Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Hip Hop Boyz extagját ünnepli egész Anglia

Állva tapsolták Real Action árnyéktáncát a Britain’s Got Talentben

2013. április 14. 11:58 -Szűcs Gyula- 122 komment

"Úgy szeretném, ha lenne szerencsém" - énekelték 1997 környékén a vidéki diszkókban a félmeztelenül fejen pörgő Hip Hop Boyz-fiúk. Úgy látszik, a másik két taggal ellentétben a kopasz Real Actionnek (civil nevén: Szűcs Zoltán, bár nem rokonom) tényleg szerencséje volt, bejött neki az élet és nem tűnt el a süllyesztőben. Olyannyira nem, hogy állva tapsolta őt és az Attraction Árnyékszínház produkcióját a Britain’s Got Talen című tehetségkutató zsűrije. Meg persze a pityergő nézőközönség is.

Real Action egyébként 72-ben született, és már 1985 óta breaktáncol. 93-ban alapította meg Hip Hop Boyz popcsapatot Levy T-vel és O.G. Duckkal, akikkel egészen 1998-ig haknizott együtt, ám akkor a tinilányok legnagyobb bánatára elváltak útjaik. 2005-ben ugyan a retrólázat meglovagolva visszatértek ugyan a félhomályos diszkószínpadokra, de 2008 óta Levy T. és O.G. Duck már csak duóban tátogja a régi slágereket

Real Action a Hip Hop Boyz feloszlása után break-hip hop tánciskolát nyitott, 2004-ben pedig vezető tánckoreográfusként gründolta össze az Attraction Látványszínházat, ebből lett 2010-ben Attraction Árnyékszínház Produkció, amit külföldön mindenki Attraction Black Light Theatre néven ismer. A csapat 2012-ben a Das Supertalentnek, Németország legnépszerűbb tehetségkutató műsorának döntőse volt, idén pedig a Britain’s Got Talentben ríkatták meg a közönséget.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KrustytheClown 2013.04.14. 14:29:27

@Hülye aki elolvassa!: aha, ja, persze, ők hárman nagy haknikirályok voltak! Kicsi gyerek voltam (10-11 éves) és a kazincbarcikai strandon nyomtak fél órát úgy, hogy nem volt olyan headset-szerű fejmikrofon. Csak kézi. De lehetett látni, hogy az egész nagy tátika.

titok84 2013.04.14. 14:29:57

Mindent jóvá tett, amit HHB néven elkövetett. Büszke vagyok!

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.04.14. 14:38:34

Amikor Angliában voltam, néztem többször ezt a Magyarország témásat tőlük, és hát elég nehéz volt sokszor:

www.youtube.com/watch?v=2QWG_z9076k&list=FLMVfuzrt22m9D4AiYQGxQPQ&index=30

Ebben nincs sztori, de attól még nagyon kreatív.

DeadBodiesEverywhere 2013.04.14. 14:42:24

de miért lépnek fel minden ország tehetségkutatóján! :-D

PTt 2013.04.14. 15:19:25

Lehet rá mondani, hogy giccses meg hatásvadász, szerintem nagyon szép! Én megkönnyeztem. Van egy hosszabb változat amikor bemutatkoznak és mondják hogy from Hungary...hát szomorú a reakció :(

Chuck Νorris 2013.04.14. 15:29:55

csatlakoznék az elöttem szolokhoz, nagyon jol eltalált hatásvadász produkcio, de ennek ellenére nekem is bejött :)

balage_81 reloaded (törölt) 2013.04.14. 15:35:51

@tttthhh: még szerencse, hogy ennek az országnak vannak ilyen mindenre jó tehetségei is, mint te vagy. azért jegyezzük meg, hogy az angol közönség ritka jó produkciót látott és ezt más nyelven jó országimázsnak is szokták hívni. csak ez számít. te meg nem.

mojszipupi 2013.04.14. 15:40:56

Ez tényleg jó, olyasmi élmény mint amikor lisztből v finom szemcsés homokból alakítanak ki pillanatok alatt más formákat

NA YA! 2013.04.14. 15:42:21

Ne bazzz, ez zseniális, gratula!

Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_ (törö 2013.04.14. 15:57:35

"Britain’s Got Talentben című" sixx jó padabanja vagy

Melchi Zadok 2013.04.14. 16:01:54

@DeadBodiesEverywhere: piles of blood entrails and hair
I'm bleeding from the inside from the armageddon outside

Hülye aki elolvassa! 2013.04.14. 16:14:06

@KrustytheClown: Mit vártál? Hogy a barcikai strandon élőben nyomják majd?

luca554 2013.04.14. 16:18:17

Hát, ha hatásvadász, engem sikerült levadásznia.Egyszerű lélek vagyok,nem tudom, de nekem ez nagyon ott volt.

athenee 2013.04.14. 16:19:32

"látszik, a másik két taggal ellentétben a kopasz Real Actionnek ... tényleg szerencséje volt és bejött neki az élet" - mi az, hogy szerencséje volt?? Ez egy tehetség, aki kemény munkával felépített vmi baromi jót! Ez a következtetésed?? Hogy szerencséje volt? Csak mert összecseng a dalszöveggel, te pulitzer-betyár. Talán ha azt írnád, hogy mekkora tehetség, és gratulálj neki és innen üzened, hogy büszke vagy rá. Egyes, leülhetsz.

athenee 2013.04.14. 16:22:54

@Hülye aki elolvassa!: na ez meg másik. teljesen igazad van!

Pesti Kornél 2013.04.14. 16:31:00

@tttthhh: Tanulj még kicsit. Majd akkor fikázz, ha ennek a századát le tudod tenni az asztalra. Nemhogy a Britain's Got Talentbe nem jutnál be, de már a Heathrow-n eltévednél.

Skorzeny 2013.04.14. 16:36:10

Ez baromi jó volt, pedig rühellem ezeket a tehetségkutatókat...

Pesti Kornél 2013.04.14. 16:40:38

@athenee: Egyetértek, comment:com, ez nálam is elégtelen.

Kedves Szűcs Gyula! Ha feleannyi melót raktál volna az újságírásba, amennyit a "kopasz Real Action" ebbe a produkcióba, nagyobb alázattal beszélnél a nálad tehetségesebb emberekről. És mielőtt beszólsz, megspórolom a kört: újságíró vagyok Pulitzer-emlékdíjjal. Ja, és ne legyél olyan büszke rá, hogy Szűcs Zoltán nem rokonod. Szerintem ezt inkább sajnálnod kéne.

ohmyFgod 2013.04.14. 16:56:28

@PTt: itt lehet megnézni: www.youtube.com/watch?v=UvvkJrKKYF8 Az a reakció Magyarország hallatán tényleg brutál

akos988 2013.04.14. 17:29:01

Szerintem pár hülye a Hungary / hungry dolgon röhög, mert ez pár embernek poén...

ohmyFgod 2013.04.14. 17:33:33

@akos988: A zsűri tagjainak arckifejezésére gondolok.

akos988 2013.04.14. 17:38:20

Hát a Simon Cowell-t mutatják, ő szerintem azért mosolygott, mert pár paraszt röhögött. A David Walliams meg amúgy is grimaszol :D

odamondó 2013.04.14. 18:02:12

Nagyon jó előadás volt, de maga a történet nyálas és tipikus amerikai giccs ami már a britek agyát is megfertőzte.

Igen, emberek elesnek háborúban talán legközelebb nem kell odamenni. Sírni meg nem fogok egy büdös katonáért sem. Más kérdés ha a történet arról szólt volna, hogy a katona a brit földet akarja megvédeni, de úgy látom épp egy teve és pálmafa környékén volt ami minden csak nem brit anyaföld.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2013.04.14. 18:13:57

@odamondó: Viszont a brit katonassagnak nagyon nagy megbecsulese van honfitarsaik reszerol , akarhol is harcolnak.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.04.14. 18:15:57

egyébként aki a történet egyszerűségét firtatja: ez klasszikus "storytelling", aminek befogadhatónak kell lennie. a bgt ugyanis egy szórakoztató műsor volna.... meg lehet kísérelni persze a hamletet is, de azt - pláne 3 percben - a brit közönség viszonylag nehezen értené. rohadt jó volt a csapat, a tube-on még a britek is ajnározzák

balage_81 reloaded (törölt) 2013.04.14. 18:17:00

@odamondó: húbazmeg. téged el kell dugni jó mélyre, nehogy valaki megtudja, hogy magyar vagy...

2013.04.14. 18:20:09

97 környékén mindenki tátikázva haknizott, ettől függetlenül ők még a sikeres ÉS vállalható bandák közé tartoztak, ne bántsuk őket.

A produkció meg egy baromi nagy plusz, várom a folytatást.

Mert megérdemled 2013.04.14. 18:35:09

@ember bácsi:

@tttthhh:

Kérdezném tisztelettel a sok fikajanit; ti mit, hol, mikor tettetek le az élet nevű játék asztalára? Ja, hogy semmit. Komplett létezésetek kimerül a kannás bor ivásában és a másik leszólásban. Sajnállak titeket mert enyszer arra fogtok ébredni, hogy senki nincs már körülötettek. Ez azért lássuk be borzasztó szar érzés lehet. Az előadás meg fasza és ötletes volt, csak így tovább a világhírnévig.

@balage_81 reloaded: Ennyi, kb ezért tartunk ott, ahol.

odamondó 2013.04.14. 18:38:26

@balage_81 reloaded: nem szokásom válaszolni ilyen gyatra kommentre ami a véleményem cáfolása vagy a saját véleményed alátámasztása helyett egyenesen csak a személyem fikázásáról szól. Talán dugd el magadat elsőként.

Mert megérdemled 2013.04.14. 18:39:50

@odamondó: Igazad van, sokkal jobb volna ha a hozzád hasonló agyhalottak miatt lenne ismert ez a szerencsétlen ország;

www.youtube.com/watch?v=v3Pz57wKwIs

www.youtube.com/watch?v=e1SU9mI8DGU

balage_81 reloaded (törölt) 2013.04.14. 18:48:02

@odamondó: remélem egyszer jól seggbekúr egy terrorista, aztán majd kétszer is meggondolod, hogy kit sirassál te ostoba fasz.

sish 2013.04.14. 18:59:44

A rövidke életrajzból a NOX kimaradt.

Krisztián Kalocsai O.G.Duck 2013.04.14. 19:40:36

@-Szűcs Gyula-
Nagyon nagy arc vagy, hogy ilyen mesterművet tudsz írni, szenzációs a stílusod és persze a tényekre támaszkodsz, amikor ilyeneket írsz:
"...1997 környékén a vidéki diszkókban a félmeztelenül fejen pörgő Hip Hop Boyz-fiúk..."
Igaz, hogy csapatunknak nem volt büdös elmenni vidékre fellépni, azért akadtak olyan kis fellépéseink is, mint Michael Jackson History Tour-ja is, bár ez szóra sem érdemes.
Ha pedig te tudsz fejenforgás vagy tánc közben tisztán énekelni, akkor várom a kritikát, de addig menj inkább melegebb égtájra, hogy úriember maradjak.

Tiger Woods 2013.04.14. 19:41:30

hungary's got talent! itthon persze az árnyékszínházban nincs nagy biznisz, de azért jó látni, hogy valahol díjazzák a kreativitást.

odamondó 2013.04.14. 20:15:40

@balage_81 reloaded: remélem egyszer majd a te házadba is berohannak amerikai katonák elviszik apád anyád terrorista gyanús alakként, téged pedig rommá lőnek az udvaron te ostoba fasz.

kangep 2013.04.14. 20:35:47

@Krisztián Kalocsai O.G.Duck: attól, mert sok munka volt/van vele, a pop sosem lesz magasművészet. felesleges kiakadni rajta, egy vastag réteg mindig ki fogja röhögni. cserébe viszont aránylag jól fizet. peace.

Krisztián Kalocsai O.G.Duck 2013.04.14. 20:38:16

@kangep: Nem is ezért szántam rá magam, hogy reagáljak. Csak nem tetszik a cikk stílusa

fal_adja_a_masikat (törölt) 2013.04.14. 20:39:09

@odamondó: neki a magyarok is terroristák lesznek, ha bevonul ide az EU hadsereggel (vagy bárki más)

Nem fogja fel, hogy Anglia találta fel a terrorizmust és a koncentrációs tábort is, olyan gyarmatosító ország volt, amilyen ma az USA, de azt már csak pincsi kutya módjára támogatni tudja, nem saját erőből gyarmatosítani, de azért küldi külföldre a katonákat...

Ettől független az előadás nevezhető jónak, mert a versenyzők célja a győzelem, a célt szolgálta, tehát jó. Ettől függetlenül hatásvadász, giccs, de a nyugati demokráciák erre vevők. Sírni, hogy milyen rossz a háború, de azért leigázni a fél világot...

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2013.04.14. 20:50:51

Jajh, pedig beh szép is volt, amikor pikk pakk lekerült a frikk rakk. :)
Eszméletlen ügyes előadás.

Brando 2013.04.14. 21:21:55

Technikailag tényleg nem rossz, de - őszintén szólva - a sírva fakadást egy picit túlzónak érzem; ahhoz nem váltott ki elég katarzist a szimpla történet.
A komolyabb-mélyebb mondanivalókért tovább kell ennél nyúlni, várjuk a még jobb folytatást.

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2013.04.14. 21:28:50

akkor most csak magyar tehetségkutatóban szerepelni égő?

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2013.04.14. 21:44:56

vannak még kérdéseim: most végül is azért nincs véleményezve a produkció, csak közölve, mert a cikkíró gagyinak tartja, de mégis az angolok meg sírnak, és nem lenne jó szembe menni a véleményükkel, vagy miért?

balage_81 reloaded (törölt) 2013.04.14. 21:46:23

@fal_adja_a_masikat: hű de messzire mentél nagyeszű! a zsidókról nem akarsz írni valamit?

Fejesrob 2013.04.14. 21:46:40

Azért ez durva, nem véletlenül maradt tátva pár zsűritag szája.

Nem tudom páran miért jönnek komolyabb mondanivalóval. E mögött nem csak egy hatalmas technikai tudás állt, de koreográfusi tehetség is. Ide ez kellett és tökéletesen ott is volt, tovább is jutottak. Elmeséltek egy történetet és sikeresen, mert mindenki értette, én is.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.04.14. 21:47:21

@odamondó: tényleg?:) a hideg napok film megvan? arról is beszélhetsz ám. de gondolom nálad a mal tározóját is lopakodók bombázták, tehát felteszem most a don't feed the troll lemezt te kis szaniszlóferi

Oláh Karin 2013.04.14. 21:53:38

Hiphopboys a három hany istók

2013.04.14. 21:53:50

@megatoner.hu: mert nem tudják átkötni a hulladék Trónok Harcához.

Bár a kommenteket elnézve erre nincs is szükség.

aquamarineblue 2013.04.14. 22:03:41

Talán még nem írta senki, de úgy tudom a lengyel fiatalok kicsit jobban is szerették a HHB-t mint a magyarok. Mert ugye jelent meg angol lemezük is anno. Bár Duck ezt nem írta. Az egy dolog, hogy nem sokra becsülöm a stílust amit csináltak, ettől még a produkció jó volt. Lehet rájuk sok mindent mondani, de az itt fikázók a notatv színvonalára helyezik őket pedig nem ott voltak. Az a kozsó. (pár háttér-ember azonos volt a két produkciónál) Biztos lehetett volna jobban vagy jobbat csinálni de én nem láttam olyat itthon. Gyengébb biztos volt. Vannak helyzetek amikor a kínálat határozza meg a keresletet. Kétlem, hogy akinek egész életében a komolyzene volt mindene foglalkozik ezzel a stílussal. (HHB)

Az itt fikázók legfeljebb a fika-szint verseny győztesei voltak/lesznek egész életükben. Nekik ez jutott. Az a pár aki meg ebbe is a világpolitikát keveri ... lelkiszegények.
Az előadáshoz és a sikerhez gratulálok. A bejegyzéshez meg szintén, csak úgy "magyarosan" fiam.

(már csak) sikolyok 2013.04.14. 22:06:25

Háát, ez egy olyan ország, amelynek büszke népe elmarasztaló leveleket irogat a Nobel-bizottságnak, amikor az díjazza az egyik (egyébként remek)írójukat. És ahelyett, hogy örülne, hogy a brit közönség állva tapsol egy olyan csapatnak, akit itthon le se szartak, inkább fikázza őket. Csoda, hogy mindenki elhúz innen?! A történet archetipikus, ezért érinti meg azokat az embereket, akik képesek a megérintődésre (nem csak a haldokló nyugaton). Szerelem-születés-halál/veszteség, egyszerű képekben, mozgással elmesélve. És igen, a csapat tett egy gesztust a brit közönségnek azzal, hogy Stonhenge-et meg a Big Bent ábrázolta, meg Afrikát. Nem pedig a Don-kanyar domborzati térképét, ahol a mi honvédeink pont annyi joggal védték a hazát, mint az angolok Afrikában. (II. vh, Montgomery, mond valakinek valamit?)
Néha sajnálom, hogy végül nem lett világvége, vagy dimenzióváltás, melynek során a normálisak mennek, hülyék maradnak, vagy fordítva. Akárhogy is, már más helyeken lennénk. Akinek nem inge...

horogasz 2013.04.14. 22:14:12

én nem tom, mire gondolnak, akik disney-t emlegetnek... a katona elesik, a gyereke virágot visz a sírjára. ez lenne nyálas? csöpögős? vajon hány disney-sztori ért így véget?

a másik barom meg aki a terrorizmust és/vagy az idegen földön harcoló hadsereget hozza fel. az előadás nem a geopolitikára fókuszál, hanem egy egyéni-családi sorsra.

épp ezért telitalálat az egész. a briteknél minden héten van egy hír egy elesett katonáról, még azt is bemondják, aki már itt halt bele később a sebesülésébe. szóval sok családot érint a téma. kellően hatásvadász, de jól felépített helyi vonatkozásokkal - a tower bridge-től kezdve az angol taxiig.
mindenképpen ügyes!
azokat is el tud érni, akik nem szeretik a táncos előadásokat, mert végül is a tánc szinte csak mellékes, hiszen egy mozgóképet állítanak elő. szóval fasza.
egyetlen baj van vele, a harmadik produkció már unalmassá válhat, ha ilyen kaptafára készül az is.

Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2013.04.14. 22:24:14

Ez társadalmunk értékítéletének szégyene, a tehetségektől való elfordulás, azokat felismerhetetlenségig lecsinálás ékes bizonyítéka, mert ebben a produkcióban 5-6 év munkája van alaphangon (6 éves videót is találtam róluk), de miért akkor emelei csúcsra őket a közönség és a média, mikor kölföldön sikert érnek el?A múlt héten még nem tudtak így táncolni?
Egy újabb produkció, ami "nem kedves a saját hazájában", de ha külföldön elérnek valamit, akkor már méltatjuk? Mandinerből vagyunk csak képesek értékelni a saját tehetségeinket? Ha egy angol közönség nem tapsol állva, akkor elmegyünk mellettük az utcán, nem írunk cikkeket, nem adunk nekik lehetőséget? Hol voltak eddig? Miért nem ismertük őket? Ilyen mértékben, ilyen szervilitással vagyunk alárendelve a külföldi véleményeknek, mert csak akkor jó és értékes, ha külföldön mondják rá, és azt is angolul? A saját értékeinket is külföldi kerülővel, külföldi szemeken keresztül vagyunk csak képesek felismerni, elfogadni és értékelni?

...khm... 2013.04.14. 22:27:54

Hát azt hiszem, Szűcs Gyula megint a fasz rossz végére került ezzel a cikkel.
Bár szerintem már kezdi megszokni, mert 10-ből 9-szer ez az eredmény.

Új műfaj a mazochista újságírás?
(Jó, annyira nem új, mert a Velvet meg a Dívány már évek óta tolja lankadatlanul. Csak ők már nem merik megnyitni kommentálásra a cikkeiket, mert nagyjából azért sejtik, hogy mit kapnának a néptől.)

bretman 2013.04.14. 22:35:57

@odamondó:

"Igen, emberek elesnek háborúban talán legközelebb nem kell odamenni."

Képzeld, pont erről szól a darab. Gondolom komoly absztrakciós képesség kell hozzá, hogy valaki rájöjjön a végén az árván maradt kislányt és az özvegyet látva... Te tényleg azt hiszed, hogy ha egy darabban katonák vannak, az háborúpárti?

"Sírni meg nem fogok egy büdös katonáért sem."

Gondolom, a Don-kanyarban elpusztult kétszázererért sem.

@fal_adja_a_masikat:

"Sírni, hogy milyen rossz a háború, de azért leigázni a fél világot..."

Miért, a fél világot a nézőtéren pityergő öregasszony rohanta le?

Ezek szerint te is azok közé tartozol, aki szerint minden brit gyarmatosító, minden orosz komcsi, minden német náci és minden magyar nyilas. Más értelme nincs annak, amit írsz, figyelembe véve, hogy sem az előadók, sem a nézők nem brit katonák és nem brit politikusok. Az előadók ezek szerint még csak nem is britek.

PTt 2013.04.14. 22:40:35

@Urban Gorilla: A válasz: IGEN! Tehetség, művészet, találmányok, politika...a válasz: IGEN!

bretman 2013.04.14. 22:54:07

@jet set:

Sebaj, majd holnap a Fókuszban lesz róluk egy büszke riport, hogy a Csillag születik egykori szereplői mekkora sikert arattak a Britain's Got Talentben.:-)

Ez volt a kosaras akrobatáknál is, akiket az RTL-ből kihajítottak, a briteknél meg azt hiszem döntőbe jutottak.

Fashionistas 2013.04.14. 23:06:24

@Krisztián Kalocsai O.G.Duck: Ne vegyétek fel srácok! Jók voltatok, mindenki titeket hallgatott az nem vitás!!!!

horogasz 2013.04.14. 23:07:58

@...khm...: azért olyan sok cink nem volt benne, meg ez mégiscsak a commentcom, de egy elismerő félmondat, vagy egy kalaplengetés tényleg odafért volna - elvégre egy kisebb országimázzsal ér fel manapság egy ilyen produkció angliában, még akkor is, ha amúgy könnyelműen dobálózik a bgt közönsége az állvatapsolással.

User2.0 2013.04.14. 23:17:59

Azért ez igen szép országimázs volt. Egy ilyen kis külföldi blokkban szerepeltek, ahol egy olasz mama borzalmas produkcióját egy holland gyalázat követte, miután jöttek hazánk lányai/fiai. Amikor mondták, hogy honnan vannak, az valóban számunkra igen szomorú reakciót váltott ki a közönségből, de ezután a produkció után ezt a nézők nagy része átértékeli magában. Köszönet ezért a remek, igényes munkáért! Így is lehet ezt csinálni...

(már csak) sikolyok 2013.04.14. 23:27:14

@...khm...: A lehetőség elszállt. Majd a legközelebbi világvégénél talán kiderül. :D

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2013.04.14. 23:28:28

Kar , hogy nincs itt a video eleje, mikor Simon fintorog, mikor megkerdi, hogy honnet jottetek, es mondjak.

aleb19 2013.04.14. 23:35:44

@tildy:): szemelyesen ismerem az arcot/szucsigyerek/ tenyerbemaszo kis kelletlen mitugrasz,de ez most tetszett amit osszehozott

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2013.04.14. 23:38:25

Hát szerintem kurva jó slágereik voltak (felmegyek a hegyekbe, mert érzem sok gond van a fejembe :D)
A 90es évekhez ugyanúgy hozzátartoztak, mint az Álomhajó, meg a Balatoni nyár, és kurvára nem voltak gagyi zenék azok se -- tökéletesen lazulós-bulis zenék voltak, a műfaj keretein belül mindegyik remekmű volt.

JanDítě 2013.04.14. 23:51:10

hát én 12-13 évesen a húgom szobájából kicsempésztem a kazit titokban hogy a hegyekben fönn-t hallgassam....
de ha lett volna 1000 Forintom, akkor megvehettem volna az új, eredeti HipHopBoyz 3-as kazettát és akkor hallgathatom volna minden szégyenérzet nélkül, sőt egy csomó más csodát is művelhettem volna.

...khm... 2013.04.14. 23:51:59

@Rorschach:
Hát zeneileg nagyon szarok voltak, ezen nincs mit szépíteni.

qengland 2013.04.15. 00:08:11

többen írták már, hogy a zsűri milyen képet vágott, mikor meghallották, hogy Hungary a következő csapat. aki akarja, belemagyarázhatja a politikát, de szerintem hülyeség. nem hiszem, hogy akármelyik is tudná, mi van Magyarországon. meg aztán egy olyan blokk volt, amikor egymás után mentek a rosszabbnál rosszabb külföldről jöttek produkciói, lehet abból volt már elegük. meg ki tudja, hogyan vágják össze a műsor készítői. hogy nagyobb legyen a kontraszt, lehet, hogy csak bevágtak egy fintorgó Simont, hogy aztán utána meglegyen a kellő hatás. de énmiattam aztán gondoljátok csak azt, hogy az angolok Magyarország szó hallatán elképednek.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2013.04.15. 00:16:34

@...khm...: Minél voltak szarabbak? A külföldi hasonló produkcióknál, amiket az MTV meg a Viva nyomott? Azoknál nem voltak rosszabbak.
Vagy John Williams-hez hasonlítod őket?

megint 2013.04.15. 00:33:17

A cikk írója nem ezt a produkciót firkálta, hanem a régi zenéjüket, amikre így 15 évvel később már én is azt mondom, hogy tényleg gagyi volt, de akkor a fél ország azokat hallgatta. Jó magyar sajátosság , hogy nem tudunk örülni semminek. Picit legyünk büszkék, megnyerni nyilván nem fogják, de nem minden produkciót tapsolnak meg állva.

ingenium rusticus 2 / reloaded 2013.04.15. 01:01:23

A kilencvenes évek egy kalap szar volt, minden tekintetben. Ennek a szarnak az összetevőire lehet nosztalgiával emlékezni, végül is mi is a részesei voltunk.

Ez meg baromi jóra sikeredett. Pont egy tehetségkutatóba illő, egyszerű, jól közvetíthető témával.

Az ember tragédiáját nem itt kell keresni és kétlem, hogy a következő Kasparov itt bukkanna fel, miközben a közönség megkönnyezi a vezérindiai védelmet.

...khm... 2013.04.15. 01:56:49

@Rorschach:
A zenéhez hasonlítom őket.
Tudod: emberek hangszereken harmonikus hangokat játszanak.

...khm... 2013.04.15. 02:04:15

@ingenium rusticus 2 / reloaded:
Ez nem igaz.
A 90-es évek sok tekintetben sokkal jobb volt (zenékben is), mint az utóbbi 12 év, meg az a kicsi, ami a mostaniból eltelt.

És ehhez semmi nosztalgia nem kell.

(Nem volt pl. kormányon Gyurcsány, és Orbán is csak 1,5 évig, és akkor a többi előnyt még nem is említettem (pl. nem baszta szét a belvárost évekre arRogáns Tóni, lehetett közlekedni a Keletinél stb.). Volt pl. Fekete Lyuk, Tilos az Á, Blue Box, E klub, Riff-Rööff, Total Car, Black Jack meg még ezer normális klub, jó zenékkel, tisztességes árakkal.)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2013.04.15. 02:22:37

@...khm...: ezzel semmit nem mondtal, zene sok van, dvorzak-tol a rammsteinig. En se azt mondom hogy tanitani kene oket :D de semmivel nem voltak rosszabbak mint a tobbi kulfoldi adokon nyomatott zene

2013.04.15. 07:04:21

Lattam oket ceges karacsonyi partin fellepni. Alig tapsoltak nekik az uri-managerek meg topvezetok.
A pofamrol leegett a bor, hogy a jolfizetett magyar kozep-felsoreteg akiknek Orban ennyire kedvez mennyire nem vevok erre a mufajra. Az az eloadas mas volt de hasonlo koncepcio. Nekem nagyon bejott, azota is nyomon kovetem a fellepeseiket es nagyon orulok hogy most valodi tetszesnyilvanitast kaptak. Olyat amit megerdemelnek.

nzk 2013.04.15. 08:35:54

@ingenium rusticus 2 / reloaded: mennyire különbözőek vagyunk... egyik barátommal beszélgettünk múltkor a 90-es évekről, és maximálisan egyetértettünk abban, ha most azt mondanák, visszamehetünk 90-be, de csak úgy, hogy 2000-ben eldobjuk a kanalat, már indulnánk is. életem legszebb évtizede volt, és ezzel nagyon sokan vagyunk még így. nem adnám semmiért.

pacifista 2013.04.15. 09:01:47

@ember bácsi: Persze, hogy hatásvadász, milyen legyen? Ha nem hatna a közönségre, mi értelme lenne? Ami nem durva és közönséges, az már nyálas?

babo81 2013.04.15. 10:12:54

Megnéztem,engem is elvarázsolt bár csak akkor morzsoltam el egy könnycseppet,mikor állva tapsolták őket! Én örülök mások sikereinek,pláne mert én kétbalkezes vagyok! ;)

aquamarineblue 2013.04.15. 10:44:07

@...khm...: Volt helyettük más. Hagyjuk a lopitikát szerintem.

És volt még a Majakovszkij utcában (fiataloknak: Király utca) Tüzes víz is. :D De szép is volt mikor hajnalban onnan mentem dolgozni Tankcsapda után ... na jó, tántorogtam. Vagy a Piaf-ból Takáts Tamás DBB után ki tudja hogyan és hová vitt az éjjel. A Tilos az Á-ból meg sosem emlékszem hogyan értem haza.

aquamarineblue 2013.04.15. 10:46:55

@...khm...: Hja, mint Metheny Zero tolerance for silence albuma? :)

Citronyuszi 2013.04.15. 11:31:30

Ez az országimázs.... super

Én vagyok az apád vagyok 2013.04.15. 13:08:58

Technikailag ott van a szeren, de borzasztó pátoszos, szájbarágós, nyálas. Bár a nyugatiaknak ez kell. Azért nagy gratula!

ethan blow 2013.04.15. 14:19:36

@...khm...:

Plussz Night Oil és Made Inn, valamint Vén Diák! A 90-es évek zseniálisak voltak. Az eszmélés időszaka, amikor hirtelen mindent szabad volt, amit addig nem, kinyíltak az ablakok, és az emberek hedonista állatként szocializálódtak. Nem a neten csevegtek dugásról meg fikáztak náluk szerencsésebbeket, hanem találkoztak.

A hirtelen jött "szabadság" eufórikus évei, amik soha nem jönnek vissza, mert a szabadság édes gyümölcse egy rothadó, savanyú szagú, bogaraktól hemzsegő cefrekupac lett.

waterphone 2013.04.15. 14:30:35

Gratulálok ez nagyszerű volt! Várjuk a folytatást.

Az Amanda nevű zsűri tag mondta, hogy ez olyasmi volt amivel akár győzni is lehet.

valakitalánvagyok 2013.04.15. 14:46:39

Mennyire szar élete lehet annak, aki egy cseppet sem tud örülni egy honfitársa külföldi sikereinek...
Nem cserélnék vele.

ingenium rusticus 2 / reloaded 2013.04.15. 18:43:54

@...khm...: Hogy a rákba tudod idecitálni az aktuálpolitikát?!?

@nzk: Igen, különbözőek. Engem ki lehtett kergetni a világból a technóval, a Buffalo cipőkkel, Ukrán maffiával, susogós öltönyös "menedzserekkel", stb.

De persze voltak számomra is jó dolgok, blues zene reneszánsza, pinázások, stb..

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2013.04.15. 19:59:17

magyarországon csak az anti tehetségeknek van jövője. ez a csapat - ha jól informálódtam - már járt a honi csillag születikben. (akárcsak a zsákolós kosarasok) Itthon kizúgtak, kint sikeresebbek lettek, mint itthon a legjobb 10 produkció együtt véve! szánalom a köbön

dark future · http://www.andocsek.hu 2013.04.15. 22:58:03

Technikailag nagyon rendben van, már csak a koreográfusukat kéne
kitenni (pontosabban korlátozni a tevékenységét a mozgáselemek kitalálására és begyakoroltatására, mert abban ügyes), és felvenni valakit, aki kevésbé giccses, és kevésbé direkt képekben bír gondolkodni (bár ahogy elnézem, nyugaton, meg itthon is ezt kajálják a népek).
Az a bosszantó, hogy nem sok kéne hozzá hogy jó legyen, de ez így nekem cukrozott popcorn…

Pl. ott van az a srác, aki az ő koreográfiáikat csinálta:
www.youtube.com/watch?v=7ov92V3ix7s
www.youtube.com/watch?v=qtsmVCnbvKw
Könnyű műfaj ez is, de igen jól összerakott, és megvan benne az a plusz, ami kiemeli őket a
többi hasonló profilú társulat közül. Nem értek a tánchoz, de szerintem elég egyértelmű.

terrormaci 2013.04.15. 23:40:57

utálom a tehetségkutatókat, de ez nagyon ötletes volt és tökéletes a produkció. Ebben tényleg megmutatkozik a tehetség és a szorgalom, nem úgy, mint a hamisan kornyikáló sztártermékekben.

Flora Beliczay 2013.04.16. 10:37:34

Emberek kezdjük elfelejteni hogy büszkék legyünk saját honfitársainkra.Nem tudom elhinni azok az emberek commentjeit akik lehúzzák ezt a nagyszerű csapatot.Mindeggy hogy mit tesznek le az asztalra,de mégis a felfigyelnek rájuk a külföldiek.Miért? Mert egy tehetségtelen ember nem jutna el idáig.Valamit tudnak.Az meg igenis megérthető ha megpróbálnak mindent elkövetni,hogy bejussanak a döntőbe.Amit mások nyalásnak neveznek én úgy gondolom egy gesztus is lehet ha már nem a saját országomban próbálok szerencsét. Csak Gratulálni tudok nekik!

Tamás Kósa 2013.04.17. 05:18:16

Szerintem isteni jók a fiúk-lányok. Remek banda!

atari2 2013.04.17. 12:07:27

Azért van néhány vád amit érdemes lenne tisztázni. Pl.:
"hatásvadász"
Hát aki nem akar hatást elérni, az zárkózzon be, és maradjon otthon.

"nyálas és tipikus amerikai giccs", "pátoszos, szájbarágós,.."
Minden relatív. Mégis elgondolkodtató, hogy a "Földannyának Földannya", meg a "Holnapra Megforgatjuk a Világot", stílusú duma, sose vitte előre a világot. A 10 Parancsolat, a maga kis egyszerű "szeress másokat mint önmagadat" -mondhatjuk együgyű- szövege meg igen.

Kifogás, a brit katona pálmafa melletti jelenléte. Kicsi a világ. Már Hunyadi János se csak Magyarország területén védte a hazáját.

Mindent egybe véve, és röviden, a produkció csodálatos volt.

samot 2013.06.02. 07:26:25

Iszonyat,hogy mennyi gusztustalan,irigy fikàzo van itt!A màsik része meg csak néz,de nem làt!A maradék kevés tudja csak értékelni a szuper produkciot!Ez a kis csoport valamit màr elért,ami a politikànak 100 éve nem sikerül(t)!Nagy GRATULA nekik!

Cpt. Flint 2013.06.02. 16:05:49

Nem világos számomra, hogy milyen elvonatkoztatott, bonyolultabb tartalmat szeretnének a fanyalgók egy táncszínházban megjelenítve látni... szerintem a Diótörő (mint balett) sztorija se valami mélyértelmű, aztán mégis klasszikusnak meg magasművészetnek becézik.
Volt valaki, aki szerint a művészet csak akkor az igazi, ha a befogadással is meg kell szenvedni, de én ezzel nem értek egyet. Az egyszerű - ahogy már itt valaki említette: archetipikus - sztorik mindig is működtek és mindig is működni fognak. Legyen az Bánk bán, vagy Die Hard, vagy Biblia.

KopaszMercis 2013.06.09. 01:57:30

@Krisztián Kalocsai O.G.Duck:
Az a performansz kulonosen felejthetore sikeredett mivel angolul nyomtatok Dj Bobo elott az egesz bulit... nagy hiba volt...

A magyar zenei elet szegyene, hogy asszem 1.5 evre ra mar Sunny Dinerben nyomtad mixerkent a koktelokat (amugy nem is rosszul), ami azert tenyleg nem neked ver ciki, hanem ennek a higfosnak, amit itthon konnyuzenenek csufolnak.

Ez van.
süti beállítások módosítása