Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kő kövön nem maradt az X-Faktorban

2012. december 02. 10:46 sixx 231 komment

timi.jpgAz előzetes forgatókönyvnek megfelelően Stone esett ki a Jimmy fia Krisztián szárnyalása utáni első faktorból, jövő héten majd szépen követi a mostani adásban párbajozó Szabó Dávid is, akinek tegnap két jól hallható lélegzetvétel között azt bírta mondani Ördög Nóra, hogy a Rómeó és Júliában ő nem Rómeó. Oké, tudjuk, mire vonatkozott a félreérthető beszólás, csak azért szúrtuk ide be, mert ez is jelzi mennyire ötlettelen, kínos és cseppet sem frappáns már az, ami az élő adásokban folyik - lehet szerkesztőt kellene váltani, vagy csak simán jobb szöveget írni a műsort vezető bábunak.

A műsor pontosan olyan volt, mint eddig, bár Oláh Gergő riasztóan középszerű volt, és ezt nem lehet maradéktalanul a torokfájással magyarázni, lehet egyszerűen nem bírja a sorozatterhelést, vagy csak szar napja volt. Antal Tímea egyre magabiztosabban halad a nemzet csalogánya cím felé, igaz, a dalválasztásnál Malek Miklós egyszer nagyon melléfogott, és olyan mélységekbe taszította énekesét, ahol még nem járt soha.

Csobot Adél igen limitált képességeink határait ismét nem feszegették túlságosan, jó, értelmetlen is lenne azt várni tőle, hogy érzelmeket fejezzen ki a színpadon, neki kitalálták ezt a buta lány szerepet, amiből egyelőre kihozza a maximumot - egy pinamagazin címlapjára elég is lesz, többre nemigen. Szabó Dávid szegény megint színházas felvezetést kapott, aztán meg énekelt hármat, rosszul, de mivel valamiféle szívtiprónak kiáltotta ki Keresztes Ildikó, nem eshetett ki még ezen a héten, csak jön pár sms a 14 éves tinihordáktól rá is.

stone.jpg

Az áldozati bárány ezúttal Stone volt, aki ismét pont úgy énekelt, mint eddig, tönkretett egy Scorpions-nótát, pedig nem az eredetit éneklő Klaus Meine írta a "Az így beszélj érthetőn angolul" című tankönyvet. Szegény kidobórocker küzdelme az angollal cseppet sem szórakoztató, a fonetikusan leírt és megtanult dalszövegek pedig pont úgy szólnak, ahogy azt elképzeli az ember. Stone még azt is bebizonyította, hogy Horvát Csárli Károly rendkívül egyszerű nótáit is el lehet cseszni, különösebb erőlködés nélkül, ez azért nem semmi, valljuk meg.

csoport.jpg

Eddig sem volt logikus magyarázat arra, mit keres Stone ebben a műsorban, a kiesése sem fog senkit felzaklatni, legfeljebb őt magát - amikor a mentorok kimondták a verdiktet, olyan őszinte csalódottság volt az arcán, mint egy hatéves kiskölyöknek, aki megint kötött sapkát kapott karácsonyra. A jövő héten már csak négyen énekelnek, minden bizonnyal fejenként 3-3 nótát, mert valahogy csak ki kell tölteni a háromórás műsoridőt. Vagy elhívni Wolf Katit, hogy énekeljen valami igazán felejthetőt.

Fotók: RTL Klub

Címkék: tv rtl klub x-faktor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

almirena 2012.12.02. 10:56:18

JFK az afterX-ben panaszkodott, hogy sokan hátráltatni próbálják a karrierjében, meg Balázsék is milyenek, mert meghívták őt a "sóba" aztán mikor gyomormérgezésre hivatkozva nem ment el "meggyalázták egy halott ember nótáját."
Túl jó volt ő ahhoz, hogy megmutassa tehetségét ennek a hálátlan világnak.

bergerdaniel · http://ujkurir.blog.hu 2012.12.02. 10:57:27

"neki kitalálták ezt a hülyepicsa szerepet, amiből egyelőre kihozza a maximumot - egy pinamagazin címlapjára elég is lesz, többe nemigen."

Ez a minimum a nyervogásért cserébe, azt kell mondjam. A cikk meg fasza as always.

B. Bíró 2012.12.02. 11:07:58

Hú, Antal Timi de szar volt, mint Beyonce, kívül-belül, se a nótát, se az öltözéket, se a mozgást nem neki találták ki.

OdettésaMacskák 2012.12.02. 11:09:46

Nem bírtam végignézni mert a szokásosnál is ganyabb volt, bár JFK nagyon hiányzott :'(

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2012.12.02. 11:10:24

Nekem az tetszett a legjobban hogy mindig csak 10-15 szavazat különbség van az utolsó helyeken.
Nem is értem, minden adásban, minden műsorban, minden adón.

OdettésaMacskák 2012.12.02. 11:10:40

@B. Bíró: szerintem meg pont az tok jó volt, de a másik, az a népdal az olyan Geci unalmas h eltekertem a picsaba

England win The Ashes! 2012.12.02. 11:12:18

Frankó az írás, csak sajnos rövidebb, mint az eddigiek. Persze tudom, hogy egyre nehezebb írni a semmiről, szóval ne kapd fel a hákettőót, sixx!

Dave_bloghu 2012.12.02. 11:13:42

Szerintem Antal Timinek a teste is jobb, mint Adélnak. Vagy Stone-nak. (Ha angollal tömték volna a fejem, nem így néznék ki.)

bagscavok 2012.12.02. 11:17:26

hozzuk vissza JFK-t. Hiányzik. :(

Vittore. 2012.12.02. 11:19:31

Lol, mi söröztünk és pezsgőztünk alatta és ez volt a háttérműsor.

Sixx, én nem honném, hogy őszinte csalódottság volt a Stone arcán, mert valószínűleg előre le volt írva, hogy az x. helyen esik ki. A többiek legalább bömböltek, ő meg pislogott, aztán szevasz.

A műsorvezetőnek meg olyan szinten volt elbaszva a feje, hogy az már felháborító. Miért kell ilyen szopott uborkafejet csinálni, ez melyik nő-ideál is?

A legnagyobb csalódás azonban Feró, meg is jegyeztük, hogy olyan mélyre süllyedt, hogy lassan felejtősek lesznek a számai, már csak az ellenszenves viselkedése miatt. Azok a könnyes szemek, az elcsukló hang tőle - úgy látszik, megérte a rendszerváltozásért zenélnie, mert egész szép kis gázsit szed össze szépkorára a multiktól.

Vittore. 2012.12.02. 11:21:24

@Dave_bloghu: Igen, most sikerült kihozni az elspáldozós kislány szerepéből, és mind a frizurája, mind a sminkje jó volt. Ehhez képest a másik kiscsaj tramplinak hatott azzal az "anyukától ellopott" hosszú estélyi ruhából.

Ha már nő, akkor viszont Wolf Kati botrány volt.

mazsi6000 · https://tudnijo.hu 2012.12.02. 11:22:03

@Dave_bloghu:
Antal Timi 15× jobb nő mint a Csobot.

Mr.Brown 2012.12.02. 11:29:45

Oooh..Oooh.. Oh No no..

birkaszósz 2012.12.02. 11:32:20

Én ezt nem értem. Mindenki annyira odáig van O. Gergőért meg ezért a Timiért, hogy milyen jók, de én nem látok bennük semmi extrát. Tényleg jobbak, mint a többiek, de attól még nem többek, mint a kemény sz@r a híg f0s tengerén.

dr. Szergej Kapropov 2012.12.02. 11:33:06

Nem is nagyon lehet mit írni erről. Kaptunk megint egy középszerű show-t, sok bakival, sok sms-re buzdítással, alacsony színvonallal. Oláh Gergő belesétált a saját csapdájába: túl jó volt a többiekhez képest végig és itt már a közönség lassan megunja, hogy olyan jó. Ő is fárad, meg begyulladt torok, meg jönnek a kifogások, miért volt magához képest is középszerű. Stone hozta, amit tudott, a Scorpions dalnál sírtam és nevettem felváltva, annyira kínos volt az egész, a magyar dalok mennek neki amolyan stone-osan. Adélnak az első dala tetszett, a második a Locomotiont szanaszét untam, de nem sikerülhet minden mindig jól. Antal Timi hangját és tehetségét elismerem, de már unalmas ez az örökös néptánc imádat (mint Oláh Gergőnél folyton a család), ráadásul beépítettek egy népdalt is. Ez még emészthető volt, de az a Beyonce, az valami rettenet volt. Szabó Dávid angolja sem volt valami túl jó, persze őt nem ekézték annyira, de tény, hogy annyira pocsék sem volt, mint Stone-é.

A mentorok senkit nem kaptak szét annyira. Mintha a Geszti talán kicsit kilógna, mert azért le meri húzni a versenyzőt, na persze annyira nem, nehogy az idolizálás sérüljön: menjenek csak azok az sms-ek. Amit Adéllal kapcsolatban mondott, azzal teljesen egyetértettem: uncsi már a habosbabosság.

Szóval az egész adás olyan 10/5.

Prognózis: jövő héten Szabó Dávid párbajozik Adéllal és Dávid megy haza, 16-án meg Oláh Gergő megnyeri, második Timi, harmadik Adél. :)

◄ViZion 2012.12.02. 11:34:20

Gergő gyereket elcseszik a szar dalválasztással, 2. helyre befutó Timi mögött...

takingsider 2012.12.02. 11:36:42

Hello Sixx,

Sok kijelentéssel egyetértek, így volt az előzőekben is, és a Voice-os posztokkal is.

Szegény Csobotkát azonban alábecsülöd (vagy a piacot felül), mert a hangja valóban középszerű, de ha nem kurvul el, több is lehet belőle, ha nem is a magyar Marilyn Mórról.

Malek meg kétszer választott szarul AT-nél, de legalábbis másfélszer.

takingsider 2012.12.02. 11:37:58

JFK nekem is hiányzott, lett volna még a rocktörténetben, ami jó, és ki lehetett volna herélni.

Dave_bloghu 2012.12.02. 11:38:11

Egyébként a Szabó Dávid Adél párbajon - belegondoltatok abba - hogy valójában Keresztes Ildikó és Feró dönt majd, ki jusson a döntőbe?!

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.12.02. 11:40:09

Szabó Dávid "alatt" (hehe) zavartan feszengtem, mert annyira egyértelműen lemásolták R.M. mozgását és előadás módját, hogy az már több volt, mint kínos. Az a ... khm.. erotikus csípőmozgás abban a cuki, BeeGees-feszes nadrágban, az meg annyira se volt férfias, mint a hivatkozott együttes összes megnyilvánulása.

CukiAdélt meg öntse már le valaki egy vödör meleg vízzel, hátha elmúlik az arcáról a ráfagyott idióta vigyorgás. Miklóóóós tutira bele van zúgva a csajba - mondjuk erről másnak is hasonló lehet a véleménye, a produkció közben, dal egy bizonyos szövegrészénél, jó ütemben történt kameraváltás szerint..

Sztónt meg már tényleg sajnáltam a végén.

Amikor A.Timi a népdalt énekelte, az nagyon ütős volt. A második szám az tényleg nem volt neki való.

Hurri Kán 2012.12.02. 11:41:15

Egyik versenyzőt sem értem, mit keres a műsorban.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.12.02. 11:44:14

Teljesen egyetértek, de Horváth Charlie dalait "rendkívül egyszerűnek" nevezni nagy faszság. :D
A zseniális hangszín mellett, iszonyú durva technikája van és ezt még a piával se tudta tönkretenni.

Amúgy meguntuk, hogy állandóan kiestek a rajongásunk tárgyai, ezért biztosra most már megyünk:
www.facebook.com/JimmyFiaKrisztian

Gibson444 2012.12.02. 11:45:49

Csobot Adél a legeladhatóbb versenyző ,még ha ez egyes "főként hölgy" hallgatónak nem is tetszik.

Gibson444 2012.12.02. 11:47:56

Megjegyzem, ez az eresztés egyébként messze ottmaradt az előbbiektől.Ebben nagy szerepe volt Zámbó K.nak is.

TaDaM87 2012.12.02. 11:51:04

"...Szabó Dávid is, akinek tegnap két jól hallható lélegzetvétel között azt bírta mondani Ördög Nóra, hogy a Rómeó és Júliában ő nem Rómeó. Oké, tudjuk, mire vonatkozott a félreérthető beszólás"

ezt kérem, magyarázza meg nekem valaki, mert már az élő adásban sem értettem. Ő nem Romeó. Akkor júlia? burkolt buzizás? vagy mivan?

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.12.02. 11:51:06

@Gibson444: na, már időszerű volt az "irigyek vagytok" típusú hozzászólás.
Hogyne, biztosan minden "főként hölgy" hallgató kibaszottul szeretne olyan kiváló hanggal, remekbe szabott fizimiskával, hattyúnyakú termettel és cseppet sem megosztó, szimpatikus személyiséggel rendelkezni, mint ez az Adél gyerek.
Hát még a férfi hallgatók. Mitöbb, nézők!

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.12.02. 11:56:25

@pushpang (univerziális határeset): de a legfőképpen az a baj vele, hogy rohadtul nem tud énekelni és az, hogy versenyben van még, legalább annyira érthetetlen, mint az, ameddig eljutott Stone vagy Z.Krisztián.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2012.12.02. 11:59:19

Kis Zámbó távoztával sem lett jobb a műsor, rajta legalább lehetett röhögni, most meg? Két értékelhető dal volt tegnap, az egyik Csobot első dala, ami szerintem nagyon rendben volt, és Szabó Dávid Demjénes nótája, de a többi simán bukott volna bármelyik Voice válogatón.

Nem tudok szó nélkül elmenni a mentorok hibái mellett. Antal Timi népdala nem lett volna rossz, csak az a kár, hogy alig lehet érteni a szöveget, annyira torokból énekel, ha halandzsázik, fel sem tűnt volna, erre azért Malekéknak rá kellene feküdni. Csobot második dalánál nem tűnt fel Maleknak, hogy a mély hangoknál csak szenved Adél, nem lehetett volna pár hanggal feljebb transzponálni (azt hiszem, így mondják) az egészet, kísérőzenéstől? Keresztes dalválasztásain már csak röhögök, Krisztiánnal Tina turnert énekeltet, az angolul nem tudó Stone-nal meg Scorpionst; úgyis biztos volt, hogy Stone esik ki, nem lehetett volna bevállalni egy jó kis Deák Billt vagy P. Mobilt, legalább hallott volna az ország jó zenét is, másrészt meg sokkal jobban fekszik Stone-nak ez a stílus?

Végül is mindegy, ez a műsor úgysem az éneklésről meg a zenéről szól, inkább a bulvárról, már most borítékolni lehet a végső sorrendet, ha esetleg az oddsok nem Oláh Gergő győzelmét hoznák, gondolom, csinálnak majd egy szociális népszavazást belőle, hogy jajj, szegény elnyomott közmunkás fiú, legalább neki legyen jó. Igaz, a szegény, semmiből jött fiú a tegnapiak szerint pl. zenekarban gitározott, ami nem mondható olcsó hobbinak, de biztosan feledteti az RTL Klub ezt a malőrt.

Én idén nem hirdetnék győztest, mert egyik énekes sem érdemli meg. Az egész kezd hasonlítani egy szépségkirálynőválasztásokhoz, ahol általában az lesz a királynő, akinek arca a legjobban hasonlít egy lóéhoz, miközben az utcán sokkal jobb csajok rohangálnak.

rockjano 2012.12.02. 12:06:39

Hát könnyű itt fikázni...

Az énekesek szerintem nem rosszabbak mint az eddigi X-ekben és mint a legutóbbi két Megasztárban (az első három abból tényleg jobb volt). A dalválasztások szörnyűek de ilyenek a mai pop dalok és itt eladható pop előadókat keresnek, a Voice ebben is kicsit más (de csak kicsit)

Az egész műsor túl csicsa izléstelen de megnéztem külföldön is ilyen ez licensz ilyenek kell lennie.

A Voice egy valamivel izlésessebb licensz de az énekesek azért ott sem olyan nagyon jók ám és még nem élő a show...nem lehet utólag belenyúlni javítgatni a dolgot.

Ha vége az X-nek a Voice megy a szombati idősávba szerintem, és akkor majd lehet azt fikázni...gőzerővel...

De a legszebb hogy akárhogy is utáljuk 2 milla felett nézik ami azért nem kevés szóval.... az RTL keres vele és annyi.

És a maguk módján elég profin is csinálják legalábbis ebbe az országba ez már elég...

Sokorai_Atala 2012.12.02. 12:07:53

@pushpang (univerziális határeset): ja, "de ha fiú vagy nem kapod meg, ezért nem tetszik", ez a másik sablonszöveg. Cs. Adél helyeske, kedveske, középszerű hanggal rendelkező 18 éves kislány, semmi több, csak ő van ott, ugyanúgy azért, amiért a Z. K. volt, mert bitang sokat lehet róla szót ejteni különböző helyeken.

Harcipók 2012.12.02. 12:08:10

Nekem Ördög Nóra egysíkú mondandója veri ki a biztosítékot most már hétről hétre! egyszerűen már szánalmas!!!. megismétlem egyszerűen szánalmas, hogy ezt a SZAVAZZÁ! - szart tolja a nézők arcába 3 órán keresztül (persze értem megmondják neki, hogy ez kell mert kell a ZS) de a műsor végén még az bizonyos utolsó 1 perc az már kriminális. A visszaszámlálás alatt még rádob egy olyat, hogy szegény néző (már aki valamilyen okból, de eddig végig nézte és nem csak a végeredményért kapcsolt most vissza) már szerintem csak őrjöngve bírhatja az Ördög monológját (nem is értem, hogy engedhetik meg/ hogy lehet ilyen hadarva légszomj közepette főműsor időben végig beszélni) Nekem a - könyörögök, hagyd már abba bxxxg fílingem van! ja.. mert akkor sem szavaznék, ha fizetnének érte!

bknn 2012.12.02. 12:08:48

Hiába a legjobb jobb előadó Timi, nem ő fog nyerni. Oláh Gergő tényleg középszerű volt, de szerintem az egész verseny alatt az volt. Lehet, hogy nem énekel hamisan, de a hangszínében nincs semmi extra, a hangját simán össze lehetne téveszteni a régen kiesett Fehér Zolival.

herut 2012.12.02. 12:13:25

Rakás tevebélsár az egész.A legtevebélsarabb Cs. Adélka.Ha még egyszer azt a kifejezést használja,hogy "csajos" szóljanak már rá,hogy tragikusan bunkó!
Meg k...-ra nem érdekel az sem,hogy Nórika ihat-e kávét,vagy sem.OK! Egyszer majd csak vége lesz már,innentől nem nézem.

vidéki hattyú 2012.12.02. 12:21:29

@pushpang (univerziális határeset): na,na, visszább azzal a hattyúnyakkal :)
Kifejezetten rövid a nyaka, v csak az álla hosszú? :D

guruló nokedli 2012.12.02. 12:27:57

@vidéki hattyú: ha elolvasod jobban Pushpang hozzászólását, feltűnhet, hogy az összes tulajdonságnak az ellenkezője igaz... :-DDD

TaDaM87 2012.12.02. 12:31:00

@sixx: oh, i see. most már nem halok meg hülyén

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2012.12.02. 12:33:13

Borzalmas volt. Sztónnak az angolja fizikailag fájt. Értem én, hogy keresztespók védi, hogy a licensz miatt kell az angol dal is, de bakker, aki idejön, annak ezzel is tisztában kéne lennie, nem?!
Antal Timi brutál szar volt. Igen, kurvaerős hangja van, de nem tud énekelni. Untam. Soha egy lemezét nem venném meg, egy bulijára nem mennék el. Viszont ha Adél csak és kizárólag mulatóba való dalokat fog a jövőben előadni, tutira nézője-hallgatója leszek! Utálom, mint a szart, de meg kell hagyni, ebben a stílusban nagyon jó és szórakoztató!
Dávid mikor fogja már felvállalni a másságát? Nem baj az, ha a saját neméhez vonzódik, akitől énekelt, ő is, és mégis sokan szeretik.
Gergő még mindig jó.

Az RTL-nél ez valami kötelesség, hogy a töltelék előadókat kikötözik-lebetonozzák, hogy ne tudjanak mozogni? Wolf Kati tavaly is valami színpadon nyervogott minimál mozgással, Muri Enikő ki volt kötözve, Wolf Kati most díszletelemmé lett rögzítve, és a dal is szar volt.

Mazochista volnék? Végignéztem ugyanis...:-)

Hihhetetlen 2012.12.02. 12:46:03

@Gibson444:
Nekem ez a ""egyes "főként hölgy" hallgatónak nem is tetszik"" dolog kavart fel a hozzászólásodban.
Mert az addig (sincs) rendben, hogy az rtl nyíltan deklarálja, hogy az x factor zenei tehetségkutató helyett un. "sorsokkal" átszőtt reality szappanopera lesz, mert ezek a hülyék úgyse veszik észre, hogy szarul énekelnek és a lényeg a sztori, az érzelem, a szavazat (meg a Blikk, After X, Focus következő 50 riportja stb.).
De ha már az egyik ilyen kitalált karakter a szűzkurvás hülyepicsa, akkor legalább miért nem néz ki jól? Mert nehogymár az legyen Adélkánál a mentő körülmény, hogy csinos? Merthogy szerintem annyira csinos, amennyire jó énekes: átlagon felüli, lehet meg is nézném az utcán; de azért nem világszám, sőt országosan sem az, sőt...
Egyszóval aki azt hiszi, hogy a külsőjével lehet őt lenyomni a torkunkon az nemcsak zeneileg, hanem egyébként is nagyon igénytelennek néz minket.

Chuck Νorris 2012.12.02. 12:49:56

sok hozzáfüznivalóm nincs, kb mindent elmondtatok a semmiröl, pár dolog amit kiegészitenék. Oláh Gergő zenész családból került elö, nem hiszem hogy éheznie kellett, de ez nem is érdekel, mert ö az a szimpatikus kisebbségi aki szerintem tehetséges, és szivesen nézek. Kérdés késöbb belekurvul e a vivatévé szintü magyar popzenébe.
Adélkának már ajánlott tett egy "pinamagazin" , azóval akinek bejön ,fél éven belül csorgathatja a nyálát rá :)
Az Antal Timis mikrofonbaki volt a legélvezetesebb a tegnapi adásban, azt hiszem ezzel mindent elmondtam.

vidéki hattyú 2012.12.02. 12:52:09

@guruló nokedli: én csak megörültem, h hattyú ügyben beleszólhatok, amúgy ismerem puspangot és a stílusát is, de köszi, máskor is segíts ki, ha úgy érzed, bajban vagyok :)

vidéki hattyú 2012.12.02. 12:55:00

@guruló nokedli: én csak megörültem, h végre hozzászólhatok hattyúügyben. Ismerem puspang stílusát, de köszi , és máskor is szólj, ha úgy érzed, h bajban vagyok :)

vidéki hattyú 2012.12.02. 12:55:52

na csesszem meg már megint bajban vagyok. kétszer ment el.

debrecenikiraly 2012.12.02. 12:56:44

azért nem válogatnád meg a szavaid Adéllal kapcsolatban. Így írni egy 18 éves lányról! Nem tudom, mit szólnál, ha valamelyik családtagod lenne így kicikizve. Magyarázd meg, miért mondod azt, hogy hülyepicsa, meg pinamagazin. és egyébként a comment.blog olvasói is elsüllyedhetnek, hogy még anonym módon sem képesek annyit kinyögni, ez azért durva. egy nagykárolyi 18 éves érettségiző lány nem hülye. alpári vagy sixx és szégyeld magad de tényleg nagyon. remélem, hogy fogják annyira szigorítani a netes törvényt, hogy ilyen ügyekben millió kártérítési pert lehessen nyerni. ez felháborító gyalázat és tényleg a legalpáribb.

Chuck Νorris 2012.12.02. 12:57:08

Adálka nekem se tetszik, szerintem egyáltalán nincs szép arca, a lábai jó vékonyak, a melle olyan amilyen és kb ennyi. Igaz én már vén fasz vagyok, és a mai fiatalok az ilyen nyávogós megjátszós feltünősködős luvnyákra buknak.

askenázi geci 2012.12.02. 12:58:17

legalább Feró szavazhatott volna a rockerre a csíra helyett!
rohadjál meg Feró, eladtad magad, ha látlak az utcán leköplek turhával!

Shyad-Khourongai · http://hulyeseg-lexikon.blog.hu/ 2012.12.02. 13:07:39

Nem az a baj Szabó Dáviddal, hogy buzi, hanem az, hogy szar a hangja. Ha belegondolok, hogy ilyen kevés tehetséggel színházban lehet valaki sztár... Eh, inkább hagyjuk is.

Horváth Charlie kb. annyira jó énekes, mint én kötéltáncos. Tériszonyos vagyok. Szeretem én is a számait, de ettől még tisztában vagyok vele, hogy énekesnek legfeljebb érdekes. Olyan, mint Garas Dezső volt színésznek. Mire kivénhedt, valakik kitalálták róla, hogy géniusz, pedig csak egy pojáca volt, a végén pedig abból is kikopott. A kornak járó tisztelettel elbasznak mindent. Hol van a mai Takács Tamás a régihez? A minap hallgattam régi Karthágót és mostanit. Kár volt. Vagy hol van Ian Gillan a 72-es Ian Gillan-hez? Charlie meg éppenséggel fiatalon is gyengus volt.
Stone kiesése előre megírt forgatókönyv szerint ment. Senki nem tudhatja, kire mennyi szavazat jött. Gyanítom, a valóságban Csobot Adél már régen kiesett volna, Szabó Dáviddal egyetemben.
Geszti mentor szépen, sunyin leépíti Oláh Gergőt. Úgymond eltakarítja Dávidolina útjából. Egyre adja neki a semminél is semmibb dalokat, amiből nem lehet jól kijönni.
A tinikről meg azt hiszik, hogy mind agyhalott, ezért Beyonce-nak a legszarabb számaiért is küldik az sms-t ezerrel.
A sztájlisztokkal nem az a baj, hogy buzik, hanem, hogy nincs ízlésük, szerintem.

Vatikáni bérgyilkos varázsló 2012.12.02. 13:07:44

Az RTL-nél szerintem kéznél van beszédtanár, nem értem, hogy Ördög Nórát miért nem viszik el hozzá. Nekem alapvetően nincs bajom vele, de nagyon idegesítő ahogy a levegőt veszi két mondat között..a tévé is belerezeg.

Szerintem a dalválasztás a legtöbb esetben egyszerűen unalmas. Ajánlhatnánk itt a szerkesztőknek izgalmas, jópofa dalokat. Pl. Rajzfilmdalok, Oscar-díjas filmek dalai, külföldi X-faktorosok dalai..

Azt sem értettem tegnap, hogy miért volt mindenkin piros szalag, ha sem Freddie Mercury számot, sem egyéb AIDS-el kapcsolatos zenét nem adtak elő..Alapvetően jó ötlet, hogy felhívják erre a figyelmet, de pont azokhoz nem jutott el akikhez kellett volna.

A két lány nagyon erős, nem vagyok benne biztos, hogy Timi népszerűbb (szavazatokban) mint az Adél. Abban a lányban minden megvan, ami egy jó előadónak kell. Míg Timi ezt a Rúzsa Magdi vonalat viszi tovább..és tegnap ez a Beyonce kifejezetten rossz volt, neki sem ment annyira az angol, ahogy Szabó Dávidnak sem.

Lucretia/My Reflection 2012.12.02. 13:08:28

Az egész este folyamán a legkínosabb a Szabó Dávid-féle Ratyi Martin szám volt, amihez még hozzájött ez a teljesen félreérthető "tudjuk-te-nem-Rómeó-vagy" dolog... Ezt hívnám én szubliminális üzenetnek.

Oláh Gergő teljesen jellegtelen volt tegnap este, ráadásul a Nagy utazást tönkrevágta rendesen, valamiért azt érzem, nála már nem lesz visszatérés az első adásokban mutatott színvonalához.

Adél továbbra is olyan, amilyen, énekben közepes, de ezt legalább kompenzálja az előadásmóddal és koreográfiával - nem tudom a többiek, akik szintén nem túl nagy hangok, mitől lennének annyival jobbak nála, néhányan sokkal unalmasabbak nála a színpadon. Ez meg ugye mégiscsak egy tévéműsor, szóval nem csodálkozom, hogy csont nélkül továbbjutott megint.

A Követ végre beledobták egy ásatlan kútba, a Scorpions gyalázása után ez volt a legjobb, ami vele történhetett.

Timi éneklését lehet szidni, viszont az előadásmódja már a múltkori adás óta teljesen megváltozott: végre nem feszeng, tök laza, jól érzi magát a színpadon, ez rengeteget hozzátesz az egészhez.

Az én jóslatom a végeredményre: Gergőt jövő héten kiteszik, Adél lesz a 3., a döntőben pedig nincs olyan bolygó, amelyiken nem a Timit szavaznák győztesnek egy Szabó Dávid mellett.

harcosDuke 2012.12.02. 13:09:46

@rockjano
Ez a "nézettség" qrvára nem hat meg, mindig a "Menekülő ember" c. film agyhalott nézőközönsége jut eszembe, bár Schwratzi ott végül is felébreszti őket.
Én is néztem, de úgy hogy netezés közben néha a monitorom helyett néha a tévére pillantottam. A távirányítón az elnémítás gomb lassan elkopik...
Sikerült is nagyobb ártalmak nélkül átvészelnem a tegnap esti szörny-faktort.

egykeresztenyanya 2012.12.02. 13:09:50

Újpalotán tegnap jó volt az este, szépen összegyűltünk, csináltam házi szalszaszószt, mártogattunk és némi alkoholt is kinyitottunk. Adélka nagyon szép volt most is, amikor énekelt felhangosítottuk a lapostévét. Egyébként azzal is egyetértettünk, hogy a szkínhed-figura esett ki, soha nem volt nekünk szimpatikus az az agresszív tekintetű férfi. Adél most már biztosan bejut és megnyeri az eseményt, kellemes advent első vasárnapját mindenkinek!

βασιλιάς Λεωνίδας 2012.12.02. 13:10:10

@Droli: Mindenki tudja, hogy ez a széria úgy el lett baszva ahogy van! Itt már csak tűzoltás maradt, a leégés mértéke a legvégén becsülhető fel a Voice felfutásának ismeretében. A mentoroknak tutira ki lett adva, hogy a nem kevés gázsiért cserébe, folyamatosan a műsor "magas színvonalát" fényezzék. Ha tévednék, akkor mind a négynek irány a fülészet, vagy keressenek más iparágban (gereblye már van egy) megélhetést!

2012.12.02. 13:10:12

@Hurri kán: Egyik versenyzőt sem értem, mit keres a műsorban.

És mit keres ez a műsor a tévében..... vagyis ez a tévé gagyis, jó az oda! :)

Vatikáni bérgyilkos varázsló 2012.12.02. 13:11:22

@harcosDuke: Szerintem Ördög Nóra nem akarta most lebuktatni a Szabó Dávidot, azért mondta ezt, mert Mercutiót alakította a Rómeó és Júliában.

debrecenikiraly 2012.12.02. 13:14:22

egyébként miért baj az, hogy szd meleg? ez most olyan, mintha azt savaznánk, hogy valaki balkezes.

harcosDuke 2012.12.02. 13:16:19

@debrecenikiraly
Tudod Adélka azért érdemli meg, amit itt kap, mert a retekklub saját szabályait megszegve juttatta be már a mentor-házba is. Miatta, aki seggrázásból jeles, énekelni tudók nem juthattak az élőbe.

debrecenikiraly 2012.12.02. 13:16:25

a meleg téma azért gáz, s sokan azért gondolnak erre a témára olyan furcsán, mert ki akarják deríteni, hogy valaki aktív vagy passzív?? kérdés?? szerintem írásban kell szabó d-hez fordulni s ő majd megmondja, ha akarja.

[mike] 2012.12.02. 13:21:56

A cikk elég gyenguszra sikeredett most, gondolom az esős december miatt, vagy csak simán az író is unja ugyanazt leírni hétről-hétre, amit már tudunk.
Persze minden igaz az állításokból: Adélka nyervogása, Dávid erőtlen langyi hangja, Gergő hangjának néminemű leépítése és Timi valóban szép hangja.
Adél-Dávid párbajt lehet sejteni, hogy ki esik ki, lényegében tök mindegy, show must go on.

harcosDuke 2012.12.02. 13:23:20

Hogy pontosítsak, tulajdonképpen Adélkát a zsűritagok nem tartották elég jónak, hogy a hat lány közé kerüljön a mentor-házba. Akkor valakinek eszébe jutott, hogy a farkukkal-gondolkodóknak csak kellene valami csemege...

[mike] 2012.12.02. 13:23:39

@Vatikáni bérgyilkos varázsló: "nagyon idegesítő ahogy a levegőt veszi két mondat között..a tévé is belerezeg." Azt hittem, ez csak engem zavar.... látom nem.

Bozsóbenő 2012.12.02. 13:25:21

Ördögnórika azt mondta végén,hogy :"most kezdik számolni a szavazatokat,de azt mondhatom,hogy nagyon szoros a sorrend" . Honnan tudja a kisaranyos ?

Jana 2012.12.02. 13:26:59

Az Alaptörvényünkbe foglaltatnám, hogy Beyoncét kishazánk tehetségkutatóiban (Radics Gigin kívül) meg se próbáljon énekelni senki. Jól énekel Timi, de a hátamon feláll a szőr attól, mikor valakinek Beyoncé dalt adnak. Mellesleg ezt koppintották egy az egyben, valamelyik mentor pedig megjegyezte, hogy milyen jól hangszerelték és összedolgozták a két dalt...
www.youtube.com/watch?v=JptwkEhdNfY

kis.herceg 2012.12.02. 13:32:42

A Rómeós beszólás nagyon gáz volt, hirtelen a gyerek is megrezzent, nem értette.
Feró meg tényleg egy kurva lett, régebben legalább mondott 1, 2 szar poént meg beszólt, de már csak fényez mindenkit.Ha lesz új évad úgy csszném ki ezt a 4 mentort mint a huzat.
Amúgy az amerikai verzió idén még a magyarnál is szarabb, pedig az már nagy szó.:D

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2012.12.02. 13:33:46

@debrecenikiraly: nem az a baj, hogy meleg. Az, hogy másnak próbálja mutatni magát. De a legnagyobb baj, hogy nem tud énekelni.
Mondjuk, a csípőmozgását a sárgulásig irigylem. Nő vagyok. :-)

kis.herceg 2012.12.02. 13:35:21

Akkor röhögnék ha Adél megnyerné, mert ugye nem párbajozott még, kitudja milyen erős:D

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2012.12.02. 13:37:01

@Droli: Én is így éreztem, nem is voltam benne biztos, hogy magyarul énekelt Timi.
Ja, és a Röpülj páva egy másik adón megy. Miért nem odajelentkezett, ha ennyire szereti a népdalokat?

debrecenikiraly 2012.12.02. 13:39:07

szerintem is a népdal állati ciki volt. ez ilyen pihentető valamire lett kitalálva. Beyonce dala pedig állati nagy ügyességet követel. ezt Timi nem ugrotta meg.

acsa01 2012.12.02. 13:45:11

Úgyérzem,hogy jobb híján jól szórakozom a sok hülyeség ellenére is,mindenesetre mostmár a fiatalok vannak a műsorban akik sok alázattal és tanulással talán még vihetik is valamire!:-)

harcosDuke 2012.12.02. 13:46:13

egykeresztenyanya
Ja, mert azt írod, hogy nem így történt, számos helyen visszakereshető, sajnos megtörtént.
Szabályszegéssel, hetedikként jutott Adélka a mentor-házba, ahová csak hatan kerülhettek volna.
Az indok: annyira jók voltak a lányok. És mit tesz isten, akarommondani a nézők, az első élő műsorból kivágták Malek másik tévedését, Kvatka Andit.
A legjobbnak kikiáltott hét fős "lánycsapat"-ból így lett kettő az első selejtező után. Akkor most ez nem Malek málésága? Vagy a csatornáé?

TFL · http://civilzone.eu 2012.12.02. 13:47:19

Ejnyje, bejnye sixx úr.... az ilyen középszerűen gyorsan rutinból levágott vasárnap reggeli fikázások után, amiben már alig van kakaó, a végén megint megkapod balázskáéktól a kinyúlt garbót :). És már a "pinamagizonás" se új :) Egy lendületes, jólmegmondó posztot! Egy indulatos beszédet! Különben minek járjunk ide vasárnap reggelenként felüdülni? :)

egykeresztenyanya 2012.12.02. 13:49:56

@harcosDuke: Ez nem igaz, nem történt semmiféle szabályszegés. Annyit láthattál, hogy az x faktor történetében először heten kerültek a mentorházba! Adélka történelmet írt, hogy annyi jó énekes között mutathatta meg magát!

vuvuvu2 2012.12.02. 13:51:00

@debrecenikiraly: egyetértek. undorító az egész. a poszt eleve ráhergeli a kommentelőket arra hogy a p betűs szavakat használják. remélem hogy ezt a blogot és a kommenteket a versenyzők nem olvassák, az ügyvédeik viszont igen.

harcosDuke 2012.12.02. 13:55:08

egykeresztenyanya
Visszanéztem pár beszólásodat, viccelődni jársz ide. Én nem tudok nagyon jót nevetni rajta, de azért csak folytasd, hátha másoknak bejön.

mókus(s) 2012.12.02. 13:58:35

A legszánalmasabb az volt, mikor Geszti utalást tett a válogatóra. Gyakorlatilag beismerve, hogy 90%-ban tehetségtelen hangtalan emberekkel töltötték fel az élő show-t, egy meglehetősen rossz koncepció szerint, ami nem a hangot, hanem az "egyéniséget", mármint az egyén hozta nézettséget, megosztottságot, hírértéket jelenti. A beválasztottak pedig ennek az elvárásnak sem tudtak megfelelni, teljesen színvonaltalan műsorrá silányítva az X-faktort.

mandro 2012.12.02. 14:03:17

@sixx: Hahahaha..., nincs annál jobb vicc, mint amit meg kell magyarázni!:D
Borzasztó estém volt, ami egybeesett az X faktorral. Elaludtam, és azt álmodtam, hogy J.F.K énekel, erre felriadtam, és pofán vágott a valóság: élőben az X faktor. Jó lett volna visszaaludni, de nem mertem:D
Valamelyik nap - csak úgy spontán - elénekeltem pár dalt, amit spontán fel is vettem. Akár hányszor hallgatom vissza, bánom már, hogy nem jelentkeztem én is:DDD

TFL · http://civilzone.eu 2012.12.02. 14:03:18

És mérviseltek mind kicsi piros masnikat? Elnézést, de nem tudtam megnézni "élőben", pedig nagyrajongó vok.....

matecska 2012.12.02. 14:05:09

Én kicsit tartok attól, hogy megismétlődik az első két széria forgatókönyve: mindkét esetben a döntő előtt elkaszálták az adott évad egyik legnagyobb tehetségét (lásd Veca és Tarány), bejutott egy a dobogós szintet messze meg nem ütő versenyző (Király L., Baricz), a műsor "hangja" (Takács N. és Muri E.) és végül megnyerte egy szépen csendben döntőig elevickélő szürke eminenciás (Vastag és Kocsis). Idén talán csak az a kérdés, ki melyik szerepet kapja :) Ne legyen igazam!

SarahConnor 2012.12.02. 14:06:24

Tegnap már annyira szétfacsarták a műsort, hogy hosszú és unalmas takony lett belőle, amit már én se bírtam (pedig kitartó vagyok). Gergőt lehet, hogy tényleg van, aki unta a tökéletessége miatt, csak annyit tudok mondani, hogy aki azért un egy énekest, mert "túl jó", annak kezeltetnie kellene magát, mert ez a kijelentés felér egy agyhalállal.
Aki nem volt elégedett a színvonalával, az most örülhet, sikerült középszerűvé tenni szerencsétlent, bár jó pont, hogy nem igyekszik ugyanúgy elénekelni a dalokat, mint az eredeti, így nem lesz bukta.

Adél valami riasztóan idegesítő és színvonaltalan, a korához nem illő tekergőzős számokat akasztják rá sorra, miközben mindig olyan a dizájnja, mint egy kiégett drogfüggő bárénekesnőé... a hátamon feláll a szőr, mikor ő jön, tegnap már nem is fárasztottam magam vele, elég volt azt hallani belőle, ami kihallatszott a konyhába...

Szabó Dávid nekem nagy kérdőjel, ráadásul akárhányszor sorra veszem a versenyzőket, őt mindig elfelejtem... ennyire emlékezetes a gyerek... a csípőkörzése pedig ráégett a retinámra.

Timi pedig jó, a Beyonce dalt valahogy kezdettől eltolta egy szólammal, furcsán és esetlenül szólt, de a dal második felénél tényleg összekapta magát, szóval Ildi keresztanyával most az egyszer egyetértettem.

A népdal viszont tetszett és nagyon jól állt neki.

Nem Penny hajója 2012.12.02. 14:06:45

@TFL: tegnap volt az éc világnapja.

zoncolan 2012.12.02. 14:10:35

Hogy tegnap este erre a szarra csesztem el az idöt... pfff, de sebaj, ma a dunán ismétlik a röpülj pávát, az legalább magyar és semmiféle licencnek nem kell megfelelnie, a magyar kultúra hagyományainak őrzői, a versenyzők és a zsüri is korrektül megfelel, de még a Novák is.
Ja, és a zsűriből még nem láttam senkit sírógörcsöt kapni :D

középcsatár 2012.12.02. 14:11:38

Azért olvasom minden héten a beszámolókat, mert azok újra meg újra meggyőznek, hogy jól teszem, hogy nem nézem ezt a moslékot.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.12.02. 14:18:17

@vészmadár (pica pica): rendszerhiba, szval újra:

mondjuk aki szerint Horváth Charlie dalai rendkívül egyszerűek (főleg ének szempontjából), az az énekléshez láthatóan pont annyira ért, mint bármi máshoz.

Steve the Great 2012.12.02. 14:20:25

@debrecenikiraly: Előrebocsátom, nem néptáncoltam és bár szoktam hallgatni népzenét, de abból többnyire valamilyen "modernosított" változatot. Viszont baromira nem értem, mitől lenne ciki a népdal. R

Nem Penny hajója 2012.12.02. 14:24:03

@Fenimore: annak is lehet írni, csak úgy nincs értelme. :)

Joske 2012.12.02. 14:26:36

Adél a ritmust úgy tiszteli, hogy véletlenül sem veszi fel. A hangokat meg, 2,845751 oktávval adhoc feljebb vagy lejjebb intonálja. Fejhúsában meg valami izomgörcs lehet, mert a vigyor még akkor is rendíthetetlenül rajta ül, amikor bőg. Az is lehet hogy idegileg nem stabil, mert koordinálatlan izomrángásai vannak. Amikor rázza a seggét, a két farrpofája nem tud szinkronban remegni.

TFL · http://civilzone.eu 2012.12.02. 14:32:32

@Erdélyben Miklós: köszi, bocs, écces még nemvótam, bár ami késik nem múlik, és ebben a korban már bármi jöhet :D

almafa5555 2012.12.02. 14:34:11

Én azt nem értem, hogy mehet Szabó Dávid vissza (ha visszaveszik) az Operettszínházba, annyira rosszul énekel és ott azért kell egy színvonal

Joske 2012.12.02. 14:35:35

@Vatikáni bérgyilkos varázsló:
Ezekkel a betegségvilágnapokkal csak 1 bajom van: miért nincs mindnek kitüntetett világnapja? Lehetne a vírusoshasmenésnek kitüntetett napja, amior barna szalagot tűzhetne minden öntudatos honpolgár a mellkasára.

almafa5555 2012.12.02. 14:37:39

@egykeresztenyanya: történelmet írt?na azért ez nem az a kategória. Adélkát meghívták a műsorba és ciki lett volna kidobni. Színházban el tudnám képzelni valami ezer éves darab vihogó fruskájaként, aki teszi a pasiknak a szépet, de ennyi!

almafa5555 2012.12.02. 14:39:43

Nem olvastam még el minden kommentet, de tegnap az volt a kedvencem, amikor az idős házaspár gratulált Adélka "stájlisztjának", mennyire jó volt ő is

polpetti 2012.12.02. 14:40:40

Valaki kérdezte, hogy Szabó Dávid milyen dalt énekelt a párbajban. Josh Grobantől a Broken Wow c. fal volt, ami magyar az Eskünk névre hallgat, és aminek szövegét Homonnay Zsolt írta. Azt hiszem, minden paramétert megadtam. Akit még érdekelnek további részletek a dalról, íz itt talál: www.secondhandsongs.com/work/112113

cool 2012.12.02. 14:41:30

@Bruti:
Charlie-nek nincsen hangja, ezt már rég tudja mindenki. Egy darabig megfuttatták a Jég dupla whiskyvel című számával, hogy fogyjon nálunk is a pia. De énekversenyre egyáltalán nem alkalmas azzal az alkoholista, dohányfüstös szar hangjával (amint bebizonyosodott valamelyik nemzetközin, amire akkortájt benevezték) - egy jó nagy égés lett akkor belőle.
Ennél még tán a rapp-elők is többek néha, pedig nem szoktak énekelni, csupán elhadarják monotonban a rizsát.
Adélnál azonban fel kell figyelni arra, egészen otthonos az operettes miliőben, így lehet hogy még lesz belőle valaki.
A Zámbó gyerek már alapból rémes égés volt, na meg hogy folyton duzzogott meg ő csakzértis megmutatja, no persze sírt is néha hozzá, mint Lash Bea. Mindig azt hallottuk róla, de mennyire jó volt a próbákon.
De könyörgöm, az élő adásban kell jónak lenni, hisz az számít csak igazán! Sajnos nem tette magáévá azt a tudatot, hogy a focimeccseket sem a két csapat közötti szögletarányra, hanem többnyire gólra szokás játszani. A többi az mind smafu!

almafa5555 2012.12.02. 14:41:53

@harcosDuke: nekem a számítógépen van a tévém, így csak háttérnek megy, miközben valami értelmesebbet csinálok, de tegnap sokszor tekertem alig hallhatóra a hangerőt

Chuck Νorris 2012.12.02. 14:42:21

a legutolsó népdal(feldolgozást) Rózsa Magdi énekelte el a 3. megában, és elég sikeres volt. Talán úgy gondolták ez is "bejön" a nézőknek.
vagy az is lehet kevés az idö két számra komolyan felkészülni és azért kapta Timike a népdalt mert ezt már kisujjból tolja.

almafa5555 2012.12.02. 14:43:19

ooooooooooooo még egy észrevétel. Eddig Nóri úgy harangozta be a kiesőket, hogy és xy ost is itt ül közöttünk és drukkol a többieknek, tegnap ezt nem mondta

Chuck Νorris 2012.12.02. 14:46:20

egyébként az is lehet, mikor a romániai tehetségkutatón megtalálták a két lányt (Adélkát, meg Timikét) már eleve olyan szerződést kaptak ami beigérte nekik a döntöbeli szerepolést és az azt követő haknikat.

ajatollah 2012.12.02. 14:47:39

Sz@Jana: Miért ki a fasz az a Beyonce? Szerintem már a Destiny's Child is egy rakás szar volt...

ajatollah 2012.12.02. 14:49:09

@jim455: jaja egyértelműen volt egy buzi-e vagy áthallása, AHOGYAN a műsorvezető picsa mondta, tényleg gáz volt

almafa5555 2012.12.02. 14:50:39

@kekecke: én nagyon szeretem Wolf Katit, szimpatikus, van 1-2 száma, ami elég hallgatható, de ahogy tegnap kinézett...a sminkes nagyon utálhatja

ajatollah 2012.12.02. 14:53:03

@vuvuvu2: akkor pitiáner senkiházi faszkalapok

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2012.12.02. 14:54:53

@almafa5555: szerintem meg egyszerűen csak a szerkesztők, stylelist-ok, meg az összes többi idióta egy rakás fantáziátlan pöcs.
Wolf Katinak nagyon jó a hangja, csak még nem találta meg a saját stílusát szerintem.

pamut 2012.12.02. 14:59:13

Én nem láttam a műsort, akkor most egyértelműen kiderült, hogy a szabó meleg?

Nekem 8 hogy meleg-e vagy sem, de ha az, akkor ezt szemétség volt elárulni, mert az a srác eddig is a külsejének köszönhető tinicsajok szavazatival maradt bent. Azt ha elárulták hogy meleg, akkor búcsút inthet a rajongói nagy részének, és repül a műsorból.

Amúgy az Oláh Gergő fog nyerni természetesen, magasan jobb a többinél, de korábbi x-faktorok győzteseinél is.

Nekem meg az Adél a kedvencem, a hangja elég közepes, de legalább "valamilyen", szemben a totál semmilyen, jelentéktelen kétdimenziós versenyzőkkel.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.12.02. 14:59:30

@vidéki hattyú: bocsánat, semmiképp nem szerettem volna kegyed és fajtársai visszafogott eleganciát sugárzó szürke, már-már trendien terepszínű öntudatba tollászkodott kecses és sudáran slank vadlibanyakát összehasonlítani egy kirúzsozott pekingi kacsáéval.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.12.02. 15:03:47

Antal Timi második produkciója nem Beyoncé dal volt, ahogy azt többen írták itt, hanem egy Beyoncé/Gnarls Barkley medley, a "crazy" témára kihegyezve. Mondjuk a végeredmény szempontjából mindegy is...
Stone-nak meg nyilván angolul kellett énekelnie egy számot, ha itt mindenképpen kell egy magyart, meg kell egy angolt. A durva az, hogy egyrészt zenével foglalkozik, másrészt Stone a "művészneve", és közben nincs füle egy idegen nyelv, az angol hangzására.

ajatollah 2012.12.02. 15:04:24

@almafa5555: hahaha, igen és milyen nehéz lehetett kiszúrni a 'tömegben' hogy itt valaki híresség van, hogy ott volt mellette a baszott nagy kamera ami vette az egészet :D legalább olyan mikor a vacsoracsata alatt próbálnak halál természetesen falatozni meg jópofitni mialatt hat négy kamera veszi őket minden oldalról ;)

Joske 2012.12.02. 15:05:29

Antal Timinek a 156cm-ével nem szinpadra való. Jó hangja van, de énekelni nem tud.

H.Solo 2012.12.02. 15:06:38

@pushpang (univerziális határeset): SzabóD csípőmozgását nézve én sem azt éreztem, hogy micsoda férfi, sokkal inkább azon merengtem, hogy meleg-e (pedig alapvetően heteronak gondolom).

debrecenikiraly 2012.12.02. 15:10:22

azt észrevettétek, hogy Csobot Adél az elején úgy mutatkozott be, hogy erdélyi lány vagyok. Ő egyébként nagykárolyi, ez Debrecentől 60 km-re fekvő, Romániában, Szatmár megyében lévő kisváros, sok sváb falu veszi közre, Mezőpetri például. Nem Erdély, hanem Partium vagy egyszerűen csak egy kis határmenti városka. Nagykároly az olyan közel van a magyar határhoz, hogy gyalog is meg lehet tenni s Vállaj-Csanálosnál át lehet jönni. Ez egyszerűen manipulálása a tényeknek. S másfelől nem tudom, hogy jól vettem-e észre, de sokáig nem lehetett tudni, hogy Antal "Örvendek" Timi (mindig örvend és nem örül-ez egy árulkodó jegye) pedid soha nem mondta, hova is valósi. Én a neten láttam, hogy Bánffyhunyadra valósi, ami tényleg Erdély. Én jártam ott s többek között sok bádogos roma lakja s szép vagy giccses lemezmunkákkal hirdetik magukat.
Egy ilyen giccses bádogosmunka, ami egyértelmű hogy Bánnfyhunyadra vall:
www.szekelyfold.abbcenter.com/?m=5.+K%C9P%CDR%D3+KR%D3NIK%C1K&al=525.+B%E1nffyhunyad+(2)&PHPSESSID=ff7afbbdb8d13c0096ddecde0ac33bb7#

Ezt csak azért írom, hogy Adél nem erdélyi, mert habár néha magukat a Romániában élő Szatmár Megyében élők Észak-Erdéyről beszélnek, de ez nem a történelmi Erdély. Timi viszont erdélyi. De miért lett Adél erdélyi? Értitek? Ez mire kell, ez a hazugság? Timi akkor mi? Ő az erdélyi, Adél pedig nagykárolyi. Az RTL pszichológusai azt gondolták, Adélnek jobban áll az Erdély szó. Hihetetlen.

ajatollah 2012.12.02. 15:10:59

@H.Solo: Szerintem férfiben nincs olyan hogy "alapvetően hetero". Vagy az vagy nem. Nincs férfinél olyasmi mint nőknél a leszbikus kaland szerintem

Leszart Ritthberger 2012.12.02. 15:12:40

@Droli: Hát kb.
De !
Zámbó Krisztiánnak jól áll Tina Turner és Stone angolján is csak az röhög, aki tud angolul.
Ha pl. nem beszélsz angol nyelven, akkor föl sem tűnik junómájném mester remeklése, mondjuk érdemes nyelveket beszélni.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.12.02. 15:13:37

@cool: "Charlie-nek nincsen hangja, ezt már rég tudja mindenki."

Aha, aha. És ha nincsen neki hangja, akkor mi jön ki a hangszóróból, amikor a produkcióit hallgatjuk? Az ősrobbanásból visszamaradt kozmikus sugárzás zörejei, és az áramkörök működési zaja?
Egyetlen számuk többet ér, mint az idei teljes X-Faktor széria összes eddig előadott száma.
Ugye dobbal sem szoktak Bach-fúgát előadni, mégis helye van a zenében, és pont arra alkalmas, amire való.

Joske 2012.12.02. 15:14:25

Jó lenne, ha magyar gyerek nyerné meg ezt a versenyt. Mi sem megyünk Romániába celebeskedni!

debrecenikiraly 2012.12.02. 15:17:49

Talán tényleg ez az oka ennek a nagy hallgatásnak, hogy sok magyar állatira románozik, ami elég gáz. Egyébként a román itt Debrecenben szitokszó. Egy amerikai ismerősöm mondta, hogy minden diák a suliban szidja a románokat. Tudjátok, ez agyrém.

Leszart Ritthberger 2012.12.02. 15:20:52

@ajatollah: De van.
Ez a legény pont az archetipusa ennek a jelenségnek, nevezik ezt már vagy 3féleképpen.
Metzoszexuális, metropolszexuális cosmo.
Vulgárisan megfogalmazva: olyan érzelgős, hogy egy emo-s is elszégyelli magát rajta, pont úgy viselkedik, hogy nem tudod eldönteni. buzi, vagy nem.
Nyilván erős önismeret és sziklaszilárd identitás lehet az alapja mindezeknek.

ajatollah 2012.12.02. 15:21:03

@debrecenikiraly: Én is dobtam egy hátast hogy Nagykároly meg Szatmárnémeti (Szatmár megye) az RTL szerint már Erdély. Budapestről nézve valószínűleg néhányaknak a román határrendésztől már rögtön Erdély következik.

A magyarországi szatmári vidék pl. Fehérgyarmat vajon már szintén Erdély? :)

Kolozs megye viszont tényleg az ahogy írod...

Steve the Great 2012.12.02. 15:21:19

@Joske: Jó, de hát a maradékból az egyik c.gány a másik meg b.zi! Nagy dilemmák ezek!

Joske 2012.12.02. 15:22:18

@debrecenikiraly: Mert CSA-nak van egy iszonyúan irritáló modorossága, amire még rá is tesz pár lapáttal, mert azt hiszi az a szexi. Nos ezért hirdeti magáról hogy erdélyi, pedig csak exhibicionizmusával akarja magát eladni. Amúgy CSA annyira megbotránkoztató ezzel a botrányos örökös vigyorával, és túlzott modorosságával, mint Terry Black amikor nőnek öltözik.

ajatollah 2012.12.02. 15:24:44

@Joske: ha megtanulsz jól románul szerintem senki nem áll az utadba

Filter Ákos 2012.12.02. 15:26:44

"Antal Tímea egyre magabiztosabban halad a nemzet csalogánya cím felé, igaz, a dalválasztásnál Malek Miklós egyszer nagyon melléfogott, és olyan mélységekbe taszította énekesét, ahol még nem járt soha."

Szerencsére ezt jól ellensúlyozta a népdallal, ami viszont eddig a legszerethetőbb nótája volt a sok uncsi Whitney Houston (az egyik könyökömön) és Alicia Keys (a másikon, ha lenne harmadik, azon Adele csorogna ki, de azt asszem nem énekelt) után.

debrecenikiraly 2012.12.02. 15:27:37

távoli asszociáció, de azt hiszem azért lett Adélka (a Csobot az szerintem román eredetű név, a csobán románul pásztort jelent) erdélyi, mert neki jobban áll a messziről jött nő cimkéje. A Timit szerintem úgy próbálták eladni, hogy akár magyarországi is lehetne. nincs jelentősége, csak vicces ez a sok értelmetlen manipuláció. nem lehet vállalni, ki honnan jött? egyébként észrevettem, ha valaki budapesten él, már nehezen "emlékezik" arra, hogy egykor ő vagy felmenői honnan is jöttek "föl" budapestre.

ajatollah 2012.12.02. 15:27:50

@debrecenikiraly: Az! Pedig tutira mondom hogy a legtöbb román jó fej. Nemcsak a romániai magyarok, hanem az igazi románok is. Lenézni őket meg nagy balgaság, pár év és simán leköröznek bennünket minden téren...

Leszart Ritthberger 2012.12.02. 15:28:24

@Joske: Kire gondolsz, Oláh Gerire ?
Ha jól tudom Adél Nagykárolyban él-szerintem vagy 10 kilóméterre a gúnyhatártól.
Arad, Bihar és Szatmár megyék(amelyek amostani határ román oldalán vannak) Kelet-magyarországi megyék.
Tehát nem Erdély részei, mindig magyar közigazgatás volt ott, legalábbis az elmúlt 90 évet leszámítva.
A vicc az, hogy ezt még a románok is így gondolják, a bécsi döntés előtt önként felajánlották a 3 k-mo-i megyét.
Nekem Csobot Adél és Antal Timi magyar.

ajatollah 2012.12.02. 15:30:54

@Leszart Ritthberger: nem tudom mi köze van az érzelgősségnek a buzisághoz. Rob Halford köztudomásúlak meleg, és egyáltalán nem az az érzelgős fajta, nem igazán kötekednék vele, jó eséllyel simán letépi a fejemet...

debrecenikiraly 2012.12.02. 15:33:11

magyarok, de nem vállalja fel az rtl egyértelműen, engem ez zavar. egyébként meg tény, még két ilyen x faktor és 2 voice, nem lesz Magyarországon olyan énekes kinézetű ember, aki nem vett volna részt valamelyiken. szerintem lassan már argentin vagy kubai magyarok is jöhetnek. vagy ausztrálok is.

Leszart Ritthberger 2012.12.02. 15:35:40

@ajatollah: Arra gondolsz, hogy legalább 2 jól elhatárolható buzi arche létezik:
-köcsög
-domináns.
Te ismersz egy angol buzit a rúd másik oldaláról, ezért szerinted a szub fajtának nincs létjogosultsága.
Érdekes, amit írsz.

Joske 2012.12.02. 15:37:57

@Leszart Ritthberger: A székelyek egy magyar nyelvű népcsoport, de saját identitástudattal. Ők magukat a hunok leszármazottjainak tartják. Eredendően AT nem magyar anyanyelvű székely.
CSA meg maga sem tudja, hogy hova sorolja magát.
Amúgy semmi bajom nincs az erdélyiekkel, de a székelyekkel sem, de az erdélyi barátaim is kikérik maguknak, hogy "lemagyarozzák" őket.

ajatollah 2012.12.02. 15:40:07

@Leszart Ritthberger: baszki én ennyire nem vagyok kitanult a témában :) te valami szexuálpszichológus vagy vagy esetleg magad is b.?

H.Solo 2012.12.02. 15:41:13

@ajatollah: Rosszul fogalmaztam, vagy sosem gondoltam igazából, hogy hetero, csupán most, a csípőrázás miatt merült fel bennem, hogy talán meleg. (Nekem egyébként mindegy, hogy a nőket vagy a férfiakat szereti, csak egy adat róla, mint szem előtt lévő emberről.)

debrecenikiraly 2012.12.02. 15:43:52

bocs, hogy beleszólók, de nekem Ricky Martin nevével együtt merült fel: talán SZD is meleg? Addig elhittem, hogy nőcsábász.

ajatollah 2012.12.02. 15:44:16

@H.Solo: Engem sem érdekel amúgy legkevésvé sem. Az számít hogy viselkedni tudjon, ez meg nem függ a nemi orientációtól.

debrecenikiraly 2012.12.02. 15:51:26

A legjobb az eredeti sixx által írt kommentben, ahogy Stone figurája kezd átmenni Popeye-be. Csodálkozik, mint egy rajzfilmfigura, hogy most bizony kiesik. Kicsit bugyuta, nem?

Árpy a kiráj 2012.12.02. 15:53:35

Krysztiánnak kellett volna nyerni a műsort! Egyértelműen meg van bundázva a műsor! Honnan lenne egy ilyen homoerotikus gyereknek annyi rajongója mint Krysztiánnak? Szégyelje magát az rtl.

Chuck Νorris 2012.12.02. 15:54:41

at rtelnél mindenki erdélyi aki romániábol jött és beszél magyarul.

almafa5555 2012.12.02. 15:58:01

@pamut: nem!!!egyáltalán nem arra utalt, hogy meleg, hanem a kisfilmjében arról volt szó, hogy az 500. Rómeó és Júlia előadáson ő volt Mercutió. Ennyi!Persze még ettől csöppet sértő volt a beszólás

ajatollah 2012.12.02. 15:58:19

@debrecenikiraly: Ne már baszki mikor Miley Cyrust énekelt igazi beleéléssel, nem volt gyanús? :)

(azt csak egy max 10 éves fiútól vagy egy melegtől lehet épp ésszel elvárni)

Filter Ákos 2012.12.02. 15:59:07

@debrecenikiraly: Nem mintha számítana. Ha megkérdezed az eredeti, amerikai X-factor bármely versenyzőjét, a legtöbb úgyis azt mondja majd, hogy dehát Európa egy ország és Párizs a fővárosa. Hungary=éhesvagyok.

ajatollah 2012.12.02. 16:00:10

@almafa5555: na de ahogy kihagsúlyozta hogy "UGYE te nem Rómeót játszod..." Abban a környezetben ennek nem volt relevanciája. Sima finom buzi-e vagy utalás volt szerintem :)

ajatollah 2012.12.02. 16:01:07

@Filter Ákos: szerintem az eredeti X-Factor a brit. Vagy tévedek?

ajatollah 2012.12.02. 16:02:13

@Chuck Νorris: jaja gondolom aki meg valami szláv nyelven beszél az orosz :)

almafa5555 2012.12.02. 16:03:13

@ajatollah: nekem meg olyan tűnt, mintha azt mondta volna "te csak másodhegedűs vagy - ott is"

Filter Ákos 2012.12.02. 16:04:35

@ajatollah: Igaz, elbasztam! A britek azért földrajzilag tájékozottabbak.

Lilibeth 2012.12.02. 16:04:36

@Joske: Nem tudom, kik az erdélyi barátaid, de erdélyiként én szégyellem magamat helyettük, hogy nem vállalják a magyarságukat. Az, hogy egy erdélyi magyart románnak hívod, nagyon nagy sértés. Nem amiatt, mert bajunk van a románokkal (nagy többségük ugyanolyan jóember, mint a magyar), hanem mert vért izzadtunk azért, hogy kissebbségben is megtarthassuk a kultúránkat, nyelvünket, hogy a gyerekek magyar iskolába járhassanak, hogy gyakorolhassuk a vallásunkat stb. Gondolkozz el azon, hogy milyen érzés, amikor a hazádban legtöbbször nem beszélhetsz az anyanyelveden, hanem egy idegen nyelvet kell megtanulnod. Aztán beszélj.

ajatollah 2012.12.02. 16:05:29

@almafa5555: lehet hogy igazad van. de a gyereknek is zavartan forgott a szeme. szóval akkor ezt azért jól elcseszte a csajszi (ha nem volt tudatos)

debrecenikiraly 2012.12.02. 16:18:00

@Lilibeth: nem kell komolyan venni a magyarországi magyarok baromságait. ez ilyen örök toposz. ha valaki idegesíteni akar egy erdélyit, lerománozza. ez nem komoly. a budapestiek vidékieznek, a nyíregyháziak is cikizik a debrecenieket...

steroid stewie 2012.12.02. 16:22:49

Nekem tetszett Nóri beszólása, csak pislogott szegény Dávid :))
Stone-on csak akkor láttam csalódottságot, amikor Feró nem Őt mondta, szerintem rá azért számított.

Rodzservaltersz 2012.12.02. 16:30:32

Kiváló cikk, Stone egy fasz.

Metamorfi 2012.12.02. 16:31:09

Van egy ismerősöm, aki évek óta dolgozik az Operett színházban, ergo számomra biztos forrás. Tőle tudom, hogy kb. nyílt titok az, hogy a Szabó Dávid pénisz lover.

Lilibeth 2012.12.02. 16:40:20

@debrecenikiraly: Köszi, általában tudom, de az "erdélyi barátok"-tól elborult az agyam. :)

Chuck Νorris 2012.12.02. 16:47:13

RTl alaposan mellélött Ördög Nórival, aki a határozott utasitás ellenére is csak burkoltan buzizik. De semmi baj jön a Stohlbuci az megmondja a frankót. Aztán meg is irja könyvbe.

ajatollah 2012.12.02. 16:49:39

@Joske: Gőzöm sincs hogy te kiket ismersz. Akiket én ismerek azok meg pont nem székelyezik magukat sose, csak magyar vagy román és kész.

ajatollah 2012.12.02. 16:53:15

@debrecenikiraly: biztos szar ha egy másik magyar románozza le, de én úgy láttam, hogy amúgy ha román vagy kívülálló románozza le, az baromira nem zavar ma már senkit

Chuck Νorris 2012.12.02. 17:01:40

be kell látni az idei x faktor volt a legtökéletesebb. lehetett fikázni JFKt, lehet románozni a csajokat, lehet buzizni Dávidkát, tehát majdnem minden igényt kielégitett. Jövöre remélem egy bkvellenör is bekerül, meg vmi kiállhatatlan nyugdíjas házmester(nö).

debrecenikiraly 2012.12.02. 17:02:28

@ajatollah: cinikus megjegyzés, de elfogadom, a magyartól jövő románozás a legfájdalmasabb. s tk. ha valaki tud jól románul magyarként, akár nézhetik románnak a románok. nyugaton minden határon túli magyar az ahol él jelenleg, vagy román, vagy szlovák vagy szerb stb. ez azért van mert nyugaton már azt sem értik, hogy valaki nemzetisége szerint magyar (ethinc Hungarian)s állampolgársága szerint viszont román, erről az utóbbiról általában nem nagyon tehet az ember.

debrecenikiraly 2012.12.02. 17:08:05

azt akartam mondani hogy Nyugat-Európában azt gondolják, minden határon túli olyan nemzetiségű is egyben mint amilyen az állampolgársága. Összekeverik a nemzetiség és az állampolgárság fogalmát. Ez azért van, mert egy elzászi már nem vallja magát németnek, hanem egyértelműen francia. Pedig korábban Elzász német terület volt. Ilyen háború előtti dolgokról vagy nem akarnak tudni vagy nem is igen tudnak. Itt nálunk az emlékezet hosszabb, s tudjuk, hogy pl. Nagykároly egykor magyar területen volt. Bonyolult nagyon.

Zola_ 2012.12.02. 17:17:29

Amit Ördög Nóra Szabó Dávidnak mondott az nem utalt másra, mint amit a bejátszásban is láthattunk, azaz Mercutio-t alakította a Rómeó és Júliában.
Más kérdés, hogy bizonyos körülmények ismeretében akár félre is lehetett érteni...

A műsor színvonala meg olyan, amilyen lehetett a kiválasztott alapanyaggal. Gergő és Timi az elejétől fogva kiemelkedtek, és nekem úgy tűnik, hogy az RTL inkább Timivel nyeretné meg. (Bár, előfordulhat, hogy Adélban is gondolkodnak, de azt csak nem merik megtenni.)

Zwekedly 2012.12.02. 17:28:37

Mondhattok, amit akartok, én Adélkára szoktam maszturbálni. Egész héten alig várom a szombatot.

(De azért Jimmyfia Krisztián hiányzik.)

Chuck Νorris 2012.12.02. 17:34:30

@Zwekedly: ilyet ne irj, mert visszajön a rokon pampogni.

"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd" 2012.12.02. 17:39:39

@Joske: Te nem csak paréj, süket is vagy. Ha Antal Timi nem, akkor ki tud énekelni ebből a mezőnyből? Attól, hogy erdélyi, magyarabb is lehet, mint te. A színpadi léthez szükséges magasságról meg annyit, Edith Piaf is csak 147 cm. volt, mégsem vitte semmire, igaz? (Félre ne értsd, itt nem Timit hasonlítottam Edith-hez)

ajatollah 2012.12.02. 17:44:03

@debrecenikiraly: Én a nem tudják fölfogni felől inkább a nem érdekli őket felé tolnám a hangsúlyt. Mert az északír konfliktusban például eléggé jól átlátják a helyzetet (ami amúgy még bonyolultabb mint az itteni). Szerintem inkább csak baromira nem érdeklik őket kelet-európai részletkérdések, és őszintén szólva a saját szempontjukból igazuk van.

ajatollah 2012.12.02. 17:46:18

@Zwekedly: ha bőrkanapéd van az kifejezetten hasznos. a sperma jó bőrápoló

harcosDuke 2012.12.02. 17:49:27

@Zwekedly
Én mégcsak nem is masztizok Adélkára.
Simán elmegyek.
A tévétől jó messzire, ha meglátom.

ajatollah 2012.12.02. 17:50:24

@"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd": inkább volt az 140...egy átlagos mai kamaszlánynál egy fejjel kisebb :)

Leszart Ritthberger 2012.12.02. 17:57:26

@ajatollah: Te az imént még engem oktattál buziságból, most nem már nem érzed a tudásod elegendőnek és ebből kifolyólag még le is buzizol.
de egyenes, becsületes gyerek lehetsz te, öröm lehet a barátodnak lenni !

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2012.12.02. 17:57:40

@Zwekedly: Őrá még jobban szerettél maszturbálni?

Leszart Ritthberger 2012.12.02. 18:01:30

@Joske: Tök furcsa "erdélyi barátaid" vannak !
Én olyan székelyeket, csángókat ismeek, akik büszkék magyarságuka és bátran lemagyarozhatod őket.
abban nyilván igazad van, hogy a székelyek magyar ajkúak, mint a csángók, vagy akár a jászok, kunok.
Együtt vagyunk a magyar nemzet.
Érrdekes, nem ?

Madár Fokker 2012.12.02. 18:18:44

OFF: Tavaly nyáron Marosvásárhelyen kértem útbaigazítást és a fiatal faszi azzal indított, hogy "a székely szarta a magyart", meg tápos magyarnak nevezett, mert nem erdélyi vagyok.

Steve the Great 2012.12.02. 18:25:01

@Madár Fokker:
OFF
Tegyük fel, hogy tényleg így történt. Nyilván mindenfele élnek seggfejek. Az, hogy valaki erdélyi, felvidéki, angol, német, dán, holland stb. még nem garancia a normálisságra.

Leszart Ritthberger 2012.12.02. 18:33:16

@Steve the Great: @Madár Fokker: 8 éve csúny balesetem volt Bánffyhunyad körrnyékén-kevesen múlott na.
Magyar rendszámú szép autó volt, magyar nyelven beszéltek azok is, akik a baleset után ki akartak fosztani minket(remélem még mindig a fülébe cseng a pofon a köcsög tolvajnak) és az a fiatal orvos is, aki megmentett minket azza, hogy kb. 2 perccel a baleset után arra autózott.
Még a roncsba is bemászott többször a törött üvegek közzé, hogy kivegye a kocsiból az értékeket.

Steve the Great 2012.12.02. 18:39:18

@Leszart Ritthberger: Igen, hát így gyorsan eljuthatunk ahhoz a korszakalkotó megállapításhoz, hogy mindenfele élnek/járnak jó és rossz emberek.
:)

Madár Fokker 2012.12.02. 18:42:15

@Leszart Ritthberger: @Steve the Great: Ezzel csak azt akartam írni, attól, hogy valaki székely, még nem különlegesebb és különb, mint bármely magyar, még ha egyes helyeken ezt is sugallják.

Leszart Ritthberger 2012.12.02. 18:43:39

@Steve the Great: Ja, hát szerintem ennyit Kovács László Stone művészetéről.

www.youtube.com/watch?v=ba51ljkzWlg

Spéter46 2012.12.02. 18:57:27

@almafa5555: Igen! Az messze a legjobb pillanat volt!

stefensoon 2012.12.02. 19:07:24

@cool: Charlie-nek nincsen hangja, ezt már rég tudja mindenki

Dehogy tudja, csak te akarod ezt hinni, hogy ne tudd magad egyedülálló hülyének. Nagyon is van hangja, és nagyon is tud énekelni. Ettől még nem kell szeretni, ahogy JFK apját sem.

stefensoon 2012.12.02. 19:11:37

@Joske: Jó lenne, ha magyar gyerek nyerné meg ezt a versenyt. Mi sem megyünk Romániába celebeskedni!

Hú, de sötét vagy. Amikor Romániába mész, már nem vagy magyar? Szerintem te Magyarországon sem vagy (nem hiszem, hogy tudsz követni...)

stefensoon 2012.12.02. 19:18:48

@Joske: @Leszart Ritthberger: A székelyek egy magyar nyelvű népcsoport, de saját identitástudattal. Ők magukat a hunok leszármazottjainak tartják. Eredendően AT nem magyar anyanyelvű székely.
CSA meg maga sem tudja, hogy hova sorolja magát.
Amúgy semmi bajom nincs az erdélyiekkel, de a székelyekkel sem, de az erdélyi barátaim is kikérik maguknak, hogy "lemagyarozzák" őket.

Még sötétebb vagy az általánosításaiddal. Hunok leszármazottainak tarja magát esetleg néhány sötét fejű székely, mind te, de e többség nem. És az erdélyi barátaid kikérhetik (ha olyanok mint te), de ez nem jelenti azt, hogy minden erdélyi kikérné. A többség biztos, hogy nem.

Leszart Ritthberger 2012.12.02. 19:20:21

@stefensoon: Én csak azt nem tudom, hogy kire gondolhatott "magyar gyerekként" a bennmaradtak közül ?

crazyfish 2012.12.02. 19:28:46

Sixx epic...a hogyvolton már megírtam a véleményem...:DD

Arra lennék kíváncsi,h a gazda feleséget keres műsorról nem posztolsz????
Adja magát....

nyuszi01 2012.12.02. 19:41:55

@Metamorfi: lehet, hogy ugyanaz a forrásunk :)

amúgy Nóri szerintem is Mercutio szerepére utalt a beszólásával, vagyis, h Dávid ott se főszereplő...

England win The Ashes! 2012.12.02. 19:55:41

@Jana: Beyoncé...

Az az a ribi, akinek az olyan rövid szavakat is, mint a "no", "now" vagy "girl" tíz másodpercig tart kimondani, annyit hajlítgat? Már akkor feláll a hátamon a szőr, mikor a nevét említik a rádióban, nem mikor még nekiáll nyervogni.

Trójai 2012.12.02. 19:59:17

Annak ellenére, hogy tudom, (és nem tetszik) hogy itt fikázni kell az egész műsort és mindenkit aki szerepel benne, most én is fikázni fogok.

A műsor igen gyenge volt. Olág Gergő most nem hozta a szintet, de azért jó volt valljuk be, Antal Timi népdalán majdnem elaludtam és iszonyatosan torokhangon énekelte. A második számám én nem éreztem különösebben hogy jó, csak a végére.

CSobot Adélt, bár kedvelem, de két ritka béna számot sikerült adni neki. Az első száma annyira abszurd volt a menő táncosok és a régi szám kontrasztjával, hogy csak pislogtam. A második száma mire elkezdődött, vége is lett.

Amikor Szabó Dávid feljött a RM számmal, konkrétan elröhögtem magam, hogy mennyire erőltetik neki ezt a szívtipró mácsó beállíást. AZ orrhangjával és a szar angoljával meg a csúszásokkal szét is baszta kellően az egész számot.

A műsorban az egyetlen értékelhető viszont SZD második nótája volt számomra, ami tetszett, annak ellenére hogy SZD-t egy kukactestű trendi jampecnek tartom, aki irritál. Most hogy buzi e vagy sem, az engem nem érdekel igazából, ő dolga.

Amúgy Oláh Gergő is egy kissé debil volt amikor Fehér Zoli kiesése után előadta magát, hogy most neki lettek barátai. Persze a nagy spontán pakolás (kamerával) közepette, egy spontán haveri beszélgetés kapcsán(beállított jelenet) közben.

agatsu 2012.12.02. 20:01:40

Csobotból-Kétiperri, Antal Timiből-fehér Rihanna, Wolf Katiból-Szelindijon...tényleg ennyit tudnak a kreatívok? Legalább sikerült volna, de csak az elb***ott próbálkozást látjuk....

Árpy a kiráj 2012.12.02. 20:07:54

@Szavazz te is Árpy-ra!: Te egy hozzáértő ember vagy báttya! Fásy Ádám is megmondta a tutit, márpedig ő letett már valamit az asztalra! Lásd: Bunyós Pityu, Postás Józsi, and many more......:D

A Tyne folyó déli partja 2012.12.02. 20:14:09

@Joske: melyik a nem magyar? aki romániai magyar, az attól még magyar. vagy, ha szerinted nem, akkor gondolom a roma sem az, így meg hány marad, egy? éneklés, előadás meg kit érdekel?

OCONOR 2012.12.02. 20:36:02

@Dr Jozef Vengloš: Akkor kezdj el aggódni, ha a szőröd helyett a farkad kezd ágaskodni.

NYJetsTD 2012.12.02. 20:50:25

Sajnos az X ezzel az estével közelebb került a legaljaponthu faktorhoz. Azt kevesen tudják, de Szabó Dávidnak Stone volt az angoltanárja, meg is látszott mindkettőjük fantasztikusan szép kiejtésén. Az öreg kő stadionokat tudna megtölteni Scorpions feldolgozásokkal, fő támogató: Comedy Central. A beállásával pedig már most mossa Usain Bolt karmozdulatát. Timike lábait szaporodási okok miatt nem takarják el, ne szombat esténként sokasodjon a magyar. Adél hozta magát, sokan huncutolnák a csúnyáját, még többen szívlapátolnák a fogsorát. Mondjuk a lokomotívért inkább utóbbi. Dávidra első melegében nem is mondanék semmit. Hiányzik JFK. Ő rajta legalább tudtam röhögni. Most meg jobbára sírnék. Rohadt Tesco jár megint jól, fogynak a 100-as papírzsepik.
K. Ildikó fejét egészségügyi okokból jó lenne már kitakarni, vagy ha Pitt újra nálunk forgat horrort, akkor inkább fizetem a statiszta díját, csak itt ne lássam. Embertelen kínzás ez. Hát kábé ennyi.
Már csak szegény sixxet sajnálom. Egyre inkább azt érzem, ő is csak szenved. Ne aggódj, mindjárt itt a vége. Lehet, hogy már a mayák is erre gondoltak?

Joske 2012.12.02. 20:54:27

@A Tyne folyó déli partja: Szerinted minden székely magyar, de nem minden magyar székely!?

Leszart Ritthberger 2012.12.02. 20:56:40

@Joske: Kezdődik ?

Ámberek, 100 éves a mozi; Kovács László kiesett a faktorból !

Joske 2012.12.02. 21:05:43

@stefensoon: Neked világit a szádban a negro! Emlékszel arra csajra akit Tolvaly (ma már így nevezi magát Tolvay) Renátának hívnak? Meg a néger gyerekre akivel összejött? Na már egyik sem ugatott helyes magyarsággal igazán pár szónál többet sem. Ma meg már a csapból is őket nyomatja a mainstream. Ugyan ez lesz CSA-val is, hiszen ebből a műsorból értékes előadó nem fog születni csak hülye celeb. Az meg hogy CSA székelnyek nevezte magát nálam azt jelenti, hogy letagadta magyarságát. Amúgy a székelyek a történelem során mindig is elkülönültek a magyaroktól, autonom területet alkottak.
Mindezek után igenis nyerjen a c.gány gyerek, vagy másik, mert ő nem fogja elvinni a nyereményt külfödre, hanem a magyar gazdaságba fogja elkölteni.

England win The Ashes! 2012.12.02. 21:06:09

@OCONOR: Miért, amennyit láttam belőle a tévében vagy a neten, abból nem tűnik rossz luvnyának. Csak maradjon csöndben. :)

Joske 2012.12.02. 21:09:56

@Lilibeth: Neked volt valami rossz élményed gyermekkorodban? Hol írtam én azt, hogy a székelyek Románok? Meg azt is, hogy a romániai magyarok azok románok? Mutasd meg, vagy ha nem akkor meg ne vádaskodj!

Joske 2012.12.02. 21:11:38

@ajatollah: Lehet ők nem székelyek!?

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.12.02. 21:25:51

@cool: Bocs, de olyan szintű ostobaság, amit írtál, hogy csak a szemem forgatom. Ha nem értesz hozzá, mi a fasznak kommentelsz, és egyáltalán én mi a faszért válaszolok egy idiótának...
Charliet a mai napig kísérik zenész barátaim és még mindig csak szuperlatívuszokban beszélnek róla. Biztos azért, mert nem értenek hozzá, mint te lófaszjóska. Kérlek ne válaszolj, mert letiltalak, ha megtalálom hogy kell.

almafa5555 2012.12.02. 21:42:26

@ajatollah: az biztos, hogy a következő műsorban Nórika majd erre is reagál

Alaister Grand 2012.12.02. 21:47:45

Nézem a képeket. Elképesztő göncöket aggattak ezekre a szerencsétlenekre. És ezek után még énekeljenek is...

almafa5555 2012.12.02. 21:48:01

@Trójai: én azon akadtam ki, hogy Geszti előadta, igenis SzDávidnak a színházi vonalat kell erősítenie, mert abban jó. Reménykedtem, hogy valami jó kis operett slágert fog énekelni (lehet sokan utálják, de szerintem van egy pár baromi jó), erre neeeeeeeemmm

Trójai 2012.12.02. 22:06:23

@almafa5555: Én azt nem értem hogy színházi ember létére miért erőlteti ennyire az x faktort. A színházban egy ilyen közepesen szar énekes is tud érvényesülni, míg az x faktorban nem.

Pékszakállú Henceg 2012.12.02. 22:28:36

Nagyon durván gyenge az idei x-faktor. Dávid a két oktánjával borzalmas volt, "kifalvi" Adél csak az ostoba liba szerepre képes, de azt elképesztően hitelesen adja. Stone kiesése várható volt, remélem, jövő héten tényleg "Júlia" megy haza. Amúgy W Kati egész jó volt, a popzene mocsarán egy vízililiom... :)

stefensoon 2012.12.02. 22:30:49

@Joske: Hú de sötét vagy...(csak hogy értsd: amiket írsz, nem vall túl felvilágosult elmére. Te viszont nem láthatod a negrót a számban...szellemeskedni próbálsz érvelés helyett).
Ember, fogd fel: egyedi esetekből (Tolvaly Renáta, CSA stb.) nem vonhatsz le következtetést több millió emberre. Azt pedig, hogy miért különültek el a székelyek, nem tudhatod - az viszont biztos, hogy ezt sem mindenki akarta (és nem voltál ott, hogy felmérést végezz). Amúgy meg ez kurvára nem tartozik ide.
Hogy te X faktor nyeremények határon belül tartásában látod a magyar gazdaság megmentését...na, ez már kritikán aluli. Nem látsz ki a fejed sötétjéből.

Leszart Ritthberger 2012.12.02. 22:36:23

@Bruti: Kedves Bruti !
Nem ingem, de-és nagyon kedvellek, én is debreceni vok, tök király a jfkát a döntőbe, stb.
Csárli jól énekel, de a zenészspanok azért kisérik, mert olyan fasza, vagy mert fizet érte ?

Koothrappali 2012.12.03. 00:08:01

Azért ez az Antal Timi eléggé sunable.

fagzal 2012.12.03. 00:15:58

@Joske: 156cm-rel nem való színpadra? Ahogy mondjuk Kylie Minogue (157) és Lady Gaga (155) sem, ugye?

[ Mondjuk más hely is eszembe jut, ahová való lenne, de ez nem tartozik a témához :D ]

fagzal 2012.12.03. 00:22:06

Dávid egyébként pont olyan szarul énekelte a La Vida Loca-t, mint az eredeti buzi, mikor nem tudta, hogy be van kapcsolva a mikrofon. Csak ő az orrán keresztül. (Hogy a f*szba juthat el valaki ide ilyen orrhanggal???)

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.12.03. 01:35:54

@Leszart Ritthberger: Természetesen ez egy profi megélhetési zenekar (nem titok, az Abrakazabra), tehát nyilván pénzért csinálják, akármilyen meglepő is :D
Ettől függetlenül, sokkal nagyobb öröm egy jó énekest kísérni pénzért, mint egy béna faszt. Persze van az alkohol meg ilyenek, de az más téma.

bpe 2012.12.03. 01:45:27

hááát, kííínosez. :) valszeg az lehetett amúgy, h muszáj volt megcsinálni még ezt az évadot, mert cowellék 2+1 évekre adják a licencet, kismenüben, amiben jól kikötik, h konkurens műsort sztázsoltatni nemér, szal, biztos volt botrány ezért az rtl hqban, h a qrvavoice, szétfogütni mindent, és akkor jött a tipp, h jimmy fia épp ráérne, és stone-t is ki lehet kölcsönözni a jegyszedő pult mögül, pár középszar lúzer meg úgyis akad majd megint, én amúgy tekertem volna már a licencen, és hagytam volna, h kiszavazhassa a közönség a ferót, meg most a keresztest, javult volna a színpadkép kicsit, a csobot szving-robot meg már lemerülhetne, igazán fárasztó ez a csináljuk-meg-adélt-ugyanolyanra cucc. ..egyébként amikor ment most a vaker, h ők már innentől lexívesebben senkit se küldenének el, arra gondoltam, rittyenthettek volna egy csapatot, amit aztán megkap a feró, lájk 2., aztán szépen együtt megnyerik, a mitis. jaffa lett vóna.. de ehelyett marad ez a qrva túlmozgásos bábszínház, soksok cordia-reklámmal, meg telenorlogóval, ezekbaszki még egy opera eventet is szétoffolnának, "a négy telenor" :P, noha a legidegesítőbb termékelhelyezés még mindig az ö.nóra. ritkán sajnálom a torrentre fordított sávszélt, de most igazán jöhetett volna rajta vmi hasznosabb, pl. egy csöndesen sípoló adásszünet jel..

Vierre_ 2012.12.03. 09:46:29

@sixx : Olvaslak olvaslak, de elült bennem az inger, mert benned is elült. Egyértelműen átlátjuk ugye ennek a műsornak - is - a stratégiáját és a végeredményét, hát e méla unalom a poszton is meglátszik. Tudom, hogy írni kell, meg számít a reagszám, de nem ér ez ennyit. Egyre laposabbak a Faktor posztok, pedig amikor sziporkázol, magaddal húzol és sziporkázom én is. Nade, erre most mit írjak?, hogy neeem,neeeem stone megmutassa hogyan kell ezt ötvenévfelett? Apukám, ha már írsz ezekről a szarokról és érezhetően mértékkel be is hánysz tőlük, add meg nekünk a mindennapi kenyerünket és tedd azt úgy, ahogy kell! Mert most nagyon érzem a kötelezőt és ez nem jó így. :(

Zwekedly 2012.12.03. 09:56:00

@Mao elvtárs: Nem, neki az utolérhetetlen énekhangját imádtam.

Ha Jimmiffy következett, felhangosítottam a TV-t, hogy a szomszédok is hallhassák. Mindig hálásan dörömböltek a falakon.

ethan blow 2012.12.03. 11:47:31

Elfáradt ez a dolog már, emberek. Szerintem többet kellett volna ölni a Házasodna a gazda című műsorba, és ebbe meg itt nullát. Sajnos a gazdás is elfáradt, pedig az elején azt hittem, jó lesz. De ki hiszi el azt, még a nyilvánvalóan kamu reality világban is, hogy Bence gazda 3 nap alatt feleséget választ magának 3 vállalhatatlan luvnya közül úgy, hogy még a nevüket sem tudta megtanulni, hm?
Az X Faktorral meg szimplán az a baj, hogy unalmas mint a vízállás jelentés. JFK még hozott némi érdekességet ebbe, mert valóban figyelte az ember, hogy mi lesz így ebből, de aztán ennek is vége lett, és most őszintén, a roknokon és családon kívül ki a tököm szavaz itt bárkire? Próbálják erőltetni, hogy Csobot milyen cuki, hátha valaki még elhiszi, de hát nem az, szimplán idegesítő, feltörekvő kis valaki, kábé mint Baukó Éva. Nem csoda, hogy csak pár szavazat a különbség a végén,,,

hannamontanna 2012.12.03. 16:43:59

Ejjjjj... úgy nézem, az x-faktornak előbb vége lett, mint ahogy vége lett.... mindenki elfáradt. A "versenyzők" is, még lehet hogy sixx is, a kommentelők is, .... idenézek és szó nincs a hozzászólásokban a faktorról, hanem b...zás, rom..s, ci..ás, ki mire és kire veri..... :-((((((((( ez így nem is vicces.

Hm. és nekem kell átfogalmaznom...:-) na ez viszont vicces...

matebern (törölt) 2012.12.03. 16:59:42

Az angol miatt miért kell bántani Stone-t? Jó, tudjuk hogyan énekel, jogos is, hogy kiesett, de Geszti beszólása nagyon ocsmány dolog volt, mikor pontosan tudja, hogy Stone csak akkor énekelt angolul mikor nagyon-nagyon muszáj volt (ld. James Bond-este vagy most), de amikor csak tehette, magyarul énekelt.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.12.04. 09:21:28

@pamut: Ne becsüld le a TitkosMarcsák szavazatait.
A melegnek kikiáltott, hevesen tagadó fiúra esetleg több szavazatot küldenek a nagyobb anyagi bázissal rendelkező Megértő, Diszkrét Gáláns Urak, mint a TiniCsayszyk.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.12.04. 09:52:04

@debrecenikiraly: Aha, ugyanúgy, mint a Romániából idejött szomszéd gyermeknevelése.
-Úgy virelkedsz lassan, mint egy hülye magyar.
-A hülye magyarnak add be, hogy...

Állandóan kunyerálnak, mellette mindenért szidják a hazámat, de az Istenért nem mennének vissza.

@Zola_: Erdélyi nyertes már volt, Oláh még nem.;)

@Shyad-Khourongai: :)

2012.12.04. 20:41:24

Még mindig megy ez a fos műsor?

Illúzió volt azt várni az RTL Klubtól, hogy beismeri elszarták ez a showt és szépen arcon köpik magukat azzal, hogy hamarabb lezavarják mint a Viasat3 a Bár 2.0-át.

A Tyne folyó déli partja 2012.12.04. 21:51:52

@Joske: nem, az összes ismerősöm, aki a határ Románia felé eső részében született (akár Erdélynek számít, akár nem), mind magyarnak mondja magát. konkrétan székelynek egyik se.
Adél se nevezte székelynek magát tudtommal, csak azt mondta, hogy Nagykároly Erdélyben van. még ha nem is pontos, gondolom, azt akarta kifejezni, hogy ő egy romániai magyar, így általánosított.@fagzal: na és Agnus Young? ő se egy kimondottan magas ember...

stefensoon 2012.12.05. 23:46:24

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár:

Jó nagy f..sz vagy. Ez egy szabad világ, miért nem mész te oda?
süti beállítások módosítása