Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Hamis volt a sok baba az X-Faktorban

2013. december 08. 10:57 sixx 200 komment

A vasárnapi Döntés ilyen volt:

Négyen maradtak az utolsó Döntésre az X-Faktorban, és ha agyonvernek egy Voice-Bibliával, akkor sem tudnám megmondani, ki érdemelné meg a jövő heti finálét, amiben viszont egy csaj már tuti lesz, ugye. Mindez persze lényegtelen, mármint az, hogy én mit akarok vagy gondolok, hiszen a folyamatosan és idegesítően erőszakosan tarhált sms-szavazatok döntenek.

KMF_0991.JPG

Lilut rojtos bokacsizmában, ingben, combközépig érő ezüstös szoknyában nyitotta a műsort és közölte, hogy nincs Isten, a Hooligans fog playbackelni egy sort ma este. Tóth Gabi hajából kiütötték a dauert, viszont adtak neki a fülébe két biciklikarikát, meg egy (mű)csöcskiemelős ruhát, helyreállt tehát a rend. A mentorok felvezető beszélgetése mellesleg most spontánnak tűnt, lehet a vezérlőben kihúzták a drótot a keverőpultból, lehet korábban kellett volna.

A szombati adás hogyvoltja és kulisszák mögötti jelenetei pontosan annyira voltak izgalmasak, mint amennyire ez hangzik, félelmetes, mennyire nem tudnak természetesen viselkedni sem a mentorok sem az énekesek, ha egy kamera van a közelben, kivéve az egy Alföldi Róbertet, aki pont olyan fesztelen, mintha otthon üldögélne a kanapén, házikabátban. A négy döntős közös produkciója kicsit playbackszagú volt, de legalább jól szólt, liftzenének tökéletes, az ember nem kapja fel a fejét egyik hangra sem, simán lehet közben a napirendet tervezgetni.

Lilu szerint a világ legboldogabb embere lesz az, aki itten nyer, ezt én helyből kontráznám, int ahogy a Hooligans felvezetésében említett "rendkívül markáns zenekar" kitételt, a legboldogabb én leszek, ha nem lesz majd elbaszva minden hétvégém az X-Faktorral, a Hooligans meg pont annyira markáns zenekarnak, mint Vujity Trvtko riporternek. Mivel a ma esti adásról nincsenek képeink, a tegnapiból mutatunk párat, például egy valóban markáns előadót, Nagy Ferencnek hívják.

KMF_0550.JPG

Aki képes Anthrax pólóban tinglitangli tinirockot nyomni, az sokkal nagyobb gazemberségekre is képes szerintem. Mindegy, valahogy csak vége lett az újabb felejthető Hooligans-nótának, és jöhetett az idegtépő várakozás, meg az utolsó pár perces sms-vadászat, aztán a hatásszünetekkel, ideges mentorokkal és beharapott szájú indulókkal tarkított visszaszámlálás után közönség a By The Way-t és Danics Dórát küldte a döntőbe, a cipőjét szokása ellenére végig a lábán tartó Tóth Gabi versenyzője, Csordás Ákos, és a debreceni Krasznai Tünde meg párbajozhatott.

Csordás Ákos produkcióját Tóth Gabi olyan fatalista lemondással a hangjában vezette fel, mint aki előre eltemette a versenyzőjét. Egy Charlie-nótát énekelt, néha hamisan, bizonytalanul, lehet rá is átragadt a mentor kínja, aki az előadás közben a kamerába hullajtott krokodilkönnyeket. A produkció végén nemcsak TG, hanem Alföldi is felpattant. Geszti Krasznai Tündét nem saját, hanem mentortársa szavaival vezette fel, amiket papírból olvasott, ezek szerint készült, mint a jó diák. A csaj egy Stones-számot búgott el hamiskásan, de jóval nagyobb érzelmi töltettel, mint Csordás - ha muszáj lett volna választanom, őt tartanám bent, bár kicsit untam ezt a produkciót is.

De nem én szavaztam, hanem a mentorok, Geszti és TG a saját lovát küldte tovább, Szikora az "ellem" szót és a "Csodás Ákos"-t is elsütötte, ezért simán megérdemelné az Index büdös szóviccmellémyét. A hosszú és zavaros okfejtés végén Krasznait küldte haza, a döntés Alföldire maradt, aki dettó nem bírta rövidre fogni, de róla legalább elhitte az ember, hogy kínban van a döntésnél, és láthatóan nagyon szarul érezte magát, hogy Csordást küldte haza. 2-2, jött a boríték, a nézők pedig Csordás Ákost küldték haza. Krasznai Tünde láthatóan megdöbbent a döntésen, Tóth Gabi sírt, jóccakát.

Jövő héten kétnapos döntő a By The Way, Krasznai Tünde és Danics Dóra főszereplésével.            

Ez volt szombaton:

Bulit ígért az RTL Klub, aranyérreklámot, betonkeverők között ténfergő Nagy Ferót, széteső előadásokat és egy Van Damme-utánérzés Istenes Bencét kaptunk helyette. Ilyen volt az este képekben:

Istenes Bence bevonult, spárgában:

nyitany.png

Mire Lilu azt mondta hogy, hö?

1 lilu bevonul.gif

És jött a zsűri. Tóth Gabi göndören = EPIC FAIL.

Screen Shot 2013-12-08 at 7.40.26.png Screen Shot 2013-12-08 at 7.41.04.png
Screen Shot 2013-12-08 at 7.42.14.png Screen Shot 2013-12-08 at 7.43.39.png

Aztán elkezdtük a dzsemborit, elsőként Krasznai Tünde lépett színpadra, de előtte még megtudtuk, hogy Alföldi ötéves unokahúga nagy rajongója a műsornak. Krasznai a táncpróbán elemében volt.

6 krasznai proba.gif

Pedig a Satisfaction annyira azért nem volt jó. Gesztinek bejött, csettintgetett is a nótához.

Screen Shot 2013-12-08 at 7.46.38.png 7 geszti satis.gif

Csordás Ákos LGT-vel folytatta, energia nem volt benne, és nem is nagyon kiabált, de Tóth Gabit semmi nem tartotta vissza attól, hogy nagyon örüljön neki. A mentor egyébként csak akkor tért magához tegnap este, amikor Csordás énekelt, egyébként olyan arccal ült, mint akinek a haját épp most kúrta el a fodrász. Oh, wait.

Screen Shot 2013-12-08 at 10.05.28.png
5avcl.gif

Danics Dóra Adele-t énekelt egy testhez tapadó, és meglehetősen előnytelen lila felsőben, ideges is volt, és mint elmondta, kurvára izgult, ami le is jött az előadásból. Gesztit ez nem zavarta.

Screen Shot 2013-12-08 at 7.59.39.png geszti mutat.gif

A By The Way elsőként egy Ákos nótát tolt, előtte elmentek egy vadasparkba(?) ahol a hajukról farkasok nyalogattak mézet. Mert kellett egy falkavezér. És ezt így kell kiválasztani. Az Ilyenek voltunk nem volt rossz, bár attól, hogy négyen vannak színpadon és négyen énekelnek egyszerre, még nem lesz belőlük együttes.

Screen Shot 2013-12-08 at 8.01.34.png

Szikora büszke volt rájuk, mi inkább egy Lilu-szemforgatással jelezzük véleményünket.

szikora proud.gif lilu eyeroll.gif

A második körben Csordás Metallicát énekelt, pontosabban a Nátingelszmedörzt, biztonsági játék, mondták a mentorok, mi az a szar, kérdezte telefonon James Hetfield. Sokkal jobb volt Krasznai Tankcsapdája, neki nem a nagyszínpad, hanem egy füstös kocsma áll jól, kis színpaddal, izzadt rajongókkal. Az a műször baszt, amit ráadtak, még a Dalriada énekesnője is levetné magáról, pedig rajta mókusbőr mente vagy miafasz is szokott lenni. A BTW a Queen Bohemian Rhapsody című szerzeményén tett erőszakot, a legjobban (magunk után persze) Vavra Bencét sajnáljuk, mert ő tud énekelni, a többiek meg nem. Danics Dóra talpig zöldben nyomott Rúzsa Magdit, a mentorok szerint szerelmesen, nekik legyen mondva - viszont ha ezzel indul a válogatón, tuti, hogy idén sem jut be a mentorházba.

Már csak a duettek voltak hátra, a Csordás Ákossal megtámogatott BTW egy Blondie nótát tolt, giccsu, giccsu, énekelték a refrénben, kár volt. Az egésznek volt valami gyermeki bája persze, utoljára a debreceni Videó presszóban hallottam ilyet, amikor az alkoholisták alkalmi kórusa a Tankcsapda Tudok egy munkát című számát gajdolta különösebb meggyőződés nélkül. Tóth Gabi és Szikora viszont elvitte a show-t:

Screen Shot 2013-12-08 at 8.12.57.png

tg szikora clap.gif tg szikora.gif

Az utolsó duettet Geszti két csaja hozta, a Creedence Clearwater Revival Proud Mary-jét, amit Tina Turner tett halhatatlanná. Danics nagyon igyekezett fekete hangon énekelni és úgy artikulált, mint aki egy Rigó utcai nyelvvizsgára készül, nem mellesleg pedig végig igyekezett leénekelni Krasznai fejét, aki szokásos öblös óbégatásával kontrázott. Geszti fura, gondolom szexisnek szánt tánccal reagálta le az eseményt.

Screen Shot 2013-12-08 at 8.18.09.png

geszti hip pm.gif

Mivel ezt a számot nagyon bírjuk, megmutatjuk, hogy énekelte Turner Ike nevű asszonyverő férjével kiegészítve 35 évesen, és 2009-ben, hetvenedik születésnapján. szólóban. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peter The Great 2013.12.08. 11:05:05

A gif-es véleményílvánítás tök jó ötlet... :D

Lesz "élőzés" az eredményhirdetésről?

wakondok 2013.12.08. 11:08:15

te jó ég, nem láttam a tegnapi műsort, de a beszámoló alapján kész animgif gyűjtemény volt az este

Matyee23 2013.12.08. 11:10:51

Hát tegnap este ügyesen kivégezték a Metallica egyik legnagyobb számát, ha Hetfieldék ezt meghallják, akkor tuti nem jönnek ide megint koncertezni pár évig...
Ja, szegény Tankcsapda dal is kapott rendesen. El lett óbégatva :(

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2013.12.08. 11:11:24

Az utolsó gif-en besírtam. :DDD

Mindent elmond a műsor és a mentorok színvonaláról.

DerBroCode 2013.12.08. 11:16:10

Magyar kreativitás : Lopjunk a Volvotól
Hát szerintem 2 Volvo kamionnal kéne elütni I.B.-t és a " kreatív-főszerkesztőt

Az igazi Trebics 2013.12.08. 11:25:16

Oké, hogy a gif sokkal érzékletesebb, mint egy kép, de ilyen mennyiségben nekem már idegesítő.

Sokorai_Atala 2013.12.08. 11:35:27

Tudom, hogy Krasznai T-t kell szeretni, de nekem nem tetszett. Bár a többi sem. Olyan ez a műsor, hogy pont elég az a mennyiség, amikor reklám előtt ez elhangzott számok rövid részletét megismétlik. A legemlékezetesebb Tóth G. fura frizurája volt:)

Bikli néni 2013.12.08. 11:40:53

@sixx: Nem szoktam kommentelni, csak olvasom ezt (mert végignézni sincs lelkierőm), de ez eddig a legjobb posztod volt, amit elénk tálaltál Faktor-témában :D (mármint idén, sose néztem ilyeneket, a korábbi évadokról nem tudok nyilatkozni)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2013.12.08. 11:43:02

Nem szép dolog ilyet írni, de csak nem tudom magamban tartani, ha már a cikkben nem volt róla szó. Ahogy Lilu tegnap kinézett... Az valami brutál volt.

Amúgy sem egy szép és pláne nem egy jó nő, de a tegnapi smink, haj és ruha konstelláció... Hát, szerintem még Tom Hanks is inkább a kilyukasztott Spalding kosárlabdát választotta volna a Számkivetettben helyette.

Bikli néni 2013.12.08. 11:43:34

Milyen érdekes amúgy, a Velveten jól leszólták TG ruháját, pedig szerintem ez volt eddig a legvállalhatóbb gönc, amit ráadtak. Mondjuk a haja az tényleg epic fail. Kellett volna pár hosszabb műtincs, és egyből római patrícius-utánérzésem lett volna (just kidding).

tb79 · http://www.ukulele.hu 2013.12.08. 11:48:29

Istenes Bence felkészültségéről tett tanúbizonyságot, amikor benyögte, hogy a Proud Mary Tina Turner száma. Hahaha..... a PM egy halhatatlan CCR szerzemény, nem Tináé. (Még ha jól is dolgozta fel.)

cinika 2013.12.08. 11:57:11

@klarky: és a csupasz karjait se kéne közszemlére tenni, pláne oldalról mutatva, mert olyan az integetőizma, mint egy kb. 60 éves elhanyagolt nőé

2013.12.08. 12:01:18

De brutál jó volt Tina 70 évesen, ahogy ezt a számot eltolta...!
X-faktor pedig, minden pontjában kínos, kínos, kínos.
A mentorok már direkt animgifre gyúrnak, hogy valamivel feldobják ezt a nagy kupac trágyadombot.
Szánalom!

Krisztina Tothne Kovacs 2013.12.08. 12:01:56

Miért nem lehet tegnap óta Danics Dórára szavazni? Bunda az x faktorban? Mások is hőbörögnek?

Sunny Days 2013.12.08. 12:04:38

kövezzetek meg, de nekem tetszett KT elsőként előadott száma, amivel megdőlt saját korábbi véleményem, mi szerint nagy előadó nagy számát nem szabad ezeknek odaadni (kár, hogy pont KT énekelte az ájkengetnó...-t), de ez tényleg tetszett (nem úgy a második dala, amikor csak bömbölt)

a többi produkció legtöbbje olyan volt, mint iskolás koromban a 'kultúrális seregszemle', amikor iskolás gyerekként megtanultunk valamit és a színpadon előadtuk

aki szegény lófejű lányt öltözteti, azt büntetném, az a pink sz*r igazi katasztrófa volt rajta, a frizurái is mindig tovább lovasítják a fejét, miért kell így kiszúrni vele?

nem értem a mentorokat, amikor egy hallhatóan rosszul sikerült produkció után ömlengenek, hogy mennyire jó volt

ha már csak ez a négy versenyző maradt, én a fiúkat és KT-t várom a jövő heti fináléba, a lófejű és a malacfejű párbajozhatnak és nekem egyikük sem fog hiányozni

mint már többször elmondtam, én nem érzésekért (amit AR szajkóz) meg hasonló naaaagy izékért ülök hétről hétre a tv elé hogy megnézzem a műsort, hanem mert kíváncsi vagyok, hogy 2013-ban mit tud ez a műsor produkálni és hogy szórakozzam
de pl. engem nem szórakoztat, amit DD-val előadatnak, mindig olyan fájdalmas, mint egyszer sixx megfogalmazta (ha jól emlékszem) temető mellé való dalokat adnak neki, amitől kis híján sírva fakadok, pedig ennek a csajnak van hangja, tud is vele bánni, nem értem a dalválasztásokat

még egy, mindenki fikázta a tegnapi adást végig, nekem ami még tetszett, az a fiúk Queen cover-je (de hát nem végeztem zeneművészetit, úgyhogy ez a véleményem nem szakmai, csak szubjektív)

balga_alga 2013.12.08. 12:07:19

Komoly ez a gif áradat! :)

Am, ma nem lesz nagy meglepetés, Danics - Csordás párbaj lesz, és ha úgy sakkozik az RTL, h 1 nő/1 fiú/1 banda a döntőben, akkor Danics balra el...

És meg is vannak a győztesek:
- 2013 XFákk nyertese Krasznai (mert megnyeretik vele),
- a legjobb ffi hang Csordás,
- és idén először XFákk legjobb bandája a BTW, akiket egyszer már kidobtak de mégis a legjobbak lettek hirtelen, pff...

Ennyi... végén sírás-rívás, ölelkezés, fogdosás mki-mkit, betűk, reklám, tv kikapcs, ablakon kidob, BÚÉK!

Ronald 2013.12.08. 12:07:22

.
Mégis mijafaszt vár a derék posztoló egy marék amatőrtől?
Ráadásul olyantól is, aki soha életében nem tanult egy gramm zenét - és most élőben tolja egy országos csatornán?

Ébresztőőő! Ez egy magyar AMATŐR-SHOW - ehhez képest viszont cseppet sem rossz.

Vagy netán a 60 milliós (+a fél világot odacsődítő) brit X faktor merítésével és színvonalával akarunk versenyezni ebben a kis országban?
Észnél vagyunk egyébként?

(Saját) autót se tudunk gyártani - max. cselédmunkában összerakni a másét - és mégsem vagyunk elkeseredve, hogy mondjuk az ugyanekkora svédek bezzeg....

A magyar, utcáról betévedt amatőr-mezőny márpedig ENNYIT TUD.
Cseppet sem kevesebbet, mint az ország teljesítménye, úgy a maga egészében (beleértve a profikat is).

Hát akkor? Helyén vannak a dolgok - nem igaz?
.

jtb 2013.12.08. 12:18:21

Ma Geszti biztos felül a szopórollerre, Krasznaival legalább is. Szerintem Danics ma még megúszhatja párbaj nélkül, úgy, hogy jövő héten ő lesz az, akit először elhajtanak haza. Csordás Ákos sem lesz benn sokáig, hacsak a két lány ellen fellépő óriási unszimpátia hullámon el nem lavírozik a döntőig de ott is csak második lehet szvsz, mert idén olybá tűnik, hogy a BTW-nek áll a zászló. Ma estére Krasznai-Danics / Krasznai-Csordás párbajt sejtek. Előbbi izgalmasabb lenne (mert amíg Krasznaival szemben Ákost simán kiejtenék a dementorok, Daniccsal ugyanezt nem feltétlenül tennék meg.) Lényegtelen, Csordás - BTW vagy Krasznai - BTW döntőt fogunk látni mindkét esetben az utóbbi győzelmével, pedig eleinte ennek egy apró nyomát se lehetett látni. Amennyivel Danics jobb volt mindenki másnál még az élő műsorok előtt, pont annyival, ha nem többel rontották le, pedig belőle még lehetett volna valaki a zeneiparban, ha Gesztin kívül pl. akárkit megkap mentornak.

Okami 2013.12.08. 12:19:31

Ez a fikatenger kezd annyira szánalmas lenni, (vagyis bocs, "ellenszenves"), mint maga a műsor. Még mielőtt valaki idebüfögné, hogy akkor mi a fasznak olvasom.....puszta kíváncsiságból, mert ugye jó tudni, hogy az interneten trollkodók nagy többsége makulátlan :)

Krasznai Tünde hangjáról meg csak annyit, szeretnék egyszer úgy "bömbölni", mint ő :)

mindjártkifingócsatornatöltelék 2013.12.08. 12:21:03

A Bohemian Rhapsody miatt a BTW-t falhoz állítani, Csordás Ákost nemkülönben a Nothing Else Matters összepocsékolásáért.

Sunny Days 2013.12.08. 12:28:10

@Okami: megtisztelő, hogy tőlem idézel, még ha nem is olvastad végig, amit írtam (KT-t várom a fináléba, de akkor sem tetszett tőle az a szám, amit tegnap másodiknak előadott általában csak hallgatom a műsort, hogy ne befolyásoljon a tánckar stb és csak néha nézek a képernyőre)
ja, és saját elveimet is feladva, küldtem sms-t KT-re, de nem erre a bömbölésére

The Good Boy ! 2013.12.08. 12:36:02

@klarky: Régen láttam már a filmet és nem emlékszem igazán, de nem akarok okoskodni, ha jól emlékszem az egy Wilson márkájú röplabda labda volt. Talán még úgy is hívta Tom Hanks a filmben.:)

Kapitány_1 2013.12.08. 12:37:29

@mindjártkifingócsatornatöltelék: Kövezz meg, a Queen szám első 15 másodperce nem volt rossz, aztán elkezdett zuhanni, de az a 15 másodperc igazi Queen volt.)
Ami meg a nívót illeti, aki fentebb igazi magyaros amatőr show-nak nevezte, annak totál igaza van. Kicsi, hamis, giccsesen igénytelen, savanyú - de magyar.;)

The Good Boy ! 2013.12.08. 12:38:46

bocs az elöző off-ért, de a cikkben szereplő "produkciót" nem nézem, így véleményt arról nem tudok formálni, csak képeket nézegetni tértem be... (meg kommenteket olvasgatni)
Ha ilyen ennek a műsornak a zsűri színvonala, akkor igazán nincs is kérdésem ezzel az egésszel kapcsolatban, mert az egész xf kritikán aluli lehet.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2013.12.08. 12:42:42

Oké Sixx, most már tutibiztos vagyok benne, hogy nekünk ismernünk kell egymást. ÉN IS lógtam a Csiriz-féle Videópresszóban, csak mondom. Bruti idejében. :)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2013.12.08. 12:47:19

@The Good Boy !: Igazad lehet! Elnézést a tévedésért. :-)

Axel Torpedo 2013.12.08. 12:56:55

sixx jot tett a tavolmaradas az x-faktor tematol, ez az iras nagyon humorosra sikerult.

Totha Gabibol Tom Jones-t csinaltak.

Tina Turner szepen enekli a Kredenc dalt.

lenoardo998 2013.12.08. 13:29:36

Azt mondjuk nem értem, hogy lehet egy ilyen műsorban mindenki amatőr? Ha Geszti is meg Szikora meg Alföldi és Tóth Gabi is amatőrök, a versenyzőkről nem is beszélve, akkor ki a jó isten profi ebben az országban? Az örökösen mindenkit fikázó szerző? Ne röhögtessetek már!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.08. 13:37:22

Bocs, úgy látom, ez másnak is feltűnt.

Nagy Endre 2013.12.08. 13:41:12

Ténylág gáz hogy a BTW-ből a kövérebbik tud csak jól énekelni a többi meg nagyjából.A gitáros srác ne szólózzon inkább ez tegnap kiderült.Krasznai tényleg élvezi a színpadot, bár bunkó módon elkésett a próbáról és még azt se mondta bocs.Ha meg megrendezték az egészet akkor meg tök felesleges volt.Danics tud jól énekelni de alapvetően szenveleg és modoros.Egyszerüen nem tud ellazulni.(A korábban sikeresnek mondott hipnózist lehet elő kéne venni hátha segít).Csordás a múltkor jó volt a párbajon most olyan semmilyen.Az a baj hogy az arcáról nem nagyon jön le mit gondol éneklés közben.Vagy ilyen vagy olyan nincs átmenet.Lilu haja tetszik ez a legtöbb amit el lehet róla mondani meg a piros jól áll neki.De nem hiszem el hogy nincsen egy lazább csaj akit ne lehetne odatenni műsort vezetni.Aki még bájos is tud lenni.Istenes a szakma szégyene már ha az esetében szakmai tudásról lehet beszélni.A legtöbb fiatal celebcsajt ő csípte fel ez megy neki legalább.

s4tch 2013.12.08. 14:06:18

ez az egész tina turner-koncert qrvajó.

a felnyírt hajú táncos csaj telefonszámáért odaadom az egyik gitárom.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.12.08. 14:19:53

"lőtte elmentek egy vadasparkba(?) ahol a hajukról farkasok nyalogattak mézet"

Ez a Veresegyházi medveparkban volt (igen, vannak ott farkasok is).

medveotthon.hu/

Kámfor 2013.12.08. 14:36:09

még próbálom feldolgozni a tegnapi sokkot... először komoly fájdalmat okoztak azzal ahogy a metallica slágerét tönkrealázták, monoton hangon, mint egy felolvasóest. utána meg megerőszakolták a queen zenéjét és emlékét, na az felért egy atomtámadással az igényes énekléssel szemben! a mentorok meg ezt megünnepelték, hogy milyen jó volt. és ők választják ki azokat akiket az autóban kénytelenek leszünk a következő években a rádióban végig kínlódni, hát csoda, hogy ilyen rossz a közlekedési statisztikánk ?! az ilyen sokkot csak kocsmában lehet bírni, búfelejtővel a kézben! ezt ki is írnám a műsor elején figyelmeztetőbe...

isssti 2013.12.08. 14:46:02

És valaki esetleg megmondaná ki a p*cs*m nyerte a versenyt - hogy ilyen mellékkörülményekről is beszéljünk..

reccs 2013.12.08. 14:47:19

Szikorát a Bohemian Rhapsody-ért felírtam a medve halállistájára.
Az a szomorú, hogy meg fogják nyeretni a négy kiesett repedtfazékkal, bár még egy tiszta sor nem énekeltek.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.08. 14:50:34

@isssti: az majd jovo heten, de ha ennyire fogalmatlan vagy, minek kerdezed?

isssti 2013.12.08. 14:50:46

Ja, hogy még nincs vége? ..kár!

Teshow 2013.12.08. 14:55:27

Bealudtam rajta rögtön az elején.
Ez jelent valamit?
Ja, és nincs is kedvem visszanézni a rötölőmoston :(
Legyen má' végre vége, oxt jónapot!
TV2 Sztárbansztár jöhet még, az tök jó lett a végére, RTL meg nyaljon sót - így elszúrni egy jó formátumot, gratulálok!

Agr3ssor 2013.12.08. 14:57:49

@Ronald:

Tabáni István is amatőr volt... Caramel is amatőr volt! Meg még sokan mások, akik érdekes módon tudtak énekelni egy amatőr show-műsorban!

ryswell 2013.12.08. 15:13:57

DD-nek van a legjobb hangja, bár tényleg modoros és kissé ellenszenves személyiség/tehát tuti nem nyerheti meg
Van olyan érzésem h ma "megrendeznek egy epic" DD-KT párbajt, DD-t hazaküldik. Amugy KT már rég megnyerte, tavaly is lehetett tudni és idén is lehet tudni h kit favorizál az rtl.

vamivan 2013.12.08. 15:19:12

amúgy az igaz, hogy Blondie-dal volt eredetileg, de a tegnapi One Day Or Another az sokkal inkább a One Direction idén megjelent feldolgozását követte (Teenage Kicks pfff), nem mintha bármit is számítana

NYJetsTD 2013.12.08. 15:21:24

Az egész X fostalicska ebben az évben, tavaly legalább szórakoztató volt mutáns zombie jimmy juniort fikázni.
Ellenben sixx, ha nem rántod el a kezedet, még meg is csókolom ezért a Tina Turner koncert bevágásodért. Ez a nő fenomenális, még 70 évesen is. Pedig még sose láttam farkasfalkát nyalatni...

bovorac 2013.12.08. 15:22:00

Akit zavar a nagy fikatenger, s azt hiszi, hogy a kommentelők csak trollkodásra képesek, nézzen rá a Sztárban sztár-cikkek kommentjeire. Aztán gondolkodjon kicsit!

Teshow 2013.12.08. 15:26:55

@Agr3ssor: "Tabáni István is amatőr volt... "
Dehogy volt amatőr, már hosszú évek óta ismert volt, mint Queen/Mercury imitátor. Persze abban az értelemben tényleg amatőr volt, hogy nem ebből élt, de outsider-nek nem nevezném.
Ebből a szempontból a Voice volt a legkeményebb, ott mindenki a sóbizniszből jött, szerintem nem is lesz több belőle!

Gyevi bíró 2013.12.08. 15:41:39

Egy dolgot nem értek: a műsor felé az érdeklődésem hatványozottan csökken, ahogyan a döntő felé halad. Az elején (és nem a bénák miatt) néztem a műsort, és akkor tényleg jól jöttek ki a hangok. Aztán ahogy egyre fogytak a szereplők, úgy szállt el az érdeklődésem. A mostani szereplők közül Danics Dórát hoznám ki győztesnek. Az ok egyszerű: Krasznai Tünde is bár igyekszik, de azért nem olyan sokszínű hangilag, a BTW-ben meg bár megvan az együttesi mivoltuk, azért tényleg vannak hamisak is köztük, bár színes egyéniségek. Mondjuk Csordás Ákos is erős hang, talán még őt tudnám elképzelni a döntőben. DD viszont elég magasan is hordja az orrát ahhoz, hogy fennmaradjon később is, és a hangja is már csak apróbb csiszolásokra szorul.
Mondom ezt úgy, hogy az utóbbi két adást már nem néztem, és az sem érdekelt, ki esett ki. És bármennyire is mondhattok vaskalaposnak, nekem Lilu bejön, és ez a fitymálló stílusa még kihívás is, szinte piszkálja az ember hiúságát, hogy "ezt a nőt be kell törni". :-) De ez csak a szubjektív és némileg tán elferdült ízlésvilágom.
No majd a döntőt lehet, hogy megnézem, de nekem ez a két napos adás nem jött be, fárasztó két nap is X-faktort nézni.

Gyevi bíró 2013.12.08. 15:45:51

@Teshow: A Voice-t ezért is vártam, de ahogy látni a TV2 előzetes terveit, 2015 előtt nem igazán lesz... Ott sajnos a hangmérnök keze mélyen belenyúlt a verseny folyamába, de még így is élvezhető volt. Ott a hangmérnökön kívül a zsűri is némileg fura volt, de nekem bejött. Szóval ami itt az X-faktorban a csúcs, ott az alap minimum, amivel talán bejuthat valaki.
Mivel elég sok ismertebb zenész fordult meg ott, így tényleg egy ideig nem hiszem, hogy lenne újabb merítés :-(

Ancilla 2013.12.08. 16:00:53

Nekem nagyon tetszett Danics Dórától a Presser-szám. Egyébként Rúzsa Magdolna ezt írta a Facebook-oldalára:

"És igen! Örülök, hogy az Egyszer című dalt, amit Presser Gábor írt nekem, csupán egy év alatt annyira megszerették, hogy még egy országos tehetségkutató műsorba is bekerült! Köszönöm!!! :)"

Nem hiszem, hogy kötelezték rá, hogy egyáltalán reagáljon ... Pláne azt, hogy hazudjon... Gondolom, ő a legautentikusabb véleményformáló.

S azt sem értem egészen, miért ellenszenves sokaknak Danics Dóra. Nekem kifejezetten rokonszenves. Egy impulzív, érzelemgazdag lány, gyönyörű, tiszta hanggal.

Ancilla 2013.12.08. 16:05:12

@bovorac: Nem korrekt dolog, és nagy csúsztatás a Sztárban sztárt összehasonlítani az X-faktorral. Ott profi énekesek versenyeztek egymással (nem beszélve a profi maszkmesterekről).

sweeney todd 2013.12.08. 16:53:40

szerintem DD második dala szépre sikerült.

Lali73 2013.12.08. 18:01:30

Kíváncsi lennék a kritikus és a többi fanyalgó énektudására. Ha annyira jók vagytok, jelentkezzetek jövőre a műsorba. Hátha ti földobjátok majd a színvonalat. Ha meg csak fikázni tudtok, akkor hasznosabban is eltölthetnétek az időt.

RÖVIDLÁTÓ 2013.12.08. 18:04:22

@sixx:
Jó volt a tegnapi X faktor, mert betetted a 70 éves rock nagyi koncertjét.
Szar lehet koncertszervezőnek lenni a Tina Turnernél!

sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.08. 18:10:01

@Lali73: ha legközelebb szidod a rántottát, és nem tojsz AZONNAL egy jobb tojást az asztalra, odamegyek, és feldugom a serpenyőt a seggedbe.

Teshow 2013.12.08. 18:21:06

@Lali73: Lalyoska, látom, te is csak írni tudsz, és nem olvasni!
Ezt az "az_pofázzon_aki_jobban_tud_énekelni" szöveget már több alkalommal kipipáltuk, ülj le, egyes!
Számomra, mint a médiában (is) dolgozó ember számára sokkal izgalmasabb kérdés, hogy itt van egy műsor, profi emberek csinálják, No1 a nézettsége, a világ 38 országában működik, a formátuma egy sok száz oldalas Biblia - és valahogy mégis sikerült elszúrni!
Ez jól láthatóan az RTL csapatát is izgatja (tudom, mert mesélik), és hétről hétre próbálkoznak újítani, csak nem sikerül, minden próbálkozás ellenére egyre csak csúsznak lefelé - nem örülnek neki!
A műsorba pedig (1) nem fogok jelentkezni, és (2) a kritika nem egyenlő a fikázással - de ezt már elmondtam korábban is ...

Teshow 2013.12.08. 18:22:29

@sixx: Látom sixx, te legalább figyelsz! :))))

Izsák Gábor 2013.12.08. 18:30:45

Régóta figyelem és olvasom a véleményed erről a műsorról és soha egyetlen pozitív megjegyzést nem találtam soraidban.
Én szeretem valamilyen szinten ezt a műsort. mert a célja az, hogy új eddig ismeretlen embereket hozzon felszínre a könnyűzenében.
Épen ezért megdöbbent a folyamatos fikázás, neked minden szar, pedig van közte jó is és nem is olyan elkeféltek azok azok az énekesek akik idáig eljutottak.
Nem tudom, hogy neked abszolut hallásod van e mint nekem, vagy csak simán a hamis hangok észlelője vagy adottsági szinten, de az a sok hülyeség amit leírsz, hogy ez hamis, vagy az hamiskás, mit ne mondjak bárgyúság.
Ezek a fiatal gyerekek mind jól énekelnek, úgy értem nemzetközi szinten is, de még gyerekek mindenféle gyakorlat és főképp háttér nélkül, amit az x factor után megkaphantnának.
Konklúzió: fogd magad vissza egy kicsit és kapd be.

Chuck Νorris 2013.12.08. 18:42:10

egyébként olyan arccal ült, mint akinek a haját épp most kúrta el a fodrász

:DDD

az alerxben mondták hogy egy spárgadublör ment le istenes helyett. csak azért jelzem nehogy vki emiatt szeressen bele. :)

sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.08. 18:44:10

@Izsák Gábor: szia! olvasd el az x-faktorokról írt bejegyzéseimet, és ha nem találsz bennük pozitívumot, akkor jelentkezz ismét. ja, és szopjál le.

Teshow 2013.12.08. 18:56:13

@Izsák Gábor: "Én szeretem valamilyen szinten ezt a műsort. mert a célja az, hogy új eddig ismeretlen embereket hozzon felszínre a könnyűzenében"
Bocs, de ezt ki mondta neked?
A műsor célja, hogy sokan nézzék, mert akkor sok reklámidőt lehet értékesíteni! Régen játszott még az SMS biznisz is, de az mára megszűnt, ezért van az adás szombaton és vasárnap is.
A baj épp az, hogy egyre kevesebben nézik már (eredetileg 2 mill felett indult, ma 1,5 mill néző körül tart a célkorosztályban, és ami a nagyobb baj, hogy egyre nagyobb az elkapcsolások száma - a nézettségi adatok nyilvánosak, olvass utána!)
A műsor egyébként még egyetlen énekest sem fedezett fel, aki a szereplők közül megmaradt a médiában, az előtte is benne volt, max tényleg kapott egy kis hátszelet!
Azt pedig, hogy baj van a műsorral, lehet tudni. A legbiztosabb jele, hogy 2014-ben pihentetik, és VV meg CSISZ lesz helyette!

Lali73 2013.12.08. 18:58:26

Ha a kritikus kommenteket a jobbítás szándéka vezérelné, és legalább nyomokban némi empátiát is tartalmaznának, nem lenne gond. Érdekes, hogy a Voice-tól viszont el volt ájulva ugyanaz a kritikus, pedig az sem volt sokkal jobb hangilag, a műsor lebonyolítása pedig sokkal unalmasabb. Így nagyon úgy tűnik, hogy csatornafüggő a blogger szimpátiája, vagy szimplán a TV2 embere.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.08. 19:00:55

@Lali73: olvastad te a Voice-írásokat, vagy csak megint a levegőbe beszélsz? nem mellesleg hangilag a Voice nagyjából 500 százalékkal volt jobb, mint a tavalyi vagy az idei x.

némafilm 2013.12.08. 19:01:37

ezezezez nagyon jóóóóóó. Geszti meg Szikora röhejesebb, mint Gabi.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.08. 19:01:49

@sixx: ó, drága faszom, most látom csak az ötkommentes fikanicket. Szevasz RTL Klub, jó estét, jó szórakozást!

collect 2013.12.08. 19:02:10

@Teshow: "A legbiztosabb jele, hogy 2014-ben pihentetik, és VV meg CSISZ lesz helyette! "

Ezt honnan lehet tudni? VV az RTL2-n lesz, a CSISZ meg eddig se nagyon zavarta az X-Faktort, mivel tavasszal van, voltak is már egy évben.
Nem kötözködésképpen, tényleg érdekel.

egyemakisszíved 2013.12.08. 19:04:01

Az idén valószínűleg két lány lesz a döntőben, szerintem csak akkor tud valamelyik kiesni, ha egymással kényszerülnek párbajozni, annak meg kicsi az esélye. Remélem Krasznai Tünde meg tudja nyerni. Nem lehetne, hogy a döntőben Geszti Péter átadná Alföldi Róbertnek a mentorálását? Szívesen szavaznék rá, de egyrészt logikailag nem szívesen támogatnám és igazolnám a nézetét, hogy érdemes más mentor versenyzőit eltenni a sajátjai útjából, így a szavazóik átjöhetnek hozzájuk. Másrészt meg érzelmileg nehezen birkózom meg azzal, hogy vannak olyan antiszociális versengők, akik saját céljaik érdekében mindent letarolnak. Aztán meg, ha a körülettük levők nem akarnak az ő szabályaik szerint játszani, jót röhögnek és még meg is veregetik a saját vállukat. Így kell ezt csinálni. Én amikor az X-faktort nézem, túl a zenei produkciókon, mindig azt érzem, hogy valami lényeges történik a versenyzőkkel, amit érdemes követni. Aki énekesnek készül, kipróbálhatja magát… Tanulhat és gyakorolhat egy jó énektanárral, tánctanárral, egy mentorral elemezheti a teljesítményét, átélheti, milyen hatást kelt a képernyőn, amit csinál. Lehet, hogy később nem fog tudni teljesen az éneklésből megélni és lesz egy polgári foglakozása vagy netán az életének egy szakasza fog az éneklésről szólni, de annak, aki jól figyel és jól következtet, mindenképpen lényeges tapasztalás lehet, ami nem mindegy hány éves korában éri az embert. Meg aztán ott van a mentorok csatája, ahol ki-ki a maga eszközeivel tolja a saját versenyzője szekerét, és a rá jellemző szempontrendszerével értékeli a látottakat. Ami a nézettséget illeti, mintha régebben is mondták volna az RTL-nél, hogy a legnagyobb nézettsége a válogatóknak van, amin lehet röhögni, aztán hullámzó lesz. A legjobb 12 követéséhez már egy kicsit más befogadói szemlélet kell, ami már nem mindenki hajlandó vagy képes kicsiholni magából. Gondolom, azért tesznek bele mindig valami érdekeset, furcsát is, amin aki nem „beleélős” szemlélettel néz tv-műsort, nem tud kötődni egy versenyzőhöz sem, az is tudjon min pörögni.

sweeney todd 2013.12.08. 19:14:15

@Izsák Gábor:

"Nem tudom, hogy neked abszolut hallásod van e mint nekem, vagy csak simán a hamis hangok észlelője vagy adottsági szinten, de az a sok hülyeség amit leírsz, hogy ez hamis, vagy az hamiskás, mit ne mondjak bárgyúság.
Ezek a fiatal gyerekek mind jól énekelnek, úgy értem nemzetközi szinten is, de még gyerekek mindenféle gyakorlat és főképp háttér nélkül, amit az x factor után megkaphantnának."

muhahahahahaha. profi zenész barátom szokta élőben kommentálni fb-n, neki csöppet más a véleménye. én nem vagyok zenész, bár tanultam zenét, nincs abszolút hallásom se, mégis hallom ha valaki vérhamis, ami elég gyakran előfordul sajnos.

sweeney todd 2013.12.08. 19:18:01

@Lali73: "Érdekes, hogy a Voice-tól viszont el volt ájulva ugyanaz a kritikus, pedig az sem volt sokkal jobb hangilag,"

te a füleden ülsz? a zenei világ befutott krémjének egy igen nagy része énekelt a voice-ban, ha szerinted ők ugyan olyan hangi adottsággal rendelkeznek, mint a faktorosok, akkor moss fület!

kovácspéterke 2013.12.08. 19:23:31

@isssti: miért kár? ha nem érdekel, nem nézed.

Teshow 2013.12.08. 19:24:45

@collect: Már publikálták, hogy 2014-ben nem lesz X. A nézettségi bukta pedig minden hétfőn olvasható a neten, nyilvános!

sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.08. 19:26:24

@Teshow: azért nézettségi buktáról botorság lenne beszélni az év legnézettebb műsora esetében, ugye. hol publikálták, hogy nem lesz?

Ancilla 2013.12.08. 19:41:00

Elgondolkodtam azon, vajon miért zuhant az X-faktor népszerűsége. Szerintem egyszerűen már unják a nézők. Olyan ez, mint amikor a vasárnapról maradt húslevest - bármennyire is szeretjük - még csütörtökön is esszük.

Nincs ennek semmi köze az énekesek tehetségéhez(nem beszélve arról, hogy a nézők zöme nem zenészfüllel, -szemmel hallgatja, nézi a műsort, s észre sem veszi, ha hamis itt-ott a hang). Mivel a műsor licenszén nem lehet változtatni, évről évre ugyanazt látjuk. Idén valamelyeset felkeltette a nézők várakozását, érdeklődését az, Hogy Alföldi Róbertet ültették be a zsűribe. Az ő leánykái azonban hamar kihulltak. Tóth Gabin pedig a válogatón még lehetett hüledezni, álmélkodni, borzadozni, de mostanra már annyira kiszámíthatóvá vált minden gesztusa, hogy nem érdekes. Geszti Péterrel kapcsolatban pedig teljes mértékben egyetértek @egyemakisszíved-del.

Így unalmunkban már a fehéret is feketének/szürkének látjuk.

Egyébként engem is zavar a kommentelők túlzottan negatív kritikája. Sixx-nél elfogadom, mert neki (és ennek a blognak)ez a stílusa: humorosan, ironikusan, szatirikusan, olykor szarkasztikusan leírni egy tévéműsort. De a kommentekből sokszor érzek kicsendülni rosszindulatot, rosszmájúságot és önteltséget.

Zola_ 2013.12.08. 19:41:58

Nem olyan vészes ez a műsor, mint amennyire egyesek lehúzzák. Egyszerűen csak nem szabad többet várni, mint amennyire képes könnyed esti szórakoztató műsorként. Négy évben egymás után nem is lehet hozni a kezdeti nézettséget, természetes a visszaesés. Némi szünet után újra lehet majd melegíteni.
Egyéb iránt érdekes lenne megnézni az adások alatt értékesített reklámidők bevételi adatait, összehasonlítva pl. a konkurenciával, hiszen mégiscsak kereskedelmi TV-ről beszélünk, ahol a pénz beszél. (minden más információ csak "ugatás")

Teshow 2013.12.08. 19:42:57

@sixx: Persze, még mindig vezeti a nézettséget, az OK, de az elemzőket sokszor az abszolút számoknál jobban aggasztják a tendenciák!
Hidd el, az elkapcsolás/kapcsolgatás nagyon tud ám fájni.
Régebben, amikor még megvolt a médiacégünk, és gyártottunk a "királyinak" akkor mindig az elkapcsolásokon rugóztak, amikor a nézettséget elemeztük.

Szerintem olvastam nyilvánosban is, hogy nem lesz X jövőre, de lehet, hogy csak belső info volt - akkor szorri, ha kipofáztam!

Sunny Days 2013.12.08. 19:52:11

kíváncsi volnék, azt tudják-e mérni a nézettség-elemzők keze alá dolgozók, hányszor és mennyi időre némítják le a tv-t a nézők

Titok Benő 2013.12.08. 19:54:35

na ez az Origo se több se kevesebb a fikázás megy ezerrel, nem tudod milyen púpos paraszt osztja a számítógépje mellől az észt de ez már több mint szánalmas. Miért kell fikázni? nem értem...

AnnaKarenina 2013.12.08. 19:58:16

Kíváncsi vagyok, Istenes Bence csak nem tudja magát kifejezni, vagy elszólta-e magát Danics Dóra és Krasznai Tünde duettje után, amikor azt mondta, egyikőtök ott lesz a döntőben. Kérek megerősítést, én ezt hallottam.
Tóth Gabit szoktam védeni, de tegnap olllyan paraszt vót Danics Dórával (akinek a legjobb hangja van és a legkevésbé hamiskodik) az Adele szám után, hogy a bicska kinyílt a zsebben, és mindezt Csordás Ákos miatt, aki jó lehetne, de nem volt az tegnap egyik számában sem. Danics Dóráról meg annyit a sokat emlegetett modorosság okán, hogy szegény őszintén azt mondta, hogy ő sem érezte jónak, ahelyett, hogy szépen kikerülte volna a kérdést. A Rúzsa Magdi-szám pedig egyszerűen szép volt tőle.
A BTW pillanatokat tud mutatni, az együtténeklésük pedig kifejezetten kellemetlen tud lenni.
Krasznai Tünde pedig jó, érdekes előadó, oda kell rá figyelni, nem zavarnak a hibái.
A BTW-nek kellene sürgősen távoznia, mert már ez is sok volt.

Teshow 2013.12.08. 20:00:56

@Ancilla: "Elgondolkodtam azon, vajon miért zuhant az X-faktor népszerűsége"
Nekem is sokat jár rajta az eszem.
Hidd el, szeretem ezt a műsort, és szakmailag is izgat, ami körülötte történik. Szurkolok, még ha sokat kritizálok is!
Tippeim:
- Műsorvezetők. Ha le kell venni a hangot, akikor megszólalnak, az szerintem gáz. A kémia nem működik köztük, nagy a korkülönbség. IB sajnos full buta, Lilu pedig irritáló. Én tuti beballagnék kasztingolni a Színház és Filmművészeti Egyetem tévései közé ...
- Mentorok. Jól kezdtek, de mára átmentek nyálasba. Gesztit pedig nem lett volna szabad meghagyni. Ha frissítés van, legyen teljes frissítés!
- Szereplők. Kevésbé kellene belenyúlni. OK, hogy a formátum leírás meghatároz mindent, és azt kell követni, de (elég sokat dolgoztam multinak) nálunk magyaroknál nem mindig működnek ezek a nemzetközi sztenderdek. Tudnék mesélni!
- Dalválasztás. Ezen sok ment el. Több magyar dalt!
Most ennyi jutott eszembe hirtelen ...

updateminuszegy 2013.12.08. 20:02:39

@AnnaKarenina:

Danics Dóra szerintem nem a közönségért létezik, csak különcködik, unalmas és modoros.

Bármennyire csetlő a BTW rajtuk tetten érni az igyekezetet. Nekem Csordás és Krasznai is szimpi.

De a lényegre, nincs elszólás, ez matek. Azt állította, hogy egy lány lesz az első háromban, és ez igaz mindenképpen.

Persze, ha akarják a nyer-e lány nyűglődést, akkor vmelyik csajt betolják a döntőbe, de ha valós népszerűség döntene, akkor btw és csordás döntő lenne, és a btw nyerne :D

updateminuszegy 2013.12.08. 20:05:33

Ja, lehet hogy pont itt kommentelte valaki, hogy amikor csordást elvitték a kettlebellesekhez és úgy állították be, mintha amúgy oda lenne gyógyulva, és írták hogy nagy kamu volt az egész, ezt a falkavezéres szart is eljátszották egyszer valamelyik VV-nél, ezek mind ilyen kamupanelek, mint az elkésés is. Kitalálnak valamilyen zsé kategóriás sztorit és eljátszatják csórikákkal.

Gilberto 2013.12.08. 20:16:17

Ez mi volt? Egy tökeletesen meg nem ertett müveszet. Katasztrofa...

sweeney todd 2013.12.08. 20:16:28

@updateminuszegy: az university boxing klubba vitték, oda járok kettlebellre és az én edzőm, aki bunyós edző (volt versenyző) eredetileg edzette le + még két másik edző. akkor látták először és utoljára a gyereket.

Sunny Days 2013.12.08. 20:17:09

"szavazhatnak a szünetBE" is
/Lilu/
LOL!

sweeney todd 2013.12.08. 20:18:48

@updateminuszegy: igen, az university boxing klubba járok kettlebellre, az ottani edzőm, aki bunyós mester (volt versenyző), meg még két másik edző foglalkozott a sráccal, akkor látták először és utoljára. talán az volt az össz real a sztoriban, hogy tényleg van ott barbár edzés reggelente.

sweeney todd 2013.12.08. 20:19:17

upsz, kétszer ment, bocsi.

Sunny Days 2013.12.08. 20:23:09

Lilu nincs igazán jó formában ma ("finálé vége")

2013.12.08. 20:26:37

@updateminuszegy: Kösz, ezen agyaltam hol lőtték már el a farkasos poént!

Stylist: Mi ez a förmedvény Lilun?

randomuser1 2013.12.08. 20:27:48

hogí is monta az öreg sekszpír?
sok hűhó semmiért....

AnnaKarenina 2013.12.08. 20:31:01

Ez mi ez? A Hooligans énekesét alig (lehetett) hallani. De ez a szám, borzasztó.

AnnaKarenina 2013.12.08. 20:33:08

@Emmanuel Goldstein: "Öreg sekszpír" már mindenre mondott valami jót, vagy igazat, vagy használhatót. Le se kellene élnünk az életünket. :)

Tsukiko 2013.12.08. 20:34:16

Jaj elértem odáig, hogy már nem voltam képes megnézni a szombati műsort, de így az ismétlések alapján nem sokat veszítettem. Kitartottam, hátha lesz valami pozitív és szórakoztató, a műsor típusához méltóan. De sajnos nem, a Csordás, Danics és Krasznai hármastól kiver a víz. Ákosban semmi érdekes nincs, Dóra egy mű és modoros valaki, Tünde pedig ott szörnyű ahol van éppen, óbégat és ennyi. A By The Way-ről tudom a legkevesebb negatívumot felhozni, legalább ők szimpatikusak. Jó nem mondom, hogy tökéletesen énekelnek, de legalább érzek valami szimpátiát irántuk! Összefoglalva rettenet, szerintem az RTL Klub is alig várja, hogy vége legyen. ;D

AnnaKarenina 2013.12.08. 20:37:55

@updateminuszegy: Közönségért énekelni? Ez valami téveszme, már bocs. Az énekes azért énekel, mert van hangja és mert szeret énekelni. Másképp látjuk Danics Dórát ennyi.
BTW igyekezete: a nincs mivel hiába.

AnnaKarenina 2013.12.08. 20:40:17

@Tsukiko: A BTW mindössze nem énekes formáció, van egy többé kevésbé elfogadható énekesük. Persze szimpátia alapon mindegy is.

AnnaKarenina 2013.12.08. 20:42:17

Ez megint egy érdemtelen párbaj, bár a legutóbbi teljesítmények alapján CsÁ a távozó, és TG nyílt színen megőrül és dobálni fogja magát a földön, mint VV Éva.

Sunny Days 2013.12.08. 20:51:59

korábban valaki megfigyelte, az elsőként párbajozó jut mindig tovább - kíváncsi vagyok, ezúttal mi lesz
CsÁ nekem most is olyan semmilyen...

Tsukiko 2013.12.08. 20:52:59

@AnnaKarenina: Hát igen, az a gond, hogy szimpátia alapján ők a befutók, még ha nem is lehet énekes formációnak hívni őket. :D Még ha a többiek tudnak is énekelni, akkor sem jönnek be sajnos, nekem már szörnyen erőltetett az egész.

AnnaKarenina 2013.12.08. 20:58:32

Krasznai sem volt tökéletes, de legalább érdekes.

AnnaKarenina 2013.12.08. 21:00:41

@Tsukiko: Nekem azért érdekes, mert mindig vannak tehetségek, és utálom, ha nem a tehetségesebb jut előbbre.

AnnaKarenina 2013.12.08. 21:02:23

Szikorának CsÁ kevésbé ellenfél.

Nick-Name 2013.12.08. 21:05:59

Máskor tegyétek előre Tina Turnert és akkor nem kell felesleges végigtekerni azt a sok semmire sem jó animgif-et. Amúgy, ennyi animgifet az internet hajnalán sem láttam, mint mostanság.

Amúgy az a rövidhajú táncoscsaj sem gyengén játsza túl magát a második TT klippben! Nosza, animgifbe vele!

Nick-Name 2013.12.08. 21:07:45

Az indokolatlan szóismétléseimért és a kimaradt karaktereimért, ezúton is elnézést kérek! Miért is nem lehet javítani...?

Sokorai_Atala 2013.12.08. 21:08:57

Brühög már Tóth G.:)

Bikli néni 2013.12.08. 21:09:58

Uhh, láttátok Tünde WTF-arcát?

AnnaKarenina 2013.12.08. 21:10:11

TG-t előterápiázták. Semmi hiszti. :( Szikora győz! :)

Samott 2013.12.08. 21:10:28

Oh B+ medvehangu no csak tovabbjutott... :(

Chuck Νorris 2013.12.08. 21:10:30

Tórz Gabi uszálya pont ideális padlomosásra.

2013.12.08. 21:11:48

Temetésen nincs ennyi ölelkezés, meg bömbölés!

Tsukiko 2013.12.08. 21:13:48

@AnnaKarenina: Értem, és az engem is bosszant. De igazából ettől a műsortól nem várható, mert szerkesztett. Viszont, ha tényleg tehetségkutatóként tekintünk rá, ott pedig nekem az a problémám, hogy lehet valaki tehetséges, ha nem szimpatikus az embereknek. Pedig most ebben a szériában levők iránt nagyon sok negatívumot tapasztaltam a nézők körében a hozzászólások alapján. Ők pedig popzenészek lennének. Szóval úgy gondolom, hogy nekik elengedhetetlen lenne, hogy szimpátiát keltsenek, amivel a felszínen tudnának maradni.

vécés jóska 2013.12.08. 21:14:03

Mi a faszt sírnak-rínak, nem mindegy ki nyer, úgyse fog befutni.

Axel Torpedo 2013.12.08. 21:15:06

Emberek, az rtl 2-n elkezdodott az Asterix.

Ilyen rossz produkciot meg nem nagyon hallotam a Krasznaitol, erosen kellett fulelnem, hogy milyen angol kifejezesekre hasonlitanak azok, amelyeket enekel.

A Toth Gabi meg szegeny ossze-vissza zagyvalt..

reccs 2013.12.08. 21:17:19

@Tsukiko: A BTW lehet, hogy szimpatikus, helyes fiúkból áll, de ha csak hallgatod, mint én sokszor, akkor csak azt hallod, hogy iszonyúan hamisak.

Tamás Stuu 2013.12.08. 21:19:50

@AnnaKarenina:
Ha Danics-Tünde párbajozott volna, akkor is bent van egy csaj a döntőben. Nice try.

Teshow 2013.12.08. 21:21:13

Tegye fel a kezét, aki meglepődött!
Ugye nem is volt előre megírva a dolog?
Csikicsukidámmmergóóó bácsi megint gondban volt a magyar nyelvvel, nem mindig tudtam követni, de nála ez már csak így van!
Jó anyagot szed!
Van még több kérdés?

Benedek_Úr 2013.12.08. 21:21:26

Szívecske a kamerába: JAJJ DE YOLO!!!44 Vagy SWÁB?
Mindegy, nem értem az ilyen újhullámos agyrohasztásokat.

Tsukiko 2013.12.08. 21:22:27

@reccs: Ezzel nem is vitatkozom :)

kis.herceg 2013.12.08. 21:22:43

kurvára idegesít, hogy leülök egy elvileg szórakoztató műsor elé, de ez miatt az idegbeteg idióta picsa miatt mintha valami temetést néznék. úristen mennyire gáz szerencsétlen, a műsorral együtt, meg ez a szív a végén öcsém...a döntő meg? Danics magas hangjai konkrétan fülsértőek, Krasznai az óbégat, nyerjen a Bytheway.

Teshow 2013.12.08. 21:23:37

M1-en Malek Andi Popfesztivált énekelt (Valaki mondja meg ...)
Na, az jó volt!

Teshow 2013.12.08. 21:25:52

@Benedek_Úr: "Szívecske a kamerába" = agyhalál!!!

bovorac 2013.12.08. 21:27:52

@Ancilla: Nem a két műsort hasonlítottam össze (X-Faktor vs. Sztárban sztár), hanem a két műsorra adott reakciókat, kommenteket. Abból a megfontolásból, hogy igenis létezik olyan műsor, amit ennek a blognak az olvasói is nagyrészt el tudnak fogadni (nem fikáznak mindent).

Egyébként pedig a két műsor összevetése is megérhet egy misét. Az X-nél igenis elbaszták a mentorok és a műsorvezetők kiválasztását, s ahogy olvasom, az amatőr énekesekét is. Amott - valóban, más műfajban - ezeket a hibákat nem követték el. Pedig a TV2 aztán az élő példa arra, hogy egyébként mindent el tud baszni.

AnnaKarenina 2013.12.08. 21:37:31

@Tamás Stuu: Érteni értem, csak értelme nem volt akkor se semmi. Istenes Bence a saját szemszögéből közölt valamit két versenyzővel, ami sztem senkit nem érdekel, ugyanakkor félreérthető.

jet set 2013.12.08. 21:38:40

@sepörd: "nyerjen a Bytheway" Akiknek ugyebár itt sem szabadna lenniük.

AnnaKarenina 2013.12.08. 21:40:14

@Tsukiko: A szimpátia egyénfüggő, a tehetség nem függ egy másik embertől. És látod, Krasznai került tovább.

Sunny Days 2013.12.08. 21:43:32

sixx kiegészítette a tegnapi postját, görgessetek az oldal tetejére

Benedek_Úr 2013.12.08. 21:47:17

@Teshow: ,,Szívecske a kamerába = agyhalál!!!'

További tünetek: youtu.be/MCv4VXd06qI?t=15s

nyuszi01 2013.12.08. 21:53:04

Szerintem a tegnapi adás kifejezetten jó volt, nem értem a negatív kritikát meg a kommenteket. A BTW volt a legjobb mindkét dalával, Krasznai az első dalával, Danics a másodikkal, Csordás meg sajnos egyikkel se győzött meg. A duettek szuperek voltak szerintem, bár a csajoknál Danics egyértelműen le akarta ordítani a Tündét. Ákos LGT-dala nem volt rossz,de annak idején Caramel annyira magasra tette a lécet ugyanennek a dalnak a feldolgozásával, hogy azt kb lehetetlen megugrani. Tünde sajnos nem volt annyira jó a második dalával, inkább elbömbölte, semmi artikuláció, csodálom, hogy ezt egyik mentor se említette neki, sőt... Danics hihetetlenül irritál, pedig a verseny elején még egyik kedvencem volt, de most azon kaptam magam, hogy azon drukkolok, essen ki... Egyszerűen ellenszenvessé vált, és ahogy vki írta fentebb, nem a közönségért énekel... Remélem nem nyeretik meg vele, mert az azért elég feltűnő lenne. Érdekes, hogy a hangja kellemes lenne a tegnapi 2. dalához hasonló dalokban, de amikor elkezd ilyen magas, rekedtes, agresszív hangon énekelni, onnantól nem bírom hallgatni. A múlt heti Firework pedig borzalmas volt. Sajnálom, mert amúgy lenne benne potenciál.
Sejtettem, hogy Ákos fog kiesni, de TGabi mintha kicsit moderálta volna magát a múlt heti mémgyanús jelenetei után.
Ja és köszönet az animgifekért, iszonyat jók!! :D :D

AnnaKarenina 2013.12.08. 21:54:44

@Tamás Stuu: Kiegészítem, ez egy Istenes Bence-féle poén volt. Akkor most már valóban S. Balázs méltó utódja.

Tsukiko 2013.12.08. 22:00:42

@AnnaKarenina: Persze, értem ezt is. De ahogy már mondtam, az marad fent, aki rendelkezik mind a két dologgal. Ahogy ezt látni lehetett számtalan hasonló alkalommal. Majd úgyis meglátjuk mi lesz. De nem szeretnék vitatkozni, csak elmondtam a véleményem. :) Biztos, hogy valakinek bejön mindegyikük és az is jó, kell az is, különben minek a műsor.

nyuszi01 2013.12.08. 22:06:48

ja és az megvan, hogy TGabi minden egyes előadott szám után elmondta, hogy "ez egy nagyon nehéz dal"? És ez a tendencia ma is folytatódott...

Chuck Νorris 2013.12.08. 22:32:02

Tóth Gabi olyan buta hogy az elöre megirt kétmondatos felkonfjába is belegabalyodott.

Manarola (törölt) 2013.12.08. 22:47:59

Jézusom, ezt ennyien nézik?

Zola_ 2013.12.08. 22:53:41

Azért ez a pornózás a címlapon elég gyengén bulváros. Az elején még érthető volt az emlegetése, de mostanra már okafogyottá vált, mivel kiderült, hogy a lány valóban tud énekelni, és ehhez a múltjának semmi köze.

dr nmate 2013.12.08. 22:54:59

Azért nagyon csalódnék, ha az egyszer már kiesett btw nyerné, mert az nagyon visszataszító lenne... mekkora kamukéró lenne már?
És az a baj, hogy erre nagyon nagy az esély...

kis.herceg 2013.12.08. 23:23:40

@jet set: én nem hiszem el, hogy rájuk szavaztak akkor a legkevesebben, de amúgy tökmindegy, simán ők a legjobbak a háromból. szerintem.

egyemakisszíved 2013.12.08. 23:44:13

Szépen összerántotta a By The Way szavazóit, hogy egyszer már kiestek. Gondolom egy csomó tinilány az összes zsebpénzét szavazásra költi. Nem vagyok túl optimista Krasznai Tünde győzelmi esélyeit illetően. Az első Megasztár idején volt már egyszer jó kislány-rossz kislány felállásban döntő, Tóth Vera és Oláh Ibolya személyében, ott sem tudott Ibolya nyerni. A két lányt mintha ebbe a szerepkörbe akarná Geszti betolni. Danics Dóra kisfilmjei olyan nyálasak és giccsesek, anyucival, apucival, szívcsakrával, mohás sziklán való meditációval, kutyulival, gyors szövegtanulással. Kár, hogy előadóként semmit nem fejlődött, táncként még mindig azt a rugózással egybekötött helyben járást bírja csinálni, amit a válogatón is láttunk tőle. Furcsa, hogy annak ellenére, hogy színházi környezetben nőtt fel, ennyire nem érdekli, hogy mi számít korszerű színjátszásnak, főleg, ha a tv is közvetíti. Az eltúlzott gesztusrendszerével inkább a némafilmek korszakában tudom elképzelni. Szerencséje, hogy ha sokáig mutogatják a tv-ben, hozzá lehet szokni. A dél-amerikai szappanoperáknak is megvan a közönsége. Krasznai Tünde egyébként is szabálytalan, érdekes jelenség, nem túl jó ötlet nála reflektorfénybe állítani azokat a dolgokat, ami az emberek többségét idegesíti, pl. a késést. Az After X-ben egyébként azt mondta, hogy mindössze kétszer fordult elő vele az X-faktor során. Ha Danics Dórával lenne találkozóm, én is elkésnék, hogy megnézzem, lehet-e látni rajta valami valódi érzelmet és tud-e rendesen beszélni a gügyögésen kívül.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.12.09. 00:26:51

@Világvevő:
Nem obszcén vagy, hanem egy agyatlan büdös tahó.
Nagyon nem ugyanaz.
Obszcén ugyanis okos ember is tud lenni.
Te viszont tahó vagy, és nem tudsz más lenni, csak tahó.

mosca.della.frutta 2013.12.09. 00:28:48

@Világvevő: ööö... a stílust leszámítva, tartalmilag egyetértek veled, egyet leszámítva: ha mindenképpen a két lány közül kellene (remélem nem!) választani, akkor én Danicsot vágnám ki, én inkább az bálna-style óbégatást viselem el, mint Danics fülsértő nyenyegését (az elviselhetetlen mértékű manírkodást már nem merem felhozni), amivel minden dalt hazavág, beleértve a tegnapit is, amiben teljesen érdemtelenül dícsérte agyba-főbe a zsűri, sztem fertelem amit művelt azzal a szép, érzelemdús dallal, namindegy, lényeg a lényeg: részemről BTW, de most komolyan, nekem egyedül ők tetszettek a tegnapi adásban, mindkétszer felkaptam a fejem rájuk, míg a többieken nagyjából az első 10-15 mp után túltekertem, annyira gagyik voltak (na jó, talán még Krasznai elment, de az ő hangjától már én is sokalltam mostanra, nekem túl speckós, amiből ha sokat kap az ember, előbb-utóbb irritálóvá válik)... szóval BTW, szerintem is - poénnak is ütne, és Szikorát is elnézném győztes mentornak (Gesztit meg már nagyon nem).

kamarti 2013.12.09. 00:28:52

ha rövid akarnék lenni, azt mondanám, h menjetek a p.csába a címlapos cím miatt

hogy a cikk érdemi részéhez is szóljak: szvsz AR nem Csordás Ákos hazaküldése miatt volt kínban, hanem mert tudta, negyedikként max esélyt adhat Tündének és nem tarthatja bent, de nyilván ő is úgy gondolta, mint mindenki, h egy lánynak nincs esélye a közönségnél egy fickó ellenében
szerencsére mindenki tévedett

@egyemakisszíved: teljes mértékben egyetértek. DD unalmas, ha nem rekeszt, a hangja is felismerhetetlen, h ő érez, azt a kisfilmjeiből meg a te hogy érezted magad éneklés közben kérdésre adott válaszaiból tudjuk. A tegnapi zöldruhás dalánál ráadásul minden modorossága kijött
de ugye ő egy sikertörténet, mert hogy másodszor próbálkozott, és lám-lám....
a fiúkat csípem, KT viszont az egyetlen nem tucatáru, egyedi hangú, kész előadóművész az idei felhozatalban, akire mindig figyelni kell

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.12.09. 00:36:21

@sixx:
De az azért lehetne elvárás, hogy értsen a zenéhez, aki zenéről ír. Mondjuk zeneelmélet, összhangzattan, valamilyen hangszeren legalább alapfokon zenélés (nem jobban, mint a kritika alanya, ezt senki nem várja el - ez olyan ritka esetekben fordulhat elő, mint Antal Imréé, aki fiatalon virtuóz zongorista volt, csak aztán részlegesen lebénult a keze egy betegség miatt - de legalább valamennyire).
Ez azért nem nagyon áll fenn az Indexnél.

A tojásrántottás érved azért nem áll meg, mert ha a tojás (hozzávaló) rossz, akkor zenében a hangoknak kellene rosszaknak lenniük. Azok nem tudnak azok lenni.
Ha a tojásrántotta rossz, de a tojás nem, akkor a szakács lehet a hibás. És jobb tojásrántottát elképzelhető, hogy tud sütni.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.12.09. 00:59:09

@tb79:
Valójában a CCR is csak feljátszotta, a szerzője John Fogerty gitáros.
Ha már kötekszünk...

@Ronald:
Nem. Maximum a helyükön.

@Agr3ssor:
Elárulom: ők sem voltak jobbak.

mosca.della.frutta 2013.12.09. 01:04:52

@kamarti: igen, de ez az egyedi hang ugyanakkor erősen be is határolja őt, minden egyes dalánál ugyanazt kapom, és adásról adásra egyre érdektelenebb lesz emiatt számomra, pedig nagyon drukkoltam, hogy bekerüljön, most meg... képtelen sokszínű lenni, egyetlen valamit tud, igaz, azt nagyon (és itt most nem az előéletére célzok;), de nem érzem, nem látom nála a fejlődést (ahogy Danicsnál sem), annyira egysíkú - és ahogy már írtam, egy idő után épp az egyedisége miatt válhat irritálóvá a hangja, számomra már egy ideje az sajnos -, viszont a BTW határozott fejlődési ívet mutat, és képes folyamatosan újat mutatni - ha nem is mindig sikerrel, de legalább üzembiztosan hozzák a sokszínűséget (nekem pl. a mentorok által leszólt Lady Marmelade a múltkor határozottan tetszett, nagyon egyedi és érdekes próbálkozás volt)... DD-vel kapcsolatban mindent elmondtál, amit én is gondolok, beleértve "egyemakisszíved" előzménykommentjét is (engem amúgy nagyon emlékeztet az anyjára DD, lehet a színházi környezet mellett a genetika is belejátszik a stílusába?)...

mosca.della.frutta 2013.12.09. 01:18:14

amit egyébként abszolút nem értek, az Danics D. rettenetes angol kiejtése... hogy a fenébe lehet ez? eddig úgy tudtam - és tapasztaltam - hogy akinek jó zenei hallása van, annak a kiejtése is többnyire hibátlan, de ha netán mégis adódnak nehézségei, az minimális odafigyeléssel könnyen javítható - erre itt ez a lány, és rácáfol... én nem is értem, legalább a Geszti odafigyelhetne rá, és inkább gyakoroltatná a szívcsakrás természetjárás és miegymás hatásvadász haszontalanságok helyett.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.12.09. 01:25:09

A pornóscsajnál mindig az az érzésem, hogy nem hangszállal énekel, nem is orrhangon adja elő, hanem valami álkapocsrezonanciás trükköt talált fel leplezendő, hogy nem tud énekelni. Mármint tud, mert a hangokat legalább annyira eltalálja, mint a többiek, tehát a szolmizáció az még jóindulattal megvan, csak nem éneklés ez, hanem valami alternatív hangkeltés. A lényeg, hogyha nem is tud énekelni, a végeredmény legalább szar akkor is, ha a szolmizáció menne is.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.12.09. 01:42:29

Nagyon dilettánsok ezek az RTL Klubban.
Nyomatják a drámaian szoros eredményeket, közben csak alig kapnak szavazatokat, mert az egyik szereplő szarabb, mint a másik.

Bulváros szereplőket válogatnak be az élő műsorba, és csodálkoznak, ha nincs produkció. Inkább válogattak volna be valódi énekeseket, akikhez csak kreálni kell a bulvárfost, ha annyira fontos ez a készítőknek.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.12.09. 02:13:54

@allapogácsova:
Marhaság.
A világ egyetlen előadója sem ugrál a stílusok között. Egy stílust csinál, de azt jól. Legyen az bár José Carreras, Eric Burdon, Mick Jagger, Leonard Cohen...

A stílusok közt ugrálni az Irigy Hónaljmirigy-szerű paródiaelőadók szoktak (vagy Amerikában mondjuk Weird Al Yankovich).

Ami az angol kiejtést illeti: butaság. 12 éves kor után nem tudod rendesen elsajátítani egy idegen nyelv kiejtését, lehet bármilyen jó zenei hallásod. És az angol, főleg a brit angol a legnehezebbek közé tartozik e téren.

Egyébként az átlag magyar előadóknál nem rosszabb az angol kiejtése.

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:
Jót hánytál, öblíthetsz.
Az, hogy egetverő faszságokat hordtál össze, teljesen mellékes kérdés.

Csigataposó 2013.12.09. 02:25:55

@Kapitány_1: Ha 15 mp is eleg akkor jovore en is megyek az xfaktorba. A Kashmir elso 20 masodpercet ugy tudom enekelni, hogy meg Robert Plant se tudta volna megmondani hogy melyiket enekelte o es melyiket en.

lutria 2013.12.09. 02:45:15

Tehát akkor ezért a fellépés miatt nem engedték a Ferót a TV2 közelébe 2-3 hete...

Commandante Jayasuriya 2013.12.09. 03:03:36

@Mr. Közbiztonság Szilárd:

Bár lehet, hogy neked nem mond semmit Freddy Mercury, Michael Bolton, vagy Luciano Pavarotti neve, de ezek az előadók sok más társukkal egyetemben elég gyakran, nagy kedvvel, és nem mellékesen meglehetősen sikeresen "ugráltak" stílusok között.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.12.09. 04:09:43

@Commandante Jayasuriya:
Mond, de nem nagyon ugráltak.
Az, hogy kísérletképpen 1 számot előadtak, nem nevezhető ugrálásnak. Ahhoz képest ennek a versenynek a szereplői szinte stílusugráló művészek.

(Egyébként meg 3 számot 1 hét alatt betanulni azért nem annyira egyszerű.)

Agr3ssor 2013.12.09. 05:02:04

Azért az milyen ciki már, amikor Tóth Gabi a nemlétező könnyeit törölgeti?? Nagyon erőltetett, túljátszott, ripacs!

sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.09. 05:26:11

@Agr3ssor: lehet le kéne törölni azt a tévét, mert most TG-nek voltak könnyei.

Gyevi bíró 2013.12.09. 06:59:38

Meglepődtem, hogy Ákos ment haza, mert arra gondoltam, hogy izgalmas döntő lett volna, ha egy zenekar, egy nő és egy férfi marad bent. De miután Ákos kiesett, így a BTW vagy Dóra között dől el. A BTW-re lehet, hogy ezután is szavazni fognak a nézők (szimpátia miatt, mert csakazértis), és ő nyeri, bár szerintem Dóra csipettel jobb. Meglátjuk.

craslorg 2013.12.09. 07:08:04

A Trvtko gondolom Tvrtko akart lenni...

2013.12.09. 07:31:45

van trafikisztánban olyan nő, aki még nem pornózott?

beengedő vilma (törölt) · www.liverpoolfc.com 2013.12.09. 07:43:37

köszönjük sixx!! ismét érdemes volt elolvasni!!

bevallom, hogy én még nem láttam egyetlenegy x-faktort sem,(kb 2x engedtem a feleségemnek, hogy belenézzen egy-egy röpke negyed órára tehetségkutatóba, az sem biztos hogy ez volt), de szinte mindent tudok a műsorról, amit tudni érdemes, mert te részletesen beszámolsz róla.

Szentpeter 2013.12.09. 07:45:40

Na jó... Tina Turner sokkal jobb.....
Egyébként, én lehetek az egyetlen Magyar állampolgár aki nem nézi a műsort, de szörfözés közben Krasznai és Danics duóját meghallgattam..
Voltak már jobb énekesek ebben a műsorban, kifogytunk az átkozott nagy tehetségekből, ezért most a maradék jön...
Kereskedelmi tévék ooooooohhh

Szigi. · http://depechemode.blog.hu 2013.12.09. 07:52:19

@allapogácsova: Nekem Dóránál nem tűnik fel a rossz kiejtés, a legreménytelenebb küzdelmet az angol nyelvvel szerintem Szabó Ádám vívta.

laci06040506 2013.12.09. 07:54:16

@Izsák Gábor: Lófaszt az a célja, az a célja, hogy minél többen nézzék ezt a fost, minél több sms-t tarháljanak, és minél többért tudják eladni a reklámidőt. Ennyi. Szerencsétlen hülyékkel meg elhitetik, hogy jók, azk meg elhiszik, aztán jövőre meg lesnek, hogy a picsa nem kíváncsi arra, ahogy mások dalait vonyítják falunapokon.

Capt. Hindsight 2013.12.09. 08:04:48

@craslorg: Nem kell túlbonyolítani, egyszerűen csak Trutykó. :-D

northern lights 2013.12.09. 08:05:57

@Zola_: "a lány valóban tud énekelni"-nem tud, ő fejlődött legkevesebbet a műsor során, már ha fejlődött valamit is.
@kamarti: "kész előadóművész az idei felhozatalban"
Annyira karakteres és egyedi, hogy már érthetetlen nyüszítés-"akire mindig figyelni kell ", ebben egyetértek veled főleg, ha a közönség meg szeretné érteni és fel szeretné ismerni mit is énekel, ami nem lenne egy utolsó szempont.

-"Művészetét és tapasztalatát" is "méltatták" , mind felvezetéskor, mind a döntés során, ami egyáltalán nem volt "félre érthető".- tegnap este legalább azon is lehetett nevetni.

Csakjoaruk Webáruház · http://csakjoaruk.hu 2013.12.09. 08:23:07

A pesszimista azt mondja hogy ennél rosszabb már nem lehet az optimista pedig azt hogy dehogynem!

sweeney todd 2013.12.09. 08:33:21

@nyuszi01: ühüm. ha egyik véletlenül a boci, boci tarkát, esetleg a süss fel napot kapná, arra is azt mondaná, hogy nehéz dal.

SarahConnor 2013.12.09. 08:35:10

Sajnáltam, hogy Tünde párbajozott. Azt írja a poszt, 'hamiskásan' tolta a Stones dalt, pedig szerintem nem... nem hallottam benne hamisat. Csak a hangjának van egy olyan tónusa, ami abszolút szokatlan, és ez valakinek vagy kellemes, vagy nem. Ahogy nézem, inkább nem. Pedig vitathatatlan, hogy a múlt héten az Európa Kiadó-dalt úgy nyomta el, hogy a tehecccségkutatók Top3 legjobb pillanata közé emelkedett vele.

Eljutunk oda hamarosan, hogy Dóra komolyan győzelemesélyes. Nekem meg ugye Dóra volt a szívügyem már az előző évadban is. Mégsem tudok teljes szívvel örülni, mert itt van Tünde.
Szóval állapodjunk meg abban, hogy nekem már attól jó lesz, ha nem a By The Way nyer.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.12.09. 09:04:07

a mentorok, de főleg geszti szokta mondani azt a szöveget, hogy melyik az eladhatóbb produkció, kinek vennék több lemezét.
ne tessék megharagudni kedves három döntősök, de a büdös életbe nem venném meg egyikőtök lemezét sem. de még a biteket sem pazarolnám rátok a torrentkliensben.

ettől még van véleményem, hogy szerintem melyik jobb, meg szerintem kinek kéne nyerni, de annak nem sok köze van az eladhatósághoz, a zenéhez, és a tehetséghez meg egyáltalán nem.

zooltek 2013.12.09. 09:26:32

Ha véletlenül nyerne a BTW, melyik kettő menne Mehíkóba nyararlni? És kinek a nevén lesz a folyószámla? A többiek társkártyát kapnak? Ha egyéniben nyersz, havi egy millát kapsz, csapatban meg 250 ezret?

Dr. Kix 2013.12.09. 09:42:42

Olyan gyengusz az idei felhozatal, hogy a Bytheway-nek vagyok kénytelen szurkolni.

Vision 2013.12.09. 09:43:55

@sunny_days: Ahogy terjed az IPTV, úgy lesz egyre több statisztika erről.

AnnaKarenina 2013.12.09. 10:11:08

Olvasom a kommenteket, és látom, hogy Danics Dórával és Krasznai Tündével kapcsolatban minden ellendrukker zenén kívüli dolgot hoz fel (kisfilmeket - ki nézi meg ezeket?), a BTW-vel kapcsolatban meg a csak azért is és a szimpik kifejezések fordulnak elő.
Danics Dóra akkor is maníros, ha ül egy széken és énekel. :) Krasznaira mindent mondanak, holott igazán eredeti. A BTW meg egyszerűen silány és érdektelen. És most gondoljátok el, ha csak rádión hallanátok hármukat. A harmadik tehetséges meg éppen tegnap este esett ki, TG jól nem tudott mit kezdeni vele.

Sokorai_Atala 2013.12.09. 10:17:45

@AnnaKarenina: meg a Tóth G-t nem is nagyon szeretik, ez visszaüthetett a fiúra.

Nagy Endre 2013.12.09. 10:20:49

Ami érdekes volt számomra most az a két duett és a párbaj.A BTW és Csordás nagyon jól tudott együtt dolgozni ahogy a két lány is.Egyesek már beleképzelték hogy Danics leénekli a Krasznait de ez most nem jött be.(Amúgy a Voice-ban tavaly ez a dal nagyobbat szólt Fehér Adrientől és Nikától)A párbajdalok is jók voltak.Nem értem Ákos miért ilyenkor a legjobb?A Hooligans fellépése jó volt és engem az Anthraxos póló sem zavar de ebbe is bele lehet kötni.A Hooligans évek óta hozza a megbízható majd egykaptafa zenéjét több slégerrel.Ebben nem is kell mélyebbet keresni.Az már nagyon gáz hogy Istenes semmit sem tudott kérdezni tőlük normálisan.Köze nem volt hozzájuk...Tünde maradt bennt ennek így kellett lennie.teljsen ok hogy a nézőkre bízták a választást.Már annyira nagy különbségek nincsenek.Így korrekt.Tetszett Geszti felkonfja Kraszninál ahogy a többi mentortól idézett.Végre valami más nem az unos untig agyonpolírozott saját szöveg.Nem értek egyet Szikorával.Éppenhogy egyre jobb lett és nem rosszabb ahogy ő látta.A BTW viszont pár igazán nekik fekvő dalban tényleg jó tud lenni de ez hosszu távon kevés.Ráadásul a csapat feleének szar a hangja is.Ok hangszeren játszanak.És?nem lenne fair ha már a kisett BTW nyerne mert már azzal baromi szerencséjük volt hogy Bozsek felmondott és viszakerültek.

Nagy Endre 2013.12.09. 10:23:14

Krasznai ebben a csapatban nyerhet remélem fog is,mert ő fejlődött a legtöbbet szerintem és ha kijön a szinpadra akkor tényleg ott van.A hangja viszont annyira nem jön be de még mindig jobb mint a Danics maníros-modoros.dívás stílusa.Remélem erről leszokik.

2013.12.09. 10:43:15

Ezek az indokolatlan animált gifek tizenöt évvel vetnek vissza mindenféle innovációt, igazán csodás fél megás 1 frame/s-es 256 színű indexelt képeket nézegetni. Glittert rá meg pónikat a sarkába!
Meg akkor már miért nem 80 karakter széles ASCII animációkat raktok ki? Ami még értelmetlenebb lenne, gifben.
www.qqpr.com/
Ami még értelmetlenebb, meg lehet nézni flash videóban az ASCII anim gifeket. Amiből lehetne csinálni ascii anim gifet.
¯\_(⊙︿⊙)_/¯

AnnaKarenina 2013.12.09. 10:44:56

@Nagy Endre: Van, aki dívának születik. :) Krasznai is az, csak másképp.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.12.09. 10:45:21

Danics Dóra pont úgy énekel, mint az anyja a rádiókabaréban.
És -bár a szőkítés tompít valamit, de- úgy is néz ki, mint ő.
Szegény.

AnnaKarenina 2013.12.09. 10:46:12

@Sokorai_Atala: Én csak annyit láttam, hogy visszafejlődött.

jtb 2013.12.09. 10:47:46

Ha van Isten, elsőként a BTW-től válunk meg először jövő héten, a lányok meg vívhatnak egy izgalmas döntőt.

AnnaKarenina 2013.12.09. 10:47:46

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Gyilkosnak gyilkos, de a delfinnek legalább a hallása kitűnő.

AnnaKarenina 2013.12.09. 10:49:51

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Amúgy meg képzeld el, ha téged szegény édesanyád miatt szegényeznének.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.12.09. 10:52:26

@Nagy Endre: Számomra a Hooligans olyan, mint önmaguk paródiája.
Egy csomó, rommátetovált fazon, akik egyfajta tinidiszkóstílust nyomnak langyos átéléssel.
Bár bevallom, a véleményem talán nem kellően megalapozott, hiszen egyetlen szám ugrik be velük kapcsolatban, a Királylány, ami hát lássuk be, elég semmilyen.

AnnaKarenina 2013.12.09. 10:55:03

@jtb: Szerintem amúgy sincs isten, szavazatszámban Krasznai állt a leggyengébben a hétvégén, és milyen feszültség lesz :), ha a végén azon kell izgulni, hogy tényleg egy tehetségtelen csapat nyeri meg. Visszahozhatnák még Fat Phoenix-et E. "Winnetou lova vizet kapál" Tamással, hadd mérkőzzenek meg a legjobbak.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.12.09. 10:58:15

@AnnaKarenina: hű, na most megkaptam a frankót.

@AnnaKarenina: Mitöbb, frankókat.

Mellesleg nem mondtam, hogy szarul énekel, hanem azt, hogy úgy énekel, mint az anyja. Félre nézve hallgatva, néha tökéletesen B.Sz. hangját v. stílusát lehet felfedezni. És én még máshol nem hallottam őt, mint a rádiókabaréban, v. egyéb tv-s kabaréműsorban. Ettől függetlenül tényleg nem egy szép darab (és a lánya kif. hasonlít rá) de gondolom egyéni ízlésről nem fogunk itt vitatkozni, főleg nem laza anyázásba bonyolódva szőrmentén. Ugye.

AnnaKarenina 2013.12.09. 11:01:13

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Nem én anyáztam, te szegényezel. (Aztán gondolj Amy Winehousera, Janis Joplinra a külső tekintetében - nem ez volt a lényegük.)

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.12.09. 11:13:50

@AnnaKarenina: Nem hát, nem te idézted ide "szegény édesanyám" szellemét. :D

Mellesleg pont leszarom, hogy ki mennyire ronda vagy sem (és igen, pl. Mick Jaggert se a szépségéért szeretjük), de tény, hogy D.D. énekhangra és arcra is hasonlít az anyjára. És nem, egyáltalán nem vagyok irigy rá.
Így jó?

Hülye aki elolvassa! 2013.12.09. 11:57:38

Szokásos szánalmas X-Faktor menetrend. Az összes valamire való énekes kiesik és maradnak a szarok.

Csordás nem volt az évezred hangja, de volt benne erő, kellemes volt hallgatni. A pisipornós csaj jól tolja, megérdemli a döntőt. Viszont a visszacsalt BTW egy nagy nulla, soha nem lesz belőlük semmi. Danics Dórát a végére hagytam, mert próbálok lehiggadni. Maníros, a rémes ZS kategóriás mamára emlékeztet és tucat énekesnő. Ezek után várható, hogy ő fog nyerni.
Meg lehet nézni, hogy az eddigi X-Faktor győztesek mire vitték. Néha az RTL erőlteti őket a képernyőre, de amúgy kuka mind.

Akiről viszont még fogunk hallani, az a Fat Phoenix.

Zola_ 2013.12.09. 15:08:11

@northern lights: az, hogy nem fejlődött volna, még nem jelentené azt, hogy nem is tud, de fejlődött is (főleg színpadi jelenlétben), és tud is, csak nem mindenkinek tetszik

northern lights 2013.12.09. 18:48:24

@Zola_: "az, hogy nem fejlődött volna, még nem jelentené azt, hogy nem is tud, de fejlődött is (főleg színpadi jelenlétben), és tud is, csak nem mindenkinek tetszik" -Ezt most komolyan gondoltad?
Amit eddig szólóban énekelt ismertem mind, de egyikre sem jöttem rá hogy mit is énekelne... úgy sikerült előadnia. Lehet ezt sajátosnak, egyedinek, akár különlegesnek is titulálni, ha teli szájjal énekelne akkor sem lehetne a különbséget észre venni. Az üvöltés pedig az nem éneklés. Ő estében a mentorok "gonoszsága", hogy elhitetik/ elhitették eddig vele, hogy egy díva és A CSODA, miközben messzebb van ettől, mint Makó Jeruzsálemtől. Nem egy Janis Joplin, nem is egy Tina Turner, sem egy Péterfy Bori.

Wolfram 2013.12.09. 20:44:14

lehet, hogy én maradtam le, de akkor a bazdmegelés, faszozás elfogadott lett a sajtóban?

kamarti 2013.12.10. 19:48:15

@northern lights: JJ, TT meg Péterfy Bori egy sorban? na nemár....

Szigi. · http://depechemode.blog.hu 2013.12.12. 12:09:18

@sunny_days: A másodikként párbajozó jut tovább mindig.
süti beállítások módosítása