Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az On the Spot lebuktatta a BBC-t

2013. december 27. 09:07 sixx 74 komment

Az érintetlen vadon, és az abban élő törzsek, a kőkorszakban rekedt fura emberek és szokásaik a dokumentum- és természetfilmesek Szent kelyhei, ha valaki ilyenre lel, szinte garantált egy díj, jóhogy a szakmában mindenki szeretné megtalálni a Legutolsó Kannibál Törzset, Ami Még Nem Látott Fehér Embert. Ez persze egy ideje már csak hagymázas álom, és a filmek, amelyek ezt sugallják, semmivel sem állnak közelebb a valósághoz, mint a Csillagok háborúja. De mi van akkor, ha mindezt egy olyan tiszteletreméltó és alapvetően a megbízhatóság bástyájának gondolt cég, mint a brit BBC, egyik műsora csinálja?

Screen Shot 2013-12-27 at 9.05.25.png

A Private Eye nevű, kéthetente megjelenő brit magazin előszeretettel buktatja le és figurázza ki azokat a közszereplőket, akik szerintük megérdemlik, vagy olyan stikliket követtek el, amiket nem lehet figyelmen kívül hagyni. A legutóbbi számukban arról számolnak be hogy a BBC Human Planet című, díjnyertes sorozata 2011-ben ellátogatott a Korowai törzshöz Indonéziába, akiket kőkorszaki eszközöket használó, egy szál pöcsben mászkáló, a fák koronájába 35 méter magasra faházakat építő népségnek állítottak be, nyelveket nem beszéltek, fehér embert ritkábban láttak, mint mi nem hamisan éneklő Jimmy fia Krisztiánt.

Hogy a cikk írója miért pont most, két évvel a film bemutatása után jött rá, hogy a BBC kamuzott, nem tudni, mindenesetre a lebukáshoz egy magyar műsor, az On the Spot vezetett. A mi dokumentumfilmeseink 2012-ben jártak Pápuán, és töltöttek el egy kis időt a Korowaik között, akikkel kiválóan tudtak kommunikálni indonéz nyelven (nem én mondom, hanem Jacob, az egyik bennszülött), és akik elmesélték neki, hogy amikor jönnek a fehérek, akkor le kell venniük a rövidgatyát és a pólót, és valami helyi dialektusban beszélhetnek csak, hogy adjanak a hitelességnek, ugye.

Screen Shot 2013-12-27 at 9.02.57.png

A kőbaltát már nem nagyon használják semmire, csak akkor, amikor műsort adnak a turistáknak - az On the Spot filmjében van is vicces jelenet, amiben egyikük kiröhögi egy társát, mondván, már annyira hozzászokott a rendes fejszéhez, hogy a kőkori eszközzel nem megy semmire. Falvakban élnek, lent a földön, és nem a fák tetején, mert minek - nincsenek már olyan szomszédos törzsek, amelyekkel háborúznak, nem kell éjszakára a magasba menekülni előlük. A házat, amit a BBC dokumentumfilmjében építenek, a brit tévések kérésére, pénzért építették, azóta is ott áll, senki nem lakik benne.

Ez azért is fura, mármint, hogy a BBC ilyen marhaságot csinált, mert a Korowai törzsről 1997-ben a National Geographic számolt be először, és utána pár évvel már köztudott volt szakmai körökben, hogy csak a turisták kedvéért adják a vadembert, sőt, ez az egyik legjövedelmezőbb bevételi forrásuk. Ennél azért a BBC-t alaposabbnak gondoltuk.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2013.12.27. 09:20:38

Sőt ! Volt valami hasonló sztori a Fülöp szigeteken is, még amikor Ferdinand Marcos volt az elnök, állítólag az ő utasítására alkottak ilyen kőkorszaki falut, és vezették oda az ámuló nyugati turistákat. De úgy tűnik 10-20 évente el lehet sütni ugyanazt a poént..

Leonard Zelig 2013.12.27. 09:42:08

Majd nemsokára Orbánbasi is mutathat ilyen falvakat BAZ-megyében, kőbaltás emberekkel...

huncut_kata 2013.12.27. 09:42:55

Ezt figurázza ki a Bányavirág című darab is, abban is a székely bácsi akkor veszi elő a mellényét és a nadrágját és vált át ízes beszédre, amikor érkezik a televízió Magyarországról :)))

kvadrillio­ 2013.12.27. 09:42:55

jah, mer a bbc annyira hiteles egyebkent mindenben.

peldaul o naluk van a legtobb pedofil gyerekmusort vezeto manus

KopaszMercis 2013.12.27. 09:53:10

@kvadrillio­:
Már a BBC is templomi közvetítéseket csinál?

Pilóta78 2013.12.27. 10:12:32

Én láttam ezt a dokumentumfilmet, és nyíltan elmondták/bemutatták benne, hogy már nem épitkeznek a fakoronákra, hanem a képen látható deszkaházakban laknak (a kép is a filmből van) és polóban meg rövidnadrágban flangálnak. Nem történt lebukás.

Rocko- 2013.12.27. 10:15:46

azért jó ez az ősemberes műsor, mert akkor rögtön építhetnek rá egy leleplezős műsort. ezt nem akarja valaki filmre vinni? jogdíjat kérek!

vidéki suzukis 2013.12.27. 10:19:24

A BBC-t, meg úgy általában az egész nyugati világot szeretnék itt egyesek a gengszterváltás után számunkra mércének beállítani, de túl sok értelme nincs. Ott is hazudnak, arrafelé is vannak korrupt politikusok, üzletemberek. Azért jobb ott élni, mert a köznépnek juttatott morzsák nagyobb méretűek, mint itt (ez utóbbi persze nem lebecsülendő, nyilván fontos szempont).

Zakk (törölt) 2013.12.27. 10:26:19

@Leonard Zelig: kapd be a faxom gyűlölködő köcsög

Tetves_ Dög 2013.12.27. 10:29:25

"De mi van akkor, ha mindezt egy olyan tiszteletreméltó és alapvetően a megbízhatóság bástyájának gondolt cég, mint a brit köztévé a BBC egyik műsora csinálja?"
Hadd segítsek:
"De mi van akkor, ha mindezt egy olyan tiszteletreméltó és alapvetően a megbízhatóság bástyájának gondolt cég csinálja, mint a brit köztévé, a BBC egyik műsora?"

Tetves_ Dög 2013.12.27. 10:33:36

Eh, így se jó, egyik hiba üti a másikat...
"De mi van akkor, ha mindezt egy olyan tiszteletreméltó és alapvetően a megbízhatóság bástyájának gondolt cég, mint a brit köztévé, a BBC egyik műsora csinálja?"

megtürt személy 2013.12.27. 10:39:07

@vidéki suzukis:
persze Európában is van korrupt politikus, de az ha egy picivel is lebukik önként feláll és viseli a törvényi retorziókat.
Nem úgy mint nálunk, ahol minél tolvaj korruptabb, annál nagyobb az arca, és még azt hurcolják meg, aki szólni mer ellenük.

exkalibur 2013.12.27. 10:40:07

@Tetves_ Dög: az első mondat értelmes. A második szerint a BBC a brit köztèvé egyik műsora.

Haynau (Sons of Monarchy) 2013.12.27. 10:44:54

Milyen egyszerűen lehetne a BBC-t überelni: doku-film a BAZ-megyei buckalakókról, akik sem vizet, sem munkahelyet nem láttak még és gyűjtögető életmódot folytatnak - az utóbbi időben átszoktak a régiségekről-lomról a színesfémre.

vidéki suzukis 2013.12.27. 10:45:20

"@megtürt személy: persze Európában is van korrupt politikus, de az ha egy picivel is lebukik önként feláll és viseli a törvényi retorziókat."

Jó példa erre az önkéntes távozásra mondjuk Berlusconi. Ja, nem is. :-)

Attila64 · www.sagaontour.ca 2013.12.27. 10:52:16

A bbc feddhetetlenségében már csak a nyugdíjasok és a ballib rettegők hisznek!

nihajuk 2013.12.27. 11:06:21

"@megtürt személy: @vidéki suzukis:
persze Európában is van korrupt politikus, de az ha egy picivel is lebukik önként feláll és viseli a törvényi retorziókat.
Nem úgy mint nálunk, ahol minél tolvaj korruptabb, annál nagyobb az arca, és még azt hurcolják meg, aki szólni mer ellenük."

ezt a nap hozzaszolasa:)))

Haynau (Sons of Monarchy) 2013.12.27. 11:13:24

@vidéki suzukis: ""@megtürt személy: persze Európában is van korrupt politikus, de az ha egy picivel is lebukik önként feláll és viseli a törvényi retorziókat."

Jó példa erre az önkéntes távozásra mondjuk Berlusconi. Ja, nem is. :-) "

Feleim, szömtöket Németországra vessétek! Ott is volt politikus aki plagizált, csak Skicc Palival ellentétben lemondott, mihelyt nyilvánosságra került az ügy. Persze nem állt mögötte Viktorbasi és az Állampárt - Magyarországon ugyanaz a szánalmas vergődés folyik mindkét oldalon, attól függően, mikor ki van hatalmon. Tanulni kell még azt a fránya demokráciát!

sírjatok 2013.12.27. 11:15:24

Csodáltam volna, ha valaki nem tud ezen is orbánozni meg pedofilpapozni egy sort...

Csumpitáz Béla 2013.12.27. 11:15:48

@vidéki suzukis:
"Jó példa erre az önkéntes távozásra mondjuk Berlusconi. Ja, nem is. :-)"

Valszeg a kultúremberekre gondolt és nem Orbán nagy barátjára és példaképére. :D

LayerFlop 2013.12.27. 11:20:03

@Leonard Zelig: már levegőt sem tudsz anélkül venni, hogy akár egy alapvetően természettudományos cikkhez ne trollkodj valami politikai hányadékot, igaz?

bunk0 2013.12.27. 11:23:12

az eredeti BBC filmben is látható ahogy elsősorban fémből készült machetét használnak, nem kőbaltát - továbbá senki nem állította hogy még nem láttak fehér embert meg ilyenek

szóval annyira nem nagy ez a leleplezés szvsz

szimplán csak valaki 2013.12.27. 11:25:27

A Human Nature egy Michael Jackson lemez, a BBC műsora meg Human Planet. Az a jó, hogy a linkelt videó címében is ez van. Alapos munka a cikk. :)

annmbp 2013.12.27. 11:29:14

@huncut_kata: jaja, valami ilyesmit tapasztalhatsz ha erdélyben kirándulgatsz. Népviseletes, tarsolyos, bőrmellényes, nemezsüveges, népiruhás emberek mind magyarországiak, a helyiek adidasban, háundemben, zarában, iphonenal nyomulnak. Vicces.

rozsomák 2013.12.27. 11:31:08

Ja, ez olyan, mint amit jópár éve valami holland írt a blogjában, hogy turistaként Kenyában fényképezte egy faluban a deli maszáj legényeket, akik dárdákkal, félig meztelenül pózoltak saját nyelvükön beszélgetve egymásközt, és a végén odalépett hozzá az egyik, és folyékony angolsággal kérte, hogy majd elküldhetné neki a képeket és megadta az emailcímét. Amikor a holland kissé meglepődött, hogy van internetjük, a maszáj rácsodálkozott, és kissé megsértődve kérdezett vissza, hogy miért ne lenne ?

R.T. Flakfizer 2013.12.27. 11:33:16

@Attila64: ugyanakkor a hírtv, az mtva, meg az echo az etalon, ugye? :D
nyilván a bbc sem a tökéletesség mintája, de oly sokkal áll közelebb hozzá, amennyit te felmérni sem bírsz.
érdekes, hogy a hirtv beemel a műsorába bbc-s blokkokat, de ha egy általad ballibsinek titulált ember mértéktartónak, hitelesnek állítja be, insul a hörgés és a végén még kiderül, hogy a bbc-t is maga Bajnai kézivezérli.
;)
ugyanakkor tartom továbbra is: szórakoztató a műsor, amit csináltok, szóval ne álljatok le, vagy ilyesmi!

ZorbaDance 2013.12.27. 11:49:52

@Attila64:

Ha magyar közszolgálati média csak fele annyira lenne feddhetetlen mint a BBC, akkor itt már nagyon jó világ lenne.

Gerilgfx 2013.12.27. 11:54:10

álláshirdetés:

VADEMBER (OKJ 4562518947-3411)

2013.12.27. 11:54:31

@Leonard Zelig: "Majd nemsokára Orbánbasi is mutathat ilyen falvakat BAZ-megyében, kőbaltás emberekkel..."

Ha rajta múlik, az még csak kamu sem lesz.

ZorbaDance 2013.12.27. 11:55:43

@vidéki suzukis: Ja tudjuk, a hanyatló nyugat ópimua... Nem uncsi még ez a szöveg? Ez a fránya nyugat már vagy 70 éve folyamatosan hanyatlik, ehhez képest ezekben a percekben is magyarok ezrei csomagolnak, hogy ott, a hanyatló nygaton éljenek tovább. De nincs ám ott semmi ami jobban működik mint nálunk, áh dehogy.

kpityu2 2013.12.27. 11:59:35

Nem hamisítás: dokureality.

Csakjoaruk Webáruház · http://csakjoaruk.hu 2013.12.27. 12:35:22

Ha az eredeti műsorban az volt hogy régen éltek úgy akkor ezen nincs mit lebuktatni.

vidéki suzukis 2013.12.27. 13:20:57

@ZorbaDance:
Akkor idézet következik magamtól:
"Azért jobb ott élni, mert a köznépnek juttatott morzsák nagyobb méretűek, mint itt (ez utóbbi persze nem lebecsülendő, nyilván fontos szempont)."

vidéki suzukis 2013.12.27. 13:27:51

@Haynau:
"Feleim, szömtöket Németországra vessétek! Ott is volt politikus aki plagizált, csak Skicc Palival ellentétben lemondott, mihelyt nyilvánosságra került az ügy. Persze nem állt mögötte Viktorbasi és az Állampárt - Magyarországon ugyanaz a szánalmas vergődés folyik mindkét oldalon, attól függően, mikor ki van hatalmon. Tanulni kell még azt a fránya demokráciát!"

Azért Angéla néni egészen jól eléldegél ott, a hatalom csúcsán az ő ex-NDK-s agit-propos FDJ-s (helyi KISZ) múltjával együtt.
Szerencséjére a komcsi pártállami múlt feléjük is bocsánatos(abb) bűn, mint a náci/nyilas múlt.

Haynau (Sons of Monarchy) 2013.12.27. 13:46:24

@vidéki suzukis: Németországban mondjuk érthető, hogy a náci múlt megvetendőbbnek bizonyul: a német SED-rezsim nem volt oly szorgalmas, hogy milliószám gyilkoljon civileket és világháborúzgasson.

Mindezek ellenére Angela néni jobban megemésztette FDJ-os múltját mint néhány magyar nagyonfülkeforradalmár a KISZ- (urambocsá': MSZMP-) tagságát. De hát így van ez: nyilasból lett a legvérmesebb kommunista, aztán pár generációval később hasonló lendülettel fülkeforradalmár. A gengszterváltozás óta a baloldali csőcselék osztódással szaporodott, most már van jobboldali csőcselékünk is, hurrá!

2013.12.27. 13:51:42

Eddig én is úgy tudtam,hogy Pápuán vannak olyan törzsek,melyek a civilizált világtól szinte hermetikusan el vannak zárva és egy szigeten élnek.

vidéki suzukis 2013.12.27. 14:21:12

@Haynau:
Az egészből azt akartam csak kihozni, hogy azt elismerem, hogy a "nyugat" gazdaságilag jobban áll, magasabb az életszínvonal, könnyebb ott megélni, de erkölcsi szempontból számomra nem hiteles hivatkozási alap sem az ottani politika, sem a BBC, sem úgy általában az ottani média.

efi 2013.12.27. 14:26:04

Aztán kiment a következő stáb, akiknek meg elmondták, hogy jó pénzt kaptak azért (is), hogy azt nyilatkozzák, hogy nem is használnak kőbaltát, meg nem is másznak a fára, csak ezt akarta hallani az előző társaság:)

selffels 2013.12.27. 14:28:02

@Pilóta78: tényleg ! hol a BBC vonatkozó filmrészlete - linkje ...

csak beszélünk valalmiről amit neten idézhetnénk is Í!!

Haynau (Sons of Monarchy) 2013.12.27. 14:46:06

@vidéki suzukis: Igazad van, annyi kiegészítéssel, hogy szerintem a média sehol nem hiteles hivatkozási alap, pláne ha erkölcsről van szó. A politikai kultúra egy pár szinttel fejletteb (nem feltétlenül mindig igaz ez morális szempontból, de civilizáltabb a kommunikáció és kevésbé brutális a konfrontáció, nem terjedt el a nyílt haveri-családi állami korrupció sem).

lobster thermidor 2013.12.27. 14:46:42

Örülünk, hogy az "On the Spot" tényfeltáró riporterei résen vannak, de talán ha a hazai közélet visszásságaiból tárnának fel néhányat, akkor sokkal hitelesebbek lennének.
Ráadásul ez a hajánál fogva előrángatott sztori nem is túlzottan érdekes.

radeon5 2013.12.27. 15:22:13

A BBC orokos aduasza ugyis a Top Gear, a tobbi marhasaguk meg kit erdekel

dukeekud 2013.12.27. 15:30:54

A megoldas szerintem az volna, hogy torvenyben kotelezni oket, hogy masszanak vissza a fakra, es viselkedjenek ugy, mint a civilizacio altal erintetlen kokorszaki emberek. Ha kell, akkor tanfolyamra jaratni oket, ahol a kobalta hasznalatat elsajatithatjak.
Majd mi megmutatjuk, ezeknek a vadembereknek, hogy feher emberrel nem baszakodni.

VAN MASIK 2013.12.27. 15:41:42

Szerintem meg a magyarországi cigányokat kéne odaküldeni helyettük, mert ezek egytől egyig tökéletesek volnának primitiv őskori vadembernek, de még akár ősmajmoknak is beválnának.

Haynau (Sons of Monarchy) 2013.12.27. 16:00:11

@VAN MASIK: Ne sértegesd őket: a majmoknak (már majdnem) lelke van!

Leonard Zelig 2013.12.27. 17:02:56

Milyen kis érzékenyek ma a fideszcsinovnyikok. Átmentek plüssmackóba, mint Kövérlaci.

Laciii 2013.12.27. 17:13:09

@megtürt személy:
"persze Európában is van korrupt politikus, de az ha egy picivel is lebukik önként feláll és viseli a törvényi retorziókat."
:D
Hány éves vagy királylány?

Te sem láttad ahogy az EUs bizottságiak reggel aláírják a jelenlétit a napidíjért aztán húznak haza a gurulós bőröndjeikkel.

Visionstar 2013.12.27. 17:26:22

Hát ez cumi a köbön!

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.12.27. 17:34:59

Mennyi BBC szakértő van itt.

Gondolom azok, akik most ássák a BBC hitelességét egy műsor miatt, azok gondolom jó sok adást láttak a csatornától...

Nézz egy óra BBC-t, és nézz egy óra M1-t. De előbb nézd az M1-et, utána a BBC-t, mert különben sírni fogsz, ugyanis az M1 elég sivár pártpropagandának tűnik utána.

Lehet, hogy azért, mert az.

_Neville 2013.12.27. 17:41:30

Leigazolták Thomas Freit?

mosca.della.frutta 2013.12.27. 19:02:25

@huncut_kata: ez kb ugyanolyan, mint amikor a Jakupcsek beszélgetős műsorában a Reisz András - az a bizonyos tájszólásos időjárásjelentő - volt a meghívott férfivendég, és ahogy egyre jobban belelendült a mondandójába, úgy esett ki a szerepéből, és tisztult ki a beszéde, azép, fővárosi, irodalmi magyarra... aztán amikor észrevette magét, gyorsan váltott megint akcentusosba - vicc volt, komolyan mondom, nem hittem a szememnek/fülemnek, hogy mindezt a közszolgálati frekvencián tolják le a torkunkon, mekkora pofátlan átverés már?
/jó, ez legyen a legkisebb pofátlanság a köztévében, oké, de akkor is! ez egy annyira piti, nevetséges, semmirevaló kamu már, minek kell ezt?/

mosca.della.frutta 2013.12.27. 19:06:31

@lobster thermidor: nah, én meg erre mondom azt, hogy +1000! (Y)

Konzervatív0 2013.12.27. 19:44:35

Kész átverés show az egész világmédia. Bármit megtesznek/megtehetnek. Halott gyerekek mobilját törhetik fel, fizethetnek 1-1 csalásért, stb.
BÁRMIT! csak hogy a nézettség emelkedjen...

És mi meg úgy teszünk mintha nem tudnánk hogy az egész világ egy két átverés show... pedig titkon mindenki tudja.

Én minden esetre minden médiahazugságot nagyon durván büntetnék,. legyen az álvideó vagy épp álbotrány, esetleg beszülött vadak.
Csak nagyon kemény büntetéssel lehet kordában tartani az emberek megtévesztését.
... csakhát ugye a Szándék nem nagyon látszik a vilgában erre...

cirkusz kell a népnek, hát cirkuszt kap...

cibet 2013.12.27. 20:03:14

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben)
+1!!
Mivel a brit adók (BBC, Channel4, ITV) az Egyesült Királyságon kívül nem foghatók alapesetben, a legtöbb itt kommentelőnek fogalma sincs arról a magas színvonalról, amit nyújtanak.
(Tízből kilenc kitántorgónak pedig azért nincs, mert maximum csak makogják az angolt, saját tapasztalaton alapuló számok.)
A legalapabb mentős/szülésznős/régiséggyűjtős műsor is jobban leköti az embert, mint bármilyen, jellemzően pár hónapig létező, majd megszüntetett magyarországi műsor.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.27. 20:15:53

Láttam a filmet, használtak benne modern fejszét is, de valami régi baltafélét is, talán fém, talán kő, már nem tudom.

Ott volt a csakás, hogy azt mondták, hogy azért építik a házat, hogy abban lakjanak, be is költöztek.

Egyébként érdekes volt.

azbest 2013.12.27. 20:41:04

Íme a BBC filmsorozatéból az említett részlet:
www.youtube.com/watch?v=vhF7wYpBBqE

És itt az On the Spot epizódja:
www.youtube.com/watch?v=G85tfL9HZRY

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2013.12.27. 20:50:33

@Gerilgfx: gyááááááááááá ez nagy volt! :D :D :D :D

azbest 2013.12.27. 21:27:57

Elég gyakran előkerül a beszélgetésekben a kell a pénz (pl cigire). A használt elem belsejéből nyert fekete folyadékkal tetoválás is megkapó részlet. A falusivá váltak csak az államtól kapnak pénzt, az erdeiek pedig a turistáktól.

Amúgy érdekes, hogy a kannibalizmust és boszorkányságot is meg tudták szüntetni törvényekkel, mert félnek a rendőröktől/katonaságtól :)

Azért az on the spotban is van sok ellentmondás. Van hogy arról beszélnek, hogy a nők-férfiak külön szereznek élelmet és nem is osztják meg egymással. Másik részen az egyik nő azt mondja, hogy ők nem beszélgetnek fontos dolgokról, az a férfiak dolga, hanem az élelemért felelnek. Később a kígyót mégis közösen eszik :)

Pilóta78 2013.12.27. 21:48:26

@selffels: a linkjét valamelyik torrent oldalon találod, vagy meg kell venned, mivel nem public domain. Az epizód végén bemutatják, hogy hogyan készült az adott rész, deszkaházas, nájkipólós őslakosokkal együtt. Nincs itt semmi leleplezés. Az is elhangzik a bbc dokufilmjében, hogy ezt a lombkoronás témát már nem nyomják élesben.

vrana 2013.12.28. 00:02:23

MTV, BBC, CNN = hazug, hazugabb, leghazugabb (a sorrend nem biztos)

lobster thermidor 2013.12.28. 03:39:51

@Laciii:

Abban mi volt a korrupció?
Legfeljebb csak nem akartak dolgozni pénteken a napidíjukért, hanem hazahúztak. Gondolom te is lógtál már a munkahelyedről, vagy az iskolából.

♔batyu♔ 2013.12.28. 09:12:07

K. ennyire hiteles az, hogy Mo.-n Orbán vezetésével üldözik a zsidókat és cigányokat.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.12.28. 09:48:57

@vidéki suzukis: De baszd meg valamiért Angela Merkel nem a demokrácia leépítésén dolgozik Németországban, mint az orbánbasi nálunk, akinek a példaképei Aliyev, a kínai vezetők és egyéb ázsiai diktátorok. Valahogy Németországban sem akarnak államosítani és monopolizálni mindent, ami a haverokak megtetszik. É most lehet szídni az Angela múltját, de felhívom a figyelmedet orbánbasi és morcos bajusz valamint a többiek KISZ-es és pártállami múltjára.

penetráns 2013.12.28. 10:13:07

sok elmebeteg politizáló kretén. megnéztem most a házépítést. valószínűleg csináltak már ilyet életükben, mert lélegzetelállító. szerintem nézzétek meg ti is orbánozás helyett. innentől kezdve engem hidegen hagy, hogy benne élnek-e vagy sem. persze nem kellene félretájékoztatni, de az is épp elég csoda, hogy valaha éltek így és hogy képesek most is felépíteni.

nyisziati 2013.12.28. 20:49:08

@vidéki suzukis: "Szerencséjére a komcsi pártállami múlt feléjük is bocsánatos(abb) bűn, mint a náci/nyilas múlt."

Igen, mert a volt komcsik megbánták a bűneiket. A nácik nem. Akárcsak nálunk.

Tempus-Anh 2013.12.29. 20:59:10

Safari Express, a sajnos már elhunyt Giuliano Gemmával a főszerepben. Egyik "vad" afrikai törzs lándzsás harcosaival küzd meg halálmegvető bátorsággal az "idegenvezető", az életéért remegő turisták szeme láttára, majd ennek végeztével a falu végén a tőlük jó vastagon leperkált összegből kifizeti "vad támadói" gázsiját a showműsorért.

Gerilgfx 2013.12.31. 03:30:57

vademberek->politikusok->nácik

misinagy32 2014.01.01. 20:15:05

A BBC-videó, amin látszanak ruhás emberek is, az egy "így készült" videó a DVD-ről, ami le sem ment a tévében. A BBC-s műsor konkrétan úgy állította be a korowaiokat, mintha meztelenül élnének 35 méter magasan. Netto hazugság, olvassatok el bármilyen antropológiai tanulmányt róluk! És az így készült videó ruhás emberei és kőbaltája sem változtat semmit a lényegen, amiről a Private Eye is írt: hatalmas kamu, hogy maguknak építették a 35 méter magas házat, és kamu, hogy bárki is élne ott, szemben azzal, amit a BBC mond... "It's time to move in..." :D
süti beállítások módosítása