Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Erősítené imázsát a TV2

2011. július 07. 13:00 c:c ügyfélszolgálat 11 komment

Television Value Indicators (TVI) néven mutatott be új információs platformot a TV2 kereskedelmi igazgatósága. A Steve Varcoe kereskedelmi igazgató által prezentált kezdeményezés célja, hogy az új adatszolgáltatással az egész tévés piacot, s ezen belül persze a TV2-t jobb helyzetbe hozza. A heti frissítésű, online platformon e héttől egyelőre három mutató alapján lehet adatokat elérni. Ezek az ún. Demand mutatók a keresleti oldalról adnak információkat.

A Brand Count az adott héten tévében hirdetett márkák számát mutatja meg AGB Nielsen / TV2 adatok alapján. A GRP Count a hirdetők által vásárolt kontaktusszámokat jelzi heti szinten. Míg a Campaign Weight az átlagos heti kampánysúlyokat mutatja GRP alapon. A TV2 azért kezdett hosszabb távú márkaépítésbe a hirdetők és ügynökségek felé, mert miközben közönségarányát 2011 első felében megőrizte 2010 azonos időszakához képest, az RTL Klubhoz hasonlóan, abban már eltért a teljesítménye a konkurensétől, hogy ezt hogyan tudta reklámbevételre váltani. Ez utóbbi szempontból az RTL jól teljesített, a TV2 viszont jelentős csökkenést szenvedett el.

Ahogy Steve Varcoe is jelezte, korábban sokfélét kommunikált a TV2 a saját pozíciójáról, mostanra azonban nem azt célozzák meg, hogy a nézettségi versenyben megverjék az RTL-t, hanem hogy a piacvezetőtől függetlenül, hozzá hasonlóan erős pozíciót vívjanak ki. Ehhez elengedhetetlen azonban a kommunikáció rendbetétele B2B frontot. Varcoe elmondta: a TV2-t, mint márkát konzisztensebben szeretnék kommunikálni a jövőben, emellett komplexebb, új közelítéssel szeretnék megmutatni a televíziós piacot. A TV csatornák hirdetői értéke szerinte több annál, mint egyszerűen a nézőszámuk, erről szól a TVI és az ezt követő, az év folyamán ismertté váló újabb lépések is.

A kereskedelmi igazgató visszautalt arra a kihívásra is, amit az RTL kommunikációs gyakorlata jelent. A piacvezető - logikus módon - egyszerű, konzisztens, megfogható módon kommunikálta nézettségi előnyét a TV2-vel szemben (a kreatívokon kisebb/nagyobb zsiráf, autó, reggeli, stb.). Varcoe, aki annak idején maga is megalapozója volt az RTL stabil sikereinek, most úgy látja: a csatorna számára az lehet kivezető út, ha a konkurenshez való állandó igazodás helyett kijön a "kis zsiráf - nagy zsiráf" paradigmából, és új, de az ügyfeleknek releváns képet mutat a tévéspiacról és elsősorban magáról.

A TVI elindításával kezdődő B2B kampány stratégiai tervezésében egyébként a Mrs White Media Consulting működött közre, míg a kreatív megvalósításában a Korossy Branding & Design Consultancy segíti a csatornát. (médiainfó)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2011.07.07. 13:04:09

Bárcsak én tudtam volna diplomamunkámnál így rizsázni mint ez a PR munkatárs :(

Leadfoot 2011.07.07. 13:05:32

Wow, nagyon fancy ez a sok-sok foreign kifejezés.

Nem lenne more simple simán csak good műsorokat adni?

purga · http://horrormirror.blog.hu 2011.07.07. 13:19:24

milyen szépen megfogalmazzák, h meghajolnak az rtl előtt és h meg se kísérlik már behozni a nézettségi előnyét.

Llew 2011.07.07. 13:34:39

Ezt biztos bullshitgenerator professionallal írták, alappal nem lehet ilyet.

Ihr habt verloren 2011.07.07. 13:35:46

Elolvastam, de nem értek semmit. Ez magyarul van?

báró Csekonics 2011.07.07. 13:45:58

@Leadfoot: :-)))))

'állandó igazodás helyett kijön a "kis zsiráf - nagy zsiráf" paradigmából, és új, de az ügyfeleknek releváns képet mutat a tévéspiacról és elsősorban magáról.'
a béka és az ő segge ugyebár...

Llew 2011.07.07. 13:46:10

@Tudod mi az, hogy szopol?: nem, PR-ul
ideje lenne nyelveket tanulni :)

saks 2011.07.07. 13:53:41

Ráadásul a TVI a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium keretében működő Támogatásokat Vizsgáló Iroda fedőneve is. :)
Egyébként meg parasztvakítás az egész, tényleg jobb műsorokat kéne adni, és ezt kezdhették volna pl. idén nyáron is.

digitime 2011.07.07. 16:23:31

Bohócliga az egész tv2... Újabban azzal fárasztják a nagyérdeműt, hogy nem az rtl a versenytárs, nem onnan kell nézőket szedni, de azért folyamatosan az rtl műsorstruktúra-változásaira reagálnak a sajátjukkal. Tologatják a szarabbnál szarabb műsorokat jobbra balra. Ahelyett, hogy beáldoznának egy valag lét, csinálnának egy erős nyarat tényleg jó műsorokkal, hátha az emberek átszoknának hozzájuk. Mint tudjuk a szokás nagy úr, akkor is x csatornát nézik, amikor az már rég nem olyan "jó".

dodoka55 2011.07.10. 07:40:00

Ennek a palinak sok köze volt anno az rtl felcsövesítésében, s most szerintem sikeresebbé teszi a tv2 is. sok sikert s jó tv műsorokat.
süti beállítások módosítása