%BCletrend_magyar_kit%C3%BCntetettjeinek_list%C3%A1ja

Ilyen hazaáruló bandát! Jellemző!

szepi79 2014.12.03. 13:08:12

@axeleda: "Egy művész ne politizáljon szerintem"

Walesi bárdok?

Pop40 2014.12.03. 13:09:06

@Makkasz:

Ne csodálkozz ezen, szidták az imádott tolvaj orbánkájukat.
A pincsiknél csak beindult erre a nyáladzási reflex, ami automatikus azon a vegetatív szinten, amin ezek a fehérjehalmazok léteznek.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.12.03. 13:12:38

@fran7: mivel tette le KZS a garast a rendszer mellett? azzal, hogy itt élt és itt dolgozott? akkor ugyanúgy letette a Kéményseprő Vállalat osztályvezetője is, akit kitüntettek a vállalatnál, vagy Kovács Aranka is, aki kiváló dolgozó címet kapott a szövőgyárban? Azért kompromittálódott jobban KZS, mert szerepelt a tévében vagy mivel?
Tényleg érdekelne a véleményed.

egyenlítő 2014.12.03. 13:12:54

Meghívta a kislányt a nagy sárkánykirály.
Ajándékba néki egy országot kínált
Csupán egy életért, a barna lány szívéért

De a lány így szólt: "Sosem lesz az a kincs,
Hogy megcsaljam azt, aki voltam.
Inkább lennék bilincsek között,
Mint örökre lélekben rab!"

Nem is való a magyar köztévébe, aki ilyeneket énekel!

egyenlítő 2014.12.03. 13:15:18

@szepi79, első ezen a néven: És még ezt is képes volt elénekelni! 2001-ben! Na, ki volt akkor a miniszterelnök?

axeleda 2014.12.03. 13:17:27

@szepi79, első ezen a néven: Hát nem is járt vele jól szegény Arany János.

♔bаtyu♔ 2014.12.03. 13:20:51

60 évig csak ő folyt a közmédiából, miközben nagyon jók szűntek azért meg, mert politikailag nem voltak OK.
Nem is értem mi a problémája.

♔bаtyu♔ 2014.12.03. 13:22:21

@Bafana: Igen, az volt a gond, hogy amikor "liberálisok" lettek, akkor bele is futottak a zsákutcába.

Ugye ezeknek már ciki, ha civilek.

Az ős kaján 2014.12.03. 13:24:41

Így múlik el a világ dicsősége.

KovA 2014.12.03. 13:35:52

Logikus:
a kicsinyes és kapzsi perindítása után látni se akarják a képét.
Én se.
Addig a perig felnéztem rá - a saját legendáját rombolta le.
R.I.P.

Bambano 2014.12.03. 13:40:42

@polyvinyl: normális országban nem a kor meg a politikai hovatartozás számít, hanem a nézettség, a koncertek látogatottsága meg a lemezeladások.

Én ugyan nem szeretem, mert szerintem nem tud énekelni, de tökre jól elvagyok azzal, ha koncertet rendez, amire mások elmennek vagy lemegy pár műsor a tv-ben, amiben szerepel. a legótvarosabb kábeltvn is van 50+ csatorna, meg ugye elég sok biztonsági másolatot is tárolnak a filmekről az emberek, úgyhogy számomra van választék.

♔bаtyu♔ 2014.12.03. 13:42:35

Egyébként pedig ez baromság, hogy kitiltották a közmédiából, egyszerűen elnyomják az újak. Gondolom az USA-ban sem Frank Sinatrát nyomják. Nem azt mondom, hogy neki nem kellene a médiában lennie, de már a 90-es években is túl sok volt belőle, amit egyébként csak kapcsolatainak köszönhetett, ugyanis már akkor kiment a divatból, mást igényeltek a rádióhallgatók, én is. Sajnos ilyen a popszakma és most tökmindegy, hogy emberileg milyen. Nem is értem, miért nem indítanak összefogással egy nosztalgiarádiót, van lóvéjuk rendesen. Nem a közszolgálatira kell folyton rátelepedni.

Ingrid 2014.12.03. 13:53:33

@sixx: Én csak miattad járok ide :)))))
Pedig 50 se vagyok és sajnos szoktam közévét nézni. mazochista napokon persze ;)

micsoda? 2014.12.03. 13:55:57

Édes Istenem, nem kell itt kádárizmusról beszélni. Állítólag ma demokrácia van, és mégis azok a kitüntetettek minden téren, akik kormánypártiak, Fidesz katonák, a kevesek kivételével. Legszebb példa a trafikmutyi hangfelvétel.
Ezen az alapon Koncz Zsuzsának igaza lehet, csak bölcsebb lett volna ha hallgat. Ugyebár mi már csak olyanok vagyunk, hogy valakit égig emelünk, aztán ugyanazt a valakit, legközelebb a földbe tapossuk:)

conmorientes 2014.12.03. 13:56:40

Ne csak Ő hanem sorban nagyon sokak vannak így.
Lehet megkérdőjelezni a személyét vagy a tehetségét, de azt nem hogy bármelyik médiában van helye csak abból az okból is amit eddig elért.
A legszebb és ez a közmédia jelenlegi állapotát mutatja hogy nincsenek a kitiltottak helyett olyan talentumok tehetségek akik a kitiltottak szintjét akárcsak megközelíthetnék.
Tehát a tehetség nem értékelhető ha a rendszerrel nem ért aktuálisan egyet.
Ennek az ügynek mindössze ennyi az üzenete.
Nem kell sokat bonyolítani aki nem idióta az pontosan érti.

Rudi Kató 2014.12.03. 13:59:45

@Fedor:
Ahhoz hogy lefeküdj valakivel vagy leszopd nem tehetség hanem gyomor kell! Enélkül senki nem lett volna, még csak egy bim-bam Teri szintjét se érte fel!

Kapitány_1 2014.12.03. 14:06:49

@polyvinyl: Te mekkora egy primitív hülye vagy, Jézus...
Fogadjunk, baleset voltál, gumihiba vagy oxigénmentes lombikpohár...

Bambano 2014.12.03. 14:11:23

@♔bаtyu♔: elnyomják az újak? van az újak között olyan, aki elnyomásra alkalmas?

♔bаtyu♔ 2014.12.03. 14:17:40

@conmorientes: Nem nagyon értem miért írod, hogy kitiltották őket, mert nincsenek kitiltva. Csak éppen nem nyomják őket annyira, mint 2010 előtt. Amúgy az "életművek" egész jól ott vannak a neten, talán nem véletlen, hogy Charlie, Presser, Pataki, Kovács Kati, Fenyő nem panaszkodnak. (Most csak felsoroltam párat, hogy én kiket tartok olyannak, akik szerintem az USA-ban is befuthattak volna angol anyanyelvűként, tehát vérprofik).

Aláírom, hogy KZS-nek promotálnia kell magát azért, hogy a topon maradjon, de az is érthető, hogy 60 év után ezt tegye meg szépen a saját erőforrásaiból, ahogy gondolom, pld, Fenyő is megteszi.

♔bаtyu♔ 2014.12.03. 14:21:46

@Bambano: Vannak, legfeljebb bennünket nem érdekelnek.

osztom ezt a véleményt 2014.12.03. 14:22:32

50-en túl se nézek köztévét... az utóbbi években.

no_successful2 2014.12.03. 14:23:00

@Gyingizik:

"És ezek prédikálnak most sajtószabadságról! 1992-ben kizárólag m1, m2 volt, internet kereskedelmi tvk még láthatáron sem voltak! "

Hát ezaz !

Most a ballibek legnagyobb baja az, hogy nincs az a megszokottan nagy médiafölényük. Erősen lejtett nekik a pálya.

Hát ne is legyenek fölényben.
Egyébként meg aki akarja, most is hallgathatja a klubrádiót, ha másképpen nem a neten mindenképpen elérhető, Lehet nézni az ATV-t stb.

A Zsuzsika meg szerepelhet nyugodtan az ATV-n. Vagy esetleg Fásy mulató ?

Én pl. napi szinten hallgatom Bocskor műsorát, pedig tisztában vagyok a politikai nézeteivel. De ez qvára nem érdekel, amíg érdekes amit csinál.
Arra mindenkinek meg van a lehetősége most is, hogy média szereplő legyen, csak jónak kell hozzá lenni.

♔bаtyu♔ 2014.12.03. 14:25:30

@Steve31: A művészet mindig is igényelte a politika támogatását, de tudomásul kell venni, hogy ez rizikóval jár.

Vérprofinak kell lenni. Pld. Fenyőről soha nem hallottam, hogy valamelyik politikai oldalhoz kötődött volna. Szerintem soha nem is volt erre szüksége. Pataki A. dettó.

no_successful2 2014.12.03. 14:28:22

@Steve31:

"Volt egyszer egy cigánykölök aki az ilyen módszerek ellen
próbált fellépni."

Látod ez az, ilyenkor nem lehet tudni, hogy szélsőjobbról, vagy ballib oldalról nyomod e.

Orbán pedig (gondolom rá céloztál) nagyon jól látta, hogy anno a médiát, (köz, és kereskedelmi egyaránt) a ballib uralta. Hál istennek leesett nagy nehezen neki, hogy milyen alapvető dolgokra kell odafigyelni.

billiejean 2014.12.03. 14:32:47

@polyvinyl: Atya világ úristen, hogy lett belőled ilyen ritka gusztustalan, alpári valami, hagyd már Koncz Zsuzsát és pillants magadba inkább! Fujjjj.

ne vada 2014.12.03. 14:34:54

@♔bаtyu♔: Pataky Attila mint olyan személy, aki nem kötődik valamelyik politikai oldalhoz? :D Szerinted a CÖF tényleg pártsemleges, spontán szerveződés? :D

Pop40 2014.12.03. 14:48:11

@♔bаtyu♔:

"Pataki A. dettó."
Szóval Pataki nálad nem kötődik valamelyik politikai oldalhoz. Mikor minden birkameneten első sorban menetel, és nincs fidesz pártrendezvény, amin ne lenne ott? :-DDDDDD
Hülye vagy, bazmeg, csak nem forogsz.

Pataky amúgy még az eddás korszakában jó volt, csak mióta érte is eljönnek rendszeresen az ufók, mint az fideszéknél megszokott, kicsit megzakkant szegény.
Ez persze az Edda érdemeiből semmit nem von le.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.03. 14:51:56

@Fedor:

"Gratulálok. Olyan embert kádáristáztok le, akinek több dala be volt tilva abban a rendszerben, amely állítólag ajnározta."

A Zsuzsika ugyanolyan kirakat-lázadó volt, mint az elcseszett Illésék, meg a Hofi Géza. A Nyugat felé mutogatta őket a rendszer, hogy naugye, hogy nincs itt semmiféle diktatóra, a rajongóik addig se hőzöngtek, amíg valaki helyettük "megmondta", ők meg élvezték a zsíros júdáspénzt, és az egyéb juttatásokat.

Pop40 2014.12.03. 14:54:24

@polyvinyl: Ja, nyilván akkoriban te voltál az egyetlen hős lázadó az országban.

Meg persze Vitya.

Rónarider 2014.12.03. 15:01:39

Mennyi társadalomtudományász.
Mehetnétek helyettem holnap vizsgázni (tuti megbuknék, így meg csak esélyes) :)

nyugoggyale 2014.12.03. 15:09:48

:) hehhhh elfogyott a gero muveszno???

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.03. 15:19:30

@szita szita péntek:

"Miből gondolod, hogy a mai 20-as, 30-as korosztálynak akar előadni?"

Semmiből.

A köztévé akar a fiatalabbak felé nyitni. Gondolod, hogy ennek az lenne a módja, hogy a nyugdíjas kádárista vonalat erőltetik? A Koncz Zsuzsákat?

A Zsuzsika meg nettó csak a gázsi miatt rinyál. Az ő korosztályának a rendszert kiszolgáló "sztárjai" az a szűk csoport, amelyik hülyére kereste magát Kádár alatt, csak valahogy a nyugdíj-befizetésekre nem jutott soha a sztárgázsiból, azért hakniznának még 80 évesen is, meg lepik el a Borsot, Blikket, mint a sáska, hogy milyen szar nekik, mert 20 ezer forintos nyugdíjakat kapnak.

MACISAJT 2014.12.03. 15:35:44

Lássuk akkor Kovács Kati hogy "érez".
Idézet az interjúból:

"Kovács Kati az egyetlen a szakmában, akivel kapcsolatban lelkiismeretfurdalásom lenne, ha lelkiismeretfurdalással tudnék élni és dolgozni." Szerinted ki mondta ezt rólad?

Ez csak az Erdős Péter lehetett.

Igen.

Koncz Tibor: Az tette tönkre a pályáját.

Miért gondolta ezt az Erdős Péter? Megvolt a három sztár Magyarországon, az egyik te voltál. Hogy tudott keresztbe tenni Erdős Péter úgy, hogy Kovács Kati ne legyen Kovács Kati?

Őszintén szólva, nem nagyon lehet erről nyilatkozni. Erdős Péter egy bizonyos politikai kör elkötelezettje volt. Erdős Péter és Boldizsár Iván barátok voltak. Utóbbi fia a Boldizsár Miklós volt, neki pedig Koncz Zsuzsa a felesége. Volt például öt aranylemezem. Egyetlen egyet sem kaptam meg. Fel voltam terjesztve díjakra, áthúzták a nevemet, és ráírták egy másik énekesnő nevét. Volt egy magyar delegáció, amelyik kiment Cannes-ba, a fesztiválra, 300 ember, és engem nem vittek ki. Az Erdős Péter másnap felhívott és azt mondta: "Ne haragudj, elkötelezettje vagyok egy bizonyos politikai körnek, és az énekesnő megtiltotta, hogy téged kivigyünk. Elnézést kérek."

Mind tudjuk melyik volt az a "bizonyos politikai kör"...
Azok akik aztán szétprivatizálták várszegi strómanságával a Hungaroton archívumát...

DFK 2014.12.03. 15:39:57

Most hogy már nem tudják a szadeszos haverok tolni KZs-t, persze kevesebb a média szereplés. A sok demokrácia-huszár akkor volt elégedett, amikor a liberális és baloldali művészeknek lejtett a pálya (nem is kicsit). Mikor nincsenek helyzeti előnyben, rögvest sírnak. Hiányoznak a kiváltságok.
Egyébként a kereskedelmi rádiókban mennyi KZs zene megy? Semmi? Ja, a piac döntött...

Bambano 2014.12.03. 15:41:56

@♔bаtyu♔: nono, az, hogy valaki tud énekelni meg engem érdekel, kőkeményen külön kérdés. Egy Wolf Kati, Radics Gigi, Kompaktdiszkó attól még nem fog tudni énekelni, hogy eurovízió ügyben annyira nyomták őket, hogy aranyeres lett a filip ülőpogácsája. Az érvelésed szerint ezekkel akarják lenyomni Konczot, nem Presserrel, aki tényleg minőségi zenész. És ezek még valamennyire hozzák a szintet, képzeld el, a többi próbálkozó milyen...

az önmagában egy vicc, hogy a nagy feltörekvő generációt egy byealex ennyire meg bírt verni :)

Pop40 2014.12.03. 15:43:27

@polyvinyl:

"A köztévé akar a fiatalabbak felé nyitni."

Ezt a hírhamisításokkal, meg a párthíradókkal képzeli? Érdekes irányvonal.

Mellesleg ha tényleg ezt akarja, nem volt túl sikeres, mert a fiatalabbak java része már csak a sportközvetítések miatt tudja azt is, hogy egyáltalán létezik ilyen adó.

Légy erős, a fiatalokat nem Koncz tartja távol a köztévétől, hanem a hírhamisító, fideszseggnyaló haverjaid.

anyád egy szőke nő 2014.12.03. 15:57:38

Kihozott mindent abból az egy oktávból, amivel fénykorában rendelkezett, legyen elég annyi. Ha már abból a korosztályból kell vki a képernyőre, legyen Kovács Kati, de kötelezően a jazz-es oldalával. Ha még megy neki.

pucros 2014.12.03. 16:00:27

Emberek, azért tanuljatok meg már tájékozódni.

Most arról beszéltek hogy sixx valamiért megírta, hogy a Bors megírta, hogy az ATV reggeli műsorában elhangzott valami.

Pár kattintás és www.atv.hu/videok/video-20141201-marciusban-adta-tizedik-koncertjet-az-arenaban

A több mint hét perc elején van egy kis tréfálkozás azon, hogy Koncz Zsuzsa még álmos, de eljött, mert manapság nem nagyon van alkalma megjelenni a médiában. A műsorvezető kicsit belekérdez, elhangzik, hogy vannak pletykák a köztévé feketelistáiról, de aztán rátérnek a koncert DVD promójára és gyakorlatilag erről szól az egész.

A Bors megpróbálta politizálásnak felfújni, és sixx se talált jobb témát, hogy megírja a mára kötelező posztadagját. Ettől vagytok tematizálva.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.03. 16:01:44

@Bambano:

" normális országban nem a kor meg a politikai hovatartozás számít, hanem a nézettség, a koncertek látogatottsága meg a lemezeladások."

Fordítva ülsz a lovon.

Még jó, hogy nem azzal a baromsággal jössz, hogy a tehetség utat tör magának :D

MINDENHOL az számít, hogy tudnak-e pénzt vagy egyéb hasznot kivenni a produkciódból azok, akik futtatnak, vagy nem.

Itt van pl az Index blogketrec.

Tegnap kb 24 órán keresztül a főhelyen volt egy buziblog, ami 24 óra alatt valami 2500 megnézést tudott összehozni. Népszerű blogok 24 óra alatt csinálnak 60-200 ezer megnézést.

Valamiért mégis megérte a buziblogot a fő helyre tenni.

Visszatérve Zsuzsikára:

Ő már nem hozná a pénzt a futtatóinak, hanem vinné. Ezért nem érdekel a produkciója senkit.

Bambano 2014.12.03. 16:08:11

@polyvinyl: "MINDENHOL az számít, hogy tudnak-e pénzt vagy egyéb hasznot kivenni a produkciódból azok, akik futtatnak, vagy nem.": nem akarom erre a mondatra az őszinte véleményemet leírni, mert valószínűleg kilógna a moderáció határaiból.

De szerinted abból a produkcióból tudnak több pénzt kivenni, amelyikben sehol nem látott szereplők lépnek fel, vagy abból, ahol a szereplők bizonyítottan jó pénzfelhajtók? Szerinted nem az a produkció hoz sok zsetont a tévének, aminek magas a nézettsége?

Ha szerinted ez nem így van, és én hozzád képest fordítva ülök a lovon, akkor súgok: te látod a ló farkát.

Pop40 2014.12.03. 16:08:52

@polyvinyl: Mondja ezt az, aki 2 bloggal odébb meg azon nyáladzik, hogy a futtatói mennyire jogosan tömik ki sok milliárd közpénzből a senkit nem érdeklő mtv-t.... :-)

Pop40 2014.12.03. 16:09:31

@polyvinyl: Mondja ezt az, aki 2 bloggal odébb meg azon nyáladzik, hogy a futtatói mennyire jogosan tömik ki sok milliárd közpénzből a senkit nem érdeklő mtv-t.... :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.03. 16:17:13

@polyvinyl: Nézz egy kicsit jobban a történteknek, ne csak a jobbos narratívát szajkózd. Ajánlott olvasmány: Nyilván tartottak

www.libri.hu/konyv/szonyei_tamas.nyilvan-tartottak.html

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.03. 16:20:42

@Pop40:

" Mondja ezt az, aki 2 bloggal odébb meg azon nyáladzik, hogy a futtatói mennyire jogosan tömik ki sok milliárd közpénzből a senkit nem érdeklő mtv-t.... :-)"

Ki mondja ezt?

Tudnád linkelni?

Alfax 2014.12.03. 16:23:21

Azt beszélik "A VÁROSBAN"

aha.

Pop40 2014.12.03. 16:23:21

@Fedor:
Valamit félre tetszett érteni.

Őt azért küldték, hogy a "jobbos" (értsd: narancskomcsi) narratívát szajkózza.

Még véletlenül sem utánanézni.

Nála Koncz nem attól lesz tehetséges művész, hogy X Y meg Z díja, teltházas előadása vagy akárhány aranylemeze van, hanem attól, hogy Vitya mögött áll a tribünön.

kertes56 2014.12.03. 16:24:14

@Fedor: Kik írták azokat a dalokat?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.03. 16:27:32

@Fedor:

1. Én nem a "jobbos narratívát szajkózom", hanem a saját véleményemet írom le. Nem tudod betiltani? A hiteltelenítés se igazán megy? Szorri, így jártál.

2. Gondolatmankókra sincs szükségem, boldogulok a saját, kiforrott véleményemmel. A "szárszói" öregekre, a "galamus" banyákra meg a "bitó bácsi" szakkörére nektek van szükségetek.

Pop40 2014.12.03. 16:35:50

@polyvinyl: Engedelmeddel nem olvasom át a teljes munkásságodat.
Tekintve, hogy SOHA nem olvastam még tőled olyan kommentet, amiben BÁRMIVEL kapcsolatban ne értettél volna egyet narancskomcsiékkal, nagyjából evidens, hogy a közpénzből kitömött párttévéről mi a véleményed.

De ha gondolod, cáfolj meg: írd ide, hogy igen, Vitya elkúrta a köztévé finanszírozását, és undorító, hogy 80 milliárd forintot odanyom nekik úgy, hogy seggnyaláson kívül nincs értékelhető teljesítményük.

Ha leírod, meg is cáfoltál, és azonnal rohanok elismerni, hogy tévedtem az előző kommentben.

Na? :-D

2014.12.03. 16:36:47

@Makkasz: Köszi, megtiszteltetés egy csoportba tartozni a felsoroltakkal

Pop40 2014.12.03. 16:38:24

@polyvinyl:

"polyvinyl 21 bejegyzést írt és 2426 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban."

Ja, te a saját véleményed írod le. Az mindössze csak véletlen, hogy ez a te "saját véleményed" a 21 bejegyzésed és 2426 hozzászólásod mindegyikében éppen egybeesett a narancskomcsi maffia aktuális véleményével. :-DDD

Nagy Endre 2014.12.03. 16:48:08

@egyenlítő: A közmédia most abból áll akik a Fidesz seggét nyalják vagy bólogatnak nekik.A normélis országokban a köztévében mindenkit meghívnak aki tehetséges.Aki Konczot szidja az szidja ezzel együtt a szüleit meg azokat akik rajongtak érte korábban.Nem kell szeretni de el kell ismerni még mindig hiteles.

Alick 2014.12.03. 16:48:31

Bélistázás, mint a kommunistáknál...

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.03. 17:03:20

@Pop40:

Tehát SEMMI olyat NEM olvastál tőlerm kommentben, mint amiről azt HAZUDTAD, hogy olvastad tőlem kommentben. Ugye?

Kijelenthetjük tehát, hogy te is csak egy tipikus, hazug, mocskolódó, sárdobáló kommer vagy, aki mellett még egy rühös, sánta kutya is egy gepárd teljesítményű sprinter. Ugye?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.03. 17:12:44

@Pop40:

Bírom, hogy kommeréknél, ha elfogynak az érvek, akkor bekopizzák, hogy az ellenfél mikor regelt, és hány hozzászólást írt :)

Ezt nálatok tanítja valaki?

Ron Werber mondta tréningen, akinek végül tele lett a töke a töketlenkedésetekkel? Vagy az Alinsky-tréningen jött elő, amikor a "Radikálisok 12 pontját" vettétek? Vagy maga Goodfriend elvtárs verte a fejetekbe, Bitó bácsi szakkörén?

Felelj! :)

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.03. 17:21:12

@Nagy Endre:

"Aki Konczot szidja az szidja ezzel együtt a szüleit meg azokat akik rajongtak érte korábban."

Nem. Aki a Zsuzsikát szidja, az a Zsuzsikát szidja. Közszereplő, médiaceleb, tűrnie KELL. Netán te is szívesen BETILTANÁD az ellenvéleményt?

-

"Nem kell szeretni de el kell ismerni még mindig hiteles."

Nem hiteles.

Még csak a felénekelt gondolatok se az ő gondolatai. Ráadásul nem is hiteles gondolatok, hanem a politikai manipuláció eszköztárában első helyen álló GONDOLAT-MANKÓK, amiknek az a dolga, hogy MANIPULÁLJÁK a szürkeállomány-deficites tömegeket, akik képtelenek összefüggésekben gondolkodni.

♔bаtyu♔ 2014.12.03. 17:30:08

@Pop40: Ostoba bolsi vagy, mégis kihez húzzon? A magadfajtához? Azoktól nyilván megundorodott

Nálad az a gond, hogy a magadfajta ostoba volt munkásőrökkel teszed egyenlővé a jobboldalt.

♔bаtyu♔ 2014.12.03. 17:35:21

@polyvinyl: Ez rövidesen nicknevet fog váltani. Ez is kész, ezt is lejáratta.

De mivel ostoba, a köv. nickjén is azt fogja nézni érv helyett, ki hány h.sz írt.

Persze ilyen érvekkel nincs sok választása ennek a szerencsétlennek:)

antikommm 2014.12.03. 17:47:13

Segítsen valaki! Én úgy emlékszem, hogy volt időszak, amikor letiltatta a dalait bizonyos csatornákról. Amikor a többiből folyt neki a lé. Azok most eldugultak. Visszakérné magát, ...
40 éve a kedvenceim közé tartozott. Ma nem. Többek között a politizálásáért és az ilyen mentalitásért.

egyenlítő 2014.12.03. 17:53:32

KISZ titkárból lehet miniszterelnök. MSZMP KB Társadalomtudományi Intézete munkatársából az Országgyűlés Elnöke. III/II-es operatív tisztből államtitkár. Koncz Zsuzsa, akivel most is húszezer ember állva énekli, hogy "Ha én rózsa volnék", tűnjön el a búsba, hiszen ő a vérkomcsi, a ballib, stb.

Aromo973 2014.12.03. 18:06:31

@tibiSK: Na pont akartam írni, hogy a budapesti koncerten is keményen ment az agitprop. Pedig van sok ember, aki nem emiatt ment ki, hanem a dalok miatt.

Dekatlon 2014.12.03. 18:08:38

@axeleda: "Egy művész ne politizáljon"
Janis Joplin?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.03. 18:10:14

@egyenlítő:

"Koncz Zsuzsa, akivel most is húszezer ember állva énekli, hogy "Ha én rózsa volnék"

1. Ahelyett, hogy a saját, nem létező gondolataik helyett ismételgetett, előre megírt hülyeségeket bömbölik a Zsuzsikán felnőtt nyuggerek, inkább arról énekelhetnének, hogy hogy cseszték szét a gyerekeik, meg az unokáik életét azzal, hogy a rencerváltás utáni Magyarországon is a "legvidámabb barakk" mentalitásával éltek.

2. Értelmes ember LEGFELJEBB 30 éves koráig hőzöng, meg lázadozik. Utána vagy tesz valamit a saját életéért, vagy belenyugszik, hogy átadja másoknak az irányítást a saját élete felett.

3. Ha a dec. 16-i pszeudo-majdan tüntin a Zsuzsika is fellép, ne felejtsétek el meghívni a többi, Kádár idején futtatott szépkorú nagy öreget se :)

Egy élmény lenne látni, ahogy a "fiatalos" tünti-münti helyett valami falbontás előtti retro kádárista nyuggerbulit tolnátok a Kossuth-téren :)

egyenlítő 2014.12.03. 18:49:12

@polyvinyl: Hogy jön ez a "legvidámabb barakk" mentalitásához:

Ha én rózsa volnék, nemcsak egyszer nyílnék,
Minden évben négyszer virágba borulnék,
Nyílnék a fiúnak, nyílnék én a lánynak,
Az igaz szerelemnek és az elmúlásnak.

Ha én kapu volnék, mindig nyitva állnék,
Akárhonnan jönne, bárkit beengednék,
Nem kérdezném tőle, hát téged ki küldött,
Akkor lennék boldog, ha mindenki eljött.

Ha én ablak volnék, akkora nagy lennék,
Hogy az egész világ láthatóvá váljék,
Megértő szemekkel átnéznének rajtam,
Akkor lennék boldog, ha mindent megmutattam.

Ha én utca volnék, mindig tiszta lennék,
Minden áldott este fényben megfürödnék,
És ha engem egyszer lánckerék taposna,
Alattam a föld is sírva beomolna.

Ha én zászló volnék, sohasem lobognék,
Mindenféle szélnek haragosa volnék,
Akkor lennék boldog, ha kifeszítenének,
S nem lennék játéka mindenféle szélnek.

tibiSK 2014.12.03. 18:52:47

@Aromo973 :en is amugy;-) anyam fertozot meg vele meg gyerek voltam... meglepet a dolog de szerintem se oda valo a dolog....;/ es pont itt ahol ez a tema senkit se erdekel... na mind1... a koncert resze szuper volt;-)

HawkTrane 2014.12.03. 18:54:31

@polyvinyl: Sőt, az eszed alapján 6 év alatti vagy!

exterminador 2014.12.03. 19:01:41

@MACISAJT: még véletlenül sem azért, mert Kovács Kati számainak a háromnegyede táncdalfesztiválos nyáltenger volt. Azzal rontotta el a karrierjét, hogy minden vackot előadott, amit elétettek. Koncz ezt pontosan 1970 óta nem csinálja. Mindenesetre mindig bírom, hogy mindenki az Erdőst meg a rendszert okolja a sikertelenségért, ahelyett, hogy magában keresné a hibát.

egyenlítő 2014.12.03. 19:01:51

@polyvinyl: Na és ha valaki a színpadon, énekelve tesz valamit a saját életéért, és a mienkért?

Egyéves Önkéntes 2014.12.03. 19:06:09

@Nelson.: a Kéményseprő Vállalat egykori osztályvezetőjeként kikérem magamnak, hogy ilyen ilyen kissebbségi kontextusban vagy mi a f.szomban írjál rólunk! :)

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.03. 19:09:43

@egyenlítő:

Nézd, ezek a sorok nem művészi értékkel bíró gondolatok, hanem GONDOLAT-MANKÓK azoknak, akiket könnyen lehet ilyesmivel manipulálni.

Az egyszerű emberek átélnek valami "aha-élményt", amikor olvassák, és úgy érezhetik, mintha valaki MEGFOGALMAZTA volna a problémájukat helyettük.

Valójában az efféle manipulatív gondolat-mankóknak az a szerepük, hogy eltérítse a tömegeket attól, hogy racionálisan gondolják át a problémájukat, hogy mérlegeljenek érveket és ellenérveket.

A cél az, hogy a tömegek józan esze helyett az ÉRZELMEIKRE hassanak, és hamis kiindulási pontból juttassa a tömegeket hamis következtetésekre. Érzelmi alapon, racionális gondolkodási folyamat nélkül. A gondolatokkal manipulálók érdekei szerint.

Aki ezt nem ismeri fel, az azért egy eléggé egyszerű ember.

Tessék egy kis Pratkanist, Aronsont, Chomsky-t vagy Hitlert olvasni ;)

altona 2014.12.03. 19:24:06

@polyvinyl: minden szava ARANY ÁLLÍTMÁNY!!!
VERY BIG LIKE!!!

Patreides · patreides.blog.hu 2014.12.03. 19:29:10

Az az ország egyszerűen esélytelen, nem lehet sikeres, ahol ilyen mennyiségű rosszindulat és sötét ostobaság halmozódott fel, mint ami a kommentekből itt is látszik.
Örökre elátkozva...

_most_ 2014.12.03. 19:40:02

szerintem ritka gusztustalan, hogy a fidesz visszahozta a kádári időjet és újra politikai alapon döntik el ki szerepelhet a köztévében, miközben az független médiát igyekeznek felszámolni, ellehetetleníteni, betiltani, közpénzeket csak a belterjes fideszes baráti kör kaphat, az előléptetéseket, kitüntetéseket is párthűség alapján osztogatják, nem érdem szerint, tényleg ennyire vakok lennének a fidesz szavazók, hogy nem veszik észre, a fidesz rendszere semmiben sem különbözik az általuk olyannyira kritizált kommunizmustól?

2014.12.03. 19:43:26

Szánalmas volt az év eleji perrel fenyegetőzése, most meg csodálkozik?
Ügyesen rombolja le a nimbuszát.
Nem mellesleg, szerepelt eleget korábban, most vannak aktuálisabb előadók.
Eljárt az idő felette, tudomásul kéne venni.

_most_ 2014.12.03. 19:43:55

@polyvinyl: szerintem kevered a dolgokat, a bikameneten emlékeztet egy nyugdíja találkozóra, tényleg hogyhogy nem lesz kihaltak a birkák? :D

_most_ 2014.12.03. 19:46:17

@♔bаtyu♔: egyetértek, Patakinak az intelligenciája alapján mindenképpen a fidesz táborában a helye, az ufo-k is ezt mondták neki :D

KrustytheClown 2014.12.03. 19:49:52

Miért ekéztek egy olyan nőt, akit nem is ismertek igazán? :O
Csak olvassatok bele a dalszövegeibe egyszer, egészen értelmes mondanivalói vannak /-kat adtak a szájába.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.03. 19:50:37

@altona:

Miről is szól ez a vers? Iskolapéldája a hárító, önsorsrontó, másokat hibáztató mechanizmusnak :)

Szegény főhős EMBERKÉNT nem tudja az életét rendbetenni, bezzeg, ha rózsa lenne, ha kapu lenne, ha ablak lenne, ha utca lenne, ha zászló lenne, akkor nem kéne szürke kisemberként meghalnia, mert kibontakoztathatná a rejtett nagyszerűségeit :)

A bibi csak az, hogy ha ember vagy, akkor emberként kell TELÉJESÍTENI :D

Nem arról rinyálni, hogy emberként ugyan egy nulla vagy, és semmi se lesz se belőled, se a hasonló szellemben nevelt gyerekeidből, DE HA rózsa, kapu, ablak, utca vagy zászló lehetnél, akkor mekkorákat tudnál aklakítani :DDD

Nyilván a GONOSZ SORS TEHET RÓLA, hogy nem rózsa, kapu, ablak, utca vagy zászló lett belőled :DDD :DDD

valkaitm 2014.12.03. 20:13:35

@exterminador: Kovács Kati azt énekelte amit hagyott neki a rendszer, és az akkori vezetők nagy kegyeltje Koncz Zsuzsa. Ő a 70-80 as években a fen maradásé küzdött, mert nem volt undora összefeküdni, bizonyos vezetőkkel, mint a drága kolléganőinek. Tehát nyugodjon bele abba, hogy Koncznak elég vastagon benne van a keze, hogy mit, kiknek a dalait énekelhette Kovács Kati, hogy miért nem tudott kiteljesedni fiatal művészi évei alatt, valamint abban is hogy ma nem világsztárok között látjuk. Egyéb iránt aki ismeri jobban Kovács Kati pályafutását, és nem arról 15-20 slágerről ítéli meg, az tudja hogy igen is a könnyűzene legcizelláltabb dalai található repertoárjában, csak nézze meg Szörényi Levente-Adamis Anna, Presser Gábor-Adamis Anna, Demjén Ferenc-Lerch István lemezeket. Messze nem a táncdalfesztiválos dalok közé tartoznak. Zárásként, pedig azt amiben most Koncz Zsuzsa van, csak saját magának köszönheti, ezt főzte ki, talán nem kellet volna ennyit politizálni, és beállni csókosnak egyik oldal mögé, majd mikor bal oldalnak lejárt az ide, az ellenzék nem fogja keblére ölleni. Erről ennyit!

hopptarisznyarák 2014.12.03. 20:15:21

Pár taknyos talpnyalót pofán tudnék vágni, akik most olyan nagy hévvel pixelezgetnek. Minden kormány alatt megvoltak az ilyen túlteljesítő seggfejek. Mind nap le kéne írni a nevét a felelősöknek, hogy az utcán, a társasházban, mindenhol érezzék a megvetést.

anyád egy szőke nő 2014.12.03. 20:23:13

@valkaitm: Vagy képzeljük el Szabó Gábort Koncz-cal...röhög a vakbelem.

2014.12.03. 20:29:08

Mondjuk sejtettem, mi vár itt rám... Szerencsére azért vannak értékelhető, kommentek is. Semmi okom védeni az illetőt - bőven nem korosztályom, a lemezeit sem hallgatom, bár jó pár dalát ismerem -, mégis: ezerszer többre tartom művészként és emberként is, mint az utána jövő generációból jópár melldöngető "művészt". Remélem, nem olvas kommenteket. NINCS olyan ember és téma, ami kapcsán ne jelenne meg pár paraszt, aki "elemezve" a helyzetet/embert ki ne hozbá, hogy az illető minimum tehetségtelen, de még inkább szarember. Taps.

valkaitm 2014.12.03. 20:34:06

@anyád egy szőke nő: Hát Koncz szóba sem jöhetett volna, szegény Szabó Gábor nem sok mindent tudott volna vele kezdeni. Nem véletlen hogy Ő is az ország akkori legjobb énekesnőjével szerette volna dolgozni, vagyis Kovács Katival.

Koncz azzal a 8 hanggal, amit akkor kitudott énekelni, ma már azt sem biztos, megrekedt a "gyerek" daloknál, még nagyon sanzonnak sem lehet mondani, mert még annál is egyszerűbb. Ő az elmúlt 50 évben a sárga rózsát várta nyílni. Szerintem tegye most is az, és ne reklamáljon. Megette már a kenyere nagy részét!

egyenlítő 2014.12.03. 20:40:03

@polyvinyl: Egész jó definíciót adtál a művészetről! Őszintén gratulálok!

Patreides · patreides.blog.hu 2014.12.03. 20:43:36

Egyébként el tudja valaki képzelni azt, hogy ma a Magyar Televízióban egy hivatalba rakott "főelvtárs" engedné, hogy Koncz Zsuzsa elénekelje az utolsó lemezéről azokat a sorokat, hogy:

"Ez a tündérország,
elvarázsolt táj
mesebeli népe
új csodákra vár
Ez a tündérország
háborúban áll
Magával harcol
és békét nem talál

Hát nézd a táltos törpét
megint új álarcot visel
Miközben szól az álszent kórus
a métely magvát hinti el"

?
Teljes képtelenség.
(A mai királyi Híradóba bele-belenézegettem, az egész egy folyamatos győzelmi jelentés volt, ilyet még a hetvenes évek kádár-kori híradójában sem láttam. Akkor is hasonló volt a Tv-híradó, de a mérték, hát ami ma megy, az már inkább kezd hasonlítani az ötvenes évek eszement ostoba propagandájára. És találnak embereket rá, hogy ezeket elővezessék, arccal, premier plánban, bele a néző pofájába. Hihetetlen.)

Patreides · patreides.blog.hu 2014.12.03. 20:49:18

@valkaitm: Marhaság.
Nem kell mindenkinek úgy tudni énekelni, mint egy Christina Aguilera, vagy egy Celine Dion.
Bob Dylan vagy Cseh Tamás se arról volt híres, hogy versengenek Pavarottival.

fran7 2014.12.03. 20:57:09

@Patreides: Volt szerencsém egy olyan cikk angol kommentjeit elolvasgatni, ahol egy rp politikus számon kéri az Obama lányokat viselkedésükért, öltözködésükért a pulyka ceremónián. Volt igazság abban amit mondott. Ott is hozta a gyűlölködést a két oldal. Mégis viszonylag sikeres ország. Ne tegyünk már úgy hogy ez az a hozzáállás csak a másik oldalé, az országé. Az emberi természet ilyen. Ahogy a West Wingben az egyik rep szereplő mondta: Nem az a baj, hogy nem szeretitek a fegyvereinket, elveinket. Az a baj, hogy minket nem szerettek. Milyen igaz ez Magyarországra is.
Másrészt én arra akartam utalni, hogyha már nem zavartuk el az elitünket 89-ben, akkor egyik oldalnak sincs joga felhozni a múltat a másik oldalnak.

anyád egy szőke nő 2014.12.03. 20:57:31

@Patreides:
Hozzá se szagolsz a témához, ne erőlködj. Nem szimplán az énektudásról van szó, hanem, pl.: a zenében való elmélyülés képességéről. Koncz (ahogy azt az imént idézett szöveg is megerősíti) egy szimpla szócső demagóg, rém direkt agitprop szövegekhez, soha nyomába sem érhetett az igazi Kovács Katinak.

fran7 2014.12.03. 21:06:22

@Patreides: Tudod, mi a gond ezzel a szöveggel. Minősítget. Nem az a művészet, ahol szidjuk a másik oldalt. Hanem, mint a wales-i bárdok. Arany nem ítéli el Edward királyt, hiszen megnyert egy hódító háborút a királyok ezt szokták tenni. Hanem valami mélyebb helyről jön az ítélet. Koncz Zsuzs megítéli kigúnyolja a másik oldalt. Miközben azok mellé állt, akik egy köpönyegforgató törpét emeltek a hatalomba, ahol szintén volt egy álszent kórus, aminek ő is tagja volt. Azért ezt se felejtsük.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.03. 21:06:32

@egyenlítő:

"Egész jó definíciót adtál a művészetről! Őszintén gratulálok!"

Ügyesen terelnél. Sajnos nettó hülyeséget írtál.

A művészetnek NEM célja, hogy hamis kiindulópontból hamis következtetésekre jusson a befogadó. Célja ellenben, hogy ELGONDOLKODTASSON.

Míg a "pol-beat" célja a direkt manipuláció. Ne gondolkozz, hanem "érezz". Gondolkodás helyett légy a tömeg része, skandálj rigmusokat, amik elzsibbasztják az agyadat és észrevétlenül beépülnek a tudatalattidba.

Miklós Berke 2014.12.03. 21:26:58

@Fedor: a 2, pont MINDEN fityeszesre igaz !

Miklós Berke 2014.12.03. 21:28:31

@SmittyB: a lefizetett fityesz preferált zenészek ?

mi legyen a nick? 2014.12.03. 21:29:19

A köztévének MINDEN oldalt, be kell mutatnia - kivéve, ha valami közerkölcsöt sért.
Miért? Mert az adófizetők fizetik! Én és remélem ti is!

K.Zs. felett kissé eljárt az idő. Ha van rá igény legyen a TVben.
Az a bajunk, hogy mindent már csak pártpolitikailag tudunk nézni. Rakjuk végre helyére a politikát! Zavarjuk el mindkét jelenlegi oldalt és teremtsük meg Magyarországot! Ebben lehet Koncz Zsuzsa tudna segíteni. A művészete talán meghaladott (én nagyon szerettem jó 15 évvel ezelőtt is még, de mára nem tud megújulni), de mint ember még ott van.

A kommentek egy része csak azért támadja, mert esetleg ballib, a másik fele meg azért szereti mert talán ballib. De!!!! NEM TÖK MINDEGY NEKED HOGY MELYIK OLDALON ÁLL???? Vagy szereted a művészetét -mert nek szól, vagy nem, mert nem neked szól.
Ákost én nem azért nem bírom mert ott van OV körül. Sosem bírtam, mert szerintem szar zenét csinál. De elfogadom, hogy valakinek tetszik. És igenis legyen a köztévében még akkor is ha nekem nem tetszik. De legyen olyan is, ami nekem tetszik.
Sajnos ma Magyarország teljesen szétszakadt - és ez nem a baloldal, hanem Orbán Viktor bűne (kezdődött a kokárdázással). Minden a politikáról szól és hitekről.
Milyen elvek mentén él egy politikus? Hány igazi államférfi/nő van köztük? Melyiküknek számít Magyarország jövője jobban, mint a családja meggazdagodása közpénzen?

GONDOLKODJUNK MÁR EMBEREK! Koncz Zsuzsa sírhat, ríhat. Vitatkozhatunk, hogy a művészetére még kíváncsi-e valaki (szerintem igen). DE! NE POLITIKAI ALAPON VITATKOZZUNK!!!!

conchita wurst 2014.12.03. 21:31:55

'azt nem tették hozzá, hogy a felvétel bemutatásához az is kellett, hogy Koncz Zsuzsa perrel fenyegesse az MTVA-t, mert az m3 nevű retróadó indulásakor engedélye nélkül használták fel képeit.'

- ha valaki megmagyarázza ennek a mondatnak az értelmét, az nyer egy rózsaszin plüsspatkányt

conchita wurst 2014.12.03. 21:32:41

Jó hogy van lista, be is baszna ha bárki mehetne a TV-be aki akar.

valkaitm 2014.12.03. 21:35:29

@Patreides: Itt nem elsősorban az énektudásáról van szó (ami ugye nincs) de egy énekesnél azért nem hátrány ha tud, hanem hogy hogyan érte el azt amit "elért", milyen hátszéllel, kiket taposott meg egy kicsit, kinek tett keresztbe. Csak szeretném megjegyezni, hogy kb 1990-ig egyetlen egy hanglemez gyártó vállalat volt, egyetlen egy rádió, egy televízió, egy oldal, egy rendszer. Nem létezett más lehetősék, és egy előadóművész lehetősége függött a rendszer vezetőitől. Így csak az tudott érvényesülni akit támogattak, és akit hagytak.

conchita wurst 2014.12.03. 21:37:43

'azt nem tették hozzá, hogy a felvétel bemutatásához az is kellett, hogy Koncz Zsuzsa perrel fenyegesse az MTVA-t, mert az m3 nevű retróadó indulásakor engedélye nélkül használták fel képeit.'

Jól értem a felvétel bemutatásához az kellett, hogy KZS perrel fenyegesse az MTVA-t, amiért az engedélye nélkül bemutatták a felvételt?

Miiiivan?

egyenlítő 2014.12.03. 21:56:43

@conchita wurst:

Az van, hogy hogy egy nagy koncertre készült, és a plakátjait beelőzték az m3 induló plakátjain az ő arcával. Ilyet pedig a reklámszakmában nem szabad elkövetni. A kompromisszum az volt, hogy leadták a TV-ben a koncertjét, felvételről.

2014.12.03. 21:58:26

@Miklós Berke: Nem azokra gondoltam, de nem tudom miért vágyik az MTV-be, vannak kereskedelmi adók amik nézettebbek, az RTL biztos szívesen meghívja főzős műsorba.
Persze, ha hangulatkeltés volt a célja, akkor értem, mindig vannak akik ráharapnak.

egyenlítő 2014.12.03. 22:05:56

Tündérország albuma a tavalyi eladási listán a 23., mint előadó a 10. A Tankcsapdának 14 lemeze van előtte :-)

Azért ezzel szerintem még igencsak a pályán van.

igaz_ember 2014.12.03. 22:43:57

Koncz Zsuzsa sír...tetszik ez az egész pályás letámadás a kormányzat ellen. A balos művészek hisztiznek, a balos civilek tüntetnek, az amerikaiak össze-vissza beszélnek...:) miközben azt akarják mindenhonnan beadni, hogy szegény puritán, kalyibába lakó magyar politikai elit kellene. Jó megvárom, amíg begördül az újonnan választott civil vezér rolleren a parlament elé egy Koncz Zsuzsa lemezzel a hona alatt és szakadt farmerben üvöltözi, hogy Viktátor. Aztán stikában, hogy senki se lássa bekapcsolja a drága okos telefonját és pörget egy új amcsi rap számot a fülibe.
Komolyan:) Én se Kovács Katira se Konczra sem Patakira nem vagyok kíváncsi...Még hogy politikai kitiltott...még mi nem lészen kitalálva. A köztévé tudósítson minden július 6-án a Munkásmozgalmi Pantheonból Kádár halálának évfordulójáról, hogy szegény Munkáspárt ne kiabáljon Viktatúrát? Amúgy meg ha mindenki aki óbégat a köztévén lenne, akkor azt hiszem kellene még vagy három csatorna 24 órában 10 évig legalább. Má lassan én könyörgök, hogy így legyen közpénzből, minden élő művész kapjon legalább öt percet naponta. Csak kötelező ne legyen nézni őket.

Patreides · patreides.blog.hu 2014.12.03. 23:08:48

@fran7: Csak éppen az amerikaiak nem annyira ostobák, hogy ne ragaszkodnának ahhoz a jól kialakított rendszerükhöz, amelyben az emberi hülyeség és rosszindulat ellenére is működik a gazdaság, sikeres lehet az ország.
Nálunk az emberek simán hagyták lebontani a '89-től kiépített rendszert, és szó nélkül hagytak felépíteni egy olyat, ahol a hatalomnak nincs gátja, bármilyen fent kitalált elképzelés ma már csont nélkül megvalósul, a legostobábbak, a legkártékonyabbak is, nincs kontroll, nincs határ.

aversio avagy pacalfagylalt 2014.12.03. 23:16:50

Mintha ezt az apróságot K.Zs. elfelejtette volna, pedig sokszor énekelte:

"Ha én zászló volnék, sohasem lobognék,
Mindenféle szélnek haragosa lennék,
Akkor lennék boldog, ha kifeszítenének,
S nem lennék játéka mindenféle szélnek."

J.László 2014.12.03. 23:23:00

Előadónak harmatgyenge. Hanga közepes, a számait másik írták. Mi ebben az akkora durranás, hogy képernyőn kéne lennie?

Patreides · patreides.blog.hu 2014.12.03. 23:25:14

@valkaitm: "Csak szeretném megjegyezni, hogy kb 1990-ig egyetlen egy hanglemez gyártó vállalat volt, egyetlen egy rádió, egy televízió, egy oldal, egy rendszer. Nem létezett más lehetősék, és egy előadóművész lehetősége függött a rendszer vezetőitől. Így csak az tudott érvényesülni akit támogattak, és akit hagytak."

Örülök, hogy ezt elmagyaráztad, tudod, én csak tegnap születtem le ide, most érkeztem a hathuszassal, szóval tényleg köszi, hogy így képbe helyeztél, ezzel a csöppet sem leegyszerűsített magyarázattal.
Nyilván Kovács Kati azért volt teljesen sikertelen, és a neve azért ismeretlen a közönség előtt a mai napig, mert nem nyalt be az akkori hatalomnak, Koncz Zsuzsa pedig azért milliárdos ma már, mert a hatalom kiemelt kedvence volt.
És én azért emlékszem Kovács Kati számaira úgy, mint aminek a legtöbbje a Fásy Mulató színpadára való nyálas giccs, Koncz Zsuzsa számaira meg úgy, mint elgondolkodtató, értelmes dalokra, mert a Konczot támogató hatalom meggörbítette a tér-idő kontinuumot, és valószerűvé transzponálta a valószínűtlenségi mezőt, ahol a "nem volt" létezővé vált, és a valóságos múlt eseményei egy szempillantás alatt adták át a helyüket a megmagyarázó bácsik által a fejekbe vert bullshit-nek.
Mindenkinek köszönöm a szemléletkiigazítást, adaptálom, mint Lenina Huxley.

Reszelő Aladár 2014.12.03. 23:30:45

Van egy ilyen énekesgyár, az Xfaktor meg a a TV2 soros inkarnációja. Ott legyártanak évente 15-20 énekesfélét, a fele jobb képű mint ő a másik felének a csöcse jobb. A gázsi viszont mindegyiknek kevesebb. Ez dönt.

J.László 2014.12.03. 23:32:23

@polyvinyl:
"Egy élmény lenne látni, ahogy a "fiatalos" tünti-münti helyett valami falbontás előtti retro kádárista nyuggerbulit tolnátok a Kossuth-téren :)"

:DDD

valkaitm 2014.12.04. 00:26:22

@Patreides: Ahhoz nagyon értesz hogy a szavaimat, a mondataimat kiforgasd, kb annyira amennyire fényezed Konczot (csak el ne kopjon). De ezt én csak a csőlátásodnak tudom be. Lehet, hogy nem tudsz olvasni, vagy nem megy a szövegértés, akkor kicsit elmagyarázom érthetőbben, talán felfogod a dolgokat. Valószínű igazad van mert tényleg a hathuszassaal jöttél. Képzeld Kovács Kati nem sikertelen, és igen ma is telt házasan mennek koncertjei (én is voltam már jó páron), de ez csak tehetségének köszönheti, nem úgy mint kedvenc KZS. művésznő! Valószínű hogy átkos rendszer agyontámogatott énekesnője jól megszedte magát, mert kb 20 éve megél abból a évi 5-6 koncertjéből, azt is csak azért hogy elmondhassa már a 10. nagykoncertem.

Ha éltél abban rendszerben, és talán nem tegnap születtél, akkor tudod, hogy minden tervutasításos rendszer alapján működött. Hasonló képen volt a művészetekben is. A könnyűzenében is előre le volt osztva, hogy mely szerző, melyik előadónak írhat dalokat, és melyeket adhatnak ki. Tehát hiába akart volna egy Szörényi Levente igényes dalt írni Kovács Katinak, ha az nem jelenhet meg, vagy esetleg igen, de az csak Koncz előadásában, mondván hogy Koncz köré alakított istállóba tartozik. Csak ennyire voltak lekötve a művészek. Ezért Kovács Kati kénytelen volt azt a dalt elénekelni, ha továbbra is énekesnő akar maradni, amit a hatalom engedélyezett neki.

Szegény KZS-ből annak idején a szerzők szenvedések árán sem tudtak kihozni semmit. Ahogy Szörényi fogalmazott, "egy idő után unalmas volt hogy nem mehetünk tovább egy oktávval feljebb" (ami végül is sikerült hiszen 1978-ban megszületett Életem lemeze c. album, amin könnyűzene legcizelláltabb dalai vannak, és végre igényes dalokhoz kivételes páratlan énekhang is párosult).

Csak hogy részletezzem Koncz státuszát az akkori rendszerben (talán majd felfogod hogy meddig is ért el a kedves énekesnő keze). Tehát Koncz férje Boldizsár Miklós volt, aki az akkori kultúr politikai elit fejének, Boldizsár (Bettelheim) Iván fia volt. Így a Boldizsár-klán Kovács Katinak ott tett keresztbe, ahol csak tudott. A klánnak olyan befolyásos volt, hogy még Erdős Péternek (hanglemezgyár vezetőjének) is meg kellett hajolnia Boldizsár (Bettelheim) Iván, K.ZS. apósa mindent megtett azért hogy kedvenc menye nyeregben legyen. Így olyanok is megtörténhettek, hogy Kovács Kati eladott lemezei után, KZS. kapta meg az aranylemezt, Kovács Kati külföldi meghívásaira, KZS énekesnőt küldték. Így az már a legkevesebb volt nekik hogy Kovács Katinak milyen stílusú dala jelenhetett meg. (Erdős Péter nyilatkozata (1989): Koncz Zsuzsa az én első számú favoritom, voltak olyan évek napi 12 óra munkából 5 Koncz sikeréért dolgoztam.) Aki tudja ki ő, és mit jelent ez a kijelentés, tudja hogy milyen státuszban volt az kegyelt énekesnő!

Ezekből sok minden kiderül!!!

Szörényi - Rocklexikon, 3:20 perctől - www.youtube.com/watch?v=OhJjTz-sgVI
Ismert emberek Kovács Katiról, 5:40 perctől - www.youtube.com/watch?v=PxZ8GxHtrdw
Kovács Kati interjú - www.quart.hu/quart/archiv/cikk.html?id=4265

Egyéb iránt, ne állíts valótlant, Kovács Kati sosem állt Fásy Mulató színpadán, ugyan úgy mint KZS. arénában, és Művészetek Palotájában is volt koncertje, de ettől ő még el megy vidékre is, hiszen neki a közönség a fontos és nem a dicsűség, ő nem lett sznob. Aki volt koncertjén tudja hogy milyen HANGOT hallott, milyen Adamis, Demjén, Presser, Lerch István dalokat adott elő Kovács Kati.

Zárszóként Kovács Kati ma is tud énekelni, Koncz meg sosem tudott!!

Pop40 2014.12.04. 01:32:58

@polyvinyl:

Nehéz felfogásod van, bolsikám.
NEM, NEM fogom végigolvasni a bérkommentelői munkásságod. (Sajnos nekem más dolgom is van, mert veled ellentétben nekem nem fizet a párt azért, hogy napi 24 órában itt basszam a rezet.)
Mondtam, hogy elismerem, hogy neked volt igazad, amennyiben leírod, hogy igen, Vitya elkúrta a köztévé finanszírozását, és undorító, hogy 80 milliárd forintot odanyom nekik úgy, hogy seggnyaláson kívül nincs értékelhető teljesítményük.

Leírtad? Nem. Na, majd ha leírtad, utána vartyogj.

"Kijelenthetjük tehát, hogy te is csak egy tipikus, hazug, mocskolódó, sárdobáló kommer vagy, aki mellett még egy rühös, sánta kutya is egy gepárd teljesítményű sprinter. Ugye?"

Felőlem azt jelentesz ki, amit akarsz, idióta narancsbolsi. Pont olyan ívben fogom leszarni, mint az eddigi kijelentéseidet. :-DDDDDD

Pop40 2014.12.04. 01:38:57

@polyvinyl:

"Bírom, hogy kommeréknél, ha elfogynak az érvek, akkor bekopizzák, hogy az ellenfél mikor regelt, és hány hozzászólást írt :)

Ezt nálatok tanítja valaki? "

Nálatok taníthatja valaki, fideszbolsikám. Itt, a blog.hu-n ismerte el valamelyik elvtársad, hogy másik kb 20 nick is az övé, úgy, hogy azok is minimum 30 hsz/nap forgalmú nickek voltak.
Persze az az elvtárs is a tolvaj fidesz seggét nyalta mind a 23 nickjén.

Ez a poszt is hemzseg a mindenféle alvó-, meg egyéb hulladék nick által írt veretes kommentektől, közös jellemzőjük, hogy alig van a nicken pár hsz, és természetesen mind a fideszbolsi mantrát böfögi vissza.

Taníthatnátok, ja.
Csak hát épeszű ember nem ebben éli ki az életét, hogy itt 23 nicken bérkommentelget - bár te meg a pár elvtársad nem is vagytok épeszűek, ezzel nincs gond.

Pop40 2014.12.04. 01:44:07

@♔bаtyu♔: "Ostoba bolsi vagy, mégis kihez húzzon? A magadfajtához? Azoktól nyilván megundorodott"

Igen, a tolvajok általában megundorodnak azoktól, akik szóvá teszik, hogy lopnak, ez teljesen érthető. A maffiád is így van ezzel, erről szól a "szabadságharc", meg persze színjátéknak az ilyen tökkelütötteknek, mint te.

"Nálad az a gond, hogy a magadfajta ostoba volt munkásőrökkel teszed egyenlővé a jobboldalt."

Azt, ja, a jobboldalt.

Akik kormánypárti éltető meneteket szerveznek, mint Rákosi pajtás alatt, ahol kórusban szidják a csúnya imperialistákat. Emellett államosítgatnak, és ad-hoc ellopják egyes cégek profitját, "extraprofit" néven. Közben persze mindent lopnak, ami mozdítható.

Tényleg, mennyire jobboldaliak vagytok, ezek a jellemzők echte jobboldal, még véletlenül sem ócska komcsikra illőek . :-DDDDD

Pop40 2014.12.04. 01:46:35

@♔bаtyu♔:

"Ez rövidesen nicknevet fog váltani. Ez is kész, ezt is lejáratta. "

Ne magadból indulj ki, kismajom. Nem én kommentelek 23 néven, hanem te, meg az elvtársaid.
Nekem ez az egy nickem van, és ez marad is, a pártházad összes bolsija se lenne elég, hogy félretegyem :-)
Ezen fogom kommentálni a továbbiakban is az éppen aktuális hazudozásaidat.

Pop40 2014.12.04. 01:52:24

@egyenlítő:

"Koncz Zsuzsa, akivel most is húszezer ember állva énekli, hogy "Ha én rózsa volnék", tűnjön el a búsba, hiszen ő a vérkomcsi, a ballib, stb."

Ne aggódj, ugrásszerűen megnövekedne a "tehetsége", ha beállna Vitya mögé csápolni a tribünre ;-))
Fideszkomcsik szemében a tehetség ugrásszerűen növelhető a főtitkár elvtárs seggében való beható kurkászással.

Koncz persze erre nem hajlandó, és jól is teszi - Nagyot csalódnék benne, ha valami kis aprópénzért ilyen polyvinyl, meg batyu jellegű szarhalmoknak akarna tetszelegni.

Most őszintén, ilyen férgekre mi szüksége lenne egy ilyen kitűnő előadónak, mint Koncz? :-D
Én is a föld alá süllyednék szégyenemben, ha ilyen férgek éljeneznének.
Amíg epét hánynak rá, nincs semmi gond, abszolút jó úton jár.

Pop40 2014.12.04. 01:58:35

@_most_:

Valszeg azért nem merik megszervezni, mert félnek, hogy a vén birkák fele összeesik az első 100 méteren, a másik fele meg dr Alzheimer miatt nem talál haza, miután vége a műsornak ;-D

Meg aztán a szöveget se egyszerű most kitalálni, nem tudnak válogatni a "mi akkor is netadót akarunk fizetni!!" meg a "ruszkik, vissza!!!" - molinók között :-DDDDDDDDDD

Pop40 2014.12.04. 02:23:36

@queensryche:

" Remélem, nem olvas kommenteket."

Ha olvas is, gondolom, megszokta már a komcsi besúgókat, akik folyton fikázzák, nyilván ez ment 40 éve is.
Bár azt biztos nem gondolta, hogy 24 évvel a rendszerváltás után a fideszbolsik visszahozzák a (számukra) nosztalgikus Rákosi-Kádári időket :-)

@polyvinyl:
"Gondolkodás helyett légy a tömeg része, skandálj rigmusokat, amik elzsibbasztják az agyadat és észrevétlenül beépülnek a tudatalattidba."

Nem leszünk gyarmat, emútnyócév, gyurcsányahibás, mocskos multik - ezekre gondolsz? :-D

@mi legyen a nick?:

"Sajnos ma Magyarország teljesen szétszakadt - és ez nem a baloldal, hanem Orbán Viktor bűne (kezdődött a kokárdázással)."

Bármennyire egy hulladék szar Orbán, erről nem ő tehet, hanem a töketlen ellenzék.
Az első ilyen dumája után el kellett volna küldeni a halál faszára, kitűzetni a kokárdát a balosokkal is, azzal, hogy nehogy már a felcsúti tolvaj cigánytól tegyék függővé, magyarok e, vagy sem.
Elmulasztották, nagy hiba volt.

@igaz_ember: "Koncz Zsuzsa sír...tetszik ez az egész pályás letámadás a kormányzat ellen."

Jaj, husi, de édes vagy :-) Csúnya Koncz néni meg a gonosz amcsi bácsik rosszat mondtak a drága édes aranyos kormánykádról? :((
Megdádázzuk a feneküket?

@Patreides: +1

@valkaitm: "Valószínű hogy átkos rendszer agyontámogatott énekesnője jól megszedte magát, mert kb 20 éve megél abból a évi 5-6 koncertjéből, azt is csak azért hogy elmondhassa már a 10. nagykoncertem."

Hja, igen. Azért tud 20 évvel a rendszerváltás után is teltházas koncerteket csinálni, mert anno "jól megszedte magát" (?) Hogy ez a kettő hogy függ össze, nem értem, de biztos velem van a gond - fizet a nézőknek, hogy bemenjenek a koncertjére? :-D
Hülye vagy te is kedves elvtárs, de te legalább szórakoztató hülye vagy.
A mostani troll felhozatalban már az ilyet is meg kell becsülni. :-DD

"Zárszóként Kovács Kati ma is tud énekelni, Koncz meg sosem tudott!!"

Ja, ezt a teltházas koncertek, rakás díj, meg a ki tudja hány arany- és egyéb lemez is fényesen bizonyítja :-)

TomT 2014.12.04. 06:25:16

Bár csak tudnám, hogy miről is szól ez tul.képpen.

Az MTV-ról nyilván nem, hiszen az senkit nem érdekel (24999 + polyvinyl + a stáb).
Koncz Zsuzsáról? Rá sem lehetnek sokkal többen kíváncsiak, bár a nyugdíjas otthonokban sem kizárt, hogy olvassák a commentet.

Marad a blikk-kizárás-hangulatkeltés háromszög. Remek. (Vagy ahogy itt szokás fogalmazni: fasza.)

@Pop40: "megszokta már a komcsi besúgókat" Meg bizony, mi baja lenne a kollégáival?!?

Rónarider 2014.12.04. 06:57:47

Azt mondom, inkább legyen Koncz Zsuzsa a TV-ben, mint ezek a nemüket is necces megsaccolni perccelebek.
Nem kell nyugdíjasnak lenni ahhoz, hogy az ember lássa, Koncz Zsuzsa egy szép nő, mindig is az volt, mosolygósan elénekli, ami legtöbbször jól esik a léleknek, és ezzel túl van tárgyalva.
Ami helyette (a generációja helyett) van, arra ránézni is rossz.
Ott kezdeném, hogy férfi esetleg nő, de leginkább meghatározhatatlan, nem tud viselkedni, nem tud énekelni, de ha igen, akkor előadni nem tud, trágár, vagy bamba, egy tisztességes mondata sincs és minden előnye a kora, mert fiatal, de az hamar múlik és nem fejleszthető.
Most komolyan, aki szívesebben nézi a (nem emlékszem a nevére, a hófehér jaguár macája) idegesítő vonaglását, szellemi mélyrepülését, vihorászó idióta "hozzászólását" bármilyen témához, mint Koncz Zsuzsa akármilyen megnyilvánulását, abban vagy a hormonok dolgoznak még és a letámasztott női kerékpártól is elszédül, vagy lóg az egyik deszkája. Természetesen egyik hölgyet sem sértegetni szeretném, csak a kontraszt miatt állítottam példaként egymás mellé őket.Komoly, összeszedett, szépen beszélő és szépen viselkedő, jó megjelenésű nő kontra túlmozgásos csitri (és finoman fogalmaztam).

Na így..

egyenlítő 2014.12.04. 07:20:46

Konczgyűlölők! Énekeljen nektek a Tereskova! Ugyanott Orbán kép is kapható. :-D

valkaitm 2014.12.04. 09:00:27

@Pop40: Na megint jól kiforgattad a szavaimat, hát ahogy számolom 25 év alatt 10 koncert, az nem nagy kunszt szerintem.... és ebből meg lehet élni... Ugyhogy tuti biztos hogy megtömte a zsebeit az átkosban, mások hátán felmászva. És igen pont ez a bajom hogy rakás díj, arany lemezek (mások eladásai után) a sok semmiért!

De azért nem kell félteni, a "táncdalfesztivál nyáltengeres" Kovács Kati, mielött díjjak kifényzenénk Konczot, Kati mind megkapta ugyan azokat, mert egy idő után az illetékesek észre vették ki is az a tehetség akit díjazni kell (arany lemezek, platina- gyémánt lemez), Liszt Ferenc-díj, Kosssuth-díj, Köztársasági Érdemrend fokozatai, Artisjus Életmű díj, Budapest Főváros Díszpolgára, és még sorohatnám).

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.12.04. 10:19:10

@Egyéves Önkéntes: én kérek elnézést úgy a magam, mint a saját nevemben :)

egyenlítő 2014.12.04. 10:48:35

@valkaitm:
-Mondja bátyám! Jól híznak a tehenek?
-Hát a feketék igen.
-És a fehérek?
-Azok is.
-Híznak rendesen?
-Hát a feketék igen.
-És a fehérek?
-Azok is.
-Akkor miért csak a feketéket dicséri?
-Mert azok az enyémek!
-És a fehérek?
-Azok is.

egyenlítő 2014.12.04. 10:52:49

@valkaitm:

10 koncert 25 év alatt :-D

Csak egy hónap tavalyról:
2013. szeptember 24. 19:00 - Békéscsaba, Evangélikus Nagytemplom
2013. október 14. 19:00 - Sopron, Evangélikus templom
2013. október 15. 19:00 - Győr, Evangélikus öregtemplom
2013. október 22. 19:00 - Szeged, Szegedi Zsinagóga (Sztárvendég: Bródy János)

valkaitm 2014.12.04. 11:37:00

@egyenlítő: Ez tavalyi előadások, Én a nagykoncertre gondoltam, amit a elmúlt 25. évben adott, feljebb meg már írtam hogy plusz évente 6-7 koncertet. Akkor leírom így hogy két-három évente egy nagy koncert, és évente 6-7 kisebb koncert. Remélem így megfelel. Kovács Katinak kb. havonta 10 koncertje van még ma is, decemberben is 8 Adventi koncertet ad templomokban. Tehát akárhogy is számolom, évente legalább 100 koncertet, add.

conmorientes 2014.12.04. 11:57:55

@♔bаtyu♔

Értem hogy nem érti.
De hogy pont nekem kell ezt egy bértrollnoknak megmagyaráznom ?
Tudja a közszolgálat szóban ami ebbek a szervezetnek a célja, az van benn hogy nem értékel csak mutat. Olyat mutat ami az egész közönség, vagy egyes rétegek értékítéletének arányosan megfelel. Ezért nem baj ha kéthavonta egyszer bemutatnak egy punkzenekart ha az sokak számára értékelhetőt csinált, azaz sikeres, mert nem a közszolga hanem a népesség dönti el hogy mi tetszik neki. Lehet nem szeretni Koncz Zsuzsát, bevallom nekem sem kedvencem, nincsenek tőle lemezeim, de ettől még sokszázezren szeretik és vannak tényleges eredményei. Ezt pedig objektíven értékelni volna szükséges nem pedig kifejezett tiltás nélkül sunnyogva egymás vállát lapogatva elhallgatni.
Tehát erről ennyit.
Hogy az Ő érzékenységét jobban bántja ez mint a más felsoroltakét az pont annyira egyéni jelleg, mint hogy kit preferálnak kultúrvonalon jelenleg.
Remélem ez így már tiszta.
Nem feltétlenül várnék rá választ....

egyenlítő 2014.12.04. 12:06:44

@valkaitm: Igen, ezek tavalyi előadások, csak egy havi adat, nem az összes. 4 hét alatt négy előadás. Milyen extrapolációval jön ki ebből az évi 6-7?

valkaitm 2014.12.04. 16:27:21

@egyenlítő: Szerintem itt már rég nem arról szól a vita, én azzal zárnám ki ez az ügy Koncz Zsuzsáé, ne keverje bele senki Kovács Katit, sem pályáját. Koncz Zsuzsa most azt eszi amit megfőzött, sokat volt az ellenzéki oldalon, azt most hoppon maradt, így jár az a művész aki politizál!

Patreides · patreides.blog.hu 2014.12.04. 21:29:16

@valkaitm:
1. Nem Erdős Péter volt a hanglemezgyár vezetője, az Bors Jenő volt.
2. A fásymulatós részt talán olvasd el még egyszer, ha így elsőre nem ment a megértés. De segítek is: az, hogy egy dal egy Fásy mulató színpadára való giccs, nem egyenlő azzal, hogy ott el is hangzott. Átment? Mindegy, ennyit tehettem.
3. A "boldizsáros" zsidózásodhoz külön gratulálok, elég lett volna ezt bekörmölnöd a mihez tartás végett, hogy az ember tudja, honnan is fúj a nagy büdös szellő, a többi már teljesen felesleges fáradozás volt.

Pop40 2014.12.05. 01:20:17

@TomT:

"Koncz Zsuzsáról? Rá sem lehetnek sokkal többen kíváncsiak, "
Látszik, hogy nem vagy képben az illetőről :-)

" Meg bizony, mi baja lenne a kollégáival?!?"

Nem hinném, hogy narancsbolsi besúgókkal veszi körül magát, több esze van annál :-D

Pop40 2014.12.05. 01:27:54

@valkaitm:
Nem teljesen értem, hogy jön ide a koncertek száma... :-D
Felétek abban mérik a tehetséget, ki hány koncertet ad? :-DD
Akkor te hallgasd Lakatos Dzsíándzsót, az ilyenek minden falunapon ott vannak.

"Ugyhogy tuti biztos hogy megtömte a zsebeit az átkosban, mások hátán felmászva."

Aha, az átkos már csak olyan volt, hogy jól díjazták a beatzenészeket :-)
Mellesleg nálad ha egy előadó megszedi magát, az annak a jele, hogy mások hátán mászott fel?
Ne röhögtesd már ki magad :-D

"És igen pont ez a bajom hogy rakás díj, arany lemezek (mások eladásai után) a sok semmiért!"

Mi az, h "mások eladásai után"?? :O
K Kati, vagy az Illés helyett Koncz kapta az aranylemezt?

"Kati mind megkapta ugyan azokat, mert egy idő után az illetékesek észre vették ki is az a tehetség akit díjazni kell"

Ezt nem tudom, miért nekem írod, semmi bajom Kovács Katival, bár nem ismerem a zenéjét. (Konczét igen, és szeretem is, főleg az Illés- Fonográffal közös munkáit.)
Én nem vagyok ilyen egybites, mint te, hogy azért, mert a kedvencemnek csápolok, mindenki mást fikázok agyatlan módon - attól, hogy Koncz jó, még lehet jó más is.
Amúgy az "ugyanazokat" ilyen jelentésben egy szó.

Pop40 2014.12.05. 01:31:33

@valkaitm: " sokat volt az ellenzéki oldalon, azt most hoppon maradt, így jár az a művész aki politizál!"

Akkor ugye szavad nem lesz, ha a narancsbolsi maffia bukása után kitiltják az mtv-ből Ákost, Patakyt, Szörényit stb stb?

valkaitm 2014.12.05. 09:52:40

@Pop40: Én Ákosnál, Patakynál, és Szörényinél is azt mondom, hogy egye meg mindenki azt amit főzött!

valkaitm 2014.12.05. 10:15:58

@Pop40: "Nem teljesen értem, hogy jön ide a koncertek száma... :-D
Felétek abban mérik a tehetséget, ki hány koncertet ad? :-DD
Akkor te hallgasd Lakatos Dzsíándzsót, az ilyenek minden falunapon ott vannak."

válaz: -Milyen "előadókat" nem ismersz, én az sem tuodm hogy nő vagy férfi. Na mindegy, ha már tehetség mérésről beszélünk, Koncz Zsuzsa elég a béka feneka alatt lenne, nem egy magyar előadóval szembe. Egyébkén koncertek számára arra utaltam, hogy legtöbb értéket képviselő előadó, évi 50-100 koncertet (Sebestyén Márta, Zorán, Kovács Kati, Rúzsa Magdi, Demjén, Charlie sorolhatnám), KZS-nek voltak oylan évek hogy nem is adott koncertet.

"Ugyhogy tuti biztos hogy megtömte a zsebeit az átkosban, mások hátán felmászva."

"Aha, az átkos már csak olyan volt, hogy jól díjazták a beatzenészeket :-) Mellesleg nálad ha egy előadó megszedi magát, az annak a jele, hogy mások hátán mászott fel? Ne röhögtesd már ki magad :-D"

válasz: - Ne aggódj, az átkosban sem volt másképp, mint most, aki közel volt a tűzhöz, az jól megtömte a zsebeit, köztük KZS is!

"És igen pont ez a bajom hogy rakás díj, arany lemezek (mások eladásai után) a sok semmiért!"
Mi az, h "mások eladásai után"?? :O
K Kati, vagy az Illés helyett Koncz kapta az aranylemezt?

válaz - igen ez, így van volt Kovács Katinak olyan 5-6 lemeze, ami az eladási számok után megkapta volna az aranylemezt, aki a szakmában volt, tudja hogy volt egy lista az adott éveben megjelent lemezekkel, melletük az eladási számokkal. Kovács Kati több alakalomma vezete a listát, tudható volt hogy ezekből aranylemez lesz, majd karácsonyi Pop-Meccs gálán, ahol éve énekesnője, énekese, együttese, aranylemzek stb... Hungaroton díjátadója volt, Kovács Kati eladott lemezeinek számával kapta meg Koncz az aranylemzt. Csak ennyi a történet.

"Kati mind megkapta ugyan azokat, mert egy idő után az illetékesek észre vették ki is az a tehetség akit díjazni kell"

valkaitm 2014.12.05. 10:24:02

@Patreides: 1. Nem Erdős Péter volt a hanglemezgyár vezetője, az Bors Jenő volt.

-válasz: igen először, de nagyobb fejes még is csak Erdős volt!

2. A fásymulatós részt talán olvasd el még egyszer, ha így elsőre nem ment a megértés. De segítek is: az, hogy egy dal egy Fásy mulató színpadára való giccs, nem egyenlő azzal, hogy ott el is hangzott. Átment? Mindegy, ennyit tehettem.

-válasz: ajánlok egy pár dalt a sok közül, és kívánics vagyok hogy fen tudodt tartani azt az állítást hogy Kovács Kati dalai giccs!
1 Kovács Kati - Várlak
2 Kovács Kati - Te
3 Kovács Kati - Jel rajtam van
4 Kovács Kati - Az eső és én
5 Kovács Kati - Hol vagy Istenem
6 Kovács Kati - Vérré válik bennem a dal
7 Kovács Kati - All of me (feldolgozás)
8 Kovács Kati - Életem lemeze
9 Kovács Kati - Szívemben zengő dal
10 Kovács Kati - Közel a naphoz

Ez csak 10 dal, abból a sokszázból, amik igen is értéket képviselnek Kovács Kati repertoárjából!!!

3. A "boldizsáros" zsidózásodhoz külön gratulálok, elég lett volna ezt bekörmölnöd a mihez tartás végett, hogy az ember tudja, honnan is fúj a nagy büdös szellő, a többi már teljesen felesleges fáradozás volt.
- Válasz: Fáradoztam, mert elég nehezen fogod fel a dolgokat!!

Pop40 2014.12.06. 02:26:10

@valkaitm:
Nem értünk egyet, az említetteket mint előadó, és nem mint politikus hívják.
Ákosnak van pár száma, amit szeretek, Patakynak az Eddás korszaka kifejezetten jó, Szörényi meg... Bármennyire nem értek egyet a politikai felfogásával, maga Szörényi egy fantasztikus művész, aki előtt le a kalappal.
Az a te bajod, hogy szimpátia alapján osztályozol olyanokat, akiket nagyon nem az alapján kéne.

Erre Pataky a legjobb példa: az, hogy jelenleg agyilag valszeg nincs teljesen rendben, meg ufókat lát, semmit nem von le az EDDÁS érdemeiből.

Pop40 2014.12.06. 02:35:41

@valkaitm: "Milyen "előadókat" nem ismersz, én az sem tuodm hogy nő vagy férfi."

Természetesen ilyen előadó nem létezik (legalábbis remélem) csak egy példát hoztam a minden falunapon fellépő mulatós szarral haknizó "művészre".

De változatlanul nem válaszoltad meg, mi köze a tehetségnek ahhoz, ki hány koncertet ad - Koncz tehetséges, és jó előadó. Mondom ezt úgy, hogy a legkeményebb gépzenékért rajongok alapfokon, szóval nem sok énekes van, aki érdekelne.
Sebestyén Márta szintén egy világklasszis előadó, de ez semmit nem von le Koncz érdemeiből. Kit érdekel, hány koncertet ad??? Koncertenként nő talán a tehetség?

"Ne aggódj, az átkosban sem volt másképp, mint most, aki közel volt a tűzhöz, az jól megtömte a zsebeit, köztük KZS is! "

1, hol erre a bizonyítékod?
2, még ha így is lenne, HOL ÉRINTI EZ A TEHETSÉGÉT??? pont sehol.

K Kati művészetét nem ismerem, azt nem kommentálom.

valkaitm 2014.12.06. 10:07:06

@Pop40: Úgy látom, hogy nagyon félre értjük egymást, Szörényit, Ákos kifejezetten kedvelem, én nem azt mondom hogy bárkienk a politikai hovatartozása von le a valamit is a tehetségéből. Nem ezt mondtam! Hiszen ők is emberek, joguk van ahoz hogy valamelyik oldallal szimpatizáljanak. Ez normális is lenne!

Én azt tartom hogy azt tartság meg inkább privát életükben, ne vigyék a színpadra, mert ha így tesznek, és egy pártank mindenféle rendezvényén részt vesznek, akkor könnyen megesher az hogy az kormányon lévő ellenzék nem fogja keblére ölelni. Ezzel az is jár, hogy az Ő idejük alatt nemfogják mutogatni a közmédiába sem! Erre kellett volna gondolnia akkor Koncznak! És nem most meg telesírni a médiát, hogy már 2010-óta nem szerpeletem közmédiás csatornánk, meg rádióban!

Ezzel én lezártnak tekinteném a dolgot, Te szeresd Koncz "művészetét", én másképp hívnám ezt, nekem a művészet nem itt kezdődik, főleg milyen áron, de ezt most már hagyjuk.

Ízlések és pofonok! Mindenkienk szubjektív véleményem van, lehet te focit szereted én meg a teniszt.

Pop40 2014.12.07. 07:33:01

@valkaitm:

Ez a gond veled, hogy nem is érted, miket írsz:

" akkor könnyen megesher az hogy az kormányon lévő ellenzék nem fogja keblére ölelni. Ezzel az is jár, hogy az Ő idejük alatt nemfogják mutogatni a közmédiába sem!"

A kormányon lévő ellenzéknek nem is kell őket keblére ölelni. Senki nem hibáztatja a fideszt, ha Konczot nem hívják meg... EGY FIDESZES RENDEZVÉNYRE.

Csak tudod annyi a gond, hogy a közmédia NEM A FIDESZÉ!!!!!!!!!!!! ha esetleg magadtól nem tűnt volna fel.
A közmédia mindenkié, mert MINDENKI, AZ ELLENZÉK ADÓJÁBÓL is költenek rá.
Majd ha egy fideszes párt-tv lesz, aminek a fenntartási költségeit a fideszesek fizetéséből vonják le, azt hív meg, akit akar. De addig nem.

egyenlítő 2014.12.07. 10:42:29

@valkaitm: A KÖZmédia nem összekeverendő a PÁRTmédiával, vogy a KORMÁNYmédiával.

Persze ez liberális és nem illiberális álláspont.

egyenlítő 2014.12.07. 10:45:32

@Pop40: Koncz elég sok fideszes rendezvényen is részt vett. 1992-ig. Most nem kajtatok bizonyítékok után, de emlékszem rá, hogy Koncz és Bródy rendszeresen felléptek a FIDESZ (és az SZDSZ) 1990-es választási rendezvényein.

Pop40 2014.12.08. 02:33:45

@egyenlítő:

Koncznak nem zsigerből a fidesszel meg Orbánnal volt baja, hanem azzal, amit az idők folyamán csináltak.

Ezt persze narancsbolsi trolloknak hiába magyarázod. Náluk az a taktika, hogy mivel az ellenfél érveivel nem tudnak mit kezdeni, megpróbálják az ellenfelet bemocskolni.

Aztán persze időnként pofára esnek, lásd McCain, akit egyik pillanatban igazi hősnek neveznek, aztán pár hónap múlva meg elő kell adni, hogy meghibbant öreg hülye :-DDD

Ancilla 2014.12.08. 11:14:22

@valkaitm: Aki nem titkolt célzatossággal zárójelbe teszi valakinek az eredeti vezetéknevét, számomra bármit mond, nem lehet hiteles, mert előítéletes és gyűlölködő.

Koncz Zsuzsa népszerű és tehetséges énekesnő volt hatalmas rajongótáborral azelőtt is, hogy Boldizsár Miklós felesége lett volna, s akkor is, amikor már nem volt az. Ezt életkoromnál fogva megalapozottan mondhatom.

egyenlítő 2014.12.08. 12:56:03

@Pop40: Sőt, meg is finanszírozták McCain választási kampányát százezer dollárral. :-(

valkaitm 2014.12.09. 21:30:38

@Ancilla: Népszerű??? talán ma már nem annyira; tehetséges hát erről is beszélhetnénk, éneklésben nem mondhatnám, dalainak szövegei és zenéje nem az ő érdeme, Akkor??

egyenlítő 2014.12.10. 11:35:31

@valkaitm: Hát akkor, úgy látszik, már 50 éve a judeobolsevik plutokrácia kényszeríti rá a zemberekre :-(

Meddig tűrjük még???

babo0410 2015.03.04. 13:28:49

Nem azért, de Koncz Zsuzsa a legutóbbi aranylemezéért is aranylemezt kapott minimum, és teltházas koncertet adott tavaly is. Tudom, édesanyámék ott voltak. A köztévé meg jól ki is vágta belőle Bródyt, mert politikailag nem volt korrekt szerintük. Koncz Zsuzsa a mai napig lemezeket ad ki, a szinpadon úgy mozog, mintha 20 éves lenne, és akár egy arénát is meg tud tölteni. És ezek letagadhatatlan tények. És Koncz Zsuzsa a mai napig ugyan azt a stílust viszi tovább, amivel anno népszerű lett. Nem kell, és nem is megy el mindenféle tv műsorokba bohóckodni, nem lép fel mindenféle diri-dáridókban, meg hasonló bohócságokban. És úgy népszerű, hogy nagyon keveset lehet hallani a médiában.
Ezzel szemben Kovács Kati? Fellép mindenhol, ahová elhívják. Nem válogat a színvonalban. Ha kell elmegy falunapra is, vagy egy lebutított TV műsorba Fásy Ádámhoz, vagy Házibuli Attilához. És ami a legszomorúbb, hogy a zenéjét is lebutította sajnos, és ilyen gagyi tuc tuc alapra énekelget manapság. Hogy tátikázi-e? Azt nem tudom, de sajnos azon se lepődnék meg. Kovács Katit is nagyon tisztelem, de sajnos ő a sikeressége fenntartása érdekében eladta, lebutította magát. És már nem is ad ki új lemezeket, hanem a múltjából próbál megélni. Nagyon tisztelem Kovács Katit is, de a tény az tény. Koncz Zsuzsa számomra színvonalasabb előadó manapság, és a zenéit a mai napig nagyon kedvelem, és szívesen hallgatom. Engem az se érdekel, hogy ki hova húz, melyik párthoz. Én Ákost, Demjén Rózsit, Koncz Zsuzsát és Bródyt is szívesen hallgatom. Szeretem a zenéiket. Én csak akkor nem vagyok hajlandó valakit meghallgatni, ha szélsőséges nézeteket vall. Legyen az szélsőbal (hála ég nagyon kevesen vannak), vagy szélsőjobbos.
süti beállítások módosítása