Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Lang Györgyinek, Deutsch Tamásnak és Bakács Tibornak sem jön be a Compact Disco

2012. május 24. 10:30 sixx 215 komment

Nem akarunk nagyon ünneprontók lenni, mert ugye a Compact Disco bejutott az Eurovíziós Dalfesztivál döntőjébe, és ennek persze örülni kell, hiszen minket képviselnek, de a nótát magát nem muszáj szeretni. Mi már leírtuk a véleményünket a Sound of Our Hearts című szerzeményről, most viszont Lang Györgyi, a PaDöDö egyik fele és Deutsch Tamás, a leglelkesebb magyar twitterhuszár politikus gondolta úgy, hogy kiböki, ami a szívét nyomja. Lang Györgyi a Borsnak nyilatkozta, hogy szerinte a Comapct Disco versenydala innen-onnan összeszedett melódiakoktél., és ugyan tehetséges zenészek játsszák, de már a hazai válogatáson is volt százszor jobb volt náluk. "A daluk Depeche Mode-, Ákos- és Pet Shop Boys számok keveréke, nem ötletes, nem jó dal”.

Screen Shot 2012-05-24 at 10.20.03 AM.png

Ennél - szokásához híven - sokkal sarkosabban fogalmazott Deutsch Tamás, aki a Twitterre az alábbi szösszenetet bírta kiírni: "Az eurovíziós dalfesztiválos-azerbajdzsános-kompaktdisznós marketing fos dömping elleni tiltakozásul Dolly Rollt hallgatok." Nem rossz, bár a sziszikeccsnél azért tudunk durvább sértést is. Az adok-kapok először a Twitteren, majd a Facebookon folytatódott, ahol a Mandiner nevű blog szerint a Compact Disco egyik tagja az EP-képviselőknek is beszólt, nahát. 

Sőt, még Bakács Tibor is megszólalt, ő az Új Ásznak így nyilatkozott: " Az egész dalverseny egy nyomorék NDK-s zenés ajándékkosár, ami a táncdalfesztivál nyugat-európai primitív változata. A magyar zsűri egy saját elveivel ellentétes döntést hozott a Compact Disco kiküldésével, hiszen folyamatosan azt hangoztatta Rákay Philip, hogy meg kell mutatnunk nekünk, magyaroknak, hol a helyünk a világban, ehhez képest egy szar elektropop zenekart küldenek, ami ráadásul valami brit csapat koppintása. Mi csakis énekhangban tudnánk versenybe szállni másokkal, de a Compact Disco ebben a tekintetben is teljesen jelentéktelen." Bakács szakvéleményét nagyra értékeljük, hiszen a Megasztárban is zsűrizett, ugyebár.

A Bors külföldi lapszemléjében is vicces dolgokat lehet olvasni a nemzet muzsikus hőseiről: A Singles Jukebox írója szerint mintha Magyarországon most értették volna meg a második Fischerspooner-albumot, a dalról a szerzőnek pedig a Depeche Mode ugrik be, a brit Unreality Primetime pedig fülbemászó dalnak tartja a Sound of Our Hearst-ot, de megjegyzi, hogy úgy tizenöt évvel ezelőtt lett volna menő, a billentyűsről pedig azt jegyezte meg, hogy úgy nézett ki, mintha a helyi általános iskolában tanítana fizikát. Nekünk messze az orosz asszonykórus tetszett a legjobban.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gvx 2012.05.24. 17:42:22

Értem. Már értem. Hát ezért egy nagy kalap trágya a "magyar" zenei élet, mert ilyen dillentánsok a "főnökök", hangadók, és csak ezek véleményét adja le a "média". Akinek ennyire nincs hallása, hogy a CD világslágerét meghallja, annak inkább mással kellene foglalkoznia, nem zenével.

Mourinho már nem a király 2012.05.24. 17:42:34

Komolyan elmehet a faszomba az összes saját népét fikázó celebköcsög.
És nem azért, mert én olyan nagy magyar vagyok, vagy annak kellene lenni, csak nem tudom felfogni, hogy miért kell fikázni valakit, akinek esetleg összejött egy szép eredmény...
Irigység, kőbunkóság rulez.

Macropus Rufus 2012.05.24. 17:42:45

@Szabó F. Balázs: lehet meg kellene próbálni... Tavaly a Wolf Kati leszerepelt...
Ez meg tovább jutott. Lehet a tömegeknek még is ez kell? :o Mert a Wolf Kati biztosan nem kellett ott senkinek...

Macropus Rufus 2012.05.24. 17:46:07

azért az tetszik, hogy milyen komoly szakik nyilatkoztak...
Lang Györgyi? Már akkor is nulla volt amikor azt hitte valaki. (mármint zenélésben)
Bakács??? Ő hányszor is volt versenyeken mint versenyző? Hányszor énekelt szinpadon? Inkább magával folgakozzon... lenne mivel.
Dajcs? A kis Pavarottink... Na aztán neki végkép nem kellett volna semmit mondani.
Megjegyzem: a többiek is azért ekézik a Cd-t mert el nem tudták hinni, hogy egy ilyen zenére van igény. Hát van. Nem mindeki überinteligenszenebuzi. Orosz asszonykórus mi?

ISándor · http://szolonaplo.blog.hu/ 2012.05.24. 18:26:02

Minnél többen ekézik a CD-t annál inkább esélyesek egy jó szereplésre. Ez már csak így szokott lenni. Igazából ezt tudva szerintem a Lang Györgyi és a többiek csak szurkolnak kontraproduktív stratégiával
:-)))

antimason (törölt) 2012.05.24. 18:33:37

Backstreet Boys - Incomplete

Ennyi...

nylonsurprise 2012.05.24. 18:41:40

amikor a geszti ellopta a cirkusz szignált az új magyar himnusznak, akkor nem sírtak a zsírgombócok, amúgy a kompakt diszkó tényleg nyúlás, de mutassatok 1 eredeti hangzással bíró magyar popzenekart

mutant · http://universal.blog.hu 2012.05.24. 18:56:37

Kb egy éve hallottam velük egy interjút a Radio Face-en, ahol kijelentették, hogy ahol csak tudják, tagadják, hogy magyarok. Úgy látszik, van az a pénz, amiért mégis azok...

lilly.alien 2012.05.24. 18:57:59

Nem tudom, hogy ezzel a kurva nemzettel mi a baj ... Miért kell a sajátunkat baszogatni? Szerintem rendben volt.

csillagház 2012.05.24. 19:00:47

Először is: az egész Euroviziós Dalfesztivál felett régen e3járt az idő. Az udmurt bábuskák: nekünk is volt Janicsák és a Veresegyházi asszonykórusunk (óóó, ... blumen...), nem tudtak angolul. A bábuskák se. Ami pedig azt illeti, hogy az öt alapitó ország automatikusan bekerül a döntőbe és maga a zsűrizés módja: itt nekünk semmi esélyünk se lehet. Komolytalan és gagyi az egész.

csillagház 2012.05.24. 19:02:55

Régóta az élen és kiválóak pl. az Ossian. Nem gagyi és nem angol. Nézd meg Youtuben.

önorm42 2012.05.24. 19:07:53

nekem nem tetszik ez a "kompakt diszko"dal, akkor sem tetszett amikor itthon előadták. de ami igazán nem tetszik : az itt kialakult össznépi mocskolódás, melldöngetés, de leginkább, gyűlölködés. nekem bőven elég lenne annyi, amit mondjuk én a dalról mondtam, vagy annyi, hogy milyen jó! már akinek. szörnyű, hogy milyen kevés "konc" kell ahhoz, hogy egymásnak ugorjanak az egészen nyilvánvalóan más okból gyűlölködők.

meszi 2012.05.24. 19:16:04

az első olyan magyar előadó akiről meg nem mondanám, hogy magyar:)

ezért van esélye nyerni

Lajosforras 2012.05.24. 19:20:13

höhö... A Padödövel,Dajcstomival, vagy
bármelyik fikázóval sokkal előrébb lennénk,ugye..:) Hogy itt ilyen kurva nagy szakértő mindenki! A közönségnek teccett? Teccett. Akkor kuss,pálya széléről nem pofázunk. Lang,Dajcs,Bakács és a többi semmivel nem különb a bodzásbütykösi Baszdelőre S.E. szotyiköpködő közönségénél. Mehetnek a kocsmába a rutin feles-sör kombóra.

mérnököcske 2012.05.24. 19:40:41

Kedves Sixx, az orosz színekben indulásban senki nem vitázik, DE ETTŐL FÜGGETLENÜL ŐK UDMURT ASSZONYOK. Helyes kompromisszumként igazán lehetne hangsúlyozni ezt, mert az udmurtok egy kis Finn-Ugor nép, mint mi magyarok, csak Ők 3000 Km-rel keletebbre élnek, Izsevszk a fővárosuk. A Finn-Ugor nyelvi fa egy másik ágán vannak, azon kevés életben maradt kis népek egyike aki a Nagy Szojúz "kedves szorongató öl(e)lését" túlélték, kultúrával és nyelvvel, hozzánk hasonlatos múlttal...

newcy67 2012.05.24. 19:45:07

Nem állítom, hogy ez a fesztivál a zenei élet csúcsa, de kívánom, hogy a CD állja meg a helyét. Ízléseken nem igazán lehet vitatkozni, de ha mégis, akkor azt mindenki tegye kellő tisztelettel és méltósággal, legyen az bárki.

Javaslom a Tolvajnak, a Hiteltelennek és Szásánénak egyaránt, hogy először mélyen nézzen magába. Menni fog?

Ha a szokás szerint összezáró szláv, nyugat és észak-európai szavazók tömegében "csak" az első tízbe jut a CD, már az is siker a maga nemében.

Az pedig külön öröm, hogy a "száz ugyanazon dalos" kerrádiókon végre újdonságként tűnt fel a zenekar.

Guss 2012.05.24. 20:01:58

Deutsch Tamas es budos csotany! Soha eleteben semmihez sem ertett, nem tudom hogy hogy van pofaja meg ezek utan masokat kritizalni. Egy eloskodo szegyenfajzat, mikor meglatom a hal szemeit elfog az ideg, k.nagyot be birnek verni a duda orraba! Undorito fereg!!

rockoko 2012.05.24. 20:42:35

Na megint a Lang Györgyi... de olyan még nem fordult elő, hogy Györgyike a szakmából bárkire jót mondana. Az utóbbi években egyre gonoszabb, csöpög minden írásából az undorító irigység és rosszindulat. Szerinte a Padödö mérhetetlen gagyi Szása dalának kellene indulnia? Györgyike, inkább olvass, és inkább ne írogass, mert egyszer még valaki nem fog szánalommal nézni rád......

Eyesis 2012.05.24. 20:52:55

Nekem kifejezetten tetszik ez a szám.

Az viszont igazán nem tetszik, hogy mi magyarok nem tudunk együtt szurkolni magunknak. Majd ha esetleg kiesnek, akkor lehet fikázni, hogy bezzeg valami más gagyi tuti megnyerte volna, de addig ne ettől zengjen már az internet! Tessék akarni, hogy megnyerjék és szurkoljunk együtt!!

zetevar 2012.05.24. 20:53:14

Hát nem tudom, nem is értem...Nem az a lényeg, hogy tetsszen az embereknek? Ez a szám nem véletlenül tart ott, ahol van. Ráadásul szerintem az nem nyúlás, ha egy zenekart be lehet fésülni egy bizonyos irányzat követői közé. Ritka az az előadó, aki teljesen új színt hoz a palettára. Lady Gaga is nyúlt már Madonnától is.
Az Eurovízió pedig ilyen. Miért nézi, akinek nem tetszik?!

Tompó 2012.05.24. 21:03:22

Szerintem meg ez nem nagy szám, anno a "szakértő" zsűri azt hitte mekkora produkciót küld ki, meg hogy ez milyen magas színvonal, nemzetközi stb. hát egy szart! Szerintem sehol sem lesz. Be kellene látni nem igazán megy nekünk ez a euróvízió és lazábban felfogni, ha már győzni úgy sem tudunk, küldjünk tényleg valami meghökkentőt, valami nagyon ütőset ami miatt nem felejtenek el, rémálmai lesznek európának. Pl. Fásy Zsülikét az Eurovízióra!!!!!!

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2012.05.24. 21:05:18

Ide a bökőt, hogy a francia mongol beütésű nő lesz az első helyezett...

productmanager 2012.05.24. 21:09:07

Az ízlésről szerintem nem lehete vitatkozni. Egyébként meg ez az Eurovíziós nagyon gagyi. Én a magyar zenekarig néztem, mert kiváncsi voltam rájuk, de kb folyton elkapcsoltam a számokról, mert mind egy rakás szar volt.

tjunior 2012.05.24. 21:13:10

Na ez lett a heti sikk, beszólni a Compact Disconak? Pont most jött le pár embernek, hogy nyúlás az egész? Jó ez baromi naív kérdés volt, ha máshogy nem, hát fikázással 1-2 még bekerülhet a hírekbe. Az egész dalfesztivál egy hatalmas nyúlás, a Compact Disco egyáltalán nem lóg ki, sőt. Különben is, oda küldhetnénk Freddy Mercury és Eric Clapton szerelemgyerekét akkor se lenne semmi esélyünk, akkor meg mit fáj az 10.-20. között helyezés egyeseknek?

mozesapo2 2012.05.24. 21:19:39

Sok nyomoronc, inkább örülnének, hogy ott vagyunk az első 10-ben.
Miért kell mindig a széthúzás?

orvlat 2012.05.24. 21:33:46

AZ EDF-re tényleg Pákó lenne a legjobb megoldás.
"...and now ladies and gentlemen : Black Paco from Hungary, Give me the Didi!!!!"
Szerintem elég ütős lenne.

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2012.05.24. 21:42:03

Meg kellett volna kérni a Motörheadet, hogy képviselje már Magyarországot Bakuban az Overkill című kantátával. :)

apiesze 2012.05.24. 21:42:04

Bayer Friderika 4. lett. Ez volt a legjobb...

Newzoli 2012.05.24. 21:55:09

Hajrá Compacték...de valaki mondja már meg mi a fene ez az Euróviziós hülyeség??????:))))nem dalfesztivál ez hanem kölcsönös "nemzetpuszilkózás"...hm...de azért...:)))mert erről nem lehet sirva csak /kinunkban/ nevetve irni....

kamasuka 2012.05.24. 22:02:49

@mozesapo2:
Mert Philip "gyermekei". Ennyi.

Tavaly is kb. ugyanezek ekézték azt a szerencsétlent Wolf Katit, mert az Orbán drukkolni merészelt neki.

kamasuka 2012.05.24. 22:03:58

@Guss:
Még nem esett le neki, hogy ő azért van kint, hogy itthon ne kavarja a szart a hülyeségeivel.

kamasuka 2012.05.24. 22:11:00

Azért nevetséges, hogy a Pa Dö Dö és Bakács félék a sok szar, semmirekellő, tehetségkutatóból kikerült és elénk tolt béna majom után bárkit is fikáznak egy európai dalversenyen, ahol többek közt pl. a finn előadót ilyen orosz induló üt ki a továbbjutástól, vagy ahol Langhoz és Bakácshoz hasonló idióták másodszor is életteret adtak egy Jedward nevü, hamisan makogó, túlmozgásos ikerpárnak.

◄ ► 2012.05.24. 22:20:38

Hiába, a magyaroknak semmi sem jó és a sz*r is büdös... :)

Majommókuska 2012.05.24. 22:34:15

Ez az magyarok! Így kell ezt! Szarjuk le, hogy bejutottunk a döntőbe, nehogy véletlenül örüljünk egy sikernek, mert még fertőző lenne, és a többi ember is képes lenne vidáman fogadni, hogy bejutottunk. Micsoda undorító dolog lenne, mi..?
Ne haragudjon meg senki, de idióták vagytok. Illetve a legtöbb magyar. Csesszétek meg, azért nyavalyogtok, hogy csináljunk valamit, érjünk el valamit, és amikor meg lenne rá az esély, akkor megkeresitek a szar oldalt, és mint a hiénák ráugrotok a jóra és szétmarcangoljátok azt. Miért ne érhetnének el helyezést? Tavaly az azerbajdzsáni fantasztikusan gagyi tömegdal jobb volt? Mégis nyertek, mert normális országuk van, ami nem szégyell mindent amit csinál, mert egy kicsit tökösebb mint a mienk. Hihetetlenül undorító amit itt egyesek csinálnak. Hogy lehet lefikázni azokat, akik minket képviselnek? Ha valaki barátja elmegy egy versenyre, őt támogatják, nem? Az ország talán az ellenségünk? Ha nem gondoljátok őket jónak, akkor vagy duzzogjatok magatokban, hogy nem ti mehettetek ki énekelni, vagy fogjátok be a szátokat és minden rossz ellenére támogassátok, mert ha szidjátok őket, azt ők is olvassák, és hidd le, nem segít az idegességen. A saját országotok, sikeretek ellen vagytok, és ez nem normális. Ez a dalunk legalább egyedi. És nem a Depeche Mode-hoz képest egyedi, egyébként meg ha őket utánozzák, akkor csak jót csinálhatnak, hanem a többihez képest egyedi, mert a dalok fele átlagos popdal, amit kétpercenként hallhatsz a rádióban. Ráadásul nem tudom, bárki megfigyelte a dalok szövegét? Alig van néhány, aminek van valami mondanivalója, azon kívül, hogy rázd a segged, és a mienk köztük van, mert van a szövegben legalább egy kis mélység. Ha Michael Jackson magyar lett volna, és ő ment volna ki, őrá is automatikusan azt mondanátok, hogy szar, mert ez már szinte bele van kódolva a magyarokba, hogy bármit csinálunk, annak több a hátránya, mint az előnye, pedig csak iszonyú szűklátókörűek vagytok. Undorító amit a mai magyarság művel. Mellegseg 3 éve Rúzsa Magdi 9. lett, ami megintcsak nagy dolog. Nem azért vagyunk mi kicsi, nyomorul ország, mert a többi mennyire kisemmizett minket, hanem mert mi azzá tesszük magunkat.

trazz 2012.05.24. 22:34:21

Compact Disco = DISCO EXPRESS.
BUTITÁÁÁÁÁJM! :D

bucbuc 2012.05.24. 22:42:26

Jól összefogtatok nyomorultak ellen (comment, morning show, celebköcsögök, stb), tavaly meg egy emberként éltettétek wolfkatit (comment, morning show, celebköcsögök, stb).
Idén egymás ellen fikázzátok. :) Balázska is hogy meg van sértődve, hogy nem a király tesók jutottak tovább, mintha az a fos egy pillanattal is jobb lenne ennél.

Komolyan, ez már azok ellen fordul akik fikáznak.

kartergáz 2012.05.24. 22:42:54

Köszönöm mindenkinek, sírva röhögtem végig a kommenteket. Képviselt oldaltól függetlenül vannak ragyogó gyöngyszemek. Az, hogy kis országunkban mindig mindenkit fikáznak aki kidugja fejét a tömegből, és valami különlegeset hajt végre akár saját akár a közösség szórakoztatására (hegymászók, óceán-átevezők, stb...) megszokott, rohadunk belülről szépen, csendben. És közben Báj-báj szásáné meg bakács koma meg egy kis tescos téliszalámival settenkedve megmondja a tutit. Hajrá CD!

bucbuc 2012.05.24. 22:44:13

@lilly.alien: ez amolyan liberális szokás. :)

Egyébként mindenhol ez megy, nem magyar sajátosság. Persze rá lehet játszani erre, aki élelmes meg is teszi.

bucbuc 2012.05.24. 22:46:31

De tényleg... Lang Györgyi?
...
na...
tényleg úgy érzi bármilyen aspektusból, hogy ő ezzel kapcsolatban megnyilvánulhat negatívan?

Átgondolta ő ezt?
...

cso zsi 2012.05.24. 22:47:26

Akik dicsérik, szidnak mindenféle celebet, és műsoraikat. Tehát azt nézik-hallgatják? Megérdemlik.
Jómagam Petőfire kelek, ha ti is azt tennétek, már gyűlölnétek ezt a szar nótát, annyit megy az utóbbi két hónapban. Volt nekik egy jobban sikerült is, de már attól ugyanúgy hányni lehet, mint egy Skrillex fostól.

hollario 2012.05.24. 22:47:50

Sound of Our Fart...

csillagház 2012.05.24. 22:56:54

Na és ez a mai második elődöntő se volt jobb, gagyiság diadala, sok hamis hanggal. A Compact Disco egyébként nincs az ELSŐ tízben, most derül ki, kik lesznek még a mezőnyben (25). A döntőben a 22. hely a biztos, a szavazás módja miatt. Ha mégis előbbre végeznek, az csoda lesz.

tamasoft 2012.05.24. 23:00:31

Latinok szavaznak a latinokra, skandinávok a skandinávokra, szlávok a szlávokra, balkán a balkánra. Mediterrán a mediterránra, ciril a cirilre. Magyarra max. a finnugorok egy része, mi meg senkire. Ez van.

Ettől még egy erős közepes indulónk van. Színpadon kicsit ripacsok, de a magyar mainstreamból egynek nem rossz választás.

Csiken Disztroly · http://youtu.be/ipFHAAR8H-A 2012.05.24. 23:01:31

@nordas: Rambo Amadeus for president!

@Danny89: Hidd el, ha küldenek egy guszlást a csávó helyett, az ezerszer szörnyebb lett volna.

Motorola 2012.05.24. 23:15:19

Egyébként a svájci csávók (Sinplus)nagyon jó kis zenét csináltak, ők nem jutottak tovább. Érdekes.
A ruszki öregasszonyok viszont továbbjutottak, ez is érdekes.

pucros 2012.05.24. 23:18:42

Nem rossz a szám, de mivel a srác minden alkalommal erőtlenül és hamisan énekelte, azt hittem, nagy égés lesz. Ehelyett szépen összekapta magát, és élesben egész jól szólt.
De azért a U2-nak kellene odaadni a nótát, nekik való lenne igazából.

facsig 2012.05.24. 23:26:12

Azért Bakuban 8 hónap alatt 5 milliárd dollárból felépítettek valamit, ami nem is akármi. Képzeljétek el ugyanezt itthon.

lődörgő 2012.05.24. 23:28:00

Végignézte valaki a mai kínálatot?? A második elődöntő produkciói még a megasz@r előadásait is mélyen alulmúlták
A magyar csapat az egyik legkorrektebb hangzással legtisztább énekkel a legjobbak közt van( Vannak legjobbak???)

pucros 2012.05.24. 23:28:01

@facsig: már ott elakadok, hogy elképzeljek 5 milliárd dollárt itthon.

djlacee · http://www.ikvahir.eu/ 2012.05.24. 23:47:56

Annyit tudok csak mondani, hogy "Monetari Breakdance"

takacsb (törölt) 2012.05.24. 23:52:32

lehet, hogy a ruszkik csinálták jól ezzel az asszonykórus dologgal. nem kalinka, moscow night, hanem zizi labor. amúgy az eurovíziós dalfesztivál mindig is egy híg fos volt. a kulturális európa-bajnokság ötlet szinten is hülyeség.

térségi (errefelé középeurópai) song contest kellene. és azon sem kellene a magyaroknak szurkolni. miért ne jöhetnénk rá, hogy egy lengyel rock zenekar kurva jó. vagy hogy egy macedón lány végtelen tehetséges.

ha ezt összeurópai keretek közé tesszük, akkor az egész hamis és nem mellékesen ostoba nemzeti érzületet ébreszt. ami a kultúrában teljesen értelmetlen. erre a 80-as évekbeli uk-ddr remixre miért mondjuk azt, hogy nagyon magyar. vagy azt, hogy nagyon nemzetközi.

a kompakt diszkónak kompakt diszkósnak kell lennie. csak valahogy nem érződik rajtuk semmilyen egyedi stílusjegy. de hátha befuthatnak negyediknek. és akkor elmondhatjuk, hogy friderika után világraszóló sikert arattunk mi magyarok. ha tökutolsók lesznek, mint wolfkati, akkor meg az ellenzék mondhatja, hogy bajnai idején minden jobb volt.

Martinka177 2012.05.24. 23:57:17

g*ci ezek az oroszok nem viccelnek! nekünk meg csak ilyen fosra tellik.. pfffffffffffff remélem megnyerik az öreglányok!! :D:D:D

Hüvely Matyi 2012.05.25. 00:08:35

A CD nem a stílusom, ráadásul van jobb dala is bár az nyilván nem indulhatott, ennek ellenére sok sikert kívánok nekik.

Én örülök, ha a szomszéd új kocsit vesz. Tőlem akár Skodát is. Nem is vagyok magyar?

Ugly Davis 2012.05.25. 00:11:22

nekünk is a zizilabort kellett volna kiküldeni az asszonykórussal.
egyébként az oroszok maxi tisztelet, a helyén kezelik ezt a "rangos" eseményt

[c] 2012.05.25. 00:13:27

Kezd unalmas lenni ez az össznépi-mindenhezértős Compact Disco-fikázás.
Ja, "idejétmúlt"? Pff.
A mai popdalok 90 százaléka a kilencvenes évek eleji gagyi diszkószámok zenei alapjaira épül. Ez rajtam kívül nem tűnik fel senkinek?
Nem egy ilyen akadt az eurovíziós produkciók között.
Például: www.youtube.com/watch?v=9SCb0nrjVno

[c] 2012.05.25. 00:15:08

Kezd unalmas lenni ez az össznépi-mindenhezértős Compact Disco-fikázás.
Ja, "idejétmúlt"? Pff.
A mai popdalok 90 százaléka a kilencvenes évek eleji gagyi diszkószámok zenei alapjaira épül. Ez rajtam kívül nem tűnik fel senkinek?
Nem egy ilyen akadt az eurovíziós produkciók között.
Például: www.youtube.com/watch?v=9SCb0nrjVno

[c] 2012.05.25. 00:17:08

@bucbuc: Compact Discóék biztos nincsenek benne az urambátyám-celebvilágban, Wolf Kati meg ezek szerint igen.

[c] 2012.05.25. 00:22:57

@antimason: A plágiumvadászat beteges méreteket öltött.

[c] 2012.05.25. 00:27:39

@VT Man: A zenetörténelem során néhányan még leírták azt a három hangot egymás után :P

Thera 2012.05.25. 00:59:32

Azoknak akik az oroszokat fikázzák: Dobogósok lesznek.
Loreen (a svéd) helye a biztos még a dobogón. Akiknek kicsit jobb a sorsolásuk de a Görögök megakadályozhatják.

A harmadik dobogós játszási sorrend függő erősen, Románia, Ukraina, Franciaország mind odaérhet, de a Svéd és az Orosz ki fog emelkedni. Orosz győzelme mellet szól hogy pár posztszovjet ország kiesett mig az összes nordic versenyben van.

CD: Az hogy 2. az rossz sorsolás nagyon, szomszédai viszont nem vészesek. Sokkal jobb összességében a sorsolás mint a tavalyi mikor a mi versenyzőnk a Jedwards árnyékában labdába se rúghatott.

DeToXXX 2012.05.25. 02:29:54

a magyar paraszt népség. nem tud mást csak ekézni :P

klacus 2012.05.25. 05:37:48

Ezt a gusztustalan tipikusan MAGYAR hozásállást tűzzel vassal üldözni kellene!

A sikertelen emberek irigykedő szájhúzogatása az agyamra megy. Ha nem tetszik akkor legalább fogná be a pofáját az összes idióta, élükön a Német Tomiva, hogy baszná meg azt is egy talicska apró majom!

Szakadár Szmöre 2012.05.25. 06:17:08

Hmm... Nem veszitek észre, tik szerencsétlen megvezetettek, hogy mi zajlik? Lang Györgyi, Bakáts, és Dajcs is abból a kisebbségből származik, amely meg szokta volt mondani a tutifrankót, ami nem baj, de nem is titok, egyikőjük esetében sem. Nekiesnek a Compact Disco- nak, mire a sok szellemileg alultáplált nyikhaj azonnal nekiáll, hogyaszongya : " ilyen vagyunk münk, magyarok "...

Szakadár Szmöre 2012.05.25. 06:18:26

@klacus: erről beszélek, Te szerencsétlen önsorsrontó, vagy rosszabb esetben cinikusan provokáló Kalap Úr.

lobster thermidor 2012.05.25. 06:47:08

Aha, a Rákay Fülöp...
Akkor legalább annak örülhetünk, hogy a kompakt diszkóék legalább nincsenek kétmillióan.

Guillaume sous guillotine 2012.05.25. 07:16:12

ne haragudjatok de kiemelkedik a mezőnyből a magyar dal. a pa-dö-dö ellenben tényleg egy rakás szar volt

Apeiron (törölt) 2012.05.25. 07:22:49

@Kilgore Trout: Tipikus beszari magyar mentalitás. Egy ideig dolgoztam magyar cégnél, mely high-tech eszközöket gyártott, kizárólag exportra - egy készülék ára átlagosan 100.000 eur volt. Na ők mindent bevállaltak, még a lehetetlent is. És nyertek. Baromi nagy ütemben fejlődtek és a válság alatt is képesek voltak, ha nem is növekedni, de beruházni, bővíteni. Ők jól csinálták.

A magyar kockázatvállalási hajlandóság a zéróhoz konvergál. Viszont aki nem mer, az nem is nyer.

Idióta celebkeinkkel kapcsolatban. Valaki mondja meg Bakácsnak, hogy ezzel az amortizált és elhasznált szemályiséggel jobban tenné, ha mondandójával csak közvetlen környezetét bldogítaná; Lángnak, hogy hiába irigykedik, szebb, fitalabb és sikeresebb már sohasem lesz; Dajcstominak pedig, hogy tartsa a pofáját, egyelőre ő egy eltartott politikusi álarcban settenkedő parazita, a néppel ellentétben a demokráciának hazudott rendszer haszonélvezője, egy nagy szájú féreg, akinek csitt a neve!

cöcö 2012.05.25. 08:08:38

@antimason: Backtreet Boys kis Incomplete-je sima Dream Theater nyúlás. ennyi...

lazarvagyok 2012.05.25. 08:21:17

Azért azt nem árt tudni, hogy a Compact Disco-nak ugyanaz a menedzsere, mint hajdanán a NOX-nak, és ha jól emlékszem 2006-ban vagy 2007-ben ők voltak az Eurovíziós Dalfesztiválon. Tehát azért van egy kis hátszelük is, hogy kijutottak.
A másik, hogy egy rossz gazdaságú országnak sem célja, hogy megnyerjék a versenyt, mert a győztes országnak kell a következő évben megrendezni. És ez iszonyú nagy költséggel jár. Tehát nem cél, hogy jó zenekar, vagy jó zeneszám jusson ki. Szerintem ezért is óckodtak attól, hogy a Király testvéreket kijuttassák. Mert azért az egy Amerika szintű produkció volt, amit előadtak, és azért azt senki sem vitatja, hogy ott azért van énekhang is. - Ellenben a Compact Disco ... (nem szeretném minősíteni).

Dr. GGG77 2012.05.25. 08:33:17

" Az egész dalverseny egy nyomorék NDK-s zenés ajándékkosár, ami a táncdalfesztivál nyugat-európai primitív változata."

Teljesen egyetértek Bakáccsal.
Deutsch pedig egy f@sz.

Kutya 79 · http://kama-tura.blog.hu 2012.05.25. 08:56:45

Csak a pontosság kedvéért: a Buranovszkie Babuskik nem oroszok, hanem udmurtok. Egy kis oroszországi népcsoport közel az Urálhoz, akik mellesleg nyelvrokonaink is.

Egyébként Bakáccsal én is egyetértek, az egész Dalfesztivál úgy szar, ahogy van.

Ancsa30 2012.05.25. 08:56:50

Teljesen mindegy, hogy ebben a bolhacirkuszban ki mivel indul, mert ez sosem a tehetségről szólt, de a CD nagyon jó volt és kiemelkedett pláne ebben a gagyi mezőnyben. Úgyhogy hajrá Compact Disco! Egy ilyet toljatok szombaton is.

coni 2012.05.25. 08:58:08

Ebben az ügyben is mint mindig hozzuk a formánkat. Nem kétséges, szerencsésebb lett volna egy olyan választás, ami a magyarok többségének és nem csak a politikának tetszik, különös tekintettel arra, hogy még mindig nagyon sok tehetséges zenészünk van. Ugyanakkor az hogy lassan az ország összes pozíciójában hozzá nem értő, szakmailag 0 pártkatona van, sokkal kisebb felháborodást kelt,minthogy gagyival szerepelünk az Eurovízión.

Moan 2012.05.25. 09:01:18

AZ öt alapító automatikusan és verseny nélkül ott van a döntőben...Izrael Európához tartozik a sok Orosz utódállammal együtt. :)
A moldovai csapat szinte már az összes létező zenei stílusjegyet felhasználta a dalához...Az eredeti? Vagy a hamisan éneklő bábuskák. A két ír gumipöcs. :) Az osztrákok meg a seggdalukkal. :D Ó bazzeg...kéééész... :) Miért nem küldtük ki mi is inkább Waszlavikot :) Ez a dala jó is lenne oda: www.youtube.com/watch?v=cA4vDg0_120&feature=related
Lang Györgyi meg... Ő már csak ért hozzá. Dájcs "gumimaci" Taminak meg a nevében benne van minden amit tudni kell. :)

Moan 2012.05.25. 09:05:05

Ja még két dolog: Az egyik, hogy Biga jobb lett volna oda a fülbemászóbb dalával.
Na meg aki a mainstream médiában keresi a zenei üdvözülést, az eleve nagyon mellé lépett a hangsávnak... Rengeteg "amatőr" zenekar van, akik ha 10 embernek játszanak sokat mondok, de mégis hihetetlen képzet és eredeti zenészek.
Csak kicsit szét kell nézni szombat este Budapesten kis klubokban...

satch 2012.05.25. 10:06:53

Ha komolyan vesszük akkor azért az orosz (vagy udmurt ha már anniyra sok itt az erre érzékeny) és a montenegrói produkció inkább a wtf kategória. Bá lehet ez tükrözi a legjobban az eurovíziót. Amúgy a Lordi sem valami nagy szám, csak azért vol felkapva mert be voltak öltözve.

kalandfereg 2012.05.25. 10:07:06

Azért ez nem semmi, hogy pont ezek az emberek kritikázzák a Compact Discot.
Nem mondom, hogy fan vagyok, de az egy profin megírt szám, mely profizmust sem Lang Györgyi, sem Deutsch Tamás esetében nem mondhatjuk a saját szakterületükön, ami Lang Gy. esetében ráadásul pont szintén a zene. A Padödö számok poénnak jók, de zeneileg azért valljuk be, hogy a 10-20 évvel ezelőtti magyar zenei paletta szegényes mivolta talán megtűrte őket, de ma már Mo-n se működne a dolog, legfeljebb vidéki haknikon, két mulatós között.
Bakácsnak meg szakmája a kritizálás, szal nem tudom nála is azt mondani, hogy a szakmájában egy fos, mert kritizálni azt tud ezerrel, de azért az ex bosszantására kieszelt szalámilopós esete után ő se az az alapmű. :D

HoLa 2012.05.25. 10:08:41

@Moan: Biga, mi? Három évvel ezelőtt volt friss Jason Mraz-tól lopott - mindent. Koppintás az egész ember, a zenével együtt.

www.youtube.com/watch?v=b2fuhUamqAg

Érdemes a feltöltés dátumát megnézni.

Lang Györgyinek ki tetszett? Biga, Tóth Gabi - szerinte ők eredeti produkcióval álltak ki? A válogató után egy nappal már mindenhonnan lehetett olvasni (akinek meg van egy kis jártassága a popzenében, az meg úgyis hallotta azonnal), hogy ki melyik számot lopta el. Most ébredt fel? Ő aztán tényleg sok mindent letett az asztalra és sok díjat nyert a csodálatos Pa-Dö-Dö-vel. Szerencsére eltűntek a süllyesztőben.

2012.05.25. 10:12:29

Az tény, hogy a nevük annyira szar, hogy a számot meg sem hallgattam.
Látatlanban ki merem jelenteni, hogy voltak jobb eurovíziós csapataink...

HoLa 2012.05.25. 10:13:42

@lazarvagyok: Király testvérek? Hagyjuk már! Amerika szintű? Az bizony, híg fos. A tipikus "nemzetközi szintű", aztán még Magyarországon sem kell senkinek.

johevi 2012.05.25. 10:24:51

Mindegy milyen, lehet tényleg gagyi, de akkor is köcsögség. Főleg padödöéktől...

johevi 2012.05.25. 10:25:31

Tomi meg ilyen profilképpel Modern Hungáriát hallgasson.

windex 2012.05.25. 10:30:10

@Én_vezettem_?: ugye? de persze, ez is inkább a feltörni vágyók terepe, aki jó, még ha nem is sikeres, nem vágyik oda, mert egy bóvli revü az egész, és azzal melyik tartalmas cuccot játszó banda/előadó égetné magát?

Vidi Rita · http://www.hosnok.hu 2012.05.25. 10:43:36

@kis_kiraly: "ABBA is csak egyszámos előadónak számított volna, ha nincs utána az SOS és a Mamma mia amivel igazán dobbantottak. Jókor voltak, jó helyen és jó időben egy jó menedzserrel."

Uramisten! El is hiszed, amit írsz?
Ne haragudj, de tipikus lúzer hozzáállás: CSAK jókor voltak jó helyen, meg CSAK egy jó menedzserük volt. Meg CSAK írtak pár világsikert, meg CSAK pár millió lemezt adtak el, meg CSAK pár milliónyian dúdolják még ma is a számaikat.

Az ekézők saaaajnos nem voltak ilyen szerencsések, meg azok sem, akik így gondolkodnak a sikerről...

Vidi Rita · http://www.hosnok.hu 2012.05.25. 10:47:30

Egyébként biztos én vagyok a zeneileg műveletlen, botfülű, 25 éve DM rajongó, de a CD-nek semmi köze nincs a DM-hez, full CD-sek.

Petőfi rádióban hallottam két számukat egy párszor, de úgy, hogy hetekig fogalmam se volt, hogy ki ők. Aztán egyszer hallom, hogy Compact Disco. Tök ötletes a nevük is. De még akkor sem tudtam, hogy magyarok, mert eszembe sem jutott, hogy ilyen egyenletes színvonalt magyar csapat nyújt, már ami a szélesebb körben emészthető stílust illeti.

Olvasgatva a kommenteket, azt hittem amúgy, hogy 2011-ben vagyunk, Wolf Kati versenye után, mert akkor is tele volt a net a "küldjük jövőre Uhrin Benedeket, vagy Pákót!" hozzászólásokkal :))

DFK 2012.05.25. 10:50:22

@moophlander: Na, én ezért nyomatok kölköknek színvonalas metál zenét.

Vidi Rita · http://www.hosnok.hu 2012.05.25. 11:01:13

@Majommókuska: sajnos nagyon egyet kell értenem veled, abszolút igazad van!

Sylvar 2012.05.25. 11:20:53

Akkor mind nyúltak a fentebb felsoroltak! :)
Ez a Pink Floyd High Hopes-ára hajaz inkább. Nem véletlen, hogy Bakuban imádják az angol hangmérnökök. Nekem is tetszik a nóta! www.youtube.com/watch?v=Bqvcmud3LFQ

Sylvar 2012.05.25. 11:25:38

csillagház: Ossian, komolyan? Még midnig ezen röhögök. Én imádom a rock - metal zene minden ágát, de ők. :D

[c] 2012.05.25. 12:41:22

@Szakadár Szmöre: És igazuk van. Nem azért, mert ezek megmondták a tutit, hanem azért, mert annyian tapsikolnak hozzá.

2012.05.25. 14:03:53

@tea fan: Ok, most meghallgattam, szar. Tipikus 3 akkordos elalvós zene. Az énekes annyira eredeti mint az átlag top5 xfaktoros vagy hasonló. Röhögtem ahogy a zenészek nagyobb lendülettel táncolnak meg lóbálják magukat mint amennyire a zene indokolná. Jó mesterkélt. Olyan mintha x év popzenéjéből számítógép keverte volna ki, az emberektől a zenéig mindent (általános, vagyis semmi olyan nincs meg benne amitől szerintem a zene, zene).

Orosz, román és moldvait néztem még egyelőre meg youtube-on, mindegyik rossz volt, de legalább két utóbbi mutatott valamit (csajok).

Az esezembe jutott, hogy szerencsések vagyunk Európában. Olyan amilyen, de ha pl. usában kellene egy ilyen műsot végignézni az sokmkal szarabb lenne. Nálunk legalánn egyesek próbálnak kulturális stílusjegyeket hordozni (néha), több-kevesebb (inkább kevesebb) sikerrel. De legalább változatos. Zeneileg általában véve egy szokásos nulla az egész, de családi szórakozásnak megteszi.

Blogger Géza 2012.05.25. 20:13:22

@Sylvar: Miért, ki jobb nálunk ebben a műfajban? Hadd tanuljunk...

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.05.26. 17:31:40

@Vidi Rita: Sok minden kell ahhoz, hogy valakit nemzetközi szinten is megjegyezzenek. nem csak tehetség.

Azt hiszem Presser Pici nyilatkozta, hogy pályája elején rá kellet jönnie, hogy te lehetsz akár a világ legjobb zenésze, az semmit sem számít, ha a nagy rádiók és a tv-k nem játsszák a számaidat. Ez ma sincsen másképp.

Nem azt mondom, hogy az ABBA nem volt tehetséges, hanem hogy sok mindennek kell összejönnie ahhoz (tehetség mellett), hogy valakit nemzetközileg is jegyezzenek.

kicsibuta 2012.05.26. 21:56:48

Meghallgattam a versenydalt. Borzasztó. Egy nagyon rossz Depeche Mode-koppintás, a Pet Shop Boys leggázabb stílusában előadva. Ritmustalan, tehát eleve nem Eurosong-kompatibilis. Azonkívül nem tudom, hogy a "sound of"-ot milyen nyelvjárásban ejtik "szend öf"-nek.
süti beállítások módosítása