Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Comment:com a Facebookon

Comment:com a Twitteren

Friss a Hogyvolton

Évadfinálék szépen sorban (április 21. - április 28.)

Hétfő, április 21
Archer (Season 5 finale, 10pm, FX)

Csütörtök, április 24
Parks and Recreation (Duplarészes évadzáró, season 6, 8pm, NBC)

Péntek, április 25
Last Man Standing (Season 3 finale, 8pm, ABC)

Hétfő, április 28
The Following (Season 2 finale, 9pm, Fox)

Utolsó kommentek

Kulcsszavak

24 (283) a&e (113) abc (1796) ajánló (1696) amc (568) atv (143) axn (484) baki (224) barátok közt (113) baromság (120) bbc (321) beharangozó (281) beszól (289) blikk (260) bors (187) botrány (305) breaking (122) breaking bad (206) brit (484) bsg (256) bulvár (951) cbs (1634) celeb (104) cinemax (672) comedy central (443) cool (345) csaj (159) csi (148) cw (779) dexter (233) díj (211) discovery (230) discovery channel (101) doku (113) duna ii autonómia (111) duna televízió (1208) duna tv (129) dvd (299) emmy (159) f/x (450) film (563) filmmúzeum (902) film (338) fnl (132) foci (154) fox (1761) fringe (162) fx (222) glee (221) grace klinika (158) gyász (175) hbo (2386) hbo2 (312) hbo comedy (125) himym (150) hír (1984) hírek (284) hírtv (105) horror (110) hősök (196) house (164) idol (246) interjú (484) internet (480) itv (117) játék (138) jóban rosszban (104) kasza (159) kép (669) kritika (483) lapszemle (114) lifetime (130) lista (169) lost (487) lóvé (164) m1 (1644) m2 (989) magyar rádió (119) médiaipar (370) mgm (228) mokka (101) mtv (1103) nbc (1915) nézettség (1240) office (191) ortt (159) per (189) pilot (900) pletyka (308) politika (306) premier (120) promó (256) rádió (321) reality (1683) reklám (292) remake (202) retró (277) rtl (358) rtl klub (2022) sajtóközlemény (115) scifi (164) sci fi (533) showtime (641) simpsons (100) sitcom (750) snl (232) soa (158) sorozat (9198) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (149) spoiler (293) sport (304) sport1 (132) starz (166) survivor (190) syfy (292) szereposztás (1101) sztrájk (134) szülfel (109) talkshow (310) tbbt (201) tehetségkutató (173) tnt (352) trailer (125) trónok harca (408) true blood (180) tv (13106) tv2 (2488) tv6 (103) tv paprika (138) twd (174) twitter (103) újság (310) upfronts (101) usa network (283) vélemény (207) vetélkedő (244) viasat (523) viasat3 (566) viasat history (101) vicces (671) videó (2602) x-faktor (114) x faktor (109) youtube (227) zene (194) zone europa (356) Címkefelhő

A reklámozóknak a vicces csajszi és az énekes tehetségek kellenek

2011.09.22. 15:00 - sixx

A The Hollywood Reporter mai írása szerint az amerikai médiavásárlók, akiken keresztül a megacégek hirdetnek, a mostani évadban akkor járnak jól, ha főleg a New Girl című sitcom és az X-Factor amerikai kiadása, azaz két Fox sorozat adásideje alatt vesznek reklámszpotokat.

A NewMediaMetrics most közzétett listájában azt vizsgálták, melyik sorozatban lenne értelme a Coca-Cola, az Apple, a Dell, a Chrysler vagy a Pepsi médiaügynökeinek reklémidőt vásárolni. Az Apple a New Girllel, a Coke és a Pepsi s Person of Interest című CBS-sorozattal, a Ford pedig az NBC Grimm nevű újoncával jár legjobban, állítja a NMM.

A felmérésben egy ún. érzelmi kötődési index nevű bullshit értékkel számoltak, ami azt hivatott mérni, milyen összefüggés van a tévéprogramhoz illetve bizonyos termékekhez való kötődés között, hogy ilyen szépmagyarul fogalmazzunk, azaz azt akarják kideríteni, vesz-e iPhone-t a CSI-t néző nyugdíjas, vagy sem (nem vesz). A méréshez a cég 18-54 közötti tévénézőket kérdezett meg 350 sorozatról, filmről és magazinról, valamit 330 termékről.

A felmérés alapján a New Girl nézőinek 60 százaléka kötődik az Apple tertmékeihez, a Prime Suspect című NBC-krimit választók pedig a Dell gépekre esküdnek. Az is kiderült, hogy Up All Night nézői Chrysler autóval járnak. A listát összesítve az NMM a New Girl mellett az X-Factor amerikai kiadását és a Ringer című CW-sorozatot ajánlotta a médiavásárlók figyelmébe akik azért jobban teszik, ha a nézettséget is figyelemmel követik, mert a 18-49-es korosztály, amire a cuccokat rá akarják sózni, a Ringert nem nagyon nézi (0,7-es rating a második epizódra, WTF?)

Címkék: tv reklám lóvé

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.