Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Magyarország fejlett piac, fantasztikus kihívás - interjú Breuer Zsófiával, a FOX marketingigazgatójával

2014. február 04. 10:30 sixx 65 komment

TWDs1_Unit Photos _Cleared_Dead Inside_1.jpg

Ma indul útjára a magyar FOX (ez lett a végleges neve, és nem Fox Magyarország vagy Fox Hungary, hálistennek), első blikkre nagyszerű műsorkínálattal és olyan műsorstruktúrával, ami hosszú távon is sikeres lehet. Ezt nem benyalásból mondjuk, hanem mert mind az ismétlések (Így jártam anyáddal) mind a premierek (The Walking Dead, The Crazy Ones, Sleepy Hollow, 24: Live Another Day, The Bridge, stb.) erős, kifejezetten fanfavorit tartalmak. A marketingigazgatóval a FOX budapesti irodájában beszélgettünk.

Mennyire fontos Magyarország a Fox International Channels számára? Feltörekvő piacként emlegetik, ez mennyire helytálló?

Közép-Kelet Európa egy nagyon fontos fejlődő terület a Fox International Channels számára. Nem „fejlődő piacoknak" tekintjük őket, hanem sokkal inkább fejlett piacoknak, ahol még sok lehetőségünk nyílik a televíziós tartalmaink terjesztésére. Ennek egyik bizonyítéka, hogy el tudtuk indítani a FOX csatornát, a zászlóshajónkat Magyarországon. Végre, hiszen a FOX Európa számos országában megtalálható.

Végre elhozhatjuk a sorozatainkat és egyéb tartalmainkat a magyar nézők számára is. Olyan nagy nevekről van szó, mint a The Walking Dead, a Da Vinci démonai, a 24: Live Another Day, A híd vagy A Simpson család új évadai, amelyeket először a FOX műsorán láthatnak Magyarországon. Reméljük, hogy a közönség körében sikert aratnak ezek a sorozatok, és bízunk benne, hogy viszonyítási ponttá válhatunk a jövőben.

Milyen stratégiával fognak betörni az amúgy is telített magyar kábelpiacra?

Fantasztikus kihívást jelent a csatorna beindítása. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy befektessünk Magyarországba, nem csak a programok tekintetében, hanem a helyi csapat megerősítésébe is. Komolyan bízunk az itteni, erősen kompetitív tévés piac további fejlődésében. Hiszünk abban, hogy több csatorna nagyobb változatosságot jelent a nézők számára, és több üzleti lehetőséget tartogat a hálózatoknak, így a mi kábelszolgáltatóinknak is. Minél több csatornát vesznek fel a kínálatukba, annál jobb az előfizetőiknek. Úgy gondoljuk, hogy mindannyiunknak jut hely a piacon.

Mire számítanak a nézettség tekintetében?

A FOX-szal nagyon kedvező tapasztalataink vannak ezen a téren világszerte. A műsorunk versenyképes, és rengeteg világszínvonalú produkció premierje várható a FOX-on. Ez remek lehetőség arra, hogy megfelelő pozícióba kerüljünk, és jó nézettségi adatokat érjünk el a következő hónapokban.

SH_PAS_R9_01_LY2.jpg

A second screen viewership (második képernyős szolgáltatások) és a streaming a 2014-es év vezényszavai, Önök mégis úgy döntöttek, hogy egy kábelcsatornát indítanak Magyarországon. Ez talán azt jelenti, hogy a magyar piac évekkel el van maradva az amerikai mögött, vagy ennyire bíznak a kínált tartalomban?

Globalizált világon élünk, amelyben mindenhol ugyanazok a lehetőségek állnak rendelkezésünkre. Az új technológiának hála a kábelszolgáltatók támaszkodhatnak az internetes szolgáltatásokra, amelyekkel online is streamelhető a tartalom a legkülönbözőbb platformokon. A FOX-tartalom nagy része már a kezdetektől fogva elérhető lesz az előfizetőknek más szolgáltatásokon keresztül is, és nem csak a hagyományos kábel segítségével.

Tervezik a többi Fox csatorna elindítását Magyarországon?

A szokásos stratégiánkat fogjuk követni, amely a kábelszolgáltatóinkkal való együttműködésre épül, akik létfontosságúak, ha a helyi piacokon terjeszkedni szeretnénk. Nyitottak vagyunk további FIC brandek (Fox International Channels) indítására Magyarországon, hiszen mindig is érdeklődtek irántuk.

Mennyire kell agresszívan versenyezniük, ha hallatni szeretnék a hangjukat a piacon?

Nem gondoljuk, hogy a stratégiánknak agresszív üzenete lenne. Épp ellenkezőleg: azt keressük, hogy miként tudnánk a kínálatot gazdagítani, és milyen értékekkel kell megjelennünk a helyi piacon. A magyar stratégiánk a vállalat szokásos stílusára épül, amely a FOX név presztízsét kombinálja a minőségi tartalommal. Megerősítjük a premierekről szóló üzenetet, és okos marketingkampányokkal a legjobb fizetős televíziók közé pozicionáljuk az adót.

BRIDGE_Ahid.jpg

Tervezik, hogy a tartalom VOD szolgáltatásokon keresztül is elérhető lesz?

Igen, ezeket a szolgáltatásokat is biztosítani fogjuk.

Mit gondolnak, mennyire erős a FIC-brand?

A FIC a 21st Century FOX nemzetközi multimédia-vállalata, és a kiváló minőségű televíziós szórakoztatás szinonimája.. A portfóliónk a szórakoztatás összes fontos műfaját lefedi olyan brandek segítségével, amelyek viszonyítási pontként szolgálnak világszerte: ha fikció, akkor FOX, ha reality, akkor FOXLife; ha sport, akkor FOX Sports, ha dokumentumfilm, akkor National Geographic Channel vagy a legjobb természetfilmek a Nat Geo Wild műsorán. Ezek a hálózatok, és a hozzájuk kapcsolódó mobil, nem-lineáris és HD szolgáltatások több mint 1,6 milliárd háztartást érnek el világszerte, amely jól jellemzi vállalatunk erejét.

Merre tart a televíziózás a XXI. században?

Az új technológiák megváltoztatják a tévézési szokásainkat, és ez az evolúció nagyon gyorsan zajlik. Több képernyős világban élünk, ez pedig tartalomszolgáltatóként megsokszorozta a lehetőségeinket. Készen állunk megküzdeni ezzel az új kihívással, mert kábelszolgáltatóink segítségével olyan meggyőző tartalomkínálatot biztosítunk, amelyet hagyományos tévén, VOD/OTT szolgáltatásokon vagy brandjeink mobilra és internetre optimalizált verzióján egyaránt lehet követni. Ezek az eszközök mind tovább színesítik televíziózási szokásainkat, és új lehetőségeket tartogatnak a jövőben.

Mely szolgáltatóknál érhető el a FOX? Van valami akadálya annak, hogy minden nagy szolgáltatóval megegyezzenek? 

Nem tudok akadályozó tényezőről. Jelenleg a Telekommal van szerződésünk, de mindeközben természetesen folynak tárgyalások más kábelszolgáltatókkal is. A FIC célja mindig és mindenhol a márkáinak terjesztése mind szélesebb körben, így természetesen más szolgáltatókkal is felvettük a kapcsolatot és reméljük, még ebben az évben sikerül megállapodjunk több partnerrel is.

Az indulásról és az első negyedév műsorrendjéről már tudunk, milyen tartalmak várhatók a jövőben? 

A tervezett premierjeink között szerepel a Crisis című túszdráma és az izgalmasnak ígérkező Wayward Pines, amit M. Night Shyamalan rendez, és olyan színészek lesznek benne, mint Matt Dillon, Terrence Howard, Lindsey Kraft, Melissa Leo, Shannyn Sossamon, vagy Carla Gugino. Jön természetesen a Da Vinci démonai 2. évada is (pár nappal az amerikai bemutató után) és októberben a friss The Walking Dead-évad, szintén a világpremier részeként.

Címkék: tv interjú fox

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

saks 2014.02.04. 10:55:21

Ez nem interjú B+, hanem reklámanyag, amibe 5 soronként kérdéseket szerkesztettek. Nincs probléma a PR-ral, de legalább jelezzétek!

Egyébként meg kapják be, mert akkor kéne indítani egy adót, ha az legalább 2-3 szolgáltatónál nézni is lehet. Sokra megyek a sorozatokkal ha nem látom az első részeket!

lalolib 2014.02.04. 11:09:28

Nálunk nem fogható és nem is tervezi egyelőre a szolgáltató (pedig reklamáltam :))
Az lenne jó, ha fejlesztenének smart tévékre alkalmazást, mely kerülhetne annyiba mint amit a kábeltévék fizetnek lakásonként. Biztos lenne rá igény.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.04. 11:26:44

@saks: mondom, en tettem fel a kerdeseket.

h0mbr3 2014.02.04. 11:29:40

Kivételesen értelmes és a magyar piachoz képest kedves hangulatú PR-cikk ez, pont a szükséges mennyiségű öntömjénezéssel. Tetszik, hogy nem nagy az arcuk. A műsorkínálat olyan, amilyen, szerintem felfogják, hogy az első egy-két évben nem nagyon tudnak majd labdába rúgni nézettség tekintetében (AXN tökéletes példa arra, mennyire nem nézik a drámákat a magyarok, kivétel persze a CSI-franchise), ezért inkább olyan tartalmakat hoznak, amikkel kisszámú, de ragaszkodó közönséget szólítanak meg. Nem lesöpörni akarnak, hanem rést találni a piacon, és könnyű dolguk van a különböző alternatív platform-jogokkal, hiszen rengeteg saját tartalmuk van.

h0mbr3 2014.02.04. 11:30:31

@lalolib: jó ötlet, csak ezáltal lemondanának a kábeloperátoroktól kapott bevételről, ami, pláne egy induló csatornánál, ahol látható nézettség nincs, a fő bevételi forrás.

lewtex 2014.02.04. 11:31:22

@saks: Épp ezért lesz a későbbiekben is rengeteg ismétlés (pl a The Walking Dead-ből maraton is majd nyáron).

saks 2014.02.04. 11:43:23

@sixx: Akkor egy igazi biorobottal beszélgettél!
Úgy hallottam ezeknek már nem gumi a bőre és izzadni is tudnak. :))

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.04. 11:48:10

@saks: szerrintem, és most tök őszintén mondom, ezzel az interjúval semmi baj nincsen, beszéltem már olyan pr-igazgatóval, akinek a válaszaiból csak a vesszők voltak használhatók.

subidubinemértem (törölt) 2014.02.04. 11:57:12

oszt a upc-vel mikor kegyeskednek megegyezni? mikor már minden nézhetőből lemegy az első 5 rész?

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2014.02.04. 11:58:00

Imádom ezt a "nem halott, belülről nyisd ki" feliratot az ajtón :)

subidubinemértem (törölt) 2014.02.04. 11:59:58

sixx, mikor tetted fel ezeket a kérdéseket?

saks 2014.02.04. 12:00:39

@sixx: csináltál már sok olyan interjút, amiből tényleg "kihallatszott" az ember. Érdekes volt és őszinte.
De itt tényleg csak a hivatalos brossúra került felolvasásra. És ezt bárki megtehette volna, bár elismerem az hitelesebb, ha a marketingigazgató teszi.

scsaba1 2014.02.04. 12:01:26

@saks:

Kb. az utolsó bekezdés értékelhető. Az interjú többi részében a fickó a céges bullshitet nyomta. Tényleg chatrobot filingje van az egésznek.

subidubinemértem (törölt) 2014.02.04. 12:10:34

@sixx: csak mert legalább 2 hónapja tudni, hogy kizárólag a t-nél lesz fox (és szerintem te is tudtad, amikor kérdezted). tehát azt kellett volna megkérdezni, hogy miért csak a t-vel tudtak megegyezni, és nem érzik-e a többi néző átbaszásának, hogy a upc-vel nem egyeztek meg, esetleg nem gondolták-e, hogy a megegyezésig elhalasztják a csatorna indítását. erre természetesen ugyanezt a semmitmondó választ kaptad volna, de KÉRDEZNI attól még valami hasonlót kellett volna.

scsaba1 2014.02.04. 12:12:09

Touché...

Én ilyen fordított troll vagyok. A címet és a nagy képet valóban áttekertem, mert az interjú érdekelt és nem a cím. Viszont ahogy olvastam úgy ment fel a pumpa a bekezdésenkénti 6-8 sor céges lószar miatt. Nem a kérdéseiddel volt baj, hanem a válaszokkal. (Bár mondjuk azt gondoltam, hogy a torrent-dologra mindenképpen rá fogsz kérdezni)

scsaba1 2014.02.04. 12:13:35

Most komolyan bannolsz? :)

h0mbr3 2014.02.04. 12:17:57

@subidubinemértem: csak és kizárólag azért nem egyeztek meg a UPC-vel, hogy veled kib*sszanak, nyilván! :D

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.04. 12:19:14

@subidubinemértem: nem, nem tudtam, most sem tudom, a fox hivatalos tajekoztatasa szerint targyalnak a tobbivel is. Kerdeztem, ezt mondtak.

subidubinemértem (törölt) 2014.02.04. 12:20:10

@h0mbr3: ad1 nem ezt állítottam. ad2 a kérdés a lényeg.

subidubinemértem (törölt) 2014.02.04. 12:20:54

@sixx: akkor meg fel kellett volna készülni az interjúra :D

nimrod666 2014.02.04. 12:39:33

Nálunk a mai napon indult el a csatorna. Nos, vagy olyan sorozatokat adnak amit már láttam, vagy olyat ami marhára nem érdekel...Nem hiszem, hogy nagyon fogom nézni.

2014.02.04. 12:42:43

@subidubinemértem: Rámész erre és megtudod, persze csak ha érdekel:
www.facebook.com/FOXMagyarorszag

Sári Zsolt 2014.02.04. 12:59:05

A sorozatfüggő háziasszonyok a célcsoport vagy lesz értelmes tartalom is?

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.04. 13:00:51

@Sári Zsolt: a Fox sorozatai lesznek, gugli a te barátod.

hungarisztan 2014.02.04. 13:01:47

Sixx, nem fikázásból mondom, mert többnyire szeretem a munkásságod, de minden tisztelettel: ilyen interjút tényleg ne csinálj többet. Hidd el, ebből is csak a vesszők voltak értékelhetők. Lehet, hogy neked szimpatikus volt a válaszadó, még az is lehet, hogy tényleg magasan kiemelkedik a marketing/PR rizsaharcosok mezőnyéből, de nekünk, olvasóknak továbbra is csak totálisan érdektelen karakterhalmaz marad. Össze tudom foglalni kábé 1 mondatban: „Baromi lelkesek vagyunk, iszonyatosan nagy kihívás, vannak terveink, nagyon jó lesz.”
Te is tudod, hogy „újságírás az, ha azt írod meg, amit az érintettek el akarnak hallgatni – minden más reklám.”
Ez most itt ilyen volt. Ha elfogadod, elfogadod, ha nem, nem. De lásd, hogy nem egyedül mondom ezt. (Már ha számít az olvasóid véleménye.)

capor_ 2014.02.04. 13:04:57

Azt lehet tudni, hogy az eredeti hangsáv elérhető lesz-e?

Sári Zsolt 2014.02.04. 13:07:38

@sixx: köszi, akkor nem strapálom magam a csatorna megkeresésével. Nyilván kisebbségben vagyok a véleményemmel, de rühellem a sorozatokat. Mindet.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.04. 13:19:02

@Sári Zsolt: hát akkor egy sorozatokra szakosodott csatorna tényleg nem neked való.

béluka · http://www.ashole.hu 2014.02.04. 13:25:35

digin nincs upc-n nincs
torrenten lesz

sikeres indulás. köszönjük emese.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.02.04. 13:48:37

ne haragudj @sixx: de ez tényleg gyenge egy interjú lett.

Nem Penny hajója 2014.02.04. 13:54:12

Nem Sixx-et akarom basztatni. Nyilván az volt a helyzet, hogy a Fox elkölt X forintot az Indexen és a drága jó sales-szes kolléga beígérte, hogy "persze lesz interjú is". Erről nem Sixx tehet.

Én azt nem értem, hogy az ilyen PR/marketing főnökök miért gondolják azt, hogy ha valamiféle furcsa mű-hivatali nyelven válaszolnak, akkor az jó, érdekes és márkaépítő?
Miért nem lehet olyan válaszokat adni, mintha egy élő ember adta volna és nem egy gép? Komolyan nem értem.

CJKrisz 2014.02.04. 13:54:31

@saks: Majd letöltöd torrentről és látod. Mi a probléma? Eddig is úgy csináltad. :)

saks 2014.02.04. 13:57:13

@CJKrisz: Igaz, de lusta vagyok és ha van a TV-ben akkor nézném ott. Már ha tudnám, de nem tudom!

Rollóka 2014.02.04. 14:13:47

Nem állom meg, hogy ne jegyezzem meg azt az apróságot, hogy a FOX tulajdonképpen hazatért, hiszen a Fox Filmet a Tolcsván született Fried Vilmos (anyja után Fuchs, később Fox) alapította.

Ezt azért egy ilyen alkalomnál szerintem érdemes lett volna megemlíteni, hátha valakinek új infó a FOX név eredete.

uFo 2014.02.04. 14:14:48

@capor_: valojaban engem is ez erdekelne. Semmi ertelmet nem latom meg egy felreszinkronizalt sorozatcsatornanak. Foleg mivel ezzel tuti fel ev csuszas is lenne. Eredeti nyelv esetleg angol felirattal opcionalisan.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.04. 14:16:46

@uFo: nagyon szeretem azokat a kommenteket, amik úgy születnek, hogy a kibaszott posztot zsenánt elolvasni a kommentelőnek előtte. segítek, bazdmeg:

"A tervezett premierjeink között szerepel a Crisis című túszdráma és az izgalmasnak ígérkező Wayward Pines, amit M. Night Shyamalan rendez, és olyan színészek lesznek benne, mint Matt Dillon, Terrence Howard, Lindsey Kraft, Melissa Leo, Shannyn Sossamon, vagy Carla Gugino. Jön természetesen a Da Vinci démonai 2. évada is (pár nappal az amerikai bemutató után) és októberben a friss The Walking Dead-évad, szintén a világpremier részeként."

pár napos eltérés lesz. ha nem így lenne, nem foglalkoznánk a csatorna indulásával.

subidubinemértem (törölt) 2014.02.04. 14:20:29

@SmittyB: nem érdekel. én olyan interjút akarok olvasni, ami odabasz, nem odanyal.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.04. 14:25:22

@subidubinemértem: nem odanyal. kérdeztem, ezt válaszolta. a Fox indulása _szerintem_ fontos, én akartam az interjút, ez lett belőle. hogy a faszomba' basszak oda egy most induló kábeltévének?

tygger 2014.02.04. 14:48:15

ez a folynak a tárgyalások szánalmas egy kamu. mondta volna, hogy "kurva sok pénzt kérünk a csatornáért, szóval elég lassan megy, amíg mindenkit meggyőzünk, hogy tényleg jók vagyunk." egy szolgáltatónál elindulni komolyan röhej, pedig én szívesen nézném a huszadik így jártam anyátokkal ismétlést is. a nézők le vannak szarva, fix ár alá nem mennek nyilván

disfear 2014.02.04. 15:45:43

Tényleg PR interju de PR-stől nem is várhatunk mást. Igazából tök jó dolog hogy indul meg minden sok sorozat miatt de...

-Tényleg ennyien nézik (újra) a HIMYM-et hogy ha egy új adó indul kb. azzal reklámozva magát mindenki felfigyel rá és ez lesz 10 év mulva is Kelet-Európa Jóbarátokja?
-Sok ez az adó egyébként, tudom külföldön is ez megy, meg nyilván az anyacégtől függ de Universal, AXN, FOX, nemsoká Paramount...megint csak egyre inkább azt érzem a magyar piac túl kicsi ennyiféle adónak és ezért vagy az lesz, hogy a legtöbb ismétlésekkel, vagy értelmetlen müsorokkal tölti ki az idejét, de ez igy szerintem nem szerencsés.

Jó példa a magyar sporttévéké: ahelyett hogy lenne egy-két normális sport tv, van 30 kvázi "szar"(eurosportok, digisportok, sport1-2, rtl sportklub stb). Az egyiken vagy nincs magyar, vagy van, a másikon ez nincs, a harmadikon ez van stb.

Na most megyünk messzire de ezt vagy az induló sportadók vagy a közmédia baszta el anno: csináltak volna 90-es évek közepén egy joint venture Telesport tv-t valami külföldi networkkal, és lenne két jó sportadó, a többi mostani maradt volna tematikusnak. Ehelyett kb. azon se lepődnék meg, ha a Story TV-n lenne a Bajnokok Ligája 5 év mulva.
Hogy érthető legyen: miért nem kapcsol valaki, hogy inkább öljön bele pénzt de hozzon létre egy nagyobb brandet, semmint probálkozzon összeszedni valamit az állovizből...jelen esetben HIMYM ismétlésekkel..

Na ez egy értelmes komment lett..:D

disfear 2014.02.04. 15:51:04

Folytatva a sort: ugyanez van a hirteleviziokkal..van elvileg két hírtelevizionk amiből az egyik néha olyan mint egy 2005-ös polgári kör házi broadcastja, a másik meg egy elbaszott szekta tv...ez minden de nem fejlett piac:)

Meg eleve hogy a Libery Global legyen a legnagyobb kábeles és digitális szolgáltató nálunk...az is inkabb vicc kategoria.

Na szoval a Fox indulásához sok sikert, én arra a pillanatra várok hogy a DigiTV meg a upc meg a T-Home TV eladja magát a Sky-nak.

Jonah Goldberg 2014.02.04. 15:53:39

azt még megkérdezhetted volna, hogy miért pont fidesz színvilágot választottak.

nimrod666 2014.02.04. 16:06:32

Jelentem, most megy a FOX-on a 'Hetedik érzék' című sorozat és kiválasztható az angol nyelv, de szinkron nincs.
Valszeg a többi sorozatnál is lesz ilyen lehetőség.

Esperes úr 2014.02.04. 16:06:43

@uFo: "Eredeti nyelv esetleg angol felirattal"

na, ez az amit én is nagyon szeretnék már!

nimrod666 2014.02.04. 16:11:42

@Jonah Goldberg: Ha piros lenne, akkor meg az lenne a bajod.
Az AXN/TV2 piros színét meg sem említed? Az RTL2 is narancssárga.
Amúgy nekem, ha FOX(róka), akkor legyen narancs. Az 'A szerelem hálójában' című filmben pl a FOX könyváruház van, aminek a logója egy róka.
Persze a FOX csatornához semmi köze sincs egyikhez sem.
De igazad van. Miért nem lett zöld vagy kék? Animációs színátmenetes! *.*

subidubinemértem (törölt) 2014.02.04. 17:48:46

@sixx: a lényeget elmondta hungarisztán.
amúgy a nő úgy hangzik, mintha angolból fordítaná a saját szövegét.

KenAdams 2014.02.04. 17:55:55

@tygger: Látszik, hogy sokat nem értesz a tévés piachoz... egy szolgáltatótól egy csatorna euro/dollár CENTeket kér (előfizetőnként)..értsd 5 centet. Nyilván sok előfizetőnél ez már nagy összeg is tud lenni, de mennyit is kér egy szolgáltató a nézőtől havídíjban...? (és akkor arra most ne térjünk ki, hogy sok helyen limitált a csatornák száma, így ha valamit berak, már ki kell venni,ehhez meg a szerződésekekt is át kell nézni...)
És közben vannak csatornák, amik meg ingyen adják a jelüket, csak bekerülhessenek..az ilyenek azok a csatornák amiket senki néz.. viszonszolgáltató szívesebben mondja, hogy "150 elérhető csatornánk van" mint hogy "van 30 nézhető csatornánk"...
Ekkora költséggel gyártott tartalmat meg nyilván nem fog a csatorna ingyen adni, hiszen az maga lenne a csőd...

tygger 2014.02.04. 18:03:39

@KenAdams: szerintem ezzel az ötcentes megjegyzéseddel sokkal inkább az derült ki, hogy te nem értesz a tévés piachoz. maradjunk annyiban, hogy nem szerencsés ilyen megjegyzésekkel dobálózni

Flankerr 2014.02.04. 18:52:21

@subidubinemértem: Nézd már meg, hogy például a "kicsit" erősebb pozícióból induló SuperTV2 és RTL II a közvetlen induláskor hány szolgáltatónál volt fogható..

szinkrobi · http://iszdb.hu 2014.02.04. 19:09:32

mégegy csatorna ami fordítva ült a lóra,
előbb elindítja az adást és utána fog egyezkedni a szolgáltatókkal...

ráadásul sorozatokkal...

erről ennyit

nimrod666 2014.02.04. 19:53:57

Jelenleg 'A médium'-ot nézem, de folyamatosan hangosítani vagy halkítani kell a tv-t. A tv2-őn vagy a viasaton simán végig tudom enélkül is nézni...Miért lett hirtelen mozihangzása egy olyan sorozatnak, aminek eddig nem volt??

Szintén van ANGOL nyelv.

Koca Caola 2014.02.05. 01:05:52

Én úgy indítottam volna, hogy:
Nem kéne kirúgni a terjesztési igazgatótokat, mert két hónap alatt, a két legnagyobb szolgáltatóval nem tudott megegyezni?

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.05. 05:06:34

@Koca Caola: hú, mennyire nem tudsz te semmit arról, hogyan köttetnek ezek a szerződések...

EvilHedgehog 2014.02.05. 10:25:30

@Koca Caola: A két legnagyobb szolgáltató a Telekom és a UPC (A Telekom a nagyobb) ebből megegyezett a Telekommal (aki a legnagyobb még mindig) mi a problémád?

KrustytheClown 2014.02.05. 10:35:07

Én csak azt várom, hogy mikor akar a Viasat vagy a Sanoma kivonulni a piacról, túlságosan sok szereplő van már rajta, ami ugyan nem baj, csak valamelyik bagázs előbb-utóbb bedobja a törölközőt.

A Viasaton alig van normális tartalom már, meg szerintem nincsen szükség se sorozat+ra, se Prizmára, se Fem3-ra, se Pro4-re. Az utóbbi kettőből inkább csinálhatna a Trévé2 filmcsatornát.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.05. 11:05:12

@Koca Caola: hát, a kommented alapján nemigen, de hagyjuk, tényleg.

Koca Caola 2014.02.05. 11:08:35

@sixx: A tejesztési igazgató dolga, hogy megegyezzen a szolgáltatókkal. Egy jó terjesztési igazgató megoldotta volna a feladatot. Ennyi. De tényleg hagyjuk.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.05. 11:23:03

@Koca Caola: te azt kérted rajtam számon, hogy a pr-igazgatótól miért nem kérdezem meg, hogy ő innen budapestről miért nem rúgta ki a lengyel terjesztési igazgatót, mert a fox k-eu központ az Varsóban van, itt meg egy pr/marketing iroda működik, mint általában a kisebb tévéknél (magyar piacon annak számítóknál), én meg erre írtam, hogy lófaszt sem tudsz. de tényleg hagyjuk.
süti beállítások módosítása