Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Itt a világvége: megszűnhet a Barátok közt!

2014. június 02. 19:29 sixx 335 komment

Az RTL Klub főnöke, nem a vakvilágba ígérgetett, amikor azt mondta: ha a kormány hadat üzen az RTL-nek, akkor majd lesz haditerve, és és be is veti azt. A csatorna mai Híradójában az alkalomhoz illően síri hangú és nagyon komor arcú Szellő István menten atombombával nyitott:

MEGSZŰNHET A BARÁTOK KÖZT.

Meg az Éjjel-nappal Budapest és megannyi műsor, ami oly sok örömet és vidámságot hoz a melóban megfáradt lakosságnak. Nem mondjuk, hogy a tényleg az RTL-re szabott, és az ő kollektív tökük szorongatására kiválóan alkalmas új médiatörvény fair vagy egyáltalán átgondolt, sőt, erről szabóZ kolléga írt is egy pompás cikket itt, de attól azért még messze vagyunk, hogy a Berényi-klán kiiktatása jelentené az egyetlen kiutat a csatorna számára.   

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atika!!! 2014.06.03. 07:30:05

A mai magyarországi "igényeket" elnézve a Fidesz előbb fog belebukni egy BK megszűnésbe, mint bármi más ámokfutásba.

lavór 2014.06.03. 07:36:41

Épp ideje, hogy véget érjen. El se kellett volna kezdeni.

samcro 2014.06.03. 07:57:39

@Kowalski76: sorry, csak nem bírom ki válasz/off nélkül.

Hirdesd csak tovább a félinformációt. Az a baj, hogy a félinformáció/féligazság nagyon veszélyes tud lenni.
Ezt nem általánosságban, nem neked, nem nekem, nem a "népnek" mondta. A vállalkozóknak mondta, akik Szlovákiába viszik a céget, hogy oda adózzanak, mert ott kedvezőbbek a feltételek.

Tudom, hogy nem fogod elolvasni, de azért:
ujszo.com/cimkek/velemeny-es-hatter/2006/06/17/gyurcsany-el-lehet-menni-szlovakiaba

Semmi olyasmiről nem volt szó, amire célzol/céloznak, amikor ezt a mondatot idézgetik. Itt a jó példa arra, hogy egy politikusnak nagyon meg kell gondolnia, mit mond, mert ízekre szedik. De mondom, ez oldal/pártfüggetlen.

2014.06.03. 08:00:41

Te jó ég!
Mi lesz most velünk?!

Ezek a kitűnő, nagyon komoly szakmai háttérrel készült, komoly művészi munkát magáénak tudó, kiemelkedő tartalommal rendelkező, a fiatalok testi, és lelki fejlődését magas szinten elősegítő, akár nekik életviteli példaként is szolgáló rtl-es műsorok nagyon hiányoznának, hiszen egyetlen más TV csatorna sincsen ebben az országban. Stílusosan átértelmezve: "Csak a Zertéel!"
Most jut eszembe az a förtelmes szélsőséges (fujj) utópia, miszerint le kell dózerolni a Zertéel székházát, majd felszántani, és sóval behinteni. De miért tennék, hiszen 17 éve fáradhatatlanul küzd ez a magasztos külföldi csatorna azért, hogy a Zemberek befolyásolása nélkül kielégítse honpolgáraink minden igényét, a Mónika, Balázs, ÉNBP, VV, az Esti "Bulvár" Híradó, Barátok Közt, Kész Átverés, és hasonló, a tengeren túlon is méltán irigyelt műsoraival.
Fiataljaink ezen műsorok által szolgáltatott tökéletes énképpel, míg az idősebbek a 10 percenként jelentkező tartalmas, és igényes hüvely- és körömgomba, fingás elleni gyógyszer, és prosztata probléma elleni pirulák, illetve vizelettartási segédeszközök reklámjai segítségével választhat ki-ki saját belső-külső problémájának megfelelő gyógymódot.
A Zertéel még arra is gondol az idősebbeknél, hogy élemedett koruk miatt bizonyára rosszul hallanak, így a reklámot mindig dupla hangerőn szolgáltatja. Milyen figyelmes!
Egy ennyire FÜGGETLEN, a 17-49 éves tévénézőkre 17 éve a lelkét is kitevő, komoly csatorna bizonyára nem lesz soha többé, ha ilyen hatalmas mértékben próbálják majd azok a csúnya kétharmadosok kizsigerelni, hiszen így is alig futja abból az évi 20 milliárdnál alig több bevételből.

Szerintem :)

Versenycsiga 2014.06.03. 08:04:11

@ikszel: tudom, nehéz különbséget tenni, de a Vörös Hadseregnek és a szovjeteknek annyi közük van a mai oroszokhoz, mint Angela Merkelnek az SS-hez.
Ha már oroszok: egyszer már valahol levezettem, Paks kivételesen jó döntés volt, de tudjuk: Magyarországon 10 millió erősáramú-villamosmérnök és energetikai szakember él, akik ezt másképp látják.

vakuljmagyar 2014.06.03. 08:05:44

Vihar a biliben. Nem kell aggódni, minden műsor megmarad, mert ezek a legnézettebbek. Legfeljebb mi fogunk többet fizetni az előfizetésért. Még mindig nem mértétek fel, hogy akárkit is zsarolnak meg plusz adóval, azt mindig mi - állampolgárok, fogasztók - fizetjük?

Phteven 2014.06.03. 08:19:38

Kééééérem neeeeeee! Ne szüntessék má' meg! Há' mit fogunk nézni esténkint?! Mi lesz velünk?! Öngyi leszek, ezt komojjan mondom!

Én_vezettem_? 2014.06.03. 08:20:15

én évek óta mondom, hogy csak akkor lesz itt forradalom, csak akkor megy igazi tömeg az utcára, ha megszünik a barátok közt...

és tessék

Sombi_úr 2014.06.03. 08:20:54

@sixx: "A színpad a tiéd! :)"

Phteven 2014.06.03. 08:26:11

"magyarország legnézettebb csatornája erősen nempontfideszes."

Biztos emlékeztem még, hogy nyírták ki anno a NeoFm-et. Gondolom ezt a szart is így próbálják elintézni.

KolompárJ. 2014.06.03. 08:35:41

Én egy dolgot nem értek, bár úgyis elveszik itt a sok összeesküvés fejtegető komment között.

Mitől olyan bődületesen nagy ez az adó? Ha jól értem ez egy sávos adónem lesz. A "brutális" 40% adó csak a 20 milliárd feletti bevétel részre vonatkozik. Tehát ha a zertéel klub adóalapja 21 milliárd Ft, akkor a 40% adóteher csak a 20 milliárd feletti 1 milliárdot sújtja. Az az alatti 20 milliárdnyi rész szintén sávosan, de sokkal kedvezőbben adózik.

Nekem a dolgo másik vége sokkal érdekesebb:
"A tervezet szerint az adóalap félmilliárd forintot meg nem haladó része után nem kell a cégeknek reklámadót fizetniük. 5 milliárd forintig 1 százalékot, az adóalap 5 milliárd forintot meghaladó, de 10 milliárd forintot meg nem haladó része után 10 százalékot."

Úristen micsoda terhek!! Össze fog omlani a kereskedelmi tévézés (mint a bankok a bankadótó miatt*), amelyik nem szűnik meg, az meg kiköltözik az országból, mint a (mint a bankok a bankadótó miatt*).

*Ja nem is.

Én szeretnék csak egyszer az életben 500 milliót adómentesen keresni. De egye fene legyen 5 milliárd és szeretnék 1%-ot leadózni belőle. Sőt, legyen 2%.

fda 2014.06.03. 08:47:25

@KolompárJ.: "a 20 milliárd feletti 1 milliárdot sújtja"

Bőven elég ahhoz, hogy sírva felsorolják az összes trágya műsorukat, hogy már tudják is előre, ezekre épp nem marad pénz.

Csak azt nem tudom, ha az a sok szemét megszűnik, akkor mivel fogják a reklámok közötti rövid időszakokat kitölteni.

Ha az új adó miatt 1%-kal kevesebb embert butít majd a retekklub, már megérte kivetni! Sőt, meg kellene duplázni.

fda 2014.06.03. 08:48:29

@vakuljmagyar: Én aztán nem fizetek azért a szarért egy forintot sem. Aki fizet, annak nyilván megéri!

gigabursch 2014.06.03. 08:51:43

Ha megszűnik, biztos FIDESZ szavazó leszek.

heckintosh 2014.06.03. 08:53:00

Felőlem a komplett retekklubot is megszüntethetik, meg az összes többi bulváradót.

É2I 2014.06.03. 08:57:04

Igen, pont a húzó neveket szüntetik meg. Jól odabaszva ezzel a kurmánynak.... aztán meg nulla nézettség miatt becsuknak. (Igaz ez a kurmánynak öngól lenne, de hát lőttek ők már olyant nem egyet. Sőt, ha jól megszámolom szinte csak öngólokkal van tele a háló.)
Vihar ez a biliben, egy kis csörte majd kialakul egy közös álláspont mennyit tejeljen a retekklubb és kész.

Csak lassan elfogynak a szolgáltatók viki! Akiket még nem fejtél meg. Akkor mi lesz? Miből telik majd királynak lenni?

fda 2014.06.03. 08:57:30

@dr nmate: "Szerencsejáték Zrt reklám költések"

Fogalmam sincs, milyen indokok alapján rendelte meg a Szerencsejáték a reklámjait ettől vagy attól. Neked sincs egyébként.

De:
Ha neked van egy festő haverod, és egy kellemetlen szomszédod aki szintén festő, és te ki akarod festetni a lakásodat, akkor te gondolom becsületből igazságosan, 50-50% alapon rendeled meg a szolgáltatást kettejüktől.

Vagy ha fel akarsz adni valami hirdetést, és van egy rádió amit szeretsz, és egy másik amit nem becsülsz semmire, attól még gondolom 50%-os megosztásban egyformán hirdetsz mindkettőben.

fda 2014.06.03. 09:00:26

Már látom, ahogy a retekklub vezetője kénytelen lesz gyalog járni, olyan csődhelyzetbe kerül a cég az új adó miatt.

Egyébként nem adónak, hanem büntetésnek vagy kártérítésnek kellene hívni, amiért nagyban segít szellemileg leépíteni a társadalmunkat.

Én_vezettem_? 2014.06.03. 09:02:44

@L.A.M: "Ez így marhaság,ez ennél bonyolultabb. Nem kizárt, hogy ez is benne van, de az mno reakciója azt mutatja, hogy ennél több a történet. Ugyanis Simicska Lajos és Nyerges Zsolt cégei is százmilliókat kell, hogy fizessenek. A nagyon bonyolultnak tűnő történetekről szokott kiderülni, hogy marha egyszerűek, de ez most úgy tűnik, mindenkinek fáj. Az RTL-nek,a TV2-nek, sőt még - abszurd módon - Simicska Lajosnak is.

Nem lennék meglepve, ha ez egy fideszes belharc lenne."

Hát szerintem meg ezek egyie sem. Én tudom miért vezették be, a következő az összeesküvés elmélet:
"Kell a pénz"

Ennyi.

:)

Lehet hogy a túlfreudizálás hibájába esünk?
Állítólag maga Freud próbált arra utalni, hogy nem kell mindent mindig pszichoanalizálni, és mély okokat keresni, amikor egyszer rágyújtott, kollegái percekig kérdezgették: vajon orális fixáció? vajon kompenzál valamit? vajon kiskorában problémája volt az anyukájával? esetleg túl sokáig szoptatták? vagy túl kevés ideig??
Mire Freud:
"Ugyan uraim! Ez csak egy szivar."

Marc Forgeron 2014.06.03. 09:03:07

Ki lehet sarkitani ezt a dolgot a Baratok Koztre, de itt masrol van szo. A nyomorult Fidesznek kell meg egy behodolt TV csatorna a meglevo 8 melle. Errol szol itt a tortenet, az ahogyan ezt az RTL prezentalta nyilvan a figyelemfelkeltesrol szolt.

chilii · http://chilii.blog.hu 2014.06.03. 09:06:36

pont egy éves, az eleje nyilván nem, de a második része továbbra is aktuális: hvg.hu/w/20130605_A_felelem_bere

A TV2-nek nyilván egy fillérjébe nem fog kerülni az adó, hiszen majd itt hirdetnek az állami cégek, közpénzből... egyik zsebből teszik a másikba a pénzt amíg a rivális el nem vérzik... de megérdemlik, mert semmit sem tettek ellene....

Angie001 2014.06.03. 09:16:18

Most lehet, hogy egyesek meg fognak lincselni, de a Barátok Közt már unalmas, az Éjjel-nappal Budapest meg pl csak megrontja a fiatal korosztályt...Ha ezt az adót behozzák, egyedül a Showder Klubot fogom sajnálni, azon legalább ki lehetett kapcsolódni... :(

oc 2014.06.03. 09:17:50

sixx: nem olvastam végig a majd' 300 kommentet, de kiváncsi lennék, hány % örül az adónak és annak, hogy ezzel megszűnhet a szenny...

az is különösen jó, hogy sokan örülnek, hogy végre utat törhet a kultúra, ha ezek a műsorok megszűnnek.
1. Jó napot kívánok! Erre van igény. Minden ember meg tudná találni a minőségi műsorokat, ha akarná. Ha senki nem nézné, nem lenne BK, ez ilyen egyszerű.

2. és nem tudom, mennyire szeretnék egy olyan médiumot nézni, amit az aktuális kormány szarrá szabályoz, közvetve a különböző adókkal...

lobster thermidor 2014.06.03. 09:18:27

@KolompárJ.:

Fektess be, szerezz piacot, építs infrastruktúrát, hozz létre egy brandet, - meglátod dőlni fog hozzád is a pénz.
De ha ezek után extra adókkal elveszik a bevételeid egy részét, te is sírni fogsz.

gabcigirl 2014.06.03. 09:21:02

Az adó = rossz.

Ganaj műsorok lapátra = jóóóóóóóóóóóóóóóóó !!! :D

gabcigirl 2014.06.03. 09:21:02

Az adó = rossz.

Ganaj műsorok lapátra = jóóóóóóóóóóóóóóóóó !!! :D

csiri bá 2014.06.03. 09:22:09

"Példaként említette, hogy a politikusok is rendszeresen hirdetnek a Facebook-on, célzott hirdetések jelennek meg a Youtube-on, s látják, hogy "a Google-t milyen módon használják pénzért konkrét információk eljuttatására". Jelentős reklámbevételhez jutnak ezek a cégek, amely után sem áfa, sem társasági nyereségadó nem gazdagítja a magyar államkasszát - hangsúlyozta L. Simon László.

Érdekes lesz, amikor a fácsénak meg a guglinak küldik a számlát az adóról. :D

"A képviselő fontosnak nevezte, hogy ez egy olyan adónem lenne, amelyet nem tudnak áthárítani a nézőkre, illetve az olvasóközönségre."

Nem hát... ezt sem...

csiri bá 2014.06.03. 09:24:47

"L. Simon László kiemelte azt is, meglepte, hogy az adó bevezetéséből várható 8-10 milliárd forintos bevételt többen is "milyen hanyag eleganciával" kezelik, "mintha ez olyan kevés lenne". Az összes magyar állami múzeum éves költségvetési támogatása nem éri el ezt az összeget - mutatott rá."

Milyen igaza van: ez az összeg már eléri egy új stadion árát...

Rémbódess 2014.06.03. 09:29:26

@ez a nick foglalt: Majd az RTL csinál egy "RTL Reklámidő Management Kft"-t, aki szervezi a reklámidő-értékesítést, de a számlán majd "médiatanácsadás" vagy valami egyéb bullshit tevékenység fog szerepelni. Az RTL klub meg 1 forint / perc áron adja a reklámidőt a saját reklámmenedzsment cégének és kimutat éves szinten 100.000 forintos reklámbevételt. Szóval nem kell félteni őket, ha van egy kis eszük, megoldják.

lobster thermidor 2014.06.03. 09:36:54

Sokan úgy gondolják, hogy egy kereskedelmi televízió feladata sok egyéb magasztos szempont mellett a köznevelés, és a magas kultúra terjesztése.
Nos hát kedves hölgyeim, és uraim, szeretném önöket kiábrándítani eme súlyos tévedésükből. Nem, nem a szamaritánusok gyülekezetéről beszélünk, és bizony nem ezekért a nemes célokért hozták létre a ker. tévéket. Arra ott van a köztelevízió.
Ha pedig valakinek nem tetszik az egyébként valóban olykor kétes színvonal, arra ott a távkapcsoló. Egy apró gomb megnyomásával mindenki segíthet személyes problémája megoldásában, viszont más irányú frusztrációit a tévék ellehetetlenítése a legkevésbé sem fogja megszüntetni...

pepito1 2014.06.03. 09:48:02

Sose néztem ezt a szánalmas, agymosó sorozatot. Remélem eltűnik az rtl és a tv2 oda, ahová való. A felejtás pöcegödrébe. ja és mehet vele a sok tehetségtelen senkiházi, ingyenélő celebnek nevezett , primitív kis féreg a bárcás kurva annyába. Kipusztulna végre a sok mocsok.

vidéki peregrinus 2014.06.03. 09:52:05

Megszűnik az anyátok közt? Most mi lesz velem? Eddig homályzóna volt ezeknek a sorozatoknak a műsorideje számomra, mintha nem is léteztek volna számomra.

Még ad absurdum az is előfordulhatna, hogy növelném a retekklub nézettségét, ha nem valami szemetet tonának az arcomba ebben a műsrosávban. Tudom, ez csak egy fantazmagória. :-)

KolompárJ. 2014.06.03. 09:58:36

@lobster thermidor: "a tévék ellehetetlenítése"

Nem lesz semmi bajuk a tévéknek. A profithoz mérten -vagy nevezzük extra profitbak, ha már az adó extra adó- ez a sávos adókulcs lópikula. Majd kigazdálkodják. Aki ilyen mennyiségű szemetet termel az fizesse a szemétadót.

A chips és üdítő gyárak sem zártak be a chips adótól.

Néhányan a haldokló és kiszipolyozott bakok miatt is telesírták a párnájukat, aztán köszönik szépen, de végül nem roppantak bele az extra teherbe és egy bank sem vonult ki az országból, pedig telekiabálták a sajtót, hogy nekik végük van, bezárnak, kivonulnak, vége a világnak. És vége lett? Nem.

fluxation 2014.06.03. 09:59:26

Tiszteletet Vilibának! :)

Helmut von Offenburg 2014.06.03. 10:00:17

Ez két mocsok adó tényleg eltűnhetne innen, ha azt nézzük, a politikai rinyálást leszámítva én is támogatom a megszűnésüket.
Ki a faxomnak fog hiányozni a vv meg bk ????
Csak foglalják a frekvenciát.

csiri bá 2014.06.03. 10:00:19

@vidéki peregrinus: Akkor te eddig a Pasta dél-koreai romantikus sorozatot, vagy Az élet megy tovább brazil romantikus sorozatot, vagy a Rex felügyelőt nézted minden nap... :D :D :D

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 10:07:00

Hiába izmozik az RTL meg a liberális származású kolosipetike, ahol lenyomták a bankokat meg az Ájemefet, ő ott fél percig se fog tartani.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 10:13:19

@KolompárJ.: Igy van. Orbán eddig visszaszorította a dohányzást és a szerencsejátékot.

Ebben a ciklusban a pia és a kultúrszemét visszaszorítása jön. Sír is a sok liberális származású! De hát tanuljanak toleranciát..:)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.06.03. 10:13:22

Megszűnhet a Barátok Közt = Kivonulhat az RTL Klub.
Mint tudjuk, a médiát (jobbosítani) magyarosítani kell, mert a Hír TV és a királyi tévé nézettsége együtt sem közelíti meg a két nagyot.

vidéki peregrinus 2014.06.03. 10:15:12

@csiri bá:

Ezekről most hallok először tőled. :-) Na jó, Rexet ismertem. Sorozatok közül a Mentalista, régebben Dr. House ütötte meg a minimális igényszintemet. Néha Dr. Csont.
Agyzsibbasztásnak néztem még a következőt!

vidéki peregrinus 2014.06.03. 10:20:46

@csiri bá: Mentalista, Dr. House ütötték meg a minimális igényszontemet. Agyzsibbasztónak jó volt még a következő! c. vetélkedő.

omboz 2014.06.03. 10:21:21

@Kón Bandit: Látom, neked bejön még a kaja, amit eléd tolnak. Eljön az idő, mikor ráunsz majd, mint én. Nézz szét kicsit jobban, ha kimegy az ízfokozó hatása ;) Csodálatos világ tárul fel előtted, hidd el!

vidéki peregrinus 2014.06.03. 10:21:48

Qrva blogmotor először benyelte a válaszomat.

wirth6 2014.06.03. 10:25:15

@Nem Penny hajója: De mi ugye a tíz százalékba tartozunk? :D

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 10:28:55

@omboz: Jó, majd ha megunom együtt szavazunk a Gyurcsányra, ok?

Kowalski76 2014.06.03. 10:42:14

@samcro: Pedig jo lenne leallni tudni, mert az offolas nem szep dolog. Az onuralom neha meggyozobb tud lenni mint a sajat igazunk beteges hajtogatasa.

_most_ 2014.06.03. 10:50:25

mondjuk nem értem akik fikázzák a barátok köztet, majd kétmillióan választják minden este, a fideszre is kábé ennyien szavazták, tehát a barátok köztnek is van akkora felhatalmazása mint a fidesznek, fura, hogy a többség döntése csak akkor számít, ha a fideszre szavaznak.

Baldrick68 2014.06.03. 10:54:10

@SevenHorse:
Ó milyen fasza is volt Kádár idejében.
Volt Magyar 1 , Magyar 2 és hétfőn nem volt adás.
Azok voltak a jó idők ugye?
Minek ide annyi TV ?
Az RTL is önti a kultúmocskot vagy mit ahelyett, hogy magyar nótát nyomnának.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 10:56:41

@Baldrick68: A Nemzeti is elvan Alföldi nélkül, Mo. is ellesz RTL nélkül. Persze nem mennek ők sehova csak ijesztgetnek, mint Kertész Ákos.

2014.06.03. 10:57:36

@gabcigirl: "Ganaj műsorok lapátra = jóóóóóóóóóóóóóóóóó !!! :D "

Nem jó. Mert mások döntik el helyetted, mit nézhetsz. És ez akkor is baj, ha történetesen a szabályozás találkozik az ízléseddel.

2014.06.03. 11:01:18

@Kón Bandit: " De hát tanuljanak toleranciát..:)"

Kitől? Az olyan fasiszta barmoktól, mint például te? :-DDD

csiri bá 2014.06.03. 11:01:24

@vidéki peregrinus: port.hu-ról ollóztam ki az rezsim1 mai műsorából. :)

fran7 2014.06.03. 11:03:05

@_most_: Na, most megnéztem a legutóbbi héten 1,1 millió ember nézte a BK-t. Ennyi a nagyívű gondolatmenetedről.

csiri bá 2014.06.03. 11:04:28

@Kón Bandit: Ez is hazugság, mint rendesen... egyik sem szorult vissza... csak a hivatalos bevételek lettek belőlük kevesebbek...

Nagyzee 2014.06.03. 11:17:08

@KolompárJ.: Többektől láttam már ezt a gondolatmenetet itt. Ami ott megy félre, hogy a saját fizetésetekhez hasonlítjátok egy vállalkozás árbevételét. Pedig ha valami megfeleltethető egy munkavállaló fizetésének, az egy vállalkozásnál sokkal inkább a nyereség. Az RTL reklámbevételeinek kb. 20%-át fogja elvinni csak ez az adó. Nem a nyereségének, a bevételének. És ez a különbség azért nagyon nem mindegy. Ha egyszer vállalkozásba kezdesz, neked is nyilvánvaló lesz.

20%-os nyereségráta egy nagyobb cégnél általában kiemelkedően jónak számít. Vess ki egy ilyen cég árbevételére 20%-os adót, és a prosperáló cégből hirtelen egy nullszaldó környékén stagnáló cég lesz. Csak összehasonlításképpen a külföldieknek eladott közműszolgáltatóknál a garantált 8%-os nyereség lett kinevezve igazságtalan extraprofitnak.

István Tamasi 2014.06.03. 11:28:43

Az a véleményem, hogy az ilyen műsorok mint amiket a megszüntetés fenyeget és nem csak egy csatornára jellemzőek, vastagon hozzájárultak ahhoz, hogy ide jutott a társadalom. Vitrai/ék/ idejben a mai tévések legalább 95%-át úgy elzavarták volna, hogy még a tv utcájába sem mehettek volna vissza.

István Tamasi 2014.06.03. 11:30:35

@Kón Bandit:
Ha így vesszük, akkor fidesz szavazótábora is elvan gondolkodó, intelligens emberek nélkül

gabcigirl 2014.06.03. 11:30:55

@trev:

A cenzúra aljas dolog - de ezek a műsorok annyira zeró értékeket közvetítettek, hogy értelmes ember k-ra nem nézte már azelőtt sem.

És nem az a cenzúra, hogy 3 gagyi szappanoperát nem láthatsz a TV-ben. Hanem az, hogy újságíróként pl. csomó rendezvényre nem kapsz belépőt, mert nem vagy fideszes. Meg az, hogy az oknyomozásért meg az értelmes tartalomért retorzió van. Meg hogy nem írhatsz korrupciós botrányokról. stb.

A ker.tv-s produkciók megértek a trágyalapátolásra. Tűrhetetlen, hogy pl. 1 munkahelyen már ne legyen valaki trendi a sok buta menedzserpipi szerint, mert nem nézi ezeket a vackokat.

István Tamasi 2014.06.03. 11:32:13

@Kón Bandit:
Mutyiviki nem csak a dohányzást meg a szerencsejátékot szorította vissza, hanem a termelő beruházásokat is.

Esperes úr 2014.06.03. 11:38:41

valami egészen elképesztő kommentek vannak itt, álinformációk, félinformációk, csúsztatások alapján olyan meggyőződéssel állítanak faszságokat néhányan, hogy élmény lesz pár év múlva is visszaolvasni. A legviccesebb, amikor nyomorult politikusok mondatait szajkózza valaki ész nélkül.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 11:40:29

@István Tamasi: 'Ha így vesszük, akkor fidesz szavazótábora is elvan gondolkodó, intelligens emberek nélkül'

Hülyézd le a választót az hatékony(1).

'Mutyiviki nem csak a dohányzást meg a szerencsejátékot szorította vissza, hanem a termelő beruházásokat is.'

Mégis hasít a gazdaság, a cuclibek alatt meg államcsődre fussa. Nézd teljesen hülyének a választót(2).

1+2 sikeres ballib alaptétel

Nyíííííhaahhahahaha

altona 2014.06.03. 11:42:35

@predi: ez azért sántít, mert a retekklubon 10 éve nincs HÍRADÓ.

A kirabolták, pofára esett, "kigyulladt, összedőlt, aztán süllyedt el" ,elvesztettem zsebkendőmet tipusú tudósítások tömege, nem híradás...

Kultúrmisszió a reteknél = zéruska.
VV és egyebek= szellemi kútmérgezés!

szellő istvánt mondjuk kifejezetten rühellem, qrvára irritál, hogy annyira tehetségtelen. Egy adott "hír" felolvasása alatt gyakorlatilag nem pislog, mert nem tudja levenni a szemét a súgógépről, valószínű belezavarodna a szövegbe.

István Tamasi 2014.06.03. 11:46:38

@Kón Bandit:
Csak téged meg a fidesz szavazóinak többségét - áprilisban szavazásra jogosultak kb 1/4-ét - hülyéztem le. Teljesen reménytelen agymosottak vagytok.
A gazdaságban csak az autóipar hasít amiket még a coclibek hoztak be.
Te meg egy micsurini csoda vagy: nyihogó birka.

_most_ 2014.06.03. 11:53:00

@Kón Bandit: a fidesz szavazóknak pontosan annyi eszük van, mint a Barátok köztet nézőknek, szóval ha az egyik tábort lehülyézed, akkor a másikat is le kell.

Értetlenke 2014.06.03. 11:54:09

@samcro: Fel sem tudom fogni, hogy lehet így hazudni. Itt arról volt szó, hogy a munkaadók áttennék a székhelyüket Szlovákiába, a kedvezőbb adózás miatt nem az ilyen majmokra vonatkozott az ajánlat, akik ilyen módon hazudnak. Hangfelvétel itt: inforadio.hu/audio/4686/info468616.mp3 A Fidesz rögtön a majmokra ferdített.

samcro 2014.06.03. 12:03:35

@Értetlenke: ha jól értem, amit írsz, akkor én is azt írtam.

Itt @samcro: le is írtam.

No, de ne szaporítsuk a szót, megkaptam már a tisztelt Kowalsky kommenttárstól, hogy én itten szétoffolom a topikot :D

fran7 2014.06.03. 12:09:21

@Értetlenke: A köteles beszédnél is beszúrtad, mire is gondolt valójában Kövér? Milyen mindenki által ismert szólásmondásra utalt. Mert így azt jelenti, hogy a tieidet, felmented, a másikról meg a legrosszabbat feltételezed, mindig.

♔batyu♔ 2014.06.03. 12:55:44

Magasról szarom le, felőlem maga az RTL is megszűnhet.

lobster thermidor 2014.06.03. 13:16:49

@KolompárJ.:

Azon túl, hogy a hozzászólásomból kiragadott két szóra próbálsz csak reagálni, annak érdemi részei úgy látszik nem jutottak el hozzád. De ezen túlmenően azt azért talán sem ebben, sem más esetben nem te állapítod meg, hogy mit nevezhetünk "extra profitnak", mert valószínűleg fogalmad sincs sem a ker. tévék, sem mások éves költségvetéséről, pontos bevételeiről, és költségeikről. Költői kérdésként felteszem: - Te talán könyvvizsgáló vagy, aki belelát a cégek adataiba?
Mivel ez nem valószínű, ezért csak alaptalan szájalásnak tudom be az ilyen, és ehhez hasonló, vagdalkozó kijelentéseket.

♔batyu♔ 2014.06.03. 13:20:43

@altona: Ja, a médiának ez a szelete magát tuningolja. A gagyi sztárt kitalálják, majd elkezdik nyomatni az általuk fenntartott lapokban, TV-k ben.

Jönnek az ilyen hírek, hogy "Bálint Antóniának ma puha széklete volt a Danone joghurttól".

Benedek_Úr 2014.06.03. 13:27:32

Nehogy már sikeres legyen egy csatorna állami mankók nélkül.. Hát hogy képzelik.
Kultúra kell, dögunalom meg büszke államcsőd. fakkye

wolves84lb 2014.06.03. 13:57:34

@Kón Bandit:
"Igy van. Orbán eddig visszaszorította a dohányzást és a szerencsejátékot."

OMG. Mondd kérlek, hogy ezért legalább KURVA sok pénzt kapsz...

HelloKitty 2014.06.03. 14:20:50

Legalább ettől a sok szennytől megszabadulunk...

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 14:28:01

@wolves84lb: Azért jó hogy a fideszre szavaztam, mert a dohányzás és a szerencsejáték visszaszorításán keresnek a fideszesek, elterjesztésén meg a ballibek.

Ez jó érzés azért.

KolompárJ. 2014.06.03. 14:30:41

@lobster thermidor:

"mert valószínűleg fogalmad sincs sem a ker. tévék, sem mások éves költségvetéséről, pontos bevételeiről, és költségeikről. Költői kérdésként felteszem: - Te talán könyvvizsgáló vagy, aki belelát a cégek adataiba?"

Ellenben te az RTL főkönyvelője vagy, igaz?

Nem látok bele a működésükbe, igazad van. Csak azokat a számokat látom, amiket az index most és korábban leközölt, és ezek alapján nem tudom őket sajnálni a plusz adó miatt. Nem hiszem, hogy bele fognak rokkanni (pláne mert sanszos, hogy a %-ok még puhulnak majd a törvényben).
Most van egy kis vihar a biliben, kis felháborodás -ahogy a bankadónál, chipsadónál volt-, aztán majd leül a dolog és megy tovább minden a maga útján: düböröghet tovább a médiaszenny gyártás.

2014.06.03. 14:45:49

@gabcigirl: "A cenzúra aljas dolog - de ezek a műsorok annyira zeró értékeket közvetítettek, hogy értelmes ember k-ra nem nézte már azelőtt sem."

Ha nem nézed őket, akkor minek örülsz? Hogy más se nézze, akit esetleg szórakoztat?

"És nem az a cenzúra, hogy 3 gagyi szappanoperát nem láthatsz a TV-ben."

Te tényleg ennyire nem érted ennek az egésznek a jelentését és az üzenetét?

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 14:46:22

@KolompárJ.: Pontosan azért találták ki, hogy a reklámadó ALAPJA a REKLÁMBEVÉTEL legyen, nem a NYERESÉG, mert a cégek annyi nyereséget mutatnak ki, amennyit akarnak.

Ez alól csak akkor tudnak kibújni, ha a szponzorok természetben fizetnek az RTLnek, mondjuk Kolosit lecummantják, vagy hozzávágnak 3 raklap Red Bullt. De ez nem lesz neki jó, nem olyan származású gyerek ő.

Szóval hajrá fidesz!

hopptarisznyarák 2014.06.03. 14:49:13

Már ismerősöm sincs aki ezt nézi.. Sőt! Tévénéző ismerősöm sincs. Kikoptak mellőlem az agyhalottak. A TV-nek kampec.

lobster thermidor 2014.06.03. 15:04:24

@KolompárJ.:

Nem vagyok senkinek a könyvelője, ellenben a saját korábbi, és a jelenlegi vállalkozásaim tapasztalataiból pontosan tudom, hogy mit jelentnek a különböző külön, vagy ágazati adók. Pláne ha azokat fegyelmező, vagy nevelő jelleggel vetik ki.
Abból amit leírsz úgy tűnik, hogy neked nincs bankszámlád, és ezért fogalmad nincs mi is az, mert ha volna akkor éreznéd a saját zsebeden, hogy a bank, a tranzakciós, és az egyéb idióta adóikkal többet húznak le rólad, és itt most még csak a banki dolgokról beszélek, mint amennyit a nagy hangon reklámozott rezsicsökkentésnek nevezett szélhámossággal visszaadattak az energiaszolgáltatókkal. De a chips, és más egyéb adókra való hivatkozásod azért is sántít egy kicsit, mert bár annyi hasonlóság valóban van köztük, hogy azokat is olyan hókusz - pókuszokkal kommunikálták, mintha a nép jótevői lennének, holott egyszerűen csak arról van szó, hogy a pénzszórás miatt kell a pénz az elcseszett költségvetésükbe, de nagyon.
Az pedig, hogy emberek egy széles rétege vagy zsigerből, vagy csupán csak merő rosszindulatból örül egy újabb adónak, bárkit is sújtson, az azt jelenti, hogy bizony komoly problémák vannak a szellemi képességeikkel.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 15:09:37

@lobster thermidor: Hazudsz.

Az SZJA pontosan az ágazati különadók miatt alacsonyabb. És persze hogy akinek fizetni kell az sír. Mi ebben az újság?

Orbán azt gondolta ki okosan, hogy a sarcok ne magyar cégeket érintsenek elsősorban, meg ne a választóit. Ez a dolga, jól csinálja.

Mit gondolsz a választót az érdekli hogy fele SZJA-t fizet, vagy az hogy a Lay-s chips gyártója mennyit különadózik? Senki le se szarja az utóbbit. Ha még gyártja a chipset az azt jelenti hogy még megéri neki csinálni. Ennyi.

laci_52 2014.06.03. 15:16:17

A Barátok közt és az Éjjel-nappal Budapest egyáltalán nem fog hiányozni.

Az RTL híradó biztosan megmarad, mert minden tévéadónak köteléssége hírműsort sugározni naponta valahány(nem tudom, hány) percben.

♔batyu♔ 2014.06.03. 16:11:58

@lobster thermidor: Ennek inkább azért örül, mert nem őt adóztatják. Persze, egyrésze nyilván visszacsurog rá, de azért az nem úgy még itt sem, hogy a költségeket simán továbbnyomom.

Kevesebb lesz itt is haszon.

fd 2014.06.03. 16:48:49

@Kón Bandit: "Az SZJA pontosan az ágazati különadók miatt alacsonyabb"

aha.
érdekes.
szerintem meg magasabb lett sokunknak, ellenben alacsonyabb keveseknek. És mindez persze hamarabb, mint ahogy különadók jöttek volna. Amik egyrészt azért kellettek-kellenek, mert az elqrt szja miatt nem jön be elég pénz, hiszen azoknak a keveseknek kéne befizetni a javát, helyette tolhatják offshore-ba, már miniszterük is lesz hozzá, másrészt meg azért, mert az oly jól sikerült mutyik miatt szintén nem jön be elég pénz (lásd trafik, pálinka, cigiár, szerencsejáték).

Ja és ne menj kereskedőnek és ne indíts vállalkozást. Vagy tudodmit? Tedd azt, de gyorsan, amig ennyire dübörög a gazdaság, és ennyire jobban teljesítünk.

dr nmate 2014.06.03. 20:19:38

@Kón Bandit: "Mit gondolsz a választót az érdekli hogy fele SZJA-t fizet, vagy az hogy a Lay-s chips gyártója mennyit különadózik? Senki le se szarja az utóbbit. Ha még gyártja a chipset az azt jelenti hogy még megéri neki csinálni. Ennyi."

A választók többsége csupán 2 %-kal fizet kevesebb adót(szja)! De több lett a nyugdíjjárulék, és a tb is, plusz munkavállalói hozzájárulás is kell, a többiről nem is beszélve!
Szerinted mennyi adót fizettem bruttó 150000 forint után 2009-ben?
És most mennyit fizetek ugyanennyi után?

LoGA 2014.06.04. 09:32:39

Szerintem szimplán megdrágítják az előfizetői díjat a kábelszolgáltatók felé, amitől magasabb csomagba kerül a csatorna, vagy szimplán nő az előfizetői díj. És a végén mégiscsak mi fizetjük meg az adót...

István Tamasi 2014.06.04. 10:55:01

kónbandit te nyerítő birka!
Az SZJA kb az adózók 15-/max20/%-ának lett kevesebb és azt a 80-85 % fizeti meg.
Csak a hozzád hasonló birkák nem veszik észre, hogy
1. a nagy "adócsökkentés" után a nettója kevesebb lett ugyanannyi bruttóból
2. végsősoron az ágazati különadókat is mi fogyasztók fizetjük meg
3. a trafikmutyi és a szerencsejáték mutyi nyertesei nem az állam/költségvetés, hanem fideszközeli csókosok pl a trafikmutyiból a lézerjankó haverja a Sánta, a szerencesjátékmutyiból mutyiviki haverja a Vajna és mindkét esetben ezeknek az extraprofitját a fogyasztók fizetik

lobster thermidor 2014.06.05. 13:56:46

@Kón Bandit:

Kispajtás!
Először a hazugságról. Az a helyzet, hogy a kedves anyucikád hazudott apádnak, amikor letagadta, hogy a kukában turkáló fél hülye szomszéd alkesz csinált téged.
Második pedig nincs, mert a primitív hülyeségeidre nem érdemes egy szót sem vesztegetni.

lobster thermidor 2014.06.05. 13:59:13

@♔batyu♔:

Fölösleges olyan fejtegetésbe bonyolódnod, aminek már a kiindulópontja is hamis.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.06.05. 14:09:25

@Kón Bandit: "Az SZJA pontosan az ágazati különadók miatt alacsonyabb."

Nekem, és a magasabb fizetést kapóknak. Én mégse tapsikálok, jobban szeretnék egy nomális országban élni, párezerért nem adom el a lelkemet.

Törölt hozzászólás 2014.06.13. 00:09:45

szerintem nyomj egy lájkot szindróma....

ha te is ugyanúgy gondolkodsz mint én, hogy a német RTL klub, meg TV2, meg, meg összes reklámszemetelő kereskedelmi adó a sajtószabadság nevében/zászlaja alatt/és arra hivatkozva ne fizessen adót, hanem inkább tegyék csak zsebre a lét.
egy igen kedves barátnőm pedig máris és emígyen csatlakozott a kiáltványhoz: "Én kiegészíteném azzal, hogy hadd fizessek én légyszi"

sixx · http://comment.blog.hu 2014.06.13. 00:21:38

@Törölt hozzászólás: azt tudod, igaz, hogy ezek a tevek es mediacegek, pl. az index is, szepen befizetik az adot, es ez egy plusz teher? Mintha allam bacsi toled azert szedne be plusz penzt, mert van ket ablak a haloszobadon. Mert csak. Mert megtehetik. Ha ezt nem erted, sajnallak, oszinten.

Törölt hozzászólás 2014.06.13. 00:29:46

@sixx: megpróbálok segíteni neked, bár érzem nehéz lesz.
kulcsszavaink: "a sajtószabadság nevében/zászlaja alatt/és arra hivatkozva"

sixx · http://comment.blog.hu 2014.06.13. 04:51:03

@Törölt hozzászólás: "és arra hivatkozva ne fizessen adót, hanem inkább tegyék csak zsebre a lét." erre reagáltam, ezek szerint te magad sem érted mit akarsz mondani.

Törölt hozzászólás 2014.06.13. 09:16:21

@sixx: ha hamut szórok a fejemre, és kijavítom magamat, az adót reklámadóra, esetleg "a sajtószabadságot sárba tipró extra gusztustalan reklámadóra" cserélve föl, akkor megnyugszol?
a kulcsszavak változatlanok.

DARKDHARMA 2014.07.20. 13:43:50

Na és? Kinek fog hiányozni? A szellemi fogyatékosoknak maximum. Egy gyógyszerkutató vagy egy elméleti fizikus ilyet ugysem néz Az meg hogy az 50 kilos szellemi fogyatékos plazacicak meg köcsögök síni fognak az meg kit érdekel
süti beállítások módosítása