Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

DTK lenyomta a TV2-t

Halál a vámpírokra

2012. január 14. 10:30 barb 91 komment

Hip-hip hurrá, íme a tuti bizonyíték arra, hogy a vámpírmozik ideje lejárt, a csütörtöki DTK show (itt nézhető meg), benne Geszti Péterrel, Osvárt Andreával és a freestyle foci magyar világbajnokával megalázó vereséget mért a TV2-n futó Vámpír Brooklynban című Eddie Murphy-filmre.

A DTK a teljes népesség körében és 18-49-ben is jobban szerepelt a vámpíroknál: 10,4 - 9,6, 11,8 - 8,8 SHR%. A show egyébként ezzel az adással saját rekordját is felállította, indulása óta nem nézték ennyien, közel félmillióan D. Tóth Kriszta műsorát.

 

Címkék: tv tv2 nézettség m1 dtk

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

darrenstar 2012.01.14. 10:43:14

dtk is proli, meg a geszti is

stillhungry 2012.01.14. 11:18:24

Kicsit mintha elragadtattátok volna magatokat. Ez az Eddie Murphy féle förmedvény már megjelenésekor is Zséééé kategóriás volt, ezt baromira nem nehéz felülmúlni semmivel...

nekemtökmind1 2012.01.14. 11:20:55

Csak nekem jut eszembe ez a régi mondás a dtk-t látván:

FIGYELEM!!! Senki ne vegye meg a japán TDK együttes kazettáját. Én meghallgattam, tök üres.

Mindenesetre a DTK izénél felületesebb műsort szerintem nem lehet gyártani. Ez a legalja.

Frucsasz 2012.01.14. 11:21:15

Szerintem ez csak arra bizonyíték, hogy az Eddie Murphy-filmek ideje járt le...

tréfás kedvű felhasználó 2012.01.14. 11:24:24

@mineralwasser123: pont ezt akartam en is mondani. gondolom az uriember pontosan beleillik a belga: komment szama altal felvazolt problemakorbe.

pepin_nymburk 2012.01.14. 11:30:27

Bocsika, de a DTK-ban történt, amikor a playback zenei alapokra Andy Bell bácsi élőben énekelt Erasure slágereket, már ezért megérte létrehozni ezt a műsort. Mondjuk a háttérénekesnők nem voltak ott a szeren ott, meg Vince Clark is hülyén alibizett, de az ének ütős volt, na.

Banonym 2012.01.14. 11:35:23

MTVA statisztika? aham.... :)

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2012.01.14. 11:37:28

"Kicsit mintha elragadtattátok volna magatokat."

Először fodult elő, hogy a DTK megvert egy kertévés műsort. Ez igenis nagy dolog. Pláne célközönségnél. Főleg úgy, hogy ősszel még jóval gyengébb számokat hozott a műsor.

belga6 2012.01.14. 11:42:18

Hát ez elég ostoba megállapítás. Ha a Siófok - Haladás meccsett ezren nézték, akkor leáldozott a futballnak??? Az említett film rém gyenge, és szerintem már vagy húsz alkalommal adta valamelyik csatorna. Nem mintha védeni akarnám a vámpíros filmeket, mert nem érdekelnek. Belenéztem megint a DTK-ban, és ugyanolyan lapos, mint volt. D. tóth nem találja a helyét ebben a műfajban.

Flankerr 2012.01.14. 11:46:50

@belga6: Igazad van. De ezek a dolgok a DTK indulása, október óta is így vannak. És ha egy M1 műsor megfogja a TV2-t, bármikor főműsoridőben, az komoly eredmény, és hírértékű, pártállástól függetlenül.

Flankerr 2012.01.14. 11:48:05

@desmondwallace: Így van. És ez keményen feladja a labdát az új Fábry műsornak. Hivatalos elvárástól függetlenül.

DR.version · http://m-12.blog.hu 2012.01.14. 11:59:25

nem mindegy ?, ki az az orult aki ezeket a szarokat nezi, nincs is szuksegem tv-re csak butitanak, lasd valovilag , xfucktor

K0vasz 2012.01.14. 12:07:01

Én ebből csak azt a tanulságot tudom levonni, h a TV2-t még egy ilyen DTK-féle 0 értékű vmivel is le tudja nyomni az RTL...

Grifter 2012.01.14. 12:08:18

A proli az sértő?

Az Eddie Murphy Brooklynban kerül leszálló ágra c. filmben meg se vérfarkasból zselézett hajú metroszexuálissá változó, se tinipicsából vámpírdominává változó realitások nincsenek, vagyis 0% twilcsi, tehát jó nem lehet.

konrada 2012.01.14. 12:10:20

Mondjuk az tény, hogy azt a filmet aki meg akarta nézni, az különböző adókon az utóbbi 10 évben legalább 10x megnézhette ....miközben 1x is sokk volt!;))

TrollEmber 2012.01.14. 12:10:49

Vajon mikor jön rá a comment:com, hogy aki ezeket a szarokat nézi, az annyira elhülyül tőlük, hogy nem érdemes neki blogot írni?

fekafika 2012.01.14. 12:15:49

mondjuk lehet hogy többen voltak a DTK műsorban, csak azokat is kiretusálták.. :)

szerella 2012.01.14. 12:21:46

Egyszer én is belenéztem a sóba, gyenge volt nagyon, DTK számára láthatóan ez a müsor túl nagy falat, tehetségtelen hozzá.

Miigeii 2012.01.14. 12:25:11

Az volt már, hogy én a Natgeót néztem? ;)

Dermesztő 2012.01.14. 12:25:28

@K0vasz: A DTK az m1-en megy, nem az RTL-en...

Lengabor 2012.01.14. 12:25:51

@version: Ez már nagyon lejárt szöveg.
@K0vasz: Főleg, hogy az M1-en megy...
Nekem ez volt az első adás, amit láttam. Kriszta erőtlen, nem igazán hiteles a szerepben, de azt értékelem, hogy itt a vendég tényleg fontos szerepet kap, nem csak dísz, mint Fábrynál volt. A kereskedelmi csatornák fimkínálata meg egyenlő a nullával, csak akkor lenne érdemes róluk beszélni, ha az új filmeket a mozipremier után szinte azonnal bemutatnák, de az nyilván nem olcsó nekik...

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.01.14. 12:27:02

Ez a vámpîros film már megjelenésekor is csak kazettára való volt. Ráadásul annyira gyenge, hogy még a hardcore rajongók se tudják kétszer megnézni.

Hiller Józsué 2012.01.14. 12:28:46

@stillhungry: szerintem annyira nem rossz, ellenben az új szinkron az.

paveway 2012.01.14. 12:32:23

Ha a TV2-n műsorszünet van, akkor is le tudja nyomni az M1. Egy ilyen film majdnem ugyanaz a kategória...
Kérdés: miért fizetünk 4 magyar adót, ha az országban élők jelentős része csak az egyiket tudja nézni? És miért fizetünk 4 adót, ha sokszor ugyanazt a műsort nyomják?
Még egy kérdés: miért hívnak egy magyar adót Duna World-nek? Kinek derogált egy magyar név?

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2012.01.14. 12:33:25

@Flankerr: Fábrytól én legalább 800 ezres nézettséget várok. Ha nem tud simán ráverni a DTK-ra, akkor az ciki.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2012.01.14. 12:39:04

Az index címlap nem tesz jót a kommenteknek.

"Ha a TV2-n műsorszünet van, akkor is le tudja nyomni az M1."

Már ne haragudj, de az a mondat pont a hozzá nem értésről tanúskodik.

2010-ben (főleg az év első felében) az m1-et legtöbbször a Viasat3, a Cool és a Film+ is verte, szóval nem olyan könnyű lenyomni még a gyengélkedő TV2-t sem.

Giedi 2012.01.14. 12:41:14

Azért még feltehették volna, hogy a szutyok VV mit hozott az RTL-en ...

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2012.01.14. 12:57:31

@desmondwallace: én nem hasonlítgatnám össze a régi és az új műsorstruktúra szerinti M1-et. Akkor olyan műsorokat adtak, ami a kutyát nem érdekelte, most pedig átmentek kertévébe, naná, hogy nézik őket az emberek. Innentől meg már nem meglepő, hogy egy harmadosztályú ezerszer ismételt filmet lenyomnak egy showműsorral. Ugyanerre a Szólás szabadságával nem lettek volna képesek...

HúszTíz 2012.01.14. 13:07:42

DTK és Osvárt Andrea mintha csak testvérek lennének =) Húg/nővér.

HP514 2012.01.14. 13:08:45

Ahelyett, hogy értelmeznétek a hírt, itt osztjátok az észt.
Összehasonlították egy adott időintervallum két tévéműsorát.
Ha a Natgeo: Tigrisek vadásznak este a tajgán és a Spektrum: Távolkeleti ízek lett volna a két összehasonlított műsor, akkor a kommentelők egy része a tigriseket fikázná, hogy minek vadásznak, a másik része meg azt írná, hogy utálja a rizst?
Nevetséges.

paveway 2012.01.14. 13:18:51

@desmondwallace: már te ne haragudj, de kinek írták a cikket? Az index olvasóknak, nem szakértőknek. Szakértő nyilván nem itt keres megoldást a kérdéseire. Nekem ez jött le a cikkből, a te "2010 első felében" megjegyzésedből meg épp csak az maradt ki, hogy a fityisz óta milyen magas a királyi TV-k színvonala. Én nem látok változást, persze nem is vagyok olyan szakértő, mint te.

stillhungry 2012.01.14. 13:18:59

desmondwallace: értelmező olvasás? Kritikámban egy szót nem ejtettem DTK műsorról és az M1ről... A vámpírfilmek leáldozására vonatkozott amit írtam, hogy ennek a szar filmnek a lealázásából ez hogy a fenébe következik???

marisellanickmárlétezikválasszmásikat 2012.01.14. 13:22:39

Épp itt az ideje, hogy a kereskedelmi tévék elgondolkozzanak, miféle filmekkel töltik ki a műsoridőt ezredszerre.
DTK első adásinak valamelyikét láttam, akkor még kínos volt nézni, gondolom, azóta sokat javult.

IV. (Parkoló) Béla · http://aparkolokiralyai.puruttya.hu 2012.01.14. 13:28:27

@paveway:
Inkább úgy tedd fel a kérdésed, hogy kinek nem tetszett a Duna Autonómia, és miért csináltak belőle Duna Worldöt.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2012.01.14. 13:31:07

Szerintem a Vámpír Brooklynban igenis jó film! Csak egyrészt valóban sokszor volt már tévéképernyőn. Másrészt meg szerintem az embereknek kezd elege lenni abból, hogy kertévén nem lehet normálisan filmet nézni. Mert min. 5 reklámszünet van benne (mind baromi hosszú), plusz a kenó-sorsolás. Így egy másfél órás filmmel 2 óra alatt végezhetsz.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2012.01.14. 13:39:17

"most pedig átmentek kertévébe, naná, hogy nézik őket az emberek"

Igen, emelkedik az m1 nézettsége, de még mindig sokkal többen nézik a két nagy kertévét.

""2010 első felében" megjegyzésedből meg épp csak az maradt ki, hogy a fityisz óta milyen magas a királyi TV-k színvonala."

Bocs, elírtam, 2011 akart az lenni, mert 2011 októbere óta vannak az új műsorok az m1-en, de már tavaly nyáron kezdett növekedni a csatorna nézettsége. A színvonal és a nézettség meg legtöbbször nem jár együtt.

@stillhungry: Nem áldozott le se a vámpírfilmeknek, se a "szar" filmeknek. Ha az RTL adja a filmet, akkor simán verik vele a DTK-t. A tévénézők nem műsort, hanem csatornát néznek. Tisztelet a kivételnek.

Le'Akalappal 2012.01.14. 13:46:54

Többeknek:
Nyavalyogtok, hogy ilyen meg olyan szar filmeket adnak a kertévéken, továbbá nyavalyogtok, hogy miért nem az újabb filmeket adják, miért tizenhetedszer ezt meg azt az ótvart! Pénzügyi dolgokról most nem írok, de azt még egy kommentelőtől sem olvastam sem itt, sem máshol, hogy 10-15 csatornára való film nincs a világon sem!!! Még 24.rangú sem!!!
Honnan vegyenek új filmet 20 csatornára? Gondolkozzatok már!!!

Más volt, amikor 1-2 csatorna volt Mo-on.

Egyébként örülök, hogy a királyi tv némi sikereket könyvelhet el a kertévék ellenében!

D.Tóth Kriszta sajnos tényleg kevés egy ilyen műsorhoz!Nem elég leleményes, nem elég hiteles az érdeklődése. Kicsit olyan a filingje, mintha énhozzám jelentkezne dolgozni egy 24 éves nő vasbetonszerelőnek.

Tell Vilmos 2012.01.14. 13:47:55

@paveway:

Ja! A Duna World nekem is csípi a szemem! Tele vagyunk anglomán kifejezéssel, ideje, hogy amit lehet magyarosítsuk. Legyünk nyelvvédők, de ne S.P. módra! :-)

kamasuka 2012.01.14. 13:54:38

DTK és Osvárth egy műsorban? Tudták, hogy éppen melyik melyik? :D

rockjano 2012.01.14. 13:56:21

Na és mi lesz majd ha a Fábry is ott lesz???

Sokat gyengült a műsora de a pasi azért még mindig tud talán megújjul némileg.

A KözTV lenyomhatja a KerTV-ket de ehhez magának is valamennyire KerTV-sednie kell ennek minden hozadékával.

De egyébként nem baj ha dob egy kis követ aTV2-RTL évek óta tartó pocsolyájába.

Persze a gond az hogy ez akkor is adófizetői pénzből megy, könnyű ha nem kell profitot termelni és lehetünk veszteségesek, úgy könnyebb minőségibb műsorokat csinálni. Ezzel együtt lehet hogy nem baj.... nézzük meg mi lesz ebből...

flobeer 2012.01.14. 13:57:12

@Flankerr: Feladja a labdát?

Az RTL-en átlag 1,2-1,3 millióan nézték a Fábry Showt, ennek a felével is bőven veri a DTK-t.

hallari 2012.01.14. 14:11:56

@TrollEmber: már rájöttek. Nem is nekik írják a blogot, hanem

1) a bulvárra éhes közönségnek, akiknek a kattintásaiból élnek, és
2) azoknak, akik értő szemmel nézik a dolgokat és kommentelnek (tehát van visszacsatolás).

fecsa 2012.01.14. 14:24:30

A tisztán látás végett azért az RTL-t is oda lehetett volna rakni:)

ergbertegon 2012.01.14. 14:32:36

A retekklubh meg a mosógéptv is maga alatt vágja a fát. Főleg az RTL Klub. Amikor megszüntetnek műsorokat és semmi értelmeset! nem hozna létre helyette, akkor mit várnak. z MTV nézettsége tovább fog nőni a többié csökken . Ennyi ez.
Speciel a DTK, meg a haction -ért én sem vagyok oda nagyon, de sok jó műsort índítottak az utóbbi időben.

Zergus 2012.01.14. 14:57:18

Duna A -> Duna World

Elsősorban a világban szétszórva élő Magyaroknak szóló csatorna akarna lenni, amin fontos vagy annak gondolt hír- és közéleti műsorok ismétlését adják a másik három csatornáról összeollózva. (Egy régebbi sajtóanyag szerint.) Bár ez anno a Duna TV feladata volt... Mindegy, a lényeg, hogy egy főleg külföldre szánt televízió nevében szvsz simán elfér egy nem magyar szó. A Duna Autonómia név meg egyenesen visszataszító volt. A Duna 2 megnevezésről meg már ne is beszéljünk...

Az meg, hogy az országban nagyon sok olyan ember van, aki nem tudja az m1-en kívül fogni a másik három közszolgálati csatornát, egyre nagyobb baromság... Inkább az a kérdés, hogy ki akarja azokat nézni?!

Batukan 2012.01.14. 14:58:46

Nagyon sajnálom D.T.Krisztát, semmit nem tud hozzátenni a műsorhoz. Érdekes kérdései nincsenek, rossz a testtartása, kínosan vigyorog, úgy ül, mint egy férfi (térdére feltett lábbal, pfuj). Jobban áll neki az írás.

Anni* 2012.01.14. 15:32:32

Jah, hogy egy Eddie Murphy - filmet...
*lemondóan legyint*

Vogel Zs 2012.01.14. 15:42:15

gyerekik: Az ideg elkap, mert vegigolvastam a kommenteket, de rohadtul nem vagom mi az a DTK. Vagy az valakinek a monogrammja?

daito 2012.01.14. 15:45:47

Gyerekek, a kertévék bekaphatják. Nem lennék büszke a DTK show eredményére; mert emögött tényleg az van, hogy a TV2 nagyon gyengén csinálja; nemcsak a DTK előzte be őket. A TV2 képes volt még lejjebb süllyedni, és jelen esetben a fél agyhalottak elkapcsoltak onnan.
Úgy egészében véve hülyék a kertévék; ha megnézitek, az RTL és a TV2 nem tud pl. sorozatokat adni.

Ma Magyarországon, a 2 nagy kertévén egész héten 1, azaz egyetlen sorozat van, amit este 10 óra előtt elkezdenének, az NCIS. S a TV2 még ennél is mindent megtesz, hogy a rajongókat valahogy elzavarja a tévé elől. Volt az, hogy már 21.50-kor kezdték, aztán DiNozzo hangját változtatták meg (persze, a Damu sztori, de akkor is hülyeség volt imho), és régi móka az, hogy random adnak új részt és ismételnek.

Olyan sorozatok buknak meg és/vagy kerülnek lehetetlen idősávba, amelyek máshol nem lettek sikertelenek. Itt írom a House-t, Bones-t, Grey's Anatomy-t, CSI Miamit, Gyilkos elméket, Ments meg-et, Odaát-o, Tudorokat; amelyek mindegyike remek sorozat rajongótáborral. Ezek jó esetben este 10 után adásba kerülnek; és idehaza új részek. De általában ismétlésként adják le őket, meg éjfélkor, meg 3 reklámmal. Számomra a tökéletes rejtély az, amikor a Grace klinikából leadnak 3 részt éjfélkor, vagy amikor a CSI Miami 5. évadát adják péntek este 10 után, azt amit a Viasat 4-5 éve adott le, azóta ismételték már a Coolon is.

S ezek azok, amelyek nem buktak "ki", mint a Castle (Coolra elűzve), a Mentalista (ki tudja mi van vele), Dr. Addison (eltűnt). De ezen nincs mit csodálkozni, ha van olyan csatorna, amelyik az elmúlt évtized egyik legsikeresebb sorozatát (Lost) úgy adta le, hogy az utolsó 1-2 évadot vasárnap délutánonként hármasával leadta. El tudom hinni, hogy már nem volt akkora siker, mint az első évad; de bakker, vasárnap délután 3 órakor még a Kincs, ami nincs-et sem adja le egy magára adó kertévé.

Kertévék mindent elkövetnek, hogy egy állami tévé utolérje őket. Mindent.

LouiS 2012.01.14. 15:45:48

"A hazai piac legerősebb filmcsomagjával rendelkező TV2 januárban is jobbnál jobb mozikkal örvendezteti meg nézőit. Az ünnepi műsorkínálat gazdag filmfelhozatalához hasonlóan az új évben is egymást érik a sikerfilmek a képernyőn."

Ezt nem én írtam, csak idéztem a januári filmekről szóló sajtóközleményüket.

daito 2012.01.14. 16:02:13

@Le'Akalappal: lehet, hogy nincs annyi film - egyrészt, a régiek, európaiak közül is van, amit nem játszottak agyon, másrészt hétköznaponként este 1 sorozat az 5 sorozatot jelent, és 20-24 héten át adhatók. Ha csak napi 1 sorozat részről beszélünk, akkor 10 sorozatból 1 év kivégezhető. A vicces az, hogy 4-5 sorozat simán fut a kertévéken, csak délután 4-kor vagy este 11 után adják őket.

Nem kellene minden nap sorozatot adni feltétlenül; csak ugye az elmúlt években mindig volt a nagy dérrel-dúrral leadott bejelentés, hogy ez és ez és az a sorozat jön, és hűha; és most ott tartunk, hogy 5 hétköznap estéből 3-4 is nézhetetlen, ha nincs kábeltévéd vagy ha nem imádod a szemetet (BK, VV, Jóbanrosszban), vagy nem szoktál rá a letöltésre.

Zergus 2012.01.14. 16:07:44

@daito: Lehetne jobban is csinálni, de addig míg nem látjuk teljesen tisztán a háttérben húzódó okokat/érdekeket nem írhatjuk le azt, amit írtál:
"Kertévék mindent elkövetnek, hogy egy állami tévé utolérje őket. Mindent."

Majd ha az lesz a céljuk, hogy mindenki igényét kielégítsék a logikusan és nem profitorientált módon felépített műsorstruktúrájukkal, akkor megkapod a normálisan leadott sorozataidat...

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.01.14. 16:12:36

Kíváncsi leszek, hogy MTV-n meg tud-e élni két talk-show (Fábry/DTK). Bár van egy tippem, hogy meg. Van most pénz rendesen.

Más.
Hacktion, Átok: kasza. Őszre új magyar sorozatok jöhetnének. Azt sem bánnám, ha adaptációk, csak jók legyenek.

glycerin9 (törölt) 2012.01.14. 16:18:00

Többnyire unalmas favágás az egész, semmi más. Persze néha akad egy-egy véletlenül, ünnepélyes pillanat, ha sikerül valami, jól sül el egy riport és közvetlenül a főcím alá szedik az ember nevét; vagy ha horogra akad egy nagy sztori, és nyomban hatan-heten lógnak egyszerre a telefonon, a konkurenciával és egymással is versengve az elsőségért...

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2012.01.14. 16:22:18

@kis_kiraly: Inkább történelmi sorozatokban kellene gondolkodniuk, de könyvadaptációk is jöhetnek, de abból is a kosztümös fajta. Persze ezek drágábbak, de úgyis van rá pénz most az MTVA-nál.

jooasszony 2012.01.14. 16:24:39

Ez jó jel, hogy végre van nézettsége a közszolgálati tv-nek is, nem érdektelen vacakokból áll a struki.

Jó lenne, ha az eredményeket nem a kereskedelmi tévéken sikeresen teljesítő műsorszámokkal (brazil sorozat, bulvár cuccok..) , hanem a közszolgálatát célzó minőségi műsorokkal érnék el. Továbbra is hiányzik a minőségi gyerekprogram, de hát talán lassan majd az is jön.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.01.14. 16:30:40

@daito: Ja az tényleg gáz, hogy aki nagy ker tv-n követné a sorozatokat, csak este 10 után teheti meg.
RTL-n a BK után VV van és utána a sorozatok (Este 10 után!)
Tv2-n pedig a JR után esti filmek vannak majd néha sorozatok (Este 11 után! lásd House). Na jó, hétfő este NCIS/NCIS:LA van. Ennyi.

jooasszony 2012.01.14. 16:40:50

@LouiS: úgy néz ki, hogy a tv2-nek van most talán a legnagyobb filmkönyvtára. De abból, amit a nézőik kapnak -- ez nem derül ki. Sok a zs.kategória és az ismétlés.

Várható, hogy ennek a műsorszerkesztésnek sok kábel és tematikus csatorna fog hálával tartozni, mert végre ezen csatornákat is elismerik a nézők és a hírdetők.

mákos,metélt 2012.01.14. 16:44:54

Az a dolog szépséhibája, hogy a közszolgálati egy gagyi kereskedelmi tv-s típusú műsorral verte meg a kertv-t.
Kikérem magamnak hogy Garas Dezsőt (utolsó megjelenése volt) vagy a szintén színész menyét azért hívják be a közszolgálati tv-be, főműsoridőbe, hogy fogyatékos gyermekéről, ill. unokájáról sztorizgasson.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.01.14. 16:44:54

@desmondwallace: Én attól tartok, hogy az m1 inkább bizonyos cégeket fog felkérni erre, ahelyett, hogy elismert szakembereket (írók, rendezők, stb.) alkalmazzon. Nem hiszem, hogy csak a véletlenen és a licencen múlt volna, hogy az HBO beletrafált már az első sorozatába (Társas játék).

azekezetnelkulitelseolvasom 2012.01.14. 16:46:57

@Batukan: A plágium gyanús mesekönyveire gondolsz?

vuvuvu2 2012.01.14. 16:47:01

@daito: még hozzá tenném az én kedvencemet, a született feleségeket amely sorozatot össze-vissza adtak kb. a 3. évadtól kezedve. évad közben több hetes szünetet tartottak, majd folytatták és belekezdtek a következő évadba, sose lehetett tudni éppen hol tart a sorozat. aztán áttették lehetetlen idősávba. a nettó 40 perces műsorban van 2 db 10 perces vagy annál is hosszabb reklámblokk, a műsort a kiadott időpont után 20 perccel kezdik vagy többször 5-10 perccel előbb kezdik stb. e lagújabb poén az volt, hogy az első 15 percben volt két reklámblokk. pedig a DH egy jó kis sorozat minőségi szinkronnal (ami ma már ritkaság), és ez a színészi munkára és a fordításra is vonatkozik, mégis a lehetetlen időpontban és módon való sugárzás miatt azok se nézik akiket érdekel. én pl. a neten nézem nettó 40 perc/epizód időben, reklám nélkül. ezek után a csigakettes csodálkozik hogy csökken a nézettség? a nézhető műsorokat sem tudják úgy adni, hogy nézhető, követhető legyen. (és az előbbiek gondolom a többi említett sorozatra mint House, Grace klinka stb is vonatkoznak.)

Hajdú Intercity 2012.01.14. 16:54:36

A közszolgálati egyre erősebb. Minden este kabarét ad fél 8-tól az egyes, a kettes 8-tól ismétli. Az is nagyon jó, amikor az M1, M2, Duna World ugyanazt adja. Ha valaki ráülne a Mindig tv távirányítójára, jó esélyjel akkor sem marad le egyetlen másodpercről sem:))

Flankerr 2012.01.14. 16:58:37

@flobeer: Ez igaz. DE Fábry most igazolt át az M1-re. 2 hetente csütörtökön lesz saját műsora (kevesebb vendég, több stand-up)és pünkt a DTK sávjában, egymást felváltva. Erre utaltam én. Most csütörtökön lesz az első adás.

zsolti_ 2012.01.14. 17:00:20

Szerdai On The Spot-ról nincs nézettségi adat? Eddig összes részét megnéztem. Sztem simán jobb, mint a két nagy kertv aktuális műsora. (VV és néha vmi fim a másikon.)

zsolti_ 2012.01.14. 17:55:36

@desmondwallace: köszi. Elég gyász, hogy a VV-t ennyien nézik. Nem tudom megérte, hogy mi benne a jó.
Amúgy Tudorokon tényleg nagyon látszik, hogy sokan nem műsort, hanem csatornát néznek. Ha egyszer ők is elkezdenének gondolkodni azon, hogy mit nézzenek, akkor lehet, hogy nagyon átalakulna a hazai nézettségi arány.

A fagy birodalma nézettségének viszont örülök. Ajánlom mindenkinek!

HúszTíz 2012.01.14. 18:16:31

@katácska!: Szerintem tökre hasonlít az arcuk; na persze a hajuk is ugyanaz. De akkor is - nekem olyanok, mint valami testvérpár.

LouiS 2012.01.14. 18:26:49

@jooasszony: azt hiszem, hogy eléggé jól ismerem a tv2 filmkínálatát, egyébként teljesen igazad van. Addig, amíg nem jön rá az okostojás vezérigazgató és hűbéresei, hogy tévét pénzből lehet csinálni (és a premierfilm drága), addig továbbra is csodálkozni fog a szar nézettségen. Aztán kezdődik a kiveszem, átrakom, nem adom le játék. Ahogy az már évek óta megy.

Más is írta itt a Született feleségeket. Egy teljesen vállalható sorozat, ehhez képest száműzik 23 órára. Mert még mindig Doktor House-ban hisznek (már ha éppen nem ismétlik). A néző meg nem hülye - csak a tv2 döntéshozói szeretik ezt hinni.

narmer 2012.01.14. 19:00:34

@nekemtökmind1: Eddie Murphy ócska, DTK még ócskább, és még nem is fekete.

M_Runcájsz 2012.01.14. 19:54:54

mi az a DTK? de komolyan... nekem már 3 éve nincs tévém...

Merker Iván 2012.01.14. 20:29:39

@Zergus: Szvsz a Duna TV a kárpát-medencei magyaroknak (Székelyföld, Felvidék, Vajdaság, szb.) készül, a Duna World pedig a nyugatra disszidált (pl. amerikás) magyaroknak. Ezért a DW-nek sokkal több magyar kultúrát _kell_ adnia (hiszen az amerikai embereknek nem adatik meg olyan magyar közösség, mint mondjuk a székelyföldieknek), ráadásul szvsz a nyugaton élő magyarok jóval nagyobb része értelmiségi, mint a kárpát-medenceieké.

Rainee 2012.01.14. 20:35:57

A DTK show önmagában egy vicc. DTK olyan, mint egy zombi. Gépiesen felolvassa a kérdéseket, mintha még mindig a híradóban ülne. Párszor próbáltunk belenézni, de kínos. Így feladtuk…

port.hu/pls/w/tv.channel?i_ch=3&i_date=2012-01-14&i_where=1

Ez a műsor kínálat önmagáért beszél! Lehet, hogy a romantika csatornán nincs ennyi szappanopera.

A Mokka a tévénézés legalja. Egy értelmes beszélgetést nem bírnak lefolytatni. A legalja a Kárász Róbert. Nem tom honnét szedték a hapsit elő, de még utcaseprőnek sem alkalmaznám…

Az Rtl műsora hasonlóan színvonalas műsorokat tartalmaz. Élén a VV-vel, ami kiszorította a sorozatokat. Hová lett a Grace klinka, a Dr. Addison, a Mentalista, Castle? A Lost, a Glee, a Closer milyen mostohagyerekek? A tv2 kinyírta a Desperate Housewives-t, Good wife-ot, a House-t és még lehetne sorolni bőven…

A legviccesebb dolog, amit mostanában olvastam, hogy a Grace klinika 7. évada előbb fog megjelenni szinkronosan dvd-n, mielőtt leadná bármelyik csatorna.

Aki dolgozik, az nem bír este 10-kor elkezdeni tévézni, nem még 3/4 2-kor kezdjen el sorozatot nézni. Régebben nem este 9-kor kezdődtek a filmek és nem 11-ig tartottak. Egy film tartott 10-ig utána még tudott pihenni az ember. Most meg a húsz reklámmal, jó ha 11-re vége van, és végig bírja nézni az ember és nem alszik el a 19. reklámnál… Ja és ugye most már 1,5 éve a VV miatt még később kezdődik a főműsor.

Viszont az MTV kezd végre észhez térni! Próbál filmeket, és friss sorikat adni, mint a Melissa&Joey, vagy az Elcserélt lányok. Így a kezdeményezés becsülendő, még ha nem is forrta ki magát a dolog.

insomniásalvóügynök 2012.01.14. 20:48:08

Múltkor s duna kettőn elkaptam egy dtk műsort valami buborékos emberrel.
Ki a lompos fasz kíváncsi ilyen marhaságokra?
Pláne trilliárdnyi közpénzből.

Megdobbent 2012.01.14. 21:18:09

dtoth bazdmeg. amiota visszajott valami oredenare fos a kinezete meg a teljesitmenye is. plane ezekben a szep narancs szinekben hat hanytatoszerkent. de csak batran csinaljon magabol nimandot, nagyon fogja magat becsulni 3 ev mulva. Eh-eh-eh, akkor mar reg keso.

jooasszony 2012.01.14. 21:23:43

@rockjano: azért az is beszédes , hogy egy kertévén megerősödött, rendkívül drága show-t vesz át a megújuló közszolgálat...

a saját gyártású döntésekben sokat tévednek, de a filmkínálatuk nem rossz, sok van ami csemege és érdemes megnézni...

minden ország tévésiparának elengedhetetlen eleme az erős közszolgálat -- ezzel kényszeríti a többieket bizonyos intellektuális nívóra. Nekünk is nagy szükségünk lenne rá. A jelenleg látható változásokban van sok olyan ami reményteli, de sajnos fennáll a veszély, hogy olyan tirke-tarka lesz az eredmény, rengeteg mexikói szappanoperával és a kertévéknél levitézlett szereplőkkel és produkciókkal.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2012.01.14. 21:53:17

Amióta fidesz van, egyre jobb a köztévék műsora, például ez a DTK is. Nekem bejött. Lásd még Hacktion. Meg valahogy színesebb, észrevehetőbb. Főleg a két fő kertévé valóságshowival és ezerszer leadott filmjeivel szemben kezd egyre jobban tetszeni.

irtokdeminek 2012.01.14. 22:39:25

@HP514: Az említett hír a DTK Show és a a TV2-n futó Vámpír Brooklynban című Eddie Murphy-film nézettségének összehasonlításáról szól. Ezt minősítik a hozzászólók és leírják szerintük mi lehet az oka annak ami a hírben szereplő helyzetet eredményezte. Amúgy szólásszabadság van, az adott témát nem tilos tágabb értelemben tovább tárgyalni, az észt meg te akarod itt osztani mintha bárki is felkért volna a hozzászólások minősítésére. Hogy jön ide a Natgeo és a Spektrum ? Nevetséges.

HP514 2012.01.14. 23:07:10

@irtokdeminek:
Gondolkodni kellene előtte egy picit, mielőtt saját magad egy kommentben megcáfolod.
Ha szólásszabadság van, és a tágabb értelemben továbbtárgyalás, akkor jöhet ide a Natgeo. A hozzászólók arról írnak, hogy "szerintük" mi az oka a nézettségnek és ezt úgy fejezik ki, hogy valamelyik műsort fikázzák. Vagy nem olvastad végig az összes kommentet? Esetleg végigolvastad és csak ennyi hozzászólásra futotta?
Tényleg, te minek írsz?

rockjano 2012.01.14. 23:10:56

@jooasszony: Nekem az a bajom az egésszel hogy nincs eldöntve hogy milyen legyen ez a KözTV???

Akar-e versenyezni a KerTV-kel vagy egyáltalán nem, vagy csak egy kicsit és próbál minőségileg szórakoztatni.

A Fábri show meg ez a DTK-is teljesen KerTV-s produktum annak minden jellemzőjével.

Na meg persze az egyirányú pártos tájékoztatás de ennek nagy hagyománya van nállunk...

irtokdeminek 2012.01.14. 23:32:50

@HP514: Ha jöhet ide a Natgeo a szólásszabadság jegyében,akkor a fikázás is. Azért fikáznak egy műsort,mert nem tetszik nekik. Ezért nem nézik tovább és lesz alacsonyabb a nézettsége. A hír meg két műsor nézettségéről szólt. A hozzászólók egy része fikázza a műsorokat,Te fikázod a hozzászólókat. Mert tőled már nem futotta a hírhez történő érdemi hozzászólásra. Csak osztod az észt és nézel nagyokat ha valaki meg téged oszt. Na én léptem, te meg oszd tovább az észt annak aki ráér azt olvasni.

dr.Brendon maci 2012.01.15. 08:54:28

Mostanában egészen "fogyasztható" a köz tv,de ezt nem a DTK-nak köszönhető....
A TV2 meg......
Halottról jót vagy semmit :D

daito 2012.01.15. 13:02:44

@Zergus: "Lehetne jobban is csinálni, de addig míg nem látjuk teljesen tisztán a háttérben húzódó okokat/érdekeket nem írhatjuk le azt, amit írtál:
"Kertévék mindent elkövetnek, hogy egy állami tévé utolérje őket. Mindent.""

Nem összeesküvés-elmélet miatt írtam; hanem konkrétan azért írtam, mert amit csinálnak, az marhaság. Biztos van oka - kevesebb pénz, meg az átlagnak a löncshús is elég. Csak azt írom, hogy az általam ismert emberek többségének nem jön be ez az egész. És azért írtam, mert ha valakinek a köztévénél volna több esze, és még javítanának a műsorokon, struktúrán, simán feljöhetnek. Nem azt mondom, hogy BBC, de be lehetne fogni a kertévéket. Azért volt olyan, hogy az állami tévé adott esténként jó sorozatokat, jó műsorokat - persze akkor még nem voltak idehaza kertévék.

"Majd ha az lesz a céljuk, hogy mindenki igényét kielégítsék a logikusan és nem profitorientált módon felépített műsorstruktúrájukkal, akkor megkapod a normálisan leadott sorozataidat..."

Nem az én sorozataim - elárulom, hogy a többségüket már évek óta gépen nézem, mivel ritkán érek haza úgy, hogy legyen időm tévézni. Gyk. csak az NCIS-eket nézem magyar szinkronnal.

De mindig leírom, van idehaza 1-2-3 millió olyan tévénéző, aki nem tölti le, nem nézi a feliratos verziót, nem annyira sorozatbuzi, hogy ajánlóba beleolvasva tudja, hogy az este leadott rész nem a 8. évad része, hanem éppen a 3. évadból van. Ezek az emberek, ha nem tudtak róla, hogy a Lost utolsó évadait az RTL vasárnap délután adta le, akkor mai napig azt gondolják, hogy abból 3-4 évad készült.

Ettől nem dől össze a világ, és nem kötelező minden évadot, minden részt akkor és ott leadni; de itt, a kertévéken az összes sorozattal így tesznek, ez az idegesítő.
Ha olvastad a többi kommentet, akkor azért olvashatsz pár tipikus panaszt.
Ismételnek, elrakják más időre, összevissza adják, leveszik a műsorról, 3-5 reklámmal szétvágják, stb. (Egyik kedvencem az RTL-nél, hogy úgy ér véget az aktuális rész valamiből, hogy bevágják az időjárás jelentést, és ott ülsz, és fogalmad nincs, hogy most vége van a résznek? Még lemegy 5 reklám, az utazó gyerek Hondurasból 5 percben, és várod, hátha, még jön a sorozat aktuális részéből 5-10 perc. Mert néha jön, néha nem.)

Nem hiszem, hogy csak a 18-40-es korosztály nézne kertévét.
Nem hiszem, hogy a 18-40-es korosztály meghal, ha nem VV-t, BK-t, Jóbanrosszbant, Aktívot, Fókuszt néz 2-2,5 órán át.
Nem hiszem, hogy a 18-40-es korosztály ÍGY nézne sorozatokat. (Lásd feljebb.)

Anti Bácsi 2012.01.16. 12:45:38

Mindkét műsor kritikán aluli, ez nem érdem senkinek sem.

A DTK-ba belenéztem, nagyon vicces az a kényszervigyor Kriszta fején. Meg lehet dögleni tőle az unalomtól...

digitime 2012.01.16. 16:36:47

A TV2 által választott filmművészeti remekmű dupla csapás volt a nézettségre. Az első a lassan már lejáróban lévő vámpír téma, a másik Eddie Murphy maga. Hajdanán a maga idejében volt pár nézhető filmje, de egyre szarabb amiket művel.

paveway 2012.01.19. 13:10:05

@Zergus: azt én értem ,hogy a világban elszórt magyaroknak szól. De MAGYAROKANK szól, tehát az angol szó a nevében nekem akkor is zavaró, ha a sok angol kifejezés manapság amolyan kozmopolita, menő dolog.
Nem az a kérdés, hogy ki akarja nézni a 4db királyi adót. Az én kérdésem az, hogy minek fizetünk ennyit? Főleg, hogy sok magyar, akinek az adójából megy, nem is láthatja.
süti beállítások módosítása