Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ganxsta kiakadt: a Tv2 cenzúrázta a pucér testét

Lapszemle

2013. április 26. 09:30 -Szűcs Gyula- 97 komment

Kitakarták a negyvenes divatrapper fonnyadt mellkasát a Hajdú-haciendát bemutató Hal a tortán-epizódban, mivel a Tv2 betojt attól, hogy a Fidesz-rezsim vasökle lecsap rájuk a főműsoridőben mutogatott vörös csillagért és sarló-kalapácsért. A Bors szerint Ganxsta Zolee teljesen ki van akadva a cenzúrán, szerinte ideje lenne már elengedni a múltat. A bulvárlap megszólaltatta a szénné varrt haknikirályt és a Tv2-t is:

"A műsorkészítők az önkényuralmi jelképekről szóló törvény miatt takarták ki, ami Zolee-nak egyáltalán nem tetszett. – A sarló és a kalapács két szép szerszám, a parasztok és a munkások elmaradhatatlan munkaeszköze, mit kell ezen megfeszülni? – háborgott Ganxsta. – Engedjük már el a múltat! Azt tetováltatok magamra, amit akarok. Nekem tetszik a csillag és tetszik a sarló és a kalapács is, és egy percig sem veszem komolyan a mögöttes jelentésüket, ahogy az életet sem – mondta egyre ingerültebben. – Hülyeség kitakarni.

74165.jpg(fotó: Bors/Tv2)

– A műsorban elővigyázatosságból takartuk ki a motívumot, úgy gondoljuk, ezzel felesleges bonyodalmakat előztünk meg, s ez inkább etikai kérdés, mint jogi – tudtuk meg a TV2-től."

A celebek főzőműsorában egyébként Ganxsta Zolee seggét is kipixelezték, amikor letolta a gatyáját Sarka Kata és a Miley Cyrus-hasonmáverseny győztese előtt a jacuzziban, majd szeretettel meghívott mindenkit a saját házába, ami akkora, mint Hajdúék fürdőszobája:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én már a fény gyermeke vagyok 2013.04.26. 10:08:12

Cseke Katinka fejét is kitakarhatná valaki

willdataa 2013.04.26. 10:38:30

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Az semmi. A cionista RTL-Klub pedig cenzúrázta a fából készült autón elhelyezett Árpád-sávos és Nagy-Magyarországos zászlócskákat, pedig azok nem önkényuralmi jelképek mint a vöröscsillag:

kuruc.info/r/26/79137
Antimagyarizmus, Videók :: 2011-05-16. 13:16
"Szélsőséges" csodaautó: kitakarta az Árpád-sávos és nagy-magyarországos zászlócskákat az RTL Klub

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

toprengojanos 2013.04.26. 10:46:01

@willdataa: ja a szvasztika meg a jó szerencse meg a halhatatlanság jelképe, nem a tömeggyilkosok jelképe igaz bazmeg? Meddig nézitek még hülyének az embereket te idióta barom?

Én_vezettem_? 2013.04.26. 10:53:55

Kitakarták a Rassz Istávn, negyvenes divat-skinhead kigyúrt mellkasát az Echo Tv-n futó "Haj a kopaszon"-epizódban, mivel a tv betojt attól, hogy a hírhedten szemita Fidesz-rezsim vasökle lecsap rájuk a főműsoridőben mutogatott horogkeresztért, és Hitler-portréért. A Bors szerint Rassz István teljesen ki van akadva a cenzúrán, szerinte ideje lenne már elengedni a múltat. A bulvárlap megszólaltatta a szénné varrt nemzeti-rock legendát:

"A műsorkészítők az önkényuralmi jelképekről szóló törvény miatt takarták ki, ami Pistunak egyáltalán nem tetszett. – A horogkereszt egy szép ősi indiai motívum, a világ körforgását jelképezi mit kell ezen megfeszülni? – háborgott Rassz "OI-Gój" István. – Engedjük már el a múltat! Azt tetováltatok magamra, amit akarok. Nekem tetszik az a bajszos arc, Chaplinre emlékeztet, és tetszik a svasztika is, a 88 meg a kedvenc számom, akkor született az egyik zabigyerekem, és egy percig sem veszem komolyan a mögöttes jelentésüket, ahogy az életet sem – mondta egyre ingerültebben. – Hülyeség kitakarni.
"

willdataa 2013.04.26. 10:55:08

@toprengojanos:

Sőt még Árpád is nyilas volt mi? Ostoba.

mérgesmicimackó 2013.04.26. 10:59:23

@willdataa: na mégegyszer. nézz utána, hogy kik használták ezeket a sávokat. szerintem még az általános iskolában is tanítják

willdataa 2013.04.26. 11:03:31

@mérgesmicimackó:

Utánanéztem, az Árpád-házi királyok és a jelenlegi köztársaság. Nem gyanús hogy miért nem szerepel az önkényuralmi jelképek között a Btk-ban?

willdataa 2013.04.26. 11:04:14

@mérgesmicimackó:

Ja meg Rákóczi Ferenc is, nyilván ő is nyilas?

mérgesmicimackó 2013.04.26. 11:05:35

@willdataa: olyan jó, hogy a parányi agyatokkal itt is tudtok egy jót zsidózni

Samott 2013.04.26. 11:11:28

@én már a fény gyermeke vagyok: hat ja, van akinek nem jott be a szep uj HD vilag. Lattam egy par percet az elejebol, szegeny Zoli is nagyon szarul nez ki a nagyfelbontasu felveteleken. Az SD anno olyan szepen elmosta a rancokat, hibakat...;)

reccs 2013.04.26. 11:12:04

@mérgesmicimackó: Utolsó gyáva, szar, mocskos náci mellébeszélés. Nem az Árpád-ház, hanem a nyilasok miatt használjátok nyilvánvalóan, de nincs bennetek annyi gerinc, hogy elismerjétek. Ócska patkány népség.

mg007 2013.04.26. 11:14:47

@willdataa: Ezek mást nem tudnak. Csak folyton folyvást ajvékolni minden apróság miatt. Remélem azért tisztában vannak vele, hogy ők ezzel a véleményükkel csak egy aprócska kisebbség Magyarországon belül. Talán pont ezért ilyen frusztráltak.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2013.04.26. 11:20:05

Birom, amikor egy jakuzzyban (vagy hogy a fenébe írják) tehénkedő budai szinészgyerek játsza itt a nagy baloldalit meg a rappelő panelprolit.
Menjen az ilyen a b. francba.

willdataa 2013.04.26. 11:23:07

@reccs:

Az Árpád-sávos zászlót azért használják mert ősi magyar zászló, régebbi mint a körülöttünk lévő legtöbb ország. Ha a tótoknak lenne csak egy fele ilyen régi zászlójuk, állandóan azt használnák, ehelyett a mi címerünk egy részét lopták el, színezték át és azt használják.

katarakta 2013.04.26. 11:30:33

Nézi még valaki a tv2-t? (ezek után főleg...)

Bogyó 2 2013.04.26. 11:41:19

@willdataa: Most mégis miért nézzük egymást hülyének? Egyértelmű, hogy nem az Árpád-ház miatt használják. Ha valóban valami régi magyar dolgot akarnának használni, akkor miért pont az Árpád-házig mennek vissza. Miért nem használják Mátyás hollóját, az Anjouk liliomjait, ha meg az van, hogy minél ősibb magyar jelkép legyen, akkor meg miért nem szarvas, turul, kerecsen, akármi. Nem, ők pont félúton, az Árpádsávnál állnak meg, amit a nyilasok is elővettek.
Miért nem jó nektek mondjuk a '48-as Kossuth-címer? Főleg kifelé, mert egy külföldi abszolút nem tudja hova tegye az Árpád-sáv színeit, a címer színei ismerősek lehetnek neki, ha már a tótoknak kell üzenni.
Rákóczi nem azért használta, mert utálta volna a zsidókat vagy náci nézetei lettek volna. De aki ma használja, az nyilván ezért teszi, mert az Árpád-sávosok valamiért majdnem mind utálják a zsidókat, szélsőjobbos nézeteik vannak. Tök érdekes, hogy a számtalan történelmi nemzeti jelképünk közül nekik pont az kell, amelyik a nyilasoké is volt.
Nyilván véletlen. Hát persze...

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.04.26. 11:42:25

Csalódtam benne; azt hittem azon fog háborogni, hogy a pucér seggét kockázták ki.

Bogyó 2 2013.04.26. 11:46:17

@greatwideopen: Gangszta mindig is egy műmájer úrigyerek volt, aki sokak megelégedésére eljátszotta az alulról jött nagyon kemény fickót. Közben ő is benne van a celebvilág közepén csak ő rá ez a szerep jutott, mert ma már erre is van igény és nézettség. Nagy Feró is ezt csinálja, de ő legalább a múlt rendszerben még igaz és hiteles volt, mégha a mai rendszerrel meg is alkudott. Ganxszta azonban sosem volt hiteles.

mézescsók 2013.04.26. 11:46:28

Ki lett a Miley Cyros hasonmásverseny győztese? Csak nem Cseke Katinka? Mert még Ganxta is jobban...

willdataa 2013.04.26. 11:50:41

@Bogyó 2:

Egyelőre nem döntitek el hogy mikor ki mire gondol. Az Árpád-sávos zászlót azért használják mert ősi magyar zászló, tehát régebbi mint az ország kétharmadát jelenleg megszállva tartó szomszédos államok. Ja kimaradt a felsorolásból de még Mátyás király is használta az Árpád-sávokat, tehát az összes magyar uralkodó és még Rákóczi Ferenc is, vagyis szerintetek azok mind nyilasok.

Bogyó 2 2013.04.26. 11:51:28

@Bogyó 2: Még annyit ehhez, hogy ő körülbelül ugyanaz mint Geszti vagy Mester T. Jó helyre születve egyből bekerült egy bizonyos művész-média körbe, aztán énekelni nem tudván meglátták a lehetőséget a rappelésben a szövegírás, műsorvezetés vagy éppen a dobolás után. Mondjuk Mester így 40 éves korára legalább megtanult énekelni, mégha sokáig is tartott. Geszti meg azért tényleg tehetséges bizonyos dolgokban, sokoldalú ember. Zolink is sokakkal el tudja hitetni, hogy ő a kemény megmondó ember, de erre a teljesítményre tucatjával képesek mások is, csak soha nem jutnak ilyen lehetőséghez.

willdataa 2013.04.26. 11:51:42

@Bogyó 2:

Apropó, még a Kossuth-címerben is ott vannak az Árpád-sávok, akkor ezek szerint a Kossuth-címer is nyilas.

mérgesmicimackó 2013.04.26. 11:53:07

@reccs: szerintem ezt nem nekem akartad írni. olvasd el még egyszer a hozzászólásaimat. várom a bocsánatkérésedet

willdataa 2013.04.26. 11:54:16

Az Árpád-sávok zászló szorosan összefonódnak a magyar történelemmel, a magyar uralkodók végig használták azokat, tehát azok magát a magyar történelmet jelentik.

itchap 2013.04.26. 11:57:13

Hagyjuk már ezt a Ganxtát! Mitől olyan nagy sztár ez a csávó most komolyan! Kit érdekel, hogy mit csinál? Egy ripacs, aki abból él, hogy ripacskodik. A hoki vb-t is akkor kapcsoltam el, amikor már ott is őt mutogatták Népköztársaság mezben. Ugyan már! Szánalmas.

Bogyó 2 2013.04.26. 12:00:46

@willdataa: Jó, persze, akkor játsszuk továbbra is, hogy azért használják, mert ősi magyar jelkép. Fogalmam sincs mi a baj a turullal? Az sokkal ősibb. Ja, hogy az nem köthető náci nézetekhez, ezért nem jó?
Senki nem mondta, hogy aki a múltban Árpád-sávot használt, az nyilas. Az a nyilas és náci, aki a nyilasok óta használja előszeretettel összekötve ezt szélsőjobbos rendezvényekkel, zsidóellenes megmozdulásokkal.
Nem olyan bonyolult ezt megérteni, de nem akarásnak nyögés a vége.

Az ún. "megszállással" szemben meg főleg érthetetlen az egész, a régi magyar állam jelképe sem az Árpádsáv, hanem a Szentkorona, vagy az abban az időben használt pl. angyalos címerek.
Igaz, ez sem köthető a nácikhoz vagy nyilasokhoz, ezért nem jó nektek.

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2013.04.26. 12:03:32

@willdataa:

A náci kurva anyádat baszd valagba a ravatalon, te faszszopó geci az összes többi kuruttyinfos miocsadékkal együtt.

Csak azért fogalmaztam így, hogy a te ostoba fajtád is felfogja. És most kezdhetsz zsidózni.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2013.04.26. 12:03:46

@itchap: Ganxta jó téma, mert kábé Kelemen Anna szint, csak pasiban.
Egyébként Gesztivel összevetni felesleges, mert az legalább tehetséges (volt?), ha még azt részben rosszra is használj/ta. Persze azért a jó helyre születés az ő sikerében is tényező.

Bogyó 2 2013.04.26. 12:04:53

@willdataa: Lentebb olvashatod a megfejtést, hogy miért nem. Mellesleg a mai magyar címerben is ott vannak az Árpád-sávok.

Úgyhogy rajta, használjátok a Kossuth-címert, a jelenlegi címert, a Monarchia korabeli címert, a turult, a Szentkoronát, Mátyásét, az Anjoukét, de nektek nem jó egyik sem, nektek pont az kell, ami Szálasiéknak is. De ez csak véletlen. Értem.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2013.04.26. 12:10:39

@Bogyó 2: Télleg nem akarok ebbe mélyen belemenni, de a zsidóknak a turullal is bajuk van. Emlékeim szerint a XI. kerületben vagy hol a fszban felállíttatott egy turul szobor, amit mindenáron el akartak bontatni, évekig ajvékoltak, míg úgy látszik mára már (be)lenyugodtak, mert mostanában nem hallok felőle, de régen ez mindennapos téma volt.
Úgyhogy teljesen mindegy melyik magyar jelképet választanák, mert akkor az lenne a baj.

_most_ 2013.04.26. 12:11:34

@willdataa: az Árpádsávos zászlóval nem lenne probléma, de mivel leginkább a fajtád használja, emiatt sajnos eléggé negatív jelkép lett.

Bogyó 2 2013.04.26. 12:12:32

@willdataa: Számomra a magyar államot a Szentkorona jelképezi, meg minden történelmet ismerő számára is. A magyar nemzetet pedig sokkal régebbinek gondolom, mint az Árpád-ház, vannak is jelképek, amelyek ezt jelképezik. Az Árpád-sáv csak az első- bár kétségtelenül nagy jelentőségű és nemzeti - királyi házunk jelképe. De mondjuk én Mátyást többre tartom a legtöbb Árpád-házinál, talán István, László, Kálmán III. és IV. Béla állhatna mellé a sorba.
És számomra az azóta eltelt időszakok is hozzátartoznak a magyar történelemhez, ezért a piros-fehér-zöld színekben érzem leginkább jelképezve a magyarságunkat, nem egy uralkodóház családi színeiben, mégha az a címerünknek része és alapja is.Az Árpád-sávot nem a magyar történelem miatt használjátok, mindketten tudjuk, hiszen arra sokkal alkalmasabb jelképek léteznek.

Bogyó 2 2013.04.26. 12:13:36

@greatwideopen: Szerintem én is azt írtam, hogy Gesztinek van tehetsége bizonyos dolgokhoz.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.04.26. 12:15:35

@Bogyó 2: "Tök érdekes, hogy a számtalan történelmi nemzeti jelképünk közül nekik pont az kell, amelyik a nyilasoké is volt."

Nem kívánok ideológiai vitákba bonyolódni, de azt azért szögezzük le, hogy arról azért nem maga a történelmi jelkép tehet, hogy pont a nyilasok* (*tsz. behelyettesíthető) használták fel részben, vagy egészben.
A szvasztika sem a '30-as évek Európájában született.

rrtttha 2013.04.26. 12:16:55

@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Ezzel csak magadat minősíted. Illetve már meg is tetted.

itchap 2013.04.26. 12:19:12

Bár nem tudom, hogy ment el ez a téma az Árpádsáv irányába, de egy mondatot én is hozzáfűznék. A kurucinfos és egyéb nácikkal az a legnagyobb baj, hogy amikor szembesítve vannak azzal, hogy kik is ők, akkor tagadják és mindenféle röhejes magyarázatot hoznak arra, hogy miért nem azok. Szánalmas gyáva férgek. Olvasgattam a kommenteket az Adj Gázt kapcsán azon az oldalon. Egyetlen egy olyan nem volt, ami ne szerette volna kiirtani valamelyik népcsoportot, és ezek után meg tagadják, hogy ők fajgyűlölők... gratulálok, csak így tovább. Ez az ország megérdemli a sorsát!

Mary fucking Poppins. 2013.04.26. 12:19:16

@Bogyó 2: te sügér! ki nem használja a turult?? kocsik hátulján matrica, kulcstartón fityeg, tetoválás, az egyik leggyakoribb nemzeti jelkép. ja, és az is náci jelkép, állítólag.

Bogyó 2 2013.04.26. 12:20:10

@greatwideopen: Nem tudom, hány zsidónak van baja a turullal, de nyilván a zsidók között is vannak akik nem gondolkodnak normálisan, túlreagálnak dolgokat stb. Az ilyesmit nem szabad hagyni. A nemzeti jelképeinket meg kell védeni, amennyiben annak használata valóban ezt célozza. De az uraknál nem ez a cél, ők is tudják, mi is tudjuk, csak gerinctelenek ahhoz, hogy elismerjék. Hátulról jönnek. Az az érdekes, hogy egy csomó ilyen véletlen ügyük van, az Adj gázt is csak véletlenül hangzik pejoratívan, s az egy motoros kifejezés, ahogy egyik kollégájuk játszotta az agyát itt pár napja. Közben meg persze azért bőszen tagadják is a holokausztot.

itchap 2013.04.26. 12:22:00

@greatwideopen: Hát én anno a Mega Sound Systemmel értettem egyet Geszti kapcsán... lehet, hogy a csávó tehetséges, sőt biztosan az, de a RAPülőket soha az életben nem bocsátom meg neki! Az volt akkor a legnagyobb bajom (miközben Ice-T; Public Enemy; RUN DMC stb. hallgattunk), hogy jött ez a csávó és a bugyuta zenéjére ráfogta, hogy rap! :) Hogy volt meeeersze? :)

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2013.04.26. 12:27:54

Akkoriban voltam kinn amcsiban. Ezzel kergettem ki a szobatársaimat a szobából, menekült ki merre látott.

Bogyó 2 2013.04.26. 12:27:56

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Persze, hogy nem. Ezért nem gondolom, hogy pl. ki kellene iktatni a címerből stb. Annyi csupán, hogy ne játsszák az agyukat, hogy ők csak a magyar történelemre emlékeznek ezzel. Egyértelműen a provokáció a céljuk. Lehet ezt tagadni, de kár, mert úgysem hiszi el senki.
Van az úgy, hogy az ember akarata ellenére is félelmet kelt valakiben, de akkor ezt megpróbálja orvosolni, s esetleg akkor csak a másikra tekintettel is változtat. Szerinted lecserélné másra akkor ezt a jelképet? Soha.
Érdekli őket, ha egy zsidóban rossz emlékeket ébreszt az Árpád-sáv???
Annyiban igen, hogy pont ez a cél. Meg tudná oldani a magyarsága, történelme, múltja jelképezését, szimbolikáját mással is, de ez csak duma, ürügy, nem ez a valós cél.

kifordított nagyanyó 2013.04.26. 12:29:05

Egyre jobban bírom a csávót.:))

Bogyó 2 2013.04.26. 12:30:47

@Mary fucking Poppins.: Te kecsege! Nem azt mondtam, hogy nem használják a turult, hanem ŐK nem használják általános jelképként a rendezvényeiken az Árpád-sáv helyett, ha már az bizonyos történelmi események miatt félelmet kelthet egyesekben.
Tetszik érteni a különbséget?

Bogyó 2 2013.04.26. 12:36:55

@itchap: Geszti majdnem olyan rap-et csinált mint pl. a B52's. Ami inkább szavalás-szerű dolog volt. Azért ahhoz képest jobban pörgött, de zenében ahhoz hasonlított inkább, mint a slumokból előkerülő keménykedésekre. Nyilván rájátszott külsőségekben a fekete rappre is. (Akkoriban még kevés volt a Vanilla Ice meg hasonló röhejes fehér rapper)De a zene alapvetően könnyen emészthető cukiság volt, ahogy egy úrifiútól várhatjuk.

Mary fucking Poppins. 2013.04.26. 12:36:58

@Bogyó 2: nem, nem értem. az árpád sáv egy zászlón megjelenő motívum, nem hiszem, hogy az általad emlegetett rendezvényeken döglött kerecsensólymokat kéne lóbálni, mert NEKED az kevésbé kötődik a hungarizmushoz.

a sötét leked mélyén te is tudod, hogy az árpád sávot lengető embereknek csak nagyon csekély százaléka szeretne genocídiumot. de jó ebbe kapaszkodni, meg félelemről hápogni, kényelmes. ráadásul nem egzakt tény, így vitatni sem lehet hatékonyan.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.26. 12:38:51

Nem elég, hogy zsidó, még kommunista is.

Milyen ritka párosítás.

Pszt! 2013.04.26. 12:49:52

A turulszobrot azért akarták elbontani, mert ENGEDÉLY NÉLKÜL épült.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2013.04.26. 12:57:03

@Pszt!: Elég sok épület épült engdély nélkül, mégsem ment oda egyikhez se Ungár Klára óbégatni. Ne nézzük már egymást hülyének, ha kérhetem. Elég sokat írtak is a zsidók erről mindenféle lapjaikban, hogy ez a szobor mennyire sérti a ő érzékenységüket. Hogy oké, hogy turul, de milyen támadó állást felvevő turul - mondá Ungár.

Mary fucking Poppins. 2013.04.26. 13:00:12

@Pszt!: VÁÁÁHHHÁÁÁ..... amerika pedig békét teremteni jár a közel-keletre. lázár jános pedig nem a bárátainak játszotta ki a cigi bizniszt, egyszerűen csak tiszta viszonyokat szeretett volna. és így tovább a végtelenségig.

Tények24 · http://www.tenyek24.tk 2013.04.26. 13:00:25

@katarakta: Az ember mindig azt a csatornát nézi, ahol éppen nem megy reklám :)

csak egy néző 2013.04.26. 13:11:54

A Zoli legnagyobb mondása, azért az volt, amikor a gyerekek szobáiban bóklásztak, hogy. - Na a Hajdú gyerekei sem tudják majd értelmezni az inség szó jelentését.
Ez a zsidózás, árpádsávozás, csillagozás vádaskodás, fröcsögés, gyűlőlködés, ami jellemzi ezt a lúzer országot, ehhez, már komment sem kell.

Value Akokabe 2013.04.26. 13:14:09

nyilas Misit is tilcsák má be, elvégre mingyá JWC lesz.
Mi van a Heineken vörös csillagával?

Value Akokabe 2013.04.26. 13:20:23

@greatwideopen: A tatabányai turul szobor nem sért senkit?
Pedig nagyon támadó...(vagy mégsem?)

eßemfaßom meg áll 2013.04.26. 13:24:36

Két kérdés merült fel bennem.

1, Kitakarta volna a TV2 ha teszem azt egy nyilaskereszt van Zana testére tetoválva? (tippem: igen)

2, Született volne-e ebből poszt a CC-n a következő szöveggel:
"Kitakarták a negyvenes divatrapper fonnyadt mellkasát a Hajdú-haciendát bemutató Hal a tortán-epizódban, mivel a Tv2 betojt attól, hogy a Fidesz-rezsim vasökle lecsap rájuk a főműsoridőben mutogatott nyilaskeresztért."?

(tippem:...)

Crass 2013.04.26. 13:31:03

G.Z. egy idióta, fényesen jelzi és bizonyítja ezt a rátetovált vörös csillag is. Ez a jelkép soha semmilyen idöszakban vagy kultúrában nem jelentett mást, mint tömeggyilkosságot, elmebetegek uralmát, diktatúrát. A Turul, vagy az Àrpád sáv ezzel szemben kétezer éves hagyománya a magyar nemzet heraldikájánk, östörténetének.
Ezen az a körülmény sem változtat, hogy olyan ideológiák is használták melyek megítélése ma vitatott, bármennyire is fáj ez némelyeknek.
Az, hogy G.Z. Mao, Sztalin, Lenin és a többi véreskezü szimbólumait tetováltatta magára egy ostoba ember magánügye. Azt, hogy ezt a Tv kitakarta tekintsük inkább egy szinvonaltalan müsor sikerületlen utókozmetikájának.....

Fejesrob 2013.04.26. 13:32:50

Szégyenlik az RTL-esek. Nem csodálom.

Ezt az Árpádsávot felejtsétek már el, ma is Mo. hivatalos színe.

Persze, használták a nyilasok, pech, de ettől még nem lesz zöld a piros helyett.

Fejesrob 2013.04.26. 13:33:55

@_most_: Mert nem figyelsz. Pld. a Nemzetbiztonsági Hivatal zászlója is.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.26. 13:34:07

lehet így mindenki jobban járt...

Fejesrob 2013.04.26. 13:35:12

@Crass: Ja, agyas csóka lehet, hogy magára varrta.

eßemfaßom meg áll 2013.04.26. 13:46:33

@Fejesrob: ráadásul turullal súlyosbítva a cimerükben :)

Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_ (törö 2013.04.26. 13:50:33

még hány bőrt húznak le erről a szarról???
(te is cc)????

nemecsek ernő áruló 2013.04.26. 14:05:15

@willdataa: Végülis Szálasni nem Árpádsávos zászlót használt, á dehogy!

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.04.26. 14:19:40

Amúgy meg inkább hálásak lehetnénk Hajdú Péternek (és jakuzzijának), és nem utolsó sorban a bulvárnak (Index, Bors, Blikk, faszomtudja mik még)-, hogy most már az is értesült arról az igazán nagyszerű dologról, hogy Zana Zoltánnak egy kurvanagy sarló-kalapács-vöröscsillag van a kis testire jól rátetolválva, aki eddig nélkülözte ez a létfontosságú információt. :)

eßemfaßom meg áll 2013.04.26. 14:29:47

@nemecsek ernő áruló: tilcsuk bea Nemzetbiztonsági (férjezett nevén Alkotmányvédelmi) Hivatal címerét is de gyorsan (igen a még a "demokraták" kormányzása alatt is turulos-árpádsávos címert használtak azok a nácifaszisták)

kifordított nagyanyó 2013.04.26. 14:33:05

Basszus!Ebből mekkora vita lett!

nemecsek ernő áruló 2013.04.26. 14:33:59

@eßemfaßom meg áll: Ezzel félrementél, öcsi! Én amellett kardoskodom, hogy hagyjuk már a faszba a vörös csillag, meg náci jelképektől való műrettegést. A nácikkal sem az a bajom, hogy nácik, hanem az, hogy gyáva nyuszik ahhoz, hogy beismerjék.

reccs 2013.04.26. 14:34:24

@willdataa: Persze, hogyne. Nézz már hülyének mást.

reccs 2013.04.26. 14:35:35

@mérgesmicimackó: Valóban, mellékattintottam, willdataa-nak szántam, elnézést.

nemecsek ernő áruló 2013.04.26. 14:39:46

@eßemfaßom meg áll: Azt azért elmondod, hogy azért legyintesz, mert náci vagy, és te is gyáva nyúl vagy nagy nyilvánosság előtt beismerni - még névtelenül is? :D

Cook kapitány 2013.04.26. 14:40:01

@eßemfaßom meg áll:

Nekem az jutott eszembe, hogy ha Ganxstán horogkereszt lett volna, vajon akkor is ezt nyilatkozta volna:

"A horogkereszt egyike a legősibb jelképeknek, Indiában jó szerencsét jelent, mit kell ezen megfeszülni? – háborgott Ganxsta. – Engedjük már el a múltat! Azt tetováltatok magamra, amit akarok. Nekem tetszik a horogkereszt és tetszik a nyilaskereszt is, és egy percig sem veszem komolyan a mögöttes jelentésüket, ahogy az életet sem – mondta egyre ingerültebben."

Girhes Joe 2013.04.26. 14:43:10

@Cook kapitány:

Pont ez merült föl bennem, hogy vajon akkor is ekkora patália lenne, ha egy horogkeresztet kockáznak ki? Vegyük már észre, mekkora kettős mérce a mai mainstream média részéről az egyik gyilkos diktatúrára a "zárjuk már le, felejtsük el, lépjünk tovább", a másikra meg a "nem feledjük soha, mindig emlékezzünk meg róla, hogy meg ne ismétlődjön" hozzáállást alkalmazni.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2013.04.26. 14:43:33

@toprengojanos: igen a jószerencse és a halhatatlanság jelképe te utolsó bunkó tahó! Méghozzá elég rég óta, sokkal régebb óta, mint amennyi ideje a Hitlerék belepaccsintottak a lecsóba...
Szóval az, hogy egy 20. századi kis pöcs diktátor mire használta, egy huszadrangú dolog! Menj el egyszer Ázsiába, és kezdd el hangosan követelni, hogy márpedig azt a fasiszta jelképet vakarják le mindenhonnan, mert a tömeggyilkosok jelképe.... Garantálom, hogy elmegyógyintézetbe zárnak, oda ahova való vagy!

@nemecsek ernő áruló: Szálasi is csak egy kis szarjankó zsebnáci volt, az Árpád-sávos zászló nem az ő jelképük... Úgy vették fel mint más a gatyát! Ennyi erővel a latin keresztet is be lehet tiltani a Szent Bertalan éji tömeggyilkosság miatt!

És be lehet tiltani a piros pontot is, mert az van a japán zászló közepin, és japán a 2. VH idején fasiszta volt! És le kell bontani a parlamentet is, mert a rohatt komenisták ott üléseztek kurva sok ideig!

nemecsek ernő áruló 2013.04.26. 14:48:13

@Magánvéleményem: Szerintem minden fajta tiltás (drogok, zászlók, jelképek) csak feszültséget tudnak szülni. Én egyiket sem tiltanám.

Azt viszont ne mondja nekem senki, hogy a kopaszok az Árpádsávos zászlót nem a Szálasi-nosztalgia miatt lengetik, mert behugyozok a röhögéstől. :D

plantingC4 2013.04.26. 14:52:10

Mindent be kell tiltani, pont, vessző, kereszt, vonal, delfin, macska és gólya alakot tökmindegy, mert mindig lesznek olyanok, akik felhasználják ezeket valamilyen jelnek és mindig lesznek olyanok, akikben ez a jel félelmet gerjeszt. Nem jó. Minden embert meg kell vakítani a földön, hogy senki ne láthassa ezeket. Nem jó. Minden embernek le kell vágni a kezeit a földön, hogy ne tudjon ilyen jeleket rajzolni. Nem jó. Minden embernek le kéne vágni a fejét, hogy ne gondolkozzon...és így tovább nyomorultak.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2013.04.26. 14:52:22

@eßemfaßom meg áll:
igen, megírta volna (persze csak ha a Blikk is megírja és van honnan átvenni)

zsoltix 2013.04.26. 14:56:48

@Fejesrob: Nem azt használták a nyilasok. Nem mindegy, hogy 8, vagy 9 sáv van rajta. A nyilasokén 9 volt. Egyébként szerintem is fölösleges ezen vitatkozni, akkor ennyi erővel már az USA, meg a Ausztria lobogója is árpádsávos, ha mindegy a sávok száma. :)

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2013.04.26. 15:01:49

@nemecsek ernő áruló: Az a baj, hogy ha a rettegők miatt minden aktuális jelképet betiltunk, akkor lesz másik, ami áttéten keresztül helyettesíti azt.... Gondolj bele, mi lesz akkor, ha a neonácik a horogkereszt, a nyilaskereszt és az árpádsávos zászló helyett, ugyanolyan tartalommal kezdik elhordani a kokárdát... karlendítés helyett pedig a Churchill féle V ujjat használják?

Azt is be fogják tiltani?

Tudod, ez az egész szerintem csak politikai hisztériakeltés, olyan liberálbolsevik dolog, és nagyon sokat árt az országnak, ráadásul mivel általánosítják a náci tartalmmat ezért az igazi náciknak már össze sem kell húzniuk magukat, elvesznek a tömegben, akiket az idióták megbélyegeztek a folyamatos nácizással... ráadásként a sok idióta liberálbolsevik sem fogja ezt elkerülni, mert lassan külföldön minden magyarnak magyarázkodnia kell, hogy ő nem náci! Kurvajó, ezt rendesen megcsinálták!

nemecsek ernő áruló 2013.04.26. 15:05:19

@Magánvéleményem: Na ez a liberálbosevikezés nem kellett volna, itt vágtad el a lehetőségét, hogy értelmes emberként tudjak rád tekinteni.

kifordított nagyanyó 2013.04.26. 15:10:23

De jó,hogy mindkét oldalról idetaláltak az eszementek!

kifordított nagyanyó 2013.04.26. 15:13:28

De hogy egy ilyen oldalon erről ideológiai vita legyen...

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2013.04.26. 15:15:01

@nemecsek ernő áruló: sose azt nézd, nem kell engem értelmes embernek kezelni!

Én is mindig felhúzom magam, amikor eszembe jut, hogy vannak olyan egyedek, akik csak a lehetőséget várják, hogy nácizhassanak egy jót, és közben a valódi nácikról meg tudomást sem vesznek

írd csak be a gugliba: "nemzetvezető"
ilyenek is lesznek benne: hunhang.ewk.hu/nemzetvezeto

Ez baszki nem szúrja senkinek a szemét! Ez ellen nem szólal fel senki a parlamentben, semelyik média nem hangoskodik....

Nap mint nap kiáltanak nácit mindenre ami mozog, és ezek nincsenek benne!!!!

NA, ezért liberálbolsevikezek! Mert nekik csak az a náci, akinek ellenében politikai pozíciót szeretnének nyerni! A többi érdektelen... Genny politikus mindahány!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2013.04.26. 15:17:36

@kifordított nagyanyó: Tudod, amikor jelképekről és azok tiltásáról van szó, akkor bizony ideológiai vita vagyon!
És akkor jönnek az eszementek!

eßemfaßom meg áll 2013.04.26. 22:00:49

@nemecsek ernő áruló: gondolatolvasásból azért ne próbálj meg megélni

eßemfaßom meg áll 2013.04.26. 22:02:55

@-Szűcs Gyula-: Tényleg minden Blikkben megjelent cikket átvesztek válogatás nélkül?

Thomas Dantes 2013.04.27. 12:05:18

@willdataa: Marhaság. A legrégebbi, Árpád házhoz köthető zászló, az egyszínű, vörös. Na? Na? Egy színű vörös zászlóval miért nem parádéztok? Ez költői kérdés volt persze...

rosszpenz 2013.04.27. 12:11:48

AZ ÁRPÁDSÁVOS ZÁSZLÓ ÉS A NÁCI NYILAS ZÁSZLÓ KÉT KÜLÖNBÖZŐ DOLOG!

NYISSÁTOK KI A SZEMETEKET AGYMOSOTT BUZIMAGYAR SENKIHÁZIK!

www.szittya.com/arpad%20savos.htm
és
hu.wikipedia.org/wiki/A_Hungarista_Mozgalom_jelk%C3%A9pei

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2013.04.27. 12:42:14

@eßemfaßom meg áll: Nem, csak azokat, ahol valamelyik tévéműsor szereplője, házigazdája, nyertese, stb. mond egetverő baromságokat. Vagy kiderül róla, hogy prosi volt/dubajozik.

eßemfaßom meg áll 2013.04.27. 12:57:20

@-Szűcs Gyula-: Jól értem akkor, hogy ez a poszt arról szól, hogy Zoltán egetverő baromságot mondott vagy dubajozott?

innovation 2013.04.27. 13:31:57

@Bogyó 2: Erre mindig azt mondtam, hogy ha lenne egy csöppnyi esze egy balodali pártnak is, akkor megtenné magának az Árpád-sávot és a Turult jelképnek. (Mivel ők is magyarok, ugye, csak más nézeteket vallanak.) Így mind bal, mind jobb oldalon lennének pártok, egyesületek, amelyeknek egy és ugyanaz lenne a szimbóluma. Magyar testvériség. Kell ennél több?

Azt azért ne vitassuk el, hogy az Árpádokig nyúlnak vissza a sávok. A nyilasok egyébként nyilaskeresztet használtak.

Az pedig gusztustalan, hogy a mostani MSZP kihasználja a Kossuth-címert. Ha esze lenne, akkor nem vonná kétségbe a Korona és a többi olyan jelkép létjogosultságát, ami inkább összekötne minket és nem szétválasztana! Szóval egyik sem jobb a másiknál!

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2013.04.27. 15:05:55

@eßemfaßom meg áll: Szerinted? Várj, segítek, ha ez itt egy nem dubajozós coming out, akkor kizárásos alapon...
"A sarló és a kalapács két szép szerszám, a parasztok és a munkások elmaradhatatlan munkaeszköze, mit kell ezen megfeszülni?"

eßemfaßom meg áll 2013.04.27. 20:01:27

@-Szűcs Gyula-: Szerintem rajtad kivül keveseknek jött át (legalábbis a kommentek alapján), hogy a poszt arról szól, hogy GengszterZ egy baromságokat beszélő hatökör, nem pedig arról, hogy: "mivel a Tv2 betojt attól, hogy a Fidesz-rezsim vasökle lecsap rájuk a főműsoridőben mutogatott vörös csillagért és sarló-kalapácsért"

speirs 2013.04.28. 17:07:52

@willdataa: olyan átlátszó ez a szövegelésetek. Miért nem vállalod fel szép egyenes magyar ember létedre, hogy szimpatizálsz a nyilasokkal -nem bűncselekmény -, miért kell ez az álságos ősi címer/zászló duma?? Annyi címer/zászló közül miért pont azt ragasszátok kocsitól elkezdve a budiajtóig mindenre, amit a nyilasok is használtak, ha nem ezért?? A tótoknak, meg milyen meglepő, azonosak a szimbólumaik, meg a királyaik is, mivel párszáz évig a magyar nemzet részesei voltak. És képzeld, Petőfi, Kossuth és még rengetegen mások, "tót" ősökkel kicsit többet tettek ezért a hazáért, mint te az árpádsávos laptopod mögül.

speirs 2013.04.28. 17:09:25

Ganxtánálmeg rendes képzavar van,mert az SS jelmondatát is magára varratta egy értelmesebb pillanatában... Gondolom ez már jobban bejön a radikálisoknak, az SS köztudottan a magyarság nagy barátja volt.
süti beállítások módosítása