Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Orbán miatt száll ki Majka a Heti hetesből, VV Éva részeg

Lapszemle

2013. május 10. 09:30 -Szűcs Gyula- 122 komment

  • Majkának állítólag elege lett abból, hogy az RTL 2 főnökei rendszereen cenzúrázták a Heti hetes-haknijaiból azokat a részeket, ahol vitába szállt a többiekkel, és védelmébe vette Orbán Viktort vagy a Fidesz-kormányt, harsogja a mai Blikk. A bulvárlapnak természetesen nem a magát rappernek kikiáltó ózdi vagány mondta el ezt, hanem egy állítólagos barátja, aki szerint Majka "kifejezetten élvezte azt a szerepet, hogy egyedül ő védi meg a Heti hetesben Orbán Viktort, szerette a csörtéket a többiekkel, az azonban kevésbé tetszett neki, hogy egyre többször kivágták az adásból ezeket a szópárbajokat. Úgy tudom, ezért döntött úgy, hogy hanyagolni fogja a Heti hetest." A műsor főszerkesztője, Ónodi György azzal próbálja magyarázni Majka távollétét, hogy akadnak olyan értelmiségi nézők, akik még mindig az ózdi valósághőst látják benne, és úgy gondolják, hogy nem való a Heti hetesbe. És különben is: kell a hely Kernnek meg Váncsának. Részletek erre.
  • Az első Big Brother nyertese, BB Évi még mindig egy vidéki kórház pszichiátriai osztályán éli napjait, és már 31 évesen úgy néz ki, mint egy ötvenes, fogatlan alkoholista a Nyugati aluljárójában. Ha kíváncsi, hogyan jutott az idegösszeomlás szélére a gyermekeitől megfosztott, milliókat eltapsoló valóságshow-hős, kattintson a Blikk online-ra!
  • Nyomoz a rendőrség a bekarmolt VV Éva ügyében: néhány hete állítólag sakálrészegen rugdosott egy autót és egy mozgássérült nőt, amikor a ruháját próbálta visszaszerezni egykori szállásadójától, Tibortól. Részletek a Borsban.

vv_eva_20110605.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

braue 2013.05.10. 11:21:13

@blah: Egyszer más volt egy box meccs, ha jól emlékszem a Ganxtával. Meg is feküdt a millás köztársasági elnök. Hiába, egy az egyben nehezebb.

fran7 2013.05.10. 11:22:22

Csupán Joel Fleishmann-t idézném: Nehéz egyedüli republikánusnak lenni Brooklyn-ban.

blah 2013.05.10. 11:23:51

@braue: oké, de itt most komoly gondolatokkal feszülnének egymásnak :)

Jack, a texasi suttyó 2013.05.10. 11:33:18

Van még Heti tetves? Azt hittem, már rég lehúzták a vécén.

braue 2013.05.10. 11:41:35

@Jack, a texasi suttyó: Én se nézem hosszú évek óta. Szerintem más műsort sokkal gyorsabban lecserélnek, ha nem vonzza már a közönséget. Ezt politikaira veszik, azt meg nyomni kell, ahogy a tulaj (érdeke) kívánja.

magyar ember teli szájjal 2013.05.10. 11:43:43

@Parajpuding: miért, az mszp-t is védik. Sokakban nincs semmi kritika. Főképp ha megszólal a nevetőgép.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.05.10. 11:48:44

@braue: @Jack, a texasi suttyó: hatalmas gigászok vagytok mindketten. ja, a tulaj érdeke. nézzünk csak a mélyére:

www.origo.hu/itthon/valasztas2010/kampanynaplo/20100426-fellegi-tamas-eladta-az-infocenterhu-media-befektetesi-zrt-tobbsegi-tulajdonreszet.html

"Egy nappal később, április 23-án az Infocenter.hu Zrt. megvásárolta az IKO Média Holding Zrt részvényeinek 100 százalékát. Az IKO Média Holding Zrt. tulajdonában van az RTL Klub televíziós csatornát üzemeltető M-RTL Zrt. részvényeinek 31 százaléka - közölte az Infocenter hétfőn az MTI-vel. A szerződés tárgya volt még az IKO Műsorgyártó Kft, a Videovox Production Műsorgyártó Kft, valamint az IKO Sales House Kft 50-50 százalékos üzletrészeinek a megvásárlása is."

ez a fellegi ezek szerint egy büdös nagy antifideszes lehet.

na látjátok, ezért néz le titeket a másik oldal, mert ilyen buta, primitív, tájékozatlan, hernyószerű kis véglények vagytok

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.10. 11:48:47

@magyar ember teli szájjal: még mindig több védeni való van a maszopos bandában, mint akár ezekben a rákosista férgekben (basszák meg az anyjukat, már a királyi tévét is narancssárgába öltöztették!), akár a (nem)náci söpredéketekben.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.10. 11:50:14

@w_tilos: hová lett sokunk kedvenc trollja, wmiki? :DDDD

balage_81 reloaded (törölt) 2013.05.10. 11:50:33

"Nyerges Zsolt a szerződés aláírása után - a cég közleménye szerint - azt mondta: örül, hogy az Infocenter.hu részese lehet "a legnagyobb magyar televízió sikereinek". Az IKO Média Holding 3 tagot delegálhataz M-RTL 10 tagú igazgatóságába. Így a jövőben csatlakozik az igazgatósághoz Nyerges és Aczél Zoltán. Rákosi Tamás továbbra is tagja marad az M-RTL Zrt. igazgatóságának, valamint felkérést kapott arra, hogy vegyen részt az adás-vételben érintett másik három kft irányításában is."

nyerges meg egyenesen MSZP-s lehet. jujj

atti.atti 2013.05.10. 11:50:43

Respect Majkának, hogy egyáltalán akármeddig is kibírta abban a bolsevik-liberális bűnbandában!

Azt hittem, hogy annak a műsornak már rég vége, ahol már leszerepelt libsik védik a maffiabaloldalt!

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.10. 11:51:29

@Sandokohn - a maláj jiddis: az a "libás" egy kifejezetten értelmes ember és amennyire gyűlölitek, rettegtek tőle, valószínűleg még tisztességes is.
Egyre szimpatikusabb.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.10. 11:52:08

@atti.atti: nézd csak, ő való a magadfajta agyhalottaknak! :D

balage_81 reloaded (törölt) 2013.05.10. 11:52:14

@álfirkász: mikike mindenáron szeretné világgá kürtölni, hogy a nyomorúságos, barátnő és munka nélküli, szülőkkel otthon lakós, kudarcokkal teli kis életét az interneten próbálja rendbe tenni - sikertelenül. ez egyfajta segítség kérés tőle, hogy valahol számítson azért.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.05.10. 11:55:06

Szegény Éva tiszta depi lesz, ha beolvas és azt látja, hogy itt mindenki Majkával van elfoglalva, pedig neki a képen majdnem látszik a cicije is.

Amúgy meg tök mindegy kik szerepelnek benne, a Hetihetes már jó ideje pont olyan kínos és ciki, mint a Sas-kabaré.
De valahogy, valamiért, mindkét kertévé ragaszkodik a saját altesti humorforrásához, alkeszekkel, bűnözőkkel, mellőzött csepűrágókkal...

nnnnnnnn 2013.05.10. 11:56:02

heti hetest csak a gyurcsányimádó ballibek nézik, értelmes ember már ezer éve nem

blah 2013.05.10. 11:57:03

@braue: most tényleg ennyire nem megy át az irónia vagy komolyan példákat vársz tőlem?

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.10. 11:57:33

@$$$=$$$: ezért van az, hogy általában a "gyurcsányimádó ballibek"-nek fogalmuk sincs, hogy mi volt a műsorban, a magadfajta, szarosszájú görényeknek viszont mindig uptodate infóik vannak a műsorról. :DDDDD

w_tilos · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2013.05.10. 11:59:04

@balage_81 reloaded: ahogy hernyószerű véglényeknek nevezel másokat, egyből látszik, hogy igazi értelmiségi liberális demokrata vagy, aki karrierje csúcsán segédtakarító, egy multicégnél

az ilyen remek érvek, és a felsőbbrendűség biztos tudata miatt, biztosan viszitek 2014-et elvtársak
erre már most több a bizonyíték, mint az evolúció elméletre

lol

Nyiri 2013.05.10. 12:01:27

"A műsor főszerkesztője, Ónodi György azzal próbálja magyarázni Majka távollétét, hogy akadnak olyan értelmiségi nézők, akik még mindig az ózdi valósághőst látják benne, és úgy gondolják, hogy nem való a Heti hetesbe" MIVAN? Nézi "értelmiségi" ezt a szennyt?

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.05.10. 12:08:30

@Nyiri: persze. Azok, akik szerint Havas Henrik "tanárúr", Bajor Imre "művészúr", Teddy bácsi egy polihisztor lángelme, Váncsa Iván pedig tévedhetetlen ítész.
Ábel Anita meg buddhista. Vagymi.

Bambano 2013.05.10. 12:11:32

a hetihetessel nem az a baj, hogy valaki a kormányt védi vagy sem, hanem az, hogy az úgynevezett vidám műsorból politikai állásfoglalások szajkózása lett, vidámság nélkül.

Mindig azzal ülök le a 7i7es elé, hogy hátha lehet röhögni rajta egyet, de egyre gyakrabban van, hogy nem, és egyre gyakrabban van, hogy a műsor első felében sima politikai megmondás van. Ha sima politikai megmondást akarok nézni, megnézem a híradókat.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.05.10. 12:14:03

nyomassátok csak, fent ott a link - persze elolvasni már nem dívik - az rtl bizony részben fidesz-érdekeltség. kurva vicces, amikor a trollok 2-ig nem tudnak számolni

@w_tilos: mukika, mellé lőttél rendesen velem kapcsolatban, de hagylak, hadd élvezd a pillanatnyi örömöt. amúgy meg: válts témát. katatón öngyűlöletről tanúskodik, hogy mindig, mindenhova ugyanazt írod be. bizonyára feladtad már a reményt, hogy lehet még jó életed, de mi bízunk a barátaidban, hátha megszán egy helyi fideszes, és nyithatsz egy trafikot.

PiBá 2013.05.10. 12:24:02

@balage_81 reloaded 2013.05.10. 11:48:44 :

Talált, süllyedt :)

fran7 2013.05.10. 12:24:20

@balage_81 reloaded: Ajánlom figyelmedbe Vonnegut Éj színe című remek regényét. Ott van egy amerikai náci, aki propagandát folytat Németországban a nácik mellett. Miközben a beszédével az amerikai titkosszolgálatot tájékoztatja. Hiába fizeti az RTL-t fideszes politikus, ha azok balliberális propagandát folytatnak. Mert a Heti Hetes azt teszi és a Híradójuk is. Elég ha megnézed a Balogh botrány kitörésekor vetített, szerkesztett híradójukat. Hirtelen nem voltak fontosak a Fókuszos hírek, hogy kismacskát ütöttek el és hasonlók. Illyés Gyula mondta tán: Csak azok vagyunk aminek látszunk. S az RTLKlub balliberális szócsőnek látszik. S ezt nem nagyon tagadhatod.

2013.05.10. 12:29:12

Ballibbantak! Ha reggel beleolvastatok a Blikk Majka cikkének olvasói beírásaiba, akkó rájöhettetek, hogy egyre JOBBAN utálnak benneteket és politikusaitokat a zemberek. Nagyon elegük van belőletek a magyaroknak.
Mit lehetne csinálnotok? Csak egy dolgot: Mivel az emberek megutálják azt, akit mindig dícsérnek, hátra arc, dicsérjétek OV éjjel és nappal.

Sok sikert hozzá!

balage_81 reloaded (törölt) 2013.05.10. 12:35:15

@fran7: helytelen diagnózis. a pénznek nincs szaga. amire igény van, ami nézettséget hoz, azt nyomják. és innentől kezdve a fideszes tulajdonos pont szarik rá, hogy mennyire részrehajló, vagy sem. csak arra akartam rávilágítani, hogy az egész mögött épp nem a szokásos sablon szerint emlegetett gonosz maszop/külföld áll, hanem nagyon is racionális érdekek szerint működő FIDESZES vállalkozók. ennyi.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.05.10. 12:36:04

@fran7: ja, és mintha a tv2-nél is egy ex-hírtévés lenne fontos beosztásban

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.10. 12:40:00

@$$$=$$$: ciki, mi, te szarcsimbók? :D

@Lindalinda: te ostoba vadbarom! Értelmes ember nem olvas blikket. :D

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.10. 12:42:44

@Nyiri: szenny? Miért? Mert nem nyalják elég lelkesen a fideszes és a (nem)náci seggeket? Emlékszel még a Szuhay elvtárs-féle Parabolára? Na az lenne nektek való! :D

Hogy lapos, unalmas, az meg már közel tíz éve közismert.
Amikor indult, jó volt, aztán egy-két, talán három év után unalmassá vált. A szenny, az a hír tévéből, a királyi híradókból, meg hasonló helyekről árad.

Bloodscalp 2013.05.10. 12:43:26

@Bambano: és mégis mindig leülsz és megnézed:) nomen est omen.

Nyiri 2013.05.10. 12:44:30

@álfirkász: Azért szenny, mert másról nem szól mint siránkozásról. Kb. mint a Szomszédok. Csak abban legalább van nosztalgia

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.10. 12:46:18

@balage_81 reloaded: mondjuk olyan is... Mára sikerült elérnie az összes adónak, hogy ne érdekeljenek.
Szívesen mondanám, hogy a tv2 kilóg a sorból, mert képtelenek az értelmes, emberi kommunikációra is, de szép lassan kiderült, hogy nem így van.
Ma, a Magyarországon működő ker.tévék közül nem tudok olyanról, amelyik egy kulturáltan megfogalmazott, kissé ironikus hangvételű kritikára képes lenne válaszolni. Egy kivétel a comedy central, amelyiknek a "tisztelt" szerkesztősége kurvára nem érzékeli az iróniát és vérigsértődik... :DDD

braue 2013.05.10. 12:46:38

@blah: Szerintem valakinél biztos nem megy át az irónia.:))

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.10. 12:47:49

@Nyiri: mióta? Az első évben néztem rendszeresen, aztán egyre csökkenő érdeklődéssel figyeltem, majd teljesen lemondtam róluk. Akkoriban nem láttam siránkozást, csak a fideszes, neokomcsi mutyigépek cikizését.

Tapmancs 2013.05.10. 12:48:19

Majka "Belehalok" című száma a napokban lépte át a 20milliós nézettséget a Youtube-on. Azért ez nem kevés egy 10milliós országban. Nem védem meg semmi, mert ettől még lehet egy tahó, csak mint tényt jegyeztem meg.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.10. 12:49:19

@Bambano: melyiket? Mert kormánypropagandán túl csak a Kékfény utódműsorait láthatod. Ja, bocs, igazad lehet: talán az ATV-n még nem a komcsi öntömjénezés és az összes ellenzéki pártok rágalmazása folyik... talán.

Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_ (törö 2013.05.10. 12:49:24

majka a hetihetesbn, ez alapból kemény, de h vikit védi(enie kell)... :D:D

braue 2013.05.10. 12:53:30

@balage_81 reloaded: Ja az RTL az a Fellegi cége, nem is a Bertelsmanné. Mert dönteni biztos ők döntenek, az érdekeiket érintő ügyben. Tudod, akiknek némi borsot tört az orra alá az Orbán.

cimkezes.origo.hu/cimkek/bertelsmann/index.html?tag=Bertelsmann‎

Nem tudom miért nézel te le engem, de az IQ-m miatt felesleges. (A tájékozatlanságod miatt meg megmosolyogtató.) Nincs egy százalék esélyed, hogy magasabb mint az enyém. Úgyhogy le is van szarva az ostoba véleményed.

Sandokohn - a maláj jiddis 2013.05.10. 12:53:32

@álfirkász: ha a libás szimpatikus neked akkor az egészségedre! Sem gyűlöletet, sem rettegést nem érzek vele kapcsolatban, csupán szánalmat és sajnálatot. Egy egyéniség nélküli, patetikus végrehajtóember.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.10. 12:57:45

@Sandokohn - a maláj jiddis: én csak azt látom, hogy mindent kitaláltok, hogy megpróbáljátok lejáratni. És egyre nehezebben megy. Viszont az tény, hogy amíg ő volt a miniszterelnök (vagymiabánat), addig viszonylag csendben, rendben mentek a dolgok.
És mióta beszállt a ringbe, azóta folyamatosan megy a rettegő acsarkodás ellene. Nekem ez tetszik. :D
Kevés politikai szerveződéstől undorodom jobban, mint a nemnáci jobbiktól és a neokomcsi, rákosista fidesztől, így tképp bárki szimpatikus, akitől ezek kellőképp fosnak. :D
Más kérdés, hogy azért egy hillerre vagy a ... nem jut eszembe az a kedves, antipatikus, maszopos nőnemű... Lendvai talán? Szóval rájuk nem szívesen szavaznék, ha van más, ami nem a fenti kettő tartozéka.

koborvadász 2013.05.10. 13:01:54

@balage_81 reloaded: Segédtakarító létedre igen művelt szókincsed van! :-)))))))))))))

Amúgy hagyd szegényt! Csak egy sötét tégla akikből a fityisz építkezik.

4 éve nincs tv-m. Így kénytelen vagyok húsvér emberekkel eszmecserét folytatni! Ez jó! Ez tűnt el az utóbbi évtizedekbe.

Majka???? Jól csinálja amit csinál! Helyezkedik, segget nyal és közben lazának tetteti magát.

Pedig csak egy evolúciós zsákutca!

Na szép napot mindenkinek!

balage_81 reloaded (törölt) 2013.05.10. 13:05:48

@braue: pedig esélyes, hogy nem túl magas az az IQ, mert látom a szöveg értelmezése például nehezedre esik:

"Nyerges Zsolt a szerződés aláírása után - a cég közleménye szerint - azt mondta: örül, hogy az Infocenter.hu részese lehet "a legnagyobb magyar televízió sikereinek". Az IKO Média Holding 3 tagot delegálhataz M-RTL 10 tagú igazgatóságába. Így a jövőben csatlakozik az igazgatósághoz Nyerges és Aczél Zoltán."

nem az a lényeg, hogy ki van többségben, vagy hogy ki dönt. a pénz logikája a lényeg. írhattok ti itt bármilyen világösszeesküvésről, mehet a tekerőlanton az örökös "ballib méida" duma, de az igazság attól még változatlan marad, ez bőven nem ballib média, ebben kőkemény fideszes érdekeltséges ugyanúgy mozognak. persze más kérdés, hogy ti mit szoptok be gyerekek, de hát az esti mesét a fidesz mondja, nem is várható el, hogy észnél legyetek.

Csokonai Vitéz Műhely 2013.05.10. 13:06:17

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): A Sas kabaré párhuzam király. Baráti társaságban azzal szórakozunk, hogy ha valaki elveszít egy fogadást, akkor büntetésből el kell mennie egy Sas kabaré előadásra. Nagyon durva bünti.

braue 2013.05.10. 13:08:37

@balage_81 reloaded: Az RTL Group 2011. július 28-án a csatorna részvényeinek - még magyar tulajdonban levő - 31 százalékával növelte eddigi tulajdonrészét, így teljes mértékben a médiacsoport konszern tulajdona lett. Továbbá megvásárolta hét kábelcsatorna - Cool, Film+, Film+2, Reflektor, Prizma, Sorozat+, Muzsika TV - 100%-os tulajdonrészét.[5] A terjeszkedést a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) is jóváhagyta.[6]

hu.wikipedia.org/wiki/RTL_Klub

braue 2013.05.10. 13:10:16

Tulajdonos RTL Group Central & Eastern Europe GmbH (80%)
KOS Beteiligungs- und Verwaltungs GmbH (20%)

braue 2013.05.10. 13:25:34

@balage_81 reloaded: De elhallgattál ostobácska!:))

balage_81 reloaded (törölt) 2013.05.10. 13:27:01

@braue: az IKO nyerges-érdekeltsége. egyben az rtl legnagyobb beszállítója és partnere. továbbra sem áll a ballib média duma.

pástétom 2013.05.10. 13:35:06

Maja nem fideszes, ez biztos.

braue 2013.05.10. 13:44:02

@balage_81 reloaded: Hihetetlen. Tehát egy cégben nem a tulaj dönt, hanem az egyik beszállító.

Öreg! Szerintem neked 80-as IQ-d sincs.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.05.10. 13:48:38

Nemtom mit hőbörögnek itt egyesek a színvonal miatt...

Ha illatos a p..ám művésznőnek van helye ebben a színvonalas produkcióban, vagy pl. egy Bajor Imrének, aki egyszer régen még vicces is volt, mielőtt rommá nem itta magát, vagy egy Fahkasházy Tivadah-nak, akiről leginkább csak önmaga gondolja,hogy vicces, akkor egy Majka szintű népegyszerűgyermekének is.

Azt pedig mindkét politikai platform megtanulhatná végre,hogy "tartsd magadhoz közel az ellenségeidet".

balage_81 reloaded (törölt) 2013.05.10. 13:53:00

@braue: nagyon szívesen megismétlem, amit egyszer már leírtam, egyben világossá válhat (kis eséllyel ugyan) számodra is, hogy valós amit a szövegértelmezési gondjaidról írtam. mert ugyebár:

"nem az a lényeg, hogy ki van többségben, vagy hogy ki dönt. a pénz logikája a lényeg. írhattok ti itt bármilyen világösszeesküvésről, mehet a tekerőlanton az örökös "ballib méida" duma, de az igazság attól még változatlan marad, ez bőven nem ballib média, ebben kőkemény fideszes érdekeltséges ugyanúgy mozognak. "

és tényleg, csak neked, sokadszor, ezúttal építőkockákból kirakva: az rtl klub nézettsége, sikere, anyagi, üzleti gyarapodása az iko-nak is érdeke, tán nem kell kifejteni, hogy miért, még akkor is, ha már nem tulajdonos. tehát akkor mi az állítás, csak braue nevű kommentelőnk részére? hogy nyerges zsolt jól jár üzletileg, ha az rtl jól jár üzletileg. továbbá a fidesz is jól jár, mert ugye a pártfinanszírozás rejtett szépségeit nem kell kibontanom. vagy igen? :)

illetve abba már ne is menjünk bele jobban, hogy az infocenter azé' csak tulaj volt az rtl-ben is, amikor már ezer éve ment a nyamvadt heti hetes, tehát az állítás még mindig áll: a pénznek még a jobboldalon sincs szaga.

alászolgája, szívesen aláztalak meg

fourgee 2013.05.10. 13:53:07

"akadnak olyan értelmiségi nézők, akik még mindig az ózdi valósághőst látják benne, és úgy gondolják, hogy nem való a Heti hetesbe"

Értelmiségi nézők Heti Hetest néznek?
:D

_most_ 2013.05.10. 13:53:19

xd, Majka védi a fideszt, hát igen megint bebizonyosodott mennyire sötétnek kell lenni ahhoz, hogy valaki a fideszt védje :D

Larry Silverstein 2013.05.10. 14:13:06

A müsor főszerkesztője szerint 'akadnak olyan értelmiségi nézők'

Nyihahaha, a 7i 7est milyen értelmiségiek nézik?

HgGina 2013.05.10. 14:14:45

@Dr. GGG77: addig se ért mást, csak szart.

@_most_: majdnem olyan sötétnek, mint védeni a szadeszt és maszopot.

blah 2013.05.10. 14:34:19

@braue: ja, hát minimum egy hangulatjel kéne hozzá egy egy szavas mondathoz...

1000rörö 2013.05.10. 14:53:04

Bepriccolt a kemény Majréka Orbánctól aztán nyakába vette a lábát.

LAVÓRVAGÁNY 2013.05.10. 14:59:12

Azért az "értelmiségi néző" meg a "Heti hetes" egy szövegkörnyezetben eléggé fájdalmas tud lenni.

alfax 2013.05.10. 16:12:33

aki nem ért egyet minden kritikával, az orbán-hívő.

mid life (törölt) 2013.05.10. 16:58:38

De meg kergetném ezt a Baukó Évit.. az új melleivel elég elfogadható lett. Kíváncsi lennék rá, milyen részegen, gondolom lehet adni neki olyankor, maximum a tapétát is lesikítja a falról... :D

Benke István 2013.05.10. 17:12:13

@mid life: A 4-es mellett jobbak vannak, mint ez a VV Éva...

CyrusRamsey 2013.05.10. 17:12:15

1 cigány vs. 7 zsidó orbánról, na azt megnézném, kár hogy kivágják...

penetráns 2013.05.10. 17:16:58

@mid life: fuj. annyira undorodnék utána magamtól, mint most tőle.

profilo 2013.05.10. 17:20:40

@LAVÓRVAGÁNY:

Az pedigkülön elemzés tárgyát képezhetné,hogy az itt hozzászóló kommentelők fele úgy védi vagy osztja a Heti Hetest,hogy közben kijelenti,ő már évek óta nem nézi ezt a szart...

lobster thermidor 2013.05.10. 17:55:55

Az azért elég komoly műsor lehet, ahol a csöcsös Dundika gyerekének surmó apja osztja az észt.

mid life (törölt) 2013.05.10. 19:14:33

@penetráns: Válogatós f...nak, kutyában a helye! :D

horgi1 2013.05.10. 19:24:12

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Azért Ábel Anita is messze van az értelmiségi minősítéstől.

bgp 2013.05.10. 19:33:24

@w_tilos: miki, a demokrácia az, amikor a trafikot, földet, stb nem a párthovatartozás szerint kapják a zemberek.

bgp 2013.05.10. 19:36:20

@Tapmancs: Nézdd meg 5-ször, meg helyettem is :D

az utolsó bögreharcos 2013.05.10. 20:09:42

Nem tudom Majka mit várt egy turbózsidó műsorban...

nyuszibusz 2013.05.10. 20:18:40

Nnna témánál vagyunk..

James di Fulig 2013.05.10. 20:30:47

Mélyen elítélem a Fideszt a vezérükkel együtt, főleg, mert minden erejükkel azon vannak, hogy lebontsák a demokráciát. Ennek ellenére, bár nem szoktam nézni a HH-t, ha Majka védeni akarja őket, hát szíve joga. És ha ezért cenzúrázzák az adást, az semmivel sem különb, mint amit pártunk és kormányunk művel. És az sem, aki ezért elítéli őt.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.05.10. 20:51:59

cenzúráznak a ballib műsorban?
nebaszzsssszzzzssszzz..
ájrópa segíccs

nyuszibusz 2013.05.10. 20:57:26

@James di Fulig: bocsi azt senki sem bizonyította, hogy cenzúrázták. Ezt már kész tényként kezeli a sajtó. Pedig csak annyi volt, hogy a Majka nevű ember nem felelt meg egy műsorba (most az tök mindegy, hogy milyen) és ő azt mondja, hogy ő akarta otthagyni.
Ő, aki minden szart elvállal. Vezetett valamilyen celebes idióta zsákbanfutásos műsort is a tv2-n. Akkor nem volt fontos a zenei karrier?

James di Fulig 2013.05.10. 20:59:41

@nyuszibusz: Ha nem felelt meg, mert védte ezeket az ökröket, az különb?

nyuszibusz 2013.05.10. 21:08:36

@James di Fulig: Tök mindegy miért nem felelt meg. Nem köpködünk oda, ahol dolgoztunk

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.05.10. 21:39:51

@horgi1: aztat én nem tudom, csak egyszer láttam őt, jó messziről, de az értelmiségi nézők igényeire hivatkozva paterolták ki Majkát a hh-ből.
Ezek szerint Mágenheim Julcsi megfelel a kifinomult ízlésű értelmiségi nézők igényes szórakoztatás iránt támasztott magas elvárásainak, a korábbi hozzászólásomban említett illusztris társasággal egyetemben.

Szpájk 2013.05.10. 22:41:50

@fran7: A regény címe, amire gondolsz egész pontosan Éj anyánk, avagy Mother Night.
A pontosság kedvéért.
Amúgy remekmű, akár a többi könyve.

soproni1 2013.05.10. 23:08:22

A heti hetest Hajós viszi a hátán. De sajna így sem bírom végig nézni. A Verebes -Havas jó volt.

James di Fulig 2013.05.10. 23:08:27

@nyuszibusz: Sajnos azt nem tudom, hogy köpködött-e, vagy csak vitázott, mindenesetre itt az utóbbiról volt szó.

Intruder71 2013.05.11. 10:06:22

Mielőtt összeesküvés elmélet szövődne, érdemes tisztázni pár tényt:
- A Heti hetes külsős gyártású műsora az RTLII-nek. A csatorna csak jogilag támadható részekbe szól bele, a politikai állásfoglalásba nem.
- Attól, hogy az RTL épületében készül, a szerkesztői stáb a műszakon kívül teljesen külsős.
- A Heti hetes teljes szerkesztősége, és a régi szereplők betegesen és elvakultan balosak. A főszerkesztő Orbán nevének hallatán agyvérzést kap.

Ezek után miért meglepő, hogy nem lehet védeni a Fideszt?

Megelőzendő, hogy politikai elfogultsággal vádoljatok, kijelenthetem, hogy egyik párttal sem szimpatizálok, és rezzenéstelen arccal végig tudnám nézni, ahogy az összes politikust bebelövik a Dunába.

Intruder71 2013.05.11. 10:13:11

Jav: a stáb a műszakon kívül teljesen külsős.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.11. 10:56:08

@Intruder71: ajánlom figyelmedbe a blogom utolsó két bejegyzését! Ha az egyéb gazemberségeiktől el is tekintünk, pusztán ez a két téma is elég ahhoz, hogy aljasságban, gazemberségben lekörözzék az összes korábbi, nem fideszes kormánypártokat.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.11. 10:57:05

@Intruder71: ezzel csak azt akartam mondani, hogy egyáltalán nem szükséges politikailag elvakultnak lenni ahhoz, hogy valaki undorodjon ettől a pofátlan söpredéktől, de még ahhoz sem, hogy gyűlöljék őket.

én már a fény gyermeke vagyok 2013.05.11. 11:03:59

@Intruder71: Ezt a dunás balhét lehetne fennt említett személlyel kezdeni. Célszerű, ha már mindenki agyvérzést kap tőle. Mondom ezt fideszeskén objektíven. A közjóért bármit.

James di Fulig 2013.05.11. 12:42:32

@álfirkász: Igen, lehet undorodni tőlük, akár gyűlölni is. Ritka gusztustalan egy társaság szerintem is.
Ennek ellenére ismerek olyan embereket, akik bíznak bennük. Hogy miért, azt felfogni nem tudom, de nem ítélem el őket ezért. Az ő értékükön az nem változtat, hogy szerintem tévednek. Ne legyen már kötelező mindenkinek ugyanúgy gondolkodni! Valahol erről szól a demokrácia.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.11. 14:04:52

@James di Fulig: na jó, de a demokrácia arról se szóljon, hogy ilyen antidemokratikus gazembereket engedjünk kormányozni!
(az antidemokratikus és a gazember közt jelen esetben nincs kapcsolat ;) )

James di Fulig 2013.05.11. 15:24:00

@álfirkász: Ne bizony, ezért kell elmenni jövőre leváltani őket. Bár bevallom, olykor drasztikusabb módszerek is eszembe jutnak.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.11. 15:49:17

@James di Fulig: nekem is jutott már eszembe "Számtalan, szebbnél szebb gondolat"... de mégiscsak Európában vagyunk és nem valami dél-amerikai drogbáró földjén...
De azt örömmel venném, ha
1. Sikerülne elzavarni ezt a csürhét
2. A következő kormány első dolga lenne, hogy a mostani kormány összes tagját és tettestársaikat életfogytiglani fegyházra ítélnék, a kedvezményes szabadulás lehetősége nélkül.
És nem, nagyon nem szeretnék halálbüntetést. Rohadjanak el élve a sitten az elmúlt három év gazemberségei miatt!

James di Fulig 2013.05.11. 16:07:56

@álfirkász: Igen, általában én is észbe szoktam kapni.
A pontjaidat én is örömmel venném, de tartok tőle, csak az elsőnek van esélye. Ráadásul az is csak esély...

Melchi Zadok 2013.05.13. 11:44:49

@Tapmancs: a gangnam szar meg már lassan a milliárdos nézettsége van, tehát pont jól odaillik majka mellé.

egyél szart barátom többmilliárd légy szerint az a fasza...
süti beállítások módosítása