Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Lang Györgyinek, Deutsch Tamásnak és Bakács Tibornak sem jön be a Compact Disco

2012. május 24. 10:30 sixx 215 komment

Nem akarunk nagyon ünneprontók lenni, mert ugye a Compact Disco bejutott az Eurovíziós Dalfesztivál döntőjébe, és ennek persze örülni kell, hiszen minket képviselnek, de a nótát magát nem muszáj szeretni. Mi már leírtuk a véleményünket a Sound of Our Hearts című szerzeményről, most viszont Lang Györgyi, a PaDöDö egyik fele és Deutsch Tamás, a leglelkesebb magyar twitterhuszár politikus gondolta úgy, hogy kiböki, ami a szívét nyomja. Lang Györgyi a Borsnak nyilatkozta, hogy szerinte a Comapct Disco versenydala innen-onnan összeszedett melódiakoktél., és ugyan tehetséges zenészek játsszák, de már a hazai válogatáson is volt százszor jobb volt náluk. "A daluk Depeche Mode-, Ákos- és Pet Shop Boys számok keveréke, nem ötletes, nem jó dal”.

Screen Shot 2012-05-24 at 10.20.03 AM.png

Ennél - szokásához híven - sokkal sarkosabban fogalmazott Deutsch Tamás, aki a Twitterre az alábbi szösszenetet bírta kiírni: "Az eurovíziós dalfesztiválos-azerbajdzsános-kompaktdisznós marketing fos dömping elleni tiltakozásul Dolly Rollt hallgatok." Nem rossz, bár a sziszikeccsnél azért tudunk durvább sértést is. Az adok-kapok először a Twitteren, majd a Facebookon folytatódott, ahol a Mandiner nevű blog szerint a Compact Disco egyik tagja az EP-képviselőknek is beszólt, nahát. 

Sőt, még Bakács Tibor is megszólalt, ő az Új Ásznak így nyilatkozott: " Az egész dalverseny egy nyomorék NDK-s zenés ajándékkosár, ami a táncdalfesztivál nyugat-európai primitív változata. A magyar zsűri egy saját elveivel ellentétes döntést hozott a Compact Disco kiküldésével, hiszen folyamatosan azt hangoztatta Rákay Philip, hogy meg kell mutatnunk nekünk, magyaroknak, hol a helyünk a világban, ehhez képest egy szar elektropop zenekart küldenek, ami ráadásul valami brit csapat koppintása. Mi csakis énekhangban tudnánk versenybe szállni másokkal, de a Compact Disco ebben a tekintetben is teljesen jelentéktelen." Bakács szakvéleményét nagyra értékeljük, hiszen a Megasztárban is zsűrizett, ugyebár.

A Bors külföldi lapszemléjében is vicces dolgokat lehet olvasni a nemzet muzsikus hőseiről: A Singles Jukebox írója szerint mintha Magyarországon most értették volna meg a második Fischerspooner-albumot, a dalról a szerzőnek pedig a Depeche Mode ugrik be, a brit Unreality Primetime pedig fülbemászó dalnak tartja a Sound of Our Hearst-ot, de megjegyzi, hogy úgy tizenöt évvel ezelőtt lett volna menő, a billentyűsről pedig azt jegyezte meg, hogy úgy nézett ki, mintha a helyi általános iskolában tanítana fizikát. Nekünk messze az orosz asszonykórus tetszett a legjobban.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabó F. Balázs 2012.05.24. 10:40:30

Egyszer talán megérjük azt hogy nem rég letaposott zenei stílusokkal próbálkozunk. A magyar könnyűzenei ipar jó 10 éves lemaradásban van az európaihoz képest - ami minden Eurovízión előkerül - de mi csak besértődni tudunk, és a következő évben is olyan szart küldünk ki mint az előzőben.

A Compact Disco tagjai kétségtelen bírnak zenei tehetséggel, de munkáik még hazai viszonylatban is átlagosnak nevezhetők szélesebb (európai) körben pedig olyanok mint a 499 forintos házibuli válogatás Eric Claptonhoz képest.

Maximum az Underground zenénk (lenne) versenyképes (megjegyzem: én nem kifejezetten bírom), de a többit le lehet húzni.

AttilaBeregi 2012.05.24. 10:42:09

Mondjuk az oroszok "produkciója" ütött... főleg amikor a tepsi süteményt behozták a végén. Jó látni, hogy az oroszoknak is van humorérzéke :)

fran7 2012.05.24. 10:52:09

Mielőtt jönnek a trollok, udmurt az az orosz. De amúgy ők tényleg jó értelemben ütöttek el a többi versenyzőtől.

Leadfoot 2012.05.24. 10:53:27

Az egész eurovízió inkább kutyakiállítás, mint normális zenei vetélkedő, és jó még nem származott belőle, az Abbát is beleértve. Üssetek!

sixx · http://comment.blog.hu 2012.05.24. 10:54:13

@fran7: menj már, orosz színekben indulnak.

fran7 2012.05.24. 11:01:28

@sixx: Nem is azért mondtam, mintha tévedtél volna ezzel kapcsolatban.

perrymason 2012.05.24. 11:02:20

Itt éppen nem az énekhang a fontos, hanem, hogy minél ripacsabb legyen az előadó és minél giccsesebb a szám... De lehet, hogy a szar minőséggel szerzünk majd jó helyet. (Kivétel Rúzsa Magdi, aki tényleg jó volt, és az első 10 hely valamelyikén végzett, ha jól emlékszem)

Rose Madder 2012.05.24. 11:04:31

Nekem az első fellépő,a Rambo Amadeus tetszett:D Tökre olyan,mint a Csernus doki :D

Szabó F. Balázs 2012.05.24. 11:06:44

@perrymason:
Ezen a téren teljesen jól illeszkedne a magyar zeneipari szokásrendbe, és a "sztárgyárak" - Megasztár, X-Faktor, Csillag születik, stb. - világába. Az ilyenben verhetetlenek lennénk. Egyszer valakinek eszébe jutna egy friss vonal felvétele, simán nyernénk (függetlenül a produkciók továbbra is nullszintű értékétől).

Amariah 2012.05.24. 11:08:40

Életemben először szurkolok valakinek ezen a versenyen. Naná, hogy a nagyiknak. Kb. ennyire kell komolyan venni ezt az egészet, mint ahogy ők. Rajtuk kívül még anno. Verka Serduchkát bírtam. Kellenek az ilyen fellépők is. Sőt!

nordas 2012.05.24. 11:26:58

Montenegro volt a legkirályabb :D
Ami nekem nagyon megragadt az a dán, gagyi szöveg, de elég jó dallam, és a csaj hangja is okés.
Ha az oroszok nyerik akkor jövőre ki kellene küldenünk uhrin benedeket rebekával :DD

art · http://www.nyctrip.blog.hu 2012.05.24. 11:31:38

Szerintem a bábuskák mellett az izraeli gay flowerpop volt az, ami tökéletesen eltalálta az eurovízió lényegét. Sajnálom, hogy nem jutottak tovább.

ledo76 2012.05.24. 11:32:27

Ahol az a bájgúnár hegedűs csávó a fos dalával tudott nyerni, az a zenei vetélkedő számomra irreleváns. Az se érdekel ha a Kozsó indul, pedig tényleg szoktam a magyar sikereknek szívből szurkolok. Egyébként ez egy zeneileg tehetséges ország, csak sajnos média/zenei producer/mentalitás (mind a zenekarok, mind a közönség részéről) kombó szarrá teszi az egészet.

cyd 2012.05.24. 11:42:35

@Leadfoot: Lordi?
Egyébként szerintem Soerii&Poolek-et kellet volna delegálnunk. Jó darabig emlékeznének rá.

TROLL 2012.05.24. 11:43:04

Udmurt, udmurt asszonykórus, egy szót nem énekelnek benne oroszul, csak udmurtul meg khm.. angolul. Na jó Udmurtia tényleg oroszországban van, de ez kb. olyan mintha Nikola Parovot vagy a Vujicsics zenekart lemagyaroznátok csak mert itt élnek.

Leadfoot 2012.05.24. 11:45:51

@cyd: Lordi... megadom. Mondjuk, hogy ők a szabályt erősítő kivétel.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.05.24. 11:46:11

@TROLL: amíg orosz színekben indulnak, addig annak értjük őket, érted.

Bogyó 2 2012.05.24. 11:47:04

@sixx: Oroszország képviseletében, aminek része az Udmurt köztársaság. Nem orosz nemzetiségűekként. Ők az országot és nem a névadó nemzetet képviselik, mint ahogyan a Finnországból érkezett csaj sem finn hanem svéd. A helyes definíció nyilván az lett volna, hogy az Oroszországból jött udmurt asszonykórus, szerintem sokan kikérnék azt is, ha Romániából egy székely kórus menne és lerománoznák őket. Mert ugye sokan elfelejtik, hogy vannak többnemzetiségű országok is. Más kérdés, hogy most itt ennek nincs túl nagy jelentősége.

Szerintem egyébként már eléggé lerágott csont ez az énekeltessünk öregeket modern zenére, mert az milyen vicces jellegű jelenség, legalábbis nálunk a Zizi Labor és Uhrin Benedek óta már semmi újszerű és vicces nincs benne, unalmas.

Leadfoot 2012.05.24. 11:49:37

@cyd: Egyébként nem is hülyeség. Nyerni soha nem fogunk, meg egyébként is kit érdekel az egész majomkodás, és ha már odaverünk, akkor szóljon nagyot!
Legyünk mi az Eurovízió trolljai, és a lehető legdurvábban büntető előadót küldjük ki!

G_Norton 2012.05.24. 11:50:05

@nordas: Á, a színpadon kapna szívrohamot, hogy mennyien várták őt. Bár lehet, hogy megkapná tiszteletből a díjat, posztumuszként.:)

Dajcstompika keményen beszótt, Dolly Roll, az baszdki, az ő agyi szintjének tökéletes... Én csak azt nem értem, hogy most tudtak beszólni a Compact Disco amúgy tényleg bénácska dalának, pedig nem most derült ki, hogy ők lesznek Bakuban.

digitime 2012.05.24. 11:54:13

@G_Norton: Mert most nagyobb a hangzavar körülötte, és a fent említett roppant hozzáértő megszólalók így kívánnak némi nyilvánossághoz jutni. És sikerül is nekik...

Bogyó 2 2012.05.24. 11:55:45

@art: Semmivel se volt jobb szerintem az se. Egy hetvenes évekbeli stílusú számmal kiálltak erősen nyomatva a másság vonalát, ez is ugyanolyan unalmas már, mint "komoly" dallal jönni. Már tizenéve, hogy egy transzszexuális nyert, s nem ma volt már az ukrán őrült se, régóta ezek mennek, ezért nyert a Lordi is. Lassan mindenen túl vagyunk. Mellesleg a Lordi istenítését se értem, mert kiváltak a tömegből, de ezek a hororrmaszkok is már annyira kommerszek, a zene is nagyban koppintja az angolszász példákat. Sokkal inkább az a meglepő, ha valaki egy normálisan énekelt, nem slágerszerű, drámai dallal jön. Mint pl. az albán. De az olyanok sose nyernek.
Viszont jó, hogy egyáltalán vannak.

G_Norton 2012.05.24. 11:56:33

@digitime: De csak az Új Ászban, meg a Blikkben. Ki is rakhatják a falukra a cikket.:)

Kék az ég 2012.05.24. 11:59:10

Ez valami nézzük hülyének, gúnyoljuk ki az EU-t szláv dolog lehet.

A Euro 2012 HIVATALOS lengyel dalát lattatok?

"Kukori Kotkodacs Euro (12) a király" szöveggel!

www.youtube.com/watch?v=OCYGr0tFo04&feature=related

bibibibib 2012.05.24. 11:59:44

Nem értem, miért kell ilyen negatívan hozzáállni az eurovíziós versenyhez... Szerintem örülni kéne, hogy van ilyen össznépi, barátságos és vidám esemény, és érdeklődve figyelni, mit küldenek más országok. Ha a mi dalunk tetszik, akkor annak örülni, ha nem, akkor is a pozitívra figyelni.
Nekem személy szerint tetszik a Compact Disco száma, az előadással is meg voltam elégedve, de ha nem tetszene, akkor sem szidnám, és nem szurkolnék ellene. Ha valaki nem tud élvezni egy ilyen eseményt, ne nézze. Nem múlik rajta semmi, sokan mégis úgy kezelik, mintha a nemzet sorsa függne tőle. Ez nem igazi verseny, úgyhogy inkább nézzük mosolyogva, nevessünk rajta, és ha jó eredményt érünk el, örüljünk neki, ennyi.

Kék az ég 2012.05.24. 12:00:04

@PantalaNagaPampa: Akkor nézd meg a lengyeleket a foci EB-n!

Bogyó 2 2012.05.24. 12:00:59

@sixx: Azért ezt a nézetet ne képviseld széles körben. Nemzeti kisebbség. Úgy hívják az ilyet. Ha az egyszerű ember egyszerűsít rendben, de ha valaki ír, szép dolog, ha tudja, hogy valaki valójában katalán, skót, magyar, svéd, stb., ha nem is egy ilyen nevű országból érkezik. Főleg, ha kifejezetten hordozza az etnikai jelleget a produkció, pl. azon a nyelven énekelnek.

Ninfus Corporation · http://fesztivaljunkie.blog.hu/ 2012.05.24. 12:02:04

Timurlenket kell küldeni az Ákos-hullám továbbgondolásával: www.youtube.com/watch?v=TYBTaqhe0To (vagy méginkább a Bösendorfer című számmal, csak az nincs youtube-on)

Dr. Kardos Doktor 2012.05.24. 12:02:08

A Depeche Mode-tól lopó Ákostól nyúlnak. Beszarás.

digitime 2012.05.24. 12:02:40

@G_Norton: Kinek-kinek tehetsége szerint. Nekünk meg ezek a felületek sem járnak, igaz mi (legalábbis én) nem is vágyom rá :-) @bibibibib: nagyjából így van. Csak akkor ne hívják dalversenynek, hanem hívják mondjuk EU koncertnek, vagy valami ilyesmi.

Bogyó 2 2012.05.24. 12:02:48

@G_Norton: Bizony, bizony. Persze az is lehet, hogy csak most tartotta valaki fontosnak megkérdezni.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.05.24. 12:14:28

Eurovízió... Ja.
Rájuk kellett volna baszni anno Uhrin Benedeket:
"Nesztek gyíkok! Mi megmutattunk!"

cyd 2012.05.24. 12:17:20

@Leadfoot: "Egyébként nem is hülyeség."
Az elmúlt 6-7 évben mondtam olyat, ami hülyeség? :P

implode 2012.05.24. 12:25:39

@bibibibib: Nálad a pont! Teljesen egyetértek.

Egyébként már annyira vártam a fikázós hozzászólásokat.
DE rá kellett jönnöm hogy fikázós embertípus nemcsak nálunk van.(Ettől persze nem leszünk boldogabbak)
Bizony a többi előadó légyen az továbbjutott vagy kiesett, videója alatt (is) - a YouTube-on - nemzeti hovatartozástól függetlenül trollkodó mocskolódó emberek írják szánalmas kis hányadékukat. Sőt valahol az egész keleti blokkot anyázzák a drága értelmes nyugati barátaink. És csak ezért hogy jól oda mondja képes a klaviatúrát ütni, hát mocsok az mindenütt van.
Szerencsére vannak intelligens, kedves vagy vidám hozzászólások is, legyen az román vagy chilei(bizony még ott is nézik) vagy norvég, vagy éppen magyar. Én ezt tekintem értéknek.

Amúgy is:
Lang Györgyi? (Pierot nélkül senki nem lett volna), Deutsch? (azt csak a punci érdekli), Bakács? (hivatásos áruházi szalámi lopó) micsoda véleményformáló emberek muhaha és mégegyszer MUHAHA

Beru 2012.05.24. 12:25:50

Az orosz asszonykórus pedig a dal első (lassú) részét a Palota ékköve című dél-koreai sorozat főcíméből lopta. Szerintem. De mindegy is, egyiknek sincs értelme, csak baromi jó mindkettő.

BÍBIC 2012.05.24. 12:31:45

Nikola Parov félig magyar (az édesanyja révén), a Vujicsics tagjai között pedig csak egy szerb van.

gahan 2012.05.24. 12:34:10

hihetetlen, h a hazai celebpereputty még mindig ennyire be van sértődve, amiért a hazai válogatón hihetetlen módon nem vmelyik foskalács celebspan nyert az übergagyi produkciójával, hanem egy viszonylag noname formáció kétségkívül nem egy bonyolult, de azért viszonylag színvonalas dalával. ez kellemes meglepetés volt és főleg rendben van, ha összevetjük az eddigi hazai képviselőkkel. ok, hogy a compact disco sem a legaktuálisabb hangszerelésben nyomja, de még így is fényévekkel nemzetközibb, mint a vérciki langgyörgyi&co. egy kicsit elektronikusabb hangzás és máris sikítanak. egyébként sztem a compact disco és akár mások is már hiányolt 10 évvel ezelőtt is megcsinálták ezt a hangszerelést, de akkoriban a honi mahasz posványban hasonló zenekarnak sansza nem volt, egyedül a Neo vitte akkoriban vmire.

Én_vezettem_? 2012.05.24. 13:08:56

szerintem a CD nem rossz zene, lelkesek, vállalható produkció, de be kell valljam, azért nem is az az átütő, húdejó valami. Örülük a sikerüknek, mert az országunkat képviselik, de szerencsére olyan korban élünk, ahol már el lehet mondani a véleményt szabadon, és nekem hát ez.
Más kérdés, hogy mit is kellett volna ehelyett küldeni. Friderika eredeti, bájos volt, szuper produkció volt, az elős három ország 1,nek szavazta, aztán elcsalták, illetve lepontozták a vetélytársak. Azóta szerintem joggal mondhatnák, hogy "jó zenét?? ezeknek??" , de annyira nincs is jó zenénk. A félig magyarosch félig techno vonal se jött be, szerintem sose volt az igazi a nox, meg uncsi uncsi. Szólva nekem bejön, hogy ők jutottak ki. Imádom Szalonnát, a népzenét is, de nekem a népzene-modern zene keverék mint fantasztikus újdonság már nem jön be. Ha már, akkor a Kerekes Band, na őket kellett volna kiküldeni, tőlük lepadlóztak volna, biztos tudtak volna írni egy új számot, a furulyás csávó jól tud énekelni is, egy félig magyar
, félig angol folk-funky-t tolhattak volna :)

Lánggyörgyit nem kell bántani, a bye bye szásával simán nyertek volna 91-be :):)

Én_vezettem_? 2012.05.24. 13:11:18

ja, ha nem Kerekes Band, akkor Fekete Pákó!!!
vicces is, jó is, és úgyis a szláv-germán-baltikum blokkok szimpátiaszavazatán múlik, szóval a legjobb számmal se kerülünk top5-ba, akkor meg menjen Pákó! Kapnánk egy tolerancia multikulit piropontot, felfigyelnének ránk, és emlékezne is valaki a magyar csapatra 3 év múlva is!
:)

shiraz 2012.05.24. 13:13:46

kedves irigy celebek, pillantvéglények

Parasite 2012.05.24. 13:14:39

egy compact disco számot sem hallottam még, 30as budapesti férfi vagyok, nem a lúzerbénafasz kategóriából :)

joos 2012.05.24. 13:28:41

Honnan lehet felismerni az igazi magyar embert?

???

Nem örül társa sikerének, inkább irigyli és megpróbálja bemocskolni...

mulholland2 2012.05.24. 13:29:53

Na pont azért mert szokás szerint ilyen a magyar hozzáállás Saját indulójukhoz is:). Nekem még is van egy olyan érzésem, hogy sokkal jobban fognak végezni a fiúk, mint Wolf Katinka euro disco-s Céline Dion-ja.) A magyar elődöntőről meg annyit, hogy lehet azt mondani, hogy nekem egyik szám jobban tetszik, mint a másik mert azt a stílust jobban kedvelem és ÉN úgy gondolom, hogy az jobban megérdemelte volna. DE azért azt nem vitatnám el, hogy a mostani magyar zenei palettáról még így is sokkal több frissességet hordoz Compact disco mint mások a versenyben. Ezért nem bánom, hogy ők mentek. Bocsánat De ezek a "Neves" hozzászólok inkább a vicc kategória. A Pa-dö-dőnek is meg volt annó a lehetősége, hogy valami igazán maradandót alkosson. De hát Tereskovát idézve: "Nekünk nem kell, csak az a jó középszer".

Bambano 2012.05.24. 13:42:23

"Nem akarunk nagyon ünneprontók lenni": akkor lehetnél ünneprontó, ha a döntőbe jutás ünnep lenne. de nem az.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.05.24. 13:46:34

Ahhoz képest hogy comment:com elég kevés negatív kritika jön az eurovízióról. Kellett jó pár év mire helyére került a magyar netezők között is. Sajnos sokan (köztük az MTV is) egy komoly zenei versenynek fogják fel. 42 indulóból két-három jobb szám, a többi jó kis gagyi hallgatható popszám.

Bárcsak a nagyik nyernék meg :D:D:D

A CD-nek nagy gratula hogy bejutott, akármilyen komoly lenne a verseny a blokkszavazás miatt nem sok babér terem magyar előadóknak

Ha minden igaz, a döntőben a szavazás előtt egy azeri énekes fog énekelni, akinek az apósa történetesen az emberi szabadságjogokat nagy tiszteletben tartó azeri elnök.

károly szántana 2012.05.24. 13:47:36

@cyd: vagy ha nem öket, akkor Waszlavik Gazember Petöfi Velorex Sámán Szabadcsapat Ullmann Mónika Lászlót. Ö "hét" nyelven beszél. (de oroszul biztosan) www.youtube.com/watch?v=sNsujqIPDkU&feature=results_video&playnext=1&list=PLBA7C4506EEA22B38

Amúgy az legyen a legnagyobb bajunk, hogy az ujgur rakott szoknyát nem tudjuk megkülönböztetni az orosztól.

moophlander 2012.05.24. 13:51:12

A mai magyar könnyűzenei ipar egy nagy híg fosomlás! A zenei média már kiskorban megfertőzi a gyerekeket, hogy utána az olcsón előállított szart el lehessen nekik adni! Ezzel megteremtik saját szarjuknak a piacot!Hosszú távú befektetés, de nagyon megtérül!

kitiltott kennimekkormikk 2012.05.24. 13:53:07

Ha már úgyis lopott számmal mennek, miért ne mehetett volna Béla Spears?
Az odabaszott volna Ejrópának...

Kilgore Trout 2012.05.24. 13:54:58

Mondjon valaki egyetlen előadót vagy zenekart, aki megnyerte a bulit és akiről a fesztivál után bármit is lehetett hallani?
Ilyen 1971, az ABBA győzelme óta nem volt példa. Szerintem. De ha ti tudtok mást...

dr. Ez is csak egy nick 2012.05.24. 13:58:21

@Bogyó 2:
Udmurtul?
Hát akkor minden szót értettetek, remélem.
Egyik legközelebbi nyelvrokonaink.

@implode:
Egyrészt Pierrot, másrészt Lang Györgyihez konkrétan semmi köze, ellentétben mondjuk Plitz Husival.

@perrymason:
Bayer Friderika vagy 20 éve 2. lett.

@joos:
Miért kellene örülni annak, ha egy szar produkciónak van sikere?
Amit ráadásul egészen pofátlan protekcióval nyomtak el addig, hogy egyáltalán kijuthasson?
Cserébe vállalaták, hogy 2-3 nem zenekari tag is a produkció részese legyen (és kaszálhasson egy keveset).

@károly szántana:
Waszlavik oroszul beszél (kint végzett a SZU-ban), és pár nyelven gagyog.

Az ujgur és az udmurt kb. annyira azonos, mint a román meg a magyar.

windex 2012.05.24. 13:58:45

@bibibibib: ízlés. kardinális kérdés, és azért ekézzük az eurovíziós dalfesztivált, mint intézményt, mert egy (ízléstelen) csillogó-villogó jelmezbe öltöztetett igénytelen, közhelyes, sztereotípiákat felvonultató, sablonoktól hemzsegő, behízelgő, zenei giccsben tobzódó szórakoztatóipari termék - ahogy a dalok is azok, tisztelet az elenyésző kivételnek. sajnos a vidámság csak egy felületi elem, ha a tartalom szar, azért, mert vidám szar, nem örülök :-)

Kilgore Trout 2012.05.24. 13:58:47

Ja, magyar helyezés utoljára Bayer Friderika révén volt. Hozzátenném, hogy nagyon megérdemelten lett 4.
Amúgy eleve esélytelenek vagyunk, mert az osztrákokon és esetleg a finneken kívül senki nem szokott ránk szavazni. Friderika dala anno jó volt. www.youtube.com/watch?v=iEYt1kd1K1g

Gabe Walker 2012.05.24. 14:01:40

Meghallgattam a Compact Disco szerzeményét, és nem akarom ekézni, de meglepne, ha a nyolcadik helynél jobbat el tudna érni.

windex 2012.05.24. 14:10:00

@Én_vezettem_?: kerekes igen, vagy both miki a naprával ütős lett volna :-) és csíkék is, az aztán nem uncsi, hiába népzenei keverék, undergrounddal, alterrel, amiben jó a zene, jó a tartalom, érzelmek valódiak, és szerintem az is számít, ha a szerző, előadó intelligens is - és van mondandója (nem kaszálni akar, hanem kifejezni magát). vagy nikola parov, szép zenéi vannak, olykor giccsbe hajlik, de azt a giccset lehet szeretni :-), megengedheti magának, mert összességében olyan eredeti

andrush 2012.05.24. 14:23:38

Most érezzem kurva gáznak, hogy nekem bejön a Compact Disco száma?:S

Kilgore Trout 2012.05.24. 14:27:14

@andrush: ne érezd kurva gáznak. Bunyós Pityut is mennyien hallgatják...:)

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.05.24. 14:28:17

@Kilgore Trout:

ABBA is csak egyszámos előadónak számított volna, ha nincs utána az SOS és a Mamma mia amivel igazán dobbantottak. Jókor voltak, jó helyen és jó időben egy jó menedzserrel.

Celin Dion pedig alig 20 évesen a fesztiválokat járta. Ma már letagadná az egészet. Japánban egy fesztiválon megnyerte a legjobb dal díját, ahol később a Neoton nagydíjas lett a Time goes by (Holnap hajnalig) számmal. Tehát a Neoton jobb mint Celin Dion :)
Nem az eurovízió tette nemzetközileg ismerté, hanem a 90-es évek elején megjelent angol albumai.

Inkább azok használják fel az eurovíziós hírnevet, akik régiós piacra akarnak betörni (skandináv, szovjet, balkán)
Ezért nincs nemzetközileg ismert énekes.

Track-R 2012.05.24. 14:30:26

Komolyan nem értem hogy az miért baj az hogy ez a zene a 15 évvel ezelőtti pop stílusához nyúl vissza. Ugyanis történetesen korrektül sikerült a dolog, jó ötlet volt. Ha a mai (egyébként kifejezetten szar) pop stílusnak megfelelő középszerű szart csináltak volna, már rég a süllyesztőben lennének. Szerintem nagyon eltalálták.

A Compact Disco történetesen nem a kabaré műfajban indult mint az orosz matrojskakórus, olyan nagy baj ez?

borotokunam 2012.05.24. 14:31:22

És egy nyolcadik hely nem lenne jó a 42 fős mezőnyben? Vagy magyar mércével csak az első hely elég jó, vagy még az se XD

Egyébként Lang/Deutsch/Bakáts tuti azért ekézi ilyen szinten őket, mert a Király tesóknak drukkoltak, vagy Fábián Julinak. Juli hangja gyönyörű és képzett, viszont a dal különlegessége ellenére is untatóan lassú és érdektelen volt. Tóth Gabi (ha már lopkodásról beszélünk)pont Adam Lambert If I had you-jából lopta a refrént. Heinz alapból egy Jason Mraz koppintás. Veres Mónika egy a sok közül, szép, de felejthető. Caramel nekem nem tetszett (szubjektív), mint ahogy Gyurcsík sem.
A Compact Discon kívül aki még tetszett a válogatóban az a Monsoon zenekar volt a Dance című számmal, de ők már a döntőt se érték meg.

A német tévé elemezte a dalokat, az egyik "szakértő", Bernadette kifejtette, hogy valószínű, hogy lehetett politikai beleszólás, hiszen a nézők csak egy bizonyos szintig szavazhattak és magyarországon ugyebár korlátozott a sajtószabadság. Független füllel viszont 12 pontosnak ítélte a dalt, neki személyesen nagyon tetszett.

Kilgore Trout 2012.05.24. 14:34:43

@kis_kiraly: háát nem tudom, én kiskölyök voltam, mikor az ABBA nyomta a Waterloo-t és a mai napig emlékszem rá. De, hogy tavaly ki nyert, fogalmam sincs, és nem a szenilitás miatt, bár néha az is bejátszik. Az ABBA azért lett az, ami, mert utána is kurva jó számokat írtak. Nézd (hallgasd) meg az első lemezüket azon nem nagyon van rossz nóta. Bár ezt ma már a mai fejemmel mondom, akkoriban nekem nyálas volt a Led Zepp vagy a Deep Purple mellett.

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2012.05.24. 14:37:39

Compact Disco, már a neve is....ezzel az erővel lehetne Music Express, Super Sound vagy Mega Party.

kertesz 2012.05.24. 14:41:34

@cyd: ott a pont a Soerii és Poolekkel!!!

2005-ben épp Cipruson voltunk a haverokkal, amikor a finnek maszkba öltözött death metál bandája győzött, a Lordi. Soha meg nem jegyeztem ilyen bandák nevét, nade ezt. Úgy röhögtünk, hogy majdnem elhajtottak a görögök. Sértődötten pisszegtek, meg beszólogattak, hogy nem vagyunk komolyak, mert ez egy komoly verseny.

Hát, lenne nagy buli, ha a fiúk kijutnának, tuti, hgy a korhatár miatt gogo-táncost nem vinnének, de törpét legalább igen.

ArgonX 2012.05.24. 14:42:41

Jajj, már megint jönnek az okosok, az értő zenekritikusok.

Szívesen górcső alá venném a Pádödőt, hogy ők kitől lopkodták össze a nótáikat. Mert ők olyan k*rva egyediek voltak, ugyebár. De nem teszem, mert attól a hígfostól, habzana a fülem...

hangosgabesz 2012.05.24. 14:50:03

Mar bocs de dajcsot tudjuk kicsoda es milyen
"ember".
Lang Gyorgyi meg kussolhat, mert annak idejen fikaztak egy riportban az elektronikus hangzasokat. Hogy ok nem ertekelik mert az igazi hangszeres zene a jo meg hasonlok...
Folytsuk vissza a hanyingerunket es hallgassunk mar meg egy pa-do-do lemezt.
Egy 20e froncsis casio szinti produktuma a zenei alap.
Elmehet a picsaba mindketto.
Az meg hgy nem teszik valakinek az egy dolog.
De az, hogy a bukasukat kivanja itt sok ember az gennyes es undorito. Elen azzal a nyomorult embernek nem nevezheto takonnyal, akinek az lenne a feladata, hogy mint magyar es mint politikus inkabb drukkoljon nekik.
Ettol az egesztol okadhatnekom van.

2012.05.24. 14:52:16

Szerintem se kéne erőltetni ezt a komolyan vevős vonalat, mármint az egész dalfesztivál komnolyan vételét. úgysincs esélyünk, akkor minek ugrálni, ki kell küldeni meglepő, meghökkentő produkciókat évről-évre, jobb országimázs lenne, mint egy középszar popnóta. Menjen Pákó, a Kovbojok vagy Kiszel Tünde, röhögjünk együtt egy nagyot, és akkor legalább vicces országnak fognak tartani minket. Görcsölni felesleges, telibe kéne szarni az egészet.

hangosgabesz 2012.05.24. 15:01:21

A ket leirt kulfoldi kritikarol meg annyit, hogy rohadtul nem depeche mode a hangzas.
Ugy latszik neki minden szinti dm.
Gratulalok a hallasahoz.
Es egyre tobb modernizalt hangzasu (dinamikasabb melyek, analog hangzasok) szintipopp cucc van.
Szal azt a ket "szaklapot" meg melloznem.
Abba belokotni, hogy valaki, hogy nez ki meg minumim gyerekes ...
Mert gaga, hogy nez ki.
Jobb helyeken 5000et ajanlananak neki egy szaxiert.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.05.24. 15:04:22

Kiváncsi vagyok, hány európai celeb ekézi a saját induló produkcióját.

vagodeszka 2012.05.24. 15:06:25

Szerintem jobb ez a szám, mint az átlag magyar pop... sőt, nincs vele semmi gond, hallgatható, kellemes.

Üssetek!

Kilgore Trout 2012.05.24. 15:06:46

@hangosgabesz: el kéne olvasnod a kommenteket. Senki nem kívánja a bukásukat, de reálisan nézve semmi esélyük. És nem csak azért, mert szar a nóta. Az egy dolog. Itt ország szerinti szimpátiaszavazás van. Kis túlzással, ha a balti versenyzők fingnának és sztepp táncolnának a színpadon, a többiek akkor is rászavaznának. Körbeszavazás van. Minket meg mindenki utál Európában, a finneken meg talán az osztrákokon kívül. Akik ellenük (értsd: CD ellen) szurkolnak az meg azért van, hogy nehogy nyerjenek (nem fognak), mert akkor rendezhetnénk mi a hepajt, és akkor kapnánk még a nyakunkba "gyalogos", "biciklista", "levegő" és "plázában bámészkodó" adókat is, hogy ki tudjuk fizetni a rendezés költségeit.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.05.24. 15:07:00

@kertesz: 2006-ban volt. Én a lengyel tv-n néztem (magyar tv nem közvetítette). Odaszögezett az előadásuk az biztos.

Az egy elég zsír műsor volt. Meg az egész műsor. A görögök nagy show-t csináltak (olimpia után és de még a válság előtt).

PS: wiki szerint a Lordi énekese fogja bemondani a finn pontokat a döntőben.

hangosgabesz 2012.05.24. 15:07:29

shitgun :
Tudod az a gond, hogy igy is hulyenek neznek mar minket.
Nem kene meg tetezni.
Az meg mas teszta, hogy nagyon sok helyen ezt komolyan veszik.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.05.24. 15:11:52

@kis_kiraly: Ahh, miért nincs komment szerkesztés?!

hangosgabesz 2012.05.24. 15:12:27

Az egy dolog, hogy lehet nincs eselyuk de azert tovabb eljutottak, ha jol emlexem, mint a bazsajgos buzigyerek, vagy legutobb a csaj aki nem tud eloben enekleni mert mellecsuszik a hangja.
Meg mert kell fikazni ok orulnek neki.
Es szerintem is teljesen rendben van a nota.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.05.24. 15:13:53

Olyan jó, hogy van mit fikázni jó magyar szokás szerint..

hangosgabesz 2012.05.24. 15:15:29

@Kilgore Trout: "Akik ellenük (értsd: CD ellen) szurkolnak az meg azért van, hogy nehogy nyerjenek (nem fognak), mert akkor rendezhetnénk mi a hepajt, és akkor kapnánk még a nyakunkba "gyalogos", "biciklista", "levegő" és "plázában bámészkodó" adókat is, hogy ki tudjuk fizetni a rendezés költségeit."

Az gaz ha ezt komolyan gondolod.

hangosgabesz 2012.05.24. 15:16:48

Ja.
Tobbek kozt valszeg ezert utalnak mindenhol minket minta szart.

histar007 2012.05.24. 15:18:17

Összefogás ugye? Á dehogy, fikázzuk mert a mienk. Olyan dal ami meg mindekninek tetszik nincs. Persze valaki a 20+ helyezésben reménykedik, hogy akkor milyen szar is az MTV. Mert végül is ez a cél. Ne fikázz! Csinálj jobbat, vagy hallgass!

cseplin 2012.05.24. 15:27:31

Ez a Kopasz Fickó zenekar szerintem nagyon harmatos.Nálunk itt a faluban nem száreti senki csak a ződseges sanyi fia.Az is csak azé van oda értük mert ő is pánk.egész nap csak kenegeti a képit meg fújkájja a haját,aszt a kopasz fickó zenekart halgassa.tegnap vót nálunk falu gyűlés és ottan szavaztunk hogy mi legsziveseben a Mágia Zoltán müvész urat látnánk a legszivesebben azon a külfődi vetélkedön.Mer hát annak vannak nagyon jo számai,igazi magyaros melodiják.itt van pl. a házibuli zenéje vagy a körösztapa slágere.hát mi mán itt a faluban nagyon szeretnénk élöben hallani a müvész urat,bár aztat is mongyák hogy a pestiek se hallotak ötet még sose élöben mert mindig cd-rül játszik, de nekünk itt a faluban akkor is nagyon teccik az ö müvészete.a cd-n meg legalább nem lehet melléje huzni,igaz e ? na mán elkalandozottam megint.tehát akkor,a kopasz ficko zenekar nem rossz de nekem egyáltalában nem teccik.a magyarembernek magyarú danoljanak!

Kilgore Trout 2012.05.24. 15:27:49

@hangosgabesz: te biztosan nem emlékszel rá, mert túl fiatal vagy, de valamikor a 70-es évek közepén, mikor még volt autóbuszgyártás Mao-n, akkor az Ikarus kivitt egy buszt egy kiállításra. A buszt, kis túlzással az igazgató szobájában, kézzel rakták össze. A kiállításon a csodájára jártak, a magyar szakemberek meg bujkáltak, hogy nehogy valaki megrendeljen belőle, mert a prototípus elkészült, de gyártani sorozatban nem tudnák. Valahogy így lennénk az EUvizioval is. Szerintem az egész országban nincs annyi smpt led fal, amennyi ehhez szükséges, a többi kütyüről nem is beszélve. De mindegy, én nem aggódom emiatt. Persze, szurkoljunk nekik. De majd nézd meg az eredményt. És a legnagyobb baj az egésszel, hogy mint írtam, NEM AZ Ő TELJESÍTMÉNYÜKÖN MÚLIK a győzelem.

mojszipupi 2012.05.24. 15:40:28

Kurva jó zene, simán még a szigetországban is felvenné a versenyt az ottani előadókkal egy jó menedzsmenttel karöltve...wtf langgyörgyi és dajcstomi?

Hypofx 2012.05.24. 15:42:11

Nem tudom mit vártak, ahol egy illésnek omeganak lgtnek 8-9 bucsukoncertje van, ahol még mindig ezek a regi szarok a nyerok. Persze akkor nem volt mas de azert ...

Na mindegy ez van bár nem hiszem hogy pozitivum ezt a szar versenyt megnyerni

2012.05.24. 15:57:52

Nem világos számomra, hogy mi a fenét kellene érteni összefogáson, meg támogatáson, meg hazaszereteten az Eurovízióval kapcsolatban.

Az EDF arról szól, hogy az országok delegálnak egy-egy előadót, de nem a sajátjukra adnak le szavazatot hanem egy másik ország előadójára. Onnantól kezdve, hogy ki kerül a döntőbe, ki nyeri ezt a fesztivált, az országok jelöltjének helyezésében nem mérvadó, hogy a küldő ország közvéleménye szerint övék a legjobb előadó és nyernie kellene.

Mindenkinek mondom, ezt nem mi döntjük el hanem a többi ország szavazói.

Szóval teljesen felesleges szerintem a médiahergelésnek felülni, meg virtuálisan és verbálisan kibelezni honfitársainkat, meg minősíthetetlen stílusban fröcsögni a másik magyarra azért mert van akinek tetszik, van akinek nem, ez már nem az a pont ahol ez számít.

A többi előadót kellene fikázni, vagy lelkesedni, de érdekes mód ebben az országban soha nincs terítéken a többi előadó se jó, se rossz vélemény szinten. Csak a saját. Nem értem miért.

Az EDF pedig azért érdekes jelenség, mert tök mindegy ki megy előadni, az is mindegy hogy mit, minden egyes ilyen rendezvény az aktuális nemzetközi hangulatot tükrözi. Ki-kivel van jóban, bla-bla-bla.

Friderika és Magdi szerencsés választás volt, ők valóban jó helyezéseket értek el ami nem függött semmitől, csak attól amit előadtak és ahogy előadták. (Friderikát azóta majdnem kicsinálta a magyar hon és a magyar zenei élet, mellesleg)

Magdi sikerét én személy szerint kifejezetten előnyösebbnek tartom, mert ő a szakmai zsűri díját is megkapta.

hopptarisznya 2012.05.24. 15:58:05

A zene hátterében nekem inkább a kedvenc Madonna számom eleje rémlik: www.youtube.com/watch?v=Eq01a0KEJ9U&feature=related
The power of good bye

billy reed 2012.05.24. 16:08:49

Az énekesnek nem volt hangja, a zenészek pedig nem játszottak semmit /én legalábbis nem hallottam, csak valami monoton alapzajt/.

Sajnos a Compact Disco annyira fantáziadús és eredeti, mint egy porcelán "Búsuló juhász" szobor.
És ez nem fikázás, simán csak vélemény.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2012.05.24. 16:17:17

Nem kell megijedni, az összes nemzet örömmel fikázza a saját indulóit, ez normálisnak számít.

A Compact Disco meg kurva jó, az itthoni mezőnyben meg pláne. A youtube-os visszajelzések elég meggyőzőek. Tényleg érdekelne, hogy kit kellett volna indítani, ha ők nem elég jók.

Steven C Kovacs · http://www.perejjbe.hu 2012.05.24. 16:17:41

Tehát, ha jól értem, végre egy olyan szám kellene, ami:
- Nem hasonlít semmire, ami előtte volt, nem nyúl le senkitől semmit;
- A kornak megfelelő stílust képvisel (akkor is, ha az szar?)
- Első hallásra is jó, fülbemászó, azaz rögtön tetszik a nézőknek/hallgatóknak

Szerintem ilyen nem létezik...

Rocko- 2012.05.24. 16:19:21

valóban nem kötelező szeretni, még örülni se nekik.

DE! ha már az ember fia (már ha ezt a szardarabot embernek lehet nevezni) közéleti személyiség (ún. politikus), akkor tanuljon már meg normális hangnemet megütni.
pláne hogy európai parlamentben képviseli a hazánkat.

kérdésem: ha ez a szarcsimbók így áll hozzá egy országimázst növelő tényezőhöz, akkor miként viselkedhet az európai parlamentben?
ezeket kéne bányába küldeni, és 16 órákat dolgoztatni.

MDylan 2012.05.24. 16:21:16

Akinek nem jön be, ne hallgassa, de én örülök a srácok sikerének, szerintem első 10-be simán benne lehetnének, és joggal jutottak tovább kedden, mert a mezőny felére egy pontot nem adtam volna, ellenben velük.
Van jobb számuk is, mint amivel kimentek, de ettől függetlenül nekem tetszik a dal, tetszik a mondanivalója is.
Aztán ha netán megnyernék, és jövőre nekünk kéne szervezni, akkor lennénk csak bajba, hogy hová tegyük a jónépet, merthogy nincs egy rendes stadionunk sem.
Részemről örülök, hogy a CompactDisco jutott ki, mert végre valami egyedit hoztak. (Lehet, hogy több helyről szedtek zenei jellegzetességeket, de legalább ügyesen csinálják. Ma már ritka az egyedi előadó szerintem.)

Tusán 2012.05.24. 16:22:03

@Szabó F. Balázs: Tényleg? Ezért születtek lemezkiadási-szerződések Európaszerte, mi?

Tusán 2012.05.24. 16:23:50

Reagálhatnék még sok embernek itt, de csak annyit írok, hogy tipikus magyaros keserűséggel veszitek még a saját sikereinket is. De a Compact Disco hála istennek nem is nektek zenél. :)

elég.volt 2012.05.24. 16:30:33

A Lang Györgyinek asszem van még adótartozása... Inkább addig lapítsunk és ne pofázzunk, amíg azt nem rendeztük.

Gabe Walker 2012.05.24. 16:31:08

@latin szerelő: Ezt mondtam? Hol? Ráadásul egy jó szándékú becsléssel próbálkoztam, ami a zenei hátteremből fakadóan talán nem dilettáns. Egyébként, ha egy versenyre nem nyerni mész, akkor el se indulj! Azon túl, hogy nem tetszik a számuk, drukkolok nekik a minél jobb szereplésért, mert minket, magyarokat képviselnek.

Dori the explorer · www.doratheexplorer.blog.hu 2012.05.24. 16:33:30

Könyörgöm egyszer fogná be mindenki a száját. Nem kell összetartani, az amúgy sem szokás itthon, de minek kell folyamatosan szapulni azt, ami hozzánk tartozik, és többnyire mi szavaztuk meg, hogy minket képviseljenek. Folyton csak az undorító köpködés megy...

Ha mindenhol csak a lehúzás megy, legalább ezt olvassátok el: www.hajdupress.hu/?cikk=17861

Igazán le lehetne szokni már erről...

VT Man 2012.05.24. 16:34:16

Érdekes, a zene eleje erre hasonlít:

www.youtube.com/watch?v=WYLwj-MjR1E&skipcontrinter=1
Kárpátia - Neveket Akarok Hallani /1956 gyilkosaival/

jorda 2012.05.24. 16:41:15

Már a névvel is baj van !
Kompakt Diszkó !
Talán ez a nyolcvanas években még elment volna,de most?

Fülbemászó? semmitmondó fércmű.
Még egy itthoni zenei válogató műsorban sem kerülhetne be az első háromba!

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.05.24. 16:43:20

@Leadfoot: őrült beszéd, de van benne rendszer!

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.05.24. 16:49:08

Basszus az orosz nagyik ötletét kb. 25 évvel ezelőtt megvalósította a ZiZi Labor a veresegyházi asszonykórussal...nemár az valakinek új dolog legyen!

no successful 2012.05.24. 16:52:58

Sztem. a Tears for Fears-re hajaz egy kicsit, de attól még jó, olyannyira, hogy a fesztivál színvonalát azért meghaladja.

no successful 2012.05.24. 16:57:05

Ja, meg a Lang Györgyi egy kib.szott nagy ász ám, na, meg a Bakáts b.meg elképzelem, hogy elmondja sommás szakértői véleményét, aztán el megy a Tescoba hmm.

Én meg Nynfus vagyok. 2012.05.24. 17:02:16

még szerencse, hogy Lang Györgyi olyan hatalmas dolgot rakott le az asztalra, hogy jogot képezhet arra, hogy bárkit is kritikával illessen.

no successful 2012.05.24. 17:04:12

@cyd:
"Egyébként szerintem Soerii&Poolek-et kellet volna delegálnunk. Jó darabig emlékeznének rá. "

Szerintem meg az "Apa kocsit hajt" című nótával :))

Hertelendi 2012.05.24. 17:07:40

A barnaképű dajcs mér nem megy már a jó édes anyjába? Csúnya is hülye is, ki a f@sz kíváncsi rá? Ő aztán marhára érthet a zenéhez...
Eddig csak szégyent hozott az országra.

marky@life 2012.05.24. 17:12:41

Deutsch Tomika hallgassa csak a Dolly Rollt, szánalmas Fityeszhuszár. Az a baj hogy Ő mindenben hóóóót tehetségtelen.
TELJESEN RENDBENVOLT a Compact Dizsi! Jól szólt, nagyszerű szám, hatalmasat ütött a sok tinglitangli, bombajólábú énekesnőt küldünk és elájul mindenki országok mellett.

majdjólmegmondoménnektek 2012.05.24. 17:30:05

Sajnos igazi, jó magyar büdösbunkó szokás fikázni azt, aki továbbjutott. El kell fogadni, hogy ők nyertek, jövőre pedig meg lehet írni a mindentfelülmúlóátütősikerű szuperslágert!

A CD-nak pedig nem az Eurovízión van a helye, annál sokkal feljebb!!!

majdjólmegmondoménnektek 2012.05.24. 17:32:13

BTW Lang Györgyiben most hatalmassat csalódtam, a magyar zenei szcénának egy emberként kellene támogatnia a hazai indulót. Itt mindenki irigy a másik sikerére. Undorító...

Kanyar Iron 2012.05.24. 17:32:15

Kivételes ország vagyunk, igaza van vezérünknek, magyar modell, kellene, hogy kövessenek mások is. És akkor mind annak szurkolnánk, hogy a sajátjaink verjék már le azt a kurva lécet, ami, piha, egyébként is olyan alacsonyan van, hogy már lefelé kellene ugrani. Vezessük be mi a mélyugrást. Ja, hogy évtizedek óta bevezettük és ebben nagyok vagyunk? Bocs. Hol voltak a kedves makulátlan és mindenképpen etalon hölgyek és urak 30 éve, amikor egy Bugyi nevű formáció, és gyors követője Lakodalom Lajos lenyomta erre a szintre a zagyunkat. És, hát, persze, gombamód… Vagy a büntetőtábor Fásy mulató. Tégy gazdaggá másokat. Akkor kinek lett volna a felelőssége azt mondani: sztoj… És, ma már itt fetrengünk a saját mocskunkban, csak maligánfok kérdése, mikor kezdi el a magyar vigalom a didit, a bugyit, meg a kombinét keresni, umca, umca, umca, umca. Ja, hogy mást megítélni? Ugyan, nézz már egy kicsit magadba. Itt élnek közöttünk, bennünk, vagy tán éppen mi vagyunk ők? Bunyósok, Postások, Kadlotok. Menj le vidékre vazze, jönnek a lakodalmas szombatok, hallgass bele úgy este 9 körül, mire bőgünk. Pákósztárra. Persze ettől még lehet mindenkinek véleménye, és hál istennek, ma már ezt is megengedhetjük magunknak, meg azt is, hogy ezt úgy tegyük közszemlére, ahogyan valójában gondolkodunk. Meg beszélünk. Micsoda stíl. Jelzőkben gazdag ország vagyunk, és még azt is megérhetjük, hogy mi is fejformán, termeten, színen, súlyon és egyéb látványon köszörüljünk… Mit is tehetnénk. És a hivatásosok, véleményvezérek, mindentlenyúlók, bulvártolvajok? Annyira szánalmasak vagyunk, hogy az már szinte fáj, ugatjuk a béka valagát, mert elvette fölülünk a fényt, és ugatunk mindent és mindenkit. Szavazzunk már magunk ellen! Mer abban nekem mi a jó, ha te átugrod? Verd le, verd le, verd le…!

majdjólmegmondoménnektek 2012.05.24. 17:33:26

@Én meg Nynfus vagyok.: Györgyi még a WC csészébe is hatalmas dolgokat szokott lerakni...

Danny89 2012.05.24. 17:33:43

Ha a szar nyerne, akkor a montenegroi gyerek mindent vitt volna.

Én_vezettem_? 2012.05.24. 17:40:09

@windex: ja, csík-ot is ki lehetne küldeni. talán nekik már "ciki" az eurovízió. mondjuk arra kb mindenki büszke lenne, meg dobnának egy hátast tőle sokan külföldön... csak írniuk kellene egy rockszámot, mondjuk lovasival, aztán feldolgozni, hehe

Hertelendi 2012.05.24. 17:42:20

@Kanyar Iron: Teljesen egyetértek a mondandóddal.
Az általad felsoroltak pedig itt lettek gazdagok. De említhetted volna még győzikét is, a magyar kultúra zászlóshajóját. Tényleg ömlik a szar a nyakunkba. RTL, TV2...stb.
Ezek vajon mikor fogják leadni pl. az Egy őrült naplóját, vagy egy olyan filmet, ahol nem hal meg 40 ember...

gvx 2012.05.24. 17:42:22

Értem. Már értem. Hát ezért egy nagy kalap trágya a "magyar" zenei élet, mert ilyen dillentánsok a "főnökök", hangadók, és csak ezek véleményét adja le a "média". Akinek ennyire nincs hallása, hogy a CD világslágerét meghallja, annak inkább mással kellene foglalkoznia, nem zenével.

Mourinho már nem a király 2012.05.24. 17:42:34

Komolyan elmehet a faszomba az összes saját népét fikázó celebköcsög.
És nem azért, mert én olyan nagy magyar vagyok, vagy annak kellene lenni, csak nem tudom felfogni, hogy miért kell fikázni valakit, akinek esetleg összejött egy szép eredmény...
Irigység, kőbunkóság rulez.

Macropus Rufus 2012.05.24. 17:42:45

@Szabó F. Balázs: lehet meg kellene próbálni... Tavaly a Wolf Kati leszerepelt...
Ez meg tovább jutott. Lehet a tömegeknek még is ez kell? :o Mert a Wolf Kati biztosan nem kellett ott senkinek...

Macropus Rufus 2012.05.24. 17:46:07

azért az tetszik, hogy milyen komoly szakik nyilatkoztak...
Lang Györgyi? Már akkor is nulla volt amikor azt hitte valaki. (mármint zenélésben)
Bakács??? Ő hányszor is volt versenyeken mint versenyző? Hányszor énekelt szinpadon? Inkább magával folgakozzon... lenne mivel.
Dajcs? A kis Pavarottink... Na aztán neki végkép nem kellett volna semmit mondani.
Megjegyzem: a többiek is azért ekézik a Cd-t mert el nem tudták hinni, hogy egy ilyen zenére van igény. Hát van. Nem mindeki überinteligenszenebuzi. Orosz asszonykórus mi?

ISándor · http://szolonaplo.blog.hu/ 2012.05.24. 18:26:02

Minnél többen ekézik a CD-t annál inkább esélyesek egy jó szereplésre. Ez már csak így szokott lenni. Igazából ezt tudva szerintem a Lang Györgyi és a többiek csak szurkolnak kontraproduktív stratégiával
:-)))

antimason (törölt) 2012.05.24. 18:33:37

Backstreet Boys - Incomplete

Ennyi...

nylonsurprise 2012.05.24. 18:41:40

amikor a geszti ellopta a cirkusz szignált az új magyar himnusznak, akkor nem sírtak a zsírgombócok, amúgy a kompakt diszkó tényleg nyúlás, de mutassatok 1 eredeti hangzással bíró magyar popzenekart

mutant · http://universal.blog.hu 2012.05.24. 18:56:37

Kb egy éve hallottam velük egy interjút a Radio Face-en, ahol kijelentették, hogy ahol csak tudják, tagadják, hogy magyarok. Úgy látszik, van az a pénz, amiért mégis azok...

lilly.alien 2012.05.24. 18:57:59

Nem tudom, hogy ezzel a kurva nemzettel mi a baj ... Miért kell a sajátunkat baszogatni? Szerintem rendben volt.

csillagház 2012.05.24. 19:00:47

Először is: az egész Euroviziós Dalfesztivál felett régen e3járt az idő. Az udmurt bábuskák: nekünk is volt Janicsák és a Veresegyházi asszonykórusunk (óóó, ... blumen...), nem tudtak angolul. A bábuskák se. Ami pedig azt illeti, hogy az öt alapitó ország automatikusan bekerül a döntőbe és maga a zsűrizés módja: itt nekünk semmi esélyünk se lehet. Komolytalan és gagyi az egész.

csillagház 2012.05.24. 19:02:55

Régóta az élen és kiválóak pl. az Ossian. Nem gagyi és nem angol. Nézd meg Youtuben.

önorm42 2012.05.24. 19:07:53

nekem nem tetszik ez a "kompakt diszko"dal, akkor sem tetszett amikor itthon előadták. de ami igazán nem tetszik : az itt kialakult össznépi mocskolódás, melldöngetés, de leginkább, gyűlölködés. nekem bőven elég lenne annyi, amit mondjuk én a dalról mondtam, vagy annyi, hogy milyen jó! már akinek. szörnyű, hogy milyen kevés "konc" kell ahhoz, hogy egymásnak ugorjanak az egészen nyilvánvalóan más okból gyűlölködők.

meszi 2012.05.24. 19:16:04

az első olyan magyar előadó akiről meg nem mondanám, hogy magyar:)

ezért van esélye nyerni

Lajosforras 2012.05.24. 19:20:13

höhö... A Padödövel,Dajcstomival, vagy
bármelyik fikázóval sokkal előrébb lennénk,ugye..:) Hogy itt ilyen kurva nagy szakértő mindenki! A közönségnek teccett? Teccett. Akkor kuss,pálya széléről nem pofázunk. Lang,Dajcs,Bakács és a többi semmivel nem különb a bodzásbütykösi Baszdelőre S.E. szotyiköpködő közönségénél. Mehetnek a kocsmába a rutin feles-sör kombóra.

mérnököcske 2012.05.24. 19:40:41

Kedves Sixx, az orosz színekben indulásban senki nem vitázik, DE ETTŐL FÜGGETLENÜL ŐK UDMURT ASSZONYOK. Helyes kompromisszumként igazán lehetne hangsúlyozni ezt, mert az udmurtok egy kis Finn-Ugor nép, mint mi magyarok, csak Ők 3000 Km-rel keletebbre élnek, Izsevszk a fővárosuk. A Finn-Ugor nyelvi fa egy másik ágán vannak, azon kevés életben maradt kis népek egyike aki a Nagy Szojúz "kedves szorongató öl(e)lését" túlélték, kultúrával és nyelvvel, hozzánk hasonlatos múlttal...

newcy67 2012.05.24. 19:45:07

Nem állítom, hogy ez a fesztivál a zenei élet csúcsa, de kívánom, hogy a CD állja meg a helyét. Ízléseken nem igazán lehet vitatkozni, de ha mégis, akkor azt mindenki tegye kellő tisztelettel és méltósággal, legyen az bárki.

Javaslom a Tolvajnak, a Hiteltelennek és Szásánénak egyaránt, hogy először mélyen nézzen magába. Menni fog?

Ha a szokás szerint összezáró szláv, nyugat és észak-európai szavazók tömegében "csak" az első tízbe jut a CD, már az is siker a maga nemében.

Az pedig külön öröm, hogy a "száz ugyanazon dalos" kerrádiókon végre újdonságként tűnt fel a zenekar.

Guss 2012.05.24. 20:01:58

Deutsch Tamas es budos csotany! Soha eleteben semmihez sem ertett, nem tudom hogy hogy van pofaja meg ezek utan masokat kritizalni. Egy eloskodo szegyenfajzat, mikor meglatom a hal szemeit elfog az ideg, k.nagyot be birnek verni a duda orraba! Undorito fereg!!

rockoko 2012.05.24. 20:42:35

Na megint a Lang Györgyi... de olyan még nem fordult elő, hogy Györgyike a szakmából bárkire jót mondana. Az utóbbi években egyre gonoszabb, csöpög minden írásából az undorító irigység és rosszindulat. Szerinte a Padödö mérhetetlen gagyi Szása dalának kellene indulnia? Györgyike, inkább olvass, és inkább ne írogass, mert egyszer még valaki nem fog szánalommal nézni rád......

Eyesis 2012.05.24. 20:52:55

Nekem kifejezetten tetszik ez a szám.

Az viszont igazán nem tetszik, hogy mi magyarok nem tudunk együtt szurkolni magunknak. Majd ha esetleg kiesnek, akkor lehet fikázni, hogy bezzeg valami más gagyi tuti megnyerte volna, de addig ne ettől zengjen már az internet! Tessék akarni, hogy megnyerjék és szurkoljunk együtt!!

zetevar 2012.05.24. 20:53:14

Hát nem tudom, nem is értem...Nem az a lényeg, hogy tetsszen az embereknek? Ez a szám nem véletlenül tart ott, ahol van. Ráadásul szerintem az nem nyúlás, ha egy zenekart be lehet fésülni egy bizonyos irányzat követői közé. Ritka az az előadó, aki teljesen új színt hoz a palettára. Lady Gaga is nyúlt már Madonnától is.
Az Eurovízió pedig ilyen. Miért nézi, akinek nem tetszik?!

Tompó 2012.05.24. 21:03:22

Szerintem meg ez nem nagy szám, anno a "szakértő" zsűri azt hitte mekkora produkciót küld ki, meg hogy ez milyen magas színvonal, nemzetközi stb. hát egy szart! Szerintem sehol sem lesz. Be kellene látni nem igazán megy nekünk ez a euróvízió és lazábban felfogni, ha már győzni úgy sem tudunk, küldjünk tényleg valami meghökkentőt, valami nagyon ütőset ami miatt nem felejtenek el, rémálmai lesznek európának. Pl. Fásy Zsülikét az Eurovízióra!!!!!!

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2012.05.24. 21:05:18

Ide a bökőt, hogy a francia mongol beütésű nő lesz az első helyezett...

productmanager 2012.05.24. 21:09:07

Az ízlésről szerintem nem lehete vitatkozni. Egyébként meg ez az Eurovíziós nagyon gagyi. Én a magyar zenekarig néztem, mert kiváncsi voltam rájuk, de kb folyton elkapcsoltam a számokról, mert mind egy rakás szar volt.

tjunior 2012.05.24. 21:13:10

Na ez lett a heti sikk, beszólni a Compact Disconak? Pont most jött le pár embernek, hogy nyúlás az egész? Jó ez baromi naív kérdés volt, ha máshogy nem, hát fikázással 1-2 még bekerülhet a hírekbe. Az egész dalfesztivál egy hatalmas nyúlás, a Compact Disco egyáltalán nem lóg ki, sőt. Különben is, oda küldhetnénk Freddy Mercury és Eric Clapton szerelemgyerekét akkor se lenne semmi esélyünk, akkor meg mit fáj az 10.-20. között helyezés egyeseknek?

mozesapo2 2012.05.24. 21:19:39

Sok nyomoronc, inkább örülnének, hogy ott vagyunk az első 10-ben.
Miért kell mindig a széthúzás?

orvlat 2012.05.24. 21:33:46

AZ EDF-re tényleg Pákó lenne a legjobb megoldás.
"...and now ladies and gentlemen : Black Paco from Hungary, Give me the Didi!!!!"
Szerintem elég ütős lenne.

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2012.05.24. 21:42:03

Meg kellett volna kérni a Motörheadet, hogy képviselje már Magyarországot Bakuban az Overkill című kantátával. :)

apiesze 2012.05.24. 21:42:04

Bayer Friderika 4. lett. Ez volt a legjobb...

Newzoli 2012.05.24. 21:55:09

Hajrá Compacték...de valaki mondja már meg mi a fene ez az Euróviziós hülyeség??????:))))nem dalfesztivál ez hanem kölcsönös "nemzetpuszilkózás"...hm...de azért...:)))mert erről nem lehet sirva csak /kinunkban/ nevetve irni....

kamasuka 2012.05.24. 22:02:49

@mozesapo2:
Mert Philip "gyermekei". Ennyi.

Tavaly is kb. ugyanezek ekézték azt a szerencsétlent Wolf Katit, mert az Orbán drukkolni merészelt neki.

kamasuka 2012.05.24. 22:03:58

@Guss:
Még nem esett le neki, hogy ő azért van kint, hogy itthon ne kavarja a szart a hülyeségeivel.

kamasuka 2012.05.24. 22:11:00

Azért nevetséges, hogy a Pa Dö Dö és Bakács félék a sok szar, semmirekellő, tehetségkutatóból kikerült és elénk tolt béna majom után bárkit is fikáznak egy európai dalversenyen, ahol többek közt pl. a finn előadót ilyen orosz induló üt ki a továbbjutástól, vagy ahol Langhoz és Bakácshoz hasonló idióták másodszor is életteret adtak egy Jedward nevü, hamisan makogó, túlmozgásos ikerpárnak.

◄ ► 2012.05.24. 22:20:38

Hiába, a magyaroknak semmi sem jó és a sz*r is büdös... :)

Majommókuska 2012.05.24. 22:34:15

Ez az magyarok! Így kell ezt! Szarjuk le, hogy bejutottunk a döntőbe, nehogy véletlenül örüljünk egy sikernek, mert még fertőző lenne, és a többi ember is képes lenne vidáman fogadni, hogy bejutottunk. Micsoda undorító dolog lenne, mi..?
Ne haragudjon meg senki, de idióták vagytok. Illetve a legtöbb magyar. Csesszétek meg, azért nyavalyogtok, hogy csináljunk valamit, érjünk el valamit, és amikor meg lenne rá az esély, akkor megkeresitek a szar oldalt, és mint a hiénák ráugrotok a jóra és szétmarcangoljátok azt. Miért ne érhetnének el helyezést? Tavaly az azerbajdzsáni fantasztikusan gagyi tömegdal jobb volt? Mégis nyertek, mert normális országuk van, ami nem szégyell mindent amit csinál, mert egy kicsit tökösebb mint a mienk. Hihetetlenül undorító amit itt egyesek csinálnak. Hogy lehet lefikázni azokat, akik minket képviselnek? Ha valaki barátja elmegy egy versenyre, őt támogatják, nem? Az ország talán az ellenségünk? Ha nem gondoljátok őket jónak, akkor vagy duzzogjatok magatokban, hogy nem ti mehettetek ki énekelni, vagy fogjátok be a szátokat és minden rossz ellenére támogassátok, mert ha szidjátok őket, azt ők is olvassák, és hidd le, nem segít az idegességen. A saját országotok, sikeretek ellen vagytok, és ez nem normális. Ez a dalunk legalább egyedi. És nem a Depeche Mode-hoz képest egyedi, egyébként meg ha őket utánozzák, akkor csak jót csinálhatnak, hanem a többihez képest egyedi, mert a dalok fele átlagos popdal, amit kétpercenként hallhatsz a rádióban. Ráadásul nem tudom, bárki megfigyelte a dalok szövegét? Alig van néhány, aminek van valami mondanivalója, azon kívül, hogy rázd a segged, és a mienk köztük van, mert van a szövegben legalább egy kis mélység. Ha Michael Jackson magyar lett volna, és ő ment volna ki, őrá is automatikusan azt mondanátok, hogy szar, mert ez már szinte bele van kódolva a magyarokba, hogy bármit csinálunk, annak több a hátránya, mint az előnye, pedig csak iszonyú szűklátókörűek vagytok. Undorító amit a mai magyarság művel. Mellegseg 3 éve Rúzsa Magdi 9. lett, ami megintcsak nagy dolog. Nem azért vagyunk mi kicsi, nyomorul ország, mert a többi mennyire kisemmizett minket, hanem mert mi azzá tesszük magunkat.

trazz 2012.05.24. 22:34:21

Compact Disco = DISCO EXPRESS.
BUTITÁÁÁÁÁJM! :D

bucbuc 2012.05.24. 22:42:26

Jól összefogtatok nyomorultak ellen (comment, morning show, celebköcsögök, stb), tavaly meg egy emberként éltettétek wolfkatit (comment, morning show, celebköcsögök, stb).
Idén egymás ellen fikázzátok. :) Balázska is hogy meg van sértődve, hogy nem a király tesók jutottak tovább, mintha az a fos egy pillanattal is jobb lenne ennél.

Komolyan, ez már azok ellen fordul akik fikáznak.

kartergáz 2012.05.24. 22:42:54

Köszönöm mindenkinek, sírva röhögtem végig a kommenteket. Képviselt oldaltól függetlenül vannak ragyogó gyöngyszemek. Az, hogy kis országunkban mindig mindenkit fikáznak aki kidugja fejét a tömegből, és valami különlegeset hajt végre akár saját akár a közösség szórakoztatására (hegymászók, óceán-átevezők, stb...) megszokott, rohadunk belülről szépen, csendben. És közben Báj-báj szásáné meg bakács koma meg egy kis tescos téliszalámival settenkedve megmondja a tutit. Hajrá CD!

bucbuc 2012.05.24. 22:44:13

@lilly.alien: ez amolyan liberális szokás. :)

Egyébként mindenhol ez megy, nem magyar sajátosság. Persze rá lehet játszani erre, aki élelmes meg is teszi.

bucbuc 2012.05.24. 22:46:31

De tényleg... Lang Györgyi?
...
na...
tényleg úgy érzi bármilyen aspektusból, hogy ő ezzel kapcsolatban megnyilvánulhat negatívan?

Átgondolta ő ezt?
...

cso zsi 2012.05.24. 22:47:26

Akik dicsérik, szidnak mindenféle celebet, és műsoraikat. Tehát azt nézik-hallgatják? Megérdemlik.
Jómagam Petőfire kelek, ha ti is azt tennétek, már gyűlölnétek ezt a szar nótát, annyit megy az utóbbi két hónapban. Volt nekik egy jobban sikerült is, de már attól ugyanúgy hányni lehet, mint egy Skrillex fostól.

hollario 2012.05.24. 22:47:50

Sound of Our Fart...

csillagház 2012.05.24. 22:56:54

Na és ez a mai második elődöntő se volt jobb, gagyiság diadala, sok hamis hanggal. A Compact Disco egyébként nincs az ELSŐ tízben, most derül ki, kik lesznek még a mezőnyben (25). A döntőben a 22. hely a biztos, a szavazás módja miatt. Ha mégis előbbre végeznek, az csoda lesz.

tamasoft 2012.05.24. 23:00:31

Latinok szavaznak a latinokra, skandinávok a skandinávokra, szlávok a szlávokra, balkán a balkánra. Mediterrán a mediterránra, ciril a cirilre. Magyarra max. a finnugorok egy része, mi meg senkire. Ez van.

Ettől még egy erős közepes indulónk van. Színpadon kicsit ripacsok, de a magyar mainstreamból egynek nem rossz választás.

Csiken Disztroly · http://youtu.be/ipFHAAR8H-A 2012.05.24. 23:01:31

@nordas: Rambo Amadeus for president!

@Danny89: Hidd el, ha küldenek egy guszlást a csávó helyett, az ezerszer szörnyebb lett volna.

Motorola 2012.05.24. 23:15:19

Egyébként a svájci csávók (Sinplus)nagyon jó kis zenét csináltak, ők nem jutottak tovább. Érdekes.
A ruszki öregasszonyok viszont továbbjutottak, ez is érdekes.

pucros 2012.05.24. 23:18:42

Nem rossz a szám, de mivel a srác minden alkalommal erőtlenül és hamisan énekelte, azt hittem, nagy égés lesz. Ehelyett szépen összekapta magát, és élesben egész jól szólt.
De azért a U2-nak kellene odaadni a nótát, nekik való lenne igazából.

facsig 2012.05.24. 23:26:12

Azért Bakuban 8 hónap alatt 5 milliárd dollárból felépítettek valamit, ami nem is akármi. Képzeljétek el ugyanezt itthon.

lődörgő 2012.05.24. 23:28:00

Végignézte valaki a mai kínálatot?? A második elődöntő produkciói még a megasz@r előadásait is mélyen alulmúlták
A magyar csapat az egyik legkorrektebb hangzással legtisztább énekkel a legjobbak közt van( Vannak legjobbak???)

pucros 2012.05.24. 23:28:01

@facsig: már ott elakadok, hogy elképzeljek 5 milliárd dollárt itthon.

djlacee · http://www.ikvahir.eu/ 2012.05.24. 23:47:56

Annyit tudok csak mondani, hogy "Monetari Breakdance"

takacsb (törölt) 2012.05.24. 23:52:32

lehet, hogy a ruszkik csinálták jól ezzel az asszonykórus dologgal. nem kalinka, moscow night, hanem zizi labor. amúgy az eurovíziós dalfesztivál mindig is egy híg fos volt. a kulturális európa-bajnokság ötlet szinten is hülyeség.

térségi (errefelé középeurópai) song contest kellene. és azon sem kellene a magyaroknak szurkolni. miért ne jöhetnénk rá, hogy egy lengyel rock zenekar kurva jó. vagy hogy egy macedón lány végtelen tehetséges.

ha ezt összeurópai keretek közé tesszük, akkor az egész hamis és nem mellékesen ostoba nemzeti érzületet ébreszt. ami a kultúrában teljesen értelmetlen. erre a 80-as évekbeli uk-ddr remixre miért mondjuk azt, hogy nagyon magyar. vagy azt, hogy nagyon nemzetközi.

a kompakt diszkónak kompakt diszkósnak kell lennie. csak valahogy nem érződik rajtuk semmilyen egyedi stílusjegy. de hátha befuthatnak negyediknek. és akkor elmondhatjuk, hogy friderika után világraszóló sikert arattunk mi magyarok. ha tökutolsók lesznek, mint wolfkati, akkor meg az ellenzék mondhatja, hogy bajnai idején minden jobb volt.

Martinka177 2012.05.24. 23:57:17

g*ci ezek az oroszok nem viccelnek! nekünk meg csak ilyen fosra tellik.. pfffffffffffff remélem megnyerik az öreglányok!! :D:D:D

Hüvely Matyi 2012.05.25. 00:08:35

A CD nem a stílusom, ráadásul van jobb dala is bár az nyilván nem indulhatott, ennek ellenére sok sikert kívánok nekik.

Én örülök, ha a szomszéd új kocsit vesz. Tőlem akár Skodát is. Nem is vagyok magyar?

Ugly Davis 2012.05.25. 00:11:22

nekünk is a zizilabort kellett volna kiküldeni az asszonykórussal.
egyébként az oroszok maxi tisztelet, a helyén kezelik ezt a "rangos" eseményt

[c] 2012.05.25. 00:13:27

Kezd unalmas lenni ez az össznépi-mindenhezértős Compact Disco-fikázás.
Ja, "idejétmúlt"? Pff.
A mai popdalok 90 százaléka a kilencvenes évek eleji gagyi diszkószámok zenei alapjaira épül. Ez rajtam kívül nem tűnik fel senkinek?
Nem egy ilyen akadt az eurovíziós produkciók között.
Például: www.youtube.com/watch?v=9SCb0nrjVno

[c] 2012.05.25. 00:15:08

Kezd unalmas lenni ez az össznépi-mindenhezértős Compact Disco-fikázás.
Ja, "idejétmúlt"? Pff.
A mai popdalok 90 százaléka a kilencvenes évek eleji gagyi diszkószámok zenei alapjaira épül. Ez rajtam kívül nem tűnik fel senkinek?
Nem egy ilyen akadt az eurovíziós produkciók között.
Például: www.youtube.com/watch?v=9SCb0nrjVno

[c] 2012.05.25. 00:17:08

@bucbuc: Compact Discóék biztos nincsenek benne az urambátyám-celebvilágban, Wolf Kati meg ezek szerint igen.

[c] 2012.05.25. 00:22:57

@antimason: A plágiumvadászat beteges méreteket öltött.

[c] 2012.05.25. 00:27:39

@VT Man: A zenetörténelem során néhányan még leírták azt a három hangot egymás után :P

Thera 2012.05.25. 00:59:32

Azoknak akik az oroszokat fikázzák: Dobogósok lesznek.
Loreen (a svéd) helye a biztos még a dobogón. Akiknek kicsit jobb a sorsolásuk de a Görögök megakadályozhatják.

A harmadik dobogós játszási sorrend függő erősen, Románia, Ukraina, Franciaország mind odaérhet, de a Svéd és az Orosz ki fog emelkedni. Orosz győzelme mellet szól hogy pár posztszovjet ország kiesett mig az összes nordic versenyben van.

CD: Az hogy 2. az rossz sorsolás nagyon, szomszédai viszont nem vészesek. Sokkal jobb összességében a sorsolás mint a tavalyi mikor a mi versenyzőnk a Jedwards árnyékában labdába se rúghatott.

DeToXXX 2012.05.25. 02:29:54

a magyar paraszt népség. nem tud mást csak ekézni :P

klacus 2012.05.25. 05:37:48

Ezt a gusztustalan tipikusan MAGYAR hozásállást tűzzel vassal üldözni kellene!

A sikertelen emberek irigykedő szájhúzogatása az agyamra megy. Ha nem tetszik akkor legalább fogná be a pofáját az összes idióta, élükön a Német Tomiva, hogy baszná meg azt is egy talicska apró majom!

Szakadár Szmöre 2012.05.25. 06:17:08

Hmm... Nem veszitek észre, tik szerencsétlen megvezetettek, hogy mi zajlik? Lang Györgyi, Bakáts, és Dajcs is abból a kisebbségből származik, amely meg szokta volt mondani a tutifrankót, ami nem baj, de nem is titok, egyikőjük esetében sem. Nekiesnek a Compact Disco- nak, mire a sok szellemileg alultáplált nyikhaj azonnal nekiáll, hogyaszongya : " ilyen vagyunk münk, magyarok "...

Szakadár Szmöre 2012.05.25. 06:18:26

@klacus: erről beszélek, Te szerencsétlen önsorsrontó, vagy rosszabb esetben cinikusan provokáló Kalap Úr.

lobster thermidor 2012.05.25. 06:47:08

Aha, a Rákay Fülöp...
Akkor legalább annak örülhetünk, hogy a kompakt diszkóék legalább nincsenek kétmillióan.

Guillaume sous guillotine 2012.05.25. 07:16:12

ne haragudjatok de kiemelkedik a mezőnyből a magyar dal. a pa-dö-dö ellenben tényleg egy rakás szar volt

Apeiron (törölt) 2012.05.25. 07:22:49

@Kilgore Trout: Tipikus beszari magyar mentalitás. Egy ideig dolgoztam magyar cégnél, mely high-tech eszközöket gyártott, kizárólag exportra - egy készülék ára átlagosan 100.000 eur volt. Na ők mindent bevállaltak, még a lehetetlent is. És nyertek. Baromi nagy ütemben fejlődtek és a válság alatt is képesek voltak, ha nem is növekedni, de beruházni, bővíteni. Ők jól csinálták.

A magyar kockázatvállalási hajlandóság a zéróhoz konvergál. Viszont aki nem mer, az nem is nyer.

Idióta celebkeinkkel kapcsolatban. Valaki mondja meg Bakácsnak, hogy ezzel az amortizált és elhasznált szemályiséggel jobban tenné, ha mondandójával csak közvetlen környezetét bldogítaná; Lángnak, hogy hiába irigykedik, szebb, fitalabb és sikeresebb már sohasem lesz; Dajcstominak pedig, hogy tartsa a pofáját, egyelőre ő egy eltartott politikusi álarcban settenkedő parazita, a néppel ellentétben a demokráciának hazudott rendszer haszonélvezője, egy nagy szájú féreg, akinek csitt a neve!

cöcö 2012.05.25. 08:08:38

@antimason: Backtreet Boys kis Incomplete-je sima Dream Theater nyúlás. ennyi...

lazarvagyok 2012.05.25. 08:21:17

Azért azt nem árt tudni, hogy a Compact Disco-nak ugyanaz a menedzsere, mint hajdanán a NOX-nak, és ha jól emlékszem 2006-ban vagy 2007-ben ők voltak az Eurovíziós Dalfesztiválon. Tehát azért van egy kis hátszelük is, hogy kijutottak.
A másik, hogy egy rossz gazdaságú országnak sem célja, hogy megnyerjék a versenyt, mert a győztes országnak kell a következő évben megrendezni. És ez iszonyú nagy költséggel jár. Tehát nem cél, hogy jó zenekar, vagy jó zeneszám jusson ki. Szerintem ezért is óckodtak attól, hogy a Király testvéreket kijuttassák. Mert azért az egy Amerika szintű produkció volt, amit előadtak, és azért azt senki sem vitatja, hogy ott azért van énekhang is. - Ellenben a Compact Disco ... (nem szeretném minősíteni).

Dr. GGG77 2012.05.25. 08:33:17

" Az egész dalverseny egy nyomorék NDK-s zenés ajándékkosár, ami a táncdalfesztivál nyugat-európai primitív változata."

Teljesen egyetértek Bakáccsal.
Deutsch pedig egy f@sz.

Kutya 79 · http://kama-tura.blog.hu 2012.05.25. 08:56:45

Csak a pontosság kedvéért: a Buranovszkie Babuskik nem oroszok, hanem udmurtok. Egy kis oroszországi népcsoport közel az Urálhoz, akik mellesleg nyelvrokonaink is.

Egyébként Bakáccsal én is egyetértek, az egész Dalfesztivál úgy szar, ahogy van.

Ancsa30 2012.05.25. 08:56:50

Teljesen mindegy, hogy ebben a bolhacirkuszban ki mivel indul, mert ez sosem a tehetségről szólt, de a CD nagyon jó volt és kiemelkedett pláne ebben a gagyi mezőnyben. Úgyhogy hajrá Compact Disco! Egy ilyet toljatok szombaton is.

coni 2012.05.25. 08:58:08

Ebben az ügyben is mint mindig hozzuk a formánkat. Nem kétséges, szerencsésebb lett volna egy olyan választás, ami a magyarok többségének és nem csak a politikának tetszik, különös tekintettel arra, hogy még mindig nagyon sok tehetséges zenészünk van. Ugyanakkor az hogy lassan az ország összes pozíciójában hozzá nem értő, szakmailag 0 pártkatona van, sokkal kisebb felháborodást kelt,minthogy gagyival szerepelünk az Eurovízión.

Moan 2012.05.25. 09:01:18

AZ öt alapító automatikusan és verseny nélkül ott van a döntőben...Izrael Európához tartozik a sok Orosz utódállammal együtt. :)
A moldovai csapat szinte már az összes létező zenei stílusjegyet felhasználta a dalához...Az eredeti? Vagy a hamisan éneklő bábuskák. A két ír gumipöcs. :) Az osztrákok meg a seggdalukkal. :D Ó bazzeg...kéééész... :) Miért nem küldtük ki mi is inkább Waszlavikot :) Ez a dala jó is lenne oda: www.youtube.com/watch?v=cA4vDg0_120&feature=related
Lang Györgyi meg... Ő már csak ért hozzá. Dájcs "gumimaci" Taminak meg a nevében benne van minden amit tudni kell. :)

Moan 2012.05.25. 09:05:05

Ja még két dolog: Az egyik, hogy Biga jobb lett volna oda a fülbemászóbb dalával.
Na meg aki a mainstream médiában keresi a zenei üdvözülést, az eleve nagyon mellé lépett a hangsávnak... Rengeteg "amatőr" zenekar van, akik ha 10 embernek játszanak sokat mondok, de mégis hihetetlen képzet és eredeti zenészek.
Csak kicsit szét kell nézni szombat este Budapesten kis klubokban...

satch 2012.05.25. 10:06:53

Ha komolyan vesszük akkor azért az orosz (vagy udmurt ha már anniyra sok itt az erre érzékeny) és a montenegrói produkció inkább a wtf kategória. Bá lehet ez tükrözi a legjobban az eurovíziót. Amúgy a Lordi sem valami nagy szám, csak azért vol felkapva mert be voltak öltözve.

kalandfereg 2012.05.25. 10:07:06

Azért ez nem semmi, hogy pont ezek az emberek kritikázzák a Compact Discot.
Nem mondom, hogy fan vagyok, de az egy profin megírt szám, mely profizmust sem Lang Györgyi, sem Deutsch Tamás esetében nem mondhatjuk a saját szakterületükön, ami Lang Gy. esetében ráadásul pont szintén a zene. A Padödö számok poénnak jók, de zeneileg azért valljuk be, hogy a 10-20 évvel ezelőtti magyar zenei paletta szegényes mivolta talán megtűrte őket, de ma már Mo-n se működne a dolog, legfeljebb vidéki haknikon, két mulatós között.
Bakácsnak meg szakmája a kritizálás, szal nem tudom nála is azt mondani, hogy a szakmájában egy fos, mert kritizálni azt tud ezerrel, de azért az ex bosszantására kieszelt szalámilopós esete után ő se az az alapmű. :D

HoLa 2012.05.25. 10:08:41

@Moan: Biga, mi? Három évvel ezelőtt volt friss Jason Mraz-tól lopott - mindent. Koppintás az egész ember, a zenével együtt.

www.youtube.com/watch?v=b2fuhUamqAg

Érdemes a feltöltés dátumát megnézni.

Lang Györgyinek ki tetszett? Biga, Tóth Gabi - szerinte ők eredeti produkcióval álltak ki? A válogató után egy nappal már mindenhonnan lehetett olvasni (akinek meg van egy kis jártassága a popzenében, az meg úgyis hallotta azonnal), hogy ki melyik számot lopta el. Most ébredt fel? Ő aztán tényleg sok mindent letett az asztalra és sok díjat nyert a csodálatos Pa-Dö-Dö-vel. Szerencsére eltűntek a süllyesztőben.

2012.05.25. 10:12:29

Az tény, hogy a nevük annyira szar, hogy a számot meg sem hallgattam.
Látatlanban ki merem jelenteni, hogy voltak jobb eurovíziós csapataink...

HoLa 2012.05.25. 10:13:42

@lazarvagyok: Király testvérek? Hagyjuk már! Amerika szintű? Az bizony, híg fos. A tipikus "nemzetközi szintű", aztán még Magyarországon sem kell senkinek.

johevi 2012.05.25. 10:24:51

Mindegy milyen, lehet tényleg gagyi, de akkor is köcsögség. Főleg padödöéktől...

johevi 2012.05.25. 10:25:31

Tomi meg ilyen profilképpel Modern Hungáriát hallgasson.

windex 2012.05.25. 10:30:10

@Én_vezettem_?: ugye? de persze, ez is inkább a feltörni vágyók terepe, aki jó, még ha nem is sikeres, nem vágyik oda, mert egy bóvli revü az egész, és azzal melyik tartalmas cuccot játszó banda/előadó égetné magát?

Vidi Rita · http://www.hosnok.hu 2012.05.25. 10:43:36

@kis_kiraly: "ABBA is csak egyszámos előadónak számított volna, ha nincs utána az SOS és a Mamma mia amivel igazán dobbantottak. Jókor voltak, jó helyen és jó időben egy jó menedzserrel."

Uramisten! El is hiszed, amit írsz?
Ne haragudj, de tipikus lúzer hozzáállás: CSAK jókor voltak jó helyen, meg CSAK egy jó menedzserük volt. Meg CSAK írtak pár világsikert, meg CSAK pár millió lemezt adtak el, meg CSAK pár milliónyian dúdolják még ma is a számaikat.

Az ekézők saaaajnos nem voltak ilyen szerencsések, meg azok sem, akik így gondolkodnak a sikerről...

Vidi Rita · http://www.hosnok.hu 2012.05.25. 10:47:30

Egyébként biztos én vagyok a zeneileg műveletlen, botfülű, 25 éve DM rajongó, de a CD-nek semmi köze nincs a DM-hez, full CD-sek.

Petőfi rádióban hallottam két számukat egy párszor, de úgy, hogy hetekig fogalmam se volt, hogy ki ők. Aztán egyszer hallom, hogy Compact Disco. Tök ötletes a nevük is. De még akkor sem tudtam, hogy magyarok, mert eszembe sem jutott, hogy ilyen egyenletes színvonalt magyar csapat nyújt, már ami a szélesebb körben emészthető stílust illeti.

Olvasgatva a kommenteket, azt hittem amúgy, hogy 2011-ben vagyunk, Wolf Kati versenye után, mert akkor is tele volt a net a "küldjük jövőre Uhrin Benedeket, vagy Pákót!" hozzászólásokkal :))

DFK 2012.05.25. 10:50:22

@moophlander: Na, én ezért nyomatok kölköknek színvonalas metál zenét.

Vidi Rita · http://www.hosnok.hu 2012.05.25. 11:01:13

@Majommókuska: sajnos nagyon egyet kell értenem veled, abszolút igazad van!

Sylvar 2012.05.25. 11:20:53

Akkor mind nyúltak a fentebb felsoroltak! :)
Ez a Pink Floyd High Hopes-ára hajaz inkább. Nem véletlen, hogy Bakuban imádják az angol hangmérnökök. Nekem is tetszik a nóta! www.youtube.com/watch?v=Bqvcmud3LFQ

Sylvar 2012.05.25. 11:25:38

csillagház: Ossian, komolyan? Még midnig ezen röhögök. Én imádom a rock - metal zene minden ágát, de ők. :D

[c] 2012.05.25. 12:41:22

@Szakadár Szmöre: És igazuk van. Nem azért, mert ezek megmondták a tutit, hanem azért, mert annyian tapsikolnak hozzá.

2012.05.25. 14:03:53

@tea fan: Ok, most meghallgattam, szar. Tipikus 3 akkordos elalvós zene. Az énekes annyira eredeti mint az átlag top5 xfaktoros vagy hasonló. Röhögtem ahogy a zenészek nagyobb lendülettel táncolnak meg lóbálják magukat mint amennyire a zene indokolná. Jó mesterkélt. Olyan mintha x év popzenéjéből számítógép keverte volna ki, az emberektől a zenéig mindent (általános, vagyis semmi olyan nincs meg benne amitől szerintem a zene, zene).

Orosz, román és moldvait néztem még egyelőre meg youtube-on, mindegyik rossz volt, de legalább két utóbbi mutatott valamit (csajok).

Az esezembe jutott, hogy szerencsések vagyunk Európában. Olyan amilyen, de ha pl. usában kellene egy ilyen műsot végignézni az sokmkal szarabb lenne. Nálunk legalánn egyesek próbálnak kulturális stílusjegyeket hordozni (néha), több-kevesebb (inkább kevesebb) sikerrel. De legalább változatos. Zeneileg általában véve egy szokásos nulla az egész, de családi szórakozásnak megteszi.

Blogger Géza 2012.05.25. 20:13:22

@Sylvar: Miért, ki jobb nálunk ebben a műfajban? Hadd tanuljunk...

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.05.26. 17:31:40

@Vidi Rita: Sok minden kell ahhoz, hogy valakit nemzetközi szinten is megjegyezzenek. nem csak tehetség.

Azt hiszem Presser Pici nyilatkozta, hogy pályája elején rá kellet jönnie, hogy te lehetsz akár a világ legjobb zenésze, az semmit sem számít, ha a nagy rádiók és a tv-k nem játsszák a számaidat. Ez ma sincsen másképp.

Nem azt mondom, hogy az ABBA nem volt tehetséges, hanem hogy sok mindennek kell összejönnie ahhoz (tehetség mellett), hogy valakit nemzetközileg is jegyezzenek.

kicsibuta 2012.05.26. 21:56:48

Meghallgattam a versenydalt. Borzasztó. Egy nagyon rossz Depeche Mode-koppintás, a Pet Shop Boys leggázabb stílusában előadva. Ritmustalan, tehát eleve nem Eurosong-kompatibilis. Azonkívül nem tudom, hogy a "sound of"-ot milyen nyelvjárásban ejtik "szend öf"-nek.
süti beállítások módosítása