Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Hétfőn 12 órára elsötétítik az RTL Klub-ot

A csatornát a régi, trágár Mónika show-ért büntették

2012. augusztus 06. 10:30 -Szűcs Gyula- 120 komment

Augusztus 6-án dél és éjfél között minden műsor elmarad az RTL Klubon. Ezzel töltik le a Médiahatóság büntetését, amit egy Mónika show miatt ítéltek a csatornának, írja a Kreatív.

Az RTL Klub most tölti le azt a 720 perces felfüggesztést, amit a Médiahatóság még a Mónika show című műsorért ítélt meg a csatornának. 12 és 24 óra között így elmarad minden műsor, többet között a délutáni sorozatok, a Híradó, a Fókusz, a Bújj, bújj szőke című film és a CSI: Helyszínelők. "Mindeközben azonban a Film+ és a Cool erős filmkínálattal várja az átkapcsolókat" - fogalmaz a csatorna közleménye. Az RTL Klub műsora éjfélkor folytatódik.

A Médiahatóság elődje, az Országos Rádió és Televízió Testület még 2009-ben döntött úgy, hogy szigorúan bünteti az RTL Klubot, mert a délutáni műsor túl részletesen foglalkozott a pedofíliával, ráadásul sok volt a trágárság és az erőszak-ábrázolás is.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

narancs66 2012.08.06. 12:51:06

Vajon így mennyi lesz a nézettségük?

anna_mari 2012.08.06. 12:51:37

Az a komment volt már, hogy nincs tévém? Mert nekem nincs.

lavór 2012.08.06. 12:53:34

Jó hogy megírtátok, észre se vettem volna. :D
@narancs66:
Volt olyan "elsötétítés", aminek nagy volt a nézettsége, nem kapcsolták el a tévét más csatornára. :)

Kecsbit 2012.08.06. 13:04:58

Ezért tart itt ez az ország, mert ilyen hatékony mindenki!

2012.08.06. 13:08:50

@anna_mari: Azt úgy kell írni, hogy nincs TV-m, és csak háttal nézem, akkor is a spektrum/natgeo/discovery adókat :)

Mondjuk nekem is volt két évem, amikor nem volt tv-m, ma már el sem tudnám képzelni. Pedig csak felvételről nézek sorozatokat, élőben semmit.

báró Csekonics 2012.08.06. 13:09:15

Igazából az lenne a nagy hír, ha egyszer 12 órára 'kivilágosítanák' :-D

Gazdagréti Jack Bauer 2012.08.06. 13:09:17

Mindig tudtam, hogy Discovery-t kell nézni, ott nincs sötétítés, mondjuk alkesz cigók se ütik egymást:)

Peetee 2012.08.06. 13:10:28

Tuti, hogy a statisztikák szerint így is lesz 150.000 nézője a mai nap délutánjára...

fritoz222 2012.08.06. 13:11:57

Örökre elsötétülhetne a TV2 nevű foskupaccal együtt. A közszolgálati csatornák is mehetnének a picsába, legalább nem dobálná tovább az állam egy feneketlen kútba a milliárdokat, de csak ha már vége az olimpiának. Az ország szellemi színvonala heteken belül emelkedne.

Kutchek (törölt) 2012.08.06. 13:15:33

@Peetee: Simán van ennyi analfabéta, akik inkább az antennát csavargatják vagy a kábelt huzogatják.

tököbökiiiiii 2012.08.06. 13:16:00

A Média(sötét)hatóságot is el kéne már takarítani a francba. Ennyi hülyét én még nem láttam. Ki a nyavalya emlékszik arra, hogy 2009-ben csütörtök délután milyen trágár beszéd volt a Mónika Show-ban? Én ugyan nem TV-ek, de azt tudom, hogy ez a show, már legalább 2 éve nincs műsoron (hála istennek)A Forma-1 ben 3 körön belül le kell tölteni a büntetést. Itt 3 éven belül? Miért nem azonnal intézkednek, ennek a 3 évvel későbbi büntetésnek nem nevelő, hanem röhejes hatása van, mint az egész NMHH-nak

Anarchista 2012.08.06. 13:18:14

Én meg úgy vagyok vele, hogy hánytam ugyan a mónikasótól, de mindenki azt néz, amit akar, ha pornót, pornót, ha pedofíliáról beszélgetős műsort, akkor meg azt.

Az ország legnagyobb baja, hogy álszent, álprűd, bigott, demagóg, farizeus képmutatók (igen, ebben sok a szóismétlés) hoznak buzi törvényeket. Ha nem érdekel egy műsor, vagy zavar a tartalma, NE NÉZD BAZMEG!

A gyerekedet pedig tiltsd el, ha nem akarod, hogy ő nézze, MÁS GYEREKÉVEL MEG NE FOGLALKOZZ, KÖCSÖG!

Ezért nincs - például - jó kis pornó este 11 előtt még fizetős cstornán sem. (Legalábbis a T-csoportnál, más nálunk meg sajnos nincs.)

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2012.08.06. 13:19:16

Médiatörténeti pillanat lehet hiszen a RTL -en ezek szerint 12 órán át olyan műsor fog menni, ami se nem béna, se nem bágyú, se nem vérláziót és se nem idióta. Kár lenne kihagyni.

vancello · http://vancello.hu 2012.08.06. 13:19:45

Az adás csak 12 órára sötétül el. A nézőik lassan, de biztosan örökre. :)

CJKrisz 2012.08.06. 13:21:09

Ezzel az elsötétítéssel kapcsolatban egyetlen probléma van csak: leginkább a nézőt büntetik vele. Azt, akinek rohadtul semmi köze ahhoz, hogy a tévécsatorna, amit nézni szokott, éppen milyen törvény ellen vétett. Ezzel az erővel kaphatnak a néző pénzbüntetést is, hogy lám, milyen szenny műsort ad az a csatorna, amit nézni szokott.
Itt most el lehet vonatkoztatni attól, hogy ki milyen csatornát néz, meg fikázni a színvonalát, hogy éppen azt nézi. Ez most senkit nem izgat. A lényeg, hogy a büntetést az szenvedi el, akinek abszolút semmi köze az elkövetett törvénysértéshez. Osszanak ki félmilliárdos büntetést a csatornának! Az őket bünteti.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2012.08.06. 13:21:47

1. Nonszensz, hogy 3 évet kell erre várni.

2. Nonszensz, hogy összevonva, a leggyengébb napon egyben letudja a TV a büntetést.
A megbüntetett műsor időpontjában, a megbüntetett műsor műsoridejével töltse le a büntetést, vagyis minden nap 1 óra, amikor a Mónika-só ment anno.

KeMa 2012.08.06. 13:24:50

@tököbökiiiiii: Esélyes, hogy volt egy (két-három) bírósági tárgyalás ezen idő alatt ;)

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2012.08.06. 13:29:41

pedig reméltem, hogy ez az "éjfél" kb 2112. 08.06.-ot jelent... no mindegy, ez tán megmozgat valamit a külföldi tulajok fejében :)

blablabla123 2012.08.06. 13:31:15

az a csoda,hogy mégis megkapták a büntit,és nem csusszant a boríték(?)

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2012.08.06. 13:32:18

@Anarchista: ez szép és jó, csakhogy a más gyerekével is fogsz találkozni ha felnő, a gyereked egy iskolába fog vele járni, egy munkahelyen fognak dolgozni, együtt fogják kirabolni a családi kasszát, mert látják, hogy ez milyen természetes és fasza dolog, hiszen a tévében is ez megy. Amíg ilyen fos és semmi nevelést kap mostanában a gyerekek ijesztően nagy százaléka, addig sajnos nem megy ez a liberális felfogás (mert ha lenne nevelés, mónika sót is csak a kiégett háztartásbeliek néznék).

Törölhetetlen a felhasználónév 2012.08.06. 13:36:23

A Cool és a Film+ reklámfelülete mennyiben része az eltiltásnak, mint hírnek?

A többi csatorna műsora ebben az idősávban miért nincs feltüntetve?

Az RTL, amely anyagilag érdekelt a 2 csatorna nézettségének alakulásában, miért kapott a szerző részéről ilyen rendkívüli marketing támogatást?

Ez az igaz a kérdés, nem az, hogy egy Mónika só után jajdesokidőteltelt.

"Természetesen" index.hu címlapot kapott ez a poszt.

m.o.p. 2012.08.06. 13:37:32

Hétfői adásszünet? 1980?
Nem lesz fájó a hiánya.

digitime 2012.08.06. 13:42:19

Hát hiányozni nem fog, az 7szencség. Míg van olimpia, nekem mindegy mit ad a többi :-)

mr.louie 2012.08.06. 13:43:47

@Anarchista: Ugyan, mai internetes világban a saját ízlésed szerinti pornókat nézheted, ráadásul akkor, mikor csak akarod. Ezért nem kell fizetős csatorna... :P

@CJKrisz: Mivel kertévéről van szó, mindenhogy a néző szívja meg. Pénzbüntetés esetén nem hoznak be új sorozatrészeket, új formátumokat, kirúgnak néhány Barátok Közt szereplőt, ami megint a nézőnek rossz. A sötétítéssel még talán kisebb a "kár", főleg ha ennyire ingerszegény napon és időpontban kell letölteni...

kozi001 2012.08.06. 13:50:57

Majd 3 éve nincs Mónika show.
Haladnak a dolgok a jogi végrehajtásban.

Amúgy is hétfő+olimpiát nézik sokan.

CsabiRS227 2012.08.06. 13:57:14

Ha elsötétítenek örökre is azt se bánnám

Mákony Béla 2012.08.06. 13:59:58

Szarkazmus on:
Látjátok, ezért nem nézek én ilyen népbutító, szennymozdony, agymosó kereskedelmi csatornákat, mert csak a nemes magyar fejeket rontó bulvármocsok folyik belőle!
Nekem nincs is otthon tévém, de ha lenne, akkor is csak a spektrum, a discovery és a nat.geo lenne rajta beállítva, és a többi gomb ki is lenne szedve a távkapcsolóból!!!!4!négy!
Szarkazmus OFF.

Emlékeztek még a fenti szólamokra? Kíváncsi lennék, ma mit mondanak ugyanezek az emberek, miután az ajnározott spektrum-discovery-natgeo szentháromság már csak
- szülősgyerekes reality
- zabálós reality
- túlélős-húgyivós reality
- robbantós kísérletek
- robbatnsó reality
- robbantós kísérleti reality
- robbantós szülőtúlélős reality
és ezek analógiái mentén mozgó műsorokat ad :)

házicseléd 2012.08.06. 14:00:02

Ezzel tulajdonképpen kit büntetnek? Az RTL-t vagy a nézőt. Erre az időre is kell fizetni előfizetési díjat?

Törölhetetlen a felhasználónév 2012.08.06. 14:04:35

"@CJKrisz: Mivel kertévéről van szó, mindenhogy a néző szívja meg."

A szívás a Mónika só éveken át volt.

Milliárdos büntetéssel legalább a tulajdonos is megérzi, hogy nem tartotta be a magyar jogszabályokat és fizetnie kell, mint a katonatisztnek.

De azt nem szabad, mert a hatalomnak nem érdeke, hogy morcos hírbemondók hangsúlyozzák a valós életet, a mostani rózsaszín, "elfogták a budaörsi öngyilkost" jellegű főhírek helyett.

Ehhez képest egy-két sorozat hiánya - ráadásul ritkán jók - nem nagy veszteség.

dr. Bubó 2012.08.06. 14:07:33

miért nem hajnali 2-től 6 ig 4 órás időtartamokban 18 napon át sötítétik el szumma 72 órára...

nem tutták lefizetni a médiatanácsot?
bár akkor büntetés se lenne...
na mindegy lúzer csatorna amejik birságot kap...
nincs egy fideszes haver nekik? szójjanak vizónak...

encir 2012.08.06. 14:08:22

@CJKrisz:
Ez is őket bünteti - mármint a csatornát, mivel a le nem adott reklámok miatt elesnek nem kevés bevételtől.

dr. Bubó 2012.08.06. 14:08:58

@narancs66: Hadházi Laci szerint így is nagyon magas a nézettség...

nem ismered az idevágó műsorszámot?

trillárom 2012.08.06. 14:15:52

Legalább a "szomszédját lefejezte és mi riportot adunk élőben" Fókusz helyett, többen nézik az Olimpiát:p

Seligsohn 2012.08.06. 14:16:39

Könyörgöm, maradjon így!!!!

Anarchista 2012.08.06. 14:31:37

@Mákony Béla: Ennek a threadnek ugyan nem ez a témája, de nem tudom megállni, hogy ne fejezzem ki szomorú egyetértésemet. Nekem ugyan minden csatorna fel van programozva, de a felsoroltakat néztem a leggyakrabban, mielőtt olyanná váltak, mint ahogy leírtad. Ez is elkeserítő...

hümmögő cserebogár 2012.08.06. 14:37:03

nem lesz fél napig retektévé ??

micsoda veszteség ! micsoda veszteség ! micsoda veszteség ! micsoda veszteség ! micsoda veszteség ! micsoda veszteség ! micsoda veszteség ! micsoda veszteség ! micsoda veszteség ! micsoda veszteség ! micsoda veszteség ! micsoda veszteség ! micsoda veszteség !

P182 2012.08.06. 14:39:38

Ma mekkora divat lett a kereskedelmi csatornákat szidni. Hogy a Való Világ megosztó és sokan szidják, az érthető. De ezen kívül mi is annyira agyrohasztó? (Maradjunk 2011/12-ben)
Voltak vetélkedők, tehetségkutatók, magazinműsorok, sorozatpremierek, filmek. Ettől senki IQ szintje nem csökken. A probléma ott kezdődik, hogy a kommentelők nagy része álszent, akik ugyanúgy nézik, mint más átlag tv néző. Mákony Béla fenti kommentje nagyon jó, összefoglalja a lényeget.

Az nem zavar senkit sem, hogy az m1 szórja a pénz a 0 nézettségű sorozatokra (Hactikon, Munkaügyek...)? Hogy 4 csatornát tartanak fent, amiből 3 nézettsége említésre se méltó? Az m1 az utóbbi időben azért összekapta magát, már nemcsak 1980-ból vannak műsorok. De. Ha nincs eb, olimpia stb. a nézettsége 3-5%, ami az 5.-6. helyre elég.

Attól senki sem magasabb rendű, mert közszolgálatit és discovery-t néz, és senki sem lesz butább, ha kertv-re kapcsol este.

binary11 (törölt) 2012.08.06. 14:40:13

azt hittem eddig is el volt sötétítve

callsaul 2012.08.06. 14:44:50

Oszt senkit nem érdekel, hogy a BB-ben fel-e robban a bomba vagy nem-e robban fel? :)

Failer 2012.08.06. 14:49:07

@Sigismundus: Az a sok igénytelen liberálszar a sok amit az rtl sugároz. A 12 óra kevés..

hümmögő cserebogár 2012.08.06. 14:57:15

P182 2012.08.06. 14:39:38
"... probléma ott kezdődik, hogy a kommentelők nagy része álszent, akik ugyanúgy nézik, mint más átlag tv néző"

Azért majd próbáld beleélni magad, hogy egy addig alapvetően tiszta járdán egyszer csak (kultúrális rendszerváltás)folyton legyektől zajos szarkupacokba botlasz. Utána már nem kell folyton beléjük lépni, hogy véleményt alkothass.

Anarchista 2012.08.06. 15:17:20

@hümmögő cserebogár: Ez a hasonlat több sbből vérzik. Egyrészt - szigorúan véve - ez a járda sosem volt tiszta. Másrészt pedig a "megszokott járdád" esetleg megkerülhetetlen (például pont ettől megszokott), ellenben senki nem húz deresre, ha nem kapcsolsz kereskedelmi csatornára...

Persze nehogy bárki azt hozza ebből ki, hogy védek bármilyen csatornát is. Nem, igen ritkán nézek RTL Klubot vagy TV2-t, csak jeleztem, hogy eléggé félrevezető a példád.

flimo13 2012.08.06. 15:18:00

@Bambano: ezt kezdhetnék is az m1-m2 szingáljával, eleve irritáló a hangszíne, de még rohadt hangos is.

safranek 2012.08.06. 15:20:16

Nem védem az RTL Klub-ot, de azért limitálni kellene az időhatárt ameddig egy ilyen büntetést ki lehetne szabni. Ha nem tudják kitalálni mondjuk a bejelentéstől számított x napon belül, akkor stornó.
Mikor volt a Maunika Só utolsó adása?

AnnaKarenina 2012.08.06. 15:22:51

@Failer: Szerintem a szar az csak szar, világnézettől független.:)

2012.08.06. 15:23:49

@Mákony Béla: Ebben egyet kell értsek Veled. Régen én is órákon át bírtam ezeket az adókat nézni, annyira jó műsorok voltak rajta, ezek aránya mostanra a béka segge alá ment, szinte csak olyan sz@r ömlik rajta, mint amit felsoroltál.

Régen a discovery/natgeo/spektrum volt nálam a reggeli háttérzaj, mert valamelyiken mindig ment valami jó, most az egyetlen nézhető reggeli műsor a Madagaszkár pingvinjei a Comedy Central-on :) Monjuk azt viszont képtelen vagyok megunni..

AnnaKarenina 2012.08.06. 15:28:48

@Anarchista: Egyetértek. Az nem lehet igaz, hogy felnőtt emberek azon dohognak, mit adnak a ker. TV-k. Nem kell néznie, ha nem tetszik.
@hümmögő cserebogár: Azt is megnézném, hogy mennyien néznék ma a régi MTV műsorszerkezetű adásokat, ahol igényes, jó filmek, színházi közvetítések (nem limonádé darabok), Repülj páva, versmondás, Öveges professzor, stb. szerepelt.
Változnak az idők és velünk változunk mi is. A nagyobb választék módot ad arra, hogy ízlésed szerint válassz, a többiekért ne aggódj.

Egyébként jó lenne tudni, hogy műsorminőségért mikor fognak büntetni, rájárna a rúd az M1-re is.

Roy 2012.08.06. 15:29:31

Nem lehetne végleg?

Anarchista 2012.08.06. 15:29:43

@safranek: és ezzel is csak egyetérteni tudok.

@Dogla: Ja-ja! A csajom is kizárólag azt nézi, és tényleg nincs is más!

champion76 2012.08.06. 15:36:12

nem baj ugyis én az m1 és az m2n nézem
az olimpaiát egésznap

Andris2009 2012.08.06. 15:37:38

@safranek: Szerintem pedig a büntetések időtartalmának kéne automatikusan összeadódnia időről-időre, tehát ha most megbüntették 12 órára, legközelebb valamikor megbüntetik 6 órára, akkor a második esetben a 6 óra elsötétítés automatikusan 18 óra lenne, és így tovább... még egy 6 órás büntetés már 24 óra. Így talán lenne némi visszatartó ereje a dolognak.

Sok csatornánál az a gond, nem tisztítják rendesen 2012.08.06. 15:46:10

Amúgy mi az hogy " A csatornát a régi, trágár Mónika show-ért büntették " ?

Volt utána a Retken új Mónika show is szépkiejtési versenyekkel vagy mi ? :(

Amusing 2012.08.06. 15:48:25

"Túl részletesen foglalkozott a pedofíliával, ráadásul sok volt a trágárság és az erőszak-ábrázolás is"

akkor ezek még nem láttak híradót, abban csak ezek vannak !!!!!

ez kell a parasztnak, ez hozza a nézettséget...

kattila_blogja 2012.08.06. 15:51:33

@P182: Nem tudom, hogy az igényességről hallottál-e már. És talán arról, hogy a magasabb IQ nagyobb igényességgel párosul?

2012.08.06. 15:53:11

@zero: van benne igazság -most amúgy is mindenki az olimpiát nézi.

KékFény6 2012.08.06. 15:53:53

És ki dönti el, hogy mikor kell a büntit letölteni? Mert ha az RTL, akkor nyilván egy nyári napra, az olimpia alá teszik be, amikor a kutya sem nézi őket, így a legkisebb a vérveszteség. Ezt ugyanúgy egy márciusi napon kellett volna letölteni...

báró Csekonics 2012.08.06. 15:59:05

@Dogla: hát igen, sajnos lassan tényleg nincs más. Főleg, mióta a Discovery-n is ezt a hülye valóságsós stílust nyomják:
Earl-ék a My name is Earl-ből elmennek aranyat ásni n+2-ik verzió és a többi hasonló. Ismeretterjesztő értéke kb. annyi van, hogy 'Na, így NE csináld!'

Kabbe (törölt) 2012.08.06. 15:59:09

ma éppen ezt utáljátok, szomorú magyarok:)?

papugaja 2012.08.06. 16:00:35

És az mekkora takony dolog már, hogy kivárták a következő nyári olimpiát a végrehajtással, hogy a statisztikában a legkevesebb nézőt veszítsék.

P182 2012.08.06. 16:04:20

@kattila_blogja: Nagy szavak, nem kell leereszkedőnek lenni. Nem védtem a kertévéket, csak általánosságban írtam. Sok a csőlátású ember.

TARTYOM 2012.08.06. 16:16:27

Én úgy a Tv2 vel karöltve 6 hónaponként 1 hétig engedném hogy menjenek aztán ismét 6 hónap szünet.

Gerilgfx 2012.08.06. 16:16:36

-én, mint magyar állampolgár, sosem szavaztam arra, hogy legyen olyan szervezet, hogy médiahatóság

-én, mint magyar állampolgár, sosem szavaztam arról, hogy ez a médiahatóság csatornákat sötétíthessen el

ez a szervezet nem legitim, az intézkedés nem legitim, következésképpen az intézkedés kimerítheti a hazaárulás bűncselekményét.

EvilHedgehog 2012.08.06. 16:27:12

@lavór: Ekkor kellett volna az AGB Nilesen-t elküldeni a pics*ba... :D

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.08.06. 16:28:33

@P182: Mindkettő szórja a pénzt, de fontos különbség, hogy a kertévé a sajátját, a köztévé pedig a miénket. Szóval én pont leszarom, hogy az RTL mire szórja a pénzét, az MTVA költekezése sokkal jobban zavar.

@Gerilgfx: Én, mint magyar állampolgár, sosem szavaztam arra, hogy legyenek mónikasóra fogékony birka prolik, mégis annyi van belőlük, hogy két tévécsatornát is eltartanak. Igazad van, a birka prolik létezése sem legitim, takarodjanak innen!

EvilHedgehog 2012.08.06. 16:28:45

@lavór: Ilyenkor kellett volna elzavarni az AGB Nielsen-t.. :)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.08.06. 16:33:51

@Mákony Béla: Teljesen jogos, amit írsz :) Nekem is volt egy ilyen "csak spektrum-natgeo-animalplanet" korszakom, de már ezeket se nézem. Egyrészt ma már ezeken a csatornákon is egyre több a szemét és elvétve találni valami érdekeset - ha lenne is valami, az általában késő este. Nézném például az On the Spot-ot, de a spektrum is van olyan idióta, hogy késő este adja, ráadásul a kertévékkel ellentétben ő nem teszi fel a netre. Én meg így csakazért sem fogom nézni, nem tudom elfogadni azt a múlt évezredbeli felfogást, hogy valaminek fix kezdési időpontja legyen.

Az meg a másik, hogy ezeken az ismeretterjesztő adókon nagyságrendileg hatszor annyi reklám megy, mint az RTL-en.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2012.08.06. 16:36:53

@Gerilgfx: te, mint állampolgár szavaztál valamelyik pártra, ha meg nem, akkor ne akadékoskodj

spontan · http://erdekessegek.info 2012.08.06. 16:40:02

@Mákony Béla: azok az emberek már a neten néznek ismeretterjesztő műsorokat

Ha angolul tud az ember, akkor rengeteg szívonalas műsor elérhető a Youtube-on és máshol.

Az már lejárt dolog, hogy nekem fix időpontban le kelljen ülnöm a Tv elé, hogy megnézzek egy műsort. Ez már csak annak a közpékorú/nyugdíjas generációnak való, akiknek az életéből kimaradt a net.

Segédmunkás (törölt) 2012.08.06. 16:42:45

@CJKrisz: Miért az adósságot azt mi költöttük el? Oszt kinek kell fizetnie a sárgacsekk adót, meg a többit?

poppeszku 2012.08.06. 16:46:37

@Anarchista: Nagyon jól mondod.Amúgy meg pornó van a digin,reggeldélbenesteéjjel,váltsál,ha esetleg arra terjeszkedik.

Dour ® 2012.08.06. 16:47:33

Húúú....
12 óra?
Véletlenségből belekukkantgattam abba az idióták találkozójába, és azt hittem álmodom.
De nem!!
Azóta vannak rémálmaim....
12 évet!
Minden résztvevőnek!
Plusz az eltelt 3 évet is.

tököbökiiiiii 2012.08.06. 16:48:35

És tudjátok hány tapló fogja ötpercenként átkapcsolni a TV-ét, és nézni, hogy tényleg nincs adás? Mellesleg az a "nagytudású" NMHH végre felfoghatná ésszel, hogy nem a csatornákat, hanem a nézőket bünteti az ilyen tapló büntetésekkel. Pontosan azokat, akik ezt a szart nézik, illetve most nem nézik. A királyi TV se lesz jobb, amint véget ér az olimpia. A színvonal egy nagy nulla!!!

hümmögő cserebogár 2012.08.06. 16:57:05

@AnnaKarenina: önkényesnek, légből kapottnak tartom a feltevésedet.

A mai csatorna- és műsorválasztékot nem az igények változása hozta létre, hanem az üzleti lehetőségek a gyors és brutális meggazdagodásra, - minden téren egyébként.

A rendszerváltás hajnalán ezek a "műsorok" közröhej tárgyai lettek volna - aztán a jónép megszokta, mint a szaros járdát.

Igenis, "piacképes" lenne az akkori színvonal ... mert ugyan, mi szólna ez ellen ???

(egy apró, de lényeges példa: a valamikor legendásan jó, magyar szinkronművészet hanyatlása, kimúlása.)

Most már minden szarért adózunk, de a magam részéről igenis támogatnám a GAGYIADÓ bevezetését - de ne a pöceipart adóztassák, hanem amit én ezen a jogcímen boldogan befizetek, abból csak fizessék ki nyugodtan a szarevők extraprofitját, úgysem lehet mást tenni.

Csak aztán tűnjenek el a pokolba, élvezzék a gazdagságukat a Bahamákon.

Gerilgfx 2012.08.06. 17:22:27

@pingwin: így van, szavaztam valamelyik pártra, és ezután is szavazni fogok. de ha nem szavaztam volna, az sem változtatna azon, hogy minden embert megillet a véleménnyilvánítás joga. ha ezt elvitatod, az ideológiád bukásra van ítélve, és el is fog bukni, mert ez a sorsa, veled együtt.

2012.08.06. 17:35:39

Szerintem nekik a 12 óra kb. annyi mintha 12 perc lenne. Ráadásul napközben, nem főműsoridőben, ez is csak gumicsont, semmit nem veszít vele a mocskos RTLKlub.

Nekem ugyan nem hiányzik, nem képezi részét az életemnek, szóval nekem 12 év jelentene annyit mint kb. 12 perc.

Inimma 2012.08.06. 17:43:31

@tököbökiiiiii: Egyetértek. A korhatáros karikáikkal együtt elmehetnének a sóhivatalba.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.08.06. 18:37:48

Még így is lesz 19 százalékos nézettsége a "műsornak"!

K.Tomoceusz 2012.08.06. 18:54:10

Sokat foglalkoztak pedofiliával?
Melyik volt az a műsor?
A katolikus papok félórája?

aknafedő 2012.08.06. 20:59:14

hülye gyerekek egész nap a neten lógtok meg a gyereketek is! ami tele van minden féle szennyel és most itt fikázzátok az rtl klubot. mi faszt játsszátok a fejeteket??? vegyetek a gyereknek tv-t aztán nézesd a minimax-t.Vagy csak 1 szobások nézték a Mónika show-t?

hümmögő cserebogár 2012.08.06. 21:31:35

@aknafedő: így van, biztos túlérzékenyek vagyunk.

Inkább egyen mindenki tehénszart ... ötvenmilliárd légy nem tévedhet.

tulsavasodas 2012.08.06. 21:32:53

@vágtázó halottkém: Szerinted a főműsoridő mikor van? Igencsak beleesik...

Azért vannak ilyen műsorok a retekklubbon mert ezt nézik az emberek, erre van igény. Majd ha a természetfilmeket többen nézik akkor azt fogják adni.
Akik nyávognak, hogy jujj de szörnyű a műsor az miért nézi??? Van millió más csatorna, uramobocsá' ki is lehet kapcsolni a készüléket.

zembertelen 2012.08.06. 22:51:41

Legalább javul a "színvonal".

takacsgabor (törölt) 2012.08.06. 23:46:17

Retekklubot nézek,
az Indexet olvasom,
vitaminmentes szétnitrátozott
vacsimhoz a paradicsom,

Zabálom a gyógyszergyártók,
napi egy szeretetét,
mert egészségesen élni senki
nem tanított még,

Hétfői adásszünet helyett
a csapból is a szenny folyik,
A Közért helyett a paraszt most
itt siránkozik,

De mi történt közben?
Semmi.
Csak a régi fekete-fehér Wartburgot felváltotta
a Megapixel-Suzuki.

Itt tényleg
hiszi még valaki,
hogy a leírt szavaktól
változik valami...?

zsoltix 2012.08.07. 00:31:41

Szerintem aki Győzikét néz délelőtt, az annyi sötétség-muníciót összeszed, hogy ez a délutáni pár órácska már fel sem tűnik...

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2012.08.07. 02:52:57

Én a discovery-n nézem az olimpiát, hogy ne kelljen sem kereskedelmire, sem közszolgálatira kapcsolnom.

goodjohnwin 2012.08.07. 10:29:10

gyanúsan full nullás a nézettség, ennél "többet" nézek ki a nyugdíjasokból és a többi ker.tv.-zombiból.
Szerintem a Nielsen szándékosan lezárta ezt az időszakot, mert más mérésekben a sötét időszak alatt is DunaTV-s nézettséget csinált az RTL.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2012.08.07. 12:21:28

áá, ez csak alibi volt,mindenki szabira ment.

goodjohnwin 2012.08.07. 15:53:08

A Nielsen offisöl jelezte, hogy mivel az RTL nem sugárzott adást, ezért adat sincs erre az időszakra. Mármint rögzítve és közzétéve, mert amúgy lett volna mit mérniük, amin most lehetne viccelődni...

Inimma 2013.07.31. 07:26:05

Akkor lesz itt jó világ, ha a Médiahatóság megszűnik.
süti beállítások módosítása