Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nem bánom, ha Vincent Chase-nek néznek - interjú Adrian Grenier színésszel

2012. február 02. 16:30 sixx 13 komment

Adrian Grenier 16 évesen még rockzenész szeretett volna lenni, ezért kezdett gitározni, majd dobolni, de a színjátszás csak jobban, érdekelte, és beiratkozott a LaGuardia Arts nevű művészeti suliba (ez az az akadémia, ami a Fame című filmben és sorozatban is szerepelt). 1997 és 2004 között főleg független filmekben szerepelt, és  forgatott egy dokumentumfilmet arról, hogyan keresi meg az apját, akivel a muterja annak idején egy kommunában jött össze Új-Mexikóban. A Törtetőkkel indult el karrierje, bár arról még nincs szó, hogy akár csak a B-lista közepéig is felért volna. Az HBO-sorozat után egyelőre munka nélkül van, de ez különösebben nem zavarja. A Los Angeles-i interjút az HBO Central Europe hozta tető alá, köszönet érte. 

Örülsz, hogy vége a sorozatnak? Pontosabban annak, hogy lezárod ezt a szakaszát az életednek?

A Törtetők nagyon fontos korszaka volt karrieremnek, és azt hiszem ezzel a többiek is így vannak. Nagyon hálás vagyok az HBO-nak és Dougnak (Doug Ellis, a sorozat készítője), hogy bízott bennem, annak ellenére, hogy nem én voltam az első számú választása a szerepre. A záróévad pont olyan lett, amilyennek szerettük volna, megfelelően elbúcsúztattuk a szereplőket, majd meglátod. Már egy éve tudjuk, hogy vége lesz a sorozatnak, így volt időnk felkészülni rá, de istenigazából csak akkor ébredtem rá, hogy vége a melónak, amikor a sorozatzárót bemutatták az USA-ban. Nálatok még műsoron van?

Igen, két vagy három résszel a vége előtt vagyunk.

Akkor még van hátra pár vicces pillanat és meglepetés. Az utolsó rész bemutatóját már nagyon vártam, úgy éreztem, készen állok tovább lépni, valahogy felnőttem a sorozat nyolc éve alatt, és sokkal komolyabb, érettebb lettem, mint amikor elkezdtük. Jöhetnek az új kihívások, állok elébük.

A Törtetőkel párhuzamosan forgattál egy dokumentumfilmet Tini paparazzo címmel.

Az HBO-t kerestem meg az ötlettel, hogy fimet forgassak egy olyan lesifotósról, akinek a fenekén még rajta van a tojáshéj. Egy 13 éves kiskölyökről van szó, aki ott verekszik a többi, felnőtt fotóssal a legjobb képért, nagyon érdekes kiskölyök. A bemutató után mások is érdeklődni kezdtek iránta, egyetemekre vittük, fesztiválokra, stb. A főszereplő azóta is ugyanazt csinálja, celebfotókat készít és ad el bulvárlapoknak, csak már idősebb és nem olyan aranyos, mint amilyen akkor volt, amikor én forgattam vele.

Úgy tudom, van még egy dokumentumfilmes ötleted.

Van, de az HBO magával tolt ki, hogy a Törtetőkben szerepeltetett, mert előtte kis gázsiért is bevállaltam mindent, most meg nem bírnak megfizetni. A viccet félretéve, egy dokumentumfilm finanszírozása nem olyan, mint egy filmmé vagy sorozaté, minden más, legfőképp az idő, amit az elkészítésére fordítunk. Az előző filmet három éven át forgattam, lehet, az új is eltartana annyi ideig - ezeket a dolgokat azért egyeztetnem kell az HBO-val.

Van egy másik dokumentumfilmed is, amiben azt krónikáltad, ahogy apádat keresed. Miért választottál ennyire személyes témát?

Kíváncsi természet vagyok. A filmet 2002-ben forgattam, akkor, amikor nagyon érdekelt, milyen ember is az apám. Fogtam a kamerát, és megkerestem. Számomra ez a legfontosabb, a kérdések, és azért mentem utána, mert volt mit kérdeznem.

Szerinted hogyan hatott a Törtetők a nézőkre, vagy akár Hollywoodra?

A nézőkről nem tudok konkrétumokat, de abból, amit a rajongói levelekből leszűrök sokan szeretnének úgy élni, mint a sorozat szereplői, és akinek ehhez megvan az anyagi háttere, próbálja utánozni is Vinnie és a slepp életvitelét. Ami Hollywoodot illeti, a slepp (az Entourage szó ezt jelenti) mindig is velejárója volt a sztárságnak, szóval ebben nem nagyon befolyásoltunk senkit, de az tuti, hogy az ügynökök árgus szemekkel figyelték Jeremy-t (Jeremy Piven alakította Ari Goldot a sorozatban), mert sokuk iszonyú cinikus lett, és egyre többször szólnak be az asszitenseiknek, mint korábban.

Ha lehetne, lennél Ari Gold ügyfele?

Jó kérdés, az vagyok.

Mármint?

Ari karakterét egy valós ügynök ihlette, aki Mark Wahlberg karrierjét egyengette kezdetben. Ari Emmanuelnek hívják, és másfél éve ő az ügynököm. Ha jobban belegondolok, már nem is tudom, hogy miért szerződtem hozzá, azért, mert valóban ő a legjobb, vagy azért, mert a sorozatban Ari Gold anyatigrisként vigyázott Vinnie-re.

Vinnie hetedik évados összeomlása egy tipikus hollywoodi történet?

Szerintem nincs olyan ember, aki nem botlik meg élete során, így ha ezt nézzük, akkor inkább egy tipikus emberi tragédia. Nem is a drogok vagy a pia volt a lényeg benne, hanem az érzelmi állapot, az, ahogyan érezte magát - a drogok csak felerősítették mindazt, ami zavarta, amiből már rohadtul elege volt.

A dokumentumfilmjeid nagyon személyesek, a Törtetőkben tulajdonképpen saját magadat alakítod, illetve személyiséged eltúlzott verzióját, hol a határ? Nem mosódott össze a kettő?

Pont erről szól a Tini paparazzo, ahogy a celebritások magánélete terítékre kerül, és szó szerint semmilyen aspektusa nincs a mindennapoknak, amit nem követne le valaki. Én elmostam a vonalakat, és azt mutattam be, milyen az, amikor valaki egyszerre élek a kamera előtt és mögötte is.

Nem idegesítő, ha Vincent Chase-nek néznek az utcán és azt várjáék, úgy viselkedj, mint a karakter?

Nem érdekel különösebben, ez a meló már csak ilyen, és valahol elismerés is az, hogy a ennyire azonosítanak a figurával - ezek szerint valamit nagyon jól csinálok. Jeremy nem nagyon örül neki, ezt állandóan elmondja, de én nagyon jókat szoktam azon röhögni, ha Ari Goldnak hívják, és azt várják tőle, hogy egy arrogáns seggfej legyen az utcán is.

Elvárják tőled, hogy bulizz, csajozz, mint a karakter?

Az lehet, de én nem ilyen vagyok, legalábbis nem teljes mértékig. Szeretem jól érezni magam, ki nem, de nem úgy, mint Vinnie. A legtöbben persze tisztában vannak azzal, hogy Adrian nem egyenlő Vincenttel, és nem akarok felszedni minden nőt, aki elém kerül. Az is igaz, hogy ha ezt naponta százszor hallom, akkor kezd fárasztó lenni, de ha csak párszor, az nagyon mókás. A másik oldala a dolognak az, hogy én korántsem vagyok olyan sikeres, mint Vincent Chase, így ez a fajta összehasonlítás is elő szokott kerülni, de nemcsak velem kapcsolatban. Ismerek olyan színészt, akit most nem nevezek meg természetesen, akit ez rettenetesen zavar, és ha ezzel veszik elő, akkor begubózik, és nem válaszol - ettől mindenki azt hiszi, hogy egy seggfej, pedig nem az. Itt jegyezném meg, ha James Cameron esetleg velem szeretne melózni, itt vagyok, ráérek.

Nem pont azért kaptad meg a Törtetők főszerepét, mert nem voltál olyan ismert, mint mondjuk Leonardo DiCaprio?

Részben igaz, de köszönhetem annak a velem született nemtörődömségnek, amit sokan flegmaságnak tekintenek, pedig nem erről van szó. Én nem akartam soha mindenáron reflektorfénybe kerülni, és nem is voltam hajlandó csak azért változtatni a viselkedésemen, hogy előrébb jussak - Vinnie is ilyen, és neki is a barátai lés a család a legfontosabb. Ha ez stimmel, akkor bármit kibír az ember.

Milyen szerepet vállalnál el legszívesebben?

Jó lenne valami nagy, vicces akciófilmet forgatni egy jó kis szerelmi szállal. Mondjuk lehetne a partnerem Emmanuelle Chirqui, de nem diszkriminálok, másokkal is szívesen dolgoznék.

Milyen származású vagy?

New York-i. Apacs, ír, francia és spanyol felmenőim is vannak, de leginkább a város és a környezetem határozza meg, milyen vagyok.

A celebstátusz mellett mi változott meg benned az elmúlt nyolc évben?

Másként látom a világot, sokkal érdeklődőbb, kozmopolitább lettem. A Törtetőkig szinte el sem hagytam a várost, csak New Jersey-ig mentem el, az meg nem számít. Az, hogy átköltöztem a nyugati partra, ha csak átmeneti időre is, felnyitotta a szememet, az utazások során pedig nagyon sok olyan élmény ért, ami erőt adott. Ezért (is) nagyon hálás vagyok a sorozatnak.

Jól érzed magad Los Angelesben?

Megszerettem a várost, sok barátom van itt, és nagyon élvezem, hogy ennyi tehetséges emberrel találkozom nap mint nap. Sajnos a zenekaromra nem tudok annyi időt fordítani, mint szeretnék (Grenier a The Honey Brothers dobosa, a zenekar egyik tagját, ha hiszik, ha nem Ari Goldnak hívják). Hiányoznak, de nem akarok rocksztár lenni, nem is vagyok olyan jó dobos, hogy az legyek, de a filmezés sokkal jobban érdekel. Azt hiszem, maradok a kaptafánál.

A sorozat az HBO műsorán látható kedd este tíztől.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martontoke (törölt) 2012.02.02. 17:19:23

Nem a hatodik evadban volt a drogos szal, hanem a hetedikben es nem Adam, hanem Adrian.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.02. 17:33:37

@martontoke: kösz, javítva. érdemben is hozzá lehet szólni persze.

goodjohnwin 2012.02.02. 17:42:06

Kár, hogy az Alter Eco-t nem említi, pedig azért vele készítették azt a sorozatot, hogy a Törtetők kapcsán így szóba kerülhessen a környezetvédelem.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.02.02. 19:08:07

érdekes, pont őt nem csíptem a sorozatban igazából.
nekem egyértelműen Ari volt a főszereplő, ha egy részben nem volt eleget akkor sírtam :D

ez nem igaz, de rosszul esett ha nem volt benne eleget.

Cecan Basescu 2012.02.02. 19:54:07

Nyilván Ari volt a legjobb, asszem csak ő nyert bármilyen díjat. Nekem Eric volt a mumus, pláne az első pár évadban.

greg03 2012.02.02. 19:56:21

Messze a leggyengébb láncszem volt a sorozatban, színészileg.
Ja, Ari Gold pedig maga az isten. :)

KinaKid 2012.02.02. 20:10:12

allitolag lesz film is. errol nem volt szo? :D

alekszka 2012.02.02. 20:22:08

Nem is értem miért Emmanuelle Chirqui-t akarja partnernek :D

Szimpatikus volt a sorozatban is és itt is. Remélem továbbfoglalkoztatnak több színészt is a sorozatból.

Köszi az interjút (ha jól értem ezt direkt nekünk magyaroknak készült), várjuk a többi sikersorozatból is!

passatgt 2012.02.02. 23:20:24

Doug Ellin, nem ellis

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.02.02. 23:22:29

Jó sorozat volt. A vége tényleg vicces.

NegyesHatos 2012.02.03. 07:25:42

és Emmanuelle Chriqui, nem Chirqui.

limonadejoe 2012.02.03. 09:11:51

Sztem minden karakter a helyén volt (mondjuk holivudi produkciónál ez nem ritkaság), de a magyar szinkron is jól sikerült, Hajdú Steve telitalálat Ari Goldként ; jobb, mint Jeremy Piven saját hangja ;)

martontoke (törölt) 2012.02.03. 10:26:54

@limonadejoe, ezt azert nem mondanam! :D

egyebkent hany hiba volt ebben a cikkben?! tenyleg ennyire nehez (ujsagirokent!) atnezni egy cikket publikacio elott? :P
süti beállítások módosítása