Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Legmagyarabb Stadionba nem engedik be az RTL Klubot

2014. augusztus 09. 22:05 sixx 343 komment

Nem túl sok mindent lehet hozzáfűzni az FTC vezetőségének döntéséhez, miszerint az RTL Klub stábját nem engedik be a stadionavatóra, talán csak annyit, hogy elég pitláker húzás ez, kérem szépen. Állambácsi seggét ennyire szánalmasan tán még a debreceni stadion örvén sem nyalogatták. Csak a tisztánlátás végett: a 22 500 fő befogadására alkalmas arénába az RTL azért nem lehet ott, mert nem férnek be.

flort 2014.08.10. 09:34:59

@Pinabajusz: kedves pinabajusz, talán megbocsátod a kérdés hangnemét, de ha nem vagy naprakész, mi a faszér' szólsz hozzá?

Intruder71 2014.08.10. 09:35:52

@Guboo: A madárinfuenza is jött. Be isbvásárolt országunk akkori kormánya használhatatlan, ámde jó drága oltóanyagot. Aztán valahogy abból a világrengető járványból sem lett semmi.

draft22 2014.08.10. 09:37:31

@lobster thermidor: Amúgy általában úgy van, hogy nem központi utasítás, hanem a klasszikus öncenzúra, túllihegés áll az ilyen dolgok hátterében. A kádár-rendszer tipikus mentalitása.

draft22 2014.08.10. 09:40:41

@LallR: A bolsi többesszámod lebuktatott, mocsok bolsi. Amúgy az RTL nem áll harcban a kormánnyal, csak elmondja az igazság 1%-át, többet nem mer, mert gyáva.

flort 2014.08.10. 09:41:56

@lalolib: "Egyszer sem közölték egyetlen bajnoki mérkőzés eredményét sem, de talán még sportblokkjuk sincs"
1. most hogy jön a sporthoz a magyar foci? Tűz és víz
2. van egy SportKlub nevű kanális, ami tudomásom szerint az RTL-é.
3. Kézilabdát sajnos néha közvetítenek, lehetetlen időpontban és nagyon hülye kommentátorokkal. Hidd el, az sem jobb.

draft22 2014.08.10. 09:42:24

@Intruder71: Igen nem lett, mert a fél világ beoltatta magát.
gyermekbénulás-járvány sincs, ezért ne oltasd be a gyerekedet. szerencsétlen hülye vagy....

Intruder71 2014.08.10. 09:50:19

@flort: A Sportklub már a digié. Januártól meg valószínűleg M4 néven fog futni közösen az mtva és digisport által.

István Tamasi 2014.08.10. 09:51:03

Az RTLKlub nem beengedése öntökönszúrás, mert ettől csak jobban fogja ekézni a csatorna a stadionépítéseket.

lalolib 2014.08.10. 09:56:02

Szinte sejtettem, hogy az lesz a legnagyobb "vád" a kommentemben, hogy miért nincs az RTL Klubon sportblokk.
Mert ott a Sportklub...celeb hírek meg vannak, pedig ott a Fókusz.
Lehet, hogy én már túl öreg vagyok, de nekem egy híradó álljon politikai hírekből, közéletből, kultúrából, sportból és időjárásból. És ne csak celebhírekből, balesetekből és bűnügyekből. Az meg megérne egy külön misét, hogy az RTL a reklámadó (mely úgy hülyeség ahogy van) miatt hirtelen kritikussá vált. És eddig vajon mit a fenét csinált híradó címén?
Előre sejthető, hogy a TV2 hozsannát fog lehozni az avatóról, az RTL Klub meg újfent közpénzezik és meg lesz sértődve, hogy nem engedték be.
Szerintetek ez a tárgyilagos média?
Nem vagyok jobboldali, de még balos sem. "Csak" liberális, aki ugye szitokszó mostanság (és nem csak a jobboldalon).

Intruder71 2014.08.10. 09:56:34

@draft22:
Miről beszélsz?
A WHO meghamisította a halálozási adatokat. Független kutatások bizonyították, hogy a halálozási arány 1% alatti, ami egy sima influenza járvány közeli érték.
A WHO vezetői is benne voltak az oltóanyag gyártásban.
Érzed már, hogy te vagy a szerencsétlen megvezetett hülye?
Gratulálok!

lobster thermidor 2014.08.10. 10:01:39

@draft22:

Akár így is lehetne. Bár ez nem mentség számukra, de a kádári időkben maguk a cenzorok sem minden esetben élvezték azt, amit pártutasításra tenniük kellett.
Ellenben a mostani rendszerben jól látható kéjjel élvezkednek a helyzetbe hozottak, ami azért ad némi perverzitást a dolognak.

The Welsh 2014.08.10. 10:10:35

Hatvan hely van kb a sajtópáholyban és a pálya mellett is kevés a hely (mert közel van a lelátó a pályához. Én csütörtökön kaptam meg az akkreditációról a visszaigazolást, az RTL péntek éjjel jelentkezett be, nyilván azért, hogy ne kapjanak helyet, aztán futtathassanak egy ilyen hírt.

Sixx, azért nem kéne mindenre ugrani. Bár a tegnapi indexes borzalom után mire is számítanék.

Intruder71 2014.08.10. 10:21:13

@sixx: :) Az egész madárinfluenza mizéria egy nagy humbug volt.

Intruder71 2014.08.10. 10:22:57

@The Welsh: A többi médium miért kapta meg jóval korábban a meghívót? Miért az rtl-t felejtették ki a listából?

draft22 2014.08.10. 10:29:50

@Intruder71: ??????? én vagyok megvezetett hülye???????
A spanyolnátha járvány halálozási aránya 2% volt kb 25 millió halott szinte a föld teljese népessége fertőzött lett (persze nem mind beteg).
Amiről te írsz (ráadásul tévedés) az is sokkal magasabb, mint egy "normál" influenzáé.
A halálozási arányszám egyébként a bizonyított eseteknél 60% körül volt. www.e-nepujsag.ro/op/article/mad%C3%A1rinfluenza-tal%C3%A1n-kev%C3%A9sb%C3%A9-hal%C3%A1los-who-%C3%A1ltal-becs%C3%BCltn%C3%A9l
A madárinfluenza járvány kirobbanása a legalacsonyabb becslés szerint is 30 millió ember halálát okozta volna, és legalább 500 millió ember kórházi ellátását igényelte volna. Az oltásoknak lényeges szerepük van a mutálódás megállításában. A pánik amely talán tényleg túlzott volt a 60% halálozási-arány félreértésén alapult, amely a kimutatott és "hospitalízált" betegekre vonatkozik. (az 1% pedig valójában a fertőzött területre vonatkozik, tehát ha az egész világon elterjed, vagyis a világ minden szegletébe jut vírushordozó az 70-75 millió halottat jelent

The Welsh 2014.08.10. 10:33:30

@sixx:

mi másért, hacsak nem nagyon hülyék? Korlátozott a sajtóhelyek, meg a fotóshelyek száma, az utolsó utáni pillanatban jelentkeznek be, amikor eleve túljelentkezés volt a helyekre (sok kollégám sem jut be, olyanok, akik minden héten ott szoktak lenni).

Öt sajtótájékoztató volt a héten a stadionban, egyikre sem akartak kijönni. A Sportklub volt, amúgy. Ők biztos kaptak is akkredet, rendezzék le velük.

The Welsh 2014.08.10. 10:34:27

@Intruder71: pl. mert gyakorlatilag soha nem szoktak eljönni a sajtótájékoztatókra.

draft22 2014.08.10. 10:35:13

@Intruder71: A fenéket, csak ostoba vagy és a bulvár médiából tájékozódsz.
A járványügy az megelőzés, a pestis pl egy közepesen fertőző betegség, a tüdőpestis kivételével nem terjed emberről emberere, mégis 10-100 millió ember halálát okozta.
A hülyeséged a tudatlanságodból származik.

vénkujon 2014.08.10. 10:38:39

@The Welsh: :D tolj már még pár, fasza belsősinfót. kurvajó!:D

draft22 2014.08.10. 10:40:47

@Intruder71: A "sima" influenza járvány, egy nagyon komoly járvány. Szövődményei miatt Magyarországon is ezrek halhatnak meg miatta.

űrszelvény (törölt) 2014.08.10. 10:45:57

Most komoly, hogy valakinek újdonság az, hogy ha az utolsó utáni pillanatban jelentkezik be valahova, akkor nem biztos, hogy lesz hely? :O

The Welsh 2014.08.10. 10:49:04

Annyit még megemlítenék, hogy a 22500-at csak akkor érdemes emlegetni, ha simán csak ki akarnak menni, akkor meg még van jegy, 9 óta nyitva a pénztár. Máskülönben csak népszavás/hírlapos propagandisztikus csúsztatás.

A stadion méretéhez semmi köze a sajtós helyek számához.

The Welsh 2014.08.10. 10:50:54

@űrszelvény: Már a hétfői tesztmeccsen is dugig volt a sajtópáholy. Pedig az csak egy öregfiúk-meccs volt.

The Welsh 2014.08.10. 11:07:29

Ja, egyébként ezen a meccsen 24500-es a stadion, mert a B-középnél nincsenek berakva a székek. Hamár.

Andy73 2014.08.10. 11:18:18

Majd tudósítanak a stadionon kívülről, úgy sokkal nagyobb hecc. Lehet, hogy direkt későn akarták akkreditáltatni magukat.
Egyébként meg tök mindegy, hogy hány csatorna tudósít az eseményről, így a botrány miatt pedig még többen hallanak róla.
Sokkal nagyobb baj ennél, hogy a Fradi már régen kizúgott a második kupasorozat selejtezőjéből, pedig régen még meg is nyerték a vásárvárosok kupáját, és más kupákban is többször a döntőig vagy az elődöntőig jutottak. Most már jó pár éve az őszt sem érik meg a magyar focicsapatok, nemhogy a tavaszt a nemzetközi porondon.

fazzoletti 2014.08.10. 11:21:21

Valamikor a 90-es elején imádtam a Fideszt. Sőt Deutch Tamással történt beszélgetés után be is léptem. Ültem Orbán mellett a kocsijába, szerveztem a lakossági gyűlését. És akkor nem gondoltam volna, hogy ennyire gyűlölni fogom őket. Pont azt teszik, amiért vagy ami ellen annak idején alakultak. Éltem a Kádár rendszerben, de akkor sem volt ilyen propaganda. Hányok az MTV-től és attól a primitív hozzáállástól amit a kormánypárt művel. Szégyellem magam, hogy egykor én is velük voltam. Pitiánerek. És amit itt (is) a bértollnokon tesznek visszataszító. De csak hajrá..

lobster thermidor 2014.08.10. 11:29:08

@The Welsh:

Nagyon okosakat írsz, és ha nem ebben az országban élnénk, akár el is fogadnám. Azonban furcsa módon nekem mégis az a gondolatom támadt, hogy az akkreditációkat is hasonló módon osztogatják, mint korábban a trafikokat.

draft22 2014.08.10. 11:42:24

@fazzoletti: Nekem is volt szerencsém találkozni velük, akkor ill. kicsit előbb. Viktorról az volt a tapasztalatom, hogy úgy gondolja, hogy eddig ők voltak (KISZ, MSZMP), most mi jövünk, Kövér is valami ilyesmit képviselt. A többiek úgy gondolták, hogy akkor ugyan olyanok leszünk, mint ők. 1988-89-ben ez nem tűnt lényegesnek. A Bibót "céljait" kicsit ismerve mostanra már tisztább a kép. A 70-es évek végén a 80-as évek elején, a rendszer káder hiánnyal küzdött, elfogytak az öregek és nem voltak képzett fiatalok (ekkor már a munkásmozgalmi múlt vagy a szakérettségi, esti iskola stb. nem volt elég a változó világhoz szakértelem kellett), ezért hozták létre ill kvázi folytatták a szakkollégiumi mozgalmat, hogy főleg vidéki fiatalokból kineveljék az új irányító elitet. Orbán azok közé tatozott aki ezzel az elejétől fogva tisztában volt , de azzal is, hogy a rendszer válságban van. A mai Fidesz a küldetéstudatnak a terméke. Stumpf talán 1996-ban mondta azt, hogy a régi elittől át kell venni a gazdasági hatalmat az új elitnek vagyis nekik, az lesz a rendszerváltás. Az új és a régi elit keveredése már évek óta folyt, de 1998 után az egész államgépezet ezért dolgozott.

The Welsh 2014.08.10. 12:08:11

@lobster thermidor: prekoncepciók ellen nehéz küzdeni.

wolves84lb 2014.08.10. 12:10:04

@fran7: akkor mesélj már arról, amikor a tv2 közvetített a mayar fociról...vagy egyéb média, leszámítva az mtv-birodalmat és a sport-tv-ket.

Köszi.

Majom fideszes.

wolves84lb 2014.08.10. 12:14:24

@heimdall:
"Há nincs is ennél fontosabb, baszki!"

Igen, ez látszik, hiszen ideküldtek titeket a Lendvai utcai székházból osztani az észt. :)

De védjétek csak a védhetetlent...

The Welsh 2014.08.10. 12:21:40

@wolves84lb: ha el akartak valóban menni forgatni, vajon miért péntek 22:14-kor küldtek akkreditációs kérelmet? És kitől kellett volna megvonni az akkreditációt, hogy a későn ébredő RTL kapjon?

Meg mégegyszer, az ő tulajdonukban levő Sportklub egészen biztosan kapott akkreditációt, az ő felvételeiket használhatják, ha akarják. Sőt, miután nem személyes az akkreditáció, elmehetnek helyettük.

wolves84lb 2014.08.10. 12:23:33

@fran7: igazán nemzeti a hozzáállásod, gratulálok. Azért, mert nem csíped azt, aki közvetít, nem nézed a nemzeti válogatottat.

BlackWhite 2014.08.10. 12:26:39

Biztos kellett a hely a sok ingyen jegy rendõr meg rendvėdelmisnek, mega haveroknak is. Úgy tudom a taxinål is ha valaki 10000 vett taxi jegyet, kapott 2 - 2 db ingyen promóciós jegyet 9000 - 9000 ért ami valjuk be nem túl reális. Azokat sajnålom akik az elajėn pénzt adtak ki rå. Úgy tudom azok se a Fradisok voltak mert a gang nem megy be. Aztån ha így se lesz kellő statiszta akkor mėg a kõzmunkåsok at is berendelhetik. Kell mėg ahely a levegõrėcsecskėknek is. Így pont nem marad hely. Alegnagyobb kereskedelmi tv nek. Egy ilyiberålis ållamban ahol ėsszerūtlen Stadionėpitėsek folyik, azaz egy illiberålis ålamban ez logikus is. Na ezėrt utazom hõ végen nyugatra. Végleg. Nem kalandvāgybol. Így egyből 40 ėvet előre ugrik a z ėletszinvonalam. Ennyi.

wolves84lb 2014.08.10. 12:33:47

@states1: ez nagyon gyenge volt...biztos azt gondoltad, vicces és jópofa, de marhára izzadtságszagú lett. Azért jó hétvégét :)

érthetetlen chris 2014.08.10. 12:37:16

Nem értem én az RTL-t csak annyi dolguk lenne, hogy bejelentik, hogy a kormány miatt elmarad a VV7 és megszűnik a Barátok Közt abban a pillanatban milliós forradalmi tömeg indulna a parlament felé ismerve a közízlést és a végén még megtennék Kolosit államelnöknek....

wolves84lb 2014.08.10. 12:37:49

@The Welsh: te is tényleg azt hiszed, van ma magyarországon 70 önálló média, akik mind erről akartak közvetíteni? És pont az országosan legismertebbnek nem marad hely...ugyanmár.

Abban egyetértek, az RTL-nek nem péntek este kellett volna írnia. VISZONT, veled ellentétben, én azt nem tudom, ők kaptak-e meghívót, és azt mikor. Ha te tudod, mondd el kérlek, hagy okuljunk.

Tudod, ha nem lennének ilyen pitiáner faszok ezek a fideszesek, akkor már csak azért is beengedték volna az RTL-t - így most nem lenne miről cikkeznie sok bloggernek, és mi sem erről beszélgetnénk.

imres 2014.08.10. 12:40:14

@Leadfoot elvtárs!
Miért léptél vissza öcsipöcsi? Senki sem kényszerített.

The Welsh 2014.08.10. 12:50:15

@wolves84lb: egyrészt lehet, hogy van. De a sajtóban általában párban dolgoznak az emberek (egész egyszerűen azért, mert ha valaki gépel, nem látja, mi történik a pályán), egy tévés stáb meg minimum három fő. Lesznek rádiók, jön a Chelsea saját stábja, sőt angol lapok is.

Egy Újpest meccsen a Puskás jóval nagyobb sajtópáholya is dugig van. Hát még most.

Van egy akkreditációs rend, azért mert az RTL egy fontos médium, még rájuk is vonatkozik.

igaz_ember 2014.08.10. 13:14:47

Hmmm, komolyan most pénteken jelentkeztek és csodálkoztak, hogy a sajtónak fenntartott helyre nincsen már olyan hely ami megmaradt? Ez olyan mintha valaki - mondjuk Én - utazni akarna egy olyan helyjegyes vonaton, ahol azt mondják bocsi betelt. Akkor mi legyen egyből Brüsszel? Röhej az egész...értem én hogy az RTL pipa meg minden, de egyszerűen ez most egy műbalhé. Pénteken jelentkezni egy olyan megnyitóra ami vasárnap van? Értem én hogy utáljátok Viktort, de ez már azért sok...ennyire hülyék nem vagyunk. Amúgy meg a lelátóra simán kimehettek volna egy kézi kamerával is. Persze akkor nem lehetne műbalhézni...Jó akkor szidja mindenki a Viktort ezért is...mert nem volt hely:) ...csak elmondom ezzel nem lesz meg az őszi választás sem...mert ez már vér ciki és csak röhögni lehet rajta.

Peterpapo 2014.08.10. 13:15:04

@Blogger Géza:

Mi az hogy még többet? A reklámadó bevezetése előtt a RTL híradójában soha nem esett szó a kormány hülyeségeiről, csak azóta, úgy hogy nem még többet, hanem most elkezdték. Teszem hozzá tök jogosan és ráadásul meg is tehetik. A másik. Milyen logikai út mentén hasonlítasz össze egy politikai pártot, egy sport egyesülettel?

Peterpapo 2014.08.10. 13:18:42

@igaz_ember:

Ugye azt te sem gondoltad komolyan, amit leírtál? Mert eléggé röhejes magyarázat. Inkább ahhoz hasonlítanám, amikor romák akartak bemenni egy szórakozóhelyre, ahol azt mondták nekik, hogy nem mehetnek be mert megtelt. Na igen, persze megtelt.

igaz_ember 2014.08.10. 13:19:22

Azért végiggondolva akik itt folyton a sajtószabadság kérdésével jönnek, el tudnák nekem mesélni mi volt 90 és 98 között? Csak úgy érdekelni mi volt a véleményünk arról, amikor az úgynevezett keresztény-nemzeti oldalt hirigelte a Magyar Nemzeten kívül minden média? Akkor aztán sajtószabadság volt mi? Na jól van szidni tovább a Fideszt nyugodtan. Nem kell a normális kritika nem engedték be őket egy stadionba mert nem volt hely...:) Mi lesz a következő? Nem mehetett át az RTL a zebrán mert piros volt? Atyaisten...

Peterpapo 2014.08.10. 13:21:12

@The Welsh: Ó persze hogyne. Akkreditációs rend, meg nagy érdeklődés. Hát persze.

2014.08.10. 13:21:23

@The Welsh: Kösz, hogy megvilágítottad a másik oldalt!
Nagyon szánalmas amit az RTL művel ezzel az állandó önsajnálattal, sajnáltatással, nálam és sok emberben pont az ellenkező hatást váltja ki.

igaz_ember 2014.08.10. 13:22:09

@Peterpapo: Te ha repülni akarsz business classon két nappal előtte foglalsz jegyet? Nem hiszem... az RTL-nek ott a turista osztály a lelátón, vegyenek jegyet kézi kamera és kész. Ja nincsen jegyed oszt balhézol...sajnálom de a vasárnapi süti osztás előtt nem pénteken jelentkezel.

The Welsh 2014.08.10. 13:29:10

@Peterpapo: nehéz lehet az előítéletes ember élete. én szerdán kaptam értesítést arról, hogy befogadták az akkreditációs kérelmem, akkor nyilván kiosztották a teljes keretet.

Peterpapo 2014.08.10. 13:32:09

@Haénnemakkorkicsoda?:

Anno a BL-re is minden jegy elkelt. Arra is emlékszem, hogy olyanoknak nem jutott, akik minden bajnokira kimentek, mert a csókos hobbidrukkerek kapták meg. Aztán a bajnokikon alig lézengett néhány ember. Ne erről a Chelsea elleni meccsről beszélj, hanem majd a bajnokikról! 2012-ben 5950 volt az átlagnézőszám a hazai meccseken. Idegenben meg 6015.

Peterpapo 2014.08.10. 13:34:05

@igaz_ember: Ha van hely foglalok, ha nincs nem. Egyébként érdekes, hogy pont csak az RTL-nek nem jutott hely.

wolves84lb 2014.08.10. 13:36:26

@Blogger Géza: az a jó benned, hogy most már egy hozzászóláson belül is ellentmondasz magadnak...

A Fradi tényleg azt enged be, akit akar...és a DK is. Csak az egyik egy párt, a másik egy közpénzből kistafírozott sportklub.

Áhhh, minek magyarázom...hülye vagy, mint a faszom...

Peterpapo 2014.08.10. 13:37:00

@The Welsh:

Hm. Kicsit feljebb azt írtad, hogy csütörtökön kaptad. Akkor most szerda, vagy csütörtök. Így egy kicsit az az érzése az embernek, hogy csak hamukálsz.

The Welsh 2014.08.10. 10:10:35
Hatvan hely van kb a sajtópáholyban és a pálya mellett is kevés a hely (mert közel van a lelátó a pályához. Én csütörtökön kaptam meg az akkreditációról a visszaigazolást, az RTL péntek éjjel jelentkezett be, nyilván azért, hogy ne kapjanak helyet, aztán futtathassanak egy ilyen hírt.

Peterpapo 2014.08.10. 13:42:12

Egyébként simán el tudom képzelni, hogy az RTL későn jelentkezett, de azért az ember elgondolkodik azon, hogy vajon mi lehet az igazság azok után, hogy Balog miniszter csak az RTL mikrofonját tette le a földre egy sajtótájékoztatón.

igaz_ember 2014.08.10. 13:46:18

@Peterpapo: Amúgy meg ha az ember akár előadással jelentkezik egy Konferenciára nem az utolsó pillanatig vár, mert egyszerűen betelnek a helyek. Értem én hogy utáljuk az Orbánt, de ez most egy röhej, ha egy héttel az esemény előtt lenne ez akkor egyetértek veled, de ez egy szándékos műbalhé. De a sajtószabadság számonkérése elég meredek, főleg a rendszerváltás utáni magyar állapotok teljes vizsgálatával, az objektivitás mondjuk azokban az időszakokban hol volt amikor mindenki utálta mondjuk a keresztény-demokratákat, az MDF-et, Antalt...stb? Nem tudtam úgy újságot sem olvasni nagyon, hogy ne vágtak volna szájon egy aktuális hazugsággal. Mondjuk röhögni akkor is lehetett rajtuk. Most meg öncenzúra -azt se tudják mi az - meg direkt nem kaptak helyt a stadionban, Brüsszel, Washington...stb...csak szépen halkan jegyzem meg ezzel nem lehet választásokat nyerni. Csak hülyét csinálnak magukból. De hát ha ez kell...

The Welsh 2014.08.10. 13:51:15

@Peterpapo: ja, mert most direkt megnéztem, szerda este jött.

The Welsh 2014.08.10. 13:52:11

@Peterpapo: meg még számos újságnak, weblapnak, fotósnak.

2014.08.10. 13:52:45

@Peterpapo: Ne kezdjük már ezt is!
Nézd meg a felvételt, a mikrofont hova teszi az RTL! Nem állványt visz, mint a többi normál, hanem a jegyzeteknek való helyre.
Én is letettem volna.

Jimbo75 2014.08.10. 13:53:26

@Secnir: Jó, gondolom azért szólnak a Cselszkinek, hogy ne nagyon égesse már be őket, elég lesz egy 1-3 is...

2014.08.10. 13:54:08

Az RTL provokál, aztán durcizik.
Óvoda.

draft22 2014.08.10. 13:57:03

@igaz_ember: Hülyeség, az ország legnézettebb TV csatornájának mindig van hely egy ilyen eseményen (konkrétan ez a stadion üzemeltetőjének üzleti érdeke). Egyébként gondolom a meghívóra várt az RTL, ugyanis ilyenkor a legnagyobb orgánumokat meghívják.
Szerintem az illető fradi munkatárs már megkapta a magáét, sőt nem kizárt, hogy mégis ott lehet az RTL ( de lehet azért sem megy el).
A fradi stadionját inkább üzleti alapon üzemeltetik ellentétben a debrecenivel, ahol a város közösségi helyként kezeli és tudtommal az üzemeltetési szerződés nem olyan szigorú. A fradi stadion esetében egy fix összeget bevételtől függetlenül fizetni kell a tulajdonosnak (az állam).

Bármire Megoldás 2014.08.10. 13:58:04

@embé: Persze baszki! Ordítsd a holokauszt rémét! Ka a fasz fizet téged, hogy ilyen ostoba, rosszindulatú patkány vagy?

draft22 2014.08.10. 13:58:51

@wallenberg88051000: Ha az RTL zsidó akkor te is az vagy. Sőt te valószínűleg akkor is ha az RTL nem. A frusztráltságod a félelemből adódik, hogy lelepleződsz.

Bármire Megoldás 2014.08.10. 14:03:22

Csak a tisztánlátás kedvéért: Az RTL péntek este írt egy egysoros röpcédulát (megjelent), hogy mennének. A válaszban az volt, hogy olyan sok társaság jelentkezett már be, hogy az erre a célra kialakított helyre nem tudnak több akkreditációt kiadni. Akkor ki a hülye? Ha meg kiadják, és ne adj isten megsérül valaki vagy valami, jön az ordítás, hogy semmire sem figyelnek, csak nagy legyen a sajtófelhajtás. Van sapka vagy nincs, ebben az országban szép lehetsz, de okos nem.

baltazar72 2014.08.10. 14:03:32

@Peterpapo: ez nem teljesen igaz! Az RTL2 késői hiradói messze jobbak voltak a többi kereskedelminél. Most előrehoztak érdekes témákat a koraesti kiadásba. Soha egyetlen esetben sem állítottak valótlant! Már régen fel is akasztották volna őket statáriális eljárásban ha bármit is rájuk tudtak volna nyomni.
Valakinek ki kell mondani a mások által eltitkolt eseményeket is!
Az MTVA meg nem hiradót nyújt, hanem a szánalmas nyalizást. Az MTI még Aczél elvti idejében is hitelesebb volt.

TrollSlayer 2014.08.10. 14:05:13

Azért az RTL Híradójában mindig lesz hely a rezsim számára.

CHRISporn 2014.08.10. 14:05:47

@wallenberg88051001: PONTOSAN!!!!!!
Az RTL szlogen így hangzik:"Mindenki velünk szórakozik!"
És,igen!!! :D :D Örülök,mert szánalmas celebmocsokcsatorna most már egy értlkelhető produktum nélkül...

igaz_ember 2014.08.10. 14:06:53

@draft22: Hmmm, a legtöbb sport eseményen nincs ott az RTL klub, és ez tény. Ez egy sport esemény elsősorban amúgy meg ilyenkor a köz TV élvez elsőbbséget. Megnyitó, gondolom mond valamit. Minek kellene bárkit is külön meghívni? Hónapok óta ettől hangos a média. Én se hívnék meg olyat aki tesz a sportra...már bocs. Illető fradi munkatárs hibája ja...mit kellett volna tennie pénteken? ír egy másiknak bocs de akkor ti nem mert az RTL két nappal előtte jelzi, hogy érdekli. Ez csak műbalhé, lehet menni Brüsszelhez, meg majd megírja a Washingon Post és a szürke dáma a The New York Times. De még mindig nem látom hol ebbe a sajtószabadságot sértő elem? Lehet időben jelentkezni egy olyan csatornának akit nem érdekel a sport. Naná, hogy a sportcsatornákat meghívnám, meg a közszolgálatokat, de ez azért kapitalizmus: nehogy már olyanhoz menjek akit nem is érdekel a sport. Röhej az egész. Egyetlen rendes sportműsoruk nincsen, de fúj Orbán...jó...majd ősszel megint lehet sírni, meg menni külföldre, hogy ez itt mér felháborító a műbalhék ellenére sem szavaznak oda ahová kellene. Lehet agymosotozni nyugodtan tovább. Én meg lapozok a mesekönyvben.

mobilus 2014.08.10. 14:08:29

Pinabajusz?! Nomen est omen.
Mögé képzelem a fejét...

gayne 2014.08.10. 14:09:26

Van az rtl klubnàl ezerszer jobb és nézhetőbb csatorna

draft22 2014.08.10. 14:09:29

@Bármire Megoldás: A nagyapám és a bátyja sem volt zsidó, mégsem ismerhettem őket, mert katonák voltak egy értelmetlen háborúban és otthonuktól sok ezer kilométerre valószínűleg megfagytak. Az apámat 13 éves gyerekként a németek és a "nem közreműködő" magyar honvédség kivezényelte védelmi töltést emelni, a legjobb barátja meghalt amikor nem engedték őket az óvóhelyre a bombázás alatt, ő csak egy kicsit sántított a haláláig, focizni nem tudott többet, pedig tehetséges volt. A mi családunkban ez volt a háború, utána pedig nem maradt semmink.

igaz_ember 2014.08.10. 14:09:29

@baltazar72: Az MTI Aczél idejében?:) Mi a következő? Orbán a Putyin mi? Ilyenkor lenne jó ha Kádár apátokat a 22 ezer beépített és fizetett feljelentgetővel együtt megkapnátok egy hétre oktatási célzattal. Akkor legalább lenne összehasonlítási alapotok.

draft22 2014.08.10. 14:11:29

@igaz_ember: Nem érted. itt nincs a sajtószabadságot sértő elem, nem ez a baj, a kádár-rendszer a baj, a túllihegők és az állásukat féltők a baj.

draft22 2014.08.10. 14:15:02

@igaz_ember: Ez nem műbalhé, a munkahelyemen (nem állami), ugyanez megy. A HR figyelmezteti a dolgozókat, hogy a facebookon ne politizáljanak (pláne ne a a kormány "ellen"), mert az rossz fényt vett a cégre.

draft22 2014.08.10. 14:19:51

@igaz_ember: Te magad vagy a kádár-rendszer.

gyíkarc50 2014.08.10. 14:22:57

Én a magyar foci minőségét nézve azt hittem , fizetnek, hogy kimenjünk a meccsre!Az RTL-nek nyilván keveset ajánlottak, ezért nem lesz ott, a hír abszolút félreértés.Majd ha a CÖF napidíjjat megadják, akkor tele lesz a stadion és még focizni sem kell a csapatoknak.

igaz_ember 2014.08.10. 14:26:21

@draft22: Jó de ez hogy jön össze a Kádár-rendszerrel? El vagytok tévedve...A HR-hez nem tudok mit szólni, nekünk ilyet soha senki sem mondott vagy kért csak annyit, hogy a munkahelyen ne csináljuk. Illetve az ügyfeleinkkel sem. Politizálni irritáló melóhelyen csak a vita van belőle a munka helyett. Nem tudom hol melózol, de a Kádár-rendszer tök más volt. Minden melóhelyen ott volt a helyi pártszervezet, mindenkiről kartont vezettek. Besúgtak...stb. Apámnak megmutatták 89-ben rajta volt, hogy jó szakember, de a rendszer megátalkodott ellensége..., a többit nem is mondom. Meg azt se ez mivel járt egy családnak. Személy szerint mindenkiről külön anyag volt. Ehhez képest, hogy egy paranoid HR mire kér...azt nem tudom kommentálni. Ha a cég ahol dolgozol kormányzati vagy állami megbízásokból él, ne csodálkozz egy más demokráciában sem nagyon díjaznák az ilyen magatartást. Ne Aczélozzunk mert az nem ez volt...inkább ne is tudjátok meg...addig jó.

igaz_ember 2014.08.10. 14:28:25

@draft22: :) Tényleg az kellene nektek egy hétre hogy megkapjátok addig kimennék külföldre:) aztán hátha megjönne az eszetek.

draft22 2014.08.10. 14:35:16

@igaz_ember: Köszi én már megkaptam, és most kapom meg ismét(és kérlek ne használj bolsi többesszámot). Én nem megyek el, maradok és végignézem ahogy bukik a bolsevista fidesz, akkor jöhet a pezsgő, mint Ceausescu bukásakor (bár remélem nálunk nem lesz olyan véres)

draft22 2014.08.10. 14:39:21

@igaz_ember: Egyébként nem érted. Illyés Gyula - egy mondat a zsarnokságról: "nemcsak a szögesdrótban, nemcsak a könyvsorokban szögesdrótnál is jobban bénító szólamokban;"

igaz_ember 2014.08.10. 14:39:29

@draft22: A FIDESZ-nek kábé semmi köze a bolsikhoz...fogalmad sincs mit írsz, de tök mindegy is. Akikre szavazni szoktál meg tudnád mondani honnan szerezték a pénzüket? Majd ha rájössz na akkor bolsiz de keményen.

igaz_ember 2014.08.10. 14:40:49

@draft22: Ja és miután leírta összehaverkodott Aczél elvtárssal.:)mintha elfelejtette volna mit is írt. Olvass csak utána a további életéről is...jó?:)

draft22 2014.08.10. 14:45:51

@igaz_ember: Ismerem az életét, Rákosival is pacsizott, Kádárral is, de ez itt egy verse. Te nem érted a kádár-rendszert, keveset élhettél akkor. a Fidesz egy bolsi párt (demokratikus centralizmus pl). Akikre én szavazok azoknak nincs pénze, a Fidesz holdudvarának van SZcocomG-nek pl.

draft22 2014.08.10. 14:48:43

@igaz_ember: Tudod én még emlékszem amikor meghalt, volt nagy gyász, de ő írta a Puszták népét, amelyet minden magyarnak el kéne olvasnia, és azután dumálni a a 20-as 30-as évekről.

igaz_ember 2014.08.10. 14:56:47

@draft22: Na akkor alapok elmondanád mi az a demokratikus centralizmus egészen pontosan? Mert ha szerinted a FIDESZ azt csinálja akkor fogalmad sincs mit jelent. Ja és ki ne hagyd belőle az MSZMP PB megválasztási módját sem. És azt sem hogy miként zajlott ott tisztújítás....és az ügyek eldöntése. Ha a kettő között nálad hasonlóság van akkor csak az olvasást tudom javasolni. De hagyjuk is amúgy meg semmi értelme...hittel nem lehet vitatkozni. Hmmm... azt hiszem nem érted azért írtam a pénzt mert meg kellene nézni kinek honnan lett a megalakulásától kezdve. Az meg hogy ki most honnan kapja az egy másik kérdés. Nem tudsz mondani olyan demokráciát ahol egyes pártokat egyes gazdasági szereplők nem támogatnának. Ja és hogy nálad többet éltem a Kádár-korszakban az egyértelmű abból is amiket eddig írtál. Amúgy az írók között meg egy régi vita, hogy a művet el kell-e különíteni a személytől. Szerintem nem, mivel hiteles írás csak az, amelyet az író élete és norma követése is alátámaszt. Mások szerint ez nem így van és valaki dicsérheti Sztálint ezerrel szívből és aztán lehet hiteles más versében. Szubjektív...

igaz_ember 2014.08.10. 15:02:31

@draft22: Nem azt mondtam, hogy Illyés nem egy tanítani való nagyság de én nem tartom hitelesnek egyszerűen mert nem tudom elkülöníteni attól, ahogy sok esetben döntött. Egy Szabó Dezső szerintem hitelesebb, persze szeretni őt sem kell. De ő ugye 90-ig meg sem említhető volt egy Illyéssel szemben...amely jól jellemzi a Kádár-korszakot. De hagyjuk is:) mert úgysem fogunk egyetérteni.:)

Peterpapo 2014.08.10. 15:18:06

@igaz_ember:

Mint írtam az imént, átgondolva a dolgokat simán lehet igazság abban, hogy későn jelentkeztek. Az is igaz lehet, ismerve az újságírást, hogy egy szándékos műbalhé, csak hogy ez most nem egy sima normál helyzet, mivel köztudottan megy az adok-kapok a kormány és az RTL között. Szóval én azt gondolom, hogy egyiket sem kell félteni.

Arra még emlékszel, hogy ki mondta azt a Parlamentben 1990 tájékán, hogy a kormány hazudik?

Peterpapo 2014.08.10. 15:20:20

@SmittyB:

Én meg nem tettem volna le. Vagy megkérem az RTL képviselőit, hogy helyezzék el rendesen azt a mikrofont, vagy megtettem volna magam. Hiszen a miniszter a nép szolgája. Szóval akárhogy is, de gusztustalan volt, amit Balog tett.

jahaha 2014.08.10. 15:21:51

Verzik a szivem. Remelem kicsinaljak egymast. (Kormany - RTL)

Gyorgy Nagy 2014.08.10. 15:25:46

Fradi drukker vagyok ötven éve de ez szemétség hogy az RTL-t nemengedtékbe! Ugylátszik hogy Orosz PÀl enök is beállt a SEGGNYALÓK tàborába.Vagy fèlti a stellungjàt A LISTÁZÓS Kubatovtól ?

Peterpapo 2014.08.10. 15:25:56

@baltazar72:

Ehhez nem tudok hozzászólni, mert én annyit néztem csak híradót, ameddig bent voltam a szobában az asszonnyal megbeszélni valamit. ugyanis jóval korábban leszoktam róluk. Még akkor, amikor semmi más hírt nem mondtak be, csak hogy felakasztotta magát, baltával fejbe vágta, beleesett, megsérült, meghalt, stb. Na meg valamilyen kisállat született. Az egyik mélypont az volt, amikor azt mondták be, hogy az egyik állatkertben depressziós lett a jegesmedve. Azt hiszem pont az MTV híradójába, mert egy idő után az is elkezdett bulvárosodni. Alig volt benne politika. Csak akkor választások előt erősítettek rá a dübörög az országra. Szóval a lényeg, hogy az asszony nem nézte az RTL2 híradóját csak a sima RTL-t, a TV2-t, meg az MTV-t, úgy hogy nem tudom mi volt az RTL2 híradójában.

Peterpapo 2014.08.10. 15:27:36

@baltazar72:

Ja és még annyi, hogy nem túl sokan nézhették az RTL2 késői híradóját. Miért nem mondták be a sima RTL esti híradójába? Nem az lett volna a korrekt?

Peterpapo 2014.08.10. 15:33:10

@igaz_ember:

Ott ahol köztudottan létezik a Kubatov lista és a HÖK is listát vezet a tanulókról, hogy ki jó fideszes és ki nem az, naivság azt mondani nincs bolsevizmus.

Peterpapo 2014.08.10. 16:39:01

@wallenberg88051002:

Ha jól tudom népszámláláskor a magyar állam is összeírja, hogy ki milyen nemzetiségűnek, vagy vallásúnak tartja magát. Tudod az a baj, hogy csak izraeli szervezetekkel kapcsolatosan akarták az összeírást, holott más országokban is vannak szélsőséges rasszista szervezetek. Például Magyarországon is. Az egyik ilyennek lehetsz te is a tagja.

Gyorgy Nagy 2014.08.10. 16:46:49

wallenberg88051002 .Katolikus vallásu vagyok! De utálom és BUNKÓ PRIMITIV EMBERNEK tartom aki usidozik ,cigányozik! Mégjo hogy azt a szerencsétlen darutollal pozoló faszkalap polgármestert akiről a faluban csak "a rejszolos-t" mert igybecèzik nemmutattabe az RTL.

Bambano 2014.08.10. 17:06:36

@The Welsh: az, hogy mennyi hely van a pálya mellett a lelátókig, abban az esetben fontos, amikor a pályán labdát kergetnek (azt nem mondom, hogy fociznak, mert olyat nem tesznek). amennyiben a pályán nem utánoznak meccset, akkor vélhetőleg nincs 22 ezer néző sem a stadionban, tehát lehetett volna konstruktívan mondani az rtl-nek, hogy bocs, fiúk, a sajtóhelyek beteltek, de a nézőtérre vagy a pályára bejöhettek.

The Welsh 2014.08.10. 17:14:49

@Bambano: a pálya mellett lesz 50 fotós meg vagy hat tv-s stáb, hogy nem lehet megérteni ezt?

Ma meccs lesz, meg 22(pontosabban 24) ezer ember. De vegyenek jegyet, aztán kézikamerázzanak.

Bambano 2014.08.10. 17:37:43

@The Welsh: tudomásom szerint a focipálya mérete az uefa előírások szerint 105x68 méter, ez testvérek között is több, mint 340 méter. Ha csak 6 tévéstáb lenne, akkor egy stábra jutna 55 méter, hogy azt szűkösen kitöltsék, kell vagy 110 ember.
ha a 6 tévéstábot elosztod a két hosszabb oldal mentén, akkor mindegyikre pont 35 méter jut, az 50 fotós meg elfér a két rövidebb oldal mellett, fejenként kb. 2.5 méter helyen.

ide tényleg nem fér el még egy stáb, hisz tele vannak, mint délután a 4-6-os villamos.

másrészt meg tudomásom szerint a tv közvetítéseknek van egy olyan hülye szokása, hogy fizetnek a "tartalomért". nem kell ez a pénz a fradinak? vagy kipótolják majd közpénzből?

nem mondom, hogy kilóg a lóláb, mert kilóg az egész ló.
süti beállítások módosítása