Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A BBC sem tekinti hírnek a királyi sarj érkezését

2013. július 22. 18:31 sixx 62 komment

A BBC riportere kissé pikírten azt jegyezte meg élő adásban, amire úgy nagyjából mi is gondolunk a Királyi Ivadékkal kapcsolatban: Kit érdekel? Miért hír ez? Miért kell foglalkozni vele? Hiszen VV Alekoszról is írhatunk!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frank99 2013.07.22. 18:55:35

hehe

miért, nincs igaza?

mondhatnám, ki nem xarja le????

Őrjöngő Sandy (törölt) 2013.07.22. 18:55:59

Hasonlóan vélekedem. Ok, hogy bulvártéma, meg aranyos, hogy hercegnő, békakirály, nemzeti lófasz, de őszintén, kik azok, akik a kórház előtt dekkolnak, várva a születést? Munkanélküliek, alkoholisták, vérnősz royalisták?
Amilyen jóindulatú nép vagyunk, bennünket maximum valamelyik köcsögebbfajta politikus áttételes rákműtéte csalna a kórház elé, hogy hangosan szurkoljunk. A ráknak.

A legellenszenvesebben ultraciki viszont, hogy a közhíradó honlapján a bulvár rovatban nagyjából kétnaponta jelenik meg hír a királyi házról. Az angolról. Normális?

Leadfoot 2013.07.22. 18:56:14

Kimondta, amit mindannyian gondolunk.

Leadfoot 2013.07.22. 18:59:23

Ööö... egyébként szerintem nem ezt mondta, csupán azt, hogy fölösleges a kórháznál dekkolnia, mikor a születést úgyis a Buckingham-palotánál fogják bejelenteni, tehát ő maximum a kórház épületének homlokzatát nézegetheti.

ilovecooking 2013.07.22. 19:04:16

Bocsi, de szerintem nem egészen úgy értette ő azt, ahogy ti. Nekem az jött le, hogy értelmetlennek találja az aktuális hírhez úgy-ahogy kötődő helyszín előtti ácsorgást, ahol -hacsak be nem csapódik egy meteor vagy Jacko módjára meg nem lóbálják a gyereket az ablak előtt- tuti nem fognak semmiről sem elsőként értesülni, hanem úgyis csak a hivatalos hírforrás fogja először közölni (itt épp a Buckingham palota). Ez a brit (meg nem csak brit) tudósítók idegesítő szokása.

ilovecooking 2013.07.22. 19:07:18

@Leadfoot: A francba, túl sokáig ellenőriztem a helyesírást, beelőztél. Már kezdem érteni, hogy a C:C-n miért burjánzik az elgépelés, a hírversenyben minden másodperc számít, olyan nevetséges dolgok, mint helyesírás, nem hátráltathatják ezt.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2013.07.22. 19:17:33

Bőven elég, ha bejelentik ha megszületik.

xylon 2013.07.22. 19:20:45

@Őrjöngő Sandy: Londonban ekkora tomeg barmikor osszeverodik.

Alaister Grand 2013.07.22. 19:32:45

Én már régóta csodálkozom, milyen alapos agymosás kell átesnie az angoloknak ahhoz, hogy lelkesen imádják egy letűnt kor maradványát, a királyi családot, és milliárdokat dobjanak ki fenntartásukra a jó kis adófontokból. Mégis, mi a francnak kellenek nekik? Nem szépek, nem okosak viszont kurva drágák.

kvp 2013.07.22. 19:43:49

"Mégis, mi a francnak kellenek nekik?"

A londoni bankokon kivul az angol kiralyi csalad anglia egyetlen megmaradt jelentos export termeke es az egyetlen ami meg allami kezben van. Minden mast eladtak, kiszerveztek indiaba vagy kinaba. Egy orszagban, ahol a francia allam a kozlekedesi vallalatok es az aramszolgaltato tulajdonosa, ahol a lakossag egyre jelentosebb resze nem beszeli a hivatalos nyelvet es kb. 25 eve megszunt az ipari termeles mar nem igazan lehet masban bizni. Ez a csalad maradt nekik, mint a nemzeti ontudat es buszkeseg szimboluma. Igazi hungari, akarom mondani angolikum. A gyerek pedig azert fontos, mert az edesanyja alapvetoen munkas szarmazasu, tehat ha neki sikerult bekerulnie a kiralyi csaladba, akkor barkivel elofordulhat.

kultúrterrorista (törölt) 2013.07.22. 19:46:32

@Alaister Grand:
Iknább költenék az én adóforintjaimat is egy történelmi maradványra, mint a korrupcióra. Jobban mutat, és tündérmesének is ízlésesebb :-P
Egyébként fura egy olyan országban pocskondiázni más nemzet királyi családos rajongását, ahol titokban mindkei azt reméli valami őshonfoglalókig visszavezehető nemes van a felmenői között, és ő többet ér emiatt a többinél

Rocko- 2013.07.22. 19:56:54

@visszakettopadlogaz: brittül mondta, biztos azért nem értetted jól.

szbszig 2013.07.22. 19:57:13

@Alaister Grand: Én is sokat gondolkodtam ezen. Egyrészt valószínűleg a megtépázott történelmi-nemzeti öntudatukat erősítik ezzel. Azért a gyarmatbirodalom felbomlása nekik is elég nagy érvágás volt, a világhatalom kategóriából szépen visszakerültek oda, hogy már Európában sem ők diktálnak. Másrészt olyan ez számukra, mint egy valóságshow. Ez a műfaj ugyebár a mai világban az egyik legnépszerűbb. És ők elmondhatják, hogy az övék az egyik legdrágább és a legrégebbi. Szerintem ezért is ragaszkodnak hozzá.

vladimir964 2013.07.22. 20:03:41

Szerintem a királyi sarj születésénél messze a franciák viszik el a pálmát. Ugyanis anno dacumál s "Dophin" - vagyis a trónörökös- születése, pontosabban a vajúdás alkalmával volt az EGYETLEN alkalom, hogy Párizs legszegényebbjei bemehessenek a királyi palotába. No de nem is akárhová, hanem a szülőszobába (persze nem mindannyian, hanem az először érkező néhány tucat aki befért). Ez törvénybe volt iktatva időtlen idők óta, és láss csodát, be is tartották. Így biztosították talán azt, hogy "a nép" lássa, tényleg mi vagy ki született...
Azért nem lehetett akármicsoda a ténsasszonynak szurkolósereg előtt szétterpesztve nyöszörögni...

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.07.22. 20:03:45

@Rocko-: tudok en brittul is, 6 evig voltam ott :)) aki megert egy walesi utcai fish&chips arust ugy hogy az ragozik mikozben beszel az otcsillagos rigo utcai nyelvvizsganak felel meg :D:D:D

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.07.22. 20:05:10

szeretik a royal familiat, egymast nem.

dreia 2013.07.22. 20:15:40

VVAlekosz és VVÉva életének eseményeiről írni nemesebb feladat?

remorse_code 2013.07.22. 20:31:38

Szerintem meg azt mondta, hogy a pénzt inkább a magyar devizahitelesek megsegítésére kellene költeni, szerintem.

jet set 2013.07.22. 20:43:45

@Alaister Grand: Bajszos Jani ingyen van nekünk?

Miss Bliss 2013.07.22. 21:00:19

@Leadfootnál a pont. Nem azt mondja, hogy nincs hírértéke, hanem hogy nem újdonság (mindaz, amit ő jelenteni tudna pillanatnyilag).

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2013.07.22. 21:05:19

Szerintem a média mocsok 90%-a teljesen felesleges információ.Egyszerűen nincs hatással az életünkre az a sok szar amit tömnek belénk...

2013.07.22. 21:07:42

@szbszig: Nem ez a megoldás, a birodalom fennállásakor is a királyi családon csámcsogtak.
"Angliában nem tekintik a hülyeség biztos jelének, ha valaki az időjárásról kezd beszélni, sőt, a kereskedői udvariasság meg is követeli, hogy a vevőt egy-két, az időjárásra vonatkozó kijelentéssel örvendeztessék meg. Igaz, hogy talán sehol sem befolyásolja az időjárás annyira az ember kedélyállapotát, mint az esős Angliában. Azután kitűnő téma a királyi család. A királyi család roppant népszerűségét talán annak is köszönheti, hogy olyan jó és semleges társalgási anyagot szolgáltat. Az biztos, hogy első londoni szállásomról néhány hét után azért szöktem meg, mert nem birtam tovább elviselni azt a rengeteg részletet, amit ebéd és vacsora közben a királyi család tagjairól megtudtam." /Szerb Antal: Miért hallgat az angol? 1938/

@vladimir964: Bármikor nyitva volt Versailles a polgárok előtt, nem csak szüléskor. Casanova megírja az emlékirataiban, hogy hogy bolyongott a királyi palotában, összefutva XV. Lajossal, a királynéval Maria Leszczynskával, D'Argenson első miniszterrel és több udvarhölggyel (akiket feltűnően csúnyának talált). A francia királyi család étkezése nyilvános szertartás volt, amelyet a francia polgárság nagy lelkesedéssel látogatott. "A derék emberek - írja Madame Campan, Marie-Antoinette udvarhölgye - miután megnézték hogyan eszi Dauphine a levest, elmentek megnézni a hercegeket, hogyan eszik marhafőttjüket, azután pedig lóhalálában rohantak, hogy még megláthassák XV. Lajos nővéreit, amint desszertjüket fogyasztják." Egyébként igen, a szülés elég extrém dolog, de természetesen nyilvános volt, hiszen nem egy intim, családi esemény volt, hanem állami aktus. De nyilvános volt a nászéjszaka is, sőt, XIII. Lajos orvosának, Héroard doktornak az emlékirataiból gyakorlatilag az uralkodó teljes nemi élete rekonstruálható. A történészek pontosan tudják, hogy a Napkirály és öccse, az orléans-i herceg mikor fogant, ugyanis a királyi pár sosem töltötte kettesben az éjszakát.

Szerintem a helyzet az, hogy a királyi család egyfajta végtelen Barátok közt, egy örök családregény. Egy család, amelynek a történetét ezer évre visszamenőleg elolvashatja az ember elég közel tud kerülni. A jó uralkodó mítosza örök, ha valami rossz történt, az emberek mindig a rossz tanácsadókat szidták, akik félrevezetik a jó királyt. Az uralkodót szeretni szokás (ez a mai napig nagyon gyakori jelenség), míg egy nyavalyás politikuson csak gúnyolódni lehet. A király Isten kegyelméből kerül a tisztségébe, egy politikus pedig a választók akaratából. A választók sosem bocsátják meg egy közülük felkapaszkodottnak, ha elszalad vele a ló, egy királyi sarjnál ez természetesen szót sem érdemel (lásd Harry herceg kicsapongásai, náci egyenruhás kalandja stb.).

2013.07.22. 21:11:20

@Őrjöngő Sandy: Nekem már az is sok volt, hogy közvetítették Vilmosék esküvőjét. Jó, nem voltak miatta álmatlan éjszakáim, de miért nem közvetítették akkor a spanyol trónörökös, vagy a holland király esküvőjét? Az angolok nagyon nagy businesst csináltak a királyi családból.

vénkujon 2013.07.22. 21:11:35

nem tudjátok hány centis most a tágulat?

pudliho 2013.07.22. 21:18:31

Leadfoot jól írta, mintha nem pont ezt mondta volna a riporter, na de mindegy is.

CENZÚRÁZVAszorult Fémkarika 2013.07.22. 21:23:43

Az tinektek a bajotok, hogy főlettetök emölve a jobbágysorbú és nem tisztelitök az előbbrevalóitokat. Büdösök.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.07.22. 21:26:13

azt modta, hogy plenty more to come, none of it news of course. A Huffington Posttól vettem át, ha ott nem tudnak angolul, akkor sehol. Bár, ha a magyar nyelvvizsgarendszerből indulok ki, akkor egyértelmű, hogy a magyarok beszélnek legjobban angolul, sőt, csak ők.

bretman 2013.07.22. 21:40:45

Mindenesetre a királyi család erős médiaérzékenységgel rendelkezik. A kölök megszületett fél ötkor, de csak fél kilenckor, prime time-ban jelentették be :-)

Mesterlövész 2013.07.22. 22:01:15

@kvp: Kurvára felesleges. Akinek király kell hozzá, hogy valakinek érezze magát, az már régen pszichiátriai eset. Persze sok szemét van, amit a még több hülyének el lehet adni, egy csomó országban van még itt király, nem mint ha marha hasznos lenne. A svéd királynak például havonta 60 millió svéd koronával nem kell elszámolnia. De ez csak egy példa, szerintem a briték még jobban viszik a pénzt, miközben csak arra jók, hogy a szemmel láthatóan kurvára unatkozó angoloknak legyen miről szövegelni. BA-ROM-SÁG. Saját véleményt hallhattak, a viszont nem látásra.

Mesterlövész 2013.07.22. 22:02:26

Ki nem szarik a királyra és a többi hülyeségre és hülyére? Igaza van a riporternek maximálisan.

otgorbebogre 2013.07.22. 22:11:17

Ez igy igaz. Tokre semmi erdemuk sincs, mindek bokol elottuk mindenki? Nah mindegy az idosebb allami jelkep felesege megszulte a jovendo allami jelkepet. eljen.

ilovecooking 2013.07.22. 22:18:06

@sixx: De, a Huffington Post nagyon fasza angolból, biztos ezért tudják olyan jól, hogyan lehet a "here" szócska meg a "because" utáni rész elhagyásával kicsavarni az eredeti szöveg értelmét. Gondolom annak, hogy a Beep nem tartja hírnek a jövendőbeli uralkodó születését nagyobb a hírértéke, mint egy munkájával elégedetlen riporternek.

guy2 2013.07.22. 22:48:44

Aki azt mondja, hogy a királyi családnak semmi szerepe GB-ben, az egy kicsit szerintem el van tévedve, és dunsztja sincs a politikáról, sem a gazdaságról. Eszméletlen pénzek és birtokok felett rendelkeznek pl., és akkor ott van még a politikai hatalom kérdése.

symor 2013.07.22. 23:23:04

Elhunyt Dennis Farina (Luck, Snatch), az egyik legszimpatikusabb és legemberarcúbb idősödő, bajszos színész, akit elég volt egyszer látni a vásznon és szinte egyből megkedvelte bárki :/

Jaa, és megszületett a trónörökös örököse :P

dr. Aullah 2013.07.22. 23:38:26

Miért? A királyi család és alekosz pont egy szinten vannak. És ez most nem hízelgésnek mondtam alekoszról...

dr. Aullah 2013.07.22. 23:41:28

@dr. Aullah: Óh... a királyi család rosszabb... alekoszt legalább nem közpénzen tartjuk el.

Frőczy Sanyi 2013.07.22. 23:51:33

Láttam a SkyNews-on mennyien gyülekeztek a Buckingham Palace és a kórház előtt. A riporternő kedélyesen elbeszélgetett egy ausztráliában élő kiwi hölggyel, de nem csak a nemzetközösségből érkeztek nézelődők. Számukra nyilván hírértékkel bír a királyi baba érkezése. Nem hiába volt Twitteren a #RoyalBabyBoy trending topic.

Mikrobi 2013.07.22. 23:56:13

Az angol hercegi pár gyereke nem más, mint egy celebsarj. Ez bulvárhír. A pápa ellenben milliós tömeghez ment el Brazíliába, lelki élményt és vigaszt nyújtani a világ minden tájáról odasereglett zarándokoknak. Egyes médiumokban ez még annyira sem hír, mint Vilmos gyerekének születése. Teréz anya halála jut az eszembe, akivel szinte egy időben halt meg Diana hercegnő is. A végtelenül tiszta, India- és világszerte rengeteg embernek reményt adó, felüdítő szent és a feslett életű, paparazziktól hajtott némber közül mégis az utóbbinak volt inkább hírértéke.

xylon 2013.07.23. 00:31:30

@Mikrobi: papa szolhatna valamit a pedo papokrol is. BTW a BBCn hir volt a breaking news kozben papa utazasa (ugye az UK nem is katolikus orszag) helyszini riportokkal meg minden.

A masik meg vicces hogy Magyarorszagrol jol megtudjatok mondani hogy a britek mit gondolnak a kiralyi csaladrol persze kizarolag negativan.

bretman 2013.07.23. 01:04:12

@Mikrobi: @xylon:

Jaja,arról az emberről beszélünk, akinek elődje belebukott abba, hogy az általa irányított szervezet maffiapénzeket mosott tisztára, tagjai között pedig az átlagnál sokkal inkább felülreprezentáltak a pedofilok?

Lehet, hogy Ferenc tisztára mossa majd a katolikus egyház becsületét, de ezekkel az ájtatos szövegekkel előbb megvárnám,míg megtörténik.

Redcap 2013.07.23. 10:17:49

@Mesterlövész:
"De ez csak egy példa, szerintem a briték még jobban viszik a pénzt"

Szerinted? Akkor jó. Szerintem meg az ég zöld. Csak attól, hogy szerintem az, még nem úgy van. Mi lenne ha az ilyen nagyokosok, akiknek fogalmuk sincs a világon láthatólag semmiről, nem pofáznának, hogy szerintük mi hogyan is van. Szerinted jobban viszik a pénzt. Beszarok. Elárulom: te hülye vagy, ugyanis a brit királyi család nem viszi, hanem HOZZA a pénzt, méghozzá nagyon súlyos fontszázmilliókat. Barom.

Thomas Dantes 2013.07.23. 10:29:03

@Alaister Grand: Tudod, egyrészt nem tudom, hogy magyarként miért fáj az neked, hogy mit szeretnek, vagy mit nem az angolok. Neked nem kerül semmibe.
Másrészt, ez egy történelmi hagyomány. Igencsak történelem és hagyománytisztelőek. Ami jó dolog, a hagyomány tisztelet nálunk is lehetne...de nálunk a hagyománytisztelet kimerül a sírás-rívásban. Sajnos.

Egyébként meg nekünk is van államfőnk, és ő is sokba kerül, igaz nem egy egész család, de a köztársasági elnököt is el kell tartani...

Az angol uralkodói család viszont nem kerül ám olyan sokba az angoloknak. Ugyanis, például az uralkodói birtokokról származó jövedelmek felett nem a királynő rendelkezik, az szépen megy a költségvetésbe!

Forintban kapnak úgy 9-10 milliárdot. Még forintban sem egetverő összeg.

Valahogy úgy van ez, hogy a uralkodói birtokokkal foglalkozó Crown Estate profitjának egy részét (15%)át kapja meg az uralkodói család, vagyis nem kerül ám sokba őket fenn tartani!
Vagyis, még hasznot is hoz az uralkodói család.
Ezzel szemben a köztársasági elnök nem hoz pénzügyi hasznot, nincsenek birtokai aminek bevételeiből az ország részeszül, tehát na, a mi elnökünk kerül ám sokba!

Persze ettől még igaz, itt minket Magyarországon mi a fenét érdekeljen, hogy megszületett-e vagy nem született meg ez a gyerek, hát nagyon nem érdekel. Ostobaság , bulvár hír.

De amit mondani akartam, az, hogy ez egy tévhit, hogy sokba kerül meg el kell tartani az uralkodói családot feleslegesen. Nem így van.

Thomas Dantes 2013.07.23. 10:45:25

@dr. Aullah: A királyi családot sem közpénzen tartják el. Tessék megtanulni.

rrrtthhhaaa 2013.07.23. 10:52:39

@Thomas Dantes: De, közpénzen tartják fenn az intézményt. Hogy ez sok vagy kevés és mennyire térül vagy nem térül meg az már viszonyítás kérdése.

Thomas Dantes 2013.07.23. 13:36:50

@rrrtthhhaaa: Nem, nem így van. Mi lenne ha elolvasnád amit írtam? Hm? Nem? Nem tudom mi nem világos belőle.

,,Crown Estate profitjának egy részét (15%)át kapja meg az uralkodói család, vagyis nem kerül ám sokba őket fenn tartani!
Vagyis, még hasznot is hoz az uralkodói család."

Értelmezni, és felfogni. Magyarul van.

xylon 2013.07.23. 13:40:22

@Thomas Dantes: 40 millio font az egesz bagazs koltsegvetese + security cost. A budgetben ilyen millard fontos tetelek vannak a kiralyi csalad fenntartasa nem oszt nem szoroz. Simlicska tobbet lop el egy unalmas szerda delutan, az meg nem zavar titeket. Ki erti Magyarorszagot?

kirapufy · http://www.vhegy.com/ 2013.07.23. 14:01:30

Húzzuk le a királyi budit és lapozzunk, mert messze van még a messzi! Hol van Mr. Bean, amikor szükség van rá! www.vhegy.com/2013/07/megszuletett-tovabblephetunk.html

rrrtthhhaaa 2013.07.23. 17:41:19

@Thomas Dantes: De, így van.
Attól, hogy hülyeségeket hordasz össze amit aztán a buta emberek ismérveként személyeskedve hőbörögsz vissza még nem lesz igaz, sőt.

Ezt értelmezd, ízlelgesd, magyarul van, bízom benne menni fog.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.07.23. 17:47:29

isten ments, hogy beleszóljak a magasröptű vitába, de

The British Royal Family is financed mainly by public money, but there are also a number of private sources of income. The official reported annual cost to the British public of keeping the Royal Family was £41.5 million for the 2008-09 financial year.[1] However, this figure is disputed since it does not include the cost of security provided by the police and the Army, the lost revenues of the Duchies of Cornwall and Lancaster and other expenses.
On 1 April 2012, the old Civil List and the Grants-in-Aid were replaced by the single Sovereign Grant. The British Parliament meets the cost of the Sovereign's official expenditure from public funds. This includes the costs of the upkeep of the various royal residences, staffing, travel and state visits, public engagements, and official entertainment.[2]

Thomas Dantes 2013.07.23. 19:11:48

@rrrtthhhaaa: Nem hőbörgök, nem személyeskedtem. Nem kell megsértődni. Van egyébként bármi érved? Nos? Az nem érv, hogy ,,de így van".

De tessék.

index.hu/kulfold/2013/06/27/tobb_penzt_kap_a_kiralyno/

,,A monarchiára elkülönített állami juttatás a Crown Estate - a királyi birtokokat, kereskedelmi ingatlanokat és egyéb befektetéseket kezelő, becslések szerint 8,1 milliárd font összértékű portfoliót felügyelő holding - éves költségvetési befizetéseinek 15 százaléka. A Crown Estate eredménye a csütörtöki beszámoló szerint az elmúlt pénzügyi évben 5 százalékkal 252,6 millió fontra emelkedett."

hu.wikipedia.org/wiki/II._Erzs%C3%A9bet_brit_kir%C3%A1lyn%C5%91#.C3.89rdekess.C3.A9gek

"A királynő fő rezidenciái, mint a Buckingham-palota és Windsori kastély[7], illetve a koronaékszerek és a rezindeciákban található műtárgyak (The Royal Collection) az erre a célra létrehozott alapítványok tulajdonában vannak[8]. Ezzel szemben a skóciai Balmoral és Sandringham kastélyok a királynő személyes tulajdonát képezik.[9] Az összesen 7,3 millárd font értékűre becsült koronabirtokokat a The Crown Estate[10] kezeli, a királynő ezek felett sem rendelkezhet személyesen és a birtkokból származó jövedelmét be kell szolgáltatnia a brit költségvetésnek.[11]"

nagyvilag.hirszemle.net/kisse-dragult-brit-monarchia-de-kiralyno-fizetesemelest-kap

en.wikipedia.org/wiki/Crown_Estate

Olvasd el. ha te másképp tudod, oké, de akkor talán valami érvet is hozz. Mert az hogy ,,de így van" az nem igazán érv. Lehet, hogy tévedek, lehet hogy itt olyat írnak ami nem igaz, de akkor talán tessék, mutass fel valamit.

rrrtthhhaaa 2013.07.23. 20:30:08

@Thomas Dantes: Nem vagyok sértődékeny, eleresztem a fülem mellett a durcás, személyeskedő sértéseket.
Olvastad sixx közbeszúrását?
Én nem fogok nekiállni győzködni abban biztos lehetsz.
Tudom, tanultam, ismerem a rendszert. De ha kicsit a sorok mögé nézel vagy akár józan paraszti ésszel végiggondolod magad is beláthatod.

dm996 (törölt) 2013.07.24. 04:53:21

@sixx: amikor a multkor megjegyeztem a charlie hunnam-os poszt alatt, hogy szerintem nem igazan hullamzik a brit es az amerikai angol kozott, lehurrogtal, hogy akkor valszeg nem eleg jo a fulem, vagy az angolom.

Ezek utan egy picit gaznak erzem, hogy ilyen szinten felreertelmezed a riporter szoveget, de ez meg hagyjan, csak aztan meg meg nekiallsz a magyar nyelvvizsgarendszerrol papolni. Nemar...

"azt modta, hogy plenty more to come, none of it news of course"

az a resz, hogy "because that will come from the Buckingham Palace" kimaradt neked? A gyengebbek kedveert, a riporter csak annyit mondott, hogy ahonnan neki kellett tudositani, nem szamithatott mar semmi erdekesre vagy hirertekure.

dm996 (törölt) 2013.07.24. 04:55:03

@sixx: lehet, hogy csak figyelmetlen voltal, nincs ezzel semmi gond, megesik mindenkivel, csak ilyen esetben elismerni a dolgot nagyobb ereny, mint nekiallni emberkedni :)

dm996 (törölt) 2013.07.24. 04:58:16

Egyebkent tenyleg gaz ez a felhajtas az ugy korul, de hat gondolom a riporter sem azert ment oda mert annyira izgalmasnak tartotta a dolgot, hanem mert erre kapott utasitast...

sixx · http://comment.blog.hu 2013.07.24. 09:26:18

@dm996: ertem. az egesz angolszasz sajtot megjarta a video, minden oldalon ezt emeltek ki mint jo peldajat annak, mennyire nevetsegesen unalmas, nemhir ez az egesz, KIVEVE az index/cc olvasoit, akik az abszolut tudas birtokaban, a kibaszottt elefantcsonttoronybol kinyilatkoztatnak. ezert imadom en ezt az orszagot.

dm996 (törölt) 2013.07.25. 10:57:21

@sixx: akarhogyan csurod-csavarod, akkor is azt mondta, amit. Tulajdonkeppen lehet, hogy a "none if it news"-t burkoltan celzaskent tenyleg azert mondta, amiert te gondolod, de amivel folytatta azzal hivatalosan is kivagta magat, hiszen igy egeszeben mar mast jelent a mondat. Szemelyszerint en lefosom, hogy cinizalsz, ettol meg a tenyek tenyek maradnak :)

sixx · http://comment.blog.hu 2013.07.25. 11:24:23

@dm996: személy szerint lefosom, mit magyarázol bele, a tény tény marad: az angolszász sajtóval szemben a magyarok másképpen, jobban, pontosabban értelmezik az angol anyanyelvű, angol riporter angol mondatait. tipikusan magyar dolog, megszoktam.

dm996 (törölt) 2013.07.25. 12:27:19

@sixx: linkelnel egy ilyet, ami alapjan ezt mondod?
süti beállítások módosítása