Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A III. félidő pont olyan, mint a magyar bajnokság

2011. február 28. 10:30 sixx 74 komment

A magyar labdarúgást évek, mit évek évtizedek óta igyekeznek megújítani, mindig voltak olyan traumák, amiken túl kellett lépni, VB-döntő, Marseille, Irrapuato, nem sorolom, nem fociblog vagyunk. A sport prezentálása is állandóan fejlődött, Szepesi Gyuri bácsi mikrofonjától a Telesport szenzációs rajzolt főcímén át a tegnap bemutatkozó III. félidő című műsorig. Igazi fejlődésről a technikán kívül azonban nemigen beszélhetünk.

Index anyánkon már beszámoltunk arról, milyen műsort és milyen elvek mentén akartak a készítők megvalósítani a Sport2-nél: zenés showműsorban gondolkodtak, valami olyasmiban, mint amit 1991-ben, a műholdas televíziózás hajnalán mi is láthattunk a szatejnc műsorán, Ran! címmel. Namármost, ha én most azt mondanám valakinek, hogy van egy ötletem az Index megújítására, mégpedig az, hogy kapjunk elő egy 1991-es német honlapot, és annak mintájára készítsünk portált, valószínűleg döbbentebb csend fogadna a szerkesztőségben, mint az angol királynő születésnapi vacsoraasztalánál egy fingást.

A III. félidő készítésekor bevetettek apait-anyait, építettek egy új stúdiót, ami úgy néz ki, mintha egy őrült keletnémet belsőépítészt beengedtek volna egy DJ-kellékeket áruló üzletbe, majd beszabadították egy falusi stadionba, na Jürgen, most mutasd meg, mittudsz. Ő meg felhányt a falra körívben egy ledfalat, fölé biggyesztett egy eredményjelzőt, középre betolt egy férköríves asztalt, mellé rakott pár, a kelleténél alacsonyabbra állított széket, majd elégedetten csettintett, wunderbar.

Hát nem az, Jürgen, kurvára nem, a ledfal kékben, zöldben, pirosban pompázik, amitől a tévénézőnek konkrétan kifolyik a szeme a harmincadik percre, az alacsony szék miatt Puhl Sándor úgy néz ki, mint egy büntetésben lévő óvodás, a kamerakép szegényes és prosztó, a stúdió hangulata pedig fagyos, hiába pakolták tele (tele, ötven hely van) nézőkkel, akik spontán sikoltoznak és tapsikolnak, amikor Tököli Attilát bemutatják.

A műsorvezetők négyen vannak, két nő és két férfi, a Sporttelevíziónál azt gondolhatták, hogyha önjelölt futballbolond manökencsajt tesznek a műsorba, akkor mindenki átkapcsol majd a spanyol meccsekről, pedig nem, nem azért fognak, mert Lipcsei Betta olvassa fel az sms-eket, hanem azért, mert meg akarják nézni a gólokat, és meghallgatni, mit kúrt már el megint valamelyik szépreményű magyar játékvezető.

Két és félórás műsorfolyamot izgalmasan levezényelni embert próbáló dolog. A bohócligában egy teljes forduló ugye nyolc meccs, tegyük fel, mindegyikről lehet 10 percet mutatni (rettentő hosszú idő, ennyit egy Barca-Real Madridról sem szokás, de fantáziáljunk), ehhez a 80 perchez vegyünk nagylelkűen félóra reklámot, tehát tartsunk 110 percnél - még mindig van 40 perc, amit ki kell tölteni valami érdekessel.

Erre találták ki a különböző szegmenseket, a futballistát emberközelbe hozót, a gólszépségversenyest meg a dekázósat, melyek közül egyiket sem lehet nóvumnak tekinteni, leginkább a klasszikus 11-es rúgó versenyek jutna eszembe róluk, amiket még a szaknévsoros közvetítések alatt toltak be a szünetekben, gyere Pistike, és rúgjál egyet Hajdú Attila bácsinak.

Az első adásban ezek közül a dekázós sikerült a legviccesebbre, Tököli blézerben, bőrcipőben trükközött kicsinyég, tessék megtippelni hányat tud dekázni a nagyszerű csatár egy perc alatt, csak azt nem tették hozzá, hogy strandlabdával. Igen, azzal, le is esett menten, de sebaj, csináld még, Attis, majd összeadjuk a végén. Mintha a műsor készítői is tisztában lennének azzal, mire képes egy, a félhülye magyar bajnokságban játszó csatár, ne adjunk neki bőrlabdát Géza, még elrontja.

A szakértőkkel azonkívül, hogy rettenetesen unalmas ugyanazokat a fejeket nézni évről évre, különösebb gond nincs, Nyilasi Tibor vagy Puhl Sándor hozzáértését nem nagyon lehet elvitatni. Tudnak kamera előtt viselkedni, pont annyit és úgy beszélnek, amennyit kell. Ezt a műsorvezetőről már nem nagyon lehet elmondani, Bettának vagy ennyire szar kérdéseket írtak a papírra (ez is milyen már, nem bírja megjegyezni őket?), vagy ő nem tudott mit kérdezni Tököli Attilától és lányától, mindenesetre a Családi páholy nevű közjáték pont olyan lett, mintha a Story magazin készítene mélyinterjút a Magyar Tudományos Akadémia elnökségével.

A műsor sajnos tényleg úgy nézett ki, mint egy Bundesliga-meccs körítése a kilencvenes évekből, csak a DJ-t itt Sámsonnak hívták, és nem volt neki klasszikus teremfutballista sérója. Pedig lehet ezt a műfajt jól is művelni, javasolnám az ESPN Sports Center című műsorának tanulmányozását, ott is vannak beszélő fejek, meg nő is, mégis működik a dolog. Igaz, ott a témát szolgáltató bajnokságok színvonala is jóval magasabb, mint a mi kis sárga, savanyú NB1-ünké.

A műsor legjobb, (kis túlzással egyetlen értékelhető) momentuma a sztárvendég volt, Fernando Hierro érdekes pali, lett volna mit mesélnie pályafutásáról, de sajnos nem róla szólt a teljes műsor. Nem lehetne gyorsan lezavarni a gólösszefoglalót, utána meg két órán keresztül egy olyan futballistával vagy edzővel beszélgetni, akire valóban kíváncsi a néző?

Címkék: tv kritika foci sport2

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trezeguet20 · http://wttj.blog.hu/ 2011.02.28. 10:41:47

Nr.1., gyerekek.
Ez egy kibaszott jó írás. Humoros és minden betűje egytől-egyig igaz.

Tiszteletem, ez hatalmas.:D:D:D

WAdam 2011.02.28. 10:42:15

Én nem értek ehhez a játékhoz, de azt tudom, hogy Richard Alpert van az utolsó képen.

Leadfoot 2011.02.28. 10:45:21

Van ugye az a mondás, hogy játszani még nem, de beszélni már nagyon tudunk a fociról.

De most már azt sem?

newnt55 2011.02.28. 10:47:53

Régen meg volt a Góóóól!
www.youtube.com/watch?v=RybPjbQYCHE

Itt volt egy összefoglaló a meccsekről és gólokról, megmutatták a tabellát és a jövő heti meccseket.
Ennyi. És elég volt. A bohócligánk nem is érdemelne többet. Az unott ferdeszájú puli meg a nyugdíjasnyilasi szépen reprezentálja a focinkat.

Peter Griffin 2011.02.28. 10:55:49

Üzenem a Sport1-nek, hogy Török Péterrel minden műsort meg lehet menteni, még a barátok köztből is nézhető sorozatot lehetne csinálni vele. Csak őt gondolom a legkevésbé sem érdekli az NB1, na meg a sztárocskáinkat a föld alá döngölné, azok meg még véletlenül megsértődnének. Mindegy, maradjon is inkább az NBA-nél.

belga6 2011.02.28. 10:55:54

Szerintem értékelendő a Sport TV erőfeszítése, csak épp lehetetlenség showműsort készíteni a bohócligáról, főleg ilyen hosszút. Ez olyan, mintha Gyurcsány becsületességéről akarnának forgatni. Nem lehet.

duke64 2011.02.28. 10:57:45

1. a műsor tényleg felvállalhatatlan volt,feszengtem a képernyő előtt a kínos történések miatt
2. szíve joga savaznia Sixxnek a magyar foci jelenlegi állapotát,mert valóban fényévekre vagyunk a világ(Európa)színvonaltól.
De vagyunk néhányan,akik szeretjük a Csapatunk és kijárunk a meccsekre(én Bajáról Megyerre).
Ránk nézve dehonesztáló egy-egy jelző,amivel illetsz minket.Talán ezen lehetne változtatni.
3.A III. félidőt fociberkekben a meccset követő szurkolói csetepatékra értik,így nem szerencsés a műsor névválasztása

Gn · http://www.google.co.hu 2011.02.28. 10:58:26

ez egy fos. erre ennyi pénzt elkölteni szégyen.
hierronak vajon mit igértek, hol fog fellépni?

bélakirály 2011.02.28. 11:00:07

Hát szerintem pont a szakértők a legszarabbak. Nyilasit amúgy kedvelem, de semmi érdekeset nem mond soha ő sem. Puhl meg kataszrófa. Teljesn nyílvánvaló dolgokat mondanak el rendkívűl közhelyesen, rohadt nagy arccal.
Amúgy meg Sixx ha én a bohócliga összefoglaló elé ülök le, arra is vagyok kiváncsi, nem a Hierrora, aki amúgy tényleg érdekes ember, de semmi keresnivalója nem volt itt.

sixx · http://comment.blog.hu 2011.02.28. 11:00:30

@duke64: nem a szurkolókat minősítettem, hanem a ligát, és ez a finomított verzió. mondom ezt úgy, hogy 12 éves korom óta vagyok Loki-szurkoló, évtizedeken át jártam meccsre, nb2-ben is, de a nézőtéri rasszizmusból, és a bundázó játékosokból nem kérek, fizessen más ezért a kétes értékű szórakozásért.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2011.02.28. 11:01:21

@newnt55: Aztán volt benne a bírónak nincs videója rovat, ami már fölösleges volt.

Én sem értem, hogy miért kell ilyen körítést csinálni a magyar bajnoki fordulókhoz. Én szeretem a magyar focit (igen, tényleg), érdekel is, meccsre is járok, de képtelen lennék ennyi időt a tévé előtt ülni az összefoglalók miatt. Fölöslegesen kidobott egy csomó pénzt a Sporttv erre a műsorra.

Inkább az angol vagy az olasz meccsjogokat szereznék vissza...

sixx · http://comment.blog.hu 2011.02.28. 11:01:46

@bélakirály: szerintem velük nagyobb baj nincs, Hierro meg legalább érdekes volt. legyen focishow, 30 perc összefoglaló, utána meg egy olyan ember, aki tényleg érdekes.

Mr. Moody (törölt) 2011.02.28. 11:02:11

Katasztrófa volt

Persze sokat mondják, a magyar finnyás, bármi új jön azt le fogja fikázni mert az a divat. De kérem szépen alássan. Ez tényleg talán 20 évvel ezelőtt megfelelt volna az igényeknek. Manapság viszont közröhej tárgya.

Az alapgond pedig ténylegesen ott van ahol sixx is látja. Egy teljesen érdektelen, unalmas bohócligából ha csinálunk egy több mint két órás műsort az ugyanolyan bohócszintű lesz. A "Bólints Tibi" résznél már én éreztem magam rosszul. Egy tucatgól és kénytelen Tibi bácsi rangsorolni ...

Értjük mi, hogy fejlődni kell a magyar focinak meg támogassuk meg reklámozzuk meg stb. De ettől a műsortól a kínos feszengés és nagy kacagások ötvözete jön ki.

Nem hiszem, hogy jelenlegi formájában ez az adás 2-3 alkalmat kibírna. Egy pörgősebb, feszítettebb 1órás (nem show!) és kész.

Az ajándék pedig az ami a vendégek előtt is látható BÖGRE ...

hetzer87 2011.02.28. 11:02:13

mikor néztem tegnap este a műsort már találgattam mikor fogja az index vagy valamelyik ratyi side-blogja előszedni az gúnyolódos szettet és oltani az új próbálkozást..

lehet vannak szánalmas részei a műsornak,az is lehet hogy szar..de legalább próbálkoznak valami újjal,innentől fogva meg érdekes..a Hierrot h eljött meg azt hittem csak valami vicc,mikor volt ilyen?

menjetek osz' cidázzátok le az összes külföldi csodabránert..mer' "az legalább nem magyar" :S

hetzer87 2011.02.28. 11:03:35

@sixx: yea..2,5 óra tényleg kicsit sok

sixx · http://comment.blog.hu 2011.02.28. 11:04:10

@hetzer87: akkor legalább nem csalódtál.

Mr. Moody (törölt) 2011.02.28. 11:04:52

@hetzer87: A Hierro nem a SportTVért jött. MLSZ hívta meg a 110. évfordulóra. Itt járt, beugrott. Semmi különös nincs ebben

hetzer87 2011.02.28. 11:07:32

@newnt55: az a nyugdíjas lerakott azért valamit az asztalra...kicsi több tisztelettel ha lehet

az ilyen Bognár féléket én se respektálom,de azért tegyünk már különbséget..

duke64 2011.02.28. 11:08:54

@Imiface:

Adom minden szavad!
Vissza a külföldi bajnokságok javát a képernyőre a Sport Tv-nél!

tengelykezű félember 2011.02.28. 11:09:22

@duke64: A III. félidő mifelénk a foci utáni sörözést jelenti, nem szurkolói balhézást... Szódával biztos elmegy a műsor, én inkább a BL, EL összefoglalókra koncentrálok.

hetzer87 2011.02.28. 11:10:24

@sixx: állva tapsoltam a műsort...come on

nem,de ez a default szarmagyarfoci külföldön kolbászból van a kerítés,szar mindenezéstől már herótom van

hetzer87 2011.02.28. 11:12:05

@tengelykezű félember: igazad van..ne is támogasd a saját városod csapatát,inkább válassz egy tömegcsapatot mer' az tök jó

derék fogyasztó vagy

vasgyuszi 2011.02.28. 11:15:21

A munkahelyen olvastam, csessze meg és hangosan felnevettem... Persze a németeknek magyarázhattam én a humor forrását... :)))

tengelykezű félember 2011.02.28. 11:16:33

@hetzer87: Nem támogatok én semmilyen csapatot, de ugye azért mert nem érdekel a magyar foci, még nem vagyok testidegen remélem. A foci üzlet, van ugye a kereslet meg a kínálat....

duke64 2011.02.28. 11:17:06

@hetzer87:

Bognár focitudása elvitathatatlan,50-szeres válogatott,még játszott VB-n.
Az ,hogy milyen ember (szenvedélybeteg-kaszinózás),az más lapra tartozik,ne keverjük a sportkarrierrel.

_______________ 2011.02.28. 11:19:09

@hetzer87: Igazad van..ne is támogasd a tehetséges és sikeres sportolókat, inkább válaszd a béna focistákat mer' az tök jó.

derék fogyasztó vagy

AczélGyuribácsi 2011.02.28. 11:19:18

@hetzer87: Miért támogassam?
Támogatja a politika kiválasztás alapján - az én pénzemből is!
Mert szerinted egy profi bajnokság alapja az, hogy 16 csapat fele "gáláns" állami és önkormányzati pénzt kap, stadiont építenek neki, politikai nyomásra milliárdos szponzorpénz érkezik, míg a másik fele önerőből küzd az életben maradásáért?

duke64 2011.02.28. 11:21:24

@tengelykezű félember:

Még szurkolói lap is volt ilyen címmel,hogy 3. félidő.

campobaszo 2011.02.28. 11:23:08

Ezek szart próbálnak eladni,pedig a szart nem eladni kell,hanem lehúzni a klotyón!
De előbb-utóbb kiderül majd,hogy azért szar a magyar foci,mert ilyen szarok a műsorok.
Scheisseeeeee!

lupetto 2011.02.28. 11:23:22

szerintem a Raíból is merítettek
hmm.. érdekes próbálkozás

hetzer87 2011.02.28. 11:24:02

@duke64: edzőként viszont éppen ennyit tudott felmutatni h elkaszinózta a klub pénzét kb..

focistaként nem is bántanám,csak stratégia/taktika szakértőnek nem igazán tudom elfogadni a fentebbi miatt

AczélGyuribácsi 2011.02.28. 11:24:28

@duke64: Miért ODA?
Érdekelt vagy?
Szerintem a kereskedelmi televíziózás pontosan olyan, mint a profi sport!
Náluk vannak eladó sportágak, bajnokságok - aztán aki megállapodik, az közvetít!
Miért kellene az UPC csatornáinak adni azt, amit egy másik magáncég csatornája vett meg?
Szerinted mi köze van a magyar tévénézőnek mondjuk az olasz bajnoki közvetítések jogához?
Mi közünk ahhoz, hogy náluk - vagy a spanyoloknál, az angoloknál vagy a németeknél - amikor kiírják az következő "menetet", az UPC, a Digi vagy éppen a T-xx fizet többet?
Amikor az Eurosport2-re került a német és az angol foci akkor miért nem sipítoztatok?
Az UPC ugyancsak nem tette a kínálatába, most is csak a tányéroson és a digitálison van!
Ja mert nektek behúzta a kábelt a panelbe?
Akkor ők adják? És a többi lakos?
Értem...

AczélGyuribácsi 2011.02.28. 11:27:55

A műsornak meg nem a belsőépítészeti terve vagy a "koppintás" érzése a baja, hanem, hogy UGYANAZOK vannak benne, akik évtizedek óta!
Milyen hitele van egy műsornak Mezeyvel, Nyilasival vagy éppen Tökölivel????
De a sportújságírók többsége - a médiában dolgozók döntő része - is a múltból jött!
Vagy a múlt családtagja...
Vagy a múlt ismerőse...
Vagy a múlt vallási azonosulása...
Szóval nem is kell ilyen műsor, nem kell nézni!

Na jó!
A fiataloknak igen, hiszen nekik EZ a foci a a foci!

hetzer87 2011.02.28. 11:28:23

@_______________: válaszd..szarom le,csak akkor ne rinyálj hogy ilyen meg olyan a honi labdarúgás,nézd a BLedet aztán kussolj

duke64 2011.02.28. 11:31:10

@AczélGyuribácsi:

Mielőtt eret vágsz magadon.

Jó volt vasárnap délutánonként,esténként nézni,válogatni ezek a bajnokságok közül,amit üzleti okok miatt kénytelen volt a Sport tv elveszteni.
Tudom,hogy aki többet fizet,az viszi a portékát.Én T-Home-os vagyok.
Pusztán a sportot kedvelő ember mondatta velem,hogy jó bajnokságokat vettek le a műsorukról.Semmilyen érdek nem fűz a Sport tv-hez.
Sajnálom a Sportklub argentin,brazil térvesztését is!

hetzer87 2011.02.28. 11:32:33

@AczélGyuribácsi: hova is érkezik "politikai nyomásra milliárdos szponzorpénz"?

megint hallottál valamit valakitől,aki hallott valamit valakitől

fradisták egész ősszel fideszotonoztak most meg a Kubatov az elnökük...ezt már csak ehhez tudnám hasonlítani

"támogatás" alatt meg nem azt értem,hogy ajánld fel a fizetésedet,hanem hogy látogasd a saját csapatod meccseit

reccs 2011.02.28. 11:35:08

@hetzer87: "támogatás" alatt meg nem azt értem,hogy ajánld fel a fizetésedet,hanem hogy látogasd a saját csapatod meccseit

Nem elég pénzt adni, muszáj magunkat szarul is érezni?

hetzer87 2011.02.28. 11:35:27

@AczélGyuribácsi: Ausztriában is amióta az eszemet tudom a Herbert Prohaska szakért..

ja és ha már itt tartunk,Ausztria...ők jóval több pénzt tudnak felvonultatni,ahhoz képest még sincsenek sehol

AczélGyuribácsi 2011.02.28. 11:39:29

@hetzer87: Prohaska labdarúgó volt! Mezey? Tököli?
Nyilasit meg azért írtam, mert egy évtizede gyáva megalkuvóként üldögél a stúdióban - és egyetlen kritikán nem fogalmazott meg!
Erre nincs szükség!
P.Sanyi közhelyeire sem!

lehet, hogy Horti G stílusa sokakanak kiveri a biztosítékod, de ő legalább "odaszól"!
Ő ki meri mondani egy meccsen, hogy SZAR!
Hogy a játékos BOTLÁBÚ, ÜGYETLEN!

Aki látta például a hétvégi Fradi meccset, az hallotta, hogy kritika az nem volt!
Egy nézhetetlen bundamecsen kizárólag a pálya talaja a hibás!
Sem edző, sem játékos, sem bíró!

Ezeket pedig a Mezey-féle sportműsorokban sem fogod visszahallani! A KRITIKÁT!

hetzer87 2011.02.28. 11:40:35

@reccs: mondom..KI NE mozdulj te se a foteledből,nézd a BLedet

de akkor ne is rinyálj hogy ilyen meg olyan a magyar foci

recskázz a Távoli Lajosra,amikor megy a Barszelóna a tévében,vagyél Barca mezt,viszkakatalúúnya..de gyorsan mer' amint kifutnak a divatból mint 90' után nem lesz már annyira menő

_______________ 2011.02.28. 11:40:39

@hetzer87: Leszarom a BL-t. Szövegértés 1-es, szóval te kussolj. Inkább nézek vízilabdát.

AczélGyuribácsi 2011.02.28. 11:41:28

@duke64: OK!
Én CSAK az olasz mevvekért vettem digi tányért! És 20 éve meg a dán és norvég műholdakon néztem D2Mac-ben az olasz bajnokit!
Akkor a Seria A miatt vettem upc tányérost!
Tehát értem!

AczélGyuribácsi 2011.02.28. 11:47:49

@hetzer87: Látom rád jó hatással van a hazai sajtó!
Kubatov NEM a Fradi focicsapat elnöke, hanem az FTC sportegyesület elnöke.
És csak SZERETNÉ megszerezni a Fradit, a csapatot!

De kérdeztél:
- Debrecenben nem ad az önkormányzat pénzt a focicsapatnak? Az KÖZPÉNZ! Szerintem ERRE nem kapott felhatalmazást a polg.mester...
- Tehát nincs hivatalos döntés a Loki stadion 10 milliárdos segélyezéséről? Ez is KÖZPÉNZ, ORSZÁGOS KÖZPÉNZ! Például fizet bele a Győr, az UTE, a Vasas, a Kispest stb. tulajdonosa is... Vagy például a vizilabdázók, kézilabdázók is. Olyanok, akik 50 éve várnak emberi körülményekre -és persze hoznak azért eredményeket is... Tehát szerinted korrek egyetlen magánklub kiválasztása és segítése?
- A Videotonról ne beszéljünk, mindenki tudja hogyan lett szponzor a MOL, hogyan és miért támogat az OTP... De ez ismét a múlt rendszerre utal vissza.

És ennek az egésznek meg a poszthoz nincs köze!

csak kérdeztél...

hetzer87 2011.02.28. 11:48:15

@AczélGyuribácsi: egyetértünk..Mezey a Kálmi bá' csicskása volt,ő meg kiesett a rasszista kártya miatt mert ki merte mondani az igazságot,a Tököli meg egy vicc

Nyilasival kapcsolatban...háááát lehet mondasz valamit,de sztem inkább van szükség építő jellegű kritikára minthogy mocskoljunk folyamatosan AMI inkább jellezmő a magyar futball közegre,mint az itteni példa is mutatja

Hortit abszolút adom :) hatalmas arc,nem is értem miért nem ővele tolják a hazait,ismerek olyat,aki csak miatta néze a Bundásliga 2t :D
kimeri mondani h szar,de benne van legalább annyi patriótizmus,hogy önfeledt örüljön a MI Sanyink góljainak pl..

a hétvégi Fradi meccs valóban nézhetetlenül szar volt..ugyanakkor láttam már hasonlót a Bundsáligában vagy a PLben is,ne legyen valami csak fehér vagy fekete

AczélGyuribácsi 2011.02.28. 11:51:18

Látom, hogy gyakorlatilag egyetértünk!
Szerintem bennem csak az életkor miatt van sokkal, de sokkal több keserűség - és gyakorlatilag mára semmi bizalom!

Igen vanna baromi szar meccsek: PSV-Ajax!
De Balázs miatt végigszenvedem!
És szurkolok, hogy az összes tehetség menjen el, a hazai focit szántsák be!
És majd évek múlva, friss alapokon, friss edzőkkel ezek az eltávozott mai tehetségek építsék újjá a sportágat!

Ne nekem!

A gyerekeimnek!!!!

hetzer87 2011.02.28. 12:00:09

@AczélGyuribácsi: - hol NEM ad pénzt a focira az önkormányzat?

- 4es metró nem közpénz?nekem mint vidéki bunkónak mi szar szükségem van rá?ez kb ilyen szintű keresztkérdés..
Loki stadion közpénzből..igen,nem korrekt mert mindenki belead,de ez van,ilyen a popszakma...mindig lesznek kegyeltebb klubok
Wien Energie is miért a Rapidot támogatja?miért nem a Mattersburgot?nemcsak nálunk működik ez így..fociban (meg élet más területein) halott ötlet az egyenlőséget! elv,aki9nek nem tetszik legyen Livorno fan aztán lázadozzon az olasz Bben..

tetszettek volna forradalmat csinálni szokás volt mondani :D

hetzer87 2011.02.28. 12:04:20

@AczélGyuribácsi: lehet naiv vagyok,de én látok fejődést...főleg az olyan klubboknál,akik sok magyar fiatalt foglalkoztatnak,pl. mtk,Újpest

a Győr kitűnő ellenpélda,ott viszont meg az utánpótlás képzés kiváló..az Akadémiák meg sztem kezdik hozni az eredményeket,lassan..de biztosan

szenon 2011.02.28. 12:04:23

Kérem vissza az angol és olasz bajnokságot!!!!

Besem2 2011.02.28. 12:05:40

A Vidi meccset végignéztem, pedig elég szar volt, de ezt nem tudtam. Nagyon erőltetett erőlködésnek tűnt. Mindenesetre a próbálkozás dícséretes! Mivel nem néztem végig, nem is tudtam, hogy 2,5 óráig tart(!!!!).
Szerintem ezen rövidesen változtatni fognak, ez hosszútávon nem tartható.
Engem kifejezetten zavart a DJ. Fogalmam sincs mit keres egy foci összefoglalóban!
Tisztán látszik, hogy nem lehet egy idegen kultúrából egy az egyben átvenni műsorokat, egy kicsit magunkra kellene formálni, mert ez így bukta!

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.02.28. 12:11:43

Most őszintén valaki meg tudja magyarázni, hogy kinek és miért éri meg milliókat beletolni a magyar fociba. Egyszerűen gazdaságilag teljesen értelmetlennek tűnik.

maccoy 2011.02.28. 12:16:40

ennek műsornak két hibája van, ami három.
az egyik, hogy hosszú. 90 perc bőven elég lenne.
a másik, a műsorvezetők. nem a csajok, a fiúk. a csajok - elnézést nem lenézően -, kellékek. Csinosak. Jó őket nézni. Kellenek. Ez olyan, mit az időjárásjelentés, kit érdekel milyen idő lesz, ha aligruhában van Noémi, vagy Zita...
A srácoknak kéne kicsit pörgősebb, dinamikusabb műsorvezetést összehozni.
A harmadik, hogy sok az állandó szakértő...kellene egy új arc (pl dolcetti :D ), mellé meg egy valaki aki sztorizgatna, és egy sztárvendég.

btw..nekem inkább olasz koppintás a műsor, de ez mindegy is :)

hetzer87 2011.02.28. 12:19:36

@maccoy: yea,az nem rossz ötlet...behívhatnának néha olyan köztudott focibuzikat mint a Gengszter Zoltán,Nacsa Olivér ilyesmi..

műsorvezetőnek meg a Hortit! :D

pudibundo 2011.02.28. 12:21:34

Én csupán a gólokat szerettem volna látni, de csak a körítés maradt. Túl nagy a felhajtás, egy 60 perces műsör bőven elég volna. Főleg hogy közben a másik csatornán élőben mennek a meccsek....

kej 2011.02.28. 12:41:45

engem már a zuhanyhíradó is iszonyatosan idegesít. egy óra a semmiről? de most komolyan. és akkor még egy több órás műsorfolyamot összekalapálnak a semmiről? miért van az, hogy egy nfl-t, nhl-t, nba-t fél órában frankón érdekesen össze tudnak foglalni? ja, hogy ott történnek is dolgok...

utóirat: és mindehhez képest a sport tévé kistestvére a sportm délelőtt órák hosszat hámozta a semmit?! nokomment

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.02.28. 12:51:59

Bármelyik NB1-es meccsről még az 1 perces Youtube-os gólösszefoglaló is nézhetetlen, nem hogy 2,5 órás műsor ...

hetzer87 2011.02.28. 13:02:43

@zero: www.youtube.com/watch?v=szlsuYJG5Tw

fújha..mer' ilyen gólokat is undorító nézni..szar magyar foci,blááááá

csak EGYSZER az életben ne húznátok a szátokat wazze

Rodzservoterz 2011.02.28. 13:36:21

Az egyik csajt súlyosan elintézném.

Jokerpofa 2011.02.28. 13:40:29

hetzer87 tul hulye a blog szinvonalahoz, ticcsuk ki, piros lapot nekijje

Kávé és cigaretta 2011.02.28. 13:59:01

@duke64: illetve van ilyen nevű kocsma Nyíregyházán és Debrecenben is :-)

kéne egy nick 2011.02.28. 14:18:10

mit évek, évtizedek
Irapuato
(hivatalosan vb, de ezt én is naggyal írnám :-)
(És ez csak az első bekezdés. :-)

(Az elírásokat meg kiszűri a helyesírás-ellenőrző, és már nemcsak minden szaros szövegszerkesztőben van, hanem a Firefoxban is. Használjátok már!)

@duke64:
Bognár focitudása is nulla volt. Mondhatni, akkor is senki volt, amikor volt valaki.

Nyilasival, Törőcsikkel, Détárival össze sem mérhető.

Az meg, hogy milliókat sikkaszt a klubtól, ahol ő az edző - hadd ne minősítsem. Ugyebár nem egy rúd téliszalámi, amiért Bakácsot - jogosan - kibaszták a rádióból.
Bognárt meg foglalkoztatja a tévé.
Gratulálok.

@AczélGyuribácsi:
Na igen, elértük, hogy Horti legyen a 3. legjobb magyar sportriporter Hajdú B és Faragó után.
És ez nem Hortit minősíti.

Ja, 12 milliárd az a lé a Lokinak...
A nemzeti parkokra meg nem jut 1,5 milliárd. Nem egyenként, összesen az egészre.

draz26 2011.02.28. 14:30:24

Sziasztok!
Sajnos a sport tv-re egyvalami jellemző, ami ha kikopna, nagyon komoly műsorokat is lehetne csinálni ott: belterjesség.
Ahhoz, h például azt az őskövület Rónai Egont elzavarják onnan, az kellett, h az a majom a Heti Hetesben ossza az észt...
Ha vki nekem meg tudja magyarázni, h a vén káder Kaplár F mit keres még mindig ott, azért nagyon hálás lennék... Azon kívül, h elmondja a meccsek előtt az oddsot, és elmondja, h mire érdemes fogadni, semmit nem csinál...
A szakértők meg nevetségesek...
Elmondanak nagy közhelyeket, de ha kritizálni kellene, elhallgatnak.
Nyilasi nem akar senkivel összeveszni, a többi szakértő meg az éppen aktuális hatalom seggnyalója!
Egyedül talán Hegyi Iván az egyetlen hiteles szakértő fociügyekben.
Lennének jó arcok amúgy, pl. Török Péter, Spiller, komm-ok közül Faragó, Szaniszló, megy még 1-2...
A 3. félidó kritikán aluli, vmi mix német és olasz elemző műsorokból, csak ahogy már előttem is sokan írták, a szart nem lehet eladni...
Ez a 2 díszmajom, aki a műsort vezeti, Molnár meg Petúr totálisan alkalmatlan a műsorvezetésre...

MiKeyRuLeS 2011.02.28. 14:55:36

@draz26: Rónait kitették a sporttv-től? Ezt nem is tudtam, de ha tényleg egy heti hetes szereplés miatt, akkor egyre inkább úgy tűnik, a upc sportcsatornája is eléggé beleágyazta magát a fidesz érdekek közé.

Innen pedig már egyértelmű, milyen emberkék kapnak képernyőt a csatornán, és milyen véleményeknek engednek teret.

Rónait amúgy sem bírtam.

kej 2011.02.28. 15:04:24

@kéne egy nick: negyedik sportriporter. mert azért a szabó gábor tenisz és atlétika közvetítései, összefüggésben a szponzori pénzekkel überelhetetlen előadás. ja és jut eszembe: sipos jános kerékpár rulez. (bár valószínűleg a szövetségből már kipenderítették)

kerdesek05 2011.02.28. 15:17:29

Pénzt tolni a magyar fociba, mindenki tudja, : P É N Z M O S Á S R Ó L VAN SZÓ.

Csak így tudnak működni, és a betolt pénzt visszaosztják a szponzornak zsebbe.
Mindenki jól jár, pláne most az orbánoton

digitime 2011.02.28. 15:29:43

Ha nem sértene ennyi érdeket (saját zsebest) már rég ki kellett volna mondani, hogy magyar profi labdarúgás pedig nincs. A nincsről meg nehéz jó műsort csinálni. :)

hetzer87 2011.02.28. 15:37:16

@Theodoro: indíts neki facebook mozgalmat te kis tréfarépa :D

Jokerpofa 2011.02.28. 15:46:48

@hetzer87: nagyon vicces vagy, menj inkabb a megyeri csardaba, nezd meg, hatha festik

BruceWayne 2011.02.28. 15:47:14

még belekukkantani is olyan feszengő érzés volt. Az előző gólösszefoglaló egyszerűbb, de jobb volt. Egyébként a forma kicsit hajazott az olasz összefoglalókra csak nyilván itt kéne hozzá az a temperamentum, 5-6 habzószájú elvakult kommentátorral/szakértővel, és egy gátlástalanul kihívó külsejű 30-as "modell" műsorvezetővel...
Talán ha kereszteznék a zuhanyhiradóval, és ganxsta, nacsa, harsányi levente osztaná, érdekesebb lenne.

egyébként Bábhidi Boborjánt és Kaszinós Gyurit hiányoltam.....

BruceWayne 2011.02.28. 15:52:26

@duke64: "Bognár focitudása elvitathatatlan,50-szeres válogatott,még játszott VB-n.
Az ,hogy milyen ember (szenvedélybeteg-kaszinózás),az más lapra tartozik,ne keverjük a sportkarrierrel."

már ne haragudj de aki szerint a hollandokkal ellen tökölivel kell helyettesíteni Szalait, azt én nem igazán tudom komolyan venni...
bár addig is egy vicc volt a pali, beképzelt suttyó, a vb alatt az NST-bloggerei is leszakértették a f*szba, ő meg csak kitartott a hülyesége mellett, rendesen megsértődve.

Amúgy mér van az hogy nálunk szinte csak bukott edzők szakértenek? nyilván mer ők érnek rá, de akkor is....

JacabSteve 2011.02.28. 16:35:45

A stílusod fergeteges, jót derültem :) A magyar focit és ezt a kísérletet viszont ne temessük el. Nekem öregem Vasas drukker, de nemzetközi kupában szorítottam már a Lokitól a ZTE-ig mindenkinek. Ezért nem látom értelmét annak, hogy rosszat mondjak egy olyan műsorról, ami pont azért van (és láthatóan komoly pénzek mozognak benne), hogy ezeket a csapatokat és a magyar bajnokságot próbálja kissé „túlfényezni”. Legalább a körítés legyen olyan, mint Németországban vagy Olaszországban. A csajok jók, a Sport TV pedig majd eldönti megéri-e. Én megnéztem, pedig korábban nem néztem gólösszefoglalót, csak teljes meccseket és a szemem sem folyt ki a háttértől :)

TAP 2011.02.28. 16:40:24

Spiller, mint jófej? Bazz
Egyébként ennél meg csak jobb lehet a következő.

kisbene_ 2011.02.28. 16:51:47

draz26: Hegyi Iván, mint hiteles szakértő ATYA ÚR ISTEN :DDDD Azt az embert kellene elküldeni minden toll és papír mellől! Mikrofon alapból kizárva.. Egy röhej. Meg az egész magyar média. A sok birka meg ment tüntetni a semmi miatt.. A műsorról: szar, nem is várt az ember mást. De az biztos, hogy hetzer87 áll a legnormálisabban itt a dolgokhoz, és talán az egyetlen, akinek van tényleg fogalma arról, amiről ír..

kisbene_ 2011.02.28. 16:56:10

Ja, a cikk jó, már ha szórakoztatni született!
süti beállítások módosítása