Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Vilmos esküvőjét II. János Pál követi a közmédiában

Élőben Londonból, élőben Rómából

2011. április 26. 14:41 barb 39 komment

Két nagy projekt is fut a hétvégén majd a teljes közmédiában. Azt, hogy a Duna TV, az MTV és a Magyar Rádió is kiemelten foglalkozik majd a trónörökös esküvőjével, már megírtuk, de akkor még nem állt össze kép. Mármint hogy a non stop közszolgálati bulvárparádét egyenesen non stop közszolgálati vallási műsorok követik majd a képernyőkön és a hangfalakon.

Április 29-én este nyolckor ugyanis az m1-en a menyegző legszebb pillanataiból adnak majd le egy összefoglalót, majd Az Este után rögvest belefognak a II. János Pál pápa boldoggá avatását ünneplő műsorfolyamba, 21:40-kor a Karol - Az ember, aki pápa lett című történelmi film első része megy adásba, melynek befejező része szombat este 21:05-kor kerül adásba.

Szombaton leginkább a Duna TV veszi ki a részét abból, hogy "közelebb hozza az embereket a pápa személyéhez", de vasárnap hajnaltól késő estig másról sem lesz szó a négy köztévében és két közrádióban, csak Karol Wojtyláról és a boldoggá avatásáról. Az MR1 kezdi a sort hajnal 6-kor, 8-kor a Bartók Rádió, 9-kor bekapcsolódik az m1 is a Katolikus krónikával, majd tíztől az m1, az m2 és a Duna TV is élőben közvetíti Rómából a boldoggá avatást. (A részletes programért katt az MTV honlapjára.)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flankerr 2011.04.26. 15:15:21

A részletes nézettséget tessék majd közzétenni ugyanitt..:)

Temeraire 2011.04.26. 16:32:48

fölhabborittó
mit nem kébzelnek ezzek

barb elvtársnő valamit tennünk kell

2011.04.26. 16:52:18

Félreértés ne essék, magával a közvetítéssel semmi bajom. Akit érdekel, nézze.
De..
M1 élő közvetítés: OK
M2 élő közvetítés: Minek??????
Van olyan hely, ahol az M1 nem, csak az M2 fogható?

Jokerpofa 2011.04.26. 16:55:58

Diana temetese is elo volt. csak tudnam mi kozunk Nagy-Britanniahoz, hogy ennyire orrbaszajba toljak ezt?

bucbuc 2011.04.26. 16:56:48

A szemetek, hogy képzelik ezt.

zsebatya 2011.04.26. 17:34:26

Mélyen egyetértek ezzel a műsorrenddel. Még mindig jobb, mint húsvét hétfőn délután az István a király nyolcvanadszor, mellé (elé) Koltay-interjú - jól össze-visszakavarva itt feltámadást, alkotmányt meg királycsinálást.

pollio 2011.04.26. 17:36:31

@Theodoro: Hát nem érted??? Angol gyarmat vagyunk!!! Nem tűnt fel, hogy a rádióból angol nyelven énekelnek, hogy a legnagyobb szupermarketlánc Magyarországon a TESCO, hogy minden sarkon van egy angol használtruha-butik (a hírhedten rosszul öltözködő angolok levedlett rongyait hordjuk ám! Legalább akkor az olaszoktól hoznánk a használtruhát!) és hogy úgy összességében ez a 99% degenerált igénytelen alkoholista proletár + 1% rajtuk élősködő arisztokrata országa mennyire népszerű mifelénk? Én 5 évet húztam le náluk (gondolom kiderült, hogy nem lettek a szívem csücske), emléxem, még mennyit röhögtem rajtuk, amikor a szupermarketben külön polcon voltak az ún. "organic" élelmiszerek, én meg megnyugodva állapítottam meg, hogy Magyarország mennyire egészséges, mert nálunk ezt még úgy híjják, hogy "kerti". Hogy milyen szánalmasak a britek, hogy azon vitatkoznak, hogy Manchester vagy London mellett épüljön fel a "Supercasino", meg egyébként is, milyen vacak életük van ezeknek, hogy ennyi kaszinó van náluk, hogy mást nem tudnak csinálni szabadidejükben, csak a kaszinóban dobálni ela zsetont, vagy a mindegyik ugyanúgy néz ki pubokban meccset nézve vedelni a sört, miközben kint meg esik az eső. Bezzeg azon a napfényes, kies Magyarországon, hejjj! Mondok így, akkor. Megtanultam odakint szeretni a hazámat.

Erre hazajövök, és nálunk is van már minden sarkon kaszinó, sőt, azon vitatkoznak, hogy építsenek-e "szuperkaszinót" Sukorón, vagy sem, nálunk is van külön polc a biózöldségnek, ami persze nem magyar, és tavaly az éves csapadékmennyiség meghaladta a 950 mm-t.
Szóval egyre inkább kezd az én kies, napsütötte Magyarországom a ködös Albionra hasonlítani, és ezt viszont nagyon nem szeretem.

Hál'istennek a lányok nálunk egyelőre _még_ szépek, de ha túl sokat járnak a mekibe, meg túl sok szupermarket-kaját esznek, akkor ők is olyan elhízott amorf tehenek lesznek, mint az angolok.

pollio 2011.04.26. 17:39:58

Ja, arról nem is beszélve, hogy hamarosan mi is királyság leszünk! A "köztársaság"-ot ugye már eltüntették, a róla nevezett térrel is ezt tervezik tenni, I. Viktor Orbanoparte meg esténként próbálgatja a Szent Koronát a parlamentben...Az alkotmányos monarchiához épp' most csinálták meg az alkotmányt.

GGG77 2011.04.26. 17:44:20

Kezdjük az alapproblémával: miért van 4 db közszolgálati televízió?

Kit érdekel, hogy egy gazdasági és pedofil bűncselekményekkel vastagon terhelt, szerencsére, itt Európában marginalizálódó szervezet kit emel fel példaképül? Miért kell ezt élőben közvetíteni?

Mindezért nekem miért kell fizetnem?

zsebatya 2011.04.26. 17:47:37

@GGG77: De magát a példaképet nem akarod ezzel bántani ugye? Azért a Karol bácsi nem volt éppen egy rossz arc.

Jokerpofa 2011.04.26. 18:08:09

@pollio: Nem, mert radiot nem hallgatok, tescoba nem jarok, tovabb meg nem olvastam az irasod, mert tul hosszu lett :)

GGG77 2011.04.26. 18:17:09

@zsebatya: "Karol bácsi nem volt éppen egy rossz arc."

Az elődeihez viszonyítva valóban nem.

ComLo 2011.04.26. 18:19:55

@pollio: Hát haver... ilyen világlátással van egy tippem, hogy nem atomfizikusnak vittek ki:-D

beavereater [AT] 2011.04.26. 19:42:16

@zsebatya: Azért a Karol bácsi nem volt éppen egy rossz arc.

Ja, eltekintve attól, hogy - az utódjával teljes egyetértésben - mindent elkövetett a pedofil papok ügyeinek eltussolása érdekében...

rockjano 2011.04.26. 19:49:09

@beavereater: Meg az óvszer sem volt a kedvence.... még az AIDS-es területeken sem.

Sonia Braga · http://www.sunapozitiv.hu 2011.04.26. 20:16:51

@pollio: bocs, nem olvastam végig, de ha mindenképpen gyarmatosítókat keresel, akkor elég Németországig menned.

amúgy a poszthoz, lehet már hányni Vilmos hercegék esküvőjétől, vagy még várni kell vele?

hapcibenő 2011.04.26. 20:26:12

annyit javítanák, hogy a trónörökös jelenleg Károly, nem Vilmos. tehát nem a trónörökös esküvőjét közvetítik, hanem Wales hercegéét. az elsőszülött fiúgyermek mindig a wales hercege, a másodszülött a york hercege címet kapja.

hapcibenő 2011.04.26. 20:26:44

nem javítanák, hanem javítanék, na.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.04.26. 20:38:16

Alig várom már, hogy Vilmos barátunk elvegye azt a dinkát, mert már a tököm tele van azzal, hogy fél éve majdnem minden esti híradóra jut egy hír róluk.

Dog.of.Light 2011.04.26. 21:03:32

a másik nickemmel miért vagyok vajon kitiltva innen? vagy csak bug? sose szoktam csúnyaságokat írni.

Temeraire 2011.04.26. 21:16:53

@hapcibenő: a walesi herceg az Károly

suo tempore 2011.04.26. 21:18:04

házasoggyanak má össze végre, unom már ezt a nyáladzást...a válás sokkal izgalmasabb lesz

suo tempore 2011.04.26. 21:20:01

hívjuk a kölyköt egyszerűen a 2. számú avagy tartalék trónörökösnek

ironic_man 2011.04.27. 00:24:25

@pollio:
Csodálom, hogy 5 évig elviseltek téged az Egyesült Királyságban. Nem kötelező Tescóban vásárolni, az emberek 99%-a nem hord levetett angol ruhát, aki meg igen, szíve joga.
Zsetonuk meg azért van, mert náluk volt eredeti tőkefelhalmozás, már a XVII. századtól, Magyarországon pedig soha. Helyette voltunk Habsburg-gyarmat meg 1848-ig középkori feudális rendszer élősködött a nemzeten. Neked is ezért kellett kimenned dolgozni, de ne zavarjon. És az se zavarjon, hogy ott volt munkád, és elég jól kaphattál érte zsetont, ha 5 évig kinn voltál...

By the way, szerintem épeszű embert jobban érdekel egy angol királyi családi esküvő, mint hogy Részeges Pali bácsi hogyan ír alá mindenféle hülye tákolmányokat, és hogyan beszél össze-vissza a tévében...
Úgyhogy itt nem gyarmatosításról van szó, szimplán jobb a minőség...

ironic_man 2011.04.27. 00:28:24

@GGG77:

Mert az európai kultúra az antikvitáson, a kereszténységen és a felvilágosodáson alapszik. Ennek köszönheted a legnagyobb találmányokat, a legnagyobb művészeti alkotásokat, és azt, hogy ma szabadon írogathatsz szinte bármit az internetre, vagyis a vallási majd világi természetjogból kifejlődő sok-sok egyéni szabadságjogot.
Nem véletlenül a keresztény országok talaján nőttek ki az emberi jogok és szabadságok, nem pedig mondjuk a muszlim vallású országokban...

Lehet szeretni, nem szeretni, de ha valaki nincs tisztában azzal, hogy honnan jön, és honnan kapja az alapértékeit, lehetőségeit, az soha nem tudhatja meg, hogy hová tart... Ne ess ebbe a hibába.

flimo13 2011.04.27. 02:47:37

@ironic_man: kereszténység egy kommentben a felvilágosodással és találmányokkal? Hovatovább ok-okozati összefüggésben? Ember, mint szívsz?

teremtett lélek 2011.04.27. 07:22:33

@GGG77: Nem csak a pedofil ügyektől terhelt marginális szervezet emelte példaképéül II. János Pált.
Valami bajod van az is-is szerkesztési stratégiával? Most néztem az ajánlóban a királyi esküvő teljes ismertetését. Karolról nincs propaganda. Nem kötelező nézned az elmúlt 2000 év egyik, ha nem a legnagyobb KÖZtiszteletnek (túlmutathatunk a marginális szervezet pedofilvédő követőin, ateisták, más egyházak követőinek tömegei is > 0 arányban példaképükként tekintenek rá). És: ugye milyen jó, hogy közben külön kezelve felszámolták a teljes nem-katolikus papi pedofíliát a világon? Együtt örülsz velem, igaz? Én 15 éven át ministráltam gyerekként vagy 7-8 pap mellett. Egyik se szeretett eléggé, mert basztak megerőszakolni(ihlető Garrison bácsi).
Ellenben a vén kéjenc civil, akit apám nagy ésszel felvett a kocsinkba, szépen végigtapogatott. Na, ez téged nem érint.
Miért kell ezt élőben nézned? Távirányító. Egyetemi jegyzet a közszolgálati/kereskedelmi tv funkcióiról, kövi hozzászólás.

teremtett lélek 2011.04.27. 07:30:49

@GGG77: I. Televíziós modellek:
1. Közszolgálati televízió:
- államilag előírt feladatot hajt végre
- állam felügyeli a működését
- előfizetési díjakból tartja el magát
- x perc reklámidő lehetséges óránként
- közszolgálati műsorszámokat sugároz
o hírek, tudósítások
o kulturális műsorok
o kisebbségi műsorok
o sportközvetítés
(A tömegsportot tekintik közszolgálatinak, a versenysportot nem,
a komolyzenét tekintik közszolgálatinak, a könnyűzenét nem.)
2. Kereskedelmi televízió:
- döntően magántulajdonban vannak,
- reklámból fedezi,
- reklámidő x+y perc lehet óránként

Nagy-Britannia közszolgálata:
A BBC mindenesetre a közszolgálatiság mintapéldánya. Etikai és szakmai kódexe etalonnak számít a média világában. Jelenleg is állami tulajdonban van Nagy-Britanniában. Költségvetése 4 milliárd font, 24 ezer alkalmazottja van.

Jelenleg öt országos közszolgálati rádiófrekvencia, öt digitális rádióállomás, kilenc tévécsatorna (emellett nemzetközi csatornák) és több internetes oldal tartozik égisze alá.
www.hir24.hu/idogep/249450/bbc-ma-nincsenek-hirek-1930.html
Hol is sok a milyen tévé?

teremtett lélek 2011.04.27. 07:33:18

Köszi barb, a provokációt.

beavereater [AT] 2011.04.27. 07:48:40

@teremtett lélek: "És: ugye milyen jó, hogy közben külön kezelve felszámolták a teljes nem-katolikus papi pedofíliát a világon? Együtt örülsz velem, igaz?"

A pedofil bűncselekmények felderítésén és a tettesek megbüntetésén a civilizált világ minden részén komolyan dolgoznak a hatóságok és civilek közösen. Azokat a férgeket, akik ezt a munkát akadályozni próbálják vagy a bűnösöket segítik a büntetés elkerülésében, azokat joggal vetik meg és büntetik mindenhol. II. JP mindent megtett, hogy a pedofil papok elkerülhessék a felelősségre vonást. Mondjuk ebben a mostani pápa (akkoriban még a hittani kongregáció nevű gittegylet vezetőjeként) aktív közreműködő volt.
Mielőtt azzal jönnél, hogy "megvezették szegényt", meg "honnan tudta volna, mit csinálnak a (bizalmi) emberei", jelzem, hogy egy a katolikus egyházhoz hasonlóan hierarchikus szervezet, a katonaság berkein belül az első szabály, amit megtanítanak bárkinek, aki bármilyen vezető beosztást kap: "A parancsnok felelős mindenért, amit tett vagy tenni elmulasztott."

beavereater [AT] 2011.04.27. 07:48:40

@teremtett lélek: "És: ugye milyen jó, hogy közben külön kezelve felszámolták a teljes nem-katolikus papi pedofíliát a világon? Együtt örülsz velem, igaz?"

A pedofil bűncselekmények felderítésén és a tettesek megbüntetésén a civilizált világ minden részén komolyan dolgoznak a hatóságok és civilek közösen. Azokat a férgeket, akik ezt a munkát akadályozni próbálják vagy a bűnösöket segítik a büntetés elkerülésében, azokat joggal vetik meg és büntetik mindenhol. II. JP mindent megtett, hogy a pedofil papok elkerülhessék a felelősségre vonást. Mondjuk ebben a mostani pápa (akkoriban még a hittani kongregáció nevű gittegylet vezetőjeként) aktív közreműködő volt.
Mielőtt azzal jönnél, hogy "megvezették szegényt", meg "honnan tudta volna, mit csinálnak a (bizalmi) emberei", jelzem, hogy egy a katolikus egyházhoz hasonlóan hierarchikus szervezet, a katonaság berkein belül az első szabály, amit megtanítanak bárkinek, aki bármilyen vezető beosztást kap: "A parancsnok felelős mindenért, amit tett vagy tenni elmulasztott."

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.04.27. 08:14:23

@hapcibenő: Az uralkodó elsőszülött fiúgyermeke a walesi herceg, a másodszülött a yorki herceg, vagyis Károlya walesi herceg, az öccse Andrew pedig a yorki herceg. Mondjuk azt nem tudom, hogy uralkodóváltáskor mindenki "ugrik egyet előre" hogy minek a hercege, vagy az marad?

pollio 2011.04.27. 13:45:14

@ComLo: Hát, haver, te meg nem érted az iróniát...De hogy beletrafáltál, tényleg nem atomfizikusnak vittek ki, molekulákkal foglalkoztam! :-)

pollio 2011.04.27. 14:37:51

@ironic_man:
Először is: irónia fogalma megvan? :)

"Csodálom, hogy 5 évig elviseltek téged az Egyesült Királyságban." Hát, volt gyerexobám. Én nem viseltem őket túl jól, és ettől megtanultam értékelni a saját hazámat. Sőt, aki nagyon szidja Magyarországot, azt lehet, hogy ki kéne zavarni egy kicsit (ha jól emléxem, valami Ferinek is volt ilyen ötlete), aztán majd meglátjuk, mikor könyörög sírva, hogy csak hadd jöhessen haza.

"az emberek 99%-a nem hord levetett angol ruhát" hála Istennek...Egyrészt nem is nagyon gyártanak ott ruhát, az inkább Kínára jellemző. Másrészt meg én személy szerint kifejezetten örülni tudok annak, ha nálunk nem hordanak strandpapucsot télikabáttal meg szoknyát csizmával, meg terepszínű gyakorlónadrágot könyökvédős tweedzakóval... :-)
A ruhákkal együtt jön az öltözködési kultúra is, szerintem ha már mindenáron importáljuk, akkor inkább az olaszoktól kéne, azok mégiscsak stílusosabbak, nem?
:)

Amúgy nekem is van 4 GBP-ért "Charity Shop"-ban vett elég jó minőségű (ámde holland) ingem, és nekem is eszembe jutott majdnem 10 évvel ezelőtt, amikor abban a "Charity Shop"-ban jártam, hogy mekkora üzlet lenne itt begyűjteni a használtruhát ingyen (ahogy én lerakom a charity shopban), és hazavinni, és eladni "turi" áron.

"Neked is ezért kellett kimenned dolgozni": egyrészt ki mondta, hogy dolgozni voltam kint, másrészt meg nem kellett kimennem, magamtól mentem, és elkezdtem ott tanulmányokat folytatni, és ha elkezdek valamit, azt szeretem befejezni. Amúgy jöttem volna már előbb haza, mert már kb. 2 év után leesett, hogy hiába kereshetnék 30-35 k GBP-t évente, nem itt fogom leélni az életemet, mert annyit nem ér az a pénz, hogy tök depressziós legyek, inkább leszek csóró otthon, de jóízű paradicsomot vehetek, és főzhetem a lecsót, napozhatok, és gyönyörködhetek a szép lányokban. Erre hazajövök, és egyre több olyan dolgot találok itthon, amit odakint utáltam. Na, ez b*ssza a csőröm.

pollio 2011.04.27. 15:10:04

@ironic_man: Te tartózkodtál a UK-ban életvitelszerűen egyébként? Mert abból nem lehet megítélni egy országot, ha voltam buszostúrán Londonban.

Amit az eredeti tőkefelhalmozásról írsz, azzal részben egyetértek. De ismerjük be, az "eredeti tőkefelhalmozás" az a "politically correct" megfogalmazása annak, hogy gyakorlatilag végigrabolták-fosztogatták a fél világot, és csak azért nem hívjuk őket kalózoknak, mert volt királyuk. Ez azonban szerintem nem erény. (Ráadásul eme nemes tevékenységüket akkor kezdték el, amikor mi még egy másik hasonlóan imperialista társaságot láttunk nem éppen szívesen vendégül, csak hogy aztán később lecseréljük őket egy harmadikra, majd egy negyedikre.)

De tényleg, végeredményben pont ezért van az, hogy egy tőkeerős TESCO vagy másik nyugati cég idejön, és nem fair versenyben kinyírja a még meg sem született hazai konkurrenciát. Fair verseny csak akkor van, ha nem csak a pálya egyenlő, hanem a motorok teljesítménye is. Az nem megy, hogy mi Trabanttal állunk rajthoz a versenyben, ők meg Jaguarral, a németek meg Porschéval...Ez volt a liberálisok nagy hazugsága, amit talán még ők is elhittek maguknak: a pálya ugyanaz, nem sírni kell, hanem utánuk csinálni. Ja, csak azt felejtették el, hogy a pálya ugyanaz a McLarennek és a Barkas gyári csapatának is...:-) Aztán hajrá, győzzön a jobb, mi?

Namost ezen a ponton (legalább) kétféle ember van: az egyik úgy gondolkodik, hogy nagy valószínűséggel a McLaren fog győzni, ezért én nekik szurkolok, és hozzájuk akarok tartozni. A másik úgy gondolkodik, hogy mivel nagy valószínűséggel a McLaren fog győzni, ezért a Barkas gyári csapatának nagyobb szüksége van énrám, és a végsőkig kitartok a Barkas gyári csapata mellett. Hajrá Barkas! :) Na, én a Barkasszal vagyok. És Te?

Még annyit ehhez az eredeti tőkefelhalmozáshoz, hogy nincs kizárva, hogy pontosan ezt kiegyenlítendő fogok önszántamból kimenni dolgozni, és a megkeresett pénzt itthon elkölteni. Persze, hogy ez nekem is jó lesz, de ettől nem az angolokat fogom szeretni, hanem azt a rendszert, ami lehetővé teszi, hogy a jogtalanul keletkezett különbséget kiegyenlíthessük, és végre benyújthassuk a számlát a nyugatnak azért, mert nálunk állt meg a tatár, a török, meg az orosz is, míg ők eredeti tőkefelhalmoztak éppen. Ezért kell Magyarországnak benne lennie az EU-ban, és azon belül viszont kőkeményen, a bazalt állhatatosságával , de _okosan_ és _halkan_ elvenni, ami jár! Hogy aztán nekünk se csak a Barkasra fussa.

Lupe 2011.04.28. 23:14:04

1. A kozszolgalati televizio kozpenzbol mukodik. Minden perc musorido sokezer forintba kerul. Van joga ezt a penzt a TV vezetosegenek egy szubkulturalis cirkuszra elkoltenie?
2. Az "Este" musoraban ma az emberek Feld arra szavazott, hogy meg veletlenul Sem nezi meg a Nagy Eskuvot. A musorvezeto ennek ellenere egy kerdest sem tett fel arra nezve, hogy ez miert lehet, es hogy akkor valoban kellene-e kozvetiteni az eskuvot.
3. Hogy Jon ahoi a MAGYAR kozszolgalati televizio, hogy egy MASIK orszag cirkuszarol Olten reszletesen beszamol?
4. A vilagban nagyon sok fontos problema van, amirol beszelni kellene. A Magyar kozszolgalati Medium ezekkel nem foglalkozik, az eskuvovel viszont hosszu orakig. Mieft? MIERT?
5. Az alkotmanyrol, ami valoban alaptorveny, bar nem feltetlenul kellene annak hivni, mieft nem voltak hosszas televizios vitak? MIERT?
6.
süti beállítások módosítása