Egyszer már nagyon beszopta a magyar a sajtó a Splinter Cell-videojáték nagyon szórakoztató gerillakampányát, és úgy néz ki ezt a bravúrt próbálják most megismételni a nemsokára megjelenő Watch Dogs-zal is. A Cink írta ma, hogy a Széll Kálmán téren a Metropol ingyenes napilapra kísértetiesen hasonlító Metroplay nevű újságot (az Urbanistához érkezett levél szerint ugyanezt az Oktogonon is) osztogatnak, benne futurisztikus cikkekkel és furcsa hirdetésekkel. Meg is keresték a Metropol szerkesztőségét, akik már tudnak az ügyről, ezt válaszolták a Cinknek:
Köszi az érdeklődést, egyelőre mi is nyomozunk, az ügyvédünk bevonásával. Nem a mi akciónkról van szó, valaki jogtalanul lemásolta a layoutunkat, és vélhetően reklámcéllal terjeszti a kiadványt. A szükséges jogi lépéseket megtesszük.
- mondta Erdei Tamás a Cinknek. Azóta kiderült, hogy valószínűleg a Watch Dogs nvevű videojáték gerillakampányáról van szó, ami hamarosan megjelenik Magyarországon. Az idei év egyik legnagyobb durranásának szánt Ubisoft-játék egy amolyan Deus Ex-GTA hibrid, vagyis szabadon lehet lófrálni Chicago városában, miközben lámpákat hackelünk meg, kódokat törünk fel, és más telefonjában kutakodunk. Megkerestük a Watch Dogs hazai forgalmazóját is, tőlük egyelőre válaszra várunk.
maximum1 2014.05.27. 15:59:36
Gondolom kattintottatok, benyaltátok :-)
ScooHu 2014.05.28. 09:26:40
DogTheDog 2014.05.31. 21:03:25