Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ki lesz Vágó István utóda?

A 40 milliós játszma

2010. november 18. 08:28 szabóZ 123 komment

A Tv2 már tudja, hogy ki vezeti majd A 40 milliós játszma című vetélkedőt, miután Vágó István már biztos nem vezet semmit a csatornán. Ennek ellenére a Tv2 folyosóin vagy éppen a büfésorban is több nevet suttognak, a csatorna ugyanis egyelőre abban érdekelt, hogy sokat találgasson a sajtó, és persze az olvasó.

A Tv2 jelöltjei közt van Havas Henrik, Gundel Takács Gábor, Jakupcsek Gabriella, Liptai Claudia és Till Attila is. Ami azért is vicces, hogy a Tv2 már csak olyan nevekkel tud dobálózni, akik közül egyet kirúgott, egy másikat beperelt, kettőt halálra dolgoztat, és akkor marad Jakupcsek Gabriella, aki annyival jobb Vágó Istvánnál, hogy hajlandó kiskosztümöt is felvenni.

A másodvonalból a csatorna szerint szóba jöhet még Majka, aki az Ezek megőrültekben teljesít jól, Kovács Áron, aki Frei afrikai valóságshow-ja óta bujkál, és Kárász Róbert, aki a Mokkában ébred fel hétköznap reggelenként. És persze van még a befutó, a Jolly Joker, aki nem csak Kiszel Tündéhez passzol, de Vágó István korai éveit is el tudja játszani.

Információink szerint a Tv2 új vetélkedőjét ugyanis a híresztelések és dezinformációk ellenére nem más fogja vezetni, mint Rákóczi Ferenc. A Danubius Rádió egykori műsorvezetője mostanában Sebestyén Balázzsal és Vadon Jánossal ébreszti a Class FM hallgatóit, egyébként meg celebeket hajszol dús tartalmú keblekbe meg őrült fánkevésbe Majkával az Ezek megőrültekben.

És Rákóczi értesüléseink szerint a jövő héttől helyettesíti Vágó Istvánt is. Sőt a Tv2 reményei szerint a 40 milliós játszmában jobb lesz Vágónál, feltűrik a zakó ujját, lezseren zsebre teszi a kezét, és eközben nagyon, de nagyon fiatalos is lesz.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kathleen 2010.11.18. 09:46:20

@SnakeHB: Egyetértek Veled kedves SnakeHB. Én is a fejemet fogom, ha buta ember kerül a műsorba, de azért nem is irigylem őket, mert nem biztos, hogy a tévében nekem is eszembe jutna :)

Szokol 2010.11.18. 09:46:29

Kevés embert utálok jobban, mint őt.
Mikor annak idején kénytelen voltam a munkahelyen az ő és Vágó Piros erőltetett jópofizását hallgatni, sokszor legszívesebben sírtam volna.
Izzadságszagú, erőltetett poénkodás, a humor legkisebb szikrája nélkül, ez Rákoczi Feri. Amint meglátom, meghallom valahol, azonnal elkapcsolok.

Anthony Dinozzo 2010.11.18. 09:53:10

@SnakeHB: Egyetértek, Vágóhoz nem is lehet hasonlítani egyik felsoroltat sem!

gravi_t 2010.11.18. 09:54:11

@harangonto: És akinek 10dioptriás szemüvege van, az fiatal nem lehet, igaz, aranyapám?

Spéter46 2010.11.18. 09:55:18

Az a lényeg, hogy Vágót kirúgták!
Az ezt követő dolgok nem érdekelnek, mert a "kukac 2-t" nem nézem.
Elvből!

konrada 2010.11.18. 09:56:10

Vágóval az a baj, hogy nem tud rendesen kommunikálni hülyékkel, és kilóg a műsorkörnyezetből azzal is, hogy érezteti is velük az egyébként jogos felsőbbrendűségi tudatával.

S mivel ez a műsorsáv az, amikor értelmesebb embereknek nem a tv nézése a legfontosabb elfoglaltság. A nézettséget sajnos azokkal kell megszerezni, akiknél már 2 darabos kétszámjegyből álló összeadás is túl bonyolult, így kisebbségi érzetüket bántja egy ilyen bonyolult feladat, azaz ennél egyszerübbet kell feladni, olyant, amely még nekik is zsigerből megy.

Ehhez viszont alapvetően a hülyék felelnek meg játékosként, akiken látszik a kínlódás. No őket nem nagyon tudja Vágó kezelni.

Egyébként ebben jó Gundel, mert benne van annyi intuiciós tehetség, hogy elhitesse velük és a közönséggel, hogy ezek a feladatok ennyire nehezek és őszintének látszik az öröme, amikor azoknak sikerül.

fran7 2010.11.18. 09:56:34

Remélem néhány tiszta pillanatában megköszöni Vágó István Magyar Bálintnak és társainak, hogy olyanra formálták az oktatást, ahol semmilyen információt nem kell megjegyezni és memorizálni, mert az csak terheli a szegény diákok fejét. S csak kompetenciát fejlesztik, de az se fejlődik, mert csak az eredményeket akarják javítani. Ugyanis ennek a gondolkozásnak egyenes folyománya, hogy a műveltség alapú vetélkedőknek bealkonyult.

Szokol 2010.11.18. 09:58:39

@Spéter46:
Akkor érdekes, hogy Vágót kirúgták-e, vagy sem?
Csak szimpla rosszindulat, vagy van valami oka is?

enik 2010.11.18. 10:04:32

Vágót nem tartom öregnek, de azért annyira igen, hogy kvízmesterként nyugdíjas legyen. Szerintem vele az is gond, hogy túlságosan markánsan kezdett el politizálni, sokak számára ellenszenvessé vált általa.

Rákóczi Ferit bírom, de valóban nincs humora.

A posztban lévő felsorolásból Gundi jó, és Jakupcsek is. Szerintem Jakupcsek a tévés személyiségek közül az egyik legpozitivabb jelenség.

w126sd 2010.11.18. 10:05:10

Vágó mehet az atv-re betelefonálós műsort vezetni!Gyurcsán meg csak dob neki szotyira valót!
jellemtelen ganef mindd!

Na mi újság, Wagner úr? 2010.11.18. 10:06:36

Gundel egyébként szerintem is jó lenne, bár tartok tőle, hogy ebben a műsorsávban sosem fogom látni ezt a vetélkedőt, nekem akkor kötelező Kisvakond megtekintés van, a 2 éves gyereket sem Vágó, sem Rákóczi, sem Gundel nem hatja meg :)

Harris kapitány 2010.11.18. 10:09:48

@rhoky: A nyelvészzombi (vagy nyelvtanzombi, latinul zombus grammaticus)
a címlapzombi közeli rokona, bár a tevékenysége nem kapcsolódik a címlapos blogokhoz.
A nyelvtanzombi bárhol előfordulhat, ahol valami szöveg olvasható.
A nyelvészzombi gátlástalanul benyit a pékboltba és kér három péket, utána kiselőadással szórakoztatja az elképedt eladókat, hogy mennyivel helyesebb lenne a pékség, sütöde, kalácsda, vagy kiflide-kifloda elnevezés a buta és logikátlan pékbolt helyett.
Cipőt a cipőboltból, péket a pékboltból?
A nyelvtanzombi levelekkel bombázza a szerkesztőségeket és folyamatosan hánytorgatja a vélt vagy valós nyelvtani és helyesírási hibákat.
Ha a blogban azt olvasod, hogy a szegény posztoló egy balesetben egyszerre veszítette el a férjét és a három gyerekét, akkor a nyelvészzombi biztos megjegyzi, hogy a baleset Győrött történt és nem Győrben, a könyörög az nem ikes ige, a részvétnyilvánítást pedig egybe kell írni és nem kötőjellel.
Mást nem tesz hozzá, hiszen a többi talán el sem jut az agya helyéig

Ronald 2010.11.18. 10:12:23

.
Engem továbbra is az érdekelne inkább, hogy Havas megdugta-e Vágó Nyusziját...oder nein?
.

Bejja1 2010.11.18. 10:12:35

Kedves Szokol !
Miért nem a Boros-Bochkort hallgatod akkor ?
Az olyan eredeti, szellemes és főleg intelligens.

gentry 2010.11.18. 10:13:25

@Szokol:
Szerintem Vágó már a politikai tisztogatás áldozata, elsodorta a fülkeforradalom. Túlságosan Szdsz-es volt, ezért laptára tették, hogy kapjanak egy jó pontot az új hatalomtól, az új médiahatóságtól.

TH 2010.11.18. 10:24:48

@fran7: látom téged már a Magyar Bálint-féle oktatási rendszerben képeztek...egyébként ugyanis azok közül, akik most vetélkedőben szerepelhetnek, viszonylag keveseket érint. Mondjuk 18-20 éves korosztályt még talán valamennyire, de rajtuk kívül? Vagy jött M.B. és 2002-ben azonnal szétverte az amúgy kiválóan működő oktatási rendszert, visszamenőleges hatállyal is?

Emi2 2010.11.18. 10:27:32

Rákóczi Feri mint vicces ember...hmm

TH 2010.11.18. 10:28:25

@Harris kapitány: bocsánat, de egy hibás szerkezetű mondat kijavítására javaslatot tenni azért nem nyelvtanzombiság.

load error 2010.11.18. 10:31:03

Egri Jánost ide! Annál lejjebb nem adjuk!

Amúgy ha már Vágó, akkor egy kötelező darab:
www.youtube.com/watch?v=_8Js2uOsdH4

kerikak 2010.11.18. 10:32:25

Rákóczi egy nagy bumburnyák, nagyon rosszul mutat a képernyőn

Cs 2010.11.18. 10:32:36

@Bejja1: Azért elmondhatnád, hogy hogy jött ide BB.

Ezekkel a reggeli műsorokkal van egy nagy baj (tök mindegy, hogy melyik) Mégpedig az, hogy minden nap, heti 5 alkalommal, oda kell ülni és nettó 1-1,5 órát szövegelni, s olyat, ami minél több hallgatót szórakoztat. S bizony ebből kényszerből mindegyik ilyen műsorban lesznek olyan kényszeredett részek, amik sokakat nem szórakoztat.

nemecsek ernő áruló 2010.11.18. 10:38:04

Rákóczi nem lehet! Az jó döntés lenne! Az meg ki van zárva, hogy a tv2 jó döntést hozzon! Be vannak oltva ellenük. Én továbbra is Till Attilára tippelek, csak, hogy biztos legyen, hogy senki nem fogja nézni. :)

jamesz 2010.11.18. 10:38:07

Feri jó arc.
Ez a 40 milliós izé ez valami bruhaha műsor lesz, ahol a műsorvezető legfőbb erénye, hogy mondjuk az improvizatív stand -up világbajnoka legyen??

Régebben valami nyugdíjas műsort vezetett Kábel Anitával,ahol ismert emberekkel beszélgettek... ott pont beilleszkedett. Eléggé kaméleon. Személy szerint pedig jobban pedig kedvelem a humorát a reggeli műsorban is, mint pl.a mindenkit kigúnyoló Balázsnak.Néha nagyon abszurdba hajlik a Feri, a hibáit viszont elismeri, akár cikizni is hagyja magát (szokták is).Manapság, ahol még Kiceli T, meg Fekete Dákó is azt hiszi magáról, hogy ő a szórakoztatás alfája és omegája-->szimpatikus ha valaki emberi.

subidubinemértem (törölt) 2010.11.18. 10:38:33

se nem fiatalos, se nem vicces.
akkor mi a kérdés?
gundit vissza!!! :)

fran7 2010.11.18. 10:46:12

@TH: Én vagyok az az ember, aki folyamatosan hangsúlyozza a porosz oktatási rendszer előnyeit szemben az angolszász oktatással szemben. De te egy hozzászólásból elolvastad ennek ellenkezőjét. Ügyes vagy, esetleg én fogalmaztam pontatlanul. Mindenesetre, ha az egész oktatási rendszert erre formálták át, beleértve azt, hogy a pedagógiai intézetekben csak ilyen szellemben dolgozók vannak, akkor az nem csak a 20 éveseket érinti, hanem azokat, akik már egyetemről kikerültek úgy hogy könyvet nem olvastak még. S ők azok, akik a reklámozók szempontjából a legfontosabbak. S ha ők nem akarnak ilyen műsort nézni, akkor nem is lesz ilyen műsor.

TH 2010.11.18. 10:50:47

@fran7: Akkor még gyakorold a szövegértést is, és olvasd újra, amit írtam. Azt próbáltam mondani, hogy kurvára nincs hatással a mai felnőttekre Magyar Bálint és az ő oktatási rendszere.
És aki mostanában került ki az egyetemről az előtte nem járt általánosba és középiskolába? Ott mit csinált, krumplit hámozott? nehogy már az egyetem felelőssége legyen, hogy valaki mennyit olvas mondjuk.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2010.11.18. 10:54:48

Ebből a névsorból Rákóczi a legmegfelelőbb.

Gundelt bírom, de inkább sportriporterkedjen. Tilla-Liptai páros koncentráljon a Megára, Clau elég kiábrándító így is.

Áron, Majka - ne vicceljünk már!

mqqq 2010.11.18. 11:03:41

Én azt nem értem, hogy amikor annyi tehetséges fiatal van (kb 1%-a a médiás diplomagyárakból kikerülteknek, de azért így is szép számmal vannak), akkor mi a faszért kell mindig mindenhol ugyanazokat a neveket pörgetni... Rákóczi Feri ilyen szempontból jó választás, bár azért fiatalnak őt se nevezném...

Bob Button 2010.11.18. 11:05:04

Vágó István 61 évesen is sokkal többet ér mint a legtöbb olcsó bohóc akit a cikkben felsoroltak.

Gundel Takács Gábor - már bizonyított, ő az aki normális embernek nevezhető a jelöltek közül
Havas Henrik - nagyképű seggfej, de a műsorba kimondottan jó lenne. A tudása megvan hozzá, és van személyisége is.

Jakupcsek Gabriella - egy kiszáradt csirke, olcsó klisékkel, kit szórakoztat ez a mísz nyanya?

Liptai Claudia - jó arc, de szerintem a felkészültsége nincs meg egy műveltségi vetélkedőhöz.

Till Attila - ő kicsoda? ki találta ki ezt az embert? eredetileg nem karbantartóként tevékenykedett az üzemi kifőzdében? Attól hogy rázom a hajam, ugrálok és kiabálok, még nem lesz érdekes a mondanivalóm.

Kovács Áron - Nincs nagy gond vele, de nem egy húzó név. Az Áll az alkuban is működött, de sajnos felejthető kategória.

Majka papa - karizmatikus és tehetséges, na de egy műveltségi vetélkedőbe?! A TV2 pont itt csúszik meg mindig. Nem ijednek meg a nézők egy jól öltözött, intelligens ápolt embertől aki értéket képvisel. Tudom-tudom a TV2 vezetősége nem tud azonosulni egy ilyennel, mert szánalmas seggfejek, de kérem lássák be, nem lehet örökké a lecsúszott kis bulvár állatkertjükből gazdálkodni. Egyszer muszáj lesz létrehozni valami fontosan, szépen és jót. Talán akkor majd kiderül, hogy alkalmatlanok rá.

Kárász Robi - na de gyerekek...azért mert a baloldal segge nyalásából egy reggeli műsorba sikerült beültetni ezt a komolykodó kis bohócot...felejtsük már el, szót sem érdemel

Rákóczi Feri - saját bevallása szerint sincs humora, egy modoros unalmas, seggfej. Tehát ő lesz a műsorvezető. Jó érzékkel kiválasztva, és egy újabb bukás. Érdekes, hogy milyen jól elő tudja adni magát egy-két ember ott a TV2-ben. Fent az anyacégnél vajon hányszor hiszik el még, hogy ez sem az ő hibájuk és a következő bukás sem az lesz ugye.

mr. 2010.11.18. 11:05:39

Ez a Rákóczi annyira kispolgári.

Pörkölt Desiato 2010.11.18. 11:10:25

Szokol mondta jól. Rákóczitól ökölbe szorul az arcom. Azonnal nyúlok a távirányítóért már csak a gyanú alapján is, hogy meglátom. Nála erőltetetteb humorú figurát még nem láttam.

fran7 2010.11.18. 11:13:06

@TH: Te épp azt nem érted meg, hogy amit Magyar Bálint mondott nem egy kósza ötlet volt, hanem egy már az oktatásban dominánsan jelen levő gondolat, főleg azok részéről, akiknek volt tapasztalata az angolszász oktatásról, ami már Magyar Bálint előtt is etalonnak számított bizonyos körökben a porosz oktatási rendszerrel szemben. Soros Orbánt se valamelyik neves német egyetemre fizette be, hanem Angliába. S amikor Magyar úr elkezdte "áldásos"tevékenységét egy elég nagy háttérország állt mögötte. S nem a nulláról kezdte. Egyetemeken elég régóta mondják hogy ez az információt tároló tanítási rendszer megbukott és át kell térni az információ helyét tudó civilizációra. Magyar Bálint csak szimbólum. Nem ő rontotta el az oktatást, hanem teret adott annak, ami rongálhatja, mert ahogy én láttam a magyar tanári kar elég alkalmatlan az angolszász oktatási módszer jó adaptálására. Az óraszámok nagysága és a megfizetetlenség miatt, aki szeretne kreatív órákat tartani, csoportbeosztással mondjuk az se fogja, mer elveszik tőle a kedvét. Amikor nekem kellett egy ilyen óratervet írni. Egy 45 perces óra megtervezése 3 napot vett igénybe. Az osztálytársaim is valami hasonlót mondtak. Egyszóval a porosz oktatási rendszer előnyeit elvesztettük, de még nem nyertük meg az angolszász előnyeit se.
Ami miatt leírtam ezt hiába van Vágónak klasszikus műveltsége, beszél több nyelven, ez már nem etalon, senki nem akar ilyen lenni. Ezért érdektelennek az ilyen műsorok a nagy kereskedelmi tv-k számára.

szerjóska 2010.11.18. 11:16:15

@fran7: ja ez így történt, pár év alatt elbutult a lakosság, de előtte okos volt, meg művelt, akasszuk fel ezt a Magyart.

egyébként meg remélem Vágó végre otthonra talál egy saját fejlesztésű vetélkedőben, ami valamelyik kisebb, de jól lefedett csatornán futna (ilyenből van 3 köztv, meg két torz newschannel, de nézném akármelyiken).

TH 2010.11.18. 11:24:12

@fran7: Azt hiszem, hogy túl sokat akarsz az oktatás számlájára írni, holott egyrészről a rendszerváltás, másrészről a társadalom átalakulása, harmadrészről pedig a technikai változások okolhatók elsősorban ezért. Bizony, én sem tartom olyan fontosnak a klasszikus, lexikális műveltséget, mint amilyennek régen tartották. Viszont ettől még egy műveltségi vetélkedő lehet jó és igényes, azért így is rengeteg olyan terület van, amiről egy műveltségű ember is tud pár dolgot.

namkuzu 2010.11.18. 11:24:20

mindenki úgy vágja vágó klasszikus műveltségét.
bárdos szerintem okosabb, mert ő meg a világ összes hírét tudja, legyen ő a maszter. A legjobb a nagyfülű sportriporter lenne, akinek nem tudom a nevét, de folyton mosolyog, és olyan embernek tűnik

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2010.11.18. 11:34:38

rákóczit nem sokszor láttam szerepelni, de elég álmosító a stílusa. vágónak a köztévén kellene folytatnia valami színvonalas műveltségi vetélkedővel

namkuzu 2010.11.18. 11:38:31

@Bob Button: igen, Szántó Dávid, köszi. Ő legyen!

DrCinizmus 2010.11.18. 11:39:56

Ez a szerencsétlen csigakettő vért izzad, hogy fiatalos műsorvezetőt találjon, de nem egyszerűbb lenne fiatal műsorvezetőt találni és nem csak fén faszokat fiatalossá tenni??? Már ha ez a fiatalosság olyan kulcskérdés...

Bejja1 2010.11.18. 11:40:37

@Cs:
Szokol azt mondta, mennyire erőltetett Rákóczi Feri humora.
Gondoltam akkor ne szenvedjen, hallgassa Borosékat.
Hát igy.

A továbbiakban természetesen igazad van, én is úgy gondolom, hogy nagyon nehéz meló, lehetetlen jól csinálni.

Bejja1 2010.11.18. 11:43:50

@mr.:
Lehet.
De ha 10 millió magyar emberből a kispolgárok fogják nézni miatta, az a csatornának pont elég is lesz.

magyarember 2010.11.18. 11:51:30

Semmi kétségem affelől, hogy egy Szdsz-es pártember, vagy annak a patronáltja lesz az utód.

Hajrá !

Javasolnám a Lang Györgyit vagy a Falusi Mariant !

A legsikeresebb talán mégiscsak a Gyurcsány lenne !
Képezzétek át !

petya.bacsi 2010.11.18. 11:57:56

A tv2 sem jobb, mint az RTL Klub. Van 5 "sztárja", akik talán el tudnak súgógép nélkül vezetni egy műsort. Talán.

Miért nem keresnek egy fiatal külsőst, egy új arcot, vagy egy tehetséges diákot a tv2 Akadémiáról?

hurmazs 2010.11.18. 12:00:21

@magyarember: nickneved és hozzászólásod szelleme tökéletes egységet alkot.
Reggel a Rákóczi azt mondta Ő nem tud róla.

Akvyr 2010.11.18. 12:04:10

A Tv2-nek már tökmindegy. A mostani főműsoridős programjukban rózsaszín sztreccsruhában lökdösik egymást a trágyába a megélhetési celebek másfél órán át. Ezek után, már tök mindegy, jöhet Majka+Kiszel+valamelyik jósnő az EZO TV-ről. Mondjuk Merlin, akit úgyis minden műsorban most utoljára láthatunk, ezért sietni kell ha beszélni szeretnénk vele 800ft+áfáért. Holdkarmaenergiák úgyis csak csaponganak mostanában, biztos ráérne.

Nálunk miért szarok a kertévék?

Akvyr 2010.11.18. 12:07:32

Ja, és Vágó -bár a neve többnyire egyenlő volt a színvonallal- számomra unalmassá vált. A stílusa, a kimértsége, meg minden. Normális dinamikájú "fiatalos" műsort tényleg butaság lett volna rábízni, ezt gondolom a műsortervező-szakember is belátta ha már médiadiplomája is van.

indahouse7 (törölt) 2010.11.18. 12:08:13

neki L.Ö.M. műsor állt jól, biztos rengetegen néznék megint, ha azzal kerülne a képernyőre. Csak hát ez a derék Pesta politizál, reklámarc lett, celebeskedik, nyíltan megsértődik, harcol az ezotéria ellen...

Fairmelós 2010.11.18. 12:09:24

Talán a jóképességű mindenkit legyőző Győzike kellene.
Gundel vagy Rákóczi nagyon ok.

Domenico Dicanio 2010.11.18. 12:11:26

Rákócziról nekem mindig a nagy lokaj debil gyerek képe ugrik be.

Bejja1 2010.11.18. 12:12:47

@TwoSheds:
A párjára gondolsz, aki két gyereket szült neki ?
Reggelente nem ő vezeti a műsort.

Domenico Dicanio 2010.11.18. 12:12:55

Rákócziról nekem mindig a nagy lokaj debilgyerek képe ugrik be.

Akvyr 2010.11.18. 12:14:40

Azt sem értem nálunk miért ragadtak meg a 40 milliós plafonnál. LÖM-ben annyi volt kábé 5 éve, már ott sem értettem. Most nem mondom, hogy tőlünk jobb sorsú országokban egy nagyságrenddel nagyobb a nyeremény... de olyan szintű ingerenciám lenne akkor már 50-et adni, hogy nem igaz. Vagy 70-et, mert az még belefér egy jóképességű Nokiás dobozba.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2010.11.18. 12:15:34

@Szokol: Szerintem Te Péter Petrára é s nem Vágó Pirosra gondolsz... Egyébként, én nagyon nem értek Veled egyet. A Danubius Triplás korszakban tényleg értelmes és emberi hozzászólásokat mondott. A humorával szerintem semmi gond nincs. Kinek ez , kinek az. Ez az én SZUBJEKTÍV véleményem.

bubo cupropenis (törölt) 2010.11.18. 12:18:58

Rákóczi Ferenc egy nagy modoros, humortalan, de kényszeresen jópofizó majom. Annyira affektál, hogy rettenetes.
De ilyen emberek kellenek a kertévékbe. Sebestyén Balázs, Rákóczi, Majka, Kovács Áron stb.
Vágó kiöregedett és a politikai állásfoglalásaival is kigolyózta magát.
Pedig régen nem volt jobb nála a kvíz műfajban.

bubo cupropenis (törölt) 2010.11.18. 12:21:41

@Monsanto: legfeljebb egy tíz évvel ezelőtti nagy Nokia telefon dobozába fér 70 millió. A nokiásdoboz 15 milliót jelent.

Akvyr 2010.11.18. 12:27:10

@bubo cupropenis: Ja tényleg, 70 millió egy Hagyóba fér bele. Mindegy, abból is van raktáron legalább egy darab. Kétlem, hogy szükség lenne többre.

butter-k · http://napimorgas.blog.hu/ 2010.11.18. 12:38:50

Szegény Vágó Pityu, nemrég még az ország leghitelesebb emberének választották , most meg nem kell:(

Lehet nem kellett volna feltűnni az ATV-ben és rajongó szemekkel hitet tenni Gyurcsány Fecó mellett.Ő mint egy hiteles kereskedelmi tévés arc egyszerűen nem állhat oda egyik oldal mellé sem ilyen nyíltan.Egy kereskedelmi tv nem teheti meg , hogy csípőből elveszítse a nézői 2/3-át a politikai hovatartozás miatt.

Innentől nincs visszatérés nem lehet visszakapaszkodni, mert nem szakmailag , hanem emberileg bukott el.Ha kihal valaki az újságíróklubból jó helye lesz Mészáros mellett.

Állítsuk meg a ......... 2010.11.18. 12:46:26

Most újra felosztják a médiapiacot?
Kit érdekel Rákóczi Feri, mer' engem neeem.
Elvállalta azt az idióta celebvetélkedőt.
Haha Majka meg a műveltségi vetékedő.
Gundel meg nem olyan hülye, hogy bevállalja ezek után a TV2 műsorát.

Kirúgták Vágót, ez a műsor már a kukában fog kikötni.

jazzcool 2010.11.18. 12:48:10

már épp ideje, hogy menesztették Vágót, mert az ő IQ-ja magasabb, mint a TV2 teljes csapatának... bár Rákóczi fejedelem emlékeim szerint szimpatikus ember.

escéhá 2010.11.18. 12:51:19

És miért nem Mikes Kelemen? Rákóczi Feri már unalmas, thökölys. Van Esze, Tamás?

Kelemen meg még, 10 kilóval ugyan kövérebben, de ott pacsál a Rodos tóban. És még a nagyanyja is nézné.

Állítsuk meg a ......... 2010.11.18. 12:54:39

Hamár a gyógyszer elgurult, meg miegymás, és különben is, jönnek itt egyesek a politikával, akkor vezesse csak orbán, hogy megmaradjon nektek a 2/3-ad.
Jól csomagoljátok be kényszerzubbonyba, nehogy kárt tegyen másban.
Oszt jó napot!

Dr.Traktor 2010.11.18. 13:12:42

sejtem vágó mestert azért tárt karokkal fogadja majd a

CREDIT HILL! hát persze...

_izée 2010.11.18. 13:17:07

@TH: ja, a PISA-felmérés is bizonyította, milyen f@sza oktatási rendszerünk volt 2002-előtt!

garymoore54 2010.11.18. 13:47:10

@yda: Nem az íróasztalomról hiányzik, mint írtam!

garymoore54 2010.11.18. 13:49:01

@SnakeHB: Rendben, egyetértek. A tiéd jobb fogalmazás

trafikuty 2010.11.18. 13:53:19

Szerintem legjobb lenne, ha a TV2 emelt fővel távozna a médiapiacról. Most még megteheti...

akalamago 2010.11.18. 13:55:21

Mielőtt valaki is magához nyúlna Vágó műveltségi szintjétől, jó ha tudja ,hogy segítség nélkül ritkán jutna el a 100 000 Ft-os kérdésig.

jamesz 2010.11.18. 14:07:32

Igggen!
Egri Jánost, meg az egész istenáldotta Tudósklubot a kertévékbe.
Mondjatok már bárki olyat a mai magyar (ismert) kínálatból, aki minden kritériumnak megfelel. Szellemes, fiatalos, művelt, egyszerre jobbos meg balos, meg anyámtyúkja eh.
jah: hajós
pff....

micu · http://www.ingyentv.hu 2010.11.18. 14:07:42

@Samott: Tökéletesen igaz ! Egy kicsit megerőltethetné magát a TV2 /is/, hogy a semmiből
kihalásszon kihalásszon legalább egy tucat tehetséges és valóban fiatal arcot.Minden sarkon van egy mádiaiskola, csak dolgozni kellene az ügyön.Ahhoz meg már lusták.

monyon le 2010.11.18. 14:13:34

Vágó I. nem volt nyerő a TV2-nek, mivel könyvében őszintén bevallotta, hogy jól esett neki Indiában a Gandzsa és nem tudja miért vetik meg ennyire az úgy mond "szakemberek" :)

kisfaszú 2010.11.18. 14:21:14

Ha nem válik be, akkor jöhet II. Rákóczi Ferenc.

Tutajos 2010.11.18. 14:25:26

Nem tudom, miért gondolják a TV2-vel egyetemben kertévék, hogy egy szellemi vetélkedőt még egy F kategóriás ripacs bohóckodásával fel kell dobni. Azt a műsort, amelyiknek erre a vezetés szerint szüksége van, nem is érdemesítem a megtekintésre. Ha a játékosok közt feszülő ellentét nem adja el önmagát, nem segít a műsoron semmiféle havashenrik, kiszeltünde, vagy benkődániel féle erőlködés sem.
Persze, lehet, hogy ennek a műsornak (sem) én vagyok a célközönsége. Hál'Istennek, akad csatorna (na meg könyv) éppen elég.

CSÉ 2010.11.18. 14:30:16

Klaudiával kapcsolatban én már azt sem értettem, hogy hogyan kaphatta meg egy ilyen unintelligens nő egy orvos szerepét, dehogy műveltségi vetélkedőt vezessen!?
Egyszer megmagyarázta a Claudia showban, hogy: "nem úgy helység, mint a kamra, hanem úgy, mint mondjuk Mátészalka." Az nem esett le szegénynek, hogy az előbbire a helyIség szót használjuk, utóbbira meg nyugadtan mondhatjuk, hogy település.
Tilla szintén nem tűnik túl okosnak.
A többiek már rég elhasználódtak, annyira sem képernyőképesek, mint Ábel Anita.
Vadon Janit is megcsíphették volna, feltéve, ha nincs neki az RTL-lel vmilyen hosszútávú szerződése.
Rákóczi nem tűnik rossz választásnak.
Amúgy a műfajban a legjobban a Leggyengébb láncszem tetszett Máté Krisztával. Na az a műsor pörgős volt és igazságtalan. Olyan jó lenne, ha visszahoznák!

CSÉ 2010.11.18. 14:31:05

Klaudiával kapcsolatban én már azt sem értettem, hogy hogyan kaphatta meg egy ilyen unintelligens nő egy orvos szerepét, dehogy műveltségi vetélkedőt vezessen!?
Egyszer megmagyarázta a Claudia showban, hogy: "nem úgy helység, mint a kamra, hanem úgy, mint mondjuk Mátészalka." Az nem esett le szegénynek, hogy az előbbire a helyIség szót használjuk, utóbbira meg nyugadtan mondhatjuk, hogy település.
Tilla szintén nem tűnik túl okosnak.
A többiek már rég elhasználódtak, annyira sem képernyőképesek, mint Ábel Anita.
Vadon Janit is megcsíphették volna, feltéve, ha nincs neki az RTL-lel vmilyen hosszútávú szerződése.
Rákóczi nem tűnik rossz választásnak.
Amúgy a műfajban a legjobban a Leggyengébb láncszem tetszett Máté Krisztával. Na az a műsor pörgős volt és igazságtalan. Olyan jó lenne, ha visszahoznák!

makk_ász 2010.11.18. 14:35:00

Egy lényegi dolog még tisztázásra vár. Azok a keblek mélytartalmúak és nem dús tartalmúak.;)

azarcakimeghúzottegymarslakót 2010.11.18. 14:41:35

ki a ez a rákóczi feri? van 6-7 sport-, meg 3-4 ismeretterjesztő csatornám, az bőven elég esténként. kurv.ra nem nézek kertévéket, de úgy látom, hogy nem vesztek sokat...

azarcakimeghúzottegymarslakót 2010.11.18. 14:42:35

és Vágónak is jobb lesz, ha nyugdíjba megy ebből a bohócmédiából...

butter-k · http://napimorgas.blog.hu/ 2010.11.18. 15:27:42

@azarcakimeghúzottegymarslakót:

honnan tudod, hogy bohócmédia, ha te csak ismeretterjesztő filmeket nézel feketefehérben Tarr Béla rendezésében persze foci után pörköltes atlétában kőbányaival a kezedben.

azarcakimeghúzottegymarslakót 2010.11.18. 15:59:59

@butter-k: majdnem tökéletes jellemzés, kivéve ezt a részt: "te csak ismeretterjesztő filmeket nézel feketefehérben Tarr Béla rendezésében persze foci után pörköltes atlétában kőbányaival a kezedben." :)

Spéter46 2010.11.18. 16:32:23

@Szokol: Igen én örülök, hogy Fletó haverját kirúgták, ezeket ugyanis nem tűröm a szobámban ! Még a képernyőn sem!
( Egyébként sajnos nem én döntöttem a kirúgásáról.)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.18. 17:01:10

A vágót nagyon utálom, de a felsoroltaknál mindenképp jobban csinálja.

ÖREG 2010.11.18. 18:37:03

Csak a Havast ne! Maradjon inkább a Vágó. Csak a politikai elkötelezettsége zavart kicsit.

zsoltix 2010.11.18. 19:06:16

Szerintem majd felsorakoztatjak oket: -No amberek! Lepjenek elo jaz L.C. monogrammujak! :)

magyarember 2010.11.18. 19:31:06

@hurmazs:
Mért is mondod ezt rólam?
Kérlek részletezd a mondandódat?

Jiangmen 2010.11.18. 19:43:13

bruhaha a cikkben felsorolt személyek mindegyikét egy szép fehér fal előtt,bekötött szemmel térdelve szeretném látni. Mögéjük, az álló sorba tenném az egész Pákós, pornoskurva celebmajom bagázst.A két ratyi csatorna program igazgatóinak karácsonyra meg egy divatos columbiai nyakkendőt ajándékoznék. Roppantul bosszant az igénytelenség és alpáriság amiket ezek főműsoridőben leadnak, hogy lehetőleg a legtöbb tizenéves nézze.

paginavlady 2010.11.18. 19:44:26

A TV2 nem a műveltséget vetélkedteti, hanem a pénzt favorizálja!
Műveltség és pénz ? - nem szeretem ezt a fajta kollázst !
Erre a műsorra nem is kell intelligens műsorvezető!

Javaslom, hogy GYŐZIKE jöjjön át erre a műsorra. Ő is meg tudná csinálni, hisz minden válasz le van írva a műsorvezetőnek.

Olvasni pedig Győzike is tud azért !

HUZZ MÁR EL TV2 !!!!!

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2010.11.18. 22:01:23

Kár, hogy Vágó Istvánt kirúgták, igazi egyéniség és széles műveltségű televíziós szakember. Jobb országokban a hozzá hasonlókat megbecsülik, műsoraik évtizedekig megmaradnak. A felsoroltak közül csak ketten érdemesek egy ilyen műsor vezetésére: Gundel Takács Gábor és Jakupcsek Gabriella, nekik megvan a megfelelő szellemi hátterük, a többi jelölt hozzájuk képest betanított munkási szint.

namkuzu 2010.11.19. 00:05:49

ha az én valagam vezette volna a legyen ön is milliomost, minden kérdést ügyesen felolvasott volna, majd a hozzá írt plusz infókat is befingotta volna, akkor most mindenki a valagam hihetetlen széleskörű műveltsége mellett kardoskodna, bár az ugyanúgy csak súlypont ráhelyezésre és salakanyag kibocsájtásra vón alkalmas?! Hallotátok ti már vágót bort szakérteni pl?

mistene 2010.11.19. 07:30:01

Győőőzike!! Okos. szép és trendi is :))

ubu1 2010.11.19. 22:36:51

Rákóczi néhány társához hasonlóan elárulta a Danubius családot, mikor pont egy éve átpártolt az egyik kalózrádióba. Itt már leírta magát. Tudjuk ráadásul, hogy melyikbe ment, így pedig Ovi emberének számít. Ellenben Vágó a jelek szerint nem állt be a sorba, hiába hiszik egyesek, hogy ilyen emberek kellenek.

xclusiv 2010.11.22. 13:05:21

@fran7:

fran7 2010.11.18. 09:56:34
"Remélem néhány tiszta pillanatában megköszöni Vágó István Magyar Bálintnak és társainak, hogy olyanra formálták az oktatást..."

fran7 2010.11.18. 11:13:06
"...amit Magyar Bálint mondott nem egy kósza ötlet volt, hanem egy már az oktatásban dominánsan jelen levő gondolat, főleg azok részéről, akiknek volt tapasztalata az angolszász oktatásról..."
"...Egyetemeken elég régóta mondják hogy ez az információt tároló tanítási rendszer megbukott és át kell térni az információ helyét tudó civilizációra. Magyar Bálint csak szimbólum. Nem ő rontotta el az oktatást..."

De azért jól esett magyarbálintozni egyet, ugye?

xclusiv 2010.11.22. 13:25:10

@ubu1: "Rákóczi néhány társához hasonlóan elárulta a Danubius családot, mikor pont egy éve átpártolt az egyik kalózrádióba."

Úristen bazmeg, ezt nem hiszem el.
"Danubius család"?
"kalózrádió"?

Most komolyan, intelligensebb növények se tekintenek a családjuknak egy szaros rádióadót, pláne ami olyan ótvar szar volt mint a danubius, de elmesélek neked valamit, hátha használ: tehát a rádiónak a hallgató nem azért kell, mert szereti, hanem azért, hogy a reklámot meghallgassa valaki, mert ezért fizet a reklámozó.
A rádiósok meg abból élnek, hogy van egy rádió, ami munkát és fizetést ad nekik.
A danubius akkor szűnt meg, amikor a frekvenciáján más rádió kezdett el adni. A stáb meg ment dolgozni oda, ahova tudott.
Szerinted mit kellett volna csinálniuk? Azóta is zokogniuk a danubius sírjánál? Nyilván fényevőként, mert kaját venni a semmiből nem tudtak volna.

Miliemili 2010.11.23. 20:42:42

Végigolvastam a hozzászólásokat....

Hát akkor ki leene jó nektek/nekünk???
Ha Rákóczi lesz akkor az a baj
Ha Vágó lesz akkor az a baj
Ha Gudel lenne akkor meg az

A lényeg hogy legyen min csámcsognunk, utálkoznunk,elégedetlenkednünk.

Annyira kiváncsi lennék hogy minek örűlnénk MI MAGYAROK...

Ez megy nekünk szidni -szapulni mindenkit áskálódni betartani a másiknak.

rak58 2010.12.04. 07:42:48

Rákóczit? Csak képernyőre ne!
süti beállítások módosítása