Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A köztévé tudja, ki áll a tüntető diákok mögött

2013. január 24. 15:00 barb 59 komment

A köztévé hírműsoraival szemben semmi, de tényleg semmi elvárása nincs már az embernek. Annyi mindent lenyomtak már a torkunkon, hogy immunisak lettünk, valódi érzelmektől fűtve felháborodni már nem tudunk, csak nézünk, és húzzuk a strigulákat.

A Ma Reggel csütörtöki Rekontrája (itt nézhető meg) is csak egy ilyen strigula. Bővebb kifejtésre csak azért érdemes, mert a vendégből, Magyar Bálint egykori oktatási miniszterből, az SZDSZ volt elnökéből akart tényezőt csinálni a hallgatói tüntetések kapcsán, miközben a párt nemhogy nem tényező, hanem éppen hogy csak létező.

A műsorvezető Fábián Barna volt, aki nyilván azért szerepelhet a köztévé reggeli műsorában, mert már többször bebizonyította, hogy mindent megcsinál, amit kérnek tőle, simán tud rezzenéstelen arccal hétfőn szombati újságokból lapszemlézni is akár.

ma reggel magyar balint.jpg

Most sincs benne semmi meglepő, hogy úgy állítja be a Magyar Hírlapot, mint széles tömegek által komolyan vehető hírforrást, amit sokan olvasnak, tehát mindenki számára ismert, hogy szerdán „leleplezték” benne a hallgatói tüntetések titkos szervezőit, köztük Magyar Bálintot és számos régi SZDSZ-hez köthető értelmiségit, akik önös érdekektől fűtve felbújtják a szegény diákokat az Orbán-kormány ellen.

Csak halkan jegyeznénk meg, hogy a Magyar Hírlapot a MATESZ adatai szerint 2012 3. negyedévében mindössze 8842 ember vásárolta, és ennél többen csak akkor olvassák, ha Bayer Zsoltika elcigányozza benne magát, és az felkerül a Facebookra. De rendben, a köztévében muszáj olvasni ezt a lapot is, végül is a tájékozottság fél egészség ebben a szakmában.

De vajon nevezhetjük-e még egészségesnek azt a jelenséget ahogy egy baloldali és egy jobboldali újság szerzője közé beállított műsorvezető nemhogy függetlenként próbálná kérdezni vendégét, de saját meggyőződéseként szembesíti őt az összeesküvés-elméletbe illő vádakkal, hangosabban és agresszívabban, mint a jelen lévő Magyar Hírlapos újságíró?

Nyilván nem, de a parancs az parancs, és ha Magyar Bálint meg az SZDSZ neve került bele a kalapba, akkor bizony azt a kurva kosorrú, lógófülű nyuszit akkor is elő kell varázsolni, ha a pálca már rég eltört a remegő kezű varázsló markában.

UPDATE: Micsoda véletlen, ma reggel a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában Bálint István műsorvezető is forrásként használta a Magyar Hírlap állításait a pedagógus szakszervezetek vezetőivel készült interjújában (a hangtárban meghallgatható, az interjú 8:17-kor kezdődik).

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

falomb 2013.01.24. 16:05:08

Ez a Fábián Barna a teljesen alkalmatlan riporter prototípusa.

misi46 2013.01.24. 16:11:02

@falomb: Ez a "köztévé" a teljesen alkalmatlan tájékoztatás prototipusa.

blindsideTackle 2013.01.24. 16:12:08

Hányok attól ahogy gusztustalan diktatórikus módszerekkel próbálják a sajtót is befolyásolni. Nem kis szerepe van a demagóg műősmagyar fidesznek (na jó legyünk reálisak, egyedül I. Viktorról van szó aki marionettbábúként irányítja az országot), hogy életerős, intelligens, diplomával rendelkező fiatalemberként elhagyom az országot.
a korrektség kedvéért az mszp is csak egy fokkal volt jobb.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.01.24. 16:24:02

@blindsideTackle: Látod, én ezt már másfél éve meg is csináltam, tetejében már nem vagyok fiatalembernek nevezhető, és családdal együtt is nehezebb volt, mint egyedül lett volna de sikerült :) Azóta sem bántam meg, sőt be se tettem a lábam azóta abba az országba, amelyet egykor a hazámként definiáltam.

krj 2013.01.24. 16:27:46

hát szegény mit tol, hogy így néz ki? és képernyőközelbe engedik?

safranek 2013.01.24. 16:31:04

Tipikus esete a "Hogyan járassuk le a tüntetőket, sztrájkolókat a több állampolár szemében"-nek.

dr. Aullah 2013.01.24. 16:31:42

Én szeretnék köszönetet mondani Magyar Bálintnak. Az érettségin a matekom csak 4es lett... de mivel elbalfaszkodták és kikerültek a tételek, újra kellett írni. Második 5ös lett.

Köszönöm!

megint 2013.01.24. 17:06:09

Mi ebben a meglepő? A királyi tv mindig az aktuális hatalmat szolgálja ki.

barkacs 2013.01.24. 17:09:48

szép kis társaság jött össze a stúdióban.
ennél talán érdekesebb, hogy a tegnapi mtv este extrában ungváry rudolf a kormány hívének nevezte betlen jános műsorvezetőt, akinek műfelháborodása minimum golden globe-ot ért.

fran7 2013.01.24. 17:20:45

Nem nagyon értek a lovakhoz, sem a közszolgálatisághoz. De mondjuk abból is lehetne hírt csinálni, akár itt is, hogy a magyar 1-en egy nyíltan kormányellenes osztrák dokumentumfilmet adtak le. Ahol a stúdióbeszélgetés első mondataként elhangzott a valóság a legfélrevezetőbb dolog a világon mondat. Vagy ez nem fér bele abba az elképzelésbe, amit néhányan gondolnak a közszolgálati tévéről?

falomb 2013.01.24. 17:21:46

@barkacs: Betlen vicces volt, amikor a kormánypártiság vádjára azt mondta "Én??? Kikérem magamnak!"

Mintha kormánypártiság mostanság valami nagyon aljas dolog lenne, amit jóérzésű ember kikér magának. :D

fran7 2013.01.24. 17:27:53

@barkacs: Vicces volt valóban, de ezt ott azért kapta, mert nem helyeselt az író úrnak. Ezért ott számomra is érthetetlen volt Ungváry kifakadása. Bethlen meg se szólalt addig az interjú alatt. Mondjuk az interjú, az egymás mellett elbeszélés tipikus példája volt. S egyben nagyon elkeserítő, mert Stumpf azért nem csupán egy a kormány szócsövei közül.

2013.01.24. 17:47:57

Egy szegedi internetes portálon úgy állították be a dolgot, hogy meg nem nevezett budapesti személyek irányítják a szegedi diáktüntetőket.A cikk címe: Ki irányítja a szegedi diákmegmozdulásokat, 2012.dec.13: "A jövő szerdára a szegedi kormányhivatal elé tervezett hallgatói tüntetésre is rákérdeztünk, amiről B. N.L. (a megyei kormánymegbízott)is értesült. Szerinte ez már nem a diákokról, az ő érdekeikről szól, hanem másfajta háttérrel működő megmozdulássá kezd válni az egész."
Nem akarom reklámozni, ezért nem küldök linket.
Szóval mi is ez? Koncepciós per készül?

baba jaga 2013.01.24. 17:59:48

Fábián Barna és Untersovszky Péter - a közszolgálati TV két emblematikus figurája.
Azt hiszem, ezzel mindent elmondtam a témáról...
Tombol a dilettantizmus, az arrogancia és a szolgalelkűség.
Magyarország, én így szeretlek!

HgGina 2013.01.24. 18:11:12

@blindsideTackle: Mint életerős, intelligens, diplomával rendelkező fiatalembernek szerintem fogalmad sincs róla, hogy az MSZP és elődje hány fokkal volt sokkal rosszabb.
A korrektség kedvéért, az MSZP nem csak egy fokkal volt rosszabb. Csak hát a mai szarnál szarabbat elképzelni nyilván nehéz.

mehr luft 2013.01.24. 18:37:18

fábián barna, obersovszky péter, kárász róbert. ilyenek vagyunk, ők jutottak nekünk.

Észmegálló 2013.01.24. 20:19:23

Nem szívem csücske MB, de most nagyot nőtt a szememben, ahogy leiskolázta azokat a felkészületlen majmokat.

Blogger Géza 2013.01.24. 21:07:56

Ezt most nem értem. A Magyar Hírlapot betiltották? Tilos belőle lapszemlézni? Pont akkor, amikor a stúdióvendégről írnak? Vicces lenne, ha lajhárbébis cikkel szembesítették volna MB-ot...

Bafana 2013.01.24. 21:23:23

Igen, nem oly rég a Napkelte volt a két lábon álló pártatlanság. Úgy idézték a Népszabóságot, mint a Bibliát. A "Pártkelte" becenév a véletlen műve.

Fortitudo 2013.01.24. 21:42:10

@Bafana: Szerényen csatlakoznék...

zotyesz11 2013.01.24. 21:47:06

@mehr luft: Még jó, hogy Bánó András és Mészáros Antónia, talált helyet az Atv-én.
Ó a régi szép idők, amikor még Aczél Endre, Gyárfás Tamás és Orosz József interjuvolta reggel a minisztereket, kormánytisztviselőket az öregecskedő feleségekről, a kabarés Lujzáról, meg a fidesz által utcára küldött csőcselékeskről...

Sajnos azok már elmúltak...
Mi maradt mostanra a tv előtt gubbasztó antifasiszta csendestöbbségnek?!

Semmi.
Csak az, hogy látványosan nem nézi a köztévét, meg hogy húzza a strigulákat az ott elhangzottakra...

Ja és a Magyar Hírlapot sem olvassa senki!

Nils. H 2013.01.24. 21:51:17

@Bafana: A napkelte egy szar volt, de hogy azt, ami ma történik a köztévében, azt csak egy 4 évvel ezelőtt megszűnt műsorral tudod megpróbálni igazolni, szerintem azt mutatja, hogy elég nagy gáz van a közszolgálati tévében.

Bafana 2013.01.24. 22:14:24

@Nils. H: Látod, ebben egyetértek!!

Idi Admin Dada 2013.01.24. 22:18:03

@Észmegálló:

nekem is ez tűnt fel, pedig én sem élek-halok a csávóért

Idi Admin Dada 2013.01.24. 22:21:09

@Blogger Géza:

ügyes ... szóval szerinted magyar volt a stúdióvendég, EZÉRT idézték a magyar hírlapot, és nem ám azért hívták be magyar bálintot, mert a magyar hírlap összeeskövéselméletében ő is szerepelt.

gézám bazmeg, árulj banánt autóként, a gyakorlatod megvan. a vevők meg majd csak kikerülnek azok közül, akik beszopják a dumádat

2013.01.24. 22:33:59

A napkeltébe maguktól nem mentek a FIDESZék, a Köztévébe most nem hívnak ellenzéket...

nyisziati 2013.01.24. 22:43:35

@fran7: amióta az ORF2-n olyan műsort adtak le, ami óvatosan letolvajozta a magyarokat, azóta nekem averzióim vannak az osztrák dokumentumfilmekkel kapcsolatban.

padlogaz 2013.01.25. 00:00:53

a műsort sajnos nem láttam, de ezek szerint magyar bálint és bandája áll a diáktüntetések mögött? mondjuk nem lep meg...

nem ők akarnak bajnai árnyékában visszakúszni a hatalomba?

galileo dr. 2013.01.25. 02:29:36

Ennek a Pindrochnak (Tamás vagy Csaba nem emlékszem, úgysem fog rá senki emlékezni az utókorban, maximum mint egy kis fidesz csicska) üzenném: menj szépen a tükörhöz, nézz bele és próbáld kimondani hogy "független, jó, értékes újságíró vagyok".
Nem fog menni, mert nem vagy az és már nem is leszel. Ez van.

Kulminaator 2013.01.25. 05:09:00

@baba jaga: Na igen! pávián barnát érdemes néha megnézni a TV-ben. Iszonyatosan fos a pali és egyben nevetséges is. Qrva szarul játssza meg magát...

brekkk 2013.01.25. 07:07:08

Sírjatok bibsik, addig jó a többségnek! Ezt a magyar(?) gyereket meg simán munkaszolgálatra kell kûldeni, vissza lehet lassan terelni ezeket a munka világába...

izellajos 2013.01.25. 07:38:31

Szerintem meg az a perverz aki ilyen műsorokat néz vagy hallgat. Ha tudja, hogy fos az egész akkor minek szenved vele? Tedd már fel magadnak a kérdést --> "Kell, ez nekem?" Ha igen a válasz, akkor nincs miért fanyalogni, ha meg nem, akkor nem kell figyelemmel követni. Ennyi.

mh1973 2013.01.25. 08:03:15

Egyébként van még aki nézi az m1-et, egyáltalán mérhető még a nézettségük?

Aszongyaja Zanyósom 2013.01.25. 08:27:50

@megint: "Mi ebben a meglepő? A királyi tv mindig az aktuális hatalmat szolgálja ki."

Jaja, csak hola kormányhatalmat, hola zellenzékit... De persze, legyen is kritikusa (mindenkori) kormánnyal, legalábba józan ész határájig! Feltétel és kritika nélküli totál-szervilis seggnyalás kizárólaga Zorbán-kormányok idején vót és van.

Ringlósztár 2013.01.25. 08:29:45

Ezek szerint meg van még a fidesztévé?

Aszongyaja Zanyósom 2013.01.25. 08:31:27

Egyébként meg, minél elfogultabba mikrofonállvány, annál nyilvánvalóbba zinterjúalany fölénye. És ez baj, mera sarkítás mijatt megincsak elsikkadhata zigasság... Magyar Bálint mosolyogva megpapizta reggelire Fábiján Barnát.

Ijjen politikaji műsorokkal, minta Zemtévé förrmedni szok, tényleg csaka tejjesen bigott híveket lehet tüzelni, aki egy csöppet gondolkodik, az szégyelli magáta műsorvezetők helyett...

juhaszvik 2013.01.25. 08:33:29

@izellajos: ez olyan, mit az árokba borult autó: nehezen tudod levenni róla a szemed.

amúgy számít, hogy ki van a tüntetések mögött? persze maga az elképzelés erőltetett és röhejes, de ha ezt nem is nézzük, van bármi értelme "bűnöst" keresni?
másrészről ha valódi a probléma, vagyis van miért utcára menniük, akkor bárki áll mögöttük, akkor annak pozitív üzenete kellene, hogy legyen, nem?
tudom, naivnak hangzik, de csak azért, hogy a pártszimpatizánsok jobban aludhassanak, nem túl nagy ár mindenféle koholmányokkal csökkenteni egy társadalmi megmozdulás legitimációját?

fonak71 2013.01.25. 08:47:49

Jó szar cikk, annyit tudni meg belőle, hogy a szerző szerint a Magyar Hírlapból szemlézni nem fér össze a közszolgálatisággal (miért, mert kimondatott rá a fatva az ő köreiben?). Meg hogy a köztévé most is olyan elfogult, amilyen a ballib kormányok idején (pl. Napkelte). Hogy úgy bánnak a vendégekkel, mint mondjuk az atv-n egy jobboldali interjúalannyal? Ha így van, valóban nem pártatlanok, ez van. Majd ha visszajön a ballib, nézhetjük-hallgathatjuk Mészáros Antóniát, Mong Attilát, Nagy Navarro Balázst, meg a sajtószabadság egyéb mártírjait. Talán Kálmán Olga is kap majd egy műsort. :)
Mondjuk szerintem nyugodtan be lehetne csukni a közszolgálati hírműsorokat, semmi értelmük. Ott van a hír tv, atv, klubrádió, internet, nyomtatott sajtó, mindenki higyjen annak, akinek akar.

rezvez 2013.01.25. 09:05:27

@mh1973: "Egyébként van még aki nézi az m1-et, egyáltalán mérhető még a nézettségük?"
Szerintem nem mérhető, mert egyedül én nézem, de még nem vallottam be hivatalos helyen.

WoodrowWilson 2013.01.25. 09:14:35

Ez komoly, hogy a Magyar Hírlap példányszáma 10 ezer alatt van? Hogy lehet így fenntartani egy napilap szerkesztőségét? Ha Széles elzárja a pénzcsapot, vége az egésznek?

garibandi 2013.01.25. 09:30:21

Az egy röhej, amit a közmédiában művelnek. Szoktam hallgatni a Déli krónikát. Minden adás ugyan arra a tematikára épül. Az első hír mindig valami kormányt dicsérő anyag, ahol általában leadják azt, amit legutóbb nyilatkozott Orbán a Magyar Rádióban (egymásután több napon át ugyanazt, ha fontos, hogy mindenki hallja, milyen remek ember ez a zorbán és milyen sok jót csinál a népének). Ezután mindig egy gyáravató, stratégiai együttműködésről szóló hír vagy valamilyen helyi fideszes által létrehozott intézmény avatása, alapítása jön, esetleg egy-egy kedvező statisztikai adat. Ezután szoktak berakni valamilyen (rövid) hírt arról, amit az mszp, lmp vagy jobbik mondott, lehetőleg fidesz cáfolattal együtt. Stb. Az első negyed óra mindig tömény kormány propaganda.
Nem is az a fő bajom, hogy egyoldalú, tematikus, manipulatív szar az egész, hanem, hogy ennyire primitív módon teszik, amivel megbízták őket. Ez sértő. Értem én, hogy a fidesz vezetésében nagyon sok a csekély értelmű ember, de talán nem belőlük kéne kiindulni. Csak abban az egyben reménykedem, ha megkérdezik őket valahol, hogy mi a munkájuk, akkor egyik se mondja, hogy újságíró vagyok.

Peterpapo 2013.01.25. 09:31:31

@Bafana:

Igazad van. Csak egyet magyarázz meg nekem, hogy ezek (Fidesz) mitől jobbak, mint azok (MSZP), amikor a világon semmi különbség nincs köztük? Illetve annyi, hogy ezek (Fidesz) sokkal pofátlanabbul teszik, amit tesznek.

Peterpapo 2013.01.25. 09:39:07

Azért valaki magyarázza meg nekem, csak úgy mellesleg, mi a baj azzal, ha valaki, mondjuk akár Magyar Bálint, tüntetést szervez a kormány ellen? Az a gyökér Viktor, nem vitt sose utcára embereket tüntetni a kormány ellen? Hát de. Akkor meg mi a tökért sír a szájuk? Csak mert gyökérparasztszemétládamocskoskisbélférgek?

Everyl 2013.01.25. 09:46:55

olyan vicces ez az ország :-)

virágosak, egyéb 3 betűsek: fúj fasiszták, fúj nácik, fúj Orbán, régen minden jobb volt!
kereszténygyümisek,szalon nácik: fúj komcsik, fúj libsik, ezek legalább kevesebbet lopnak!

iciri piciri többség: nézd már, nem bedőlt majd az egész ország, hogy ezek közül (meg az aktuális holdudvarból) kell választani, na de, hátha egyszer észreveszik, hogy senki sincs a porondon és a közelében sem aki az ország érdekeit tartaná szem előtt.

Más: mióta ment le ennyire bulvárba és uszítóba a comment.com? Persze régen is volt pár blikk reklám, de messze nem ennyi, hol vannak a jó kis cikkek, meg interjúk? :-(

Cinkes 2013.01.25. 09:52:36

a sajtószabadság ugye... ilyen hírek terjesztésére már nem terjed ki a médiatörvény
bárki bármit mondhat de korábban azért ilyen szintű tájékoztatás csak 90 előtt volt.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2013.01.25. 10:04:55

öööö, mer volt a szabad kezdeményezések hálózata és most ööö a pedagógusoknál is hálózat... ööö... szóval a hálózat, mindenütt a hálózat... vagyis az szdsz áll a tüntetések mögött.
ezt az intellektuális színvonalat MB - függetlenül attól, hogy szeretjük-e vagy nem - akkor is magasan veri, ha meg sem szólal, csak elnézően mosolyog.

különben valószínűleg jól gondolják, hogy a magyar hírlap cikkeit minden köztévénéző ismeri, mert ez valószínűleg kb ugyanaz a 8 ezer ember :)

Aszongyaja Zanyósom 2013.01.25. 10:45:57

@Cinkes: Azéra nyócvanas évek végén ijenremán nemigen lehetett írástudót találni, mintamija kösszógálatikba megy most...

Aszongyaja Zanyósom 2013.01.25. 10:53:21

Nos, ha jóllátom, a Magyar Hírlap mellett egyetlen érv van a kommentekbe: Izis egy újság, és nincs betiltva.

Ez így van! Továbbá a Dörmögő Dömötör sincsen. Lekközelebba Dörmögő családról megjelent hírekkel kéneja politikussokat szembesíteni.

(Nem asztat állítom, hogya MH ojjan, minta DD, csak asztat, hogy eszteta zérvet mindkettő újság mellett föl lehet hozni. Vagyis talán több érv kéne arra, hogy egy nyilvánvaló baromságot mér kella kösszógálati műsorvezetőnek körömszakattájig védenije...)

fran7 2013.01.25. 11:05:46

@Peterpapo: Amúgy semmi baj nincs ezzel. Csak én mintha emlékeznék olyan szlogenekre. A politika nem való a közterületre. Sőt a DK viccelődött azon, hogy a közlekedés szabályait betartva hagyják el a tüntetés helyszínét. Ugye, milyen rövid az emlékezet.
Volt olyan szlogen, hogy ne legyen politika az iskolában. Most a HÖOK-tól azt várják, hogy ne egyezzen ki a kormánnyal, sőt kergesse el.
A pap ne politizáljon mondta egy párt. Soraiban Donáth Ferenccel. Sőt tüntetésen szólalhat fel Iványi Gábor. Hogy a kormány ilyen meg olyan.
Mindezzel semmi gond, ilyen a demokrácia. Csak eddig a balliberális oldalról azt hallottuk, hogy mindezt nem szabad, sőt antidemokratikus, nem européer.
@Aszongyaja Zanyósom: Ajánlom figyelmedbe Aczél válaszát arról, hogy miért nem volt a tv Híradóban tudósítás 86-ban a diáktüntetésekről. Mielőtt a nyolcvanas évek lazaságáról és cenzúramentességéről értekeznél.

Peterpapo 2013.01.25. 11:43:37

@fran7:

Ha neked az politika, hogy bevezetik a tandíjat, annak ellenére, hogy előtte ők akadályozták meg a bevezetést, akkor igazad van. Egyébként tévedsz. Mellesleg tényleg bármire rá lehet húzni, hogy politika, de azért én nem hasonlítanám össze a Viktor féle tüntetéseket, a diákok tüntetésével. Látod ez a baj veled, és a hozzád hasonlókkal. Senki sem mondta, hogy egy pap ne politizáljon, csak azt, hogy ne vigye be a templomba. Van különbség, még ha ezt nem is értik meg sokan.

fran7 2013.01.25. 11:59:54

@Peterpapo: Újból rövid az emlékezeted. Például a békepapoknak, ki lett adva, hogy lehetőleg Izraelt ítéljék el a prédikációikban, hiszen úgy is mindig Izraelt emlegetik a szószéken. Ravasz László bement az Egyházügyi Hivatalba, hogy hadd állhasson vissza a szolgálatba és megígéri semmilyen politikai tevékenységet, nem fog folytatni. A válasz az volt lehetetlen. Hiszen ha csak felovassa azt a részt, hogy Uram meddig tűröd a bűnösök uralmát, akkor semmit sem kell mondania, ahhoz, hogy a hallgatók értsék. A Biblia nem ismerete mondathatja azt, hogy nem szabad a papnak politizálni. Vagy mondjuk szerinted Martin Luther King Jr. soha nem politizált a szószéken. Vicces.
Szerinted, aki elmegy és meghallgatja Iványit az eltudja felejteni, hogy tegnap Gyurcsány mellett látta tévében. Lehet egy szót se mond politikáról, de benne lesz minden mondatában, hogy ki mellett állt ki.
Az első mondatodra, valaki ígérte, hogy nem lesz tandíj, sem gyógyszerfelírási díj. Másrészt én nem óhajtom összemosni sem a diáktüntetéseket, a Viktor félékkel. De mintha néhányan rárepültek volna és kihasználták volna saját politikai céljaikra. Onnantól már bizony politika. A politika a köz dolgaival való foglalkozás, törődés. A demokrácia felfogása az embereknek érdekes. Az a demokrácia, ami nekem megfelel - gondolják sokan. Nem, nem az. Sőt a legkényelmetlenebb társadalmi berendezkedés.

Peterpapo 2013.01.25. 12:09:45

@fran7:

A demokrácia szerintem nem rossz dolog, csak, ahogy Te is mondtad és igazad van, sokan azt gondolják, hogy a demokrácia az, ami nekem megfelel, illetve, hogy a demokráciában mindent szabad. Azonban ez a gondolkodás sajnos téves. Mind az ellenzők, mind a támogatók körében.

Nem rövid az emlékezetem, csak még sosem hallottam ezekről a békepapokról sem Ravasz Lászlóról.

fran7 2013.01.25. 12:26:42

@Peterpapo: Ha jól tudom Ravasz László irodalmi tevékenysége a Szerb Antal magyar irodalomtörténetről szóló könyvében, ha csak lábjegyzetben, de szerepelt.
Az ilyen sztorik miatt nem szereti az egyház, hogy a politika Magyarországon megmondja, hogy miről beszélhetnek a templomban.

sweeney todd 2013.01.25. 12:50:07

@WoodrowWilson: MH példányszáma: 20 961 (most néztem meg)

én már a fény gyermeke vagyok 2013.01.25. 14:16:12

Nem Gyurcsány áll az egyetemisták mögött?
Akkor rendes évi szabadságát tölti valahol.

Bafana 2013.01.25. 14:21:22

@Peterpapo: Én egyáltalán nem mondtam, hogy jobbak. Ugyanazon hatalmat szolgálja ki mindkettő.

T.Jani 2013.01.25. 15:21:05

Köztévé??
Ja azok akik 2006-ban a békés tüntetőkre uszították a rendőröket, mert azok bementek ásványvizet vásárolni az automatából?
Vagy esetleg azóta fordult az a köpönyeg csak nehogy dolgozni kelljen?
süti beállítások módosítása