Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Őrület! Ördög Nóra napi 1 óra munkáért kap milliókat a Tv2-től

Az RTL Klubtól viszont volt, hogy egy teljes évig egy fillért sem kapott! - Lapszemle extra

2014. július 14. 09:21 -Szűcs Gyula- 102 komment

20140321ordog-nora1_1.jpgNincs oka panaszra az RTL Klubtól a Tv2-höz átcsábított egykori versmondólánynak: heti hatórás munkával több mint kétmillió forintot keres majd a TV2-nél. A Blikk legalábbis így tudja. Részlet a bulvárlap oknyomozásából:

A csatorna valóban első osztályú sztárként kezeli az RTL Klubtól átcsábított műsorvezetőt, ugyanis minden kívánságát teljesítik. Nóri a szerződéskötés előtt arra kérte új munkaadóit, hogy november előtt ne kerüljön képernyőre, és azt követően is eleinte csak csökkentett üzemmódban fog dolgozni, tekintve, hogy édesanyaként duplán is helyt kell majd állnia otthon. Azonban Nórának akkor sem kell másra hagynia leendő kisfiát(?), ha bent lesz a Róna utcai stúdióban, ugyanis a különleges bánásmódnak köszönhetően a csatorna akár babaszobát is biztosít neki meg a kicsinek.

Természetesen a hétfői Bors sem jelenhetett meg a napi kötelező Ördög Nóra-cikk nélkül. Itt arról írtak a derék sajtómunkások, hogy a műsorvezetőt mégsem hordozta annyira a tenyerén az RTL Klub:

A Bors úgy tudja, a csatorna vezetősége mégsem hordozta annyira tenyerén Nórit, mint azt Kolosi Péter állította. Egy, a neve elhallgatását kérő barát lapunknak elmondta, hosszú hónapok teltek el úgy, hogy Nóri egyáltalán nem kapott fizetést. Nyilván hatalmas érvágás egy kismamának, hogy a terhesség előtti közel egymillió forintos havi jövedelem helyett több mint egy évig nem érkezik pénz a bankszámlájára. Nóri fizetésének elmaradása miatt akár egzisztenciális és megélhetési nehézségek is felmerülhettek, ám úgy tűnik, a műsorvezető valahol mégiscsak hűséges maradt az anyacsatornájához: akkor is, most is úgy döntött, nem beszél a sérelmeiről a nyilvánosságnak.

A Bors megkérdezte az RTL Klub programigazgatóját, Kolosi Pétert is, hogy valóban jövedelem nélkül hagyták-e Ördög Nórát terhessége idején és a szülést követően:

Igaz, amit Nóri mond, hogy nem kapott fizetést az RTL Klubnál a terhessége alatt és az azt követő időszakban. Ő ugyanis – sok kollégájával együtt – az úgynevezett ekho adózási rendszerben van, ami azzal jár, hogy több pénzt keres, mint a normál adózók, ám például betegség vagy szülési szabadság idején kevesebb juttatást kap. Amikor elindult az ekho, mi – mint mindenki másnak – neki is elmondtuk ezt. Később, első terhességénél be is ismerte: rosszul döntött. Mikor Nóri bejelentette, hogy ismét terhes, én voltam, aki figyelmeztette, találjuk ki, hogyan kerüljük el az előző kellemetlenséget, mi mindenre nyitottak vagyunk. Ám Nóri nem akart normál adózó lenni, az ekho rendszerben viszont várandóssága ideje alatt nem tudott elég jövedelemhez jutni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ALW 2014.07.14. 09:37:19

Öööö fú de szar! :)

zetorov 2014.07.14. 09:39:34

Igazából semmihez sem ért, és mégis milliókat keres.
Van abban valami mélyen elszomorító, hogy ma már elég jól kinézni a boldoguláshoz.

Jazo 2014.07.14. 09:46:13

Már majdnem megsajnáltam. Tippre.. az országban élők 98%-a sosem keresett havi 1 milliót és soha nem is fog. Mit szóljanak azok akik minimálbérből, vagy épp 22.800Ft-os szociális segélyből kénytelenek megélni?

ancsika 2014.07.14. 09:48:30

a nők 99%-a el tud lenni munka nélkül mivel mindig lesz egy f@sz aki eltartja és elég hozzá "szépnek" lenni...

ggiza 2014.07.14. 09:48:58

Bökném a púzóját!

Yo! Maaan! 2014.07.14. 09:49:35

Felvették volna főállásba? Az RTL-nél? Na neeee, ezt nem veszem be!

drágabolgárúr 2014.07.14. 09:50:09

@zetorov: Az még kevés...a sivatagi nép tagjának is kell lenni.

vöröspanda 2014.07.14. 09:55:33

@ancsika:túl sokat gondolsz a nőkről, nem hiszem, hogy a 99% olyan szép és hozzá olyan okos, sokkal kisebb százaléknak jön ez össze

Dr. Kix 2014.07.14. 09:59:39

Nem dolgozott és nem is kapott fizetést. Mekkora hír!!!444!!!!!négy!!nyóc!44!!

Ajtony 2014.07.14. 10:05:36

a könnyeimmel küzdök. ...hogy mennyire gonosz is az ertéel, megélhetési gondokat okoz, mert aki megszokta a havi millát, egy évig alig kapott zsét. Szörnyű! :-) mások, akik azért már nem tartoznak a rosszul kereső kategóriába, egy évre kapják Nóri két havi apanázsát - persze ők nem szoktak hozzá havi egy milla eltapsolásához

Kotkodus 2014.07.14. 10:05:59

sok sikert nórának!

ilyen feltételek mellett nóra döntése érthető.
a tv2 döntését nem értem...

remélem nóra erős szerződést kötött, mert amikor a tv2 vezetése rájön, hogy nóra messze nem éri meg a fizetését (+ talán az rtl szerződésből kivásárlást/kiperelést), akkor nem lesz már hova menjen...

nóra egy üdítő jelenség a képernyőn... de nem az a személyiség, aki egyedül el tudna vinni egy műsort... ez van.

Ajtony 2014.07.14. 10:10:26

@Dr. Kix: mert számlás volt, így több maradt a millából. Lehetett volna alkalmazott, de akkor alig ötszázat kapott volna - Kolosi magyarázata alapján(alkalmazottként az ertéel befizette volna az összes kötelező penzumot, ami fizetett szabadságra, betegállományra, kafeteriára is feljogosít).

Phteven 2014.07.14. 10:12:09

Amikor milliókat keresett, akkor nem tartalékolt? Mert tényleg vannak (a maradék 99%), aki egy év alatt keres annyit, mint ez a hölgy egy hónap alatt. A nevetséges gyes/gyed összegeiről már ne is beszéljünk. Gondolom a férje se minimálbért keres. Inkább most nem sajnálnám őket. A váltást ettől függetlenül támogatom. Ha ott jobban keres, szíve joga elmenni. Bolond lenne, ha maradna. Nekem azért is mindegy, mert egyik csatornát sem nézem. :-)

karlos_bartos 2014.07.14. 10:16:09

gyes után szeretettel várunk a gyárba melózni

Koca Caola 2014.07.14. 10:21:04

Kolosi egy tollvonással megoldhatta volna a problémát és ő erre egy jogszabállyal meséli be, hogy nem kereshetett többet!?!?!?
Hülye ez?

csipkefa 2014.07.14. 10:22:49

Kicsit diszkriminatív ez az adószabály, hogy szülési szabadság és terhesség alatt nem kap egy nő semmi fizetést.
Nórát mondjuk nem kell sajnálni. Ahogy itt már többen is leírták, keresett ő előtte annyit, hogy ne kelljen sorbaállnia a Blahán a kajaosztásnál.

Kétmillió azért, mert szépen mosolyogsz... :(

disznópásztor (törölt) 2014.07.14. 10:23:29

@ancsika: @vöröspanda: Édesanyátok most büszke lenne rátok.
Zsidózni, cigányozni nem lehet, na akkor vegyük elő a "mindennőugyanolyan-kártyát".
Mert lényegében ismeretlen emberek millióit bélyegzitek meg.

Ehhez a témához meg: érdekes, hogy ez nagyobb gyűlölködést vált ki az internet emberéből, mint a Stohl Buci-ügy.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.07.14. 10:23:59

komolyan ilyen "fontos" dolog, hogy egy műsorvezető csatornát vált, hogy egy hete minden második poszt a comment-en arról kell, hogy szóljon????

koho 2014.07.14. 10:24:26

"Nyilván hatalmas érvágás egy kismamának, hogy a terhesség előtti közel egymillió forintos havi jövedelem helyett több mint egy évig nem érkezik pénz a bankszámlájára"

kurvaanyátok! az.

GhostR 2014.07.14. 10:24:32

Szegényke havi 1 milkás fizuból nem tudott annyit félre rakni hogy ne kelljen éheznie amikor otthon maradt lábat lógatni a pulyával. Talán kevesebb pénzt kellett volna elverni kokóra.

Túrós (törölt) 2014.07.14. 10:27:19

asszem írok neki egy emailt hogy juttasson már be engem is valami ilyen jóféle "állás"-ra

Nagy Endre 2014.07.14. 10:32:01

Ördög teljesen korrekten nyilatkozott az RTL-ről.Kolosiék viszont annyira nem.De ezt már megszokhattuk valamelyest Tőlük.Egy ismerősöm szerkesztőként dolgozik ott minimálbéren bejelentve...És az a nagy megbecsülés meg mi egy család vagyunk sem igaz teljesen ahogy önmagát szereti hirdetni a csatorna.van akik jobban keresnek vannak akik meg igen szarul.Ördög 13 évet lehúzott keményen melózott a csatorna is elégetdett volt vele fifty-fifty.ennyi a történet mindenki jól járt azt hiszem.Most váltott.A szülés meg a többi dolog a saját ügye senkinek semmi köze hozzá.Irigykedni meg jó magyar szokás.Ettől biztos jobban megy azok szekere és boldogabban kelnek fel reggel mert sarat dobálnak a másikra.

spontan · http://erdekessegek.info 2014.07.14. 10:33:55

A TV2-nek ez vajon akkora üzlet volt? Kizártnak tartom, hogy tömegesen kapcsoljanak át az emberek egy műsorra, csak azért, mert Nóra vezeti. Azért ezek nem akkora sztárok, hogy miattuk is nézzék a műsort, ha amúgy a tartalom nem elég jó.

gabardin 2014.07.14. 10:34:00

Amennyiben a munkavállaló nyilatkozik, hogy az EKHO-s szabályok szerint kéri a jövedelmét, a munkáltató ezt nem változtathatja meg egy tollvonással. Ez a munkavállaló döntése.
A munkavállaló viszont ne lepődjön meg, ha a minimálbér után kapja majd az ellátást az OEP-től, ami az ő olvasatában egyenlő lehetett a semmivel.
Ha viszont számlás, akkor még jobban az ő döntése, hogy mennyire volt bejelentve a saját vállalkozásába és ez után mennyi járulékot fizetett az államnak.
A befizetett járulék az alapja a kifizetésnek.
Az már csak hab a tortán, hogy mire föl kapnak kedvezőbb adózási feltételeket az újságírók, grafikusok, színészek stb.
Aztán nyugdíjas korukban meg olvashatjuk, hogy x.y. mennyi örömöt okozott fénykorában a nemzetnek, az meg most emberszámba sem veszi, és minimálnyugdíjjal szúrja ki a szemét.

2014.07.14. 10:34:39

Csak gratulálni tudok Nórának, hogy egy ilyen szuper munkahelyet sikerült megszereznie.
Kíváncsian várom, hogy az ár-érték arány vajon úgy fog-e alakulni, ahogyan azt a keresetéből kiindulva elvárhatná a pór néző.
Igazából őszintén aggódom, hogy vajon a munkája - főleg ebben a kritikus kisgyermekes időszakban - nem fog-e a gyermeknevelés rovására menni. De ugyebár ízlések és pofonok, akarom mondani értékek és értékrendek különbözőek.

gabardin 2014.07.14. 10:36:57

@spontan: Ördög Nórától konkrétan kiráz a hideg.
Lehetne jó háttérmunkás, de akármilyen szép is nem képernyőre való, illetve, nem mikrofon elé való

onmagam 2014.07.14. 10:44:22

"hatalmas érvágás egy kismamának, hogy a terhesség előtti közel egymillió forintos havi jövedelem helyett több mint egy évig nem érkezik pénz a bankszámlájára."
Az persze. Mindjárt megsajnálom. Ha meg havi egymillió dollárt keresett volna akkor meg mégnagyobb érvágás lett volna! Az jár jól aki előtte minimálbéren volt, mert annak nem akkora érvágás.

Persze az is igaz, hogy NBA sztárok, akik egyetlen év alatt a többszörösét keresik annak mint mások egész életükben, a
karrierjük után pár évvel menetrendszerűen csődbe mennek.
De nagyon mégsem tudom sajnálni ezért.

darthvad 2014.07.14. 10:44:38

@csipkefa: Nem ismerem ezt az adójogszabályt de úgy sejtem kb. annyit kapott mint amennyit előtte befizetett... EKHO és SZJA kalkulátorba bepötyögve havi 1 millát 175.000 Forint NETTÓ különbség van EKHO javára. Azaz nettóban havonta többet "spórolt" az EKHO-val aki ezt választotta mint a magyar nagyátlag összes havi nettó jövedelme.
Nyilván a nyugdíja is hasonlóan alakul, már most is sok "sztárt" lehet látni picsogni hogy milyen kevés nyugdíjat kap, és ez micsoda szemétség, egy vicc.
Hát nem vicc, főleg az a nem vicc hogy mennyi olyan ember helyett fizetem én az adót, akik amúgy simánm 5x jobban élnek nálam.

tjunior 2014.07.14. 10:47:17

Azért ebből látszik, hogy Nórikát csak trófeának szerezte meg a TV2

Intruder71 2014.07.14. 10:49:31

@Nagy Endre: Az ismerősöd, aki szerkesztőként minimálbérre van bejelentve, az biztos, hogy nem azt rtl-nél, hanem egy beszállítójánál, az iko kft-nél dolgozik. A kettő nagyon nem ugyanaz a cég. Leszel szíves nem keverni! :)

Intruder71 2014.07.14. 10:53:48

@darthvad: Helyette nem fizeted az adót, mert a cég ezen felül is adózik utána ekho esetén. A fél kormányhivatali apparátus így adózik.

Nagy Endre 2014.07.14. 10:56:11

@Intruder71: Nem az IKO-nál van.De ha Te jobban tudod mit keverek...:)))

gabardin 2014.07.14. 10:59:28

@darthvad: ha volt befizetésed az államnak és nem végzel keresőképes tevékenységet - ergo nem dolgozol még képernyőn sem, akkor kapsz az államtól ellátást.
Ha az egyik nem teljesül, akkor nem kapsz.
Ezek az ellátások keresetpótlók, azt a célt szolgálják, hogy ha kiesel a munkából, akkor a befizetéseid arányában kapjál valamit.
Ha közben teli szájjal vezeted az x.y. műsort, akkor szemmel láthatólag nem estél ki a munkából, tudsz pénzt keresni, nincs mit pótolni.
Ha buszvezetőként eltörted a lábad, kapsz ellátást, amíg nem teljes a felépülésed, ha home-office-os adatrögzítőként otthonról dolgozol törött lábbal, akkor nem kapsz ellátást.

Intruder71 2014.07.14. 11:06:14

@Nagy Endre: Az rtl-nél garantáltan nincs SZERKESZTŐ minimálbéren! :)

darthvad 2014.07.14. 11:07:08

@Intruder71: Nekem úgy rémlik az én cégem is adózik ezen felül, legalább annyival mintha EKHO-t fizetne. Munkáltatói nyugdíjjárulék stb. Maradjunk annyiban hogy ez egy kiváló spórolási forma, kevésbé pofátlan mint az EVA volt anno.

Intruder71 2014.07.14. 11:09:03

@darthvad: Maradjunk. Ennek az adóformának a fő célja, hogy bejelentett alkalmazottai legyenek a médiumoknak, színházaknak, stb. Így legalább folyik be adó utánuk, és nem számlagyáron keresztül folyik ki a fizetésük az adókörből.

szoknyás fejvadász 2014.07.14. 11:10:33

Most elmorzsoltam pár könnycseppet.
Lehet, hogy nem volt bevétele az Rtl-től, de ott voltak a reklámszerződések. Minimum hármat tudnék mondani, egy áruházlánc, egy kozmetikai cég és egy cumisüvegeket gyártó cég. Valami könyvet is írt az első terhessége alatt.
A helyzet az, hogy a tavalyelőtti faktort már terhesen vezette. Aztán pihent egy évet és bukott egy szépet a SZEL új évadjával.
Ha az nem bukik a faktort ő vezetné idén, elvégre a promokban is szerepelt...tehát leértékelt áru.
Nem tudom emlékeztek e, hogy pár éve Vágó István is sértődötten nem írta alá a szerződéshosszabbítást . Éppen akkor nem hozott jó számokat a Legyen ön is.. és levette a csatorna a képernyőről. Átment a Tv2-re és azt nyilatkozta, hogy az RTL nem becsülte meg, de bezzeg a Tv2... Pár hónapra rá kapott egy nagy költségvetésű, über szar műsort, ami jól megbukott pár rész után. Majd a Tv2 elbúcsúzott tőle...megérte?? Hol van most Vágó István? Az egyik kis csatornán is próbálkozott egy vetélkedővel, de ott is bukott, azóta sehol semmi.
Egyedül akinek ez bejött, hogy lelépett az Rtl-től az Liptai.
Na meg Fridi, de ő ide oda vándorol, hosszú ideig nem időzik sehol.
A többi sehol.
Nóra és a Tv2 rosszul kommunikálta le a dolgot. Először mennie kellett volna a sajtóhoz, hogy szakított az anya csatornával, majd pár hét múlva bejelenteni, hogy elkelt a konkurenciának.
Hatalmas lavina alá feküdt, de vessen magára.

playoff szakáll 2014.07.14. 11:13:22

Az irigykedés nem magyar szokás, hanem mindenhol elterjedt. Szoktatok olvasni YouTube-hozzászólásokat egyes videók alatt? Kiderül, hogy okoskodásban is van, ahol sokkal görényebbek, mint idehaza. Szóval, mindenki nyugodjon le.

Ördög Nórát pedig lehet szidni azoknak, akik helyette elmondanak 5 mondatot bármiről ööö-zés és jokerszavak nélkül, alvásból felkeltve is, plusz, lekezelik az összes bulvárérdeklődést heti-napi rendszerességgel évtizedek óta. Bocs, hogy védem, nem vagyok idevaló.

Intruder71 2014.07.14. 11:25:09

@prezent fail: Egyetértek!

Nóri megosztó személyiség, de nekem semmi bajom nem volt vele soha emberileg. Műsort vezetni meg tényleg nem olyan könnyű, mint amilyennek hiszik.

A versenyszféra meg ilyen, egymástól nyúlnak a konkurens cégek. Az RTL - TV2 csatájában ez a kezdetek óta működő fegyver. A TV2-nek pedig most fő célja minden épkézláb munkaerő elvinni az RTL-ből. Az állami cégek reklámjaiból telik rá.

ekezetnelkülelseolvasom 2014.07.14. 11:29:46

Lehet irigykedni, de én csak gratulálni tudok, annak ellenére hogy nem néztem és a jövőben sem nézem az országos karaoki showkat. Ha ti sem néznétek azt a sok nívótlan szombat esti műsort, akkor nem lennének ilyen sztárfizetések sem...

B.Ú.É.K! 2014.07.14. 11:34:05

És még merje valaki azt állítani hogy Nóra nem okos szép és intelligens!
Tessék lehet utána csinálni aki itt fikázza.

milkacica 2014.07.14. 11:38:40

Fura hely ez a Magyarország...de miért is csodálkozok? Aki két diplomával, napi 10-11 órákat nyomja, örül ha töredékét hazaviszi.
Már egy ideje egyik tv adót sem nézem, nórit meg pláné nem, nem is fogom.

GhostR 2014.07.14. 11:46:43

@milkacica:
A repedt sarkúak mindig jobban kerestek mint a becsületes dolgozó emberek.

Dexxxter Morgan 2014.07.14. 11:50:53

A "számlás" témára reagálva... Az a szomorú hogy az úgymond CELEB-eken kívül, a normális földi halandók közül is iszonyatosan sokan váltak egy időben kényszervállalkozóvá az országban,mert az adott cég más formában nem alkalmazta volna a munkaerőt. Sok olyanról hallottam,hogy a havi 200000 Forintját úgy kapta meg ha számlát adott érte, de mikor rájött,hogy ez nem feltétlen jó üzlet már késő volt és az ajtón kopogtattak a végrehajtók a felhalmozódott befizetetlen adók és az ÁFA miatt, mert jól hangzott ugyan az a 200/hó ha számlás vagyok,na de egy kis egyéni vállalkozásnak is voltak költségei melyeket rendszeresen fizetni kellett volna...sajnos nem kicsik. A munkáltató viszont ezekről nem beszélt. A munkavállaló aki addig minimálbért + a többit zsebbe kapod rendszerbe volt belekényszerítve ugyancsak a munkáltatója által, hát persze hogy az igért több pénzért cserébe ebbe is belement és gyorsan vállalkozóvá vált,hogy tudjon számlát adni. Szörnyű ami az országban ment és megy... Pláne mikor majdminden vállalkozás úgy kezdi a sikeres állásinterjú után hogy minimálbér + a többi zsebbe,és ha nem tetszik lehet továbballagni és újra munkát keresni... Ha belemész és vállalod azokkal a feltételekkel ami a munkáltatónak kedvez sajnos mikor nyugdíjba kellene menni és a minimálbér után kapod a nyugdíjat inkább eret vágsz. Végigdolgoztál 40 évet hogy az Állam a végén még egyszer jól megszívasson. Ja, hogy nem vagy politikus és így nem tudsz vagyongyarapodni sem gondolva a gondtalan nyugdíjas éveidre... :) ...hogy miért is nem?! ...mert ahhoz már egyszerű halandóként nem keresel eleget. Ezt hívják pech-nek. Egy biztos ha nem takarékoskodsz magadnak, az állami nyugdíjból nem fogsz fényűzni, ha csak nem voltál politikus és hazudtad,akarommondani hakniztad végig az életed mindig jó időben, jó helyen, jó arcokkal...

tintamin 2014.07.14. 11:54:31

Szerintem legyen hivatalosan is hungarikum az IRIGYSÉG!

Hányni van kedve az embernek, ennyi rosszindulat csak a magyarokba szorulhat:
- nem dolgozik
- sokat keres
- csak azért, mert jól néz ki
- nem oda való
- mások bezzeg!

"A saját elkúrt, szaros élete miatt másokat pocskondiázó, tehetetlen, szerencsétle magyar" című freskót vajon ki festi már meg végre?

Nagy Endre 2014.07.14. 12:04:00

Baromság hogy a sajtóhoz kellett volna mennie ezügyben először.Az csak felfújta az egészet és úgy tálalta hogy Ördög egy áruló akit vastagon le lehet köpdösni mert már jó dolgában azt se tudja mit csinál...Belerángatták a terhességét, Nánásit sőt még annak gyerekeit meg isten tudja kit meg hol szül stb.Persze ezek után meg ő magyarázkodjon a semmire mert szarral megdobálták és biztos megvolt az oka bulvár szerint.Az RTL meg játssza a sértődöttet holott nagyon sokat kaszáltak vele csak most 13 év után felállt és elköszönt.Minden kapcsolatnak vég egyszer.És az ember is változik....

fajanka 2014.07.14. 12:07:18

Na itt valamit nem értek:

"Ám Nóri nem akart normál adózó lenni, az ekho rendszerben viszont várandóssága ideje alatt nem tudott elég jövedelemhez jutni"

Hát a várandóssága alatt ország-világ előtt dolgozott. Akkor mégis jövedelemhez jutott.

ermi71 2014.07.14. 12:07:21

A szegény megadóztatott, pénztelen tévék mi? Vajon a többi munkatárs akkor mennyit kereshet? Ilyenkor azért kijön az emberből az a reakció, hogy igenis fizessetek reklámadót b+.

Nagy Endre 2014.07.14. 12:08:30

Az munka világában ennél komolyabb állásváltoztatások is vannak cak arról nem tud a közvélemény legfeljebb egy szűk kör mert nem egy ismert médiaszereplőröl van szó.És ilyenkor tücsköt bogararat össze lehet firkálni Róla.Mert ne felejtsük el a napilapok ebből is élnek főleg a bulvár....és el kell adni a fél meg negyedigazságot is valahogy.

ibione 2014.07.14. 12:21:32

Így jár az aki nem akar adót fizetni, Az ekho -sok nagyon kicsi adót fizetnek, de nem jár nekik a gyes és néhány más juttatás. Tudta ő ezt pontosan, most meg sír. Szegényke.Biztosan most éhezik. Mit szóltok gyűjtsünk neki, vagy küldjünk neki egy kis kenyeret?

Nyugodtság van! 2014.07.14. 12:35:42

Jól látom, hogy igenis van itt bőven hely a reklámadónak, amíg ilyen senkiknek ekkora fizetéseket osztogatnak.

Zsoo 2014.07.14. 12:58:33

@vöröspanda: "túl sokat gondolsz a nőkről, nem hiszem, hogy a 99% olyan szép és hozzá olyan okos, sokkal kisebb százaléknak jön ez össze". Azt hiszem, nem érted a lényeget. Nem állította senki, hogy okosnak kell lenni. Ez egyáltalán nem feltétel. Értelmes munka nélkül milliókat keres, havonta annyit, mint más egy hónap alatt, és szegény nem tudott félretenni egy évre? Hamarosan leáldoz a sok ingyenélőnek, legyen bármilyen a származása.

Nagy Endre 2014.07.14. 12:58:42

@ibione: szerintem ő sem kérte meg más sem a sajnálatodat:)

vöröspanda 2014.07.14. 13:00:36

@Zsoo: és szerinted ehhez nem kell ész? Nem lexikális ismeretekre gondoltam okosság alatt, hanem másfajta okosságra, ami nélkül a szépség nem ér sokat (én csak tudom)

Zsoo 2014.07.14. 13:03:02

@Zsoo: A 99%-ék-os példa nem a Nórika példája, hanem arra gondolt az úriember, hogy a pasik eltartják a nőket. Jó lenne, ha ennyit keresne a férfi és a nőknek csak a háztartásra és a gyereknevelésre kéne összpontosítani. De sajnos megvezették a nőket az emancipációval.

Zsoo 2014.07.14. 13:05:04

@vöröspanda: Ne haragudj, de ezek a celebek nem az eszükkel jutnak előre. Az, hogy szétteszi a megfelelő embernek, ezt nevezzük ösztönnek.

vöröspanda 2014.07.14. 13:08:10

@Zsoo: igen, valószínűleg így van, de értsd már meg, aki nagyon buta az rossz helyen teszi szét... ezek tudják mit csinálnak. Hidd el nem elég szépnek és ringyónak lenni, olyanból nagyon sok van, mégsem lesz belőlük celeb

Zsoo 2014.07.14. 13:15:37

@szoknyás fejvadász: Csak annyit fűznék hozzá, hogy Vágó István hobbijában éli ki magát, ami a magyar nemzet gyűlölete.

dr Smittpálelnökúr 2014.07.14. 13:20:40

@Nagy Endre: Ez konkrétan hazugság. Az RTL (és szerintem a TV sem) nem fizeti zsebbe a szerkesztőit.

Intruder71 2014.07.14. 13:20:44

@Nagy Endre: Még mielőtt szentté avatnánk, azt ne feledd, hogy szerződés kötötte az rtl-hez! Ő ezt törvénytelenül, egyoldalúan rúgta fel. Most szembesülnie kell a morális és törvényi következményekkel.

lutria 2014.07.14. 13:22:08

A Kolosi csak azóta ilyen penge adózásügyből amióta kifizetett a győzikének ~80 milliót egy kamu bankszámlára ahonnan eltűnt a pénz és a győzike azt próbálta beadni a bíróságnak hogy több évig nem is kapott gázsit az RTL-től?

Intruder71 2014.07.14. 13:23:51

@ermi71: Azért ha egy picit belegondolsz, sejtheted, hogy a felsővezetésen és a képernyősök nagy részén kívül nincsenek kiemelkedő fizetések!
Ez olyan, mintha a tesco sajtósának fizetéséből következtetnél a beosztottak bérére.

dr Smittpálelnökúr 2014.07.14. 13:25:45

Néhány adózási és társadalombiztosítási alapvetés:

A csaj valószínűleg EKHO nyilatkozatot tett.
Ha feltételezzük, hogy maximálisan ki akarta használni ezt az adózási módot, akkor a minimálbér után fizetett normál közterheket, és a maradék után EKHO-t.
TB ellátást (táppénz, TGYÁS, GYED) csak a normál adós jövedelme alapján kap.

Ha a terhessége miatt elment táppénzre, akkor azt a tavalyi minimálbér 60%-ának megfelelő összegben kapta.

Ez tényleg rosszabbul hangzik, mint a havi 1-2 millió.

Zsoo 2014.07.14. 13:26:12

@vöröspanda: Nyílván nem árt, ha az IQ-ja eléri a 80-at. A származás döntő a kérdésben. A szépség pedig relatív fogalom. Mindenkinek más a szép. Nóri nem csúnya, de speciel nekem nem tetszik annyira. Egy átlagos nő. Egyébként nem is a személye a lényeg.

Zsoo 2014.07.14. 13:35:31

Most olvasom, hogy Nórika nem marad otthon babázni, mert "dolgozni", illetve csacsogni fog a tévében. Szóval a babázás egy hobbi. Jobb lenne, ha az ilyen emberek nem szülnének.

Nagy Endre 2014.07.14. 13:35:54

@Intruder71: Ki avatja szentté?valamit nagyon félreolvastál.Ilyet nem írtam.A szerződését se te se én nem ismerjük.De egyébként elmondta hogy ha valami olyasmit tett akkor vállalja a felelősséget érte.

Intruder71 2014.07.14. 13:38:48

@lutria: az RTL valós bankszámlára, megbízási szerződéssel és teljesítési igazolással fizette ki Győzike szerződés szerinti járandóságát. Arról már Győzike és a számlaadó dönt, hogy a megkapott összegből törvény szerint adózik, vagy törvényt sért. Ha egy valós teljesítést kifizet egy cég, és lekönyveli, akkor miért tartozna a partner törvényszegéséért is felelősséggel?

Intruder71 2014.07.14. 13:40:40

@Zsoo: Semmi nem akadályoz meg benne, hogy hasonlóan "értéktelen" munkával sok pénzt keress! :)

Hajdú Peter 2014.07.14. 13:44:39

Reklamadot ezeknek a geciknek, hogy belepusztuljanak.

Zsoo 2014.07.14. 13:49:25

@Intruder71: Van sivatagi útlevelem? Van p.,ám, vagy buzi-e vagyok e? Emellett tudok gagyogni, csacsogni,fecsegni értelmeseket? Be kell valljam: alkalmatlan vagyok!

CHRISporn 2014.07.14. 13:51:26

"A csatorna valóban első osztályú sztárként kezeli az RTL Klubtól átcsábított műsorvezetőt"
oKÉ,DE MIÉRT IS?
Nálam "lilukategória" azaz mit keres a képernyőn? Semmi különleges nincs benne!Nem értem!
:S :S

CHRISporn 2014.07.14. 13:52:26

@Hajdú Peter: ÚGY VAN!!!! MIND2NEK! (RTL,tv2)

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2014.07.14. 13:53:13

Az a hihetetlen, hogy nem is kimondottan szép, nem is vicces, nem is éleseszű, mégis a legnagyobbvilágsztár a műsorvezetők között. Amúgy nem lehet, hogy véletlenül pont olyan műsorokat vezetett, amik az ő személye _ellenére_ voltak sikeresek? El kellene végezni egy kísérletsorozatot ennek eldöntésére.
Várjunk csak...a tv2 pont most fogja! :)

Intruder71 2014.07.14. 13:56:34

@Zsoo: az a baj, hogy sokan azt képzelik, tök egyszerű kamera előtt élőben beszélni. Aztán otthon a tesó által készített videóban is csak hebegnek. Sajnos ennek ára van, bármennyire nem tetszik ez embereknek.
A sztárszínészeknek is túlzott a fizetésük, bármennyire is csapnivalónak tartjuk egyiket-másikat.

Zsoo 2014.07.14. 14:00:05

@Intruder71: Értelek én, de rengeteg alkalmas ember ebben a szakmában is. De a kereskedelmi tv-k színvonalához nem passzolnának.

Intruder71 2014.07.14. 14:02:09

Az a baj, hogy a közszolgálati tv sem színvonalas. Biztos van rengeteg alkalmas ember, csak valahogy nem kerülnek elő. Pedig az rtl-nek egyre nagyobb szüksége lesz rá, hogy új arcokat neveljen ki.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2014.07.14. 14:05:57

@Zsoo: "Értelmes munka nélkül milliókat keres, havonta annyit, mint más egy hónap alatt..". Szerintem itt valamelyik időtartam rossz :)

Hajdú Peter 2014.07.14. 14:11:02

@Intruder71: mert mindegyik ostoba primitiv, nepbutito gyuloletkelto musorkat gyart, aljas indokbol. Vannak olyan sotet emberi igenyek, amiket nem szabad kielegiteni. Ezert kene betiltani, felgyujtani ezeket tv csatornakat.

parandroid 2014.07.14. 14:13:07

extraprofit! extraprofit! pofátlan bevételek! extraprofit-adót tűzközeli gagyimédiumnak!

Netuddki. 2014.07.14. 14:15:44

Azért azt senki ne gondolja, hogy elég szépnek lenni a havi több milkához! Keményen kell azért térdepelni...

Netuddki. 2014.07.14. 14:17:35

@Hajdú Peter: Igazad van! Veled együtt.

Ja, ez csak a nickneved? Boccs...

Zsoo 2014.07.14. 15:06:29

@Yooha: Bocsánat, helyesbítek: mint más egy év alatt.

vezérdinka 2014.07.14. 15:10:57

Mindenki elott ott a lehetoseg, hogy sztar legyen/gazdag pasit vagy not fogjon maganak es ne legyenek egzisztencialis problemai. Ehelyett olyan 'neves' ujsagok "oknyomozo riportjain" csamcsonak az emberek, akik eloszeretettel hasznaljak az "egy, a nevet elhallgatni kivano barat" kifejezest, ami egyenlo azzal, hogy egy firkasz kitalalt valamit es azzal vagy beletrafal, vagy csak reszben vagy egyaltalan nem. Ordog Nora egyike a legertelmesebb musorvezetoknek, akkor is, ha a ket csatorna osszes musorvezetojet vesszuk alapul. Ott volt Stohl, aki kozveszelyes orult es drogos, ez alol az sem menti fel, hogy milyen jo szinesz vagy, hogy milyen megbano turnekra megy az orszagban. Most Ordog Norat is kb. annyira kovezik, mintha masok elete lenne veszelyben attol, hogy tobb penzert atment egy masik tv adohoz. Konyorgom, mindenki penzbol el, TE is atmennel, ha ott tobbet igernenek. Az meg, hogy szerzodesszeges tortent-e vagy sem, szaradjon az o lelken. Se attol nem lesz olcsobb a kenyer, hogy o tobbet keres, se attol, hogy mocskoljatok. Angolul van erre egy frappans kifejezes: "Get a life!".

savrola 2014.07.14. 15:21:49

Megbízási szerződés, vagy bármi más, ha nem munkavállaló, akkor a szerződésben meghatározottak szerint, általában teljesítés igazolás alapján kapja a lóvét. Gondolm nem volt teljesítés, így nem volt mit igazolni, nem volt mi alapján fizetni. Valsz. Ördög barátja abban a hiszemben nyilatkozott, hogy Ördög munkavállaló volt, vagy egyáltalán fingja nincs róla, hogy mi a különbség munkavállaló és vállalkozó között... De lehet, hogy Nórikának sem, és azt hiszi, hogy átkúrták. (Nem azt mondom, hogy Ördög tök hülye, csak azt, hogy ehhez nem ért, mint oly sokan ebben az országban...) Az sem elképzelhetetlen, hogy a férje cége számlázott... Na jó, nem akarok ötleteket adni...

vöröspanda 2014.07.14. 15:29:10

@vezérdinka: figyi, az egyetlen baj ezzel, hogy a TV 2-höz ment át, ami a kormány kutyája... oda semennyi pénzért nem kellene átmennie normális embernek

Ódor Richárd · https://www.facebook.com/odorric 2014.07.14. 15:29:11

@zetorov: "Igazából semmihez sem ért, és mégis milliókat keres.
Van abban valami mélyen elszomorító, hogy ma már elég jól kinézni a boldoguláshoz." - Ha az élő műsor vezetése az smafu... (Komolyan, egyszer próbálja ki, aki azt semminek mondja.)

Irgum76 2014.07.14. 15:37:43

@vezérdinka: hagyd rájuk!
ez ami itt megy gusztustalan mocskolódás
de Ördög Nóra köszöni jól van
sokan szeretik elismerik tehetségét
az hogy itt a sok primitív, irigy, kisstílű pöcs köpköd le van ejtve
nem lehet őket meggyőzni és értelmetlen velük vitatkozni
itt élik ki kisebbségi komplexusukat
szerintük aki ennyi pénzt keres az dögöljön meg
az, hogy a kereskedelmi TV egy vállalkozás már nem ér fel az agyukig
egy jó műsorvezető befektetés ami után több bevétel várható
neki ennyi a piaci értéke
Berki Krisztián meg havi 1.5 milláért mutogatja a heréit az kevesebb embert zavar...

Lordofearth 2014.07.14. 15:52:24

Nekem tetszik Nóra tartása - hajrá Nóri! Ugyanezt miért nem teszitek fel a sok senkiházi politikusnak, aki azt mondja, annyit értek amennyitek van. Nóri, hajrá, te ne legyél olyan mint a töltelék.

Intruder71 2014.07.14. 16:01:06

@Hajdú Peter: Ugyanez igaz a köztévére is, és az a mi pénzünkből csinálja.
Majd a piac eldönti, mire van szükség. Egyelőre vesztésre állsz a véleményeddel.
Az indokaid alapján a politikát és a parlamentet is be kéne tiltani.

Intruder71 2014.07.14. 16:04:13

@Irgum76: Egyetértek.
Ha a fanyalgók szakmáját tartaná valaki értéktelennek, akkor persze nagy lenne a felháborodás. :)

Megdobbent 2014.07.14. 21:04:17

Node ugye azt kikototte, hogy novemberig nem akar kepernyore kerulni a tv2-nel. Akkor most novemberig kapja a 2-3 millat abszolut munka nelkul, vagy csak novembertol? ;> Tetszik erteni a problemam.

zsubiaba 2014.07.14. 21:47:18

Bocs, de azt az ujsag irta csak, hogy érvágás neki, nyomorog, stb. Ő, ha jól értem/látom, nem mondja ezt sehol, szoval ez klasszikusan az az eset, maikor valamit ilyen szenzaciohajhász módon fogalmaznak meg, holott erre semmi nem utal. Kétlem, hogy Nóri bárhol sopánkodna, hogy szarul megy neki, nem tett félre stb. Csak a blogokon ölik egymást azért, mert valamelyik ujsagironak épp ez volt a napja legjbb mondata :)

Benzoylmethylecgonine 2014.07.15. 02:56:08

Olyan cirkusz van itt, mintha valami magyar atomtudós vitte volna el az évszázad felfedezését egy másik országba. Ne már.

ÖN teljesen jól csinálta, okosan döntött. Nagyon jól tudja ő is, hogy két gyerekkel és 33 évesen ebben a pozícióban meg vannak számlálva a napjai, addig kell magát megszednie, amíg fiatal, csinos. Lehet hogy már egy-két év múlva megy az elfekvő készletbe...

// Csak egy észrevétel, mert többen írják, hogy milyen tehetséges, és ehhez micsoda képességek kellenek. Ha leültök egy random betelefonálós-lehúzós műsorba, bármelyik hostess képes folyamatosan beszélni a semmiről és reagálni akármire. Azért annyira nem egyedi képesség.
www.youtube.com/watch?v=_tXzKpmRrFs

KrustytheClown 2014.07.15. 07:58:49

1. Hülyeség, hogy heti hat óra. A melóhoz jól kell kinézni, fel kell rá készülni stb.
2. Ha jól bejáratott az arcod, akkor simán tudsz mással is pénzt keresni: elmész gagyi cikkeket írni valamelyik női magazinnak, bevállalsz ezt-azt, írsz egy könyvet a semmiről, Nórika is munkálkodott a Sparnak.
3. De kinyílt a csipája a TV2-nek most, hogy helyzetbe hozták őket. Egy csomó nem profi fikázza a hozzáértőket.

accessmedia 2014.08.23. 17:06:49

Re: Szarban Szar! These people are not cool, they are not nice, they are fools, and they are EVIL!
Összeesküvés csalás elkövetésére a Király családdal, a TV2-vel, Friderikusszal, Presser Gáborral, Mester Tamással, Fenyő Miklóssal, Eszenyi Enikővel, a buvármagazinokkal, egyéb magyar TV és rádió csatornákkal, és veled, aki támogatja őket – a szervezett bűnözés leleplezése – Tóth Lüszi emlékére
Az eredeti címe volt:

(RTL Klub +) A TV2 és Király család átverés (a Caramel, Radics Gigi, Fekete Dávid, Nguyen Thanh Hien, Friderikusz, stb. belekeveredésükkel kapcsolatban is) - a szervezett bűnözés leleplezése - Tóth Lüszi emlékére -mediaaccess-cherokeewisdom.blogspot.hu/2014/05/osszeeskuves-csalasra-kiraly-csaladdal.html

Navarone 2018.01.27. 11:52:33

@Kotkodus: Nagy bukta volt a véleményed. Nóra kiválóan elvisz egyedül műsorokat. Séfek Séfe, Ázsia Expressz, stb.
süti beállítások módosítása