Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Magukat vitték a susnyásba az X-Faktor énekesei

2013. szeptember 29. 10:39 sixx 71 komment

_BBF7465.JPGElkezdődött a tábor, az X-Faktor kétnapos parasztvakítása, ami elméletileg azt a 24 énekest és zenekart hivatott kiszűrni, akikkel majd jövő héten, a mentorházban találkozunk, hogy ott lefeleződjenek, és kialakuljon az élő adások mezőnye. Nincsenek illúzióink, ez egy tévéműsor, ami nem olyan szempontok mentén működik, mint egy igazi tehetségkutató, nem az a lényeg, ki milyen jól énekel, hanem az, kiből mit lehet majd kihozni tévés szempontból. Jó, ha úgy nyitna a műsor, hogy itt van a 12 arc, akivel majd két hónap múlva találkozunk, mert őket választottuk ki jóelőre, akkor senkit nem érdekelne a bikicsunájozás, és nem lenne 50 százalékos közönségaránya a műsornak, a néző így belemegy a játékba, és úgy tesz, mintha nem tudná pontosan, hogy amit lát, az nem több egy színjátéknál.

Az első tábor-adásban aztán menten azzal kezdtünk, hogy miközben a 150 továbbjutó önfeledten bulizott valami szállodában, a zsűri látványosan nagyokat sóhajtva megnézte az összes produkciót és szelektált, kihajítva vagy ötven jelentkezőt, akiket ki tudja, miért juttattak tovább, illetve, de tudjuk, mert állandóan mondják: mert tehetségesek, és mert fasza a hangjuk. Na persze, mint Sárközi Józsefnek, Bikicsunáj 2.0-nak, akit Alföldi bosszúból engedett be a szerencsés száz közé, ugye. A saját szabályok és állandóan hangoztatott válogatási elvek szemen köpése nem újdonság az X-faktorban, volt már, lesz is még, csak éppen nagyon szarul jön le a dolog úgy, hogy egy színpadra és éneklésre tökéletesen alkalmatlan férfit csak azért tesznek be a műsorba, mert ki lehet röhögni, miközben a kiesők között tuti volt olyan, aki kettőnél több hangot eltalál.

József Csipkerózsika-álma aztán nem sokkal tíz óra előtt véget ért, mert hát nem tud énekelni szegény, de ettől még Szikora felajánlotta neki, hogy majd egy R-Go koncerten bizonyíthat, nagyszerű ötlet, csak támogatni tudom, én a gidák helyett is Józsefet tolnám a színpadon. És ha már biodíszlet, Lilu is előkerült a műsorban, igaz, a szerepe annyiban merült ki, és most nem viccelünk, hogy a válogatóról kijövő énekesek hol a nyakába ugrottak, hol a vállán sírták ki magukat. Öröm az ürömben, hogy Istenes Bence csak hat másodpercet kapott csak a műsorban, de az ilyen kis dolgoknak is lehet, sőt kell is örülni.

A műsor aztán akkor indult be igazán, amikor azok az énekesek jöttek, akik nem tanulták meg a szöveget, és Alföldi bekeményített. Igaza van, aki nem tud nyolc sort egy éjszaka alatt elsajátítani, az menjen vagont rakodni vagy adóügyi előadónak, de akkor tetszett volna következetes lenni, mert így is akadt olyan énekes, aki papírból olvasta a szöveget, mégis továbbjutott, a kiesés feletti bánatával a Blikket telesíró Bencsik Adriennt meg azért zavarták haza, mert az egyik társát kitakarva énekelt, nem pedig azárt, mert semmi hangja nincs. Az idei évad egyik újítása, a zenekarok elindítása egyelőre elég vegyes eredményt hozott, a továbbjuttatott produkciókat látva nem igazán tudni, mi alapján kerültek be a hamisan éneklő, pontatlanul játszó formációk a következő körbe, hacsak azért nem, mert ha már van egy ilyen kategória, mindenképpen fel kell tölteni - a tapasztalatok amúgy is azt igazolják, hogy az együtteseknek és zenekaroknak semmi esélyük a végső győzelemre.

_BBF5595.JPG

Ha az első tábor-adásból indulunk ki, Horváth Dávid, Danics Dóra és Nagyváradi Nelli nagyon sokáig eljuthat, de Danicsról tavaly is ezt gondoltuk, aztán Malek Miklósra rálőcsölték a bulvárfaktorban erős de hangban már gyengécske Csobot Adélt ugye, szóval még bármi lehet. (Ezt most a naiv énünk mondja.) A mezőny viszont valóban erősebbnek tűnik, mint a tavalyi, nincsenek olyan kilógóan rossz előadók, mint Jimmy Fia Krisztián vagy Stone, talán szólhat majd az idei X-Faktor a hangról is, nemcsak a bulvárról. A zsűrivel nekem semmi bajom, sőt, Tóth Gabi és Alföldi kifejezetten jót tett a műsornak, Szikora pedig kiválóan hozza az aranyos, kissé szenilis nyugdíjas bácsit, akinek minden tetszik, még az is, ha valaki a szöveget elfelejti.

Nincsen X-Faktor kamuszerelem és dráma nélkül, mondja az ősi albán tévés közmondás, de a semmiből előhúzott románc és a két tehetségesnek mondott, istenigazából csak átlagos rádióhangnak tűnő srác baszogatása (nem adtok bele anyait-apait, stb) nekem kicsit erőltetettnek tűnt, de sebaj, még mindig inkább ezt nézem, mint a negédesen selypítő Csobot Adélt vagy Jimmy Fia Krisztián kilátástalan küzdelmét a hangokkal. Ma este folytatás, Alföldi mindenkit hazazavar, aki nem veszi komolyan a műsort, lesznek lassított felvételben potyogó könnyek és sok-sok égre nézés.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2013.09.29. 11:17:17

Jó, jó, tudom, hogy a szórakoztatásról szól a műsor :D (persze nem)
DE!!! Azt a rakat embert minek is kellett áltatni, hogy van esélyed?

Olyan volt az egész, mintha 4en tomboltak volna, hogy igen, igen, de aztán bocsi, mégsem. Görény dolog. Persze azt is tudom, hogy ez a FŐ TERV, hogy beszéljenek róla, és mivel én is kiemeltem, be is jött, attól még köcsögség :D

Gyevi bíró 2013.09.29. 11:39:48

Sixx, bírom a stílusod. :-)
Hasonlóan láttam én is, és azt, hogy idén tényleg erős hangok jöttek össze, és (ismétlés a tudás anyja) már-már a Voice válogatóján éreztem magam. A pityergő leánynak ugyan volt hangja, de tény: a két énekestársa mellett halovány volt, tehát nem csak a kitakarás miatt ment haza (szerintem). Az olvasósok pedig ha nem kapják össze magukat, hamar kiesnek.
A zsűri most szimpatikusabb, mint a korábbi volt, és jobb mezőnyt válogattak össze. Várom a mai adást és persze végül kíváncsi leszek, ki lesz a 12. A végén még egész normális énekesek is lehetnek élő adásban.

Aeval 2013.09.29. 11:57:14

Danics Dóra, Szabó Ádám és BK-s Bozsek Márk tuti ott lesz a 12-ben.

SarahConnor 2013.09.29. 12:00:40

Forgattam a szemem rendesen, mikor Alföldi "bosszúból" igent adott a bikicsunáj-csávónak, itt azért látszott, meg van koreografálva az egész - szerintem ő magától a büdös életben nem adott volna erre igent.
Kezdettől fogva tudják, kire kell a kamerát állítani, kinek a produkcióját kell mutatni végig. Mikor három csapatra bontották a bandát, és egyet egyből kivágtak, na abban a csoportban sem volt egy ismerős arc se - bár én felfedeztem egy volt osztálytársamat köztük, aki igen fancsalin nézett, úgy látszik, ezt az álmot az azóta eltelt 15 évben sem nőtte ki...

Tóth Gabi elmehet a susnyába, szépen leszarozta azokat a kieső produkciókat, amiket ő (is) beválogatott a selejtezőn. A többiek legalább verbálisan nem lépték át a határt ebben.

na, egy szó, mint száz, gyermekeim: ha nem Danics Dóra nyer, akkor ez nem énekverseny volt. A gondolatot nem folytatom. Ámen.

HgGina 2013.09.29. 12:07:14

Alföldi tud énekelni? Van valami alapja más énektudását megítélni?
Nem és nincs.
Akkor mehet haza.

kis.herceg 2013.09.29. 12:14:09

Aztamindenit, de kritikus ez az Alföldi, nagyon meghallja a rossz hangokat. Stohl-t azért beválasztotta Koppánynak. Csak szerintem sántít valami? Nevetséges.

kisRita 2013.09.29. 12:22:58

A kitakarós lány hamis volt,igaz éppenhogycsak egy kicsit intonált ide-oda, de engem zavart. Vannak most olyan hangok, amik nagyon tetszenek, és a zenekarok közül is van pár kedvenc már most! Alföldit nagyon kedvelem, tán Gesztit a legkevésbé, sokkal jobb a zsűri, mint eddig volt! Istenes Bence és Lilu eddig a leggyengébb láncszem- szerintem.

Peter The Great 2013.09.29. 12:34:23

@HgGina: listen it for yourself - mondjuk nem egy zene zene, hanem egy színházi előadás - www.youtube.com/watch?v=HbLiJjso8_c

viragimado 2013.09.29. 12:35:30

@sepörd: hááát ez nagyon igaz! :)))) Bár az ő szerepe itt inkább a színpadi jelenlét értékelése lehet.
Igen, a zsűri jobb lett, de Szikorára semmi szükség, ahogy a Voice-ban sem volt Somlóra. Egy normális értékelése nincs.
Azért én az egészben attól vagyok kiakadva, hogy miért nem mondja otthon senki a sok próbálkozónak, hogy NEM TUD ÉNEKELNI? Hogy a rettenetesen rossz eélutasított embert, miért azzal pátyolgatja a család, ismerős, stb., hogy jó vagy te abba ne hagyd!
Hát már onnan is látszik, hogy nincs hallásuk, hogy nem hallják mennyire alkalmatlanok az éneklésre!!!
Miért jó a körülöttük lévőknek, hogy hülyét csinálnak szegényekből?

viragimado 2013.09.29. 12:38:19

Én szívesen látnék igazi tehetségkutatót, ahol nem az számít, hogy kiből mit tud a bulvár kihozni, ahol nem mondják meg előre a zsűrinek, kit kell kiválasztani! Tudom, hogy ez utópia, de annyira jó lenne. :))

reccs 2013.09.29. 13:06:49

@sepörd: Stohl tud énekelni, csak énekelni meg színpadon rohangászni egyszerre nem biztos.

Video itt:
doily.hu/2012/10/27/stohl-andras-az-x-faktorban-rule-the-world/

Nils. H 2013.09.29. 13:09:19

@HgGina: Igen, és van. Mehetsz haza.

a keresztényeket bántani tilos 2013.09.29. 13:12:43

@sepörd: Mégis mi köze lett volna Alföldinek a szereposztáshoz? Ő csak rendezte a darabot.

viragimado 2013.09.29. 13:13:20

@reccs: bocs, de szerintem Stohl egy tehetségtelen ripacs. Se színésznek nem jó, sem énekesnek. Így én is tudok énekelni, mégsem jelenek meg színpadon.

viragimado 2013.09.29. 13:14:32

@a keresztényeket bántani tilos: na ne már!!! Ő válogatta szereplőket!!! Nem véletlenül sikerül ennyira szarul az egész darab! Énekelni nem tudó szereplőket válogatott énekes szerepekre.

a keresztényeket bántani tilos 2013.09.29. 13:17:42

@viragimado: Bírom, amikor az oldalvonalról beugat valaki. A rendező nem szereplőválogató, bár tudom, hogy a valami amerikában ez volt, és a tévé sose hazudik, akkor biztos így van. :D

viragimado 2013.09.29. 13:22:02

@a keresztényeket bántani tilos: tudod én megnéztem a werk filmet, ami készült. Alföldi döntött a szereplőkről, még meg is indokolta, kit miért választott!!!! És nem láttam a Valami Amerikát, bár ez lehet, hogy rosszpont a szemedben.

viragimado 2013.09.29. 13:22:42

@a keresztényeket bántani tilos: és te nem az oldalvonalról ugatsz be? Ott voltál?

spqr1 2013.09.29. 13:23:42

Csobot Adel tobbre vitte eddig, mint amire valaha is fogja Danics Dora. A tobbi igaz:-)
Csobot Adel egy szeretheto teremtmeny, Danics, meg egy hisztis, mupina, mert o a Bach Szilvia lanya. Majd meglatjatok az adasok alatt.

reccs 2013.09.29. 13:28:07

@viragimado: @spqr1:

Hűűű, nagy nehézséget jelent eldöntenem, hogy a szememnek és a fülemnek higyjek vagy nektek.

viragimado 2013.09.29. 13:31:45

@reccs: kérdés ezt mire írod? Bár én inkább hiszek a szememnek-fülemnek általában. Tedd te is azt nyugodtan. Pont attól szép színes az élet, hogy eltérő ízlések, vélemények vannak. :))))

élhetetlen 2013.09.29. 13:44:36

@HgGina: Ez a hozzászólásod elég érdekesre sikerült. Az Opera nézőterén (ahol a színpadon mindenki tud énekelni) észrevehetem, ha megcsúszik valaki egy picit, mert nincs jó napja, akkor is, ha nem tudok énekelni? Vagy nem, csak azért, mert nem tudok énekelni? Eldönthetem, hogy szerintem egy festmény jó-e, akkor is, ha nem tudok festeni? Vagy szerinted nem? Énekest csak énekes, festőt csak festő minősíthet?

élhetetlen 2013.09.29. 13:54:50

@sepörd: A TV közvetítést láttam. Utólag tudtam meg, hogy ez a főpróba közvetítése volt, amikor előszö énekeltek a terepen rohangászva. Az előadást nem láttam, de nagyon sok kommentben olvastam, hogy az előadás már jó volt (függetlenül attól, hogy nem szeretem Stohl-t).

viragimado 2013.09.29. 13:55:35

@élhetetlen: pont erről van szó! Bár a kicsit elcsúszik, izgalmában picit elcsúszik és a nem tud énekelni, nincs hangja között óriási különbség van!
Minden ember mást érez, egy-egy zene, egy színdarab, egy festmény hatására.
Azt is értem, hogy akinek nincs hallása (és ez velünk született sajátosság, erről sem az nem tehet, akinek nincs, sem annak nem érdem, akinek van, és ha nincs nem is fejleszthető), az jónak hall olyan éneket, ami nem az. Ezért kell ilyenkor hallással rendelkező szakmászhoz fordulni. Majd az megmondja.
Ahogy a szakmai minősítést is csak olyan mondhatja meg, aki TÉNYLEG hallja, hogy van énekhang, tudás, tehetség vagy nincs. A többi max. azt mondhatná tetszik vagy nem tetszik, mert ez szubjektív vélemény.

viragimado 2013.09.29. 13:59:05

@élhetetlen: én az első előadást láttam, a zene és az ének katasztrófális volt, kivéve Tompos Kátyát, aki nagyon szépen énekelt.
A sok kapott kritika hatására fogtak igen erőteljes ÉNEK gyakorlásba, változtattak a hangszerelésen, így már elfogadható lett a zenei és ének rész. Ha mint színdarabot nézem (zene nélkül), érdekes volt, bár nem egyedi. Egy filmrendező már áttette a III.Richárdot náci Németország környezetbe. Az nagyon jó volt!

élhetetlen 2013.09.29. 14:11:22

@viragimado: Nem értjük egymást. Írtam, az operaénekesek tudnak énekelni, a kérdés az volt, jogom van-e hallani, ha valami baki van, akkor is, ha nem tudok énekelni. A hallás és az énektudás két teljesen különböző dolog, ugyanúgy, mint a látás, érzékelés, és a festeni tudás. Amit írtam, csak arról szólt, hogy Alföldi, ha nem tud énekelni, menjen haza HgGina szerint.

viragimado 2013.09.29. 14:17:19

@élhetetlen: értettem mit írtál, és egyetértek vele, de a sima hallás és a zenei hallás nem egyforma. Ha van zenei hallásod megfogod hallani, ha hamís hang van. Ha nincs, nem is fogod hallani, észrevenni.
Ez egy festménynél más. Ott a sima látásoddal látod (mivel más nincs), és valamilyen érzelmet vált ki belőled. Ott azt nem fogod átlagemberként tudni megítélni, hogy milyen a technika, az ecsetkezelés, stb., tehát a szakmai dolgokat.
Alföldi nem az énektudás megítélése miatt van ott.

viragimado 2013.09.29. 14:27:47

és zenei hallás nélkül ének tudás sincs, a kettő szorosan összekapccsolódik, hiszen, ha hamisat hallasz azt tudod csak visszaadni.

élhetetlen 2013.09.29. 14:37:30

@viragimado: Javítok. Azt írtam:” A hallás és az énektudás két teljesen különböző dolog”. Azt kellet volna írnom ezek szerint, hogy „A zenei hallás és az énektudás két teljesen különböző dolog”. Így jobb? Így is tartom.
Megsúgom, a színházak, operaházak, tárlatok az átlagember kedvéért vannak. A átlagember nem az ecsetkezelésért fog szeretni egy festőt, tehát a szakma mellékes.
Te tényleg tudod, hogy „Alföldi nem az énektudás megítélése miatt van ott”? Én spec. el tudom képzelni azt is, hogy nem botfülű. Nem tudom!

élhetetlen 2013.09.29. 14:42:51

@viragimado: Viszont van jó zenei hallás énektudás nélkül. Erről beszéltem. És tudom, a „kellett” az két t. Van még valami?

viragimado 2013.09.29. 14:44:02

Csak annyit tudok, amennyit elmondtak, mikor nyilvánosságra került az új zsűri összetétele. Ő a szinpadi jelenlét miatt van ott elvileg, a Szikora-Geszti páros főleg a zenekarok miatt, meg Tóth Gabival az ének miatt.
Hááát, én sok mindent el tudok képzelni, de ha ha lenne hallása, akkor már a próbák alatt hallotta volna, milyen szörnyű az ének az István, a királyban. :))))

viragimado 2013.09.29. 14:47:01

Nem tudom melyikünk írta el a "kellett" szót, de nem szoktam annyira figyelni, ki hogy ír, én is állandóan mellé ütök. :)) Fiammal chateltünk, és egy mondatban az összes szót félre írtam, az volt a csúcs! :))

viragimado 2013.09.29. 14:47:51

Bocs, ha már nem válaszolok, de netezés helyett most a levegőzés lesz a program. :)) Szép délutánt.

élhetetlen 2013.09.29. 14:59:31

@viragimado: Én írtam a kellet szót! Magamat javítottam.

Dr.Andus 2013.09.29. 15:18:09

@HgGina: Alföldi tud énekelni. Kezdő színészként - merthogy eredetileg az - ő alakította Laborcot a színházban.

Hamann22 2013.09.29. 16:16:16

@Dr.Andus: egészen pontosan az akkori Nemzeti Színházban, Kerényi Imre rendezésében :-DD
Egyébként pedig játszott azóta a Producerekben és az Édeskettes Hármasban című zenés darabban is a Madáchban

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2013.09.29. 16:47:28

Szikorából ki sem néztem volna, de volt 1-2 nagyon ügyes mondata.

Shuvoh Pedersoli 2013.09.29. 16:52:00

Már nem azért, de miért basztatja mindenki Stone-t? Ő volt az egyetlen tavaly, aki SAJÁT DALOKKAL is képes volt fellépni, azokban a dalokban kifogástalan volt a hangja, más kérdés, hogy a Vastag testvérek ráerőszakolt nyáldalaival tényleg felsült. És? Ezerszer többre tartom, mint az X faktorosok többségét.

Egy kis ízelítő Stone zenéjéből: www.youtube.com/watch?v=qG8tWdFfQvE

Ezerszer többet ér, mint a random Rakonczai/Szabózé számok, amiket a többiek képviselnek.

Shuvoh Pedersoli 2013.09.29. 16:53:39

A mostani mezőnyből egyébként Józsa Jankát kedvelem a legjobban, csodálatos hangja van, sajnálom, hogy a Sárközi Jauzsik meg a tucatzenekarok között nem kapott egy másodperces szereplést sem.

www.youtube.com/watch?v=ZwUuPmWlLpw

BotloB 2013.09.29. 17:01:33

Kíváncsi vagyok Lilu mekkorákat sikítva rohant a fürdőbe a műsor után, hogy lemossa magáról a sok hozzá dörgölőző zenészpalánta nyomait. Nem tűnt őszintének a mosolya, amikor belemásztak az amúgy alapjáraton is ellenszenves arcába.

Teljesen igaz amúgy, hogy tudjuk, mit kapunk, színjáték az egész, sorra köpik a szembe magukat a zsűri tagjai a döntéseikkel, fordul is egyet a gyomrom mindegyik után, de aztán helyreáll a rend, és hősiesen nézem tovább.

12 emberre való hang talán van, abból vagy 4-5 "piacképes", remélem sikerült őket összehalászni. A zenekaroktól nem voltam elájulva, főleg azért nem, mert ahhoz azért nagyon kell tudni, hogy valaki jó feldolgozást tudjon csinálni egy akármilyen számból a saját stílusában, és lássuk be, ezek a zenekarok eljátszogatnak, egykettőn még látszik is, hogy összeszokott banda, de azért annyira nem voltak jók azok az alakítások, hogy a zsűrihez hasonló módon el kelljen ájulni tőlük.

BotloB 2013.09.29. 17:05:28

Kíváncsi vagyok Lilu mekkora sikítások közepette rohant a fürdőbe a műsor után, hogy lemossa magáról a hozzá dörgölőző zenészpalánták testnedveit. Nem volt őszinte a mosolya, amikor belemásztak az amúgy is eléggé ellenszenves képébe.

Amúgy teljesen igaz, tudjuk, mit látunk, tudjuk, hogy megrendezett, és a zsűri minden percben szembeköpi magát a döntéseivel, fordul is a gyomrunk tőle rendesen, de aztán helyreáll a rend, és hősiesen nézzük tovább. Ehhez legalább nem kell gondolkodni. Jó zenét hallgatni, meg más nyomorán röhögni meg úgyis szeret az ember.

12 versenyzőre való hang amúgy van a mezőnyben, ebből 4-5 "piacképes" is, remélem, sikerül őket összehalászni. A zenekaroktól viszont egyáltalán nem voltam elájulva. Jó feldolgozást amúgy is baromi nehéz csinálni, elhiszem, hogy az idejük is kevés volt rá, de amúgy sem tűntek annyira nagyon profi csapatoknak. Látszott némelyiken, hogy összeszokott társaság, saját kis begyakorolt számaikat el is nyomják, de semmi kiemelkedő.

BotloB 2013.09.29. 17:06:15

Hopp...bocs a dupláért, nem láttam megjelenítve az elsőt, jól megfogalmaztam mégegyszer. Azért megveregetem a vállam, egész hasonlóra sikerült :D

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.09.29. 17:22:16

@spqr1: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.09.29. 17:23:52

Korrekt írás, Danics Dórának az élő műsorban a helye és megérdemli, ha megnyeri.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2013.09.29. 17:34:12

@75. Vladys: köszönöm, de továbbjutottak?

Amúgy vélemény?:D

75. Vladys 2013.09.29. 17:43:46

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Alatta lévő kommentben azt írják igen. Nem tudom rtl miért nem írja a videó alá kik mentek tovább kb 5 perc munka.

"Amúgy vélemény?"
A tanárnő szerintem rossz volt, a kurva viszont jó.

volesojinka 2013.09.29. 17:50:18

@viragimado: ajjaj, ezek a kritikus némberek.....aztán színházban láttad-e? ( a Stohlt) Ha igen, és szerinted tehetségtelen, főlegmeg, hogy ripacs, akkor veled lehet valami gond... ezzel is lehet persze élni, de véleményt nyilvánítani ilyen dolgokban biztosan nem kellene.

A Tyne folyó déli partja 2013.09.29. 17:55:05

@75. Vladys: hát, ezek a videók nem mutatják meg, hogy kit engedtek tovább.

A Tyne folyó déli partja 2013.09.29. 17:56:28

@HgGina: honnan tudod? hallottad már? és nem is azért van ott, ő a színpad miatt van. amúgy, Geszti se tud énekelni...

Rodolfo63 2013.09.29. 17:58:48

a meghallgatás nélküli hazaküldés oltári görény dolog volt

hallgassák meg őket, ha már egyszer rájuk mondták, hogy tovább mehetnek

kamarti 2013.09.29. 17:58:55

nyilván meg van koreografálva a dolog, de csak abból tudnak dolgozni, ami van: Alföldi azt mondja, őt nem szórakoztatja, ha valakiből hülyét csinálnak (és rajta röhögnek), Szikora meg meghívja egy R-Go koncertre, fellépőnek ugyanazt az énekelni nem tudót...

amúgy amikor csak olvastam, hogy odacsődítettek 150 embert, majd másnap hazaküldtek 50-et meghallgatás nélkül, és hogy ez mekkora kicseszés már velük, akkor egyetértettem. Aztán visszanéztem a műsort, és van azért egy másik lehetséges olvasat is: beválogattak 150 embert (a nemtom, hányból, mert nyilván nem minden jelentkezőt láttak), akiket vendégül láttak egy bulira, majd 50-et hazaküldtek (és ahogy Alföldi mondta, nem hitegettek még 2 napig feleslegesen).
azt meg sose értettem, amikor valaki azt írja nézőként, h ő bezzeg érti a csíziót, hiszen a hazaküldött ötvenből már elejétől nem kaptunk semmit, nem volt köztük ismerős arc, mintha a jelentkezéstől csak bizonyos embereket követne a kamera. Holott ez nem élő adás.

nagyon jó lenne, ha Liluból és Istenes Bencéből később se kapnánk többet. Nem hiányoznak.

biododírium 2013.09.29. 18:23:17

@HgGina: Logikád alapján mozifilmet se minősítsen senki, mert a nézők se nem színészek, se forgatókönyvírók, se rendezők, se operatőrők, stb.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2013.09.29. 19:00:36

@kamarti: hihi, fogunk kapni többet is belőlük :D:D:D:D:D

@75. Vladys: igen, Timcsi nekem sem volt bejövős sajnos :( Pedig drukkolok neki.

A másiknál meg senkit sem a hangja fog érdekelni :)

babo81 2013.09.29. 19:42:14

Dráma a köbön....... :) Én azokat az énekeseket,akik papírból énekeltek,úgy kib@szt@m volna,mint a huzat!Milyen alapon jutottak tovább???? mondom ezt annak ellenére,hogy köztük van a favoritom is!

SarahConnor 2013.09.29. 19:42:54

@kamarti: ez gondolom, nekem szól, mert én írtam ilyeneket, csak egy problémám van: nem tudom pontosan követni a gondolatmeneted.
Nem azzal akarok kérkedni, hogy értem a csíziót (ki nem?), arra akartam kilyukadni, hogy megdöbbentő, hogy miután beszavazta őket a zsűri, egyes esetekben szarozva küldték őket haza. ha így is volt, muszáj volt ezt műsorba vágni? Öngólnak tűnik.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2013.09.29. 19:45:06

@Hamann22: Alföldi Bicska Maxit is játszotta a Bárkában.

És ha már előkerült a téma, Stohl énektudásához egy régi felvétel: www.youtube.com/watch?v=-ZWep9dNdEU.

SarahConnor 2013.09.29. 19:45:20

@kamarti: ja, már megfejtettem, amit írtál.
Nem, nem élő adás, de a válogatások végig lezajlottak, mire a selejtezőt elkezdte adni a tévé. Mivel már tudták, ki került az élő adásba, úgy tudták megvágni a felvett anyagot, hogy a bejutókat a selejtezőktől többet szerepeltetik. Azért ehhez nem kell nagy logika.

viragimado 2013.09.29. 20:26:02

@volesojinka: szabad vélemény nyilvánítás van ebben az országban, az enyém ez! Sok színészt, igazán nagyokat is láttam már (nem 15 éves vagyok), nekem ez a véleményem. A szabad véleményem! A tied más, és én nem kritizállak emiatt. Ma ebben az országban nincs igazán jó színész, vagy ha van is, öreg már.

áasdklfjáasn 2013.09.30. 02:37:59

@viragimado:
Sajnos, te nem véleményt mondtál, hanem tényként állítottál valamit, ami nagy különbség.

És egy dolgot árul egy: hogy nemcsak teljesen hülye vagy a színjátszáshoz, de legalább nagyképű, öntelt idióta is.

Stohlt lehet szeretni, lehet nem szeretni az életvitele, a színpadon kívüli stílusa és bármi egyéb miatt, de azt elvitatni, hogy korosztályának legjobb színésze, elég nagyfokú hozzá nem értést és tisztán zsigeri indulatokat árul el, semmi mást.

"Ma ebben az országban nincs igazán jó színész"
Talán színházba kellene járni, és nem totál alaptalan baromságokat irkálni szakmányban.

áasdklfjáasn 2013.09.30. 02:51:34

@HgGina:
Rossz hírem van: Alföldi tud énekelni.
Játszott zenés darabokban is, nem is egyben.

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin):
Kapott egy nevet, az a Krasznai Tünde.
És bejutott. Szerintem a 12 közé is be fog, megnyerni viszont biztos nem fogja (ha rajtam állna, a Sunset Strip már kapná is az első díjat, mert azért zenekarként feldolgozni egy számot saját stílusra és be is tanulni 24 óra alatt kicsit nehezebb, mint egy énekesnek megtanulni elbrekegni egy számot ugyanannyi idő alatt kb. karaokejelleggel - és volt, akinek még ez a léc is magas volt... -, szóval sokkal több melójuk volt benne).

Azonkívül Danics Dórában éreztem még azt, hogy van benne valami a puszta jó hangon túl is. A többiek úgy vannak, vannak, még akár el is éneklik, amit kell, de kb. annyi tűz van bennük, mint a szalmacsomóban zápor után.

Bátky Zolival meg elfogult vagyok, mert még a Stonehenge zenekarból ismerős vagy 12-13 évvel ezelőttről (és szerintem akkor _még jobb_ hangja volt, de lehet, hogy csak a tévé csal ennyit).

Neonknight 2013.09.30. 06:29:15

Alföldi már az István a királlyal (a Stohl-nak adott szereppel) bebizonyította, hogy nem ért a zenéhez.
Geszti meg az egész életművével. Tudja hogy adja el a sz@rt, emiatt jót nem is csinál...
Az egész bagázsban egyetlen ember van akinek igazi zeneértő megnyílvánulásai is vannak: Szikora.

Neonknight 2013.09.30. 06:36:57

@volesojinka: Színházban nem volt hozzá szerencsém, de a filmes szerepeit látva kb annyira ezerarcú mint Steven Segal (csak a Segal hitelesebb)... :)

okossan 2013.09.30. 07:15:57

@Neonknight: Én meg pont azt érzem, hogy Szikorát a populárisabb előadások fogják meg, míg Alföldi és Geszti az igényesebb zenéket részesíti előnyben.

laci06040506 2013.09.30. 08:45:44

@Shuvoh Pedersoli: Mert rettenetes hangja van. Már ha erre lehet azt mondani, hogy van neki. A "saját" dalokról meg ennyit: "Szöveg: Narancsik László"

viragimado 2013.09.30. 20:36:43

@áasdklfjáasn: te állítasz TÉNYKÉNT egy sima egyedi véleményt. Én azt mondtam szerint ez van, te azt mondod EZ VAN! Stohllal szemben nincsenek indulataim, annyira sem becsülöm, hogy legyenek. A te tapló stílusodhoz meg nem fogok lealacsonyodni!
Azért sokat elmond rólad, hogy ki szerinted a Stohl korosztály legjobb színésze! :))) Tudod, aki ennyire ajánlgatja a színházba jráást, talán nem is látott még olyat belülről.

sweeney todd 2013.10.03. 15:05:34

@viragimado: húzz el az Ódryba, de rögtön, tele a főiskola nézhető színész palántákkal!

"Ma ebben az országban nincs igazán jó színész, vagy ha van is, öreg már."

hát pl Mácsai Pál, Seress Zoltán, Alföldi... sem tudom mióta öregek, de ha te írod...
süti beállítások módosítása