Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Lehet a tévézéssel 21 038 490 000 forintot keresni egy év alatt?

2014. augusztus 04. 19:46 sixx 125 komment

bigbang.jpg

Lehet hát: a The Big Bang Theory, azaz Agymenők című sorozat három főszereplője, Jim Parsons (Sheldon), Johnny Galecki (Leonard) és Kaley Cuoco (Penny) addig zsarolta a sorozatot gyártó Warnert és a CBS-t, hogy megkapták a fejenként és epizódonként járó egymillió dolláros fizetést, amivel egy évad alatt 24-24 millió dollárt keresnek majd - plusz részesednek a sorozat ismétléseiből, kábeltévés- és külföldi vetítéseiből befolyó bevételből is, és kaptak egy kerekebb összeget a aláírásukért is, csak úgy, külön. A 3x24 millió plusz az apró így szépen 90 millió környékére jön ki, ami mai árfolyamon 21 milliárd forintot tesz ki. A három évre szóló szerződés aláírása után elhárult minden akadály a forgatás elkezdése elől, így a szeptemberben induló új évad munkálatai egyhetes csúszással ugyan, de végre elkezdődhetnek.

A bérvitában nem vett részt Mayim Bialik (Amy) és Melissa Rauch (Bernadette), akik már korábban megegyeztek a producerekkel, és kaptak egy kellemesebb fizetésemelést (100 000 dollár körüli összegről tudni, ami az epizódonkénti 35-40 000 dollárhoz képest nem rossz). Simon Helberg (Howie) és Kunal Nayyar (Raj) még tárgyal a stúdióval, de az ő igényeik lényegesen alacsonyabbak, mint a főszereplőké, 250 000 dollárra számítanak. Az egymilliós trió előző, májusban lejárt szerződése egyébként 325 000 dollár / epizódról szólt.

la-serie-the-big-bang-theory-recompensee.jpg

És hogy ez miért éri meg a CBS-nek? A sorozat a 2010-11-es évad óta a legnézettebb sitcom, a hetedik évad epizódjait hetente húszmilliónál is többen nézték nem egyszer, ami 4 százalékos nézettségnövekedés egy olyan piacon, amin a 10 százalékos csökkenés normálisnak számít. 18-49-ben átlagosan 6,1-es ratinget tud, és dollármilliókat termel a reklámszünetekkel, no meg a TBS nevű kábeladó ismétléseivel, amelyek nem egyszer verik a network tévék friss tartalmait is. Nem csoda, hogy a TBS örömmel fizetett ki egymillió dollárnál is többet az epizódokért. És ez csak a rövid táv, hosszú távon a TBBT esélyes arra, hogy több pénzt hozzon, mint a Seinfeld, amiből tíz évad alatt 180 epizód készült (a TBBT hét évad után tart 159-nél) és 1989-es bemutatása óta írd és mond, négymilliárd dollárt termelt a Columbia-Sony párosnak.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dave_bloghu 2014.08.04. 20:01:38

Arra lennék kíváncsi, hogy van-e olyan záradék a szerződésben, hogy ha csökken a nézettség, akkor kevesebb lesz a lóvé.
Ha jól tudom 1 millió felett keresett Ed Oneil a Rém rendes család utolsó évadjaiban, ami egészen rendben lett volna, ha a nézettség nem zuhan be. Így a Fox azonnal levette műsorról, és ezért nincs is normális befejezése.

beked 2014.08.04. 20:05:36

A címben most 21 milliárd milliárd forint van.... az már tényleg sok... van aki ennyi pénzt kért (vagy többet) csak azért, hogy ne húzza rá a Holdat a földre egy "léze(r)"-el....
Ők meg csak szinészkednek....

JaneK_ 2014.08.04. 20:17:33

pedig a hetedik évad azért már gyengébb volt, mint az előzőek, nem véletlenül kellett akkora meglepetés a végére, amekkora.

Lennier3 2014.08.04. 20:24:16

A cikkben az szerepel, hogy 3 év alatt fognak 90 millió dollárt, átszámítva kb 21 milliárd forintot keresni. Ezzel szemben a cikk címében az szerepel, hogy évente.

Anno a Friends 6 főszereplője is ennyit kapott egy részért (szintén) a 8. évadtól.

Ha szeretnéd avatart a hozzászólásaid mellé 2014.08.04. 20:24:22

az igen, tekintve, hogy másból nem áll egy része mint LOLXDEE LOOK AT ME I'M SUCH A NEERD I ALSO LIKE VIDEO GEMES XDDDDDDDD (queue laugh track)

hahópihehh 2014.08.04. 20:45:07

a sztori nem kötött le, de howard nagy kedvencem volt :) most belenéztem a hetedik évadba - hova tűnt a régi szinkronja?!?! :(((( bernadette-é is lecserélődött? :O

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.04. 20:46:35

@Lennier3: nem a posztban az szerepel - a kedvedért ki is emeltem - hogy "a fejenként és epizódonként járó egymillió dolláros fizetést, amivel egy évad alatt 24-24 millió dollárt keresnek majd" illetve az, hogy a szerződés 3 évre szól, azaz évente kapnak ennyit. három éven át.

hahópihehh 2014.08.04. 20:47:59

@kokuszpok: nem, talán bernie maradt, csak kevésbé sipítós :)

Asszem 2014.08.04. 21:27:55

@JaneK_: gondolom már senkinek sem spoiler én meg csak simán elfelejtettem, hol is tart a sztori, szóval mi volt a hetedik vége?

retek. · http://csakaszepre.blog.hu 2014.08.04. 21:41:58

Most már nem maradt más hátra, mint újból vicces epizódokat kreálni a készítőknek. Na meg elfelejteni azt, hogy egy epizód nettó 19 perc legyen. Tudom, hogy zsírosra keresik magukat a reklámszüneteken, de azért ez már gusztustalan. Szinte alig volt az előző évadban "rendes" 21-22 perces rész.

Jazo 2014.08.04. 21:47:35

Én magyarul nem láttam még sehol, de nemrég megnéztem amolyan sorozat-maraton módjára az eddigieket angol nyelven és az eredetiben is nagyon jó Howard hangja. Nekem mondjuk épp Howard a kedvencem, annyira egyedi és hihetetlen a karaktere, meg ahogy öltöztetik. A sorozat is tetszik, de azért laposodik a sztori sajnos. Mondhatni az eredeti főszereplők mellé nagyon kellettek a többiek, hogy ne fulladjon ismétlésekbe az egész. Raj életét viszont sehova se vitték az eddigi hét évvad során, csak jártatják vele a köröket a mókuskerékben.

fátum 2014.08.04. 21:54:37

@beked: Minden annyit ér, amennyit fizetnek érte.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.04. 21:59:25

@Jazo: sehová??? már tud beszélni a nőkkel!!!

Rocko- 2014.08.04. 22:00:35

"Lehet a tévézéssel 21 038 490 000 forintot keresni egy év alatt?"
piaci körülmények közt nem. állami résztvevőként bármikor. ellenben a TBBT szereplői nem forintot keresnek, hanem dollárt.

invalid username 2014.08.04. 22:00:57

Imádom a sorozatot, az a vicces, hogy a férfi kollégák egy része is, pedig róluk szól, a szociális fogyatékosságaikról...

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.04. 22:01:19

@Rocko-: húzd már ki a karót a seggedből, kösz.

Rocko- 2014.08.04. 22:03:31

@sixx: a.te.ervelesi.hibad.hu/szemelyeskedes
amennyiben vannak érveid, hogy egy Egyesült Államokbeli szereplő USD-ben kapott fizetését miért kell forintosítani, azt szívesen várom.

invalid username 2014.08.04. 22:04:25

A főiskolán volt egy Rajesh-szerű fiú, sajnos az első félévben kibukott, ő akkor kezdett dadogni, ha a nők a szemébe néztek. Sajnáltam szegényt, de ezen felül is sok problémája volt.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.04. 22:05:40

@Rocko-: hogy perspektívába helyezzük Jóska havi 250 000 forintja mellé. benne van a posztban dollárban? benne? kukacoskodsz? igen.

invalid username 2014.08.04. 22:06:00

@Rocko-:

Mér-mér, te süsü, hogy feltűnőbb legyen. Krisztus koporsóját sem őrizték ingyen.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.04. 22:07:18

@Rongy Rázó: pontosan. ha lehet címlapképnek választani egy szakállas pasit meg egy csöcsös bigét, és mindkettő ráhúzható az adott posztra, ki választ szakállast???

Rocko- 2014.08.04. 22:09:55

@sixx: benne van a posztban a dolláros rész, nemis azt hiányoltam.
a forintosításnak nincs relvanciája, hiába teszed melé Munkás Józsi havi minimálbérét, ha egyszer két külön rendszerben keletkeznek ezek az összegek.
ha VALÓBAN perspetkívába akarod helyezni, akkor melléteszel egy helyi fizetést és lakhatási összeget. ezt fájlalom kedves bloggazda. ;)
de hogy megnyugodjon a lelked, részemről abbahagytam, vagy megérted vagy nem.

@Rongy Rázó: zimbabwei dollárra is lehet váltani, úgy még feltűnőbb.

Jazo 2014.08.04. 22:13:37

@sixx: Ok, de ahhoz is kellett vagy 5 évvad. :-) Kicsit dobhatnának neki több koncot.

Up! 2014.08.04. 22:16:04

Sajnos és véleményem szerint, a 7. évad jelentősen elmaradt a többitől. Lehet inkább forgatókönyv íróra kellene a több pénz.

Komolyan, nekem a 7. évad már majdnem olyan volt mint a Jóbarátok... elmúlt a kockaság...

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.04. 22:20:48

@Rocko-: nincs relevanciája, miért lenne? vagy megérted, hogy működik az elektronikus sajtó, vagy nem.

effendi79 2014.08.04. 22:35:09

@Rocko-: Mindannyian tudjuk, hogy ez a forintosítás egy olcsó, hatásvadász húzás. Művelik ezt mindenhol, az írott sajtótól kezdve a tévén keresztül a rádióig. Olyan ez, mint az újonnan bevezetett mértékegységek, mint a "félszáz" (AKA: ötven), negyedmillió (250e), vagy a több tucat (ez olyan 20-30 közötti darabszámot jelöl, mert efölött már "majdnem félszáz").

Balfars 2014.08.04. 22:40:04

Egy Közgazdász-Pénzügyes És Sorozatos bloggban biztos átszámolják ezt vásárlóerő paritáson és úgy írják ki de minek? A lényegen nem változtat miszerint a 3 színész kiharcolta, hogy mocskosul jól keressenek.

é̶̸͜͠r̀͜͡d̷̸͟͠e̴̢͠͏k̨͘͢͠e̶̕͞s̵̷̛ 2014.08.04. 22:40:38

2. kép bal másodiknak kissé össze van rogyva a feje a vödröskólától...

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.08.04. 22:49:04

@Dave_bloghu: "Arra lennék kíváncsi, hogy van-e olyan záradék a szerződésben, hogy ha csökken a nézettség, akkor kevesebb lesz a lóvé."

Nem hiszem, azért ennyire nem hülyék a színészeknek az ügynökei :)

Pilóta78 2014.08.04. 22:54:44

Leonard szerepéért szerintem tök fölösleges kiperkálni az 1 millát epizódonként, eléggé lényegtelen figura, kb. mint a képregényboltos arc.

dr nmate 2014.08.04. 23:20:07

@Rocko-: Rockobazdmeg Te írtad a cikket vagy sem?
Ha szemantikai problémáid vannak ne olvass újságokat, hanem csinálj!

Rathelor 2014.08.04. 23:30:06

@Pilóta78: akárcsak Penny. Nem is értem miért nem cserélték már le legalább kétszer.

Tronik 2014.08.04. 23:38:42

Penny bármikor cserélhető lenne egy jó csajszival. A srácok közül Leonard nem csípem, a többiek jók.

epres trombozis 2014.08.04. 23:42:14

én jobban örültem volna a hírnek, hogy befejezik a sorozatot és nem égetik tovább magukat. az utolsó évad olyan minősíthetetlenül rossz, alig tudom elhinni, hogy bárki még nézi a sorozatot, azt hogy ennyire sikeres meg pláne nem...

Flúgatlan 2014.08.04. 23:46:04

Na, itt egy gond a mai berendezkedéssel.

Szeretem a sorozatot, csípem ezeket a színészeket, de ennyi pénzt nem érnek meg. Sem ők, sem a bankárok, sem a top focisták, senki. Tudom, hogy a nézettségből, reklámokból ki lehet gazdálkodni ezt, tehát gazdasági értelemben megérik a pénzüket, de szerintem nincs az az ember, akinek a munkája olyan értékű lenne, hogy a minimál megélhetést biztosító összeg sok száz, talán 1-2 ezerszeresét keresse meg. (Attól függ, hogy számoljuk a minimál összeget.)

Ezek a színészek (és a vezető bankárok és az élsportolók, stb.) valamiben kissé jobbak az átlagnál, és van egy rohadt nagy szerencséjük, hogy jó helyre keveredtek. De nem dolgoznak 1000-szer keményebben, mint egy átlag melós. Hogy 1000-szeres pénz jön ki a nézettségi számokból az csak egy véletlen koncentrálódása az erőforrásoknak. Az ő, átlagnál kissé jobb teljesítményük csak azért termel ennyi pénzt, mert mögöttük egy infrastruktúra (áram, távközlési rendszer, gazdasági rendszer, stb.) működik. A nagy bevételt ez a rendszer generálja és a nagy része egyáltalán nem kap kiemelt fizetést.

Tarstatok hülyének, de én hosszú távon társadalmilag roppant rombolónak tartom, hogy bárki is az alap megélhetési díj sok százszorosát kereshesse. Ennyire hasznos senki nem lehet, talán csak az, aki mondjuk egymaga fedezné fel a rák gyógyszerét vagy egy olcsó, tiszta és ipari méretekben hasznosítható energiaforrást.

Legyenek különbségek, mert az ösztönző, hogy aki többet/jobban dolgozik, az többet keressen, de ez egészségtelenül durva.

És nem, nem vagyok irigykedő hajléktalan se kommunista. Csak figyelem a számtlan jelét annak, hogy mennyire destabilizálja társadalmunkat a különbségek felerősödése.

lyuksogor 2014.08.04. 23:54:49

@Flúgatlan: Azért elég sok híresen gazdag ember van aki jótékonykodásra vagy valamilyen kutatásra fordítja azt a rengeteg pénzt.
csak azt nem értem, hogy Simon Helberg(Howard) miért kapja a negyedét a többiek bérének. Raj tényleg nem főszereplő de howard??

lyuksogor 2014.08.04. 23:55:51

annak a rengeteg pénznek egy részét...

különvélemény2 2014.08.04. 23:56:17

2 lehetőség van:
1, leszerződteted x seasonre
2, kifizeted amit kér az x. seasonre

különvélemény2 2014.08.04. 23:57:30

De egyébként szeretem, amikor a liberálisok kiakadnak a liberális piacgazdaságon...

samcro 2014.08.05. 00:01:42

@Tronik: nem először olvasok már ilyen kommentet, és nem is értem. Amikor egy szinkronhang lecserélése miatt sokan legszívesebben népszavazást kezdeményeznének, akkor egy főszereplő lecserélése vajon milyen reakciót váltana ki?

És amúgy hogy képzelnéd?
- Penny maradna, csak egy másik színésznő játszaná a szerepét?
- Pennyt kiírnák, és Leonard egy másik csajjal játszaná újra az eddigi 7 évadot, a kezdeti balfaszkodástól az összejövésig?

@epres trombozis: téged kényszerít valaki, hogy nézd?
HIMYM-t is elbaszták, és én meg tudtam állni, hogy ne nézzem meg az utolsó két évadot.

TBBT szerintem még bőven jó, vesztett a kezdeti fényéből, az újdonság már elmúlt, 7 évad után persze mit is várunk. Szerintem ez minden sorival így van, és nem csak az írók hibája. Az ember egy idő után hozzászokik/megunja (AKA jóból is megárt a sok). Van benne x állandó karakter, y szituáció, egy idő után elfogynak a variációs lehetőségek. TBBT viszont még mindig a legjobb szerintem, sitcomoktól szokatlanul komoly karakterfejlődés ment végbe, persze lehet, hogy a fanyalgóknak pont ez nem tetszik.

És csak hogy ON legyek: a béreket én is sokallom, de biztos voltam benne, hogy megkapják.

R-Max 2014.08.05. 00:09:17

@sixx: Nincs mit hozzátenni. Perfect érvelés! :)
Engem jobban ledöbbentett, hogy a többiek milyen keveset kapnak. Sz*r lehet úgy melózni, hogy tudod, hogy a másik 10x annyit kap...

samcro 2014.08.05. 00:09:28

@Flúgatlan: ha nem a színészek kapnák meg ezt a pénzt, akkor a csatorna tenné zsebre.
Ettől függetlenül egyetértek a gondolataiddal. Régen a színész egy lenézett szakma volt, most éppen ilyen a társadalmi berendezkedés. Amúgy én sem értem (mondjuk ekkora összeget - lehet röhögni - fel sem tudok fogni) hogy heti egymillió dollárból mennyivel tudnék jobban élni, mint háromszázezerből. olyan, mint hogy a szolgáltatóm 20 mbitről 50-re emelete a sávszélességet, kb. észre sem veszem.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.08.05. 00:13:09

@sixx:

Jogos. De:
Akkor érdemes lenne odaírni mellé azt is, mennyi ott a havi villany- meg gázszámla meg a lakbér.
Csak hogy perspektívába helyezzük Jóska havi 15 000 forintos rezsije mellé.

különvélemény2 2014.08.05. 00:14:12

@Flúgatlan: "Szeretem a sorozatot, csípem ezeket a színészeket, de ennyi pénzt nem érnek meg. Sem ők, sem a bankárok, sem a top focisták, senki"

Tudod, ez úgy megy, hogy a színészek pontosan tudják, hogy mennyivel ér többet az ő szerepük, mint amit kapnak.
Ez nem vidéki művház, ez Hollywood, ahol kőkemény ügyvédek vannak.

Amit egyesek, mint sixx is vizionál, hogy akkor is 100K-ért dolgozok, amikor 1 millát hoz a sorozat (1. season), meg akkor is, amikor 10 millát (x. season, tuti bevétel).
Nos ez csak egyes ultraliberós rabszolgatartó társadalmakban működik, értelmes ember mindig annyit kér a munkájáért, amennyit az ténylegesen ér, levonva a munkáltató nem túl pofátlan nyereségét.

Rengeteg sorozatot kaszáltak már el azért, mert nem akarták kifizetni a színészeket, pedig még mindig többet kerestek volna, mint az előző season árbevétele.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.08.05. 00:18:32

(Ezzel csak azt akartam írni, hogy nem érdemes átszámolni, mert marha nagy összegek jönnek ki, és pont a tájékoztatni kívánt Jóskát vered át vele, nem kicsit. Ha viszont a megélhetést nézzük, akkor azért nem annyira fényes a helyzet, bár a 24 millió dollár ott is k. sok pénz, de mondjuk egy átlag melós 3000 dolláros havi keresete csak soknak hangzik (700 ezer Ft), de helyi viszonylatban csak egy tisztességes megélhetésre elég, rongyrázásra nem. Pedig a benzin felébe sem kerül, mint itt, a használt autó meg talán ötödébe, annyira nincs ára, 1000 dollárért már olyat kapsz, mint itthon 1 millióért (forint, persze).)

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.08.05. 00:20:49

@különvélemény2:
Szerintem erősen félreértetted Flúgtalant.
Nem erről beszélt.

És szerintem is igaza van.

régebb óta vagyok Subban mint te 2014.08.05. 00:58:26

Gondolom a forgalmazóknak hoz annyit, hogy megérje kifizetni ezt a pénzt is. Ennyi évad alatt a nézők már megszokták ezeket a szereplőket, nem igazán lehet őket lecserélni.

A legszebb, hogy ezek a sztárok gyakorlatilag 12 egytucat kaliberűek, cseszhetnék a bérigényüket jó forgatókönyv nélkül.

Hiába, az élet nem igazságos. :)

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.05. 01:09:03

@különvélemény2: vizional ilyesmit a faszom. Kifejezetten orulok, hogy megkapjak, ami jar nekik, barcsak az irok is rendelkeznenek ilyen erdekervenyesito erovel. Ettol fuggetlenul megzsaroltak a studiot, lehet ezt szepiteni meg elkenni, csak nem erdemes. Nem ok voltak az elsok, a. Jobaratok, elotte a Seinfeld vagy a Raymond stabja is ezt csinalta, sot Gandolfini is a Maffiozokon, de Larry Hagman is csak sok penzert tert vissza a Dallas akarhanyadik evadara.

Bambano 2014.08.05. 01:30:53

azé' ez szép summa, figyelembe véve, hogy ezek csak fél részek, 21-22 percesek, a szokásos 42 perc helyett...

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2014.08.05. 05:21:45

Mondjuk nem tudom, hogy Leonard karaktere mitől főszereplőbb, mint pl. Howard. Sheldon nyílván a központ, Penny meg a jócsaj, de Leonard? Játékidőben sem mondanám kiemeltnek, színészként meg nyilván nem. De ők tudják.

Diamond Hostess 2014.08.05. 06:16:03

Teljesen racionális döntés a szereplők részéről.
A nézettség még megvan, de erősen fárad a sorozat, ezt mindenki érzi, óriási jellemfejlődések kellenének és új helyzetek, amelyet nem biztos, hogy bekajálnak a nézők. A Friendsben jól sült el Chandler és Monica házassága, Rachel jellemfejlődése pedig látványos volt, de a TBBT helyzetkomikumát pont a gyermeki lelkek adják, ha ebből kinőnek, akkor mi marad? Máshogy meg miként fejlődnének?
Lehet érezni, hogy már nincs 3 év kakaó ebben a helyzetben, nem így, ahogy eddig csinálták. Raj is becsajozik, Sheldon is, további poén abból lehetne, hogy gyerekeik lesznek, de most már késő. Így nem volt más dolguk, mint bebiztosítani, hogy legyen pénzük nyugdíjas éveikre, Kaley Cuoco-n kívül a többieknek esélyük sem lesz normális szerepeket kapni, legfeljebb Comic Conon haknizgatnak még el vagy 5 évig.
A producerek meg imádkozhatnak, hogy ezt a 3 éved meg tudják tölteni annyi tartalommal, hogy maradjon a nézettség.
A HIMYM esetén a harmadik évadnál véget ért mindez, nehezen fogható fel, hogy húzták ennyi ideig.

Diamond Hostess 2014.08.05. 06:42:11

@Bambano: A sitcomok MIND 20-22 percesek.

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2014.08.05. 06:50:26

@sixx: hogy ki rakna ki szakállas pasit a csöcsös bige helyett?
pl mindazok, akik nem izgulnak be a csöcsös bigékre: a nők nagy része.
tudom, hogy szokás elfelejteni, hogy a nézők fele nő, úgyhogy szeretek időnként emlékeztetni.

L.A.M 2014.08.05. 06:53:48

@Flúgatlan:

Ez a kapitalizmus. Ha ők nem veszik ki ezt a pénzt, akkor megmaradt volna a managementnek vagy a részvényeseknek, és ők vették volna ki. A döntést pedig a management hozta meg jórészt a részvényesek érdekei alapján. Szóval nyilván megérte nekik.

Gondolom, ha holnap háromszorosára nőhet a fizetésed, te sem azon kezdesz gondolkodni, hogy a pénz egy részét oda kéne adni a takarító néniknek, mert nélkülük nem lehetne bejárni dolgozni.

Szépek az egyenlőségre és az igazságra épülő utópiák, csak eddig mind megbuktak.

A Proverbiális Noszty Fiú 2014.08.05. 07:08:20

Továbbra is totál homály előttem, hogy hogyan nem kaszálták el ezt a förmedvényt az első 5 perc után.

samcro 2014.08.05. 07:39:30

@sixx: hát igen, azért az írók is kaphatnának vastagabban, ha jól megy a sori (amúgy fogalmam sincs, mennyit kapnak, és hogy ők is kaptak-e emelést - ha igen, akkor ), mert azért egy jó forgatókönyv nélkül a színészek nem sokat érnének. Gandolfini mondjuk korrekt volt, ő az emelésből adott a többieknek is.

@samcro: aztán aludtam rá egyet, és eszembe jutott, hogy a TAAHM-ben a főszereplő lett lecserélve, és végül bejött nekik, de ez tegnap nem jutott eszembe, mert nálam az a sori nem játszik. Ettől függetlenül tartom a fenti véleményemet.

netiltsálle 2014.08.05. 07:54:36

@Bambano: Sosem volt a TBBT 42 perces, mint ahogy semmilyen sitcom sem.

samcro 2014.08.05. 08:18:12

@samcro: * ha igen, akkor sem hiszem, hogy a háromszorosára emelték volna a bérüket)

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2014.08.05. 08:21:00

@Flúgatlan: Végre egy normális, vállalható komment. Meglepő egy indexes blognál, szóval kösz, hogy elmondtad az én véleményemet is :)

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.05. 08:37:32

@Diamond Hostess: kivéve a kábeleseket, mert azok 30 percesek.

különvélemény2 2014.08.05. 08:37:46

@sixx: "Kifejezetten orulok, hogy megkapjak, ami jar nekik, barcsak az irok is rendelkeznenek ilyen erdekervenyesito erovel."

Ők is szoktak sztrájkolni rendszeresen, bár arról lövésem sincs, ők mennyit kapnak.

Csak arra akartam kitérni, hogy mindenki kiakad, amikor egy színész sokat kér, pedig a stúdiókon kellene kiakadni. Folyamatosan elcsalják a bevételt, egy egymilliárdos mozi is nullszaldós, csak ne kelljen jutalékot fizetni a színésznek, akivel így állapodtak meg. Arról mégsem szólnak a hírek.

Irgum76 2014.08.05. 08:37:54

@samcro: "eszembe jutott, hogy a TAAHM-ben a főszereplő lett lecserélve, és végül bejött nekik"
számokat nem ismerek de nem hiszem, hogy annyira bejött volna nekik mert nagyon rossz a visszhangja és el is kaszálták
de az igaz, hogy voltak sorozatok amik túlélték a szereplő váltásokat pl a Vészhelyzetben és CSI-ban szinte nem maradt senki az induló csapatból
mindenesetre én örülök, hogy megállapodtak és egyáltalán nem sajnálom tőlük a pénzt
(nem is igazán értem azokat akik ezért fanyalognak mintha az ő zsebükből vennék ki az összeget)

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.05. 08:38:29

@hallohallo: nagyon tévedsz, hozzáteszem, valahol sajnos, nézd meg a nőknek szóló lapok, oldalak képkínálatát, meglepődsz, de menten.

MEDVE1978 2014.08.05. 08:45:03

Teljesen igazuk van. A színészektől egy ilyen előrehaladott sorozat esetében már mindig azt lehet hallani, hogy szakmai értelemben a dolog nem kihívás, kicsit megunták. Ha kicsit is sikeres a sorozat - a Big Bang Theory nagyon az - akkor a karakterek kezdenek "beleégni" a színészbe. Magyarul Galeckit ettől kezdve mindig Leonard-al fogják azonosítani, Parsonst pedig Sheldonnal. Amikor véget ér a sorozat, így elég nehéz dolguk lesz újrakezdeni és egy más karaktert felvenni egy másik filmben vagy sorozatban. Michael C. Hall pl. annyira beleégett a Dexter szerepbe, hogy azóta sem tudott megújulni. Gilian Anderson annyira emlékezetesen Scully, hogy annak ellenére, hogy azóta is voltak jó sorozatszerepei (legutóbb Hannibal), mindig Scullyt fogja vele azonosítani a néző.
Tehát ezeknek a színészeknek most kell ütni a vasat, amíg meleg, mert lehet, hogy utána már nem terem nekik babér.
Hogy sokat keresnek? Ilyen ez, a studió és a TV csatorna is sokat keres rajtuk. Ahogy a tinibandák, a sztárzenészek stb. is sokat keresnek. Ez kérem a kapitalizmus.

Arthur55 2014.08.05. 08:48:35

@beked: Na persze ez adózás elötti pénz. És az a megjegyzés, hogy "Ők meg csak színészkednek" igazán találó és pont rá illik a mai magyar politikai elit életére

Macropus Rufus 2014.08.05. 08:51:26

nekem az első évad tetszett a legjobban. Van az a pont amikor már nem kellene folytatni. 2-3 évad még elmegy. Ott még lehet alkotni érdekeset. De 8?
Ezért csipázom az angol sorozatokat. Azoknak van eleje és van vége, nem húzzák mint a rétestésztát. Lásd pl. Hivatal (Office angol eredetije) vagy a Kockafejek (IT Crowd) ami az alapját képezte az Agymenőknek.

különvélemény2 2014.08.05. 08:54:18

@Mr. Közbiztonság Szilárd:
Nem értettem félre, szerinte nem érnek ennyit.
Akkor ki, vagy mi ér ennyit? Mert a pénz befolyik, tehát a stúdió ér ennyit? Vagy dobjuk ki azt a pénzt?
A popsztárok sem érnek annyit, mint amennyit keresnek, a lóvé mégis bejón, és ami a kreálóik jutaléka után megmarad, még mindig rengeteg.

Igenis egy sorozat ennyi season után, már csak a színészek miatt érdekes, megszoktuk, megszerettük őket. Ha nem ők játszanák el huszadszorra ugyanazokat a poénokat, amiket már láttunk 5 seasonnel ezelőtt, kutya nem nézné az egészet.

És nem feltétlenül a főszereplők a lényeg. A Arrow-ban pl. nyugodtan kidobhatnák a férfi-női főszereplőt, nézném tovább, viszont, ha a mellékszereplőket cserélnék, kaszálnám a sorozatot.

Tbeni 2014.08.05. 09:05:56

@Flúgatlan:

Valamennyire természetesen egyetértek veled, de érdemes talán olyan szempontból is megvizsgálni, hogy pl. egy színházban egy színész mondjuk kapjon 1 milliót[forint,ami legyen 4500 $](az egyszerűbb számolásért, és végülis reális is lehet).

Mondjuk egy hét alatt az adott színész előadásait látjuk 5000en. Ezt a sorozatot pedig hetente látjuk 20 000 000án. Ha felszoroznánk a színházi színész fizetését a sorozat nézettségével, akkor akár 1800000et is kereshetne hetente. Így még akár el is fogadható az 1000000os fizetésük.

Irgum76 2014.08.05. 09:16:46

@Flúgatlan: "de én hosszú távon társadalmilag roppant rombolónak tartom, hogy bárki is az alap megélhetési díj sok százszorosát kereshesse. Ennyire hasznos senki nem lehet, talán csak az, aki mondjuk egymaga fedezné fel a rák gyógyszerét vagy egy olcsó, tiszta és ipari méretekben hasznosítható energiaforrást."

aki feltalálná a rák gyógyszerét illetve egy olcsó, tiszta és ipari méretekben hasznosítható energiaforrást az lenne társadalmilag roppant romboló mert tacsra vágná a világgazdaságot

"Tudom, hogy a nézettségből, reklámokból ki lehet gazdálkodni ezt, tehát gazdasági értelemben megérik a pénzüket"
ennyi

Laarson 2014.08.05. 09:28:05

Pedig kifejezetten unalmas

Diamond Hostess 2014.08.05. 09:34:54

@sixx: Na ja, ahol tartalmat adnak el és nem reklámidőt. :)

Lennier3 2014.08.05. 09:36:31

@sixx: Igen, ahogy te is írod, évente 24 millió dollárt fognak keresni, plusz az apró. A címben viszont ez van "Lehet a tévézéssel 21 038 490 000 forintot keresni egy év alatt?".
Nem kötekedni akarok, csak a cím arra utal, hogy egy ember egy év alatt keres ennyit.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.05. 09:44:58

@Lennier3: nem, nem arra utal. Akkor benne lett volna, hogy valaki, barki, egy ember, stb.

renhy 2014.08.05. 09:51:40

Nekem a kedvenc sorozatom. Kicsit ellaposodott már, tényleg, de még mindig bőven jó. Viszont szerintem sincs már 1-2 évadnál több benne. A HIMYM is jó volt, egy darabig. Az utolsó 3-4 évad már szánalmasan gyenge volt.

Reggie 2014.08.05. 09:54:07

A bertargyalas miota zsarolas?

reservoir 2014.08.05. 09:56:16

Mondjuk szerintem is hülye a cím, elég lett volna, hogy 7 millárdot...vagy akkor lehetne 65 milliárd is, ha mindenkit beleszámolunk, 3 év alatt...vagy 900 milliárdot 25 év alatt...na mindegy. A cikk jó.

Diamond Hostess 2014.08.05. 10:06:29

Milyen érdekes, a Friends nem laposodott el. talán a hetedik-nyolcadik évad nem volt annyira erős, de az sem volt unalmas vagy önismétlő. Nagyon szép lezárása volt, kerekké tették a történetet és folytathatatlanná.

A titok: élő karaktereket kell teremteni, valódi motivációkkal, akikkel együtt lehet érezni, akikben magadra ismersz, ,akiknek drukkolsz. Még a Chuck karakterei is reálisabbak voltak, mint a HIMYM-ben levők. Sajnos a TBBT végzete is az, hogy karikatúrák vannak benne, akiken rengeteget röhögünk, de valójában nem érzünk együtt velük, mert nem valódi, élő karakterek és már nem lehet új dimenziót adni nekik az eredeti koncepció drasztikus megváltoztatása nélkül.

***SPOILER ALERT***

Ok, Sheldon lelépett, ez új. De ami miatt szerettük, az pont az állandó, Asperger-szindrómás jellegű viselkedése, amikor annyira okos, hogy az agya mások által követhetetlen magasságokban jár és ő nem érti, hogy őt miért nem értik. Mindez egy rendkívül alacsony EQ-val. Hogy hozhatják vissza úgy, hogy mindez, a sorozat legfőbb vonzerejét jelentő tulajdonság nem változik meg? Akármilyen forgatókönyvet is képzelek el (pl. tényleg komoly tudományos áttörést ér el vagy meghal az anyukája és emiatt fokozottan szüksége lesz Amyre etc.), mindegyik oda vezet, hogy vagy még őrültebb és elviselhetetlenebb lesz, viszont fokozódik a társaságra való igénye, vagy elszürkül és depresszióssá válik. Előbbi lenne az üdvözítő nyilván, de hova lehet ezt még fokozni?

Egy ötletem mondjuk van: legyen ő az új páciens Charlie Goodsonnál. :)

proudest_monkey 2014.08.05. 10:15:41

@sixx: Jeejzusom, ezt te sem gondolod komolyan. Faszik szerkesztik azokat a lapokat, tolják az arcunkba, hogy milyennek kéne lennünk hogy mással se legyünk elfoglalva, csak a lapos hassal, szempillaspirállal meg hogy hogyan legyünk bombanők 12 óra meló után. Nem veszek ilyen förmedvénynt, és igenis szakállas pasikat akarok a címlapokra, de menten! :D

Diamond Hostess 2014.08.05. 10:18:53

@proudest_monkey: Én már jártam női magazin szerkesztőségében. Nem sok pasit láttam ott.

Thoras 2014.08.05. 10:21:50

@Rocko-: Ha pénzről van szó elég gyakran forintosítják az összeget. Lehet, hogy neked ez hülyeség, de elég sokan igénylik. Angliában élek, és akárhányszor a szóba kerül a pénz a vidéki rokonokkal, mindig megkérdik, hogy az forintba mennyi. Mert fingjuk nincs arról, hogy a font, vagy éppen a dollár az mennyit is jelent. Azt meg nyilván nem várod el komolyan , hogy a cikkben mellé rakják a helyi rezsiköltséget. Én általában hozzá teszem, hogy az magyar viszonylatban kb mennyit jelent, de ha ezt a cikkben is leírnák, akkor jönnének a hozzád hasonlók és reklamálnának, hogy hülyének nézik itten az olvasót, meg egyáltalán nem is pontos fillére az az összeg.

ON: Anno szerettem a sorozatot, de a 6. évad közepe felé befejeztem. Sajnos nagyon leült, unalmas lett. Viszont a pénzt maximálisan megérdemlik, inkább ők kapják, mint a részvényesek.

proudest_monkey 2014.08.05. 10:22:11

Jáájj, nyilván sarkítottam. Hát ha nem pasik, akkor a rencer szolgálatába állított nők, a lényeg ugyanaz, kevés nő indul be a bögyös szőkéktől.

proudest_monkey 2014.08.05. 10:28:38

Ja, és tuti hogy nem csak a tollnokok és egyéb alkalmazottak nők? Vajon a tulajdonosok/döntéshozók is azok?

proudest_monkey 2014.08.05. 10:50:18

Jogos, de nem én kezdtem, és nem hagyhattam szó nélkül egy ekkora blőd hülyeséget, elnézést. Hát mivé lesz a világ, ha valaki elhiszi, hogy a nőket tényleg más nők photoshoppolt képei érdeklik?! :DD Ha meg szólnak hozzám, én válaszolok, de mostantól eldugulok az offal.
ON
A TBBT vicces, hogy ki mennyit keres, az meg nem hat meg egyáltalán.

szoknyás fejvadász 2014.08.05. 11:10:03

Én inkább úgy fogalmaznék,hogy kevés csaj indul be a műmellű, pocok fejű buta tekintetű csajokra. :D
Kaley a leggyengébb láncszem, a fiúk kitesznek magukért, a két másik lány elmegy, de ez a szerencsétlen valami bődületesen rossz.
A sorozat gyenge, viszont nincs konkurenciája, így lehet piacvezető sitcom. Engem nem zavar a fizetesük, a Jóbarátok már 10 éve is megkapták azt a pénzt, ami még ma is rengeteg, de akkor egészen gigászi volt. Mind megkapta, nem tettek különbséget közöttük.
A filmes karrierre nulla az esélyük, így ezzel kell megszedniük magukat. Szedjék is, a csatorna és a készítők hülyére keresik magukat rajtuk. Az más kérdés, hogy nem érik meg a pénzüket.

Tomi888 2014.08.05. 11:22:29

Meg is érdemlik,remek sorozat.Akinek meg nem tetszik,az egy gyökér.

samcro 2014.08.05. 12:18:39

@Tomi888: aki általánosít, az is gyökér. Én is az vagyok :)

@szoknyás fejvadász: szerintem nem gyenge a sorozat, persze vesztett sokat a kezdeti lendületből, de melyik sorozat nem jár így? Melyik nem fullad önismétlésbe?

Úgy általánosságban talán nem is a sorikkal van a baj, hanem egyszerűen már olyan magas az emberek ingerküszöbe, hogy képtelenség őket kielégíteni. Annyi film/sorozat készül, hogy nem nagyon lehet már újat nyújtani. Nem beszélve arról, hogy most már mindent le lehet tölteni, akár az évad végén darálni egyben 2x epizódot, és így azért hamarabb meg is unható valami.

Amúgy amikor elindult, nem gondoltam, hogy egyáltalán ennyi évadot meg fog érni, kicsit az IT Crowd hollywoodi verziójaként kezeltem. Gondoltam, pár kockának bejön, aztán 3-4 évad és kasza. Ehhez képest hatalmas karriert futott be.

invalid username 2014.08.05. 12:42:39

@szoknyás fejvadász:

Mi a bajod Pennyvel? Egészen emberi gesztusai vannak, míg a pasik négy-öt arckifejezést váltogatnak. Kaley néha kinevet a szerepéből és még azt is benne hagyják. Nézd csak meg egyszer a pilotot, abban még egy másik csaj játszotta Pennyt. Na az a nő tényleg gyenge láncszem volt :)

Kicsit elmaradtam a sorozattal, hol is tartottak? Amy kezdett összejönny Sheldonnal? Szegény Jim Parsons, a pasija biztos féltékenykedett :)

invalid username 2014.08.05. 12:46:41

@proudest_monkey:

Kedvesem, be kell ábrándítsalak. Nők szerkesztik azokat a lapokat. Egy-két pasi előfordul köztük, de azok igencsak feminin karakterek. Az egyik barátnőm egy ilyen magazinnál dolgozott, mielőtt megszűnt a rovata (később az egész lap). Különös, feszes légkörről számolt be, nem szerette. Azt mondta, a Pradás film túloz ugyan, de nem áll messze a valóságtól.

samcro 2014.08.05. 12:50:05

@Rongy Rázó: az unaired pilot nem volt valami nagy szám, gondolom, arra gondolsz, mert abban nem volt Penny. A karakterek is jóval gyengébbek voltak. A rendes pilotot azért már jól összerakták.

invalid username 2014.08.05. 12:51:24

@samcro:

Egy-két évad még összejöhet. Utána a főszereplőket sokáig ebben a skatulyában érezzük még, megérdemlik a nagy pénzt most. Daniel Radcliffe is nehezen mászik ki a Harry Potter szerepből.

Bár ez nem biztos, Galecki játszott a Lopott időben, észrevette valaki? (Olivia Wilde, Justin Timberlake és Amanda Seyfried mellett)

invalid username 2014.08.05. 12:53:30

@samcro:

Nem tudom, melyikre gondolok. Gyenge főcímzene volt, egy tökéletesen feledhető szőke nő játszotta Penny karakterét, és az elején a spermabankban nem rettentek vissza a fiúk, Leonard viccelődött Sheldonnal, hogy mi tartott ilyen sokáig. Ilyesmire emlékszem.

samcro 2014.08.05. 13:41:41

@Rongy Rázó: erre gondolhatsz: bigbangtheory.wikia.com/wiki/Unaired_Pilot

Már javában néztem a sorit, amikor ezt láttam, de szerintem kb. akkor szivároghatott ki. Nem sok köze volt a később megvett szériához.

Amy és Leonard amúgy játszottak már együtt régebben a Blossomban:
media.tumblr.com/tumblr_lq405fQi481qerpy9.jpg

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.08.05. 13:43:17

nem az a baj, hogy mennyit keresnek, hanem, hogy a sori évadról évadra egyre gyengébb.

Macropus Rufus 2014.08.05. 13:53:22

ami a reklámokat illeti: a film önmagában rengeteg reklámot tartalmaz, kezdve Scheldon Alien ware laptopjával, vagy Rajesh Apple gépével. Sztem nem 2 dodóért vannak azok a filmben.
Sőt, az egyik első részek egyikében egy Alien ware desktop gép is volt a sarokban. Az eksön figurák a képregény boltban v. maguk a képregények. Szóval szinte már-már egy vitzes reklámnak is felfogható. Gondolom ebből is dög sok pénz áll a házhoz, és még ehhez adódik a reklámblokk bevétele.

invalid username 2014.08.05. 14:01:29

@samcro:

jaj de aranyosak :)

@Macropus Rufus:

...és vajon a Cheesecake Factory mit fizet?

samcro 2014.08.05. 14:04:05

@Macropus Rufus: ja, reklám az van benne rendesen. De még mindig jobb, mintha sör márkájú sört innának :) A Dell amúgy elég keményen nyomul a sorikban, persze az Apple sem sokkal marad le, de az utóbbi években a MS is felfedezte magának, legalább 3-4 soriban láttam mostanában Surface-t.

ShereKhana 2014.08.05. 15:44:06

@Tomi888: Imádom az ilyen jól felépített, minden szempontból értékes kommenteket. Csak így tovább, menő vagy.

ShereKhana 2014.08.05. 15:50:09

Ja, de hogy ne csak off legyek, el sem tudom képzelni, ezek hogy nem haltak éhen eddig abból a cirka hatmillából évadonként.

Deszkás 2014.08.05. 16:54:42

@beked: hova tűnt a v-d? Lézerrel

Deszkás 2014.08.05. 16:55:22

Te sixx! Nektek nembhuzza alá a szerkesztő a rosszul szavakat?!

Deszkás 2014.08.05. 16:56:57

@Deszkás: Na újra. Nem húzza alá a rosszul írt szavakat?

Deszkás 2014.08.05. 17:02:15

@R@Rocko-: Lehetne zimbabwei dollárban, de az semmit sem jelent, ellenben a forint jó összehasonlítási alap... Na ezért van oda írva...

Fahrenheit451 2014.08.05. 20:41:03

Amúgy csak szólok hogy a sorozatjunkie oldalra véleményt nem nagyon érdemes írni,mert ott nagyobb a cenzúra mint Észak Koreában.A fizetéseikről meg annyit hogy egyik se ér ennyit.Remélhetőleg utolsó évad és a langyi főszereplő magát máshova promotálni magát.

invalid username 2014.08.05. 21:44:54

@Fahrenheit451:

Figyi, Jim Parsons a legjobb szereplő a sorozatban, a legjobb színész. Sosem terveztem ágyba bújni vele, és magánügyének tartom az ilyen irányú érdeklődését. Ahogy a tiedet is. És leginkább: nem való ide. Szerintem.

invalid username 2014.08.05. 21:46:17

@Macropus Rufus:

Én is, amíg kiváncsiságból megnéztem, és nem az. Utána kezdtem gyanakodni, hogy az a béna alma szimbólum Rajesh laptopján is valódi.

BobaFett 2014.08.05. 22:55:45

Azért ez nem ilyen egyszerű, hogyha kigazdálkodható a stúdiónak az összeg, akkor megérdemlik, miért ne.
Mondok egy példát. Amikor 1996-ban az USA-ban jártam 4 dollár volt egy mozijegy. most 12$ ez messze-messze az infláció feletti drágulás. Tehát konkrétan mi fizetjük ki azt hogy a stúdió költ egy filmre dollár százmilliókat, és a színészekre tízmilliókat. Szóval azt hogy Robert Downey Jr. keres 50+ millát egy Avengersen azt mit fizetjük ki. És ez egy öngerjesztő folyamat. a Film hoz másfél milliárdot, a színész (ügynökének)szeme felcsillan és még többet akar. Meg is kapja, mert belefér, majd emelünk egy kicsit a jegyárakon, és így megy körbe jó ideje... Szóval ez egy nagyon nem jó folyamat, és a mi pénztárcánk bánja ezeket az irreális túlfizetéseket. Jah magyar viszonylat még rosszabb, 97-re emlékszem ugyan csak pontosan akkor 350ft-volt egy mozijegy (azért emlékszem pontosan mert volt pofájuk a Titanicért 500-at elkérni, mivel az 3,5 órás), most 2000 felett van egy 3D-s mozijegy és csomó mindent csak úgy lehet megnézni, szóval legaláb 6x a drágulás.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.06. 06:23:56

@BobaFett: meg talan egyet is ertenek veled, ha a tbbt nem az ingyenesen foghato cbs-en menne.

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2014.08.06. 09:20:03

@sixx: sajnos ez messze vezet (kezdve laura mulvey írásával, egészen addig, hogy ki a hirdető/képszerkesztő/szerkesztő), de egyre nyilvánvalóbb, hogy a hetero nőket nem csábítja be csöcs. mondjuk egy randa pasi se csábítja be.
ide nekünk a jó pasikat!

netiltsálle 2014.08.06. 11:22:50

@BobaFett: Itt vidéken 1190 egy mozijegy. Mondjuk feleannyit is keresünk, mint a pestiek.

Deszkás 2014.08.06. 11:34:52

@Rongy Rázó: Javítottam. De nem is írok postokat egy blogon helyesírási hibákkal.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.06. 11:45:54

@Deszkás: helyesírási hibák vagy elütések? mert kurvára nem mindegy, azt tudod, igaz?

invalid username 2014.08.06. 14:04:17

@Deszkás:

Nincs ennek akkora jelentősége.
Tudod az emberek nem hibátlanok.
Senki sem. Te sem. Én sem.

Ennek a tudatosodása katartikus változásokat hozhat ám.

Deszkás 2014.08.06. 14:24:41

@sixx: Mondjuk teljesen mindegy, egy blogpostban, főleg egy ekkora postban egyiknek sem kéne lennie. ;)

Deszkás 2014.08.06. 14:26:09

@Rongy Rázó: "Nincs ennek akkora jelentősége." Szerintem viszont van, főleg egy ennyire ismert és mértékadó blognál oda kéne figyelni.

"Tudod az emberek nem hibátlanok." Tudom, ezért vannak segítségünkre a szoftverek. ;)

Deszkás 2014.08.06. 14:28:25

@Deszkás: Bocsánat, "ekkora blogban"-t akartam írni.

invalid username 2014.08.06. 14:43:35

@Deszkás:

Még a szoftverekkel együtt sem vagyunk hibátlanok. Legfeljebb szeretnénk annak látszani, egy kis szilikon itt, egy hanyagul asztalra dobott porsche-kulcs amott... az aláhúzogatós szoftver is csak egy mankó a tökéletesség látszatához :)

BobaFett 2014.08.06. 22:50:43

@sixx: jó ez igaz. nem olyan egyszerű TV-re levetíteni ugyanezt a modellt, főleg hogy én kevésbé is tudom követni hogyan folynak be ott a pénzek (azon kívül hogy főleg reklámból persze). De gondolom nem ugyanannyi egy perc reklámidő mint 15-20 éve.
süti beállítások módosítása