Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A köztévének annyira nem fontos a diáktüntetés

2012. december 13. 13:04 sixx 101 komment

Tessék kitalálni, mi a közös a következő sajtóorgánumokban és televíziókban: Tv2, RTL Klub, Hír Tv, ATV, Reuters Wall Street Journal, New York Times, HVG, Origo és Index? Az, hogy mind alaposan beszámolt a budapesti diáktüntetésekről. A köztévé velük szemben annyira azért nem tartotta fontosnak azt, hogy az utcára vonultak a felsőoktatási hallgatók, hogy a reggeli híradókban főanyag legyen a téma, a hétkor és nyolckor leadott, ötperces kiadásokban egy szó nem esett az eseményről, mert minek, ugye, a munkába menő népet nem kell ilyen felesleges marhaságokkal vegzálni.

Nem vagyunk tévés szerkesztők, de ha az ötperces kiadásba befért a minimálbér-emelés (kormánypozitív), a rezsicsökkentés (kormánypozitív), a stratégiai megállapodás a rezsicsökkentésről (kormánypozitív), illetve egy lakástűz, egy gázrobbanás, egy kis színes a tűzmegelőzési bizottságról, egy közérdekű hír hidegről és végül egy jótékonysági aukció híre, akkor a diákok is kaphattak volna 20 másodpercet. 

Igaz, a hatórás, félórás híradóban szenteltek az eseménynek három percet, szóval nem érheti szó a ház elejét, ez most nem olyan, mint amikor kiretusáltak valakit a tévéből, vagy amikor 2006-ban csak megmagyarázhatatlan fáziskéséssel számoltak be arról, hogy éppen saját székházukat ostromolja a tömeg - miközben a Hír TV már a lépcsőről tudósított élőben. A közmédia másik csápja, a Kossuth rádió is foglalkozott a diáktüntetéssel egy kicsit ma reggel, az előre borítékolható negatív előjellel. Miután a kormányszóvivő tegnap megpendítette, hogy a diákönkormányzatok elnökei gyanúsan régóta járnak főiskolára/egyetemre, a 180 perc című műsorban menten ráugrottak a lumpen elemekre, de izomból, éljen az objektív és elfogulatlan tájékoztatás ugye.

Értjük mi, szorosra húzta a pórázt a gazda, ez valahol még a kilógó, nyalásra liffenő nyelvre is magyarázat, de nem lehetne ezt mondjuk úgy csinálni, ahogy azt a médiatörvény előírja? Segítünk:

A közszolgálati médiaszolgáltatás céljai:

a) a társadalmi és kulturális értelemben átfogó médiaszolgáltatás nyújtása, amely a lehető legtöbb társadalmi réteg- hez és kulturálisan elkülönülő csoporthoz, illetve egyénhez kíván szólni, ugyanakkor lehetőséget teremt valamennyi társadalmi rétegnek vagy kulturálisan elkülönülő csoportnak az országos nyilvánosságban való megjelenésre, mind- ezt úgy, hogy segítse az egyes csoportok, rétegek közti közeledést, megértést, az integrálódást,

b) kiegyensúlyozott, pontos, alapos, tárgyilagos, sokoldalú, időszerű, megbízható és felelős hírszolgáltatás, valamint tájékoztatás (...)

illetve

A közszolgálati médiaszolgáltatás az államtól és a gazdasági szereplőktől függetlenül működik. az állami és ön- kormányzati szervek, állami vagy önkormányzati érdekeltségű gazdasági társaságok a közszolgálati média tartalmát nem befolyásolhatják. nem gyakorolhatnak nyomást a közszolgálati média munkatársaira, vezetőire, nem befolyá- solhatják annak működését sem. 

Nem mi találtuk ki, a médiatörvényben olvastuk. Küldjünk belőle egy példányt?   

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.13. 13:19:07

akkor csodálkoztam volna ha fontos lett volna a köztévének...

Sajnos teszem hozzá, bár csalódtam volna pozitívan!

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.12.13. 13:26:49

Arról viszont hosszasan beszámoltak, h valamelyik olimpikon felajánlotta a bűnronda olimpiai formaruháját jótékony céra.

G_Norton 2012.12.13. 13:39:09

Nyomoronc banda. A tüntetésnek mi köze van ahhoz, hogy ki mennyi idáig jár egyetemre? Mellesleg jópár középiskolás is kint volt tüntetni a hidegben, úgyhogy a kormány ez ügyben előadott szavajárása sem fekszik, hogy mit lázadoznak az egyetemisták, mikor őket nem érinti - csak azért mondom, mert őket sem említették, hogy kint lennének.

Untersovszky hol van ilyenkor? Készül a Semjén-interjúra?

Viola1984 · http://retro80s90s.blog.hu 2012.12.13. 13:39:14

"A közszolgálat nem szakmai alapon szerveződő, nem semleges, nem pártatlan, a hatalomtól nem távolságtartó, sőt ellenkezőleg." (Média-csata-tér)

ethan blow 2012.12.13. 13:51:31

Van olyan ember e szerncsétlen kis országban, aki 180 csatorna közül a köztévén találja meg, amit keres? Az egyetlen (és nem túlzok, Az Egyetlen) műsor, amit megnézhet egy olyan polgár, akinek nyelve nem tűnt el teljesen a saját seggében, az a Maradj talpon!

A többi néma csend...

Aureliano Buendía ezredes 2012.12.13. 13:53:41

"És hazudnak megfontoltan,
Behízelgő modorban,
Éppen ugyanúgy ahogy régen..."

Ki is énekelte ezt?

spontan · http://erdekessegek.info 2012.12.13. 14:09:29

A dologban az a paradox, hogy a köztévét így a közvélemény befolyásolására sem tudják nagyon használni. Ha kicsit kiegyensúlyozottabbak lennének, akkor többen néznék, és így több ember véleményét lehetne terelgetni a megfelelő irányba. Így viszont leginkább csak a kormány támogatói tájékozódnak onnan, de őket nem kell különösebben semmiről meggyőzni úgysem, más meg nemigen nézi.

Tom Iko 2012.12.13. 14:25:25

Az ESTE műsorában azért volt kb 20 perce Balogh miniszternek, hogy újfent belehazudjon a kamerába. Volt pofája azt mondani, hogy a keretszám nem végleges az munkaanyag.
Elképesztő.Az MTV vezetését be kellene csukni, összezárva Annamarival

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.13. 14:30:40

@Tom Iko: és minden előzmény nélkül behívták, beszélt.
Még akkor se említik meg (pláne az utána lévő híradóban nem), hogy mi az apropója annak,hogy ő a vendég.

zgabi 2012.12.13. 14:31:07

Én megértem a közmédiásokat, hogy be vannak xarva, hiszen most kezdődnek a kirúgások náluk, s emiatt (is) erősen öncenzúráznak. Meg hát az ott DOLGOZÓKAT nyilván pszichikai terror alá vetik fideszhű főnökeik, az INGYENÉLŐ HERÉK! De ez mindig így volt, így van és így is lesz a magyar köztévében. Azért nem nézi már az emberek 10 %-a sem. Ki kíváncsi ismétlésekre, jellegtelen pofákra, foss műsorokra, élő adásban jellemtelen hazudozókra? De azért eltartunk 4 közszolgálati tévécsatornát. Mert annyira qrvára gazdag ez az ország, hogy futja nekünk erre közpénzből. Nem lenne elég egy belőle?

Uva 2012.12.13. 14:32:20

jó hát az m1 az egy fantasyvilág, semmi köze a vlaósághoz. ha pedig véletlenül valaki tényleg híreket közölne, másnap kibasznák és felvesznek valakit a helyére az echo tévétől

2012.12.13. 14:33:04

én is néztem az Estét, a sunapozitív csaj beszélt Gordonkával... mintha Gordon magával Rogán-Kósa-Orbán-Semjénnel beszélgetett volna, annyira volt elfogulatlan a riporternő...

ghegedu 2012.12.13. 14:34:34

Javaslom a médiatörvény asztala felállítását a köztévé székházában. (Van egy eladó olcsó asztalom.)

bartok60 2012.12.13. 14:39:43

Kirúgnak ismét jópár embert a köz-tv-től. Szerintem a hírszerkesztőséget úgy, ahogy van ki kellene. Mert hirek azok csak bu/l/vár szinten vannak.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2012.12.13. 14:41:39

Nekem sem fontos ez a faszbukon libsik által szervezett fasság.

Szánalmas, nagyarcú Sixx, véglény maradsz 2012.12.13. 14:41:41

@zgabi:
Bocs, a 10% nagyon súlyos tévedés. Már a 0-100-ban is elérhetetlen a 10% share a főműsoridőt, de akár az egész napot is figyelembe véve.

Link Elek 2012.12.13. 14:42:50

Egy ditkaturaban, imnt amilyenne Mo-t tette orban teljesen mindegy mi van leirva a torvenyekben.
Azok a diktator seggnyaloira nem vonatkoznak.

Ha azt hiszitek igen, akkor probaljatok meg feljelenteni a kiralyi tv-t.

Ha jogallam lenne Mo, akkor lenne eredmenye/hatasa

Sanyi az alvégről (törölt) 2012.12.13. 14:52:21

A köztévé régóta nem vesz tudomást az országról.
Sugározza a "minden rendben van" életérzést, határon innen és túl.
Politikamentesen, mert a hír csak akkor hír, ha a fidesz győzedelmét hírdeti, a sok renitens, lázadó felett.
Mit lehet tenni?
Nem kell nézni !

zgabi 2012.12.13. 14:57:03

@merjünknagyotálmodni: az elképesztő mértékben és egyoldalúan elfogult "sunapozitív" riporternőnek már nem is jó, csak az orangedong. Őt nem is fogja senki kirúgni mostanság. De eljő az ő ideje is 2014-ben. Bár ha addig is hasonlóan "sunapozitív" marad, és átáll a reddongimádók közé, lehet, hogy maradhat. Csak akkortól ő lesz az új kor Lendvai Ildikója. Akihez remegő lábakkal ül be interjúra még Orbán is.

Ganga 2012.12.13. 15:01:25

... most igazán nem értem, h ezen mit kell felháborodni ? ? ? ... tiszta sor, h a média ezen része /KÖZtévé meg KÖZrádió meg ilyesmik/ ilyen szempontból olyan mélyrepülésben van, hogy hozzájuk képest még a HajdúPé is színvonalasnak mondható ... szánalom ... remélhetőleg rendesen megritkítják a soraikat - ezt nem önös érdekből mondom és kívánok ilyet, hanem KÖZérdekből ... egyszerűen képtelenek azt a feladatot ellátni, amire hivatottak lennének ...

zotyesz11 2012.12.13. 15:03:02

"Tessék kitalálni, mi a közös a következő sajtóorgánumokban és televíziókban: Tv2, RTL Klub, Hír Tv, ATV, Reuters, Reuters, Wall Steet Journal, New York Times, HVG, Origo és Index?"

Hogy a Reuters és a Reuters ugyanaz?

Amúgy ORF-es kamera is kinn volt, képzelem milyen fasza és tökhiteles összeállást fognak összedobni a Magyarországi fasizmusról...
Bevágnak néhány sírdogáló roma gyereket, meg hogy a tandíj ellen tüntet az egész ország, de a fasizmus csak nő és nő!!!4!

koolkat 2012.12.13. 15:03:57

A köztévét a kutya sem nézi. Számít?

Egyébként a cikkíró az indexnél mérföldekkel megbízhatóbb, hitelesebb és viccesebb kuruc.info hírportált kihagyta a felsorolásból. A legolvasottabb hírportál is elég nagy terjedelemben, az eseményeket rendszeresen frissítve számolt be az eseményekről kissé vitriolba mártott pennával.

christophe 2012.12.13. 15:13:39

MTV -re kuldott millàrdokbol,lehetne a ràkbetegek gyogykezelèsèt,a mentèsirànyitàs fejlesztèsèbol hiànyzo 50milliot finanszirozni,ezek a mai hirek....

zotyesz11 2012.12.13. 15:30:03

@christophe: Vagy akár terhes kismacskák megsegítésére, illetve a kandúr macskáknak a felelőtlen szexuális kontaktusokról szóló oktató filmet készíteni és sugározni...

Cang 2012.12.13. 15:32:07

A köztévé pont azzal tudósított, hogy hallgat mint a sír. Ennyire fájdalmas dolgot tesznek a diákok :-)

zsolti_ 2012.12.13. 15:33:26

@zgabi: Asszem jelenleg 4% körül toporognak épp. Majd valami okos talán linkel egy grafikont.

Egyed Ildikó 2012.12.13. 15:45:14

Ahányszor kinyitom a köztévét, mindig az a tehén Borbás Mariska nyáladzik benne.

syandras 2012.12.13. 16:04:58

Kossuth rádióban sem volt sok szó róla. A 8 órás hírekben kedden elhangzott, majd egy teljesen súlytalan 180 perc következett, közben a hírekben egy szó sem. Ma reggel nem mondtak semmit, csak valamelyik (Szíjjártó?) kacsaszájú nyilatkozatát, hogy "ez még csak tanulmánytervezet, nem csökkentés". Utána a fogyasztóvédelemről 180 perc, hogy "égősort csak szakboltból". Lehet, készítik elő a retorikát: "égősort csak égősor-boltból".

Kandeláber 2012.12.13. 16:20:23

Sztem tudják, hogy a kutya sem nézi őket reggel, ezért nem törődnek a dologgal.
Megjegyzem reggel (is) tévézni, nagyon snassz dolognak tűnik.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2012.12.13. 16:21:43

"Az egyetlen (és nem túlzok, Az Egyetlen) műsor, amit megnézhet egy olyan polgár, akinek nyelve nem tűnt el teljesen a saját seggében, az a Maradj talpon!"

Azért van még pár nézhető műsor az M1-en.

Egyébként a kedd esti és a szerda esti Híradóban is volt szó a tüntetésről, pedig előtte meg is jegyeztem, hogy biztos nem foglalkoznak majd vele.

Nem Penny hajója 2012.12.13. 16:26:57

Mai Déli Krónika a Kossuth Rádióban:
- röviden vázolták, hogy tüntetés volt
- 2 Fideszes megszólalót idéztek bejátszásban kb. 5-6 percben
- majd 1-1 mondatban (!) felolvastak két ellenzéki reakciót

És ezt a sok fasszopó partkatonát a közmédiában én is eltartom az adómból. Boldog vagyok.

Aladár Aladárovics 2012.12.13. 16:29:21

Tőlem megkérdezték ismerősök, hogy miért mentem ki, ha nekem már hetek kérdése a diploma. És hogy miért? Mert nem csak magamra tudok gondolni.

zsolt0622 2012.12.13. 16:41:33

amig Fideszes kéézben van minden olyan média,ami állami (és lassan nem állami is),addig nem igazán fognak tudomást venni dolgokról.
majd mikor olyan történik,ami kicsit "rosszul esik" eme klassz kis diktatúrának, majd akkor mondják...
mit is várunk egy olyan tv-től,ahol előirják,mit mondhat? fidesz fikázás kizárva.
Aureliano Buendía ezredes:amúgy asszem pont tavaly megkapta a dijat :)

aspectratio 2012.12.13. 17:24:43

a tévémen a "magyar1" évtizedek óta az 1.-es programhelyen volt bár már évek óta nem néztem.
néhány napja cseréltem le az ATV-re...

1bak 2012.12.13. 17:41:25

@aspectratio: Égyet értek. Nekem az ATV a 10-es gombon van, mert az jellemzően a híres középcsatárok száma. Ettől még az MTV nem az első amit nézek, hanem az utolsó.

dr Smittpálelnökúr 2012.12.13. 17:43:00

Azért a tv2 is megéri egy misét: Tüntetnek a diákok az új ösztöndíj-rendszer ellen. Először azt hittem félreolvasta a szpíker (tandíj-ösztöndíj, mindkettő iskolával kapcsolatos és mindkettőnek a vége díj), aztán két mondattal később megint: tüntetnek az ösztöndíj rendszer ellen.

Belus Tamás · http://kmkovek.blog.hu 2012.12.13. 18:09:01

Szeretem sixx, amikor társadalmi érzékenységedet mutatod. Még több ilyet!!!

samot 2012.12.13. 18:11:39

A köztévé nem közölte?Mert tudjàk,hogy ugyse nézi öket senki!Legalàbb is ezek utàn.
Azért hajrà bologato jànosok!(Hosszu ékezetem sajnos nincs),de azért remélem érthetö amit irtam!

Johnfive 2012.12.13. 18:14:20

És mindezt évi 70 milliárdért...
Kicsit drágák ezek ribancnak.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.12.13. 18:18:12

@spontan: jó gondolat, de ennek a rendszernek a sajátossága, hogy nem hibázik, nem hazudik, nincs csökkenés, nincs megszorítás stb. Így aztán nehezen tudja kezelni ha néha a valóság bedomborodik a látómezőbe. Ugyanakkor a köztévé már a kezdetektől szinte kizárólag a megrögzött kormánypártiaknak szólt, másoknak szinte nézhetetlen volt az állandóan kommentált, alákérdező stílus miatt. Így aztán a Fidesz érdeke, hogy az a szinte méréshatáron mozgó néző akik legalább ezt nézik, azok ne szembesüljenek azzal hogy mit történik valójában az országban. Legalább azok higgyék azt, hogy a gazdaság növekszik, és az országunk olyan "kis tigris", ahol a növekedésünk receptjéért állnak sorban világszerte, de mi csak nevetve mondjuk - mit akartok, hiszen mi már pár ezer éve is agysebészkedtünk, pedig akkor még Ázsiában vakargattuk a piros pettyeket a gyermekeink fenekéről...

BlogMeister 2012.12.13. 18:37:14

Amiről kormánypárti tv nem ad hírt, az nem történt meg.

windex 2012.12.13. 18:37:26

@Tom Iko: mér, hát azt is hazudta, hogy nem lesznek elbocsátások - középiskolákra gondolt épp - aztán otthon mondja az asszony, hogy a kolléganője regélte az isiben, hogy már most lehet tudni, mert engedik, hogy hányan lesznek "elengedve" jövőre

windex 2012.12.13. 18:42:23

@dr Kangörény: éppenséggel így is fel lehet fogni :-) meg nevezni is. a lényeg az elvonás. de nem is ez okoz őrjöngő dühöt önmagában, hanem a tahó, rosszindulatú, az áldozatokat besározó undormány csúsztatások, a hangulatkeltés, mert még csak nem is érvekkel próbálják megvédeni az álláspontot - pedig akár még lenne is mivel - hanem megosztani igyekeznek az embereket, globálisan link lumpenbandának beállítva az iskolásokat. és ha ezt éppen az ellenfél politikussal gyakorolják, az rendben van, elbírja, meg az is azt csinálja kontra, de a civilekkel, akik sokkal nehezebben védhetik meg magukat, hát az nagyon gusztustalan

windex 2012.12.13. 18:58:32

@zotyesz11: majd ha lement adásban és láttad és rögzítetted, akkor mondhatod. addig nem. másrészt kintről nézve minden máshogy látszik - persze a manipulálható tömegnek könnyű beadni, hogy fúj, de gonoszak a határon túl. de ugyanez a helyzet innen, fingunk nincs mi a valóság ukrajnában, spanyolországban, vagy mondjuk irakban. véleményünk mégis van. lazán kapcsolódó példa:

arisztid gróf feleségével, anasztázia grófnővel az iagazk álmát alussza, amikor a gróf felriad: "arisztid, basszák a feleségedet!" felül arisztid gróf az ágyban, körülnéz, tapogat, mellette a grófnő, és szuszog, mint egy kismacska. "hm, biztos álmodtam" gondolja a gróf, és visszafekszik. kisvártatva, már féleálomban újra hallja a kert felől:"arisztid, basszák a feleségedet!" megint körülnéz, megint semmi. megint ledől. alig ér a párnához a feje, megint hallja: "arisztid, basszák a feleségedet!" ekkor, türelmét vesztve kissé, felkel, kinyitja a franciaablakot, és kimegy a kertbe körülnézni. tasziló azonnal kap az alkalmon, besurran, felhajtja a grófnő hálóingét, és azonmód beveri a lompost. arisztid persze nem talál senkit a kertben, elindul vissza, a hálószoba felé. benéz a franciaablakon, és látja, hogy épp meghúzzák a grófnőt - és félhangosan mormogva megállapítja, hogy: "innen kintről tényleg úgy néz ki!"

egyrészt így is kezelendő a külföldi kritika, másrészt érdemes odafigyelni rá, mert némi távolságtartással jobban lehet látni, mint közvetlen közelről, számtalan manipuláció áldozataként és/vagy a tényektől meglehetősen távol álló érzelmektől, indulatoktól elvakítva. úgy pedig az ember nem lát árnyaltan, részletgazdagon, pedig azért veszi még a tévéből és a fényképezőgépből is nagyobb felbontásút. miközben a politikai képeket képes elfogadni 2 bites felbontásban is. na ez az öngól

SzJ1982 2012.12.13. 19:05:42

Hát, világtörténelmi jelentőségű megmozdulás volt, az egyszer biztos. Vagy ezren is kint voltak ám!

NIL7 2012.12.13. 19:07:41

Nem közölte? Észre sem vettem. Vajon mié' ?

micsoda? 2012.12.13. 19:07:46

Nekem úgy tűnik, hogy ez az egész a diákok bulija, mert akik állják a cehhet nem hallatják hangjukat.
Ez is jelent valamit, vagyis nincs minden rendben az felső oktatásnál.

dr. mesterséges színezék 2012.12.13. 19:19:47

@ghegedu: "Javaslom a médiatörvény asztala felállítását a köztévé székházában. "

Felesleges: a királyi akkor se tudósítana róla, ha élő adás közepén vonszolnád be a stúdió közepére, és fókabébik fajtalankodással egybekötött kizsigerelése közben TŰZ VAN! kiáltásokkal körbehugyoznád -- az egyéb adók meg nem mehetnek be.

dr. mesterséges színezék 2012.12.13. 19:22:01

@NIL7: Biztosan tudósítani akartak, csak éppen az arra szentelt időben kényszerű fagyszabadságot kellett tartani a zemútnyócév miatt.

dr. mesterséges színezék 2012.12.13. 19:36:49

"Az ifjú fideszesek választmányi ülést akarnak
...
A lépésre elvileg csak a tagozat kongresszusa adhatna felhatalmazást, de a tagozat vezetői úgy gondolták..."

Egyszer rá kell ébredni, hogy milyen párt tagkönyvét tartják otthon, ha eddig önkéntes kóma miatt nem is sikerült.

szbszig 2012.12.13. 19:59:06

@dr Kangörény: Ez azért van, mert a kormány is direkt részösztöndíjnak hívja azt a konstrukciót, ami tulajdonképpen megfelel a korábbi rendes költségtérítésnek. És mennyivel jobban hangzik ilyenkor, ha a tévében azt mondják be, hogy "a diákok tüntetnek az ösztöndíjrendszer ellen". Aki nincs igazán képben a témában, annak csak annyi jön le, hogy ezek a büdös kölkök ösztöndíjat kapnak, aztán még az sem elég nekik.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.12.13. 20:04:11

"amikor 2006-ban csak megmagyarázhatatlan fáziskéséssel számoltak be arról, hogy éppen saját székházukat ostromolja a tömeg - miközben a Hír TV már a lépcsőről tudósított élőben."

a HírTV-t jó előre értesítették, tekintve, hogy a balhét személyesen OV tárgyalta le a futballhuligánokkal...

ettől persze még igazatok van.

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2012.12.13. 20:07:23

Mióta újdonság hogy a közTV=kormányTV?

seventyfour 2012.12.13. 20:35:47

A diákokon kívül itt mi mind birkák vagyunk és el is tűrjük az egész szürreális kétharmados-fülkeforradalmas foscht. Most a köztévén én már pont nem csodálkozom, bele illik a mai Magyarország elfuserált mindennapjaiba.
Most hőbörögjünk a neten, még lehet, de gyanítom, nem sokáig, azért ezt is kóstolgatják már...(Talán Papcsák vagy ki)
Ez egy szomorú történet...

HomicideWatch (törölt) 2012.12.14. 00:05:34

500 diák nem tüntetni, de bulizni is kevés.

[c] 2012.12.14. 01:19:19

@Legelő Őse: Mondjuk azoknak mindegy, nemrég posztolgatott egy Fidesz-hívő ismerősöm egy folyamatábrát azzal a magyarázattal, hogy az ájemef azért akarja a megszorításokat, hogy csökkenjen a kereslet, ezáltal csökkenjen a kínálat, és süllyedjen lefele a magyar gazdaság. (Dióhéjban.)
Mondom, pár héttel azelőtt még azt posztolgattad, hogy nincsenek is megszorítások.

bioLarzen 2012.12.14. 01:23:29

@Aureliano Buendía ezredes: "Ki is énekelte ezt?"

Nem tudom, de biztos 7-8 évig lébecolt az egyetemen.

bio

MarbleC 2012.12.14. 01:29:13

Minimálbér emelés kormány pozitív???

Ez tényleg még beveszi valaki?

Könyörgöm, ha a bér emelkedik a járulékok is. Ez nem más mint adóemelés, ti meg még 20 év után is beveszitek, hogy a kormány a munkavállalók érdekében jár el az emeléssel!!!

ajatollah 2012.12.14. 02:01:21

Valaki bevághatná a sunapozitív riporternőt.

Én már évek óta csak dögös elvtársnőkre tudom kiverni...

Novi bácsi 2012.12.14. 02:17:37

A Bábel is egy tök fasza műsor, Al Ghaoui Hesna-val az élen. Komolyan mondom, régen láttam olyan fasza műsorokat, amit ők csinálnak. Nem is értem, mit keres az M1-en...

bretman 2012.12.14. 03:08:44

@idelle:

arról nem is beszélve, hogy a felháborodott tömeg (ami, mit ad Isten, pont akkor állt össze, amikor az Újpest szurkolók visszaértek csapatuk soproni meccséről), a Hír TV stábján kívül mindenkit megtámadott a téren...

Majd úgy 50 év múlva lesznek történészek, akik feltárják, mi történt.

Naaaa! 2012.12.14. 03:29:30

A médiatörvény csak az ellenzéki sajtóra vonatkozik.

Nem tudtad?

Egyébként meg biztos ott voltak, csak nem találták a diákokat, ahogy az Operánál sem sikerült megtalálniuk azt az 50 ezer embert januárban, úgyhogy azt hitték, átverés áldozatai, kacsára ugrottak oda az Országház elé.

@Egyed Ildikó:
Borbás Marcsit lehet szeretni, lehet nem szeretni, de amit csinál, abban profi, és legalább tud normális, épkézláb mondatokat fogalmazni élőben.

@Aladár Aladárovics:
Egy kicsit én is vonultam veletek.
Apró szépséghiba, hogy csak azért, mert miattatok nem járt a buszom, és gyalog kellett átmennem a hídon. Ahol kurva hideg szél fújt mellesleg. :-)

@SzJ1982:
Hát nem tudom, de a 6 sávos Erzsébet híd elejétől végig tele volt velük. Lehet, hogy ez 1000 ember volt, de akkor a békamenet sem lehetett több 10 ezernél.

@Novi bácsi:
Úgy érted, rég láttál már olyan fasza csajt, mint Heszna? :-)
(Tényleg az, és jó fej is, még egyetemista korából ismerem.)

funfun 2012.12.14. 07:28:26

@MolnarErik: Meg arról, hogy a Lázár fivérek (CBA = Fidesz-közeli) 100 ezerért megvettek már előre valami licitálandó övet. Érdekes, már az árverés előtt, az induló áron. Ráadásul az összeg sem akkora, hogy hírértéke legyen. Fejenként 50 ezer, ilyen kőgazdag emberektől. Pfff.

funfun 2012.12.14. 07:31:02

@kemény keleti kommentelő: Akkor csak Ákos, vagy Miklósa Erika lehet, hiszen idén megkapták. Sőt, leginkább Miklósa Erika, ő Prima Primissima lett.

Megfigyelo 2012.12.14. 08:10:18

@bioLarzen: Te meg bizonyára haráridő előtt doktoráltál...

Megfigyelo 2012.12.14. 08:14:58

@dr Kangörény: Ők már nagyon is lefeküdtek...

Megfigyelo 2012.12.14. 08:20:51

@SzJ1982: Hát nem világtörténelmi, csak magyar történelmi. De itt élünk... (Egyébként egyre többen mondják, hogy: "MÉG itt élünk", és igazuk lesz, ha elmennek.)

BlueMan 2012.12.14. 08:43:02

Engem pedig még annyira sem érdekel eza diákhiszti, mint a köztévét...

BlueMan 2012.12.14. 08:45:02

Engem meg még annyira sem érdekel ez a diákhiszti, mint a köztévét...

Mex_2003 2012.12.14. 08:48:52

Nem igazán értem az egészet. Amíg a szocik voltak hatalmon, még egyoldalúbb volt a közmédia. Akkor nem arról szólt, hogy mi történt az országban, hanem kizárólag az ellenzék fikázása ment. Egyébként nekem van több egyetemre járó ismerősöm, akik nem mennek a tűntetésekre, mert nem csak "egy jó buli"-nak tartják, mint a megjelenők többsége. Igazából az egész keretszám csökkentésről semmit sem tud a diákság többsége, csak heccből mennem a megmozdulásokra. nem arról van szó, hogy én ezzel egyetértek, de ha valaki 8 évig koptatja az egyetem padjait, miért is tenné ezt ingyen???

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.12.14. 08:51:07

2006-ban és 2007-ben az egri Eszterházy Károly Főiskola Hallgatói Önkormányzatát sem érdekelte a "diáktüntetés". Annyira nem, hogy a székesfővárosba vezessék a népet.
Végül Tandíj helyett Fejlesztési Részhozzájárulás lett a neve, nálunk 105 ezer Ft volt egy félévnyi...

2012.12.14. 09:03:50

@Mex_2003: Igazából az egész keretszám csökkentésről semmit sem tud a diákság többsége, - ezt azért én nem merném ilyen bizonyossággal állítani. Gondolom, te felmérést végeztél, onnan a magabiztos kijelentés.
A köztévé állapotját meg híven tükrözi reggeli politikai műsoruk: Fábián Barna nevét képes voltam megjegyezni, olyan hihetetlen elánnal nyalta a kormánypárti seggeket a választási regisztráció kapcsán. Sőt nem csak nyalta, boldogan tapicskolt a szarban. Szürreális volt az egész.

2012.12.14. 09:08:32

@MarbleC: na azért az adófizetők is marhára ki vannak stafírungolva a bruttó 5000 Ft-tal, mintha a fagyhalál előtt kapnának egy doboz gyufát.
Egyébként egyetértek, folyamatosan jár a pofájuk az adócsökkentésről, a járulékok meg az egekben! A szép meg az lesz, hogy messze nem fogok annyi nyugdíjat kapni, mint amit havonta leperkálok nyugdíjjárulék címén.

kamasuka 2012.12.14. 09:29:26

@Link Elek:
(Irónia on:)
Képzelem mit szóltál akkor a diktatúráról, amikor a köztévét ostromolták, és a köztévében tánczene meg kultúrszutykok mentek híradás helyett, és csak a Hörrtéfaun lehetett látni az eseményeket ...

bioLarzen 2012.12.14. 09:35:26

@Megfigyelo:
Te meg bizonyára nem vetted a humoromat.

előfordul.

bio

kamasuka 2012.12.14. 09:53:32

@beebeer:
Miért? Arról beszélnek, hogy tandíj lesz, miközben keretszámcsökkentésről van szó? A helyzetről se vágnak többet, csak megy a médiában a találgatás.

tintamin 2012.12.14. 09:57:04

Húha, szerintem Szalai Annamaris odabasz a köztévének ezért. Neki mindene a független, hiteles köztájékoztatás, most aztán szénnésarcolja őket ezért a bakiért.

dr. mesterséges színezék 2012.12.14. 10:05:56

@HomicideWatch: "500 diák nem tüntetni, de bulizni is kevés. "

Ne viccelj! Orbán Viktor egyedül megdöntötte a szocializmust, csak egy picit segített neki Kövér, Szijjártó, Áder, Deutsch és látszólag Fodor, de utólag észrevették, hogy Fodor ne a lebillentésben, hanem a talpon tartásban izzadt meg.

dr. mesterséges színezék 2012.12.14. 10:15:32

@Mex_2003: " Amíg a szocik voltak hatalmon, még egyoldalúbb volt a közmédia. Akkor nem arról szólt, hogy mi történt az országban, hanem kizárólag az ellenzék fikázása ment. "

Ez már csak azért is érdekes, mert akkor is kormánykritikusként egyáltalán nem így éreztem - sőt akkor még (Kossuth és Info-) rádióhallgatóként akkor is a kormány éppen viselt dolgait hallottam, ha a kormány nagyon szeretett volna az ellenzék ellenzékeként másként tematizálni. Délutánonként - ha a parlamenti vita éppen nem lett volna elég - érvütköztetést hallhattam ugyanott.
... és a netet senki sem basztatta és jelentgette felfele.

vantaan 2012.12.14. 10:21:54

@Mex_2003: azért ekkorát még a kormány TV sem hazudott mint Te most ezzel!
S talán nem véletlen hogy megszüntették a parlamenti közvetítéseket 2010 után az mtv-n!!! Legyen sötétbe a magyar ...

dr. mesterséges színezék 2012.12.14. 10:29:26

@tea fan: "nemrég posztolgatott egy Fidesz-hívő ismerősöm egy folyamatábrát"

Demagóg prezentációkban verhetetlenek, és nincs az a stupiditás, amit ilyenbe ne akarnának önteni, ha az adott napi hantát azzal alá lehet támasztani - függetlenül attól, hogy az előző napival antagonisztikus ellentétben van.

Nem mintha ez az ellenkező oldalról üdvösebb volna ez a hozzáállás, de jellemző, hogy a fijjuknak jut ilyesmi eszükbe, és nem az ellenoldal firkál folyamatábrát arról, hogy a keretlétszám csökkentésének, a nevetségesen átkeresztelt tandíjnak a célja, hogy a bolti eladóként és építőiparban alkalmazhatóként számításba vehető réteg felduzzadjon, nőjön a munkaerőkínálat, miáltal a Közgép és a CBA olcsóbban juthat majd alkalmazottakhoz.

ajatollah 2012.12.14. 10:31:16

@BlueMan: majd ha jövő héten bejelentik hogy jövő év elsejétől neked a fizetésed csak a harmada lesz, te is fogsz hisztizni, te kretén

2012.12.14. 11:27:06

@kamasuka: én olyan srácokkal találkoztam, akik meglepően képben voltak. Jobban, mint az átlagnéző, érthető okokból, érintettek. Egyébként meg azért lesz tandíj, mert keretszámcsökkentés lesz.

Simon Liza 2012.12.14. 12:17:22

Aki okos, és elhivatott az ezután is fog tanulni, de például a tegnapi rtl hiradónak titulált gennyműsorban faszomat má felkiáltó csaj nem biztos.
Komolyan? Normális, hogy mindenki diplomás akar lenni????? Ha így folyik pár év múlva egy festő annyit kér majd, mint egy csúcsvezető a versenyszférában???
Mit akar ez a sok kis szarházi? Majd ha meg nem tudnak elhelyezkedni, akkor sír a szájuk????
Több diplomám van és többször váltottam pályát, mert a mai világban ez nemcsak önként, de kényszerűségből is előfordulhat. Van olyan ismerősöm, aki az állása elvesztése után köti az ebet a karóhoz és várja, hogy pont olyan munkakörre leljen...Szép liberális világ, a káosz és az anarchia már szépen kibontakozóban...

ajatollah 2012.12.14. 13:55:48

@Simon Liza: anyádnak a picsáját! a liberális világ éppen a te kibaszott tandíjadtól bontakozik ki, ha nem tudnád te nyomorult, a tandíj az liberális politikai program

ajatollah 2012.12.14. 13:57:19

@Simon Liza: persze értem én, az volna a fasz ha mindenki a Közgépnél keverné a maltert, lehetőleg közmunkaprogramban, igaz geci?

dr. mesterséges színezék 2012.12.14. 14:48:21

@Simon Liza: "Több diplomám van"

Elkélne ahhoz a sok diplomához legalább egy stílus is.

zotyesz11 2012.12.14. 15:41:59

@windex: Nyugi haver, nyugi!
Tudod jól, hogy nem nézem az osztrák köztévét, mert hazudnak.

@idelle: @bretman: Így van! Orbán Viktor kikereste a mobiltelefonjában a futbalhuligánok címszót, tárcsázta, majd odaküldte őket.
Sőt még eltérített 737-es jumbo járatokat is rendelt az Alkaidától, hogy azok próbálják akcióikkal megzavarni a rendőrök munkáját.
(Kicsit sok Debreczenit olvastam)

windex 2012.12.14. 16:16:46

@zotyesz11: :-)

ja, és nem pöccentem be, nyugi volt, van, és lesz

2012.12.14. 17:35:38

@Simon Liza: "Normális, hogy mindenki diplomás akar lenni?" - Te például miért lettél diplomás?
Gondolom a sok kis "szarházi" csak pont annyi esélyt akar az élettől, mint neked jutott.

nemecsek ernő áruló 2012.12.15. 12:46:19

A médiatörvény csak akkor érvényes, ha az ellenzéket lehet ekézni. Naivitás feltételezni, hogy a Pravda a Kedves Vezetőnek nem kedves híreket olvas be. Nem demokráciában élünk, hogy ilyen elvárásaink legyenek!

BlueMan 2014.08.12. 15:17:00

@ajatollah:
Hehe, eddig vártam, még nem jelentették be a fizum csökkenését te pöcsbalfasz :D
süti beállítások módosítása