Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A női Wass Albert lesz az új Mong Attila

2011. január 10. 12:51 szily 135 komment

A commentcom úgy tudja, hogy január 17-én reggel Csűrös Csilla vezeti a Kossuth rádióban a 180 percet. Ebből a műsorból függesztették fel a médiatörvény ellen élő adásban egyperces hallgatással tiltakozó Mong Attila műsorvezetőt.

Meg nem erősített információink szerint arról is szó van, hogy Csűrös a Napközbent is vezeti majd. Az új Mongot a társadalompolitikai szerkesztőséghez vették fel.

A "Jövőnk a tét - Hoffmann Rózsával beszélget Csűrös Csilla" című kötet szerzője 25 évig volt a Magyar Rádió szerkesztője, aztán kirúgták, hogy most akkorát kambekkeljen, hogy a Gyümölcsoltó Boldogasszony adja a másikat.

csuros


Azt még nem tudni, Csűrös milyen műsorvezető lesz, azt viszont senki sem veheti el tőle, hogy ő csinálta meg az egyik legszórakoztatóbb magyar nyelvű weboldalt.

A Kossuth korábbi munkatársait egyfajta, szakmaiságnak hazudott pesszimizmus jellemzte. Csűrös Csilla bezzeg kimondja, hogy Hogyne lenne jövőnk, amikor cserkészek évzáró Te Deumukat Zebegénybe, a Trianon emlékét őrző nemzeti zarándokhelyre szervezik! Nem beszélve arról, hogy Az utolsó esőcsepp Istenünk említésekor hullott az arcunkra, szivárgott a szívekbe, üzente a lelkeknek: van remény.

p001 1 00.png
forrás: csuroscsilla.hu
 

A kommunisták által kinevelt "újságírók" agyát sajnos annyira átmosták, hogy például azt hiszik, Trianon valamiféle megváltoztathatatlan "történelmi tény". A leendő főszerkesztőt (EDIT: véletlenül írtam főszerkesztőt, természetesen műsorvezetőre gondoltam, elnézést.) viszont nem lehet ilyen könnyen megvezetni, mert ő átlát az üveges tótok szitáján: S akkor tán megélhetjük azt is, hogy már csak egy Fico nevű szlovák illető hiszi és vallja majd rendületlenül, hogy "Trianon szent és sérthetetlen!"

Akiben még maradt pár kommunista vagy szexista sejt, az esetleg azzal jönne, hogy egy nő nem elég kemény egy ilyen nagy feladathoz. Ez a képzeletbeli retardált ezek szerint nem olvasott Csűröst: Minket még nem űztek el a szülőföldünkről, ideje hát, hogy visszafoglaljuk végre. Végleg. És a dicsőséges tavaszi hadjáratot ne kövesse fél év múltán a világosi fegyverletétel!

És azt sem olvasta, hogy A keresztényi könyörületet el nem vetve is hittel hiszem, hogy egy jól működő, mi több, egy működő társadalomban a Tízparancsolat törvényeinek érvényesülniük kell, az ellene vétőknek pedig bűnhődniük kell! Ez pedig a világi életben számonkérést jelent!

Na de sikerülhet ez? Nem túl nagy ez a feladat akár több száz Csűrös Csillának? A rövid válasz: nem, mert Ezernél is több esztendeje meg kilencven éve álljuk a sarat, csüggedések és nekibuzdulások, viszályok és véráldozatok, nagyszerű diadalok és hősies elbukások közepette, a szétszórattatásban is mindig, újra és újra összekapaszkodón.

Rabul ejt, fogva tart, útravalót ad e tiszta erkölcsű, keménységet, szívós kitartást és rengeteg munkát követelő hegyi világ... mondja az újságíró, és bár nem a Rádió emeleti irodáira, hanem Hidegségre gondol, a külső megfigyelőt mindenképpen optimizmus töltheti el. A kókadtak után egy lelkes ember foglalja el a műsorvezetői széket, aki egyként ért az érsebészethez - ám, a csonkolt ország végtagjaiban újra és újra felbuzog a vér -, a komparatív lingvisztikához - Magyar állampolgárnak vágyja születendő magzatát a kolozsvári fiatal lány, kinek nővére azért ül az uszodában óvodáskorú kisfia edzésein, hogy a román edző szavait számára lefordítsa, s aki budapesti aquaparki látogatás ígéretével igyekszik legyűrni a kicsi kétszeres - a víz és az idegen szavak szülte - ijedtségét -, és a heavy metal újságíráshoz - Fekete pólójukon Nagy-Magyarország térképe vagy az angyalos címer, kezükben égő gyertya, arcukon a kimondott szó komolysága és hite.

Az is igaz, hogy Fénynek értéket ád a sötét…, de ami a legbiztatóbb az egészben, az az, hogy Visszafoglaltuk a Kossuth teret, visszafoglaljuk magunknak az országot is, érzem. Tudom. Hiszem.

(A vastaggal szedett idézetek Csűrös Csilla cikkeiből származnak, a fent linkelt weboldalról.)

Update 1:

mivoltmaaneten, az egyre híresebb hotelportás-politológus-mikroblogger a következő Csűrös-írást idézi legfrissebb mikroposztjában:

"Közülünk való…

Mindig halk szavú. Mindig higgadtan érvel. Mindig ápolt és visszafogottan elegáns. Szemüvege néha tanáros szigorral csillan, de szája még akkor is alig-mosolyra húzódik, amikor nagyon komoly dolgokról beszél. Egész lényéből barátságos nyugalom árad. Szelíd derű. Tartása van.
Nem lehet könnyű ilyennek lenni ebben a kardcsörtető és slamposodó világban, az indulatok viharában. Mégis, csak ilyennek szabad lennie annak, akinek dolga van. Akinek mondandója van. Aki tenni és hatni akar. De az is ő, aki háziasszonyi büszkeséggel kínálja remek libasültjét a terített asztalnál – a kényesebb ízlésre gondolván rakott karfiolt is készített –, és útravalóul saját kezűleg eltett cseresznyebefőttet csomagol a libazsírral töltött üveg mellé.


Az is ő, aki ellágyuló szeretettel emlegeti asszonylányát, orvosfiát, mutatja családi fotóalbumát és az unokáknak fenntartott kuckót. És ő az, aki várja, hogy a heti munka után a kiskertben kedvére áshasson-kapálhasson-ültethessen.
Hoffmann Rózsának sokféle arca van.
Az azonban bizonyos, hogy mindig tudja, mit akar, és kitartó elszántsággal, szelíd következetességgel küzd az általa jónak tartott célok megvalósításáért. Tud értelmes kompromisszumot kötni, ha szükséges, és tud megingathatatlan lenni, ha arra van szükség. Tud dönteni és választani. Hite vezérli. A földi lét folytatásába és a jó ügybe vetett hite.
Beszélgetésünkkor lefegyverző őszinteséggel fogadott bizalmába. Sokszor ismertem magamra szavait hallgatván. Iskolával, neveléssel kapcsolatos szülői gondjaimra éppúgy választ adott, mint hazaféltő aggodalmaimra.
Talán Ön is így lesz ezzel, kedves Olvasó! Talán Ön is ilyen jóleső rácsodálkozással, örömmel ismerkedik majd Hoffmann Rózsával. Szívből kívánom, így legyen! S szívből kívánom azt is, hogy neki legyen ereje és lehetősége végigmenni azon az úton, amelyen szíve és szakmai meggyőződése indította el! Társakkal. Velünk.

Csűrös Csilla"

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mr1 forradalom 2011.01.10. 13:20:07

Zseniális!! Még ilyen arcokat a merevedjkossuth rádióba!

nandras01 2011.01.10. 13:29:55

ez most komoly, nem a modorblog legújabb írása??

Két tojásos hottentotta 2011.01.10. 13:31:59

Jó úton haladunk afelé, hogy az m1 után az mr1 élvezeti értéke is nullára redukálódjon...

Jenyei 2011.01.10. 13:32:30

Micsoda ballibsi szövegeket volt képes levágni... mindenhol azok vannak, szörnyű. Hiába kűzd a jobboldal a ballibsi média túlhatalom ellen, ha ezek mindig visszajönnek.

dr. Erika Zangolna 2011.01.10. 13:32:39

ez már az a kategória amikor a modorosságtól egyáltalán nem látszik az ember. lehet, hogy nincs is már mögötte senki. azzá vált, ami mögé elbújni kényszerült.

Gazuzem 2011.01.10. 13:35:02

"Édesapám, Édesanyám, Bátyám" - nagybetűvel írja, de a férjét csak kicsivel...

Kis ember 2011.01.10. 13:35:32

Valaki írja be helyettem, amit ilyenkor szoktak...

Köszi.

csillámpóni 2011.01.10. 13:37:52

Egyébként vicces, mert magam is felmenve a Pilisbe, jéghideg késként hatolt szívembe a felismerés, hogy Wass Albert tulajdonképp szintén agronómus kolléga.

magyarember 2011.01.10. 13:37:55

Ez lenne az a Csűrös Csilla, aki a Pécsi Ildikó menye?

Dehiszen Pécsi Ildikó MSZP-s képviselő volt a Parlamentben !

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.01.10. 13:40:17

@Gazuzem:

Ez már pszichografológia...

A nő azonban nem rossz, annak ellenére, hogy (saccra) úgy 43-as lába van.

Ticsike 2011.01.10. 13:42:04

@magyarember:

Pártos Csillának hívják Pécsi Ildikó menyét.

Közöd???? 2011.01.10. 13:42:40

én örülök ennek, nem kell, hogy a magyarok békésen éldegéljenek a honukban, kell még sok ilyen izgága had legyen háború

Két tojásos hottentotta 2011.01.10. 13:44:45

@Ticsike: Hogy? Mi? Pécsi Ildikónál él egy menyét???

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.01.10. 13:44:55

@Leadfoot:

Nem. Ez vegytiszta giccsparádé.

Mikrobi 2011.01.10. 13:45:49

Végre elkezdik visszahívni a rendes embereket a Rádióhoz! Ha Vass István Zoltánt és Papp Endrét is visszahívják, elkezdem újra hallgatni. Bár nem bánnám, ha a Szikra Zsuzsát még kirúgnák előtte...

mook 2011.01.10. 13:45:53

Ígéretes...
Azt viszont nem értem, hogy a milfezés miért maradt el.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.01.10. 13:46:20

@Két tojásos hottentotta:

Nem, félreértetted. A komment így szól:

Pártos Csillának hívják. Pécsi Ildikó menyét.

Ez két (egymástól független) állítás.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.10. 13:46:51

@magyarember: Pécsi Ildikó menye PÁRTOS Csilla, és színésznő.

@poszt: Ilyen mérsékelt, elfogulatlan hangok kellenek a közszolgálati médiába, csak így tovább! :-)

Esetleg visszavehetnék Szaniszló Ferencet is az ECHO-ról, ő még szebben cifrázza:

fedor.blog.hu/2011/01/07/a_nyugati_civilizacionak_vege

olduser 2011.01.10. 13:47:04

@Közöd????: teljesen igazat írtál. Szerintem jól megérezted, hogy ez a nő milyen.
Én az ilyen emberektől, mint ez a nő akiről a poszt szólt, félek.

darkp 2011.01.10. 13:47:23

Csak azt nem tudom, hogy jön Csűrös Csilla Wass Alberthez? Valaki felvilágosítana?

csillámpóni 2011.01.10. 13:49:29

@darkp: Én szívesen. A gyerekeket nem a gólya hozza. Most már tudod.

2011.01.10. 13:49:33

Egyre több tere nyílik országunkban a kreativitásnak. :-) Ennek örüljünk. A tehetségtelenség pedig előbb-utóbb a zátonyon végzi.

Két tojásos hottentotta 2011.01.10. 13:50:32

@tiboru: Ahhh, akkor jó. Már kezdtem megijedni.

nandras01 2011.01.10. 13:50:50

@darkp: a különbség csak annyi, hogy wass albert kicsit bonyolultabban volt modoros...

Leadfoot 2011.01.10. 13:51:05

Az egészben az a "legviccesebb", hogy a nagy tiltakozásával Mong semmi mást nem tett, mint ürügyet adott a kipenderítésére.

Tipikus "jól megvertük őket, először lefejeltük a térdüket, aztán gyomorral megcsaptuk az öklüket" helyzet.

darkp 2011.01.10. 13:54:42

Azért a modorossággal nem értek egyet, ami W.A-t illeti.:-)

nandras01 2011.01.10. 14:08:55

@darkp: ok!
felajánlom a döntetlent: szerinted nem, szerintem igen :-)

Gatinho 2011.01.10. 14:10:00

Először halgassuk meg ezt a nőt. Mong nem volt valami nagy durranás szerintem. Olyan közepes alá.

noirp 2011.01.10. 14:10:10

áhhhhhhhhhhhhhhh de hiszen ez borzasztó!!!

zsebatya 2011.01.10. 14:15:41

Borzasztó, rettenetes, rémisztő. Hétfőn reggel azért belehallgatok a bizonnyal érdekes produkcióba. Ugye lesz akkor erről c:c blog?

darkp 2011.01.10. 14:16:09

@nandras01: :-) Wass aki nem ma ír, lehet, hogy ma - neked - annak tűnik, de Csűrös aki ma, már most is nagyon az. Áll a remi:-)

funfun 2011.01.10. 14:16:24

@Két tojásos hottentotta: Olvass figyelmesebben! VV Ildikó Pécsen élt menyétként.

Link Elek 2011.01.10. 14:16:55

tipikus fidesz kader.

ügyfélszolgálatos 2011.01.10. 14:18:46

Kíváncsi vagyok róla mikor derül ki, hogy pornólapot szerkesztett, netán szerepelt benne. Tudjátok amikor még "lázadó" volt.

juhaszvik 2011.01.10. 14:22:56

volt egy dolores umbridge nevű karakter a harry potterben. általában az ilyen nők rá emlékeztetnek.

a szív fészkei · http://noinapozo.blog.hu 2011.01.10. 14:23:06

@Gazuzem: A számból szedted ki! Ja: férj, az a futottak még Ribizi-kategória, nem nyerhet. :-DDDDDDD

P.Guszti 2011.01.10. 14:26:00

Nagyon örülök neki. Máig sem értem, hogy szélsőséges liberális Mong egyáltalán hogy vezethetette idáig a Kossuth főműsorait. Remélem Rábai Balázs is hamar elkerül a mikrofon közeléből. Neki sincs semmi helye egy elfogulatlan közrádióban, bár most lapít mint szar a fűben, hátha megtarthatja állását.

Érdekes, amikor Nagy Katalin kirúgták a Rádióból mert valódi kérdést mert feltenni Gyurcsánynak, nem volt problémája az álszent balliberális sajtószabadságvédőknek. Az is rendben volt, hogy Németh Miklós Attilát kirúgták, amikor riportot készített Hegedűs Zsuzsával, aki persona non grata volt a Rádióban, mert bírálni merészelte a Gyurcsány kormányt.

Két tojásos hottentotta 2011.01.10. 14:26:28

@funfun: Na most összezavartál.. pedig az elején még úgy ahogy átláttam...

puffatag 2011.01.10. 14:27:14

@darkp: "Csak azt nem tudom, hogy jön Csűrös Csilla Wass Alberthez? Valaki felvilágosítana?" ugyanaz a nyelvezet, semjén szerint erre szavaztak a magyarok... én már várom, amikor orbán a médiatörvény vitájában belevágja a wass alberti életmű (egyébként wass, a kis náci fasz a mai magyar joboldal idolja)leglényegét az európa unió pofájába: ADJÁTOK VISSZA A HEGYEIMET!!! meg VESSZEN TRIANON? VESSZEN TRIANON

Uva 2011.01.10. 14:27:58

Lol, ennyi gusztustalan közhelyet, mint ennek a csajnak az oldalán, már rég olvastam. Megyek hányni.

BTW 2011.01.10. 14:30:52

Bolgár Györgyöt az emeregy élére!
A 180 percet pedig vezesse Aczél Endre, Mészáros Tamás és Malacka!
Vagy keressünk egy új Konrád Györgyöt!
Független Magyar Rádiót!
Haraszti segíts!

Jenyei 2011.01.10. 14:31:13

Még Lakatos Pál kellene, hogy a csapat teljes legyen. Ja, és Ungváry Zsolt humoreszkjei legyenek vasárnap reggelente, hogy jókat nevessünk a retardált ateistákon meg homokosokon, akik nem méltók a magyar névre. Ahogy elolvasgatom a magyar hírlapban közölt szösszeneteit, lesz még helye a Kossuth-on.

internationale 2011.01.10. 14:31:39

"Minket még nem űztek el a szülőföldünkről, ideje hát, hogy visszafoglaljuk végre." Gyönyörű!!! Persze, ha versben lenne, igazán jó költőtől, még értelme is lehetne, de így csak egy jó nagy képzavar. Vagy ez már a smitti hatás?
És a kolozsvári anyuka, aki a gyerekének fordít az uszodában, miért nem hagyja, hogy a gyereke saját maga értse meg a románt? Annyira gáz, ha kétnyelvű lesz (talán jobb lenne angolul vagy franciául az lenni, de hát nekik ezt adta a sors)? Ha más miatt nem, az okosabb enged elvén...

Na, mindegy, jó lesz ez a nő, mert nem közszolgálati, és az a lényeg.

Menyétügyben pedig Micimackót és Malackát ajánlom szakértőnek...

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2011.01.10. 14:32:46

@Leadfoot: Tök mindegy, ebben (abban) a rendszerben nincs helye ellenvéleménynek. Mongnak is két választása volt: együttműködik, és ő csinálja a fos műsorokat, vagy hősködik és akkor lecsserélik valakire, aki együttműködik. A hősködéssel legalább lehet üzenni a többieknek meg a világnak.

2011.01.10. 14:34:44

:DDDD

Az egész oldal egy aranybánya.

A Hoffmann Rózsa interjú remélem arról fog szólni, hogy idén érettségi tétel lesz a Csűrös Csilla összes. Ezt tanítani kell.

zsebatya 2011.01.10. 14:35:40

Kicsit off, de segítsetek (idősebbek - ezügyben - előnyben): hogyan hívták azt a hasonló mélynemzeti rádiós próbálkozó hölgyet, aki a Csúcs tejfa-korában volt hasonló lelkülettel reggeli műsorvezető? (A Miép környékéről szalajtották a boldogtalant, de annyira hülye volt, hogy saját eszmetársai sem bírták elviselni.) Valami nagyon hasonlóan gyökér-népiesen debil mondatai voltak, mint Csűrös kolléganőnek. Kedves emlékek fűznek hozzá, reggeli borotválkozás közben jókat röhögtem a hülyeségein és - hálátlan emlékezet! - most meg mán a neve sem jut eszembe. Tehát segítsen, aki tud, előre is kösz.

bőrmók 2011.01.10. 14:40:10

Ennél már csak egy rosszabb jöhet: kiderül, hogy OV is vissza akarja foglalni a lecsatolt területeket, és ő is teljesen komolyan gondolja

Komponista 2011.01.10. 14:40:20

A szenátor asszony, meg az udvaronc Rákay kinevezése után azt hittem, most már tényleg Grespik jön... tévedtem. (Emlékeztek? Amikor a mosolytalan Áder olvasta a kétmilliós(!!!) hallgatóság előtt a mellette szipogó Egerszegi levelét. Meg kellett dögleni a röhögéstől!!!)Még mindíg vannak a sorban Grespik előtt állók: pl. ez a helyi érdekű szexbomba. Valamit biztosan nagyon tud, hiszen amint írják, negyedszázada a rádióban guggolt csak egy picit kellett várakozó vágányra guggolnia(?). Lassan meg kell hallgatnom a rádiót, hogy valami remény csepegjen magyar szívembe, amely ezer sebből vérzik Trianon óta, össznemzeti centrális erőtérbe bugyolált nemzeti összefogás mentén - természetesen. Igaz is! Lehetne Grespik Schmitt helyettese. Ketten még jobbak lennének. Csak gyorsan, mert fogy a kancellár ideje.

tankréd 2011.01.10. 14:42:07

be sajnálom mongot, be sajnálom

soproni1 2011.01.10. 14:42:47

Pasit a csajnak !

Egyébként, először azt hittem, hogy Etus a szomszédokból gyüjtötte össze a nemzeti tanulságokat. Aztán rájöttem, hogy Ő Karola.

Komponista 2011.01.10. 14:44:44

@Gatinho: A fotó alapján kétségtelenül dekoratívabb Mongnál. Nem szerepelt véletlenül Szalai népnemzeti centrális véreres összmagyar pornólapjában? Nem ő volt a miss Trianon?

Komponista 2011.01.10. 14:46:46

@zsebatya: Kondor Katalin? Az ügynökügyben bizonyíték hiányában pernyertes magyar népnemzeti centrális erőterű miss Trianon?

SP (a bátor) 2011.01.10. 14:57:42

"Visszafoglaltuk a Kossuth teret, visszafoglaljuk magunknak az országot is, érzem. Tudom. Hiszem."

Nem tudom hogy mi a jobb?
Az ha valaki túlságosan magyar akar lenni, s azt szeretné ha nem lenne nevetség tárgya az, ha valaki a megmaradt területen büszke akar lenni a magyarságára vagy az, hogy magát magyarnak kiadva a világban szanaszéjjel megbújva gyalázza Magyarországot.

Valaki itt lenácizta Wass Albertet. Annak meg azt tanácsolom, hogy menjen oda ahol Wass Albert él, s tapasztalja meg azt, hogy milyen ott magyarnak lenni, s megmaradni.
Én csak annyit szeretnék, hogy azok akik a magyarul beszélő nemmagyarok, akik saját céljaik érdekében provokálnak, uszítanak és lázítanak hagyják abba amit tesznek, s ha mégsem megfelelő nekik ez az ország, akkor menjenek haza.

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2011.01.10. 15:04:14

Szerintem tényleg nem kell feladni a reményt. A szülőföldünk a miénk!
Tehát menjenek csak szépen vissza Ázsiába. Etelköz tárt karokkal vár!

nevetőharmadik 2011.01.10. 15:04:33

Így fogalmazni rendkívül veszélyes, tartalomtól függetlenül (és az sem kutya).

mizie 2011.01.10. 15:06:21

mindig van lejjebb

bőrmók 2011.01.10. 15:06:40

@Jomkipp úr: Aki annyira szenved, nyugodtan ideköltözhet Magyarországra, és kérheti az állampolgárságot. Ja, és ez eddig is így volt.

reccs 2011.01.10. 15:09:51

@Komponista: A fotó alapján kétségtelenül dekoratívabb Mongnál.

Rádióban nagy erény :)

nandras01 2011.01.10. 15:13:19

@Jomkipp úr: csak az a probléma, hogy azok " a magyarul beszélő nemmagyarok, akik saját céljaik érdekében provokálnak, uszítanak és lázítanak" éppen a fidesz/jobbik tagjai/szimpatizánsai közt találhatók.
ha hiszed, ha nem, kedves jomkipp úr, a legnagyobb kárt a nagyonmagyarok okozzák ennek az országnak.

Joe84 2011.01.10. 15:14:30

úúúú "magyarkodik" (Magyarországon) és ez lesz majd a rádióban... na ilyet nem lehet, gyorsan tegyük nevetségessé az indexen.

Azért ahhoz tényleg pofa kell, hogy valakinek a hazafias érzelmű írásaiból összeollózzatok egy lejárató cikket. Hihetetlen, hogy ebben az országban ilyeneken lehet gúnyolódni, mondjuk a liberálisoktól már megszoktuk ezt.
Amerikába elképzelhetetlen lenne, hogy valakinek a hazaszeretetét nevetségessé tegyék, itt ez mindennapos, pedig nekik nem nagyon van mire büszkének lenni, nekünk annál inkább.

gonosz1hal 2011.01.10. 15:15:06

Bakker, hova tudok költözni, ha ez a nő minden tájegységen ott üdvözül?

kraut 2011.01.10. 15:15:07

ez a hazaszeretetnagymagyország bullshittelés (mert ezek csak frázisok, nem real patriótizmus, mert az ugye felfogja, hogy azzal segít a hazájának az ember ha nem egy ilyen inbecilis kretén) kezd olyan lenni, mint valami istentelen végbélkúp, aminek ecetes ízét érezni lehet mert felhelyezés előtt még nekünk is kell megnyalogatni, hogy kérges markú gárdista keretlegények hőn buzgó kebellel segbebasszanak az izzó piszkavassal.

na, tegyük egymás mellé Mong Attilát meg ezt a luvnyát. Szóval, quality check...

Sörrobi 2011.01.10. 15:16:05

@puffatag:
hát persze hogy náczi.
tudom, hallottad, egy haverodtól, aki hallotta a tévében, vagy olvasta a neten.
nehogy beleolvass egy könyvébe. fuj.

Két tojásos hottentotta 2011.01.10. 15:17:18

@Jomkipp úr: "Én csak annyit szeretnék, hogy azok akik a magyarul beszélő nemmagyarok, akik saját céljaik érdekében provokálnak, uszítanak és lázítanak hagyják abba amit tesznek, s ha mégsem megfelelő nekik ez az ország, akkor menjenek haza. "
- Azok már otthon vannak, csak éppen most kapnak tőlünk állam-orbánságot!

336 2011.01.10. 15:23:51

@Jomkipp úr: @Takony_fősámán: Wass A. 1998.-ban meghalt (90 évesen). Haláláig Floridában élt. Azt gondolom, hogy az USA területén talán nem esett neki nagyon nehezére magyarnak lenni. A nácisága abban merült ki, hogy háborús bűntettekért 1946.-ban halálra ítélték.

336 2011.01.10. 15:24:36

@Jomkipp úr: @Takony_fősámán: Wass A. 1998.-ban meghalt (90 évesen). Haláláig Floridában élt. Azt gondolom, hogy az USA területén talán nem esett neki nagyon nehezére magyarnak lenni. A nácisága abban merült ki, hogy háborús bűntettekért 1946.-ban halálra ítélték.

gonosz1hal 2011.01.10. 15:25:48

Kádári tempó: igazodni kell, ők igazodnak. Mong Attila elfogulatlan, széles látókörű csávó volt, aki épp úgy el tudott beszélgetni Vona Gáborral, mint Gyurcsány Fefóval. Soha nem volt az az érzésed, hogy bele akar magyarázni valamit, vagy hogy valamilyen program alapján irányítja az interjúit. Független, vérprofi csávó. Nna, az ilyen nem kell a Fidesznek. Nekik (és nem csak nekik, de most ők vannak soron) a seggnyalók kellenek, akik félve figyelik a gazdi minden mozdulatát. Sok van belőlük most is, sok volt belőlük 88-ban is.

bőrmók 2011.01.10. 15:25:53

@Joe84: Az idézetekkel van problémád?

336 2011.01.10. 15:26:21

@336: Sorry, nem a nyomatékosításért ment kétszer.

Jenyei 2011.01.10. 15:28:49

Attól még, hogy ekkora ájtatos manó, lehet jó riporter, de hogy a közszolgálatin elvárható minimális függetlenség nincs meg benne, az határokon átível.

Kérem, Bolgár Györgyöt ne verjétek a fejemhez, nem róla van most szó.

Dog.of.Light 2011.01.10. 15:30:21

akkor ez most nemzeti feltámadás vagy nemzeti letámadás ... ?

zsebatya 2011.01.10. 15:33:57

@Komponista: Nem rá gondoltam, Kondor ugyanis szakmailag rendben volt-van, bármennyire is beállt egy oldalra. Az általam emlegetett hölgy szinte bántóan amatőr volt és nem tudom miért, de az "Izabella" ugrik be és nem a Király B., pedig az sem volt semmi.

@BTW: Csak egy apróság a figyelmedbe: nevezetteket (Aczél, Bolgár, Mészáros) még a "zelmútnyócévesék" sem vették be a közszolgálatba. Nyomást sem gyakoroltak azért, hogy bekerüljenek. Próbálj már meg kissé egyensúlyozni, bárhogyan is pörög benned a nézetmotor.

BTW 2011.01.10. 15:34:00

@336: Romániában, te észlény antfa!

bőrmók 2011.01.10. 15:38:36

@BTW: Nem, tényleg negyvenakárhányévig élt az USÁ-ban.
hu.wikipedia.org/wiki/Wass_Albert
Mondjuk így már tényleg nem értem miért tartják akkor hazafinak.

BTW 2011.01.10. 15:40:57

@zsebatya: Én csak kedvetekre akartam javasolni igaz embereket. Őket igazán nem lehet hazafisággal és egyéb retrográd érzelmekkel vádolni. Ezzel szemben vérprofi széleslátókörű, független egyéniségek. Ők kellenének nektek! Maga Martin Schulz is elégedetten bólogatna.

zsebatya 2011.01.10. 15:41:46

@336: Amely bűntetteket a mai szemmel nézve azért nem sikerült igazán egyértelműen igazolni. De a mondandód lényegét illetően igazad van. Miként Deáknak is volt annak idején, mikor a kiegyezést a messzi távolból ellenző Kossuthnak megüzente: "messzi távolból a szürke feketének és fehérnek egyként tetszhetik". Floridából kissé másként sír az ember a csíki hegyekért, mint Szeredán.

BTW 2011.01.10. 15:42:05

@Takony_fősámán: Mármint a románok ítélték távollétében halálra.

internationale 2011.01.10. 15:44:11

@Joe84: Hazafias érzelem és csöpögés között van némi különbség. Az nem hazafias érzelem, hogy minden második pillanatban elsírom magam a rettentő múlton, meg a Trianonon, meg a határokon kívül rekedtek sorsán. A hazafiasság az, ha ismerem a hazám történelmét, irodalmát, nyelvét, és konstruktívan viszonyulok mindehhez, és elfogadom, hogy mindezek nagyon sokrétűek és sokszínűek. Olyan nyelvet (értsd: fordulatokat, szókapcsolatokat) használni, amely már rég kiüresedett, vagy egyszerűen képzavart használni költői kép helyett, nem konstruktív eljárás, s lejáratja azt az érzelmet is, amelyet ki akar fejezni. És a Trianonozás sem használ senkinek - el kell fogadni, hogy megtörtént, nem is a rém ügyes magyar politikusoktól függetlenül. Tessék dolgozni a traumán! De a seb kapargatása csak a seb elfertőződéséhez vezet. Na nézd már, én is átveszem ezt a stílust...
Mindezt persze lehet csinálni egy konzervatív/jobboldali adón, de egy közszolgálatin nem!
Megjegyzem Magyarországon "magyarkodni" tényleg vicc - az a legtermészetesebb, hogy magyar vagy (egészen addig, amíg valaki el nem kezd magyarkodni, mert ha te nem úgy vagy magyar, ahogy ő, akkor minimum zsidó vagy vagy cigány, de leginkább hazaáruló...). Még a nemzeti kisebbség is többes identitású - tehát magyar is. Tehát akkor minek egyfolytában ezen lovagolni?

nandras01 2011.01.10. 15:45:26

@Joe84: "Azért ahhoz tényleg pofa kell, hogy valakinek a hazafias érzelmű írásaiból összeollózzatok egy lejárató cikket."
hidd el, jobban járt az ollózással.
ha teljes szövegét copyzta volna be a cc, na az lett volna csak a gáz...

zsebatya 2011.01.10. 15:50:27

@BTW: "Kedvetekre"?!... Miről beszélsz? Honnan tudod, hogy nekem ki van kedvemre? Tájékoztatásul: Aczél az egyik legnagyobb tárgyi tudású magyar újságíró, de írásait (már) nem kedvelem igazán, bár ha olvasnád azokat, akkor talán elismernéd, hogy saját brigádjával szemben éppolyan kritikus tudott-tud lenni, mint a másik közéleti oldallal. Bolgárt, Mészárost látni, hallani sem bírom - miről beszélsz? Ilyen példák mentenének egy érzékelhetően zavaros gondolatokkal teli, elfogult szellemű káder kinevezését? Gondolkodjál már, mielőtt pötyögtetni kezdesz!

smalladam 2011.01.10. 15:51:30

azért ez nem az első ilyen eset. hollós jánosra és "művészetére" emlékszik még valaki?

hirszerzo.hu/belfold/6707_birtokunkba_kerult_hollos_janos_lelke

GBL 2011.01.10. 15:55:35

@non-profit: Magyarországon a tehetségtelenség nem zátonyon végzi, mivel felfelé bukik. Lesz még ebből a ficsából főszerkesztő, sőt!

Palmer Eldritch 2011.01.10. 15:59:01

Csatlakozom azokhoz akik azt feltételezték, hogy a modorosblog idecsempészkedte :) magát.
Nekem speciel ezt nem volt erőm végig olvasni.
Az meg egy roppant veszélyes jelenség, ha a butaság szorgalommal párosul.
Erről a média "izéről" meg ennyi
www.youtube.com/watch?v=CSe38dzJYkY&feature=related

noirp 2011.01.10. 16:02:33

@Joe84: ez nem hazafiság kisfiam, hanem megveszekedett, mocsok giccs, cukrozott takony, marcipános genny. Persze van, aki bármit lenyel, csak legyen átkötve trikolórral. Noha nem feltétlen kéne. Olvass mondjuk Arany Jánost. Ha tudsz.

ipanema 2011.01.10. 16:03:37

AKi olvasta Sugár András beszámolóit a budapesti felvonlulásról vagy Moszkvából, és még emlékszik is rá, az felismerheti Csilluskában az rejtőzködő, de most patakként felszínre bukkanó KOMMUNISTA újságírót. Persze ilyen ömlengést akkor is csak kevesen voltak képesek véghezvinni önmaguk lehányása nélkül. De hát új idők új emberek Izé. új idők régi emberek. A történelem saját farkába harapott.
Gy

patkányarcúáginéni 2011.01.10. 16:09:09

ismét egy libsi gyöngyszem...a tehetetlen düh terméke az index felületén. a szegény,

cenzúrázott
szily tollából..

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2011.01.10. 16:11:34

@Jomkipp úr: wass albert elég régóta nem él (1998-99 körül halt meg amerikában), mint az közismert...így elég nehéz lenne odamenni megnézni, hogy hogy is él.

2011.01.10. 16:17:59

@GBL: Nos, lehet. Bár ezzel ismét növelni fogja a kreativitás terét. Ugyanis a valóság mindig sokkal bonyolultabb annál, hogy ellenőrzésü(n)k alatt lehessen tartani. Aki ezzel próbálkozik, szembemegy valami egyetemessel. A politikában, a házasságban, az üzletben és a tudományban is. Nem beszélve a médiáról. ;) A pesszimizmusra jó okunk van, de azért érezzük jól magunkat, nem?

zsebatya 2011.01.10. 16:19:47

@internationale: Fene se tudja ma már igazán, hogy Trianon a magyar politikusok ügyetlensége miatt esett-e meg. Romsits meglehetősen tárgyilagos, hivatkozásokkal teli terjedelmes cikket írt róla a közelmúltban a Népszabiban, amiből számomra az derült ki, hogy igazából már '18-ban le voltak osztva a lapok, se Kun Béláék, se Károlyiék dolgai nem változtattak egy korábbi nagyhatalmi alku lényegén: a soknemzetiségű, de hatalmi eszközökkel egyben tartva meghatározóan erős Monarchiát nem tűrnek meg a jövőben. Szét kell esnie és kész. Szerencsésebb körülmények között persze nyerhettünk volna akár nagyobb területrészeket, korridort is egy esetleg autonómmá nyilvánítandó, csaknem színmagyar erdélyi területegység felé, de a lényeg akkor is eldőlt már korábban. És igenis: a magyar főúri osztály kegyetlen közönnyel viseltetett a nemzetiségek sorsa iránt, e szempontból nem volt véletlen és talán alaptalan sem a szinte állati srban tartott elnyomottak magyargyűlölete. Mellesleg a sokat szidott Európai Unió ezeken a sírni való határokon sokat lazított és párom ott élő rokonai szerint Csíkban bizony ma nehezebb románnak lenni, mint magyarnak. És rosszabbul sem élnek, mint mi. Sőt.
Nos, ebben a helyzetben agydörömbölő olvasmány a hölgy sirongása, meg visszaszerző indulata.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.01.10. 16:19:59

miért kell szétbarmolni az egyetlen hallgatható, és valóban hallgatott rádiót ilyen elfogult médiahuszárokkal??
Az elmúlt hetekben megváltoztak a hírek is. Rettenetes, komolyan. Amikor aktuális volt, aznap csak a Kossuth nem mondta be hogy Németországnak sem tetszik a médiatörvény. Mindenki, csak ők nem!
Aztán a fordítási malőr is kimaradt. Cserébe volt egy egyoldalú értekezés Sukoróról. Hová tűntek a pártatlan riportok?? SZÁNALMAS! Majd lehet hallgatni az ősmagyar rinyát, a valódi jelenben élő Magyarország helyett! Gratulálok!

SAF (törölt) 2011.01.10. 16:22:16

@Mikrobi: Szikra Zsuzsa már tavaly távozott - önként - a Magyar Rádióból. Sajnos.

zsebatya 2011.01.10. 16:28:01

Egyébként tudja valaki, hogy a Hoffmann-beszélgetési kötetet hol lehet megvásárolni, mennyibe kerül?

borisz 2011.01.10. 16:28:28

@Joe84: az utolsó mondatrészed okozta röhögéstől beszartam tesó:

"Amerikába elképzelhetetlen lenne, hogy valakinek a hazaszeretetét nevetségessé tegyék, itt ez mindennapos, pedig nekik nem nagyon van mire büszkének lenni, nekünk annál inkább."

nem a hazaszeretete nevetséges egyébként, hanem a stílusa, amivel azt közli.

reccs 2011.01.10. 16:31:14

@zsebatya: A nagytiszteletű m1 intendáns úr már mondaná, hogy milyen hölye kurvák olvassák zt a blogot :)) hát könyvesboltban :)

http://bookline.hu/product/home!execute.action?id=88008&type=22&_v=Hoffmann_Rozsa_Csuros_Csilla_Jovonk_a_tet

lenoardo999 2011.01.10. 16:33:51

Hát ez az írás harmat gyenge. Bárkinek az oldaláról összeollózható olyan szöveg, ami nevetséges. Normális embernek semmi szörnyű nincs abban, ha valaki hisz Istenben, és ezt a saját honlapján megvallja. Tudom, éppen nemrég volt negyven klassz év, amikor üldözhető volt. De annak vége.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.01.10. 16:37:49

@lenoardo999: "Minket még nem űztek el a szülőföldünkről, ideje hát, hogy visszafoglaljuk végre. Végleg. És a dicsőséges tavaszi hadjáratot ne kövesse fél év múltán a világosi fegyverletétel!" erre gondolsz? Kérlek világosíts már fel hogy ez a mondat mit jelent? Kérlek próbáld meg telje egészében nézni a hírt - Mong-ot elküldték,mert véleményt nyilvánított. Máskor nem volt rá jellemző, sőt, aki hallgatta, tudja hogy mindig igyekezett egyensúlyozni! Ehelyett beültetnek egy igazi Fidesz közeli kádert, akinek ráadásul mély-magyarkodásában komoly fogalmi zavarai vannak. Senki sem kötött abba bele hogy hisz Istenben!

Balance Of Power 2011.01.10. 16:38:11

@zsebatya: A szekelyek nekunk par eve azt meseltek Csikban, hogy ott, a kilencvenvalahany %-os magyarsagu reszen regebben se volt annyira jo romannak lenni. Pl. rendorkent allitolag jobban be voltak szarva toluk, mint forditva.

Ma reggel mindenesetre Ravay (Rabay?) Balazs volt.

Balance Of Power 2011.01.10. 16:41:00

@zsebatya: Az Arany J. u-i metromegallo eputeleben van egy jobbos konyvesbolt, ott asszem lattam ezt a sorozatot a kirakatban. A konkret kotet nem remlik, de a sorozat maga igen.

(त्वष्टृ) (törölt) 2011.01.10. 16:42:41

Ez a Csűrös Csilla annyira primitív ember! Ezt írja a családjáról (többek közt): "Ahogyan szaporodnak a halottaim, úgy tudatosulnak a tőlük kapott útravalók is."

Úgy látszik ma Magyarországon a tudatlanságra és szakmaiatlan bunkóságra van kereslet. Ha épp nem egy "RTL klub igazgatóval lefekszem, hogy kapjak egy műsort" Sebestyén Balázs vihog a mikrofonba, akkor egy túlbuzgó országmentő sültmagyar.

olduser 2011.01.10. 16:43:39

@lenoardo999: nem is az a baj, hogy az a nő hisz Istenben (erről nem vagyok meggyőződve), hanem az, hogy mivel fenyeget a honlapjáról. Az pedig nem valami keresztényi. Nemcsak nekem jut az eszembe, hogy simán kirobbantana 1 háborút (és nem is bánná).

olduser 2011.01.10. 16:45:09

És igazándiból az a legnagyobb baj, hogy a magyarok semmivel sem kevésbé hülyék a szerbeknél a Milosevicsi idők elején. És ez nagyon aggasztó.

zsebatya 2011.01.10. 16:48:26

@reccs: Kösz, de a kérdésben nem lelted fel a gunyoros mellékzöngét, talán így lett volna egyértelműbb: "van, aki megveszi"?

@lenoardo999: Úgy látszik, nem látogattad meg a belinkelt oldalt, a hölgy munkásságát magát. Gyanítom, az itt megjelent idézetek nyomán puhább lett róla a kép, miként a riasztó egész mutatja.

@Balance Of Power: Így van, a román zsaru gyakorlatilag csak nehézfegyverzetű katonasággal megerősítve mert bemenni a kocsmába. Egyébként állítólag nagyon ritka az etnikai alapú atrcitás, és akkor sem igazán a magyarok vagy a románok a főszereplők.

Wakka 2011.01.10. 16:49:05

Nem ez a nő vezette anno az 'Ötödik sebesség'-et a Petőfin?

Beru 2011.01.10. 16:50:38

Aki szerint Mong Attila elfogult újságíró, 1. az nem olvasta a könyveit 2. sose hallgatta a Kossuthon a 180 percet.

funfun 2011.01.10. 16:55:11

@zsebatya: Nemrég jelent meg a nyolcadik kiadás, azt is szétkapkodták, olyan őrület volt, mint Londonban a Harry Potter könyvsorozat megjelenésekor szokott lenni. Svarcban lehet csak szerezni. Ha tényleg érdekel a cucc, mélyen a zsebedbe kell majd nyúlni! Mennyit szánsz rá? Hátha tudok segíteni, ha nagyon komoly az ajánlatod...

reccs 2011.01.10. 17:32:27

@zsebatya: ja, bocs :) hétfő, nátha, kevés kávé. más mentségem nincs :)

Patreides · patreides.blog.hu 2011.01.10. 17:59:13

@ügyfélszolgálatos:
Csűrös Csilla valószínűleg nem szerkesztett pornólapot. Ő a Diákszó című iskolai újságba írogatott a Fazekas Mihály gimnáziumban.
Bár akkor még nem ilyesmiket. :)
Éedekes hely volt az, mert egyrészt persze a rendszer egyik elitiskolája volt, másrészt meg olyanok tanítottak ott, mint Lukin László és felesége (akik egyáltalán nem titkolták a diákok előtt, hogy a határon túl is élnek magyarok), meg Komlós Gyula tanár úr (aki akkoriban irodalmat-történelmet nem taníthatott, csak földrajzot meg latint, de azért mégis megtette sokszor), meg Kottay tanár úr, aki arra (is) tanította a gyerekeket, hogy a Himnuszt ne szégyelljék énekelni az ünnepségeken...
Mondjuk az a stílus, ahová Csűrös Csilla eljutott, ennek ellenére kissé furának tűnik, érződik benne valami butácska ideológiai megfelelni akarás. De talán valóban így érzi. Remélem... vagy a fene tudja.
A jó műalkotásnak is az egyik titka a kiváló arányérzék. Különben a dolgok hamissá válnak.
Metron ariston, mindenben a legfőbb a mérték. Legalábbis úgy lenne jó. :)

zsebatya 2011.01.10. 18:06:06

@reccs: Náthára teát, bánatra Beát!

az újdonság garázsa 2011.01.10. 18:34:36

Magyarul úgy mondanák: nőI Wass Albert.

márvesztes 2011.01.10. 18:49:31

Eddig minden ilyen idióta a kukában végezte, és soha nem is aggódtam miattuk, de most van egy olyan érzésem, hogy sokáig nem fogunk rádiót hallgatni a nyomorultja miatt.
Nyilván kirúg minden értelmes embert isten nevében.

HaKohen 2011.01.10. 18:58:02

Off:

Mi ez az alliterációs sorozat?

Arató András
Csűrös Csilla
Dúró Dóra
Gábor Gábor (ja, az fiktív)

Mi jön még?

HúszTíz 2011.01.10. 18:59:46

@puffatag: Wass Albertet le "kis náci fasz"-ozni azért elég nagy merészség. Életműve nem éppen ezt az ideológiát testesíti meg.

symor 2011.01.11. 05:22:22

Gratulálok a bejegyzéshez, régebben a sorozatok kritikája, a kikapcsolódás kibeszélése miatt jártam ide. Manapság a média reformjának ecsetelésén szórakozom a legjobbakat az oldalon, fantasztikus, hogy kitesztek ilyeneket és ki is kell, hogy kerüljenek ezek az észrevételek.

CsCs-ről szólva pedig, alig tudom kifejezni a tiszteletemet. Nőisége varázsa, komplex költeményként hullámzó szavai. Szeretete Istenben, Emberben és Családban, Tisztánlátása a történelemben egyszerűen lenyűgöző. Szavai forgatagában felbuzdul bennem a Haza szeretete, a Magyarságom. Csilla a hungarikum, szívekhez és lelkekhez intézi kétségek nélküli sorait, és én belefeledkezek fenségességébe. Szavai hatására csak jobban szorítom ruhám alá rejtett kettős aranykeresztemet nap, mint nap hitében gúnyolt és kinevetett testvéreimhez hasonlóan, hazaszerető szívem felett. Megfürdetem testemet és megborotválkozom, hogy hitbéli tetteimhez földi testem is készen álljon, felveszem legszebb NagyMagyarország mintázta, fekete pólómat. Szinte a talaj felett lebegve útmutatásai csengésével fülemben megkeresem a legközelebbi kommunista székhelyet, teret vagy épületet. Elcsent tankomat megtöltöm felcsúti, robbanó focilabdákkal, majd előretörök, felrobbanva vörösöket, hitetleneket ölök. És míg a mennyekig szökik az igaz magyar lelkem, mantrám suttogom: "Fénynek értéket ád a sötét"

Egy, aki közületek való - Oszkár Bán L. Áden

Megdobbent 2011.01.11. 07:34:11

Pfij ez a nyomorult ribanc picsaorult :) De ahogy hallom, az igazgato se kispalyas ottan, tan nyeregalatti hussal vonul be az irodaban levo jurtajaba, hogy hatrafele nyilazzon. gecikurva jobbos faszkalapok, mint a bolhacirkusz, a kis ajtatoskodasukkal :)

lenoardo999 2011.01.11. 09:27:16

Monggal nem az a baj, hogy véleményt nyilvánított, hanem, hogy a műsort használta fel erre. Ehhez nincs joga. Ha a Kossuth rádió véleményt akar nyivánítani, majd a vezetőség eldönti. Ha mondjuk a futószalag mellett dolgozó ráragasztja párezer konzervre, pl. hogy vesszen Gyurcsány, kirúgják, ha azonban a vezérigazgató dönt így, fel kell ragasztania. Mong súlyosan túl lépte a hatáskörét, nem való élő adásba. Én rendkívüli felmondással felmondtam volna neki, és kártérítésre köteleztem volna.

symor 2011.01.11. 09:47:02

@lenoardo999:
Ha viszont egy konzervgyári munkás, tudatában annak, hogy a kedvenc befőtted új komponense esetleg mérgező lehet figyelmeztető címkét ragaszt a termékre - vajhon túllépi-e azzal a hatáskörét, hogy arra figyelmeztet, romlott a konzerv minősége és lehet, hogy befosat?!

A vezérigazgató bizonyára nem örül majd a konzerv megromlásának, de ki örülne annak a vásárlók közül, ha magának kedvezően valamit inkább elhallgat.

symor 2011.01.11. 10:18:24

Még egyszerűbben, eltekintve a konzervgyári hasonlatoktól :)

Ha egy médiaszakember úgy gondolja egyfajta fenyegetés hatására saját műsora (abban saját munkája) hitelét vesztheti, a szolgáltatásban bekövetkező változásokra figyelmeztetheti hallgatóit. Abban a közegben teszi ezt ugyanis, amelyet a legnagyobb kár érheti. Ráadásul nem nyilatkozatot ad ki és nem felszólal valami ellen, hanem hallgat, 1 egész percen keresztül, hogy kifejezze nemtetszését az őt és a műsort nagyon is érintő kérdésekben. Teszi ezt egy olyan műsorban, ahová éppen a véleménynyilvánítási képességéért is szerződtek le vele. Nem a műsorrend felrúgásáért, egyfajta nyelvi protokoll megszegéséért bocsátották el, pusztán azért mert nem úgy mondott véleményt (vagyis hallgatásával egyértelműen nem mondott, ami kész paradoxon :), ahogy azt elvárták és kényelmes lett volna.

lenoardo999 2011.01.11. 13:15:11

@symor: mondjuk a konzervgyárból ebben ez esetben is kirúgják. Nem ismerem Mong műsorát, ha arra szerződtették, hogy véleményt mondjon a médiatörvényről, akkor igazad van. De ha arra, hogy véleményt mondjon pl. az Anitkrisztus című filmről, akkor nincs. Ha a Heti válasz felkér, hogy írjak cikket a médiatörvényről, tegyem meg, akár jó, akár nem. De ha egy építészeti lap felkér, hogy írjak a Red House-ról, akkor ne csempésszem be a cikkbe, hogy a médiatörvény jó vagy rossz.

symor 2011.01.11. 16:30:47

@lenoardo999:
Ki bizony, még ha a konzervgyári vélemény kinyilvánítása sokakat mentett is meg valami kellemetlentől :)

Az viszont érdekes, hogy úgy nyilvánítasz valakit jogosan elbocsátottnak, ha nem is ismered milyen műsorból és munkakörből távolították el. Továbbá a rádiózásban nem cikkeket, "terméket" rendelnek egy műsor vezetőjétől, ott maga a program arculata a termék és ennek kell megfelelnie az illetőnek. Ettől eltérve megróhatják, esetleg elbocsáthatják, ha olyan következetlenséget követ el, hogy egy gyerekműsorban szán időt (itt hallgatással) saját politikai véleményének. Itt viszont nem ez történt, mivel a 180 percről beszélünk, melyben "témák a politikától kezdve a kultúrán át a tudományig terjednek" - a Kossuth rádió saját meghatározása alapján. A műsorvezetők pedig nem beolvassák a "megrendelt" témákat, hanem szakértelmük és tapasztalataik alapján alakítják azokat, ettől válnak érdekessé és így piacképessé.

Mong ezt nem ásta alá saját megnyilvánulásával, mondhatni egy politikai és közéleti műsorban pont azt tette, amire szerződtették és odaillő témát nyitott meg. Ráadásul rossz hangnem nélkül, pusztán hallgatólagos tiltakozással egy közmédiát (ebben műsorát) befolyásoló törvényről. Semmiképpen sem hasonlítható össze a helyzet egy "nem azt kapták, amit a pénzükért rendeltek" szituációval. A szabad média nem erről szól, mert ez esetben egy igencsak elvtelen "egy a hang, egy a nemzet" mentalitás kimondatlan határát lépte át Mong.

Semmi sem szolgál erre nagyobb bizonyítékul, minthogy egy nemes-nemzetes, apostoli huszárkisasszony került a helyére, aki olvashatóan csupa szellem :)

I.puntschu 2011.01.11. 17:51:36

zsebatya, Babiczky Klára volt az, akire te gondolsz. Saját bevallása szerint először az szdsz háza táján sündörgött, de aztán meglátta a fényt. Kifejezéstelen ábrázata volt, a két füle között pedig a nagy nihil.

lenoardo999 2011.01.11. 19:51:56

@symor: Nekem továbbra is vannak fenntartásaim. Egyrészt akármennyire is tág a 180 perc témaköre, bizonyosan nem nyilváníthat ennek szerkesztője sem véleményt a műsor során bármiben. Valószínűsítem, hogy ennek a műsornak is van előzetes terve, ami alapján eldöntik, milyen konkrét témák lesznek a "politikától kezdve a kultúrán át a tudományig". Másrészt még egy politikai műsorban sem a műsorvezető politikai hitvallása az érdekes, és főleg nem aktuálpolitikai kérdésekben történő látványos állásfoglalással. (Egyébként nem rúgták ki.) Szerinted ki döntötte el pl. egy Élet és Irodalomban, hogy üres címlappal jelennek meg? egy szerző?, egy szerkesztő?, vagy a grafikus?, és az egész talán Kovács Zoltán háta mögött történt, és csak utólag értesült az esetről? Biztos vagyok benne, hogy nem, hanem Kovács Zoltán és felteszem az egész szerkesztőség egyetértésében. Így megy ez normálisan. Egyéni akcióknál pedig mindenki vállalja a felelősséget, mert miért lenne magától értetődő, hogy az egész Kossuth rádió egyetért vele. És mint kiderült, tényleg nem.

symor 2011.01.12. 05:30:26

@lenoardo999:
A másik győzködése ennél a pontnál kezd parttalanná válni, ráadásul úgy látszik nemhogy eltávolodnál a konzervgyári példától, hanem újabb összehasonlításokat gyártasz, amelyek nincsenek összhangban a jelen helyzettel. Rendelt témák, előzetes tervek, címlapok, a Kossuth rádió egészének egyetértése, politikai műsor személyes vélemények nélkül, aktuálpolitikai állásfoglalás nélkül?!
Mert Mong megnyilvánulása egyfajta partizánakció volt, melyről nem tudhatott senki, hisz a rejtőzködő "ellenállás" része lehetett mindaddig, amíg az önkény nem lett úrrá rajta, véleményét szorosan magában tartotta mindenki előtt, vicc!

Megjegyzem a média nem egyenlő a konzervgyártással, a rádiózás az újságírással, a személyes vélemény NEM, semmiképpen sem összeegyeztethetetlen a műsorvezetéssel kulturált formában.

Azt viszont remélem, hogy belehallgatsz a közeljövőben a műsorba, ahol most már Csűrös Csilla személyes meggyőződései nélkül :) objektív hangnemben képviseli az egész szerkesztőség véleményét, mint olvashattad egy minden sarkalatos állásponttól mentes személyiségről van szó, aki teljességgel józan súlypontokkal tűzdeli tele egyéni elképzeléseit. Vagy, mégsem :)

Vajon CsCs esetében hol lesz az a pont, ahol elbocsáthatják, mert kétlem, hogy 1 perc tiltakozó hallgatásnál, vagy bármely, várhatóan otromba, igencsak személyes, vagy maradi támadásánál, amelyet majd meggyőződése éltet és bizton számíthatsz rá.

Legyen meg az igazad persze, de ez még mindig nem egy munkaadói ellen lázadó letöréséről szólt és az átlépett tűréshatár sem a műsor szerkezetéé, a Kossuth arculatrombolásáé. Sajnos ez ennél sokkal szomorúbb helyzetből adódik, aminek Csűrös a megoldása :) Részemről ezzel zárom a vitát, mert banális az egész...

lenoardo999 2011.01.12. 07:07:16

@symor: Soha nem érveltem CSCS mellett, viszont a cikkel ellentétben az a véleményem, hogy attól, hogy hívő még lehet jó is és pocsék is a műsora. Elfogultnak éreztem a szerzőt. És valóban én a munkáltató szemével látom az ügyet, és igencsak vannak rossz tapasztalataim, bizonyos hogy ez a dimenzió ott áll az érveim hátterében. Mindazonáltal köszönöm a válaszaidat. üdv.

FAQlyás Menyét 2011.01.12. 20:45:14

Megint nem a lényegen folyik a vita! Az igazi kérdés: ki(nem) sunázná őt a lányaival (honlapján fent vannak képekkel) együtt?

lordjim 2011.06.20. 07:52:30

@Uva: hányd le a konrádgyugyót,hogy ne féljen...
süti beállítások módosítása