Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Radics Gigi az utolsó Megasztár

2012. május 26. 17:31 sixx 106 komment

Egy 15 éves énekesnő nyerte a Megasztár hatodik, vélhetően utolsó szériáját, azt, amiben a műsor kilencéves történetének messze leggyengébb mezőnyét sikerült összeszedni. A döntő a hagyományoknak megfelelően egy háromórásra nyújtott giccsparádéba fulladt, amin a playbackelő Flo Rida sem tudott segíteni. Hamarosan jön az utódnak szánt The Voice - Magyarország hangja.

Screen Shot 2012-05-26 at 10.25.43 AM.png

A magyar tehetségkutató nagy öregje az évek során kitermelt pár emlékezetes hangot, Rúzsa Magdi vagy Tóth Vera tehetségét nem lehet elvitatni ugye, de Tóth Gabi és Oláh Ibolya is üdítő színfoltja zeneiparunknak. Jó, ahol fát vágnak, hullik forgács is, Tolvai Renátára vagy Király Viktorra pár év múlva csak az igazán elszánt rajongók fognak emlékezni, és Caramelre is ez a sors vár, ha nem hagyja abba a kényszeres frazírozást dalaiban. Az idei nyertes Radics Gigire vélhetően nem a süllyesztő vár majd, mert tényleg jó hangja van és kellőképpen eltökéltnek látszik ahhoz, hogy tehetségét kamatoztatni is tudja - arról már igazán nem ő tehet, hogy a Megasztár mostani évadában még csak megszorítani sem tudta senki a mezőnyből.

Screen Shot 2012-05-26 at 10.30.42 AM.png

Az ugyanis az első perctől, azaz a válogatók befejeztével világos volt, hogy a kényszeresen megfiatalított mezőnyben senki nem tud még csak megközelítően sem olyan teljesítményt nyújtani, mint Gigi, és ezzel nemcsak a készítők, hanem a zsűritagok is tisztában voltak. Az ellenpontnak szánt énekesek közül valóban Szakos Andrea, a tegnap esti döntő másik résztvevője emelkedett ki, sőt, ha ez a műsor azt díjazná, kiből sikerült a legtöbbet kihozni (minden tekintetben), akkor neki járna a Megasztár cím, de ugye itt nem erről van szó.

Screen Shot 2012-05-26 at 10.26.01 AM.png

Maga a döntő pont olyan volt, amilyennek várta az ember, hosszú, vontatott, bakikkal tarkított (Tilla Szakos András-elszólása, hanghibák, stb.) és nagyjából annyira izgalmas, mint egy átlagos falugyűlés, a döntősök énekeltek magukban, közösen, voltak duettjeik az előző nyertesekkel, és playbackeltek a Megasztár-családdal, no meg az ízléses aranyszínű fülmonitorral felszerelkezett Flo Ridával, aki anyagilag mindenképpen jobban járt, mint bárki más a döntőben - a Tv2 pénzügyi igazgatója meg csendesen sírdogálhatott a sarokban a minősíthetetlen playback produkciót elnézve.

Screen Shot 2012-05-26 at 10.30.27 AM.png

A rettentő díszlet, az Omega 1978-as téli turnéjáról elkért lézerfényekkel és a fehérbe öltöztetett közönséggel annyira vásári volt, hogy amikor a Titanic-betétdalát eléneklő Radics Gigi mögé, alá és mellé aranyszegélyes, ütemre dobogó, vörös szíveket vetítettek, az ember már csak legyintett. Ezt Moldova György már korábban megénekelte egyszer, ha nem elég édes az eperlekvárral töltött mézbonbon, tessék porcukorba forgatni. A negédes, giccses kölcsínhez jól illettek a döntőben elhangzó dalok is, amik közül egy olyan sem volt, amit nem dolgoztak volna fel már ezerszer az ilyen tehetségkutatókban, ráadásul most a Caramel-Szakos Andrea előadásában hallott What a Wonderful World annyira kínosan pocsék volt, amilyet régen nem hallottam.

Screen Shot 2012-05-26 at 10.24.53 AM.png

A zsűri az egész évadban meglehetősen kesztyűs kézzel bánt a versenyzőkkel, igazán építő jellegű kritikát csak Bereczki Zoltán és Falusi Mariann fogalmazott meg nagy néha, de azt érthetően nem mondhatták, hogy ide hallgass fiam, van olyan szakma, amiben te jó lehetsz, de ez nem az. Pedig ráfért volna nem egy indulóra, az Év Férfihangja címet mostantól birtokló Talán Attila a műsor történetének talán leggyengébb versenyzője volt, pedig a címért azért elég erős mezőny verseng ugyebár.

Screen Shot 2012-05-26 at 10.41.26 AM.png

Azt, hogy Radics Gigiből valóban lehet-e egy értékes, jó énekesnő, majd megtudjuk, de ha abból indulok ki, ami az elmúlt kilenc évben nálunk tehetséggondozás címszó alatt zajlott, nincsenek illúzióim. Azok a pletykák, hogy amerikai producerek figyeltek fel rá, már kismillió megasztáros énekes esetében is elhangoztak, Andy Vajna tavaly is kijelentette, hogy valamiféle intézményesített formában képzeli el a folytatást, és tábort, műhelymunkát ígért, de azóta sem hallottunk erről semmit.

A Megasztár búcsúját nem hiszem, hogy ilyenre tervezték a Tv2-nél, és mivel hivatalosan nem jelentették be, hogy nem lesz több, van egy olyan sejtésem, hogy lesz majd egy nagy Megakoncert valahol, amin minden korábbi előadó fellép majd, és ezzel köszönnek el az első évadában még valóban izgalmas, de szépen lassan befulladó műsortól. A csatorna nem marad tehetségkutató nélkül, hiszen jön a The Voice, ami egy kivételesen sikeres formátum a világ minden olyan országában, ahol belevágnak. A holland jogtulajdonos információink szerint ezeroldalas sorozatbibliából dolgozik, és nem nagyon bízik semmit a véletlenre, hiszen nagy presztízsveszteség lenne nekik, ha Magyarországon a műsor beleállna a földbe, ami, valljuk be őszintén, a Tv2-es licenszműsorok esetében azért annyira nagy meglepetés nem lenne.

The Voice: olyan tehetségkutató, amiben a szlogen szerint valóban az adott ország legjobb hangját keresik, így nemcsak tehetséges amatőröket, sőt, főleg nem azokat várnak a műsorba, hanem olyan előadókat, akiknek valamilyen oknál fogva nem jött össze a nagy kiugrás. Itt nem számít, ha az énekes időseb vagy testesebb, nem a fizimiska számít, hanem az, ami a torkukban van. Éppen ezért a válogatók során a zsűritagok, akik nem mellesleg mentorok is egyben, háttal ülnek a színpadnak, és csak hallgatják az előadást, székük csak akkor fordul meg, ha megnyomnak egy gombot - de ezt csak abban az esetben tehetik meg, ha az illetővel együtt akarnak dolgozni. Ha többen is megfordulnak a négy zsűritag közül, az énekes választja ki, kivel akar melózni. A zsűritagok a kiválasztó adásokat követően mentorként dolgoznak az énekesek mellett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madstark 2012.05.26. 18:00:49

Hát igen,Flo Rida ezerszer jobb volt a Wrestlemánián.Bár nem kétlem hogy ott legalább tízszer annyit adtak neki,mint itthon.

Hiller Józsué 2012.05.26. 18:04:30

radics gagát meghívnám egy sünpörköltre, biztos szereti

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2012.05.26. 18:21:07

Hát azért illett volna nem elfeledkezni Timiről. Ha összességében véve nem is akkora sztáralkat mint Gigi, de a hangja lényegesen jobb. Ezzel együtt az első perctől kezdve egyértelmű volt, hogy kire építik az évadot, nem véletlen, hogy már a 24 között is ügyes érzékkel szórtak ki olyanokat, akik veszélyesek lehettek volna Gigire. Hihetetlenül látványos volt, hogy hol két eszméletlen jót raktak össze, hol meg két fogalmatlan nímandot, akit már a válogatóról haza kellett volna zavarni. A verseny alatt is azt láthattuk többször is, hogy az utolsó két kint állóból előszeretettel vitték azt tovább akinek kevésbé volt keresnivalója a műsorban (hahó Bozont. jó fej srác, de hangja az kábé mint az enyém, én meg el voltam tiltva az énekléstől általánosban...)

Sajnálatos volt az idei évad, kezdve a minősíthetetlenül szar zsűrivel, elgagyisodott díszletekkel, béna showelemekkel, zárva azzal, hogy az idei évadból talán ha hárman jutottak volna be bármely korábbi széria döntőjébe...

armisz 2012.05.26. 18:37:19

az a felvidéki, inkább újvidéki, azaz vajdasági, hülyeségeket ne írj vkaresz, ezek közül ki nem magyar szerinted? Vagyis ki a magyar szerinted? hülyegyerek vagy!

McK (törölt) 2012.05.26. 18:38:04

idióta a cikkíró..Caramel igazi zseni..Meg kell nézni,kinek van több slágere!

civciv 2012.05.26. 18:39:32

@Giggsy: Timinek tényleg jó volt a hangja, talán a második legjobb, természetesen a Gigi után. Sztáralkat? Ezt mire érted? Ha kinézetre, akkor a Timi sokkal inkább sztáralkatnak minősül... Viszont a Gigi hangja kivételes. Nem feltétlen túlzás, hogy az összes Megasztár évadból kiemelkedik. Megérdemelte az első helyet!
Viszont abban teljesen egyetértek, hogy az elején borzasztóan válogatták össze a párosokat, és irtó tehetségtelenek kerültek be tehetségesek helyett.

Dester 2012.05.26. 18:42:11

@Giggsy: köszi, minden szavad arany. Amikor Timi kiesett, onnantól kezdve nem érdekelt, hogy ki maradt még benn, vagy hazaérek-e egyáltalán a műsorra, ugyanis egyértelmű volt, hogy ezt a versenyt Gigi nyeri. Én is vertem a fejem a falba, amikor a párbajról két nagyon jót összeraktak és az egyiknek el KELLETT mennie haza, míg a két nagyon szar közül az egyiknek be KELLETT kerülnie. Fájt.

Haenilion 2012.05.26. 18:43:13

@vkaresz6: És akkor mi van? Ők is magyarok. Rasszista vagy?

Nema 2012.05.26. 18:43:27

@vkaresz6: Nem kérem, hogy fejtsd ki (mert nem jól írtad), az ilyen emberekkel kár is leállni vitatkozni. Gondolom a környezetedben is mindenkiről 10 generációra visszamenő családfát vezetsz.

Dr. GGG77 2012.05.26. 18:43:38

Caramelt leszamitva egyetertek a cikkel.
Hangokkal egyebkent nem allunk rosszul, producer, zeneszerzo, na az nincs ebben az orszagban. Pedig Ruzsa Magdi vagy Toth Gabi siman mehetne nemzetkozi piacra.

Dr. GGG77 2012.05.26. 18:45:01

Az ilyen vkaresz felekre ne reagaljatok mar. Agyhalott...

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2012.05.26. 18:52:21

@civciv: A sztáralkatot úgy értettem, hogy Timi túl magas, kicsit esetlen a mozgása, nem találja a saját stílusát megjelenésben és a műsorban volt neki egy amolyan "Te jó ég! Tényleg itt vagyok?" aurája. Gigi csinosabb, tudatosabb, tudja magát "viselni" a színpadon, ezért mondtam, hogy ő inkább sztáralkat. Azon, hogy kettejük közül melyiknek van jobb hangja, persze lehet vitázni, de eléggé parttalan dolog, mert olyan közel állnak egymáshoz ezen a téren, hogy itt már csak az egyének ízlése a meghatározó. Nekem spec jobban bejött Timi hangfekvése és énekstílusa.

Decca 2012.05.26. 18:54:18

A Megasztár sorozat egyetlen értelme Oláh Ibolya.

bucbuc 2012.05.26. 19:03:03

@vkaresz6: Te fasz, ezek mind magyarok.

Hogy lehetsz ilyen korlátolt idióta?

bucbuc 2012.05.26. 19:03:44

@McK: :) Hát karamel az autotune mágusa.
Zseni?
...

ethan 2012.05.26. 19:04:44

Egy jó rész volt az egész sorozatban, amikor a Bereczki énekelve ugrált. Az mindent vitt.

*rockstar* 2012.05.26. 19:10:23

Nagyjából egyetértek az írással. Gigi és Andrea voltak a legjobbak, és talán ez volt az első Megasztár, ahol a két legjobb döntőzött. A Caramelre vonatkozó résszel is egyetértek - sajnos. Nagyon szeretem, nagyon tehetségesnek tartom. De ez az újabban észnélküliségbe hajló, állandó hajlítgatás NAGYON unalmas egy idő után. Písz

*rockstar* 2012.05.26. 19:11:12

Ja igen: és Talán Attila bármeddig eljutása számomra is talány. Talány Attila...érted?! :P

dr. Ez is csak egy nick 2012.05.26. 19:16:58

"ide hallgass fiam, van olyan szakma, amiben te jó lehetsz, de ez nem az"

Hú, de jó mondaaaat!!!
Ezt az Index (beleértve a comment:com-ot is) újságíróként fizetett segédmunkásai közül el lehetne mondani legalább 90%-nak.

(NEM rád gondolok, neked eddig is csak a helyesírásoddal voltak gondok, de az utóbbi időben észrevehetően fejlődsz.)

Caramel meg lehet, hogy Deák Bilibilibilibá Gyulától tanul, aki már vagy 15 éve rákapott a vibrátózásra (szerintem erre gondolsz, a frazírozás kicsit más), és azóta sem tud tőle szabadulni, pedig a rockszaklapok szinte mindegyike cikizte már miatta. :-)

Dave985 · http://siparadicsom.reblog.hu/ 2012.05.26. 19:21:26

"amiben a műsor kilencéves történetének messze leggyengébb mezőnyét sikerült összeszedni"

Sixx! A negyedik széria ennyire a múlt ködébe veszett volna? Annál nagyságrendekkel színvonalasabb volt a mostani.

Wolfram 2012.05.26. 19:24:17

szerintem a Tolvaj Renátás mezőny volt a leggyengébb. abból senkire nem emlékszem, a Renikére is most csodálkoztam rá, hogy hogy kerül ide. az egyelten emlékezetes momentum abban az volt, ahogy azt a raktáros nőt próbálták kicsinálni, amikor már szabadulni akartak tőle.

ebből a mezőnyből jó volt Timi, meg Balázs, Andi is, meg néhányan, akiket a párbajok során elvéreztettek. Gigi meg már az elején borítékolva volt, igaz megérdemelten is győzött.

Caramel tehetséges, csak ízlése nincs, az állandó barokkos hajlításaival túlcizellál minden számot. a kevesebb nála több lenne.

a zsűri szerintem nem volt olyan szar, a Mester mára egész belejött, a Zoli is visszavett menet közben, ami nagyon kellett. szegény Bochkor lógott csak ki, ahogy kínosan szerencsétlenkedett, meg leste a többieket, hogy mondjon ő is valamit a pénzéért.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.05.26. 19:24:40

Ha azt vesszük, hogy milyen volt a hazai énekesmezőny az elmúlt cirka 25 évben - nem feltétlenül a színvonalára gondolok, hanem a megmozdíthatatlanságára -, akkor a Megasztár rengeteget adott ennek az országnak. Caramel meg iszonyatosan tehetséges, és lehet, hogy nem mindenkinek jön be a hajlítgatás (pl. én sem rajongok ezért), de elvitatni tőle az énektudását, a zseniális számait, az ízléses hangszereléseit... Meg kell hallgatni a lemezeit, fantasztikus a srác.

A duettek-feldolgozások meg abszolúte ízlések és pofonok kategória, már a könyökömön jött ki a New York, New York is, a Wonderful world is, mégis letettem a hajam, olyan két produkciót láttam. Nekem piszkosul tetszett.

Wolfram 2012.05.26. 19:24:55

szerintem a Tolvaj Renátás mezőny volt a leggyengébb. abból senkire nem emlékszem, a Renikére is most csodálkoztam rá, hogy hogy kerül ide. az egyelten emlékezetes momentum abban az volt, ahogy azt a raktáros nőt próbálták kicsinálni, amikor már szabadulni akartak tőle.

ebből a mezőnyből jó volt Timi, meg Balázs, Andi is, meg néhányan, akiket a párbajok során elvéreztettek. Gigi meg már az elején borítékolva volt, igaz megérdemelten is győzött.

Caramel tehetséges, csak ízlése nincs, az állandó barokkos hajlításaival túlcizellál minden számot. a kevesebb nála több lenne.

a zsűri szerintem nem volt olyan szar, a Mester mára egész belejött, a Zoli is visszavett menet közben, ami nagyon kellett. szegény Bochkor lógott csak ki, ahogy kínosan szerencsétlenkedett, meg leste a többieket, hogy mondjon ő is valamit a pénzéért.

torvenyfigyelo · http://www.torvenyfigyelo.hu 2012.05.26. 19:26:35

Ki a rohadás az a Florida? Az életben nem hallottam róla. Én annyit tudok, hogy ez az USA egyik tagállama.

"Év Férfihangja címet mostantól birtokló" - elírás. Bitorló.

tingli-tangli 2012.05.26. 19:31:41

Megint nem telt arénára, de ez a tegnapi produkció, már amit láttam belőle, tényleg kicseszés volt az idegekkel. Egyet énekeltek, aztán nyeremények, reklám, nyeremények. Liptai úgy nézett ki, mint ursula (valami csodamelltartót felkaphatott volna). Gigi jogosan nyert, Andi tartotta vele a lépést. A többiek tényleg felejthetők. Az 1-3 szériából kikerültek még most is a köztudatban vannak.
Nem tudom, kell-e kis országunkban újabb tehetségkutató, nekem már unalmas tilla, liptai, de ördög nóra méginkább. Leginkább miatta és Lilu miatt nem nézem a CSISZ-t sem.

Wolfram 2012.05.26. 19:44:07

közben megnéztem a wikipedián, valóban volt egy negyedik széria, az nekem teljesen kiesett. tényleg az lehetett a legalja

G_Norton 2012.05.26. 20:02:58

@Wolfram: Azaz, a királyviktoros, musicaléneklős évad, szerintem az volt a leggyengébb. Itt legalább volt egy iszonyat jó énekesnő, 2-3 másik jó, legvégül Talán Attila...

Én azon csodálkoztam, hogy bírt akkor továbbmenni idáig, amikor kiderült, hogy a szöveget sem tanulta meg, mert majd kiereszti a hangját, és az debazikirály lesz. Sőt, én már ott kidobtam volna, amikor kilógott csajozni.

Egyébiránt ezt a legelején néztem, aztán úgy lett unalmasabb az egész műsor, elfáradt, pihentetni kellene legalább egy évtizedig.

csak azt szeretném mondani, hogy... 2012.05.26. 20:03:33

majdnem teljes mértékben egyetértek a cikkel, leszámitva, hogy Caramel, Rúzsa Magdi és Oláh Ibolya nevét valószinűleg felcserélte...

Drogon 2012.05.26. 20:11:11

Gigike messze a legtehetségesebb énekesnő az összes szériában.
Ösztönből énekel, erőlködés nélkül, tiszta hanggal.
Szerény és tehetséges.Ennyi kell, hogy vigye valamire hosszútávon.

Caramel, Renáta, de még Király Viktor sem fog megmaradni senki emlékezetében.

Tóth Vera még igen.

Waldeck 2012.05.26. 20:13:11

Egyetértek a poszttal nagyjából.

A MSz érdemlegesen szerintem 3-4 embert adott ennek az országnak: Gigi, Rúzsa, Caramel, és bennem megragadt Oláh Ibolya is, aki meg is találta helyét. A többi felejtős.

Az ilyen műsorok díszletei mintha tiszta erőből versenyeznének egymással, hogy melyik tud randább, giccsesebb, lélektelenebb üresebb mesterkéltebb lenni. Hihetetlen. Bár gondolom a nép zabálja amikor a sok fénnyel meg szánalmas füstökkel, szívecskékkel, stb. kábítják, szóval erre van igény...

De térjünk a lényegre: Gigi egyszerűen felfoghatatlan jelenség. 15 (!!!) éves! Én 15 évesen alig mertem megszólítani egy felnőttet, Tarzant olvastam, idióta játékokkal játszottam, és izgultam hogy le ne bukjak az elbliccelt házival, stb. Ez a lány (nő) meg szinte kész, felnőtt ember, simán végig csinálta az egész cirkuszt, ami még egy felnőttnek is nagy teher, normálisan, sőt idősebb versenytársait is lepipálva kommunikált nem tolta magát mint a Szakos, nem vigyorgott ha kell - ha nem, szépen lereagált mindent. Ja, és kb. jobban énekel mint bárki az országban. Ez konkrétan világszínvonal, ráadásul olyan lazán, szinte magától értetődő könnyedséggel csinálta, ami szinte szürreális. És ki tudja, ha nem rontják el nagyon az életét (amire sok esélye van), akkor még fejlődhet is. Fokozandó a már eddig is elképesztő listát, kifejezetten szimpatikus, normális személyisége van, bárcsak mind kislány ilyen lenne.

Nem tudom mi lesz vele, ha leragad a mostani szintjén, már akkor is egy nagy magyar énekesnő lesz belőle, de simán lehetne nemzetközi karriere is (ráadásul gyönyörű is, egyszerűen mindene megvan a sztársághoz), bár ez már kevésbé múlik rajta, inkább egy jó külföldi menedzser kéne.
Az más kérdés, hogy én az ellenségeimnek kívánnék celeb-karriert, vagy nemzetközi sztárságot is, utóbbi iszonyú megterhelés, és elszakadás az átlagemberektől, a többségé világától, ami talán nem szerencsés, előbbire a szó is kár. Persze ha valaki bírja, és az adottságaihoz passzol az ilyen élet, meg élvezi is, akkor lehet neki érdemes belevágni egy komoly karrierbe.

Na röviden ennyi, még sokat tudnám dicsérni ezt a csajt, ami furi érzés, mert nem ehhez szoktam ebben az országban, általában gyenge dolgok vannak nálunk, de annál nagyobb öröm, ha nagy ritkán őszintén lehet lelkesedni (bár a kényszeres fikázók biztos megtalálják Gigiben is fikázhatót). Ez előtt a kislány előtt azonban - noha az apja lehetnék - megemelem a kalapom, tiszteletem.

Színes Géza 2012.05.26. 20:15:11

Bitang gyenge volt ez a széria, RG-n kívül csak olyanok voltak, akiket egy átlagos karaoke bárban is tucatjával talál az ember.
A zsűri is unalmas volt, az élén Bochkorral, akinek tényleg semmi köze nem volt az egészhez.
Talán még a Csillag Születik ér valamit, mert az X-faktor az végképp mindennek az alja. Ellenszenves zsűri egymást baszogatja.

scirokkko (törölt) 2012.05.26. 20:46:54

a 4-ik szeria volt a leggyengebb ez a mostani sokkal felette all.Azzal sem ertek eggyet hogy gyenge lett volna a donto , de hat ugye ez szubjektiv dolog...

Peppone Botazzi 2012.05.26. 20:54:21

Nincs rossz hangja ennek a gugunak. De ennyi. Világslágereket sokan le tudtak hozni ezekben a műsorokban.
Most jön a bevált recept. Jön majd egy új sorozat valamelyik csatornán, jön az új hype, akiket futtatnak, aztán Gigi is majd erőlködik és kijön egy giccses saját konzumszarral, ultragagyi számokkal, ahogy a Tóthgabi is és a többi.
Karriee az USA-ban? New York, egx sarkon leakaszt bárki 10 csajt ugyanilyen jó hanggal.

Tóth Vera, Ruzsa Magdi mellett ne felejtsük el Szabó Esztert se!!!Ők zseniálisak. Gigi tucatstílus...

csodatévő dzsagodar 2012.05.26. 21:03:58

Se a Giginek, se a Ruzsa Magdinak, se az Oláh Ibolyának sincs semmilyen extra hangja. A Karamellnek jó hangja van, de borzalmas a kántálása már. Ez a nyekergő vekengése már túlzás

Gyárfás 2012.05.26. 21:06:53

Ilyen idegesítő zsűrivel nem tudom mi volt a terv. Egyenként is elég okot szolgáltattak volna hogy elkapcsoljak, de így együtt pusztítóak voltak. :)
A tv2 homokára oda van tetoválva a nagy L betű...

Megdobbent 2012.05.26. 21:30:55

Kegyetlen volt. A radicskarol mar akkor is tudtam, hogy a tv2 elkonyvelt favoritja, amikor eloszor ugy hagytam a tv-t es veletlen meglattam ott szottyongani (elso 5 shoq valamelyike lehetett). Na mondok, minden jellegzetesseget (felsorolastol ertelmi okobol eltekintek) magaban hordoz, ami a tv2-n nyertesse teheti. Es persze, hogy nem csalodtam, sajnos.

Brix 2012.05.26. 21:46:03

Nem értek egyet a poszt megállapításaival. Szerintem elég jó volt az idei Megasztár és sok fitalal, tehetséges énekes(nő) tűnt fel. Ez inkább tehetségkutató, mint az X-faktor, ami valóságshowként működik, a maga gyűlölködő mentoraival és a feleslegesen felkorbácsolt érzelmekkel. Itt legalább valóban a legjobb győzött

Bikfenc 2012.05.26. 22:08:13

Azért a szerző kifelejtette Ruzsa Magdit, Caramell esetében meg nagyot tévedett.
A leggyengébb széria a 4. volt Király Viktorral.
Itt most megérdemelten nyert a Gigi!
Nagyszerűen énekel soult, de a vége felé már rettenetesen idegesített, hogy mindent dalt "végig visított" (Bocs de, nem tudom máshogy leírni, amikor irtózatosan erős hangon, magas frekvencián, kristály tisztán kiénekeli a tutit.)
Azért én szerettem volna tőle hallani igazi, kemény rockot, klasszikus jazzt, stílusos swinget...
Mint ahogyan az első három szériában kötelező volt több stílusban megmutatkozni.

Bikfenc 2012.05.26. 22:21:01

@Brix: Bizony mindegyik valóságshow. Az első széria még tehetségkutatónak tűnt, de hamar kiderült a lényeg.
Sajnos a legnagyobb probléma (és Giginek is ez lesz a legnehezebb) hogy a TV2 / RTLKlub, szerződésben leköti a "megasztárokat" "Kiscsillagokat" X-faktorosokat" jó időre, és végig ráncigálja rettenetesen gagyi rendezvényein. Ez idő alatt nem vállalhat más fellépést, nem szerződhet máshová.
Mire felszabadul már senki nem emlékszik rá. Innen kell újra indulnia. Évek kemény munkája és rengeteg pénz, mire valamit újra el tud érni.

herkó 2012.05.26. 22:29:05

Radicsból csak egy király volt,és azt Bélának hívták!

Varbaro 2012.05.26. 22:53:17

teljesen egyetértek a cikkíróval Karamellről.

Azért hajlítgat minden szó végén, mert nem találja el a megfelelő hangot és így átlagban belövi, egyik hátha csak jó lesz :D .

2012.05.26. 22:54:08

Waldeck hozzászólásához:

Nem követtem minden adást, kb. 4-5 részt láttam úgy-ahogy (plusz a döntőt). Bár nincs abszolút hallásom és énekes sem vagyok, az átlagnál - mondjuk így - szakmaibb füllel tudom megítélni a produkciókat. Szigorúan zenei értelemben az összes megasztárból három, azaz 3 darab olyan ember volt, akinek volt több, zeneileg (figyelem: ZENEILEG - tehát a feeling-előadás ettől még lehetett teljes.) 100%-os produkciója. Ezekből az egyiknek talán csak 1, vagy 2, viszont maga a hang és a személyiség mindenkit (engem is) megnyert: Magdi. A másikat ezidáig a legtehetségesebb megasztárosnak tartottam: Caramel. Igen, a hajlítgatások nem túl szerencsések, azonban a kitartott hangokat és az intonációt figyelve bődületesen jó. Most jön nálam is a lényeg. Gigi. DÖBBENET ez az ember. NEM HIBÁZIK. NINCS hiba! Az utolsó kitartott hang lebegtetésének frekvenciája is tökéletes. Jobb, mint amit Celine Dion csinál - kevésbé ingadozik az amplitúdója, ezáltal pontosabb. Mindezt SZERINTEM zsigerből, ugyanis 15-16 évesen nekem ne mondja senki, hogy kitanította már akármelyik énektanár. Egy faszt. Ez neki 3-4 éve is TUTI így ment. És igen, nekem is feltűnt, hogy milyen érett. Mivel nem követtem minden adást, eléggé meglepődtem, amikor megcsapta a fülem az életkora. Simán 23-24 évesnek tippeltem volna, nem semmi.

ArgonX 2012.05.26. 23:00:44

@Bikfenc:

Hát igen, ez a sóbiznisz... Ha valakinek nem tetszik, akkor esetleg meg lehet próbálni önerőből sikert kovácsolni. Amihez rengeteg idő (évek) és pénz szükséges. A másik lehetőség a gagyigyár Megasztár és X-faktor, ahol pár hónap alatt celebet faragnak belőle, csúcsra járatják. Hozzáteszem, nem kis anyagi ráfordítással. És hát, semmi nincs ingyen...

Az ő döntésük, viseljék a következményeket.

2012.05.26. 23:01:03

*Tóth Gabinak is volt 100%-os éneklése, ha jól emlékszem. (Azóta már a nővérének is.)

taxi546 2012.05.26. 23:01:55

A New York-ot miért úgy éneklik mostanában hogy "nujork"?

Bikfenc 2012.05.27. 00:37:13

@ArgonX: Igen teljesen egyetértek.
Az egyetlen jó lehetőség, a lekötött idő alatt felkészülni a kiugrásra, és amint letelt a szerződés a TV2-vel azonnal "nagyot dobni"
Ami fontos: nem szabad hiú reményeket táplálni a TV csatorna iránt, mert nem csinál senkiből sztárt, csak sztárolja az elején a bulvár műsorai nézettsége érdekében.
Na, ezt nem hiszem, hogy Gigi képes lesz megcsinálni, főleg az apja menedzselésével.

vidiki 2012.05.27. 00:47:30

Nálunk Szlovákiában a Voice az év nagy durranása (meg a Farm valóság show). Érdekesség, de nálunk ezek a műsorok az utóbbi években Csehszlovák koprodukcióban készülnek -jelen esetben a cseh Nova és a szlovák Markíza. Végre a Markíza ennek a műsornak a segítségével megtudta erősíteni a vezető pozícióját a feltörekvő Joj tv-vel szemben. Még egy érdekesség, nálunk a Joj közösen a cseh Primával készítette az Éden hotelt, amely teljes bukás volt. Mondjuk megérdemelten.Végére egy bejátszás, hogy milyen nálunk www.youtube.com/watch?v=pqbHr9PPr9E

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.05.27. 00:50:19

Nagyon szomorú, hogy tehetségkutatónak szánt műsorba igazán profi énekesek be sem jutottak. Pedig tudom, hogy indultak. Mondjuk az is gáz, hogy ilyenek elindultak. De ha már volt rá lehetőségük, akkor problémás, hogy amatőrök jutottak be... Szerintem.

Zima X 2012.05.27. 01:14:24

Többé-kevésbé egyet értek a cikkel, néhány dolgot leszámítva.
Amikor a Megasztár első szériája volt, az utolsó néhány fordulónál kapcsolódtam be, mert nem igazán keltette fel az érdeklődésem. Kandech Evelyn volt a favoritom. Na de nem ez a lényeg.
Bár akkor inkább Tóth Verának szurkoltam; már jó ideje úgy gondolom, hogy egyértelműen Oláh Ibolyának kellett volna megnyernie; s nincs kétségem afelől, hogy azért nyerhetett Vera; mert mindenki elkönyvelte - legalábbis rengetegen -, hogy Ibolya fog nyerni; ezért azt gondolta, hogy neki nem kell szavaznia. Nem egyszer történt hasonló a magyar szavazós műsorok történetében.

Nem hiszem, hogy Tolvai Renáta eltűnne a süllyesztőben, mert ő viszont többé-kevésbé megérdemelten nyert.

Ruzsa Magdival nem szimpatizáltam. Voltak olyanok a mezőnyben, akik színesebb egyéniségek voltak sztem jobb hanggal. Mondhatni megbékéltem a győzelmével.

Annak idején szurkoltam Caramelnek, de egyre unalmasabbnak tartom.

Király Viktor számomra szóra sem érdemes.

Szerintem is a Megasztár 6-nak volt a leggyengébb a mezőnye az összes közül, hiába mondott a zsűri mást. A zsűri is a lehető legrosszabb volt; nem csoda, hogy ilyen lett a mezőny. Óriási hiba volt például Cheyenne Malmgrent nem tovább engedni, vagy Eőry Vikit, illetve Bakos Bettinát mindenféle hülye indok miatt.
Kullai Tímea kiesésénél nálam is betelt a pohár, s a zsűris duettestig hanyagoltam a műsort. Viszont számomra az egész széria alatt Talán Attila produkálta a legemlékezetesebbet Bochkor Gáborral.
Radics Gigi hangját soha nem szerettem, bár azt nem firtatom, hogy egy tehetséges szimpatikus lány. Leginkább azért szurkoltam neki, mert nem lett volna fair, ha Csonka Andreas másodszor is bejut a legjobb 12 közé. Ugyanis ilyesmire a Megasztárok történetében nem volt példa...
Viszont ma már úgy gondolom, hogy ha mégis Andreas jut tovább; egyrészt úgyis hamar kiesik megint; másrészt talán kevésbé lett volna lefutott ez az egész. Nem szeretem az előre lefutott, lezsugázott dolgokat.

Zima X 2012.05.27. 01:43:28

Egy dolgot kifelejtettem.
Az egész szériában - persze azon fordulókat leszámítva, amiket nem láttam - kb. 2 szám volt, ami igazán illett Gigi hangjához. Az egyik az I will survive; azt meglepően jól énekelte, s akkor tetszett a hangja is. A másik talán a fináléban volt, de már nem tudom, melyik.
Viszont én évekkel később nagyobb valószínűséggel fogok emlékezni Tolvai Renáta nevére, mint Gigiére.
Bár az 5. szériában nem elsősorban Reninek szurkoltam, a végefelé nyerte el a tetszésem mind a hangja, mind a személye; s örvendetes volt a győzelme.

Viszont ha képtelenek ennél jobb zsűrit, illetve mezőnyt össze állítani, inkább tényleg ne legyen több.

Az X-Faktort is pihentetni kéne; mert ciki, hogy már a 2. széria mezőnyét elszúrták.
Bááár az X-Faktorral is úgy voltam, mint anno a Megasztárral. Az utolsó fordulókban kapcsolódtam be. S a 3. szériát illetően sincsenek túl magas elvárásaim.

Ami a CSISZ-t illeti...
Amennyire szerethető volt az előző széria top4-ese, sőt az egész mezőnye...
Annyira gáz a mostani 3 finalista... közül 2 - az ugrabugra idióták, és az ordibáló csitri. Szóval remélem, a felfújt, ámbár könnyszegény Tabáni István nyer, bár csekély esélye van rá.
S amennyire ígéretesek voltak a selejtezők és a zsűri is, annyira gyenge mezőnyt sikerült ebben is összeállítani. Max 1-2 igazán tehetséges egyén volt a mezőnyben - köztük Negyela Bernadett -; de például Kiss Katát, Nagy Krisztina Margarétát vagy Radics Bélát hiba volt nem továbbengedni a legjobb 12 közé.

agimano 2012.05.27. 02:19:48

@taxi546: van egy ilyen trend az amerikai angolban

fagzal 2012.05.27. 02:40:16

@taxi546: Hát mert "nyújork" meg mondjuk "tyúszdéj" az hunglish-ül van csak. A "new" a britben "nju:", az amcsiban "nu:"

www.youtube.com/watch?v=KLeC9RvrKrU

Ő csak tudja :)

laphroaig 2012.05.27. 05:36:28

Nekem a 3. széria után már csak lefelé ment a műsor. Mindamelett, hogy Giginek szép a hangja 2 év múlva a MuzsikaTV-n fogja Ő is tolni a parasztromantikát sugárzó háttér előtt a tapsolgató nagyérdeműnek a Whitney Houstont, vagy az SZPSZ-t.

Wolfram 2012.05.27. 08:15:45

@Zima X: meg azt se feledjük el, hogy míg Ibolyáért egy egész szobányi otthonlakó szurkolt, addig Vera vállalkozó szülei regionális reklámkampányt finanszíroztak hamis érzelmekre apellálva ("Veszprémnek kell nyernie" - mintha köze lenne a lakhelynek a tehetséghez), egy egész sportcsarnokot megtöltő rendezvényen ipari mennyiségben tolták a kötelező sms-eket. Nem csodálkoznék, ha még az önkormányzat is elkülönített volna pár milliót szavazásra. Nem tudom, mennyi volt az össz szavazat, de egy megyényi fanatikus azért elviheti az egyensúlyt rendesen.

amúgy szerintem nem kell sokat várni ezektől a műsoroktól, ugyanolyan megrendezett valóságsók, mint a BB, csak ott b*megolnak, itt énekelnek. Aki beáldozza az életét 15 perc hírnévért, az úgy járt. Nem tudom, hogy ezekből képes lesz-e valaki maradandót alkotni, bár kétségtelen, hogy a média azért tovább tolja a szekerüket, legalábbis amíg tart a (fejhőstehén) szerződés meg amíg szüksége van önigazolásra a műsornak. Talán Magdi, aki szerintem mind közül a legtehetségesebb, és nem az iskolázott énekhangja, vagy bármilyen technikai tudása miatt, hanem a hangkaraktere és a szuggesztív kifejező erő miatt, amivel bír. Nem véletlen, hogy nagyok is szívesen dolgoznak vele (Presser, Hobo). A többieknek marad a hakni a vidéki céges meg politikai rendezvényeken a stand up-os után.

travelnyuszi 2012.05.27. 08:40:14

Szecsődi Karcsinak mi a női neve?

SarahConnor 2012.05.27. 08:51:04

Lenémítva néztem a finálét, és még úgy is roppant irritáló volt (mint bármelyik döntő egyébként). Nem tudom, miért nem lehet a műsor közepéről kiiktatni a kétpercenként jövő "mit lehet nyerni?" blokkot, ami qrva hosszú, qrva unalmas és qrva felesleges is. Nyúlóssá, nehézkessé tette a műsort, ahogy a rengeteg pofázás meg visszatekintés is (a produkciók egy részének megismétlése).
FloRida - aki foglamam sincs, hogy kicsoda - szégyen volt, nem tudom, hogy juthatott eszébe ez a szervezőknek, erre itt alig vevő valaki. Nem lett volna jobb valami magyar bandát elhívni? Nem kellett volna többet fizetni nekik, és hallottunk volna magyar szót arról a színpadról... Ez a másik: miért nem énekeltek többet magyarul? Nem trendi?
A műsor mentségére szolgál, hogy a mezőny legjobbja nyert - bár néha kételkedtem, valóban gyengébb-e Szakos Andi, annyira ő is - de Gigi győzelme nem volt meglepő, tényleg ráépítették a műsort, ezt csak a vak nem látta.
Ezzel együtt ez volt a leggyengébb mezőn, amit láttam tehetségkutatóban (a külföldieket is ideértve, mert azokat is nézem). Rengeteg színpadra nem való egyén jutott be a döntőbe, őket rossz volt nézni és hallgatni is. Ez valahol talán összefügg azzal, hogy a zsűri is piszok gyenge volt. Mariannak és Zolinak örültem, de ők is lehettek volna keményebbek. Mikor megdicsérték Horváth István hangszínét, akkor egy világ tört el bennem. Addig naiv szerencsétlenként hittem a tehecccségkutatókban, persze valahol tudja is az ember, hogy így megrendezett, úgy összerakott, de na - hát az a kis hitem ott elveszett. mellesleg emlékszik még valaki Horváth Istvánra? Nekem vele vannak rémálmaim. A legtehetségtelenebb versenyző volt evör a magyar televíziózásban.

Most kíváncsi leszek erre a Voice-ra, ha tényleg lesz. Talán csak nem visszatérhetünk oda, hogy nem számít, kin hány hurka van? És nem dob majd ki a zsűri mondvacsinált ürüggyel olyanokat, akik frenetikusan énekelnek, de nem néznek ki annyira kifutókészen? Németh Katicára gondolok elsősorban.

Wolfram 2012.05.27. 08:51:25

@travelnyuszi: illetve Szecsődi Károlyné

Bikfenc 2012.05.27. 08:59:20

@Wolfram: "meg azt se feledjük el, hogy míg Ibolyáért egy egész szobányi otthonlakó szurkolt, addig Vera vállalkozó szülei regionális reklámkampányt finanszíroztak hamis érzelmekre apellálva"

Na ez azért így nem igaz!
Ibolya egy öntörvényű, másnak nem engedelmeskedő, kemény lány. Ettől a típustól tartanak leginkább a szervezők (nem lehet utasítani, lesz*rja a médiát, nyiltan kimondja váleményét, még akkor is, ha az negatív a médiára)
Sokkal inkább megfelelt a jóval simulékonyabb Vera.
Volt hasonló eset később is, akkor korábban léptek. Az előző szériában Szíj Melinda túl népszerű és szintén kezelhetetlen volt, természetesen más okokból, mint Ibolya.
Amúgy Tóth Vera megérdemelte a győzelmet.

Wolfram 2012.05.27. 08:59:54

@Fenimore: a reklámidővel keresik a pénzt. mennél többször mutatják a támogatókat (illetve az ajándékaikat), annál több pénzt gombolhatnak le róluk. (addig megmutatjuk mint lehet nyerni, mit kapa győztes).

az ilyen műsorba integrált reklámhely (pl. termékelhelyezés, támogatói hirdetés) különösen értékes, mert addig nem kapcsolnak el (ki) a nézők.

a produkciók megismétlése meg töltelék volt, addig sem kellett drága pénzen más produkciót venni vagy gyártani, így hosszabb lehetett a műsort. ugyanazt a terméket adták el nekünk duplán (na jó, csak másfélszer)

Wolfram 2012.05.27. 09:10:16

@Bikfenc: mondjuk úgy, mindezek együttesen.

még ha feltételezzük, hogy valóban van szavazás, meg közjegyző és az valóban hiteles, akkor is megéri a médiának egy olyan szerződést kötni bármely mobilszolgáltatóval, amin keresztül pár fillérért küld sms-t nagy darabszámban számítógépen keresztül.

ki lehet kalkulálni, ez is csak egy befektetés, a célja a profit (maximalizálás). nyilván azt tolják be, akitől a piackutatások alapján a legmagasabb nézettséget (és így drágán eladható reklámidőket) és nagy példányban eladott lemezt/koncertet várhatnak. Szíj Melinda nem ilyen, de az évszázad PR baklövése volt ilyen amatőr módon kinyírni.

bár az is lehet, hogy az a botrány is tervezett volt. a fenti elmélet mentén, hogy nem a nézők szavazata irányítja az eseményeket, elképzelhető, hogy épp a botránytól remélték azt a figyelmet, ami visszahozza a műsort. hogy Melinda erről tudott, vagy csak alanya volt, talán sosem derül ki.
de nem tudom, van-e ennyi profizmus a hazai TV-kben, vagy csak sodródnak az eseményekkel.

Merker Iván 2012.05.27. 09:18:44

@taxi546: Mert Sinatra is úgy énekelte?

Bikfenc 2012.05.27. 09:29:34

@Wolfram: Puzsérnak volt egy elszólása a napokban.
Arról nyilatkozott, hogy őt nem érdekli mit írnak neki a szervezők a jegyzetekben, ő akkor is a saját véleményét mondja.
Link: www.borsonline.hu/20120522_puzser_nekem_nem_dirigal_az_rtl_klub
Ez nekem sokat elárul, bizonyosan nem manipulálják az SMS szavazást, de sok aprósággal (zsűri véleménnyel, fellépési sorrenddel, dalválasztással, duett partnerrel, stb.) lehet úgy irányítani a dolgokat, hogy úgy történjen, ahogyan szeretnék.
Ezekket pedig nagyon is tudatosan használják!

Rose Madder 2012.05.27. 09:43:21

Senkit sem zavart,hogy a Mester ennyire nyíltan és erőszakosan szurkolt a Giginek? Engem baromian idegesített,ha ott vagyok,tuti fejen vágom valamivel.

Bikfenc 2012.05.27. 09:43:45

@Bikfenc:
Ha valakinek lenne rá kedve, ideje, érdemes lenne megnézni, hogy a műsorok első fellépői közül hányan estek ki, vagy állatak a kiesés szélén.
Csak csendben megjegyzem Gigi szinte mindig az utolsó fellépő volt...

Bikfenc 2012.05.27. 09:44:42

@Bikfenc: Bocs! ... álltak.. és nem állatak..

2012.05.27. 10:25:28

Gigi jól énekel, bájos személyiség és láthatóan már most profi, tényleg európai színvonal, de ott fog elvérezni, ahol a többiek, nem lesz megfelelő dalszerzője, és dalai. Jó hangot, karizmatikus énekest ugyanis egy ilyen kicsi országban is dögivel találni, a jó dalszerző meg ritka, mint a fehér holló. Kap majd pár gyenge-közepes tipikus magyar semmilyen dalt, amikkel aztán nem jut sehova, nem meglepő módon. Ha apuka tényleg pénzes, vagy valamelyik kiadó lát benne fantáziát, és megfizetnek egy külföldi, hozzáértő szerzőt, akkor lehet belőle valami, ha megint a Rakonczai fivérek lesznek, akik aládolgoznak, akkor vége a dalnak, szó szerint.

Bogyó 2 2012.05.27. 10:39:10

"Egy 15 éves énekesnő nyerte a Megasztár hatodik, vélhetően utolsó szériáját, azt, amiben a műsor kilencéves történetének messze leggyengébb mezőnyét sikerült összeszedni."

Nem is értelek sixx, Mester Tamás is megmondta, hogy ez volt minden idők legjobb Megasztárja.
Biztosan ezért is hagyják abba.:-))

Bogyó 2 2012.05.27. 10:43:08

@Wolfram: Azért ez nem pont így volt. Vera szüleinek éppen komoly anyagi gondjaik voltak akkoriban. Simulékonyabb is volt, nem olyan hisztis mint Ibolya. Talán Rúzsa Magdi volt az, aki hiszti nélkül, kiszolgálva a csatornát is meg tudta tartani az önazonosságát, s elérte, hogy ne kelljen önmaga számára vállalhatatlan dolgokba belemennie.

Ja, és Vera tapolcai, nem veszprémi, legfeljebb akkor, ha Veszprémet megyeként értelmezzük. A Vastag gyerekek voltak veszprémiek az X-Faktorban.

2012.05.27. 10:44:00

Nem cigó ez a Gigi egy kicsit?

Bogyó 2 2012.05.27. 10:51:27

@h.kitty: Mester ismét teljes szereptévesztésbe került, rohadtul inkorrekt volt. El kellene tudnia viselnie, ha a közönség másként dönt. Pedig amúgy biztosan rohadtul nagy liberális demokratának tartja magát, mégsem képes elviselni a többség véleményét, ha az nem egyezik az övével, s ezért képes mindent bevetni, huszonötödjére is lebádogemberezni Szakos Andreát, ami nőként is sértő már ismét és ismét, nyíltan szavazásra felszólítani valaki mellett az embereket zsűritagként. Undorító volt amit Szíj Melindával és Fekete Dáviddal is művelt, közben az egészet álszent, barátságos hangon adja elő, s közben nyomkodja kést a hátába az adott versenyzőnek.
Felháborító volt amit művelt ismét szerencséje, hogy most a közönség is így látta, egyértelmű is volt Gigi győzelme már az elejétől, ezért is volt szánalmas ez a vergődés.
Ő ítésznek, kritikusnak van ott, nem pedig kampányfőnöknek, s a közönségnek az objektív kritikái figyelembevételével kellene döntenie, nem azért, mert ő arra kéri a közönséget, szavazzanak Gigire.

Bogyó 2 2012.05.27. 10:53:26

@Szekeres Imre: De az, nem is kicsit.
De nincs ezzel semmi probléma.
Jó látni, hogy ilyen is van, s pozitív példát tud adni, nemcsak szakmailag, hanem emberileg is.

dan72 2012.05.27. 11:09:43

Csak én vettem észre, hogy miután Talán Attila 3. lett először azt mondták, hogy mostmár ő az "Év férfi hangja", a későbbiekben csak azt, hogy: "Az év férfi előadója"?

Mondjuk az utóbbit is erősen vitatnám, de az előbbi cím tényleg nevetséges lenne.

2012.05.27. 11:17:50

Milyen példát? Hogy énekeljek? Kinek?

Őszintén: ki kiváncsi az éneklésekre amikor betemetik az embereket a sárga csekkek?

Hogy vegyek én őróla példát? Miben?

AnnaKarenina 2012.05.27. 11:48:59

Szerintem is legalább igazságos döntő volt, mert a két legjobb, legtehetségesebb énekes maradt meg finalistának.
A tavalyi szériából Kökény Attila érdemtelenül nem említődik meg, a hangja fantasztikus, mindent el tudott énekelni, a saját száma is jó volt. Tolvai Renáta győzelme egyszerűen nevetséges volt. (Aki meg Rúzsa Magdit nem tartja kiválónak és eredetinek, ezzel szemben Tolvai Renátát tehetségesnek gondolja, annak nincs hallása, csak valamilyen elfogultsága.:)
A Megasztáros Tóth Vera és húga, Oláh Ibolya, Caramel, Rúzsa Magdi, Kökény Attila, Radics Gigi és Szakos Andrea mind nagyon jó énekesek, azért ennyit lehet köszönni ennek a műsornak.

ayatollah 2012.05.27. 11:57:38

@Zima X: Negyela Bernadett a CSISZ-ben tényleg jó volt.

A Radics lánykát meg teleraknám rendesen.

ayatollah 2012.05.27. 12:05:35

@Wolfram: ebben nagy igazság van. a "tehetségkutatók" ugyanolyan valóságsók, csak itt nem nyolcáltalános parasztok, kihaénnem seggfejek, meg büdös ribancok viszik a főszerepet, hanem karaoke celebek. még az összejöttem ezzel azzal műsor közben is rendszerint klappol, csak a dugást nem mutatják.

ayatollah 2012.05.27. 12:15:26

@Szekeres Imre: dehogynem. éppen azért is meglepő, hogy mennyire jó csaj. ja és dolgozik az egész család!

SarahConnor 2012.05.27. 12:50:19

Még arról is érdemes megemlékezni, hogy finálé lévén mindenki öltönyben-nyakkendőben, meg kisestélyiben pompázott, erre odaültetik Mester Tamást egy rojtos farmerkabátban, vagy miben. Hurrá.

2012.05.27. 12:53:11

@Decca:
Ja. Itthoni piacrase.

2012.05.27. 12:56:33

@shitgun: Egyetértek.
Bár azt tudom, hogyha valaki a Rakonczaiékat ki meri hagyni, vagy nemet mond nekik, akkor elássák élve. Bosszúálló egy fajta.

enmajor 2012.05.27. 13:12:16

A megasztárosok közül tényleg volt pár jó, akire lehet emlékezni... De egyetértek egy korábbi hozzászólóval, akire a Rakonczai fivérek ráontják a nyálas, geil , értéket nem képviselő dalaikat, annak vége. Eben az országban nincs egy szerző, aki kiugrana? Mert nézzétek meg, milyen zsákutca lett az is, amikor Péli próbálta a Tóth Verát felkarolni....Ha ezeknek nem csinálnak zenét, ekkor minek a hang... Igen, Oláh Ibolya nem egyszerű eset, és igazán megengedett magának komolyan szalonképtelen dolgokat. de kérdezem én a Baby, vagy a Ritmus számának egy nyomorult klipje sincs, bezzeg a vastag Tominak van... De valahol nagy gondok vannak, amit itthon valakik ignorálnak... Minden évben kapunk egy európa szintű taslit...ld vízió

enmajor 2012.05.27. 13:15:18

Ott van például a közjegző hurbinyek kocsis tibi száma, aminek a refrénje szintén valami gyönyörű izéke, mint amit anno a tabáninak is írtak. Én a wolf kati helyében például minden este a rakonczaiék woodoo babáját töfködném, hogy az utsó esélyét a kiugrásra elhappolták előle a szar számokkal:(

noreg 2012.05.27. 13:17:50

@Szekeres Imre: Nem! Örmény vérvonal van a családban, mint Kim Kardashian.

enmajor 2012.05.27. 13:21:27

Póka Angéla, Szabó Eszter, Kontor Tamás szintén a legjobb évad szereplői voltak. Hiába a nagyon tehetséges a Rúzsa Magdi, a nála kevésbé tehetséges, de megkapaszkodottaknak sem lehet panaszuk, például a Gáspár Lacinak is volt pár jó éve. A Dér Heni is elvan...A háromból a varga Feri is elbohóckodik, a Puskás Peti sem kopott ki a köztudatból...A négyes évad katasztrófa volt, nézhetetlen, de még ebből a szériából is ragadtak meg a piacon. Az ötödikből a Kökény és a Reni mellett, a Kállay Sunders is próbálkozik.

Szerintem a Megasztár így is sokkal jobb volt, mint az X-faktor, ami egy rakás szar.

2012.05.27. 13:24:22

@enmajor:
Ameddig a paprikajancsik (Rakonczaiék) korszakát éljük addig ne csodálkozzunk ezen.
Ontjuk a középszerű, szar, nyálas dalokat amik meghallgatva is borzalmasak szöveg nélkül, de amikor szöveg is van hozzá na az rátesz egy lapáttal.
Remélem Gigi nem süllyed el, mert ő tényleg jó, RnB szinten majdnem az mint Magdi Blues szinten. Etalon lehetne belőle.
Viszont jó lenne ha Rakonczaiék végre békén hagynák a tehetségkutatósokat, legalább valakinek felnyílna a szeme, hogy ezek mennyit zsírosodtak máson, az énekesek meg csak lefele maradt útja.

Wolfram 2012.05.27. 13:29:55

mi az a rakonczaiék? most hallom először. ha jól veszem, valami szerzőpáros? tud valaki számot tőlük?

enmajor 2012.05.27. 13:47:02

@Wolfram:
Szinte mindenkinek a száma az övék:(
wolf kati, zséda, tabáni, lola, vastag bráders, kocsis tibi, polyák lilla, hommonnay....brrrr...és hideglelés...

talán a legundorítóbb számuk szinetár dóra és bereczki übernyálas karácsonyi száma, az ajándék:(
Viszont mutatja, hogy milyen a hallgatóság lealacsonyított ízlése, valamilyen szavazáson ez a szám nyert, mint legszebb karácsonyi dal, fáááááááááááááááááj!

enmajor 2012.05.27. 13:48:54

@vágtázó halottkém:
"Ontjuk a középszerű, szar, nyálas dalokat amik meghallgatva is borzalmasak szöveg nélkül, de amikor szöveg is van hozzá na az rátesz egy lapáttal."

Ennél jobban össze sem lehetne foglalni.

Wolfram 2012.05.27. 13:54:49

@enmajor: kösz, de nem sokat segített... :) valamikor 2005-ben dolgoztam egy olyan irodában, ahol egy kereskedelmi rádió ment, abban hallottam Zséda számokat. Azok nem voltak annyira sz@rok, de kellett hozzá Zséda leheletfinom hangja és hangszíne is. Mondjuk magamtól sosem hallgatnám, de lám még most is emlékszem rá. A többit passzolom (???)

Patreides · patreides.blog.hu 2012.05.27. 14:11:05

Ez, az előző kettőhöz képest színvonalas döntő volt.
A külföldi sztárok nem egy szerző dalait teszik az albumukra, hanem megbíznak húsz-harminc szerzőt, és nyolcvan-száz dalból kicsemegézik a legjobbakat, azután jön két-három-négy... producer, akik megpróbálják a dalokból a legtöbbet kihozni. És még akkor is jöhet a bukás, mint Madonna legutóbbi (MDNA) albuma esetében.
Arról érdemes lenne egy rendes vitát nyitni, hogy kik tesznek ma a legtöbbet a magyar könnyűzene ellen, a Rakonczaik, a Viva TV (abban az állapotában, ahová mostanra jutott), a Rákay Philipes Eurovíziós zsűri (Heincz Gábor "Biga" dala helyett a szupersemmi kommersz Compakt Disco-t küldeni ki egy versenyre, ahol három perc alatt kell maradandó emléknyomot hagyni a nézőkben???)
Caramel és Kökény Attila esetében meg komolyan felmerül az ízlés kérdése. Az, hogy egy rossz ízlés mennyire bele tud szólni abba, hogy egy amúgy nagyon tehetséges ember milyen pályát fut be. (A legjobb példa erre a múltból Kovács Kati, aki a tehetsége alapján fantasztikus volt (lásd: Az eső és én, feat Szabó Gábor), de végül a gagyit választotta.)

Patreides · patreides.blog.hu 2012.05.27. 14:17:40

Ha esetleg valaki nem tudja, mi is az a gagyi, keresse meg Zséda "Szürke Patás" című számát (Rakonzcai V./Orbán T.), és azt hallgassa végig, ha képes rá. :)

SarahConnor 2012.05.27. 19:03:07

@Patreides: 50 másodpercig bírtam, mit kapok?
Mármint az agyérgörcsön kívül.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.27. 20:44:46

Nekem Kullai Timi volt a kedvencem, addig is néztem.

AnnaKarenina 2012.05.27. 22:38:32

@Patreides: Kíváncsi lennék, kinek az ízlésére gondolsz Caramel és Kökény Attila esetében? Hiszen mindketten fantasztikusan muzikálisak és zenét is szereznek, ami nem rossz. Amikor a válogatásokat mutatták, Kökény volt az egyetlen, akire felkaptam a fejem. De még Szíj Melinda is érdekesebb volt abban a szériában a többi, sztárnak látszó valakikhez képest.
Az egy más kérdés, hogy el kell-e adniuk magukat ahhoz, hogy a zene, az éneklés maradhasson a hivatásuk, és arról nem ők tehetnek. Nagyon remélem, hogy egyikük sem hagyja abba a dalírást és lesz módjuk megmutatni is.

2012.05.28. 12:33:24

@enmajor:
Valakinek biztos sikerülne. Jó lenne végre zenészeket is látni a színpadon akiknek van annyi a fejükben, szívükben, hogy képesek maguknak írni pár sort, alá pedig zenét is képesek szerezni. Mint Gaál Csaba Boogie vagy Kontor Tamás vagy Magdi (bár ő sajnos régóta nem írt magának zenét, volt az Aprócska Blues meg az egylemeznyi anyag oszt jóvan) vagy Torres Dani, Póka Angéla.

Zenészekre lenne szükség, nem nyávogó senkikre akik csak vernyogni tudnak a kamera előtt, nem az övéké a szám, nem érzik át, nem is lehet, nem is szól semmiről.

Csak azt nem értem mi a fenének maszírozzuk a szart ezekkel.

2012.05.28. 12:37:42

@Patreides:
Te jóságos magasságos! Rákerestem és elindítottam. 1 percig bírtam. Utána sikítófrászban törtem ki és hirtelenjében nem találtam a stop gombot.

Wolfram 2012.05.28. 19:35:06

@Patreides: most mit vagytok úgy ki ettől a szürke patástól? a szövege tök igaz: hidegben tényleg elkél egy sál. asszem ennél több nincs benne, bár nem hallgattam végig. lehet, hogy eljutott a vastag zokniig, és akkor meg is volt az íve.

de ez valami gyerekdal, nem? vagy paródia. mint a kistehén.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.05.28. 21:23:22

@vágtázó halottkém: Ha vannak jó dalszerzők, jó dalok, akkor elvileg egy előadónak nem lenne feltétlenül muszáj magának is dalokat írni (se zenét, se szöveget). Hiszen ott volt például Frank Sinatra, Elvis Presley, Eva Cassidy, és még jó páran, akik maguk nem írtak dalokat, de valamiért mégis fennmaradt a nevük.
Mondom, ha vannak jó dalszerzők, jó dalok...

Lov23 2012.05.29. 02:20:45

Nos véleményem szerint mára már nem sok értelme van a Megasztár jellegű műsoroknak, max. annyi, hogy 1-2 ( általában olyan 2 embert jelent ez ) tehetséges ember megmutathatja mit tud. Ez mind szép és jó, ám sajnos 90%-a csak egy eszköz lesz mellyel a kereskedelmi csatornák több pénzhez jutnak. Radics Gigi nagyon tehetséges volt, és megérdemelten nyert, Szakos Andrea is jól énekelt, ám véleményem szerint nem volt túl szimpatikus, ám messze ő volt Gigi mellett a legjobb. A többi versenyző kb. statiszta volt. Aki még említésre méltó az Farkas Jenzer Balázs volt, mivel ő több féle stílusban énekelt, ellenben pl. Talán Attilával, aki szimpatikus volt nekem de valljuk be az év férfi énekese vagy micsoda elég nevetséges jelző hozzá. A korábbi megasztárosok közül aki szerintem említésre méltó az Szabó Eszter és Kontor Tamás. Ők a zenének élnek, nem a médiának, és szerintem így van értelme zenélni. Tóth Vera is kiváló énekes persze ezek mellett. Király Viktor semmi extra, Caramel jó hang de mű az egész, és ízléstelen. ( frazírok sokasága, egyszerű dalok elrontása --> lásd Wonderful World melynek szépsége pont az egyszerűségében van ) továbbá Rúzsa Magdi, ki sosem volt szimpatikus, ám a hangja jó azonban elment egy szar irányba, Tolvai Renáta --> (: ( Zsűri nyomta be anno, érdekes módon megnyerte habár mindig ott volt a legrosszabbak között akikre nyomni kellett a szavazatokat vagy kiesik... Szíj Melinda aki pedig mindig vezetett milyen meglepő de kiesett... Ha legalább a szavazatokkal variálnak valamit, legalább jól tegyék... Megasztár ide vagy oda, én alapvetően szerettem, de szerintem ideje lenne véget vetni neki. Ténylegesen giccs az egész..

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2012.05.31. 10:38:34

Klasszikusokat csakis pontosan: Moldova MÁLNAlekvárral töltött mézbonbonról írt.

De nemcsak itt bajos a cikk... Sz.Andreát a bivalybürgözdi karaokebárból is tüzes seprűvel kellett volna kiverni azért, amit pl. azzal az Aerosmith-számmal tett (mondom úgy, hogy nem vagyok oda az utóbbi zenekarért), Tóth Gabi pedig csak a nővére miatt juthatott el bármeddig is.

A nagy fiatalítás meg most legalább nem süllyedt odáig, hogy lüszikék meg annácskák éretlen nyivákolását kellett volna hallani, azért ez is valami.
süti beállítások módosítása