Azt mondta Puzsér Róbert egy tévéműsorokról tartott beszélgetésen, hogy a Való Világ jól össze volt rakva, és ugye már ez is elég meglepő, mármint az, hogy Puzsér egy ilyen agysejtpusztító szellemi toprongyot, mint egy tévés reality, bármilyen értelemben véve is pozitív kommentárral lát el, de nemzetünk kultúrkampfjának önjelölt generálisa nem állt meg itt, hanem hozzátette, hogy nem mellesleg a holokausztot is jól megszervezték. Mert hát a sok transzport, és ugye a vagonokat meg a gázkamrákat időben kellett üríteni. A videón a releváns agymenés látható.
Az, hogy Puzsér sokkolja a hallgatóságot, nem meglepő, ő a Howard Stern-iskola gyermeke, és ami a szívén, az a száján, ha szerinte a metélt fasz kifejezés vicces, akkor azzal viccel, ez nem fog változni míg világ a világ. Azon viszont kicsit csodálkozunk, hogy egy tévéműsor háttérmunkálatairól beszélve nem talált jobb analógiát (hangyaboly?) a holokausztnál, mert ugye ez kicsit ízléstelen. (Hogy a poszt alatt majd óhatatlanul megjelenő zsidózó mélymagyar kommentelők is megértsék, ez olyan ízléstelenség, mintha a Don-kanyarhoz vagy Trianonhoz hasonlította volna.)
És ez most itt nem a túlérzékeny zsidóság felháborodása (azt majd a készülő Mazsihisz közlemény tartalmazza), egyszerűen arról van szó, hogy ha Puzsér Róbert azért hajigálja szarral Hajdú Pétert, mert az beteg gyerekeket mutogat a tévében, és kínjukon keresztül keres pénzt és tesz szert népszerűségre, valamint azt írja saját magáról hogy
Márpedig számomra nincs fontosabb dolog, mint keresztbe feküdni az igénytelenségnek, az ízléstelenségnek meg annak a pszichopatológiás médiadevianciának, amit Hajdú képvisel.
akkor kedves Róbert, én meg joggal küldelek el téged a büdös picsába a párhuzamaiddal egyetemben.
Ciklon Béla 2013.06.06. 10:40:05
harcosDuke 2013.06.06. 11:07:13
Ez a Puzsér nekem kicsit sem szimpatikus. (Nem is szándéka, hogy mindenkinek tetsszen) De azt bírtam, mikor a CSISZ-ben a kis lökött rappelő gyereket, akinek gagyi szövegein eleinte elkezdtek olvadozni a zsűritagok,jól kiosztotta.
Még egy.
Aki a Szent Koronát ócsárolta, kapott valami ejnye bejnyét? Nem rémlik.
Leadfoot 2013.06.06. 11:13:24
Ez legalább annyira értelmes analógia volt, mint Puzséré.
minek az? 2013.06.06. 11:19:13
EmBertalan 2013.06.06. 11:22:03
flamer 2013.06.06. 11:25:29
most.444.hu/2013/05/29/bocs-robert-tudom-hogy-te-a-robert-vagy/
Leadfoot 2013.06.06. 11:27:10
Másfelől ezzel a párhuzammal valamilyen szinten mégiscsak egy valóságsóhoz hasonlított egy népirtást.
nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2013.06.06. 11:31:27
fran7 2013.06.06. 11:37:13
Tehát Puzsér ilyen megjegyzéseivel csak azt mutatja be milyen tájékozatlan ebbe a témában, de ez nem meglepő
Baldrick68 2013.06.06. 11:37:22
Én is pont ezt látom benne.
Nincs itt semmiféle zsidó vicc.
Ugye itt az volt a fő motívum, hogy milyen jó volt a VV mert jól volt megszervezve.
Erre a Puzsér válasza, a holokauszt is jól volt megszervezve.
Namármost attól hogy jól volt megszervezve és sok energiát öltek bele, attól még valami nem lesz pozitív dolog.
Erre akart puzsér rávilágítani és szerintem tök jó a hasonlat.
Ugyan ilyen, amikor azon azon keseregnek, hogy ha 2014 -ben nem a fidesz nyer akkor sem lehet semmit sem csinálni, mert 2/3 -al be lett betonozva minden és nem lehet ellene tenni semmit.
Na erre mondják páran:
"Érdekes akkor a náci bűnösöket sem kellett volna piszkálni, mivel a nácik törvényesen irtották a zsidókat meg amúgy mindenkit akinek nem tetszett a képe, ugyanis ők hoztak maguknak egy törvényt, hogy amit most csinálnak az törvényes.
Ennek ellenére azért vidáman fellógatták őket"
ldani7492 2013.06.06. 11:38:05
harcosDuke 2013.06.06. 11:38:05
Leadfoot 2013.06.06. 11:40:30
Baldrick68 2013.06.06. 11:46:31
Van benne valami.
Amikor anno auswitzet néztem meg, szembetűnő volt az I és a II tábor közötti különbség.
Az I táborban tégla épületek a cellákban központi fűtés.
Maga a gázkamra is csak valami béna próbálkozás 3 db kemencével.
Nekem azt jött le, hogy amikor az I tábort építették, akkor még nem igazán gondolták végig hogy mit is akarnak csinálni az emberekkel.
Viszont a II tábor már célirányosan épült, ott már látszik hogy itt keményen a megsemmisítésre megy ki a játék.
A gyengéket már az elején megölik. A többieket addig dolgoztatják minimális étellel amíg le nem gyengülnek és utána ölik meg.
Viszont az egészet németekre jellemző precizitással csinálták.
A kezdet kezdetén minden fogolyról fényképet csináltak és az alapján azonosították, aztán rájöttek hogy nem jó, mert annyira lesoványodnak és tönkremennek az emberek pár hónap alatt, hogy nem lehet felismerni őket a fényképek alapján.
Utána jött a tetoválás.
Baldrick68 2013.06.06. 11:47:24
Én valahogy úgy emlékszem, hogy kirúgták az állásából az illetőt.
harcosDuke 2013.06.06. 11:51:58
fran7 2013.06.06. 11:52:58
EvilHedgehog 2013.06.06. 11:54:05
w_tilos · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2013.06.06. 11:55:16
mókás ahogy index címlapon prédikálnak az ízlésről
hiszen ti libbantak az igénytelenség csúcsa vagytok, akik számára az erkölcs meg az etika, undorító visszataszító fogalmak, amikről semmiképpen ne beszéljenek iskolákban, mert még megfertőzi az ártatlan gyermekeket
TibiStok 2013.06.06. 11:55:19
Egyébként a magyarság tragédiáit illetően kevésbé érzékenyek az indexesek, ha már a szerző is élt egy párhuzammal.
Fallandraise 2013.06.06. 11:55:36
TibiStok 2013.06.06. 12:01:54
A jövőben megcímkézhetnéd a sértettséged indukálta bejegyzéseket, hogy ne kelljen a népnek elolvasni.
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.06. 12:04:07
Papucs Orrán Pamutbojt 2013.06.06. 12:04:22
Gilinggalang 2013.06.06. 12:07:54
Blitz! 2013.06.06. 12:08:20
Ehhez a mondathoz külön gratulálok, és különösen az első része az igazán íjesztő. Szóval, aki nem lát Puzsér kijelentésében semmi ízléstelenséget. és netán még pluszban meg is említi a zsidókat bármilyen egyéb összefüggésben, az minden bizonnyal "zsidózik", emelett pedig "mélymagyar".
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.06. 12:09:55
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.06. 12:19:07
GL-581 g 2013.06.06. 12:28:08
Galván Tivadar 2013.06.06. 12:32:19
pucros 2013.06.06. 12:34:53
Eleve nem működnek posztolónál az értelmi funkciók, vagy csak a holokauszt-tematika környékén blokkolnak le?
Nero Bianco 2013.06.06. 12:36:04
Semmi baj nincs a hasonlatával.
méregzsák 2013.06.06. 12:38:03
Lehet velük egyet nem érteni, lehet másként értékelni egy adott dolgot, mint mondjuk sixx, de a más értékeléstől sem sixx nem lesz hülyébb, sem a kommenetelő okosabb. SZERINTEM.
(magam részéről értem Puzsér párhuzamát, de nem tartom szerencsésnek a hasonlatot)
Ja, és nem megvédeni akarom sixxet, mert egyrészt nem szorul rá, másrészt sztem magasról ejt rá, hogy ki mit gondol róla - joggal, mert ezen a blogon ő van otthon.
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.06. 12:40:02
harcosDuke 2013.06.06. 12:40:37
Egy mondatnak végigmondva van, vagy nincs értelme.
Gukker 2013.06.06. 12:41:40
>>Na erre mondják páran:
"Érdekes akkor a náci bűnösöket sem kellett volna piszkálni, mivel a nácik törvényesen irtották a zsidókat meg amúgy mindenkit akinek nem tetszett a képe, ugyanis ők hoztak maguknak egy törvényt, hogy amit most csinálnak az törvényes.
Ennek ellenére azért vidáman fellógatták őket" <<
Nono, ez nem teljesen igaz. A német "zsidótörvény", a Nürnbergi törvények voltak.
hu.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrnbergi_t%C3%B6rv%C3%A9nyek
A zsidó genocídium ennek teljességgel ellentmondott. Az még német szempontból is törvénytelen volt. Nemhiába tartották titokban.
A témával kapcsolatban melegen ajánlom az Összeesküvés (Conspiracy) c. BBC filmet rengeteg ismert szereplővel.
www.imdb.com/title/tt0266425/?ref_=sr_6
Ez a Wannseei konferenciáról szól, ahol teljes titokban kezdődött meg a "végső megoldás" gyakorlati megszervezése. Persze teljes titokban.
Itt Stuckhardt szépen levezeti a dolgokat.
Mubtakkar 2013.06.06. 12:42:25
A Comment blog és az Index annyira híve a szólásszabadságnak, hogy ők döntik el, kinek és mit szabad szólnia. Ultragáz.
"ha szerinte a metélt fasz kifejezés vicces, akkor azzal viccel" - na igen, mert az Indexet az úri szalonokba illő hangvételű és mindennemű olcsó vulgaritástól mentes médiumnak ismerhettük meg az évek során. Bagoly mondja verébnek? :P
Leadfoot 2013.06.06. 12:45:45
MindjártTörölnek 2013.06.06. 12:48:29
Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2013.06.06. 12:50:54
harcosDuke 2013.06.06. 12:55:35
Nero Bianco 2013.06.06. 13:03:56
"ez olyan ízléstelenség, mintha a Don-kanyarhoz vagy Trianonhoz hasonlította volna"
A Doni katasztrófát köztudottan a szervezetlenség tette teljessé, valamint a trianoni döntés sem arról volt híres, hogy elképesztő profin volt megszervezve.
Szóval nagyon mellé ment a poszt.
szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2013.06.06. 13:08:46
azaz, ha nácikról, ill a nácikkal kapcsolatban teszek egy állítást(kijelentést), -> AKKOR -> NÁCI VAGYOK.
ergo nem beszélhetek szabadon a nácikról, anélkül, hogy megbélyegeznének/lenáciznának.
oké egy kivétel van, komolyan: elhatárolódni, szídni szabad őket
ennyi.
Fallandraise 2013.06.06. 13:14:39
fran7 2013.06.06. 13:15:27
A trianoni döntés egy nagyon egységes szervezett döntésnek volt köszönhető, hogy ez milyen szervezetlenséget és káoszt okozott, az azért volt, mert nem mérték fel a következményeket, de ugye ez nagyjából a háború első részére teljesen igaz volt, szinte minden téren. Tehát minden eseménynek van egy szervezett része és van egy nagy bizonytalansági tényezője.
Maga a holokauszt sem a szervezettség mintapéldája, már ha a történelemkönyvek beszámolóját vesszük alapul. Ha csak egy történelmi esemény tipizált formáját, akkor talán.
csomóga 2013.06.06. 13:18:47
Exploiter 2013.06.06. 13:20:45
Egy másik ugyanilyen elbaszott csoport szerint jézussal, istennel, a hazával nem lehet.
A harmadik szerencsétlen banda szerint a holokauszttal, négerekkel, homokosokkal nem viccelünk.
Aztán
Exploiter 2013.06.06. 13:22:32
Semmi másról nem szól q sztori, ki hová tartozik.
nolto 2013.06.06. 13:23:21
SZóval semmi gond ezzel a poénnal, csak nem kellene ennyire érzékenynek lenni.
Lillian.. 2013.06.06. 13:23:25
Brutival egyet értek teljes mértékben: bírom Puzsért, de egy "médiakurva".
Talán mert ő is meg akar élni és nem szalámit lopni a teszkóból.
Kelletteznekem? 2013.06.06. 13:26:17
Puzsér semmilyen ízléstelenséget nem követett el, semmilyen vitatható, negatív, áthallásos vagy bárkit is sértő dolgot nem mondott. Arra szeretett volna rávilágítani, hogy ha valami jól van megszervezve, az önmagában még lehet borzalmas, káros, rossz. Sőt. A jól szervezettség fokozza a borzalmakat. Meg merem kockáztatni hogy a Holokausztban irtózatos szervezettsége volt a legborzalmasabb. Ha valakit egy konyhakéssel leszúr Józsi bá a kocsmában az tragikus. Ha többmillió embert, előre eltervezve, mérnöki precizítással, egy egész államgépezetét mozgósítva gyilkolnak meg, az borzasztó, felfoghatatlan, embertelen. Minél szervezetebb, annál borzasztóbb. Nem hiszem, hogy ez az álláspont vitatható lenne (márpedig Puzsér érve ez). Igen, ez egy extrém példa arar, hogy ha valami jól, ésszerűe, racionálisan jól kiszámítva történik még lehet borzasztó, sőt! ha rosszat csinálunk jól, azaz embertelen, káros dolgot végzünk nagyon jó "minőségben", azzal okozhatjuk a legtöbb kárt. Ez egy nagyon ütős érv a kereskedelmi tv-k ellen: aki nagyon profin, szervezette, kiszámítottan tud műsort csinálni azon sokkal nagyobb a felelősség, mert sokkal többet tud ártani. Szerintem erre a jelenségre zseniális a náci rendszer pélédája: ennél többet valószínüleg kevés rendszer tudott ártani az emberiségnek, ehhez egy exrtém gonoszság, és emellett egy extrém szervezettség, intelligencia, elkötelezettség kellett. A kettő együtt borzasztó elegy: a szervezett, olajozott de jószándékú rendszer nyilván jó, a gonosz de béna kevéssé veszélyes (lásd önmagát otthonában felrobbantó merénylő ), a jó széndékű de szervezetlen se okoz nagy kárt (kicsit azért tud).
Marad egy kérdés: mi történik itt?? Mi van ebben az országban?? Vannak szavak, népek, dolgok amiket ha (erre nem feljogosított, felkent) ember kiejt a száján meghurcolják, lenácizzák, függetlenül a (nyilvánvaló) szándékától? Ez nagyon szar. NEM az a baj, hogy a szentkoronával való élcelődésre senki nem harap. Hiszen mindenki réjött, mire is gondol, hogy hamis mítoszokra építünk, de ha nincs igaza, ugyan már, véleménysabadság van. Szerinte hülyeség, más szerint nem. OK. De miért van, hogy más dolgokkal kapcsolatban nem lehet semmi mondani (nemhogy kritikát, mainstreamtől eltérő véleményt, vagy felvetést), de magát a tárgyat (Holokauszt) semmilyen negatív értelemben nem tárgyaló megjegyzést sem. Mer nem. Ez nem jó, ez agymosás, ez a párbeszédet telejsen lehetetlenné tévő, és álszent magatartás.
(Puzsér is érvel ezzel itt www.youtube.com/watch?v=QevvLIZDmFo, és szerintem most is erre gondolt)
n3benyo 2013.06.06. 13:26:36
xunilo 2013.06.06. 13:30:45
sixx legalább olyan szánalmas, mint Hajdú.
Puzsér majdnem olyan szánalmas, mint Hajdú.
Hajdú iszonyat szánalmas.
Mindháromnak javaslom, hogy ahelyett, hogy beleböfög vmi vérciki faxságot az éterbe inkább ballagjon ki valamelyik gátra, fogjon meg egy lapátot oszt lapátoljon. Higgyétek el, 14-16 óra folyamatos lapátolás után már nem lenne kedvük böfögni.
Nero Bianco 2013.06.06. 13:30:57
Kár, hogy a fejvesztve menekólő résztvevők nem tudtak a nagy szervezettségről.
Legalábbis azok a túlélők, akikkel én beszéltem, nyomát nem látták a szervezettségnek.
Trianon meg úgy volt ad hoc, ahogyan.
Szóval egyik sem a szervezettség közismert példája.
Ellentétben a holokauszttal, melyre a közgondolkodás igen is úgy emlékezik, mint a rendkívül szervezett tömeggyilkosságra.
Sok minden persze a valóságban nem úgy volt, mint a közemlékezetben, de ha hasonlatot mondunk, és azt szeretnénk, hogy a legtöbben értsék, akkor speciel nem mondjuk Kossuth valóságos szerepével példálózunk.
Ez van.
xunilo 2013.06.06. 13:31:43
ott a pont
+1
Boka1 2013.06.06. 13:32:41
citromimi 2013.06.06. 13:38:31
fran7 2013.06.06. 13:46:48
A trianoni békeszerződés tele volt ad hoc lépésekkel, de egy nagyon erős akarat volt mögötte, amit ha akarsz szervezettségnek tekinthetsz, ha akarsz nem. De biztos nem csupán a sors véletlen szeszélye okozta.
Másrészt hiába van a történelmi tudatban, hogy a Holokauszt a szervezettség mintapéldája, mindez nem igaz. Ahogy az sem hogy a hunok a magyarok rokonai. Egyáltalán honnan kezdve számolod a Holokausztot a Soát? Mindez csupán az mutatja, hogy a Holokauszt több mint egy történelmi esemény, amit igyekeznek a népirtások archetípusának bemutatni. Csak nem az volt.
@xunilo: Úgy gondolom, hogy nektek is van olyan dolog az életetekben, amivel vérig lehet sérteni titeket, mert annyira fontos nektek. Hogy éppen nem az, mint a többségnek, nem jelenti azt, hogy sok iq-tok lenne. Sőt.
gamegabor (törölt) 2013.06.06. 13:48:24
Nem felesleges hőbörgés. Jogos kifogás és felszólamlás.
Amit ez a puzsér csinált, méghozzá nyilvánosan, az a holokauszt relativizálása. Bűncselekmény és üldözendő. Akár le is ültethetnék érte.
Ha a zsebnyilasokat üldözik és becsukják emiatt, Puzsért miért nem?
Kelletteznekem? 2013.06.06. 13:48:51
A rosszat jól a legrosszabb kombináció és erre Hitlert hozza, rosszat tett, de sajnos "jól", profin, ezért tudott nagyon rosszat tenni. Ráadásul nem a valóságsókra mondja, hanem azokra az énekeskre, akik rossz számot énekelnek jól....
Lehet vitatkozni, érdemes is, hogy szabad-e ilyen dolgokkal példálózni. Szerintem szabad. És ez nem holokauszttal való viccelődés, semmi vicc nincs benne. Persze, valaki mondhatja, hogy egy valóságsó egy népirtáshoz van hasonlítva. Csakhogy ez egyszerúen nem igaz. Nincs hozzá hasonlítva. Az elv, hogy rossz dolgot nagyon jól megszervezve csinálni borzasztó eredémmyhez vezet, van alátámasztva egy extrém példával. Nincs azonsság, hasonlóság téve a két dolog között, ennyi.
A posztoló meg azon sír, hogy a hülye köcsög jobbosok csak trianonnal értik meg, trianonnal nemhogy példálózni, vagy analógiákat hozni szabad, sőt kötelező egyes körökben, biznyons felelősségteljes írástudók jogosnak, sőt megérdemeltnek tartják.
Most hagyjuk, hogy ez mennyire felháborító, mer mindegy, csak könyörgöm, ezek után ne lőjjünk már mindenkire aki jobbra áll az MSZPtől azzal, hogy bezzeg ti hogy sírnátok, ha mi trianont szánkra vennénk. Hát annyira szájukra veszik egyesek, hogy jogosnak tartják, akkor miről beszélünk???ű
bone · http://www.bernepper.hu 2013.06.06. 13:53:07
Másrészt pedig ha cigány mesél cigányviccet, teljesen más a képlet, mintha ugyanezt egy skinhead tenné.
Na.
Parallax 2013.06.06. 13:53:17
gamegabor (törölt) 2013.06.06. 13:58:50
Ha akaratlanul tette, akkor felveti a beszámíthatóság kérdését?
Ha szándékosan, akkor bűncselekmény és egy emberellenes borzalom öncélú felhasználása. (Média)etikailag súlyosan támadható és kritizálható.
Erkölcstelen és nem PC. Aki ilyet művel, aki ezzel keresi a közfigyelmet, kiírja magát a jóérzésű emberek köréből. Legyen szó a kommunizmus, vagy a nácizmus áldozatairól.
Ha a magyar média irányítói konzekvensek lennének, ezentúl nem adnának helyt Puzsérnak és megnyilvánulásainak. Mert túlment egy határon. Ha Morvainak, Gaudinak, Nováknak nem szabad, Puzsérnak lehet?
Patreides · patreides.blog.hu 2013.06.06. 13:59:06
Aki a Szent Koronát ócsárolta, kapott valami ejnye bejnyét? Nem rémlik"
A holokauszt, a Don-kanyar, meg Trianon emberi életekről, emberi sorsokról szól.
A magyar Szent Korona meg egy műtárgy, egy történelmi ereklye.
És szerintem nem is a Koronát szokták ócsárolni, hanem azokat, akik egy tárgyat az emberi életek, sorsok elé, mindenek fölé helyeznek, szinte bálványként, de legalábbis jogforrásként tekintenek rá.
Sátán meg a Jocó 2013.06.06. 13:59:16
Ez olyan felettéb életszerű és logikus.
Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2013.06.06. 13:59:57
gabriel666 2013.06.06. 14:04:28
Egyébként ez egy igen ügyesen megvágott videó, godolom nem véletlenül...kiragadni a szovegkörnyezetből egy félmondatot és azon lovagolni, hát igen, ez a bulvár újságírás, ezt már megszokhattuk. De ennek okán rögtön mélymagyarozni? Sixx, mennyé te a picsába és akkor kvittek vagyunk!
pucros 2013.06.06. 14:04:36
Kizárt, hogy permanensen legyél ennyire hülye, különben rég elzavartak volna az index környékéről. Valami konkrét problémád kell legyen itt, Puzsér szerint magad is meglovagoltad azt, aminek itt a holokauszt volt az analógiája és emiatt redukálsz kognitív disszonanciát, mások arra tippelnek, hogy reflexből nem gondolkodsz, ha megemlítik a holokauszt. Van ezeknél jobb ötleted?
Aquarius 2013.06.06. 14:09:26
A hangyaboly viszont egy tökéletes dolog. Nincs vele probléma.
kitiltott kennimekkormikk 2013.06.06. 14:12:43
Puzsér ezzel a hasonlatával holokauszt-tagadást követett el, mert a Való Világ c. műsort hasonlítva a holokauszthoz azt sugallta, hogy a holokauszt annyira valóságos, mint a Való Világ.
Gilinggalang 2013.06.06. 14:14:17
A nem PC állítás pedig nevetséges (ahogy maga a PC léte is), mert bizonyos dolgokról egyszerűen nem lehet párbeszédet folytatni, ha léteznek tiltott kifejezések.
Patreides · patreides.blog.hu 2013.06.06. 14:16:00
Puzsér kissé ízléstelenül nyilvánult itt meg, de köze nincs az előtte felsorolt három névhez. Mert Puzsér ezzel itt, és korábbi szerepléseinél sehol nem helyesli a holokausztot, míg a másik háromnak talán mégis előfordultak olyan megnyilvánulásaik, amelyekkel igen ügyesen arra utaltak, hogy hát talán azzal akkor esetleg kissé túllőttek a célon az akkoriak, na de valami ilyesmit a célcsoport azért akkor is megérdemelt, és valami hasonló talán ma sem lenne ellenükre.
Míg Puzsér ilyesmit sosem érzékeltetett, sőt.
Ő itt még csak nem is viccelt a holokauszttal, csak példaként hozta fel, igaz, a saját, provokáló stílusában.
FreakPower 2013.06.06. 14:36:06
solesz · www.index.hu 2013.06.06. 14:39:43
Nagyot ütött a showder-klub viccmesélős gyermekded stílusán. És bár nagyon tetszett a "hentesem" c. dal, az akkor sem lép túl a Füstbement terv, vagy éppen A walesi bárdok átköltésein. De Téged sem ez alapján a dal alapján sorolnak be azok akik jól ismernek. Nem csak egy "kövér srác vagy, aki attól vicces, hogy ciki szemüveggel és sapkával próbál utánozni valakit népies kiejtéssel és intonációval". Ez is, hozzád tartozik, de benned van néhány éved a rádiós szakmában is és nem csak dal "utánköltés"-ből áll a repertoárod sem. Speciel nekem bejön az abszurd és a morbid is nagyon. Sokkal inkább mint a paraszthumor. Ahogyan ezt Te nevezed.
Nekem nem tetszik Puzsér túlfűtött érzelmi vonulata a kritikáiban, mint ahogy nem tetszik Csernus kirohanós stílusa sem. A maguk módján viszont a szakmájukban nem utolsók. Jó pszichológus, jó kritikus.
A mai világban sajnos sokszor kell becsomagolni az értéket pont úgy, mint az értéktelent. Ha kell, akkor színes nylon és üveggolyó kell. Amikor viszont kicsomagolod, már rajtad múlik, hogy megeszed-e a szart is.
A Te mondandód humorba van csomagolva. De ez nem jelenti azt, hogy minden humornak van mondanivalója.
Attól mert Puzsér szerepel a médiában nem azonos Alekosszal, Cicciolinával, Pákóval.
solesz · www.index.hu 2013.06.06. 14:50:06
DjBowden 2013.06.06. 14:51:35
Bérgyilkos Bohóc 2013.06.06. 14:52:53
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.06. 15:01:53
bad day 2013.06.06. 15:07:00
ennyi
almafa10981 2013.06.06. 15:09:32
Amúgy régen jó volt ez a blog, amíg nem a szerkesztők saját agymenéseit kellett olvasni két blikk szintű cikk között.
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.06. 15:11:06
pucros 2013.06.06. 15:13:06
Nem jó ez így... ha nem reagálsz a környezetedre, rosszak a kilátásaid.
Patreides · patreides.blog.hu 2013.06.06. 15:13:10
Mondjuk a Don-kanyarhoz papírtalpú bakancsban és egyéb sz@rokkal kiküldött magyar katonák esete nem éppen a szervezés magasiskolájára lenne példa, amúgy.
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.06. 15:18:06
solesz · www.index.hu 2013.06.06. 15:24:33
Patreides · patreides.blog.hu 2013.06.06. 15:25:32
Shit happens, a világ szerencsésebbik felén. Errefelé meg inkább shit rules. (De ez csak egy mellékes megjegyzés volt.)
Mérgező Hulladék 2013.06.06. 15:26:15
Amivel a holokausztot párhuzamba lehetne állítani (örmény genocídium például), azzal természetesen tilos, mert akkor is durván relativizálod, vagyis antiszemita vagy.
persze, természetessssen (törölt) 2013.06.06. 15:32:06
mert ha még jogos lenne ok. de ez a poszt kurvára nem az. ahogy fentebb sokan már leírták érthető, egyszerű módon, h miért nem.
sixx viselkedése meg gyerekess, duzzog mert a többség nem ért vele egyet (kommentekben) (szerencsére) és józanul látja ezt az esetet.
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.06. 15:36:45
Elnök Úr 2013.06.06. 15:38:04
K*rvára nincsen olyan, vmely történelmi párhuzam csak azért lenne ízléstelen, mert egy bizonyos eseményt használ fel. Ha teszem azt a holokauszt morális megítélését pozitívvá változtatta volna, akkor lenne min hőbörogni, de itt szó nincs ilyenről, sőt, pont arról megy az eszmecsere, hogy bár technikailag jól volt kivitelezve, ettől még ugyanúgy egy embertelen népirtást hajtottak végre.
A Don-kanyar meg pont sz*r hasonlat lenne, ebből is látszik, hogy egyáltalán nem sikerült megérteni a hasonlatot. Ugyanakkor, attól, hogy sz*r hasonlat lenne, még nem lenne ízléstelen. A trianonos hasonlat már lehetne jó, ugyanakkor az szintén nem lenne ízléstelen. Mi a fenétől lenne ízléstelen ember, attól mert egy negatív történelmi eseményről kiemeli, hogy "bár jól volt megszervezve, attól még nagyon negatív esemény volt"?
Ismét leülhetsz fiam, egyes!
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.06. 15:41:20
Patreides · patreides.blog.hu 2013.06.06. 15:41:39
Jut eszembe, állítólag valamikor a hetvenes évek elején a hallgatók jól szórakoztak, amikor a hírekben a bemondók szájából sokszor hallhatták, hogy buzi a kormány, buzi a kormány... Persze nem az akkori magyar kormány minősítése szerepelt így a hírekben, hanem a ghanai Busia miniszterelnök kormánya, a Busia-kormány, de ölég viccesen hangozhatott a magyar füleknek, a szigorú keleti blokkban. :)
gamegabor (törölt) 2013.06.06. 15:42:34
Tények: 1. a holokauszt relativizálása bűncselekmény.
2. Aki egy ócska reality showműsorral kapcsolatban a holokausztot emlegeti, ezzel relativizálja a népirtást és bűncselekményt követ el.
Ha nem szándékosan vagy antiszemita uszításból tette, akkor is súlyos hibát követett el... Vagy freudi elszólást? Számára ennyit érne, jelentene a holokauszt, milliók halála? Nekem Szandikákról és Alekoszokról nem Anne Frank jut az eszembe.
A túlélők köztünk élnek és ők nem egy jól szervezett valóságshow szereplői voltak. Illene Puzsárnak bocsánatot kérni tőlük.
SzabóZ pedig joggal akadt ki.
Patreides · patreides.blog.hu 2013.06.06. 15:44:21
Lásd még:
Robert Merle: Mesterségem a halál.
orövoár 2013.06.06. 15:47:58
gamegabor (törölt) 2013.06.06. 15:48:34
Én megértem, hogy nagyot akar mondani, fel akar tűnni, de mindennek van határa. Úgy hívják: jó ízlés és kegyelet.
Elnök Úr 2013.06.06. 15:48:53
Egyébként pedig mitől lenne tapintatlan? Mert kiemelte hogy jól volt megszervezve ettől függetlenül ugyanúgy az emberiség egyik legszörnyűségesebb tette volt? Az égvilágon semmi tapintatlan nincs benne és még csak az sem mondható rá, hogy a tapintatlanság megítélése szubjektív, mert itt a holokauszt áldozatokkal szemben az égvilágon semmiféle negatív felhang nem hangzik el. Attól, hogy megemlítem a holokausztot, attól, hogy képes vagyok egy hasonlathoz felhasználni, attól még nem leszek tapintatlan, mint ahogy Puzsér sem. Vagy szted teszem azt egy orvosi megbeszélésen is tapintatlanok a doktorok, amikor párhuzamba állítanak korábbi sikeres és sikertelen kezeléseket az aktuálissal? Az meg már egyenesen kegyeletsértés, ugye?
Patreides · patreides.blog.hu 2013.06.06. 15:50:00
Meghal Mátyás király, egyesül Pest és Buda, van egy kis holokauszt, felavatják a Dunai Vasművet...
Így gondolod? :)
Elnök Úr 2013.06.06. 15:56:28
Patreides · patreides.blog.hu 2013.06.06. 15:57:35
Ha nem létezne Jobbik, és nem lett volna Csurka és a Miép, egy ilyenre senki nem kapná fel a fejét.
Ebben a kérdésben mára már minden "oldal" hiszterizálva van.
orövoár 2013.06.06. 15:57:36
Mérgező Hulladék 2013.06.06. 16:10:59
2. Aki egy ócska reality showműsorral kapcsolatban a holokausztot emlegeti, ezzel relativizálja a népirtást és bűncselekményt követ el."
A második tényed nem tény, pusztán a te elképzelésed. Persze lehet róla vitatkozni, hogy jelentéktelen színben tüntette-e fel ezzel ezt a népirtást. A bíróság mindenesetre nem fogja megtenni, mert az első tényed sem tény (bár akár az is lehetne). A jogszabály nem egyértelmű, a hibáit nem javították 2013-ban sem, csak kivettek belőle egy szóközt (persze az sem "csak", ez is fontos lehet, nem akarom relativizálni :)).
BoKK 2013.06.06. 16:14:33
Carlota 2013.06.06. 16:14:36
Sazerac 2013.06.06. 16:39:01
Tblog 2013.06.06. 16:41:31
Aztán az jutott eszembe hogy néhány hónapja néztem a tévét és pont hallottam egy elég durva viccet. Élő egyenesben adták. Lett egy kis visszhangja is.
www.jewishjournal.com/israelife/item/joan_rivers_and_the_consequences_of_holocaust_jokes_in_broadcast_television
Mindemellett a tévés személyiség nem kért bocsánatot, hiszen csak vicc volt. Nem hasonlat, hanem vicc, méghozzá durva, de vicc.
Most pedig arra gondolok, hogy remélem hogy South Park-ot és Family Guy-t nem nézel, mert az tele van ilyen viccekkel és utalásokkal. :-)
Ha valaki gyűlölettel beszél másokról, vagy szándékosan megalázóan és sértőn, az teljesen más.
Remélem a hozzászólásommal senkit nem sértettem meg. :)
papulimapuli 2013.06.06. 16:43:28
ez egy nagy hülyeség, sixx kicsit túlreagálta a dolgot, de általában ezt teszi a valóságshow-kal is, oszt jónapot
Fallandraise 2013.06.06. 16:55:22
PrágaGyár 2013.06.06. 17:00:01
Iaci 2013.06.06. 17:02:15
Párhuzamba állítás pedig azért nincs ebben, mert ez nem egy MÉRTÉKBELI, hanem egy JELLEGBELI hasonlóságra való reflektálás.
Ez a poszt nem csak kegyetlenül buta és primitív, de felelőtlen is, mert agyament faszsággal hergeli az embereket egy olyan valaki ellen, aki pont hogy abban próbál közreműködni, hogy ne legyenek ennyire buták.
Kandeláber 2013.06.06. 17:38:25
Mert az szent szar.
szgdni_89 2013.06.06. 17:46:20
EvilHedgehog 2013.06.06. 18:05:37
Fanyarka Szirti 2013.06.06. 18:06:29
Általában érdeklődéssel olvasom az írásaidat, mint ahogy így vagyok Puzsér Róbert írásaival is. Elhangzott egy hasonlat a Való Világgal kapcsolatban, aminek az értelmezésén közted és közte nézetkülönbség van. Persze el lehet ezen is vitatkozni kinek-kinek a vérmérséklete szerint, de a lényeg azért nyilvánvalóan nem ez.
Az igazi kérdés az az, hogy mekkora szükség van a Való Világ féle műsorokra. Az ilyen műsorok mennyire rombolják a közízlést, mennyire teszik tönkre a nézőik értékrendjét és, úgy általában, a környezetükhöz, személyes kapcsolataikhoz való viszonyukat. Az is kérdés, hogy azoknak, akik az ilyen műsorokat gyártják vagy bármilyen formában promótálják, van-e és, ha igen, akkor mekkora, személyes felelősségük.
Vagy ez is csak egy olyan műfaj, aminek van helye a médiában, korhatáros műsorként, feltételezve azt, hogy a korhatáron túl lévők vannak olyan felnőttek, hogy eldöntsék, kell-e nekik ez a fajta szórakozás. Ad-e nekik olyan élményt, amivel egy kis időre kiszakadnak az igazi való világ esetenként fárasztó, néha nyomasztó hétköznapjaiból, tudván-tudva, hogy ez a műsor nem arra való, hogy épüljenek belőle.
Szerintem erről lenne érdemes beszélni és nagyon kíváncsi vagyok, hogy szerinted mi szól a Való Világ ellen.
vecseisz 2013.06.06. 18:32:25
Walter Hartwell White 2013.06.06. 18:43:08
jog-ász 2013.06.06. 19:07:04
Libatolvaj takarodj 2013.06.06. 19:11:54
media.mandiner.hu/cikk/20130606_puzser_robert_sixxnel_teljesen_elgurult_a_gyogyszer
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.06. 19:55:57
Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.06.06. 20:36:14
Exploiter 2013.06.06. 20:42:07
Ez gyakorlatilag csak azt mutatja, mennyire elbaszott egy korban élünk.
Bár vannak helyek, ahol még a felségsértés intézménye is létezik, úgyhogy annyira szarul nem állunk. Meg fel se robban senki, ha lerajzolunk egy turbánt.
Mindenesetre akinek fáj, hogy a fidesz mit művelt az utóbbi időben a médiával, jusson eszébe, hogy a gyűlöletbeszéd fogalmát a szólásszabadság szent harcosai vezették be a köztudatba ( és a jogba ).
Ebből lehet látni, hogy ki az igazi álszent fasz idehaza: mindenki.
Visszatérve a témához Puzsér is egy idegesítő ember, nem sokkal jobb a többieknél. De hogy még náci is, az mindenképpen új infó, valszeg még számára is. Hehh.
Sixx, amúgy amilyen jó postokat szoktál tolni a hogyvoltban, ritka hülye tudsz lenni, ez már a kommentekből is kiderült.
Ne búsulj, attól még olvaslak majd.
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.06. 20:42:58
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.06. 20:44:49
Amigarockwell · http://www.youtube.com/Amigarockwell 2013.06.06. 21:12:35
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.06. 22:02:56
EvilHedgehog 2013.06.06. 22:15:08
www.youtube.com/watch?v=m1R2XSfepyc
Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2013.06.06. 22:19:39
méregzsák 2013.06.06. 23:27:42
sixx, valld be, hogy azért húztad ki a gyufát puzsérnál, hogy perbe léphess hajdúpeti oldalán. Így Rád is esik némi fény, qvára ismert leszel, még talán a frizbiben is szerepelhetsz, mint Az Ember, Aki Beszólt Puzsérnak. Gondolj csak bele, tuti lenne :-D Belülről bomlaszthatnál.
TGabi 2013.06.07. 00:44:07
Amiben lehet kötekedni: a Holokauszt nem valami Muzsika TV-s vagy Való Világos csicskaság volt, aminek a szenvedő alanyai, áldozatai csak úgy "átkapcsolhattak volna más csatornára", ha nem tetszett nekik a műsor és az adott környezet. Ők sajnos valós helyszínen, valós bántalmazásokat szenvedtek el vagy vesztették el az életüket. Az Alávaló Világról meg át lehet kapcsolni máshová, ha nem jön be.
Az meg baj, hogy Puzsér annyira imád szerepelni, hogy a Szent Korona rádió(ami ilyen neonyilas szar) műsorvezetőjével, ilyen Petikével is leül egy kanapéra, csakhogy jártathassa a száját. Petike persze félreértelmezte a Holokausztos szöveget, mert neki az a forgatókönyv tetszene igazán. Szomorú.
TGabi 2013.06.07. 00:50:56
Cavalcanti 2013.06.07. 01:27:46
Talán nem Puzsér némiképp szerencsétlen kijelentése okán kellene ezt felhoznom, de így dobta a gép! Puzsér egyébként jó arc, míg Hajdú egy seggfej!
Köszönöm a lehetőséget!
Cavalcanti 2013.06.07. 01:32:48
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.06.07. 05:03:07
miért nincs igaza? mindkettő munka, és mindkettő ártalmas - ez az analógia, kedves farizeus szerző.
"Hogy a poszt alatt majd óhatatlanul megjelenő zsidózó mélymagyar kommentelők is megértsék, ez olyan ízléstelenség, mintha a Don-kanyarhoz vagy Trianonhoz hasonlította volna.)"
puzsér megtette: viccelt trianonnal már:
www.youtube.com/watch?v=pP9lrkRI7Kk
a szerző mentálisan kevés puzsérhoz. ciki.
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.06.07. 05:05:28
hogyha, hogy is mondtad? utálod a tájékozatlanságot?
fran7 2013.06.07. 07:56:39
Komolyabban, azért, ha a végső megoldás utolsó valóban szervezett időszakasza mondjuk 39 szeptemberétől tartott volna, akkor hihetetlen tömegű embert tudtak volna elpusztítani. Az elején még a vonatok szervezése sem igazán sikerült. S azért Hitler nem túlzottan kedvelt bennünket magyarokat sem. Kösd össze ezt a két információt és akkor megérted, amit mondani szerettem volna.
MACISAJT 2013.06.07. 08:55:33
Norman G. Finkelstein (Author)
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.06.07. 08:58:39
"Úgy tudom, Magyarország nem a „Dienstvolk” (szolgálónép), hanem a kiirtandók listáján szerepelt"
ő is megzavarta a fejem, nyilván, nem pedig naiv butaság a sok közül.
ennek kedvéért kiírtam hitler véleményét a magyarokról:
"Itt, az egyes országokban, Magyarország kivételével, a politikai nagyság emléke vagy teljesen hiányzott, vagy pedig a feledés homályába merült.
Az idoközben világvárossá fejlodött Budapest eloször lett a riválisa, márpedig ennek a városnak nem az egységes Monarchia összetartása, hanem sokkal inkább egy részének az erosítése volt a feladata. Rövid ido múltán követték példáját Prága, Lemberg, Laibach és így tovább"
"...a Harmadik Birodalom Adolf Hitler felfogását követve a 2. értelmezésben fogalmazta meg az "árjaparagrafust". Eszerint árjának számít minden olyan európai ember, akiben legalább dédszülokig bezáróan nincsen zsidó vér. Az árjaparagrafus feltételeinek tehát megfelel a magyar is, ha családjába nem került be zsidó vér."
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.06.07. 11:37:51
szappannal kéne kimosni a szádat meg az agyadat, mert eléggé ostoba vagy
kovácspéterke 2013.06.07. 12:17:52
Jarics 2013.06.07. 12:35:43
Libatolvaj takarodj 2013.06.07. 14:08:18
Norman G. Finkelstein (Author)"
A holokauszt iparról könyvet írni elég nagy bátorságra vall.
El lehet képzelni mit műveltek volna, ha egy magyar tudós könyvet merészelt volna írni erről a témáról.
Vikki Ricci 2013.06.07. 16:26:07
Ha a cionista érdekcsoportokon múlik, újabb hetven évig ez fog ömleni a médiából, aztán végül is, határ a csillagos ég. Ez a gusztustalan boszorkányüldözés pedig mindennek a teteje. Jóformán az ember már meg sem szólalhat a témában, ha véleménye van. Eközben ugyanazok, akik ezt a helyzetet előidézték, szólásszabadságról meg demokráciáról papolnak nap, mint nap. Kurva nagy demokrácia van tényleg, ha az ember a véleményéért börtönbe is kerülhet.
Egyébiránt meg, a cikk írója tanúbizonyságot tett arról, hogy szövegértésből elégtelen. Vagy ki tudja, talán szándékosan értelmezte félre?
EvilHedgehog 2013.06.08. 09:01:19
peterd127 2013.06.08. 12:54:00
szgy 2013.06.08. 15:26:14
szgy 2013.06.08. 15:30:30
köszönöm, nagyon jól megfogalmaztad amire én is gondoltam, de nem sikerült ilyen jól leírnom.
szgy 2013.06.08. 15:47:56
Úgy látszik van ilyen feltétel nélküli reakció a magyar médiában, a zsidók és dolgaik ész nélküli védelme indul ha megemlítik őket akár csak semlegesen, nemhogy nem pozitívan.
szgy 2013.06.08. 16:37:42
sixx · http://comment.blog.hu 2013.06.09. 03:48:32
Kritikai Attitűd 2013.06.09. 15:03:05
www.youtube.com/watch?v=75s1XgruvF8
TGabi 2013.06.10. 00:06:34
Na, mi van, betalált a vélemény??? Ez az ostoba, buta kis furkó ott vihog a videón Puzsér mellett, mint egy hülye - a máskor meg fenemód nagyszájú kritikus helyre sem rakja. Ne csodálkozzon, ha most sokan értik félre őket.
Persze, nem lehet azon csodálkozni, hogy egy ilyen Dancsó vihog a témán, ha tényleg ilyen foscsicska, nyilas rádión műsorozik.
2013.06.10. 02:12:19
Kritikai Attitűd 2013.06.10. 07:23:47
Azt javaslom nézzél bele egy pár videójába. www.youtube.com/playlist?list=PLVzg8_J3EhClXkxpQXCt1SdEMA_-LTqY-
Bár úgy se fogod megtenni, mert felületes, támadó jellegű dolgokat hujjogni, népszerű. Hidd el, a videóban szereplő mindkét ember művéltsége, intellektualitása. Az antiszemita témáról meg annyit, ez abszolút nem az, a példa helyén való, csak az gabalyodik bele aki bele akar gabalyodni szándékosan. Ennél én sokkal durvább, direkt nevettető célzattal megírt vicceket olvastam és hallottam, zsidókról, cigányokról, haláltáborokról, holokausztról, furcsamód azokon senki nem háborodik fel. (És nem nyilas, meg neonáci lebujokba járok)
Azt is lemerném fogadni, ha a náci haláltáborok helyett, gulágokkal mondta volna a példáját sokkal kevesebben hördültek volna fel, és ez érdekes.
Dancsó nevetése pedig a majdnem abszurd analógiának köszönhető, néha az abszurdra az ember nevetéssel reagál. De szerintem még pont nem abszurd és helyén álló a példa, szóval felhívom mindneki figyelmét, hogy engem is lehet basztatni azzal, hogy zsidógyűlölő náci vagyok.
TGabi 2013.06.10. 13:35:21
Na, ezt nagyon benézted. Én, pont hogy nagyon is bírom Puzsér sok mondását meg sok videóját - nem vagyok tájékozatlan, sem nem ostoba. Csak nagyon aggasztó az az irányvonal, amit a kritikus feltűnési viszketegségből indíttatva mostanság elkezdett képviselni.
De az azért túlzás, hogy már ilyen jobbikos, hülye gyerekkel is el kell járni fellépni, csak azért, hogy Puzsér kedvére pampoghasson meg imádtassa magát a felszínes közönségével, aki nem veszi észre, hogy semmi újat nem mond, csak eredetien akarja előadni. Egy normális ember Puzsér nélkül is tudja, hogy
- a TV, a reklámok, a politikusok, mega fogyasztói társadalom hazudik, már bocs.
Meg kéne nézni, kivel vezet műsort. Ha most nagyképűségből nagyolta el a hasonlatot, mert azt hiszi, hogy az eredeti, nácizmust elítélő verziót is ismerni kell mindenkinek, mert ő mondta, akkor rohadtul beképzelt.
Ha a jobbikos hülye gyerekeknek is imponálni akar zsidó létére, és azért beszélt direkt így, hatásvadászatból, akkor meg pláne szégyellje magát. Puzsér kezd tisztára ilyen Gálvölgyivé válni- a kezdet kezdetén tök jó dolgokat csinált, most meg már azt hiszi, hogy a neve miatt minden tréséget el lehet adni vele. Nagyon szomorú.
Én igenis értem a hasonlatot - de eleve nem szerencsés és részletesebb kontextus nélkül kifejtve igenis ilyen ordenáré, jobbikos vartyogásnak tűnik részéről.
Ja, itt van Dancsó Péter. Na, ez mindent elmond. Tudom én, Puzsér, hogy annyira fontos a szereplés, hogy még a Budapest TV sem volt kínos (még akkor is, ha médiahacket meg szatírát adtál elő benne) de azért mindennek van egy határa!
Normális embernek a Jobbik = NO, azaz szó sem lehet róla. (Neked pláne, mert senki sem vak, csak a komondor:)
alfahir.hu/dancso_peter_a_jobbik_it_kovetkezo_eladasanak_vendege-20120925 A díszpinty Dancsó alatt VÉLETLENÜL Jobbikos logó van. Hmmmm :S
Hipper 2013.06.10. 14:28:32
Kritikai Attitűd 2013.06.10. 18:17:56
1.)"a máskor meg fenemód nagyszájú kritikus helyre sem rakja" írod te korábban. Nem értem miért kellene helyre rakni. Fentebb írtam már mivel annyira abszurd első blikkre az a hasonlat, hogy egy tévé műsor és a holokauszt hasonló legyen bármiben is. (az abszurdra gyakori reakció a nevetés) De szerintem teljesen helytálló én is elmosolyodtam rajta először de igaza van attól még hogy valamit alaposan megszerveznek attól az még nem lesz magasztos dolog.
2.)Honnan veszed, hogy jobbikos, megjelent egyszer egy jobbikos rendezvényen a filmes dolgairól és Videómánia című projektjéről előadást tartani. Hallani ott is hogy próbál a beszélgetés moderátora (vagy kérdező, ha úgy jobban tetszik) elmenni a hagyományőrző videói felé (amik megjegyzem teljesen politika mentesek). Van pár film "kritikája" (azért írom idéző jelbe mert nem kritikusnak tartja magát) amikben előkerül a rasszizmus mint téma, de a videóiban is és a rendezvényen is korrektül oldotta meg, hogy nem csorbult mondandójának minősége. De ha netán jobbikos lenne, én azt is elnézném neki, hisz annyi minden jó dolog részese lehettem már neki köszönhetően (nem csak én, hanem még sokan mások) hogy szerintem tök mindegy a politikai irányultsága.
3.) Puzsér szájából már máskor is hallottam ezt a hasonlatot, amikor még Dancsóval nem is ismerték egymást, szóval nem azért van ott, hogy még botrányosabb legyen a végeredmény.
4.)Attól még hogy közös álláspontot képviselünk valamiben például mindketten utálunk egy bizonyos filmet, attól még van értelem meghallgatni egymást és beszélni róla. Annak ellenére, hogy nagyon újjat nem mondunk vele. És ne magadból indulj ki, vannak olyan értelmesebbnek számító emberek akiket egy jobb ízlésű életmódra kell irányítani.
5.)Szerintem csak az érti félre aki szándékosan félre akarja érteni
Röviden ennyi, talán mindenre kitértem amire szerettem volna.
TGabi 2013.06.10. 19:27:53
2., A részvétel már állásfoglalás - ha valamivel semmilyen mértékben nem vállalok közösséget, akkor a vele fémjelzett programokon sem veszek részt, csak azért, mert épp értek egy témához és kérdeztek. A jobbik amúgy is súlyosan károsítja a valóban hazafias polgárok egészségét. Jobbik, Szent Korona Rádió-na, ezek az újnyilas és neonáci szubkult. platformjai.
Aki ilyeneken szerepel, ilyen logó alatt, annak be kell nyelnie pár ejnye-bejnyét, mert van, aki azért normális és tud súlyozni. Jogosan.
A jobbikosból is 2 fajta van - vannak megtévesztett, jó szándékú fiatalok, meg a vérnáci kis gyökerek. Előbbieknek gyakran csak egy normális beszélgetés kell és észhez tér - utóbbiak nagy része sajna menthetetlen.
3., Tisztában vagyok a hasonlattal és a valós értelmével is. Csakhogy: a"rosszat jól nem csinálunk, mert gáz" és a "k-ra profi munka volt a holokauszt" nem ugyanaz. Mégegyszer: ha már necces témát veszünk elő a "jót, rosszul sose csinálj" ismertetésére, akkor azt el kell magyarázni rendesen. Mert én lehet, hogy értem a message-t, de az átlag nem és csak meg fog botránkozni.
Főleg P. előadásmódjával, aki a nácizmus ellenzését is képes akár olyan stílusban reprodukálni, hogy lazán le is lehet nácizni érte. Mert az ominózus mondat olyan is volt, mintha, tényleg az is lenne.
Nem mellesleg: ha valaki folyton ugrik Hajdúnak, hogy mások nyomorán nyerészkedik, akkor egy népirtás áldozataiból sem kell szemléltető eszközt fabrikálni, hogy Puzsér népszerűséget növeljen magának.
4., Van értelme, ez igaz. Köszi, hogy így ismeretlenül is megelőlegezed nekem, hogy "olyan értelmesebbnek számító ember vagyok, akit már nem is kell a jobb ízlésre irányítani", mert alapértelmezett szériatartozék. Látod, érdemes írnom neked, nem is vagy annyira reménytelen eset. Már megérte :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
5., Egy dolog valamit mondani és valamit érteni alatta. Nem az a nagy kommunikátor, aki irodalmiasan tud mindenkit agyagba verni, mint Puzsér. Hanem az, aki úgy beszél a nácizmus ellen, hogy közben nem nézed nácinak. Amíg ez nem megy, addig nem jó kommunikátor senki. Akkor jó a kommunikátor, ha úgy megy át a message, ahogy az előadó érti.
平八 2013.06.14. 10:01:59
Puzsér meg legyen mondjuk Lagzi Lajcsi.
A Csehszlovák Kém meg VV Zsófi szólókarrierje.
Nem lehetne ezeket mind leváltani a picsába és kiköttetni náluk az internetet?
Majd kapnak helyette játéklakatos naplót, oda annyit és azt írnak, amennyit akarnak.
TGabi 2013.06.14. 22:04:21
Dancsó "rendesen oldotta meg" a rasszizmus bemutatását? Tessék? Amit én láttam tőle - egy tényleg jó szándékú, de sajnos félresikerült antirasszista TCR (társadalmi célú reklám) elemezgetése.
Tényleg rossz volt a film, szándék ellenére - de azért a jobbikos kis csicskagyerek Dancsó Péter pár másodperc erejéig csak odaszúrt egy " a valóság a romákról ez" címszó alatt egy olyan ordenáré jelenetet, ahol a roma férfi k...anyázott és káromkodott az úttesten, rosszul öltözve. Petike persze a cigányság problémás 3%-át mutatta be úgy, mintha ők lennének a 97%. De nem is előítéletes és rasszista a kis Petike. Á, dehogy.
Na, ez + a jobbik+a szent korona rádió már elég ahhoz, hogy dancsopetike igencsak ellenszenves legyen.
Én csak Puzsérért aggódom - ezek a Dancsó-félék szeretnek tehetséges zsidó emberek hátán kapaszkodni, hogy amikor majd eljön az ideje, jól hátbatámadják. Puzsér ne szeressen már annyira szerepelni, hogy már senkivel nem ciki fellépnie!
Ráadásul cseppet sem tehetséges Dancsó - csak arra példa, hogy manapság mindenki ismertté válhat, ha szeret videoblogolni, exhibicionista, eljátssza a jófiút, elég kitartó és anyuciék megvették neki a háttértechnikát. Egy sótlan kis nímand ez a csávó.(Puzsért távolról sem közelíti - aki - bár sokszor kissé zizi, azért vannak nagyon is értelmes gondolatai. )
Dilis Csávó 2013.09.20. 11:41:15
A szervezettseg meg nem hatarozza meg valaminek az erteket.
Meridian74 2014.05.10. 16:53:38
Meridian74 2014.05.10. 16:53:38
xhalapex 2014.06.03. 20:11:23
prezidentevil 2014.06.04. 11:14:52
na takarodjatok a gecibe. :')
Hülye aki elolvassa! 2016.01.01. 15:40:27
Szabinho 2016.01.02. 10:16:01
kalbász 2016.09.08. 15:08:21
sixx · http://comment.blog.hu 2016.09.08. 15:59:13