Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Discovery Channel odafigyel a kelet-európai piacra

2012. október 19. 15:30 index Szólj hozzá!

Paul Welling, a Discovery Networks kelet- és közép-európai műsoraiért is felelős vezetője azt szeretné, ha a cégcsoport csatornáin egyre több helyi gyártású műsor is feltűnjön olyan, mint a Keleti kopók, a csatorna ma este bemutatkozó dokureality-je.  Egy londoni interjú következik, az exkluzív anyagot köszönjük a Discovery Channelnek.    

Honnan jött a kelet-európai gyártás ötlete?

Paul Welling: Megkérdeztük a tévénézőket a közép- és kelet-európai, közel-keleti és afrikai (CEEMEA) régióból és azt a visszajelzést kaptuk, hogy nagyon szeretik a Discovery Channel műsorait. Megbízható márkának tartják, szeretik azt, hogy nemzetközi tartalmat kapnak. A Keleti kopókkal az volt a célunk, hogy közelebb hozzuk a Discovery Channelt a közép- és kelet-európai nézőkhöz, de azért ne váljunk teljes mértékben helyi vonatkozásúvá. A kelet-európai gyártással azt fejezzük ki, hogy ez a műsor büszkén képviseli a kelet-európai Discovery Channeleket, de ugyanakkor nem válik olyan mértékben helyivé, hogy azzal elveszítse azt a nemzetköziséget, amit a nézőink annyira szeretnek, és ami az üzleti modellünknek is az alapja.

pw.jpeg

Vannak további kelet-európai gyártási tervek?

A Keleti kopók az első CEEMEA régiós gyártásunk, ezért nagy reményeket fűzünk hozzá és úgy gondolom, hogy ez egy működőképes modell, amihez hasonló stratégiát biztos vagyok benne, hogy a jövőben is fogunk alkalmazni a CEEMEA területeken. Az említett régió több országának a történelmi öröksége közös vagy hasonló, és az ötlet, hogy csináljunk mini-nemzetközi projekteket, úgy gondolom hatékony.

Miért döntöttek amellett, hogy a forgatásokat, a film epizódjait Varsóban, Bukarestben és Moszkvában forgatják?

A CEEMEA régión belül 105 országban sugározzuk adásunkat, ami elég nagy területnek számít, a legfontosabb területeink ezen belül Oroszország, Lengyelország és Románia. Földrajzilag nagyon közel vannak egymáshoz ezek az országok és a városaik a világ legérdekesebb helyei közé tartoznak abból a szempontból, hogy mennyire hasonlóak és ugyanakkor különbözőek is egyszerre rendészeti eljárásaik.

A kiválasztott városok a Discovery Channel és az üzleti tevékenységünk legfontosabb céljai is egyben. Lengyelország fontos piac a számunkra és a központunk is ott található, Moszkva egy nagyon gyorsan növekedő piac, Romániában pedig már nagyon régóta jelen vagyunk. Mind a három országban nagyon erős Discovery-közönség van, akiknek szeretnénk a kedvében járni ezzel a műsortartalommal.

Miért pont rendőrökről szóló műsort választottak más műfaj helyett?

Sokat foglalkozunk azzal, hogy mit is szeretnek az adott régióban a nézőink. Fontos, hogy ismerjük mi motiválja őket arra, hogy nézzék a tartalmainkat, és mindig ugyanoda lyukadunk ki: a felfedezés izgalmához. Ezért a tartalmainknak izgalmasnak kell lenniük és a rendőrségi showműsorok természetükből adódóan izgalmasak, ezek által azt is megismerhetjük, hogy valójában mi történik az adott régióban. A másik két fontos szempont számunkra az, hogy autentikus legyen a tartalom és legyen benne újítás. Ez a műsortípus ilyen formában még nem volt jelen a területeinken. A téma már futott az összes csatornánkon, de a mód, ahogy ebben az esetben közelítettünk hozzá egyedülálló a CEEMEA régióban.

1.jpeg

Az, hogy egy műsor legyen autentikus, nagyon fontos a nézőink számára és a megvalósítás, amit az Atom Productions gyártó cég biztosítani tudott, még közelebb hozza ezt a témát a nézőinkhez. Ha mindezeket összeadjuk, akkor pedig egy nagyon hiteles és nagyon közeli, de egyben egyedi megközelítését kapjuk a régióra jellemző rendőrségi jelenlétnek. Tehát nem a rendőrségi vonal volt az elsődleges cél, hanem inkább az volt a fontos, hogy izgalmas, hiteles és autentikus műsort készítsünk. A másik dolog, ami fontos számunkra, hogy a nézőink mindig tényeket szeretnének hallani és látni, szeretnék ismereteiket bővíteni az egyes témákról, amiket nyújtunk. És úgy gondolom, hogy miután ezt a műsort megnézik, valóban többet fognak tudni az ezekben az országokban jellemző rendészeti szervezetekről és azok működéséről.

Hány műsort vagy hány órányi műsort terveznek gyártani a jövőben és jövő évben a CEEMEA régióban?

Ami meghatározza a CEEMEA régiónkat az az, hogy nagyon gyorsan növekszünk és mindig új lehetőségeket keresünk. A TLC csatornákra 3-4 műsort készítünk évente a régió legfontosabb piacai számára. De a Discovery Channel kapcsán ez az első ilyen jellegű próbálkozásunk, ezért nem kapkodunk el semmit. Megnézzük ennek a műsornak a hatását, a sikerét és utána lépünk csak tovább. Személy szerint boldog lennék, ha legalább még egy gyártást elindulhatna jövő éve első felében.

Elképzelhető, hogy a Keleti kopók lesz a viszonyítási alap a jövőbeni CEEMEA gyártások kapcsán?

A tavalyi év nagyon izgalmas volt a számunkra, sok új terület felé nyitottunk és azt mondtuk "Befektetünk ezen a piacon, műsorokat gyártunk, az itteni nézők igényeire szabott műsorokat veszünk és beágyazzuk a helyi közegbe a márkánkat". Mindez azt jelenti, hogy folyamatosan nyitunk új területek felé: az orosz csatornánkat még oroszosabbá tesszük, a lengyel csatornánkat még lengyelesebbé. És ez mind része a nemzetköz Discovery-stratégiának is. Egymilliárd dollárt fordítunk tartalomra ebben az évben, tehát ez egy fontos beruházás és bízom benne, hogy ezt a nézőink is látják, értékelik a műsorok autentikus mivoltát, a tudásanyagot és az újításokat, amit ez a műsor nyújt nekik, és hogy ennek köszönhetően szorosabbá válik kötődésük a márkánk felé.

A Keleti kopók első részét ma este 9-től vetíti a Discovery Channel. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása