Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Finomhangolásnak nevezik a bénázást a Neo FM-nél

Egy tuti: zene az lesz

2010. október 06. 10:30 barb 102 komment

Miután a Neo FM megszüntette az Ezeröcsit, küldött egy pr-dumákkal teli sajtóközleményt a megújulásról, ám sok konkrétumot nem tartalmaz azon túl, hogy "megkezdődött a zenei kínálat finomhangolása”, meg „a piackutatási eredmények alapján felállított új stratégiája számos olyan, a nemzetközi tapasztalatokon alapuló elemet is tartalmaz, amelyek a magyar piacra adaptálva hatásos eszközök lesznek a stabil piacvezető szerep megszerzésében és fenntartásában".

De hogy mi ez ez új stratégia, arról nem sok derül ki. Pletykák szerint a rádió délután csak trágyazenéket fog adni, mert a Juventusnak ez bejött, a délutáni műsorsávban pár használt mp3-mal majdnem megverte a Neo FM-et, ahol ugye a drága Ezeröcsivel (élő emberekkel készült műsor!) próbálták meggyőzni a délutáni dugóban araszolókat. Ahelyett, hogy hagyták volna Winklert és Bazsót ökörködni, a NeoFM inkább az olcsóbb rádiózás felé fordult, de hát muszáj spórolniuk, mert Lali fizuja, meg a Bumeráng külön öltözője nem olcsó mulatság.

Visszatérve a közleményre, azért az is szép, ahogy az Ezeröcsiről írnak: „véget ér az év elején próbaképp elindított délutáni show, az Ezeröcsi. Bár Winkler Róbert és Bazsó Gábor műsora a maga nemében egyedülálló kísérletnek bizonyult és sikerrel vette fel a versenyt az azonos idősávban hallható versenytársakkal”.  Na meg az is, ahogy a Facebook Ezeröcsi oldaláról törölték a srácokról készült hivatalos fotókat.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MacChicken (törölt) 2010.10.06. 11:00:00

Bakker, vége lett? Tegnap a műsorvezető csaj mondta, hogy nosztalgiázunk az Ezeröcsi régebbi felvételeivel, de azt gondoltam, hogy csak szabin vannak. Na akkor lőttek a vidám hazagurulásoknak. Fos zenét kell majd hallgatni a kocsiban késő délután a jó röhögések helyett.

Hódos Hajnalka 2010.10.06. 11:03:37

Sajnálom, szerettem a műsort. Ha a Kósa-féle műsor eszembe jut, ma is hangosan felröhögök.

SVenS 2010.10.06. 11:06:59

csak ezért az egy műsorért kapcsoltam a NEO-ra. Nekem semmi más nem volt itt hallgatható. Valóban egy Sláger 2.0 lett belőle... Az ezeröcsi közben is mindig elkapcsoltam, ha éppen zene szólt, mert fájdalmasan rossz volt mindig. A srácok egyszer mondták is, hogy bocs, de a zenébe nincsen beleszólásuk :)))

cbc 2010.10.06. 11:14:40

Tulajdonképen ki mit várt? Egy dolog, hogy a Winkler-Bazsó páros is fáradt már egy kissé, a másik pedig az, hogy az országos rádiókban igen alacsony színvonalhoz kell igazodni. Az indulás után pl. alig volt a NEO-nak hallgatottsága, úgyhogy villámgyorsan kiseperték a rétegzenéket, és jött a kommersz - ez sima üzleti döntés, kis hallgatottságnál nincs bevétel!

Egyébként is mit vártok azon a rádiós piacon, ahol Jáksó László hosszú éveken át abból tud műsort csinálni, hogy hülye betelefonálokat vág össze (ezek hiányában: gyárt le), néhány idegesítő spot és zene között. Kb. a 2 általánost végzett emberek szintjén van a műsor, de a hallgatottsági adatok szerint ez jól van így. Ugyanúgy Cookie is évek óta ugyanazokat a kliséket puffogtatja a Rádió 1-en, akcentussal ordít, és mégis megy.

Évek óta töretlenül népszerűek a kívánságműsorok, pedig konkrétan valószínűleg nagyon kevesen kíváncsiak arra, hogy Szilvike most miért haragszik Zolikára, és miért nem tudott egy retek SMS-t küldeni neki, ahelyett, hogy betelefonál a rádióba.

Tudomásul kell venni: az igényesség ma nem piacképes. Hehehe, hahaha, hihihi, hol van dugó, miért esik - nagyjából ennyit óhajt a közönség.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.10.06. 11:14:51

Szerintem ez alkalommal is bebizonyosodott, hogy nem adunk mást, mert a gagyira van igény, de azt nem nézik meg, hogy azért van erre "igény", mert nem adnak mást.

Én nem nagyon hallgattam ezt az adást, mert akkor már nem voltam autóban, de a két csávót annyiban sajnálom, hogy tényleg tehetségesnek tartom őket, csak vhogy mindig rosszba tenyerelnek. A TC Tv legendásan jó műsor volt, a TV2 kitette őket. Most a NEO, de már úgy általában az autós weboldal sem olyan, mint rég. A belsőség simán le lett pusztítva pl. (szerintem)

Azt gondolom, nekik kicsit le kellene szállni a magas lóról (pl. ez a UPC reklám biztos rohadt jól fizet, de én nem égetném vele magam, árt a nimbuszuknak) és visszatérni a gyökerekhez. Sajátos stílusban írjanak autókról és kész. Ezért szeretjük őket.

(A Kispál meg a PUF is addig volt jó, míg egyetemi klubokban játszottak 100 embernek, nagyszínpadon nevetségesek és elcsépeltek lettek. Csak a párhuzam miatt.)

Flankerr 2010.10.06. 11:15:16

Barb, nem lehetne a teljes sajtóközlemény szövegét kitenni ide?

bárisnya 2010.10.06. 11:16:52

Eddig kizárólag az ezeröcsi miatt hallgattam a Neót.
A reggeli "műsor"tól behányok, a zenéik már a Sláger korában is minősíthetetlenül érdektelenek, unalmasak, sőt, idegesítőek voltak.
Sikerült kipaterolni az egyetlen értékes dolgot a Neóból.
Hajrá fiúk!

ideasz 2010.10.06. 11:21:07

Barmok ezek. Az egyetlen rádióműsor volt, amit hallgattam....
Már azt sem értem, egy Totalcar hogy nem maradt a képernyőn. Kell ez a két "ökör".

mojszipupi 2010.10.06. 11:21:42

Ebben az országban az megy ami totál igénytelen. Fásy mulatós, maunika, szopós kurvák társkeresője és persze a rádióban is szigorúan gagyi slágerek

Tomi Kristály 2010.10.06. 11:22:34

NeoFm-et reggel hallgathatják sokan amikor megy a ripacs Bocskor műsora aztán a nagy többség csatornát vált. Kollégáim is ezt hallgatják reggelente (engem speciel idegesítenek bocskorék szar poénjaik) aztán átkapcsolnak a Café-ra vagy Petőfi-re. Esténként a kocsiban hazafelé sok ismerősöm csak az ezeröcsi miatt kapcsolt Neo-ra, a műsor után persze vagy mp3 indult a kocsiban vagy egy másik csatorna...

Gondolom aki meg a zenék miatt hallgatja a neo-t az nem vevő a beszélgetős műsorokra.

Kíváncsi lennék az online radió hallgatási statisztikákra, ott hogyan teljesít...

sonance · http://www.sonance.hu 2010.10.06. 11:22:49

Hát, a húzás nem szép a NEO részéről, de a primitív Winkler és a beszédproblémákkal küzdő Bazsó műsora a sulirádió szintjét közelítette csak meg, cseppet sem sajnálom, hogy helyette inkább zene fog menni. Borzasztóan rühelltem ezt a két, a rádiózáshoz tehetségtelen fazont. Valamiben biztos jók, de ezt ne erőltessék.

Scapozs 2010.10.06. 11:29:21

siralom ami itt megy! az egyetlen hallgatható délutáni műsor volt! Kár érte (értük)!

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.10.06. 11:29:32

Ez volt az egyetlen műsor, amit kereskedelmi rádiók közül halgattam. Mostantól vissza az mp3-gyűjteményre.

SVenS 2010.10.06. 11:29:58

@klarky: A Totalcar stílusát a mai napig majmolják a többi autós műsorban, mert egyszerűen nem tudnak jobbak lenni. Nem értem, hogy miért kellett megszűnnie... Rebesgették, hogy az akkor még magas lovon ülő és folyamatosan erősödő kereskedők nem nézték jó szemmel, hogy voltak kritikák is.. nem csak a s*ggnyalás ment.
Más szempontból eleve esélytelen volt a műsor, mert az angol nagyokhoz soha nem érthettek volna fel pénzhiány miatt. Egy idő után pedig elfogynak itthon is a különleges kocsik, a nézők megunják ,hogy megint valami 1.6 dieselt tesztelnek..

Gastroger 2010.10.06. 11:30:47

Csatlakozom az eddigi legjellemzőbb véleményhez:
NeoFm = Sláger 2 béta Repack HunDub
Bocskorék nagyon gyengén tudják hozni a "humort", főleg a Voga, meg a másik. Vagy hányan vannak. Reggel akkor már Class Fm.
Neot csak 17.00 - 19.00 között halgattam, de amíg zene volt akkor intéztem a telefonjaim, vagy váltottam más csatornára.
Balfasz húzás volt.

KeepTheBalance 2010.10.06. 11:32:11

Az egyetlen értelmes délutáni műsor volt!
Gratula Neo FM! :(

Ttttúúróóó Kkiiitttyyyy yyyyy....y.yyy.yyy......yy 2010.10.06. 11:34:29

Gruvháusz hajnal.
"Nem csak neked fáj, magad maradtál,
Hideg hajnalon, annyit mondhatnál
Mit kezdj magaddal szíved értem, fáj még.
Értem fáj!"

Ez kell a magyarnak! Olcsó, megbízható, jó, szar.

Ttttúúróóó Kkiiitttyyyy yyyyy....y.yyy.yyy......yy 2010.10.06. 11:35:46

Bocsesz a dóvelamóre meg a ólájnííííííd izö ridömdivájn kimaradt.

díjhitelező 2010.10.06. 11:36:21

ez egy szar rádió...
az is volt és az is lesz...

belagezabela 2010.10.06. 11:37:27

@MacChicken: Mér kéne fos zenét hallgatni?
Van n+1 rádió keresgélj, de ne a hallgathatatlanok közül, van Jazzy, Radio c, Tilos rádió, Civil rádió ...., ég és föld a zenei kínálatuk a 2 cd-s rádiókhoz képest.

Micimedwe 2010.10.06. 11:38:51

Amióta ez a két balfaszjóskát átlag 15 percenként látom jupiszit reklámozni, erősen rühellem őket, s teljesen leszoktam a hallgatásukról. Nem kár értük.

fazzoletti 2010.10.06. 11:40:18

@Flankerr: Tökéletesen összefoglaltad azt, amit én is gondolok. A Neo ezek után hallgathatatlan. Nálam befejezte....

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.10.06. 11:47:14

PR-os bullshit-generátor csúcsra járatva.

Morbus_Hungaricus 2010.10.06. 11:47:47

Vajon Székely Gábor meghívja Budai Bernadettet a sátoros ünnepre?

Papp Sanyi 2010.10.06. 11:53:18

És ezért a rádióért ment a nagy sírás, meg sms-ezés, mikor "megszűnt". Aztán érdekes mód, visszaszivárgott a reggeli bagázs és ugyanolyan fos zenéket nyomnak. Ami jó és érdekes (ne adj isten, változatos) azt megszüntetik.

fran7 2010.10.06. 12:02:36

Csak emlékeztetőül a nagy balhé idején már az értelmesebbje és sajnos cinikusabbja azt mondta, mit félnek a sírók, Sláger fanok. Bochkorék előbb-utóbb visszatérnek, majd a kezdeti betartása után az ígéreteknek, közszolgálatiság, színvonalasabb zenék után, gyorsan eltűnnek majd az új és régi értékes zenék, jó műsorok és műsorötletek elkopnak és a lehető legköltséghatékonyabb megoldást választják majd. Gondolom a magyar zenékért feleannyi jogdíjat se fizetnek, s még a zenészek mondhatnak köszönetet azért a kicsi műsoridőért. Ki lepődött meg?
Személyszerint valamelyik új adó első napján hallottam Hobotól a Hajtó vagyok ne lőjeteket. S akkor azt mondtam ez a csúcs, ami történhetett a magyar kereskedelmi adókkal, innen már csak lefelé vezet az út.

Őrjöngő Farkas 2010.10.06. 12:10:22

A magyar médiában ritka az olyan műsor, amikor úgy érzem, hogy, hát ezek szimpatikusak. A Winklerékről úgy éreztem. Még ha épp fáradtabban nyomták, akkor is emberiek voltak. Nem baj, talpraesett srácok, majd feltűnnek másutt. A reklámjaik sem gázosak, sőt.

Môžeš mi pomôct'? 2010.10.06. 12:14:18

Lehet, hogy megszűnt, de Fridi azóta háromszázezernél több mailt kapott (ugyanarról az ip.-ről!), hogy a Nemzet vissza akarja a pufika Winklert. Még a másikat is követelték, egész pontosan nyolcan. Egy Badacsonytomaji nénike pedig mindkettőt. Velem legalábbis ezt közölték.

Kyletroy 2010.10.06. 12:17:13

Az ezeröcsi alatt is kénytelenek voltak mainstream hulladék zenét tolni, de úgy tűnik a prolinak az sem volt jó, mondván "ne pofázzon ez a két okostojás itt nekem, nem is értem, mi a f...t magyaráznak".
Na, most már át sem kell kapcsolnia a Juventus-ra, hallgathatja egész nap a lédigagát a Neo-n is. "Győztek".

(Részemről el nem tudom képzelni, mi a jó a non-stop zenét és reklámot toló rádió hallgatásában?! Ha csak zenét akarok, akkor hallgatom a saját adathordozóimról, amit én szeretek, és még reklám sincs. Azért hallgatok rádiót (kocsiban, stb...), mert a zene mellett esetleg érdekes riportokat, beszélgetéseket, stb... hallhatok. Természetesen, a kérdés költői volt, teljesen nyilvánvaló a statisztikák alapján, hogy a paraszt nem akar még csak el sem gondolkodni a hallottakon.)

pPanni 2010.10.06. 12:24:37

Egy időben az Est-en vagy talán már a Cafén (sajna szűk bp-i körzetben) volt TC rádiósműsor is. Én azt hallgattam, bár ritkán, mert akkoriban nem érdekelt még az autók műszaki elemzése.
Hiába lököttek, sulirádiózók, legalább nem az a nagyon surmó trágár "vicceskedés" ment, mint a reggeli remek műsorban. Azt kb. 15 éve tudtam nem gyomorforogva hallgatni, nem tudom, hogy akkor visszafogottabbak voltak-e, vagy csak az én tinédzseri gyomrom bírta jobban a vihogást; igaz, nem emlékszem, h trágárak lettek volna akkor.

UPC reklám, olyan, amilyen, nem hiszem, hogy a benne szereplők lennének a kreatív igazgatók/koncepciókialakítók/rendezők. A szerencsétlen Badár-akárki párosból is képesek voltak majmokat csinálni.

LongJohnHolmes 2010.10.06. 12:26:29

Neo elment a Matrixba.

(nem tudom ezt jelent e valamit, de ez jutott eszembe :))

PREDATOR Joe 2010.10.06. 12:31:03

Csoda,hogy eddig is műsorban voltak!!A két "sótlan""tohonya figura.Egyszerüen nem tudom,mitől voiltak Ők humorosak?..."lócitrom-veréb effektus!!??? Nincs különösebb bajom velük,csak szerintem nem voltak egy "nagy durranás" ...
De azért mégse hasonlítsuk már a Winklert vagy a kis pöcs Bazsót , egy Voga tanár úrhoz /Class-FM/!!! Főként a Bazsó,a megmagyarázós-körbeirós-bonyolitgatos dumájával,amiből néha elég szarol tudott kijönni !!!
Szerintem Ők JÓKOR VOLTAK-JÓ HELYEN annak idején!Vagy jó a "keresztapuka" !!!
Na mindeggy,ez van,Én nem "nem dőlök a kardomba a"tragédiájuk"miatt !!!

GGG77 2010.10.06. 12:32:48

Szomorú, hogy egy Bochkor-féle trágya jobban kell az embereknek...
Remélem lesz helye vhol az Ezeröcsinek.
Nálam napközben Info vagy Jazzy szól főleg, ha autózom, nem bírom a sok unalmas, szemét zenét.

arconfosom 2010.10.06. 12:45:42

Engem az érdekelne, mikor lesz a megújulás a logo terén, amiről miután hamar kiderült, hogy lopott, azt ígérték, lesz új, mert az csak ideiglenes...

HOL A LOGO, NEO ?

Kyletroy 2010.10.06. 12:52:29

@PREDATOR Joe:

Azt hiszem nem igazán kaptad el a lényeget, ami pedig az, hogy tulajdonképpen lényegtelen kik vitték a műsort, a jó munkásember nem igényli (már eleve képzavar ez a szó) hogy elgondolkodtassák, még kicsit sem, csak szóljon egész nap a kétiperri, dévidgetta, meg gáspárlaci.

Ez egy jelenség, ami hiteles képet mutat társadalmunk keresztmetszetéről.

vernarancs 2010.10.06. 12:52:59

En tovabbra is mp3-at hallgatok az autoban is. Nincs igenyes radiozas magyarorszagon. Nincs valasztek.

APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2010.10.06. 13:03:38

Kiderül, hogy mindenki az Ezeröcsit hallgatta, noha a hallgatottsága nem volt kiemelkedő.

Bár ha bemondásra menne, a Spectrum és a Discovery lenne a legnézettebb tv-adó.
Az RTL meg sehol sincs ugyebár. :)

papugaja 2010.10.06. 13:10:34

Menjen át a Ezeröcsi a Class-ra. Vagy a Petőfire.
Köszi.

papugaja 2010.10.06. 13:15:04

Egyébiránt:
2009. nov. 26-án Led Zeppelint játszottak. Örömömben még sms-t is írtam, be is olvasta Karotta. Na, azóta se volt, nemhogy Zepp, de még csak hasonló stílusú zene se.
Viszont visszaszivárgott a Sláger szelleme, és eltették du. 4-6 helyett 5-7-ig. Ez is hiba volt.

Edward Nygma 2010.10.06. 13:24:21

Hát, ahol Bochkor felüti a fejét, ott hirtelen eluralkodik szarszag. Ennyi. EzerÖcsi, ég veled :(

Trompf · http://trompf.blog.hu 2010.10.06. 13:24:22

Szerettem az Ezeröcsit. Hazafele mindig azt hallgattam.
Nem tudom még mit fogok hallgatni, de biztos hogy nem Neo-t.
Mindenben ütötték Bocskorákat. Humorosabbak, frisebbek, és IQ-ban is verték őket.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2010.10.06. 13:25:39

@papugaja: Jaja.. Petőfi az zenében sokkal jobb. Remélem oda mennek.

Raketta_ 2010.10.06. 13:30:41

@Hódos Hajnalka: Lehet, hogy ezért kellett menniük?

Raketta_ 2010.10.06. 13:31:43

Amúgy ha a zenét is ők vállogathatták volna sokkal hallagathatóbb lett volna.

Zz_ 2010.10.06. 13:37:57

Szerintem nem voltak okosak, legfeljebb okoskodók és fontoskodók. De erre volt igény.
Nyilván atomfizikusuknak nem kifizetődő műsort gyártani :-)
Én a kabaré csütörtököt szerettem. Azt kérem vissza!

Ttttúúróóó Kkiiitttyyyy yyyyy....y.yyy.yyy......yy 2010.10.06. 13:40:02

Sajnálom Karottáékat, bár eddig is a Kossuthot hallgattam. Ott legalább vannak komoly beszélgetések is, nemcsak fingós poénok. A kerrádiós zenei mocsár meg sosem érdekelt. Normáls ember profitorientált médiumtól alapból nem vár semmi értékeset.

vladx 2010.10.06. 13:45:17

Winkler&Bazsó van annyira jó, hogy valahol máshol feltámadnak. Legalább is én ebben bízom.

Hajrá fiúk!

vizsla74 2010.10.06. 13:56:30

@Ttttúúróóó Kkiiitttyyyy yyyyy....y.yyy.yyy......yy: Ja, így van. Ha kocsiban rádióból zenét hallgattam régen, akkor abból mindig az volt, hogy 2 percenként kapcsoltam másra, mert vagy duma ment zene helyett, ami ráadásul idegborzoló, vagy a zene volt pocsék.
Évek óta a Kossuthot hallgatom, ahol gyakran tényleg baromi jó témákról vannak riportok, olyanokról, amit máshonnan sosem tudnál meg.

ÖtletElek 2010.10.06. 14:03:00

A Bazsót meg a Winklert fikázó, amatőr, ostoba gyökérnek beállító kommentelőknek annyit tudnék mondani, hogy ha nektek össszesen lenne akkora aktív szókincsetek, mint a Bazsónak egyedül, már akkor egészen más lenne a kommentek színvonala.

Hogy miért szűnt meg az Ezeröcsi? Mert más jellegű /szerintem szar/ műsorra nagyobb igény mutatkozik az adott idősávban. Ezért nem a rádió vezetőségét kell hibáztatni, nekik tetszett a műsor, azért adtak lehetőséget rá.

Az, hogy nálunk a könnyed, vicces, érdekes beszélgetések nem érdeklik az átlagot, helyette a silány zene a menő, az inkább szociológiai jelenség, társadalmi keresztmetszet, ennek is biztosan van felelőse, de nem a rádió vezetői között. Ők igényeket szolgálnak ki, pénzért, és sajnos igazuk van. Ennyi. Remélem az Ezeröcsi valahol még visszaköszön, rám számíthatnak.

Yo! Maaan! 2010.10.06. 14:05:07

Úgy tűnik marad a jól bevált Juventus... :S Néha a Class Jáksóval.
A NEO-n csak ezt a műsort hallgattam ha olyanom volt, az egész napos adás nagy része okádék úgy ahogy van, zenéstől-mindenestől. :/

Ugyandehogy (törölt) 2010.10.06. 14:10:56

majd szóljatok, hogy hova mentek át.
addig hallgatjuk tovább a kossuthot.

Hódos Hajnalka 2010.10.06. 14:18:06

@Raketta_: Nem hiszem, akkor és ott Kósa egyedül csinált magából bazári majmot.

ÖtletElekkel részben egyetértek. Két ember beszélőkéjét irigylem az országban, az egyik Bazsó, a másik OV. Az előbbit az aktív szókincs miatt, a másik simán őstehetség retorika terén.
Pedig én sem vagyok az a kimondottan hallgatag, szűkszavú típus.

Kyletroy 2010.10.06. 14:21:02

@Raketta_:

Kb egy hetet élt volna meg a műsor. (az indokokat vázoltam előbb)

Kedélyes Paraszt 2010.10.06. 14:23:51

Az én véleményem a Slágerről, Bumerángról, Ezeröcsiről.
A Slágerről semmi. Olyan mint a többi szar.
Bumeráng. Két dolgot bírok benne. Bocskor tisztán, érthetően beszél. A másik pedig a Voga. Neki jó humora van. Mivel a zenei kínálata nem az én világom, ha zene megy, át szoktam kapcsolni vagy az Inforádióra, vagy Fialára.

Ezeröcsi. Jónak gondolom a műsort, de két hibája van. Túl sok a zene, kevés a szöveg. A másik, hogy hitvány szar a zenei választéka. Nyilván nem a műsorvezetők válogatják a zenéket, de nem ehhez a műsorhoz illenek. Ezért szintén, ahogy zene kezdődik, irány a Cafe98 vagy más alternatív adók (itt nem Juve szerű szarokra gondolok). Néha Fiala is van ebben az időben. Aztán amikor visszakapcsolok, sokszor már lemaradtam az egyperces összekötő szövegről, ismét zene szól. Irány másik adó...

Beru 2010.10.06. 14:27:25

Szerettem a műsort, hallgattam is. Talán elhibázott volt a döntés, hogy minden nap legyen Ezeröcsi, mert az azért fárasztó nagyon a fiúknak, de így is vicces volt és nem csak ritkán.
Viszont miért, ó miért kell folyamatosan Ace of Base-t hallgatni? Vagy rockzene gyanánt kizárólag Bon Jovit? Hol van a többi zene/kar a 90-es évekből? Legalább egy nyomorult Nirvana, csak hogy egyetlen közhelyet említsek! Hány CD forog összesen náluk? 5? Ennyire nem áldoz a rádió jogdíjakra?
Tudom, hallgathatok mást, hallgatok is, de ha elindulok az autópályán, egy idő után 3 adóra szűkül a kínálat, így ráfanyalodom és nem értem, nem értem.

Bollockbuster 2010.10.06. 14:28:20

Ha lenne egy kis vér az MR2 pucájában, feltámasztaná a Petress Istvánnal legendássá vált Csúcsforgalom c. műsort ezzel a két ökörrel újrahangszerelve, sokkal jobban illenének a Petőfi arculatába.

leofarkas 2010.10.06. 14:31:41

mi lesz ha a Petőfin sem az lesz ami még most van? akkor marad a Bartók.

Petőfiről van valami hír? marad így?

Csak Norris 2010.10.06. 14:33:02

Piacgazdaság...
Nemzetközi tapasztalatok? Fasság. Nemzetközi nyelven megy ez az adó vagy magyarul? Akkor miről beszélünk? Egyszerűen hosszúorrúéknak nem tetszettek a mutatók. Ilyen mikor a számok diktálnak...

Mia Vallace 2010.10.06. 14:46:28

Érdekelne a piackutatásnál hogyan történt a lekérdezés. Ha vezetékes telefonon, akkor mindent értek...

noszty 2010.10.06. 14:50:54

Ezt nem hiszem el. Miért nyírnak ki mindent, ami kicsit is eredeti és jó?? Egyedül miattuk kapcsoltam a NEO-ra... Ez szánalmas és helyette adják az olcsó kommersz sz*rt...

A zenei felhozatal egy sz*rabb lett, mint a sláger. Pedig emlékszem mikor bejött a neo, csak röhögtem a slágert visszasírókon, hogy de hát ez végre jó zenéket játszik. De már ennek is vége...

Javaslat: Bazsóékat vegye meg a Radio Café, hagy csináljanak reggeli műsort, vagy felőlem délutánit... léci

noszty 2010.10.06. 14:51:50

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK

hirtelendi 2010.10.06. 14:52:07

@klarky: "Szerintem ez alkalommal is bebizonyosodott, hogy nem adunk mást, mert a gagyira van igény, de azt nem nézik meg, hogy azért van erre "igény", mert nem adnak mást.
"

Saját magadnak mondasz ellent. Ott volt az elvileg igényesebb műsor, mégis üzleti bukta lett. Azaz adtak mást, de nem kellett.

Jackni Konzol 2010.10.06. 14:52:40

szvsz lehet itt művészkedni, okoskodni, de ha egyszer kereskedelmi rádió és a tulaj lóvét vár, akkor azt kell nyomni, amit a legtöbb hallgató szeret. ha ez a bocibocitarka egész délután és ez hozza a legtöbb pénzt, akkor azt kell nyomni. ennyi, nincs ebben több, nem kell a kesergő.

zombi 2010.10.06. 15:04:33

Megint sikerült egy f@szt rájukszabadítani...
... nagyjából a bumeránggal véget ért a neozásom, aztán az ezeröcsit elkezdtem hallgatni, erre valami farok belenyúlt... biztos kellett a hely az ágyasának...
Akkor megint hallgatom a Kossuth rádiót... az még a hallgatható kategória.
Ennyi szánalmas faszt a neónál.
A Wnklerék majd elmennek egy másik adóhoz osztjónapot... majd ott hallgatjuk őket...

zombi 2010.10.06. 15:09:59

Az a gond a neóval, hogy szerintem kilóra megvettek 120 szar minőségű mp3-t és azt nyomják állandóan, mert ezekért a szarokért már nem kell jogdíjat fizetni... zenekínálatban a legszánalmasabb a neo...

noszty 2010.10.06. 15:12:23

szarok rá mit hallgat a többség, de az én réteg igényemhez is hagy találjam meg a kínálatot. Ha Bazsóékat átszippantja vmelyik kisebb bp-i rádió, nekem az már jó, viszont az ország nagyobbik része nem fogja tudni hallgatni őket és válogathatnak sz*r meg sz*r közül...

-d(-_-)b- 2010.10.06. 15:20:22

Előbb-utóbb csak lehet majd netrádiókat fogni, és akkor a sok gagyit sugárzó adó elmehet a búsba.

Addig meg mp3-lejátszó rulez.

Almaleves · http://almaleves.blog.hu 2010.10.06. 15:20:52

Mégis mit lehetett várni egy félig csődben lévő cégtől? Az Econet mama világmegváltó tervei valahogy nem akarnak valóra válni.

Kyletroy 2010.10.06. 15:37:09

@noszty:

Itt van a kutya elásva! Kisebbség vagy! Az egyetlen esélyed, hogy létezik olyan támogató (reklámozó), aki ezt a szűkebb célcsoportot szeretné elérni és akkor lesznek színvonalasabb műsorok. Sajnos aki pl rádióban költi a reklám büdzséjét, az tömegcikket gyárt a proliknak és olyan médiát keres, ahol a legtöbb ilyet éri el, ezek pedig ugyebár az igénytelen fost fröcsögő adók.
Jóval nehezebb megélni a lakosság maradék 20%-ából, így nem várható, hogy sok (kereskedelmi) adó erre fogja építeni a profilját.

sukram 2010.10.06. 15:39:52

A kretének most még BEST OFF -ot sugároznak.
Ha nem kell akkor minek a nosztalgia.
Én speciel hallgattam.
Reggel a Bumeráng miatt hallgattam, este Ezeröcsi.
Most már nem hallgatom este.
(tudom ez Őket nem érdekli, pedig még benne vagyok a célközönségben)

fogash 2010.10.06. 15:42:06

na b+, ezt is kinyírták. Pedig tök jó volt hallgatni, hogy a komolykodásnak a látszatát is kerülték az Öcsik.

2010.10.06. 16:01:04

@Almaleves: Hát remélem, hogy nemsokára teljesen csődben lesznek. Ennél még a Sláger is jobb volt.

KopaszMercis 2010.10.06. 16:03:04

@klarky:
A kispal meg a puf akkor is szar volt csak neked nem szoltak...

pPanni 2010.10.06. 16:06:46

"Kiderül, hogy mindenki az Ezeröcsit hallgatta, noha a hallgatottsága nem volt kiemelkedő"

Ha jól tudom, elég ósdi módszerrel mérik a rádiózási szokásokat. Az meg, hogy a fővárosban dolgozók 80%-a este 5 és 7 között utazik, amikor ráérnek rádiózni, nem fogja érdekelni azokat, akik a maradék 8,5 millió emberre is méretezik a rádió színvonalát. És igen, ez kell anépnek, a fiataloknak ott van a tucctuccos roxy meg 1000 kis helyi rádióadó, a Neo/Danubius/Sláger/Classic pedig a színvonalast képviseli egy átlagos vidéki kínálatban. Budapest az egyetlen kivétel, ahol nagyon sok rétegzenei adó is megél (Jazzy, Café, C, Tilos stb).

A Neo ugyanarra a címre van bejegyezve, mint a Café, az Ezeröcsi szerkesztője szerintem a Caféban is szerkeszt műsort (vagy régi Slágeres örökség?, hm), szóval kb. a fejlécet kellene kicserélni a munkaszerződésen, ha újra szerződtetnék őket.

Kyletroy 2010.10.06. 16:14:42

@pPanni:

Csak épp a Cafe-ban nem ugyanaz a büdzsé, mint egy országos ker rádióban. Nem biztos, hogy ki tudnák gazdálkodni a gázsijukat.

Az igazi Svarc Enegger · https://www.youtube.com/watch?v=Ik9qunsZZtY&index=21&list=RDJVoyWQSNr8I 2010.10.06. 16:59:10

Pár hónapja már látható, hogy zeneileg hamarosan lesűlyednek a sláger szintjére. Lehet, hogy már ott is vannak.
Nomeg Bumeráng sem tűri maga mellett a riválist.

tblv 2010.10.06. 17:01:06

Könnyebb lapátra tenni egy többfős stábot, mint picsán rúgni a salest, aki a délutáni országosan is piacvezető produkciót nem tudja értékesíteni. Netto zenét játszani könnyebb, és olcsóbb is.

razer 2010.10.06. 17:10:17

Neo tényleg addig volt hallgatható, mig boros-bocskor bagázst vissza nem ette a fene... most, az utolsó valamire való műsornak is lehúzták a rolót... gratulálok.

Azért furcsa, hogy a kommentelők közül mennyien fikázzák - jogosan - a kereskedelmi adók szar zenei kínálatát és milyen kevesen említik (hallgatják?) a Petőfit. Pedig ez (mégha messze áll is a tökéletestől) jóval hallgathatóbb mint a kommersz, kereskedelmi szutykok... Reméljük ez sem süllyed az átlag magyar adók szintjére.

WonderCsabo 2010.10.06. 17:39:53

@razer: A Petőfi télleg a legjobb, de sajnos nagyon sokot romlott az (újra)indulás óta.

Ezt a műsort sosem hallgattam, de úgy tűnik spórolás van a háttérben...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.06. 17:55:43

A bocskorák is és a vinklerék is ökörködnek. De akkor is ég és föld. Az igénytelenség győzőtt.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.06. 17:57:50

@razer: "a Petőfit. Pedig ez (mégha messze áll is a tökéletestől) jóval hallgathatóbb"

Kapcsolgatok mindenhova, míg találok jó zenét. Mikor elfogy, a Petőfi a tartalék. Az nem olyan jó, de szinte mindig hallgatható.

lottoferi 2010.10.06. 17:59:35

Én az Ezeröcsit csak keveset hallgattam.
Viszont az indán lényegében az összes részt megnéztem. Néha elfelejtették kikapcsolni a zenét néha nem volt hang egyáltalán, de mindenkinek csak ajánlani tudom.

min 2010.10.06. 18:09:10

és ezennel visszatérnek a régi szar Danubius stílusra. Legalább ezzel a délutáni adással vittek valami színt az amúgy dög unalmas rádióba.

kvadrillio 2010.10.06. 18:11:23

Nem hallgatom.
A Slágert hallgattam.
Kezdetben is rossz volt a zenéje.

De!
Aki nem szereti őket, az hallgassa a Risefm-et !

du..du..du..du..du..du..du..du..du..du..du..du..du..du..du..du..du..du..du..du..du..du...és még 650 ezerszer dum.....:O)

erre biztos felébred reggel ! :DDD

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.10.06. 19:49:49

@razer: >Azért furcsa, hogy a kommentelők közül mennyien fikázzák - jogosan - a kereskedelmi adók szar zenei kínálatát és milyen kevesen említik (hallgatják?) a Petőfit. Pedig ez (mégha messze áll is a tökéletestől) jóval hallgathatóbb mint a kommersz, kereskedelmi szutykok...

Úgy-úgy. A Petőfit én is csak ajánlani tudom, jó zenét nyomnak, kevés reklámot, és mégis közszolgálati. Akinek meg Bikini-Edda-Dzsordzsmájkül és barátai kellenek 24 órában, azoknak marad ez a két szar kereskedelmi rádió.

Ákos76 2010.10.06. 19:53:02

Én kimondottan sajnálom, hogy már nincsenek. Szerintetek ki dönti el, hogy ezt meg kell szüntetni? Ha jól olvastam aznap (vagy másnap)amikor megszűnt, ebben az idősávban még nyerő is volt! Vajon kinek volt útjában? Nem értem.... Vagy ha igen, akkor meg nem akarom érteni.... Jó volt!

lakossági 2010.10.06. 20:40:31

sírva lol...
kizárólag az ezeröcsi miatt kapcsoltam a neo-ra, ha kocsiban voltam.
Egyébként interneten hallgattam őket, mert ott nem kellett újra és újra végighallgatni az ótvar zenéket a szünetekben.

Sláger 2.0 igénytelen adás prosztóknak, napi többszöri ismétlődéssel megy a cocojambo meg a többi szemét. A tesco rádiójához tudom hasonlítani- ott is naponta többször körbeér a lemez, viszont kb évente új számok is jönnek...

Holnap ki is törlöm a memóriából a neo-t az autórádióban, az ezeröcsi miatt progiztam be a 4-esre.
Mi legyen helyette, hmmm.......

Megdobbent 2010.10.07. 00:55:43

Navegre, legalabb nem kell ezt hallgatnom delutan, hazafele. Zene, es elvagyok. Pedigaztan a belterjes ezerocsi nagyon jo volt am, az indexben is kotelezoen ez szolt, merthat megiscsak a mi kutyank kolyke. Na sebaj, majd ateveznek a class-ra, aztan megnyugszik az indexes tabor is, elmegy jobbra, es jonapot :>

Vagyinkabb - csak, hogy szokjak - "oszt jonapot" :>

De hogy idecsempesztem a politikat is, mi? Weh!

KékFény6 2010.10.07. 01:18:23

Kíváncsi leszek, mi lesz a helyén, mert anno a rádiópályázatot azzal nyerték meg, hogy naponta x mennyiségű beszélgetős műsor lesz. Ergo nem nagyon pakolhatnak zenét a helyére (vagy máshova kell tenni beszélgetést, ahol eddig zene volt).

CubeCat 2010.10.07. 11:01:17

Valaki kérdezte, hogy hogy működik ez a piackutatás. Nos, jórészt vezetékes számokat hívunk, mert a mobil drága. 18-49 a korosztály, akikkel fel lehet venni a kérdőívet. Ugyebár meg van adva, egy számlista, abból kell hívni. Az is adott, hogy hány embert lehet hívni 18-29-ből, 30-39-ből és így tovább 49 éves korig, mindkét nemből külön-külön. Leghamarabb egyébként a 30-49 női kvóta telik be, szóval ott sok embert vissza kell utasítani. Sok mindenről viszont nem maradnak le. Megmondom, miért: ugyebár megkérdezzük az életkorát, iskolai végzettségét stb. Ezek alapkérdések. Azért kellenek, mert adott embert kell kérdeznünk. Nos, a férfiak egyébként nem valami lelkesek, szóval szinte csak nő válaszol. Úgy az esetek 2/3-ában. Na, de mire is? Van a "hallgatja ezt, azt, amazt"+pontozós rész: 1-5-ig kell osztályozni, értékelni dolgokat. Szöveges választ hiába mondanak, általában nincs mód felírni. A hangfelvételeket meg aligha hallgatja vissza bárki is. Ha mégis, akkor maximum azért, hogy ránk szóljanak, hogy miért nem pontosan azt olvassuk fel, ami oda van írva?! (Mert "magyartalan", mert hosszú, néha nem is teljesen értelmes, mert mi se biztos, hogy felfognánk azt a kicsavart mondatot, ha valaki elhadarná a fülünkbe, meg mert így is kibebaxott hosszú az egész stb.). Aztán jönnek a dalrészletek. Egyben kell őket értékelni. 5-ös skála, szintén. Kb. 10-20 mp-es montázsok 1-3 dalból általában. Meg adott esetben hozzá kell társítani egy rádióhoz, amire legjobban illik. 1-et lehet választani.. Aztán további pontozós részek. "Adott rádióra 5-ös skálán mennyire illik, hogy.." típusú szempont-lista. Aztán ugyanezek a szempontok alapján "mennyire fontos önnek, hogy.." típusú osztályzás. 5-ös skála, naná! A kedvencem az, mikor ilynek vannak benne: '60-as, '70-es, '80-as stb. évek zenéi. Mindenki mondja, hogy mennyire kedveli. Ebből ugye kijön egy átlagérték, amiből össze lehet állítani százalék szinten a zenei moslékot. De kérdem én, mi van, ha valaki szereti a '80-as évek szintipopját, de mondjuk sugárban hány az italo disco-tól? Vagy napjaink zenéi? Hagyjanak békén az r'n'b-vel, de pl. pop-ból van egy-két nagyon jó. Akkor most hányast adjak? 3-ast? Ha jól emlékszem, már a középkorban sem nagyon volt olyan, hogy egy adott korszakot csak egy zenei irányzat uralt. Erről ennyit. Ja, igen. A végén, mikor már lefáradtak az előző 30-35 percnyi hülyeségtől: médiaszemélyiségek értékelése pontozással. A legtöbb rádiós ugyebár TV-zik is. Ott van pl. B. Panna, ha már Neo. A TV-ben még lehet, hogy oké, de tegye fel a kezét, aki 10 percnél tovább tudta hallgatni a rádióban! Naugye.. Ennek ellenére állítom, átlagban legalább 3,7 az értékelése a kérdőív szerint. De inkább 4..
A másik. Milyen rádiót hallgatsz? Hadd halljam? Nem fogható nálatok? Tetőantennával otthon?! Persze, hogy serceg, fél megyével odébb van az adó. :D Interneten hallgatod? Külföldi rádió? Igen? Nagyszerű, nincs a listában, akkor egyéb rádió. Tilost hallgatsz, és pesti vagy? Jó neked? Persze, miért is hallgatnád máskülönben. Jaj, de nincs a listában, akkor egyéb rádió. NEM LEHET BEÍRNI, HOGY MI AZ! Egyébként a helyi kereskedelmi rádiók egy része sincs benne a listában. Kisközösségi rádiók, pláne.
Ja, közvélemény-kutatós alapszabály: ne kérdezd, mit gondolok róla! Igen, ha nagyon szidod, és szerintem is rossz, hidd el, úgy bólogatok, hogy leesik a headset a fejemről. De nem mondhatom ki!!! Pozitív irányban úgyszintén nem. Befolyásolni szintén tilos.
Egyébként végső konklúzióként szeretném felsorolni Magyarország rádióit: "Juventus, Sláger, Bumeráng". Mikor elárultam neki, hogy a Bumeráng egy rádióműsor, nem egy rádió, akkor azt mondta: "mink azt csak Bumerángnak hívjuk". Ennyi. Így lesznek a szép grafikonok, így van megkutatva a köz véleménye. Hogy mennyire fedi a valóságot? Annyira, amennyi az esély arra, hogy krokodilt látsz a Körúton: vagy igen, vagy nem.

Dr. betonfelhő Ph.D. 2010.10.07. 12:54:16

pár éve winkler-bazsó volt a Rádió Cafén, most van lehetőség vissza terelni őket. hátha megint lesz TotalCar csütörtökönként.

szaporító 2010.10.08. 11:56:53

Na, mikor keresik föl a másik két lecsúszott szart: Béres Zoo főköcsögöt és hű alattvalóját, Nyalakát?

Most már csak a ROXY-ról kéne kiírtani azt a két idióta vihorászós rágádzi-rágádszi műmájert.

Komolyan mondom, kezdem megkedvelni a Juventus teljesen visszafogott, szolid reggeli műsorát. Szépen, érthetően beszélnek összefüggő, kerek mondatokban, nem lépik át azt a "bizonyos" határt sem... kicsit uncsi, de úgy látszik, én is öregszek. :)

Winkler... nabazmeg.

Üde Színfolt 2010.10.08. 23:18:30

nem hallgatok neo fm-et, amúgy rádiót sem nagyon, de már ne is haragudjatok, de EZERÖCSI??????? ez meg milyen név?????????????

onefm.hu · http://www.onefm.hu 2010.11.01. 00:49:15

itt az történt hogy a Neo-nak drága volt... de mégis minden rádiót vett hallgatottságban, persze nem nagyon magasan de vert... és most? kicsivel több pénze van a Neo-nak de majdnem még a helyi rádiók is verik. Balázsy Panna pedig borzalmas...

www.onefm.hu
süti beállítások módosítása