A szabál az szabál: ha nincs Kossuth-díja, akkor nem kerül be a Híradóba, ez van. A ma reggel 6:30-kor kezdődő hírműsorból kimaradt Robin Williams halálhíre, pedig ha a hír definícióját nézzük, amit egyszer már megmutattunk pedig a köztévének, ez igencsak fontosabb lett volna, mint valamelyik kormánynyalogató kis színesük.
A hír újságírói meghatározása szerint olyan ellenőrzött és igaznak bizonyult információ, amely közérdeklődésre tarthat számot, és amely speciális szakmai eljárás, a hírszerkesztés eredményeként jött létre. A hírszerkesztés során a legfontosabb feladat a hírérték meghatározása. A hírértéket növeli:
- az esemény, történés, cselekvés aktualitása, frissessége, (pipa)
- a hírben szereplők ismertsége, pozíciója, befolyása, (pipa)
- a földrajzi közelség, (oké, erre lehet hivatkozni)
- az esemény, történés, cselekvés egyedisége, szokatlansága, meglepő vagy megdöbbentő volta, (pipa)
- a tematikai keretbe illeszthetőség, azaz van-e előzménye a hírnek, (nem pipa)
- az információ érdekessége, szórakoztató jellege. (pipa)
És még mielőtt: direkt megnéztem az előző esti két Híradót, a hosszabbat és a rövidebbet, nem ismétlés volt a 6:30-as adás.
safranek 2014.08.12. 07:19:37
Mpett 2014.08.12. 07:26:01
Deszkás 2014.08.12. 07:27:06
Deszkás 2014.08.12. 07:28:27
A stílus maga az ember. Ezt akartam írni.
Rátóti Mutyikos 2014.08.12. 07:30:02
samcro 2014.08.12. 07:35:33
Még ennyire se tellett a fent kommentelőknek, és a cikkírónak sem?
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 07:37:23
sparhelt 2014.08.12. 07:38:48
samcro 2014.08.12. 07:43:40
Azt meg, hogy te írtad a leadet, nem tudtam.
Amúgy jelentkezzen, aki még MTV-t néz az elvtársakon és azokon kívül, akiknek munkájukból kifolyólag kötelező.
The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.08.12. 07:45:24
Rest In Peace, Robin...
kluttyogó kutya 2014.08.12. 07:46:02
RIP x 2
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 07:46:06
Pan Modry 2014.08.12. 07:46:32
Ezt az sem tudta ellensulozni hogy alkoholproblemakkal kuzkodott, ugyanis nem bizonyitott hogy hazifozesu magyar palinkaval tette mindezt.
Egyebkent RIP.
Fehérlapos 2014.08.12. 07:55:15
fátum 2014.08.12. 07:57:14
Robin nyugodjék békében. Hiányozni fog.
samcro 2014.08.12. 07:59:51
minek az? 2014.08.12. 08:02:50
nagyanyó 2014.08.12. 08:05:02
jog-ász 2014.08.12. 08:07:10
gaboraron 2014.08.12. 08:08:08
csak jelzem, 6:15-ös hir náluk.
toportyánzsóti 2014.08.12. 08:09:09
toportyánzsóti 2014.08.12. 08:11:41
The Welsh 2014.08.12. 08:12:48
majd csinálj egy olyan rovatot is, hogy mi maradt ki az Index kiemelt híreiből is. Spéder Zoli leütésre fizet?
Le Cousin 2014.08.12. 08:12:58
Mészáros Laci 2014.08.12. 08:13:44
Nyugodjék békében.
qwertzu 2014.08.12. 08:14:14
Amúgy reggel 7:30 körül a Bartókon bemondták ha érdekel.
Virág et. 2014.08.12. 08:14:54
A köztévé az elsősorban tévé. Ott kellene eleget tenniük egy olyan hírnek, ami a világon mindenhol címlapos.
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 08:16:45
Flúgatlan 2014.08.12. 08:19:36
Volt idő az esti Híradóig *hiteles* információkat beszerezni az esetről? Vagy "Breaking News" fontosságúként még félkész, ellenőrizetlen hírként kellett volna bemondani?
Nem csípem Orbánék sok dolgát, de ez a szánalmas vergődés, ami a megszállott ellenzőitől/utálóitól/stb. jön, az semmire nem jó, csak a káoszt növeli.
Amúgy Isten nyugosztalja békében. Jó színész volt.
toportyánzsóti 2014.08.12. 08:20:27
gaboraron 2014.08.12. 08:22:44
régen is utáltam, amikor mások halálhirét politikai célra használták fel.
sixx.... miért kellett lesüllyedned ide?
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 08:26:56
qwertzu 2014.08.12. 08:27:13
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 08:27:38
The Welsh 2014.08.12. 08:27:44
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 08:28:18
mocor2 2014.08.12. 08:29:16
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 08:29:45
Virág et. 2014.08.12. 08:31:56
Ennek - tudtommal - semmi köze a politikához, Robin Williams tudomásom szerint nem szerepelt sose a Heti hetesben. Ennek a köztévé siralmas szakmai színvonalához van közé.
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 08:33:01
The Welsh 2014.08.12. 08:33:42
De Lou Reed egész más kategória, nélküle egész más lenne ma a rockzene.
Virág et. 2014.08.12. 08:34:55
Bocsánat, de ez van. Egyébként, ha most ilyen gyorsak voltatok, akkor ez a kivétel, de nem a szabály.
The Welsh 2014.08.12. 08:35:21
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 08:35:24
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 08:36:11
Virág et. 2014.08.12. 08:39:57
Mondjuk az index becsületére legyen mondva, hogy ők legtöbbször akkor teszik fel, amikor már tudnak is hozzá valami épkézláb körítést, cikket, akármit tenni.
2014.08.12. 08:39:58
Amúgy nem hiszem, hogy ennek most politikai okai lennének, egyszerűen csak ennyire profik, ennyire vannak képben azok, akik még a köztévénél dolgoznak, dolgozhatnak. A kontraszelekció hátulütői, hogy a tehetségesek már rég leléptek és csak a söpredék marad.
Most nézem (gugli az én barátom, hogy a Jó reggelt Vietnámot újraszinkronizálták, és Neked is igazad van: az újaban valóban Bajor a hangja) Na nem baj, a hsz-em második fele attól még érvényes: nem hinném, hogy Bajor miatt van, aki tényleg egyetlen filmjében volt a hangja
The Welsh 2014.08.12. 08:40:47
Mint ahogy ezerszer inkább Cseh Tamás, mint Tankcsapda. Vagy ezerszer inkább Európa Kiadó, mint Auróra.
A sörben bármikor benne vagyok.
2014.08.12. 08:40:56
Kislacika 2014.08.12. 08:43:43
Tény, hogy a köztévé kibaszott arrogánsan viselkedett. A legfelháborítóbb az a gyökér magyarázkodás, amibe az eset után kezdtek. Ettől függetlenül elengedhetnétek már ezt a szálat...
The Welsh 2014.08.12. 08:45:42
gaboraron 2014.08.12. 08:47:09
sixx, melyik hirt hagytad volna ki, hogy beleférjen a 15 percbe?
gaboraron 2014.08.12. 08:48:14
2014.08.12. 08:49:05
Ami a köztévét illeti, messze van a tökéletestől, ámbár ezt szerintem az összes tévécsatornáról elmondhatjuk. Hogy a köztévében a mindenkori hatalom szája íze szerint mennek a dolgok (és jelennek meg a hírek), az lehet, hogy egyeseknek valami szenzációsan új felfedezés, de másoknak sajnos évtizedek tapasztalata még azokból az időkből, amikor még nem azok voltak hatalmon, akik most. Van azonban különbség, mert 30-40 éve az ember valóban csak az állami médiából tájékozódhatott, mindenki nézte-hallgatta-olvasta, mert hivatalosan más nem volt. A műholdas televíziózás és az internet elterjedése óta azonban igencsak kiszélesedtek a tájékozódási lehetőségek, szóval nem muszáj csak azt nézni, hallgatni és olvasni, amit az állami média ad ki magából. Ha valaki mégis mondjuk a köztévére cuppan rá, hát lelke rajta, jó mulatást. Csak aztán ne panaszkodjon, hogy neki ezt KELL néznie. Tényleg kell?
nahát-nahát 2014.08.12. 08:52:44
WMiki 2014.08.12. 08:54:18
Irgum76 2014.08.12. 08:54:58
lehet nem jókor kapcsoltam oda
de az is lehet, hogy egyik híradó sem hozta le
ahogy megfigyeltem ilyenkor szinte csak kizárólag az előző esti híradókból válogatják az érdekesebb híreket új híreket nem tesznek be
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 08:55:27
Mészáros Laci 2014.08.12. 08:55:37
A Kossuth-rádióban volt Bajor Imre emlékműsor is a hétvégén.
Biztosan nem volt képük hallgatni.
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 08:56:26
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 08:57:07
WMiki 2014.08.12. 08:57:24
szerinted miért hagyták ki, ennek a nagyszerű művésznek a szörnyűséges halálhírét, ezek a mocskos fasiszták, ebben a véres diktatúrában?
mi ennek az oka? miféle ördögi tervük van, már megint?
GatyaPityu 2014.08.12. 08:58:59
Egyébként vezető hír a hirado.hu oldal nyitólapján:
"Meghalt Robin Williams
A színész szóvivője a dpa német hírügynökségnek azt nyilatkozta, hogy Williams depresszióban szenvedett."
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 08:59:47
J.László 2014.08.12. 08:59:57
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 09:01:09
WMiki 2014.08.12. 09:03:57
a virágok miatt pedig ne szabadkozz, megdolgoztál érte, hiszen a te munkásságodban egyszerre van jelen a szakmaiság, és az alázat
Sátán meg a Jocó 2014.08.12. 09:05:13
Kultúrember megcsóválja a fejét, hogy "nosza, ezeknek sem volt már mit csinálnia jó dolgukban, mint vedelni és világfájdalmazni", majd köp egyet és továbblép.
The Welsh 2014.08.12. 09:05:21
Mintahogy kint voltatok és kaptatok akkredet a Fradi meccsére, bár az a cikkből kiderült, hogy a srác inkább a hidegtálakra volt ráindulva, mint arra, hogy normális cikket írjon, különben belekerült volna, hogy az übermodern stadion sajtópáholyában nincs áram.
Mint ahogy azt is hallottam vasárnap, hogy a munkatársad all inclusive vitte ki a Fradi Máltára, miközben ti sem vagytok korrektebbek a kormánnyal, mint az RTL. A közmédiát nem vitték.
De nyilván csak ki akartak tolni az RTL-lel, mikor a péntek 22:14-es emailjükre azt válaszolták, hogy köszi, nem. A meccs utáni sajtótájékoztatón nyolc tévékamera volt
Boka1 2014.08.12. 09:09:37
Peterpapo 2014.08.12. 09:09:40
Miért kellene kihagyni bármit is? Most mondták be a Class FM-en és a filmjei és a rideg tények felsorolásával együtt volt kb 20 másodperc. De lehet, hogy csak 15.
Jarics 2014.08.12. 09:09:51
iopi 2014.08.12. 09:10:05
Mikó sosem volt Williams hangja a Jó reggelt Vietnám! című filmben. Egyetlen szinkron létezik hozzá, a Bajor Imre féle verzió. Ugyan ez igaz a Holt költők társasága illetve Good Will Huntingra, csak ott Tordy Géza szinkronizálta.
Gyevi bíró 2014.08.12. 09:10:10
XocoLatte 2014.08.12. 09:10:12
Mennyi undorító gyökér, akinek az anyja haláláról is Orbán fog eszébe jutni!
Pfej.
aquamarineblue 2014.08.12. 09:12:07
mitoszkiller 2014.08.12. 09:13:04
Foray Nándor · http://foraynandor.blog.hu 2014.08.12. 09:13:24
walter sobchak 2014.08.12. 09:14:32
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.08.12. 09:16:31
GatyaPityu 2014.08.12. 09:17:22
Olvasson vissza a halál, én nem itt élek az interneten! Ha minden post összes hozzászólását vissza akarnám olvasni, akkora wazze' itt kellene élnem a világhálón 0-24 órában és az édesanyámnak kellene a seggem alá rakni a bilit kulázáskor, mint a South Park egyik részében történt. :)
A tévéhíradó valóban nem egyenlő a hirado.hu-val, de nem is független tőle. Egyébként mi van a többi csatornával? Azokat is megnézted (HírTV, ATV, Retekklub, TV2, stb.?) És attól, hogy a hajnali hírekben (amikor még a legtöbb ember utazik a munkahelyére, vagy alszik ha éppen szabadságon van) nem szerepelt, még egyáltalán nem biztos, hogy az esti fél nyolc főműsorban sem fog szerepelni!
The Welsh 2014.08.12. 09:17:25
aquamarineblue 2014.08.12. 09:19:19
Hejhoo 2014.08.12. 09:21:40
vécés jóska 2014.08.12. 09:22:09
GatyaPityu 2014.08.12. 09:25:17
Mikónak van egy érdekes hangorgánuma, ami tetszik vagy sem, ez egyéni szubjektív megítélés kérdése. Viszont ha van időd nézd meg ezt a filmet:
www.port.hu/almatlansag_insomnia/pls/w/films.film_page?i_film_id=48424
Nem a világ legjobb filmje, de nem a szokásos idiótáskodós vígjáték kategória.
Bajorral kapcsolatban viszont teljesen egyet értek veled! Egyáltalán nem volt ő olyan nagy színész óriás, inkább csak a ballib Retekklubbos celebeskedése miatt lett ő ennyire ismert arc.
The Welsh 2014.08.12. 09:25:31
Virág et. 2014.08.12. 09:26:38
Azokat a másik csatornákat is közpénzből fizetik, adóforintokból, vagy azok privát vállalkozások? Szerinted kivel szemben elvárás, hogy eleget tegyen - egyébként jogszabályból eredő - kötelezettségének és megfelelő szakmai színvonalú műsorokat csináljon? Kit fizetünk mi közpénzből?
Ki beszél itt az esti híradóról? Az egész bejegyzés a reggeliről szólt, amikor a hír már 5-6 órás volt és körbe járta az egész online médiát. Tudtak róla az m1-nél? Igen. Bemondták? Nem. Politikai okokból? Nem, szimplán ennyire kritikátlanul szar lett a királyi. Erről szól ez a bejegyzés.
Aki meg nem érten: ez itt NEM Robin Williams halálhíréről a bejegyzés. Ez itt a köztévé újabb irgalmatlan betlijéről szól.
érthetetlen chris 2014.08.12. 09:29:52
claycassius 2014.08.12. 09:30:58
Köszi!
Boka1 2014.08.12. 09:37:15
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 09:38:31
baviki 2014.08.12. 09:38:36
aquamarineblue 2014.08.12. 09:39:11
The Welsh 2014.08.12. 09:39:16
aquamarineblue 2014.08.12. 09:44:09
baviki 2014.08.12. 09:44:39
Túrós (törölt) 2014.08.12. 09:48:29
claycassius 2014.08.12. 09:48:51
patuha 2014.08.12. 09:49:00
ShereKhana 2014.08.12. 09:51:19
mosomacilany 2014.08.12. 09:52:20
otgorbebogre 2014.08.12. 09:53:43
gaboraron 2014.08.12. 09:54:30
Dr_utcai_arcos 2014.08.12. 09:54:37
gaboraron 2014.08.12. 09:55:44
vagy valami ilyesmi kommentekre számitok estefelé.
Nyomek 2014.08.12. 09:58:02
M_R 2014.08.12. 09:58:47
"ti viszont arra használjátok ezt, hogy a magyar köztévét fikázhassátok általa.."
A "magyar köztévét" nem kell fikázni - az maga a fika..
baviki 2014.08.12. 10:01:06
patuha 2014.08.12. 10:01:35
Az a helyzet, hogy a kommenteket nem olvastam, csak az eredeti posztot, és igazából én annak szántam ezt a hozzászólásomat. Bajor Imrével kapcsolatban meg dettó ugyanez van.
m3gtr72 2014.08.12. 10:02:11
patuha 2014.08.12. 10:02:12
KrustytheClown 2014.08.12. 10:05:47
2. Biztos azért nem került bele, mert a Kossuth-díjtalan Bajor Imre szinkronizálta vagy két alkalommal R. Williamst.
baviki 2014.08.12. 10:06:41
telefonmanias 2014.08.12. 10:08:57
akik néznek meg is érdemlik h ne tuják! (főleg mtv híradót)
KrustytheClown 2014.08.12. 10:09:25
Szentkereszti Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.08.12. 10:10:38
Tegyétek csak ki a számlálót a felső sarokba, hány napja nem tudjuk, hogy meghalt az idolotok, akinek a halálát már napok óta próbáljátok aprópénzre, kattintásra, lájkra váltani!
Mark Bolt 2014.08.12. 10:11:59
Mark Bolt 2014.08.12. 10:13:56
Dr.Démonmac1 2014.08.12. 10:17:44
parandroid 2014.08.12. 10:20:40
@Flúgatlan: azt, amit a cnn magyar idő szerint 01:45-kor közölt hírként közölt (tehát nem a pillanatok alatt összerántott, hosszú háttérműsort, hanem csak magát a hírt), simán lehetett volna használni.
halál, nem halál, politika vagy sem, maga a tény, hogy egy vezető világhírről épp a magyar köztévé nem igyekszik azonnal beszámolni, sokat elárul az intézmény szakmaiságáról és ambícióiról. szerintem ez szakmailag szégyen.
ShereKhana 2014.08.12. 10:23:00
Chuck69 2014.08.12. 10:23:16
988b8d9f.77ca.42b9.b808.2cf00c2be889. 2014.08.12. 10:23:39
No de semmi baj, mert tudom, hogy az index/comment a lehető legmagasabb szakmai színvonalat képviseli. Minden egyes nap a minőség néz velem szembe, mikor indexet olvasok. Igaz, hogy néha a 3.-os nyelvtannal sincsenek tisztában, de hát az ma olyan menő, fiatalos dolog, hogy le kell szarni.
Én sem vágom mindig a nyelvtant, de nem is publikálok sehol.
Szóval egy indexes pártkatona szájából elég szánalmas bármilyen szakmaiságot számon kérni az MTVn, de persze tudom, a mi pénzünkből, a zemberek pénzéből, meg közszolgalat.
Na sixx, generátoroztam neked egy kis "pi"-t, ránts rá párszor.
fideszbérenc vagyok el sem tudnám titkolni, és ezért a kommnentért nekem fizettek, szponzorom az Orbán Viktor, bocsássátok meg ezt nekem. Vmibol élnem kell, és a kaját sem adják ingyen a boltban.
The Welsh 2014.08.12. 10:25:35
Dr_utcai_arcos 2014.08.12. 10:25:56
recorder.blog.hu/2014/08/09/az_nme_ismet_kitett_magaert_itt_van_a_100_legbefolyasosabb_eloado_listaja
Dorsz 2014.08.12. 10:29:14
Isten nyugosztalja Robin-t (is), remélem háborgó lelke végre békére talál.
320dezső 2014.08.12. 10:33:55
m3gtr72 2014.08.12. 10:34:41
Ha nem, akkor vedd ki valamelyik kölcsönzőböl.
baviki 2014.08.12. 10:34:43
Magyarországon addig nem lesz béke, nyugalom, amíg a ballibások nem kerülnek hatalomra, mert amint onnan kiszorulnak, elviselhetetlen helyzetben érzik magukat! Megszűnnek a feneketlen katlanok/nem vályúk, ahonnan korlátlanul csurgathatják a lét saját hordóikba, közben fröcsögjenek a másik oldalról, olyan dolgokat verve fejükhöz, amik elsősorban saját magukat érintik! S ha valaki nem az ő oldalukon áll, az hülye/náci/antiszemita/nacionalista/rasszista/..., de legalábbis alávaló senki, ha már a felsorolt jelzők valamelyikét nem tudják rájuk húzni. (A kommentekben lást Sinkovitsról írt véleményt)
Úgyhogy kedves ballibások, felkötni a gatyátokat, hogy választást nyerjetek! De ilyen hozzáállással, remélem az szdsz sorsára juttok! Igaz, a régi szdsz-esek újra kidugdossák fejüket a porból, más címkével látva el magukat!
parandroid 2014.08.12. 10:35:10
ha nem értenéd, megismétlem: a cnn jól dolgozta fel (és feldolgozta) a hírt, szemben a magyar tv-vel. a hírről beszélünk, nem a cnn egészéről (de nyilván ezt te is érted, csak nem volt más érved).
m3gtr72 2014.08.12. 10:35:25
Ha nem akkor kölcsönzd ki valahonnan.
vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2014.08.12. 10:38:30
a hírben szereplők ismertsége, pozíciója, befolyása, (NEM pipa)
a földrajzi közelség, (oké, erre lehet hivatkozni)
az esemény, történés, cselekvés egyedisége, szokatlansága, meglepő vagy megdöbbentő volta, (NEM pipa)
a tematikai keretbe illeszthetőség, azaz van-e előzménye a hírnek, (nem pipa)
az információ érdekessége, szórakoztató jellege. (NEM pipa)
Darkside 2014.08.12. 10:40:14
baviki 2014.08.12. 10:42:36
parandroid 2014.08.12. 10:43:03
legalábbis modoros, erőltetett vicceskedésedből ez jön le.
2014.08.12. 10:44:34
Dorsz 2014.08.12. 10:46:20
Roxerkriszta 2014.08.12. 10:47:46
Boka1 2014.08.12. 10:49:38
gaboraron 2014.08.12. 10:51:48
"És még mielőtt: direkt megnéztem az előző esti két Híradót, a hosszabbat és a rövidebbet, nem ismétlés volt a 6:30-as adás. "
te tényleg csak azért nézel vissza M1 hiradókat, hogy a leégés veszélye nélkül fikázhasd valamelyiket, amiből hiányzik egy hir?
The Welsh 2014.08.12. 10:53:44
Dorsz 2014.08.12. 10:54:30
Meg az a baj, hogy ekkora felháborodás és ennyi magyarázkodás után egy ilyen megoldást választottak megemlékezés címén.
Meg az a baj, ahogyan elhangzott Bajor Imre neve előtt a jelző. (Ügyesebbek majd linkelik a videót, pár perccel reggel 7 előtt volt, érdemes a hanglejtésre figyelni.)
Meg a legnagyobb baj, hogy politikai oldaltól függetlenül az emberség, a másik méltóságának tisztelete egyre inkább elhalványul.
2014.08.12. 10:55:56
988b8d9f.77ca.42b9.b808.2cf00c2be889. 2014.08.12. 10:59:13
1. téged ki a faszom szólított meg???
2. szted érdekel a véleményed???
próbálkozz másnál, és erősebben vén buzeráns! :D
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 11:01:21
Humbertus de Silva 2014.08.12. 11:02:38
nakivagyok 2014.08.12. 11:03:21
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2014.08.12. 11:03:51
-------------------------------------
R.I.P. R.W.
Baaah 2014.08.12. 11:03:52
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 11:04:41
988b8d9f.77ca.42b9.b808.2cf00c2be889. 2014.08.12. 11:04:52
baviki 2014.08.12. 11:04:59
2014.08.12. 11:06:53
A köztévét szerintem nem csak mostanság finanszírozzák közpénzekből. Hogy a mindenkori hatalom szája íze szerint tudósít vagy nem tudósít, az sem új találmány, hanem több évtizedes hagyományai vannak. Sajnos. Ez persze nem menti fel a mostani központi kádereket, de úgy tenni, mintha eddig viszont minden rendben ment volna a köztévét illetően, az ugyanolyan szubjektivitás és a tények elhallgatása, mint amiért a jelenlegi hatalmat szokás pellengérre állítani. Én például emlékszem arra, hogy 30-40 éve bizonyos személyek halálhírét a közmédia a hatalom szája ízének megfelelő körítésben tálalta, és annál talán még az is jobb, ha inkább nem is tudósít róla.
Nem fűz semmilyen szimpátia a jelenlegi kormányzópárthoz (igaz, a korábbiakhoz sem), egyszerűen az elemi igazságérzetem mondja azt, hogy kicsit (?) nevetséges objektivitást számon kérni szemmel láthatóan nem objektív nézőpontból, mint ahogy az sok kommentben egyértelműen tetten érhető. Számos kommentből teljesen nyilvánvaló, hogy az illető igazából szarik a köztévére, soha nem nézi, nem onnan tájékozódik, ehhez képest szigorú elvárásai vannak arra vonatkozóan, hogy mi legyen az ottani műsorokban. Neki Bajor Imre vagy Robin Williams halála is csak ürügy arra, hogy politizáljon. A számomra legmeghökkentőbb összeesküvés-elmélet szerint azért nem közölték Williams halálhírét, mert egyszer állítólag Bajor Imre szinkronizálta őt. Hát azt hiszem, ez számomra a nap hülyesége, bár már magam sem tudom, hogy nevessek rajta, mert annyira szellemes, vagy inkább sírjak, mert azt sejdítem, hogy aki eredetileg leírta, komolyan is gondolja.
aszucs 2014.08.12. 11:10:15
Bocsi kicsit szanalmas mar ez a "XY tv nem adta le ezt a halal hirt mert politikai.. stb" hiszti...
Talan te[/ti] szerkszted a TV-n a hireket?
Vagy talan te szeretned megmondani mit adjanak le?
Csak gondolj bele... ez ugy hangzik mintha at akarnatok venni az iranyitast felettuk.... ha nem azokat a hireket teszik be amit ti akartok, akkor vilagvege.. ha meg azokat.. hat akkor meg azt teszik amit ti akartok.. :D
Szerintem el kene fogadni hogy ott is emberek dolgoznak [sok kulonbozo ember .. kulonfajta gondolkodasmoddal..].. es hogy sokszor szubjektiv dolgok alapjan kell eldonteni mit gondolnak odaillo hirnek [mire van idejuk]... valamint ok sem tokeletesek... Es hogy ez az egesz rendszer egy nagy burokratikus rendszer.. ahol neha tok idiota dolgok miatt kell varni egy csomo plusz idot..
Ha nem piszkaltatok volna a TV adot hogy miert nem tettek be Bajor halalat.. es nem csinaltatok volna belole politikai ugyet... lehet betettek volna kicsit kesobb, mashogy..
DE ha sarokba akarjatok szoritani hogy milyen szabaly alapjan nem tettek be.. hogy bizonyitsak hogy nem politikai, akkor kenytelen az epp valaszolo akarki valami szabalyra hivatkozni ami igaz is lehet.. [hogy nekik nem kotelesseguk ha nem YX dijas.. persze ezt is jol felremagyaraztak sokan.. pedig az "akkor" nem egyenlo az "akkor es csak akkor"-al]
De ha tenyleg nagy politikai ugyet csinaltok belole.. es azt probaljatok meg bizonygatni hogy a TV hibas valamilyen modon, akkor persze hogy nem teszik mar be tobbet, mert akkor mindenkepp hibasnak lesz itelve a TV.. [latjatok igazunk volt.. es ezzel be is ismertek hogy politikai ugy volt.. stb] .. raadasul onnantol mar ugy vehetned hogy ti diktaltok nekik... :)
Szerintem hagyni kene ezt az egesz hisztit.. gondolom te sem orulnel neki ha valaki minden egyes mozdulatodat figyelne, es minden egyes dolgoba amibe belekothet, egybol hatalmas vilagveget magyarazna bele ha nem valtoztatsz es kersz elnezest stb...
Es azzal se jojjon senki hogy de az allami ceg.. ezert nekik tokeletesnek kell lenniuk.. mig a magan cegnek nem kell.. mert ez egy durva kettos merce lenne.. aminek termeszetesen lehetettlen is lenne megfelelni.
persze ettol meg lehetsz jo a munkadban.. es lehet a TV-nel kevesbe jo szakemberek dolgoznak.. de ez politikatol fuggetlenul is lehetseges..
Semmi baj ha azt irod hogy szerinted politikai okai vannak.. DE ne ird ugy mintha ez valami bizonyitek lenne.. ez max csak egy velemeny lehet igy
2014.08.12. 11:12:46
Robin Williams-t pedig inkább tekintem elvtársamnak, Brezsnyevet, Csernyenkot, Andropovot meghagyom neked:)
2014.08.12. 11:13:18
Akkor nem mindegy, hogy hír-e az MTV-n vagy sem RW halála vagy bármi más?
Vándor92 2014.08.12. 11:13:35
2014.08.12. 11:17:56
Felmerül a kérdés, hogy a közpénzt milyen alapon töltik bele a közmédiába, ha a köz nem kíváncsi rá.
Humbertus de Silva 2014.08.12. 11:18:00
(A nickem pedig nem rosszabb, mint a tiéd).
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 11:18:21
baviki 2014.08.12. 11:18:37
Egyébként nálad a Fidesz is, meg az MSZP is mehet a francba, akkor marad a balliba, vagy a Jobbik! Annyit azért írj meg nekem kivagyikám, ugye, azért nem a balliba?
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 11:19:49
Rézvirág 2014.08.12. 11:20:22
A köztévé már csak olyan, hogy mindig a kormányoldal szimpatizánsai nézik, a többi meg agybajt kap tőle. Ugyanígy volt ez baloldali kormányok idején is. Ettől függetlenül szerintem messze nem politikai bosszúról, vagy miről volt szó, hanem egy szakmai hibáról, amit ritka hülyén próbálnak magyarázni. Szakmai hiba alatt azt értem, hogy az, aki eldönti, hogy mi hír és mi nem, aznap (vagy mindig?) abból indult ki, hogy NEKI mi érdekes hír és mi nem. És lehet, hogy NEKI semmit sem mondott, hogy meghalt Bajor Imre. Amit mondjuk meg tudok érteni, mert nekem se sokat. Talán mert nem láttam a színházi szerepeit. Nekem róla 2 dolog jut eszembe, Oli úr meg a Heti hetes, mindkettő felejthető. Lehet, hogy ha színházban is láttam volna, más lenne a véleményem, de hát nem láttam, és lehet ez rólam szegénységi bizonyítvány. Akárhogy is, az, hogy Bajor már nincs köztünk, számomra egy maradt a facebook hírfolyam számtalan képe között, váratlan sem volt, mert facebook hírfolyam rendszeresen értesített arról, hogy nagybeteg. Olyan volt, mint amikor egy volt kollégám írja, hogy meghalt az apukája, az ember egy pillanatra részvéttel gondol a családra, aztán pörgeti tovább a kismacskák, babák, nyaralós képek, sütireceptek folyamát. Igazából nem jelent semmit. (És esetleg lehet ám, mondom: LEHET!,hogy a fél országnak sem jelentett semmit, mert sem a Szomszédokat, sem a Heti hetest nem tartja "valaminek") És szerintem annak sem jelentett semmit, aki a híreket válogatta, és elkövette azt a hibát, hogy azt hitte, másnak sem, és ez tényleg hiba volt, mert neki amúgy munkaköri kötelessége lenne tudni, hogy ami neki nem jelent semmit, az a fél országnak még nagyon is jelenthet, aztán meg a lehető leghülyébben magyarázta a bizonyítványt, ha én lennék valami döntéshozó, úgy rúgnám ki, hogy a lába nem éri a földet.
Mindazonáltal szerintem ezt a gumicsontot is ki lehetne már köpni, mert lassan a fogad is fájni fog. Kár ebbe mindenféle politikai bosszút belelátni, kár egyre több jobboldalival leíratni, hogy Bajor tulajdonképpen a Szomszédok és a Heti hetes sztárja volt, és azon kívül, hogy olyan fainan beszólogatott Orbánéknak ... tulajdonképpen miért is volt akkora szám? Kár egy idióta idiótánál is idiótább magyarázkodása miatt a Kossuth díjat kipécézni és innentől minden színész halála után Kossuth díj után böngészni a Wikit, és lesni, hogy vajon a köztévé leadta-e a hírt, és ha igen, milyen hosszan, és elég szomorúan pislogott-e a hírolvasó...
Mindegy, valszeg hiába beszélek, már látom a posztot a következő Kossuth díjak átadása után: "Az ő halálukról már be fog számolni a köztévé!!!"
rajen 2014.08.12. 11:24:35
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 11:24:57
Leone_510 2014.08.12. 11:26:35
lehet , hogy hajnalban a cnn leadta a hírt de az utóbbi 30 percen "csak" az iraki ukrajnai és az ebola híreket ismétlik , azért ez sem kerek...
baviki 2014.08.12. 11:28:22
fda 2014.08.12. 11:28:51
(Igen, tegye fel a kezét, aki az épp fikázott hírműsort valóban élőben látta, és hiányolta belőle ezt a színészt.)
Tiborpapa 2014.08.12. 11:29:40
- Az irigy ember nehezen viseli mások tudásban, tiszteletben, világi javakban vagy az életszentségben való gyarapodását.
- Elhúzódik a szerencsés embertől, örül, ha az bajba jut.
- Szívesen hallgat megszóló és rágalmazó beszédet.
- Mások dicséretét kisebbíti, kedvetlenül és közönyösen beszél róluk, jó cselekedeteiket túlzott iróniával magasztalja, s ezzel eltorzítja.
- A másokat dicsérő beszédet kedvetlenül hallgatja, félbeszakítja, gúnyt űz belőle, vagyis akadályozza a tisztelet születését iránta.
- A jót elhallgatja, vagy félremagyarázza, a jó szándékot kétségbe vonja.
És még van másik 6 főbűn is, amit most nem sorolnék fel. Azok is rettenetesek. Sokan magukra ismerhetnének, ha lenne merszük tükörbe nézni, mert félnek a felismeréstől, hogy mekkorát tévedtek. Szégyellnék magukat, ha lenne bennük ilyen érzés, és beismernék tévedésüket, ha lenne hozzá erejük, mert tévedni emberi dolog, de beismerni azt emberfeletti.
ROBIN WILLIAMS SZÍNMŰVÉSZ! Nyugodj békében!
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 11:29:58
Humbertus de Silva 2014.08.12. 11:30:25
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 11:32:39
Leone_510 2014.08.12. 11:33:45
aszucs 2014.08.12. 11:34:29
Ha szerinted nem politikai, akkor miert van hogy az osszes komment politikai? ... veletlen.. :)
Jobban vegigolvasva a hozzaszolasaid, tenyleg nem lattam hogy te is beszaltal volna a politizalasba..
DE a te hiredre hivatkoznak bizonyitekkent.. de egy arva szoval sem szoltal rajuk ellenben aki az ellenkezojet allitja azokat kioktattad.. ilyen modon kozvetetten megis beszaltal politizalasba te is...
persze ha kotozkodni akarnek akkor en is mondhatnam.. hogy talan nem veletlen hogy mindenki egybol politikara hasznalja ezt a cikket.. mar maga a cim "halála sem volt elég fontos" is azt sugallja hogy kapcsolodik egy elozo szetpolitizalt hirhez...
Leone_510 2014.08.12. 11:36:44
Humbertus de Silva 2014.08.12. 11:38:47
baviki 2014.08.12. 11:39:19
2014.08.12. 11:46:46
aszucs 2014.08.12. 11:47:46
Vegyuk ugy hogy rankszolt hogy ne hasznalja senki ezt a cikket politizalasra...
Persze az siman lehet hogy valamit elcsesztek a TV-nel... ok is emberek.. persze lehet erre ratesz valami burokratikus dolog is egy lapattal... egyetemista idombol ismertem par ott dolgozo embert es tudom jol hogy egy hatalmas allami ceg eseteben milyen idiotasagok miatt tudnak neha csuszni dolgok..
pl.: nincs kreta mert elirtak valamit az XY formanyomtatvanyon, es a javitasat kerelmezni kell a nemtudomhol.. akik most epp szabin vannak.. stb :)
turista a saját országában 2014.08.12. 11:51:59
2014.08.12. 11:55:02
A lényeg, hogy ismert volt, ezért számot tarthat érdeklődésre.
turista a saját országában 2014.08.12. 11:57:34
Itt a másik hülye. Baszki, az adóforintjainkból fenntartott köztévé csak végezze a munkáját szakszerűen. Olyan nagy kérés? Tudom, ez 2010 óta, mióta az Élő Gáborok megszállták a közmédiát, csak hiú ábránd.
2014.08.12. 12:05:59
Miért? Azért, mert meghalt, vagy azért, mert nem mondták be?
2014.08.12. 12:08:09
Bocs, de ez a fideszre jellemző, mindenki tudja.
odamondó 2014.08.12. 12:09:06
-az információ érdekessége, szórakoztató jellege szintén nem pipa
2014.08.12. 12:11:18
Dehogy verték! Ők ilyenek.
988b8d9f.77ca.42b9.b808.2cf00c2be889. 2014.08.12. 12:12:40
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2014.08.12. 12:12:42
baviki 2014.08.12. 12:14:26
2014.08.12. 12:15:27
Biztos valami unortodox kitüntetés, haha! :-D
bandinyúl 2014.08.12. 12:16:22
Nem kell a löztévét fikázni.Takony az úgy ahogy van,egy nagy csüngő takony.
Boka1 2014.08.12. 12:17:45
bandinyúl 2014.08.12. 12:19:28
Kövesd a tettét.
baviki 2014.08.12. 12:23:18
Bergyilkos Bohoc 2014.08.12. 12:24:00
Mennyivel elegánsabb lett volna a nap végét kivárni, és azután háborogni, mert most elég korai volt ez a kicsinyes kötekedés a hajnali híradóval, amely láthatóan Bajor Imre-ügy okozta mély lelki sérülés váltott ki sixxből.
2014.08.12. 12:26:42
Pl. azért, mert jelentett neked valamit a művészete, és újat már nem adhat. Az, hogy "önszántából kilépett a térből" sajnálatos, de nem elítélendő.
Artorias of the Abyss 2014.08.12. 12:28:02
988b8d9f.77ca.42b9.b808.2cf00c2be889. 2014.08.12. 12:29:04
aszucs 2014.08.12. 12:32:30
Az altalad emlitett mukodjon szakszeruen dolog sajnos lehetettlen..
Ugyertem a te elvarasaidnak megfelelo szakszeruseget meg tudhantnak oldani.. de van meg masik 10 millio ember az orszagban... es biztos lehetsz benne hogy sok ellentmondas van az elvarasokban... :)
Van aki szerint X-nek mindenkepp benne kell lennie [kulonben vilagvege].. valaki szerint meg nem...
Amugy en egyatalan nem nezek TV-t .. megsem hoborgok hogy dehat az adoforintjaim..
Nem art egy kis tolerancia, es nem ugy felfogni az adot hogy ez kotelezi az allamot hogy minden tokeletesen mukodjon.. hanem inkabb ugy felfogni hogy ez egy szukseges dolog ahhoz hogy megprobaljak jol mukodtetni..
errol eszembe jutott egy idiota rajzfilmsorozat egy resze ahol a vagy 8 eves srac is sokszor ezzel ervelt... mintha neki lenne egyatalan adoja.. :D:D:D
2014.08.12. 12:33:22
Te oldalad, én oldalam, eh. Mindkét oldal így véli. Gondolom, te is szabadságharcolsz, legalább a "másik oldal" ellen.
988b8d9f.77ca.42b9.b808.2cf00c2be889. 2014.08.12. 12:35:53
Nem siratni kell, hanem elengedni, szépen megköszönni amit eddig csinált és pont, hadd menjen.
Sírjon az, aki nem állt mellette, mikor szüksége lett volna rá.
gaboraron 2014.08.12. 12:36:59
nyilván sixx és az index nyomására.
bezzeg Bajor nem volt benne, és Robinnak nem volt Kossuth dija, őt miért tették bele???
2014.08.12. 12:37:41
1. elvárható volt, hogy már korán bemondják.
2. nem lehetett tudni, hogy később bemondják-e egyáltalán.
3. ha bemondták később, abban lehet szerepe a kritikáknak is arra, amiért reggel nem mondták be.
gaboraron 2014.08.12. 12:39:09
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 12:41:43
2014.08.12. 12:41:46
Bármilyen gyász erről a veszteségről szól. Te ezt nem tudtad?
"Nem siratni kell, hanem elengedni, szépen megköszönni amit eddig csinált és pont, hadd menjen."
A siratás ennek a folyamatnak (az elengedésnek) a része. Gondolom, sok rajongója van, aki megsiratja, és aki nem is állhatott mellette. Te nem tartozol közéjük, nem baj az.
baviki 2014.08.12. 12:44:57
aszucs 2014.08.12. 12:49:40
Nemreg volt konteonap indexen.. szerintem olvasgassad azokat.. lathatoan nagyon erdekel teged a tema.. :)
Azokban voltak ilyen osszeeskuves elmeletek hogy mindent egy ember iranyit.. es milliokat agymosott hogy sajat akarat nelkul bamban kovessek az utasitasait.. es gondosan ugyelnek hogy 100%-os legyen az agymosas, nehogy valaki kiszabaduljon, es a nyilvanossag ele tarja az agymosasi technologiat .. bizonyitekokkal egyutt... :)
persze en is szkeptikus szoktam lenni.. mindket iranyban... pl eleg valoszinutlennek tartanam hogy egy hatalmas cegen belul biztonsagban titokban lehessen tartani valamit.. amirol a dolgozok nagy reszenek tudnia kell.... :)
aszucs 2014.08.12. 12:52:03
Ok-ok.. lehet igazad van.. :)
Bergyilkos Bohoc 2014.08.12. 12:54:05
Teljesen felesleges azon fennakadni, hogy a hajnali híradóban még nem volt benne és feltételezésekbe bocsátkozni, hogy a cikk hatására mondták-e be. Bemondták? Be. Volt értelme a cikknek? Nem.
988b8d9f.77ca.42b9.b808.2cf00c2be889. 2014.08.12. 12:54:59
Aki meg siratni akarja tegye, nem mondtam, hogy nem lehet. Engem kérdeztél, én nem siratom ennyi. És nem azért, mert leszarom az embert, vagy mert nem tudom ki volt.
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 13:05:43
parazita666 2014.08.12. 13:10:50
2014.08.12. 13:10:51
Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2014.08.12. 13:12:40
Bergyilkos Bohoc 2014.08.12. 13:18:18
2014.08.12. 13:19:51
A gyász mindig egy viszonylat, amelyben a gyászoló a főszereplő. Függetlenül attól, hogy te miben hiszel.
aszucs 2014.08.12. 13:24:33
Es a lenyeg hogy az a rengeteg ember annyira elkotelezett.. hogy az az 1 ember siman epithet rajuk hogy egyikuk sem fogja lebuktatni...
Sooot... mindenki akit oda felvesznek dolgozni, azt elotte az NSA-val leelenoriztetik hogy soha egyettlen rosszat nem irtvagy mondott az 1 emberrol.... hogy nem-e egy beepitett kem aki csak le akarja oket buktatni... :)
meg szerencse hogy a magyar kem-muholdak azt is felveszik amit a szomszedodnak mondasz, es az alapjan is szurik a jelentkezoket.. :D:D
Persze ezt az ellenorzo kem rendszert is egy csomo ember iranyitja, akiket szinten ellenorizni kell es ahhoz is tartozik egy csomo ember akiket szinten ellenoriznek... :D:D:D
2014.08.12. 13:26:08
Ahogy gondolod.
"Mert a "szabadságharcolás" a másik oldal véleménye mindenkiről"
Ezen mindig meglepődöm, hogy miután Orbán Viktor az, aki ilyen-olyan szabadságharcokat hirdet havonta valaki/valami ellen, ezt a baloldali ellenzék nyakába akarják varrni. Az egy dolog, hogy homogenizálod az "ellentábort", ugye, de ha ezt egy hazugságon keresztül teszed, az eléggé felháborító, de mindenképpen szembetűnő.
2014.08.12. 13:31:25
Izé. Konkrétan arra kérdeztem rá, hogy miért zokogsz. :-)
Vándor92 2014.08.12. 13:31:54
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 13:32:35
Realista56 2014.08.12. 13:43:21
Nem hazám, messze van, (azért hadd mondjam, 2 hónapot töltöttem az USA-ban, ami nem sok) mellesleg én nem is szerettem annyira.
Persze nem ez a fontos, de miért majmoljuk ezeket a - valljuk meg - bohócokat csak azért, mert sokan ismerik őket?
Egy agysebész munkásságát ezerszer többre becsülöm, és undorodom attól a nyálas rajongástól, ahogyan ezeket a sztárokat körülveszik.
Prof. Vágóhíd Elemér 2014.08.12. 13:44:10
Bergyilkos Bohoc 2014.08.12. 13:51:41
nemszólokmégegyszer 2014.08.12. 13:53:19
Rézvirág 2014.08.12. 13:54:29
"ez egy szakmai hiba volt, nem politikai, ezt egy interjúban is elmondtam, és itt is ezerszer, nem én csinálok belőle politikai hisztit, hanem a kommentelők."
Ez meg legalább olyan hülye kifogás, mint a Kossuth díj a köztévétől.
Na mindegy. Engem nem különösebben érdekel a köztévé, mert kb csak arra jó, hogy az épp aktuális kormány seggét nyalja és az épp aktuális ellenzék rajta köszörülje a nyelvét. Biztos vannak neki mindenféle funkciói, meg szép kirakatba tehető jogszabályokat is írtak hozzá, de én mint ecceri állampolgár még a büdös életben nem éreztem úgy, hogy na kérem, de jó, hogy van köztévé, mert EZ AZ A CSATORNA, ahol aztán mindenfélét megtudhatok. Egyszerűen nincs jelentősége, se hírközlési, se nézettségi, se a világon semmilyen szempontból. Ez csak egy csatorna, ami valamilyen KELLENE legyen, de SOSEM olyan, és lehet róla uborkaszezonban felháborodott cikkeket írni, hogy a százalékok, meg a meghívottak, meg bemondták-e, meg kik irányítják, meg kik szóltak le biztos, stb. Ilyen szimbolikus gumicsontrágás az egész. Ami önmagában nem zavarna, meg engem Bajor Imre se izgat fel túlságosan, tőlem aztán lehet belőle politikai mártírt csinálni ...oh pardon: teret adni politikai hisztériának, de azért lássuk már a fától az erdőt. Ettől a hisztitől végeredményben semmi sem fog történni a jobboldalon. Már csak azért sem, mert Bajor Imre rajongótábora és a jobboldal között a Heti hetes miatt kicsi volt az átfedés, és kb. a vállukat rándítják, max annyi történik, hogy megkérdezik, hogy ki ez a szakmájához semmit sem konyító hülyegyerek ott a köztévénél, ha lenne kedves más munka után nézni. Ennyi.
Vagy mit vártok? Elérni kb. annyit értek el, hogy jól felnagyítotok egy tiszteletlen gesztust, és hordozzátok körbe, mint valami véres rongyot, és most már mindenki tudja, az is, akinek különben fel sem tűnt volna, és ha én mondjuk szeretném Bajor Imrét, AKKOR nekem rosszul esne, hogy nem elég, hogy tiszteletlenek voltak vele, még jól bele is van kiabálva az éterbe, pláneegy olyanba, ami semmi visszhangot nem vet. És nem azért, mert mindenkinek kimosták az agyát, hanem mert kb. senkit sem érdekel, és már úgy éli meg, mint a 20. rákos kisgyerek képével ellátott likekunyerálást a facebookon. De csak mondják, és csak mondják...
És igazad van, ha én lettem volna vele tiszteletlen, én bocsánatot kérnék. Ez a minimum.
Engem ebből az egészből egy bánt. A Kossuth díj. Innentől kezdve hozzá tapad ez a hülye adok-kapok, a baloldaliak majd erre hivatkozva visszautasítják, megy majd az élcelődés, hogy na, kinek a nevét mondják majd be a köztévében ha meghal, és bárki halálhírét körbe kell majd magyarázni, hogy bemondták-e vagy sem...ah... kell ez?
Tudom, csak a kommentelők :-/
krakkik · http://index.hu/ 2014.08.12. 14:05:02
Gyorgy Nagy 2014.08.12. 14:07:40
krakkik · http://index.hu/ 2014.08.12. 14:10:19
van akinek (sixx) az atv jon be, van akinek a (fideszkdnp) a hirtv, es van akinek a porno csatorna, ezen kar rugoznod...
profilo 2014.08.12. 14:24:28
Szerintem jövőre külön képzés indul erre valamelyik egyetemen és néhány év múlva nagy dolog lesz,ha valamelyik politikus "Halálhírek különböző médiafelületeken" című diplomamunkája plagizálva vagyon.
A fejlődés megkérdőjelezhetetlen!
Ay 2014.08.12. 14:28:08
Neked megbocsájtok, de a gyermekeidnek nem...
Sajnos nincs kossuth-dijjuk melyet Ákos mákos valagának polírozásáért kapták gyurcsók feritől a gárdaavatás emlékére...
988b8d9f.77ca.42b9.b808.2cf00c2be889. 2014.08.12. 14:30:12
Lezárhatjuk a témát, vagy még szeretnél nekem elmondani vmit a gyászról?
@parazita666: azt te honnan tudod, hogy nem vagyok így is egy nyálas buzi?
988b8d9f.77ca.42b9.b808.2cf00c2be889. 2014.08.12. 14:32:06
Sascha Braun 2014.08.12. 14:32:38
Sascha Braun 2014.08.12. 14:36:54
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 14:44:04
A szabál az szabál: nem volt Kossuth-díja, a reggeli Híradóban nem beszéltek róla. A délibe már belefért.
arról nem én tehetek, hogy nem tudsz olvasni. A hír jelentőségén meg nem fogok vitatkozni egy fikanickes MTVA-dolgozóval.
Koca Caola 2014.08.12. 14:51:00
dvhr 2014.08.12. 14:57:25
Átlagos olvasó 2014.08.12. 15:06:15
Baaah 2014.08.12. 15:29:23
988b8d9f.77ca.42b9.b808.2cf00c2be889. 2014.08.12. 16:06:26
46.165.208.195
Mc Master 2014.08.12. 16:27:41
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 16:31:54
krakkik · http://index.hu/ 2014.08.12. 16:56:51
Bergyilkos Bohoc 2014.08.12. 17:04:29
Műsorváltozás. Ez lenne eredetileg:
www.port.hu/randiztam_egy_sztarral_starstruck/pls/w/films.film_page?i_film_id=109776
Sascha Braun 2014.08.12. 17:44:45
aDollfussWeininger 2014.08.12. 17:59:12
Koca Caola 2014.08.12. 18:44:22
Gurtart 2014.08.12. 21:05:12
Ay 2014.08.12. 21:41:35
Estevez atya 2014.08.12. 21:46:19
Ay 2014.08.13. 01:36:10
Sanko13 2014.08.13. 10:53:59
krakkik · http://index.hu/ 2014.08.13. 20:53:15
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.14. 00:02:13
krakkik · http://index.hu/ 2014.08.19. 15:29:00
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.19. 15:39:02
krakkik · http://index.hu/ 2014.08.19. 16:08:16