Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A beatzene lett Borbély Ricsi Waterlooja

2014. november 30. 08:02 sixx 112 komment

IMG_5750.jpg

Furcsa, hangos, politikai és hamis hangoktól sem mentes műsoron van túl az X-Faktor - a 100. adásban volt minden, mint a búcsúban, Tóth Gabi megint sírt, Istenes Bence megint kisfilmezett, Szikora beszólt az internetnek, a Tha Shudrast pedig zsinórban másodjára mentette meg a közönség a kiseséstől. A beatkorszakot feldolgozó műsor nagy tanulsága, hogy Mick Jagger csak kurvajó énekes, és az Illés zenéje (szigorúan csak a pilinckázás, a szöveg nem) áll a legjobban a hülyegyerekként vigyorgó Spoon-tagoknak.

A műsort a szoros adásmenet(?) miatt a szokásoktól eltérően nem a zsűribevonulással kezdték, így a műsor végéig kellett várni arra, hogy kiderüljön, Tóth Gabit tényleg egy félvak flamengó táncos öltöztette hippicsajnak. A szerkesztők mindenképpen szerették volna, ha a nézők a műsor nézése helyett a telefonjukat nyomogatják, így mutattak egy állást, ami alapján Tóth Andi vezetett, én mondtam már vagy 4 hete hogy a döntőig fog menni, de mindegy. A lényegi részt a Tha Shudras nyitotta a Beatles Come Together című nótájával, a feldolgozás nekem bejött, friss volt és érdekes, pedig ezt a számot már vagy 500-an eltolták előttük. Jó, egy kicsivel több beatboxot elbírt volna a nóta, de ez legyen az én bajom.

IMG_5988.jpg

A zsűri olyan hamar lezavarta az értékelést, hol fel sem jegyezhettem magamnak, hanyadik percben vágott megint gifre való arcot Alföldi, és máris jött Nagy Richárd, aki a kisfilmjében egy nyíregyházi autómosót látogatott meg, és többet grimaszolt a kamerába, mint egy bulikázó MyVip-felhasználó. Utána meg üvöltött, mit akit nyúznak, pedig a Kinks You Really Got Me című számát még David Lee Roth sem sikoltozta végig, nemhogy Ray Davies. Ez olyankor szokott előfordulni, mármint a racsítás, amikor az énekes nem bírja normálisan elénekelni a nótát. Benji jött utána, aki erőszakot tett az eredetileg Nina Simone-nak írt Don't Let Me Be Misunderstoodján (amit a műsorban Animals-nótának tituláltak, persze valahol joggal, mert egy évvel Simone után ők is eljátszották), az eredeti hangulatából, lüktetéséből semmit nem adott át, és megint olyan arccal énekelt, mint aki menten elbőgi/összeszarja magát a színpadon. Simán párbajgyanús volt az előadás, de egyelőre megmenekült a kölyök, akinek a kisfilmben elmondottakat sem hiszem el, igaz, láthatóan ő sem.

IMG_6045.jpg

(A műsor lendületét néha megtörte egy-egy korábbi mentor vagy versenyző bejelentkezése, ezek a videók inkább kínosak voltak, mint aranyosak, Geszti poénosnak szánt kínlódásától a hideg is kirázott.)

IMG_6080.jpg

 

Tóth Andi egy LGT-számot kapott, az Ő még csak 14-et, ami a 15 éves csajhoz illett is, ő meg fogta és elrohangált vele a színpadon, bár a tánca leginkább egy tornaóra bemelegítő szakaszára hasonlított. A hangja továbbra is jó, és a színpadi jelenléte is ott van, csak azt a kurva vibrátót hagyná már a fenébe, és ne racsítana állandóan - a kifejezetten jó rapbetét után például már csak üvöltött a nóta végéig. Minek? Alföldi a zsűriértékelés alatt valamiért ideges lett, a halántékén úgy lüktetett az ér, mint a nyelvvizsgabizottság előtt álló NAV-igazgatóé a háudújúdú hallatán. 

IMG_6410.jpg

Borbély Ricsi, a későbbi kieső a Stones Paint It Blackjét kapta sajnos, megállt egy helyben, és különösebb meggyőződés vagy érdeklődés nélkül elénekelte, hamis is volt, kellemetlen is, és ráébresztette az embert, hogy Jagger csak tudott valamit. Ami nem feltétlenül baj, ez az adás arra tök jó volt, hogy a vége óta le nem szakadok a best of 60's playlistről a Spotifyon. Szikora az értékelésben bekeményített, és elmagyarázta Richárdnak, hogy ezt a nótát érezni kell, és nem üvölteni - mindezt úgy, hogy Nagy Ricsit meg pont emiatt dicsérte meg, tényleg nem lehet elmenni a palin. Később az internet is előkerült egy múlt heti beszólás miatt, nem tudom ki nem ismerte fel a Rejtő-idézetet akkor, de most megkapta, hogy műveletlen. Csikidám, motherfuckers.

IMG_6162.jpg

A Spoon természetesen Illést nyomott, mást nem is szabadott nekik adni, így megúszták a kiesését, de csak egy hétre, erre mernék fogadni is. És akkor itt egy coming out: sose szerettem az Illést, sem a zenészeket, sem a zenéjüket, a szövegeik között voltak jók és igen bárgyúak is. A Spoonhoz illett is a tinglitangli, vigyorogtak is, mint a teljes kultrovat az új Star Wars-előzetesen. A szerkesztők előtt megemelek egy kalapot viszont, mert Horányi Julit tetté az utolsó helyre, azt a Horányit, aki eddig még nem igazolta azt, hogy az indulók között egyedül ő tekinthető igazán kész zenésznek, de tegnap úgy énekelte el Kovács Kati Nem leszek a játékszered című dalát, ahogy azt kell, minden fájdalma benne volt, és hangilag is nagyon stimmelt - a pasijával a műsor miatt szakított, mondta el, nos, ha a faszi ott lett volna a színpadon a nóta alatt, a fejét leszakított volna szerintem.

IMG_6223.jpg

Az extra produkciók közül az Illés-tagok nem kissé áthallásos nótája nekem fura volt, Palya Beával meg még mindig nem tudok mit kezdeni, az ő zenéje az amit egy hosszú repülőúton simán bevállalnék, mert kiválóan aludnék rá. A párbajban a Tha Shudras elég gány volt, a Queentől játszották a We Are the Championst, rosszul, idegesen, hamisan, Borbély Ricsi viszont jó volt, sokkal jobb, mint a műsorban, de a mentorok a közönségre bízták a döntést, az ezerfejű viszont a Tha Shudrast szerette volna viszontlátni. Jövő héten megint lesz X-Faktor, sőt, jövőre is, mint ahogy azt Istenes Bencétől megtudtuk. Ja, és még valami: a közösségi oldal helyett legközelebb nyugodtan lehet Facebookot mondani, ha már az Instagram sikerült, mert hát ugyanaz a cég.     

UPDATE: úgy látszik, az olvasókat a Kossuth-díjas sztárvendég kiléte izgatja leginkább, tessék: Kern András volt az, és a Hé '67 című nótát adta elő a versenyzőkkel.                     

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kancsikutya 2014.11.30. 08:14:43

Belenéztem tegnap, ez valami vicc? A zöld fejű énekelt és azt kell hogy mondjam elég alacsony a színvonal. Igazából nem is a zenék/hangok miatt kapcsoltam el, hanem mert a közönség minden szarért kurjongatott, tapsolt, én meg csak néztem, hogy valószínűleg én vagyok rossz bolygón.

zooltek 2014.11.30. 08:19:05

"Később az internet is előkerült egy múlt heti beszólás miatt, nem tudom ki nem ismerte fel a Rejtő-idézetet akkor, de most megkapta, hogy műveletlen. Csikidám, motherfuckers."

Én voltam az a műveletlen paraszt. Hiába olvastam el több száz könyvet, köztük Rejtőt is, annyira hülye vagyok, hogy nem emlékszem minden könyv minden sorára. Arra viszont emlékszem, amikor általánosban azt mondta a tanító néni, hogy ha idézünk, tegyük hozzá, hogy kitől.

Btw, azokat a kommenteket miért nem olvassák el, hogy az áthangszerelés rossz, tegnap pl. a Paint It Black egyszerűen szégyenletesre sikerült.

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2014.11.30. 08:42:06

A tegnapi műsornak az a szomorú tanulsága, hogy a rakenrollnak vége, ezeknek halvány gőzük nincs az egészről. Vártam, hogy jöjjön be Lemmy vagy Chuck Billy, vagy Glenn Danzig, hogy lezúzza a színpadot, megszüntetve a gyalázatot.

AttilaBeregi 2014.11.30. 08:49:59

sose értettem, miért kell ilyen téma, és miért kell 15-25évesekkel 40 éves dalokat énekeltetni... kell, hogy legyen személyes kapcsolat a dalokkal, különben az egész kínos karaoke lesz, lásd ezt a műsort...

a goo goo dolls dal volt az egyetlen, ami jól szólt (And i don't wanna go home right now... csodálom, hogy egyik zsűrinek sem tűnt fel :) )

ALW 2014.11.30. 09:12:32

"Palya Beával meg még mindig nem tudok mit kezdeni, az ő zenéje az amit egy hosszú repülőúton simán bevállalnék, mert kiválóan aludnék rá."

- na akkor fogj egy minőségi fülhallgatót, feküdj el a kanapén, told fel a hangerőt és hallgasd meg ezt a számot nyugodtan!

Az X-faktor mind a 100 adásával egyben felmossa a padlót.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.11.30. 09:19:21

@ALW: attól nekem még nem tetszik. mondom, nem tudok mit kezdeni a nővel.

PetDrag 2014.11.30. 09:25:59

@kancsikutya: A közönség akkor és nyilvánul meg ahogy azt "diktálják" neki, ez remélem egyértelmű?! Ha eddig nem volt az kéretik tudomásul venni... Pl. ez sem tetszik az ilyen műsorokban... :/
(A viták megelőzése végett: a kolléganőm a 2 héttel ezelőtti felvételen - élő műsor - volt és Ő is azt mesélte ami nyilvánvaló volt eddig is... Adás előtt sokat próbáltak, hogy közben már azonnal reagáljanak a "megmondóember" minden kérésére...)

jog-ász 2014.11.30. 09:26:54

történelmi esemény volt tegnap, felvételről végigpörgetve sem tudtam végignézni a műsort, feladtam...:(

2014.11.30. 09:28:57

Horányi Juli nagyon jó volt Tóth Andi is hozta az elvárhatót, de a többi?
Elfáradtak, gyengék voltak, a választott számok se jöttek be, egyedül Istenest lehet még dicsérni, kezd felnőni a feladathoz.
Szabó Zsófi még mindig a péklapát kategória, és marad is.

kancsikutya 2014.11.30. 09:30:50

Most akkor azt akarod mondani, hogy a Jóbarátokban a közönség nevetése sem volt igazi? :D -nyugi, vágom, de a "hangulatfokozóteamet" elküldeném egy továbbképzésre, mert ez már a szánalmas kategória.

sz_ 2014.11.30. 09:36:54

Szerintem Horányi borzasztó gyenge volt, túlüvöltötte ezt az egyébként nem túl technikás dalt.

Melee 2014.11.30. 09:40:47

Békésen elvoltam a gép előtt az este, de az aprónép behívott, hogy együtt nézzük meg a párbajt. Sudrasék belehúztak pár hamisat, szerintem Ricsi jobb volt. Mikor az értékelésre került a sor 2-1-es állásnál megmondtam a csemetéimnek, hogy Szikora nem fogja bevállalni a döntést, 2-2 lesz és nézői döntés. Nem csalódtam Robiban, egyszerűen gerinctelen. Fordított állásnál fordítva szavaz, és akkor is boríték a vége.

vizsla_blog 2014.11.30. 09:43:33

a tegnapi x faktor volt a legalja a műsor sorozatnak. a 100.adást sikerült nem meg ünnepelni, hanem a további degradálódás útjára terelni a műsort.

egyszerűen érthetetlen,hogy mi lett az egészből.

Benji: lassan átmártírkodja az adásokat a fáradtságával. kérem, nem kell a műsorban lenni, nem kötelező, ha ez teher neki és nekem nézőnek ezt kell nézni. helyette olyan tehetségek akik viszont kiestek helyet kaphatnának.

Spoon: ez a gimnáziuminyávogásos zene, amit hétről-hétre mutatnak továbbvihető?? kérdem én, kinek a javára??

Nagy Ricsi: semmi változás,erőlködés és ugyanaz a hangszín. unalmas,már előző héten is az volt.

Ez három olyan előadó a versenyben akik helyett bőven színvonalasabb énekeseknek kellett volna bent maradnia. Ha az X Faktor a komolytalan tinglitangli zene felé megy, mint tehetség kutató, akkor gratulálok, mert jól csinálják. minden színvonalasabb zenét szerető nézőt sikerül elüldözni. engem teljesen.

Borbély Ricsi kiesik a fentiekkel szemben?????? Ja ha azt nézem, hogy a tingli-tangli koncepcióba nem fér bele akkor így már érthető. Az egyik legjobb hangú és színpadi megjelenéssel megáldott és működő versenyző volt. Hogy tud kiesni??? és nekem ne jöjjön senki a szavazatokkal.....

Szikora pedig teljesen leírta magát, tegnap sem volt őszinte. egyszer a hangot nézem, egyszer meg a személyiséget, aztán ha nem jó neki taktikailag akkor meg fordítva..... tisztán taktikai szempontból nézte a párbajt. szánalmas, egy művész egy másik előadóval soha nem tenne ilyet.

Az egész műsor ha visszanézem már fel volt építve, hogy ki essen ki és ki maradjon: a kisfilmekre hajazva, a dalválasztások, és persze a mentorok közönség vélemény formáló beszólásai, leértékelései......musical színész.. és akkor mi van.... tud énekelni kitűnően, tud mozogni a színpadon...ebből az alapból kellett volna nézni az egészet. egyébként is a youtube-on a Shudras-tól, Nagy Ricsiig, Tóth Andiig már van múltja a versenyzőknek. nem amatőrökről van szó. az egyiknél nem gond, a másiknál gond....

Benji, Spoon és a többiek el fognak tűnni műsor után.

Borbély Ricsi nem, ez az egy vigasztaló ebben a helyzetben. Nagyon bízom benne, hogy felfigyeltek rá komolyabb zenében mozgó emberek és a megérdemelt siker felé viszik. Alföldiben is bízom, hogy nem hagyja cserben mentoráltját. Jó csapat voltak és lesznek.

X Faktor pedig maradjon ha akar ennél a semminél több milliós költségvetésből. a zene iránt nincs elkötelezve az biztos. szánalmas a műsor.

Hajrá Borbély Ricsi! Jobb is ha ebben már nem veszel részt.

Ronald 2014.11.30. 09:55:00

.
TÓTH ANDI DOSSZIÉ:

Mikor fogják már fel egyszer, hogy egy országos show-műsorban az énekes-palánta

NEM AZT CSINÁL AMIT AKAR - HANEM AMIT MONDANAK NEKI.

- Ha azt mondják szaladgáljon a színpadon - akkor szaladgál
- Ha azt mondják álljon egy helyben, mint aki odaszart - akkor egy helyben áll.

Már amelyik erre képes, persze. A Tóth-lány viszont bármire képes.
És emiatt akadt olyan marha, aki azt mondta rá, hogy "gátlástalan"

Hát igen: nem nagyon szeretjük a magabiztosakat (főleg a nálunk magabiztosabbakat.)

Nekünk a színpadon is ez kell: legyen csak kicsit félszeg, gátlásos, tépelődő... nemáá csak úgy kiálljon, oszt letolja nekünk a számot - jól, könnyedén és méghozzá jókedvvel.

(mert ez utóbbit aztán meg pláne nem díjazzuk, ugyebár.
Mi az, hogy csak úgy örül, hogy van a világon?
"Rendesember" az rosszkedvű, elkeseredett - nem ám ilyen felszabadult, mosolygós micsoda)

Amikor (tán) G azt mondta a lányról, hogy "profi"... Alföldi rögtön közbevágott, hogy "Hát ez az"... vagyis hogy pont ez a baja a lánnyal, hogy profi módon megcsinál (vagyis képes megcsinálni) bármit, amire utasítják.

Értitek, ugye? Legyen jó, persze.... na de azért ne ennyire, mert az már minket irritál.

Elég, ha csak a közepesnél jobb valamivel - addig szeretjük is... ne de ne vigye ám túlzásba, mert azért mi is itt vagyunk és nálunk azért már mégse legyen jobb valamiben - bármi legyen is az.

Éljen a középszer - abból baj nem lehet, nem igaz?

.

unionista (törölt) 2014.11.30. 10:08:52

nem lehetne a hangILAG, énekILEG, táncILAG helyett azt írni, vagy mondani: hangBAN, énekBEN, táncBAN. még senki sem vetette fel ezt kommentILEG?

pimpoff 2014.11.30. 10:10:18

Azért vártam, hogy a Keresztes művésznőnek való beszólást legalább megemlítitek. Vicces volt, ahogy Bence aggódott érte, hogy lesz-e elég pénze hazautazni az amerikai turnéjáról. Szerintem a tegnapi műsor egyik fénypontja volt. :D

Irgum76 2014.11.30. 10:31:23

előző cikkedben írt találgatást meg sem említetted:
"a 100. hazai X-Faktor-adás jön egy meg nem nevezett Kossuth-díjas sztárvendéggel, kommentekben tessék megtippelni, ki lehet az, Ákos vagy Lovasi."
aszt kit kapunk? egy vicc
a műsorról:
bazz ez már nyugdíjas-faktor
ki nem szarja le a beatzenét?
(ami jó szám volt a műsorban az sem beatzene volt csak abból a korszakból igaz azokat meg szarul adták elő pl.:Paint it black, You really got me)
"jó hogy vége a 60-as éveknek és nem jön újra el"
jó külföldiek közül van néhány vállalható de a magyarok megmaradtak a Párt politikai irányzatnak megfelelő "almát eszem recsegve ropog a fogam alatt" című dedós szarságoknál
Illés is elmehet a picsába sztárvendég mi?
max 50+ kategória tudja értékelni a "munkásságukat" sálá-lá-lá
ők lennének az X célközönsége?
mert most aki eddig kitartott e mellett a gyatra lapos unalmas széria mellett most már sikítva menekül a csatornáról
remélem lesz mulatós konteszt is

Borbély Ricsi megérdemelte a kiesést annyira műanyag volt a srác, hogy már fájt de nem baj musical színésznek elmehet ott kell ilyen ökölbe szorított kézzel megmutatni, hogy mennyire szenved éneklés közben és mennyire átérzi a zene fájdalmát
egy szánalmas ripacs volt

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2014.11.30. 10:32:38

"Tóth Andi egy LGT-számot kapott, az Ő még csak 14-et, ami a 15 éves csajhoz illett is.."
Szerintem meg pont nem. Ezt a számot - szerintem - valaki énekli egy még fiatal, de már "szárnyait" próbálgató, leendő férfifalóról. Szóval eleve csak férfi énekelheti.

RobiLya 2014.11.30. 10:33:54

Ez még neten felgyorsítva is rettenet gáz adás volt... Viszont csodálom, hogy a Kossuth-díjas sztár fellépőről egyetlen szó sem esik a cikkben, pedig múlt héten még találgatnunk kellett vajon ki lesz majd?!
Sárga rózsa jó lett volna, ha nem tátogják, így elég fájdalmas volt nézni. Szerintem bennük van az X !

Thomas Cooper 2014.11.30. 10:35:41

@Ronald: nagy igazság, amit írtál, barátom.

De nem csak Alföldi volt ludas, a tegnapi műsorban. Szikora is nagyon genyó volt, hogy most visszaadta Alföldinek, hogy Jakab Péter Izabellát kiejtette múlt héten.

Végülis Alföldi nagyon jóban van Gabicával, így persze, hogy nem ejthette ki a Tha Sudrast. "Menjen egy Szikorától, az ugyis frájer." Na most megszívta, mert a legerősebb bástyája hullott el. Benjiért pl. nem lett volna kár.

gébence · http://soraim.blog.hu 2014.11.30. 10:44:59

Aki a legszebben énekelt, az a Palya Bea, nem nyerhetné meg inkább ő?

pimpoff 2014.11.30. 10:45:54

@Irgum76: Nem értelek, de komolyan. Borbély Ricsi csak megfogadta Tóth Gabi kedvenc tanácsát és közöl. Lehet, hogy olyan értelesnek akar tűnni ezzel, mint a Gabi, amikor minden műsorban minimum egyszer eltolja hogy közöl, vagy nem közöl az illető versenyző...

switch 2014.11.30. 10:52:54

A tegnapi produkcióban egyedül Andi és Juli produkciója volt értékelhető, szerintem kettőjük közül fog kikerülni a győztes.
Az X-Faktorral egyidőben megy a Voice of Germany (csütörtök-péntek) Sírnivalóan nagy a színvonalbeli különbség a két műsor között minden téren: az előadók-versenyzők, a zenék/szenészek, a zsűritagok-és megnyilvánulásaik, a műsorvezetés, a jó értelemben vett showműsor...Az a műsor a bizonyíték arra, hogy egy tehetségkutató műsort igenis jól is meg lehet csinálni, annélkül, hogy a nézése közben ki akarnán dobni a tévét a csukott ablakon...

Irgum76 2014.11.30. 10:53:26

@pimpoff: elég ha az éneklésével közöl abban viszont nem volt semmi szín, egyéniség, érzelem tipikus operett előadás volt amitől a hideg ráz

zsubiaba 2014.11.30. 10:55:09

@AttilaBeregi: az zsenialis volt. Little G reagalhatott volna rá maximum, a többiek nem értenek angolul és/vagy nem ismerik a nóta szövegét ennyire jól.

Amit nem értettem: az elején az állást annak bizonyítására mutatták meg, hogy nem megrendezett, előre megirt a műsor. Mert ezt ugye nem tudta senki előre. Az, hogy megmutatták az állást, mit bizonyít pontosan? Simán meg lehetett ez is beszélve előre, hogy most mindenki lepődjön meg; masfelől arra sincs bizonyíták, hogy a kiírt eredmények köszönőviszonyban vannak a valósággal. (félreértés ne essék, nincsenek illúzióim, hogy ez nem megrendezett volt, csak a koncepciót nem értem, ha már a spontaneitás bizonyítására lépték meg, hogy azt hogy gondolták.)

CsakMintTe 2014.11.30. 11:15:23

Idén először fordult elő, hogy előbb olvasok Commentet, mint hogy megnézném a műsort (minden évben kábé ilyentájt untam meg). De van egy olyan érzésem, hogy csak egy dologról maradtam le: Bencének sikerült kimondania, hogy "Instagram"??? :) Hát wow.

Egyébként Juli bármennyire is irritál, azért nagyon szívesen megnéznék egy Tóth Andi - Horányi Juli döntőt, mert kíváncsi vagyok, mit kezdenének vele úgy showműsorilag. De félek, hogy a maradékRicsi lesz az egyik döntős...

Danielsson 2014.11.30. 11:21:45

Ha igaz a műsor eleji rangsor, akkor Andika fogja sajnos megnyerni a versenyt. Aki egy energiabomba, meg megfelelően nagyképű és ripacs ehhez a pályához, viszont az éneklése most még sokszor inkább üvöltözés, mint ének! Így volt ez tegnap is, volt a produkciójában minden, csak pontos hang nem. De mivel tini, vagány, ezért a szavazóközönség - a tinik!!! - meg fogják nyeretni vele a versenyt.

Ha énekverseny lenne a műsor, mint ahogyan nem az, akkor Juli, vagy Benji, vagy a kiesett Ricsi nyerné meg a versenyt. De hát nem az, nagyban múlik ráadásul a dalválasztáson is a dolog, amire tökéletes példa Juli esete: ha eltalálják a neki való nótát, akkor simán továbbmegy, ha nem, akkor meg párbajozik.

Az X-faktor akkor válhatna amúgy még sikeresebbé, ha bevezetnék az internetet a szavazásba, a la Rising Star. Akkor nem ilyen Spoonok rikácsolgatnának sok estén keresztül a tv-ben.

downgrade 2014.11.30. 11:22:59

Szinte a teljes műsor alatt mással szöszmötöltem, ez a beatkorszak tematika nálam betett az egésznek. Még előtte gondoltam, hogy hál'istennek Istenes egy ideje felhagyott az üvötözéssel, erre üvöltözve indította az adást, pedig amúgy javult a fellépése. Idegesítő volt a felspilázott nézőtéri hangzavar, nyilván spontán örültek ennyire pont a 100. adásnak. Kern nem volt említve a cikkben, mert tényleg mintha meg se történt volna, kijött a színpadra kb. egy percre, semmi értelme nem volt. Julinak most valahogy fakó, kicsit rekedtes volt a hangszíne, főleg a legmagasabb hangoknál hallatszott, ezeket inkább üvöltötte. És nekem túl is "rángta" a dalt, már csak egy boxzsákot kellett volna belógatni elé. Aztán ajnározták, hogy micsoda érzelmek. Tóth Andinak nem állt jól a dal, valószínüleg nem érzi ezt a világot, ezt a naiv vagy álnaiv kort, benne ezt a butácska számot, ami jól is van így, csak hát ezért erötlen rutinmeló lett a fellépése. A magas hangoknál meg csak sikoltozott. Ráadásul, megtépkedem a mellszörzetem, kövezzenek meg, nem bírom az LGT-t. De ha pillanatra komolyan veszem a müsor célját, hogy egy komplett színpadi tehetséget keresnek, akkor így is nyilvávaló, hogy Tóth Andi az idei gyöztes, ha nem cseszi el a figurát. Más nem is igen keltette fel az érdeklödésemet, a kiesés iránya jó volt, pedig Richárd hangszíne szép. Egy dalt azért jól elénekelt, az elsö párbajdalát korábban, amiröl úgy rémlett, lenyomott már egyszer még korábban, talán a két évvel ezelötti válogatón (?), gondolom, a kedvenc dala. Az szimpatikus volt, hogy tudott mosolyogni a kiesése után, bár a legelegánsabban, mosolygva kiesö kiesö így Csobot Adél marad. Egyébként az elég béna, hogy a kiesö nevének elhangzása után már csak annyi történik a színpadon, hogy egymást smárolja mindenki, egy elörejövetelt és meghajlást megérdemelne a közönség, és a kiesö saját maga is. Másik Richárd eléggé lent volt a szavazati sorrendben, ez megnyugtató.

latin szerelő · https://www.facebook.com/pages/Malacz-vil%C3%A1ga/173965402643571 2014.11.30. 11:23:07

@Yooha:

Még jó, h beleolvastam a kommentekbe, mert éppen ezt akartam beírni magam is! Egyetértek!

Etniez 2014.11.30. 11:29:12

Palya Beás írásod megfogott egy picit. Én hallottam őt élőben évekkel ezelőtt egy céges bulin. Ő volt a meglepetés előadó.
Népzenét énekelt, jó hangon, de annyira nem bírtam hallgatni, hogy kimentem a teremből és kint vártam meg a végét (télen).
Nem értem, mi volt a bajom vele. Jó hangja van, normális rendes ember, kreatív.. mégis... egyszerűen nem bírom hallgatni.

Sherlock_Holmes 2014.11.30. 11:31:12

@Ronald: Nem az volt a baja Alföldinek, hogy túl jó volt, hanem hogy úgy hozta le, mintha futószalagon gyártaná az egy kaptafára menő produkciókat érzések nélkül, ezt értette profi alatt.

pimpoff 2014.11.30. 11:40:17

@Irgum76: Egyetértek. Ugyanaz az utánérzés, mint mikor az agyonképzett hangú musicalszínészeink úgy döntenek, hogy betörnek a popzene piacára és elkezdik játszani a szirszar semmilyen dalaikat a rádióban. Semmivel sem lehetne messzebbre kergetni, mint például a "mama indulnom kell" kezdetű csodás dallal, pont az általad említett okokból. Steril, műanyag, stb.

F1expert 2014.11.30. 11:40:56

Jakab Péter Izabella nagyon hiányzott ebből a műsorból. Szerintem benne volt a legnagyobb X az egész mezőnyt összeadva. Juli, Nagy Ricsi, Tóth Andi nem rosszak, de valahogy kezdem unni őket. A többiek meg kritikán aluliak.

Ancilla 2014.11.30. 11:46:40

@Irgum76: Miért ne lehetne egy adás erejéig az idősebb korosztálynak is kedvezni? Bármennyire is furcsa, ők is nézik a műsort.

S miért ne lehetne egy 40 évvel ezelőtti szám is jó, és mai fiatalokhoz közel álló?

pimpoff 2014.11.30. 11:46:47

@Danielsson: Andi győzelme mellett szól az is, hogy mekkora (buvár)hírértéke lehet még a tinikorban oly gyakori bepasizásainak, a (ne találgassuk, hogy létező, vagy nem létező) szüzessége elvesztésének, a részegen asztalon táncolós bulijainak, és majd az évek múlva esedékes drogelvonójának. Húúú mennyi bőrt lehet még lehúzni róla.

Danielsson 2014.11.30. 12:02:02

@pimpoff: Ez biztos, hozzá képest Juli elég unalmas. Tudom, hogy nem fogja megnyerni, de én neki drukkolok, a többi versenyző gyakorlatilag hidegen hagy.

bendeguzhanna 2014.11.30. 12:07:17

Szakaszosan néztem a műsort, de ki volt az a Kossuth díjas aki a versenyőkkel együtt énekelt?

AttilaBeregi 2014.11.30. 12:13:46

@Ancilla: lehet. ha ő választja magának, mert szereti. De ha egy 15 éves csaj elé odateszik, hogy tessék, lgt-t kell énekelni, lila gőze nem lesz, hogy kik ezek, max a szüleitől hallott róluk... ennek meg így nem sok értelme van szerintem. Én 34 vagyok, de már nekem is bőven a "múlt". (és ezt egyáltalán nem pejoratívan mondom, egyszerűen csak más korszak és kész.)

az pedig szerintem nem "kedvez" nekik sem, ha hiteltelen az előadás.
meg, ahogy ahogy @Irgum76: is kifejtette, Rolling Stones, mint beat? na ne már.

Az meg külön ciki, hogy egy akkora múlttal rendelkező zenekar, mint az illés, playbackel...

@zsubiaba: hát, pedig a végén kb 10szer kiabálta el :))

AttilaBeregi 2014.11.30. 12:15:17

@Etniez: ezt hívják egyéni ízélsnek, nem kell magyarázkodni miatta :)
én pont így vagyok a Boney M-mel és a Kispál és a borzzal. Ezvan :)

Danielsson 2014.11.30. 12:16:22

@bendeguzhanna: Kern András, akire nagyjából senki a Földön nem tippelt, mint énekesre...

Irgum76 2014.11.30. 12:19:17

@Ancilla: anyám lassan 60 de neki sem tetszett
aki meg ezt a stílust favorizálja nézzen nóta tv-t ne x-faktort
uff

bendeguzhanna 2014.11.30. 12:21:53

Köszönöm, én is inkább Ákos-ra tippeltem míg át nem gondoltam politikailag..:)

Irgum76 2014.11.30. 12:23:39

én Bangó Margitra tippeltem

Ancilla 2014.11.30. 12:25:26

@AttilaBeregi: Ezzel az érveléssel nem értek egyet. Ilyen módon egy régi - ám témájában, érzelmi-hangulati töltésében általános tartalmú - vers sem állhat közel egy mai emberhez??

Ugyanígy egy abszolút mai dal sem való neki, ha nem ő választja, hiszen nem biztos, hogy tud vele azonosulni.

Egyébként egy tehetséges színész, énekes képes átélni tőle esetleg idegen érzelmi tartalmakat is. Empátia kérdése. Az más kérdés, hogy ehhez bizonyos élettapasztalatra szükség van, s ez Andinak még nincs meg.

Ancilla 2014.11.30. 12:28:02

A nóta és a 40 évvel ezelőtti beatzene között óriási különbség van! Mondhatni: egy évszázadban sem lehet emlegetni a kettőt. Ezek szerint egyiket sem ismered, csak vaktában példálózol.

bendeguzhanna 2014.11.30. 12:28:10

amúgy palya beához: végtelenül liberális vagyok és elismerem a kreativitást, de a körítésen túl ami tényleg igényesen autentikus volt, bea hangja és előadásmódja nem volt számomra meggyőző, mert el tudtam azon kalandozni, hogy az rtl sminkesei nagyon profik
juli dühe és tisztasága (akkor is ha a bulvár által felfújt magánéletét láttam bele) sokkal inkább átjött, borzongtam közben, pedig semmilyen módon nem tudom jelen pillanatban átérezni a helyzetét

Irgum76 2014.11.30. 12:28:31

@bendeguzhanna: ha jól emlékszem Ákos volt már extra fellépő igaz akkor még nem volt reklámadó

Irgum76 2014.11.30. 12:31:27

@Ancilla: vagy te nem láttál még nóta tv-t
az összes kiöregedett sztár megfordul ott Apostoltól kezdve Csepregi Éván keresztül egészen az UFO-ig

Gia 2014.11.30. 12:32:37

A flamengó táncos (aki öltöztette Gabit) ugye csak vicc volt sixx?Vagy a flamingó és a flamenco szerelemgyereke? :-)

2014.11.30. 12:36:58

Úgy kommentelek, hogy nem értek a zenéhez. Vagyis alapjában véve ezt a műsort nekem találták ki, nem?

Ha egy szóval lehetne jellemezni a műsort, azt mondanám: idegesítő. Idegesítő, irritáló Istenes ordibálása, hadarása. Tóth Gabi meg egy mondatot nem tud elmondani ezen szavak nélkül: nagyon, imádlak, szeretlek. Komoly kritikát szinte egyikőjük sem tud megfogalmazni, egyedül talán G, aki üde színfoltja a műsornak. Az egyik legviccesebb az, amikor 2-3 "mentor" lehúz valakit, mire annak mentora a székből kikelve meg sem várja, hogy befejezzék, máris támad :D

Ne mondja nekem senki, főleg ne hazudja a szemembe Istenes, hogy a műsor nem előre megírt forgatókönyv szerint folyik. A legszebb az volt, amikor az elején megmutatták az állást, majd a két kieső helyen lévő kezdett, egymás után. LOL

Tegnap szívesen lettem volna a stúdióban, tuti kaptak 5 ezret fejenként a nézők, mint amikor Viktor a Hősök terére hívta az embereket.

Fogalmam sincs, hogy a Sudrákokat és a Spoon-t mi tartja bent, lehet, hogy Tóth Gabi zsarolja az RTL-t, hogy mindent kitálal bizonyos emberekről, ha ezek ki merik ejtetni imádottjait..

Borbély Ricsit sajnálom nagyon, nekem szimpatikus volt a srác, remélem nem tűnik el a süllyesztőben.

Szikora Robi remélem olvasod! HATALMAS CSALÓDÁS VAGY, RÉG ELVESZTETTED A GERINCED, MÁR HA VOLT!

bendeguzhanna 2014.11.30. 12:39:49

@Irgum76: Ákos 2010-ben lépett fel és csak 2 év múlva lett Kossuth díjas! :)

Hell-Ász 2014.11.30. 12:41:16

Istenes Bence miért üvölt???
Miért úgy jön be-, le a színpadra a levegőt rugdosva félig terpeszben? Állni sem tud, mert közben csárdást jár.
Ezt így tanítják? Nem attól lesz egy műsor fantasztikus, hogy adás alatt százszor elmondják.
Mert elég középszerű volt, szerintem.

AttilaBeregi 2014.11.30. 12:43:02

@Ancilla: épp azt magyarázom, hogy dehogynem. De csak, ha Ő választja, és nem pedig azért mert ezt KELL előadnia.

bovorac 2014.11.30. 12:46:30

"Mondják, hogy az almát nem lehet összehasonlítani a körtével. Én meg azt mondom, hogy lehet. Igaz, téves következtetést lehet belőle levonni."

Idéztem Szikorától. És ő nem viccelt ezzel, hanem filozofált.

2014.11.30. 12:47:29

@messi24: "Tóth Gabi zsarolja az RTL-t, hogy mindent kitálal bizonyos emberekről, ha ezek ki merik ejtetni imádottjait.."
LOL

Ancilla 2014.11.30. 12:52:23

@Hell-Ász: Én megszavaztatnám a nézőket, hogy kinek tetszik Bence rikkancs-stílusban elüvöltött belépője. Mert szerintem 0,001 %-ot sem érne el. Akkor meg miért teszi? Kár, hogy a mai televíziókban már nem dolgoznak beszédtanárok... az ugyanis elmondhatná neki, hogy minden, amit túlzásba viszünk, hiteltelenné válik. Így ez a kirobbanó lelkesedésnek szánt kiabálás is. Különösen így, hogy ebben a hangfekvésben nagyon kellemetlen kappanhang lesz belőle...

Bence! Ezt a legnagyobb jó szándékkal mondom, mert egyébként a műsort egész jól vezeted.

Ancilla 2014.11.30. 12:58:48

@Irgum76: Ez igaz. Valóban nem láttam még nóta tévét. Ki lehetne kergetni a világból vele.

Ancilla 2014.11.30. 13:00:35

@Irgum76: De azért tudom, mi a magyar nóta és mi a beatzene.

vizsla_blog 2014.11.30. 13:00:47

@messi24: Teljesen egyetértek azzal amit írtál.

G az egyetlen aki szakmailag áll a versenyzők "bírálásához", és lehet adni a szavára olyan nézőként, aki egyébként nem ért a zenéhez, de szívesen hallgatja azt. Tisztelem ezért az őszinteségért.

Szikorának én is ezt tudom üzenni!!! És örülök, hogy olvassa,hátha egyszer tükörbe is néz azért amit tegnap művelt.

Alföldi pedig nagyon remélem, hogy jó mentorként tovább segíti Borbély Ricsit, mert megérdemli hogy sikeres legyen a színpadon.

Tóth Gabin látszott, hogy sajnálja Borbély Ricsi nevét kimondani, mert igazságtalan volt a helyzet, de ugye saját mentoráltjait nem küldhette haza. Ettől függetlenül állandóan csapkod a kezével az üveg asztalon és nem sok szakmai észrevétele van.

Sajnos a műsor koreográfiája, - ami "ugye nincs" és ezt állandóan bizonygatni is kell - a középszerűséget favorizálja. Ha nem azt tenné akkor az AfterX sem egy "most hogy érzed magad" kérdező Szabó Zsófival menne, hanem egy olyan fiatal riporter palántával, aki tud kérdezni.

2014.11.30. 13:07:24

@SmittyB: olvass a sorok közt bazz

Danielsson 2014.11.30. 13:08:08

Tóth Gabi tegnap a döntést követően akkora színházat vágott le, hogy azt a legrosszabb színi tanodákban se tudnák megtanítani! Az, ahogy félsírós szemekkel nézett fel az asztalról... komolyan mondom én kérek elnézést helyette!

Alföldiben csalódtam idén, mert beleolvadt ebbe a "tök mindegy mit mondotok ti barmok, akkor is az én mentoráltam a legjobb és világszintű énekes már most!" Minek ez? Mire jó ez?

Teshow 2014.11.30. 13:28:39

Két okból köszönöm a postot és a kommenteket
- megnyugodtam, hogy nemcsak én fordultam el a régi lelkes nézők közül a műsortól (mert bevallom, az voltam, a törzskommenetelők tuják)
- minden héten megtudom, hogy nem érdemes már az RTL Most-on gyorsítva se erőlködnöm
Kár érte ... :(

un 2014.11.30. 13:36:41

@zooltek: Lehet, hogy rád gondolt, de több helyen is előjött a téma. Szikora Robit imádom becsülöm de azért inkább az történt, hogy elbaszta az idézetet:

"Az én koromban ön sem lehetett öregebb nálam"

A személyek felcserélése még oké, de miután az öregebbet lecserélte idősebbre, már Rejtő se ismerne rá saját szövegére szerintem. Szóval a hiba nem a te készülékedben van, Robi bácsi pedig, az internetet ne bántsa, mert úgyis mindig az győz :)

teofilka 2014.11.30. 13:38:44

Az miért van, hogy minden alkalommal elmondja valamelyik mentor, hogy "Nem nektek kellene itt állnotok most"...
Ilyenkor nem lehetne kötelezni őket, hogy "Akkor kinek vazze?!"

Hál' Istennek, az m1-en a Játék határok nélkül szórakoztatóbb...

un 2014.11.30. 13:39:04

Egyébként azért szar a műsor, mert a szavazást senki nem hiszi már el, hogy igazi. Túl nagyokat hazudtak ezügyben. Üzenem a szerkesztőknek, hogy felejtsék el az óriási kamukat (és az ég szerelmére, Istenes Bencét).

kis.herceg 2014.11.30. 13:52:25

Borbély direkt énekelte rosszul a szöveget végig a párbajban? mindegy, én már csak azért is őt küldtem volna haza. ne vicceljünk már. egyébként bitang ritmustalan is volt.

vizsla_blog 2014.11.30. 14:03:01

@Teshow: nekem pont az idei évad keltette fel az érdeklődésem az elmúlt 3 év után, hát eddig tartott. a tegnap este betette a végső lökést arra, hogy ne nézzem.

minden jó énekes már nincs a versenyben és ha összehasonlítom az első évaddal, amikor még hittem abban, hogy a műsor tehetségkutató, de ez a 2014-es évad ezt agyon ütötte. nem az és már nem is lesz az.

én sem nézem tovább, felesleges. lehet, hogy "csepp vagyok a tengerben", de sok csepp van ebben a tengerben akik már nem fogják nézni.

és én sem hiszem el, hogy nem kamu, mert akkor más versenyző lenne az első 6-ban.

RTL Klub és az XF mindig profinak tűnt, de ez a lejtő már, és a szombati húzóműsor nézettsége tovább fog esni. a nézettségi adatokat már nem lehet bekamuzni, mint a szavazatokat...

teofilka 2014.11.30. 14:15:34

Miért nem lehet elmondani kire hány darab szavazat érkezett?
Mert akkor kiderülne, hogy összes szavazatok száma nem éri el az 1000 db-ot sem?
Már jó ideje a szavazattal működő műsorokban csak százalékokat mutatnak, mert égő lenne, hogy alig szavaznak az emberek.

Sunny Days 2014.11.30. 14:21:40

Tök fölösleges, hogy a saját versenyzőjét magasztalja bármelyik mentor. Amikor G teljesen normálisan véleményt alkot Alföldi versenyzőjének az aktuális produkciójáról, Alföldi meg helyéből felpattanva leordítja G fejéről a sapkát, hogy igenis, az én emberem ilyen-olyan jó, stb, hát az minimum szánalmas, de inkább mentorhoz/emberhez méltatlan. Sem a produkciókat követően, sem a végén a párbajkor nem engedném szóhoz jutni az adott énekes mentorát.

FlyingPython 2014.11.30. 14:28:08

Valaki amúgy elmondhatná,hogy miért nem mondják ki soha ezekben a műsorokban,hogy facebook,youtube és ilyenek? Ezek az utalások rendkívül idegesítőek,legnagyobb közösségi oldal és legnagyobb videómegosztó portál.Van valami név licenc vagy mi a fene ? :D

A_blogger 2014.11.30. 14:35:27

Ha már századik adás, és beköszönt pár ex-iksz, akkor igazán hozhattak volna köszöntést az alábbi, iksz által kiemelt sztároktól is:
Stone
PGZ
Zámbó Krisztián- a Zámbó családból
Király L.

FlyingPython 2014.11.30. 14:41:18

Egy X-faktort se néztem,soha,ahogy The Voice vagy épp Megasztárt se.Nagyon távol áll tőlem a tv nézés,viszont a comment.blogot nagyon szeretem.Élvezetes a cikkeket elolvasni úgy,hogy nem nézem a műsort.Annyit tennék csak hozzá,hogy ez a zenei stílus közel áll hozzám,bár nem teljesen a világom.Szépet és jót alkottak ekkortájt,főleg a Pink Floyd és a The Beatles,de ez a zene meggyalázása.Nem véletlenül beszélnek rakendroll életérzésről,hát ezekből az előadókból ez hiányzik,de kurvára.

Irgum76 2014.11.30. 14:45:45

@FlyingPython:
"Élvezetes a cikkeket elolvasni úgy,hogy nem nézem a műsor"
"Nem véletlenül beszélnek rakendroll életérzésről,hát ezekből az előadókból ez hiányzik,de kurvára."

nem érzel némi ellentmondást?

Teshow 2014.11.30. 14:59:16

@vizsla_blog: "nekem pont az idei évad keltette fel az érdeklődésem az elmúlt 3 év után, hát eddig tartott. a tegnap este betette a végső lökést arra, hogy ne nézzem"
Ezek szerint más-más úton sikerült eljutnunk ugyanoda :(

Dé Neighbor 2014.11.30. 15:39:32

@sixx: én kifejezetten utálom szegény Palya Beát. Az éneklésével különösebb gond nincs, de engem irritál a személyisége. Amikor a Völgyben már Palya Bea-udvar nyílt, akkor már felszaladt a szemöldököm, hogy hátezmegkicsoda? És azóta is azt látom, hogy mindenhol ő van, tévében is, könyvet is írt, vagy mi. Láttam élő koncerten is, felvételen is, és nekem egyszerűen csak annyi jött át, hogy valamit nagyon akar, de műnek tartom, szerintem maníros, ezért hiteltelen. SZERINTEM. Ettől még nyugodtan lehet persze szeretni.

Más: olyan nincs, hogy "flamengó" táncos. Olyan van, hogy "flamencotáncos". Esetleg :)

rockjano 2014.11.30. 15:43:01

A műsort amúgy lehet okkal szidni…DE meg kell nézni ma este a TV2-ős versenytársat és akkor kell értékelni mert ahoz képest egy műalkotás :-)

rockjano 2014.11.30. 15:52:27

Palya Bea volt a legjobb versenyző :-) igen lehet hogy néha kicsit maníros vagy egyszerűen csak sok a nő, de legalább benne van némi eredetiség, az egész koreográfiája az est csúcspontja volt.

Nekem egyedül Horányi Juli éneklése volt ami megfogott pedig helyenként az is picit hamis volt, a többieké vagy unalmas vagy érdektelen, vagy csak szimplán rossz. A Shudras meg sajnos borzalmas az érdekesség megkopott maradt egy nagyon gyenge énekes… (nekik a saját zenéjüket kéne játszani más semmit, ne énekeljenek Queent mert nem megy)

Szörényiék nem voltak rosszak, persze a hang már nincs úgy meg mint annó de ennyi idősen ez a legkevesebb, politikai áthallást meg nem kell keresni ez a leghíresebb számuk…ennyi…

És hát tessék megnézni a Rising Start ma este ha valami nagyon hamis és kínos dolgot akarunk látni

sandrativadar · http://queenfan.gportal.hu 2014.11.30. 16:03:40

Egy élmény végigolvasni a kommenteket - meg persze sixx szövegét -ezerszer jobb, értékesebb, mint azt a műsor megérdemli. Javarészt még egyet is tudok érteni sokakkal. Csak egy dologgal birkózom meg nehezen: rengetegen állítják, hogy utólag, neten, átpörgetve sem, nemhogy élőben, stb. De akkor honnan tudják mi volt????

Leone_510 2014.11.30. 16:16:55

Horányi Juli nagyon rossz, végig ordította Kovács Kati dalát pedig azt nem úgy kell. De akinek tetszik az nem baj, hiszen nem mindenki érthet hozzá. :D

Tapmancs 2014.11.30. 16:17:49

@sandrativadar: Tudod, ez is olyan mint a Barátok közt. Senki nem nézi, mégis mindenki pontosan tudja mi történik benne. :)

Tapmancs 2014.11.30. 16:19:23

És ugye akkor arról még nem is beszéltünk, amikor a Valóvilágban "X faktor hét" lesz. :)

sandrativadar · http://queenfan.gportal.hu 2014.11.30. 16:20:31

@Tapmancs: Talán szégyellik felvállalni, hogy nézik? Gondolom. De kritizálni imádnak:)

sandrativadar · http://queenfan.gportal.hu 2014.11.30. 16:21:26

@Tapmancs: Ez most komoly?????? A VV-t becsszó nem nézem =D

2014.11.30. 16:21:27

Kövezzetek meg, de tegnap estig fingom sem volt arról, ki az a Palya Bea. A beharangozóban csak ezt láttam: 500 dal, ezer lemez, 8 turné, NY - Japán, dikk mondom, lemaradtam valamiről? Jött a zene, az ének, s vele az alvás...

Amikor Istenes azt mondta, hogy lesz jövőre is X, hát mit ne mondjak, lefordultam a székről...

Kapitány_1 2014.11.30. 16:24:28

@sixx: Érthető, mivel kissé egyoldalú a zenei műveltséged...)

Kapitány_1 2014.11.30. 16:25:05

@messi24: Érthető ez is, vannak még (zenei) analfabéták...

2014.11.30. 16:28:09

@Kapitány_1: attól még nem kell sértegetni.

vizsla_blog 2014.11.30. 16:32:43

@rockjano: pont ez a lényeg nálam, hogy az idei évadban az XF egy egész jó mezőnyt hozott össze a casting-ok során, ezért kezdtem el nézni 3 év után újra, de valahogy nem tudtak ezzel a minőséggel tovább haladni az úton az élő adásokban és mint egy kerge birka szerkesztőség kidobálják a tehetségesebbeket itt a közepén az élő műsoroknak.

Bevetni és bestresszelni azt hogy "nézd meg a műsor elején hol állsz versenyző" meg aljas volt. így is elég nagy nyomás van/volt rajtuk. ebből látszik, hogy nincs elég szavazat, néző.

az is aljas volt, hogy Istenes bemondta az eredményhirdetés előtt, hogy a műsor elején a 2 kieső már nem kieső, erre utána mondják a fülére, hogy ki jut tovább...ez egy kicsit zavaros. ha tudja, hogy nem kieső már a kieső, akkor miért van az hangoztatva, hogy senki nem tudja az eredményt, csak a "titokszoba"....

sajnálatos bakik tömkelege a nagy erőfeszítésben. és ráadásul kiesik az egyik legjobb versenyző Borbély Ricsi.

de majd ezekre is a jövő héten meglesznek a frappáns és logikus válaszok, hogy az internet népe mennyire félre látja a helyzetet és "természetesen Borbély Ricsi 20 szavazattal kapott ki és mi megmondtuk hogy szavazni kell", ahogy az elmúlt adásokban is 20 szavazattal kaptak ki a versenyzők a végső eredménynél. a misztikus 20-as :-)

hiába szavazol, nem tudott ellenőrizni, innentől kezdve pedig az történik amit akarnak, hogy történjen és a legjobbakat küldik haza. szomorú színvonal.

Bogyó 2 2014.11.30. 17:36:13

@AttilaBeregi: "meg, ahogy ahogy @Irgum76: is kifejtette, Rolling Stones, mint beat? na ne már."

"beat

Eredetileg a jazz-zenében az ütőhangszerek folyamatos és egyenletes hangsúlyozású megszólaltatásának neve. Ma az afrikai mozgáskultúrából eredő ritmikus tánczene, táncdal, sőt ilyen műveket játszó együttes neve. A beat zene elsősorban a jazz-zene talaján, amerikai viszonyok között virágzott és virágzik, ahonnét robbanásszerűen terjedt el az egész világon. A ritmuskíséret egyenértékű a melodikus zenei anyaggal. A belső fejlődés következményeként, valamint a társ. igényektől függően különböző irányzatok alakultak és alakulnak ki. Jellemző a beatzenére, hogy az együttesek olyan hangerővel dolgoznak, amellyel a mozgásösztönök felszabadult, gátlástalan kiélésére hangolják a közönséget, és intenzív kapcsolat alakul ki az előadók és hallgatók között. A hangerő fokozására elektroakusztikai felszereléseket használnak. A beategyüttesek az előadott műveket gyakran maguk írják. A beatzene legkimagaslóbb képviselője a Beatles-együttes volt. Az USA-ban a beatzenét rocknak nevezik, s ez a szóhasználat a 70-es évektől Európában is elterjedt. A jazz és a rock szintetizálásának csúcsa a jazz-rock."

"A beat ütést jelent, különböző zenei ritmusok (jazz, beat, rock) alaplüktetését. Az egyenletes és intenzív ütéssorozatot az ütősök és a basszusgitár adja. A beat zene a rock fejlődéstörténetének 1962-től 1969-1970-ig terjedő időszaka. Angliából indult útjára, majd vált kedvelt műfajjá szerte Európában."

Ennek fényében érdemes ezt átgondolni. A Beat nem egy tök más műfaj mint a rock, ráadásul, a Beatles és a Stones egy csomó olyan számot, nemcsak 1-2 kivételt írt, amilyen zenei stílusban a másik is.
Mondjuk az, hogy a Beatles beatzenét játszott a Stones meg rockot vagy bluest, hát az több mint felületes megállapítás.

ringoffire 2014.11.30. 17:53:24

Hogy lehet a Paint it black-et így meggyalázni hangszerelésileg és énekileg? Elképesztő.

Teshow 2014.11.30. 18:02:11

Na, végül az előbb mégis meghallgattam Horányi Julit az egyik "meg nem nevezett" jútyúb nevű média megosztó portálon.
Utána meghallgattam Kovács Katit eredetiben ugyanott.
www.youtube.com/watch?v=RZrf_qEgv-Y
A két dolgot azért is érdekes összevetni, mert ugye mindkettő egy verseny. Már ott megbukik a dolog, amikor az eredetiben az elején megszólal a nagyzenekar. Ehhez képest a szintetizátoros utánzat ... Ááááá, dehogy
Akinek az a véleménye, hogy ez nem egy nehéz dal, az énekelje el!
Becsületére legyen mondva, Juli keményen dolgozik a megoldáson, de esélye nincs!

Teshow 2014.11.30. 18:10:18

Örömmel látom, hogy van olyan lelki szegény, akinek a beatzene egy olyan fogalom, amit nyelvtanilag meg lehet fejteni.
A 60-as évek eleje és vége közt akkora volta különbség, hogy jujj.
Elég annyi, hogy a bítzene pápái, a Beatles 1962-es Love Me Do-ja, és a műsorban megidézett Come Together között kb fényév a távolság. Az évtized végén már olyan csapatok működtek, mint a Pink Floyd, vagy a Deep Purple (és még rohadt sok más, csak akartam mondani két nagyon ismertet) A két korszakot meg olyanok kötötték össze, mint Graham Bond vagy a Yardbirds ... ááááá .... ezekről könyvek vannak, hagyjuk.
Yah, és közben meg dübörgött a tánczene, és az is a mai lakodalmas hányáshoz képest elképzelhetetlenül magas színvonalon!

Irgum76 2014.11.30. 18:24:41

@Bogyó 2:
"Mondjuk az, hogy a Beatles beatzenét játszott a Stones meg rockot vagy bluest, hát az több mint felületes megállapítás"

akkor felületes ember vagyok de ezzel a véleményemmel pár millióan így vagyunk

Belescus 2014.11.30. 19:10:56

egyéniség, a zene szeretete, önbizalom. Ez jellemzi a top 3-ba bekerülő versenyzőket: Juli,Shudras,Andi. Még mindig azt vallom, hogy Horányi Juli lesz az idei győztes.

Teshow 2014.11.30. 19:15:19

A Stones egyik első slágerét a Lennon-McCartney páros írta 1963-ban.
www.youtube.com/watch?v=DJCkbbMnEPg
Később mindkét banda műsoron tartotta.
Csak úgy mondom ;)

AttilaBeregi 2014.11.30. 21:13:40

@Bogyó 2: kb 20 éve gitározgatok de azért kösz a zenetörténetet:)
Persze, lehet definíciókkal jönni, de attól még ha megkérsz 10 embert, hogy soroljon fel 10 beat-zenekart, abban nem nagyon lesz benne a Stones.

@Teshow: de az talán nem véletlen, hogy aztán azért más utat választottak ;) meg amúgy milyen durvák már ezek a másfél-kétperces dalok... tök kíváncsi lennék, hogy ez vajon csak a kor technikai sajátosságaiból adódott (kevés fér rá a lemezre), vagy tényleg csak ennyiben gondolkodtak...

FlyingPython 2014.11.30. 21:28:10

@Irgum76: Teljesen jogos az észrevételed,mert azt elfelejtettem odaírni,hogy ebbe viszont belenéztem,amit úgy értek,hogy a zenés részekre tekertem,a többi szart még kihagytam.Szóval igen,rosszul fogalmaztam,elnézést.

bovorac 2014.11.30. 21:37:29

Szerintem olyan névvel nem lehet versenyt nyerni, hogy Ricsi.

vizsla_blog 2014.11.30. 21:44:13

@AttilaBeregi: legfőképp Szikorának nem tűnt fel "egész véletlenül" a dal: Goo Goo Dolls - Iris c. szám szövegi része, mert már akkor annyira azon gondolkodott, hogy a Borbély Ricsit hogyan küldje haza, milyen indokot mondjon, hiszen a párbaj dalt megint szenzációsan elnyomta az énekes.

Egyébként kitűnő párbajdal választás volt, de hát ez kevés volt teljesen érthetetlenül ebben a műsorban.

Teshow 2014.11.30. 22:18:21

@AttilaBeregi: Persze, nem kérdés, hogy később más utat választottak, ezt a dalt inkább poénnak illetve érdekességnek szántam ;)
A zenék - mintha valahol ezt olvastam volna, de mérget nem veszek rá - azért voltak kétpercesek, mert azt játszották le a rádióállomások. Valami jogdíj dolog rémlik ... a kislemezek már akkor is tudták az oldalanként kb 4 perces játékidőt, bár igaz, minél kevésbé "zsúfolták" össze a barázdákat, annál jobban szólt a zene.

sandrativadar · http://queenfan.gportal.hu 2014.12.01. 05:02:40

@Teshow: Jól tudod. Legalábbis én mint Queen rajongó tudom, hogy a Bohemian Rhapsody-val kapcsolatban is voltak gondok. Az EMI tartott attól, hogy a hossza miatt legfeljebb az első pár taktus lesz csak lejátszva, vagy egyáltalán nem kap játékidőt a rádiókban. Rá is akarták venni Freddie Mercury-t, hogy rövidítse le a dalt. Végül Kenny Everett rádiós műsorvezető, aki Freddie barátja volt mégis lejátszotta teljes terjedelmében 2 nap alatt 14 alkalommal a 6 perces dalt. És mivel kislemezen nem volt kapható (szintén a hossza miatt nem akarták, hogy ez legyen a Night at the Opera albumról kislemezen megjelenő első dal)ezért a hallgatók nyomásának, rengeteg telefonhívásának a hatására jelenhetett csak meg 1975. október 31-én.
Kár lett volna érte, ha nem így történik, ugye? De hát Freddie -szerencsénkre- kitartóan ragaszkodott az eredeti szerzeményhez.

Hokunda 2014.12.01. 11:08:48

Sikerült megnéznem megint az X-Faktort. Ez most nagyobb kihívás volt, mint eddig bármikor. Az volt a legmegdöbbentőbb élmény az egész adásban, hogy a Spoon magához képest a legjobban teljesített és az adásban kiemelkedő volt a produkciója az előtte lévőkhöz képest. Nem tudom hogyan fog majd a következő adásban lentebb süllyedni a színvonal. Tóth Andi fellépése még értékelhető és élvezhető volt.
Kezd olyan érzésem lenni az X-Faktorral kapcsolatban, mintha valaki arra lenne kíváncsi mennyire lehet éneklős való világot csinálni a műsorból. Már csak azt várom mikor fog Tóth Andi szólóban gitározni és vokálozni a Snoop csapatában, hogy kiegyenlítődjenek az esélyek.
Ha így haladunk a műsor alcíme lehet a béta-faktor.

eveMarlowe 2014.12.01. 15:33:14

Borzalom az egész, tömény, gusztustalan megjátszás és középszerűség....áhhh nem is tudok jót mondani. Nem is nézem többet az biztos, még azért az 1-2 jó hangért sem, ti itt a Comment-en úgyis jól leírjátok az egészet (hát még a kommentelők :)). És most csak azért is Rolling Stones-t hallgatok, mert az egyik nagy kedvenc számomat erőszakolták meg ebben a tehetségkutatónak nevezett förmedvényben.
"Egyebet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki!"

kobrakutya 2014.12.01. 15:46:33

Flamengótáncos, mi? Meg Flamengó Szálloda. És Te írsz kritikát....

edebedenéni 2014.12.03. 16:49:01

@sz_: "szerinted" még jó, hogy hozzátetted, Drágám!

sz_ 2014.12.03. 17:01:31

@edebedenéni: remélem sms-t is küldtél rá!!!44
Haha, hülye.

edebedenéni 2014.12.03. 23:45:42

@PetDrag: Kár, hogy a kolléganő nem említette, hogy a közönség "reagáltatása" a szereplők érdekében történik. Mindenki kap bátorítást és nincs olyan, hogy egyik- másik szereplőt jobban vagy kevésbé biztatna a közönség, mindegyikükre ráfér ez a kis segítség.Nem olyan rutinosak, mint a nagy sztárok.

edebedenéni 2014.12.06. 14:25:34

@sz_: Látom, nem zavar, hogy kisebbségben vagy! Örülök, hogy nagy az önbizalmad és az arcod!
süti beállítások módosítása