Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Tóth Gabi Eurovíziós dala is nyúlásgyanús

2012. január 30. 10:30 sixx 144 komment

A Dal című köztévés dalverseny első adását felettébb kínos technikai bakik, hiteltelen és unott zsűritagok, no meg a 10 indulóból legalább négy esetében gyanúsan ismerős (értsd: már létező felvételekre hajazó) dalok jellemezték. A három továbbjutó mellett Tóth Gabi Nem kell végszó című nótája (írta SzabóZé, de nem a mienk, hanem egy sokkal sárgább és savanyúbb) is gyanúba keveredett, a Bors meg is szólaltatott pár szakértőt, hogy most akkor Adam Lambert vállalhatatlanul fos diszkóslágerének refrénje volt-e a magyar dal alapja vagy sem. Itt a két videó, tessen eldönteni. Sőt, szavazni!  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LAVÓRVAGÁNY 2012.01.30. 10:51:38

És ezen ki lepődik meg ilyen noname senkiknél?

Gorlaami 2012.01.30. 10:54:29

válaszoknál "demokrácia" :DDDD

csodaszép rövid mokka paródia

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.01.30. 10:54:39

@LAVÓRVAGÁNY: azon se lepődnék meg, ha mindenkié nyúlás lenne...

kovego 2012.01.30. 10:57:55

én azon sem lepődnék meg ha tóth gabi is nyúlás lenne...

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.01.30. 10:58:24

Abszolút nem egyértelmű. Sőt! Majdnem minden dalra rá lehetne fogni, hogy nyúlás, de nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy ez nem átütő dal.

2012.01.30. 11:00:00

Engem annyira nem érdekel T. Gabi, hogy meg sem hallgatom.

hörgőszelep (törölt) 2012.01.30. 11:00:49

Én azon sem lepődnék meg, ha nem lepődnétek meg, hogy meglepődtetek....

Füredi 3.0 2012.01.30. 11:01:00

megnéztem a sixx által dícsért Dancs Annamarit. Baszki, nem egy nagy szám, de teljesen egyedi, és egy gyakorlatilag kész produkció. Pont ezt várják az dalfesztiválon.

dln449 2012.01.30. 11:01:43

B+, TG hogy veszi a levegőt???

johevi 2012.01.30. 11:06:21

Ha nem üvöltené szét a dalt, akkor egész Eurovízió kompatibilis lenne. Ez persze nem dícséret...

Füredi 3.0 2012.01.30. 11:11:21

a két fenti videóra: a lenyúlás hagyján lenne, de hát Tóth Gabi valami elmondhatatlanul szar.

Bougheau Tschichka 2012.01.30. 11:13:41

Egy kérdés: Gabi kinézete egyedi?
Több kérdés ezek után, felesleges.

newnt55 2012.01.30. 11:14:59

tóth gabriella egy fos

Szolgafiú69 2012.01.30. 11:17:54

@dln449: Csapkod hozzá a karjaival.

kishawa 2012.01.30. 11:18:38

"nem kell válaszolj" - csak nekem tűnik fel, hogy ez nem van magyarul?

LAVÓRVAGÁNY 2012.01.30. 11:22:44

Az már csak kis adalék, hogy még ebbe a szarkupacba is betolnak némi dábteppet...

Leadfoot 2012.01.30. 11:23:06

Elvégre egy olyan tehetség(telenség)kutatóból jött, ahol mások dalait kell énekelni...

the_daver 2012.01.30. 11:31:04

@kishawa: ezzel semmi baj nincs, teljesen magyar mondat.

ellenben a dal borzalmas, fél percet bírtam belőle. semmi dinamika nincs benne.

Nevem Earl 2012.01.30. 11:34:43

Gyönyörű a "demokrácia" opció. :D Legközelebb a leszarom-ot is kéretik elhelyezni.

mojszipupi 2012.01.30. 11:34:51

Én nem szeretem ezt a nyálas palit de gabika dala fényévekkel marad el tőle. Harmat gyenge de ettől függetlenül sztem semmi köze a kettőnek egymáshoz. Vagy plágium? :D

Transylvanianmixedgrill 2012.01.30. 11:40:22

Adam Lambert meg 2:19-től a Toto-tól nyúlta a Hold the Line-t a jellegzetes Toto hangzással, gitáralappal és Bobby Kimball-lal együtt, szóval akkor ez így meg már dupla nyúlás...

www.youtube.com/watch?v=gQNHbwhdZbU&hd=1

elmo27 2012.01.30. 11:40:25

Ebből a fostalicska dalból még Tóth Gabi sem tudott kiordítani egy értelmes és versenyképes dolgot. Rajta pedig nem múlt, üvöltözött rendesen. Csak nehogy valakinek eszébe jusson egyszer a Himnuszt előadatni vele! Szóval ez a dal gagyi és kész. Mondjuk TG is az, mert tisztán majmolja a nyugati ribancokat (Pink és társai). Itt a magyar posványban remekül elvan a szétordítozott számaival, így az ének(nem)tudása nem annyira szembetűnő.

spanyoltervező 2012.01.30. 11:40:28

Én ettől a totgabitól a falra tudok mászni annyira szar

dr. mesterséges színezék 2012.01.30. 11:42:49

Van áthallás, de valszeg az egész eurovíziós közönség nem szúrná ki... sőt, EZ a közönség el is várja, hogy ne bombázzák túl sok új témával, mert az fárasztó.

Amit nem értek az az, hogy feltétlenül muszáj-e nagy bőrfelületet megmutató ruhában fellépnie annak, aki ribancrendszámokkal ékítette fel a testét.

will 2012.01.30. 11:43:03

Gabi eleve egy Pink.

Fairy Girl 2012.01.30. 11:43:35

Az a helyzet, hogy annyi klisé létezik már, hogy ha bármilyen sorrendben egymás mellé tesszük ezeket a teljesen szokványos zenei fordulatokat (és a szövegekről most ne is ejtsünk szót, mert az egy külön téma lehetne), akkor bizony számos már meglévő dalt kapunk meg. Nem kell meglepődni, a ker. rádiók műsora 99%-ban ebből áll.

ekat 2012.01.30. 11:43:59

@kishawa: Ha hallottam volna a dalt, nekem is feltűnt volna, de már Magyarország nagyobbik része helytelenül használja... az én fülemet pont úgy bántja, mint az ossza meg ilyenek. Állítólag Erdélyből szivárgott át. :-)Merthogy magyarul ugye nem kell válaszolnod, vagy nem kell hogy válaszolj.

ErEr 2012.01.30. 11:46:54

+ azért mindenki hallja, hogy éneklés helyett kiabált.
A Compact Disco az egyedüli akit ki lehet küldeni, mert valóban nemzetközileg is eladható és modern, korrekt. A többi katasztrófális volt, érezhetően fogalmuk nincs egy ilyen versenyre milyen stílus kell.
Egyénként a németek is csinálják már kicsit régebb óta ezt az Eurovizióra "kiválasztó" show-t, érdemes belehallgatni összehasonlítási alapnak:
youtu.be/ga2HeyWKOPo
youtu.be/pq8_JFysWSg

M.Islander 2012.01.30. 11:48:01

érdeklődnék, hogy nem-e-e lehetne-e-e honosítani a Zeredeti Adamot, így ő képviselhetné pici hazánkat a Cicavízió Fesztiválon?

SzilviBarack 2012.01.30. 11:48:47

Most akkor Tesztoszteron Gabi férfias vagy Adam Lambert nőies?

dr. mesterséges színezék 2012.01.30. 11:50:12

@ekat: A szintén Erdélyen általános "s" az "és" helyett is furcsán hangzik kollokviálisan, de hogy ne lenne magyar... versben és dalban pedig még az Andrássy úton se tűnik fel.

dr. mesterséges színezék 2012.01.30. 11:53:51

@M.Islander: Ezetleg kiolvaszthatnánk a Neoton Femiliát - az eurivízión egyszer már bejött az ABBA, hátha egy nővel is veszik ugyanazt az árut, ha az a nő szőke.

klausztro 2012.01.30. 11:55:45

A dalt "szerző" Szabó Zé-t nem véletlenül hívják a szakmában csak "Szabó Copy Zé"-nek. Össze-vissza lop mindent.

Egyik leggyönyörűbb nyúlása Varga Viktor dala volt:
www.youtube.com/watch?v=3Jv-BEPF18o
és az eredeti:
www.youtube.com/watch?v=dx0Shn5Hvpc&ob=av3n

Siralmas a csávó, meg az egész bagázs:-(

dr. mesterséges színezék 2012.01.30. 11:57:37

Esetleg az adott áldatlan helyzetben Schmitt Pál bojkottot hirdethetne Bak[ui] ellen.

musi 2012.01.30. 12:04:02

@klausztro: pontosan, bár nem az az eredeti, hanem ez :)

www.youtube.com/watch?v=WJTBPdVpdMc

musi 2012.01.30. 12:04:42

@klausztro: pontosan, bár nem az az eredeti, hanem egy sokkal régebbi:

www.youtube.com/watch?v=WJTBPdVpdMc

berne 2012.01.30. 12:07:28

@klausztro:
Hát ez gyönyörűűűűűűűű!
Olyan gesztis:-))

leonov 2012.01.30. 12:11:16

Gyepagynak foszene.
Azok a kik a gigahájpermegaikszfaktor lfszokat hallgatják azoknak teljesen mindegy.
A házibuliattillávalt is nézik.
Hajráf tóthgábor!

tuttitiz84 2012.01.30. 12:14:09

Ha a Gyurcsány állna ki a produkciójával az Eurovíziló Faszfelszívás színpadára akkor sem történne semmi, mivel ott nem a dal minősége számít, hanem az , hogy hányan szavaznak rá. Ettől kezdve az egész hókusz-pókusz csak a telefon társaságoknak buli.

beni.vam 2012.01.30. 12:16:13

Inkább a dinamikában van a hasonlóság. Adam Lambert nagyszerű tehetség, rengetegszer meghallgattam már a számait de nekem nem tűnt fel a hasonlóság. Tóth Gabi egyedi, merész és jók a dalai. Nem tudom mi a baj vele? Talán nem kellene nagy világsztárokkal összehasonlítani. Én neki drukkolok mert hangilag és külsőleg is megállja a helyét. Talán rossz dalválasztás volt....
Amiről beszélni kéne, az inkább a sorozatos technikai hibák, amitől hiteltelenné vált a műsor és a gyenge produkciók.

artifex · http://www.amywinehouse.co.uk/ 2012.01.30. 12:17:49

@leonov: nonono! a házibuliattilával profi, hahotázásra ingerlő műsor!

Sandy-Yondy 2012.01.30. 12:18:22

Tóth Gabi is egy fos, nem csak a másik, amiről nyúlták...

vérmajom 2012.01.30. 12:18:35

Nem nyúlták, csak "merítettek" más dalaiból.

Transylvanianmixedgrill 2012.01.30. 12:19:41

@Transylvanianmixedgrill:

Sőt, hogy teljes legyen a kör, van ebben egy nem kis Starship: We built this city is, ahogy refrén végén a "we built this city on rock-and- roll"-t hosszan kiéneklik, az egy az egyben nyúlta Lambert úr 2:43-tól, amikor azt énekli, hogy "But it don"t mean a thing tonight":

www.youtube.com/watch?v=nsdj9NRzqC4

leonov 2012.01.30. 12:19:52

@beni.vam: Igazad van. Egy hiteltelen és gyenge foscsomó az egész.

De azért, én nagyon szurkolok Tóth Gábornak, hogy feljusson a csúcsra.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.01.30. 12:21:21

Mind a kettő gázos. Kár lett volna lenyúlni! ;)

De miért kellett Tóth Gabit szopott gombócra meghajazni?

csárli hárper 2012.01.30. 12:21:31

@beni.vam: küggyé esemest is, sokat...

zZz 2012.01.30. 12:22:27

Van hasonlóság, de ezt most túlzásnak tartom.

Pl. Eric Clapton a Layla c. számának kezdő lick-jét bevallottan nyúlta. Ugyanezzel a lick-kel kezdődik az Old Love című száma is, csak más alaphanggal.

A Deep Purple örökzöld rock balladájának, a Child in Time-nak az alaptémája nyúlt, igaz, előtte azt hiszem megkérdezték az eredeti előadókat (mivel jól ismerték egymást). Az eredeti amúgy It's a Beautiful Day: Bombay Calling, a közismert videoportálon meghallgatható.
Ugyanígy tőlük a Black Night alapriffje pedig szintén nyúlás: Ricky Nelsontól vagy a Blues MaGoos-tól (Blues MaGoos: We Ain't Got Nothin' Yet, szintén megtalálható és bizony ott van a riff).

Szóval Tóth Gabinak ennél a számánál vannak bőven egyértelműbb nyúlások, amikből később még klasszikusok is lettek.
Más kérdés, hogy úgy unalmas a szám, ahogy van.

Worlon 2012.01.30. 12:23:51

Ez a dal csak szimplán szar... Az előadója még még annál is szarabb...
Ilyen emberkékkel inkább ne is induljunk a EuróVizilós dalfesztiválon.
Ha az utcán leszólítanánk 10 csajt, abból legalább 6-nak van ennél jobb hangja.

2012.01.30. 12:25:42

Már Delhusa is lopott:
www.youtube.com/watch?v=AnATkzfDiSw
De mehetünk vissza az időben:
Bergendy és Bodrogi is nyúlta a Süsüt:
www.youtube.com/watch?v=l7wCLVd_j10

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.01.30. 12:25:51

@klausztro: Mikor előszór meghallottam a Varga Viktor dalt, majdnem agyfaszt kaptam, hogy így lehet lopni.

Atcsi 2012.01.30. 12:28:08

@musi:
Én is a Smash Mouth-verzióról hittem, hogy onnan merített ihletet a "szerző".

zZz 2012.01.30. 12:28:10

@merjünknagyotálmodni: még a Macskafogó 4 gengsztere is lopott... Van egy bebop jazz szám, sajnos már nem tudom, mi a címe/előadója, bizony az egyik alapelem az onnan van.

Kászon Tomi · http://kulturjunkie.blog.hu 2012.01.30. 12:28:14

Engem nem nagyon érdekel, hogy plágium gyanús-e egy dal, mert a lényeg az, hogy jó legyen és szerintem Tóth Gabi dala is jó volt.

zgabi 2012.01.30. 12:31:02

Én eddig abban a hiszemben voltam, hogy csak jó nótákat érdemes lenyúlni. Tévedtem, mert ez eredetiben is, Tóth Gabi által előadva is szar. Hihetetlen, hogy a továbbjutó 4 között egyetlen-egy normális nóta sincs. Ennyi erővel indulhatnánk az " Akácos út, ha végigmegyek rajtad én" rockosított verziójával, á' la Irigy Hónaljmirigy. huszonkettedik még az is lenne, ellentétben a most továbbjuttatott 4 dallal, melyek közül egyik sem jutna be a döntőbe. Nem tudom elhinni, hogy itt tart a magyar könnyűzene. Igaz, még ezek a dalok is lényegesen felülmúlták a zsűri produkcióját, hogy a technikai malőrökről már ne is beszéljünk. Ennyi malőrért még a bivalytosznádi tanyasi tévé technikusát is lapátra tennék, nemhogy egy vezető közszolgálati csatornáét.

zZz 2012.01.30. 12:31:24

@Tomi9046: jó próbálkozás volt, de nem szedsz rá minket, Pali bá!

sarocker 2012.01.30. 12:32:01

Lemaradt a szavazásból az a rész, hogy "igen, de leszarom".

AvgDvl 2012.01.30. 12:33:55

én bírom a Gabit, de ezt elqrták kicsit.
Ilyen Skrillex-es akart lenni az alap, de nyulak voltak hozzá, és pont annyira kiherélték a hangzást, hogy csak szimplán nevetséges lett.

Tony Almeida 2012.01.30. 12:33:58

Szerintem nem nyúlás, de valószínűleg én vagyok süket.
Szar a dal, szar Gabika is. Hangja sem az igazi, de a megjelenésében, lényében is van valami iszonyat visszataszító.

Tony Almeida 2012.01.30. 12:35:21

Ja, Wolf Kati tavalyi dala shirály volt, azóta is az egyik kedvencem.

Atcsi 2012.01.30. 12:41:17

A tavalyi is szar volt, ez miért lenne jobb?

dr. mesterséges színezék 2012.01.30. 12:43:59

@tuttitiz84: "nem a dal minősége számít, hanem az , hogy hányan szavaznak rá"

Akkor indítsik Szergej bohócot, amint skót szoknyában és torreádorkalapban, zsebből kilógó Nokia telcsivel, kezében egy októberfesztet idéző söröskriglivel énekli erős német akcentussal angolul a Marseillaise-t, és a magyar zászlón tévedésből függőlegesek legyenek a sávok!

hafu 2012.01.30. 12:45:08

Tóth Gabi mindig miniruhákban van, ami a nőiességét hivatott kiemelni. Na de kérem szépen, ehhez az Avril Lavigne-s sulirockos vonaglás egyáltalán nem illik. Nem tudom miért kell bekiabállni a "Rock and Roll van" kezdetű mondatot, amikor már értelmes dolog nem tud mondani. Ha rock and roll van, ne próbáljon meg nőies lenni és úgy öltözni hozzá, mint aki éppen Berlusconi privát partijára hivatalos, nagyon nincs összhangban. Az Annie Lennoxos frizurát sem értem. Öregíteni akarnak rajta, vagy hogy intellektuellnek nézzen ki? Kockacukrot neki!! :-)

Dancs Annamari... hát róla nem sok jót tudok mondani. A produkciója a nullához konvergál, hangilag is igencsak gyenge, és már én éreztem cikinek, amikor azzal jött, hogy ő az operettszínház szüfrazsettje.
Az meg az operettszínházat minősíti, hogy egy ilyen tehetségtelen valakit alkalmaznak. A színészi képességeit nem vitatom el, mert nem ismerem, de hogy hangilag a mezőny leggyengébb produkciója volt, az is egy tény... És azt is vegyük hozzá, hogy Krisz Rudi is ott volt a mezőnyben.

Kászon Tomi · http://kulturjunkie.blog.hu 2012.01.30. 12:47:25

Viszont abban szerintem mindenki egyetért, hogy Dancs Annamari kegyetlen rossz volt. :D Utána meg nevetséges módon próbált érvelni azzal, hogy na majd ő rá Erdélyből meg ki tudja honnan szavaznak... igen láttuk, hogy mennyire szeretik. :))

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.01.30. 12:48:41

Hogy klasszikust idézzek, ki nem puskázott diákkorában? Na ugye, ha a doktorinak nem kell egyedinek lennie majd egy szaros kis popdalnál fogunk ilyen kritériumokat felállítani...
Jövőre én is indulni akarok az Eurovíziós Dalfesztivál itthoni selejtezőjén, várom együttestagok jelentkezését, dalt már írtam, Smells Like Teen Sprits, imádni fogja a kontinens...

flambi-02 2012.01.30. 12:50:22

-hááát;
Lenne nagy meglepetés, ha komolyabban is megkapirgálnánk a dolgokat;
-mert, pl.:
a Rolling, "Get no..."-jából is legalább 30 verziót (is) ismer(het)nénk; Csak(!) Jagger tolmácsolásában.
-melyik is lenne most akkor tehát "AzA_Jogvédett" ?!?
(avagy; Éppenséggel még a "Seekers" sem nagyon dicsekedett el egykoron az ohRoszul is "Karneválos" koppintásának tényével:
www.youtube.com/watch?v=nze8B39OB0k
)
-aVagy; Bródy J. "népdala" ?! -a Királynőé ?

klausztro 2012.01.30. 12:51:44

Azért azt jó, ha tudjátok, hogy ez az egész nem az előadók versenye, hanem a dalszerzőké (legalább is nálunk). A legtöbb előadó azért van ott, mert felhívták, hogy "van egy nóta, el kéne énekelni a versenyen". Kaptak rá két napot, és ennyi. Van olyan szerző, aki három dallal is indul, és figyeld meg, hogy az egyik ilyen Szabó Copy Zé típusú magyar fostalicska fogja képviselni hazánkat. Hogy miért? Mert az egész az ő kis játszóterük,ez nekik nagy pénz, nem az előadónak - akik legtöbben egy fityinget nem kapnak!
Nincs semmi bajom azzal, ha valaki ír egy jó dalt, és keres vele egy csomó pénzt, csak az ilyen erkölcsi hullákat nem értem.
A legfurcsább egyébként az, hogy például ez a Szabó Copy Zé gyerek amúgy írt már jó néhány saját dalt is, amik jók voltak. Úgy látszik, lopni egyszerűbb...

no mail, no problem 2012.01.30. 12:56:54

@kovego: én a tegnap posztban 10 percig nem értettem, hogyan kerül oda a piros ruhában smároló péter anna, és egyáltalán, miért vett fel ilyen ruhát? aztán a kezéről rájöttem, hogy az a töth gabi.

Dr. GGG77 2012.01.30. 12:57:04

@hafu: "Dancs Annamari... hát róla nem sok jót tudok mondani."

A produkciójáról én sem, viszont esztétikailag... szóval nálam s+.

Tell Vilmos 2012.01.30. 13:03:16

Nyúlás, nem nyúlás, elég takony zene...

Pettyes Szfinx 2012.01.30. 13:07:59

@hafu: Nem szüfrazsett, hanem szubrett. :-)))

göndörke 2012.01.30. 13:11:07

nem láttam a szombati műsort ,nem tudom a többi milyen volt, ez a Gabi dal szörnyű, de most meghallgattam a Dancs lány számát is youtube-on , szerintem teljesen Eurovíziós dalfesztivál kompatibilis :-)ilyenek kellenek oda !

puffancs 2012.01.30. 13:18:56

Kicsit alacsonyan enekel meg hamiskas is. O kepviseli Magyarorszagot? Ezzel az amugy is gyenge dallal? Sokat ne varjunk akkor

leonov 2012.01.30. 13:22:43

a smittgabi odabasz rendesen.

Pettyes Szfinx 2012.01.30. 13:24:34

@göndörke: Mindig azt hiszem, hogy aki azt írja, hogy a Dancs-dal jó volt, az ironizál. Minősíthetetlenül rossz volt. Nem az a baj, hogy a lánynak nincs hangja, mert van, bár operettes. A szám maga volt rossz, ráadásul a zenei kíséret irgalmatlanul színvonaltalan volt, valami gagyi gépi "zene" volt, de semmiképpen nem zenészek. Bűn rossz volt.

guszti 2012.01.30. 13:27:08

Az hogy "lenyúlnak" egy ilyen marha bonyolult dallamot, már fel sem tűnne.
Az, hogy az eredeti vokóderes tinglitanglinak még volt valami ereje és lendülete, de azt az utolsó szikráig sikerült fáradt erőlködésre cserélni, inkább tanulságos. Persze lehet hogy a királyi tévé megmaradt nézőit kifejezetten zavarná, ha az üresenen, keservesen fintorgó pátosz mögött esetleg hallható lenne valamicske láb-pergő-basszus is.
Mastering? Ugyanmár...ahol ekkora káosz van a lebonyolításban, ott majd pont erre lesz érkezése a szuperfelkészült (de legalább kenyéradójához lojális) stábnak.
Nade semmi gond, amúgy se terveztem hogy mostanában visszaengedem a lakásba a 10 éve kidobott tívíszettet...sőt, ha akár csak 1%-kal csökkenhetne ettől a kis jövedelműek és kkv-k adója, tőlem nyugodtan szétkergethetnék az egész Kunigunda utcát.

agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit 2012.01.30. 13:32:27

Brigitte Nielsen imitátor, vagy Pink a roszseb tudja. Nem, tom, de nálam olyan szarul szól, hogy nem jöttem semmire se rá.

piros pipacs 2012.01.30. 13:57:04

Ha nyulták, ha nem nyulták, borzalom ez a dalnak nevezett üvöltés. Büszkének erre a valamire nem kell lenni.

létezö 2012.01.30. 14:02:42

Amilyen szar most az ország,olyan szar a zenéje is.Talán mehetne Matolcsi énekelni.

bioLarzen 2012.01.30. 14:05:59

Függetlenül attól, lpás-e vagy sem, aki a válaszolj/fájdalom rímpárt be merte vállalni, azt azért beiratnám egy alapfokú költészeti alapismeretek tanfolyamra...

bio

nemecsek ernő áruló 2012.01.30. 14:19:30

@SzilviBarack: Is-is. A "vagy" helyett "és" és minden oké lesz a kijelentéseddel! ;)

monyon le 2012.01.30. 14:25:22

CTRL+C - CTRL+V nem mind1?
Megtanulhattuk, hogy hogyan kell ezt "jól" csinálni, Pali bácsi szakkör itt is érvényesült. Nem baj, ha ez kell a népnek ám legyen. Küldjünk ki bárit is az Eurovison Song Contestre úgy is felsülés lesz a vége, akár T. Gabival, akár egy másik sztárocskával. Itt is a celeb hülyék versengenek és ami legjobb az egészben, hogy a Rakoncai élő adásban fikázhatja azon zenészeket / előadókat kik egy fazékban kevergetik vele egyetemben jó kis Ungarische Poppkultúrt. Csak nehogy hányás legyen a vége.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.01.30. 14:28:56

Nem hiszem, hogy egy-az-egybe nyúlás, viszont tagadhatatlanul szar. Ez tény.

QAQ 2012.01.30. 14:37:08

A műsor nagyon amatörre sikeredett
hangszerek hangosabbak voltak mind az énekhang ezért élvezhetetlen volt, talán 2,3 dal volt a kivétel ahol hallani is lehett valamit az éneklésből,
hangosítási hibák (gerjedő és néma mikrofon).
A zsüri életébe nem fogott még tabletet ?
Mintha hiányzott volna egy főproba az adás elött.

És továbjutott 4 dal amibe mind vannak koppintások befutott slágerekből.

boxeralso 2012.01.30. 14:37:35

szerintem egyik sem annyira súlyos mint geszti Péternek a "télen nyáron" lopása:

www.youtube.com/watch?v=I52rNCjLtfA

vagy az i gotta szabadulj fel :D
www.youtube.com/watch?v=p1coRj9UOF8&feature=related

Ferri.HU · http://www.ferri.hu/ 2012.01.30. 14:44:56

Nem biztos , hogy nyúlás. Lehet, hogy csak "törzsanyag" !

anitaanyuka 2012.01.30. 14:58:35

Nagyon régóta vannak "dalversenyek", teljesen mindegy, hogy milyen cím alatt szervezték, de mindig volt köztük 2-3 olyan dal, amit másnap már dúdoltunk, fütyültünk, pár sorát énekeltük.Hát itt most nem volt, felejthető az egész. TG-nél fizikai fájdalmat éreztem úgy az éneklésbeli, mint a szinpadi alakítása miatt. Bosszankodtam, hogy miért pocsékoltam ezekre az időmet. Legközelebb nem fogom.

Elijah_Baley 2012.01.30. 14:59:55

azért szerintem a rokkantdiszkó még ettől is sokkal szarabb...

maisel 2012.01.30. 15:03:16

@csizsikpizsik:
én csatlakoznék,bár énekelni,zenélni nem tudok,de tükör előtt pléhbekkelni kiválójan....ja,de nem énekeljük el inkábbb a csizsik-pizsik ggye ti bil,na fontanke vodku pil-t????

zZz 2012.01.30. 15:05:27

@A nagy Krapulax: köszönöm, egy internet megy neked.

dr. mesterséges színezék 2012.01.30. 15:14:39

@maisel: Mehetek gidának? Ha kell, megborotválkozom, és a leszedett szőrrel takarom a kopaszfoltomat.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.01.30. 15:14:55

@boxeralso:
Geszti nem lop zenét, mivel nem ír, és soha nem is írt zenét.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.01.30. 15:17:51

@M.Islander:

Nem kell honosítani senkit, egyszerűen fel kell kérni, és kész. Ahogy anno Svájc is felkérte Celine Diont, hogy képviselje őket, és meg is nyerte a fesztivált a dallal.
Mondjuk ott volt egy épkézláb dal, amit előadhatott...

2012.01.30. 15:22:31

melegen ajánlom a következő videót, érdemes rászánni öt percet, és megtudhatod, hogy megy, ez a hasonlítanak egymásra a dalok dolog:))
www.youtube.com/watch?v=5pidokakU4I

Baldvogel 2012.01.30. 15:27:39

Ez a nyakra tetovált manír babe valami iszonyat borzalmasan szörnyen rémesen rettenetesen nagy irtózat. Ha megszólal, még nagyobb. A 20 másodperc után, amit kibírtam a videóval, nekem tökmindegy, hogy lopta-e, nem-e ezt a nyávogást. A háztetőn éjjel nyarvékoló négylábútól sem kérdi az ember, hogy eredeti-e a dala, csak hozzávágja a gumicsizmát.

dr. mesterséges színezék 2012.01.30. 15:31:02

@Patreides: Próbálkozzunk Fekete Pákóval, és jelentsük ki jó előre, hogy tudjuk ám mi, hogy mi fán terem a rasszizmus.

M.Islander 2012.01.30. 15:37:02

de pali bá' is tudna vmit zongorázni v. tárogatózni a "törzsanyagból"!!
követelem, hogy erre is lehessen szavazni, vagy törlöm az internetet!

megadeth1 2012.01.30. 15:41:00

A Wolf Katié is nyúlás volt -az I will love again-, miért kéne változtatni a jól bevált sémán? Kár is volna több forrást rápocsékolni. Utálják a magyarokat, mint a szart, azért a pár pontért nehogymá' tornáztassuk az agysejteket, vagy elpocsékoljuk az idénre szánt egyetlen eredeti ötletet.

zaphodbeeb 2012.01.30. 15:43:31

Nem értem mi a gond a lopással. Van aki filmet szoftvert zenét, mások ipari titkot, technológiát, megint mások szakdolit, doktorit.
Egy biztos pénzt és pozíciót szerezhetsz vele. Még köztársasági elnök is lehetsz.

zaphodbeeb 2012.01.30. 15:46:53

@megadeth1: egyetértek ez a júrovízijó a'la 1970 NDK esztrádműsor dolog szar. Mondjuk arra jó, hogy megtudhatjuk, minket mint magyarokat utálnak minket egész európában. Szerbia - pedig végiggyilkolta a fél balkánt - többet kap a horvátoktól pl. mint mi.

zaphodbeeb 2012.01.30. 15:56:01

Vagy küldjük ki a Kétmilla Kálmit (a Rákajit). Az arca beintendálná az egész várost. Kár, hogy szararc. Vagy vele együtt suttyókirály rádióst. Mianeve. Azt akit a felesége tartott ki. Na mijaneve.

zaphodbeeb 2012.01.30. 16:04:18

Most nézem sixx, hogy te írtad a kommentet. Fáradt lehetsz, mert ekkora aranybányában szokott szikrázni az érckalapács nálad. Vagy csak azért voltál kíméletes mert ez nem a kertévé? Vagy az államiba még a trágya is narancsillatú?

CSÉ 2012.01.30. 16:11:28

A zsűri spec. teljesen rendben volt, mégha nem is értettem velük mindenben 100%-ig egyet, de normálisan csomagolták a véleményüket, nem volt megjátszva semmi. Hitelesek és emberségesek voltak. Ez persze nem egyenlő a szakmai hozzáértéssel,de előbbiek legalább annyira fontosak és különben sincs jelentősége az euróvíziósnak (sem).

Tóth Gabi dala ugyan nem volt a legjobb, de azért megütötte a felejthetően rossz szintet, viszont az a hacuka azon a testen... JÁÁÁJ!!
Na az viszont beleégett a szemembe.

A válasz pedig egyértelmű: DEMOKRÁCIA :)
(Azt hiszem jó úton haladunk afelé, hogy ez legyen a "leszarom" opció eufemizmusa.)

pizzaboy 2012.01.30. 16:14:12

Igen egy "másolták, de kinemszarjaleazegészet" szavazatot adtam volna én is, így maradt a demokrácija

Patreides · patreides.blog.hu 2012.01.30. 16:28:10

@zaphodbeeb: "Mondjuk arra jó, hogy megtudhatjuk, minket mint magyarokat utálnak minket egész európában."

Nem adják ám ezt ingyen, sokat kellett ezért dolgozni.

brumeszkosz 2012.01.30. 16:39:13

CSak nem az apukám világára gondolsz??? Szégyelld magad!!

S.Stark 2012.01.30. 16:47:58

Nemm tudom, hogy Caramel-Vízió daláról volt-e komment, vagy írás, nem olvastam el mindent, de szerintem az a szám is egyértelműen Jacko áthallásos. Szerintetek? Itt van mindkét link:
Caramel: www.youtube.com/watch?v=ZuFWtgBE31E

Jacko: www.youtube.com/watch?v=LJ7qXHjxj_0&ob=av3e

Matyi21zs 2012.01.30. 17:20:03

hát ez a tóth gabis verzió eszméletlen szutyokra sikeredett.sajnos én azt vettem észre, hogy az utóbbi 5 évben nincs jó pop zene mo-on. mondjuk én személy szerint egy senkinek tartom gabit mert fingom sincs miből él a közéleten kívül olyan jól? az adam-es verzió kicsit jobb.

kirapufy · http://www.vhegy.com/ 2012.01.30. 17:21:30

Keith Richars mondta anno, hogy Ádám és Éva óta egy dalt írtak, az azóta született szerzemények pedig annak az első eredetinek a variációi.

Compact Disco: www.youtube.com/watch?v=bwqrTPXjc1w

Backstreet Boys: www.youtube.com/watch?v=WVe80iZtlYU&ob=av3e

kirapufy · http://www.vhegy.com/ 2012.01.30. 17:23:52

Keith Richars mondta anno, hogy Ádám és Éva óta egy dalt írtak, az azóta született szerzemények pedig annak az első eredetinek a variációi.

Compact Disco: www.youtube.com/watch?v=bwqrTPXjc1w

Backstreet Boys: www.youtube.com/watch?v=WVe80iZtlYU&ob=av3e

Pinka-Panka 2012.01.30. 17:31:01

Nekem nem tetszett a Tóth G. száma, ő se sajnos. Nagyon gyenge volt az egész műsor.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2012.01.30. 17:38:38

Bezzeg Bebe-t kibaszták mert egy tavalyi nótával akart indulni! Elmennek ezek a sunyi picsába! Amúgy nem ezek az agysebészek válgatták ide ezt a 20 diszpintyet? Ha igen akkor meg a műsorban mi a francot fikázzák bármelyiket is?

Dr. Eric Cartman 2012.01.30. 17:48:15

Ez a izé benne van a top5-ben, akit orrbabasznék és nem politikus.

Cory76 2012.01.30. 18:11:46

Csak néztem és azt hittem valami paródia megy. Erre kiderül ez a válogató:)

Egyszerűen borzasztó volt az egész.

Nehéz lenne eldönteni, hogy a csiszar vagy a tóthgabi irritál jobban.

És.. ők ezért pénzt kapnak!!!!

g-dúrban zúgó kabóca 2012.01.30. 18:13:26

a kísérlet, hogy ez a szerzet női ruhában majd nőnek fog kinézni, csúfos kudarcot vallott

ipse aki benéz ide 2012.01.30. 18:14:36

belenéztem a műsorba, de hamarosan csak a hangot levéve, a tv-nek háttal bírtam csak

kangep 2012.01.30. 18:17:13

szabózé a zene uwe bollja

dzsilla · http://budapestkirakat.blog.hu 2012.01.30. 18:25:51

sztem az eredeti sokkal faszább :)

krampi 2012.01.30. 18:26:52

a csudás zeneSZERZŐ - nevéhez méltó módon - SZERZI a zenét.
Hogy kitől és mi módon, az más kérdés

Dersu Uzala · https://www.youtube.com/watch?v=ct_7VNF0_jQ 2012.01.30. 18:37:57

kirapufynak és Keith Richardsnak igaza van! szerinteam a Compact Disco zene-nyúlása pofátlanabb

Ver Sacrum 2012.01.30. 18:43:17

Beficcen a kecskevibrátó.

Cobs 2012.01.30. 18:45:08

hat nemt tudom cikk író miert van ennyire felháborodva. Hiteltelen zsűritagok ? Tán megasztárba vagy y faktorban annyira hitelesek mi, mikor teli van mindkét "tehetség" kutató megrendezett jelenetekkel. Ehh. Tóth Gabi meg Varga "nyálas" Viktor semmit mondó féléket is ezek a nagy magas színvonalű tehetségkutatókon átvergődő műsorok hozták ránk.

Egy dologra viszont valóban büszkelehet a x faktor és megasztár 5 éven futó szériája. Arra hogy Wolf Katinkák 200 -ból 1 szer tudtak írni egy számot ami valóban ott van a szeren a többi 199 meg elhúzhat a rák...

ennyi...

borisz 2012.01.30. 19:52:47

én erre csak ezt tudom mondani:
lafadoszo.vsamu.hu/

Grifter 2012.01.30. 20:12:50

Botfülem van, csak azt hallom, hogy a Gabikás szám szarabb még annál a másik izénél is.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2012.01.30. 20:13:11

Az összes dal egy kalap szar, ezzel a belterjes és szegényes zenei hulladékkal kiállni Európa elé vér ciki.

Megdobbent 2012.01.30. 20:17:03

Pusztit es rombol ez, akar smitpacaztak, akar nem a remek dalt.

zoxó 2012.01.30. 20:29:32

@zZz: A Négy gengsztert nem nevezném lopásnak. Egy már ismert számra írtak magyar szöveget, szerintem még a szerzői jogdíjakat is kifizették:).

www.youtube.com/watch?v=9SbwZGtITKg

The okos 2012.01.30. 22:10:50

gabika feje is nyúlásgyanús, egyre nagyobb

kishawa 2012.01.30. 23:55:53

@the_daver: "nem kell, hogy válaszolj", ill. "nem kell válaszolnod". Így van magyarul. Erdélyben mondják tóthgabisan is, de ez nem erdély.
süti beállítások módosítása