Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az MTVA szerint az a normális, ha az Eurovíziós Dalverseny nyerteséről nem beszélnek

2014. május 15. 13:11 sixx 102 komment

6078838_af8bf90f52891c8fff9296c916ffde41_wm.jpg

Mi is megírtuk, hogy a köztévé képes volt úgy beszámolni az Eurovíziós Dalversenyről egy 3 percnél is hosszabb anyagban, hogy abban még csak meg sem említik a nyertest, ezzel szemben a cég megbízott igazgatójának kínos hebegését hosszú, már nekünk kínos másodperceken át mutatják. Ez pont olyan, mintha a Real Madrid-Atletico Madrid BL-döntő utáni Híradóban három percig a második helyezett sajótájékoztatóját mutatnák, és egy félmondatban sem említenék, hogy ja, a nyertes meg a másik lett. 

A malőrrel minden nagy lap foglalkozott, így a Hír24 is, akik meg is kérdezték az MTVA sajtóosztályát, hogy mégis ezt így most hogy gondolták. Mi nem kérdeztük meg Lencsó Ritát (ő a kommunikációs igazgató arrafelé), mert nem szokott válaszolni, illetve csak annyit, hogy majd ha bocsánatot kérünk az egyik műsorvezetőtől, akkor hajlandók felelni. A Hír24-nek nincs ilyen baja az állami vízfejjel, így ők kaptak választ, kicsit arrogánsat, ahogy azt egy közszolgálati tévétől elvárja az ember:

Az Eurovíziós Fesztivál eredményeiről beszámolt a közmédia híradásaiban a napi aktualitások kapcsán vasárnap. Bizonyára elkerülte a figyelmedet, hogy a példának szánt anyagban, már a magyar versenyző sajtótájékoztatójáról volt szó, melyet hétfőn délben tartottunk. Ez már róla és neki szólt, valamint a fantasztikus eredményének, amit dalával és teljesítményével elért. Minden további feltételezés az anyag kapcsán nem indokolt részetekről sem. A közmédia a hír aktualitásának megfelelően vasárnap foglalkozott a verseny eredményeivel, míg hétfőn azzal, ami ennek kapcsán aktuális volt. Gondolom ez Nálatok is így szokás.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2014.05.15. 13:33:16

Ez a Hír24-nek adott válasz is milyen.. együtt őriztek kondát anno, vagy csak szimplán csendőrpertu ?

Köcsögöm Széken 2014.05.15. 13:41:43

A levél nálam is kiverte a biztosítékot. Beképzelt 3,14csa!

Sárga Pecsenyekacsa 2014.05.15. 13:43:01

Együtt őriztek disznót? (Dísznőt?)

Bérgyilkos Bohóc 2014.05.15. 13:45:19

Érdekes ez az érzékenység az arroganciával szemben. Amikor a comment blog ötször ilyen arrogáns stílusban ír az rendben van, ha egy hasonló választ látnak, az már nem annyira (tudom, hogy ezt konkrétan a H24 kapta).
Mellesleg tényleg elég nagy baklövés számon kérni, hogy nem a győztesről beszéltek egy olyan hírben, ami tök nyilvánvalóan nem a rendezvényről szólt. Pláne annak tudatában, hogy a vasárnapi híradóban, amikor az eseményről számoltak be, ott valóban mutatták és be is mondták a győztes nevét

ptk339 2014.05.15. 13:45:34

Tényleg nem értitek, hogy NEM ARRÓL SZÓLT?
A masodikat, harmadikat, tizediket sem mondtak be, mert a magyar indulorol szolt! Mit nem lehet ezen erteni? Miert jatszotok Kalman Olgat? :D

Leadfoot 2014.05.15. 13:46:40

"Bizonyára elkerülte a figyelmedet, hogy a példának szánt anyagban, már a magyar versenyző sajtótájékoztatójáról volt szó"

Bizonyára, remek, kommunikációs, igazgató.

almdudler 2014.05.15. 13:47:18

Érdekes, ha simonozni, vagy bajnaizni kellett, akkor nem számított, hogy előző nap már elmondták...

Leadfoot 2014.05.15. 13:50:38

@Bérgyilkos Bohóc: A comment blog nem állami pénzből működik. Tudtommal.

Leadfoot 2014.05.15. 13:58:17

@Istóczy Viktor: Neked a náciinfós imádattal biztos elfogulatlan a véleményed a kérdésről. LOL

no wonder 2014.05.15. 13:59:08

Micsoda világban élünk...

RoCoD 2014.05.15. 14:03:09

Komolyan szánalmas, hogy ilyenekkel foglalkoztok. Az meg végképp az, hogy ezt a bejegyzést az index az elsők között hozta le...
(Egyébként annak az ominózus beszámolónak a középpontján Kállay-Sanders állt, nem maga az Eurovíziós Dalfeszivál. A felháborodás akkor lenne jogos, ha a köztévé - aki ugyebár közvetítette a műsort - kicenzúrázta volna Conchita fellépését, ez pedig ugyebár nem történt meg.)

Kowalski76 2014.05.15. 14:05:32

A Conchita(spanyol) Wurst(nemet) muvesznev jelentese Pinacska Kolbasz. Elhisszuk, hogy az index es az origo ezt magyar forditasban is siman le merne cimlapon. Az indexen a karomkodas, az origon a helyesirasi hibak elo szoktak fordulni cimlapon is. Meg szerencsere hogy a kozteveben kevesebb ez a fajta tolerancia.

Kowalski76 2014.05.15. 14:09:27

Conchita Wurst: Aki ketelkedik a noiessegemben az kapja be a f*mat!

Na ezt hozza le az index :)

nemunalamasafelhasznalotiltas 2014.05.15. 14:14:25

két percenként kitiltani egy falhasználót csak mert kultúrált keretek közt nem osztja a blogger véleményét mennyire toleráns?
NEM UNALMAS MÉG A DELETE GOMB?
Ha valami mindennél veszélyesebb az az emberek véleményének, visszajelzéseinek eltörlése.
Gratulálok ehhez, de akkor miért is comment.blog a neve???

TomT 2014.05.15. 14:16:35

Ebben a bocsánatkérős kontextusban már valamivel világosabb ez az ámokfutás.
Mondjuk az ovi óta el kellett, hogy teljen pár év - igaz, nem is az "Én meg megmondalak az ovónéninek!" az adu, hanem a "Megírlak az olvasóimnak".

2014.05.15. 14:17:12

"képes volt úgy beszámolni az Eurovíziós Dalversenyről" - az már az előző hisztiposztnál is elég világosan kiderült, hogy ez műsor(rész) nem a dalversenyről, hanem Kállayról szólt. És nagyjából ennyi a válasz az érthetetlen értetlenkedésre. Egyébként valóban, akár mutathatták volna többet is a koncsítát a bejátszás alatt, mutathattak volna traktorokat, vagy kiscicákat is, csak mivel a műsor nem erről szólt, hát nem mutattak. Talán még a BBC etikai kódexe szerint sem kötelező a nem nyertesről szóló bejátszás alatt a nyertest mutogatni, még ha az egy igen figyelemreméltó szakállas nőférfiakárki is. AZért eljátszom a gondolattal, hogy a királyi tévé, mondjuk hétvégén kora délután tolna egy filmet, amiben egy szakállas nőférfiakárki lenne, akkor menne a zúdulás, hogy az állami tévé hogy engedheti meg magának az erkölcstelen tartalmat. Nem tudom mit kell ezen ennyit rugózni, aki látni akarta koncsítát, láthatta bőven, nem dugták el.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.05.15. 14:18:31

@nemunalamasafelhasznalotiltas: rasszista, fajgyűlölő, homofób és becsületsértő hozzászólásokat törlünk.

turista a saját országában 2014.05.15. 14:19:30

Azt hazudnak, amit akarnak. Megtehetik...

sixx · http://comment.blog.hu 2014.05.15. 14:20:55

@shitgun: a műfaj szabályainak megfelelően ha egy ilyen anyagot leadsz, amiben elmondod, hogy xy ötödik lett, akkor megemlíted, hogy a versenyt egyébként zy nyerte. a végén. egy mondatban. és nem a saját faszodat szopod egy láthatóan beszédképtelen fejes kínos nyögéseinek bejátszásával.

balfa 2014.05.15. 14:21:49

nagy N-nel írja, hogy nálatok. ezek után mi a faszt várhatunk?

2014.05.15. 14:28:07

Ez tényszerű közlés volt arroganciát nem éreztem benne, azt amit válaszolt már több kommentelő leírta korábban.
Ha ez arrogáns, akkor sokkal arrogánsabb, pökhendibb volt Kolosi válasza a TV2-nek.

apukka 2014.05.15. 14:29:06

megbukott a rendszer

kjhgfd 2014.05.15. 14:29:40

és ez ki a f@szt akarom mondani puncit érdekel? ja h kell a komment. ja meg tavaly is gondolom az összes hírben kiről is volt szó? nyilván nem byalexről hanem kiről is?
jaj tudom, én nem vagyok elég toleráns (=degenerált), de azért szerencsére mo-n még azért van pár normális ember...

Reggie 2014.05.15. 14:29:52

Igazabol ki a szart erdekel? Vihar a biliben.

narancs66 2014.05.15. 14:34:29

Itt (majdnem) mindenki a köztévé arroganciájával foglalkozik. Szerintem ott a baj, hogy ebből az jön le, hogy egy farkát pörgető olasz agysebész vagy egy női ruhás szakállas izé sztár lehet, ezzel be lehet futni, sok pénzt lehet vele keresni. Szerintem tök mindegy, hogy mondták-e a nevét. Meglehet én adásba sem engedtem volna.

Gacsajpesta 2014.05.15. 14:38:47

Szép lassan eljön az az idő, amikor az ilyen szakállas hölgyek beperelhetik majd a nekik tetsző férfiakat, ha nem veszik őket el feleségöl. Hiszen az maga lesz a rasszizmus, ha valaki nemi alapon szelektál majd a lehetséges nejek között.

Aurelius Respectus 2014.05.15. 14:46:40

Korrekt válasz volt. Én inkább azt a kérdést tenném fel, hogy minek indul egyáltalán Magyarország ezen a bohócversenyen ? Komoly állami pénzeket kidobva erre a az ökörködésre.

Blogger Géza 2014.05.15. 14:50:18

Hát itt tényleg a köztévének van igaza.

Gera 2014.05.15. 15:40:30

És amúgy meddig kötelező Kállayval együtt megemlíteni a szakállast is?

JanDítě 2014.05.15. 15:40:46

az mtva-nál már csak a folyamatos magyarázkodásaik a szánalmasabbak

doci606 2014.05.15. 15:42:39

Csak halkan kérdezném meg, nem vitatva T. Sixx úr szakmai jártasságát, hogy a leidézett levél melyik részében mosakszik a köztévé? de lehet, csak olvasni nem tudok ...

A 14.20 perces poszthoz pedig külön gratuláció, irodalmi nobelre ajánlanám, mint a magyar kúltúra zászlóshajóját:O((, mely teljesen mentes az arroganciától, szemben a gonosz köztévével.

Szép napot!

m3gtr72 2014.05.15. 15:44:45

Jan Feddersen német újságíró becslése szerint a dalfesztivál rajongói klubjainak 95 százaléka férfi, akik majdnem mind homoszexuálisok."

hetivalasz.hu/vilag/igy-tette-magaeva-a-meleglobbi-az-euroviziot-76679/

sixx · http://comment.blog.hu 2014.05.15. 15:45:45

@doci606: az melyik? a 14:20-as? Mert 14:30 és 14:00 van, tessen eldönteni.

Nikorene 2014.05.15. 15:51:16

@Kowalski76: Ha már fordítósdit jáccunk. Kagylócska Kolbász... vagy Punci Kuki :) A Pinácska Kolbász annak a fele fordított+asszociált a másik fele meg csak lefordított :)

El Mexicano (törölt) · http://elmexicano2010.blogspot.com 2014.05.15. 15:53:42

@Kowalski76: Csak éppen azt mindenhol elfelejtik leírni – mivel a személyneveket nem az értelmező szótárban kellene keresni – hogy a spanyol Conch(it)a (az -it- kicsnyítőrag) elsősorban az [Inmaculada] Concepción '(Szeplőtlen) Fogantatás' női név becézése, tehát pl. Conch(it)a Velasco spanyol színésznőről nyilván senkinek sem jutna eszébe, hogy a neve jelentése 'pinácska', mivel nem az. Az, hogy a concha 'kagylóhéj' (< lat. conchula) és a Concha mint a Concepción beceneve azonos alakú, csak véletlen egybeesés. Persze nem kizárt, hogy nevezett előadó ezt a szójátékként is használta.

Nikorene 2014.05.15. 15:54:34

@doci606: ottan fent már leírták... T. Sixx nem egy közpénzbôl mûködtetett blog közpénzen fizetett bloggolója, tehát akár még arrogáns is lehet.
Különbség (csak hogy Te is megértsd) kb. ha otthon én anyázok, vagy ha az Áder teszi ezt egy interjúban.

Nikorene 2014.05.15. 15:55:46

@El Mexicano: megelôztelek... és az enyémet még lehet fel is fogja, a tiedhez alapvetô szövegértésnél kicsit több kell :)

Kux 2014.05.15. 16:06:21

Sixx már ne is haragudj, de úgy állítottad be az MTVA-t, mint aki homofób módon elhallgatta a győztes kilétét. Azt meg sem említetted, hogy a vasárnapi összefoglalóban elmondták, hogy ki nyert:

www.hirado.hu/videok/?video=137120
MTV Híradó, 2014. május 11. 19:30
32:40-től idézem: "A Eurovíziót az osztrák énekes Conchita Wurst nyerte."

A szófordulatodat használva:

"A műfaj szabályainak megfelelően ha egy ilyen anyagot leadsz, amiben elmondod, hogy" az MTVA nem beszélt hétfői adásában a győztesről ", akkor megemlíted, hogy" egy nappal előtte a vasárnapi adásában pedig igen.

Sixx SZERINTEM ennek így kellene történnie, nem?

doci606 2014.05.15. 16:08:36

@Nikorene: Kedves Nikorine! Így van. S ahogy Ő hangot adhat nemtetszésének, úgy tehetetem én is. Vagy csak egyirányban megy a "demokrácia"? S a kérdésemre azért nem kaptam választ.

Dzsonzon 2014.05.15. 16:09:35

@m3gtr72: egy meleg propaganda az egész, idén mar 2 meleg műsorvezetővel. Sixx meg játssza itt a libsi csendőrt, aki szigorúan összevont szemöldökkel ellenőrzi, hogy ki , milyen terjedelemben, milyen hangnemben ír, tudósít az eseményről es a kretén győzteséről . még a zsűri pontszámait is abból a szempontból elemezte egy címlapos dolgozataban, hogy ki milyen toleráns volt a győztessel ( mintha egyébként nem is egy dalverseny lenne).

Nikorene 2014.05.15. 16:10:42

@doci606: Természetesen, én pedig nemtetszésemet fejeztem ki a nemtetszésének. Gondolom ezt is szabad :)

sixx · http://comment.blog.hu 2014.05.15. 16:12:41

@doci606: ja, az komment, nem poszt. és nekem pompásnak tűnik.

zsírdisznó 2014.05.15. 16:16:07

Engem az erdekelne, hogy az indexen miert kesett 10 perceket a nyertes tenyenek kozlese.
.
Ugyanis mind az origo mind a Csany-Speder Zoltan (OTP erdekcsoport) fele indexben jelen esetben igen hosszu ideig kesett annak bejelentese, hogy Conchita Wury osztrak enekes megnyerte a versenyt. Azt pedig vegkep kifelejtettek megemliteni, hogy milyen beallitottsagu az enekes.
.
Ennek tukreben verciki az MTVA-val foglalkozni.

firefly29 2014.05.15. 16:16:27

@Kowalski76: Ugyanez a véleménye Conchita Martinez teniszezőnőről is? Ne zavarja, hogy ez egy spanyol név.

st37 2014.05.15. 16:16:57

Ha lenne TV-m ezután napi 8 órát nézném a közTV-t.
Főleg, ha rá lehetne beszélni, hogy csak arról számoljon be,
ami érdekel. Dehát erre van az internet.

firefly29 2014.05.15. 16:19:21

@RoCoD: Egy korrekt riportban megjelenik, hogy mi volt az eredménye annak a versenynek, aminek az apropóján előkerült Kállay. S ha annyira csak és kizárólag róla szólt, akkor meg minek beszélt az MTV megbízott elnöke a tavalyi és az esetleges jövőbeni eredményekről?

Nikorene 2014.05.15. 16:24:15

@sixx: engem az érdekelne, hogy az index, és az ilyen blogok, de fôleg Te, miért hallgatnak a naponta a fejünk felett elhúzó repülôkrôl, amik vegyi anyagokat permeteznek a fejünkre... nem vicc... nézd csak meg milyen CSÍKOT HÚZNAK... :D

Dzsonzon 2014.05.15. 16:27:04

@sixx:

ezzel a fejjel sokkal kisebb arcot, ha kérhetem.

tv2.hu/data/files/48/48672.w.jpg

ben2 2014.05.15. 16:27:29

Most komolyan az lett a hírérték, hogy egy nemzetközi giccsversenyt megnyerő férfinőnemtommi provokátor nevét nem mondták be elégszer a köztévében?

Kux 2014.05.15. 16:31:05

@sixx:
Kérném, hogy reagálj a 2014.05.15. 16:06:21-kor küldött hozzászólásomra.

Mellesleg szerintem eszedbe se jutott volna erről írni, ha egy heteroszexuális személy nyert volna.

Figyelmeztetés 2014.05.15. 16:39:39

@Leadfoot: Akkor áruld el kinek a pénzéből!

Sieghardt 2014.05.15. 16:41:13

Látom az viszont nem zavar benneteket, hogy az egész rendezvényt amúgy az MTVA közvetítette. Ennyire nem volt már mibe belekötni? Nagyon izzadtságszagúak vagytok.

Sieghardt 2014.05.15. 16:42:56

@ben2: nemhogy hírérték, hanem maga a FASIZMUS.

keletiszél 2014.05.15. 16:44:32

Szerintem is az a normális ha nem sokat foglalkozunk puncivirslivel.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.05.15. 16:50:06

@Dzsonzon: eszem megall, hany eves vagy, kilenc?

sixx · http://comment.blog.hu 2014.05.15. 16:52:16

@Kux: evek ota irunk a dalversenyrol. Hirerteke van? Igen. Hat akkor? Nem kell minden bokorban melegosszeeeskuvest latni, ember.

kjhgfd 2014.05.15. 16:53:04

kállay azért nem nyerhetett mert nem buzi. vagy buzi? ez azért fontos h most büszke legyek-e rá vagy sem.

Kux 2014.05.15. 17:19:39

@sixx:

Egyáltalán nem látok melegösszeesküvést minden bokorban, csupán felesleges hangulatkeltésnek tartom amit csináltok, és ne tégy úgy, mint aki nem érti.

Mondandóm lényege nem az volt, hogy más évben nem számoltatok be az eurovízióról, hanem az hogy nem elemezgettétek melyik összefoglalóban említették meg a győztes nevét.

Írásodban is csak azt emelted ki, hogy az adott műsorban nem szerepelt a győztes neve, és kiemelten közlöd, hogy az mtva SZEMÉRMESEN (ez nyilvánvalóan a versenyző nemi identitására utal) ELHALLGATTA a győztes nevét. Elhallgatni pedig úgy szokás dolgokat, hogy soha nem beszélünk róla.

A korrekt az lett volna, azt írod: Igaz vasárnapi összefoglalóban már elmondták a győztes nevét, de a hétfői összefoglalóból kimaradt.

És akkor mégegyszer a lényeg a szófordulatodat használva:
"A műfaj szabályainak megfelelően ha egy ilyen anyagot leadsz, amiben elmondod, hogy" az MTVA nem beszélt hétfői adásában a győztesről ", akkor megemlíted, hogy" egy nappal előtte a vasárnapi adásában pedig igen.

De Te pontosan tudod miért így írtad meg a posztot, ember.

Kux 2014.05.15. 17:21:17

@sixx:
Tessék, a vasárnapi híradóban ez volt nem elhallgatva:
www.hirado.hu/videok/?video=137120
MTV Híradó, 2014. május 11. 19:30
32:40-től idézem: "A Eurovíziót az osztrák énekes Conchita Wurst nyerte."

Kux 2014.05.15. 17:22:18

@sixx:
És lehet hogy a másikat is vasárnap adták le, nem tudom, de a lényegen nem változtat.

Figyelmeztetés 2014.05.15. 17:40:05

@sixx: A stílus maga az ember!

Engem ugyan cseppet sem érdekel, de gondolom látható, hogy bizonytalan, alá nem támasztott állítás következménye.

Érdekes tőle nem kérdezted meg, honnan van az információja
2014.05.15. 13:50:38
@Bérgyilkos Bohóc: A comment blog nem állami pénzből működik.

Kux 2014.05.15. 17:40:29

A link helyesen, valamiért változott, vagy csak rosszul másoltam:
www.hirado.hu/videok/?video=134040
32:40-től.

kapitány04 2014.05.15. 17:49:36

Ennél komolyabb dolgokat is elhallgatnak...

Bradolf Pittler 2014.05.15. 17:49:50

@sixx: Még mindig ezen a Kancsóka nevű valamin lovagolsz?! Mondjuk neked való.

apukka 2014.05.15. 17:50:19

Jozefin Baker 1929-31 turné :-)
a nyomrgó németországot provokálta

Kux 2014.05.15. 17:58:32

@kapitány04:
Biztos sok dolgot elhallgatnak, de ezt speciel nem hallgatták el, mivel pl. a vasárnapi híradóban is elmondták, ráadásul élő adásban közvetítettek. Csak éppen abból az egy adásból kimaradt, ahol a magyar versenyzőről beszéltek. Sixxék csúsztatva ezt állítják be úgy hogy az mtva elhallgatta. Az elhallgatás nem úgy szokott működni, hogy az mtva több műsorában elmondják, csak egyben nem.
Felesleges hangulatkeltés!

csontraugrikhopp 2014.05.15. 17:59:11

Megszámoltam, hányszor szerepel az Eurovíziós Dalversenyen indult magyar versenyző, Kállay-Saunders András neve, aki előtt nyerhetett az osztrák származású Conchita Wurst művésznevű előadó.

Mert hát ugye ha a nyertesről írunk, amiben egy magyar is szépen helyt állt, majdnem beállítva a valaha volt legjobb magyar eredményt. Az a minimum, "ha az eseményről beszámol egy magára valamit is adó médium, a tudósításban legalább a nevét megemlítik"

A végén most elárulom az említett név előfordulásainak száma: NULLA.

Kowalski76 2014.05.15. 18:01:42

@firefly29: Nem zavar. Masok akik jobbak spanyolbol mar irtak hogy a Conchita a Concepción' (Szeplőtlen) es Concha(kagylohej) becezese is lehet. Lehet hogy sandokan is ezekre gondolt, csakhat a ott van mellette a masik muveszneve (Wurst) ami szinten nem tul komoly. Az inkabb zavar hogy az indexesek meg akarjak mondani peldaul a koztevenek hogy mit hogyan tudositsanak.

csab2 2014.05.15. 18:11:18

Én kb. 1 éve nem nézem a köztv híradóit. Megfogadtam, hogy ilyen szemét módon manipulált hírműsort nem nézek. Ehhez tartom magam.

ByeKitty 2014.05.15. 18:22:48

Egyedül Szaunderszt sajnálom, a kutya sem foglalkozik a remek eredményével.
Punettikolbász pedig megérdemelten nyert.

BaSa · http://basa.blog.hu 2014.05.15. 18:31:07

@kjhgfd: Lemaradtál az ideológiai továbbképzésről? Ő néger. :-))

burakefendi 2014.05.15. 18:41:14

"becsületsértő hozzászólásokat törlünk"

Akkor nagyjából az összes blogbejegyzést törölhetnétek..:)

2014.05.15. 18:44:20

@BaSa: "Anyai ágon az ősi magyar nemesi Kállay család leszármazottja."/Wikipedia
Biztos feketék voltak, te nagyon okos.

HaCS 2014.05.15. 19:05:27

Azt magyarázza el nekem valaki, miért kell még mindig mennie ennek a médiahack-nek? Ez az ember, és a produkciója sem ér annyit, hogy itt napokig, hetekig ettől legyen hangos a média!

Ti ott a CC-nél például miért tartjátok még mindig napirenden? A produkciója miatt? Aztán meg tudjátok-e nevezni google nélkül a tavalyi győztest? Hány cikketek szólt a tavalyi győztesről?

Még a végén kiderül, hogy nem is csak a csúnya, gonosz homofóbok tekintik őt másnak, mint a többi győztest, hanem a média is?

Mikor értitek már meg, hogy a normális jóízlésű embert ez az egész pont csak annyira érdekli, mint a tavalyi, tavalyelőtti győztes (kevéssé).
Éspedig éppen azért, mert nem tekint rá másként, mint egy közepesen tehetségtelen sztárolt figurára, akit benyomtak győztesnek a már régen nem a dalokról szóló showban.

Ti meg a többi média meg nap, mint nap toljátok az ember arcába, mintha több figyelmet érdemelne, mint bármely más év győztese.
Ezzel meg éppen a szélsőségeseknek adtok folyamatosan csámcsognivalót.

Na ez a gyomorforgató, nem Conchita Wurst személye!

Makkasz 2014.05.15. 19:05:45

Nekem az alazatos stilus jon be, meg a bennfenteskedes. A "Nalatok is" nagybetuvel kezdve.
Hanyinger.

Mikor lesz rendszervaltas?

2014.05.15. 19:07:54

A zindexes az ilyen erősen ballib húzású cikkiróknak szerintem a virslispunci folymatos lebegtetésével nagyon lefőtt a kávé.

Jó lenne, ha észrevennétek már magatokat.

Makkasz 2014.05.15. 19:11:18

@HaCS: Eppen ezert vizcces leeges az MTVA reszerol. Conchita Wurst sem nem melegikon, sem nem transzvesztita, semmi koze a liberalis felfogashoz, szabadsagkephez, csak egy faszsag. Ezert nyomisag hibasan beszamolni. De nyilvan, korabban alkotmanybirot is tevedesbol toroltek a felvetelrol, vagy nem talaltak a tuntetoket akik egy utcaval odebb voltak:)

Errol a keresztenyi magatartasrol jut eszembe, hogy Arisztid es Taszilo elokelo balba kapott meghivast. Arisztid azt mondja Taszilonak, fogadjunk hogy a haziasszonynak merem azt mondani hogy lofasz. Fogadnak, Arisztid urnohoz fordul:
- Asszonyom, nem tan kuglof asz tan ott az asztalon?
- Dehogynem fiam.

Taszilo azt mondja o is megmeri, vissza akarja nyerni a penzt, megint fogadnak. Taszilo:
- Asszonyom, mi a lofasz az ott az asztalon, nem tan kuglof?

conchita wurst 2014.05.15. 19:11:56

Inkább azt gyüjtsed ki, hogy mosakodnak miattam az osztrákok....:)))

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.15. 19:19:24

Pedig sokat kellene beszélni az osztrák szörnyetegről és romlott erkölcsű híveiről.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2014.05.15. 19:31:13

Gagyi.

sixx és a többiek beálltak az MSZP seggnyalók közé.
Löketik az MSZP-s propagandát.

Ennyit tudnak meg a nevüket.
Kár étrük.

RIP.

Aki nem löketi a híreket a ratyikról minden nap ötször, az náci.
Ennyi a mondanivaló.
Szűnalmas.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2014.05.15. 19:33:01

@maxval a gondolkodó birca:

Végülis aki Punci Virsli néven befut, az megérdemli méltán hogy reklámozzák agyba főbe...

Inspiráljuk a jövő tehetségeit, hogy legyenek lehetőleg transzvesztiták, mert csak így van esélyük !

A szakállas csaj labdába se rughatott volna, ha nem transzvesztita.

seventyfour 2014.05.15. 20:16:01

Ennek az egésznek a hátterében a Gillette áll, a hipszterek miatt bukóra álltak. Most már nem. A többi konteo...

firefly29 2014.05.15. 22:29:09

@Kowalski76: Persze, lehet, hogy poénra vette. Bár a Wurst megint csak nem kolbászt jelent.

A riport erősen sántít, ezt külön leírtam, hogy miért. Bár abban is megelőztek mások. Nem arról van szó, hogy az Index meg akarná mondani, hogy a királyi televízió miről hogyan tudósítson. Egyszerűen szakmaiatlan volt az egész, amire felhívták a figyelmet. És az nem indok, hogy ez Kállayról szólt, mert nem lehet elvonatkoztatni a fesztiváltól, amin versenyzett, ami miatt egyáltalán beszélünk róla, mivel a hírekben se lenne ezen fellépés nélkül. Az elnök hablatyolása pedig egyértelműen mutatja, hogy beszélnek az eredményekről.

waces · http://blog.waces.hu 2014.05.16. 07:05:29

itt azért én érzek némi tévedést. nem is tévedés, de innen nézve sixxnek van igaza, onnan nézve az mtvnek. mert ha az adott hír csak és kizárólag ksa-ról szólt, akkor nincs ott hiba. egy sportpéldán érzékeltetve (tudom valami 'poolos kéne, de az angol fociohoz se értek). adott egy f1 futam (azt úgyis mtv közvetíti). róla szóló riport:
- xy kiesett, ab motorja elfüstölt, gh 22. helyről a 4.-re jött fel. a versenyt egyébként yx nyert qw és rt előtt. - ez így helyes? igen.

ua futam, történik rajta egy komoly baleset, ami megér egy külön hírt:
- xy a 4. kanyarban qw-vel csatázva hatalmasat borult, az autó kigyulladt, stb. kórház. - megszólaltatják a pilótákat, az orvost, akárkit. és a végén egy fél mondatban, hogy a versenyt yx nyert. - ez igy helyes? igen.

hires pilóta átigazol a csapatból b-be, amiről készül egy kis riport a verseny után.
- megszólal a pilóta, a manager, a csapatfőnők, mindenki. nem hangzik el, hogy ki nyerte a versenyt - ez így helyes? igen

ha a hír egy adott személyről/csapatról szól,akkor nem kell feltétlenül kihangsúlyozni a teljes tabellát. ha az ominózus hiradás csak arról szólt, hogy ksa hogyan készült fel és/vagy milyen volt a verseny, akkor cw-ről szót kell ejteni? nem feltétlenül, ha kimarad az még nem jelenti azt, hogy itt üldözik a freakeket. (mtv eseteben, akik az egész történenet közvetítették, főleg nem). csak azt, hogy nem rá van kihegyezve a hír. akkor lehetett volna jogosan hőbörögni, ha ksa mellett megemlítik a második és harmadik helyezettet, míg az elsőt nem.

Kowalski76 2014.05.16. 09:43:01

@firefly29: Lehet ez magyarazni, korbejarni a temat tobb oldalrol, belekotni minden reszletbe... A lenyeg ugyanaz marad, egyszer mar leirtam es tovabbra sem ertek egyet. Vihar a biliben.

Kérész Krisztina (törölt) 2014.05.16. 10:05:18

Sixx ez megint egy hangulatkelto cikk volt. Engem spec baromira nem érdekel, hogy ki nyerte, a lényeg, hogy Kállay-Saunders 5. lett.

Mellesleg aki hangulatkelto módon lép színpadra, az (es más se) ne rinyáljon ha hangulatkelto cikkek jelennek meg róla.

Magyarul, ha pengeken jarkalsz ne ugralj, cimbora.

Kövééé 2014.05.16. 11:53:29

@sixx: ezt cáfolhatnám, de az már gondolom becsületsértésnek vagy hasonlónak számítana, persze lehet már ez is az... egész tág lehet nálatok ezen jelzők definiciója.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.05.16. 11:56:35

@Kövééé: felőlem azt gondolsz, amit akarsz és azt cáfolsz, ami jólesik.

FrankDrebin 2014.05.16. 12:06:31

Szerintem ez az írás is azt bizonyítja, hogy sixx látványosan vonzódik a meleg témákhoz!!! Mintha a melegek érdekei mellett valaki más érdekeit is védené.....
Amúgy meg szerintem, ha most lenne egy mtv székház előtti tüntetés, sixx saját kezüleg gyújtaná föl. Piros pólóban, melyen repülő madarak vannak, hatalmasra tátott szájjal kiabálná: Nácik haza!!!
Aztán, mint aki jól végezte dolgát hazamegy és előveszi kunceösszes vagy gyurcsánypillanatok gyűjteményét és a háttérben szóló saskabaré mélabús hangulatára álombasírja magát.....várva azt a pillanatot, mikor fölébredve egy "szabad ország"-ban láthat SZEBB JÖVŐT!
süti beállítások módosítása