Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kirúgták Bear Gryllst

2012. március 13. 21:52 szabóZ 132 komment

Azonnal hatállyal felmondta a Discovery Bear Grylls szerződését, így már az sem biztos, hogy az augusztusra tervezett új évadot egyáltalán műsorra tűzik. A Hollywood Reporter szerint a tévécsatorna nem tudott megállapodni a brit túlélő sztár szerződéséről, a pletykák szerint Bear túl sok pénz akart az új évadért. A Discovery megerősítette a hírt, és hozzátették, hogy azonnali hatállyal leállítottak minden forgatást és előkészületet.

Az egykori SAS-kommandós vagy új csatornát keres magának, vagy ezentúl csak hobbiból, hétvégenként eszik bogarakat, és ha nagyon hiányzik neki a túlélés, hát lecsapja otthon a biztosítékot, és tüzet csihol a nappaliban.

A Discovery egyébként több realitysztárjával is összeveszett már, 2010-ben a Halálos fogás két halászát cibálta a bíróság elé szerződésszegésért. Akkor egy hónapra leállt a halászreality spinoffjának forgatása, de aztán végül sikerült peren kívül megegyezniük. Vagyis még Bear Gyllsnak is van remény, lehet hogy még ledobják azért a sivatagba élelem és víz nélkül. És hogy ezért még pénzt is kapjon.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GamesBond 2012.03.13. 22:09:30

Ezt vajon túléli? :-D

kalloa121 2012.03.13. 22:11:34

Pedig most akartam megrendelni a Gerber Bear Grylls Survivor Knife-ot.
(www.youtube.com/watch?v=ivOvUThMcnM)

Alig 50 dolcsi.

A francba is.

Catoo 2012.03.13. 22:15:20

Piss Off Bear Gylls

figyeldoda 2012.03.13. 22:19:02

Ne rendeld meg, mert egy darab szar. Az egyetlen értékelhető darab a parang.

Mityu Addideapénzt kft LE 2012.03.13. 22:20:50

Népszerűség átka. Picit megnőtt az arca, bejött a sokat akar a szarka közhely. :)

The Great Destroyer 2012.03.13. 22:31:13

Azért egy gerber késre kategorikusan kijelenteni, hogy kaka, elég nagy szakértelemre vall. Főleg, hogy ez nem egy bergrillsz kés, hanem egy régebbi kés gusztusmentes narancssárga grillezőmedve logóval elcsúfított verziója.

sofalwy 2012.03.13. 22:57:21

Jó hír, a végén még lesz egy hihető film a Discovery-n. Olyan, amiben nem aszfaltúttal a háttérben fogják eljátszani a lakatlan sivatagot. Nem tudtam egy idő után elviselni ezt a ... festést, amit ez a majom művelt. Jöhetne valami hihetőbb, érdekesebb és tudományosabb helyette,

dr. mesterséges színezék 2012.03.13. 23:00:20

Éhenhalni munka nélkül sem fog, asszem...

Rodolfo63 2012.03.13. 23:05:18

@sofalwy: szerintem meg hitelesen csinálta a dolgot

az, hogy az operatőr mögött ott van egy autóút, mennyiben változtat azon, hogy a pasi BEMUTAT valamit, hogy hogyan LEHETNE ezt a dzsungelben csinálni?

nagykarolyi 2012.03.13. 23:11:34

Biztos van jelentkező a helyére, aki olcsobban bevállal ezt azt pl: Ernie Brown, Jr. (Turtleman)

www.youtube.com/watch?v=gZo6EdEUwWI

tejcsokoládé (törölt) 2012.03.13. 23:24:40

eleinte én is bírtam, de egyszerűen besokalltam tőle. nekem nem életszerű. nyilván vannak benne olyan részek, amik használhatók, vagy hihetők, de egyszerűen túl sok, túl tömény.

Ujjra Gyúrok · http://pixelscroller.com/ 2012.03.13. 23:29:40

Azért csak nem dobják ki az eddig leforgatott anyagot. Különben meg a DC is tudja, hogy minden háztartásba kell egy Bear Gryllst túlélőkönyv és szett.

rockjano 2012.03.13. 23:49:01

Múltkor a körúton sétálva egy fegyverbolt kirakatában láttam komplett cipzáras kistáskát túlélőszett néven Grill-es fotóval

Gondolkodtam mi lehet benne??? Néhány bogár???

A tudományosságot nem kell számonkérni a Discovery alapvetően bulvár-tudományos műfajban nyomul reality elemekkel és nem csinálja rosszul egyébként (sőőőt)

Nekem a Mythbusters a kedvencem...

sanya64 2012.03.14. 00:02:31

sok pénzből túlélni bárki tud...
de próbálja meg negyvenhétezerből...
))

Tulazon 2012.03.14. 00:04:07

@Prien-u47: a kemény srácok ezt is megcsinálják utána?
www.youtube.com/watch?v=PeHPQSnhyig

leviske 2012.03.14. 00:22:21

azért kíváncsi lennék, hogy a DC vezetősége hajlandó volna-e egyre meghökkentőbb dolgokat megcsinálni, évről évre, ugyanannyi pénzért.

nehezebben fogják pótolni, mint amilyen nehezen ő fog találni új csatornát.

Megdobbent 2012.03.14. 00:29:54

@leviske: Nem, nem a tv2 es a magyar viszonylatok a tema. Ott naluk nem a csatorna van az egy show egy embereert, hanem boven raer valtogatni emberek, showotletek, akarmik kozott. Mert ilyen hanyatlo rohadt liberalis kapitalista kommunistak. Azert. megemmuttnyocev!

СubE 2012.03.14. 00:54:25

@Talamandas: Ez nem hiteles sajnos. Ott van a háttérben az autópálya és ahogy látom egy operatőr kezében van a kamera nem ő veszi saját magát. Másrészt amibe beugrik az egy preparált melegvizes medence.

v2peti 2012.03.14. 01:08:22

A villakók (VV5) pont arról beszéltek egy este, hogy a National Geographic hiteles műsorokat sugároz, míg a Discovery eléggé hatásvadász, és sok megrendezett jelenet van benne. Úgy tűni, ez tényleg igaz...
A Mithbusters csapatának is van pár igencsak elcseszett kísérletete, még ha a többség izgalmas és érdekes is.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.03.14. 01:12:39

Nézzük meg, hogy a hazai minimálbérből meddig élne egy hónapban!

pistola 2012.03.14. 02:08:10

jöjjön el egy borsodi kis faluba. 2 hét alatt feldobja a talpát... :)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2012.03.14. 02:42:53

@Wicket_Wystri_Warrick:

Akkor tessék, pár review:

www2.knifecenter.com/item/GB000751/gerber-bear-grylls-ultimate-survival-knife

Gerberhez szokatlanul gyenge a penge minősége a beszámolók szerint, meg volt olyan is, hogy a kés rendeltetésszerű használatnál szimplán szétesett...
Amúgy mi a lófasznak van feketére adonizálva a penge, ha ez egy túlélő kés? Hogy még véletlenül se lehessen pl. jelzőtükörnek használni? Nem valószínű, hogy az átlagember torokátvágással egybekötött éjszakai kommandósakciókat fog végrehajtani vele, pláne, ha (okosan) élénk narancssárga a markolat.

Mehley 2012.03.14. 03:24:10

Survivorman, alias Les Stroud az igazi túlélő ember nem pedig Bear! Idén készíti az új sorozatát, ebben már nem 1 hétig fog túlélni (és saját magát filmezni közben) hanem 10 napig...

ezanicknevem 2012.03.14. 03:54:41

@v2peti: "A villakók (VV5) pont arról beszéltek egy este, hogy a National Geographic hiteles műsorokat sugároz, míg a Discovery eléggé hatásvadász, és sok megrendezett jelenet van benne."

Ők már csak tudják... :D :D

szubhuti 2012.03.14. 04:37:34

@Rorschach: Azért fekete a penge, mert nem rozsdamentes acélból készült hanem vmilyen szénacélból és a fekete bevonattal védik a korróziótól. Amúgy tényleg szar. Az LMF II. az igazi! Ez egy rossz másolat.

CORSO 2012.03.14. 05:52:59

Arra jó amit az exkommandós úriember csinált, hogy ha te is megjelensz egy lakatlan szigeten, akkor biztos visszagondolsz, és eszedbejut, hogy a Csendesóceán szigetvilágában vagy, és a zöld bogarat NEM megenni... Nem rossz, élvezhető műsor, amiért megcsinálták (szórakoztatás) azt hozza is.

DE

Ez a Mr Gryllus Medve soha a büdös életben nem lesz akkora kemény, mint mondjuk Jon Muir. Na ő keménycsávó!

www.youtube.com/watch?v=vR9NOKjvEsg

Sajnos a film első fele hiányzik.

CORSO 2012.03.14. 05:54:26

Ja igen... Olvassátok el ay információt a filmről.

Virág et. 2012.03.14. 06:20:31

Szerintem ez hiba a DC részéről. A Man vs. Wild az egyik flagship terméke volt a csatornának és nem sok ilyet tud felmutatni. Hét évad, megnyert díjak. A nézettségi adatok alapján is az egyik vezető műsor volt a csatornán, külön franchise épült köré, a már fent linkelt késsel és sok minden más termékkel együtt. Ráadásul nemzetközi műsor volt, azaz a DC a lokalizált tartalmak közé is bevitte, ami nem minden műsorról mondható el.

A rajongók követni fogják a műsort, ha átmegy a NatGeora vagy bármelyik másik konkurenciához. A DC-nek meg marad a Mythbusters kb. egyedül, mint hasonló nézettséget hozó műsor.

Muity Mijo · http://sos-bunyevacok-bunjevci.blog.hu/ 2012.03.14. 07:12:26

Azért az hihetetlen, hogy számítógépük előtt onanizáló puhány taknyok, miként képesek fitymálni a világ egyik legkeményebb fazonját. :(

Muity Mijo · http://sos-bunyevacok-bunjevci.blog.hu/ 2012.03.14. 07:14:09

@СubE: Ember, mert ez egy team-munka! Nem egy alkalommal bemutatta már azt a három társát is, akik majdnem úgyanúgy megszenvednek mindent, mint ő.

olcsó e-cigi · http://www.olcsoelektromoscigaretta.hu/ 2012.03.14. 07:15:08

Remélem, a bogárevő mostantól dolgozni fog. Sajnálom, hogy olyan világban élünk, amiben ölésből és bogárevésből fényesen lehet élni.

Muity Mijo · http://sos-bunyevacok-bunjevci.blog.hu/ 2012.03.14. 07:17:50

@leviske: Igazán tájékozott lehetsz, ha te tudod, mennyi is az az "ugyanennyi". :(

Rocko- 2012.03.14. 07:18:38

"Kirúgták Bear Gryllst"
az jutott eszembe, hogy miért?
- megevett egy operatőrt
- megitta egy producer vizeletét. :DDD

Rocko- 2012.03.14. 07:21:20

@СubE: és az autópályán egy M5 megy? :D

*azta* 2012.03.14. 07:41:02

@Muity Mijo: és annyira kemények, hogy mással méretnék össze a "keménységét"! :D
Elképesztő, hogy miért nem lehet ezt a faszit, meg a műsorát a helyén kezelni.
Hiteltelen? Nem tetszik? Ne nézd.
@pistola: :D órisi poén! Sosem hallottam még csak hasonlót sem...

BiG_ 2012.03.14. 07:45:29

@Rocko-: "- megitta egy producer vizeletét. :DDD"

Szerintem meg pont nem itta meg, ezért repült :-D

soproni1 2012.03.14. 07:49:33

@sofalwy: nemcsak ez a műsor volt kamu ( amikor az operatőr föntröl kamerázott, hogy "mindjárt fönn vagyok a szikla tetején".

A másik kamu az Autókereskedők, ahol két egyforma autót ( egy roncs és egy ugyanolyan, gyűjtő által restaurált) mutatnak be, mintha a fickó felujította volna.

Muity Mijo · http://sos-bunyevacok-bunjevci.blog.hu/ 2012.03.14. 07:49:47

@*azta*: "Hiteltelen? Nem tetszik? Ne nézd."
Miről papmpogsz szerencsétlen? Próbáld meg értelmezni a soraimat! :(

Tourist From An Other Space 2012.03.14. 07:57:57

Chuck Norrist szerzôdtették, mert ô még Grylls-t is túléli!

ikri 2012.03.14. 08:29:48

@Rorschach: ezeket a késeket a gerber honlapjáról rendelték? Csak mert az ebayen nem találtam meg, viszont kínai utánzatokat ezerszámra...

OmegaMale 2012.03.14. 08:29:48

@dr. mesterseges szinezek: hááát, ha a sivatagban túl tudott élni, akkor a városban nem lehet gond. A kutyák révén korlátlan pisi mennyiség van és végső esetben háziállatokra is tud vadászni.

XD

alien 2012.03.14. 08:30:02

só az egész, azokkal amiket ő csinál nemhogy túlélnék hanem egyből megnyekkennék, bár az öngyilkosság megment az éhenhalástól, ajánlom pl azt amikor lemászik egy indán, hogy az biztos leér a vízesés aljába, de mégsem, meg amikor mindenféle kürtőkön és kanyonfalakon mászik, legalább mondaná, hogy te kerüld meg.

a dc-ről meg csak annyit hogy nézzétek meg a viszkisről szóló filmet amit sikerült csinálni, nekem végig az volt az érzésem, hogy egy alternatív valóságot látok

alien 2012.03.14. 08:31:29

@Tourist From An Other Space: és három ökle van, de egy a bökkenő, hogy mivel halhatatlan ezért sosem volt még túlélési helyzetben, meg ha tényleg kényelmetlen a helyzete akkor egyszerűen egy olyan időt kíván amikor már minden rendben.

Sang Lee 2012.03.14. 08:43:33

a mythbusterst meg ne ajnározzuk már annyira... bárkinek, aki konyít a mérnöki/ fizika területéhez, hihetetlen dilettantizmussal szembesül csak a műsor folyamán...
szórakoztató persze, mert előre lehet tudni, mi nem fog sikerülni nekik, már alig várom, hogy röhögjek...
de semmivel nem életszagúbb/hitelesebb, mint Bear barátunk

Turboanyu 2012.03.14. 08:46:08

@v2peti: "A villakók (VV5) pont arról beszéltek egy este, hogy a National Geographic hiteles műsorokat sugároz, míg a Discovery eléggé hatásvadász, és sok megrendezett jelenet van benne. "

Azta..... tényleg? Ez aztán a hír!:-DDD
Ha a Nyaló Világ játékosai tényleg ilyen műsorokat néznének, akkor talán ki tudnának nyögni magukból két értelmes mondatot.

pizsama 2012.03.14. 08:52:20

Hiába voltak olykor jó tanácsok a műsorban, baromira hatásvadász volt. Rengetegszer csinált olyan dolgokat, amik a "túlélés" szempontjából abszolút feleslegesek, sőt, inkább veszélyesek voltak (átúszni egy tavat pl., csak mert megkerülni kb. 1 órával többe kerülne).
Sokkal jobb lett volna ha egy mogorva (de amúgy értelmes) SAS kommandós higgadtan - kb. David Attenborough stílusban - elmondta és bemutatta volna, hogy miket kell csinálni a túléléshez, semmint hogy azt nézzem, hogy egy fájdalmas arcot vágó fazon zihálva, kapkodva vagdos, marcangol, kötöz, ás, stb.
Ez a fickó egy bazári majom volt!

(O_O) (törölt) 2012.03.14. 08:55:25

Először is elnézést, de nem tudom szó nélkül hagyni:miért van egyre több helyesírási hiba/ elírás a cikkekben? Senki nem editálja őket? Ha nincs is editáló azért az író maga még is csak elolvashatná mit írt mielőtt publikálja.
"pletykák szerint Bear túl sok pénz akart az új évadért."

a cikkhez pedig a hozzászólásom: szerintem ez csak kacsa. Csinálják a fesztivált; aztán majd Bearrel "megegyeznek" és az új évadot még többen nézik. Bevett marketing fogás.

gabbber 2012.03.14. 08:59:30

Faternek van Bear Grylls túlélőkése, vadászatnál használja (mármint nem késsel vadászik:), igaz, csak kb. két hetente hétvégén, de masszív cuccnak tűnik, eddig semmi probléma nem volt vele.
shop.pto.hu/outdoor/bear-grylls.html

juhaszvik 2012.03.14. 09:07:28

@Sang Lee: egyetértek. a mythbuster sem túl hiteles, főleg, hogy tudományoskodnak, de a tudományos alaposság teljes hiányával. hasraütnek, hogy akkor ha így nem, akkor majd úgy, vagy amúgy, de valójában csak arra megy ki az egész, hogy valamit kilőjenek, elrepítsenek, felgyújtsanak stb.

Annyi a trükk, hogy a Mythbustert és Bear Gryllst is a helyén kell kezelni.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.03.14. 09:09:33

valós volt-e vagy sem, nekem tetszett, sajnálom, hogy vége.

kank (törölt) 2012.03.14. 09:12:50

How many bears could Bear Grylls grill if Bear Grylls could grill bears?

Szittyakürt 2012.03.14. 09:19:26

Kicsit sok volt már a túlélésből. Az elején nagyon jó volt, de az elmúlt egy-két évben unalmas lett.

newnt55 2012.03.14. 09:20:07

beargrylls még az utcán is félig berogyasztott lábbal enyhén futva, kezeit széttárva közlekedik mintha tyű de veszélyes lenne?
Hatásvadász szar.
Egy nagy üzlet.

szagergo 2012.03.14. 09:22:12

Egyesek nagyon félreértik a műsort. NEM azt mutatja meg, hogy Bear hogyan éli túl, hanem hogy hogyan LEHET túlélni, ha hasonló helyzetbe kerülsz. Nem minden kamerát lehet ráerősíteni Bear-re, már csak azért sem, mert a néző egyes helyzetekből semmi nem látna. Megy vele egy operatőr, aki cipeli a kamerát, bejárja ugyanazt az útvonalat, szóval ebből a szempontból még nehezebb helyzetben van.

A műsor nézettsége nő, ahogy a franchise-hoz kapcsolódó bevételek is, szóval ebből vastagszik a Discovery bevétele, miért ne kérhetne több pénzt?

papugaja 2012.03.14. 09:25:30

Én biztos nem veszek túlélőkést, se túlélőkészletet. Amilyen béna fasz vagyok, pont akkor felejteném otthon, amikor lepottyanok a dzsungel közepére. Verhetném a fejem a fába. Kösz, nem.

szagergo 2012.03.14. 09:28:24

Egyébként a túlélő felszerelésből, gőzöm sincs mik vannak benne, de egy mezei iránytű, egy jó kés, kulacs, és tűzszerszám elégnek tűnik. Nem érdemes kétszer annyit kiadni, csak mert Bear nevét írták rá.

opati666 2012.03.14. 09:56:05

@v2peti: Ha a villalakó professzorok mondják, akkor az tényleg úgy van.

killertom24 2012.03.14. 09:58:47

@szagergo: Bár én nem vagyok benne ebben a túlélősdiben, mondhatni elég vicces egy olyan országban erre buzulni ahol gyakorlatilag 200 métert mész bármelyik irányba és egy faluba botlasz, de azért egy jó túlélőfelszerelésbe nem árt némi horgászzsinór, pár horog, néhány nedves fa meggyújtására is alkalmas kémiai tűzgyújtó, meg még sok más. És legfőképp egy .22-es puska apróvadhoz, de ez nem Amerika.

opati666 2012.03.14. 10:01:24

@juhaszvik: "Annyi a trükk, hogy a Mythbustert és Bear Gryllst is a helyén kell kezelni."

Pontosan így van. Aki igazi tudományos munkát akar, az menjen be az MTA könyvtárába és kölcsönözze ki a "Sósav vegyítése nátrium-hidroxiddal" című kísérlet videóját és nézze azt.

Akik azon pampognak, hogy nem valós, meg áltudományos, gondolom egy kalandfilmen is azon rágódnak, hogy a főhős, hogy tud akkorát ugrani, esni, lőni, stb...

Egyébként akinek tele van a mindene ezekkel az áltudományos filmekkel, azoknak javaslom, hogy nézzék a NótaTV-t.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.03.14. 10:05:57

Soha nem értem azokat a kommenteket, hogy "dehát nemisis hiteles a Ber Grillsz, mer' ott a zoperatőr is, meg hotelben alszanak!!!".

A Star Wars sem dokumentumfilm.

opati666 2012.03.14. 10:10:35

@Gee Halen: Nem tudom, nem szoktam nézni.

szagergo 2012.03.14. 10:11:35

@killertom24: Szia! A műsor azért nem Magyarországnak készítik elsősorban. :) De még ha csak egy éjszakára is tévedne el az ember a Mátrában, akkor is olvashat, vagy elleshet hasznos trükköket. Egyébként a könyvében ha volt alkalma beleolvasni az embernek, nem kifejezetten arról ír, hogy hogy éld túl Kongóban 1 hétig, hanem az alapvető túrázási előkészületekkel kezdi. Szerintem nem rossz dolgok, itthon is hasznosíthatók.

Dinna 2012.03.14. 10:32:43

...ezt nagyon, de nagyon sajnálnánk...:(...a fiaim imádják, nem mellesleg én is...;), férfi a javából...:) ..., remélem sikerül megegyezniük, és továbbra is műsorra fogják tűzni...

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.03.14. 10:33:54

Szerintem Bearnél életszerűbb lenne N. Marika néni, józsefvárosi kisnyugdíjas egy hónapos túlélőtúráját bemutatni a 45-50 évnyi munkája után kapott járulékból.
(szívgyógyszer és csirkefarhát + banyatankkal a piros hetesen)

szagergo 2012.03.14. 10:38:01

@Alfonzina: Kár hogy nézettsége nem lenne. Külföldön azt sem tudnák mi a sz*r ez, itthon meg az emberek nagy része nem akarja a saját életét nézni a TV-ben is. De ez teljesen más lapra tartozik, mint Bear műsora.

O86 2012.03.14. 10:41:03

Ne már! :( Imádom Bear Grylls-t!

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.03.14. 10:41:57

@Rorschach: A Rambo kés sokkal jobb :DDDDDD (üreges műanyag fröccsöntött nyéllel, azonnal beázó íránytűvel).

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.03.14. 10:43:23

@opati666: én azt hittem, vége a VV5-nek.

báró Csekonics 2012.03.14. 10:45:31

@szagergo: minden rész elején kiírják (és nálunk magyarul beolvassák) hogy nem igazából van ám bajban és ha netán mégsem tudna kimászni, akkor van aki kihúzza a gödörből. _Ennek ellenére_ minden Bear Grylls posztnál van az első tízben egy 'de nem is igazából van ám bajban, meg van ám stáb is' típusú hsz.

Mondjuk az is tuti, hogy a BG logós kés / túlélőkészlet / szempillaspirál csak üzlet, nem attól lesz jó vagy éppen rossz.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.03.14. 10:45:45

@szagergo: értem én és persze, meg minden, de mondjuk számomra a skorpiózabálás sem szívderítőbb, mint az esélylatolgatás a Lehel téri piacon a hentesnél.:)

De persze ez én vagyok és kapjam be, meg minden.:)

Külföldön nyilván nem tudják..legalábbis bizonyos országokban:
index.hu/gazdasag/magyar/2012/03/13/kiemelkedoen_szegenyek_a_magyar_regiok/

conmorientes 2012.03.14. 10:50:11

Végre valami igazi izgalom a celebvilágban :)
Legalább nem az a hír hogy Bear Grylls csöcsöt villantott, vagy hogy hogy szexuális szolgáltatások elutasítása miatt rúgták ki. Ez már haladás a javából.
A hüppögőket emlékeztetem, hogy McGywer még nem lehet annyira öreg hogy ne tudjon beugorni, és neki legalább a sérója is rendben van....

szagergo 2012.03.14. 11:09:13

@báró Csekonics: De látod, hogy egy csomó ember meg arra veri magát, hogy "csaló, meg nem is igazi"....

szagergo 2012.03.14. 11:10:32

@Alfonzina: Igazad van, csak ennek talán egyedül itthon lenne "piaca". Meg a TV-ben amúgy sem lenne "polkorrekt" leadni, szóval...

opati666 2012.03.14. 11:11:51

@RAMBO: Nem tudok nyilatkozni. Én nem nézek ilyen magas röptű alkotásokat.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.03.14. 11:13:13

@szagergo: ja, persze. illúzióim nincsenek.
nyilván addig jó, míg az emberek csendben elvannak a panellyukaikban a Chivast vedelő villalakókkal, és mexikói tengerparton segget rázó édenesekkel.

daito 2012.03.14. 11:16:13

Idehaza az egy főre jutó mobiltelefon kb. 1,5, ami azt jelenti, hogy majd minden embernek van mobilja, soknak kettő. Idehaza a túlélés azt jelenti, hogy:
1. Ne legyél balf.sz, és ne hagyjad lemerülni a telefonod. Főleg, ha a "vadonba" mész.
2. Ha a vadonba kerültél, és nincs térerőd, akkor sétálj 1-200 métert tetszőleges irányba. Ha ott véletlenül nincs lakott település, térerő jó eséllyel lesz. Ha az sem lenne, sétálj újabb 100 métert.
3. Soha ne add fel!!! :-)

Ez a műsor tényleg nem a magyaroknak készül, mivel a legsuttyóbb bakonyi, zempléni tájban is megteszel 10-20 km-t 4-5 óra alatt, és bele kell futnod valami lakott településbe. Meg valahogy oda is kell jutnod, hogy eltévedhess. Ez nem Amerika, ahol két szomszédos település között simán lehet sivatag / Európában nem látott magas hegy / maori fejvadászok hada.
Nálunk az ilyen túlélőkészletnek is 0-hoz konvergál a haszna, mert:
a) sokkal egyszerűbb elmenni a legközelebbi faluba, és megkeresni az első BÓT/ABC/italBÓT helyet, sírni Mariska néninek, hogy adjon má' valamit - leginkább alkoholt. (És fog, idehaza minél inkább vidék, annál kedvesebbek az emberek.)
b) az eszközöket nem fogod tudni használni. Mi a túrót tudsz kifogni a vízből, vagy elejteni? Ez nem Montana állam; ahol pisztrángok rohangálnak a patakokban. A nagyobb testű vadakat nem fogod meg ezekkel, kisebbek közül szóba jöhet a nyúl - sosem fogod meg puska nélkül, esetleg az ürge - azt is inkább kiöntik a lyukból, a békára van a magyarnak esélye. Szerintem 3-4 napig kibírom éhesen béka nélkül.
Késsel mit fogsz tudni kezdeni? Vágod a fát, bokrot? Kergeted vele az őzet?
Tűzgyújtás megint szívás, idehaza két állapot ismert: amikor ronggyá van ázva minden, esetleg hó alatt; az összes többi időben szárazság van és tűzgyújtási tilalom.
c) ha külföldre mész, ott meg azért nem csinálsz ilyet, mert vagy repülővel mész, ráadásul nyaralni, és akkor nem ilyenre készülsz, a reptéren úgyis kivágják - ellopják. Túrázásnál meg lesz 100 hasznosabb és fontosabb cuccod.

Bear műsora tök jó - olyan embereknek készül, akik életükben akkor vannak legközelebb a vadonhoz, amikor a tévében ilyet látnak. Az átlag ember olyat sem lát, amikor b.szn.k a vízilovak, vagy amikor az Abrams harckocsit szétszedik. Úgy érzem - átlag emberként - hogy ezután sem fogok harckocsit szétkapni és felújítani, sem párducok és viperák küzdelmét közelről figyelni. Ha mégis így teszek, akkor nem a Discovery adásaiból készülök fel.
Hatásvadász? Az, olyanból lehet eladni sok évadot. Az, hogy fúrod meg a bükkfát, hogy tűz legyen belőle, az kb. 1x az életben látvány, és rohadt unalmas. Átlagember még öngyújtóval is elszórakozik hosszú perceket, mire tüzet tud rakni.
Felteszem a kérdéseket, a sok finnyásnak.
Értem, hogy vacak a Gerber kés, de mit is vártok 5-10 ezer forintért? Tessék szétnézni, minden plázában van késbolt, 2-150 ezer forint között olyan kést vehettek, amilyet akartok. Azt éljetek túl azzal. Nem szemétségből írom, de a kések többsége jól néz ki, aztán annyi. Dizájnolt vackok, egytől egyig. De nem is pj vagyok a vietnámi dzsungelben...

Ki és miért tévedne el a Mátrában éjszakára? Meg úgy bárhol idehaza? Eltévednek a gyerekek, az idősek, külföldiek, meg aki sz*rul van; de ezek egy pesti metró aluljáróban is képesek eltévedni.
És ezek egyike se próbáljon meg: tüzet rakni, állatot fogni, állatot-növényt nyersen megzabálni, folyót átúszni, sziklafalat mászni. Még az kéne. :-)

szagergo 2012.03.14. 11:17:52

@Alfonzina: Sajnos pontosan így van, ahogy mondod. Halkan persze lehet morgolódni, ha nem tetszik valami, de azzal meg ki törődik.

digitime 2012.03.14. 11:18:36

Hírnek csodás, de gondolom nem eszik ezt ilyen forrón. Kellenek ezek egymásnak.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.03.14. 11:24:31

@szagergo: ehh, mindig oda lyukadok ki,hogy boldogok a hülyék, mert őket nem bosszantja semmi.

szagergo 2012.03.14. 11:56:48

@daito: Nem mindennapi esemény, de előfordulhat, hogy valami gyerek lemarad, szőlők mennek előre, aztán "hol van a gyerek?". Valószínűleg az embernek soha az életben nem lesz szüksége arra, amit a műsorban lát. De a könyve egész más, abban vannak jó dolgok, amik egy fél-egy napos túra során is hasznosak lehetne. Pl.: "Egy óra alatt a szervezet max. fél liter vizet tud feldolgozni, hiába iszol többet, az úgyis keresztülmegy rajtad."

Persze tudom, ezt minden "hülye" tudta eddig is, én például nem. Keményebb kiránduláson jól jöhet. De ez csak az én véleményem.

Kabarészínész 2012.03.14. 11:57:49

én az aranyásósat csipázom, a kis 17 éves párker snábel zsidófiúval. lol

dr. mesterséges színezék 2012.03.14. 12:01:37

@daito: "Ez a műsor tényleg nem a magyaroknak készül, mivel a legsuttyóbb bakonyi, zempléni tájban is megteszel 10-20 km-t 4-5 óra alatt, és bele kell futnod valami lakott településbe"

Azért nem ártana, ha összecsapnának egy magyar verziót, pl. Nyársonsütő Macival mint hivatásos túlélővel, amelyben bemutatnák, milyen trükköket kell alkalmazni az ország egyes részein, hogy az ember a túlélés érdekében elkerülje a lakott területeket.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.14. 12:03:02

@daito: én amióta elolvastam, azóta is ezen röhögök, köszi, és még igaz is:D

dr. mesterséges színezék 2012.03.14. 12:06:45

@szagergo: Ne is nagyon vedd komolyan! Olyan nincs hogy "úgyis CSAK keresztülmegy": ha kívánod a még több vizet, annak oka van, a vesének meg csak jó, ha öblíted.

szagergo 2012.03.14. 12:12:22

@dr. mesterseges szinezek: Az "úgyis csak keresztülmegy" a saját szavaim, persze, a vesémnek jó ha öblítem, de ha mondjuk spórolom kell a vízzel, mert keveset vittem magammal, mert mondjuk még előttem van egy fél nap, akkor nem a vesém öblögetése a legfontosabb. :)

Donor 2012.03.14. 12:19:40

@kalloa121: Bemész egy késboltba bármelyik plázába jobbat kapsz. Túlélőkés nem a sok kütyütől lesz jó. Én személy szerint egy sima 8cm-es viktorinoxot hordok magammal. A csak a legfontosabbakat tudja, a többi marhaság: Sörnyitó, dugóhúzó :))))))))

2012.03.14. 12:20:17

Van pár félreértés a kommentekben, a hitelesség körül. A szóban forgó műsor dokumentumfilm. Lehet, hogy páran azt hiszik, hogy a dokumentumfilm az élő közvetítés a valóságból, de ez nincs így, sosem volt. A dokumentumfilm a valóságra reflektál, próbálja bemutatni azt, dramatizál, sűrít, szelektált. A valósághoz _nagyon hasolnó_ helyzeteket mutat be. Vagy azt hitte valaki, hogy mikor a filmben elkap egy kígyó egy egeret, akkor az operatőr öt napig ment a kígyó után, míg az megéhezett, felhajtott és megevett egy egeret? Hát nem, a leggyakrabban maguk a filmesek teszik oda az egeret a kígyónak, de az is megesik, hogy szépen felveszik a jelenetet az állatkertben. És ez nem csalás, mert a dokumentumfilm a valóságról szól, és nem a szűretlen valóságot mutatja be. Eleve a dokumentumfilm megvágva kerül végleges formájába, így akik Grylls sivatagi autóútját kérik számon, kezdják azzal, hogy nem valós idejű a film, mert ugyanaz a kategória a kettő. Szóval kezeljük helyén a dolgokat, Grylls szerintem béna showman, túljátssza a szerepét, néha marhaságokat mond/csinál, de maga a sorozat egyébként rendben van.

Donor 2012.03.14. 12:37:08

@sofalwy: A hiba az volt hogy igazságnak adta el, de szerintem úgy is élvezhető egy akciófilm, hogy tudom nem is a színész csinálja hanem egy bebiztosított kaszkadőr. Az esetek amiket bemutat, pedig érdekesen adja elő, leszámítva azt a pár szükségtelen öngyilkos manővert amit rendszeresen előad :)

Egy igazi túlélési film unalmas lenne.

fg56 2012.03.14. 12:44:43

Ez a faszi is kezd elszállni magától - és mivel folyamatosan vele tart egy őt fényképező társ is, egyáltalán nincs egyedül a helyszíneket - úgyhogy nyugodtan csalhat is. Lehet persze, hogy az egyik forgatáson végleg otthagyja majd a fogát. Akkor nem tudok rá mást mondani, hogy MEGÉRDEMELTE !

vernarancs 2012.03.14. 12:46:56

Ha felkopik az alla akkor majd az oriaskoltoztetok elviszik a hazat, a wheelerdealer sracok az utojat es vegul a mythbusterben bebizonyitjak, hogy a "trukkjei" csak kamu.

Attol fuggetlenul egyebkent eleg eros gyomra van, en semmi penzert nem ennek pl. egy doglott teve gyomrabol kikapart etelmaradekbol. Mar ha ez tenyleg ugy volt...

szagergo 2012.03.14. 12:51:57

Persze...mindenki aki fizetésemelést mer kérni, mert úgy érzi, hogy a munkája révén egyre több bevétele van a cégnek, nagyképű ökör, aki "kezd elszállni magától". :) Nevetséges, de jó, hogy van az a különleges képességünk, hogy mindenbe bele tudunk kötni. :)

Donor 2012.03.14. 12:59:30

@szagergo: Azt tedd még hozzá, hogy "ezért tart itt Magyarország" :D

Pedig a képlet valóban ilyen egyszerű. Ha a csatornának megéri a több pénzt ez az "árú", akkor kifizeti, ha nem akkor nem. Ez utóbb történt.
Ez a Medvelány (Bear Girls) meg nyilván úgy van vele hogy van elég pénze hogy ne egyen szart, szóval csak sokkal több pénzért lenne hajlandó, és nyilván nem fakad sírva ha nem kell többé ezt csinálnia.

szagergo 2012.03.14. 13:01:25

@Donor: Nem akartam túlságosan sablonos lenni. Se a Szomszédokból idézni. :D

Szerintem a Discovery többet bukik ezen, mint Bear. De ők tudják....

dr. mesterséges színezék 2012.03.14. 13:03:37

@szagergo: Ha viszont korlátos a vízkészleted, és nem tudod, mikor lesz lehetőséged feltölteni, akkor az, hogy igyál-e óránként többet fél liternél, vagy sem, nem tűnik olyan komoly kérdésnek, amelynek megválaszolásához SAS-obsitosra van szükséged ;)

szagergo 2012.03.14. 13:18:25

@dr. mesterseges szinezek: Igazad van, valóban támadható az érvelés. :) Csak arra akartam rávilágítani, hogy lehet olyan dolgokat tanulni belőle, amik nem csak Borneón hasznosak, hanem itthon is. Tűzrakásról, bakancs bejáratásáról, csomózásról, ilyesmikről. :)

Dinna 2012.03.14. 13:26:13

@daito: ...aszékrőllefordulásig...:D:D:D...már a könnyem is folyik...:)))

Nixol 2012.03.14. 13:31:01

Bear Grylls egy jóképű, trendi csávó, aki tud összeszorított szúrós szemmel bámulni a távolba a kamera mellé, hogy a női nézők is nedvesedjenek bugyi tájékon. Ő egy showman, üzletember, aki tőle és a műsoraiból akar túlélést tanulni, az elég hamar bajba kerülhet egy éles helyzetben.
Rengeteg tényleg jó túlélőkönyv van a piacon, neten, mindenhol. Sokkal hitelesebbek, normálisabbak, mint egy ilyen valóságshow szintű túlélő bohóckodás.

A Bear Grylls brand, kés, parang és az összes cucc meg egy nagy hype. Tényleg fontos, hogy legyen nálad egy jó kés a vadonban, de a Bear Grylls logó nem elengedhetetlen feltétel. Legyen nálad egy kb. bármilyen normális kés. Ennyi a lényeg. Ha márkás, jó acélból van az plusz pont, de már egy akármilyen bicskával is jobbak az esélyeid, mint puszta kézzel fát faragni.
Persze Angliában elég szigorúan büntetik azt, akinél kés van, úgyhogy eleve mindenki otthon tartja, így hasznát se tudja venni, ha máshol kerül bajba.

Ma már nem a vadon a legnagyobb kihívás. A világ legtöbb részén a népességnek nagyon kis százaléka tud csak olyan helyre kerülni, hogy napokig ne találkozzon emberekkel. Tényleg mindenhol utak vannak, amiket ha követsz, akkor pár óra alatt települést találsz, vagy jön egy autó, legalábbis Európában. Fagyhalált halni meg a házad kertjében is tudsz, ha elesel és nem tudsz felkelni, nem csak a tajgán. Öregek, gyerekek elkószálnak, tíz kilométeren is meghalhatnak, ha hideg van vagy tűz a nyári nap és kiszáradnak.
Közlekedési és egyéb balesetek, háziasított kutyák támadása, rablás, katasztrófák stb. sokkal több embert ölnek meg, mint a vadon.
A biztonsági öv az autókban sokkal több emberéletet ment meg, mint a csili-vili Bear Grylls túlélőkés. Csak hát a férfiember attól érzi magát tökösnek, ha ilyen műsorokat néz.
Én is szeretem a túlélés témát, de nem Bear Grylls az etalon számomra.

Nixol 2012.03.14. 13:36:48

Kelet- és Észak-Magyarországon a bennszülött, rézbőrű lakosság veszélyesebb az átlag magyarra, mint a Zemplén és a Bükk hegység természeti adottságai. Fejbe vernek egy szerszámnyéllel, aztán örülnek a Bear Grylls késednek meg túlélő kabátodnak. Aztán eltesznek a dögkútba.
Angliában is inkább az utcán késelő paki, afrikai, karibi bevándorlóktól meg a white trash, drogos útonállóktól félnék, mint a természet veszélyeitől.
Az emberre az ember jelenti a legnagyobb veszélyt.

Dinna 2012.03.14. 13:40:09

@Nixol: ...hanem a 47.000.- Ft...:)))

Dinna 2012.03.14. 13:44:39

@Nixol: ...rezervátum...azaz réz-zel vágum...:D

mademoiselle_r 2012.03.14. 13:57:08

Nem szoktam nézni a műsort, de egyszer láttam egy videót a YouTube-on, amiben azt mutatja meg, hogyan kell kimászni a mocsárból. Mielőtt "beleesik", levetkőzik alsógatyára (gondolom, mert a nehéz ázott ruha lehúzná). Aha, én is bugyiban szoktam kirándulni.

mojszipupi 2012.03.14. 14:17:30

chuck norris lenyomja őt is

MiKeyRuLeS 2012.03.14. 14:25:10

@Alfonzina: Nagyon fiatal lehetsz, mert nem ismered a Szomszédokat Vágási Ferivel meg Taki bácsival.

Na, az volt ám a depressziós sorozat.

dr. mesterséges színezék 2012.03.14. 14:32:21

@mademoiselle_r: Azért vetkőzött le, hogy egyértelmű legyen, hogy nem a régi trükkel, vagyis azzal jut ki, hogy a varkocsánál, vagy annak hiányában a ruhájánál fogva kihúzza magát, mert az minden béna meg tudja csinálni.

Dinna 2012.03.14. 14:54:37

...na kérem szépen túlélő, és kutatótúra, elsőnek "mi" azaz a magyarjaink vágtak neki...;):)

hvg.hu/Tudomany/20120314_magyar_kutatok

dr. mesterséges színezék 2012.03.14. 14:55:00

@mojszipupi: Chuck Norris akár kétszer annyi vizeletet iszik és bogarat eszik egységnyi idő alatt, és kétszer annyira éli túl a helyzetet, mint ő, ez közhelyes.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.03.14. 15:01:43

@MiKeyRuLeS: igen, kis naív vagyok.:)

KisJulcsival csaknem egyidős..:)

Bambulka 2012.03.14. 15:36:15

Nem birtam nézni, ahogy minden útjába kerülő állatot megevett.

ginho 2012.03.14. 15:54:15

majd a Bartost leszerződtetik helyette, az úgyis csak koccintóst kér meg bagót.

blaubner 2012.03.14. 15:59:38

hát, elég fura kommentelők vannak itt, az biztos.

ha valaki azt mondja, hogy nem szereti / nem tetszik a műsor, akkor azt el lehet fogadni.

de pl. komolytalannak, hiteltelennek nevezni egy olyan alakot, aki (többek között, és messze a tévéműsor előtt) 3 évet lehúzott a világ egyik legkeményebb katonai alakulatánál, felmászott mount everestre, átevezett az északi atlanti óceánon, majdnem örökre megbénult egy ejtőernyős balesetben, és még több hasonlóan "könnyű" kalandon esett át, szerintem mérhetetlen sötétséget és butaságot feltételez.

lutria 2012.03.14. 16:41:18

A Mythbusterben időnként furcsán értelmezik a dolgokat,amikor a "repülőrajtot vesz" jelentését próbálták cáfolni vagy megerősíteni úgy vizsgálták hogy fellógatták magukat/biciklit/autót és "felpörgetett"lábakkal,kerekekkel próbáltak gyorsabban elindulni.
Pedig szerintem a repülőrajt azt jelenti hogy a startvonalat eleve valamekkora sebességgel érik el...
És miért kellett a kocsit legalább 1 méter magasra fellógatni,amikor elég lett volna annyira hogy épp ne érjen le a kereke a földig?

leviske 2012.03.14. 18:41:02

@Muity Mijo: Mi lenne, ha az előtt fognád fel azt, amit a másik írt, mielőtt lekezelnéd?

Felteszem, úgy értelmezted, hogy szerintem ugyanannyit keres minden évaddal. Ha telibe találtam, akkor segítek: nem, nem így értettem.

*azta* 2012.03.14. 19:14:50

@Muity Mijo:
Uppsz! Hiba a készülékben - pont, egyetértettem veled, az idézett rész meg pont nem neked, hanem a finnyogóknak szólt... Viszont úgy látom rád is rádférne egy egyhetes kikapcsolódás.

killertom24 2012.03.14. 23:27:15

@szagergo: Hi! Alapvetően semmi bajom a fickóval, az a kevés amit láttam belőle jópofa volt. Az meg kifejezetten üdvözlendő, hogy valaki olyan trükköket mutat a népnek amivel valamilyen gebasz esetén nem csak a ma megszokott "felteszem a kezem és meghalok" opciója marad a pógárnak.

Simonmagnus 2012.03.14. 23:53:24

Nekünk tetszik, a kisebbik fiammal (10). Tessék utána csinálni mondjuk az 5 százalékat. Utána beszéljünk.

Tigriske 2012.04.11. 12:00:31

Milyen érdekes eddig mindenki Grylls f@rkát szopta most meg hirtelen egyből bohóc, meg showmen:)

Ti is rohadt következetesek vagytok.

Én néha néztem a műsort, de sosem éreztem úgy, hogy rá kéne cuppannom a f@szára, ellenben azért aki bohócnak meg stb. állítja be, azért azt beküldeném a 7 fokos vízbe úszkálni egy kicsit.

Azért egy rakás olyan tévésé celeb ratyi van, aki tized ennyi munkáért kap több pénzt.

Ha választanom kéne a tévés világban, hogy miért fizessenek sokat, akkor ez lenne a legutolsó, amire böknék.

Tokom 2012.04.11. 16:01:38

Lehet, hogy Grylls kemény, de ebből túl sokat nem mutatott meg. Kaptam ajándékba könyvet tőle, hát az abban leírt cserkész tanácsok újat maximum fotelban unatkozó amerikai tiniknek adhattak. Kabaré volt, végig röhögtem az egészet, főleg hogy mekkora komolysággal próbálta előadni az ácscsomót.

A másik, amikor a Bihar-hegységben volt, és előadta, hogy ez egy mekkora ősi, meghódítatlan és veszélyes része a világnak, konkrétan gurultunk a röhögéstől. Mi is voltunk arrafelé, Grylls az 5%-os lejtőt is be tudta állítani szakadéknak. Mindegy, ez show, engem nem zavar, szórakoztatott is.

Mindkét történetben egyedül az volt a problémám, hogy ultrakomolyan verte magát, hogy mekkora kommandós dolgokról van itt szó, holott semmi különlegeset nem tett le az asztalra.

Nyilván sivatagi és bogárevős élményeit nem tudom ellenőrizni, de ha valaki egy dologban sárosnak bizonyul, akkor más dologban is sáros lehet. Ettől nem bohóc, hanem edzett, kitartó ember, aki még annál is többnek mutatja magát, mint ami.

Tokom 2012.04.11. 16:02:08

(mármint nem tőle személyesen kaptam a könyvet, hanem egy általa írt könyvet kaptam ajándékba. Bocs.)

Szakyster 2012.04.11. 16:12:29

ácscsomó? Az mit tud?

Ianas 2012.04.11. 16:13:12

@daito: Van igazságod ebben, de azért egy több napos túra, ha az ember kicsit komolyabban gondolja, és nem hív mentőhelikoptert egy szálka miatt, azért érdekes tud lenni itthon is. Pl. a Börzsöny viszonylag ritkán lakott. Jó, nem egy amerikai erdőség, de el lehet tölteni pár napot a civilizációtól távol, és itt azért felmerülnek olyan kérdések, amik nem biztos, hogy most a gép előtt ülve eszedbe jutnának. Főleg, ha úgy tervezed, hogy szándékosan nem mész lakott területre.

A "túlélőtúra" nem azt jelenti, hogy eltévedsz az erdőben, hanem, hogy megpróbálsz helytállni csak úgy abból, amit a hátadon cipelsz, lehetőleg minél tovább.

DeToXXX 2012.04.12. 03:10:50

kőarc. ezt is túléli

Kalmár Zoltán 2012.06.23. 22:37:51

Én szeretném, hogy mennének a műsorai. Ez a kedvenc műsorom, és szerintem másoknak is! És aki azt mondja, hogy megvan játszva, meg hogy hotelba alszik forgatás alatt az egy nem normális. Nem is kell mondanom, hogy miért.

Cucumalac 2012.08.06. 19:31:25

Anno csak az angol nyelvvizsga miatt kezdtem el nézni ezt és még néhány Discovery-s sorozatot. Az igazságról egyik Discovery-s sorozatban sem esik szó. A köntörfalazás megy, megvezetik a nézőket, akik ráadásul a csatorna előfizetői. ( Haha, szerencsére én nem vagyok az. :)))Mindenesetre szórakoztató műsor.
süti beállítások módosítása