Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Jimmy fia, Krisztián X-Faktort nyerhet

2012. október 07. 23:52 sixx 98 komment

BBF_4377.jpegTegnap este a másik két mentorházban is volt sírás-rívás, meg némi éneklés is, már ha nagyon lazán értelmezzük a dolgot, és nem hasonlítgatjuk a tehetségkutatónak álcázott sztárgyár indulóit valódi énekesekhez. A csapatokat idén Feró kapta meg, ő került abba a nehéz helyzetbe, hogy három olyan indulót válasszon ki, akik vélhetően az első körökben esnek majd ki az élő adásokból. A három továbbjutó együttes nevét végül is egy félvak macska is kihúzhatta volna egy alomtálcából, az egyik (a PJZ) tagjai konkrétan énekelni sem tudnak, a Like-ot a Spirittől megkülönböztetni meg nehezebb feladat, mint megtippelni a hatos lottó nyerőszámait.     

Valahol ugyanez a sors, a gyors kiesés és egy hakniturné vár majd Keresztes Ildikó versenyzői közül a Stone nevű indulóra is - az ő Edda-előadása egy falusi majálison sem emelné meg a közönség vérnyomást, ötvenéves sztárt meg nem nagyon lehet faragni itthon, ez nem Susan Boyle országa, kérem szépen. 

A permanensen síró, és mesterkélt Lass Bea, miután besírta magát a mentorházba, sikeresen omlott össze Keresztes Ildikó szigorú tekintete előtt is, és folyathatja tovább a sminket az arcán egy kicsit az élő adásokban is. Az azért meglepő volt valahol, hogy a csöcsfaktorra erőszeretettel rágyúró műsorban nem jutott tovább Kovács Erika Keri, bár a tegnapi előadása alapján erre csak a siketek intézetében lett volna esélye. 

Végül továbbment Jimmy fia, Krisztián is, akinek egy fokkal talán jobb hangja van, mint a kiesőknek, viszont borzasztó idegesítő, amikor már hatvanadjára azt emlegeti, hogy ő nem Jimmy fia, Krisztián, hanem csak Krisztián, a Zámbó.  Ha az idősebb korosztályt tudják mozgósítani, akár még döntős is lehet belőle, ahol majd megküzd Csobot Adéllal. Isten irgalmazzon nekünk.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.10.08. 00:06:45

én jobban örülnék egy PJZ, Adél döntőnek. krisztián egy félszeg, kétségbeesett kisfiú, kevés oda.

rockjano 2012.10.08. 00:11:26

Végül azért a jóhanguak nyerik a döntőket

(még Király Norbi is kiesett :-) igaz túl későn ...:-)

Rondellus 2012.10.08. 00:14:52

Az csak nekem tűnt fel, hogy Csobot Adél (eltekintve a hinc-hánc, hülye csitri vs. rövidlátó végzetasszonya nézés közti különbségtől)kiköpött Deborah Wells?

Bloodscalp 2012.10.08. 00:24:20

valóban rakás szar a műsor-túl azon hogy műanyag az egész, de akkor miért megy róla a közvetítés?

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.10.08. 00:33:56

Na, most egyrészről teljesen érdektelenek a csapatok, de az nettó hülyeség, hogy a Like és a Spirit között nincs különbség. A Spirit faszául fals volt, amíg a Like összes szereplése, szinte tökéletes. Egyedül a vörös hajú csaj a gyengéjük, bár ő se vészes, de előbb-utóbb ki fog bújni a szög a zsákból.

Zámbó meg... Sajnos a 4 és fél oktávot nem örökölte, bár az már az apjánál is gyanús volt.

Ettől függetlenül jó énekes, csak hát a Geszti csapatában hatból hat énekelt egy hamis hang nélkül, mégis mennie kellett háromnak, ezt meg beviszik a sztori miatt.

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2012.10.08. 00:35:27

Ami engem illet az X-Faktor eddig is egy szörnyen átlátszó TV produkció volt, de az idei évben új mélységekbe süllyedt. Geszti továbbviszi azt a kis köcsög gyereket, mikor a fiatal srác, meg a négergyerek is jobb volt nála? Ráadásul mindkettő univerzálisabb, képernyőképesebb. Malek kiejti a Dórát, aki az egész idei X-Faktor talán legjobb előadását húzza elő a mentorházban? Továbbviszi Adélkát, akinek eddig egyetlen jó (az azért tényleg ütősen jó volt) előadása akadt, a többi ingadozott a szörnyű és a felejthető között? Korábban a jóhangú csajt kiveszik a csapatából, aztán egy nappal később azt vágják a fejéhez, hogy egyedül nagyon elveszett a színpadon? A mai adásban továbbviszik a PJZ-t? Kell a hányattatott sors is, mi? Mert ez a mai produkció mondjuk a kukába lett volna való, simán a leggyengébb a hat csapat közül. A rap sem igazán megy nekik (amit ugyebár már Plazmánál is láthattunk: kikaparnak valami underground patkánylyukból valakit, akit a hip-hop közösségből SENKI nem ismer el, aztán beadják róla a műfajhoz NEM ÉRTŐ közönségnek, hogy íme az utca poétája) az éneklést meg aztán végképp hagyjuk is. Még Jámbó Jimi fiának a továbbjutása volt a legvállalhatóbb a mentorházban hozott döntések közül, épp csak neki már úgy az 50 közé sem kellett volna bekerülnie a sorozatos betlikkel...
Ja és akkor még ott van Hernádi lánya, aki NEM azzal akar érvényesülni, hogy Hernádi lánya, és Hernádi SEM akarja, hogy a lánya ezért kerüljön a középpontba, de azért két napon keresztül azon cikkez az összes bulvárszar, meg a Fókusz (mindenhol exkluzív interjút készítve a művésznővel a témában), hogy hogyan tiltatta le a lánya produkcióját az RTL-nél, hogy a lány NE rajta keresztül szerezzen ismertséget.
Az eddig sem volt túl nagy titok, hogy ezeket a műsorokat megrendezik és szigorú forgatókönyv szerint zajlik minden. De mindemellett eddig legalább az illúzió megvolt, hogy ez tényleg így is zajlik, mostanra azonban nem más az egész, mint az RTL médiahekkje: "Mennyire lehet hülyére venni a nézőt anélkül, hogy tömegesen kezdene elvándorolni az adott műsortól?"

garrett27 2012.10.08. 00:44:06

Megnéztem volna Feró búráját, amikor rászóltak, hogy a rapper hülyegyerekeknek tovább kell jutni!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2012.10.08. 00:46:38

@Giggsy:

Ha esne a nézettség, akkor biztos átgondolnák a fejesek, de nem fog esni. Így jövőre még durvább bulvárosítás lesz ...

Ezért volt duplán balfasz szokás szerint a TV2, hogy nem rakta be a Voice-ot szombatra, mert ezt a harmatgyenge X-faktor évadot simán lehetne verni.

nowy 2012.10.08. 00:47:54

jujj,hát nem lemaradtam erről is,most aztán mi lesz velem...
( a tv2 egy kalap szar,az rtl meg kettő :) )

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2012.10.08. 01:09:44

@zero: gondolom, hogy nem fog esni. Erre mondtam, hogy az RTL a határok feszegetésénél tart. Mennyi szart lehet még lenyomni az emberek torkán anélkül, hogy azok elvándorolnának. Ez lehetne az idei évad mottója.

Amúgy komolyan nem értem az embereket. Mert az, hogy nézik a műsort, egy dolog, nálunk is megy háttérzajnak. Azt azonban már komolyan nem tudom felfogni, hogy a dolog bulvár részével minek foglalkoznak. Ha nem lehetne eladni a sok szar napilapot a x-faktoros, csillagszületikes sztárocska hányattatott sorsáról, meg szerelmi életéről szóló hírekkel (mert hát a fantázia aztán megvan, ezen a kettőn kívül mást nem hoznak elő) akkor talán, és tényleg csak talán előrébb helyeznék a kevésbé bulváros, de nagyobb részt tehetséges embereket az ilyen műsorokban. Mert amíg Adélka ripacskodásával több lóvét lehet begyűjteni, mint mondjuk Dóra valóban átütő erejű előadásával addig ez így is marad ez sajnos nem vitás. De ha nem így lenne, akkor az indulók közt talán jobban számítana a tehetség, mert mondjuk a kutya nem akarna hallgatni egy PJZ-t és az már elhajtaná a nézőket.

ribizli gizella 2012.10.08. 01:14:46

Azért volt egész jónak mondható most Krisztián, mert a többiek voltak gyengébbek hozzá képest, és ami a legfőbb, nem volt egy magas hang sem a választott dalában (nem úgy mint a Feel-nél, ahol a magasabb tartományok már igencsak meghaladták a képességeit, úgyhogy ebből a szempontból okos dalválasztás volt valaki részéről), vissza is hallgattam a honlapon, hogy biztos legyek benne, igen, színtiszta erő(lködés) volt, és néhol hamis is, de sebaj, a 12-es mezőny fele nem épp a legígéretesebb tehetségekből került ki, úgyhogy legalább nincs sok versenyző, akinek szurkolni lehet (reménykedvén abban, hogy nem kiáltották ki előre a nyertest a szerkesztők, ennyire azért talán nincs megírva a forgatókönyv, illetve annak különböző verziói). :) De. Na sebaj. Amíg nincs a VV, addig jó lesz ez is realitynek, még ha elméletileg nem is annak kellene lennie.

Megdobbent 2012.10.08. 04:45:40

Az a baj, hogy tenyleg alja cinikusan tolja mar az rtl, nekik sem jo, hogy csinaljak, nekunk sem jo, hogy nezzuk. A legrosszabb, hogy meg gajdolnak is ezek a preszelektalt szepsegek. Nyomaszto ez keszitonek/nezonek egyarant. Abba kell hagyni, aztan visszaadni a licensz-et, es elnezest kerni az eddigiekert a tulajatol.

cool 2012.10.08. 05:15:19

Mindenki csak mondja itt az okosságot és szakértelmet, de senki sem mondja ki a valós helyzetet.
Még nem vettétek észre, hogy itt a rászervezés kőkeményen csakis ANYAGI hátterű témákban folyik?
Nem az lesz majd a hangsúlyos történet, hogy hogyan kornyikál a kiválasztott szerencsés, és hogy a Blick, a Bors, a Story meg a többi bulvárszemét újság milyen sztorikkal, élettörténetekkel és egyéb, teljesen magánéletű hírlapi kacsákkal nyomja tele a napi - heti újságeladási listákat, hanem hogy a versenyzőkre a rokonság, a család, az ismerősök és a haveri kör ugyan hány emeltdíjas SMS-t küld majd el.
Hisz itt nem a versenyzők, hanem elsősorban a mobilos telefontársaságok fognak nagyon nagyot kaszálni, és én kiváncsi lennék arra, mennyi a visszaosztás mindezért tőlük a retekkubnak meg a többi nagyfejű, "gazdaságilag érintettnek".

bloggerman77 2012.10.08. 05:30:43

Azért vicces, hogy a döntős mezőny mennyi hivatásos színészt rejt... :)

Félixke 2012.10.08. 06:37:33

12 versenyzőből végül is csak 5-től kapok hidegrázást... a legizgalmasabb innentől kezdve, hogy ki lesz az első kieső: ha Gubik Petráék, Oláh Gergő, vagy az összerakott csapat, akkor annál is nagyobb bunda az egész, ahogy eddig gondoltam...arra egyébiránt kivácsi vagyok,mit tud Feró kihozni a csapatokból, különösen a rappergyerekekből, akikkel csak annyi a baj, hogy nem lehet érteni a szöveget és nem tudnak énekelni (mondjuk szerintem ez ebben a műfajban nem is követelmény). A mentorház csúcsmondata egyébként, amikor Ildikó valami olyasmit mondott, hogy kiegyensúlyozott versenyzőkre van szüksége: erre beválasztja a Beácskát (aki felkészülésének jelentős részét a pszichológusnál töltött idő fogja elvenni), valamint a Zámbó fiút..mondjuk ebben a kategóriában volt a legkevesebb jó...

csab2 2012.10.08. 06:47:27

@Rondellus: Nem tudom, ki az a Deborah Wells, de az egyik csaj a Malek csapatábó tiszta Claire Danes

Rondellus 2012.10.08. 07:00:43

@csab2: Bocs... Deborah Wells a 90-es évekbeli magyar pornóipar (még a Michelle Wild előtti éra) egyik legsikeresebb exportcikke volt. Ma ingatlant közvetít Olaszországban.

szintetikus 2012.10.08. 07:12:41

még, hogy jó hang :) ebben a műsorban? :D haha
mind kuka

2012.10.08. 07:14:37

@Rondellus: Szerintem inkább Audrey Tautou.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.10.08. 07:24:38

Keresztes Lass Beának: "Viszlek az élőshowba!"
Keresztes Jimmyfiúnak: "Nekem kiegyensúlyozott versenyzők kellenek."

James Pond 2012.10.08. 07:24:41

Engem az zavar az egészben, hogy a négy mentor ezek után még tükörbe tud nézni. Azért én a Ferót vagy a Malekot komolyabbnak gondoltam. De hát én vagyok naiv.Vagy ahogy mondják van az a pénz amiért korpás lesz a hajam:) Gusztustalan az egész. Az RTL-en ez volt az egyetlen műsor amit néztem, most már tőlem meg is szüntethetik a csatornát is...

vénszivar 2012.10.08. 07:28:31

A romániai, Pinokkió orrú, énekelni éppen, hogy tudó után, most betolták a szintén igen gyenge dzsimy fijjut........Ezzel nálunk x szar nézése befejeződött !!!

tjunior 2012.10.08. 07:31:50

uramisten hány 40-50es megkeseredett háziasszony fogja tucatjával küldeni dzsimifiára a zesemest, csak mert ő dzsimifia, aztán hányat fog megverni a férje mert hülyeségekre költi a pénzt. Nesze neked családi erőszak. Erre nem gondolnak az RTLnél?

durcás 2012.10.08. 07:35:22

@Giggsy: Ez az egész semmi másra nem jó, mint az időnként szunnyadó antiszemitizmust meglódítsa...és ehhez semmi köze a tehetséges, tehetségtelen versenyzőknek. Nem kell nézni ezt a szart (se)!

SarahConnor 2012.10.08. 07:43:13

Mikor Lass Bea a mantorházban azt az iszonyú lassú, érfelvágós, bealvós, halál unalmas számot kornyikálta, szinte suttogta, és Keresztes könnyes szemmel nézte, már tudtam, hogy bekerül. És azt is tudtam, ha ő bekerül, akkor Zámbógyerek is bekerül.
Mindenesetre látványos volt, a csapatok és a 28 év felettiek mezőnye mennyivel gyengébb volt, mint tegnap a fiúk és a lányok mezőnye. A csapatokra kár a z energiát pazarolni, mert úgysem nyernek, pláne hogy gyengék. A három-fiú formációk közt volt egy, amelyiknek az elzavarásán meglepődtem, hogy helyette ez az iszonyú két fiú-egy lányos csapat kerüljön be, akik falsak is, és csak nagyritkán hangzanak jól együtt... A Like erős csapat, de ezzel együtt nem nyerhetnek.

Szóval összeállt egy mezőny, amiben Csobot Adél, Lass Bea és Zámbó Krisztián van: kemény év lesz, gyerekek.

xi00 2012.10.08. 07:46:30

ez nem egy tehetségkutató, hanem sms-küldő verseny

így aztán inkább nem is teszem fel a kérdést, hogy miként jutnak el idáig ezek az énekelni egyáltalán nem tudó szerencsétlenek

a mezőnyben van kábé egy ember, akinek van hangja, de már nem emléxem melyik az

a legátlátszóbb szarság kétségtelenül zámbó dzsimi junior továbbrugdosása... akit amúgy nem tartanék teljesen elveszettnek, ha a maga erejéből (értsd tv műsor nélkül) akarna érvényesülni, de így kissé visszatetsző a történet

Danny89 2012.10.08. 07:55:48

Ha a TV2-nél nem idióták ülnek, akkor pont azt használnák ki, hogy normális, hallgatható, valódi tehetséggel bíró embereket válogatnak be (nem kislányokat, nem 50-es - élete utolsó esélyéset). Az X-Factorban én pl. ezt a "popsztár" alkatot keresünk hozzáállást nem bírom - akik a korábbi tehetségkutatókban szerethetően feltűntek (Caramel, Rúzsa Magdi, Oláh Ibolya, Nikolas), azok a hangjukkal, és nem elsősorban a kinézetükkel tűntek ki. Az idei X mind a 4 utolsó válogatása érthetetlen döntésekkel volt fűszerezve, számomra egyértelmű továbbjutók nem kerültek a döntőbe, ez pedig érthetetlen.

2012.10.08. 08:11:21

Az "ilyen" MegaCsillag-FaktorVojsz műanyagműsorokról az a véleményem, hogy nem a tehetségről szól, annál inkább a műsoridő olcsó kitöltéséről, a nézők hülyének nézéséről, az emelt díjas SMS-ek számáról, és arról, hogy a kesze-kusza szerződésekkel a versenyző a lelkét az ördögnek adja (mondjuk simán átvilágítanám mindegyik szerződést, mert ezek ugyebár már az előnytelen szerződés kategória, még így vakon is).
Szívetekre a kezeteket, 5 mp alatt nem tudnál 5 nevet felsorolni az elmúlt 2 évadból...

Apropó: Gesztinek akkora a tokája, hogy alig hittem a szemnemnek. Mint egy másik fej, a Galaxis útikalauz stopposoknak c. film Zaphod Beeblebrox-a jutott eszembe rögtön róla... szorry.
Peti, fogyózz picit ;)

vénszivar 2012.10.08. 08:14:38

@Danny89: Milyen "érdekes", kiket te felsoroltál azok cigók ill. külhoni magyarok. Még eszembe jut Kökény, de nem áldozom időmet erre........
Itthoni magyarokból (kb. 9 millió) nem találni jó énekest, csak elvétve ?........

tejfölösbableves 2012.10.08. 08:18:50

@csab2: Igen, ez a gondolat bennem is felmerült többször is. Főleg most, hogy elindult a Homeland második szériája.

Kabarészínész 2012.10.08. 08:19:38

gondolom a nyertes is megvan már... egy rendezett műsorban rendezzünk végig, nemigaz? cigó, vagy nő kell h nyerje, mert az a tv2-nek bejött.

belekotyogok 2012.10.08. 08:21:38

@Bruti: hejj, pedig van ott 5 oktáv is, csak kár, hogy a hangok javarésze egyforma...;)

RTB 2012.10.08. 08:24:26

Jáger Kinga kiesésée óta nálam ingore az X faktor, mondtam ezt szombat este, persze tegnap megint megnéztem. De most Lass Bea és a roma rapper duó bekerülése miatt tényleg nem fogoom nézni. Jimmi fiának a tegnapi után helye van az élő műsorban, viszont amit előtte produkált, az gáz volt. Jáger Kingánál pont fordítva, ő a mnentorházban volt gyengébb.

silverwol 2012.10.08. 08:24:50

Fiúknál jó: Szilárd kiesett, Oláh Gergő továbbment, rossz: Fehér Zoltán bejutott, néger srác nem.

Lányoknál jó: két továbbjutó megérdemelten ment tovább, rossz: Adél mit keress ott? Dóra kiesett,

Öregeknél jó: Stone továbbjutott, mert legalább vannak saját dalai, n+0.-nek pont jó, rossz: Zámbó Krisztán, Lass Bea továbbjutott, viszont Horváth Sándor kiesett (ezt nem is értem, miért, mert túl jó volt???), bármelyik továbbjutónál ezerszer többet ér

Csapatoknál jó: nem lesz fiúcsapat, és két csapat megérdemelten jutott tovább, rossz: PJZ mit keres ott?

A marketinggel sem lehet mindent megmagyarázni, ahogy többen utaltak rá. Akkor Szilárd pl. továbbjutott volna.

Valahogy olyan felemás az egész... talán minden kategóriában egyet megmondtak fentről, a másik két helyet megválaszthatta a zsűritag. Máshogyan nem tudom megmagyarázni az oltári hibákat és azt, hogy azért a 3 továbbjutóból átlagosan 1.5-2 jogosan van ott.

Atörökk 2012.10.08. 08:33:02

Nem lehetne, hogy egyik se nyerjen?

belekotyogok 2012.10.08. 08:40:13

@atörökk: ez nem az a műsor, ahol a néző és a közízlés dönt.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.10.08. 08:41:11

Stone-t nem engedem bántani. Adélkát igen. :-)

Atörökk 2012.10.08. 08:43:14

@belekotyogok:
Pontosabban a közízléstelenség.

Parajpuding 2012.10.08. 08:43:40

Úgy tűnik még mindig az Isauráknak gyűjtők népe a magyar. Így 2012-ben is el lehet adni a sok agyhalottnak a retek klub érdekeinek megfelelően - előre - lekártyázott műsort úgy, mint "spontán" tehetségkutatót. És beveszik. Nézik. Rajonganak. Broáf.

enmajor 2012.10.08. 08:49:48

Szerintem idén Szabó Dávid fog nyerni, vagy a Zámbó gyerek:)
Dávidot gondolom esélyesebbnek, mert már ugyanúgy építgetik, mint a Vastag Csabát. A válogatónál hazudtak neki egy menyasszonyt, a bulvárban meg már az volt, hogy szingli:))))
Annyira dögunalom az a pasi, két forintot nem adnék, hogy megnézzem élőben. Akárhányszor láttam eddig, mindig csalódás volt.

LAVÓRVAGÁNY 2012.10.08. 08:51:44

A cikk címe mindent elárul a műsorról, elég lett volna csak annyit írni.
Röhej.
Tehetségkutató LOL

enmajor 2012.10.08. 08:52:50

Ennél a posztnál is megkérdezem, az oké, hogy ez az egész műsor egy előre megkomponált, szerkesztett izé, de miért nem csinálják jól?
Hát ebben nem az lenne a kihívás, hogy az ember tényleg vadul izgulna a jókért, és hogy vajon nyer-e a szívemcsücske? Ehhez képest ma már csak a 70 ikú alattiak nem látják át, miről szól az egész:( Kár... A Voice hülye, hogy nem rakta szombatra a műsort!

viragimado 2012.10.08. 08:56:36

Egy jó x-faktor sem volt eddig, és a győzteseikből sem lett senki. Ezzel szemben, bár nyilván ott is a bevétel a fő szempont, a megasztár győztesek tudnak érvényesülni, mert jók, mert van hangjuk, tehetségük.
A mostani x a kis zámbóval, a lasssal, meg azzal a pluszként bejutattott tehetségtenséggel már azt hiszem a legalja. Innen remléhetőleg nincs lejjebb. Mostantól ezt sem nézzük.

enmajor 2012.10.08. 09:02:48

@viragimado:

a pjz-t se hagyd ki, szintén a legalja...

viragimado 2012.10.08. 09:12:47

igazad van, valóban az is oda tartozik

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.10.08. 09:14:48

@viragimado: Ez hülyeség. A megasztár egyszerűen csak előbb kezdődött és telítődött a piac.

Amúgy se érdekel senkit a kurva jó hang, ha nem társul hozzá jó zene. Itt már nem énekeseket kellene keresni, mert rengeteg jó van, hanem zeneszerzőket. Na annak kellene egy reality. Csak abból nincs annyi.

Captain Awesome 2012.10.08. 09:18:12

Ha így haladunk, akkor a következő évad bulvárban már meg fogja közelíteni az amerikai verziót. Na AZ nagyon kemény, ott ha nem vagy drogról éppen lejövő háromgyermekes egyedülálló munkanélküli hajléktalan, akkor ne is álmodj arról, hogy bejutsz.

Az mondjuk különbség, hogy az USA akkora, hogy ott találnak olyan drogról éppen lejövő háromgyermekes egyedülálló munkanélküli hajléktalanokat, akiknek hangjuk is van.

Nálunk az egyetlen hanggal és sorssal is rendelkező versenyző a gereblyéző Oláh Gergő, oszt kifújt.

Ja, amúgy az amerikai verzióban ezt az eggyel több jut tovább mókát már eljátszották egy vagy két évaddal ezelőtt, ott a 12 helyett vittek 13-at, mivel Simon rájött, hogy mekkorát hibázott a mentorházban, és napokkal később elutaztak a csajhoz lakásra, hogy na gyere mégis. (Nyilván teljesen véletlenül az EGÉSZ rokonság éppen ott volt, mikor teljesen váratlanul megjelent a forgatócsoport.) Ja, amúgy meg is nyerte a csaj, ha jól rémlik.

demerson 2012.10.08. 09:23:38

Továbbra is fenntartom hogy homók, romák, meg határontúliak kellenek a show-ba. Aztán majd szociális alapon megnyeri a mesemondó gyerek...

testedzes 2012.10.08. 09:24:15

Hát jól lehúzzátok a versenyzőket, de majd meglátjátok élő adásban milyen jó lesz majd az énekelni nem tudó PJZ és a már nem 'faragható' Stone. ;)

apd (törölt) 2012.10.08. 09:27:59

szeretlek commentblog <3

apd (törölt) 2012.10.08. 09:29:39

@Captain Awesome: fú.. tán' szombat délelőtt láttuk múlthéten a cool-on azt hiszem..

nem is lényeg, tehát láttuk az amerikai verziót.. hát bazdmeg, azt hittem összeokádom magam attól a tömény, gusztustalan ömlengős nyálas undorító fostól.. elképesztő

fda 2012.10.08. 09:30:59

Ha olyan fos ez az egész, mint amilyen, akkor miért kell napi szinten közvetíteni, hogy mi történik azzal a szar műsorral és a gyenguska énekesekkel?

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.10.08. 09:31:13

Most minden pikírtség (ami azért nem áll távol tőlem) nélkül kérdezem, hogy ez a PJZ nevű formáció tulképp milyen nyelven "énekel"?

Egy büdös szót nem szoktam érteni a khm... produkcióikból és bevallom eleddig nem tudtam rájönni szövegeik nyelvezetére.

viragimado 2012.10.08. 09:31:34

@Bruti: nem kezdődött annyival előbb, de valahogy tehetségesebbeket választanak ki. Pedig ott is megy a határon túli, meg kisebbségi, meg szerencsétlen. Mégis akik nyernek, tudnak érvényesülni, de x-es még egy sem jutott semmire azzal, hogy nyert.

elkoltozott. 2012.10.08. 09:31:46

Azért engem jó érzéssel tölt el az hogy nem tudom kikről beszéltek:))

Zka77 2012.10.08. 09:39:27

@RTB: Jáger Kinga kifejezetten lapos volt szerintem, nem kár érte. Lass Bea, Stone és a Zámbógyerek bekerülése viszont tényleg botrány.

viragimado 2012.10.08. 09:43:05

Pedig jók lennének ezek a műsorok, ha tényleg tehetséges emberekkel lenne tele, mert vannak, lehet találni olyanokat. Igaz, én egy smst sem küldenék rájuk, de az már más kérdés.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.10.08. 09:44:50

@silverwol: "... PJZ mit keres ott?..."

Az a vicc, hogy Malek azért ejtette ki Danics Dórát, mert (kb) csak egyfajta közegben, stílusban érzi jól magát, tud nagyot énekelni, stb. (pedig nem).
Ezek után kíváncsi vagyok, hogy ez a két nyomi srác, hogy' fog előadni egy filmbetét-dalt vagy bármi mást...

kerek1 2012.10.08. 09:47:05

Hali…

Egyébként ebben a műsorban tényleg nincsenek véletlenek, vagy legalábbis több a “jóskapistajóbarát”-féle protezsált, mint máskor… A legutóbbi "felfedezett": A Spirit-ben levő Lőkös Kinga egy igen jól menő hazai kiadó, a CLS Music ügyvezetőjének a kislánya… Protkó2012!!!

amor2000 2012.10.08. 09:47:15

A cikkírónak egy kis problémája van az értékítélettel, ugyanis a 2 fiúegyüttes szerintem igenis jó volt. Különösen az újonnan összállt csapat volt jó, a másik társaságból meg csak úgy ömlött a nagyképűség, a dölyfösség. Szerintem Geszti csapatából a Meggyes Csabát is tovább keleltt volna juttatni, mert neki igazán jó hangja van, sokkal jobb. mint a Gesztié volt akkor, amikor még tudott énekelni. Szerintem minden mentornál voltak meghökkentő döntések, a semmit sem sejtő nézők nagy felháborodására. A magát állandóan kellető Csobot leányzóbál, akinek nincs semmi hangja, az a fő probléma, hogy szokás szerint egész Erdély az SMS-eket fogja nyomogatni és ez a nagyképű nő még megnyeri a versenyt.

dr.kakaósbögre 2012.10.08. 09:48:00

Az igazat megvallva leszarom.Én csak olvasok ezekről a blődliségekről.

Aeval 2012.10.08. 09:50:53

Persze, hogy mű az egész. A Voice is az lesz, ismerős volt felvételen, azt mondta, hogy minden meg van rendezve, itt asszem az énekes maga választja a "mentorát" legalábbis ezt a látszatot kell adni, amúgy megmondták, hogy neked ehhez és ehhez kell menned. Az egyik srác nem bent ebbe bele, így el is küldték. Azért ehhez is gyomor kell, amit a "versenyzők" csinálnak.
PJZ-t nem juttattam volna tovább, ahogy azt a Fehér Zoltán gyereket se, mert az Emota jobb volt.
Nekem Adél nagyon szimpatikus lány, remélem messzire jut, nagyon jó a hangja, kicsit még tanulnia kell a használatát, meg hihetetlen egyéniség a csaj, ráadásul színpadképes is.
Kíváncsian várom az élő műsort, mivel ezek a felvételek nyáron készültek, és érdekel, hogy 2 hónap alatt mennyit fejlődtek ezek a karakterek.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2012.10.08. 10:10:27

@enmajor: rájöttem, mit jelent a pjz. Hát Pujáró(z), a két kis cigógyerek :D

Én nézem, és nézni is fogom, mert jól szórakozok a sok dilettánson, beleértve a mentorokat is... Az a lánycsapat jó volt, amelyik egy ilyen vokálos dalt énekelt, csak annyira elmentek vokálba, hogy legalább az eygyik énekelhette volna a vezető dallamot is :) A jimmygyereket meg a kis turcsiorrú Babe csajt már régen el kellett volna hajtani az ideggyenge szöszivel együtt, a törtető cafat kiesett, azt mondjuk nem bánom, a vénizom csávó szerintem aranyos, most már csak azt nem tudom, hogy a fiúcsapat tagjai közül melyik fogja Ildi anyót húzkodni, merthogy valaki a színfalak mögött, az tuti. A Zadélka meg nemsokára a Miki csaja lesz, mint anno a Pélóbarnának a dorinka :)

Darsan 2012.10.08. 10:31:44

Nagy tisztelője vagyok a mentoroknak, nagyra tartom őket szakmailag, emberileg.
Nem is értem hogy adhatják a nevüket ehhez a nevetséges kiválasztáshoz. Csobot Adél? - borzalmas a nyihogása, idegesítő az egész nő és természetesen nem ékes hangú pacsirta - borzalmas. Sorolhatnám még a többi csalogányt is, akiktől talán még a repedt fazék hangja is szebb.
Mi történhetett a mentorokkal, hogy ilyen embereket választottak ki?

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.10.08. 10:39:23

@amor2000: Azt nem értem, hogyha "egész Erdély" szavaz az odavalósira, akkor miért nem szavaz "egész Somogy megye" az odavalósira?

unionista (törölt) 2012.10.08. 10:39:47

a voice kapott egy esélyt. mert gyenge a mezőny. alighanem a közmunkás csávó nyeri meg.

Captain Awesome 2012.10.08. 10:40:03

@Darsan: nem akarlak elkeseríteni, de a döntésben a mentoroknak jó eséllyel csak minimális szerepe volt.

vénszivar 2012.10.08. 10:40:14

@Darsan: VAN az a PÉNZ ! És te még tiszteled s elismered szakmailag őket.........és AKKOR EMBERILEG ??? Gratulálok !

narmer 2012.10.08. 10:49:24

: @demerson: Itt a lényeg, jól beszélsz.

Lotyóbridzsida 2012.10.08. 11:07:29

Nekem sajnos az a meglátásom, hogy a mentorok elhitték magukról, hogy ők tudják a tutit, és "na majd én segítek Neked, kisfiú/lány".

A Gesztit régen kifejezetten csíptem, de most már hányok tőle, annyira mű.
Keresztest is bírtam eddig, de most már ő is túl sok.
Talán még mindig a Feró az egyetlen vállalható arc.

Nórika óvónéni, mindenki anyukájától azonnal elalszom, miheslyt meglátom.

Néha kellene nemet mondani ezekre az ismétlődő dolgokra, mert el van kopva az arcuk, frankón.

Jó lenne megúszni majd a karácsonyi mindenkifehérbenvan nyálas Last Christmas-es adást. Annyira ugyanaz a lemez, hogy maga a dögunalom.

2012.10.08. 11:13:46

Én csak az énekes produkciókat szoktam megnézni, mert ami utána következik (sok mű-lelkizés, mű-dráma, mű-szerelem) az már konkrétan fáj. TV-ben nem nézném, csak letöltve, mert így oda tekerek benne ahová akarok... bár az RTL (X-faktor) weblapján fent vannak az énekek vágás nélkül, érdemesebb azokat nézni, mint a műsort...

2012.10.08. 11:15:40

Nahát azt gondoltam hogy a Zámbó ivadék nem eshet ki...kár hogy ettől nem lesz szimpatikusabb.

Guillaume sous guillotine 2012.10.08. 11:30:38

tipikus esete annak amikor valakit nem tehetsége hanem protekciója juttatja előbbre.

berczesadam · http://www.berczesadam.hu 2012.10.08. 11:55:33

@kerek1:
Szia Kerek01! Elárulod honnan van ez az infód? Csak mert szeretnék én is utánajárni, hogy valóban a lányomról van-e szó, akiről most hallok először. Persze, ettől még lehet a lányom, bár akkor mit ér a protekciómmal, ha én nem tudok róla, hogy a lányom:DD Amúgy köszönöm a bókodat a "jól menő" kiadónkat illetően, örülök,ha jó a hírünk. Ja és ha Kinga a lányom lenne és mindenképp egyengetni akarnám a karrierjét, pont nem ezekbe a műsorokba küldeném ;)).

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.10.08. 12:01:26

@berczesadam: Egy család ismét egyesült! Ezért szép ez az internet :,)

Grabbe · http://www.hirstart.hu/ 2012.10.08. 12:03:49

Nincs meg valahol anim GIF-ben az, amikor "Jimmy fia" megtudta, hogy bejutott az élő showba, és olyan szakaszosan kapott oda az arcához? Azt hittem, azóta már mém lett belőle :-D Az volt aztán csak az igazi epic script, hogy ilyen divatos buzzwordökkel éljek.

conny (törölt) 2012.10.08. 12:08:28

De hogy miért mennek még ezek a műsorok? Mert nézitek. Ennyi. A kereskedelmi tévék a nézettségből élnek. Ehhez kapcsolódnak a reklámok, telefonos szavazatok, stb., ergo pénz.
Nekik nem az az érdekük, hogy világklasszisokat fedezzenek fel, hanem olyan embereket, akik miatt nézik majd a sorozatot. Vagy azért, mert utálják, vagy azért mert imádják. Erre Adél pl. tökéletes alany, mert mindkettőt bármikor ki tudta már váltani pár hét alatt. Míg voltak a jobb énekesek, akiknek lássuk be, a nevére sem emlékeznek legtöbben, és hiába énekeltek tökéletesen esetleg - már aki - a nézettségük jóval alacsonyabb, mint az érdekesebb embereké. Nálunk a két legeladhatóbb dolog az extrém szeretet és az extrém utálat. Szimplán a tehetség már nem, mert azzal már lassan Dunát lehet rekeszteni. Erre az imádat-utálat dologra épül az összes reality, pl. Való Világ. Már csak azért is nézik, mert utálnak valakit, és szavaznak ellene, mert alig várják hogy kiessen. Az rtl meg dörzsöli a tenyerét, mert két célját is teljesíti a sok háborgó ember: nézettség + szavazás. :)

kozi001 2012.10.08. 12:22:30

Nem tudom h csak én vettem észre h a képek között felülről a 4. kopasz úriember jelentkezett a vv4-be is Stone(?) néven?
:)

www.valovilag.hu/vv4/versenyzok/819

vénszivar 2012.10.08. 12:25:48

@kozi001: jelentkezne ez már munkás őrnek is, ha lehetne.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.10.08. 13:04:50

@viragimado: Vitatkoznom kell veled, mert kereken 7 év (!) volt a két széria között, ami ebben a műfajban egy egész generáció.

És, ha jobban megnézzük, a Megasztár első három évadában szerepeltek tudtak valami komolyabbat alkotni. (Tóth Vera, Caramel, Rúzsa Magdi) az utóbbi három évad nyerteseire (Király, Tolvaj, Radics)már kis túlzással a kutya se kíváncsi.
És akkor még ott vannak azok a nevek, akik ugyan nem nyertek, de a Mega alapozta meg a pályafutásukat (Oláh Ibolya, Gáspár László, Tóth Gabi) és ahogy megyünk az időben, úgy tudsz egyre kevesebb nevet felsorolni. A végén még a döntősökét se. Egyszerűen ennyi emberre kicsi az ország.

És itt szakért a sok birka, hogy ezek milyen szarul énekelnek. Hát, ha olyan erős lett volna a mezőny az első Megasztárba, mint itt pl. a fiatal srácoknál, akkor nagyon örültünk volna. A hat srácból, hat az első kettőben lehetett volna. Csak eltelt lassan 10 év az első Mega indulása óta és már nem esünk hanyatt feltétlen az első jó hang hallatán.

inreallife 2012.10.08. 13:15:10

azt értem, hogy miki meg akarja fektetni az adélt. azt is, hogy a geszti a fehér zolit. még az se átlátszó, hogy keresztes szeretné, ha kipókálózná a stone. de feró mit fog csinálni a rapperekkel az rejtély.... valakinek van tippje?

vitaygeorgina 2012.10.08. 13:17:15

@Parajpuding: Te sokkal okosabb vagy, igaz? Csak éppen azt is elhiszed, hogy a magyarok gyűjtöttek Isaura felszabadítására, ami egy szép legenda.

csillagház 2012.10.08. 13:27:45

Diadal Romániában! Két nagy énekesnő a magyar X-Faktorban! Ja és a románban mikor indulnak magyarok?
www.erdely.ma/zenesarock.php?id=128142&cim=csobot_adel_es_antal_timea_az_x_faktor_12_legjobbja_kozott_video

csillagház 2012.10.08. 13:42:29

PJZ: valami zombinyelven halandzsáztak, na de cigók ezt imádják. Uggyi de nagyok a tesvirek? Szavazz rájuk.

ethan blow 2012.10.08. 14:12:31

Nekem AFC Tomi jöt be legjobban. Azt hittem, gyengébb arc, de tök jó meglátásai voltak, és tetszik, ahogy beszél. Teljesen ellentétben van a kinézetével.

A többiről nem nyilatkoznék.

szityaförgeteg 2012.10.08. 14:45:56

@vitaygeorgina: Lehet hogy így az.Viszont az emberek jelentős része rettentően sötét.Mindent elhisz amit a tévében lát,vagy a bulvársajtóban olvas,nem is beszélve a politika sajtóról.

kerek1 2012.10.08. 14:50:03

@berczesadam: :) Bocs kevertelek... CLMUSIC a cég neve... bocs! És nem te vagy az... Ne haragudj...

berczesadam · http://www.berczesadam.hu 2012.10.08. 14:54:24

@kerek1: no problem, menet közben nekem is kiderült!:)

Brutál Barna Barbie Baba (törölt) 2012.10.08. 16:16:44

Még mindég megy ez a "műsor"? Bszki!

vitaygeorgina 2012.10.08. 18:20:19

@szityaförgeteg: igen, igaz. De mindenki hülye és buta valamiért, mindenki tart valahol a szellemi fejlődésben, és mindenkinél vannak okosabbak. Valahogy úgy éreztem, hogy nem tudom tolerálni a fentebb hozzászólónak a stílusát, hogy milyen lenézően nyilatkozik másokról, miközben ő maga egy nagy közhelyet, tévhitet puffogtat. De én is hülye vagyok, mert ahogy ő leszólja a műsor nézőit, én meg úgy szólom le őt, és valaki jöhetne, hogy engem is leszóljon, hogy miért akarom egy kommentben megváltani a világot.

szikjáró 2012.10.08. 18:29:29

Zámbó Imre fiacskája bekerült.
Hát miféle mocskos-szar-szemét-urambátyám rendszer van itt?
Tőle még az eszméletlenség határán is jobban énekelek, de ami a fontos, többen az indulók közül is.

aranyláz 2012.10.08. 20:05:49

@Bruti: És ott van még Bocskor Bíborka, aki szintén nem nyert, viszont igen szép karriert futott be azóta a Magashegyi Undergrounddal, akik az én nagy kedvenceim. Persze nem olyan ismert, mint akiket te említettél, viszont ő igazán megtalálta a saját zenéjét/útját szerintem.

mens sana 2012.10.08. 21:32:37

Nekem az tetszett a műsorban, hogy az iszonyú érzelmes/drámai/zokogva egymás nyakába borulós jeleneteknél egytől egyig akadt mindig egy szereplő, aki alig vagy egyáltalán nem volt képes leplezni a vihogásflesst, ami ott rájött az adott pillanatban. A legjobb Keresztes volt Lass Beával, de a fiúzenekarok és egyebek közül is nem kevesen nyilatkoztak Nórikának úgy, hogy vártam, mikor tör ki elemi erővel a röhögés valamelyik szereplőből... (közben mindenki próbál drámai arcot vágni.)
Szegény RTL-t már annyira nem tudják komolyan venni a saját műsorának szereplői, hogy folyamatos bajusz alá somolygás megy, már újra se veszik az ilyen jeleneteket, szerintem tudják, hogy kár bele.

Gabee01 2012.10.09. 10:36:31

nem gondoltam, hogy egyszer visszasírom az olyan igényes műsorokat, mint például a Való Világ. ennek az xfaktornak minden perce bicskanyitogató.
süti beállítások módosítása