Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Gyűlöljük, de nézzük

2012. december 10. 10:30 sixx 92 komment

X-Faktor, Összeesküvők, Barátok közt, Jóban Rosszban, Való világ, Dallas. Valóságshow-k és sorozatok, amiket a nemcsak az néz, aki szereti őket, hanem az is, aki rángást kap Csobot Adél negédességétől vagy az Alekosz seggén lötyögő alsónadrágtól. Ennek a jelenségnek az USA-ban, a tévézés Mekkájában már külön neve is van, a hate watching, azaz "gyűlölet nézés". Azaz azért kapcsolunk oda az RTL Klubra minden szombaton fél nyolckor, mert gyűlöljük az X-Faktort, mert a hideg ráz tőle minket, mert kibírhatatlannak tartjuk az egész bulváros felhajtást, ami a műsort övezi, de közben remekül szórakozunk mindezen.

IMG_5304.JPG

A csatornánál pedig rápillantanak a nézettségi adatokra, és a kétmilliós átlag körüli eredményt látva elégedetten bólogatnak, jó lesz ez. Mert ne feledjük, a tévéknek oly mindegy, miért nézzük a műsort, a lényeg, hogy a tévében az ő produktumuk menjen minél több háztartásban, így lehet egyre magasabb díjat kicsikarni a reklámozókból, és lehet keresni egy rakat pénzt. Nincs ezzel semmi baj, a kereskedelmi televíziózás így működik, nem szabadegyetem és nem teljesít kulturális missziót, arra ott vannak a közpénzből fenntartott televíziók, van választási lehetőség - ha nem kell a kereskedelmi "szemét", tessen átkapcsolni egy olyan csatornára, ahol minőségi tartalom látható. A nézettségi adatok azonban azt mutatják, nem megyünk mi sehová.

IMG_4410.JPGNem hát, mert vannak olyan műsorok, amiket imádunk utálni. Mindenkinek van ilyen sorozata vagy reality-je, olyan, amit tán még saját magának sem vall be, hogy csak azért náz, amiért a katasztrófaturisták képesek elutazni egy természeti katasztrófa sújtotta körzetbe, hogy ott rácsodálkozzanak a sárban szügyig gázoló helyiekre, és amiért nem fordulunk el akkor sem, amikor két vonat robog egymással szemben, és mi tudjuk, hogy a vége ütközés lesz. Valamiféle zsigeri izgalmat érzünk, és közben tökéletesen tisztában vagyunk azzal, hogy amit látunk az nem jó, sőt, le kéne állítani valahogy, és a helyét beszántani sóval (most már ismét a tévénél vagyunk, még mielőtt), de akkor is nézzük.

A tévé új aranykorában vagyunk, kismillió olyan tartalommal, amit valóban érdemes nézni, Homeland, Totál szívás, Trónok harca, A törvény embere, Kemény motorosok, A férjem védelmében, hogy csak pár olyan sorozatot említsünk, amit nem azért nézünk, mert annyira rossz, hogy már jó, hanem azért, mert tényleg szórakoztató és értékes, már a maga populáris módján. Ilyen volt a Maffiózók, a Drót, a Deadwood és a Róma is, és mostanában már van magyar példa is, a Társas játék vagy a Terápia igenis magas színvonalú, minőségi szórakoztatásnak minősül, bármelyik ország tévéjén megállnák a helyüket.

A hate watching nem mai jelenség, a Dallast is azért kezdték el annyian nézni, mert Jockey karakterét imádták utálni, és rajta keresztül élték ki legtitkosabb vágyaikat, de ez akkoriban még leginkább afféle guilty pleasure volt, ami azokat a műsorokat jelöli, amikről az ember tudja, hogy értéktelenek, és azt is, hogy nem neki szólnak (pl. a Narancsvidék, amit 18 évnél idősebbek elméletileg nem is érthetnek), de mégis nézi, és saját magának is csak nagy nehezen vallja be, hogy rákapott a tiltott gyümölcsre. A hate watching más, ott lendületből gyűlöljük az alanyt, és nem is titkoljuk, hogy nézzük, vagy csak nagyon szofisztikált társaságban. Az a csodálatos ebben, hogy bármit lehet azért názni, mert gyűlöljük, az amerikaiaknál most éppen a kismillió üvöltözős reality mellett a Homelandet emlegetik első számú alanyként, egy olyan terroristás sorozatot, ami logikai következetlenségeivel akasztja ki a nézők millóit.

A magyar kereskedelmi tévéknél nagyon jó szakemberek dolgoznak, és ezt most képes vagyok röhögés nélkül leírni. Azért jók, mert pontosan olyan terméket gyártanak, amit az is megnéz, aki gyűlöli. Tudják, hogyan kell manipulálni az embert, milyen módszerekkel lehet elérni, hogy odaüljünk a tévé elé, és nézzük a katasztrofális énekeseket, a levitézlett popzenészek után ácsingozó műkörömépítőket és Alekoszt, akire még szavaztunk is, mert imádtuk ökölbe szorított kézzel nézni, ahogy hülyét csinál magából a Ben Hurban hallott mondatokból összerakott panelekből.

Ezért nézzük az X-Faktort is, és ezért ülünk majd szombaton egész vasárnap az RTL Klub előtt, felidézve Jimmy fia Krisztián és Kő legkínosabb pillanatait, és ezért fog nézettségi csúcsot hozni az utolsó döntő is. Mert gyűlöljük, de megnézzük.

Címkék: tv hate watching

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ArnoldBácsi 2012.12.10. 11:40:29

............................................________
....................................,.-'"...................``~.,
.............................,.-"..................................."-.,
.........................,/...............................................":,
.....................,?......................................................,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:"........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(....."~-,_..............................,:`........../
.........../(_...."~,_........"~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......"=,_......."-,_.......,.-~-,},.~";/....}
...........((.....*~_......."=-._......";,,./`..../"............../
...,,,___.`~,......"~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-"
............/.`~,......`-...................................../
.............`~.*-,.....................................|,./.....,__
,,_..........}.>-._...................................|..............`=~-,
.....`=~-,__......`,.................................
...................`=~-,,.,...............................
................................`:,,...........................`..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_..........._,-%.......`
...................................,

Dave_bloghu 2012.12.10. 11:45:37

Nem szombaton, hanem vasárnap lesz az X faktor nap. 12.45-től 18.30-ig.

kaamir 2012.12.10. 11:47:32

Nekem legutóbb a Terra Nova volt ilyen. Egyszerűen nem hittem el, hogy minden héten újra és újra alul tudják múlni önmagukat :) Sajnos mostanában a Misfits lett ilyen gyűlölöm, de nézem, pedig az valaha zseniális sorozat volt.
Ja, és Anyátok köztöt is nézem :D

Fallandraise 2012.12.10. 11:49:55

szerintem ez a hate watching egy kitalált dolog.
kb. az a jelentése : "nézem de szégyellem de ha azt kommunikálom hogy csak azért nézem mindig(!?)mert annyira szar akkor már nem égő nézése"

dr. Aullah 2012.12.10. 11:51:35

Aki utál valamit, de akkor is megnézi minden héten... az igazából szereti... max cikinek tartja bevallani.

Én a felsoroltak közül egyet sem nézek, mert mindegyiket szarnak tartom.

kaamir: Misfitset azt hiszem a második rész után kaszáltam, mert a legújabb évad nagyon gáz. Régen nagyon jó volt, de ma már szar. TBBT-t is idén kaszáltam 2-3 rész után.

s4tch 2012.12.10. 11:51:48

inkább azt nézem, amit csípek. a justified következő évadáért már ma bevállalnám a világvégét.

saks 2012.12.10. 11:52:31

Ilyet az csinál, akinek van ideje rá. Nekem nincs, így csak azt nézem, ami szórakoztat.

Dave_bloghu 2012.12.10. 11:55:29

"Rachel azt mondja, hogy ez a kedvenc filmje?
- Veszedelmes viszonyok.
És mi valójában a kedvenc filmje?
- Hóbortos hétvége."

harcosDuke 2012.12.10. 11:57:43

A jobb idegzetűeknél ez lehet, hogy így működik.
(Ja és még a vesém is közbeszól: reklám alatt irány a klotyó.)
Szóval: netezés közben csak hallgatom ezt a valamit, és az "elnémít" gombot benyomom, mert nincs idegzetem pl. egy Csobot Adél és Ördögh Nóri beszélgetést végighallgatni.

harcosDuke 2012.12.10. 11:59:37

Jav: az elnémít gombot sűrűn benyomom.

Jimbo75 2012.12.10. 12:00:07

Még szerencse, hogy utoljára a foci eb miatt kapcsoltam be a tv-t:DD
Sorozatokat jóval naprakészebben lehet követni neten, tv-ben csak sportközvetítést vagy ismeretterjesztő csatornákat érdemes nézni.

mildi 2012.12.10. 12:16:32

szemetet nézni, és azon szörnyülködni/élvezkedni (asylum, xfaktor, mónikasó), hogy milyen szar sztem teljesen más kategória, mint kiakadni pl. Brody karakterén egy minőségi sorozatban/műsorban.
az előbbieket nem nézem, az utóbbiakat igen, és nem gyűlölöm az ellenszenves karaktert, sőt (pl. a OUAT-ban is rumpi a kedvencem, ami egy az egyben RC érdeme:).
ha valami szar (nem tetszik), nem nézem. mazochista hajlamaimat horrorral elégítem ki.

tullamore 2012.12.10. 12:30:49

Sixx megmondta a frankót most, legutóbb az I love Gjoni-n élvezkedtem nagyokat, ez az annyira szar, hogy már jó tipikus esete. Jó példa erre, hogy nézem a Voice-t is meg az X-faktort is, mégis a faktoron ezerszer jobban szórakozom, hiába tudom és ismerem el, hogy a másik műsorban jobb hangok vannak. Cirkusz kell a népnek emberek! :)

harcosDuke 2012.12.10. 12:41:40

Amikor sokan a Dallasra hivatkoznak, miszerint Jockey "éltette" a sorozatot, ez igaz, de Bobbyt a nézőközönség igénye még holtából is feltámasztotta, tehát a JÓRA is ugyanolyan igény van.
Vagy majdnem ugyanolyan.:))

jack o'neill 2012.12.10. 12:42:14

"hate waching"
Tökéletes kifejezés nálam a Revolution-re. Aminél kevés butább sorozat van - hogy az iszonyatos antiszínész gárdát meg se említsem.

NPeete 2012.12.10. 12:52:27

Nálam ez az X-Faktornál pl. (de sok más dolognál, főleg sorozatoknál) úgy működött/működik, hogy: elkezdtem nézni, mert érdekeltek a bikicsunájok/egyéb extrém, újdonságot jelentő dolgok az elején. Aztán ott ragadok, mert mint a legtöbb hasonló dolognál, érdekel a végkimenetel - mondhatni endgame-sucker vagyok.
Persze azóta folyamatosan szörnyülködöm, már-már csak a műsor végén az eredményhirdetést nézem meg 1-2 jobb előadó mellett, de el kell ismerni, azért nézem.

Perpétua 2012.12.10. 13:24:58

Igaza van Sixx-nek megint, én is nézem a Barátok köztöt, pedig tudom, hogy iszonyat bárgyú, és a valósághoz semennyi köze sincs, hisz talpig kiskosztümben és öltönyben flangálnak álló nap, körömcipőben főznek, és csakis házon belül alakulnak a kapcsolatok, sokszor baromira sántít a történet stb... Na és a sok szereplő csere, szóval tudom, hogy zéró az egész, úgy ahogy van, mégis megnézem. Nálam tipikusan az annyira rossz, hogy már jó kategória :) :)

harcosDuke 2012.12.10. 13:37:32

Az ellenpéldákkal ritkán hozakodnak elő:
A "Harry Potter" szintén sorozatnak tekinthető, de a jónak szurkolunk.
A "Superman" képregény-sorozatként kezdte, a Pókember is.
A "Csillagok háborúja" kezdi sorozattá nőni ki magát.
Egyikben sem a rossz oldalnak szurkolunk. Sőt, nem is azon szörnyülködünk, hanem a szimpatikus szereplők érdekesebbek.

én már a fény gyermeke vagyok 2012.12.10. 13:40:33

dr Lilu faszájosan néz ki képen námber tu

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.10. 13:41:27

Szelepekre szükség van. Az ember pedig tudatalatt módszeresen keresi, mert nyugtalanságban nem lehet tartósan létezni. Ha akarom, túlélési taktika.
Azt mondom, inkább ez, és ilyen formában, mint hogy a le nem vezetett, napi szinten felgyűlt feszültségtől egyenként kezdjenek megkattanni az emberek, és kiirtani a körülöttük levőket.

2012.12.10. 13:54:43

a kereskedelmi tévék a nézettségi adatokra hivatkoznak (amit sokféleképpen lehet mérni). a legtöbb háztartásban szinte mindig be van kapcsolva a tv sokszor csak a "zaj" miatt, de senki sem nézi végig az adott műsort, sőt merem állítani, max. a kutya,macska,pók és poratka telep többet néz tévét mint a család többi tagja... neccesnek igaza van, a tévézés agymosás,szelep (nekem is)

2012.12.10. 14:35:31

Hát már eleve a neve is teleVÍZIÓ, érted?!:)

káprázat, felfújtlufi, nagy semmi jól eladva.:)

Rodzservóterz 2012.12.10. 14:39:57

A cikk konklúziója baromság, pedig eddig jókat írtál sixx, baszod.
Fogja a faszom ezt nézni egész vasárnap. Max. az utsó 2 órát. De azt igen.:)
Ja, és szar szakemberek dolgoznak a kertévéknél.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.12.10. 14:42:44

@Rodzservóterz: én nézni fogom az egészet, az kurvaisten.

nevetkőzzcsakszopnifogsz! 2012.12.10. 14:45:11

Tévedés, egyetlen rész nem láttam, épp ezért gyűlölni sem tudom. :)

Samott 2012.12.10. 14:47:53

Nalam ez nem mukodik, amit nem birok azt nem nezem. Talan a Mentalista kerestetik volt az utolso, ami annyira sz.r volt, hogy azert neztem hogy rohogjek rajta. De azt se gyuloltem. Persze ott a Sorozatjunkie fele kibeszelo sokat hozzatett az elmenyhez.

Ott van pl. a Voice, nem birom elviselni az vontatottsagat, meg a Malek vihogasat. Nem is nezem. Van annyi mas jo a teveben...

hurmazs 2012.12.10. 14:50:40

@Rodzservóterz: Azért mert te meg én nem nézzük nem baromság a konklúzió.Kurva sokan fogják nézni pedig tudják ki nyeri.Mégse írhatja oda Sixx hogy kivéve Rodzservóterz.

csakazértse 2012.12.10. 14:58:15

Na majd várjatok Februárban az új RTL sorozatot,hogy fogják utálni az emberek.Hajaj.Budapest Éjjel Nappal. (a német Berlin Tag und Nacht után szabadon).

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2012.12.10. 15:00:58

vitatkoznék a poszt címével!
nem gyűlölöm az ilyen műsorokat, egyszerűén nem nézek ilyet.
épp elég amit tőled elolvasok róluk :)

harcosDuke 2012.12.10. 15:02:39

Egész nap nézni, na ne, ezt nem gondolhatjátok.
Én a végén belehallgatok, esetleg néhány önelégült "győztest" megnézek, hogy röhögni tudjak: azt hiszik, most kezdődik a karrierjük, pedig mostantól kezdjük őket felejteni.DDDD

B. Bíró 2012.12.10. 15:04:10

Ez így van, és ezzel semmi baj nincsen. Mindig agybajt kapok azoktól az idiótáktól, akik szerint itt tudatos butítás folyik. A lófászt, ez mindig így volt. 120 évvel ezelőtt szerintetek mindenki Lisztet hallgatott Dosztojevszkíj olvasása közben. A lófaszt. A helyi notabilitások vinnyogó helyi színésznőcskéket néztek borzalmas helyi színielőadásokban, a kávéházakban borzalmas népies műdalokat húztak, a vásárokban obszcén kuplék mentek, és sokkal, de sokkal jobban érdekelt mindenkit, hogy most akkor most Jókai kárja is Nagy Bellát, vagy csak sétálgatnak, mint az általános választójog.

2012.12.10. 15:05:55

"magyar kereskedelmi tévéknél nagyon jó szakemberek dolgoznak, és ezt most képes vagyok röhögés nélkül leírni. Azért jók, mert pontosan olyan terméket gyártanak, amit az is megnéz, aki gyűlöli. "

Vitatkoznék ezzel!
Nem nézem a TV-ben az RTL és a TV2 műsorait! Képtelen lennék ott ülni és a 8 percenkénti reklámokkal együtt tarkított másfél-két órát kibírni ilyen műsorokkal, bujtatott reklámokkal, üvöltő Ördög Nórával.
Az internet sokkal szórakoztatóbb. Felesleges duma, reklámok nélkül (AdBlock) sokkal élvezhetőbb az ilyesmi, kb. 3x5 percben. Utána már nem érdekel.

B. Bíró 2012.12.10. 15:09:15

A fenti hozzászólásomat háromszor nem tudtam elküldeni, mert azt írta ki, hogy olyan kifejezés van benne, ami tiltott. A "kúrja" kifejezést átjavítottam "Kárjára", próbálom, nem sikerül. A "lófaszt" átjavítottam "lófászt"-ra, nem sikerül. Nézem: hát azt írtam, hogy "a kávéházakban (*) borzalmas népies műdalokat húztak", és itt a (*) helyén egy többesszámban szereplő főnevet írtam, ami egy olyan embercsoportra vonatkozó, nem sértő, és akkoriban általánosan használt volt azokra, akik a kávéházakban borzalmas népies műdalokat szoktak húzni. Na, itt volt a hiba.

Értem én, de azért menjetek már a picsába.

blah 2012.12.10. 15:10:53

Bizonyos infók akkor is eljutnak az emberhez ha nem is nézi a kaka műsorokat. Pl az X faktorból egy percet sem láttam idén és mégis tudom, hogy Zámbó Jimmy fia szerepel benne, Csobot Adél egy kis román kurva, a műsorvezető picsa meg terhes. Aztán persze 2 éven belül az is elfelejti őket aki nézte a műsort, de ez már más kérdés.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.10. 15:10:53

Én meg ezzel pont fordítva vagyok: nem nézem és nem gyűlölöm.

Van itt 2 típusú ember:
- nem érdekli, nem nézi
- érdekli, nézi.
Mindkét típus oké.

A harmadik típust viszont nem értem:
- nem érdekli, nézi.

Rodzservóterz 2012.12.10. 15:14:14

@sixx:
:D Oké, de te állat vagy!

Rainee 2012.12.10. 15:16:53

Cold Case. Egyszerűen irritál az összes szereplő, és mégis akárhányszor bóklászás közben elkapom végig nézem. :D A szőke csajt a Marsig lőném annyira borzalmas a színészi játéka.

Hálisten több arcpálmám nincs több. :D A BK-t néha előzetes szintjén el szoktam kapni, és már az is elég. Minden tiszteletem azoké, akik végig bírják nézni.

nemjogasz 2012.12.10. 15:23:23

Biztos valami különös, kategorizálatlan állatfaj vagyok, de nem nézek olyan műsort, ami idegesít, csak azért, hogy felidegesíthessem magamat rajta...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.12.10. 15:42:30

@sixx: "én nézni fogom az egészet, az kurvaisten."

én meg inszeminátor vagyok, tehát állatok "seggiben" kurkászok. szóval a szakmája érdekében az ember sok mindent, ez érthető...

na de, akinek nem muszáj...!?

RTB 2012.12.10. 15:46:50

ezt nem értem én sem.
Minek nézzem, ha idegesít? Elég nekem a teljes munkanap, szabadidőmben, ha a TV mellett döntök, akkor nem akarok agyfaszt kapni azért, mert milyen szarul énekel, vagy idegesítően játszik.
A Barátokköztöt nézem és amikor olyan a "történetvezetés", ami idegesítő (mint pl. mostanában) akkor nem nézem, aztán 1 hónap múlva megint nézem.
A monikasót is néztem amikor volt, de azt azért, mert munka után annyira le voltam fáaradva, hogy a szerencsételenek komolyan szórakoztattak.
Az X faktorról idén szoktam le, eszembe sem jutna nézni.
***
sixx
nem készül poszt a TV2 Családi Titkok c ál-realityjéről? Állítólag egy hét alatt csúnyát bukott. Meg is felezték a napi adagot.

gunsmoke (törölt) 2012.12.10. 15:56:37

Amit nem szeretek, illetve rossznak tartok, nem nézem. Így vagyok a fent felsorolt műsorokkal is.

De sajnálom azokat, akik úgy próbálnak okosnak tűnni, hogy azt állítják: "igaz nézem a műsort, de csak azért mert nagyon rossz és hülyék benne az emberek".

georgenius 2012.12.10. 16:02:12

De ki az Zámbó Jimmy?

dean23 2012.12.10. 16:14:46

Én már csak a fent említett minőségi sorozatokat nézem! Az viszont elképzelhető, hogy az X-Faktor döntőjét némítva megnézem, őőő ill. menni fog a TV. Egy adást se láttam, viszont "katasztrófaturistaként" a posztokat elolvastam róla! :D

georgenius 2012.12.10. 16:31:12

@A faszért tiltottál ki te paraszt?:
1. ne legyél durva!
2. nézd History tv-t, vagy a Boomerang-ot.
3. Ki az a Zámbó Jimmy?

◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.12.10. 16:34:21

Aki tévézik ahelyett, hogy élné az életét, másokét bámulja... az igen hülye alak lehet.
Aztán ezek a vonyítós-huhogós műsorok micsoda élvezetet okozhatnak? Inkább madárdalt hallgatok az erdőben, mint a sok üvöltöző majmot :)

vernarancs 2012.12.10. 16:44:53

Nezi a f@szom. Unalmas szar, ma mar minden 2. ember sztar akar lenni es enekelni akar. Az igazi tehetseg ugyis a felszinre tor, nem kell kutatni. Eddig egyik felfedezettbol sem lett senki. 1 ev utan megy a kukaba.

Keresztény szellemiségű luxuskurva 2012.12.10. 16:46:18

Ami utálok, azt nem nézem, de biztos én vagyok a bonyolult lélek.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.12.10. 16:53:34

A cikk elején felsorolt műsorok közül csak az X-Faktort nézem (és néztem), viszont abban sem gyűlölök senkit és semmit, kivéve a hamis hangokat.
De azokat nagyon.

SarahConnor 2012.12.10. 16:55:52

Én azért nézem az X Faktort, mert érdekel. Szeretem a tehetségkutatókat, ez mindennek az alapja, persze. Mikor elindulnak a tehetségkutatók, akkor megnézem a bénákat, jókat röhögünk rajtuk. Közben jön egy-kettő, akiket megkedvelünk. Mit ad isten, bekerül a kedvenc... Úgyhogy nézzük. Ezt az évadot két énekesért volt érdemes nézni, ami elég gyér. A többiek alatt házimunkát csinálok, pakolok, fél füllel hallgatom. Néha jókat nevetünk, vagy utánozzuk a nyekergéseket.
Szóval tudom én, mi, hol, melyik része a szar, de az is leköt. Bár más okból, mint azt eredetileg a tévéképernyőre tették, de na... :)

Viszont igen, van olyan oldala az éremnek, hogy van, hogy azért nézel valamit, mert annyira színvonaltalan, lásd Jimmyfia. Annyira rosszul énekelt, hogy már kíváncsi voltam rá, most milyen dalt erőszakol meg és a mentorok milyen kerülő dumával értékelik ki, hány szinonimát tudnak még kitalálni a "rossz" helyett. Szórakoztatott az is, bár nem úgy, ahogy a műsor azt megcélozta. Azért azt nem gondolom, hogy hiányzik a műsorból :)

Spéter46 2012.12.10. 17:10:38

@georgenius: Ezt meg már nem is értem! :-(

rockjano 2012.12.10. 17:20:23

Azért van egy olyan pont ami után az ember megutálja és már nem nézi, kérdés kinél hol van ez a pont.

Én X-Faktort csak fejhallgatóval barkácsolás közben hallgatom család meg nézi. Legfeljebb Gergőnél és Timinél megyek oda meg a kiválasztásnbál...

mtamas 2012.12.10. 17:29:27

2000000 néző?
Ha összeadjuk az összes kereskedelmi csatornát
kiderül 25M a nézők létszáma.

belekotyogok 2012.12.10. 17:34:07

@Fallandraise: nem feltétlenül, bár tény, hogy van átfedés. Pl a Benkőt annakidején tényleg úgy kezdtem el nézni, hogy véletlen volt és akkora sokkot kaptam, hogy nézni kellett (mint ahogy a nóta tévé előtt ragad le az ember időnként :D), aztán átcsapott valami perverz élvezetbe, hogy valóban, minden héten van lejjebb. (Persze a vége előbb-utóbb az, hogy egyáltalán nem üti meg az ingerküszöbömet az egész.)

Dr. GGG77 2012.12.10. 18:25:26

Egész nap nem fogom nézni, de este már igen.
BK pedig pedig 13 éve alap.

Leone_510 2012.12.10. 18:28:09

barátnő miatt némi xfaktor eljut hozzám, de cenzúrázva!, amikor adélka beszél a tv szigorúan mute állapotban, és nórika csacsogása és furcsa levegővétele a zihálásával is teljesen száműzve van, némi mentor "értékelés" megengedett de semmi több csak az előadók és majd mi értékeljük őket, vagyunk akkora szakértők :) mint a t. mentorok mivel nincs abban érdekeltségünk, hogy hazudjunk

szerintem a 2M néző tuti hamis adat, ebben az országban is sok mindent meghamisítottak már, pont a nézőszám lenne igaz?

dukeekud 2012.12.10. 18:30:07

Szerintem is onamito mellebeszeles, ez a nezem de valojaban utalom dolog.
Aki ezeket a primitiv kretensegeket nezi, aki szamara van barmi erdekes is ezekben az izekben, az buta, ostoba ember, vagy 10 ev alatti gyerek, esetleg szellemileg leepult idosebb ember. Mert ezekben a musokrokban nincs olyan, ami egy ertelmes ember szamara, akar csak par masodpercig is erdekes lehet. Elhiszem, hogy vannak akik, a szornyulkodes miatt nezik ezeket, de aki az utszelen hevero, elgazolt, verzo serulten szornyulkodik, az meg biztos hogy elmebeteg.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2012.12.10. 18:30:08

Van egy elméletem, miszerint az emberek azt nézik, azt hallgatják, amit eléjük tesznek. Jelenleg olyan mélyen vagyunk, hogy ha most hirtelen váltás lenne, akkor sok Marika néni és Imre bácsi mondaná, "Hol a műsorom?". Hol a BK? Hol az X-faktor? Mert ilyen kurva mélyen vagyunk, sok év átnevelő munkája kéne és az emberek néznének Drótot, Pink Floyd koncertet, Baraka-t, akármit. Amit eléjük teszel. De nem 22:55-kor. Hanem ugyanúgy 19:30kor, meg 18:30kor.

Ugyanúgy lenne mögötte reklámcélcsoport, mint ahogy most is létezik. Csak a reklámozó TÖMEGRE lő és rövid távon. Ameddig a tömeget az X-faktor produkálja és nem az A38 koncertközvetítés, addig előbbit "kéri" a reklámozó, az RTL meg tudja ezt, előbbit adja. Ha az RTL hirtelen A38 koncertet adna szombaton, a TV2 röhögne a markában, a reklámozó meg azt mondaná, hülye vagy Kolosy?, megyek a TV2-re... sajnos itt tartunk. A droidképzés végleg sikeres, csak ÖSSZEHANGOLT támadással lehetne győzni ellene. De ne felejtsük el: ezek kereskedelmi tévék, NULLA felelősségtudattal. Rövid távon gondolkodnak, rövid távon nyernek, rövid távon fizetnek bónuszt és nem érdekli őket az általános értelmi színvonal.

Szóval REMÉNYTELEN a helyzet, azaz nem: aki meg van áldva ÖNÁLLÓ tudattal, igényességgel (igen ezt önigénynek tartom), az keres magának tartalmat és nem várja meg, míg eléteszik... csak sajnos eközben a tömeg butul és ezek az emberek mennek választani... folytassam az egyenlet levezetését?

lyia (törölt) 2012.12.10. 18:34:39

Oláh Gergő előadásában a "Tartozom" egy Máté Péterbe oltott Ray Charles volt, egyetlen hiba nélkül.

Sírtam,

Köszönöm!

Tetves_Dög 2012.12.10. 18:54:00

Nézzed, ha csak annyi eszed van.

orgyen 2012.12.10. 18:56:14

@sixx: A Blöff után szabadon:

"- Magyarok.
- Magyarok?
- Magyarok.
- Magyarok?
- Igen, magyarok. Nem ismerős? X-Faktor, Összeesküvők, Barátok közt, Jóban Rosszban, Való világ, kib@szott Dallas: magyarok!"

petya.apukaja 2012.12.10. 19:04:39

sixx · comment.blog.hu2012.12.10. 14:42:44 Sixx, jokat irsz, de nem kene ennyire elragadtatni magad. Köszi.

Hajdú Peter 2012.12.10. 19:06:32

" Tudják, hogyan kell manipulálni az embert, milyen módszerekkel lehet elérni, hogy odaüljünk a tévé elé"

Engem ugyan nem, sok éve nincs beállítva a tv2, rtlklub a tévémen. És kizárólag az ilyen blogokból, és index hírekből értesülők arról, hogy mi folyik azokon a csatornákon.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.12.10. 19:09:42

@Hajdú Peter: ha már itt tartunk, kurva kíváncsi lennék arra, hány "nekem nincs is tévém" és "az rtl-nek az írmagját is kiirtottam a készülékből, amit csak csipkés terítővel letakarva díszítőelemnek használ a család" tip. kommentelőnél találnék a) tévét, b) első helyre beprogramozott kertévét.

nemjogasz 2012.12.10. 19:33:11

@sixx: hihetetlen, de van aki tényleg nem néz szennyet. komolyan. tényleg. beccsszó. Lehetne is róla egy trashrealityt csinálni, amiben D-kategóriás "ettem már csótányt a tévében" sztárok szörnyülködnének ezen (©, minden jog fenntartva)

Celtic 2012.12.10. 19:37:41

@saks: +1. En is inkabb letoltott filmeket/sorozatokat. Masfel evig volt UPC Bronze csomagom (en vagyok az idiota, mert fel ev utan mi a fenenek hosszabbitottam egy evvel), ezalatt jo, ha tiz percet be volt kapcsolva a mediabox :( Csak egyszeruen nem akartam elhinni, hogy mar vagy tiz eve nem erdekel a tv-musor es megvagyok nelkule (az elso BB-vel kezdodott: addig nyolc korul filmek mentek, onnantol nyolc korul BB es mire kilenckor kezdodott volna valami film, keszultem lefekudni, hoyg otkor kelhessek).

Hat most rajottem, hoyg amig egyedul elek, nem lesz ujra tv-musor nalam, mert ugyse nezem.

Jobban aggaszt, hoyg idonkent a letoltott sorozatokat/filmeket sem nezem, inkabb olvasok :( Vszinuleg a napkozbeni monitor bamulas miatt.

fran7 2012.12.10. 19:42:50

Sokmindenben adok sixx véleményére. Például az ő hatására néztem meg a Dollhouset és a The Killinget, amik a legjobb sorozatélményeim közé tartozik. De azok közül, amit a sorozatok új aranykorának nevez, azok közül egyet követek. S csak azért lehet új aranykorról beszélni, mert Hollywood haldoklik.
Másrészt, ami a kritikám lényege lenne. Olyan sorozat nézőszámokat ünneplünk, amik 20 éve tragikusnak számítottak volna. Még akkor is ha letöltőket beleszámoljuk. A gyűlölettévézés működő dolog, de csak azért, mert ilyen széteső tévézési szokások mellett működhet. De ezek a dolgok már túl messzire vezetnek.
Egyébként egyetlen olyan sorozat volt, amit titkoltam a család előtt is és senkinek nem ismertem volna be, hogy nézem. Tehát van olyan rossz műsor, amit sutyiban megnézel. S van olyan, amit tele szájjal szid az ember, de ezzel bevallja, hogy nézi.

SzilviBarack 2012.12.10. 19:43:43

Akkor most a guilty pleasure és a hate watching nem ugyanaz majdnem?

Na, van egy sorozat, amit utálok, de mégis nézem. Állandóan pofozkodnak benne, meg keverik a szart ott, tele van logikai bukfencekkel. Plusz állandóan basznak kora délután. Bűnös szerelem a címe, benne van a gülüszemű, ripacs Lupita Ferrer is. RTL Klub, negyed négy.

Celtic 2012.12.10. 19:45:09

@blah: Hat en mondjuk ebbol csak a Zambo dologrol tudok, Adel neve semmit sem mond, musorvezetoket meg nem ismerem. De eleg hetente ranezni az Index cimlapra es biztos, hogy vmelyik cimben szerepel a "Zambo" nev. Rakattintasz es maris tudod, hogy Jimmy fia szerepel musorban (mondjuk, en asse tudtam, mi az az X-Faktor, egy eve mondta valaki, hogy affele zenes-tancos Ki mit tud, bar en abbol az utolsot es egyben elsot '80-ban lattam, amikor a Hungaria nyomult a Limbo hintoval)

Fallandraise 2012.12.10. 19:53:22

@belekotyogok: nyilván vannak ennek fokozatai. más 1 házibulin közösen nézni valami ultra gagyit és közösen röhögni és más hétről-hétre a fost nézni, illetve minden ember más és el tudom képzelni hogy valaki úgy "kapcsolódik ki" hogy valami full trash dolgot bambul(de mondjuk itt a gyűlölet faktor már kérdéses) vagy amit te írtál hogy várod a következő hetet mert kíváncsi vagy lehet-e még alpáribb
egy TV műsor. nekem az a tapasztalatom a barátok-ismerősökkel való beszélgetésekből hogy akik rendszeresen néznek szutyok műsorokat azok valamilyen érzelmi kötődéssel viseltetnek az adott műsor iránt és ez az érzelem nem feltétlen a gyűlölet.

Celtic 2012.12.10. 19:55:06

@sixx: a) stimmel, van tevem. b) nem stimmel, antenna sincs beledugva. Hatranya persze, hogy az erdekes dolgokat sem ismerem, max hirekbol/blogokbol. Dehat az ido veges.

Fallandraise 2012.12.10. 19:55:34

@sixx: persze hogy nézed (és nézd is mert olvasni akarom) mert írnod "kell" róla :)

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.12.10. 20:00:01

@RTB: Nem a Titkok hálójáról beszélsz? Az csak bizonyíték arra hogy egy telenovella is meg tud bukni itthon.

A poszthoz pedig:
Tényleg a tévézés egyfajta crack (A Studio 60 pilotban -by Sorkin- is ez hangzik el). Megszokásból bekapcsolja az ember minde este ugyanakkor és szól. Mindegy, hogy ha csak háttérzajként is, de szóljon.

Bár én olyan vagyok hogy egy doboz nekem nem mondja meg hogy mikor nézzem meg a kedvenc műsoromat, inkább letöltöm vagy megnézem a csatorna netes videótárából.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2012.12.10. 20:20:05

@sixx: Hidd el, vannak olyan emberek, akik magasról szarnak az országos kertévékre. Én nem gyűlöletből néző vagyok, hanem gyűlöletből NEM néző. Az első Big Brother óta nem néztem se valóságshow-t, se főzőrealityt, se tehetségkutatót se hasonlót, mert egyszerűen nem bírom őket elviselni. Leszarom, hogy énekel-táncol vagy a jégen siklik a celeb, azt is, ha bogarat etetnek vele a dzsungelben. Igaz, így nem tudom, hogy ki az a VV Suttyó, aki a jacuzzi szélén dohányzás közben előbb megkúrta aztán felpofozta VV Puncitüncit, de ez nem baj.

Mit nézel akkor, te balfasz? - kérdezhetné az ismert blogger, én pedig megmondanám, hogy sorozatokat, angolul. Nem azért, mert úgy menő, hanem azért mert online úgy nézhető legjobban, nem kell várni amíg magyar szinkron elkészül és a drága kertévé hajlandó megvásárolni, hogy aztán 20 perc tamponreklámmal és 15 perc saját műsorpromóval szétkúrjon egy 45 perces epizódot. A Sons of Anarchy-t például néztem, de több Discoveryn futó sorozatot is megnéztem angolul, meg persze filmeket. Az meg fel se merül, hogy egy filmet kertévén nézzek meg, szintén a műsor közbeni reklámok miatt, de ott van még a jó vágás is, amikor egy filmnek ollóval mennek neki a magyar kertévés parasztok a filmnek, hogy kivágják a 16-os karikába bele nem férő jeleneteket. Konkrét esetet tudok mondani, ha akarod. És akkor még nem volt szó a híradókról, TV2 BŰNTények, hellószia. Az elejében az annyi az erőszak mint a Kill Bill első és második részében összesen, a híradó második fele meg egy kibaszott állatkerti harsona a cuki bébielefántokkal.
A sport miatt azért kell a tv, a focimeccs-streamek nem mindig működnek jól és egy-egy jó műsort is el lehet kapni a sok szemét között, de ahhoz tényleg résen kell lenni. Ha valaki múlt héten dózerba ülve legyalulta volna az RTL-t és a TV2-t azt csak az Indexen olvastam volna, másból nem tűnne fel.

Maxen1 · http://maxen.blog.hu 2012.12.10. 20:54:08

@kaamir: a Terra Novát én is néztem, hihetetlenül gagyi volt (azok a dínók, Spilberg JP-ja után többet vártam)...de azért nem volt mindennapi világ, amibe belerakták, csak unalmasak voltak a részek központi témái. :)

petya.apukaja 2012.12.10. 20:54:22

@sixx: "én nézni fogom az egészet, az kurvaisten."

erre az idezett mondatodra utaltam az iment. nem a celtalan karomkodastol leszel menö, hanem a jo cikkeidtöl.

peace.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2012.12.10. 21:05:15

Ez a hate watching sztem is kitalált dolog, nincs olyan, hogy valaki képes legyen órákon keresztül ilyen szart nézni anélkül, hogy élvezné. Maximum úgy találja meg benne az élvezetet, hogy közben facebookon, itt, v bárhol máshol fikázza, és azt hiszi tőle, hogy menő.
Számomra legalábbis elképzelhetetlen, hogy az legyen az élvezet valamiben, hogy szánalmasan rossz. Ha röhögni akarok valamin (mert ez az egyik fő érv), nézem a szitkomokat, vígjátékokat, egyébként meg épp elég lelkiismeret-furdalás lenne, hogy rengeteg minőségi sorozatot nézhetnék helyette. (Apropó, Homeland-et hogy sikerült kihozni egyszerre minőségi sorozatnak és "hate watching" alanynak? :D)
Persze nem leszek álszent, alkalmanként nekem is megvolt az 5 perces dózisom Jersey Shore-ból, X-faktorból, VV-ből, mert hajtott a kíváncsiság, de 5 perc után tényleg továbbnyomtam, mert egyszerűen nem érdekelt. Az internet meg szerencsére képben tart eléggé ahhoz, hogy bármikor meg tudom nézni pl. Zámbó szenvedését, ha ahhoz van kedvem, és még 20 perc reklámot sem kell végigülnöm hozzá.

2012.12.10. 22:08:22

Szerintem nagyon egyszerű ez az egész: érdekel, vagy sem. Akkor is érdekel, ha szeretem és akkor is, ha nem, akkor ugyanis a negatív érzelmi töltet fog motiválni, hiszem csak egy gombnyomás. Az meg már pszichológia, hogy miért néz valaki olyasmit, ami konkrétan idegesíti. a magam részéről elég hamar képes vagyok eljutni az ún. érdektelen fázisba, innentől kezdve pedig megoldódott a 'probléma'. X-faktornál elég hamar eljutottam idáig. Egyes előadókat utólag visszanézek, ha a poszt, vagy kommentáradat felkelti az érdeklődésem. A fenti felsorolás pedig arra ébresztett rá, milyen gyorsan megy az idő: BK-t utoljára az ezredforduló táján néztem. Szörnyű, hogy megy az idő :(

eßemfaßom meg áll 2012.12.10. 22:25:37

Én nem nézem ezeket a szarokat igy nem kell ideológiát kitalálnom arra, hogy miért is nézem ezeket a szarokat.

sixx anyja egy debreceni kurva 2012.12.10. 22:48:45

Persze mivel anyád egy büdös kurva, nem csoda, hogy nem sikerült neked megtanítania, hogyan kell viselkedni emberek között.

Seggfejkém, attól, hogy törlöd, ha valaki felhívja a figyelmed, mekkora faszságokat írtál, még nem leszel kisebb faszkalap, csak azt bizonyítja, hogy egy gerinctelen takony is vagy egyben.

sixx anyja egy debreceni kurva 2012.12.10. 22:50:26

Tanulj meg magyarul meg angolul, baromarcú. Most esetleg középfokon megy.

Az a szomorú, hogy az anyanyelved is.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.12.10. 23:01:05

@sixx anyja egy debreceni kurva: szánalmas vagy, komolyan. az ilyen beteg embereknek mondjuk nem a szánakozás hanem segítség kell, ha elfogyott a lóvé gyógyszerre, szólj, összedobjuk.

Rodzservóterz 2012.12.10. 23:41:46

@Interstellar Overdrive:
Kiváló volt, amit írtatok. Pink Floydot a népnek!

sixx anyja egy debreceni kurva 2012.12.11. 00:01:29

@sixx:
Gondolom, ezt magadnak írtad, seggfejkém.
Csak az a baj, hogy folyton elgurul a gyógyszered.

Szar dolog lehet a paranoia, pláne ha mértéktelen narcizmussal párosul...

Mintha egyáltalán nem bírnád a kritikát, fikagép.
Pedig bőven van miért kritizálni a firkálmányaidat, mert tele vannak hibával, és sokszor átgondolatlanok.

sakkos00 2012.12.11. 00:03:39

Én nálam valahogy furán van ez hate watching(most már tudom a nevét) Én alapból nem nézem a magyar szarokat(rendszeresen), mert épp elég amcsi/angol/ausztrál sorozatot nézek. De amikor már mindenki mondja mennyire szar az X-faktor, muszáj volt belenéznem, de engem szórakoztatott hogy mennyire szar a műsor, nem utáltam.Én nagyon jót tudtam röhögni JFK-n, mert számomra felfoghatatlan volt hogy ilyen produkciót bemutatnak a TV-ben.Sőt szándékosan azt vártam minél fosabb legyen :D De ezt csinálták a Barátok köztel is. Facebookon láttam több linkből hogy már annyira elvitték a sztorit irreálisba(golyóálló mellény) hogy direkt rámentem a rtlmostra és beletekertem pár részbe hogy most akkor ez mi is. Pedig az elmúlt 5 évben egy részt se láttam. Amíg közepes vagy csak kicsit szar volt addig nem érdekelt, de hogy ennyire tré irányba elmentek, ha csak 10-20 percig is de ránéztem.

sixx anyja egy debreceni kurva 2012.12.11. 00:04:24

(Ezt a "gyűlölet nézés" kifejezést komolyan gondoltad? Ez azért egy alapfokú angol nyelvvizsga fordítási részén már komoly hibának számít... Legalább kérd meg Zsadon Bélát, hogy nézze át az írásaidat. Mert egyébként nem írnál rosszul, de ezek olvashatatlanná teszik.)

Celtic 2012.12.11. 18:12:46

Na, ma rajottem, mibol maradok ki :( PASO facebookon ott egy link az RTL musorara, otperces riport a PASOrol/-val. Letoltom, nezem, jobb felso sarokban nagy "X faktor" felirat. Ha ez ilyen jo musor, akkor miert fikazzatok? Bar nekem ez az ot perc is eleg volt belole.
süti beállítások módosítása