Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Pesty László munkát kapott a köztévétől

Dokfilmek szerdán

2012. február 27. 13:30 barb 23 komment

Kezdenek szivárogni a köztévé új műsorstruktúrájáról az infók, most például az derült ki, hogy szerdánként a dokumentumfilmeké lesz a főszerep az m1-en.

Tíz év kihagyás után ismét megjelenik a Pesty Fekete Doboz az MTV képernyőjén - olvasható a március 7-én 21:35-kor kezdődő műsor leírásában a port.hu-n. Pesty László egyszer már ugyanezen a néven három és félévig gyártott dokumentumfilmeket az MTV-nek, de aztán 2002-ben megszüntették a műsort. Most, hogy újra polgári kormány van hatalmon, ő is sorra került a "fizessük ki a haverokat"-listán. Az új Pesty Fekete Doboz első adásában Pesty máris egy kényes témával, a roma-magyar együttéléssel foglalkozik, méghozzá úgy, hogy az "adás kiindulópontja egy sok vitát kiváltott írás, mely a romák felelősségét firtatja a kialakult helyzetben".

Azonban nemcsak Pesty kapott munkát a közmédiától, hanem a Biszku-film két rendezője, Novák Tamás és Skrabski Fruzsina is, akik március 14-én, 21:30-tól Becsengetünk és elfutunk címmel oknyomozó, tényfeltáró magazint indítanak. "A két rámenős újságíró kikérdezi azt, aki titkolózna, becsönget oda, ahol bujkálnak és felnyitja a lezárt aktákat. Olyan témákat dolgoznak fel havonta, ami mindenkit érdekel, de eddig tabuként kezeltük” - olvasható a porton.

A szerdánkénti dokfilmes sáv harmadik produkciója, az On The Spot: Törzsek első része már lement február 22-én, a következő adás március 21-én következik, feltehetően szintén fél tíz magasságában. A negyedik produkciónak viszont igazán örülhetünk, ugyanis Al Ghaoui Hesna végre saját műsort kap. Március 28-án este indul új riportműsora Bábel címmel, amelyet a csütörtöki DTK show-ban jelentett be (a beszélgetés utolsó perceiben). Al Ghaoui Hesna a Könyvjelző című újságban úgy nyilatkozott a műsorról, hogy a riportműsorban elképesztő életutakkal fog foglalkozni, az egyes adásokat tematikusan fogja összeállítani, lesznek történetek Ugandából, Amerikából és Magyarországról is.

A dokfilmsorozatok között nincs kapcsolat, hacsak az nem, hogy mindet szerda esténként vetítik, 52 percesek lesznek, és többnyire 16-os karikával kerülnek adásba.

Címkék: tv m1 dokumentumfilm

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnnaKarenina77 2012.02.27. 14:18:21

Ha olyan etikátlanul készül majd a Becsöngetnek... mint a Biszku film, az nagyon szomorú lesz, én mindenesetre az On The Spotnak örülök a legjobban, a legcoolabb és legtökösebb tévéműsor az elmúlt jópár évből! (Al Ghaoui Hesnának sosem volt saját műsora, de talán így már nemcsak a spotosok lesznek vállalhatóak a szerdai sávban, hanem esetleg ő is... majd meglátjuk)

mediacapic 2012.02.27. 14:23:34

Remeljuk, h jo mozikat keszitenek!!
Ez lenne az mtv egyik fo feladata...!

bug jr. 2012.02.27. 14:32:43

na, ez jó, nagyon szerettem anno a fekete dobozt, ezek szerint akkor már 10éve, de simán emlékszem a csöves drogosok részre, meg amikor megbillogozták a csávót.
a többi is kimondottan várós, szval az a helyzet h az emegy végre tényleg nézhető lett, sőt.

k0g 2012.02.27. 14:38:02

"fizessük ki a haverokat"
Azért Pesty letett már 1-2 dolgot az asztalra, nem pl. egy kis indexes bérfirkász.
Érdemes megnézni pl. a Gyurcsányról készített filmjét, amellett, hogy abból nyilván sok minden általánosságban igaz a politikára - és akkor így szépen polkorrekt voltam.

dr. v.b.1990 2012.02.27. 14:41:29

A csókosok mindig megkapják a jutalmukat. (Bár Pesty dokumentumfilmjei nem szoktak rosszak lenni)

thetriggerhappy 2012.02.27. 15:01:14

hát, akkor lelkylola is megkapta szorgos seggnyalásának méltó jutalmát. ezzel magával még nem is lenne baj, sokkal nagyobb gond, hogy nála egyszerűbb és butább nőt nem nagyon találni a médiában kiszel tüncin kívül. viszont tünci legalább tisztában van a képességeivel és marad a rettenetes naptáraknál, míg fruzsink valamiért oknyomozó újságírónak képzeli magát.

Fikifiki 2012.02.27. 15:07:25

"újra polgári kormány van hatalmon, ő is sorra került a "fizessük ki a haverokat"-listán. "

és akkor mi van? Nem tetszik? El lehet menni....via Fletó

Bloodscalp 2012.02.27. 15:57:09

@k0g: te ismersz amúgy pesty lászló filmet? én nem, meg kb 10-ből 1 ember ha igen. Amit te mondasz az propaganda film.

@thetriggerhappy: :) azért az első pár részre kíváncsi leszek

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.02.27. 16:10:38

Borzasztó ez a lény, se gondolkodni, se beszélni nem tud, de cserébe legalább ronda mint az arab lepra egyetlen oka hogy állami pénzen dadoghat hogy divatos korcs, akinek bármit lehet!

juhaszvik 2012.02.27. 16:16:17

"Al Ghaoui Hesna a Könyvjelző című újságban úgy nyilatkozott a műsorról, hogy a riportműsorban elképesztő életutakkal fog foglalkozni..."

csak bennem kelt ellenérzést, ha valaki "elképesztő" jelzőt használ a saját munkájával kapcsolatban? értem én, hogy a riportalanyokra vonatkozik, de előre belőni valamit (főleg ilyen magasra) szerintem nem túl okos. és valahol, valamiért Frei Tamásra és Vujity Tvrtko-ra emlékeztet ez a hozzáállás.
(amúgy tehetséges a csaj)

k0g 2012.02.27. 16:30:16

Bloodscalp - persze láttam a dokumentumfilmjeiből egy párat.
Propaganda vagy nem (mi nem az, most őszintén, ami megjelenik egy médiában és nem "értéksemleges"? (az értéksemleges szó amúgy önmagában nonszensz)), a Fletós film olyan oldalról is boncolgatja a politikusi tevékenységet, ami meglehetősen tabudöntögető - grafológiai, pszichológiai elemzése egy közszereplőnek, ill. a politika mélyebb, színfalak mögötti rétegeibe sejtet belátni.
Na, erre nem lehet mondani, hogy értéktelen lenne, szerintem, szóval én kíváncsi vagyok mit fog összehozni, ha lesz műsora újra.

fran7 2012.02.27. 16:50:16

Ha jól emlékszem Pesty egyik dokumentum filmjében van egy rövid beszélgetés Kuminnal, hogy miért olyan a politikai elit, amilyen. Ha azt valaki nem érti meg, akkor nem érti mindazt, ami körülvesz bennünket. S akkor még hol van, hogy megváltozzon az a helyzet.
Röviden papíron kb. 285 ezer ft a képviselői illetmény egy hónapra.

juhaszvik 2012.02.27. 17:02:14

@k0g: ha valaki tabudöntögetéssel foglalkozik, akkor miért a köztévéhez megy dolgozni? vagy lesz dokumentumfilmje a MTVA-ban folyó játszmákról is?
vagy csak simán kettős mérce esete forog fenn?

amúgy véleményem szerint grafológia=értéktelen. uff.

k0g 2012.02.27. 17:14:46

juhaszvik,
jó a fantáziád/ája! Egy feltételezett esemény meg nem történte alapján már a kettős mérce merül fel...
Én nem akarok meggyőzni senkit, akinek van füle hallja, és azt is mondhatnám, hogy fenntartom a jogot, hogy kedveljek valakit.
Természetesen más meg utálhatja az illetőt, vagy kételyei lehetnek róla, nem mintha ebbe lenne beleszólásom amúgy.

juhaszvik 2012.02.27. 19:01:56

@k0g: "Egy feltételezett esemény meg nem történte alapján már a kettős mérce merül fel... " - arra gondol, hogy valójában az MTVA egy pártsemleges, csakis a kiegyensúlyozott, nem manipulált tájékoztatás bázisa? biztosan igaza van.

(amúgy minden malícia nélkül: ha válaszol egy kommentre, használja a közvetlenül alatta található "válasz erre" gombot, Önnek is, nekem is megkönnyíti a társalgást)

2012.02.27. 20:12:08

Hesnának örülök, Pestyt pedig bár ne láttam volna nyilatkozni közéleti kérdésekben.

karosszékely 2012.02.27. 22:58:21

@thetriggerhappy: Hát ja, kevés undorítóbb nőszemély van nála a mai magyar politikai közéletben. Szinte már w. mária-i "magasságokban" van.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.02.28. 10:58:26

"A két rámenős újságíró kikérdezi azt, aki titkolózna, becsönget oda, ahol bujkálnak és felnyitja a lezárt aktákat. Olyan témákat dolgoznak fel havonta, ami mindenkit érdekel, de eddig tabuként kezeltük”

Talán kezdhetnék a FIDESZ frakcióval a titkosszolgálati akták leszavazott nyilvánosságával...

k0g 2012.02.28. 12:37:46

@juhaszvik: biztos korrupt az mtva is a többi intézményből általánosítva, és egy normális rendszerben meglenne az a szervezet, aki ezeket feltárja és személyi következményei is lennének az ügyeknek... jogállam, vagy mi. Megjegyzésem a "kreatív" jellegű feltételezésére vonatkozott.
Az értéksemlegesség de facto lehetetlensége miatt (mert ugye aki mondja, annak maga az "értéksemlegesség" az érték, szóval ez logikailag lehetetlen kategória, de persze vannak azért fokozatai kezdve a tiszta hazugságtól a tudományos leírásig - de maga a tudomány se független magától a tudóstól ugye) szóval én nem bánom, ha valamerre húz a közszolgálati média, és ha az embereknek ad valami jó élményt amit sugároznak, vagy a valósághoz vagy egymáshoz közelebb hozza őket, akkor mindenképpen előrelépés a VV és más dekadens jelenségekhez képest. Sőt, ha nagy vonalakban nézzük, akkor nagyon itt lenne az ideje, hogy minél alaposabb tényfeltáró műsorokkal tömjék az emberek fejét, mert az egyre érezhetőbb problémák a fejünkre nőnek és ebből kilábalás megértéssel lehetséges csak.

juhaszvik 2012.02.28. 13:12:19

@k0g: egyetértek (úgy általában), de a médiát is a piaci viszonyok határozzák meg. Ha a BK/VV/stb kényelmesebb az emberek számára, akkor azt fogják nézni.

titok84 2012.02.28. 13:19:18

Ez az írás elég gáz. Barb számára a feltételezés is sértő, hogy konzervatív gondolkodású ember minőségi munkát adjon ki a kezéből? Másrészt: akkor az On the Spot is Fidesz-produkció? Amúgy rosszul láttam, és valójában az nem is volt jó?
Vissza a köztévébe Bánót meg Orosz Józsefet?
Nem vagyok hülye, nyilván sokszor jobbra húznak a döntéshozók, de az efféle általánosítás a szerzőt minősíti.
süti beállítások módosítása