Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nagy Ervin és a nyugdíjasok a meleg vízben

2013. március 25. 12:00 mdor 62 komment

Szinte hihetetlen, minden más hírt háttérbe szorító újdonság: Borbás Marcsi új műsort készít a köztévén. Igaz, hogy ezúttal csak főszerkeszt, a műsorvezetést átengedte a Katona József Színház jobb sorsra érdemes művészének, Nagy Ervinnek. Az életművész azzal a kicsit sem erőltetett poénnal indul, hogy Nagy Ervin forgatásra érkezik. Forgatókönyvet nem kap, helyette egy fahangú nő arról kezdi faggatni, hogy mi a legfontosabb ahhoz, hogy valaki élvezze az életet. Pénz, sok szabadidő? Aztán megkérdezi, hogy mit szólna ahhoz, ha egy héten át nem lenne semmi más dolga, csak az, hogy élvezze az életet "egy operatőrrel, aki árnyékként követi mindenhová". Jól hangzik. "Egy hét kaland vagy dőzsölés" - utasítja a nő egy kápó kedvességével, Nagy Ervin pedig hazatelefonál. "Szerintem szívatás" - mondja a telefonba és mi is valami ilyesmire gyanakszunk.

_DSC3937_1.JPG

Aztán indul a nagy kaland, Ervin egy Életművész feliratú Minibe száll és elindul oda, ahol egy jóképű, harmincas, budapesti pasinak az élet élvezete kezdődik. Hévízre a nyugdíjasok közé. "Ez nem az Évgyűrűk" poénkodik a kamerába, de akkor mégis mit keresünk a meleg vízben Ervin? A nyugdíjas nénik egy ideig örülnek a fürdőgatyás művésznek, pont addig, amíg el nem kezd viccelődni a frizurájukon. Magdi néni a legkitartóbb, ő férje asszisztálásával vontatni kezdi az úszógumis színészt. Ez legalább aranyos.

Később víz alatti búvárkodás következik és megtudunk néhány dolgot a magyar víz alatti barlangkutatás történetéről. 40 méter mélyen a víz alatt vannak a kutatás során meghaltak emléktáblái, ez tényleg hátborzongató. Sajnos közben újra és újra visszavágják Ervin és a szenvtelen nő beszélgetését, ami a "Mit gondolsz a kalandról?" témát járja körül és még az emléktábláknál is ijesztőbb. 

A saját bevallása szerint pihenésre vágyó színész ezután a szárazföldön barlangászik tovább. Itt is megnézzük az emléktáblákat, kúszunk-mászunk a sötétben egy ideig, ebből mondjuk túl sokat nem látunk, de azt halljuk, hogy a színművész dalra is fakad. A szunyókálásból akkor riadunk fel, amikor az egyik barlangász egyszer csak azt mondja: "Ervin eljött a pillanat, beavatunk téged!" Szerencsére csak fel kell másznia egy lyukba és tapsikolni. Ezután a műsor átváltozik home videóvá. Néhány pasi megörökíti unalmas barlangtúráját és úgy próbálnak némi izgalmat csempészni a buliba, hogy úgy tesznek, mintha lenne ott rajtuk kívül még más is. Persze nincs, bárcsak lett volna, de nem. A felszínen kutyaszánozás zárja a programot. A promó szerint Ervin a következő részben bokszolni meg kaszinózni fog.

Azt eddig is tudtuk, hogy aki csak a köztévé műsoraiból tájékozódik, az könnyen elveszti a kapcsolatot a valósággal. Most az is kiderült, hogy ezeknek a műsoroknak a készítői már régen elveszítették. Míg a kereskedelmi tévék egyre másra gyártják a segítő szándékú vagy legalább annak tűnő műsorokat, tudomásul véve, hogy jelenleg nem szabadidő színvonalas eltöltése, hanem a csekkek befizetése foglalkoztatja a célközönséget, addig az MTV Hévízzel, barlangokkal meg kaszinóval operál. Ahogy azt Borbás Marcsi elképzeli.      

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roa 2013.03.25. 12:57:37

Miafasz?
Vett volna 20 dkg parizert a sarki közértben, az lenne a tartalmas műsor? Vagy a házonkívülből megtudhatnánk, hogy de szar kijönni abból a kevés pénzből, amit kap a közmunkáért, no meg elvették a rokkantnyugdíját, ejnyebejnyeállambácsi? Vagy rázná a picsáját az éjjelnappalbudapestben? Vagy kurva okos tanácsokat hallgatna a faszábbnál faszább kertévés műsorokban, melyek a Szomszédok zárójeleneténél sem értelmesebbek?
Ja, valóban ez kell.

SemBoga 2013.03.25. 12:57:39

múltkor a hóvihar után pont láttam az m1 hiradóban, ahogy szabóz-t köcsögöző kommentet bevágtak a blogból - az szórakoztató volt

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2013.03.25. 13:27:38

vártatok-e mást ettől a mosolytapaszos fidesznyiktől?

Shopping 2013.03.25. 14:17:01

A borbàs marcsi, a fidesz seggnyalòja, kvàzi akàrmi szart készít , műsor lesz belőle.
Mondanàm hogy nem èrdekel ha nem az èn pènzembôl kapnà a vaskos fizetèsèt....

Drago Brutic 2013.03.25. 14:20:52

Azért nekem hiányzott, hogy a tóból előbukkanjon Marcsi és mangalicába töltött túzokbélbe töltött szarvascombba töltött szürkemarhateprtővel kínálja Ervint, aki tárkonyosborókával érlelt sompálinkával koccintson.

tengertigrise 2013.03.25. 14:39:11

Nagyon erőltetett ez a kritika, érezni a szerző izzadságszagát.

"Míg a kereskedelmi tévék egyre másra gyártják a segítő szándékú vagy legalább annak tűnő műsorokat"

Na a kereskedelmi tévék aztán nagyon segítő szándékúak, csupán a jóindulat, az emberszeretet határozza meg a műsorstruktúrájukat, teljesen igazad van.
Miből gondolod,hogy a csórók szabadidejükben mások nyomorát akarják nézni,mint kikapcsolódás?
Szerintem lassan mindenkinek a könyökén jönnek ki a "hogyan spóroljunk a bevásárlásnál 5 forintot" témájú szánalmas műsorok.

"jelenleg nem szabadidő színvonalas eltöltése, hanem a csekkek befizetése foglalkoztatja a célközönséget"

Igen? Akkor nézzék a nyugati posta ipari kameráján a a csekkeket befizető nyugdíjasokat.
Az biztos nagyon jó szórakozás!

Momina 2013.03.25. 14:40:05

Nem szeretem Borbás Marcsit, nem nézem a műsorait, de: Hévíz miatt kattintottam ide, hogy elmondjam, Hévíz csodálatos, pihentető hely, teljesen életszerű, hogy stresszes, fővárosi harmincas oda vágyik (mi magunk is így voltunk ezzel tavaly ősszel, tapasztalatból mondom). Nem feltétlenül kell a vadidegen nyugdíjas fürdővendégekkel jópofizni, őket ugyanúgy nem érdekled, mint ők Téged. Elég nagy az a tó, mindenkinek van lehetősége elvonulni magányosan, nézelődni, feltöltődni mind a tóban, mint a gyógyfürdő számtalan szolgáltatása révén.

stikasz_1 2013.03.25. 14:44:31

Biztos, hogy Borbás Marcsival van a legnagyobb baj? Még az index is ezt írta: "A meglepően nagy nézettséget elérő (múlt héten 553 ezer néző) Gasztroangyal című főzőműsor". Szerintem az ő műsorainál drágább, de sokkal kevesebb nézőt érdeklő műsorból több van az MTV-n jelen pillanatban (vagy volt a közelmúltban). És ez nem szimpátiakérdés, egyszerűen csak ténymegállapítás. A Marslakók milliárdja nekem jobban fáj, vagy a bénázás a Hacktionnal... Egy jó tévén más jó műsorok mellett elférne a Gasztroangyal is meg az Életművész is, a baj az, hogy mindent az MTV egész "teljesítménye" alapján ítélünk meg- és akkor bizony szánalmas a mérleg.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2013.03.25. 14:57:10

Csajommal hétvégén Hajdúszoboszlóra megyünk magunkat áztatni (harmincasok vagyunk szintén). Ezek után gyorsan lemondom a szállodai foglalást, mert a zsindex szerint ciki ilyen helyekre járni pihenni.

Helyette inkább romkocsmázni kellene járni és összehugyozni-hányni a belvárost, az biztos trendibb.

kormanyrud 2013.03.25. 15:04:51

@gergo: Hajdúszoboszló az pont neked való világváros. Neked EZ jár..

Boston Cézárja (erőművész, egyéb kat.) 2013.03.25. 15:11:17

Nem volt olyan vészesen gyenge a műsor, de a kérdező csaj olyan szinten irritáló volt, hogy inkább passzolom a következő részt. Tényleg röhejessé tette az egészet.
Plusz az a barlangi szellemvadászat... pff.

borisz 2013.03.25. 15:11:23

@gergo: hm, akkor mostantól vicces a link a neved mellett :D

FalcaoTheGodOfFutsal 2013.03.25. 15:16:43

De baszki, azt nem ertem de tenyleg, hogy ki nem szarja le hogy ki csinalja ezt a musort? Engem pont kurvara nem erdekel, hogy ki az a borbasmarcsi, meghogy o eppen most narancssarga vagy piros vagy xyz szinekbe oltozik, mert neki jo azt a segget nyalni.

Jo a musor? Jo. Akkormeg?

Szivesen neznek hasonlo szinvonalu musort alekosszal, alekosztol/VVnagyOAnikotol, de meg Szaddamtol is, minimalisan sem erdekel, ki csinalta. Sot, tovabbmegyek, lehet hogy az en muveletlensegem, de azt se tudtam eddig h ki az a nagy ervin. Lattam, hogy kethavonta megjelenik vele egy interju az origon,indexen, itt-ott, de mivelszamomra nem volt erdekes, el se olvastam. Ebben a musorban viszont hiteles volt.
Nemcsak o, hanem minden. Hitelesek voltak a buvar sracok, a barlangaszok, de meg a kutyaszanos ember is (ha megrendezetten jart epp arra, ha nem) .

Ugyan nemtudom ki ez az mdor, de ennel nagyobb baromsagot szerintem mar regen olvastam mainstream mediaban:
"Míg a kereskedelmi tévék egyre másra gyártják a segítő szándékú vagy legalább annak tűnő műsorokat"
WAttafakk? Azon az egyen kivul melyik is az? A Hazon kivul, Naplo es tarsait ne vegyuk mar ide.. A kereskedelmi Tvk Nagy Duettet, meg Ejjel Nappal Budapestet gyartanak, nem tunt meg fel?

2013.03.25. 15:58:22

Nagy Ervint bírom, Hévízt extrán bírom, de valahogy a műsorra nem bírtam rávenni magam. Itt bőven elég volt elolvasni :)

azekezetnelkulitelseolvasom 2013.03.25. 16:25:25

Én előfizettem a HBO Max Pack-ra, 5 csatorna, sok ismétlés, néha gyengébb filmek, és azt sem kell minden este nézni...
Nagyon sajnálom azokat, akiknek csak az ingyenes fogható adásokkal kell beérniük, pláne, ha ez a fő esti programjuk.

HerrBaller · http://fityisz.com/ 2013.03.25. 16:33:06

Ez a műsor csaknem egy hete volt nem?
Kicsit lassan jött a kritika. Egyébként szerintem korántsem ennyire szar.

zajzon_ágnes 2013.03.25. 17:00:20

Még szerencse, hogy a Comment is beszállt az Index egészpályás kormánytletámadásába és mindenbe beleköt, amibe csak lehet. Főleg, hogy a jelszó: minden szar!

Ez a cikk buta és rossz, szinte látom, hogy a szerző azért fikázza, mert máskülönben megszólják a szerkesztőségben, hogy a Marcsi most ciki, mert Fideszes... Iszonyúan szánalmas. Mi lenne, ha végre valaki írna egy valódi kritikát, ami nem bűzlik a mindenmódon belerúgok a kormányba szagtól?

Naaaa! 2013.03.25. 17:30:14

"Később víz alatti búvárkodás következik"

És víz feletti búvárkodás később sincs a műsorban?

(Ahogy helyesírási szabályzat sem a szerkesztőségben, gondolom. Se írni, se magyarul nem tudó félanalfabétából viszont erős a túlkínálat, és a cikket íróval úgy látszik, ismét szaporodott eggyel a létszám.)

windex 2013.03.25. 17:34:31

@zajzon_ágnes: á, tévedés :-) ez nem kormányletámadás, csak egy vélemény egy műsorról. érdekesebb viszont az, hogy ha egy fideszt támogató készít egy műsort, és az valakinek nem igazán fekszik, és még érvei is vannak, hogy miért nem tetszik neki a műsor, akkor neked egyből az kattan be, hogy a kormányba akar rúgni. nem is tudom, beérni látszik a kormány viselkedésmintája? miszerint a kritika ténye rögtön ördögi szörnnyé teszi a kritizálót, a kritika tartalmától és jogosságától függetlenül. amúgy meg nem kell belekapaszkodnia egy tévéműsorba annak, aki a kormányt akarja kritizálni, ad az elég felületet :-) mondom ezt úgy, hogy nekem édesmindegy, hogy ez fidesz, vagy más kormány-e, ami szar, az büdös, bárki produkálja, és ha valaki ezt a mi bőrünkre követi el, tegyük már szóvá - hangsúlyozom még egyszer: függetlenül az elkövető politikai hovatartozásától

Naaaa! 2013.03.25. 17:42:43

@stikasz_1:
Igen, Borbással az elég nagy probléma, hogy elvakult fideszes marha, de a szaklmai hozzáértését nem lehet kétségbe vonni. És a népszerűségét sem, nemcsak fideszes oldalról. A főzőműsorait pl. egy csomó nem fideszes ismerősöm is nézi, mivel nincs külön fideszes étel meg emeszpés étel.

@gergo:
Szerintem lehet mind a kettőt, szép sorban egymás után.
Kocsmázás után pl. egy kora reggeli szaunázás-gőzfürdőzés igen jól tud esni. És már huszonévesen is jólesett.

A szerző meg idióta, de hát mit vártál itt a comment:com-on?
sixx ír olvasható cikkeket, és ezzel vége is a listának.
A többiek egyértelműen kuka - felkészületlen, írni nem tudó, mindent fikázó ökrök, akiket tisztességes laptól úgy vágnának ki, mint macskát szarni.

@kormanyrud:
A gyógyfürdős városok közt viszonylag kevés a Budapest méretű és közellátottságú Magyarországon.

@FalcaoTheGodOfFutsal:
Hát azért azzal ne dicsekedj, hogy nem tudod, ki az a Nagy Ervin.
Talán járjál színházba olykor.

windex 2013.03.25. 17:43:22

@tengertigrise: ajjaj, benned aztán nem teng túl az empátia :-) nem mindenkinek jöjn ki a könyökén a "hogyan spóroljunk" műsor, különösen annak nem, akinek ez mindennapi gondot jelent. látható, hogy neked nem, de akinek igen, azt érdekli az ilyesmi műsor, már csak azért is, mert ha az ember nem érzi egyedül magát a gondjaival, rögtön egy árnyalattal jobban érezheti magát.

a kertévék műsorstruktúrája - és egész lényegük, létük és létformájuk, és minden, amit hangsúlyoznak - valóban nem az együttérzésről szól, de elég, ha van néhány műsor, ami ezt tanúsíthatja - bár nyilvánvaló, hogy létrejöttüket nem az ebbéli érzelmek indokolják, hanem az, hogy közérdeklődésre, ergo nézettségre tarthatnak számot - például a gazdálkodj okosan, ami példákat mutat az eladósodott embereknek. mivel sokan eladósodtak, relatív sokan is nézik, és persze a kertévé ezért is készít ilyeneket. külön szomorú, hogy egy ilyen műsor nem a polgáraiért erősen aggódó - rezsinyisszantó - állam tévéjében jön létre, amit egyébként aköz szolgálat helyett különbejáratú tulajdonaként tart nyilván. persze a gasztroangyalnak ennek ellenére is örülünk, talán az életművésznek is fogunk, majd meglátjuk, eddig azért hanyatt nem estünk tőle :-)

Naaaa! 2013.03.25. 17:43:46

@windex:
Hát távol álljon tőlem, hogy a Fideszt védjem bárhol és bármikor, de hol láttál te ebben a cikkben érveket?

Fejesrob 2013.03.25. 17:45:02

Az a baj pronyók, hogy sok közszolgálatit néztek, fideszbérenc borbásmarcsival és nem néztek elég kerTV-t, ahol a véres valóság van Győzíkével és mindenféle menő ratyival. Nem veszitek a szupermosóport, csúcsöblítőt és a gagyi ízesített joghurtot, amit pedig direkt nektek készítünk, még VIP-ek is lehettek weblapunkon a szobakonyhátokkal és panelotokkal.

Megvárjuk míg a joghurtjainkra (már sonkás, tojásos és közkívánatra sajtos ízben is) jól rászoktok és ha már leszoktatok minden másról, akkor nagyon egyszerűen fogunk tudni globálisan árat emelni nektek. Picit lejjebb vesszük a töltést, észre sem veszítek, hogy a 30 grammos dobozban már három hete 25 grammot esztek, aztán még kevesebbet, ahogy a válság kényszerít bennünket.

A fogatok pedig egyáltalán nem trendi, jó lenne ha eldobnátok azt a kurva fogkefét, a pépes a jövő.

zajzon_ágnes 2013.03.25. 17:45:35

@windex: Nagyon is igazat adok neked. Én is függetlenül mindentől fejeztem csak ki azt a - szerintem jogos igényemet -, hogy ne kezdje el áthatni az Index (és tartozéka) minden cikkét a kormánybírálat és ezzel együtt a politika. Most mindegy, hogy milyen színezettel. Én csak a sima kedvenc fikázásaimat szeretném visszakapni, ami pont azt és úgy adta, ahogy te is mondod. Mert ebben az esetben nem erről van szó, inkább csak egy kormányfikázás becsomagolva. Ami meg magát a műsort illeti inkább azt mondanám, hogy adjunk neki egy kis időt, mert ez egyelőre még nagyon összevissza megy.

windex 2013.03.25. 17:48:31

@Naaaa!: még azt is megkockáztatnám, hogy még az se probléma, hogy elvakult fideszes, lévén a műsoraiban nem ezzel tömi a fejünket, hanem mondjuk tót káposztával. és ezért van is nézőtábora. ráadásul nem pusztulathülye, nem egetrengetőket, de jókat kérdez-beszélget, van hangulata a műsornak, szép helyekre kalauzol, régiós-lokális régi és újonnan keletkezett hagyományokat mutat be, és ha valami magyar dolgot hoz képbe, nem érzem erőszakoltnak, pl a spanyolok is csinálnak ilyet, ott se bántó. ha ez így van, akkor különösebben nem érdekel, kire szavaz. a munkáját jól csinálja, hát megérdemli a teret hozzá :-)

Fejesrob 2013.03.25. 17:49:50

@FalcaoTheGodOfFutsal: Akkor már ketten vagyunk, mert én sem tudom ki az.

windex 2013.03.25. 17:51:40

@Naaaa!: hát, említettem, hogy ez is csak egy vélemény, így ha többet mond, minthogy: "nem tetszik, szar", kicsit taglalja, hogy miért unja, mit lát visszásnak, karcsúnak, az egy efféle - nem szakmai, mondjuk civil - véleményben már egész érvhalmaznak értékelhető :-)

Fejesrob 2013.03.25. 17:55:00

@zajzon_ágnes: Ráadásul el lehet képzelni, hogy ezek után egy hatalomváltás után kit hagynának a közTV-ben a "demokraták", hiszen mindenki fideszes, kezdve a takarítónőkkel, narancsszínű vödrük már messziről ordít, fidesznáci vagyok.

Ezért is olyan álságos ez a dolog.

Amúgy a Borbásmarcsit nagyon csípem. Ami azért is nagy dolog, mert az egész magyar médiából talán 5 embert tudok megnevezni a nevével.

windex 2013.03.25. 17:58:32

@zajzon_ágnes: hát, akárhogy feszülök, nem látom a kormányfikázást :-) még az első mondatban se fűzik hozzá BM nevéhez, hogy "a fideszbarát". nemistom ki írta ezt a szösszenetet, de gondolom, ha már megírta, úgy érezte, hogy kritikát ír egy "sajtó" felületre, véleménye van, és összerakta, kitette. sehol nem láttam a kormány kritikáját, szemben azzal, hogy tulajdonképpen unalmasnak és összevissza gyengeségnek érezte a műsort. belenéztem, van is benne valami, féynévekre van a gasztroangyaltól, amiben eredeti, hogy a helyiekkel, gazdákkal, sütő-főző nénikkel-bácsikkal beszélgetnek nem csak receptekről. abban jó alapot ad a gondolati-történeti kalandozásra a főzés és evés-ivás, ami azért is érdekes dolog, mert majd mindenkinek az egyik legalapvetőbb örömforrás. és ha az örömeinkről tárgyalunk, akkor simán belefér a türelmünkbe, ha egyéb (helyi, vagy globális) érdekességeket is megosztanak velünk (verbálisan és képileg), nemde? :-)

windex 2013.03.25. 18:02:00

@Fejesrob: nem újdonság, ezt a gusztustalanságot csinálják huszonéve minden váltásnál. konkrétan ellenem irányuló személyes inzultusnak tartom, úgy anyagilag, mint szellemileg. egyáltalán nem szempont, hogy mi jó, mi nem, a kapcsolatok döntik el, hogy mi megy, mi marad. de erre a személyes ellenzésem és ellenkezésem ellenére az én (a mi) pénzemet (pénzünket) használják, mintha teljesen rendben lenne így. mondom ezt ismét párttól függetlenül megítélve.

windex 2013.03.25. 18:04:46

@Naaaa!: ja, fontos! hogy kerül ide a fidesz? se a műsor, se a kritika nem erről szól - az én olvasatomban, de lehet, hogy átsiklottam valamin :-) akkor szólj! :-) úgy vettem észre, hogy a fideszt a kommentelők keverték ide, történetetsen mert tudják, BM kit-mit preferál

fran7 2013.03.25. 18:16:18

@windex: Bocsáss meg, de néhányan járunk ide rendszeresen és tudjuk, hogy barb és a többiek, nagyon sokszor bizonyos kritikákat csak azért jelentetnek meg, mert ott lehet bele rúgni a kormányba. Például az Éló felirat egy bevágott Republic koncertről, végig támadták a Marslakókat joggal. Meg lett kérdőjelezve, hogy miért vannak koreai sorozatok az m1en,miközben az egész világon dorama divat futott végig. A Gasztroangyal egyszer szerepelt kritikával itt és teljesen fölöslegesnek ítéltetett. Miközben elég jó nézettséget hoz azóta is. S ezek a dolgok elsikkadnak ezen szerzők tollából.
S itt nem a negatív kritikáról van szó. Hiszen sixx írásaival annak ellenére tudok, mit kezdeni, hogy jobbos vagyok és egyetértek a PTAval, az aggódó szülőkkel. Ennek ellenére nagyon sok ítéletével, kritikájával együtt tudok érteni.

Shopping 2013.03.25. 18:18:39

@Hurrá Torpedó: Ipad-ről írtam, ( én kérek elnézést) :)

tengertigrise 2013.03.25. 19:10:02

@windex: Szerintem tévedésben vagy,ha azt hiszed attól jobban érzi magát valaki,hogy másnak is szr.
Kötve hiszem,hogy egy eladósodott embernek lelki megnyugvást jelent kilakoltatott embereket nézegetni a tévében, sőt.
Az ilyen álspórolós műsorokkal meg már a bakancsom tele, egy értelmes gondolat sincs egyikben sem.
Szerinted mekkora segítség,hogy különböző idióta bevásárlási ötleteket adnak ezeknek a szerencsétleneknek?
Ha két kefir helyett 1 nagy dobozzal vesz,azzal megoldódik a 120 ezres törlesztője?
Kb. ilyen nagyszerű ötleteket adnak.
Namindegy, jelen esetben nem is ez a lényeg, hanem inkább az,hogy ez a kritika egy kiizzadt balos fosadék.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2013.03.25. 19:25:49

@kormanyrud: neked meg a szád, pedig nem kérdezett senki.

@borisz: butaság, attól, mert az ember leugrik wellnessezni, még élhet az éjszakából. Nem függ össze a kettő. Hétköznap dolgozol, hétvégén dolgozol, valamikor és valahol muszáj pihenni.

@Naaaa!: ennyi.

ingerküszöb 2013.03.25. 19:29:22

Egyszerűen hányingerem van a Nemzet Asszonyától, de ahogyan látom, ő lesz a 2. Kudlik Juli.....Már a digitális tévézést is vele reklámozzák.... A különbség az kettejük között, hogy koromból / is / adódóan és persze Antal Imrének is köszönhetően nagyon kedveltem a hőskorban...

Ayreon 2013.03.25. 19:53:48

Szerintem jó volt.

windex 2013.03.25. 20:07:02

@tengertigrise: ne ferdíts, nem vagy pontos, nem azt mondom, hogy attól érzi magát jobban valaki, ha mmásnak is szar, hanem ha azt látja, hogy nincs egyedül - vagyis nem elveszett porszem, és ami másnak megoldás lehet, az rajta is segíthet. világos? továbbá láthatóan nem tudod, mit hoztam szóba, a gazdálkodj okosan nem álspórolós bulvárműsor :-) majd nézz bele, hogy értsd is, miről beszélsz - ilyenformán a kefires példa sem releváns.
és hogy te egy, egyébként akár vitatható véleményt - mert kritikus - balosnak látsz, már a saját paranoiád. amúgy jellemző, hogy ilyenkor automatikus az utálkozás, miszerint az utálkozót nem érdekli sem a - jelen esetben - műsor, sem a kritika, mármint tartalmilag, viszont életbe lép "a mi kutyánk kölyke" effektus: akármilyen is a vita tárgya, meg kell védeni, akit kritizálnak, mert a mi táborunkba tartozik. és ez ovis homokozóba való viselkedés :-)

windex 2013.03.25. 20:17:13

@fran7: akár úgy is lehet, ahogy mondod. de annál inkább felismerésre adhat okot, hogy jön valaki, aki nem ismeri ezt a "rutint", amit említesz, és így elfogultság nélkül nyilván nem látható a jobbosok szándékos ekézése. ha ezt a kritikát elolvasom, utalást se látok arra, hogy a baja a szerzők jobbosságával lenne. arra nem gondoltál, hogy a kritikus a maga ilyen-olyan, nem konvencionális látásmódjával karcsúnak találja ezt is és a gasztroangyalt is, és azért ekézi ezeket, ugye? egy ilyen kritika is csak egy vélemény, nem ez a kőbe vésett mérce. ha valaki olyan avantgard, annak minden gáz, ami konvencionális - hát akkor mehet, nézzen olyat, amit szeret. ez is egyfajta korlátoltság, a nyitottság hiánya, hiába a számára konvencionális dolgokat szólja le. mert hiába nem avantgard valami, aki azt szereti, még felismerheti, ha bármi másban érték van. szóval továbbra se fogadom el, hogy ez politikai áskálódás lenne.
mellesleg évek óta olvvasó vagyok itt is, csak nemigen ragadtatom magam kommentelésre, tekintettel arra, hogy iszonyít sok időt rabol a válaszolgatás, azt elérni, hogy értsék is, amiről szó van, még többe

mémyeti 2013.03.25. 20:19:42

Borbás Marcsi elmegy szódával, csak az alien-fogsor ne lenne.

Bloodscalp 2013.03.25. 20:22:46

@Naaaa!: beszédes hogy rajtad kivül senki meg sem próbált érvelni műsor mellett! -max idehánytak annyit hogy jó..miért?(mert fideszes, és ennyi egy droidnak elég) marcsika szakmaiságával jönni:) vicc kategória:).

Hévizzel jönni mint fürdőhely...szép. Benne volt hogy a legdrágább magyar hely? Bükkfürdőtől Szoboszlóig 1000 fürdő van kiváló de olcsóbb is-proli vagyok.

windex 2013.03.25. 20:44:01

@Bloodscalp: most mi van? marcsika sosem oknyomozó riporter volt, (az amúgy is megdögölhet magyarországon, günter grass is simán, napilap nem ad ki objektív, mély cuccokat, mert attól mindenki fél, bármilyen párt áll mögötte) nem is várunk tőle mást, mint kedves dolgokat :-) amúgy a gasztroangyal meg még jó is

Fejesrob 2013.03.25. 21:31:11

@Bloodscalp: BMarcsi mellett nem kell érvelni. Van pár ember aki megengedheti, hogy önmagát adja, semmi finesz, tanult technika, mindig OK.

Nem véletlenül adott el kismillió DVD-t, azért ez nem soknak menne a TV-s világból.

judy7 2013.03.25. 21:52:47

Nem bírom BorbásMarcsit...
Meg ÖrdögNórit se...
Meg a Lilut se..
Nem lehetne csak nekik, egy saját, külön csatornájuk? Csak ott lennének és sehol máshol..
De szép is lenne...!

Naaaa! 2013.03.25. 22:03:09

@windex:
Nem, a fideszezés már csak a hozzászólásokban került elő.

Az mondjuk szintén elég baj, hogy nem lehet úgy megkritizálni semmit ebben az országban, hogy az emberek 80%-a ne valamelyik párt kritikájának vegye, és érezze az érintett a saját oldala vérig sértésének, holott én pl. a közszereplők 99%-áról nem tudom, hogy melyik párt híve. Borbásról mondjuk köztudott, de a cikkben említett Nagy Ervinről csak azt tudom, hogy kiváló színész, de hogy fideszes vagy MSZP-s, arról fogalmam sincs, és nem is érdekel, sőt, nem is szeretném tudni. Nem azért szeretem, mert egyik vagy másik oldal híve.

Ahogy azt sem tudja senki elképzelni, hogy valaki nem egyik vagy másik párt híve, hanem az (általa gondolt) igazságé, és mondjuk egyik pártot sem szereti igazából, csak nagyon rossz meg kicsit kevésbé rossz vonal mentén tudja őket osztályozni (ez mondjuk kétségkívül Orbán Viktor bűne, aki 2002-es beszédeiben, a TF-en meg a Kossuth téren a veszteséget elviselni nem tudván egymás ellen fordította az ország két felét; előtte nem volt ilyen durva, gylölködésre épülő szemben állás).

Egyébként kb. mindennel egyetértek, amit írtál.

@fran7:
Na jó, Szűcs Gyula a legalja, szóval az ő írásait el sem érdemes olvasni.

sixxnek legalább van stílusa, ha a trágárságból visszavenne egy fél kapanyélnyit, és azt a helyesírásába toldaná be, egészen jónak lehetne nevezni.

@ingerküszöb:
Antal Imre az egyetlen magyar showman volt, amíg teljesen eszénél volt. Páratlan tehetség és rettenetesen nagy tudású, felkészült ember volt a maga műfajában. Kár, hogy ma egy ilyet sem látni már a tévékben (leginkább nem a humorműsoraira gondolok).

@Bloodscalp:
Lehet, hogy Borbás szakmailag nem a legjobb, de amit ebben a főzőműsorban csinál, ott inkább az emberközelisége jön le, én is láttam már műsorát (abban épp medvét ettek, na nem egészben persze), és teljesen rendben volt, teljesen emberi reakciói voltak, semmi feltűnő megjátszottság, nekem is tetszett (a műsor, nem a nő).

Azt meg tényleg sajánlom, hogy politizál, nem kellene sem neki, sem más közéleti embernek, beleértve Fábryt, Hajóst, Gálvölgyit és a többit is. Nem ez a dolguk, az, hogy ki melyik pártra szavaz, éppúgy a magánügye kellene, hogy legyen, mint az, hogy kivel és hogyan szokott dugni.

Naaaa! 2013.03.25. 22:04:40

veszteséget = vereséget (vagy vesztességet)

tengertigrise 2013.03.25. 22:06:07

@windex: Tévedésben vagy.
Marhára nem kedvencem se a jelenlegi kormány, se Borbás Marcsi, DE nézzük csak meg tartalmilag ezt a kritikát,miről is szól...
"Borbás Marcsi új műsort készít"
Ez a felütés, mintha engem érdekelne,hogy ki készíti.
Ki a f-t érdekel,hogy melyik cég készíti,ezzel eleve politikai síkra van terelve a dolog.
Folytassuk: "és elindul oda, ahol egy jóképű, harmincas, budapesti pasinak az élet élvezete kezdődik. Hévízre a nyugdíjasok közé" -írja cinikusan.
Na,erről többen is leírták már,hogy baromság, hétvégén pihenni, fürdőzni nem csak nyugdíjasok szoktak.
Milyen hozzáállás ez?
"Azt eddig is tudtuk, hogy aki csak a köztévé műsoraiból tájékozódik, az könnyen elveszti a kapcsolatot a valósággal. Most az is kiderült, hogy ezeknek a műsoroknak a készítői már régen elveszítették."
Micsoda ostobaság ez?
Miféle logika alapján jár a föld fölött az, aki nem az aktuális napi nyomorról készít műsort, filmet stb.
Mi ez a levezetés? Mi ez az ostoba gondolkodásmód?
Ez az érvelés csak akkor állná meg a helyét,ha a napi valóságról akarna valaki filmet forgatni és hamis képet festene egy átlag emberről.
"Míg a kereskedelmi tévék egyre másra gyártják a segítő szándékú vagy legalább annak tűnő műsorokat"
Ez meg tényleg aztán már a pofátlanság netovábbja.
A kereskedelmi tévék,mint jótevők :D , hát ez már tényleg a vicc kategória.
Persze nyilván mostanában többet forgatnak eladósodottakkal, szegényekkel,mert ez most sajnos egy sokakat érdeklő, érintő téma.
Ennyi.
Hozzáteszem az sem igaz,hogy az MTV-n ne foglalkoznának ilyesmivel, csomószor láttam már ott is beszélgetéseket ebben a témában.
Az egész "kritika" tartalma egy nagy nulla, ordít róla,hogy az illető csupán "jól meg akarta mondani".
Nem gondolom,hogy ilyen esetben paranoia lenne azt gondolni,hogy az illető balos :)

(a gazdálkodj okosant valóban nem láttam még, mert pl nekem baromira elegem van ezekből a műsorokból, azt gondolom,hogy a világon semmit nem érnek,de ez egy külön téma...)

FalcaoTheGodOfFutsal 2013.03.25. 22:08:38

@Naaaa!:

Nem dicsekedtem vele ;)

Ahogy azzal sem, hogy 12 eve berletes vagyok a PNSZ-ba, barmennyire is meglep ez teged..

Szanom-banom (igazabol nem), hogy pont Nagy Ervint nem ismerem a nagy magyar falu eppen aktualisan felkapott muveszei kozul, bocsass meg.

S persze barmi egyebet is hozzatehetsz onnan fentrol a magas lorol, amitol kisebbnek tunok..

Peace

Zb74 2013.03.25. 22:18:54

B+, ez a mdor nevezetű újdondász még barbnál is gyöngébb és rosszindulatúbb. Azt nem lehetne, hogy csak sixx meg SzabóZ írjon ebbe a blogba?

Firk 2013.03.25. 22:23:29

Azért a szociálisan érzékeny ker-tv számomra egy feloldhatatlan paradoxon... Mi az érzékenység abban, hogy hírműsorként adnak el egy trash-reality show-t a nézettség építése érdekében, vagy szerencsétlen sorsú emberekkel keltenek érzelmeket a nézőkben, hogy könnyes szemmel ottmaradjanak a reklámra is?

windex 2013.03.25. 22:23:36

@tengertigrise: szó sincs tévedésről. ez a "kritika", de nevezzük inkább blogbejegyzésnek, leginkább egy vélemény, mint mondtam. nem érdemes mondatról mondatra kivesézni, nem ér annyit - vessük össze mondjuk egy báron györgy írta filmkritikával, na ugye. megvan róla a véleményed, lehet is, még a tartalmát se igen vitatnám :-) de túlzás balos áskálódásnak nevezni, csak mert ekéz. bármi a rutin, kezeljük a dolgokat annak, amik: ez egy leszóló vélemény egy műsorról, és nincs politikai felhangja, vagy, ha szándékai szerint lenne valami nagyon bújtatott, nem vagyok hajlandó észrevenni, amíg nem jelenik meg, amíg nem vállalják. ha például hazudnak nekem, verbálisan azt is úgy kezelem, mintha nem hazugság lenne, még ha tudom is, hogy az, mert jó nem sül ki belőle semmi jó a hazudozóra nézve, amikor tennem tevőleges reakcióra kerül sor részemről. a hazugság annak a problémája, aki hazudik :-)
elnézést továbbá, ha magadra vehetted a "mi kutyánk kölyke" jelenségre való utalásomat, az amúgy szóval azt akartam érzékeltetni, hogy ellépnék a személyes vonaltól, és egy jelenséget említenék meg - és ez a jelenség sajnos igencsak élő :-) és nem pozitív, ugye.
ha meg eleged van a fostalicska műsorokból, ne nézd - (én se nézem, inkább jó filmekre szánom az időt) - de van, ami tényleg érint embereket, akiket ezért érdekelnek. örülj, ha te nem tartozol közéjük. a gazdálkodj okosan meg egy olyan cucc, amiben eladósodott embereknek segítenek kézbe venni és normálisan megszervezni, hogy kezeljék a helyzetüket és az adósságukat, hogy milyen lehetőségeik vannak, kihez-mihez kell fordulni tanácsért, segítségért, hogyan kell alkudni a hitelezőkkel, hogyan kell normálsian beosztani a jövedelmüket, meg ilyenek, szóval messze nem a hülye hololcsóbbakefir bulvárpletyka színvonal. a spektrumon is megy hasonló, amerikai, meg talán angol is,, mondjuk az is érdekes, meg hogy az emberek mennyire nincsenek tisztában alap dolgokkal sem, még azzal se, mennyit keresnek valójában, pláne, hogy mennyit is költenek, és miért kerültek kétségbeejtő anyagi helyzetbe :-) eszméletlen, nagy az isten állatkertje, és alacsony a kerítés...

ves 2013.03.25. 22:27:04

Az Életművészhez még nem volt szerencsém, de tegnap este ont belefutottam a Gasztroangyalba: a falusi nénik-bácsik helyett T-bone steaket ettek és Kobe marhát; és nem tudom, Marcsika akkor volt-e irritálóbb, mikor szemét forgatva magyarázta, hogy el sem tudjuk képzelni, hogy ez mennyire finom (ja, baszd meg, mert megkóstolni úgysem lesz pénzünk), vagy akkor, mikor kioktatott egy mesterszakácsot egy olyan infóról, melyet vele is 5 perce osztottak meg. Szóval engem nem a pártállása, hanem az affektálása idegesít, de az nagyon.

Mellesleg az utóbbi időben minden poszt alatt olvasom, és általában ugyanazoktól az emberektől, hogy mennyire szar lett a comment, meg hogy az összes szerző ostoba proli, aki nem ért az íráshoz...na, nekik küldeném sok szeretettel: hartay.blog.beol.hu/2013/02/26/abszolut-nem-vicces/

windex 2013.03.25. 22:27:45

@FalcaoTheGodOfFutsal: nagy ervin jó arc és jó színész - tegyél magasról az itt ágálókra, és kizárólag a magad örömére - élmény, színház, film - menj el színházba :-) és jó lesz neked, ahogy nekem is jó volt

FalcaoTheGodOfFutsal 2013.03.25. 22:54:34

@windex:

Ok. :)

De en nem mondtam am sehol h NE rossz arc/rossz szinesz lenne. Annyit mondtam, hogy nem ismerem.. Odakapcsoltam VELETLENUL erre a musorra az elso percekben es fel se alltam elole, mert fasza volt.
Pont nem erdekel, hogy borbasmarcsi/nagyervin/pinokkio/szaddam van benne, ha jo.

windex 2013.03.25. 23:24:46

@FalcaoTheGodOfFutsal: pont így :-) bár nekem szaddam kicsit erős ;-), de kicsit közelebbről ismertem, mint te

Naaaa! 2013.03.25. 23:49:52

@FalcaoTheGodOfFutsal:
Jó, igazad van, én meg Budapestből indultam ki. Én meg pécsi színészeket nem ismernék.

Mondjuk Nagy Ervin azért filmekben is (vagy 10-ben biztosan) szerepelt már, azért lehetne ismerős.

@Zb74:
Fogadnék, hogy nő ez is.

@windex:
Mellette harcoltál vagy ellene? :-)

windex 2013.03.25. 23:59:13

@Naaaa!: megszöktem előle :-) így nem lőttek fejbe

symor 2013.03.26. 00:41:11

Hát Ervin, a magyar színészlét egyik velejárója látom végül téged is utolért és kicsit odatartod a segged te is a betevőért :)

No, nem baj, azért színpadon még szeretünk, csak ezután tessék majd a szakmai önérzeteskedős szövegeket visszafogni picit (a korábbiak tükrében)!

Üdvözlettel egykori földid, Intercisából!

Bloodscalp 2013.03.26. 10:41:19

drodidok kíméljenek.
süti beállítások módosítása