Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A köztévé most a reggelünket trollkodta szét

2014. február 12. 08:24 sixx 80 komment

varga-edit-gulyas-istvan-img-2777-1-1-d0001037001efc6af2399.jpg

Gulyás István, a közmédia Ma reggel című műsorának egyik műsorvezetője a következő felkonfot választotta a mai, derűs reggelhez:

Ma Lídia, Lívia és Simon Gábor lemondásának napja van.

Kösz, Pista, tudjuk, hol keressük a nyelvedet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

retek. · http://csakaszepre.blog.hu 2014.02.12. 08:49:06

Akiknek ez a poszt szólna, sajnos nem olvasnak comment:com-ot.

Függönyke 2014.02.12. 08:58:16

@retek: nagyon tévedsz :D MTVAban olvasnak comment.com-ot

Függönyke 2014.02.12. 09:00:30

egyébként szerintem jópofa, csak nem köztévére való. vagy szóljanak be a kormánynak is rendszeresen.
"Most egyelőre csak mi sugározunk állami pénzen, de az oroszoknak hála Paks II. is fog"

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.02.12. 09:08:49

Gulyás hónapok óta Obersovszky díjas szeretne lenni ez látszik minden levegővételén.

Samott 2014.02.12. 09:13:49

Most miert, en aztan tenyleg nem vagyok fideszes, de ez tenyleg jo beszolas volt. :)

OkoskaTo:rp 2014.02.12. 09:16:46

@Függönyke: :)
"Nézzenek minket, ha már az ügynöklistákat úgysem láthatják!"
"És akkor most nézzük a várható időjárást, amiről több biztosat mondhatunk el, mint a trafikszerződések értékelési szempontjairól."

Stagyar-zil-Doggo 2014.02.12. 09:19:05

Miről mondott le Lídia és Lívia? ;-)

György Szokolai 2014.02.12. 09:20:34

@Függönyke:
Ha a kormánynak is beszólnak, akkor már a köztévére való?
A köztévé igényesebb arcai: Betlen, Süveges, Jeges-Tóth K.Nem kötelező Obersovszky, Fábián, Gulyás.

Tompó 2014.02.12. 09:23:13

@Samott: Az persze jó beszólás...egy baráti társaságban...de az állami tv-ben az én pénzemből ne humorizáljon ilyesmivel egy bábu!!! Egyébként nem értem miért kell erről a tv-ről írni bojkottálni kéne a faszba !

levento 2014.02.12. 09:25:26

Minél többet olvasom ezeket a cikkeket annál biztosabb vagyok hogy,ez egy poszt komcsi oldal!!!!

antimater 2014.02.12. 09:33:40

@levento: nyugi, odafér még a nyelved a Gulyásé mellé :(

states1 2014.02.12. 09:36:27

Hehe, és milyen igaza volt, van, bár a mai napot inkább úgy lehetne felkomfolni, hogy az eltűnésének napja. Lehet, hogy Köteles Ati befalazta a Jókai utcai székház pincéjébe. És szívószálon táplálja.

magaslabda 2014.02.12. 09:37:51

Tompónál a pont!!!!

Samott 2014.02.12. 09:42:58

@Tompó: mar miert ne rohoghetne egy bukott, tolvaj politikuson barki? Az pl. jogos beszloas lenne hogy a jobbsi ugyeken mely kuss, vagy eppen mosdatas van. De ebben a konkret esetben en nem latok kivetnivalot.

joska61 2014.02.12. 09:49:52

@Függönyke: Nyilván rendszeresen beszólnak a kormánynak is. Láttad nyilván, amikor tegnap megtudtuk az egyik fejestől, hogy az mtva kiegyensúlyozottsága 10 pontos. :-)

flort 2014.02.12. 10:08:28

@Samott: Egy olyan hibbanton, aki nem érti, hogy ez egy Sas kabaréba illő primitív poén volt, már röhögni sincs értelme. De persze az érintett nem fogja érteni, hogy miért...

Tompó 2014.02.12. 10:31:30

@Samott: Ha nem érted hogy ezzel mi a probléma, akkor a hiba benned van....mindegy..

2014.02.12. 10:48:00

@Tompó: ha bojkott lenne, oda lenne a rinya. Az meg kell.

juhaszvik 2014.02.12. 11:03:45

már sosem épül fel a fidesz abból a sokkból, amit az "elmúlt8évben" kellett "elszenvednie"? olyan szinten vesztették el a politikai korrektségüket és az arányérzéküket, mint ha egy szélsőséges párt lennének.

Parajpuding 2014.02.12. 11:06:07

A közmédia a médiamunkások egyik hulladékgyűjtője. Mit is várhatunk el tőlük?

Monsieur Padoncour 2014.02.12. 11:06:10

"Kösz, Pista, tudjuk, hol keressük a nyelvedet." Kedves cikkíró ez nagyon magas labda ám !

Függönyke 2014.02.12. 11:06:58

@György Szokolai: nem az se professzionális, de az legalább kiegyensúlyozott

Függönyke 2014.02.12. 11:07:47

@OkoskaTo:rp: most mondd, ez nem lenne legalább olyan szórakoztató? de. kéne anti-köztévé, ami nem nyal, hanem beszól a kormánynak.

Rodolfo63 2014.02.12. 11:11:26

poénnak elmegy, a bibi ott van, hogy ez az adófizetők pénzén fenntartott köztévében ment le

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.02.12. 11:55:11

Ez kamu. Ha ilyesmi előfordulhatna, akkor Magyarország meredeken zuhanna a sajtószabadság-ranglistán. Oh, wait...

fedor.blog.hu/2014/02/12/magyarorszag_nem_ilyen_vagy_varjal_csak

vajdasagi 2014.02.12. 12:14:20

@Függönyke: Sőt, CSAIKS olyan köztévé kéne, ami beszól a kormánynak. És akkor nem bánnám, hogy az én adópénzemből fizetik őket. De sajnos ilyen köztévénk nekünk sosem volt. Bárki volt is a kormányon, a köztévé kerülte vele szemben a kritikus hangot, és akkor még enyhén fogalmazok.

Attól tartok azonban, hogy a mostaniak a TV-ben nagyobb seggnyalók méég a Gyárfásnáél is, pedig az nagy szó. És szégyellhetik emiatt magukat. Kérem őket, hogy érezzék úgy: én (is) fizetem őket, és ők mégsem az érdekeimet képviselik. Tehát meglopját a társadalom azon részét, aki őket fizeti. Pfúj!

Csató 2014.02.12. 12:29:11

Van egy olyan érzésem, hogy érdemes holnap reggel is odakapcsolna.
Fábián Barna nem az a srác, aki le akar maradni;)

Szelid sunmalac 2014.02.12. 12:32:53

En meg emlekszem, amikor a kozteven kormanykritikus humoristakat is lekozoltek.

fran7 2014.02.12. 12:33:28

@juhaszvik: Jól fogalmaztad meg a lényeget, de mivel jobboldali vagyok úgy fogalmaznék visszanyalt a fagyi. Éveken át, ha Fidesz kifogásolt valamit, a konszolidált és konstans válasz az volt, hogy tessék megnyerni a választást és akkor majd másképp lesz. De addig csönd. Hát most megnyerték a választást és tényleg másképp van. Olyan a fidesz fogadj istene, mint az adjon isten volt. Vagy mikor a Fidesz számonkérte, miért nem szerepel eleget a médiában és hatalmas médiaszembeszéllel küzdött, akkor mi volt a válasz: Vegyen magának médiaorgánumot. Megtették. Ja, most meg azért megy a sírás. Most vegyen magának az MSZP és a többi. Nemcsak a politikusi fizukat kell feltölteni, de ugye szocialistáinknak ennyi esze sincs.
Aki meg jön a közpénzzel az egész egyszerűen nem érti az állam működését. Rengeteg olyan hely van, amit közpénzből fizetnek és az teljesen az ellenemre van, sőt ellenzem. De, mivel parlamentáris demokrácia van, teljes joggal költik el olyasmire, amire én nem szeretném. Ez az ára annak, hogy demokráciában élek. S ezt hajlandó vagyok megfizetni. Ugyanis majd elmegyek szavazni arra a pártra, aki arra költi a pénzt, amire én szeretném.
Illetve az m1-es figuráknak nem olyan nehéz simulékonynak lenni, mert a Fidesz tett pénzt a közszolgálati csatornákba. Ellentétben az előző kormányzatokkal. Nem olyan nehéz ám lojálisnak lennem ahhoz, aki a fizetésemet biztosítja.

fran7 2014.02.12. 12:38:08

@Szelid sunmalac: Hoeffler Tiborra és Tomanóczky Anitára gondolsz vagy esetleg Hofira gondolsz, Ő is mekkora ellenzéki humorista volt. Milyen bátran kiabálta éljen Kádár! Meg is könnyezte az egész falu, hogy milyen bátor és szókimondó. Amúgy a Bagi-Nacsa kabaréban is szokott kifugárazva lenni Viktor, de még Fábry is sütött el ilyen poénokat.

Szelid sunmalac 2014.02.12. 12:43:18

@fran7: O! Hat tokeletesen igazad van! Hofi mekkora kommunista volt! Soha egy szoval sem kritizalta az aktualis kormanyt es a kozteve sem adta le az adasait!

Lord Snow 2014.02.12. 12:48:53

MTVA = Propaganda Minisztérium

ertelmetlensegi 2014.02.12. 12:51:20

A pártmédiától ezt várjuk el.

Amator 2014.02.12. 12:56:57

@fran7: Mivel jobboldali vagyok, nekem a pártatlan közmédia
jön (jönne) be. Ez ilyen egyszerű.

fran7 2014.02.12. 13:03:03

@Szelid sunmalac: Nem kormánypárti volt, hanem diktátorpárti. Ha nem érted, hogy miért jó az, hogy a köztévének nem kell előadni, hogy önmaga legnagyobb ellenzéke és nem kell kikacsinatni a képernyőről, hogy de azért nem minden tökéletes, akkor nem érted a demokrácia lényegét. S ebben ez az ironikus, hogy sokan az előbbit kiegyensúlyozottabbnak vélik. Hiszena Kádár párti Hofi megmondta a frankót. Ha nem Kádár párti lett volna soha nem mondhatta volna meg. Maradt volna debreceni segédszínész. Ezért pontosan azt a szerepet játszotta el, amit a rndszer ráosztott. S nem, amelyiket választotta. Nem tűnik nagy különbségnek, sokan nem is érzékelik, de ez a különbség demokrácia és diktatúra között. A demokráciában is lehetsz talpnyaló, a diktatúrában muszáj.

flort 2014.02.12. 13:06:39

@fran7: "...a Fidesz számonkérte, miért nem szerepel eleget a médiában és hatalmas médiaszembeszéllel küzdött..." ő, mikor is volt ez? Az én emlékeimben az szerepel, hogy egy politikai párt nem ment el közéleti műsorokba. Nem azonos világban élünk?

Ami az utolsó bekezdésedet illeti, ilyenkor mindig rájövök, hogy miért tartunk még mindig itt. És ez szomorú

Vlad Attila 2014.02.12. 13:06:50

@fran7:
mivel jobboldali vagyok nekem végtelenül ciki, hogy a magát jobboldalinak valló kormány ugyan azt csinálja amit "baloldali" elődei - csak még igénytelenebb minőségben 20x annyiért.
A,ikor meg mindeközben meg konzervatívnak, kereszténynek nevezik magukat, attól meg gyomrom forog. Abban igazad van viszont, az állam így működik errefelé. Na de kikből áll az állam?

juhaszvik 2014.02.12. 13:09:10

@fran7: tehát azt mondod, hogy a fidesz mostani viselkedése nem más, mint a szoc kormányzás árnyéka, tükörképe, hozadéka, eredménye? és ha ez igaz, akkor miért volt a polgári körös hisztéria már 2002-ben? akkor mire reagáltak?

Ezt nem igazán értem:
"De, mivel parlamentáris demokrácia van, teljes joggal költik el olyasmire, amire én nem szeretném. Ez az ára annak, hogy demokráciában élek."
tehát ha nem demokrácia lenne, akkor arra költenék a pénzt amire szeretnéd?

fran7 2014.02.12. 13:12:45

@Amator: Nincs olyan. Ugyanis, aki fizeti a zenészt az rendeli a muzsikát. Le kellene számolni a semlegesség tévképzetével. Tisztességes média az létezik,, talán. Bár abban se vagyok biztos. Mert azzal, hogy lehozol egy hírt, azzal már azzal melléállsz egy ügynek. Ha nem, akkor is.

Bluemotion 2014.02.12. 13:13:10

@juhaszvik: Hehehe logikai bukfenc. :)

vontod75 2014.02.12. 13:16:23

@fran7: Tudtommal mi adófizetők fizetjük a köztévét... Szóval?
Egyébként meg a hanyatló Nyugaton mintha kiegyensúlyozottabb lenne a közmédia.

Amator 2014.02.12. 13:25:55

@fran7: Szeretnék vitatkozni. Hogyne lehetne pártatlan és kiegyensúlyozott. Mindössze olyan politikai garnitúra kellene, akik nem uralkodni szeretnének, hanem szolgálni. Jelenleg csak olyan politikusokat látok, akik olcsó szövegeket nyomnak, hogy eltereljék arról a figyelmet, hogy milyen irgalmatlan módon gazdagodnak. ( Figyelem, nem azt írtam hogy lopnak ). Egy normális országban a civil társadalom van olyan erős, hogy legalább némi ellensúlyt képez a politikusokkal szemben. Akkor van baj, amikor a politika hozza létre még a civil szervezeteket is. Hazafias Népfront - CÖF, megvan ?

fran7 2014.02.12. 13:28:48

@flort: Azért ez nemcsak a Nap-Keltére volt igaz. Flető kirugása után például a médiabizottságban nem volt Fideszes a demokrácia nagy dicsőségére. S ugye a sajtó nagy része nem jobboldali volt. Népszabadás, Magyar Hírlap, Népszava vs. Magyar Nemezt. Illetve az összes megyei napilap szocialista párti volt. Ja ez nem volt elképesztő média fölény. Barátom, mindenki pénzből él. Csak van, aki nem lesz talpnyaló, nem volt semmelyik rendszerbe. Csak ők nem szerepelnek tévében, sajtóban.
@Vlad Attila: A baj az, hogy van egy adott keret, amiben működik az ország. S ebből a keretből senki nem mer, tud kilépni. Amikor a Fidesz megpróbálta, akkor kezdte elveszíteni a támogatottságát. Amikor olyan valóban változásra méltó dolgokat kezdett, akkor olyan ellenállásba ütközött, ami miatt visszafordult és akkor kezdett bele a szimbolikus politizálásba. Akkortól kezdett alkotmány asztalát gyártani, új Kossuth teret álmodni. Alkalmatlank voltak az igazi változtatásra. Főképp azért, mert valójában senki nem akarta. Legyen változás mondták a választáson az emberek. Majd utána, de az én köreimbe ne változzon semmi, mert itt már tudok lavírozni. Nem jó ugyan a helyzetem, de már megszoktam.
Egy közösség vezetői mindig azok, akik a legjobban alkalmazkodtak a közösség kimondatlan szabályaihoz. S míg ezek a belső, kimondatlan szabályok nem változnak, addig ez a törzsi, szekértáboros zsigeripolitizálás marad az országban. Lesznek emberek akik kivételek lesznek, de nem sokan. Itt jegyezném meg én itt nem arról beszélek, amit szeretnék, hanem arról, hogy milyen a mai politika. A reakciókból látom, hogy ezt nem sokan vették észre. Ilyen közegben vagyok ezen nem akarok meglepődni, de nem is akarom elfogadni.
@juhaszvik: Soha nem lesz olyan kormányzat, ami tökéletesen arra fogja költeni a pénzt, amire én szeretném. Még ha véletlenül én lennék a miniszterelnök, akkor se. Ez a rendszer lényegéből fakad.

Amator 2014.02.12. 13:39:25

@fran7: Megint ellent mondok. A jelenlegi miniszterelnök arra költi a közpénzt, amire csak akarja.

fran7 2014.02.12. 13:39:26

@Amator: Nem tudom, figyelted-e az amerikai elnökválasztást. Jelenleg ott is egy olyan rendszer van, ahol a civilszervezeteken keresztül öntötték bele a hatalmas pénzeket a kampányba. Obama egy ideig ellenezte, addig míg a republikánusok olyan mennyiségű pénzt gyűjtöttek így, hogy veszélyeztette a megválasztását. Utána ő is kinyitotta ezeket a csapokat. Pedig ott erősebb a civilszféra. A civilszférának sajnos nincs elég pénze, paripája, hogy ellensúly legyen. Erre nagyon vigyázott minden kormányzat. Amíg ezek a civilszervezetek a politikától függnek, addig nem lesz változás. A személyes korrektség mindenki számára lehetőség. Élni kellene vele.
@vontod75: Azért Cameron panaszkodott már a BBC-re. Pedig tán ő demokrata.

csak egy néző 2014.02.12. 13:42:40

Hogy változik a világ.
Gulyás István az élő példa a mai, modern, mindig az aktuális segghez lojális, demokrata, (hogy a nagy tanítómester Kövér házmester Laca szavait idézzem) "nyikhaj, senkiházi, jöttment" újságírónak.
"Gyulás István a köztévében kezdte pályafutását, ahol a Híradó főszerkesztői posztját is betöltötte. Ezután a Hír TV hírigazgatója, majd a 2005 szeptemberében bejegyzett Echo TV vezérigazgatója lett, ahol 2006 decemberéig dolgozott"

"Az Echo TV napi 17 órában sugároz majd főként gazdasági jellegű híreket. A célcsoport a gazdasági elit lesz, a csatorna az ígéretek szerint nem fog sem a jobb-, sem pedig a baloldal pártjainak kedvezni, bár egyes hírek szerint a valódi cél az lesz, hogy a választásokig ellehetetlenítsék a Hír Tv-t. A vezérigazgató Gulyás István, a Hír TV volt hírigazgatója lett."

"Az Echo tv tulajdonos Széles Gábor, akit szoros kapcsolatok fűznek az MSZP-hez, és aki nyilatkozataiban annak idején Gyurcsányt támogatta Kiss Péterrel szemben, talán nem is a közvetlen gazdasági haszon miatt alapította a 250 millió forintos alaptőkéjű televíziós részvénytársaságot, hanem, hogy a nézők és hirdetők elszippantásával ellehetetlenítse a Hír Tv-t, és ezzel még a választások előtt kivégezze a jobboldal egyik legfontosabb médiumát."

fran7 2014.02.12. 13:42:50

@Amator: Szerinted Viktor szívesen ad közpénztaz MSZP működésére. Vagy szívesen fizeti ki Fletó ruhapénzét a parlamentben? Nem, de muszáj neki erre is adnia. Én most arról beszélek, hogy 100%-osan nem az ő kénye-kedve szerint osztja a pénzt. Törekszik rá, de még se teheti.

Vlad Attila 2014.02.12. 13:46:37

"Ilyen közegben vagyok ezen nem akarok meglepődni, de nem is akarom elfogadni."
emellett gyakorlatilag végignézhetjük ahogy belefulladunk egymás mocskába. vagy megtanulunk szarban úszni.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2014.02.12. 13:50:13

@levento: Aki szerint a szar büdös, az még nem feltétlenül tartja a fost jóillatúnak.

csak egy néző 2014.02.12. 14:04:04

@Yooha:
Ne bántsd a @levento:-t mert ő a fidesz alatt lett egy "baszott nagy"családi ház és egy BMW tulajdonosa és majd jól lefog tolni, lefog villogni az M7-esen, osz nézhetsz majd.

hombré 2014.02.12. 14:19:32

Simon tehát egy szent ember a comment brigádja szerint.

Vilmos Sándor 2014.02.12. 14:25:01

Igen! Megtaláltam!
Az orban seggében van nekie,la?

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.12. 14:30:35

@hombré: erre a következtetésre honnan is jutottál?

juhaszvik 2014.02.12. 14:30:56

@hombré: a fidesznél szokás mosdatni az embereket, illetve letagadni még az összeollózott disszertációt is. itt (c:c) senki nem tagadja, hogy S.G. helye a börtönben van, amennyiben illegális a pénze (azért mondom csak feltételes módban, mert erről majd dönt a bíróság).

smogger 2014.02.12. 14:34:54

@sixx: Elolvasta a cikket, és a reakciókat rá!?

Baaah 2014.02.12. 14:35:21

@hombré: nem nem az, mivel ez a blog a tv műsorokról szól, annyit mondott, hogy szerinte oda nem illően viselkedtek egy tv műsorban, de látom ezt rajtad kívül is sokan nem bírják felfogni, szóval valószínűleg tényleg nehéz lehet, legalábbis a büffögésnél nehezebb

hombré 2014.02.12. 14:37:03

@sixx: "Kösz, Pista, tudjuk, hol keressük a nyelvedet." ez a mondat itt a commenten járatos mellémagyarázós gondolatmenet alapján azt jelenti, hogy csak a jobbosok szerint egy gazember simon.

Tehát, komcsi nézőpontból pedig egy szent, aki ártatlan, csak valaki kikezdte. Még akkor is, ha látványosan tojik arra, hogy esetleg el kéne tudni számolnia a pénzével.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.12. 14:40:19

@hombré: nem tudom eldönteni, hogy viccelsz-e vagy sem. a simon gábor tagre rákeresnél az indexen? megnéznéd, hogy mi az index véleménye simonról? én egy tévés momentumról írtam, baszdmeg. és ha gyf seggébe dugja fel a fejét valamelyik tévés akkor majd arról is írunk. ahogy korábban elég sokszor meg is tettük.

Baaah 2014.02.12. 14:42:49

@smogger: mondjuk ez nem egy cikk, de attól hogy az illető segget nyalt hogyan jött ki amit leírt hombre?
A reakcióknak mi köze a hombre által leírtakhoz?

hú de gyűlnek a fogalmatlanok már megint...
szerencsére vissza nem járnak, csak mikor rájuk szólnak az irodából :D

fran7 2014.02.12. 14:42:49

@juhaszvik: Ebben az a poén, hogy nem az illegalitás a kérdéses, hanem hogy nem vallotta be, mikor erre kötelezettsége volt. Lehet, hogy tök legális pénz. Sőt olyan helyen parkoltatta, ahol a bankadó végett inkább fogyott, mint növekedett. Simornak az ex_MNB elnöknek is volt offshore-ban pénze. Senki nem kérdezte, honnan van csak megkérték, hozza haza, mert neki nem illik máshol tartani a pénzét. Simonnal is ez a helyzet.
@Vlad Attila: Vagy, el kell dönteni, hogy személyesen nem a magyar politikai paletta stílusa, közbeszédje határozza meg az értékítéleted, szemléleted.

hombré 2014.02.12. 14:46:54

@sixx: értem én, hogy tévés momentum
csak itt gyakran egy tévés momentumból politikai következtetés, vagy utalás lesz

szóval, én az említett mondat mögött azt vélem látni, amit leírtam.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.12. 14:51:09

@hombré: kár, mert a költő itten arra gondolt, hogy a tévériporternek a feje beleszorult a kormány seggébe, és már nyakig szaros.

smogger 2014.02.12. 14:52:28

@Baaah: Majd ha ledobtad apád munkásőr egyenruháját, talán érdekel amit magyarázol bögreharcos!

Pikk 2014.02.12. 14:55:15

A Simonra kiadott kilövési engedély, általában nem a műsorközlők jogosítványa, de itthon ma ez a módi.A nemlétező csöveken is dől a sz.r, minden segítséget a szovjeteknek.

juhaszvik 2014.02.12. 15:00:13

@fran7: szerintem azzal, hogy mi "illik" ma Magyarországon, már nem igazán foglalkoznak a felső tízezerben. amennyiben adózatlan jövedelemről van szó, akkor az illegális, más oka nem igen lehet a titkolózásnak. ugyanis ha x-ik évben megszerezte a vagyont, bevallotta majd adózott utána, akkor miért tagadná le x+1-ik évben?

Vlad Attila 2014.02.12. 15:01:58

@fran7:
" nem a magyar politikai paletta stílusa, közbeszédje határozza meg az értékítéleted, szemléleted. "

Mi sem 1xűbb:)főleg ha az ember értékítélete és a között amit szemlél van ez a hangyányi kis különbség. És ugye pont erről beszélünk sajnos, hogy ez a politikai stílus bizony nem az égből pottyant, hanem a mi jól megtrágyázott földünkből sarjadt.
Szép elvekkel, értékekkel az ember azért tudja magát hülyén érezni itt.

fran7 2014.02.12. 15:05:42

@juhaszvik: Nem tudom sosem kellett eltitkolnom többszázmillió ft-ot, amit egy osztrák bankban tartottam.;)
De nem teljesen elképzelhetetlen, hogy nem valami illegális tevékenységből jött össze. Mellesleg lenne más olyan politikus, akinek jobban megkapargatnám, honnan voltak bizonyos bevételei. Ha már Vajna Timeát is le tudták hallgatni, pedig nem kis potentáttal áll kapcsolatban. Lenne kivel folytatni, mindegyik oldalon.

hombré 2014.02.12. 15:10:10

@sixx: hát...nincs két egyforma műelemzés

Baaah 2014.02.12. 15:18:45

@smogger: Mondjuk inkább, hogy nem érted, úgy helyesebb :)

Egyébként 20 sem volt már jó rám, apám ruhája pedig van neki is olyan sisak alá való szürke fejfedő, tudod, amiből csak a szem látszik ki

juhaszvik 2014.02.12. 15:20:45

@fran7: továbbá jut eszembe, hogy a mentelmi jog kérdése is képbe került, amit csak esetleges törvénysértés esetében tehetnek meg.

Gyorgy Nagy 2014.02.12. 15:36:04

Seggnyaló volt mindig a tehetsègtelen.De minek nézitek a HIRHAMISITÓ, termelési ( mint Rákosi korszakban ) SZAR közszolgálati tv -ket.

flort 2014.02.12. 15:36:30

@fran7: szerintem kezeltesd magad.

Addig is: amit a közmédiában művelnek, elfogadhatatlan. Szakmailag és etikailag is abszurd amit egy híradóban művelnek és még a hajdan jó GondolatJel c. rádióműsort is sikerült giccses nyáladzássá silányítani. Külön felháborító, amit a Másfélmillió lépés Magyarországon c. kult-sorozat remake-je címén összehánytak és le is adtak. És hosszú még a sor, ne akard, hogy folytassam

A közmédiában nem azért részrehajlóak a kormánnyal szemben, mert ők fizetnek, hanem mert eleve is elfogult párt-orgánumokból szedték össze őket (Hír TV, egyéb kanálisok és szennylapok) és a minőségi újságírókat, stábokat lehetetlen helyzetbe hozták.

Ha te ezt nem veszed észre, akkor nem jobboldali vagy, hanem buta.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.02.12. 15:52:08

Nekem az nem szimpatikus a csávóban, hogy csak "fekete-fehér", "Mi" és "Ők" szinten látja a körülötte lévő világot.

" " : Ide most bármit be lehet írni (FIDESZ-t utálók és FIDESZT szeretők vagy éppen bicikliseket utálók vagy bicikliseket szeretők)

Mailer Daemon 2014.02.12. 15:57:52

Nem tudom, nekem ez tetszett, pedig azért fideszesnek elég nehezen lehetne mondani.

fran7 2014.02.12. 16:01:53

@flort: Elfogadhatatlan a számodra. Nem nézed, én sem teszem.
De, ha az olyan embereket rögötn kezeltetni akarod, akik nem azt mondják, mint te, akkor nagyon egyhangú lehet az életed. Én úgy vagyok ezzel, hogy a saját véleményemet már ismerem, ezért néha meghallgatom a másik félt is. S próbálok arra gondolni, hogy hátha van ráció abban amit mond. Mégha messzemenőkig nem értek egyet vele.

arckönyv 2014.02.12. 16:30:15

@hombré: a szerző csak tudja hogyan kell értelmezni amit írt...

Fül~orr~régész 2014.02.12. 16:41:33

Ez teljesen rendben volt.

Persze megértem, hogy meg kell találni minden nap a kis kapaszkodókat...

Nopex (törölt) 2014.02.12. 18:43:41

Szerintem van humora a srácnak, az indexnek pedig már régóta tudjuk, hol a nyelve...

sien 2014.02.13. 09:10:01

@Fül~orr~régész: :D én is megértem hogy görcsösen kell, az ostobaság határát súrolva, védeni a védhetetlent. ha nem lenne tragikus jót lehetne rajtad röhögni.

levento 2014.02.13. 09:23:03

@csak egy néző: Savanyú a szőlő,vagy mi a bánat????
süti beállítások módosítása