Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ezek tényleg a Marsról jöttek

Marslakók premier

2012. március 05. 01:58 szabóZ 218 komment

A közszolgálati televízió műsora évtizedeken át legfeljebb annyira volt értékes és érdekes, mint a teleshop: csak az m1 nem hasizomgépet és késkészletet akart ránk sózni, hanem a kormány politikáját. Az első tíz megrendelő most bónusz adóemelést és kórházreformot kap.

A fennmaradó műsoridőt pedig ismétlésekkel töltötték ki, meg itt próbálkozott minden megbízható elvtárs és kevésbé megbízható haver, hogy néhány százaléknyi jutalékért megvalósítsa önmagát. így kapott műsoridőt az egyik miniszterelnök nevelt lánya, vagy egy másik miniszterelnök tanácsadója, barátja, és üzletfele is.

Pedig a közszolgálati tévé igenis lehet szórakoztató és hiánypótló, és most itt nem arról van szó, hogy kortárs balettelőadásokat közvetíthetnének főműsoridőben. A közszolgálati tévé ugyanis nem csak a Magyar Tudományos Akadémia rendes és levelező tagjait kell, hogy szórakoztassa, de olyan tévés műfajokat is bevezethet a piacra, amit a kereskedelmi csatornák meg sem próbálnak, mert az első meetingen csendben köhécselve közbeveti kételyeit a pénzügyi osztály. Az elmúlt években is volt néhány jó próbálkozásuk a Nagy Könyvtől a Tűzvonalbanon át a Maradj talponig. Így próbálta meg a kultúrát a valóságshow-val keverni a köztévé, de ezért volt jó, hogy csak azért is heti fikciós sorozatot készítettek, vagy hogy visszahozták a műveltségi vetélkedőt, amit az országos adók Vágó Istvánnal együtt utcára tettek. Persze a köztévé ezekkel a műsorokkal mindig csak a felkészülésig jutott el: új sportcipő, méregdrága vitaminkészítmények, karkörzés, a fejpánt megigazít, aztán a startpisztoly eldördülésekor rögtön pofára is esik. De legalább megpróbálta.

De a Marslakókra még csak azt sem lehet mondani, hogy jó, hogy nekifutottak. Napi szappanoperából ugyanis kettő is van, ráadásul a Barátok közt annyira sikeres, hogy a Jóban-rosszbant már nem is igazán erőlteti a Tv2, lassan eltűnik két reklámblokk között. Persze egy napi sorozatot igazán majd csak hónapok múlva lehet értékelni, akkor derül ki, hogy a nézők megszerették-e a karaktereket és a konfliktusokat. A Tv2 is jókat röhögött, amikor 1998-ban elkezdődött a Barátok közt, aztán eltelt egy év, és ijedten tüsszentettek bele a füstüveg dohányzóasztalon felcsíkozott nullás lisztbe, amikor meglátták a nézettségi grafikonokat.

Azért már a köztévé napi sorozatáról szóló első hírek sem voltak túl bíztatóak. A szappanopera ugyanis nem művészet, hanem iparág. Ráadásul precíziós alkatrészek kellenek hozzá, mint a félvezetőgyártáshoz. Nemhiába találták ki a tengerentúlon, hogy a heti sorozat ötven perces, a sitcom huszonöt, a szappanopera pedig valahol a kettő közt. Alig fél óra ugyanis arra elég, hogy eldurrogtassunk pár poént, aztán jöhet a reklámblokk, amíg a nézők szemét még csípi a füst. Valódi konfliktusok felfestéséhez nem elég a Marslakók műsorideje, persze fel lehet skiccelni a cselekményt gyorsan, aztán majd másnap kiszínezik, de azért a végeredmény olyan lesz mint egy sitcom. Csak poénok nélkül.

05

Meglepő volt a témaválasztás is, hiszen az újságírók élete korántsem olyan izgalmas, mint mondjuk a rendőröké, vagy az orvosoké, akikkel több száz sorozatot adtak már el. Például viszonylag ritkán mentenek életet, vagy kapnak el sorozatgyilkosokat. Ráadásul a bulvárújságírásnál legfeljebb az lehet unalmasabb, ha valaki kalauz egy felszámolásra ítélt szárnyvonalon. A szappanoperákra pedig a sorozat műfaján belül is külön szabályok érvényesek: a legsikeresebbek nem egy szakmát, vagy munkahelyet, hanem egy családot, vagy környéket mutatnak be, egyrészt mert hülyeség évekre útszűkületetekkel nehezíteni a cselekmény haladási irányát, másrészt tök mindegy, hogy orvos, vagy pék, a lényeg, hogy szerelmes a nőbe, akiről kiderül, hogy valójában a sötét titkokat őrző féltestvére.

Azért az sem egyértelmű, hogy mégis mit akarnak a készítők azzal, hogy a fikciót keverik a valósággal, és az élet időnként besétál a sorozatba. Mégis miért izgalmasabb ha a szereplők nem a díszletek közt szakítanak, hanem Kiszel Tünde bugyikiállításának sajtótájékoztatóján? Mi lesz a köztévé amúgy sem túl izmos hitelességével, ha már nem lehet pontosan tudni, hogy hol kezdődik a szappanopera és hol fejeződik be a híradó? És egyébként is, ha a sorozat írói láttak már valódi bulvárlapot, akkor miért gondolják, hogy a bulvár nem foglalkozik a politikával? Csak mert az MTVA Hírcentrum megtiltotta? Vagy tényleg azt hiszik, hogy a jónépet nem érdeklik az adóemelések, csak Maranec Fruzsina koitusza?

Nagyon sok volt a kérdés már a sorozat indulása előtt, de az első, duplaepizód alatt csak ültünk ott letaglózva a kanapén, mint akit ott felejtettek a Szomszédok utolsó része óta. Mert ugyan tényleg több a külső helyszín a Marslakók egyetlen órájában, mint a Barátok közt egész évadában, de a Kisvárost is a stúdiótól messze forgatták, mégis röhejes. A kamera tényleg úgy kocsizik össze-vissza, mint Fluor Tomi klipforgatásán, de ez sem tudja felejtetni, hogy csak egy lassan csoszogó szappanoperát kapunk, ahol olyan izgalmas jelenetekkel töltik ki az időt, mint amikor a legendás oknyomozó újságíró hirtelen feláll az asztaltól, és hoz magának egy tál sósperecet. Majszolni.

Úgy tűnik a nagy kezdésre egyetlen egy jó ötlete volt a stábnak: polcolják fel jó magasra a főszereplő melleit, az legalább az adásidő felét elviszi. De legalábbis a férfi nézőknek nem tűnnek majd fel a cselekmény logikai buktatói. Például, hogy az egyik jelenetben reggel van, majd rögtön este, és megint reggel, mintha csak Ed Wood ülne a rendezői székben. Mondjuk ő legalább félmeztelen zombikkal és pár liter művérrel kárpótolt volna minket az ilyen apróbb hibákért. De ennél nagyobb hülyeségek is benne maradtak a végső verzióban, például a főgonoszról először megtudjuk, hogy két éve veszélyes hulladékot ásott el egy játszótér alatt, majd pár jelenettel később kiderül, hogy egy éve szabadult a börtönből. Biztos kiengedték hétvégente eltávra, hadd gonoszkodjon addig is.

06

És akkor már arról ne is beszéljünk, hogy a sorozat készítői mégis mit gondolnak az újságírásról, sőt az oknyomozó újságírásról. Szó sincs itt Watergate-botrányról, se titkos aktákról, informátorokról és cégiratok feldolgozásáról, csak egy celeb pinájáról. Mégis a Marslakók szerint az oknyomozás két dolgot jelenthet: hogy feltörik a kiszemelt áldozat telefonját, de olyan könnyedén, hogy abba még Rupert Murdoch is belepirulna, vagy a másik lehetőség, hogy rákeresnek a neten a célszemélyre, és elolvasnak róla pár cikket. Döbbenet, ha valaki ráguglizik arra, hogy Gyurcsány és Öszöd, még a végén azon kapja magát, hogy megkapta a Pulitzer-emlékdíjat.

Persze a történet hibái senkit nem érdekelnének, ha nem lenne idő ilyesmin mélázni: csakhogy a Marslakók szappanoperának túl bonyolult, sorozatnak meg túl lapos. Az írók egyszerűen nem ismerik a bevett fogásokat, nem tudják, hogy mikor melyik cselt kell alkalmazni, vagy hogyan kell hárítani az unalom támadásait. Persze vannak elképzeléseik, például a premier tankönyvszerűen cliffhangerrel ér véget, csak az alapfokú kurzuson azt már biztos nem mondták, hogy az első résznél jobb lett volna mondjuk egy rejtélyt meglobogtatni, és nem érdemes rögtön a főhős halálával rémisztgetni. Hiszen a hülye is tudja, hogy túléli, ha már telepakolták az arcával a várost. Meg persze a melleivel.

Az is taktikai hibának tűnik, hogy az első részben nemhogy a főszereplőket, de még a helyszínt sem ismertük meg: mert ugye a sorozat majd egy teljesen másik szerkesztőségben játszódik majd, de addig még ennek jól csődbe kell mennie. Reméljük azért a végső bulvárlapban a főszerkesztőn kívül nem csak egy titkárnő és egy hackernek nevezett rendszergazda dolgozik majd, mert akkor elég macerás lesz hírekkel megtölteni az oldalt.

Persze azért nem teljesen reménytelen a Marslakók. Van például néhány jól eltalált karakter, és a párbeszédek is elérik, sőt meghaladják a Barátok közt átlagos színvonalát. És persze ott vannak még a főszereplő mellei, ha már más nem marad.

Mondjuk nagyon nehéz a pozitívumokra gondolni, amikor a premier utolsó perceiben Bebe elénekli, sőt elugrálja elrettentésül a Marslakók főcímdalát, benne olyan Geszti Péter-osztályú, nagy hatótávolságú szóviccekkel, minthogy “Szerepelj, a parti legyen a kenyered, szeletelj”. Persze volt már egy-két iszonytatóan rossz főcímzene a magyar televíziózás történetében, de egyik sem volt olyan pusztító, mint ez. Bebe konkrétan olyan, mintha Papp Rita háttértáncosa lenne, csak onnan tudjuk, hogy nem egy újabb nagy sikerű gyerekdiszkó slágert hallunk, hogy a Csovi-csovi Jasper előadója soha nem tudna ilyen rossz dalszöveget írni.

Ezek ellenére mindenképpen kell adni még pár hónapot a Marslakóknak, hogy kiderüljön, végül megszállják-e a főműsoridőt. Addig meg a köztévé végre eldönthetné, hogy mi is a haditerv: propagandaadót fejlesztenek, amire a nézett szórakoztató műsorokkal csalogatják a gyanútlan nézőket, vagy inkább csak a pártkassza alszámlája lesz az MTV, ahova bárki bármilyen műsort gyárthat, ha az elég drága, hogy némi hiány ne tűnjön fel. Mert mindkettő egyszerre nem fog menni.

A sorozat főszereplője, Mazányi Eszter éveken át a Velvet.hu munkatársa volt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

báró Leopold 2012.03.05. 02:26:17

Tetszik a veszélyes hulladék a játszótér alatt. Ki a főgonosz? Mr. Burns?

penelope garcia 2012.03.05. 02:33:39

Á, én vagyok a hülye. Reméltem, hogy hátha valami sci-fi lesz. Legalább mint a televíziós mesék felnőtteknek. Na, az ütött. Igaz, gyerekként néztem. Akkor az Alfa Holdbázis is ütött.

gyuvi 2012.03.05. 02:41:19

Elég megengedő írás, szabóZ!
Annyi kiegészítést tennék, hogy természetesen a köztévét a pártkassza tömésére használják - ahogy mindig is -, de azért bárki bármilyen műsort nem gyárthat, nem is gyárthatott soha. Csak megbízható elvtársak jelentkezését várják.
De ez is csak egy újabb pofon a kiábránduláshoz vezető úton. Annyira hervasztó, amikor a butaság és tehetségtelenség a korrupcióval párosul. De itt már rég csak ennyire futja...

wilson77 2012.03.05. 02:46:17

Na, megtanulhattátok volna, volt rá 6 évetek: nem Öszöd, hanem Őszöd. Mindegy.

Legközelebb majd a filmsorozatról is írok.

-wilson

wilson77 2012.03.05. 02:47:25

A filmsorozat barokkos túlzás volt a részemről...

Gáborom 2012.03.05. 02:53:01

Bár a poszttal egyetértek, azért nem tudom, mely évtizedekre gondol a szerző az első bekezdésben.
Egyáltalán hány évtizedet élt már át és meg maga is.

A közszolgálati még ma is értékesebb, mint az összes kertévé együttesen, csak meg kell találni a megfelelő műsorokat.
Ettől még persze igaz, hogy kormánypropaganda szól belőle, hol erősebben, hol kevésbé, mint ahogy az is igaz,hogy az oda pumpált pénzek legtöbbször mennek is tovább a kegyeltek zsebeibe.

Amikor meg nincsenek kegyeltek, szakértelem híján az ügyesekébe - a kilencvenes évekről regényt lehetne írni, vagy akár sorozatot is a Marslakók helyére.

Mert a Marslakók bizony pont olyan rossz, mint amilyennek vártam:pont olyan közhelyes, pont olyan álvalóságos, pont olyan mai magyar (tévé)film, mint amilyeneket már évek óta elénk tolnak, csak most kicsit más szereplőkkel. ( A Haktionban vannak most ők éppen, így hát ebben mások önmegvalósítanak )

Tulajdonképpen nincs is semmi baj.
Megy minden ugyanúgy, mint eddig.
Élet pedig van a tévénézésen túl is.

rockjano 2012.03.05. 03:04:49

Tényleg mi a kukinak kell a közTV-nek ilyesmit csinálnia...rejtély.

Csinálhatna annyi minden más jót is. Ennél még az is jobb ha a 20 éves konzervműsorokat adja az legalább ingyen van.

Úgysem tud olyan jó KerTV-lenni mint a KerTV-k. Ez tényleg nem művészet ez ipar.

Miért annyival jobb az RTL valóság showban mint a TV2??? Azért mert profibban csinálja. Ez egy szalma..egy ipar, tömegszórakoztatás és pénzkeresés és semmi több...

vauvauvau 2012.03.05. 03:41:59

Nagyon ügyesek a készítők. Már üzentünk, több látványt akarunk, mert akkor többen fogják nézni a Híradót is, és jobban tudjuk a népet hülyíteni!

Majd még jelentkezünk innen a központból.

vauvauvau 2012.03.05. 03:45:16

Március 15.-re keresünk statisztákat:

-Sima tapsoló 800 Ft-ért
-Orbán képet tartó idős nő karakter 1500 Ft-ért
-Orbán képet tartó fiatal síró nő karakter 5600 Ft-ért

Walter Hartwell White 2012.03.05. 05:32:53

Ez a jobber kurzus Ürgammák-ja? :)

Dinkainka 2012.03.05. 06:05:59

Jó nőt kell dugni, akkor kaptok ti is 3 milliárdot ilyen marhaságokra!

brmbolec 2012.03.05. 06:33:40

hogy meghízott a Fruzsi.....

cöcke 2012.03.05. 06:33:57

Az én pasim is onlájn újságír és szerkeszt, SOHA nem gondoltam, hogy ennyire izgis a munkája!

Egyébként honnan vakarták az öregecske, csöcsös-combos-segges főszereplőt, szegényke iszonyúan tehetségtelen? :(

2012.03.05. 06:48:16

:)
Az 5-ös képen pedig a "hekker" valamikor a 90-es évek végéből jött gondolom. Nem is lehet másképp ha 3,5-es és 5,25-es floppy meghajtókat forraszt az asztalon, miközben mellette az asztalon egy 486-os és egy 286-os alaplap :) Mondjuk az IDE-s mobilerack már a 2000-es évek elejét idézi. Nem láttam, de nem lehet hogy az ember egy "hekkermúzeum" teremőre?

funfun 2012.03.05. 06:51:17

Végigszenvedtem. Borzalmas. Tökre nem életszerű, hogy a szerkesztőségen belül valakivel magázódnak: az az anyáskodó kávéfőző nő titkárnő akar lenni? És miért magázódnak vele? Mert csak egy titkárnő és nem egy nagymenő újságíró? Szerintem ilyen nincs. De ha mégis van, akkor az übergáz.
Az is életszerűtlen, hogy valakiről egy éve jön ki a börtönből (az nálam is bezavart, hogy 2 éve rosszfiúskodott a játszótérrel), és senki nem tud róla semmit. Akkor is csak egy újság írt róla. Azért a bulvárújságírók csak tudnak a maffiózókról ezt-azt, nem? No meg az az interjú... Nem akar nyilatkozni, de azért nyilatkozik. És miért kell füles a riporter csajnak az interjúhoz?
Meg a félszeg hacker, akinek az anyukája összejött egy bajor pasival, és ezért nem akar otthon aludni. Jesszus Mária!!!

2012.03.05. 07:06:05

Én Szomszédokat akaroook!

Palkovicsné 2012.03.05. 07:08:03

nem láttam, de meg kell néznem, érzem, hogy hatalmába kerít és kényszerít a tv elé...

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.03.05. 07:15:09

Megnéztem, mert kíváncsi voltam. Ami nem tetszett:
Vígjátéknak nem volt vicces, drámának meg nem lehetett komolyan venni. Most akkor mi ez?
A plakáton lévő szereplők felét nem is láttuk. Ha ilyen tempóban jönnek elő, ez is rétestészta-szerűen elnyújtott unalom lesz.
Gondoltam, minden részben lesz valami nagy leleplező-riport és a végén nem volt semmi. A „főgonosz” továbbra is szabadon kóricál. Vagy majd a 150. részben húzzák rá a vizes lepedőt? Megint rétestészta.
A „hacker” mit akart a viccesvideós-vírusos szöveggel? Ennek később nem volt jelentősége. Vagy ez ilyen oktatófilm is, hogy „Gyerekek, ne kattintsatok ész nélkül az interneten, vagy szálljatok ki belőle!”? Szintén ő meséli a főszerkesztőnek, hogy a főgonoszról ellentmondásos infókat talált a neten. Szóval a bekaszlizásakor cikkeztek róla a lapok, de a főszerkesztő még soha nem is hallott róla. Nagyon tájékozott, mondhatom!
Ha levetetik a videót a netről, azzal mit érnek el? 24 óra alatt több százan is letölthetik és megoszthatják a saját oldalunkon a videót, vagy csak az infót. Vagy a „nehézfiú” elmegy majd több száz lépcsőházba verekedni? Remélem, győzi majd a lépcsőzést…
És a dudák. Azt olvastam, hogy a főszereplő melleit mesterségesen növelték meg. Csak az a baj, hogy úgy ringanak, mint egy ötvenéves, 100 kilós kocsmárosnő kannái. Nem passzol túlzottan. A főhősnő arca meg elég leharcolt, ha ő a „dögös csajszi” akkor vagy ne negyvenéves legyen, vagy ne nézzen ki annyinak.
Ami tetszett:
Ez senkit nem érdekel :)

teljesen idióta agresszívan eszement troll 2012.03.05. 07:23:29

Az volt a legnagyobb, amikor a gengszterfőnök közölte, hogy a fotókat FUTÁRRAL küldi be a szerkesztőségbe! 2012-ben, futárral, a fotókat! És látszott, ahogy a NYOMTATOTT fotókat kiveszi a szerkesztő!!!
E-mail
ftp
Ha már futár, akkor: USB, CD, DVD
vagy toldacuccot.hu, vagy mamutmail.hu vagy akármi, de nem futárral a papírt basszátok meg!

morpheus64 2012.03.05. 07:27:56

@kowee: Tied a 2 pont, vinnyogtam a röhögéstől, amikor olvastam :-)
Hát igen a 2 milliárdos költségvetésből csak arra futotta, hogy 200Ft/kg áron vegyenek valahol a kínai piacon leselejtezett számítógépalkatrészeket díszletnek.
De így jártak, még rendszergazdának sem kell lenni, hogy kiszúrja bárki, hogy a zseniális, XXI századi hacker, mézga aladár rajzfilmbe illő alkatrészeken buheráljon. Már csak annyi kellett volna, Mézga Aladár köbunokája MZ/X az ablakon keresztül köldjön neki a jövőből egy igazi nagyágyút, egy Amiga 64-t :-)
Gagyi TV, gagyi sorozata, irdatlan gyenge színészekkel (bocsánat a kifejezésért a valódi színészektől), viszont irdatlan sok pénzből, amin rengeteg ingyenélő osztozhat.
Én azért Vitézy Dávidot mellékállásban behoznám a sorozatba, mert ő már bizonyította más területeken mekkora színész.

a_tom 2012.03.05. 07:34:33

Meggyen, mkettőn régebben adtak jó kis koreai sorozatokat. Azok tényleg jók voltak. Még mostanában is ismétlik. Néha egyéb filmek és sorozatok is nézhetőek. Tapasztalatom szerint ami nem amerikai vagy magyar mainstream, az akár jó is lehet.

bandigyerek 2012.03.05. 07:36:40

@penelope garcia: Akkor még a Pirx kalandjai is ütött, fogkrémestubus-űrhajóstól, öngyújtó-hajtóművestől, kenyérkosár-antennástól... :)
amúgy meg nem tudom mit kell ennyire cifrázni: a marslakók velőtrázóan szar produktum. Jáksó szarjon farfekvéses sünt.

kamasuka 2012.03.05. 07:54:27

Egy szomszédok folytatás, az első részek íróival talán még hozhatna némi nézőt az M1nek ...

lokoszt · http://lokoszt.blog.hu 2012.03.05. 07:54:49

Szerencsére ez munka sem lesz belterjes, sok családtagot és havert előrángató, tipikus MTVA-s vállalkozás. Jáksó megtette producenrek az ex-feleségét, gyermeke anyját. Ha sokáig húzza a műsor, a gyerek is bekerül tuti. Gondolom ezen kívül is lehet majd összefonódásokat felfedezni.

Link Elek 2012.03.05. 07:56:36

ennek a sorozatnak egy celja van: lejaratni az oknyomozo ujsagirast
erre adta a fidesz a 2milliardot

lariflari 2012.03.05. 07:59:45

@Link Elek: A faszt.A tehetségtelen és életben boldogulni nem tudó sleppnek kell a pénz,nehogy éhen dögöljenek.

Rubicon 2012.03.05. 08:01:53

Elsőként: nem néztem. Amúg nagy mázlisták, vagy épp lepénzelhették a másik két kertv-t is, semmi extra jó film nem volt konkurenciaként, mégsem néztem. A cím nagyon jó, de a kampányban, előreklámokban egy olyan momentum nem volt, ami érdekessé tette volna. A Jáksó ökörködése volt : mit nem akarnak: ez nem szappanopera, hanem több.Mi?? Nem állt össze a kép, hogy ez mi lesz...amit mutattak, az kevés volt és zavaros.

a_tom 2012.03.05. 08:02:11

@teljesen idióta agresszívan eszement troll:
Nem értesz az unortodox gazdaságpolitikához sem :(
Ez nem hülyeség, hanem munkahelyteremtés.
Mit gondoltál miért állnak orkok a metróbejáratnál beléptetőautomata helyett? Remélem még az idén kifogják a szelet az olajlobbi vitorlájából is, miközben megteremtik az ígért munkahelyeket, 200-300 közmunkás szerintem el tud húzni egy buszt vagy kormányzati luxusautót.

2012.03.05. 08:03:27

@teljesen idióta agresszívan eszement troll: A forgatókönyvet még a 90-es évek végén megírta valaki, de most találták meg. Le is porolták rendesen, de elfelejtették aktualizálni - így került gyártásba. Ezen infómat erősíti kowee észrevétele is a kőkorszaki 286 és 486 alaplap + 5,25" floppy kombóval.

Abban azt hiszem egyet érthetünk: talicskával tolják át a pártszékházba a húszezreseket ebből a "produkcióból".

Csekkdisz: atlatszo.hu/?s=j%C3%A1ks%C3%B3&x=10&y=9

lariflari 2012.03.05. 08:04:13

@nemDoktor a_tom: De hiszen már megteremtették az egymillió.....munkanélkülit.

bohuš 2012.03.05. 08:08:51

Én tökre azt hallom a főcímzene végén, hogy "hej-ho, salala, hej-ho, I can't get no", nyugtassatok meg, hogy az én fülemmel van baj...

imred 2012.03.05. 08:13:59

Kábé az ötödik percben ez ugrott be: LINDA! Csak az ezerszer jobb volt még ennél is. Sajnos ez nagyon dilettáns munka. Nemcsak a főszereplők amatőrök. Igazi írókat nem sikerült szerezni? A dialógok élettelenek. A jelenetek unalmasak. A karakterek közhelyesek. A sztori lapos. Az alkotók hallottak valamit arról, hogy dramaturgia? Javaslom a főnökségnek, gyorsan eressze szélnek a mostani csapatot, és alkalmazzanak profikat. Biztos nem kell értük a Marsra menni.

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2012.03.05. 08:16:20

Szerintem a főhősnő masszívan lopottbicikli-effekt.

2012.03.05. 08:16:40

Oké, oké de miért Marslakók? (A magyar tudósok sztorit most hanyagoljátok). Szóval mi köze az egészhez a címnek?

vezérfika 2012.03.05. 08:18:49

tényleg leragadhattak 2000 környékén: két pizza meg egy fanta 2100ért ???

OkoskaTo:rp 2012.03.05. 08:19:21

Igényes kellékes. 1:02-nél rendszámra alig hasonlító, DNJ-394 feliratú tárgy a kisautó elején. :o) A számítógép-hulladékok és a pisztolypáka szintén LOL.

Amúgy csak engem zavar ezekben a szappanoperákban, hogy az összes szereplőn (még a férfiakon is) látszik, hogy órákig dolgozott rajtuk a sminkes és a stylist? Szerintem nincs élő ember, aki így nézne ki a hétköznapokban.

Hasonlóképp az összes szoba glédában, mintha vagy az IKEÁban lennénk, vagy naponta háromszor jönne rendet rakni/takarítani a bejárónő. Nem láttak ezek még tinilány-szobát? Akkor epicfail.com -> "messy room".

Gazdagréti Jack Bauer 2012.03.05. 08:20:21

Hamarosan felbukkan Jáksó és leírja, számított arra, hogy az Index mindent fikázó újságírói szétmarcangolják a sorozatot az első rész után, de ő nem foglalkozik velük, mert nem értenek hozzá, vele ellentétben, hiszen ő kapta a két milliárdot.

Rubicon 2012.03.05. 08:20:29

@safranyn: hehe, te sem nézted:)
de én legalább olvastam róla. Majd az újságjuk neve lesz ez,

bakaohki (törölt) 2012.03.05. 08:21:10

Nem lehet, hogy ez a sorozat egy jelzés? Hogy itt nincs politika, de ha lenne is, akkor sincs hozzá semmi közöd, kis ember? Hogy aki nem a sztárbugyik színéről diskurál, az gonosz agitátor?

Rubicon 2012.03.05. 08:21:51

Más: szerintetek, ha siralmas lesz a nézettség:
1. kiderül-e ?
2. Ha kiderül, leveszik-e a műsorról?

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2012.03.05. 08:22:14

meg a mentősöket mindenki szereti, az újságírókat meg mindenki utálja. kivéve azt a párezer 11 éves kiscsajt, meg pár munkanélküli 40-est, akik mind azok akarnak lenni.

Maráz Eszter meg a magyar Fergie.

És fogadjunk, hogy a szar poénokat a fácímben a Jáksó írta :D

Kabarészínész 2012.03.05. 08:24:12

ezt a füstüveg és nullásliszt poént már a múltkor előtted SzabóZ, ne legyél Fábry!

Dr. Shit Pál (törölt) 2012.03.05. 08:25:40

Nem, sajnos tényleg azt mondja Böbe, hogy I can't get no... Kár, hogy a satisfaction kimaradt!

2012.03.05. 08:31:06

@Rubicon: de néztem :) De miért pont az lesz a neve, hogy a Marslakók? :D

titanmanus 2012.03.05. 08:31:20

én azt sem tudtam hogy lesz ilyen... igaz, én ha nem bringázok akkor motorozok, tv nem érdekel. Viszont a főcím "zene" az büntetés a javából.

Sorozat: szerintem ha nem 24 vagy star trek, vagy star gate, vagy Jóbarátok akkor nem életképes. :)

Laarson 2012.03.05. 08:31:49

@safranyn: Mert a karakterek 60 felettieknek marslakóknak tünnek.

2012.03.05. 08:32:23

@Rubicon: néztem :) De miért pont az lesz a neve, hogy Marslakók? :)

Laarson 2012.03.05. 08:36:35

Azt szeretném megtudni hogy azt a szegény driveot miért kell ráforrasztani a rack tetejére.

vezérfika 2012.03.05. 08:38:41

@safranyn: mert az Űrgammákat már ellőtték.
Akinek nem tetszik az egyen egy kis Marslakócskák táplálékkiegészítőt, talán ez nem tejsavóból készül.

elkoltozott. 2012.03.05. 08:42:51

Mégis mit vártok Jáksótól? Egy tehetségtelen senki és semmi.

Amúgy meg az M1 mostanában majdnem minden szombaton vagy vasárnap este/éjjel mondhatni jobb filmeket ad mint az RTL v a TV2. Szóval kicsit legalább fejlődik.
De ez a Marslakók...felejtős, pénzkidobás.

a_tom 2012.03.05. 08:45:53

-------------Spoiler?---------------
Azért marslakók mert a marson forgatták? Ez tipikusan közpénzből magyaros megoldás lenne. Felépítettek ott egy földre hasonlító környezetet, ott készül az egész, ezért kerül részenként 2milliárd dollárba(nem a teljes sorozat forintban, az nyilván félreértés volt). Ettől "több" mint egy sima szappanopera, de ez csak a végén fog kiderülni.

vanRob 2012.03.05. 08:46:03

A Hacktion" után nem nagyon lepett meg a színvonal. Szánalmas gagyi. Kár volt kirugdosni a műsorkészítéshez értő MTV-s szakembereket, és a helyüket pártkatonákkal, illetve azok gyerekeivel feltölteni. A származás még nem jelent automatikusan tehetséget...
Illetve nekünk kár, nekik meg még egy másfél-két évig (remélem már csak ennyi) egy kib@szott jó lehetőség a saját első 100 milliók megkeresésére.

2012.03.05. 08:46:35

Egy fontos tényt nem illik elfelejteni: a köztévét közpénzből finanszírozzák.

Leadfoot 2012.03.05. 08:50:18

Sajnos elfelejtettem megnézni, de erősen Első generáció szagot érzek a levegőben.
Csak itt nem lesz mersze senkinek 4-5 adás után levenni a műsorról a produktumot.

bapcs1964 2012.03.05. 08:53:23

@Palkovicsné: csókolom,oda se kapcsoljon....

no mail, no problem 2012.03.05. 08:54:59

@cöcke: mazányi eszter ex-velvet.

velvet.hu/celeb/2012/02/02/marslakok/

@SamSem: ezért az átlátszós cikkért jáksó beszólt a linkelt interjúban is. én már csak jáksó "beszélsz hülyeséget közöd hozzá"-jellegű szarházi beszólása miatt is remélem, hogy az átlátszó felülteti a fingófára az mtva-t is, és jáksót is.

fidzsi 2012.03.05. 08:56:52

@rockjano: Lehet, hogy rosszul tudom, de a TV2-ellentétben az m2-vel - szintén kereskedelmi.
Más: Az, hogy egy -nem tudom miért ilyen- bazi hosszú szappan/tudományos/oknyomozó etc. sorozat
milyen, talán egy pár rész után lehetne megítélni. Akkor, a mű esetleges hiteltelenségével-antiprofizmusával- ellentétben, legalább a kritikák lennének hitelesek. Így csak éhes ráugrást érzek.
Ettől függélytelenül, minden nagy pénzáramlás
gyanús a kultúró esetében. Különös tekintettel
a közpénzek alácsorgását illetően. Ebben a'szem nincs vita köztünk. Pici türelmet ítész polgártársaim! Induri-pindurit legyen megalapozottabb a verdikt.
Tisztelettel.fidzsi,droid.

Browning 2012.03.05. 09:01:25

szabóZ! Mit fogsz te ezért megint kapni a Jáksótól? :-) Majd megint fikázni fog a hasonlóan kreatív rádióműsorában téged is, mint a Béres Zolit. Mert ő nem csípi ám, ha kritizálják, azt tudod, ugye? :-)

A Béres Zoo is kreatívan cikizte őt a rádióműsoraiban, erre elkezdte olyanokkal rágalmazni, hogy pizzát, meg kaját kért a hallgatóitól adásban. Mivel ez a szerencsétlen Jáksó semmivel sem tud visszavágni. És ez az ember bázz, kreatív producer közpénzből. Soha egy cseppnyi kreativitás sem volt a rádiómásoraiban sem, tessék csak belehallgatni, mit művel. Amikor a Danubius-ban csinálta az esti szánalomműsorát, aközben a Duna Plázában kávézgatott a haverjaival akkor, amikor adásban kellett volna lennie. Tudja ez az ember, hogyan kell semmi munka nélkül vagyonokat leakasztani. Most épp Fideszes lett másfél milliárdért, a volt barátnőjének és annak volt férjének Fideszes kapcsolatait felhasználva. Na, de erről írt az index is részletesen. Ennyi, így kell csinálni, gyerekek. Akinek meg van egy kis csepp esze, az meg elhúz ebből az országból, mint a Béres is.

Köszönöm a szót.

szemtanú - alibit nem igazol! 2012.03.05. 09:03:14

az is elég beszédes, hogy a facebook-on 206 kedvelője van a hivatalos oldalnak...
ez a sorozat nem tud megbukni, szerződésük van 2 évre, a pénzt megkapták, el fogják költeni, ne legyenek illúzióink.

fidzsi 2012.03.05. 09:06:40

@vanRob: Eddig úgy tudtam, hogy a közpénz tv szoáré volt eddigelé is. Lehet, hogy csak az egyik pancserizmust, szervilitást, rokonságot válcsa a másik garnituró-egy másik garnirunggal-
vagy valami ilyesmi.
Üdv.fidzsi,droid.

Kulmar 2012.03.05. 09:10:17

@fidzsi: nálunk fejlettebb országokban az ilyesmit még azelőtt elkaszálják, hogy adásba kerülne. Amúgy miért kellene várni az ítélettel? A színháznál is vársz, ha az első előadás rossz, mert a 100. biztos jobb lesz? hmmmm

Láttál-e a műből akár fél percet is?

kewcheg 2012.03.05. 09:15:40

hűtlen kezelés....

megadeth1 2012.03.05. 09:15:41

Az ilyenre mifelénk azt szokták mondani, h nem ért egy gatya fingot se. A főszereplő nőci meg tisztára olyan mint a reif. bankos reklámból a nagypofájú, először azt hittem, az.
Háttérben ment a műsor, míg nyírtam a gyereket, de igencsak erőlködnöm kellett, h az előtoluló könnyektől, vagy a hangos nevetéstől ne rontsam el a frizkóját... Ez már annyira kínos, mint a tehetségválogatók, már inkább kimegy az ember a szobából, annyira szégyelli magát helyettük.

Tom Ferramenti 2012.03.05. 09:17:07

A fémet szeretné kinyerni a régi alkatrészekből, hogy egy új szuperszámítógépet alkothasson.

M. Bertalan 2012.03.05. 09:21:02

Ezt én is gondoltam, csak nem tudtam ilyen jól megfogalmazni:
A szappanoperának nem lehet ilyen története. Egyáltalán nem lehet komoly története, hiszen akkor nem lehet bekapcsolódni akármikor. tehát amit tegnap láttunk, az egy Tűzvonalbanszerű heti sorozatnak illik be. Mi lesz a 400. részben két év múlva?

A "két éve játszóteret épített contra most jött ki az évekig tartó börtönből" nekem is leesett, ahogy az is, hogy mit jelenthet az, hogy valamit "levesznek az internetről".

Nem lehet, hogy a vírustörténetnek az volt az értelme, hogy amikor később a csaj képére kattintottak, akkor is a videó jött be?

Ja: és csak én éreztem rohadt ellenszenvesnek a mások telefonjait feltörő, kandikamerázó újságíró főszereplőket??

fixactor 2012.03.05. 09:26:02

Na ez a helyzet, amikor az orrunk előtt lopják el a pénzünket. De nagyon! Amit az adónkból, amit ÉN Te MI, de ő nem!!! fizettünk be a kasszába!!!Ide nem kellene más, csak néhány szívlapát!!! Tehetségtelen, szar, hányás egy film volt (azonnal le kellene állítani, hiszen nem más mint egy bűncselekmény) ráadásul még azt is üzente: bekaphatjátok vaze, dögöljetek éhen, Marslakók vagytok saját hazátokba. Én Jáksó László nyolc évig szivattam a Viktorékat, ami a csövön kifért, most meg kapok érte 2 milliárdot.
Ti mit kaptatok a szavazatért? Munkanélküliséget, újabb adókat, szopatást! Csak tudni kell haverkodni...Ez sokkal durvább, mint Dörner az Újszínházban...Úgy hívják fordított személyi premizálás...
MEGÁLL AZ ÉSZ!

alfonzo 2012.03.05. 09:32:14

Mit várt bárki is Jáksótól? Egy szerencsétlen alak,aki ügyesen botladozik a médiában.Elég a rádióműsorát meghallgatni.Semmiről sem szól,makog,idétlenkedik.Ebben a pénzlenyúlásos Csuti érában sok szerencsét a szerencséltennek!!!

Nem Penny hajója 2012.03.05. 09:34:36

Úgy tűnik, attól, mert valaki Habony Árpi lyuksógora, még nem feltétlenül tud műsort készíteni.
Örülök, hogy az adómból közvethetve támogathatom még két évig ennek a szarnak a gyártását. :(

Kutchek (törölt) 2012.03.05. 09:36:43

Pár éve a keresztény-nemzeti kurzus keresztre akarta feszíteni Jáksót az ízléstelen bulvárszarságaiért.

Most akkor a fidelitas és az ifjú keresztények köre minden este ezt fogja nézni?! :))))))))

fran7 2012.03.05. 09:41:51

Amennyire figyeltem, a főcímdal, csak a végén hangzott el. Ezzel szerencsére megkímélhettem a füleimet.
Továbbá egy napi szappanopera, kb, ennyibe kerül.
A BK végtelenül gagyi volt, mikor elkezdődött, az is maradt. A Marslakók se nem rosszabb, se nem jobb. Talán kicsit jobb színészek vannak benne. Mondjuk ez nem kihívás.
Szappanoperát, ahogy SzabóZ írta majd egy év múlva kell megítélni. Máshol is így csinálják.
Máshol az Usában: 100 pilotból lesz egy jó sorozat, pedig ott nem annyi pénz van rá, mint itt. Magyarországon mennyi pilotot forgatnak egy évben?
A sorozatkészítés, filmezés, mindenhol a pénzmosás egyik legbeváltabb módszere, miért lenne ez másképpen nálunk?

BGy · http://babosi.blog.hu 2012.03.05. 09:45:34

Nekem tetszett. Mindig szerettem az ilyen filmszakkörös szagú filmecskéket. A Hacktiont is emiatt néztem.

furo80 2012.03.05. 09:46:56

Nekem valaki megmondhatná, hogy mit akart a film végén, a stáblista mellett, jelenteni az a videoklipp? Itt gondolok az egy kamerával szemböl, jobról és balról felvett akármire. Háttérben az öregasszonyok a bevásárló szatraikkal... Csak tátott szájjal bámultam.

Psi Holo · http://psiholo.blogspot.com 2012.03.05. 09:49:31

Akinek van egy kis csöpp esze, szembeszáll még időben.

VOGAben 2012.03.05. 09:51:57

Hát ez meg mi volt?!

De a "visszavonultatott" csapos firkász milyen retró korsóból itta már az aznapi első sörét! Húsz éve sem voltak már ezek forgalomban. Egy darabot őrzök a szekrény mélyén. Még Újlaki Dénes csapolt ilyenbe a Szerelem második vérigben.

A kettesen most ment le a Nyolc évszak. Sokadszor, de én szeretem a szereplők miatt. Na azt is poén lenne elővenni, csak ott lenne a bibi, hogy a szereplők fele tartós munkanélküli lenne a jelen környezetben.

Libernyák 2012.03.05. 09:54:54

Pedig a ti kutyátok kölyke az egyik szereplő...

Nem Penny hajója 2012.03.05. 09:58:28

Mondjuk a műsoridővel kapcsolatban hülyeséget ír SzabóZ, mert a Barátok közt 24 perces, egészen pontosan 2X12, csak a reklámok miatt tűnik többnek.

Amit még hiányoltam a posztból: a ferdearcú főhősnő "színészi munkájának" a méltatását. Értem én, hogy volt kolléganő, meg ismerősbe kellemetlen belerúgni, de mégis...

draft22 2012.03.05. 10:00:51

@Radical rotors: Ezut ponht te írod, hehe érdeklődj egy kicsit magadról

bioLarzen 2012.03.05. 10:03:52

"a főgonoszról először megtudjuk, hogy két éve veszélyes hulladékot ásott el egy játszótér alatt"

Haha, és még ezt is a Numbers c. krimi-sorozat egyik epizódjából reciklálták - ott ugyanez történik :D

bio

draft22 2012.03.05. 10:04:22

ómagyar Ezut=Ezt ponht=pont

dufka 2012.03.05. 10:07:38

Sziasztok, legalább ne a vasárnapi főműsorban adták volna ezt a színvonal alatti szórakoztatást "Maguknak"

dufka 2012.03.05. 10:07:39

Sziasztok, legalább ne a vasárnapi főműsorban adták volna ezt a színvonal alatti szórakoztatást "Maguknak"

fidzsi 2012.03.05. 10:07:44

@Fan....:1.)Láttam.2.)Színházban ugyanaz a játék
megy az első előadástól. Sorozat darabról nem hallottam, bocs, ha rosszul tudom. Egy darabot játszanak sorozatban. Ő, mármint a darab, csak új
rendezésnél változik. A te hasonlatod csak akkor áll meg, ha egy darabot pl. az első 25 db. perc után ítélne meg a kritikus, miután elhagyta ekkor
a műveleti helyszínt. Természetesen lehet, hogy az első rossz 25 perc után a többi sem javul, d'azért láttunk már nem egy csodát.
Meg aztán van úgy, hogy a kritiker rosszul
értelmezi az első 25 percet, cum blájstift. Nem
gondolod? Persze, lehet, hogy tré a mű. Én azé'
adok még egy két sanszot nekije.
No, ennyi.
Tisztelettel.fidzsi,droid.

draft22 2012.03.05. 10:08:08

Alapvetően az a baj, hogy a köztévénél egy kereskedelmi jellegű műsornál sincs elvárt nézettség 8még a csatorna átlagos nézettségéhez sem mérve adott műsorsávban), tehát fizetik a pénzt akkor is, ha senki nem nézi.

Gabi megmondja a tutit... 2012.03.05. 10:08:31

Szerintem ma este jön Rogán Tóni és rutinos szappanopera- illetve bulvárhősként kimenti a nagycsöcsűt a felborult autóból. :)

bioLarzen 2012.03.05. 10:10:13

@dalida: Miért, tök jó: ez az "Ezut poht" pont úgy hangzik, mint egy indonéz főhős neve...

Vagy egy török kikötőé franciásan... :)

bio

draft22 2012.03.05. 10:10:34

Nem az a baj, hogy rossz, hanem az, hogy az én pénzemből csinálják, ráadásul drágábban, mint egy kereskedelmin hasonló gagyit.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2012.03.05. 10:13:07

@Browning: voltam en mar radioreklamban lehülyézbe :) szép napok voltak.

NYJetsTD 2012.03.05. 10:14:50

Miért Marslakók lett a sorozat neve?
Mert a Kaya Ibrahim show, a Nokia-dobozok és a Négyes metrózz ezüsthajón nevek már foglaltak voltak...
Teljes hét percet tudtam végignézni belőle. Aki ezt a "gyorsítsunk fel filmet kapkodó, állandóan mozgó kamerával" baromságot kitalálta, eltörném a kezét.
Kettő milliárd! Közpénzből. Erre. Eszem-faszom megáll.

dufka 2012.03.05. 10:17:13

Kíváncsi leszek azért, hogy meddig lesz műsoron a lehangoló kritikák ellenére???

Radical rotors 2012.03.05. 10:17:53

@dalida:

figyelj te okostojás Tóbiás...

Az hogy a békaszájú, répafejű, ripacs kicsoda azt te is látod meg én is, ez nem fajelmélet hanem tény és való, pont.

Azt, hogy egy mélcím mögött ki van - ha csak nem vagy ügyes hekker - nem tudod megállípítani.

Ha ez a szar-fos-gagyi amit az adódból fizetnek neked tetszik, akkor nézzed sokat de én amíg van "szabad" internet úgy és azt írok le amit akarok.

Szevasz.

bucbuc 2012.03.05. 10:19:30

Az a helyzet, hogy rohadt sok a nyugdíjas.
Nekik meg ez (is) pont jó lesz.

Amúgy meg ez az egész gagyi banalitás azt minősíti, aki elviseli.
A történet, a "színészek", a zene, stb meg azt, aki csinálja.

Kutchek (törölt) 2012.03.05. 10:19:35

@dufka: "Sziasztok, legalább ne a vasárnapi főműsorban adták volna ezt a színvonal alatti szórakoztatást "Maguknak""

Imétlés: ma m1 14:25

Remélem rendesen megszórják majd az m2-t, Dunát, Duna World-öt esetleg echo és Hírtv-t is az ismétlésekkel:))))))

maczakb 2012.03.05. 10:20:56

Ha ez senkinek sem tetszik - hozzászólások alapján kb. ez a helyzet - akkor miért létezik egyáltalán ez a műsor? Egyszerűbb lett volna a 2 000 000 000 Ft-ot kisorsolni személyig. szám alapján aztán legalább egy ember őszintén örült volna. Ilyen fogadtatással a műsort készítők nem fogják élvezni...

matolcsy · http://www.nuku.hu 2012.03.05. 10:20:57

Minden második commentes blogposztban van ez a "füstüveg dohányzóasztalon található fehér csík" dolog.

Az igazi Svarc Enegger · https://www.youtube.com/watch?v=Ik9qunsZZtY&index=21&list=RDJVoyWQSNr8I 2012.03.05. 10:23:14

@penelope garcia:
Én is sci-fiben reménykedtem. Bármilyenben. Ezt az izét három perc után feladtam.

djlacee · http://www.ikvahir.eu/ 2012.03.05. 10:24:27

Port.hu -n is mindent leértékelnek, mégis felmérések szerint azok nézettek. Sztem egyébként nem volt olyan szörnyű, kiváncsian várom a folytatást. A Jóban Rosszban is robbantással kezdődött

dr. mesterséges színezék 2012.03.05. 10:25:26

Ez a Jáksó egy zseni.
A Heti Hetesben azért kapta a gázsiját, hogy az I. Orbán-kormányt fikázza - vagy felvezesse a fikázást - akkor is, ha véletlenül épelméjűen gondolkodott az a kormány.

Ma a - véletlenül sem épelméjű - II. Orbán-kormánytól kap gázsit azért, hogy visszaosszon belőle az osztónak, és hogy legalább megpróbálja elhalványítani a nyilvánvalót, hogy az adó a Kedves Vezető onlájn biográfiája.
(...)

Bizisten az egész magyar médiafronton Kiszel Tünde a legkorrektebb karakter, amennyiben őszintén köhög, ha az éppen lemélytorkozott művészúr túlságosan irritáló - a többiek már ilyenfokú őszinteségre sem képesek.

draft22 2012.03.05. 10:28:28

@Radical rotors: Miért lettél ilyen ideges haver? Szánalmas Magyarorsztág és magyarság lejárató, Slota ügynök lehetsz, némi kompenzációs beütéssel. tudod akinek mindenről az jut az eszébe, az nem véletlen, de gondolom ezt te is tudod. itt egy gagyi sorozatról van szó, nem arról , hogy tükörbe néztél.

Sadwick 2012.03.05. 10:29:05

Amúgy arra még emlékszik valaki amikor 2002 környékén a két kertévé jó érzékkel egyszerre próbálkozott azzal hogy legyártsa a magyar "Jóbarátok"-at "Tea" és "Limonádé" címen? Szerintem valamelyikben ugyanez a maca volt az egyik főszereplő...

Sadwick 2012.03.05. 10:31:46

@djlacee: és tényleg: index.hu/kultur/media/tea/

Nem emlékszem, az ilyen szar volt?

dr. mesterséges színezék 2012.03.05. 10:32:47

@dalida: "Magyarorsztág és magyarság lejárató, Slota ügynök lehetsz"

"tudod akinek mindenről az jut az eszébe,"

Ha eddig nem tudta volna, milyen az, akinek mindenről AZ jut az eszébe, azért most már tudja.

Dr.Rekettyés László 2012.03.05. 10:34:51

Valaki tud valamilyen kimutatást vagy statisztikát arra nézve, hogy a XXI. században mennyivel többen ülnek majd le csak azért napi szinten, hogy láthassák egy néni dekoltázsát a tévében?

fran7 2012.03.05. 10:36:26

@maczakb: Hülye hasonlat, de a Híradó se tetszik senkinek, mégis nézett műsor, akár a Kékfény. Azt meg egyetlen szappanopera néző se mondja, hogy tetszik neki a BK, vagy a JR. Csupán nézik. A napi szappanopera műfaja nem tetszés kérdése. Ezért kell egy évet várni, hogy tudjuk, hogy olyanná vált-e mint a BK, hogy három héten át nézzed, hogy Juli és Ati végre összeállnak-e. S tudod, hogy bár ez a legéletszerűbb szál az utóbbi 10 évben, de akkor is blődség. Mégis nézed. Ez nem Lost, hogy próbáld az idősíkokat csúsztatgass gondolataidban és elméleteket gyárts mindenféle szobrokról. Ez szappanopera kicsit közszolgálatiasítva.

draft22 2012.03.05. 10:38:52

@dr. mesterseges szinezek: Nem én kezdtem. Nem ez jutot az eszembe először, csak amikor ennek a szerencsétlennek a beírását elolvastam. Nekem róla (és a hozzá hasonlókról) jut mindig ugyanaz az eszembe.

fran7 2012.03.05. 10:40:45

@Sadwick: Fogalmazzunk úgy, nem volt jó. Bár ott is volt hasonlóan tehetséges színésznő. Ott is az volt a baj, se nem volt magyar, se nem amerikai. Vagyis nem volt hihető, hogy ilyen történik, de nem is volt teljesen fiktív. Bár a Friendsről is kiderült, hogy mennyire nem volt realitása a sorozatnak. Abból a fizuból még véletlenül se tudtak volna olyan kérót bérelni.

sofalwy 2012.03.05. 10:41:14

Jáksó nyomorult nemi életét, egy-két politikus pénzéhségét, olcsón megvehető dilettánsok reménytelenségét egyesíteni azzal, hogy szellemileg legalább elfogadható terméket gyártsanak - lehetetlen vállalkozás már a tervtől kezdve. Akik mégis megrendelték ezt a szánalom terméket vagy tudták ezt, vagy eleve nem is érdekelte őket az, hogy majd durván kilátszik a simli. A köztévé meghalt, az a tisztességtelen helyzet van, hogy a fikázott antivilágban készült régi műsorok jelentenek nézhetőt mindösszesen a négy kitartott csatornán. Ha én régi tv-s lennék letiltanám műveim szerepeltetését ezeken a kanálisokon.

cselaxi 2012.03.05. 10:45:49

Már mindenki alig várja a Forma 1 rajtot, a királyi TV-n. Két dolog miatt. Az egyik, hogy HD lesz. A másik, hogy pfúj RTL. Az eddig elkú.t műsorok alapján (A dal, Marslakók)állítom, lesz még küzdelmes autóverseny-nézés.

dr. mesterséges színezék 2012.03.05. 10:46:08

@Dr.Rekettyés László: Az attól függ: ha szar film megy körülötte, akkor lényegesen kevesebben, mint amikor a kebelvölgy a fő és egyetlen téma a képernyőn.

Esetleg meg lehet próbálkozni az élőben rázásukkal ebbe a nagy valójáksósodásba.

dr. mesterséges színezék 2012.03.05. 10:50:00

@sofalwy: Parti Nagy és Závada már beintett a "közszolgálati" rádiónak - nem zárom ki, hogy a filmes jogok egyszerűen nem teszik ezt lehetővé.

dr. mesterséges színezék 2012.03.05. 10:52:36

@cselaxi: Nincs az a lebőgés, ami eleve veszteséggel kell, hogy végződjön: ha problémás az F1 közvetítése, azért nem a stáb a vétkes, hanem az F1, következésképpen az utolsó buznyákot is át kell irányítani abból a magyar focihoz.

fran7 2012.03.05. 10:52:53

@sofalwy: Te nem nagyon tévedtél mostanában az m1-re. Néha vannak olyan dokumentumfilmek, hogy csak les az ember. A bolgár csávóról, akit Manchester Unitednek hívnak. Akkora baromságnak tűnik így leírva, de többet mondott el a magyar valóságról, mint az összes kertv-és műsor. Csak az ilyen műsorokról nem ír kritikát SzabóZ, meg sixx. Nem is ez a dolguk, csak így senki nem tud róluk. A 22-es csapdája. Vannak jó műsorok, csak azokról senki nem tud.

bandigyerek 2012.03.05. 10:53:45

most mit csodálkoztok? a királyiban sokadlagos a nézettség, meg a műsorkészítésnek nem feltétele a tehetség meg a hozzáértés. Ott volt pl. a szomszédok, Horváth Ádám egyből benyomta a feleségét a produkcióba, aki mellesleg minden idők legtehetségtelenebb "színésznője" egész életében egy karaktert hozott, azt is szarul.A megvalósítás is egy korabeli videós úttörőszakkör szintjén állt... Aztán ott volt az életképek..Az is horváth-produkció, és a rendező úr biztos hogy tudott valami fertelmesen ocsmány dolgot a köztévé akkori vezetőiről, amivel megzsarolta őket hogy adásba kerüljön az a borzalom..

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.03.05. 10:55:35

Simán jobban jártunk volna ha produkció nélkül csak úgy egyszerűen ellopják a haverok nejlonszatyorban a sorozatra kiírt 2 milliárdot, a bögyös-faros fehérnépnek meg vásárolnak egy FHM címlapot, ott bőven elég lett volna a bepucsítás...

bandigyerek 2012.03.05. 10:56:59

jáksó meg a haverja utazik a villamoson.
jáksó:-leszállunk?
haver:-nekem már van...

Margit bácsi 2012.03.05. 10:57:15

a hökker kendácsol vaze. :D

hogy amikó behökköl a rencerbe, akkor a rázkódástól ne hulljon szét a gép.

ezért ráforrasztyaja 3.5 colos internetet a 5.25 colos internetre.

NYJetsTD 2012.03.05. 10:58:30

A Forma-1-et Reisz András meteorológussal kellene közvetíttetni...

spion27 2012.03.05. 11:00:45

Na de belinkeli hát végre valaki azokat a csöcsöket? 3-4 kép elég lesz, a reggeli merevedést megoldja az is

Margit bácsi 2012.03.05. 11:01:09

@NYJetsTD: akkor végignézném zokogva.

2012.01.23. óta tag. 2012.03.05. 11:02:21

egyértelműen photoshop, csak nézzétek meg a jobb felső sarokban a repülő elejét!De, hogy a cikkhez is hozzászóljak a főszicsajt csöcsörészném, mint állat! Amíga dudákat mutatják engem nem érdekel se a Fiktor, se a közpénz!A pedok meg csak nézzék a BííKéjt!

Malone 2012.03.05. 11:03:34

én ezen háborodtam fel egy kicsit:
Mindezért cserébe nem sokat vár az MTVA a Marslakóktól, hivatalos álláspontja szerint ugyanis több év kell, amíg egy napi szappanopera nézettsége felépül, amíg megismerik és megszeretik a nézők a sorozatot és a szereplőket

Mi van? Szerintem ha egy napi sorozatról egy hét után nem derül ki, hogy életképes, hogy a karakterek jók akkor az mehet a kukába. Vagy valamelyik idióta azt hiszi, hogy ha valaki megnéz 5 epizódot ebből a szarból és nem tetszik neki akkor az azért még nézi több évig???
Ez a sorozat szar. Nem is nézek meg belőle többet.

index.hu/kultur/media/2012/02/20/a_valosagot_keveri_a_szappanoperaval_kozteve/

dr. mesterséges színezék 2012.03.05. 11:16:21

@Margit bácsi: "ráforrasztyaja 3.5 colos internetet a 5.25 colos internetre."

Innen a terminusz technikusz: sávszélesség.

maczakb 2012.03.05. 11:17:42

@fran7: 1. A Hiradó nagyon nem jó hasonlat, ott elvileg a tényeket közlik és azon nincs mit szeretni v. nem szeretni.
2. A BK extra sikeres, ezzel bizonyított, méghozzá hogy műfajában kiemelkedő!
Véleményem szerint: a barátok közt fordulatos (bár már kopottas hogy gyakran felbukkan egy mindaddig meg sem említett rokon, és talán még a Miki nem kúrt a Gézával, bár félek hogy a 10 000. részben ezen is túl lesznek). A szöveg pedig helyenként zseniális.
Pl. Amikor Tildát játszó színésznőt lecserélték, Vilibá valami ilyet szólt neki: - Kis unokám hú de megváltoztál!
Szal a barátok közt sok magyar ember esti meséje, nehéz lesz felvenni vele a versenyt.
Az 1 évvel kapcsolatban tök igazad van, bár szerintem lófasz sem lesz a nézettsége a BK-hoz képest, így a 2 milliárdból még nem elköltött lét továbbra is kisorsolnám :)!

dr. mesterséges színezék 2012.03.05. 11:18:11

@NYJetsTD: Az pont úgy is lesz. Elvégre valami alapján tudnia kell a mezőnynek, hogy nedves vagy száraz pályára készüljön fel a kiállás után.

dr. mesterséges színezék 2012.03.05. 11:21:16

@Malone: Nálunk máshogy telik az idő: itt egy pilot legalább egy kormányciklusig tart. Elvtelenségben megőszült médiaszereplők esetén inkább tovább.

NYJetsTD 2012.03.05. 11:24:01

@Sultan: Csak nyolcat? Ez a sötét főoldal harmincat is megért volna...
Érdekes, magánban ezeket max. 150 ezerért csinálják...

NYJetsTD 2012.03.05. 11:28:31

@dr. mesterseges szinezek: Ne aggódj, itt a távlatok végtelenek. Fognak még forgatni a CBA-ban, festmények előtt, Ócsán....

belga6 2012.03.05. 11:28:52

Végignéztem, bazmeg, esküszöm! Pedig már 10 perc után el akartam kapcsolni. Hát ez szörnyű volt. Lapos, unalmas ötlettelen. A készítőknek meg kellene nézniük néhány részt az HBO-s Társas-játék című sorozatból. Mert ott azért látszik, hogy tudnak a magyarok jó sorozatot csinálni. Mazányinak meg kéne engednie, hogy az operatőr megdöngesse, akkor talán nem mutogatná nyálcsorgatva állandóan a mellét! :-)

Margit bácsi 2012.03.05. 11:30:24

valami csöcs-capture tényleg befért volna a posztba.

valaki?

az én rózsám vasutas 2012.03.05. 11:41:41

Egy sci-fi az egész.
A hírdetők miatt leleplező cikkek helyett Christina Hendricks elképzelt melleit mutogatják címoldalon?
Marhaság.
Ilyen hülye internetes újság nem létezik.
Jáksó egy olo.

dr. mesterséges színezék 2012.03.05. 11:43:06

@NYJetsTD: Mindenesetre én majd csak akkor kapcsolódom be, amikor a főhősnő megtalálja a szálat a hirtv.hun a főgonosz és Gyurcsány meg Sukoró között, illetve amikor ímélt kap a Nagyboldogasszonytól, amelyben biztosítja az országot lobbitevékenységének szakadatlan voltáról, és átadja a Teremtő üzenetét: jól csinálod, Viktor, és ne hagyd a Palit!

sofalwy 2012.03.05. 12:00:05

@fran7: Az egyes kivételek legfeljebb növelik a kontrasztot a sok silány között. Nem láttam az általad említett "csodát", kérdés, hogy vásárolt műsor, vagy saját gyártású? Az viszont kilátszik a stáblistákból, hogy sok új cég gyárt a régiek helyett (nem feledve azt, hogy az előző kurzus idején is gyakorlat volt a csókosok kitartása a t-n keresztül!) igencsak silány, képernyőre nem való műsornak nem nevezhető videótartalmat, vélhetően méregdrágán, mint Jáksóék, vagy utalhatunk pl. arra a háttérben bujkáló hírre is, mely szerint pl a Mága show is ingyen kapta az államtól a sportcsarnokot a koncerthez. Ezek a produkciók mind kereskedelmi műfajok, amikhez állami pénzt nem lenne szabad tenni!!!

A mai politika nincs is tisztában azzal, hogy a közpénznek mi a funkciója - szerintük az, hogy bármit, pl. tv műsort utalási okként kell felhasználni a közpénz "lefedésére". Na ezt azért hadd ne fogadjam el!

Füredi 3.0 2012.03.05. 12:02:32

@fran7: Tisztázzuk: A Bk JÓ.
Adott egy műfaj, és mindent a saját műfaján kell értékelni. A BK-sikeres, kellően termeli a celebeket és megfelelően szórakoztat. Ez ugyanis a dolga egy szappanoperának.

Na, most a Marslakókkal az a baj, hogy - egyetértek veled, egyelőre - nem látszik az, hogy a műfajnak megfelel-e. A belőtt cél egy napi sorozat, tehát szappanopera. De amit láttunk, az nem erre utal. Tehát, valóban, egyelőre ne beszéljünk színvonalról, aki még emlékszik az első 50 BK-ra, az nem szívesen emlékszik. De valami nem stimmel a dologgal műfajilag. Nagyjából a cikk is erről szól.

bőrmók 2012.03.05. 12:05:46

@kowee: :D
Az, hogy egyáltalán miért forraszt valaki, BÁRKI floppy meghajtót, önmagában is kérdéses.

Ez is csak egy nick 2012.03.05. 12:24:23

Hát megnéztem tegnap, nem kellett volna, egy értelmetlenül elvesztegetett óra volt az életemből.

Nagyon szar történt nagyon gyengén megvalósítva, nagyon pocsék színészekkel.

Mondjuk ezt az újságíróként és színészként egyaránt teljesen tehetségtelen Mazányi Esztert nevű kontárt nem tudom, ki kúrja, hogy ennyire tolják mindenhol.

klárinéni 2012.03.05. 12:32:09

Miért kell minden kezdeményezést lefikázni? Mindennek van egy kifutási ideje, lehet, hogy a kezdeti döccenések után szépen beáll a dolog...
Talán nem napi, hanem heti egy -50 perces - adás
után más lehetne a véleményetek.

Miért nem lehet úgy élni, hogy nem visztek bele
mindenbe politikát? Itt lehet bármilyen kormányzat, mindig mindenki csak leszaroz minden! Nézni, csak kívűl állóként????

no mail, no problem 2012.03.05. 12:45:33

@dalida: a szerencsétlen szerintem a fölötted levőnek próbált beszólni, ahhoz még illik is válasza. csak éppen mellényomott, vagy tényleg ennyire szerencsétlen :)

finalNmbr 2012.03.05. 12:45:49

Csapong ez az írás. Így válik ellentmondásokkal teli értelmetlen fikázássá az egész.. lehet neked is jobb lett volna várni fél évet ezzel a poszttal..

NYJetsTD 2012.03.05. 12:49:46

@klárinéni: ne legyél naív. A politika ebben is benne van, nem kellünk mi hozzá.
Majd ha nemsokára a nézőpont intézet kimutatja, hogy ötmillióan nézik, akkor megérted...
Másrészt ez már nem az Isaura, Dallas, Szomszédok kora. Az idősebbek nem is nagyon értik ezt a katyvaszt, a fiatalok nem is néznek M1-et.
Napi szinten ez a sorozat? Imádom, hogy most hirtelen mindenki milyen türelmes és elnéző lett a közpénzek felhasználását illetően...

lizzyke mondom 2012.03.05. 12:50:53

A Fruzsina miért a saját nevén játsza saját magát? (díszK) Van annyi pénz???? Amúgy elég pocsedli volt.

no mail, no problem 2012.03.05. 12:53:14

@Ez is csak egy nick: nem tudom, de a jáksó/mazányi velvetes interjú képei között van olyan, amelyikről első blikkre az jutott eszembe, hogy ezt a nőt a jáksó kúrja, vagy kúrta.

dr. mesterséges színezék 2012.03.05. 13:01:35

@bőrmók: A CD-t/DVD-t égetni kell, a floppyt elég forrasztani.

dr. Ringlósztár 2012.03.05. 13:03:32

@Ez is csak egy nick:
És azt a kopaszt a szélén, azt vajon ki kúrhatja?

reccs 2012.03.05. 13:03:37

@nmy: Pedig már a múlt kedden kész volt.

Ez is csak egy nick 2012.03.05. 13:06:45

"Ráadásul a bulvárújságírásnál legfeljebb az lehet unalmasabb, ha valaki kalauz egy felszámolásra ítélt szárnyvonalon."

Ti már csak tudjátok, hisz az Index is ugyanolyan bulvár, mint mondjuk a Blikk.
Csak ott több az írni is tudó.

@cöcke:
Magyarul a pasid sem tud írni?

@Yooha:
Ráadásul nem tudom, mi kompromittáló van egy videón, amiben valaki ajtót nyit, és kifizeti a pizzát.
Az is teljesen életszerű, hogy pizzarendelés után nekiáll az ember dugni a pizza megérkezéséig...
Én is imádom a dugást félbeszakítani, hogy kifizessem a pizzafutárt. :-)

@imred:
A Lindában legalább a színészek jók voltak (még Görbe Nóri is egy színészkirálynő ezekhez a marslakókos kontárokhoz képest).

@Rubicon:
Nem veszik le, előre megmondták, hogy nem számít a nézettség.

@megatoner.hu:
Tény, hogy azok akarnak lenni, de írni egy sem bír megtanulni. Abba biztos energiát kéne fordítani. Azt gondolják, aki ismeri az ábécét, az egyből alkalmas is újságírónak. Pedig nagyon nem.
Lásd pl. az Index (és csatolt részei, pl. Velvet, Dívány stb.) teljes stábját.

@Browning:
Na jó, mondjuk Béres Zolinál tehetségtelenebb és alkalmatlanabb rádióst azért nagyítóval kell keresni... Egy rockzenei műsorvezető, aki alapszinten sem tud angolul, nem ismeri a magyar zenekarokat és azok zenéit, és nem tud beszélni? Vicc. Rossz vicc.

@megadeth1:
Csak a Raiffeisen bankos csaj (ha Kovács Patríciára gondolsz) tehetséges színésznő, Mazányi meg a tehetségtelenség szobra.

@M. Bertalan:
Biztos nem, a News of The World újságot ilyen tevékenység miatt szüntették be Angliában. :-)
nol.hu/kulfold/gyuruzik_a_brit_lehallgatasi_botrany

dr. mesterséges színezék 2012.03.05. 13:09:39

@no mail, no problem: A szerencsétlen pont annak akart szólni, akinek szólt, és a szerencsétlenben újfent tudatosodott a paradoxon, hogy minél turulabb valaki, annál kevésbé érti Árpád nemzettye nyelvinek finomságait - bár a szerencsétlen tudja, hogy az olvasottság nem jön a génekkel, sőt sajnos a nemzeti konzultációk glédái sem tekinthetők ezen a téren nagy előrelépésnek.

dr. mesterséges színezék 2012.03.05. 13:11:27

@no mail, no problem: Ez a Jáksó általi kúrattatás ma már jogforrás is?

mira88 2012.03.05. 13:13:16

Akárki akármit mond ez nem volt rossz. Teljesen objektíven néztem, fogalmam sincs mennyit költenek egy részre stb.. Egyszerűen csak az én ízlésemnek megfelelt. És könyörgöm mit vártok? Ez nem Los Angeles és a sorozatexpó, és nem az ABC kiárusítása hanem a magyarországi köztévé próbálkozása nézhető, élvezhető műsorok gyártására. Továbbá sokkal hitelesebb, ha már itt tartunk mint a barátok közt (ahol soha senki nem volt még otthon se melegítőben se papucsban, annál inkább jellemző a kosztüm és magassarkú, mint otthoni viselet...) Mindamellett, hogy nem utálom elvből egyik magyar gyártású sorozatot sem, de ha már valamit 'szarozni' szeretnénk, akkor nézzük meg a versenytársait is...

Johnny Crunch 2012.03.05. 13:14:46

Szerintem főszereplőnek inkább Marsi Anikó kellett volna.

dr. mesterséges színezék 2012.03.05. 13:15:49

@mira88: "ha már valamit 'szarozni' szeretnénk, akkor nézzük meg a versenytársait is... "

Vonatkozó szócikkek: "duche and turd sandwitch" és "közpénz".

dex.ion 2012.03.05. 13:21:02

@fran7: "Néha vannak olyan dokumentumfilmek, hogy csak les az ember. A bolgár csávóról, akit Manchester Unitednek hívnak."

kurva jó volt.

imred 2012.03.05. 13:22:00

Nem a sorozatot kell megszüntetni!!!! Azokat kell gyorsan lecserélni, akik ezt a fost kiadták a kezeik közül. A Marslakókat előre kifizették, tehát van rá pénz minimum 2 évre. Ennek szerintem örülni kell, mert biztos munkahelyet nyújt sok embernek. Most az lenne a feladat, hogy a megteremtett munkahelyeket megfelelő igazi, hozzáértő szakemberekkel töltsék fel. Az amatőr botcsinálta alkotógárdát eresszék szélnek, örüljenek az eddigi reklámheccnek, és elégedjenek meg annyival amennyit ezért a produktumért eddig kifizettek nekik. Aztán szedjék gyorsan össze az igazi színészeket, írókat, dramaturgokat, rendezőket, és bízzák rájuk a folytatást. Tuti sikeres lesz a dolog. Már csak azért is, mert sok képzett szakember évek óta munka nélkül tengődik. Ők biztos, hogy már csak emiatt is szívüket-lelküket beleadják majd a munkába, és nem akarnak majd nézhetetlen vacakot a képernyőre ereszteni.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.03.05. 13:25:34

a végén stáblista alatti 'klipet' látva szinte hallottam ahogy sixx sikítva röhög. :)

imred 2012.03.05. 13:33:10

Az a lealázos jelenet se volt semmi a lépcsőházban. Csöpi bácsi műpofonjai ehhez képest fényévekkel profibb volt

Ez is csak egy nick 2012.03.05. 13:36:28

@dr. Ringlósztár:
Gondolom, a Jáksó.

@fran7:
Csak az USA-ban az ilyen szaroknak már a pilotját visszadobják.
Meg ott a szappanoperákban is színészek vannak.
Ja, majd elfelejtettem: ott NEM közpénzből gyártják a szart.

@NYJetsTD:
Nem neve. Címe.

@bőrmók:
És pláne miért forrasztópisztollyal.

@klárinéni:
Ezzel a szereplőgárdával? Kb. annyi az esély rá, mint gyalog eljutni a Holdra.

Peterson 2012.03.05. 13:37:23

A képen a tipikus hacker ahogy 5.25-ös hajlékonylemezes egységekkel és ISA buszos alaplapokkal körülvéve csehszlovák pillanatpákájával éppen egy kislemezmeghajtót próbál ráforrasztani egy IDE csatolós mobilrack tetejére.

sep · http://prizmafolyoirat.com/ 2012.03.05. 13:43:18

Az volt a legjobb része, amikor megpróbáltak közszolgálatolni. Gergő, a hekker elmagyarázta, miért nem szabad káros linkekre kapcsolni, a genya maffiózó pedig azt, hogy miért nem szabad puha felületen tartani a laptopot. Közben volt pár csöcs, nehogy megunja az ember a sok hasznos információt.
Hát mi ez, ha nem közszolgálati ismeretterjesztés?

Ben Franklin 2012.03.05. 14:06:39

Látom a kereskedelmi médiát rohadtul zavarja, hogy jött egy nézehtő konkurens sorozat.....:)))

Ma 2 fikázóblog van címlapon....:))) Ettől még az M1 nézettsége folyamatosan nő, úgyhogy illene kirúgni a Barátokközt megfáradt 'profijait'...:)

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.03.05. 14:07:23

@lizzyke mondom: Sok lesz benne a cameo állítólag. Bár hogy a főgonosz csaját játssza, nem rövid szerepről lesz akkor szó.

@rrroka: Az tényleg kemény volt és előtte még a epizódban vagy 3x bejátszották.

Amúgy csak nekem tűnik nem szappanoperának?

Tényleg egyedi formátumnak tűnik. Az megint más kérdés, hogy külföldön (is) a saját gyártású napi sorozatok nagy része szappanopera (ahogy a posztíró is írja): egy környéken lakó családok magánéletéről szól, és arról szól, hogy ki kivel, mikor, hogyan csalja meg/árulja el a másikat (Coronation Street, Eastenders, Lindenstrasse, stb), és nem egy munkahely köti össze a karaktereket. A JR-ban is így kezdték el (karakterek egy munkahelyen dolgoztak), utána az új karakterekkel inkább a magánéleti szálak kerültek előtérbe.

Ennek a műsornak kellene lenni az m1 zászlóshajójának (ez vezeti fel hétköznap esti programot/nézettséget). Kezdésnek elég gyenge volt szerintem.

bucbuc 2012.03.05. 14:10:27

@Sultan: EZ BAZMEG 8 MILLA???

AZTAKURVAÉLET.

bucbuc 2012.03.05. 14:11:43

@bucbuc: Gondolom megversenyeztették tapasztalattal rendelkező cégek között a dolgot és kiválasztották a legolcsóbbat.

Beszarok.

Pofátlan tolvajok, ha csak ez így megy, mennyit nyúlnak le mással.

bucbuc 2012.03.05. 14:15:50

@Füredi 3.0: Én emlékszem az első 50 Bk-ra, ugyanaz volt mint most is.
Kb. 3 hét alatt stabilan vezető lett nézettségben egyébként, nem kellett egy évet várni.

LPista 2012.03.05. 14:17:40

""Az a helyzet, hogy rohadt sok a nyugdíjas.
Nekik meg ez (is) pont jó lesz.""
????????????? Ez igen! Ez komment! Ez színvonal! Csak utálkozni tudok! (Utóirat: Aki ezt így le tudta írni, abból egy is sok...)

bucbuc 2012.03.05. 14:24:32

@Peterson: Jaja, a hekkeres kép nem semmi.
Először nekem is átvillant az agyamon, hogy ez a magyar abszurd humor újravirágzását jelzi majd.

De csak azért, mert mindenben az értelmet keresem ösztönösen.

Ez is csak egy nick 2012.03.05. 14:24:52

@Ben Franklin:
Ez neked nézhető?

Hát akkor nézzed...

bucbuc 2012.03.05. 14:26:04

@LPista: Ez nem utálkozás bocika, ezek szomorú tények.

Abszolút kizsákmányoljátok az országot minden téren.

bucbuc 2012.03.05. 14:27:08

@LPista: Nem csodálom, hogy egy is sok neked.

Jobb nem szembesülni a valósággal, tudom. Még megzavarna valamiben a végén.

Chingachgook 2012.03.05. 14:30:23

hijj bazz, ezt a szart... ket percet birtam belole nezni, de muszaj volt elkapcsolnom, mert a gyerekeimnek apa kell :)

amugy en aszittem a plakatrol, hogy ez vmi ultraokos emberek vetelkedoje lesz, akik mar megnyertek a maradj-talpon-t, meg a legyen-on-is-milliomos-t... es a plakatrol fel sem ismertem mazanyit, pedig evekig egy helyen meloztunk.

dr. mesterséges színezék 2012.03.05. 14:40:39

@LPista: Egyrészt persze semmi alapja a megasztáros-valóvilágos-maunikasós ifjúságnak itten bármit nyugdíjasoznia.
Másrészt viszont 60 fölött tényleg pont úgy jó minden, ahogy "a tévé adja", "a rádió bemondja" vagy "az újság megírja" - ha mégsem jó, akkor azért nem, mert a Feri vagy a Viktor, vagy más egy másik újságban vagy adón azt mondja, hogy nem jó.
És ez nem az időskor, hanem a megélt kor (éra) hibája - ha lehet hibának nevezeni, ami általános.

dr. mesterséges színezék 2012.03.05. 14:46:33

@Chingachgook: Csak egy dolog hiányzik: Selmeczi szenátorasszon fővédnöklete. Amint meglesz az is, felismerik a fanyalgók, hogy milyen egy fasza kis sorozat, a floppyforrasztás meg nemzeti sporttá válik, amit a sportminisztérium is támogat, és Pali bá elsőként ír róla dolgozatot

Ez is csak egy nick 2012.03.05. 14:47:11

@Chingachgook:
"muszaj volt elkapcsolnom, mert a gyerekeimnek apa kell :)"

Lehet, hogy a feleséged már keresi. :-)P

ugatjukeztis 2012.03.05. 14:50:55

Ki rendezte?
Még sosoem hallottam a nevét, mint rendező.
Szerintem már most fejezze be a rendezést.
Csinálja az aki tudja.
De gondolom olcsó volt, így több marad.
Kell plasztikára a Jáksónak,mert még az ő arcbőre sem olyan vastag, ami ezt elbírja.

Füredi 3.0 2012.03.05. 14:54:56

@bucbuc: Hát, én nagyon nem így emlékszem. Annak idején rohadt ciki volt nézni, emlékszem, akkor kerültem napi kapcsolatba az internettel - 99 eleje - és amikor megtaláltuk a BK-főcímdalt, körbeküldözgettük, mint poént.

És nem, nem ugyanolyan, mint akkor sokat változott, előre-hátra, volt például egy nagy klasszikus korszaka olyan 2002 táján, akkor nagyon ment, most nem annyira, de most ugye nem is kell, olyan mint a fidesz, bénázhat, nincs ellenfél.

húsgombóc · http://husgomboc.blog.hu 2012.03.05. 15:23:30

@dr. mesterseges szinezek:

Minden korosztálynak megvannak a maga hülyéi.
Nem kell egyre ráhúzni az összes hibát.
Felesleges korosztályi ellentéteket szítani, mindenkinek van anyja, apja, nagyanyja és így tovább... és viszont - fia, lánya.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.05. 16:04:30

Jelentem, megnéztem ma az ismétlést, azóta is a hatása alatt vagyok:S Egy újabb műsor, amit nem kell nézni, éljen:) Csak ne a mi pénzünkből lenne.......

Vizibolha 2012.03.05. 16:08:05

Nyah, megtekintettem az ismetlest. A leiratokhoz csak annyit fuznek: az operatort fejbevagnam a kamera allando billegteteseert, mivel majdnem tengeribeteg lettem a mualkotas megtekintese kozben. A tobbi felejtos, a kozepeig meg voltak felpolcolt csocsok is, utana azt is elvagtak, lankadt a figyelmem. Hosszu, sekelyes, feleslegesen bonyolult, unalmas klisekkel. A kis hackercsavo tisztara olyan, mint Kyle a South Parkbol, foleg amikor a vegen a kocsiban felrakta a sapkajat, akkor nyeritettem a rohogestol h. jee, ez tenyleg Kyle (ez volt az egyetlen poen a filmben, koszi).
A fovegzene utan bunteteskent a Hacktion elozeteset adtak le, az tiszta porgosnek tunt a marslakok utan...

The butcher strikes back 2012.03.05. 16:12:29

@NYJetsTD: :D Az év ötlete :D Utálom a Forma 1-et, de ha tényleg beültetnék kommentátornak a Reiszt, élőben nézném az összes futamot :D

fixactor 2012.03.05. 16:17:09

Elfogtunk egy levelet (Heti hetes előzetes)
"Kedves...(itt egy nem pontosan kiolvasható név jön, ami egyébiránt nagyon hasonlít valakiére, de lehet, hogy mégsem az, hiszen annyi embernek kezdődhet a neve O.V.-vel!)...köszi a 2 milliárdot, már a spájzban van. Tudod mi meló, éppen dobjuk szét. Pista, Zsolti és Lajos listáját vettük előre, te, beszarás, de majdnem kevés lett a lé! Végül bocs, hogy nem Lyuksógorok lett a filmsorozat címe, ami az eredeti ötlet volt, de nem akartuk tovább feszíteni a sperhacnit...enélkül is fingatjátok szépen az egyházakat. Ahogy ígértük a következő részben már feltünik majd a Videotonos csávó, aki leleplezi a Jobbikos szurkoló LMP-s anyját, akinek egy részeges MSZP-s faszi lesz a férje, Biszku János lesz a neve, de a buzi féltestvérét, a gonosz gyártásvezetőt Dobrev Jenőnek hívjuk majd. A nézettség különben alig rosszabb mint...most nem akarok rögtönözni, de biztos vannak még rétegműsorok. Azzal különben segíthetnél, ha március 15-én minden szónoknak erről kellene a végén nyomatnia. Egy kis promó! Persze burkoltan. Amikor arról beszélnek, hogy hány családot dobtok ki majd az otthonaikból, akkor kellene azt mondani, hogy MARS LAKÓK!
Üdv:..." itt most két név jön,talán Laci és Árpi? Nem biztos...

DeToXXX 2012.03.05. 16:32:13

extike pedig jó nő 8)

megadeth1 2012.03.05. 16:39:18

@Ez is csak egy nick: véletlenül se Patríciára gondoltam, őt ismerjük, szeretjük. Hanem arra, amelyikben 3 buksza rinyál, h ez miért nem nulla forint.A hülyehajú mintha a Hactionben lenne, a nagypofájú tenyeres-talpas szemüveges meg mintha itt.De lehet, h ez mégis másik, franc se tudja, annyit nem ér, h ezért megnézzek még egy részt :-)

szbszig 2012.03.05. 16:48:22

"A sorozat főszereplője, Mazányi Eszter éveken át a Velvet.hu munkatársa volt."

vs.

"Újságíró, akinek elege van a bulvárból, oknyomozásra, igazi lehetőségre vágyik."

:DDD

Dr. jegeket_bérleteket 2012.03.05. 16:53:16

Jól értettem, hogy a maffiózó csaját, akit a filmben Marenec Fruzsinának hívnak, valójában egy Marenec Fruzsina nevű bige játssza? És ez egy híresség, akit ismerni kéne? Ad absurdum jó csajnak kéne gondolnunk??? Hát, szerintem bármelyik véletlenszerűen kiválaszott BKV-járaton legalább három-négy jobb nőt találok...

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.03.05. 16:54:18

ha megut a hazai szorakoztato-kisipar termesenek athato stihhje, rajossz, ennek a kertesz akosnak valszeg igaza lehet...

Jofiu 2012.03.05. 17:18:31

A színészi repertoár az első Szomszédok óta mit sem változott.
Külön a magyar sorozatokra van fenntartva ez a grimasz, sóhaj és hangsúly kombináció, legalábbis ilyet közel sem látok, hallok máshol. Sehol. Csakis magyar sorozatokban, de ott stabilan hozzák.
És tényleg vicces ahogy steril kisasztalra rádobtak pár véletlen alkatrészt és ennek a tetején floppy(!)-t heggeszt a "hekker". : )

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.03.05. 17:27:16

@Vizibolha: A végefelé, amikor a csaj meg a srác beszáll a kocsiba funkció nélkül, semmi dialóg. Elment volna némafilmnek is az a jelenet.

Nevem Earl 2012.03.05. 17:29:32

Igazából Eszter miatt akartam megnézni legalább a premiert, de lemaradtam róla - Bebére értem csak a távirányítóig. Aztán már csak egy gondolat maradt: atyaég, atyaég, atyaég! Übergáz a betétdal, főleg képpel, ha ilyen a sorozat is, akkor még általános iskolai vágyaim tárgya miatt sem éri meg. :))

Ez is csak egy nick 2012.03.05. 17:31:01

@megadeth1:
Hú, nagy kő esett le a szívemről, mert őt én is, bár a volt MSZP-képviselő férje azért nagy fekete pont a tetszési indexén.

Az újban a 3 idióta "ménemnullaforintos" picsa közt is van azért egy Gubík Ági nevű felvidéki magyar színésznő, aki egészen jó.
twice.hu/wp-content/uploads/2010/08/gubik-agi.jpg
A másik kettőt én sem ismerem.

@szbszig:
Hát mondjuk Mazányi Eszter újságíró sosem volt, csak újságírói állást töltött be.
Nem egészen ugyanaz.

@jegeket_bérleteket:
Na ja, akkor is, ha nincs is 3-4 nőnemű a buszon összesen, és 2 abból is kutya. :-)

Egyébként a Barátok köztben játszott valakit a többi szupertehetség között.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.03.05. 17:31:09

@jegeket_bérleteket: Ex-Barátok köztös. Valamilyen rokonságban volt R. Kárpáti Péter karakterével. Ahogy látszik, nem nagyon követem a sorozatot :)

Ez is csak egy nick 2012.03.05. 17:38:25

@Dr. Jofiu, PhD, FYI, ASAP, Etc.:
Nana, a Szomszédokban azért nagyon nagy színészek is játszottak.

no mail, no problem 2012.03.05. 17:59:38

@jegeket_bérleteket: marenec fruzsina a bk-ban játszott, és ezzel a blikkes fotóval elmehetne ikertoronynak dr vv eszter ügyvédnő mellé :)

static.kiskegyed.hu/db/0C/AC/02-marenec-fruzsina-d0002ECAC424bb69bf78b.jpg

a de a húgának biztosan.

Gabi megmondja a tutit... 2012.03.05. 18:04:08

@ugatjukeztis: A "rendező" (O.Z.) egy közepesnél valamivel gyengébb operatőr. Viszont úgy látszik, politikailag oké. Hogy szakmailag nem, az meg kit érdekel.

belga6 2012.03.05. 18:08:22

@Ez is csak egy nick: látom, nagyon osztod itt az észt mindenkinek. Patrícia férje SZDSZ-es volt.

ugatjukeztis 2012.03.05. 18:26:39

@Gabi megmondja a tutit...:
Operatőr és a rendező az két külön szakma.
Egyszerre a kettőt csak az igazán nagyok tudják......
Tiszta pénzmosás a történet. De ha már valamit el is kell költeni miért nem profikra költik.
Igen egyszerű a recept , mert így még több marad.
Nem adózik senki semmit az adózott pénzből.
HURRÁ.

Ez is csak egy nick 2012.03.05. 18:54:56

@belga6:
Egykutya. :-)
(Sőt, ha lehet, akkor még rosszabb.)

mediacapic 2012.03.05. 19:57:01

@kowee: Teljesen igazad van a PC múzeummal kapcsolatban! ... Mikor megláttam a "számítástechnikai múzeumban" turkáló srácot a fotón , elgondolkodtam, h az MTV-ben azt hiszik, azért mert telepakolnak egy asztalt Mézga Aladár szobájában található Köbükis PC alakatrészekkel, akkor elhisszük a szerplőröl, h sima "bejárása" van a Pentagon szerverébe... Vicc ez az egész!

fran7 2012.03.05. 20:39:22

"Sikerült" megnéznem a vég dalt. Csak paródia lehet, de ahhoz valami értékeseket kellene parodizálni, vagy amit szeret az ember. De a celebek világa, ugye egyik se.

Ha színvak vagy nem lehetsz festő. Maradjunk ennyiben.

spion27 2012.03.06. 00:04:09

tegyetek már be csecses képet!

spion27 2012.03.06. 07:18:46

@NYJetsTD: semmi komolytalankodást :D

Ide nekem gyorsan egy kivágott képet erről a nőről

xDS 2012.03.06. 12:54:26

Képileg nem a legjobb eresztés. De tény, hogy a Barátok közthöz képest ez is fényévekkel jobb. Tetszik, hogy sok a külső helyszín, de a beállítások nagyon elrontják sokszor a feelingjét. Mintha valami iskola tv-s felvételek lennének, úgy van felvéve 1-2 jelenet. Erre kicsit rágyúrhatnának a készítők. A végén a dal...és az a "klip" hozzá..Kimentek, elugráltak a kamera előtt, háttérben a csoszogó nyugdíjasokkal (akik egyszer feltűnnek egyszer eltűnnek), addig Béla fogta a kamerát és jól felvette. NC

az én rózsám vasutas 2012.03.06. 14:30:49

Nem hogyvoltozza senki a Jáksó bulit?
Mindenki BK-t és ÉH-t néz?
Csak nem.
Legalább a kedvemért.
Nincs benne se Kulka, se Hegyi B.
Se Csányi Sanyi, se Schell J.
Mi kell még, hogy nézhető legyen?

kamasuka 2012.03.07. 09:28:01

@bandigyerek:
Ez hülyeség. Az első - igazi pár rész - nem volt szar. A többi meg a korrajz miatt felbecsülhetetlen érték.

bandigyerek 2012.03.09. 07:20:07

@kamasuka: a szomszédokra vagy az életképekre gondolsz?

Betelgeuse-2 2012.03.13. 16:43:12

Én még egy részt sem láttam, de nekem mindenesetre kedvet csinált ez a kritika. Ha valamit ennyire lehúznak, azt meg kell nézni! Vagy azért, mert "olyan rossz, hogy az már jó", vagy azért, mert a kritikát írót valaki dotálta, hogy ilyen szar kritikát írjon.

alte trottel 2012.03.13. 17:38:28

@NYJetsTD:
Na neee!
Majd ha a fiuccska végre megtanul folyékonyan és _HITELESEN_ tájszólni!
(a minimum az, hogy a mondat _ELEJÉN_ beszéljen pöstiessen és a _VÉGÉRE_ csússzon vissza a tájszólogatásba és ne fordítva)

TGabi 2012.03.13. 18:49:07

Nem tudom-tény, hogy nem egy filmművészeti műremek ez az Alien, de a leírás alapján 100-szor borzalmasabbra számítottam...
süti beállítások módosítása