Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Mit néz majd a világ a tévében szeptembertől?

2011. június 13. 20:50 sixx 83 komment

Két héte tartották meg az LA Screeningset, azaz azt a szakmai bemutatót, amin a gyártó stúdiók az USA-n kívüli vevők elé tárták portékájukat, hogy azok a pilotok láttán válogathassanak közülük. Ezek az eseményen természetesen a Tv2 és az RTL is képviseltette magát, ez azon ritka alkalmak egyike, amikor rohadtul irigylem Kolosi Pétert például. 

Az idei vásárra egyébként 1500 vásárló regisztrált, akiket a korábbi gyakorlattal ellentétben már sokkal puccosabb körülmények között fogadtak a gyártók (korábban beültek egy vetítőbe, megnézték a pilotot, oszt jónapot), a sorozatok készítőivel, producereivel és főszereplőivel is találkozhattak, akiktől a projektek bővebb információkat is kaphattak - legalábbis a CBS esetében. A nemzetközi piacok értéke a 2008-as válság óta jóval nagyobb, mint azt megelőzően, a stúdiók nem egy esetben a sorozatok gyártási költségét is visszatermelhetik a nemzetközi eladásokból - még azt megelőzően, hogy a termék adásba kerülne. 

Nem a magyar az egyetlen piac, ahová nehéz amerikai sitcomokat eladni: a nem angol nyelvterületről érkező vásárlók inkább drámákban gondolkodtak idén is, bár két sitcom-pilot (New Girl - Fox és Apt 23 - ABC) a szokásosnál is több vásárlót érdekelt. A drámák közül együntetű sikernek könyvelhetjük el az időutazós Terra Novát (Fox) és JJ Abrams Alcatraz (szintén Fox) című sorozatát, amiben dettó fő motívum az időutazás, no meg a Lostra emlékeztető, egész évadon át húzódó rejtélyes főszál. 

Az ABC Pan Am című sorozatával kapcsolatban szkeptikusak voltak a vásárlók, a The Playboy Clubhoz (NBC) hasonlóan attól tartottak, hogy a hatvanas-hetvenes években játszódó történetek lendülete nem fog kitartani egy évadon keresztül. Jó véleménnyel voltak viszont JJ Abrams másik drámájáról (Person of Interest - CBS) és a The River című misztikus sorozatról (ABC), amit az USA-ban csak télen/tavasszal mutatnak majd be. 

Az idei vásáron meglepetésre nem az európai vagy ázsiai vásárlók, hanem a közép- és dél-amerikaiak bizonyultak a leglelkesebbnek. A brazil, a mexikói vagy az argentin piacra több sorozatot és filmet adtak el a stúdiók, mint eddig bármikor. Az itteni piacra egyébként jellemző, hogy a földi sugárzású tévék nem túl sok külföldi tartalmat vásárolnak, hanem inkább gyártatnak (szappanoperákat vagy telenovellákat), míg a kábel- és a gombamód szaporodó műholdas tévék nem bajlódnak saját tartalommal, hanem megvesznek mindent, ami a szemük elé kerül. 

Ennek egyik oka, hogy ezekben az országokban a nagy stúdiók szinte mindegyike birtokol saját kábeles vagy műholdas csatornát, ahová (jóhogy) a saját tartalmukat tolják be. Az adók nem bajlódnak a szinkronnal, inkább feliratozva adják a sorozatokat, hónapokkal megelőzve az esetleges földi sugárzást (mert a nagy sikervárományosokat azért ott is szívesen megvásárolják a hagyományos tévék) - ezért pedig hajlandók a szokásosnál magasabb díjat is kifizetni.

Ami a magyar csatornákat illeti, Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója szerint a válságnak láthatóan vége, a Los Angeles-i esemény kifejezetten magas színvonalú volt, sok érdekes újonccal, de kihagyhatatlan pilotot nem látott. A commen:com-nak elmondta, a legnagyobb érdeklődéssel fogadott sorozatok közül a Terra Nova neki is tetszett, de a műfaj miatt nem valószínű, hogy főműsoros program lesz belőle itthon. Két másik sorozat, az Alcatraz vagy a Person of Interest is elnyerte tetszését, ezek már a kilenc-tízórás sávba is beférnének.

A sitcomok közül az RTL Klub olyat nem látott, amire egyből rábökött volna, hogy ez mindenképpen kell, de az új ötletek a drámák mellet a vígjátékokban is nyomon követhetők. Az RTL egyébként a stúdiókkal érvényes szerződése értelmében mindenképpen vásárolni fog, meghatározott számú drámát és vígjátékot kell átvennie, de hogy mennyit, és mit, azt Kolosi Péter nem kívánta elárulni.

A TV2 részéről Kiss Péter úgy véli, egyszerű történetvezetésű sorozatokra van szükség,  bonyolult, a túl sok szálon futó történeteket a nézők nem szívesen követik. Több olyat is láttak Los Angelesben, ami megfelel a TV2 elképzeléseinek. Az is elképzelhető hogy a TV2 már 2011-ben, 4-5 hetes késésekkel behoz olyan sorozatokat, amik az Egyesült Államokban szeptemberben indulnak el.

A nézettségi versenyben Alekosz végleges (?) távozása után lélegzethez jutó tévé programigazgatója a Charlie angyalai pilotját ígéretesnek találta, akciódús sorozatnak néz ki, amiben jónők szerepelnek. Minden esély megvan arra, hogy a TV2 mutatja be a remake-t, csak úgy, mint a hatvanas években játszódó Pan Am-et is. A krimik közül Kiss Péternek a Common Law tetszett legjobban. A TV2 a Sonyval, a CBS-szel és a a Universallal van hosszabb ideje kapcsolatban, sorozataikra elővásárlási joguk van.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.13. 21:04:18

Kereskedelmi tévéken sorozatot nézni ősi román szokás :) Le kell tölteni, és akkor nincs megszakítva a reklám az aktuális epizóddal :)

Niro 2011.06.13. 21:13:32

Terra Novát és Alcatrazt akarok!;)

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2011.06.13. 21:16:07

Éljen a Kenó sorsolás!

Alekosz show nem lesz akkor?

Hawaii 5-0 fanoknak: szólok, hogy szerdán Dr.House után volt egy rész múlt héten.

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2011.06.13. 21:16:12

@Nard: pontosan, és nem teszik tönkre az elcseszett szinkronnal. :)

sixx · http://comment.blog.hu 2011.06.13. 21:17:01

@Nard: nagyon ügyes vagy, hogy rátaláltál a torrentre, tényleg, kapsz egy lovacskás matricát.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2011.06.13. 21:20:10

Továbbá nem lesz SGU tovább, régi kedvencem az életfogytig zsaru sem, stb.

Most néztem a Terra novat, hogy mi az. Kéne! Scifi! (vagy ilyesmi)

Kisvesza 2011.06.13. 21:21:01

@Nard: Engem nem a reklám, inkább a rendszertelenség zavar. Pl. a Fringe vagy TaaHM megszakítása pár résszel a vége előtt, vagy a Viasat 6 összevissza-részleadása Star Trek terén.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2011.06.13. 21:22:55

Most jobban megnéztem Terranovát. Dinoszauruszok? Gyerekeknek szombat reggelre, meg ünnepnapokra. Sehol egy űrhajó?!

MasterBlaster 2011.06.13. 21:29:21

Terra Nova, Alcatraz és a Person of Interest erősen várós, a River-ről most hallottam először.

MS.Komment Elek 2011.06.13. 21:30:24

Mentalista 3 ugye lesz végre??? Mert én már a 4. évadot várom szeptembertől....

Harold Zidler 2011.06.13. 21:34:43

@Kisvesza: jah. cool gyilkos elmék. évad közepénél vége, aztán másnaptól már megint első rész. viasat szex és ny tegnap adták le (megint) az első részt. a kertévék meg bőven a béka segge alatt.

Loona 2011.06.13. 21:34:55

A két "nagy" csatorna tuti nem tud olyat venni, amiért őket nézném. Már csak azért is bojkottálva vannak részemről, mert ha esetlegesen van is egy jó sorozatuk, jó idpontban, akkor vagy befejezik, vagy későre rakják. A született feleségeket is ezért hagytam abba, átlag dolgozó vidékinek a 22:00-s kezdés késő, mert legkésőbb hatkor kelni kell. (Írtam is annó egy csúnya levelet, visszakerült 9-re egy darabig...)

Harold Zidler 2011.06.13. 21:42:25

az m1 régen jól csinálta, mikor bedobta a 24et meg a futballista feleségeket még azon melegében, csak már akkor sem nézte senki.

EvilHedgehog 2011.06.13. 21:43:10

Ebben a konzultációs időszakban én szívesen vennék kertévék részéről olyan jellegű szavazást/kutatást, hogy azok akik nyomon követik a kinti sorozatokat vajon mit kedvelnek mi az ami bejött nekik.

No nem az RTL-re TV2-re gondolok.. inkább pl.: Viasat3,6/Comedy

pseudoo 2011.06.13. 21:45:07

Eléggé felháborítónak tartom Kiss Pétertől a "A TV2 részéről Kiss Péter úgy véli, egyszerű történetvezetésű sorozatokra van szükség, bonyolult, a túl sok szálon futó történeteket a nézők nem szívesen követik"

Könyörgöm, tiszteld már meg a nézőidet valami mentally challenginggel... ez a mondat full azt sugallja, hogy: Jó lesz ez a szar ezeknek a proliknak"

Téboly, én mondom :)

TibiOriginal 2011.06.13. 21:54:03

Két dolog miatt nem nézek TV-t, az egyik a Híradó, a másik a reklám a sorozatok/filmek közben. A többi meg szar. Most akkor "netőccséle"?

jozicsenko 2011.06.13. 21:55:18

affenét, nem csipem az első srác beírását, de egy dologban sajnos igaza van

ha a tv2 megveszi a Sixx & a 12 playboy-nyuszi c. sitsomot, fix hogy mire "lelkes" rajongója lennék, késöbbre/másnapra teszik, lecserélik valami másra, ami tavaly már bizonyított -vagy teljesen rendszertelenül adják, keverve a korábban leadott részekkel

dr house aktuális sz.patása óta nem nézek sorozatot magyar kereskedelmi televízión (sajnos)

indapass90210 2011.06.13. 21:56:19

Jerichot akarok, Flashforwardot, 4400at, meg SGU-t.

EvilHedgehog 2011.06.13. 21:58:23

"Nem a magyar az egyetlen piac, ahová nehéz amerikai sitcomokat eladni..."

Mire alapozva jutott arra a két kertévé, hogy a magyar nem szereti a sitcomot?

"A sitcomok közül az RTL Klub olyat nem látott, amire egyből rábökött volna..."

Az elmúlt 7-8 évben sem láttak..el kellene menni szemészhez...

blackbarika 2011.06.13. 22:04:32

'A TV2 részéről Kiss Péter úgy véli, egyszerű történetvezetésű sorozatokra van szükség, bonyolult, a túl sok szálon futó történeteket a nézők nem szívesen követik".

tipikus kertévés mentalitás. mindenkit hülyének néznek.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.06.13. 22:09:45

@blackbarika: :D akkor levehetik a napiszappanoperát a műsorból, mert ha 1 részt kihagyol, akkor fogalmad nem lesz mitől lett terhes alejandro, meg mitől vakult meg klaudija pincsikutyája :D

jewel79bp 2011.06.13. 22:19:25

"A TV2 részéről Kiss Péter úgy véli, egyszerű történetvezetésű sorozatokra van szükség, bonyolult, a túl sok szálon futó történeteket a nézők nem szívesen követik".

Szerintem követné a nép, ha időben bejelentenék, hogy mit melyik héten kezdenek, ha folyamatosan adnák le az epizódokat, ha nem lenne az, hogy időnként egy kis 3. évfolyam,a ztán vissza a másodikra, aztán bejelentés nélkül a következőbe kezdenek bele. Az NCIS az egyetlen, amit próbálok a tévében nézni, de az is olyan össze-vissza van, hogy elveszi az ember kedvét az egész.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2011.06.13. 22:22:43

@EvilHedgehog: sitcomok tényleg nem a legnépszerűbb sorozatok közé tartoznak a magyar tévéken, kivétel a Rém rendes, Jóbarátok, Két pasi. De azok is inkább csak dvd-n.

csipkefa 2011.06.13. 22:36:11

Akkor a Doctor Who 6. évada nem lesz az RTL-en sem a TV2-ön az elkövetkező 2000 évben, az tuti :D

Tompó 2011.06.13. 22:43:01

Talán ezért van a béka segge alatt a tv2, mert ilyen hülyék döntik el mi menjen adásba mint ez a Kiss Péter!!! Egyszerű történetvezetésű sorozatra van szükség?? A Charly angyalai remake tetszett, mert jó nők vannak benne?? Miről beszél??Ez max. a plaboy tv.-n szempont!! Persze jó lesz látni, ahogy nagy csinnadrattával beharangozzák az új szerzeményeket, aztán 3 rész után mennek a kukába, vagy szombat délelőttre:))

zxcvbnm 2011.06.13. 22:44:03

Annyira orulok, hogy 5-6-7 eve mar nem kell ezekre a senkihaziakra hagyatkoznom, ha sorozatot akarok nezni; kulonos tekintettel az ubergagyi szinkronjaikra, es arra, hogy evtizedekkel kesobb adjak le az uj epizodokat.

P2P for president.

EvilHedgehog 2011.06.13. 22:45:01

@kis_kiraly: Hát azért ennél erősebben is próbálkozhattak volna az elmúlt 10 évben... :)

billy reed 2011.06.13. 22:50:29

@Tompó: Hát, ezt a Kiss Pétert sem az eszéért szeretjük...
De akkor miért?

Ilyen hígfos semmiket megvenni, miközben igazi minőségi sorozatok tucatjai készülnek...

algi 2011.06.13. 23:09:43

"egyszerű történetvezetésű sorozatokra van szükség, bonyolult, a túl sok szálon futó történeteket a nézők nem szívesen követik."

Biztos az HBO a hülye.

@sixx: lol

algi 2011.06.13. 23:13:08

@hasznavehetetlen régensherceg: De az a vicc, hogy nem is szükséges az ismerete. Mivel egy szappanoperába bármikor be lehet szállni, ezért a fontos eseményeket mindig "legközelebbre" halasztják, tehát az összes epizód arról szól, hogy "legutóbb nem történt semmi, de legközelebb majd történik valami," és épp ezért soha nem történik semmi, csak hömpölyögnek az események.

borigabi 2011.06.13. 23:15:34

@blackbarika: Nem. Ismerik a nézőiket. Ennyi.

parrre 2011.06.13. 23:38:19

És tessék mondani valami műsor nem lesz ?

westhammer · http://whufc.blog.nepsport.hu/ 2011.06.13. 23:41:43

Még az összevissza leadáshoz: 24 utolsó két évada 3 évvel az amerikai premier után, Lost vasárnap délutáni matiné jelleggel, Supernatural, Eureka a két nagy ker.TV-n éjfél után. Doctor Who szombat kora délután.

Nem tudom, az ilyen rendezvényeken ott van pl. a BBC?

westhammer · http://whufc.blog.nepsport.hu/ 2011.06.13. 23:42:35

Ja és a Simpson családot mikor szándékozik folytatni a Viasat? már másfél éve pihentetik az új részeket...

vernarancs 2011.06.14. 00:10:15

Csak a baratokkozt folytatodjon!

xido 2011.06.14. 00:38:59

Terra Nova műfaja miatt nem főműsoros idő...majd kap egy hülye későit,ami miatt szarnak rá a nézők,aztán félidőben törlik,mert szar a nézettség..Aztán meg dvd-n is baszik kijönni,mert amíg a buzi adónak elősugárzási joga van,addig míg nem adják,nem lehet korongon...fasza a rajongók felé a kommunikációjuk..

2011.06.14. 00:40:10

én is azt kell mondjam, p2p...
miért nem adnak olcsón rendes, reklámmentes vod-ot, jó választékkal, sorozatok meg minden...

algi 2011.06.14. 01:09:19

@randomgenerator: Ott van pl. a UPC videotár. Pl. az Inception 700 Ft 24 órára HD-ban. Tartalmazza az HBO on demandot is Trónok harcával, meg Borgiákkal. De fogadok, hogy ez sem elég jó, mert semmi sem elég jó, ami nem ingyen van és nem illegális.

sronti 2011.06.14. 01:24:44

@sixx:
Ráadásul pont akkor, amikor sorozatot már tényleg sokkal kényelmesebb streamen nézni, ha beszél az ember angolul, de még talán magyarul is lehet találni oldalakat (utóbbit nem próbáltam, azért a bizonytalanság).

unrealnoise · http://unrealnoise.blog.hu/ 2011.06.14. 02:01:13

@sronti: hát én inkább azért maradok a minőségnél, és min 720p-ben szedem le, már ha lehet... persze ha van ilyen stream akkor nem szóltam, nem vagyok otthon a témában, bár megjegyzem, leszedni, megnézni apránként vagy darálni, aztán a kedvenceket HD-ben, winyón tartani, majd idővel újranézni a legjobb megoldás... a többi meg törlés.

sronti 2011.06.14. 02:06:06

@unrealnoise: Nekem nincs óriástévém, hogy ilyesmi kelljen, Megavideóra általában a hdtv-xvid fqm, stb. verziót teszik fel. Ez nekem megfelel, letölteni sem tölteném le őket jobb minőségben.

unrealnoise · http://unrealnoise.blog.hu/ 2011.06.14. 02:09:58

Hát nekem is csak egy 23-as monitorom van, de ott is van különbség azért. Nah mindegy, ki mit igényel. :)@sronti:

DeToXXX 2011.06.14. 04:07:45

híg fos tengere az egéx

poronyt 2011.06.14. 07:24:28

tehetségtelen barom ez a kolosi...

juhaszvik 2011.06.14. 07:33:57

tegyük fel, hogy programigazgató vagyok, egy országos kereskedelmi tévénél. első nap közlik, hogy ez nem egy nonprofit cég, és mint ilyen egyetlen céllal működik: a tulajdonosok számára pénzt termeljen. tőlem is ezt várják el, és ha olyan döntést hozok, ami ezzel szembemegy, akkor jól kihajítanak az egyébként piszok jól fizető állásomból. na most akkor milyen döntést hozzak: olyan műsort csináljak, ami a párezres (tízezres, esetleg százezres) internetes fanyalgóknak tetszene (és nekem is), vagy maradjak a kaptafánál, és bugyuta, repetitív, nem a nézők magas intelligenciájára nem támaszkodó sorozatokat adjak le, ami viszont nézők millióit fogja a tévé előtt tartani. kockáztassak, hogy hátha bejön pl. egy broadwalk empire a VV vagy alekoszfanoknak?

akkor leszek-e okos, ha okos leszek?

pluto111 2011.06.14. 07:46:07

AXN-en kell ilyeneket nézni.
Doctor Who, Dark Angel

Picurigor 2011.06.14. 07:55:58

Valamikor tavaly jött a hír, hogy minisorozat készül Ken Follett Katedrálisából, amelyet 2011-ben mutatnak be, itthon pedig a Tv2-é lesz a jog.

Mivel a könyv zseniális, ezért nekem ez a sorozat alap lenne, főleg, hogy Donald Sutherland is szerepet kapott benne, de azóta sem hallok róla semmit.

Tud valaki valamit? Elkészült a sorozat? Mikorra várható? Egyáltalán várható?

2011.06.14. 08:16:12

@algi:
1) nincs upc-m
2) nincs hbo előfizetésem
3) nagyon drága.
Amíg az amerikai netflixet néz havi 8 dolcsiért és mi 3,5-öt fizetünk 1 (egy) filmért addig senkinek ne sírjon a szája, hogy fúú, ezek a magyarok.

davez 2011.06.14. 08:46:06

szép mondat: "Ezek az eseményen természetesen a Tv2 és az RTL is képviseltette magát, ez azon ritka alkalmak egyike, amikor rohadtul irigylem Kolosi Pétert például."

orosz69 2011.06.14. 09:05:10

megint egy átverő című cikk, grat. persze az nyilván nem mutatott volna jól az index címlapon hogy "Fingunk sincs mit fogunk jövőre látni a tvben"...

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.06.14. 09:19:25

@Nard: most diszkréten szoptacc? lető'töttem, de hiába reménykedtem, csak primeval lett, reklám meg sehol :S

@algi: a júpíszí +basz6ja a digitális kábeltévéjét a chipering miatt

EvilHedgehog 2011.06.14. 09:29:48

@algi: Kényelmes, gyors, minden van, azonnal, ingyenesen....

Értelemszerűen az ingyenességtől eltekintve az első 4-et teljesíti valami sorozatkínálat terén Magyarországon akkor szólj...

Na mi újság, Wagner úr? 2011.06.14. 09:38:56

a TV2 még ami jó sorozatokat megvesz, azokat is elszarja: pl: Férjem védelmében vagy Blue Bloods

Mbraun 2011.06.14. 10:00:19

Hat nem tudom, de a tv2, meg az rtl nem jeleskedik uj sorozatokban. A helyszinelos es az NCIS-es sorozatok mar unalmasak, verfrissites kell.NEM akarnak kolteni uj sorozatokra.
Ja es a hetvegen bekapcsolom a tevet,delutan ugyanazok a sorozatok mennek mint 10-12 evvel ezelott.Ezert sem nezem a ket legnagyobb kereskedelmi csatornat.
Jo a torrent meg az isohunt...

iiwerin 2011.06.14. 10:15:14

Azt azért nem hiszem, hogy az elmúlt tizenX évben a két ker. adó nem verte utólag a fejét a falba (legalábbis kellett volna), hogy "nem látott kihagyhatatlan pilotot".
Hová tette a szemét (a sok szemét), mikor ott volt PÖLÖ a 24, a Tudorok, az így jártam anyátokkal, a South Park, a Simpson család, a Family Guy, a Két pasi meg a Charlie Sheen, a Szex és New York, a 30Rock, Modern Family, Mad Men, az Office (bármelyik) és még rohadt sok minden más?

Kolosi mondhatta volna azt, hogy "igen, láttam kihagyhatatlan pilotot, de nem vesszük meg, mert nem látom értelmét". DE akkor ugyanott lennénk, mint Kiss Péterrel, aki viszont kimondta, hogy a magyar márpedig debil, és bár nekünk nem jutott eszünkbe a bikicsunájos csávót kiházasítani, de kaptatok helyette nagy (szar) duettet, úgyhogy egyrészt kuss, másrészt pedig lófaszt nektek értelmes műsort.

Teszem hozzá, a nagyapám (75), aki imádta a Klinikát, a Homok titkait és a Marinát (vagy melyiket), könyörgött a Tudorokért (pedig van HBOja) és a 24-ért..

Egyik sem jó, de ez van.

És juhaszviknek igaza van, mert az ember tényleg nem pisál szívesen szembeszéllel, de közben meg azért csak felnőtt egy(-két) generáció, amit nem ártana figyelni.

Én meg nem a kényelemért töltök le és nem is a pénzt sajnálom rá, de ne a Kolosiék mondják meg, hányas a kabát.

qsoe 2011.06.14. 11:05:05

Kik vannak az első képen?

Csigataposó 2011.06.14. 11:17:58

Kiss Peternek uzene igaza van egszeru sorozatoke a jovo. A Lost is hatalmasatt bukott a Game of Throne-t se nezi senki...

sixx · http://comment.blog.hu 2011.06.14. 11:19:30

@Csigataposó: nem lehet összehasonlítani egy network tévét egy kábelessel, de mindegy.

Csigataposó 2011.06.14. 11:35:05

@sixx: A Lost csak kabelteven ment? Ez nekem uj.:P
En azt hittem evek ota mindenki Lost szeru annak nezettsegvel biro sorozatokra apellal a vilagban. Event, Alctraz...es pont a komoly moziszeru elmenyt nyujto nagyobb tornetet reszletkben elmeselo tobb helyszinen, (idoben), tobb szalon futo tortenettel igyekznek a tevek odaszogezni minket. (Mar nehany evad ota valamelyik CIS-ban is van ugye az elkaphatatlan sorozatgyilkos aki ugymond osszefuzi a reszeket.) Tehat ahogy en latom pont erre van nagyobb igeny es a mindenresz onallo tortenet konnyed kikapcsolodas, repetativ sorozatok szorulnak alacsonyabb nezetsegu retegmusorokka inkabb. Szerintem Kiss Peternek is latnia kell ezt csak a kamu dumaval magyarazza, hogy nincs penzuk a top varomanyos sorozatokra es futtotak meg arcedulasok kozul turkalnak charlie angyalait.... :(

sixx · http://comment.blog.hu 2011.06.14. 12:19:55

@Csigataposó: a GOT megy az HBO-n, a Lost meg az ABC-n ment.

sixx · http://comment.blog.hu 2011.06.14. 12:20:36

@Csigataposó: a sorozatok ára nem attól függ, mennyire sikervárományos vagy sem, egy Glee nem volt drágább egy Human Targetnél pl.

ElPadre 2011.06.14. 12:56:21

ez a tv2-s vélemény pontosan mutatja azt, hogy 1, miért mindig örök vesztes a tv2, 2, az ilyen alakok, mint kiss, miatt butul el a magyar átlagnéző. (no meg persze kolosi miatt is, ld. vv+alekosz.) eléggé szomorú.

persze úgy, hogy a magyar kertévék nagy részénél (kivétel mondjuk viasat3/6, meg axn*, meg jobbára a királyi tévék) az van, hogy nem veheted biztosra, hogy a jövő héten/másnap egyrészt egyáltalán jön-e a következő rész, vagy a következő rész jön-e, akkor persze, semmi értelme szerializált történetű sorokat behozni. de ez mondjuk a saját döntésük... én egyrészt a gyatra szinkron, a 4:3-as képméret forszírozása és a kiszámíthatatlan vetítési rend miatt álltam át torrentre, és innen nem nagyon van visszaút.

de mondok egy példát: lett volna. a story4-en elkezdték újra adni a cheers-t, amit én az első futásában hogy, hogy nem, nem láttam, és pont jó volt az este 10 körüli indítás. 3 évadot végig is nyomtak így -- aztán egyszer csak lazán áttolták éjfél utánra, amikor a csajom már alszik (addig együtt néztük), sanszos, hogy én is, és hirtelen kimaradt egy csomó epizód. így már akkor sem nézem, ha épp ébren vagyunk. persze, tudom, nézettség, de akkor is, így lehet végleg elveszteni nézőket.

Melchi Zadok 2011.06.14. 13:07:35

A szegyen az, hogy Magyarorszagon egy Breaking Bad az RTL Klub ejfeli musorsavjaba fert csak bele. Es ezek utan csodalkoznak, ha letoltom?

sixx · http://comment.blog.hu 2011.06.14. 13:14:38

@melchi zadok: lassan ideje lesz egy szájbarágónak arról, milyen tartalmat, mikor lehet sugározni. A Breaking Bad az USA-ban egy kábeladón megy, nem országos tévén, azokon SOHA semmilyen körülmények között nem lenne látható, mint ahogy a Maffiózók, a Trónok Harca, a Killing vagy a Mad Men sem.

mutant · http://universal.blog.hu 2011.06.14. 13:17:23

@Nard: Ráadásul nincs megvágva sem:D Ezért nem a tv-ben néztem a Fringe-et:D Én csak azt várom már szeptembrtől,de nagyon :)

Üvege$ 2011.06.14. 13:19:31

A két kertévének vannak fiók adóik azokon mehetnének, de mégsem mennek, mert normális időben nem mehetnek későn meg csak a sokáig alvók nézhetik...

Innana 2011.06.14. 13:25:07

Amíg annál a 845 eddigi tévénézőnél lesz z AGB Hungária mérőműszeres tesztelője, addig itt nem láthatunk "több szálon futó, bonyolult cselekményű" tévéműsort, sorozatot stb....
Gondolom a fent említett emberek sem a tévét nézik, hanem bekapcsolják és elmennek pletykálkodni a szomszédba.

EvilHedgehog 2011.06.14. 13:37:06

@sixx: Inkább a nézettségmérésről kéne egy részletes post, sok a ködös folt. Pl.: évente lecserélik a teljes csoportot vagy 10 éve ugyan azon emberek értékei alapján jön ki az adat?

algi 2011.06.14. 13:39:56

@donfuligjimmy: @EvilHedgehog: Mondom, kifogások mindig lesznek.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.06.14. 16:53:00

@algi: Azt se tudod miről beszélsz.
Megpróbálom elmagyarázni.
Van több csatorna, ami miatt előfizetnék digitális kábeltévére. De.
BP.XIII.ker-ben van júpíszí meg júpíszí és a júpíszí.
A digitális kábeltévéjük nem használható más eszközzel, csak az ő STB-jükkel, mert a chip kártyát összerendelik a STB-vel (ezt hívják chipering -nek) onnantól a chip kártya csak az adott eszközben (amivel összerendelték) használható. Nem tudom TE hogy vagy vele, de ÉN nem vagyok hajlandó olyan eszközért fizetni, amire nincs szükségem, nem akarom használni. Ilyen egyszerű.
Amíg nincs CA modul + chip kártya (érdekes módon a mindigtv -nél van), addig a júpíszí térdelhet és szerethet, mert nincs miről beszélni. Ha mindenáron STB-t akarok majd a tvtuner elé, majd veszek 1et. ÉrtEDE?

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.06.14. 17:00:59

@algi: opsz, ez lemaradt.
chipering _volt_ a trékábelnél és a diginél is. Már nincs. Manapság, amikor a legtöbb lapostvbe már a gyártó beleteszi a dvb-t/c tunert, mennyire pofátlan dolog rákényszeríteni az előfizetőre egy olyan eszközt, amire annak nincs szüksége? Nem ezt hívják lehúzásnak? Piaci erőfölénnyel való visszaélésnek? Tisztességtelen üzleti magatartásnak?
Ha akarnám ki tudnám fizetni. ELbírja a büdzsé, de nem tunám úgy használni ahogy akarom.

Kifogás ... lol ... az OPNI -t meg bezárták.

Cirmoscica · http://www.doktorhouse.hu 2011.06.14. 19:47:43

Az össze-vissza sugárzott részekre annyit mondok, hogy az ember meg tudja nézni a tévéműsort pl. a port.hu-n, de persze én is támogatnám, ha az aktuális epizód után lenne a következő előzetese, mert hét közben nem feltétlenül nézi az ember a csatornát, hogy elkapja a promót. Az RTL ezt csinálja is, de a tv2 már rég leszokott róla...

zxcvbnm 2011.06.15. 23:57:57

@algi:

Az Ember, Aki Sosem Warezolt Le Meg Semmit.

algi 2011.06.16. 00:40:00

@zxcvbnm: Az ember, akihez nem szóltam.

algi 2011.06.16. 00:49:19

@EvilHedgehog: A torrentezésre. Arra mindig lesz kifogás, hogy letorrentezze az ember a filmet/sorozatot ahelyett, hogy kifizeti és/vagy legális ingyenes csatornákon nézi meg. Emlékszem, amikor úgy 10 éve arra hivatkoztak, hogy valami teljesen beszerezhetetlen. Ma már, hogy szinte bármit be lehet szerezni, már olyan érveket hallok, hogy valaki lusta megemelni a seggét és elmenni a tékába vagy a moziba, mert messze van. Ha ez így megy tovább, tíz év múlva már az lesz a kifogás, hogy nehogymár 10 fillért kelljen fizetni azért, ami USA-ban 9 fillér. És nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezek ugyanazok-e az emberek. Minden esetre, ha valaki ilyen gyenge kifogásokat hoz fel az egyéb kötelezettségeivel kapcsolatban, az suliban talán még elmegy, de munkahelyen már nem igazán.

EvilHedgehog 2011.06.16. 07:42:48

@algi: "Ma már, hogy szinte bármit be lehet szerezni, már olyan érveket hallok, hogy valaki lusta megemelni a seggét és elmenni a tékába vagy a moziba, mert messze van."

Email helyett akkor ajánlom neked a postát....
Mert az email az a lustáknak való...
süti beállítások módosítása