Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Tony Sopranót simán kinyírták volna - interjú Lou Ferrante-val a Törvény a rácsok mögött című sorozat műsorvezetőjével

2013. március 29. 18:00 sixx 48 komment

good_lou_ferrante.jpgLou Ferrante bűnözőként kezdte a pályafutását, az egyik nagy amerikai maffiacsalád, a Gambino tagjaként, ami nem rossz ajánlólevél abban a világban, ahol ő mozgott. Jó, nem volt több egy egyszerű rablónál, de volt saját bandája, amit irányíthatott, és azt hitte övé a világ, amíg le nem bukott és be nem zárták egy időre. A sitten olvasott, tanult, és rájött, hogy ha egyszer kiszabadul, a büdös életben nem akar visszamenni, mert csak jobb odakint, mint bezárva egy fél hadseregnyi tetovált állattal. A Discovery Channelen most egy Törvény a rácsok mögött című sorozatban mutatja be azt, milyen bandák és hogyan irányítják a világ legkeményebb börtöneit. Telefonon beszéltünk vele.    

A Törvény a rácsok mögött mennyire valóságos? Vannak olyan részek, amelyek csak a rekonstrukciói a valódi szituációknak, és nem az eredeti résztvevőket, hanem csak színészeket láthatunk a jelenetben?

Ilyen egyáltalán nem fordul elő, szóval a műsor teljes mértékben valóságos. Minden, amit a nézők látnak igazi, ott és akkor történik. Semmi nincs megrendezve, nincsenek színészek. Tényleg pontosan az történt a valóságban, amit látsz. Készülj fel, mert ezek igazi gengszterek, igazi börtönökben, sőt igazi gengszterek kint az utcákon.

Volt a forgatás alatt veszélyes szituáció, amibe belekeveredtek?

Nem, nem igazán. Olyan sokáig laktam én is börtönben, hogy megszoktam, illetve ezek a srácok is olyanok voltak, akikkel én is együtt ültem, szóval az egész szituáció ismerős volt. Szóval egyáltalán nem féltem a jelenlétükben. Mivel átéltem ugyanezeket a szituációkat, így tudom mit gondolnak, hogyan gondolkodnak, miről beszélnek és mit éreznek. Ennek a világnak én is részese vagyok. Elmondhatom, hogy igazán szerencsések voltunk, mert tényleg komoly sérelem nem ért minket a forgatás alatt.

Mi okozta az életedben a szemléletváltozást? Mi vezetett oda, hogy vissza tudj térni a normális életbe, miután letöltötted a büntetésed?

Több dolog is közrejátszott abban, hogy megváltozott a gondolkodásom. A legfőbb ok az volt, hogy miközben börtönben voltam, elvesztettem a barátaimat, akiket vagy meggyilkoltak, vagy egyszerűen csak eltűntek, és én nem kérdeztem semmit. Nekünk egyszerűen csak annyit kellett tudni, hogy biztosan tettek valamit a család ellen, és ezért ölték meg őket. A döntés felülről jön, nem te hoztad meg a döntést és nincs is vele dolgod. Ha kérdezősködsz, az feltűnést kelt. Miért akarod tudni? Talán besúgó vagy? És akkor talán te leszel a következő, aki eltűnik. Bent a börtönben rájöttem, hogy ezek az emberek, akiket én is ismertem, csak és kizárólag a pénz miatt haltak meg, és ezt undorítónak tartom.

8443386129_ba8c6835da_k.jpg

A legmeghatározóbb pillanat az volt, amikor magánzárkába kerültem, és összetűzésbe keveredtem a börtönőrök parancsnokával. Az ajtón volt egy rés, ahol az étel adták be, én ezen keresztül ragadtam meg a nyakkendőjét és be akartam rántani, de a nyakkendője valójában csak egy felcsatolható utánzat volt, amit aztán hozzá vágtam. Ő meg rám nézett a megerősített ablakon keresztül és csak annyit mondott: "mit gondolsz, tényleg igazi nyakkendőt veszünk fel közétek, állatok közé? Ezek vagytok ti, csak állatok." És akkor rájöttem, hogy igaza van, tényleg állat vagyok, egy állatkertben bezárva, és nem tudom hogyan jutottam idáig.

Sok elítélt úgy gondolja, hogy neki nem a börtönben lenne a helye. Mindenki másnak igen, de neki nem. Azt hiszi, hogy a többiek sokkal rosszabbak, mint ő. Nekem ezek a dolgok kellettek, hogy felfogjam, hogy én is ugyanolyan rossz vagyok, mint akárki más, ott bent, ha nem rosszabb. És hogy itt a helyem, talán még jobban, mint bárki másnak. A legrosszabb időszakomban mindig elkülönítettek, mert problémáim voltak a többi elítélttel. Ha bárki hozzám szólt, én egyből megütöttem, gondolkodás nélkül. Mindenkinek nekimentem. Nem vagyok túl magas gyerek, úgyhogy ebben biztos volt egy kis Napóleon-komplexus is, de a lényeg, hogy valóban állatként viselkedtem.

A Törvény a rácsok mögött sorozatban felbukkanó börtönök közül szerinted melyik a legrosszabb?

Vannak különböző szempontok, amiben az egyik jobb, a másik rosszabb, de azt hiszem, hogy a legrosszabb börtön a Fülöp-szigeteki Bilibid. Itt több mint 20 000 elítélt van bebörtönözve az óriási falak mögé, a maguk módján egy saját várost alkotva. és az elítéltek irányítják az egész börtönt. Pár nappal azután, hogy eljöttem, hallottam, hogy az egyik bandában a bandavezér és az egyik bandatag összevesztek, a srác visszament a cellájában fogott egy pisztolyt és kint az udvaron, ahol pár nappal azelőtt én is álltam, agyonlőtte a másik srácot. Simán kiloccsantotta az agyát. Ugyanebben a börtönben pár hónappal ezelőtt egy elítéltnek gondja volt pár másikkal, előszedett egy kézigránátot a cellájából, és hat másik elítélt közé dobta. Ezeknek lőfegyvereik és kézigránátjaik vannak odabent, ez egyszerűen elképesztő. Azt hiszem ez volt a legveszélyesebb hely az összes közül.

Mekkora befolyásod volt abban, hogy hol és milyen börtönök kerültek be a műsorba?

Elég meghatározó befolyásom volt ebben. A műsort én narrálom és én is írom, én vagyok a házigazda és az egyik producer is. Ennek megfelelően szeretem kézben tartani a döntéseket, szóval azt is hogy melyik börtönökbe látogatunk el. Folyamatosan értekezünk a producerekkel, hogy kitaláljuk, melyek lennének a legjobb helyszínek, hogy a műsor minél változatosabb legyen. Szóval igen a legelejétől a legvégéig minden döntésben szerepet vállaltam.

8443386065_bbfac82574_k.jpg

Véleményed szerint van olyan maffiáról szóló film, amely megközelíti a valóságot? Ha igen, melyik az?

Jó kérdés. Amikor kiadtam az első könyvemet, Lorraine Bracco, a Maffiózók című sorozat pszichiátere, megvásárolta a könyv megfilmesítési jogait. Mivel ő színésznő, és nem rendező, ezért nehéz volt maga mögé állítani a stúdiót ebben az ügyben, de aztán mégis sor került a találkozásra, és elkezdtük tervezgetni, hogy hogyan lehetne megírni a forgatókönyvet. Azelőtt én egy Maffiózók-epizódot sem láttam, mert szakítottam ezzel az élettel. A bandatagok a börtönben minden héten nézték a sorozatot, de én inkább olvastam helyette, Shakespeare-t, Chaucer-t, bármit, ami nem emlékeztetett az előző életemre.

Persze a találkozás előtt megnéztem pár epizódot, amiben ő is szerepel, hogy tudjunk róla beszélgetni és bókolhassak is, ha úgy adódik. Azt kell mondjam, imádtam a sorozatot, tényleg nagyon jó, jó munkát végeztek. Habár van egy dolog, ami a valóságban sosem fordulna elő, de ezt nem akartam elmondani Lorraine Bracconak, aki Dr. Melfit játssza a sorozatban. A maffiózók valódi világában Tony Sopranót megölték volna, ha pszichiáterhez megy. Egyrészt mivel mindenki attól félne, hogy elárulja a titkainkat, másrészt pedig egy olyan főnök, aki nem tudja megoldani a saját problémáit, gyengének számít, a gyenge főnök pedig mindannyiunk vesztét okozhatja.

Szóval ez a vonal egyértelműen csak a szórakoztatást hivatott szolgálni, hogy belátást engedjen abba, hogy mit éreznek a családtagok. Ugyanakkor minden egyéb, a családi élet és a maffiózó élet dinamikája igazán jól van ábrázolva. Biztos nagyon jó konzulenssel dolgoztak a készítők.

Sokat olvastál a börtönben. Ez egy bevett szokásnak számít a rabok körében? Vannak esetleg könyvtárak a börtönökben?

Az emberek olvasnak a börtönben, de sajnos közel sem annyit, amennyit kellene. A legtöbb börtönnek van valamilyen könyvtára, de az általában régi könyvekkel van tele, mivel többnyire évtizedek óta senki sem foglalkozott a frissítésével. És ez szégyen, mert Amerikában nagyon sok embert bebörtönöznek, legalább tehetnének egy próbát arra, hogy tanítsák őket, és oktatásban részesüljenek, amíg bent vannak. Sajnos ez jelenleg nem prioritás.

louis-ferrante_alta.JPG

Annak idején mi nyűgözött le a gengszterkedésben?

Minden lenyűgözött. Élveztem az ezzel járó pénzt, a tiszteletet, a félelmet, amit irántam éreztek az emberek, azt, hogy a nők tapadtak rám. Minden anyagi vonzatáért odavoltam: a gyönyörű autók, a kaszinók világa, az egész vonzott gyerekként. Aztán egyszerre nem csak álmodoztam erről az életformáról, hanem én is a részesévé váltam.

Mi az elsődleges oka annak, hogy valaki bandatagnak áll?

Számos oka lehet, de ha egyet kell kiemelni, akkor az a valahova tartozás érzése. Úgy értem mindenki akar tartozni valahova, például főiskolára vagy egyetemre megy, csatlakozik egy egyházközösséghez, vagy egyszerűen csak a Facebookhoz. Mindenkinek szüksége van arra, hogy azt érezze, tartozik valahova.

Hogyan lettél gengszter?

Jó kérdés. Ez nem egy olyan dolog, hogy valaki jön kezet ráz veled és közli, hogy akkor mostantól hivatalosan gengszter vagy. Ez egy hosszú folyamat, belekerülsz valamibe, kialakulnak a meglátásaid és elkezdesz minden nap azon dolgozni, hogy közelebb kerülj a célod felé. először is jó nevet szerzel magadnak a 'szakmában', sosem hátrálsz meg a harc elől. Erőszakosnak kell lenned, hogy felfigyeljenek rád. Amikor letartóztatott az FBI, elmondták, hogy a Gambio család tagjaként egy bandavezér voltam, aki a legfelsőbb szinteken lévő főnököknek jelent. De amíg nem láttam ezt papíron leírva, addig annyira természetesnek tűntek a dolgok, hogy fel sem fogtam, hogy tényleg ez vagyok én. Szóval minden csak úgy megtörtént.

Mondhatjuk azt, hogy az üzleti életben a multinacionális cégekhez hasonlóan, a gengszterek világában is vannak multinacionális bandák, akik megpróbálják uralni az egész világot?

Nem tudok róla, hogy a bandáknak ilyen egész világra kiterjedő terveik lennének. Talán nem mennék ilyen messzire, de azt mondhatjuk, hogy minél nagyobb bandát alakítanak ki adott területen és minél jobban kihasználják a műholdas kommunikációs nyújtotta lehetőségeket, hogy kapcsolatban legyenek más országokban élő tagjaikkal, annál nagyobb az esélye, egy ilyen világméretű hálózatnak. Azt mondjuk nem hinném, hogy a gengszterek egyszer majd elárasztják a világot.

A gengszterek terjedését inkább egy járványhoz lehetne hasonlítani, nem gondolnám, hogy kormányokat döntenek majd meg. A környezetüket pokollá tudják tenni, mint például El Salvadorban, ahol átlagosan 15 embert öltek meg naponta. Ott a kormány kénytelen volt engedményeket tenni a bandáknak, hogy csökkentsék ezt az arányt. A kormányokra gyakorolt hatásuk erősödhet, de ennél tovább nem hiszem, hogy elmennek.

8444477012_9339a04a4d_k.jpg

Különböző országok különböző gengszterek?

Igen, sok különbség van. Talán az egyetlen közös pont minden bandánál, hogy utálják a besúgókat és meg akarják ölni őket. Ezen kívül nagyon változó, hogy a bandák milyen szabályok szerint élnek. Például az El Salvadori bandatagok a világon a legkegyetlenebb emberek, mégis ők voltak a legkedvesebbek a családjukhoz. Nagyon érdekes volt azt a kettősséget megtapasztalni, hogy egyszerre tudnak kedvesek és gonoszak is lenni. Szerintem ez abból adódik, hogy egy nagyon meleg és szerető családi kultúrával rendelkező világból származnak, ugyanakkor a szabadságharc idején nőttek fel, amikor mindennapos volt az, hogy embereket ölnek.

Hiszel az amerikai büntetés-végrehajtási rendszerben? Szerinted hatékony?

Azt kell, hogy mondjam sajnos, hogy nem, nem az. Amerikában lakik a világ népességének 5%, míg 25% át tesszük ki a világ bűnözőiből. Ezzel sokszor nem tudok mit kezdeni.

Vannak olyan íratlan szabályok, melyeket követve túl lehet élni a börtönben töltött éveid?

Igen, persze, végül is erről szól a sorozat, hogy különböző börtönök íratlan szabályait  próbáljuk megfejteni, megtalálni a választ, hogy működnek a bandák a különböző országokban. Például a Fülöp-szigeteki Bilibid börtönben az angol Magna Chartához hasonló törvények szerint élnek a bentlakók. Kérdésemre, hogy mennyi ideje van a frissen bekerülőknek megtanulni a szabályokat, azt a választ kaptam, hogy attól, hogy nem ismered a törvényeket, nem mentesülsz a büntetés alól, ha valamit nem tudsz, szóval minél előbb megtanulnak beilleszkedni, annál jobban járnak.

A Törvény a rácsok mögött vasárnaponként 22 órától látható a Discovery Channel műsorán

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2013.03.29. 18:47:33

Csak egy megjegyzés: a börtön-kód biztos, hogy kód, és nem a börtön törvénye, törvénykönyve, kódexe, íratlan szabályai?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.03.29. 18:53:02

jó kis interjú, köszi érte, meg fogom lesni ezt a műsort valamelyik este.

KopaszMercis 2013.03.29. 18:55:06

En meg ezt azt feltettem volna kerdeskent a csavonak, a besugokrol sokat mesel a sorozatban, ot is egy ilyen nyomta fel... meg nagyon hatasvadasz amugy a sorozat (bar en szeretem), es hogy nem erzi-e azt, hogy kicsit tul dramatizalja meg ilyesmi...

Mondjuk en nagy tiszteloje vagyok barkinek, aki egy ilyen eletet egyszer csak maga mogott tud hagyni...

mr.guargumi 2013.03.29. 18:58:59

@KopaszMercis: Én azt nem értem, hogy azt mondja a tag, hogy Sopranot már hidegre tették volna, merthogy elmeséli a titkaikat..ő meg sorozatot csinál, könyvet ír és végighaknizza a történeteivel a világot..akkor hogy van ez?:)

sixx · http://comment.blog.hu 2013.03.29. 19:01:23

@mr.guargumi: de ő már nem tagja a családnak, gondolom úgy.

mr.guargumi 2013.03.29. 19:04:30

@sixx: Az világos, de -bár személyes tapasztalatom nincs, csak a mendemondák- egyik család sem szokta csak úgy szélnek ereszteni a tagjait, pláne nem ha utána még beszél is róluk. Én azt kérdeztem volna meg, hogy kapott e "engedélyt", vagy ez csak legenda vagy hogy van ez most valójában:)

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2013.03.29. 19:06:40

Klassz riport. Eszembe jutott erről az az élmény, amikor Arizonában a mexikói határon egy megtért exbandataggal beszélgettünk. Hátborzongató volt helyenként, néha ma is meglepődök, hogy tényleg ilyen közvetlen benyomást szerezhettem.

arizona.blog.hu/2009/10/13/the_game_is_the_game_yo

itchap 2013.03.29. 19:08:07

@sixx: Az összes könyvből, filmből évtizedek óta az jön át, hogy ilyen nincs. Nem tagja a családnak? Akkor halott. (vagy a tanúvédelem)

KopaszMercis 2013.03.29. 19:14:00

@mr.guargumi:
Ez nagyon egyszerű, ő soha semmit se magáról sem a régi életéről nem mond, és nem is mondott. Azt tiltja a szabály. Pont az, hogy életben van (ha elhisszük neki meg az amerikai igazságszolgáltatásnak hogy tényleg Gambino volt) bizonyítja, hogy soha senkinek semmit nem mondott.

Ez azért nem olyan bonyesz... legalábbis szerintem. Nem is hihetetlen. Sokkal több olyan Maffi József szaladgál aki sosem volt/lesz besúgó...

KopaszMercis 2013.03.29. 19:15:14

@mr.guargumi:
De igen, sőt ahogyan a működésnek a kiszállásnak is megvan a maga etikettje és szabályai, és ezeket eléggé komolyan veszik. A bűnözők között nincsen szerződés, csak a szavahihetőség. Ez szerintem teljesen normális. Itthon is nézd meg a korrupció működését... él és virul. Túl jó biznisz.

۝merta-X 2013.03.29. 19:19:07

Esetleg (akár az ő segítségével is) az egész családot jegelték.

pszichonauta 2013.03.29. 19:27:57

Rohadt jó. Bűnöző volt, most meg még keres is vele, csak most legálisan.

sien 2013.03.29. 20:40:11

@pszichonauta: és ezzel mit szeretnél most mondani? hogy te nem vagy bűnöző, és ezzel még keresni se keresel illegálisan?

GRX 2013.03.29. 21:15:10

@KopaszMercis: Hogy a klasszikusokat idézzük:-):
"Two things. Don't tell nobody about this. This shit is between me, you, and Mr. Soon-To-Be-Living-The-Rest-of-His-Short-Ass-Life-In-Agonizing-Pain Rapist here. It ain't nobody else's business. Two: you leave town tonight, right now. And when you're gone, you stay gone, or you be gone. You lost all your L.A. privileges. Deal?
"

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2013.03.29. 21:59:54

@GRX: mert mind tudjuk, hogy hogy jár, aki Marcellus Wallace-t egy picsának nézi :D

bigthereal 2013.03.30. 00:11:48

a családból nem lehet kiszállni, a szerződés örökre szól, az omerta kötelez...

pszichonauta 2013.03.30. 00:40:57

@sien: Majdnem. Megint egy bűnöző, akit lehet a tévében mutogatni.

eLzsÉ 2013.03.30. 01:35:24

Engem érdekelne a konkrét szerkesztői munka.

Hogy hogyan találják meg az egyes börtönökben az elit tagokat, azokat hogyan veszik rá interjú készítésére. Mert ha már megvan az interjú alany, onnan már egyszerűbb. Nyilván ehhez kell a karizma, de az előkészítéshez kell a kitartás és a helyismeret.

Azok a helyiségek is komolyak, ahol pl. a múlt héten ültek le vele.
Egy elegáns iroda volt, tükörfényes tárgyalóasztallal, a háttérben fax-szal és az egész nem a putri egyik sarkában.

A Bilibid(?) esetében sokkal jobban érdekelt volna a praktikus működés. Hogy azt hogy?
Hogy van ott taxi (riska), boltok, éttermek, kocsmák, gyakorlatilag a 10 hektáron belül szabad élet.
Volt egy Mel Gibson film, az valami mexikói hasonló börtönben játszódik, de azt nem akartam elhinni, hogy ilyen van.

Itt minden a rivális bandákra megy rá. Nyilván mert ő is bandatag volt.

Pesti Kornél 2013.03.30. 08:29:39

Sixx, Te ennél sokkal igényesebb vagy. Javítsd ki a vesszőhibákat (feltűnően sok van), és az "odavan" szót írd egybe.

prukker 2013.03.30. 08:50:58

@bigthereal: Ejha, te aztán érted a csíziót ! :)

2013.03.30. 09:07:15

Még mindig nem tudom mennyire kamu a műsor - ha az lenne nem vallaná be - de ez egy kifejezetten érdekes írás volt, köszi.

exec 2013.03.30. 09:30:43

ami a TV-ben megy mindent fenntartásokkal kell kezelni, ahogy bear grylls, a csopperes család is ebben is meglehet ugyanúgy hogy kamu az egész.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2013.03.30. 10:28:39

Érdekes műsor, de tele van a szokásos idegesítő Discoverys dramatizálással, vakítással. A magam részéről nem hiszem el, hogy egy-egy jelenet nincs beállítva.
A csávó meg nem néz ki úgy, mint valami komoly gengszter. Tudom, külső után ne ítélj, de bazmeg, még egy kurva tetkó sincs rajta. :D
Persze biztos ült, vágja a szabályokat, mert bent volt, de valahogy nekem hiteltelen. Persze lehet, bennem van a hiba.

hatja 2013.03.30. 11:30:55

@Bruti: csak a piti bűnözők van feltűnően széttetoválva, nekik úgy is mindegy... egy nagyobb kaliberű gengszter nem fogja a homlokára varratni hogy "hahó, bűnöző vagyok".

Naaaa! 2013.03.30. 11:43:50

@Pesti Kornél:
Akkor szólhatnál már neki azért is, hogy a Sopranót utolsó ó-ja hosszú. Akkor is, ha a Soprano egyébként rövid.

Naaaa! 2013.03.30. 11:46:07

"a legfelsőbb szinteken lévő főnököknek jelent"

Magyarul azért ezt nem így mondanám.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.03.30. 11:47:19

@Naaaa!: nem kértem a korrektúrázást, de ha lesz, mailben nem lehetne? egyszerűbb.

órarugógerincű felpattanó 2013.03.30. 11:48:08

Mondjuk lehet nem tűnt fel, de a Sopranos koncepciója, hogy titkolja a pszichiátert mindenki elől.

Stock 2013.03.30. 12:59:17

egy mentál dokihoz járó aktív főnököt kinyírnának, de egy a bandából kilépett (mert ilyet lehet) tv-hez igazolt pasas élhet, ugye milyen logikus?!
pont mint az autókereskedők, grillező medve, meg a fémmegmunkálás alapfokon csopperekkel....

vicc aki ezt komolyan veszi!

Stock 2013.03.30. 13:00:51

@Stock: mert ugye itt nincs más csak a bizalom, az meg ugye adott ha valaki "kilép", cserben hagy, elárul.... majd egy tv-hez igazol, hogy ilyen témákban utazzon! :)

Strausz kán (törölt) 2013.03.30. 16:24:23

jóvan öcsém keméény vagy mint a tegnapi szarom

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2013.03.30. 17:06:13

@mr.guargumi: nem a titkok miatt, illetve nem feltétlenül, hanem, mint írta: aki pszichológushoz jár, az gyenge (segítséget kér a problémái megoldásához), a gyenge főnök pedig rossz főnök.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2013.03.30. 17:32:45

@hatja: Ugye ezzel nem azt akarod mondani, hogy a csávó egy "nagyobb kaliberű gengszter" volt? Mert egy egy "nagyobb kaliberű gengszter" nyilvánvalóan beleszarna a Discoverybe.

Nervus 2013.03.30. 18:35:25

@Bruti: De, van tetoválása, az első részben mutogatja is a cellában, ahova meghívják, hogy töltsön el ott egy éjszakát...
Érdekes a sorozat is, meg az interjú is, de azért kötve hiszem, hogy pl. ez nem beállított jelenet volt...

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2013.03.31. 00:39:45

@Nervus: Persze, nyilván nem a tetkó itt a döntő. Mint mondtam nagyon érdekes a cucc, csak nem kell elhinni mindent. :)

Nervus 2013.03.31. 03:50:59

@Bruti: Az esetleg el tudnám képzelni amúgy, hogy azt mondták az elítélteknek, hogy aki kurva kedves lesz a tévésekkel, az kap valami kedvezményt - csak szerintem nekik rohadtul jár alapból minden létező kedvezmény, szóval ez is kiesik.

Chuck Νorris 2013.03.31. 05:41:55

ez a srác annyira hiteles "volt gengszernek" mint Randy Hickey.

sien 2013.04.01. 12:26:21

@pszichonauta: aham, véletlen se propagáljuk hogy a börtönből szabadulva is lehet normális életet élni. ne irigykedj, neked nem ment, neki igen. evvan.

@Chuck Νorris: tehát az egész hazugság, egyértelműen kitaláció, és te ezt most jól leleplezted. mert egy gengszter akkor lesz gengszter ha annak néz ki. joe pesci is milyen hiteltelen a casinoban igaz?

Naaaa! 2013.04.02. 03:37:25

@sixx:
Te meg írsz nekem cserébe mailben külön személyre szóló cikkeket? :-)
(Egyébként miért csak engem baszogatsz ezért, én csak csatlakoztam a kollégához. :-)

Egyébként legalább 2 okból nem írok mailben:
1. Nem derülne ki a többi ittlévőnek, mennyire májer vagyok magyarból.
2. Nem tudom a mailcímedet. :-)

Viszont ajánlok neked egy új témát:
A port.hu/tv-n a Viasat műsoránál A Sakál (The Jackal) című, 124 perces (egész tűrhető) film holnap hajnalban 1.30-tól 1.40-ig tart a műsor szerint.
(Most fedeztem fel. Ha javítanák közben, küldök neked róla egy képernyőképet, ha megadod a mailcímed.)

Naaaa! 2013.04.02. 03:57:07

@Strausz kán:
Hehe, ezt úgy ismertem még a 70-es évekből, hogy nagy vagy és kemény, mint a fosszilizálódott mamutszar. :-)

@Bruti:
Lehetetlen.
Ezzel most ugye nem azt akarod mondani, hogy Al Capone sem saját magát játssza egyik filmben sem?
Egy világ törne össze bennem.

@Chuck Νorris:
Szerintem Randy Hickey tök hiteles. :-)
Eleve Camden megyében lakik, és 555-tel kezdődik a telefonszáma. :-)
(És lehet, hogy ezért a csávóért is mindig a faterja, Carl Hickey tette le az óvadékot. :-)

@sien:
Na igen, ez a barom Einstein is propagálja, hogy nem lehet a fénynél gyorsabban utazni, pedig a Millennium Flakon is tudott a Han Solóval. Neki ment, Einsteinnek meg nem. Evvan.
És akkor a távtorokszorító Darsz Vederről, aki jeti, még nem is beszéltünk.

A jó Pesci, a Halak Józsi?
De még hogy!
És Robert de Nirót még nem is említetted a Csak egy kis pánikban. Az annyira hiteles, hogy már szinte svájci frankos, Orbán direkt miatta kezdte el rögzíteni a zárfolyamot.

(Robin, a Hód meg egyszerre 3 nyilat lőtt ki, és mind a 3 talált is. Ne mondd, hogy kamu, láttam filmen. Fark, a Sokkal Táncoló (vagy Sokk, a Farkkal Táncoló? Esetleg Tánc, a Sokkal Farkaló?) szegényesítette meg kék vásznon. És akkor a négerről még nem is beszéltem, aki 200-250 évvel a feltalálása előtt már használt puskaport. Totál hitelesen.)

De ugye, te is elhiszed, hogy én vagyok az igazi Trebitsch?

Naaaa! 2013.04.02. 04:02:40

Ja igen, még erre a Robinra visszatérve.
Az se zavarjon egy másodpercig se, hogy az íjászvilágbajnokok, akik kb. annyi nyilat lőnek ki egy héten, szélmérővel meg a tokom tudja, mivel, mint Robin egész életében, egy vesszővel sem tudják ennek a találati aránynak a századát sem produkálni. Bénák, na. Még hogy precíziós sportíj, meg XXI. század, ugyan már. Vagy hogy nagynevű elődömet idézzem, kurvaor... izé, lárifári!

Naaaa! 2013.04.02. 04:03:15

(De lehet, hogy inkább lószart, mama?)

furo80 2013.04.02. 15:07:52

Nem tudja valaki, hogy hol lehet vagy egyáltalán meg lehet-e nézni valahol az interneten?

Naaaa! 2013.04.03. 05:14:07

@sixx:
Nyilván. :-)
Annyira ostoba vagyok, hogy pl. azt sem tudom, ezt melyik mondatomra válaszoltad. :-)

Naaaa! 2013.04.03. 05:15:18

@furo80:
Hát valahol tuti, legföljebb nem magyarul. Mert ami amcsi tévében egyszer lement, az tutira felkerül a netre, vagy legálisan, vagy nem.
süti beállítások módosítása